O Tσίπρας αθετεί τις δεσμεύσεις του

15 Μάι.

Δεσμευόμαστε –με την καθημερινή συμπαράσταση και κινητοποίηση του λαού- να ακυρώσουμε τα μνημόνια, τις δανειακές Συμβάσεις, το καθεστώς επιτροπείας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και να ανακόψουμε την καταστροφική πορεία που εξοντώνει την κοινωνία και λεηλατεί τη χώρα

Αυτό είναι ένα απόσπασμα από το προεκλογικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ

Σε προεκλογικό φυλλάδιο επίσης αναφερόταν:

Άμεση απεμπλοκή από τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις

Το κεντρικό άρθρο της Αυγής στις 29/4 έγραφε:

Η πρόταση – σχέδιο για συγκρότηση ενός νέου συνασπισμού εξουσίας με πυρήνα την Αριστερά, για την καταγγελία των δανειακών συμβάσεων και την ακύρωση των Μνημονίων, έχει κατατεθεί πολύ καιρό πριν την έναρξη της εκλογικής περιόδου.

To βράδυ της εκλογής του ο Τσίπρας είπε:

μόνη μας δέσμευση τούτη την ώρα είναι να τιμήσουμε την εντολή που μας δίνει ο λαός να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας ώστε να αποκτήσει ο τόπος κυβέρνηση που θα καταγγείλει τη δανειακή σύμβαση της υποτέλειας και θα ακυρώσει το μνημόνιο της χρεοκοπίας.

Στα πέντε σημεία που κατέθεσε μετά τις εκλογές ως βάση για συνεργασία ο Αλέξης Τσίπρας είχε συμπεριλάβει την

αναγνώριση της ανάγκης ακύρωσης των μέτρων του μνημονίου

Στη χθεσινή συνάντηση είπε:

προεκλογικά μιλήσαμε με μεγάλη σαφήνεια για την ανάγκη ακύρωσης ενός προγράμματος που θεωρούμε ότι είναι σε λάθος κατεύθυνση, του προγράμματος του μνημονίου.

Αργότερα όμως η συζήτηση εξελίχθηκε ως εξής:

ΑΛΕΞIOΣ ΤΣΙΠΡΑΣ (Πρόεδρος του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς): […] Μιλήσαμε και για την ανάγκη ουσιαστικής επανεξέτασης αυτής της στρατηγικής…

ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ (Πρόεδρος της Δημοκρατίας): Επανεξέτασης ή ανατροπής της τωρινής ευρωπαϊκής πολιτικής;

ΑΛΕΞIOΣ ΤΣΙΠΡΑΣ (Πρόεδρος του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς): Πρέπει να ξεκινήσουμε κατ’ αρχήν από μία διαπίστωση όλοι στην Ευρώπη, ότι αυτή η εφαρμοζόμενη πολιτική είναι αδιέξοδη. Αν ξεκινήσουμε από αυτή τη διαπίστωση. Βεβαίως εμείς δεν μιλάμε για μονομερείς ενέργειες. Θα πρέπει να υπάρξει ριζική αλλαγή αυτής της πολιτικής. Και αν με ρωτάτε θα σας πω ότι εννοούμε πως πρέπει και το Σύμφωνο Δημοσιονομικής Σταθερότητας να επανεξεταστεί. Δεν το λέμε μόνο εμείς, το λένε και δυνάμεις που παίζουν σημαντικό ρόλο στα ευρωπαϊκά πράγματα όπως ο νέος Πρόεδρος της Γαλλίας κ. Ολάντ.

Παρακάτω δε είπε:

ΑΛΕΞIOΣ ΤΣΙΠΡΑΣ (Πρόεδρος του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς): […] θεωρούμε ότι το βιώσιμο μέλλον δεν εξασφαλίζεται με τη συνέχεια του προγράμματος της εσωτερικής υποτίμησης.

Εμείς πάντα εκτιμούσαμε ότι υπάρχουν περιθώρια διαπραγματεύσεων σε πολιτικό επίπεδο, εκεί όπου η χώρα είναι ισότιμο μέλος

ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ (Πρόεδρος της Δημοκρατίας): Με την Ευρώπη.

ΑΛΕΞIOΣ ΤΣΙΠΡΑΣ (Πρόεδρος του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς): …περιθώρια που δεν αξιοποιήσαμε. Δικαιωθήκαμε ως προς αυτό και θα συνεχίσουμε σε αυτή την κατεύθυνση.

Eπειδή ο Δραγασάκης και η Δούρου στις δηλώσεις τους επιχειρούν να μας πουν ότι καταλαβαίνουμε λάθος την έννοια της λέξης »καταγγελία» όσο αφορά συμβάσεις, ιδού ένας ορισμός:

Ως νομικός όρος η καταγγελία σημαίνει τη μονομερή απευθυντέα δήλωση βούλησης, με την οποία τερματίζεται μια διαρκής έννομη σχέση, όπως συμβαίνει σε συμφωνία ή σύμβαση

Ας φρεσκάρουμε όλοι μαζί λίγο τα ελληνικά μας:

»Aκύρωση» σημαίνει την κατάργηση ή αναίρεση της ισχύος δικαιοπραξίας / συμβολαίου / συμφωνίας / διαθήκης / εισιτηρίου / νόμου / διατάγματος. Δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι ξανασυζήτάμε ή διαπραγματευόμαστε τους όρους αυτής της συμφωνίας.

Η »Άμεση Απεμπλοκή» δε μπορεί να είναι άμεση εάν αποκλείεται η μονομερής πράξη και προηγούνται αυτής »διαπραγαμτεύσεις σε πολιτικό επίπεδο εκεί που η χώρα είναι ισότιμο (!!!) μέλος».

Η καταγγελία, η ακύρωση και η άμεση απεμπλοκή που υποσχέθηκε προεκλογικά και τις πρώτες μέρες μετά τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ μπορούν να σημαίνουν μοναχά τη μονομερή κατάργηση των μνημονιών και δανειακών συνθηκών που δεν έχουν δημοκρατική νομιμοποίηση όπως σωστά διαμήνυσε το ίδιο κόμμα.

Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με μια κλασσική περίπτωση αθέτησης προεκλογικής δέσμευσης και εμπαιγμού του λαού, αφού άλλα λέει το κόμμα αυτό σε αυτόν και άλλα στο συμβούλιο των αρχηγών και στον πρόεδρο της δημοκρατίας.

Δεν πέφτω φυσικά από τα σύννεφα γιατί τις προήγουμενες μέρες τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ήταν διχασμένα με τον Δραγασάκη και τη Δούρου να μιλάνε ξεκάθαρα για αναδιαπραγμάτευση και το Λαφαζάνη για καταγγελία.Πριν τις εκλογές – όπως και πολλοί άλλοι – είχα εκφράσει αμφιβολίες για τη συνέπεια τη πρότασης αυτής:

Η καταγγελία των μνημονίων του ΣΥΡΙΖΑ είναι πολιτικό πυροτέχνημα. Εκτός του ότι αντιφάσκει με δηλώσεις του παρελθόντος, δε συνοδεύτεται από το στέρεο πλαίσιο αποφασιστικών επιλογών που θα έδιναν σοβαρότητα και προοπτική σε μια τέτοια ενέργεια.

Και αμέσως μετά τις εκλογές γράφτηκε κι εδώ

Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει σύντομα να διαλέξει προς τα ποια από τις δύο μέριες γέρνουν οι προτεραιότητές της και οι ψηφοφόροι και αγωνιστές του να αποφασίσουν εάν θα ακολουθήσουν.

Είχαμε πει ότι αυτή την ηγεσία δε την εμπιστεύομαστε γιατί είναι οπορτουνιστική και μικροαστική, αλλά αυτό που μέχρι τώρα ήταν δηλώσεις στελεχών, τώρα είναι ξεκάθαρη θέση του προέδρου του κόμματος και υποψήφιου πρωθυπουργού ωσονούπω.

Τώρα λοιπόν, έφτασε η ώρα να αποφασίσουν οι ψηφοφόροι και οι αγωνιστές, αν θέλουν αναδιαπραγμάτευση ή κατάργηση των μνημονίων.

Η αναδιαπραγμέτευση της Δημοσιονομική Συνθήκης της ΕΕ δεν επηρεάζει την εφαρμογή των μνημονίων και δανειακών συμβάσεων στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, ο Ολλάντ δε θέλει να αναδιαπραγμευτεί τη Συνθήκη αυτή όσο αφορά τις ποινές για το έλλειμα και την αυξημένη δυνανατότητα της Κομισιόν να επιβάλει οικονομικά προγράμματα της αρεσκείας της στα κράτη μέλη (με ή χωρίς δανειακές συμβάσεις), αλλά θέλει να προσθέσει ένα σκέλος ανάπτυξης το οποίο μάλλον θα βασίζεται στο χαμηλό εργατικό κόστος. Επίσης, όσο θετική κι αν είναι μια αρνητική ψήφος του Ιρλανδικού λαού σε αυτή τη Συνθήκη τεχνικά δεν επηρεάζει στο ελάχιστο τα ελληνικά μνημόνια. Αυτά σημαίνουν ότι στο συσχετισμό δύναμης σε επίπεδο κυβερνητικής εξουσίας δεν θα υπάρξει στο άμεσο μέλλον καμία απόλυτως αλλαγή που θα διευκόλυνε μια διαπραγμάτευση για την οποιαδήποτε ελληνική κυβέρνηση.

Ο ΣΥΡΙΖΑ σωστά υπογράμμιζε τον επείγον χαρακτήρα της ανάγκης κατάργησης των μνημονίων για να αποφευχθεί η ανθρωπιστική κρίση, η διάλυση της κοινωνίας κλπ. Δεν υπηρετεί όμως το πρόταγμα αυτό όταν σήμερα μιλά για αναδιαπραγμάτευση, η οποία εκ των πραγμάτων θα είναι μακρόχρονη.

Πολλοί είχαν προειδοποιήσει ότι η μη σύζητηση των θέσεων που ψήφισε ο κόσμος μέσω του ΣΥΡΙΖΑ από την υπόλοιπη αριστερά θα διεύκολυνε την αθέτηση τους και τη δεξιά στροφή.

Η εξαγγελία πρότασης νόμου για την κατάργηση του μνημονίου από το ΚΚΕ ήταν σωστή κίνηση, όπως και οι θέσεις που έβαλε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στη συνάντηση της με το ΣΥΡΙΖΑ. H εκ των προτέρων όμως άρνηση παροχής ψήφου εμπιστοσύνης (ούτε από εδώ ούτε από αλλού προτάθηκε συμμετοχή στην κυβέρνηση όπως κατηγόρησαν πολλοί) έστω και εάν επρόκειτο για ψήφιση κατάργησης των μνημονίων που εξέφρασε το ΚΚΕ δε βοηθά την προοπτική συγκρότησης μετώπου που θα μπορεί να κάνει πραγματικότητα την κατάργηση τους και το ξεκίνημα μιας κοινωνικο-οικονομικής ανασυγκρότησης προς όφελος του λαού και υπό τον έλεγχο του λαού.

Η ενίσχυση όλων των αγωνιστικών πρωτοβουλίων στους χώρους εργασίας είτε παίρνονται από δυνάμεις του ΚΚΕ (Λαϊκές Επιτροπές, ΠΑΜΕ) είτε από άλλες δυνάμεις (όπως η σημερινή κατάληψη στο Metropolitan)  είναι η κύρια προϋπόθεση για να συγκροτηθεί αυτό το μέτωπο.

Όσο αφορά τις εκλογές, μόνο η είσοδος στη Βουλή της ΑΝΤΑΡΣΥΑ μπορεί να εγγυηθεί ότι θα υπάρχει πραγματική πίεση για κατάργηση των μνημονίων που είναι η προϋπόθεση έναρξης οποιασδήποτε θετικής πορειας. Οι δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ που πιστεύουν σε αυτό θα έπρεπε να συμπαραταχθούν με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ μετά από το άδειασμα που υπέστησαν από τον πρόεδρό τους.

91 Σχόλια to “O Tσίπρας αθετεί τις δεσμεύσεις του”

  1. RedPersonality 15 Μαΐου, 2012 στις 4:04 μμ #

    Γτ δεν λες όμως οτι η Ανταρσύα πρέπει να βοηθήσει και αυτή στο να αποκαλυφθεί ο ΣΥΡΙΖΑ?
    Απο το να κάθεται να γλύφει του «αριστερούς»….

    • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 4:38 μμ #

      Γιατί δεν έγλυψε ποτέ κανείς κανένα. Απλά η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έκανε σωστά να πάει στη συνάντηση και να κάνει δημόσια συζήτηση γύρω από συγκεκριμένα θέματα (όπως το μνημόνιο) και το ΚΚΕ έκανε λάθος να μην πάει. Επίσης η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είχε δίκιο σε αντίθεση με το ΚΚΕ να αντιδράσει έτσι στο αποτέλεσμα:

      »Το εκλογικό αποτέλεσμα αποτελεί μια σημαντική νίκη του λαού που επιφύλαξε μια συντριπτική ήττα στο «μαύρο μέτωπο» του Μνημονίου και στράφηκε κατά κύριο λόγο προς την αριστερά. » (…) »Το μήνυμα της κάλπης δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στους εργαζόμενους και όλο το λαό για να κλιμακώσουν τους αγώνες και να ξηλώσουμε τα Μνημόνια, τις Τρόικες και το χρεοκοπημένο σύστημά τους.» http://antarsya.gr/node/363

      Σκωπτικό ποιημάτακι για την αποτυχία των αστών να ματαιώσουν τις νέες εκλογές που κυκλοφορεί στο τουίτερ:

      »Μας αρεσαν οι εκλογες,
      γιαυτο θα ξαναπαμε,
      κι οσο μας λετε οτι ποναν.
      εμεις θα σας γαμαμε»

      🙂

  2. Sentic 15 Μαΐου, 2012 στις 4:24 μμ #

    Τι να πει και ο έρμος ο Υ Βρε Rent. Απο το άρθρο με παθος και μανία και μετα και σε ολα τα υπόλοιπα και κυρίως τα σχολια που κατα καιρους έχω διαβάσει, αν προσέξεις,έχει κάνει πεντακοσιες κωλοτούμπες,μια έτσι μια γιουβέτσι και αυτο το άρθρο είναι άλλη μία .Πλήρης καιροσκοπισμος.Πονανε τα μυαλά μας!!Τα δικά μου τουλάχιστον!!

    • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 4:40 μμ #

      Που έχω κάνει κωλοτούμπα βρε καρμοίρη?
      Αν εσύ δε ξέρεις να διαβάζεις και να σκέφτεσαι δε φταίω εγώ.

      • Sentic 15 Μαΐου, 2012 στις 8:41 μμ #

        Ειλικρινα βαριέμαι να μπω σε αυτή την διαδικασία αν και θα
        μπορουσα να τα πάρω ένα ένα ,αλλα δεν έχει καμια σημασία είναι χάσιμο χρόνου και ειδικά μαζι σου δεν θα βγεί τίποτα!!Οσοι γ΄ραφουν εδω μέσα ξέρουν, οσοι μπαίνουν παλι μπορουν να ανατρεξουν σε σχολια και τοποθετήσεις σου, από το (με παθος και μανία) και επειτα, δεν θα ναι καθόλου δύσκολο να καταλάβουν από πού βγάζω αυτό το συμπερασμα.Αν βέβαια δεν σβήσεις κάποια, επειδη παλιοτερα ετυχε κανα δυο φορες να ανεβάσεις σχολια το βραδυ και το πρωι που τα σκέφτηκες καλύτερα να τα χεις αποσύρει,είναι και η διαφορα ωρας βλεπεις που έχουμε,6 ώρες.
        Κάποιος πριν καιρό σε είπε πολιτικό αλήτη εδω μέσα, βαρια κατηγορία η αλήθεια, ο σύντροφος Μπριεζνιεφ επίσης σε αποκάλεσε Κρετίνο και συντροφοδιώκτη, κι αυτό βαρύ όχι τόσο βέβαια οσο το προηγούμενο.
        Εγω απλά θα σε πώ φαφλατά και αλαζόνα., ισως γιατι καποτε παλέψαμε μαζι, τα πραγματα όμως αλλάζουν οι συνθήκες και οι άνθρωποι φυσικά!!

      • Y 16 Μαΐου, 2012 στις 12:39 πμ #

        Φαφλατάς, Αλλαζόνας, Κρετίνος, Πολιτικός Αλήτης.

        ΟΚ. Χαίρομαι που μ’εκτιμάς τόσο.

        Μόνο μη λες ότι παλέψαμε μαζί. Γιατί εσύ πάλευες μόνο όταν δεν είχες τίποτα καλύτερο να κάνεις.

  3. kakoproairetos 15 Μαΐου, 2012 στις 4:36 μμ #

    Γιατί είσαι τόσο σίγουρος ρε Υ ότι η ανταρσύα θα κατέβει στις επόμενες εκλογές?

  4. λαθραναγνώστης 15 Μαΐου, 2012 στις 6:38 μμ #

    «H εκ των προτέρων όμως άρνηση (ούτε από εδώ ούτε από αλλού προτάθηκε συμμετοχή στην κυβέρνηση όπως κατηγόρησαν πολλοί) έστω και εάν επρόκειτο για ψήφιση κατάργησης των μνημονίων που εξέφρασε το ΚΚΕ δε βοηθά την προοπτική συγκρότησης μετώπου που θα μπορεί να κάνει πραγματικότητα την κατάργηση τους και το ξεκίνημα μιας κοινωνικο-οικονομικής ανασυγκρότησης προς όφελος του λαού και υπό τον έλεγχο του λαού.»

    Η εκ των προτέρων άρνηση του ΚΚΕ βασίζονταν κυρίως στην στάση αυτού του κόμματος και στην αναξιοπιστία του σε όλα τα θέματα. Τεκμηριώνονταν δε – η άρνηση – από την αντιφατικότητα των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ: Καταγγελία του μνημονίου και της σύμβασης(ή επαναδιαπραγμάτευση – πες το όπως θέλεις) μέσα στα πλαίσια της ΕΕ.
    Και όπως αποδείχτηκε, αυτή η άρνηση βασίζονταν σε απόλυτα ρεαλιστικές εκτιμήσεις.
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις ακόμα ότι υπήρχε ή υπάρχει οποιαδήποτε πιθανότητα, για το ΚΚΕ τουλάχιστον, συγκρότησης μετώπου με αυτό το κόμμα.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ταυτόσημος της αναξιοπιστίας και όσο προχωρούν οι εξελίξεις, τόσο θα ενισχύεται αυτή η ταύτιση.
    Με απλά λόγια. Είναι το νέο ΠΑΣΟΚ!
    Το έχω ξαναγράψει εδώ στο Γκράνμα, ότι το θέμα του μετώπου είναι δίκοπο μαχαίρι. Αν πετύχει, εχει καλώς. Αν αποτύχει όμως, προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά από το καθόλου μέτωπο.
    Το ΚΚΕ δεν πάει σώνει και καλά να κάνει μέτωπο με οποίον να ‘ναι και ιδιαίτερα μάλιστα μέτωπο με συνεργασίες κορυφής.

    • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 6:45 μμ #

      To μέτωπο είναι ζωτική κι επείγουσα ανάγκη. Το καθόλου μέτωπο είναι ο βέβαιος δρόμος προς την καταστροφή.

      Η αριστερή αντιμνημονιακή κοινοβουλευτική πλειοψηφία είναι ζωτική ανάγκη και άμεσα υλοποίησιμη (χωρίς να ταυτίζεται με το μέτωπο)

      Η καταγγελία μνημονίων και δανειακής σύμβασης είναι τα αιτήματα κλειδιά.

      • λαθραναγνώστης 15 Μαΐου, 2012 στις 6:57 μμ #

        «Η αριστερή αντιμνημονιακή κοινοβουλευτική πλειοψηφία είναι ζωτική ανάγκη και άμεσα υλοποίησιμη (χωρίς να ταυτίζεται με το μέτωπο)»

        Το ΚΚΕ κατεβάζει σχετική πρόταση νόμου. Να δούμε ποιός θα την ψηφίσει.

  5. Αναυδος 15 Μαΐου, 2012 στις 7:04 μμ #

    Αντε ΕΑΑΚ και ΣΥΡΙΖΑ ανταμα (και) στις φοιτητικές εκλογες

    Πως τους ενωνει και πως τους δονει
    Του μαμουζελου η φωνη

    http://kokkinostupos.blogspot.com/2012/05/blog-post_2843.html

    Υγ μηπως η ανταρσυα να τρεξει να προλαβει να μπει στο νέο βελτιωμενο συριζα (ενιαιο κομμα) ώστε επιτελους να κοσμησουν τη βουλη οι δελαστικ κα ππ
    Η εκδικηση του μικροαστού

    • Κάποιος 15 Μαΐου, 2012 στις 10:26 μμ #

      Γιατί ρε μαλάκες τέτοιο άλλοθι τώρα;

      ΄΄Οι αριστεροί και οι φίλοαριστεροί είμαστε πιο χρήσιμοι από ποτέ.΄΄

      Χρήσιμοι ηλίθιοι μάλλον…
      Στο δρόμο που χάραξε το ΣΕΚ (ΟΣΕ τότε): Ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ χωρίς αυταπάτες και προσπαθούμε να το αλλάξουμε από μέσα…

  6. δημητρης 15 Μαΐου, 2012 στις 7:54 μμ #

    σωπα ρε αθετει τις υποσχεσεις του ο τσιπρας; πεφτουμε απο τα συννεφα αλλα δεν βαριεσαι ασ του δωσουμε μια ψηφο ανοχης.

    • λαθραναγνώστης 15 Μαΐου, 2012 στις 8:06 μμ #

      Ψήφος ανοχής
      Οίκος ανοχής
      .
      .
      .

      • Y 16 Μαΐου, 2012 στις 12:47 πμ #

        Αν υπάρξει θέμα να δώσετε ψήφο ανοχής για να πέσει το μνημόνιο και δεν τη δώσετε ετοιμαστείτε για πέτρες. Ω βράχοι ηθικής και καθαρότητας.

      • λαθραναγνώστης 16 Μαΐου, 2012 στις 7:56 πμ #

        Το να δώσει κανείς ψήφο ανοχής στον ΣΥΡΙΖΑ για να πέσει το μνημόνιο αρχίζει και μοιάζει όλο και πιο πολύ με ανέκδοτο.

  7. hard leftist 15 Μαΐου, 2012 στις 8:46 μμ #

    Θα αναθεωρήσει ο σύντροφος Αλεξ κάτω απο τον πολιτικό εκβιασμό του κινήματος…..

  8. Sentic 15 Μαΐου, 2012 στις 8:57 μμ #

    Μάλιστα,φαινεται οτι ο Τσιπρας τα καταφέρνει στην Ανταρσυα.Για να δουμε και απ το ΚΚε σε κανα μήνα.

    http://konserbokoyti.blogspot.com/2012/05/blog-post_8826.html

  9. salot sor 15 Μαΐου, 2012 στις 9:37 μμ #

    http://redflyplanet.blogspot.com/2012/05/blog-post_9839.html

  10. Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 2:21 πμ #

    Φίλε Υ,

    Όπως διάβαζα το ποστ, μου ήρθε στο νου μια φράση που διάβασα σε μία προχθεσινή Κυριακάτική εφημερίδα.Γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει λαϊκή πλειοψηφία υπέρ τής εξόδου από το ευρώ. Αυτή ήταν η φράση. Και δεν μπορούσα να θυμηθώ πού στο διάολο την είχα διαβάσει. Έκανα τις εφημερίδες φύλλο-φτερό. Τίποτε! Και ξαφνικά μου ήρθε η φαεινή και κοίταξα στο Πριν. Εκεί ήταν! Και μάλιστα πρωτοσέλιδα, στο οιονεί κύριο άρθρο (στο κουτάκι κάτω αριστερά).

    Φίλε Υ, δεν είναι καιρός, ούτε για «μεζούρες» ούτε για ψάξιμο στον Μπαμπινιώτη κάθε λέξης,που είπε ή δεν είπε ο Τσίπρας, ο Δραγασάκης και τ’ άλλα τα «παιδιά». Είναι ώρα να ξαναβγάλουμε τις πυξίδες μας και να προσπαθήσουμε να τις «διαβάσουμε» σωστά. Σε πληροφορώ ότι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ γίνεται συζήτηση για το ενδεχόμενο να μη κατεβεί στις εκλογές και να στηρίξει ΣΥΡΙΖΑ.

    Τα λέμε

    • kakoproairetos 16 Μαΐου, 2012 στις 9:45 πμ #

      «Σε πληροφορώ ότι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ γίνεται συζήτηση για το ενδεχόμενο να μη κατεβεί στις εκλογές και να στηρίξει ΣΥΡΙΖΑ.»

      Breaking news. Τρομερή έκπληξη. Αντε να πάψει να υπάρχει το ΚΚΕ λοιπόν, πάμε όλοι ΣΥΡΙΖΑ τώρα θα φκιάσουμε στις 18 σοσιαλισμό..

      Λίγο ντροπή ρε μαζεύτε τα σάλια..

      • Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 1:24 μμ #

        Φίλε kakoproairetos,

        Απευθυνόμουν στον Υ. Και γι’αυτόν, αν συνυπολογίσουμε το πώς κλείνει το άρθρο του σε συνδυασμό με τη γεωγραφική απόσταση (η οποία δεν του επιτρέπει να έχει πληροφόρηση για το τι συζητείται στη βάση τής ΑΝΤΑΡΣΥΑ), κατά κάποιο τρόπο, ναι, ήταν «breaking news».

        Δεν ξέρω ποιοι θέλουν να πάψει να υπάρχει το ΚΚΕ. Από τη δική μας παρέα δεν το θέλει κανείς. Αλλά θα πρέπει να βλέπεις ότι
        ο κόσμος αρχίζει σιγά-σιγά να αρνείται να το ακολουθήσει στη σεχταριστική του γραμμή. Έτσι όπως το πάνε το καράβι (κι αντί να τους πάρετε με τις πέτρες, τους χειροκροτάτε!), το πάνε κατ’ ευθείαν στα βράχια.

        Και δεν μας τρέχουν καθόλου τα σάλια, λάθος κάνεις. Απλώς, προσπαθούμε να βλέπουμε τα πράγματα χωρίς κόκκινες μαρμελάδες στα μάτια… 😉

        Τα λέμε

    • alchimistis 16 Μαΐου, 2012 στις 3:25 μμ #

      «Σε πληροφορώ ότι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ γίνεται συζήτηση για το ενδεχόμενο να μη κατεβεί στις εκλογές και να στηρίξει ΣΥΡΙΖΑ.» Σε ποιο συμπαν ακριβως συνεβη αυτο;;;

      • Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 3:49 μμ #

        Φίλε alchimistis,

        Στο σύμπαν κάποιων (2) συνοικιών τής Β’ Αθηνών, σύμφωνα με παιδιά που ανακατεύονται με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ (και την ψήφισαν βέβαια).

        Θέλεις να το πείς προβοκάτσια, λάσπη, πεμπτοφαλαγγίτικη
        πρακτική; Πες το, δημοκρατία έχουμε! 😉

        Αλλά μετά τις εκλογές θα πρέπει να μας αιτιολογήσεις τα μικρότερα ποσοστά τής ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Φαντάζομαι να μη καταλήξεις ότι όλοι όσοι δεν την ακολούθησουν (εκλογικά και μόνο, να
        εξηγούμαστε!) ήταν κι αυτοί λασπολόγοι, προβοκάτορες ή πεμπτοφαλαγγίτες! 😉

        Τα λέμε

      • alchimistis 16 Μαΐου, 2012 στις 4:33 μμ #

        Οι ίδιες συνοικίες φαντάζομαι θα μιλάνε και για διάσπαση του ΚΚΕ και άλλα τέτοια.Άλλο οι καφενειακές συζητήσεις άλλο το ότι μέσα στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ γίνονται τέτοιες συζητήσεις.

  11. Sentic 16 Μαΐου, 2012 στις 4:46 πμ #

    Υ

    Εγώ σε αποκάλεσα φαφλατά και αλαζόνα και το πιστεύω, Τα υπόλοιπα που είναι και πιο βαριά στα παν άλλοι πρώην σύντροφοι σου, και αν πραγματικά θα σε ενδιέφερε να δεις λίγο πιο κει από την σηκωμένη σου μύτη ίσως θα έπρεπε να αναρωτηθείς γιατί σε κοσμούν τόσοι με τόσα ουσιαστικά ,πάντως όχι γιατί σε μισούν και σε ζηλεύουν για την επαναστατική σου αύρα, μάλλον και συ κάτι δεν θα κάνεις καλά.
    Στα αρχίδια σου ομως ρε άρχοντα κανε δουλεια σου!!
    Και ναι δεν το ξαναλέω πως παλέψαμε μαζι έστω και όταν δεν ειχα κατι καλύτερο να κάνω, τα κατάφερες να με κάνεις να θέλω να το ξεχάσω!!

    ……………………………………..

    Ωραιοςο σύντροφος Ολαντ!!!

    http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=457847

  12. compasso 16 Μαΐου, 2012 στις 10:07 πμ #

    λοιπόν όσα σχόλια είναι εκτός θέματος ποστ θα διαγράφονται. μαζευτείτε γιατί θα αρχίσω τις μπουνιές. καταλαβαίνω το προεκλογικά τεταμένο κλίμα, καταλαβαίνω και την απογοητευση των συντρόφων του ΚΚΕ (δε το λέω σκοπτικά) αλλά μαζευτείτε. Ότι ο τσίπρας είναι γ το πέος είναι κάι προφανές σε εμάς όχι σε όλους όμως. Ότι οι μόνες δυνάμεις που είναι συνεπείς είναι του ΚΚΕ, αυτό δεν είναι προφανές σε κανένα. Μέτωπο κατά του ευρώ αναγκαίο τώρα. Εκλογικό. Με ανταρσύα-ΚΚΕ-μεα. Και τα μυαλά στα κάγκελα.

    • λαθραναγνώστης 16 Μαΐου, 2012 στις 10:56 πμ #

      «Ότι οι μόνες δυνάμεις που είναι συνεπείς είναι του ΚΚΕ, αυτό δεν είναι προφανές σε κανένα.»
      Τι λε ρε καπετάνιο. Και βέβαια είναι προφανές.
      Και σε πολλούς μάλιστα: Στις δυνάμεις του ΚΚΕ!!

      • compasso 16 Μαΐου, 2012 στις 10:58 πμ #

        εντάξει, όσοι σκέφτεστε έτσι προφανώς και είστε απέναντι. καλό ταξίδι και καλή αντάμωση. δεν έχουμε να συζητήσουμε κάτι.

  13. dropdown 16 Μαΐου, 2012 στις 10:36 πμ #

    Συγνωμη ρε παιδες αλλα ειναι αληθεια οτι εστω συζητανε στην Ανταρσυα να μην κατεβουν καν στιν εκλογες και να στηριξουν συριζα?

  14. RedPersonality 16 Μαΐου, 2012 στις 10:38 πμ #

    Δείτε το!!

  15. Y 16 Μαΐου, 2012 στις 11:00 πμ #

    Η θέση της Ανταρσύας είναι αυτή http://antarsya.gr/node/369

  16. Κώστας Μίχος 16 Μαΐου, 2012 στις 12:58 μμ #

    Ειναι χοντροκομενη σπεκουλα αυτό που ανεφερες 700. Αν δεν σε ηξερα από τα κειμενα σου,θα σε αποκαλούσα προβοκατορα. Την κυριακή που μας πέρασε εγινε το πανελαδικο συντονιστηκο τηςΑνταρσυα που το οπαρακολούθησαν δεκαδες συντροφοι και απο κανέναν δεν διατυπώθηκε τέτοια σκέψη.

    • Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 1:57 μμ #

      Φίλε Κώστα Μίχο,

      Άδικη η κατηγορία σου (συμβαίνουν αυτά, δεν το κάνω θέμα). Ούτε σπέκουλα κάνω, ούτε υπονομευτικά (προβοκατόρικα) λειτουργώ. Αλλά, αφού κινείσαι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ —έτσι έχω καταλάβει, αν κάνω λάθος συγγνώμη προκαταβολικά—, δεν μπορεί να μην έχεις αντιληφθεί τι συζητά η πλατιά βάση και ποιοι είναι οι προβληματισμοί. Και πρέπει να κατανοείς, ότι στις 20 Μαΐου, ανεξάρτητα από το πώς θα συζητηθεί το ζήτημα της εκλογικής καθόδου και τι απόφαση θα ληφθεί, αυτό το δίλημμα θα πλανάται ως φάντασμα μέσα στην αίθουσα…

      Σε κάθε περίπτωση: Ούτε το ΚΚΕ θα πάρει 536.072 ψήφους στις εκλογές που έρχονται, ούτε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ 75.443. Αυτό, φυσικά, δεν περιμένεις να στο πως εγώ, το ξέρεις.

      Όσο για τη γενική γραμμή τής ΑΝΤΑΡΣΥΑ, θα υπενθυμίσω και σε σένα αυτό που έγραφε το Πριν τής τελευταίας Κυριακής:

      Γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει λαϊκή πλειοψηφία υπέρ τής εξόδου από το ευρώ.

      Αντιλαμβάνεσαι τι κλωτσιές και μπουνιές παίζει αυτό με τη γραμμή τής άμεσης αντικαπιταλιστικής ανατροπής; Δεν έχουμε την παραμικρή απίτηση να μας το πεις, φτάνει να το κατανοήσεις. Βοηθάμε:

      Είναι σαν να ζητάς από κάποιον, ο οποίος δεν τολμάει να μπει στη θάλασσα πιο βαθιά από το σημείο που το νερό τού φτάνει μέχρι τη μέση, να σε ακολουθήσει κολυμπώντας από τον Πειραιά μέχρι την …Αίγινα! 😉

      Φίλε Κώστα, αυτό δεν είναι συνεπής επαναστατική πολιτική.

      Αυτό είναι ιδεολογική ψυχαναγκαστική καθήλωση! 😉

      Τα λέμε

      • Kώστας Μίχος 16 Μαΐου, 2012 στις 7:38 μμ #

        Left G700
        Σορυ για την ένταση της απάντησης άλλα επειδή παρακολουθώ από πολύ κοντά τον διάλογο που γίνεται στα μέλη και τους φίλους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ τόσο σε οργανωμένη βάση όσο και παραέξω στην κοινωνία, θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι αυτό που περιγραφείς ότι :«στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ γίνεται συζήτηση για το ενδεχόμενο να μη κατεβεί στις εκλογές και να στηρίξει ΣΥΡΙΖΑ.» Είναι απόλυτα λαθεμένο. Όχι γιατί φυσικά δεν υπάρχουν και τέτοιες απόψεις ειδικά οπαδών και φίλων αλλά αυτές είναι απο ελάχιστες έως ανύπαρκτες, αλλά γιατί ο απόλυτος τρόπος που το έγραψες δημιουργεί εντυπώσεις που δεν ευσταθούν και ασχέτως προθέσεων είναι αρκετά παρεξηγήσιμες. Η γενίκευση προσωπικών εμπειριών δεν είναι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος . Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι δεν συμφωνώ στην επισήμανση σου ότι ένα κομμάτι ψηφοφόρων του ΑΝΤΑΡΣΥΑ αλλά και του ΚΚΕ και άλλων μικρότερων μορφωμάτων δεν θα ψηφίσει αυτή τη φορά ΣΥΡΙΖΑ.

        Η ανάλυση του Βουρνουκιου με καλύπτει. Να προσθέσω μόνο ότι η διαπάλη που αναμφισβήτητα και πολύ άμεσα θα ξεκινήσει σε όλες της δυνάμεις της αριστεράς από ΚΚΕ μέχρι και την μικρότερη οργάνωση ,- όχι φυσικά μέχρι τις εκλογές αλλά μετά- θα φέρει σημαντικές ανακατατάξεις και αλλαγές τόσο στην πολιτική γραμμή όσο και στην φυσιογνωμία της επαναστατικής αριστεράς. Όλοι θα αλλάξουν ακόμα και το ΚΚΕ, στην μια η την άλλη κατεύθυνση. Είτε θα βαθυνει ο σεχταρισμός του κυριαρχώντας στην ηγεσία του οι δυνάμεις εκείνες που έχουν την ευθύνη για την αλλοίωση του προγράμματος του στο ζήτημα της αντιιμπεριαλιστικής αντιμονοπωλιακής κυβέρνησης και των μετώπων, είτε θα εμφανιστούν απόψεις και τάσεις από τα κάτω που θα προσπαθούν να επικοινωνήσουν με την αντικαπιταλιστική ριζοσπαστική κομουνιστική αριστερά. Στον ΣΥΡΙΖΑ είναι ζητούμενο αν θα κυριαρχήσει τελικά η αστική γραμμή. Και εκεί θα γίνει μεγάλη διαπάλη με αμφισβητούμενο αποτέλεσμα.

  17. βουρνούκιος 16 Μαΐου, 2012 στις 2:03 μμ #

    1. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα συμμετάσχει στις εκλογές με απεύθυνση σε αγωνιστές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ που διαφοροποιούνται από τα κόμματά τους, στο ΜΑΑ, στην ΚΟ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ, στο ΕΕΚ για εκλογική συνεργασία βάσει του μεταβατικού προγράμματος το οποίο έχει καταθέσει.

    2. Εάν σε αυτές τις εκλογές διαμορφωθεί δυνατότητα για κυβέρνηση της Αριστεράς η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρέπει βάσει των 6 σημείων που έχει καταθέσει, να δώσει ψήφο ΑΝΟΧΗΣ. Για αυτόν τον λόγο η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρέπει να καλέσει όλο το λαό να την ψηφίσει ΚΑΙ για να μπει αυτή τη φορά στη Βουλή (πράγμα βεβαίως πολύ δύσκολο).

    3. Είναι ανάγκη όλη η Αριστερά να αρχίσει να σκέφτεται και να δρά στην κατεύθυνση οικοδόμησης των λαϊκών θεσμών (εργατικά συμβούλια, λαϊκές συνελεύσεις) ως τα έμβρυα της αυριανής εργατολαϊκής εξουσίας.

  18. βουρνούκιος 16 Μαΐου, 2012 στις 2:10 μμ #

    Επίσης, εγώ προσωπικά ΔΕΝ χαίρομαι καθόλου για τη δεξιά στροφή του ΣΥΡΙΖΑ. Δέχεται αφόρητες πιέσεις από την άρχουσα τάξη, ενισχύοντας έτσι τη δεξιά τάση στο εσωτερικό του (Δραγασάκης, Σταθάκης κλπ).

    Και αντίς το ΚΚΕ (γιατί η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν έχει βουλευτές) να βγει και να πει: «Προγραμματικά βάζω αυτά» στο ΣΥΡΙΖΑ, διαμορφώνοντας στην πράξη συνθήκες πίεσης στον ΣΥΡΙΖΑ, πετά το ΚΚΕ την μπάλα στην εξέδρα με κινηματίστικο τρόπο (και εδώ μοιάζει με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ διότι και αυτή έχει έναν κινηματισμό) αλλά και με άθλιο σεχταριστικό τρόπο.

    Ετσι λοιπόν, η δεξιά στροφή του ΣΥΡΙΖΑ επί της ουσίας είναι αρνητικό γεγονός διότι πολύ απλά, ενισχύεται από τον αναχωρητισμό του ΚΚΕ το οποίο δεν ενδιαφέρεται να ασκήσει εργατική πολιτική.

    • λαθραναγνώστης 16 Μαΐου, 2012 στις 5:14 μμ #

      Η δεξιά στροφή του ΣΥΡΙΖΑ, δεν οφείλεται καθόλου στις «αφόρητες πιέσεις από την άρχουσα τάξη» και φυσικά ούτε στην σχεδόν κωμική αιτία του «αναχωρητισμού» του ΚΚΕ. (αλλά όταν θέλεις να τραβήξεις τη λογική απ τα μαλλιά, μπορείς να βρείς τις πιο ευφάνταστες αιτίες).
      Η δεξιά στροφή του ΣΥΡΙΖΑ ήταν εξ αρχής προδιαγραμμένη λόγω του φιλο-ΕΕ/μικροαστικού προσανατολισμού αυτού του κόμματος. Όταν κλήθηκε από τα γεγονότα να επιλέξει μεταξύ των δύο πόλων: αντιμνημόνιο και έξω από την ΕΕ ή μνημόνιο και μέσα στην ΕΕ, διάλεξε το δεύτερο λόγω του προσανατολισμού του. Ο πολός ΕΕ+μνημόνιο έχει σαφώς πιο ισχυρή έλξη για τη βάση και για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ (και όχι μόνο).
      Τις επόμενες μέρες, η στροφή θα ολοκληρωθεί.

    • Sentic 16 Μαΐου, 2012 στις 5:38 μμ #

      Βουρνούκιε
      Eιλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που είδες πιο πριν εσύ την αριστερή στροφή του ΣΥΡΙΖΑ και τώρα με τις τελευταίες δηλώσεις των στελεχών του αντιλαμβάνεσαι την δεξιά του στροφή.Ποτε την είδες την Αριστερή στροφή προεκλογικά; Μα δεν ήταν φυσιολογικο να λέει αυτά που λέει προκειμενου να εκγλωβήσει αγανακτισμένο με το μνημονιο κόσμο; Η ρητορεια του ήταν καθαρα αντομνημονιακη με αριστερη χροια,μια και όταν του έβαζες το διαταύτα για το ευρώ και την ένωση που είναι το ζωτικό δεν σου απαντούσε κανένας. Οψιμα ο Αλαβανος κυριως για μικροκομματικους λόγους. Συνθηματολογούσαν περι μιας κουφιας ενότητας στο ονομα του ουσιαστικου Αριστερα και μονο, όταν δεν υπήρχαν πουθενα προγραμματικές συγκλίσεις. Επιασε αυτό; Επιασε ναι, αλλα τωρα ήρθε η ωρα να ξεκαθαρίσουν τα προγραμματικά πλέον και εδώ αποκαλύπτεται το χάος που υπάρχει.
      Μιλάτε και εσυ και άλλοι εδώ για την Αριστερή πτέρυγα, Λαφαζάνης π.χ και λίγο ΡΙΖΑ και αντι να επιρρίψετε ευθυνες σε αυτούς που εξακολουθουν να κρύβονται εκει μέσα ηθελημένα να μην ξεκαθαρίζουν και να μην δίνουν το στίγμα τους αν τελικά υπάρχει αλλα να δινουν την εσθηση ότι περιμένουν την υπουργική καρέκλα , εγκαλεις το ΚΚε και την Ανταρσύα ακομα για την σταση τους απεναντί τους. Μα δεν υπάρχει φερεγγυοτητα εκει μέσα όπως ο φορεας βγαίνει προς τα έξω . Το 91 κάποιοι τους ήταν ευκολο να φύγουν από το ΚΚε γιατι διαφωνούσαν γιατι δεν μπορουν π.χ να κάνουν το ίδιο και τώρα; Οι Μαοικοι και τροτσκιστές βουλευτές που βγήκαν με τον ΣΥΡΙΖΑ που είναι γιατι δεν δηλώνουν κατι για οσα λέει ο ενιαίος πλέον φορέας τους; Η Ναντια πως τα βλέπει όλα αυτά; Και να ξεκαθαρίσουμε νομιζω και κατι οι πρώην τάσεις του Συριζα δεν υπάρχουν πλέον όπως τις γνωρίσαμε πριν τέσσερα χρόνια π.χ.Ο Συριζα εδώ και καιρο και ιδιως μετα της εκλογες εχει εξελιχθει σε αρχηγικο κόμμα και ο Τσιπρας συγκεντρώνει γύρω του κοσμο απ ολες τις πρωην τάσεις.
      Δεν θα διαφωνήσω ότι η επικοινωνιακη τακτική του ΚΚε απεναντι στον Συριζα ήταν εν μέρει λάθος.Κι αυτό νομίζω επιρρεασε, πιο πολύ στις εντυπώσεις θα πω εγώ παρά στην ουσία. Αυτό όμως είναι ένα πράγμα και άλλο πράγμα να αλλάξεις την πολιτική σου.Δεν ενδιαφέρεται λες το ΚΚε να ασκήσει εργατική πολιτική.Με ποιον να την ασκήσει και πως;Στα λόγια εργατική πολιτική; Τι ζητάς δηλαδή να περιμενει το ΚΚε και το κάθε ΚΚε σε ένα κυβερνητικό σχήμα ποτε θα τελειωσει τις διαπραγματευσεις του ο Τσιπρας στην Ευρωπη για την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονιου και τι θα πουν οι Ευρωπαίοι;
      Τελος συμφωνω μαζί σου ότι μπορει και να πέσει εκλογικά αν δεν ξεκαθαρισει με το ευρω, κιαυτο όχι γιατι καποιοι είναι υπέρ και κάποιοι κατά και αναλογα δεν θα τον ψηφίσουν αλλα κυρίως για τα ειπα ξείπα μια και ένα κομματι των ψηφοφορων του δυσπιστουν στα κομματα και δεν μπαινουν στην ουσια κατά την γνώμη μου.

  19. βουρνούκιος 16 Μαΐου, 2012 στις 2:37 μμ #

    Επίσης κάτι που θεωρώ πως είναι σημαντικό: 1. Εννοείται πως η άρχουσα τάξη της χώρας κάνει κυρίαρχι δίλλημα των εκλογών το ευρώ και μνημόνιο, ή όχι μνημόνιο και ευρώ (δλδ χάος). Αυτο λέει η άρχουσα τάξη προς το λαό και προς όλες τις αριστερές δυνάμεις.

    Για αυτό τον λόγο η άρχουσα τάξη συνέτριψε τον Καμμένο με τα NON PAPER: Δεν θέλει να υπάρχει ισχυρή αστι΄κη αντιμνημονιακή δύναμη στη χώρα! Η επιλογή της ελληνικής αστιής τάξης είναι σαφής και τη φωνάζω εδώ και καιρό στο γκράνμα, σε αντίθεση με πολλά παιδιά του ΚΚΕ: ΕΝΤΟΣ Ε.Ε. ΚΑΙ ΕΥΡΩ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ!!!!!

    Συνεπώς η αστική τάξη προσπαθεί ήδη να διαμορφώσει ένα όσο γίνεται πιο ενιαίο αστικό φιλο ΕΕ μπλοκ δυνάμεων ειδικά στα κεντροδεξιά το οποίο να αποτελέσει τον κορμό για μια αστική φιλοΕΕ κυβέρνηση μετα τις εκλογές.

    2. Εννοείται πως ο λαός μας δεν είναι έτοιμος για έξοδο από ΕΕ και ευρώ. Η σωστή αυτή διαπίστωση έχει 2 κατευθύνσεις/χρησιμότητες:

    – Να χρησιμεύσει ως μια θαυμάσια δικαιολογία για να μην κάνεις καμμία συμμαχία, να μην πάρεις κανένα πολιτικό ρίσκο!! Αυτό ακριβώς κάνει το ΚΚΕ: Ταλαντεύεται φοβικά γύρω απ΄οτον άξονά του, δεν πρόκειται να λάβει καμμία ουσιαστική πρωτοβουλία (η πρωτοβουλία για το νομοσχέδιο είναι καλή αλλά πολύ ανεπαρκής και λίγη).

    – Να χρησιμεύσει σαν έναυσμα για βάθαιμα με επιστημονικό τρόπο του προγράμματος, για συγκεκριμενοποίηση της αντίληψης για την αντικαπιταλιστική παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας σε σοσιαλιστική κατεύθυνση. Κάτι που ψελλίζει ακόμα η ΑΝΤΑΡΣΥΑ μιας και το πρόγραμμά της είναι ακόμα εν πολλοίς ανεπεξέργαστο, παρόλο που σαν λογική και σαν στοχοθεσία είναι σωστότατο. Εάν πάμε με αυτή τη λογική μπορούμε να πείσουμε το λαό, πως εκτός ευρώ και ΕΕ μπορεί να υπάρξει ένας άλλος δρόμος υπερ των λαϊ΄κων συμφερόντων.

    Αφησα εκτός την 3η χρησιμότητα που έχει η διαπίστωση «ο λαός δεν είναι έτοιμος για έξοδο από ευρώ και ΕΕ» και που είναι η διαρκής σοσιαλδημοκρατική υποχώρηση στο όνομα αυτής της διαπίστωσης που ήδη κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ. Εννοείται όμως πως αυτό δεν σημαίνει πως εκ των προτέρων η αριστερή κυβέρνηση στο έδαφος του καπιταλισμού είναι μια αυταπάτη. Το αντίθετο: Εξαρτάται από το ΠΟΙΟΝ των δυνάμεων που στηρίζουν μια τέτια κυβέρνηση, τον ΣΤΟΧΟ αυτών των δυνάμεων και την λαϊκή κινητοποίηση.

  20. βουρνούκιος 16 Μαΐου, 2012 στις 2:40 μμ #

    Ειδικά για το ΣΥΡΙΖΑ να μου το θυμηθείται πάντως:Εάν συναεχίσει τη διγλωσσία και δεν πάρει ξεκάθαρη θέση στο θέμα του ευρώ (έστω να πει πως στο δίλλημα μνημόνιο ή ευρώ εμείς απαντάμε «καμμία θυσία για το ευρώ» που το είπε κάπου προεκλογικά και το κανε γαργάρα), τότες ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΕΚΛΟΓΙΚΑ

  21. dropdown 16 Μαΐου, 2012 στις 2:46 μμ #

    O ενας (ο Ανταρτης) λεει οτι απευθυνεται σε συριζαιους και κκεδες που διαφωνουν με τα κομματα τους, στο ΜΑΑ, στην ΚΟ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ και στο ΕΕΚ δειχνει μεγαλοψυχια και δεν θελει διαφωνουντες, θελει εκλογικη συνεργασια με το συνολο τους. Ο αλλος (G700) λεει οτι εχει επαφη με τη βαση της Ανταρσυας και βλεπει τασεις προς συριζα πολυ ισχυρες(για να λέει οτι μπορει να μην κατεβουν καν αυτοτελως). Επισης και σε αλλο μπλογκ διαβαζα για σκεψεις του ΣΕΚ να παει με το μεγαλο αδερφο των συνασπισμων,και να παιξει μπαλα στην πρωτη εθνικη. Γενικοτερα ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα και πανω απο ολα ζυμονωμαστε μεταξυ μας…

  22. Y 16 Μαΐου, 2012 στις 2:55 μμ #

    Boυρνούκιε, συντάσσομαι 100% με τις απόψεις σου.

  23. compasso 16 Μαΐου, 2012 στις 3:05 μμ #

    δλδ Υ αυτή τη στιγμή κρίνεις ότι δεν υπάρχει κομμάτι της ελληνικής αστικής τάξης που τάσσεται υπέρ της εξόδου; το κυρίαρχο και ισχυρότερο (τραπεζικό και εφοπλιστικό κεφάλαιο για αρχή) προφανώς ειναι υπέρ της παραμονής.

    *στα υπόλοιπα συμφωνώ και εγώ με τον βουρνού

    • Y 16 Μαΐου, 2012 στις 3:30 μμ #

      Υπάρχει. Αλλά η συλλογική βούληση της αστικής τάξης (ΣΕΒ, ΕΜΕΑ http://www.emea.gr/) είναι να μείνει στο Ευρώ. Η καταγγελία των μνημονίων θα οδηγήσει αντικειμενικά στην έξοδο από το Ευρώ. Γι’αυτό πρέπει να κάνουμε τα πάντα υπέρ αυτής.
      Είναι προϋπόθεση για τον εργατικό έλεγχο και την παραγωγική ανασυγκρότηση.

  24. RedPersonality 16 Μαΐου, 2012 στις 3:18 μμ #

    Α έτσι συμφωνείτε σε αυτό.

    «θα συμμετάσχει στις εκλογές με απεύθυνση σε αγωνιστές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ που διαφοροποιούνται από τα κόμματά τους»

    Καλά μυαλά!!

  25. Speculoos 16 Μαΐου, 2012 στις 4:08 μμ #

    http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7829

    Δελαστίκ στο σημερινό Έθνος. Δικά σας τα συμπεράσματα.

    Επίσης γίνεται να διασταυρώσουμε αν όντως προ τριημέρου και σε ποιο πλαίσιο ο Γιάννης Μηλιός έκανε δήλωση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα επικαλεστεί τον πατριωτισμό (!!!) των εφοπλιστών για να δεχτούν μια έκτακτη εισφορα; Προκαταβολικά μονόστηλο και η όποια αναπαραγωγή του έχει παίξει από διάφορα blogs με αφήνει αδιάφορο.

    • Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 4:54 μμ #

      Φίλε Speculoos,

      Εγώ βγάζω το συμπέρασμα της κριτικής στήριξης προς τον ΣΥΡΙΖΑ. Εσύ;

      Τα λέμε

  26. Y 16 Μαΐου, 2012 στις 4:50 μμ #

    Frescos Papadimoulis

    -Σε σχέση με το μνημόνιο, τι θα κάνετε; Καταγγελία ή επαναδιαπραγμάτευση;

    Ο Αλέξης ο Τσίπρας είπε καθαρά και στη σύσκεψη υπό τον ΠτΔ ότι εμείς δεν επιδιώκουμε μονομερείς ενέργειες. Το πνεύμα της πολιτικής μας αποτυπώνεται με σαφήνεια και στην επιστολή που στείλαμε προς την Τρόικα.

    -Σε τι διαφέρει αυτή η πολιτική σας από την μετεκλογική πολιτική του κ. Βενιζέλου ή του κ. Σαμαρά;

    Επικαλούμαι την κοινή λογική. Αυτοί που υπέγραψαν και ψήφισαν το μνημόνιο και έστειλαν και δεσμευτικές επιστολές είναι οι πλέον ακατάλληλοι για οποιαδήποτε επαναδιαπραγμάτευση.

    -Από την ΔΗΜΑΡ τι διαφορετικό λέτε εσείς;

    Η ΔΗΜΑΡ πριν τις εκλογές με δηλώσεις κορυφαίων στελεχών είχε πει ότι άπαξ και υπογράφεται μια συμφωνία, δεσμεύει τη χώρα. Εμείς πιστεύουμε ότι μια συμφωνία όταν αποδεικνύεται λανθασμένη, επικίνδυνη και καταστροφική (ύφεση 6,2% στο α’ τρίμηνο του 2012, εκρηκτική άνοδος ανεργίας, υστέρηση εσόδων) τότε μαζί με το πρόσθετο επιχείρημα προς τους Τροϊκανούς ότι τα στηρίγματα σας, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ πήγαν από το 77% στο 32%, θα βάλουμε στο τραπέζι αυτή την πολιτική για να την αλλάξουμε. Εμείς διεκδικούμε αλλαγές και στο ευρωπαϊκό πλαίσιο, σε συμμαχία φυσικά με άλλες ευρωπαϊκές δυνάμεις.

    Tο φθαρμένο πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο νιώθει τον ΣΥΡΙΖΑ ως απειλή

    • Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 4:57 μμ #

      Φίλε Υ,

      Οk, τον φρέσκο Παπαδημούλη τον είδαμε.

      Κανέναν πιο φρέσκο Υ θα δούμε; 😉

      Τα λέμε

      • Ο ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΜΗΛΙΟΥ Α.Ε. 16 Μαΐου, 2012 στις 5:53 μμ #

        Ο Γνωστος βιομηχανος Παπαστρατος απειλει με απολυση οποιον εργαζομενο της βιομηχανιας του ψηφισει ΣΥ.ΡΙΖ.Α

  27. Ο ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΜΗΛΙΟΥ Α.Ε. 16 Μαΐου, 2012 στις 5:55 μμ #

    Βρειτε ποιες αστικες δυναμεις εκφραζει ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
    Οποιος απαντησει ορθα θα παρει πισω Ικαρια και Νικαια.

    • Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 6:04 μμ #

      Δεν κατάλαβα Χριστό από το σχόλιό σου. Αν θέλεις εξήγησέ το κάπως.

  28. Ο ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΜΗΛΙΟΥ Α.Ε. 16 Μαΐου, 2012 στις 6:08 μμ #

    Τι απορροιες εχεις?

  29. Ο ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΜΗΛΙΟΥ Α.Ε. 16 Μαΐου, 2012 στις 6:10 μμ #

    Απο οσο μου ειπε γνωστος που δουλευει στον Παπαστρατο η απειλη που ανεφερα ισχυει ιδιαιτερα εαν σκεφτεις πως στη διοικηση του σωματειου τους ειναι η αυτονομη παρεμβαση.

  30. Ο ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΜΗΛΙΟΥ Α.Ε. 16 Μαΐου, 2012 στις 6:13 μμ #

    Το δευτερο σχολιο ειναι ειρωνικο.

    • Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 8:43 μμ #

      Ok, φίλε. Τώρα το ‘πιασα! 😉 Ευχαριστώ.

      Τα λέμε

  31. enas 16 Μαΐου, 2012 στις 7:47 μμ #

    πιο μικροπολιτικος πεθαίνεις…
    «Όσο αφορά τις εκλογές, μόνο η είσοδος στη Βουλή της ΑΝΤΑΡΣΥΑ μπορεί να εγγυηθεί ότι θα υπάρχει πραγματική πίεση για κατάργηση των μνημονίων που είναι η προϋπόθεση έναρξης οποιασδήποτε θετικής πορειας.»

    Αν μπει η Ανταρσυα θα γινουν ολα αυτα?? Θυμίζει το θέλω να γίνω χαλίφης στην θέση του χαλίφη.

  32. Αναυδος 16 Μαΐου, 2012 στις 7:48 μμ #

    Υ η αφελεια σου δεν εχει ορια

    (…)Η καταγγελία των μνημονίων θα οδηγήσει αντικειμενικά στην έξοδο από το Ευρώ. Γι’αυτό πρέπει να κάνουμε τα πάντα υπέρ αυτής. (…)

    Η ουσία είναι ότι
    (…) Οποια κυβέρνηση, όποτε κι αν προκύψει, δε θα καταργήσει ούτε τη δανειακή σύμβαση, ούτε το μνημόνιο, αφού καμία απ’ τις πολιτικές δυνάμεις που διεκδικούν τους κυβερνητικούς θώκους δεν έχει προσανατολισμό σύγκρουσης με την αιτία που γέννησε και τα δύο. Απεναντίας, όλες τους πίνουν νερό στο όνομα της αστικής εξουσίας και της ευρωενωσιακής της συμμαχίας, της οποίας τη στρατηγική εξειδικεύουν τα μνημόνια. Ως προς αυτό είναι εξόχως αποκαλυπτικές οι τελευταίες δηλώσεις των στελεχών του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, που αφού υφάρπαξε τις λαϊκές ψήφους με την υπόσχεση της άμεσης καταγγελίας της δανειακής σύμβασης και της απεμπλοκής απ’ το μνημόνιο, τώρα σφυρίζει «κλέφτικα» και τάσσεται κατά των μονομερών ενεργειών.

    Ο λαός να έχει τις κεραίες του τεντωμένες, να είναι σε εγρήγορση, ώστε να αποτρέψει τον κίνδυνο η επόμενη κάλπη να καταπιεί την οργή του και να τη διοχετεύσει σε αυταπάτες. Πίσω απ’ αυτές ελλοχεύει η απογοήτευση που θα τον οδηγήσει σε συμβιβασμό, υποχώρηση, ήττα. Καμία αναμονή. Να μην επιτρέψει να μπει στον «πάγο» την ώρα που το μεγάλο κεφάλαιο εντείνει την επιθετικότητά του εναντίον του. Εχει επιλογή: Ενα ισχυρό ΚΚΕ, για ένα ισχυρό κίνημα που μπορεί να μετουσιώσει την οργή σε δύναμη απόκρουσης νέων αντιλαϊκών μέτρων, απόσπασης μέτρων ανακούφισής του, σε δύναμη που θα ανοίξει το δρόμο σε ριζικές αλλαγές (…)

    Α και ο Τσιπρας προτεινε Γερ. Αρσενη για υπηρεσιακο πρωθυπουργο πιθανα για να μη χασει τη Λουκα από πελατη. Το θλιβερο είναι ότι η αναδιαταξη της σοσιαλδημοκρατίας βρισκει συμμαχους στους μικροαστούς του αριστερισμού

  33. Αναυδος 16 Μαΐου, 2012 στις 7:57 μμ #

    Και για να μην κρυβομαστε πισω από τα δακτυλο μας η ανοδος του συριζα και η καθηλωση του ΚΚΕ εχει αμεσο αντικτυπο στον αγωνα των χαλυβουργων οπου πλεον επιτιθεται ανοιχτα η εργοδοσια τα ΜΜΕ και τα ‘υπηρεσιακα’ σωματα ασφαλειας . Τι να βοφηθουνε τους αναδιαπραγματευτες εχουν μασησει τετοιους απειρους

    • Kώστας Μίχος 16 Μαΐου, 2012 στις 8:39 μμ #

      Ποιο σιγά τα τούβλα Άναυδε θα σκοτώσεις κανενενα χαλυβουργό.

  34. Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 8:41 μμ #

    Φίλε Κώστα Μίχο,

    Κανένα πρόβλημα. Κι ούτε βέβαια μπαίνει ζήτημα συγγνώμης, τι με πέρασες; Τζτζιφιόγκο; 😉

    Επί τής ουσίας και συνοπτικά:

    Αυτό που είπαμε στον Υ ήταν για να του μεταφέρουμε ένα κλίμα. Και χαιρόμαστε που δεν αρνείσαι ότι γίνονται τέτοιες συζητήσεις, μειοψηφικές είναι συμφωνούμε. Αλλά, κοίτα να δεις: Ο αστισμός συσπειρώνεται. Εκ των πραγμάτων πάμε σε μετωπική εκλογική σύγκρουση. Άρα, εκτιμώ ότι το δίλημμα θα ενταθεί. Και ο κόσμος που ψήφισε είτε ΑΝΤΑΡΣΥΑ είτε του ΚΚΕ δεν θα περιμένει τις κομματικές απόφάσεις. Εδώ είναι τα δύσκολα.

    Από εκεί και πέρα, τις αδυναμίες τού ΣΥΡΙΖΑ τις ξέρουν όλοι όσοι έχουν κάποια επαφή με τα πράγματα. Όμως, κι εδώ το δίλημμα υπάρχει:

    Κριτική υποστήριξη ή επικριτική αποδόμηση;

    Εδώ κι αν είναι τα δύσκολα! 😉

    Τα λέμε

  35. Kώστας Μίχος 16 Μαΐου, 2012 στις 8:49 μμ #

    Μια ενδιαφέρουσα άποψη που δίνει κάποιες απαντήσεις από ταξική επαναστατική σκοπιά.

    Το εκλογικό αποτέλεσμα του ΚΚΕ και οι παράγοντες που το διαμόρφωσαν
    «Το Κ.Κ.Ε. σχεδόν καθόλου δεν επωφελήθηκε από την εκρηκτική διάσπαση του δικομματισμού και τη διάχυση εκατομμυρίων ψηφοφόρων. Από την άποψη αυτή το Κ.Κ.Ε. και οι δυνάμεις της ανατροπής που αναφέρονται στο σοσιαλισμό και την εργατική τάξη ελάχιστα ή καθόλου ενισχύθηκαν και αυτό δεν αποτελεί ενθαρρυντικό γεγονός. Δείχνει την αδυναμία του Κ.Κ.Ε. κυρίως, να προσελκύσει ευρύτερες εργατικές μάζες, να αναδείξει τον ουτοπικό και αδιέξοδο και εν τέλει όχι φιλολαϊκό χαρακτήρα της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ για τροποποίηση του μνημονίου και αριστερή κυβέρνηση. Εκτός του παραπάνω συμπεράσματος, πρέπει να σημειώσουμε ότι για πρώτη φορά μετά τη διάσπαση το 1968 του Κ.Κ.Ε. και τις εκλογές της μεταπολίτευσης που κατέγραψαν την κατάταξη των κομμάτων του χώρου της αριστεράς, το Κ.Κ.Ε. μπαίνει στη δεύτερη θέση και με σχεδόν το μισό ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ, γεγονός με μεγάλη σημασία για λόγους πολιτικούς και ψυχολογικούς. Οι επιπτώσεις του γεγονότος αυτού είναι και θα φανούν περισσότερο αρνητικές στο μέλλον.

    Το ερώτημα που ανακύπτει και αναζητά απάντηση είναι: «γιατί;». Ποιοι παράγοντες καθόρισαν τις επιλογές αυτές των μαζών στην κάλπη; Η ορθή απάντηση σ’αυτό το ερώτημα έχει καίρια σημασία.»

    http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-04-20-01-31/219-2012-05-10-21-19-28

    • Left G700 16 Μαΐου, 2012 στις 9:04 μμ #

      Φίλε Κώστα,

      Χωρίς να θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για το κείμενο που λίνκαρες, να σχολιάσω σκωπτικά μόνο το κύριο που επισημαίνει: την αλλαγή τής γραμμής τού ΑΑΔΜ προς όφελος της αριστερίστικης/σεχταριστικής που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια:

      Ο κόσμος το ‘χει τούμπανο κι οι φίλοι τού ΚΚΕ (κρυφό)[***] καμάρι!

      Τα λέμε

      [***] Ένεκα δημοκρατικού συγκεντρωτισμού. 😉

      • λαθραναγνώστης 16 Μαΐου, 2012 στις 9:35 μμ #

        Φιλε λεφτ,
        Μπορείς σε παρακαλώ να μου ονομάσεις με ποιές δυνάμεις θα μπορούσε το ΚΚΕ να στήσει το ΑΑΔΜ?

      • Y 17 Μαΐου, 2012 στις 1:00 πμ #

        με καμία Λαθρά, με καμία. Μόνη λύση ο ψόφος. Καλό ψόφο.

      • dropdown 17 Μαΐου, 2012 στις 5:42 πμ #

        Kαι εγω εκτος απο κραυγες θα ηθελα να ακουσω μια γνωμη σε αυτο που ρωταει ο Λαθρα αλλα μαλλον δεν θα εχουμε τυχη. Φαινεται για καποιους οι λεξεις εχουν χασει το νοημα τους,δεν μας νοιαζει το αντιιμπεριαλιστικο,δεν μας νοιαζει το αντιμονωπολιακο,μπορει να μην μας νοιαζει ουτε καν το δημοκρατικο, αλλα φτιαχτε ενα μετωπο ρε παιδια, τι σκατα σεχταριστες ειστε…

  36. Kώστας Μίχος 16 Μαΐου, 2012 στις 9:19 μμ #

    και «φρέσκος» ΜΑΥΡΟΥΔΕΑΣ.

    «Το ΚΚΕ αποτελεί το μεγάλο ηττημένο της Αριστεράς όχι γιατί οι αγωνιστές του δεν συμμετέχουν στους αγώνες αλλά γιατί η σημερινή ηγεσία του ακυρώνει κάθε συμμετοχή με την σεκταριστική και ταυτόχρονα οππορτουνιστική γραμμή της που εντέλει υπονομεύει κάθε μαζικό κίνημα. Στο βαθμό που συνεχισθεί η πολιτική αυτή μόνο υπονομευτικό ρόλο θα παίξει ενάντια στο λαϊκό κίνημα, αναστέλλει αντί να ενισχύει την πορεία των μαζών προς τα αριστερά ενώ ταυτόχρονα αμαυρώνει τις κομμουνιστικές ιδέες. Η πολιτική του στο βρώμικο μετεκλογικό πολιτικό σκηνικό μόνο απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηριστεί ενώ τα αδιέξοδα της γραμμής του και η οικτρή ανεπάρκεια της ηγετικής ομάδας του μόνο θλίψη προκαλούν στον κόσμο των ελλήνων κομμουνιστών. Στο βαθμό που δεν βρεθούν οι δυνάμεις που θα ανατρέψουν αυτή την καταστροφική πορεία η στενή κομματική προοπτική του προδιαγράφεται ως μίζερη ενώ ο διαλυτικός ρόλος του θα κοστίσει ακόμη περισσότερο στο λαϊκό κίνημα.»

    ΜΙΑ (ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ) ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ 6ης ΜΑΙΟΥ 2012

  37. Spyros Kontomaris melos ANTARSYA 16 Μαΐου, 2012 στις 10:45 μμ #

    Το διάβασα όλο. Δεν μπορείς να σχολιάσεις αποσπασματικά αλλά μόνο μέσα στη συνολική ροή λόγου.

    Μιλάει για επαναδιαπραγμάτευση της ευρωπαϊκής πολιτικής και όχι του μνημονίου.

    Click to access PraktikaSuskepshsPolitikwnArxhgwn13.05.2012.pdf

    Χρειάζομαι κάτι πιο σαφές για να πεισθώ ότι αθετεί τις δεσμεύσεις του. Κάθε βοήθεια δεκτή.

    • Y 17 Μαΐου, 2012 στις 8:56 πμ #

      σύντροφε Σπύρο, εκεί που μιλά για αναδιαπραγμάτευση αναφέρεται στη »συνέχεια [ή όχι] του προγράμματος της εσωτερικής υποτίμησης». Αυτό είναι το μνημόνιο όχι η ευρωπαϊκή πολιτική.

      • Y 17 Μαΐου, 2012 στις 9:03 πμ #

        Δε επίσης τη συνέντευξη στο Κούλογλου. Φουλ αναδιαπραγμάτευση μέσα σε κόντεξτ. http://tvxs.gr/news/binteo/i-synenteyksi-tsipra-sti-net

      • λαθραναγνώστης 17 Μαΐου, 2012 στις 9:51 πμ #

        Χθες, πάνω στο ζάπιγκ, τον πέτυχα κι εγώ.
        Ήθελα να γράψω κάτι χθες αλλά το θεώρησα περιτό. Νομίζω ότι όλοι μας έχουμε καταλάβει περι τίνος πρόκειται.

        Κούλογλου:Επαναδιαπραγμάτευση ή καταγγελία του μνημονίου κε.Τσίπρα?
        Τσίπρας: Ποιό μνημόνιο, δεν υπάρχει μνημόνιο μετά τις εκλογές για τον Ελλ. λαό
        Κούλογλου: Μα…τι λέτε τώρα……
        Τσίπρας: Μετά τις εκλογές δεν υπάρχει μνημόνιο……

        εκνευριστηκα και το έκλεισα.
        Ο άνθρωπος είναι ανεκδιήγητος.

  38. βουρνούκιος 16 Μαΐου, 2012 στις 11:38 μμ #

    Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει το εξής μέγα θέμα και εδώ θα συμφωνήσω με πολλούς συντρόφους:

    1. Λόγω της φιλο ΕΕ εμμονής του (έστω και με ανθρώπινο πρόσωπο) ΑΔΥΝΑΤΕΙ να αντιληφθεί το εξής: Η αντεργατική πολιτική της ΕΕ (που εκφράζεται στην Ελλάδα με τα μνημονια) είναι αποτέλεσμα της ΟΥΣΙΑΣ της και ΟΧΙ των πολιτικών δυνάμεων που ψρίσκονται κάθε φορά στις κυβερνήσεις των χωρών μελών. Για αυτό το λόγο, είτε κυβέρνησαν/συγκυβέρνησαν δεξιά αστικά κόμματα, είτε σοσιαλδημοκρατικά, είτε αριστερά ρεφορμιστικά (ΚΚ Γαλλίας, ΑΚΕΛ, Κ. Επανίδρυση Ιταλίας τις χώρες της ΕΕ, η ΠΟΛΙΤΙΚΗ που ασκείται μένει σταθερή ΚΑΤΑ των εργατικών τάξεων και των λαών της Ευρώπης.

    Αυτό ΔΕΝ μπορεί -και δεν θέλει- να κατανοήσει το πλειοψηφικό κομμάτι της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ.

    2. Ο ΣΥΡΙΖΑ απαντά στο μέγα επίσης θέμα του διεθνισμού, αλλά με αστικό τελικά τρόπο: Αντιλαμβανόμενος την ανάγκη συμμαχιών του ελληνικού λαού με τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ, πιστεύει πως αυτό ΜΠΟΡΕΙ να πραγματοποιηθεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο πεδίο των δομών της ΕΕ. Συνεπώς, εάν η Ελλάδα βγει από το ευρώ και την ΕΕ θα απομονωθεί κατά τον ΣΥΡΙΖΑ.

    ΚΑι εδώ βρίσκεται το 2ο λάθος ουσίας στη στρατηγική του που τον κάνει να κινείται σε σοσιαλδημοκρατικά μονοπάτια.

    Εκτός λοιπόν από την αφόρητη πίεση της αστικής τάξης που γνωρίζει πολύ καλά αυτές τις αντιφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ, η βασική αιτία είναι ακριβώς αυτές οι αντιλήψεις που ηγεμονεύουν σε αυτό το κόμμα και που το οδηγούν σε διαρκείς υποχωρήσεις .

  39. βουρνούκιος 16 Μαΐου, 2012 στις 11:47 μμ #

    Το μέγα λάθος του ΚΚΕ είναι ακριβώς αυτό: Εχει αποχωρήσει από τα εγκόσμια και αρνείται να προτείνει πρόγραμμα και συμμαχία τέτια, που ΘΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ανάμεσα στα άλλα ΚΑΙ στο τράβηγμα του ΣΥΡΙΖΑ σε θέσεις μεταβατικού προγράμματος και σοσιαλιστικού μετασχηματισμού της κοινωνίας.

    ΠΟΥ οφείλεται το λάθος του ΚΚΕ;

    1. Στον σεχταρισμό του που απορρέει από την αντίληψη που έχει το ίδιο για τον εαυτό του και την κοινωνία. Η αντίληψη αυτή λέει «το μοναστήρι ναναι καλά και όποιος θέλει ας μπει να προσκυνήσει». Ε, δεν θα μπαίνει κανένας σε λίγο… Ιδιας αντίληψης είναι τα συνθήματα «5 ή 150 κόμματα 2 πολιτικές», «οι κομμουνιστές ΔΕΝ είναι αριστεροί» και άλλα τέτια….

    2. Στην άρνησή του να αποκτήσει λογική και πρόγραμμα μεταβατικού χαρακτήρα. Αυτό έχει ανάμεσα στα άλλα ως κεντρικό αποτέλεσμα, το ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ μέτωπο από το ΚΚΕ με κανένα τρόπο, καταληγοντας πάντα στο γνωστό μίζερο σύνθημα «δώσε δύναμη στη δυναμή σου»…

    Το σημερινό ΚΚΕ έχει φτάσει στα όρια του. Δεν έχει βήμα να πάει παραπέρα.

    Εάν η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν αντιμετωπίσει και αυτή τέτιες λογικές -ευτυχώς μειοψηφικές- στο εσωτερικό της θα μπει σε τροχιά και αυτή, συρρίκνωσης. Εχει όμως τη λογική του μεταβατικού προγράμματος και του αντίστοιχου μετώπου, έχει τη λογική της κοινής δράσης, εάν ξεπεράσει και φοβικά/σεχταριστικά κατάλοιπα μπορεί να κάνει πολλά.

    • Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ 17 Μαΐου, 2012 στις 6:10 πμ #

      Το πρωτο κι ισως μοναδικο βημα που πρεπει να γινει ειναι στα στις ομοσπονδιες και τα σωματεια.Αφου το πλαισιο του ΚΚΕ σε κεντρικο πολιτικο επιπεδο διαφερει και απο του ΣΥΡΙΖΑ και απο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ τοτε απο εδω και στο εξης θα πρεπει ΠΑΜΕ,ΑΠ και συνδικαλιστες να συνεργαστουνε μια γροθια σε μινιμουμ προγραμμα.Υπαρχουν περιπτωσεις σε σωματεια και ομοσπονδιες που δεν εχουνε κυρηχτει κατα καιρους απεργιες για αυτο το λογο.Αυτο προυποθετει αρση των συκοφαντιων του ΠΑΜΕ προς τους αλλους 2.
      Αντι η διαπαλη να περιεχει πληθωρα λασπης εναντιον του διπλανου θα ειναι καλυτερο να ειναι καθαρα ιδεολογικη.Στην ζωη και στη πραγματικοτητα θα φανει πιος εχει τα πιο πολλα αρχιδια.

      • Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ 17 Μαΐου, 2012 στις 6:12 πμ #

        *συνδικαλιστες ΑΝΤΑΡΣΥΑ

  40. Αναυδος 17 Μαΐου, 2012 στις 7:51 πμ #

    Εφτασε να εγκαλει το ΠΑΜΕ και η ΑΠ που
    – κατεβαινει με την ΠΑΣΚΕ στη ΔΕΗ, στο ΕΚ Καρδιτσας στο ΕΚ Βολου στην Ομ Τυφλων, Ομ Ιδ. Υπαλληλων κλπ κλπ,
    – στηριζει στους δρομους τημ εργοδοτικη ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ
    – που υπεγραψε την προηγουμενη βδομαδα συμβαση στο ΚΕΘΕΑ με -16% στους διοικητικους και -25% στους γιατρούς (τα ιδια σε ΣΤΑΣΥ)

    Η αποκαλυψη της ταξικης συνεργασίας της ΑΠ με την εργοδοσία άμεσα όσο και εμμεσα με ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ δεν ειναι λασπη αλλα αναγκη για να μπορεσει το εργατικο κινημα να παει μπροστα και να νικησει

    Οι προδοτες της ταξικης παλης αυτοι που ξεπουλαν την εργατικη ταξη για ενα ξεροκομματο γινονται και τιμητες της. Και απο κοντα οι ανταρσυοι ετοιμοι απο καιρό να βουν κοινο τροπο με την εργατικη αριστοκρατία και τους μικροαστούς που οργανωνονται.

    Η φιλο ΕΕ σταση του ΣΥΝ δεν ειναι ατυχημα η λαθος ειναι στρατηγικη επιλογή των στρωματων που εκφραζει στη συναινεση τους με τον καπιταλισμό και τη νεοφιλελευθερη ρυθμιση (παρολες περι της περι αντιθετου κραυγές).

  41. RedPersonality 17 Μαΐου, 2012 στις 9:22 πμ #

    Απίστευτος Τσίπρας!!!!

  42. GGowron 17 Μαΐου, 2012 στις 10:14 πμ #

    Καλα ρε παιδιά… μιλάμε για αντιφατικό Συριζα;
    http://followtheredriver.blogspot.com/2012/05/blog-post_2962.html
    http://followtheredriver.blogspot.com/2012/05/blog-post_16.html
    http://followtheredriver.blogspot.com/2012/05/7.html

  43. Y 17 Μαΐου, 2012 στις 11:32 πμ #

    Eνημερωτικά:
    Παπαρήγα: Μόνο με απόφαση της βουλής η κατάργηση του Μνημονίου

    «Ούτε το εκλογικό αποτέλεσμα του Μαΐου, ούτε του Ιουνίου μπορεί να θεωρηθεί, όποιο κι αν είναι αυτό, ότι καταργεί το μνημόνιο και τη δανειακή συνθήκη. Πολύ περισσότερο που το κάθε κόμμα που παίρνει τις α ή β ψήφους δίνει και μια διαφορετική ερμηνεία στο περιεχόμενο της ψήφου», ανέφερε σε ανακοίνωσή της σήμερα η γενική γραμματέας του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα.

    «Αρα για να καταργηθεί το μνημόνιο και η δανειακή συνθήκη πρώτα πρέπει να καταργηθεί με απόφαση της πλειοψηφίας της βουλής και μετά να κοινοποιηθεί η απόφαση στα όργανα της ΕΕ. Οποιος διακηρύσσει ότι το εκλογικό αποτέλεσμα αυτόματα καταργεί συνθήκες, το χρησιμοποιεί σαν επιχείρημα για να μη φέρει το θέμα στη Βουλή και για να πάει να διαπραγματεύεται στην ουσία ένα νέο μνημόνιο, μια νέα δανειακή συνθήκη στα όργανα της ΕΕ. Λέει συνειδητά ψέματα», πρόσθεσε.
    http://gr.news.yahoo.com/%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AE%CE%B3%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-084311457.html

  44. βουρνούκιος 17 Μαΐου, 2012 στις 11:53 πμ #

    Παίζεται ένα απίστευτο γαιτανάκι…..

    Ο ΣΥΡΙΖΑ υπαναχωρεί συνεχώς σε μια σοσιαλδημοκρατική κατεύθυνση…..

    Το ΚΚΕ με την πρόταση νόμου που κατέθεσε, έκανε καλή κίνηση, η οποία θα είχε πολύ μεγαλύτερη αποτλεσματικότητα για το λαό, εάν την κίνηση αυτή την ενέτασσε ως προγραμματικό όρο για στήριξη αριστερής κυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ.

    Το ίδιο και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

    ΔΕΝ είναι apriori κάθε αριστερή κυβέρνηση αναποτελεσματική και προδοτική. Εξαρτάται από το ΠΟΙΟΝ και τον στόχο των δυνάμεων που τη στηρίζουν, όπως επίσης και από τον λαϊκό παράγοντα.

    Σε αυτές τις εκλογές υπάρχει μια μοναδική ευκαιρία. Χωρίς αυταπάτες κα ιχωρίς συμμετοχή ή ανευ όρων στήριξη στο ενδεχόμενο αριστερής κυβέρνησης.

    • Y 17 Μαΐου, 2012 στις 11:59 πμ #

      Σωστός Βουρνούκιε. Η πρόταση νόμου δεν έχει κατατεθεί ακόμα και θα θέλει μια μαστοριά, αλλά πρέπει να γίνει θέμα της προεκλογικής συζήτησης.

  45. Αναυδος 17 Μαΐου, 2012 στις 12:22 μμ #

    Ρε συ βουρνουκιε τετοια θλιψη πια που οδηγει σε παραφροσυνη ?
    Πως στο καλο ενα κομμα που δεν αμφισβητει τους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς οπως η ΕΕ και το ΝΑΤΟ βαφτιζεται αριστερο αρα και η κυβερνηση του αριστερή.
    Και γιατι διαολε να στηριξουν μια τετοια κυβερνηση οι κομμουνιστές Η Βαρκιζα δε σε διδαξε τιποτε ?

    Εχεις ξεφυγει τελειως

  46. βουρνούκιος 17 Μαΐου, 2012 στις 12:25 μμ #

    Ψιλοάσχετο με την επικαιρότητα, αλλά σχετικό με τον ευρύτερο στόχο:

    Αναρτώ την διεύθυνση της ιστοσελίδας της Τέχνης Εν Κινήσει (ΤΕΚ), η οποία είναι μια συλλογικότητα εργαζόμενων καλλιτεχνών που παλεύει για την σύνδεση της τέχνης με το κίνημα των εργαζομένων και ευρύτερα των καταπιεσμένων στρωμάτων της κοινωνίας μας, τα οποία παλεύουν για τη χειραφέτησή τους!

    Η ΤΕΚ έχει κάνει αρκετά έως τώρα, τα οποία δείχνουν τις δυνατότητες που υπάρχουν!

    http://techni-en-kinisei.blogspot.com/

  47. RedPersonality 17 Μαΐου, 2012 στις 12:29 μμ #

    Εδώ τα αποτελέσματα απο τις σπουδαστικές-φοιτητικές εκλογές.
    Προς το παρον φαίνεται να ανεβαίνειη ΠΚΣ αλλα δεν έχουν μαζευτείς απο όλες τις σχολές ακόμα…
    http://ekloges.spoudastes.gr/

  48. dropdown 17 Μαΐου, 2012 στις 12:31 μμ #

    http://www.blog.gr/article.php?id=78859&category_id=2

    Δεν εχω καταλαβει αν προλαβαινει το ΚΚΕ να την καταθεσει σε αυτη τη βουλη την προταση,μεχρι αυριο που διαλυεται θα εχουν δικαιωμα να κατατεθουν προτασεις νομου?

    • λαθραναγνώστης 17 Μαΐου, 2012 στις 1:05 μμ #

      Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι σκόπιμο η πρόταση να κατατεθεί σε αυτή τη βουλή.
      Στην επόμενη πάντως, θα έχουν μπει και οι λεγόμενες αντιμνημονιακές δυνάμεις οι οποίες κανονικά θα πρέπει να ψηφίσουν την πρόταση. Ίσως τελικά είναι πιο σωστό να κατατεθεί στην νέα βουλή

      • Γρηγόρης 17 Μαΐου, 2012 στις 1:40 μμ #

        Ποιες θα είναι οι αντιμνημονιακές δυνάμεις της επόμενης βουλής που δε βρίσκονται στη σημερινή;Eίναι σημαντικό να κατατεθεί σ’αυτή τη βουλή-αν αυτό επιτρέπεται από τον κανονισμό- για να συζητηθεί προεκλογικά και να πέσουν οι μάσκες.Μετά την κάλπη οι κωλοτούμπες είναι πιο εύκολες.Αν δε γίνει αυτό το ΚΚΕ θα βρεθεί στο περιθώριο κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου

      • Y 17 Μαΐου, 2012 στις 1:55 μμ #

        Δε νομίζω ότι ο κανονισμός επιτρέπει την κατάθεση νομοσχεδίων τώρα.

        Ας πάρουμε μια γεύση από βουλή με παπαδαριό και φασισταριό ενώ δολοφονημένοι μετανάστες βρίσκονται σε διάφορες γωνιές της χώρας.

        http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231196254

  49. bhoy 21 Μαΐου, 2012 στις 10:14 μμ #

    Το ίχνος του εσωτερικού εχθρού

    τόσος φόβος…για τους εφοπλιστάδες

Αφήστε απάντηση στον/στην Κάποιος Ακύρωση απάντησης