H ώρα της αλήθειας για το λαό, την αριστερά, τους κομμουνιστές

7 Μάι.

Οι λαϊκές εργατικές συνοικίες των πόλεων της Ελλάδας έδωσαν στο ΣΥΡΙΖΑ μια ιστορική και μεγαλειώδη νίκη.

Το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και το ΛΑΟΣ τιμωρήθηκαν σε βαθμό δημόσιας διαπόμπευσης για τις βάρβαρες πολιτικές τους.

Παρότι στα γκάλοπ συντριπτικά ποσοστά των Ελλήνων εμφανίζονται κατά των μνημονίων, τα κόμματα που τα στηρίζουν παίρνουν ένα σημαντικό ποσοστό περίπου 40% (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ, ΔΗ.ΣΥ, Δράση). Αυτά που είναι υπέρ της άμεσης κατάργησής τους ωστόσο υπερέχουν ξεκάθαρα με 44% (ΣΥΝ, Αν.Ελλ., ΚΚΕ, Χρυσή Αυγή). 7,5% πήραν τα κόμματα που δήλωναν υπέρ της αναδιαπραγμάτευσης ορισμένων πλευρών των μνημονίων (ΔΗΜΑΡ, Πράσινοι, Δημιουργία).

Τα εθνικιστικά ως και νεοναζιστικά σχήματα φτάνουν περίπου το 20% (Αν.Ελληνες, Χρυσή Αυγή, ΛΑΟΣ) αλλά η στροφή προς τις αριστερές, σοσιαλιστικές και κομμουνιστικές ιδέες, τις ιδέες της αλληλεγγύης είναι σημαντικότερη με τα σχήματα που διεκδικούν την εκπροσώπηση τους να φτάνουν το 26% (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ).

Αυτό βέβαια κυρίως χάρη στη θεματική αύξηση του ΣΥΡΙΖΑ. Το ερώτημα που μένει είναι αν οι ψηφοφόροι του πιστεύουν περισσότερο στην παραμονή στο Ευρώ και στην προσέλκυση ξένων ιδιωτικών επενδύσεων  ή στην καταγγελία των μνημομονίων, την εθνικοποίηση των τραπεζών και τον εργατικό έλεγχο.

Οι υποσχέσεις αυτές του ΣΥΡΙΖΑ είναι αντιφατικές. Η καταγγελία των μνημονίων προϋποθέτει ανάκτηση του ελέγχου του νομίσματος και άρα έξοδο από το Ευρώ για να υλοποιηθεί και να αποτελέσει βάση για την εκκίνηση πολιτικών μεταφοράς του πλούτου από το κεφάλαιο προς την εργασία.

Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει σύντομα να διαλέξει προς τα ποια από τις δύο μέριες γέρνουν οι προτεραιότητές της και οι ψηφοφόροι και αγωνιστές του να αποφασίσουν εάν θα ακολουθήσουν.

Το ΚΚΕ υποχωρεί στις πόλεις σε ποσοστό και ίσως και σε απόλυτους αριθμούς ενώ η γενική του άνοδος είναι αναιμική και στις υπάρχουσες συνθήκες διάλυσης του δικομματισμού αποτελεί ξεκάθαρη ήττα. Αυτό δείχνει ότι η τακτική του για τη ριζοσπαστικοποίηση των εργαζόμενων και τα συνθήματα που ρίχνει με σκοπό να εμπνεύσει την οργάνωση και συγκρότησή τους σε ένα μαχητικό μέτωπο που θα διεκδικήσει την εξουσία αποτυγχάνουν σαφώς και χρειάζονται επαναπροσδιορισμό.

Θλιβερή ήταν η προσπάθεια υπεράσπισης της αδιέξοδης αυτής τακτικής στα στούντιο της τηλεόρασης με το αναμάσημα ανιστόρητων, αριστερίστικων και αποπροσανατολιστικών αιτιάσεων ότι οι κομμουνιστές δεν είναι αριστεροί και δεν έχουν σχέση με τους αριστερούς.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ τριπλασίασε σχεδόν τις ψήφους της αλλά δεν κατάφερε να διεκδικήσει είσοδο στη βουλή. Η αποδοχή των προγραμματικών κατευθύνσεών της όμως επεκτείνεται σε μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ και αυτές είναι απολύτως συμβατές με το πρόγραμμα του ΚΚΕ του 1996:

– στάση πληρωμών – έξοδος από το Ευρώ – επανάκτηση νομισματικής κυριαρχίας

– έξοδος από την ΕΕ

– εθνικοποίηση των τραπεζών κάτω από δημόσιο και εργατικό έλεγχο

– εθνικοποίηση στρατηγικών κλάδων της οικονομίας κάτω από εργατικό έλεγχο

– μεγάλωμα του μεριδίου της εργασίας στον παραγόμενο πλούτο

– συγκρότηση εργατικών και λαϊκών οργάνων που θα ασκούν αυξανόμενο έλεγχο στην οικονομική και κοινωνική ζωή

– δημιουργία παραγωγικών συνεταιρισμών

Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να έχει ως σημείο εκκίνησης ένα συμπαγές ποσοστό άνω του 20% και ν’αποκτήσει ακατανίκητη δυναμική μέσα στο σημερινό εξαιρετικα ρευστό πολιτικό περιβάλλον.

Η προώθηση του είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για τον ελληνικό λαό και την προοπτική της κοινωνικής απελευθέρωσης στην πατρίδα μας. Αν δεν υπάρξει σκληρή πίεση από τις αγωνίστριες και τους αγωνιστές προς αυτή την κατεύθυνση  άμεσα, η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θα οδηγηθεί σε ατέρμονες διαπραγματεύσεις με δεξιότερες δυνάνεις που δε θα οφελήσουν το λαό και το ΚΚΕ θα συρρικνωθεί.

Χρειάζεται κουράγιο για τη σύγκρουση με νοσηρές και άτολμες νοοτροπίες μέσα σε όλους τους χώρους. Χρειάζεται να δοθούν αποφασιστικές και νικηφόρες μάχες για να συγκροτηθεί το μέτωπο που χρειαζόμαστε όσο υπάρχει ακόμα καιρός.

[Τα ποσοστά που αναφέρονται εδώ είναι κουρασμένοι και ζαλισμένοι υπολογισμοί επί μη τελικού αποτελέσματος που χρήζουν επαλήθευσης http://ekloges.ypes.gr/v2012a/public/index.html#]

Advertisements

150 Σχόλια to “H ώρα της αλήθειας για το λαό, την αριστερά, τους κομμουνιστές”

  1. TRASH Μαΐου 7, 2012 στις 7:43 πμ #

    -15 του μήνα έχουμε απεργία, η ζωή συνεχίζεται και μετά τις εκλογές, και αρκετά δυσκολότερη με την ακροδέξια στροφή που διαπιστώσαμε σε αυτές…
    -Απορία:
    Αυτοί που εκθειάζουν (γιατί έχω βαρεθεί να το ακούω) το πρόγραμμα του ’96 του ΚΚΕ, γιατί δεν είναι από το ’96 στο ΚΚΕ;

  2. RedPersonality Μαΐου 7, 2012 στις 7:51 πμ #

    Ρε Υ άσε την εύκολη κριτική τη είναι αυτά…..

  3. Μικροαστός Μαΐου 7, 2012 στις 7:51 πμ #

    τρελές αυταπάτες.
    Κρίμα

  4. Αναυδος Μαΐου 7, 2012 στις 8:09 πμ #

    Η ιστορία με το ΠΑΣΟΚ το 1981 και τις ψευδαισθησεις και τις αυταπατες που η ανοδος του δημιουργησε σε μεγάλο μέρος της αριστεράς επαναλαμβανεται. Κι επειδη επαναλαμβανεται παντα ειτε φαρσα είτε στην περιπτωση της Ελλαδας μαλλον σαν τραγωδια βλεπουμε το συριζα ενω δεν εχει αλλαξει στο ελαχιστο τις θεσεις του περι ΕΕ και συμμετοχης της Ελλάδα στους ιμπεριαλιστικους οργανισμούς και συμμαχιες να μεταλλασεται στα ματια των υπόλοιπων αριστερών (πλην των κομμουνιστών) σε κατι αλλο.

    Η μιξη φιλοκαπιταλιστών αριστερών και μετανοημενων πασοκων ακομη και αν εχει την υποστηριξη του κοσμου δεν προμηνυει τιποτε καλο για την εργατικη ταξη και το λαο παρα μονο απαραδεκτους συμβιβασμούς και τελικά την ηττα

  5. Y Μαΐου 7, 2012 στις 8:12 πμ #

    Όταν σε ρωτάνε θες να κάνεις κυβένρηση για την καταγγελία του μνημονίου είναι τεράστιο πολιτικό λάθος να λες απλά »όχι» γιατί έτσι συνεχίζεις να απωθείς τον κόσμο.
    Πρέπει να πεις αν θέλετε να κάνουμε κυβέρνηση κύριοι εμείς βάζουμε ως όρο την έξοδο από την ΕΕ, την άμεση εθνικοποίηση αυτού, αυτού κι αυτού. Την κατάργηση όλων των νόμων απόρρύθμισης της εργασίας από ότε Συμφωνείτε? ‘Αμα δε συμφωνείται να γιατί δε προχωρά η »ενότητα». Έτσι βοηθάς τον κόσμο να κάνει βήματα.

    • visinokipos Μαΐου 7, 2012 στις 8:53 πμ #

      Υ… με τα προτάγματα αυτά, ποτέ δεν θα έρθει ο συριζα. Ειδικά τώρα που βουλευτές του θα είναι κάτι τηλεαστέρες, εργατολόγοι, τατσόπουλοι, πασοκολαμόγια κλπ. Απλά θα ήταν μια κίνηση για να μην χρεωθεί η κομμουνιστική αριστερά το βάρος της άρνησης μιας κυβέρνησης.
      Έτσι όμως θα γίνουμε σύριζα στη θέση του σύριζα. Να προτείνουμε για τα μάτια… και τα αυτιά του κόσμου ότι του φαίνεται πιο εύπεπτο. Το ζήτημα όμως είναι αν εκτιμάς ότι υπάρχει ένα παντοδύναμο εργατικό λαϊκό κίνημα που να παλέψει για να υλοποιήσει ένα τέτοιο μίνιμουμ πρόγραμμα.
      Μα αγαπητέ Υ. Σήμερα έχουμε αδύνατο εργατικό λαϊκό κίνημα. Όχι μόνο δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε ανατροπές, αλλά ούτε καν να βάλουμε φρένο στην αναίρεση κατακτήσεων δεκαετιών.
      Ας αφήσουμε λοιπόν τα λόγια στους άλλους κι ας αρχίσουμε τη συνεπή ταξική δουλιά.

      • Y Μαΐου 7, 2012 στις 7:37 μμ #

        Αυτή η ηλίθια »τιμιότητα» είναι στην ουσία άρνηση να κάνουμε πολιτική και να απεγκλωβίσουμε συνειδήσεις.
        Είναι γραμμή ήττας. Είναι αντιλενινιστική άρνηση των ελιγμών και καρμπόν ανάμεσα στις γραμμές που καταδικάζει ο Λένιν στον αριστερισμό.
        Ξεκολλάτε γιατί με τη γραμμή αυτή θα πεθάνει τόσο το κομμουνιστικό κίνημα όσο και τα εργατικά δικαιώματα στη χώρα μας.

  6. λαθραναγνώστης Μαΐου 7, 2012 στις 8:39 πμ #

    «Οι λαϊκές εργατικές συνοικίες των πόλεων της Ελλάδας έδωσαν στο ΣΥΡΙΖΑ μια ιστορική και μεγαλειώδη νίκη.»

    Εδώ ταιριάζει η παροιμία «Γαμιέσαι κόρη ‘μ χαίρεσαι, στη γέννα θα τα πούμε»!!

    Όπως πολύ σωστά (και κομψά) λές παρακάτω, οι υποσχέσεις, με τις οποίες ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε αυτά τα ποσοστά, είναι αντιφατικές. Εγώ θα έλεγα πιό χοντρά, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το νέο ΠΑΣΟΚ και ότι το 80-81επαναλαμβάνεται.

  7. Kώστας Μίχος Μαΐου 7, 2012 στις 8:50 πμ #

    Γ. Ρούσης: Η ψήφος στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ ήταν ανεκτίμητη επένδυση στο μέλλον

    Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Γιώργος Ρούσης έκανε την παρακάτω δήλωση:
    Με την ψήφο του ο Ελληνικός λαός, σπάζοντας εν μέρει τη βαθύτατη διάβρωση του από την κυρίαρχη ιδεολογία, καταδίκασε με αντιφατικό τρόπο τα μνημόνια, την αντιλαϊκή πολιτική, τους ντόπιους πολιτικούς φορείς της, το μπλοκ εξουσίας που στήριζε την Τρόϊκά, τους ξένους δυνάστες του, σήμανε το τέλος του δικομματισμού με την κλασική του μορφή .
    Όσον φορά στην Αριστερά:
    -ο ΣΥΡΙΖΑ οικειοποιήθηκε τη βούληση ενός κόσμου για άμεση αντιμνημονιακή λύση. Η εμμονή του όμως στην φιλο-ΕΕ στάση του, πολύ σύντομα θα οδηγήσει στην απογοήτευση εκείνους που τον εμπιστεύτηκαν, ενώ κινδυνεύει να μετατραπεί σε νέο σοσιαλδημοκρατικο ανάχωμα του συστήματος.
    -Το ΚΚΕ, χάνοντας για μια ακόμη φορά το τρένο της ιστορίας, πλήρωσε την ριζοσπαστική του υστέρηση, την αντιμετωπική στρατηγική του, και την παραπομπή κάθε λύσης στο σοσιαλισμό.
    -Οι δεκάδες χιλιάδες, κυρίως νέοι άνθρωποι, οι οποίοι κόντρα στη μονοδιάστατη σκέψη, ψήφισαν ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δηλαδή τη δύναμη που πρότεινε για εδώ και τώρα ένα αντικαπιταλιστικό-αντιιμπεριαλιστικό μέτωπο, και ιδιαίτερα όλοι εκείνοι που με αυταπάρνηση έδωσαν την εκλογική μάχη, αποτελούν ανεκτίμητη επένδυση για το μέλλον του λαϊκού κινήματος.
    Το αποτελέσματα της Χρυσής Αυγής, σε μεγάλο βαθμό οφείλονται στην οργισμένη εκτόνωση των πιο υποανάπτυκτων στρωμάτων της κοινωνίας μας, που αγνοούν το πραγματικό φασιστικό της πρόσωπο. Ταυτόχρονα αποτελούν έκφραση αξιών όπως ο εθνικισμός, ο ρατσισμός, ο αυταρχισμός, τραβηγμένων στα άκρα τους.
    Η Χρυσή Αυγή θα πρέπει δίχως καθυστέρηση να απομονωθεί και να απονομιμοποιηθεί στη συνείδηση του ελληνικού λαού .

  8. Sentic Μαΐου 7, 2012 στις 9:04 πμ #

    Είναι μάλλον απο τις λίγες φορές εδω μέσα που θα συμφωνήσω με τον Υ. Δυστυχως το ιδιο ακριβως ελεγα πριν δυο μερες σε ενα συντροφο σχολιαζοντας την προεκλογική εκστρατεια του ΚΚΕ. Επεμενα πολυ σε αυτο, στην απαράδεκτη πατατα περι του ειμαστε ΚΚ και οχι Αριστερά που δεν ειπωθηκε με αυτο το σκοπο αλλα έτσι πέρασε στον κόσμο και τέλος σε καποιες ελλιπεις δηλώσεις στελεχων που ερμηνεύονταν απο τους καλοθελητές και πέρναγαν στον κόσμο οτι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει.Ειλικρινα δεν εχω ορεξη να αναλύσω το καθενα ξεχωριστα.Δυστυχως συντροφοι του ΚΚΕ παρολο που η πολιτική μας ειναι ολοσωστη η επικοινωνιακη μας τακτική ειναι για κλάματα και πρεπει να επιλυθει αμεσα αυτο το ζήτημα.Ειναι τυχαιο που πριν ενα μηνα χωρις τα παραπάνω με βαση τις δημοσκοπήσεις τα ποσοστα του κόμματος ήταν άλλα;;; Με δεδομενη την κατάσταση,ακομα δεν ειναι αργα ,ας κανουμε κάτι πριν να ναι αργα.Οι δηλώσεις της Αλεκας ιδιως στο τέλος αφήνουν μια μικρη χαραμαδα αισιοδοξιας!!μακάρι..!!

  9. Sentic Μαΐου 7, 2012 στις 9:15 πμ #

    Μα βισσηνοκηπέ μου ,αυτό ακριβώς θέλεις,να μην έρθει ο Συριζα σαν ηγεσίααλλα να φαινεται σε ενα κομματι του κόσμου που πιστευει αγαθα οτι η λύση θα ρθει με μια γενικολογη ενοτητα της Αριστερας,οτι την ευθύνη δεν την έχεις εσύ αλλα ο άλλος.Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.Βαλτους εσυ τις κοκκινες σου γραμμες και ασε αυτους να μαλώνουν.Ελεος δεν θελει πολυ σκέψη!!!

    • Y Μαΐου 7, 2012 στις 7:39 μμ #

      Επιτέλους! Είναι πράγματι πάρα πολύ απλό ρε πούστη μου.

  10. Kώστας Μίχος Μαΐου 7, 2012 στις 10:15 πμ #

    «Το αποτέλεσμα των εκλογών δημιουργεί νέες δυνατότητες για αριστερή ανατρεπτική παρέμβαση, αλλά προκαλεί επίσης σοβαρότατους λόγους ανησυχίας για την πορεία των εξελίξεων. Η λαϊκή απαίτηση για αλλαγή της εφιαλτικής πορείας δεν χρωματίστηκε -όσο έντονα απαιτεί η ίδια η ποιότητα της επίθεσης- από αντικαπιταλιστικό και αντιΕΕ περιεχόμενο. Σε μεγάλο βαθμό χαρακτηρίστηκε από τις αυταπάτες των άμεσων λύσεων από τα πάνω και των κυβερνητικών διεξόδων, τις οποίες τροφοδότησε ιδιαίτερα ο ΣΥΡΙΖΑ, αναπτύσσοντας μια δεξιόστροφη πορεία με απαντήσεις εντός της ΕΕ και χωρίς ρήξη με το σύστημα.»

    http://www.narnet.gr/

  11. kraftwerkvs Μαΐου 7, 2012 στις 10:22 πμ #

    http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/component/content/article/34-2012-02-04-19-04-22/210–exit-polls

    όποιος δεν βλέπει ότι η γραμμή του κόμματος έχει σοβαρότατο πρόβλημα ρίχνει νερό στο μύλο του «Αλέξη», στην μεγαλύτερη επίθεση που δέχτηκε η εργατική τάξη στην χώρα μας το κόμμα της εργατικής τάξης κατάφερε να πάρει 1% παραπάνω,βέβαια ξέρουμε ότι θα συνεχίσετε «αταλάντευτα» στον δρόμο του αγωνιστή, το ξέρουμε, δεν θα «λυγίσετε», εξάλλου τους κομμουνιστές «δεν τους βάζουν στο χέρι», η «πίστη προς το κόμμα θα δοκιμαστεί» εξάλλου θα πρέπει να φοβάστε αυτούς που το παίζουν φίλοι και που ηθελημένα ή άθελα κάνουν την μεγαλύτερη ζημιά, οι σύντροφοι αυτοί χρειάζονται βοήθεια και προσοχή.

    Το ΚΚΕ έχει αποκτήσει αλαζονεία και ύφος, νομίζετε ότι όταν ο «μαλάκας», «βλάκας» λαός θα ανακαλύψει ότι ο Τσίπρας είναι ένας λαϊκιστής του κερατά ή όταν τελειώσουν τα πολιτικά εργαλεία των αστών η εργατική τάξη θα δει το φως το αληθινό, η αλήθεια είναι ότι η εργατική τάξη μπορεί να εξαθλιωθεί πλήρως αλλά το ΚΚΕ δεν θα το ακολουθήσει με την γραμμή και την λογική που έχει σήμερα, εκτός όλων των άλλων αυτό το ατάραχο στυλάκι ότι δεν τρέχει τίποτα και ότι είμαστε σίγουροι για τις θέσεις μας να ξέρετε ότι σε κάποιους έχει αρχίσει να σπάει τα νεύρα και μοιάζει πλέον με το βασανιστήριο της σταγόνας που μονότονα πέφτει στο μέτωπο.Ξέρουμε ότι από αύριο «για τους κομμουνιστές έρχονται αγώνες» κλπ κλπ

    ….θα πω μόνο ένα λοιπόν, ΨΗΦΙΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ στο στόμα και με όσους βρέθηκα χθές και ψηφίσανε το κόμμα με το ίδιο άει σιχτιρ ψήφισαν, ΕΝΑΝ δεν άκουσα και χθες και σήμερα που να μην είναι παρμένος, ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ ώστε να οδηγήσετε το ΚΚΕ στον πάτο……….

    ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ

    • RedPersonality Μαΐου 7, 2012 στις 10:34 πμ #

      Ρε kraftwerkvs μίλα συγκεκριμένα.Αφήστε τις κραυγές να πούμε.Έλεος απο το «αν οι εκλογές αλλάζαν κτ θα ήταν παράνομες» φτάσαμε στο «όποιος δεν βλέπει ότι η γραμμή του κόμματος έχει σοβαρότατο πρόβλημα «. Είναι επικοινωνιακό το θέμα όπως λέει και ο Sentic,τη είναι?Προφανώς ο λαός στο κίνημα θα μας κρίνει και μέσα απο τη συμμετοχή του στο κίνημα θα ριζοσπαστικοποιηθεί!!

      • kraftwerkvs Μαΐου 7, 2012 στις 11:12 πμ #

        Συγκεκριμένα;;;

        Ούτε ένα μετωπικό σχήμα δεν μπορείς να φτιάξεις! Ακόμα και στις λαικές επιτροπές συσπειρώνεις τους ίδιους!Έφτιαξες λαική επιτροπή στον Πειραιά και ήταν καλεσμένοι τα ίδια τα μέλη του κόμματος, συγκρότησες Λαική Επιτροπή κέντρου πειραιά χωρίς καν να εκλέγεται γραμματεία που θα αποφασίζει τις δράσεις, θέλεις να φτιάξεις λαικές επιτροπές η οποίες λειτουργούν μέσα απο τις κομματικές οργανώσεις.

        Εφτιαξες την λαική συσπείρωση και την άλλη μερα δήλωσεις ότι αυτές θα λειτουργούν μέσα στις κομματικές οργανώσεις πετώντας όλες τις δυνάμεις που βρίσκονται γύρω σου.

        Με τεράστια έπαρση εκτιμούσες ότι ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΡΛΑΝΔΙΑ και δύο χρόνια μετά κατέληξες απο τις αρχικές τεράστιες συγκεντρώσεις να καταλήξεις στα τελευταία ψηφίσματα νομοσχεδίων να περνανε αέρα.

        Αρνήθηκες οποιαδήποτε συνεργασία με την Πρωτοβουλία των πρωτοβάθμιων λέγοντας ότι η συνεργασία περνάει απο τα κάτω αγνοόντας ότι καμία συνεργασία δεν μπορεί να υπάρξει όταν στον κεντρικό σου πολιτικό λόγο λές ότι «δεν συνεργαζόμαστε με αποστάτες»(ομιλία της γ.γ.).

        Σε πολλες συσκέψης του ΠΑΜΕ ΤΟ 80% τις κριτικής σου εξαντλιόταν στην κριτική στους οπορτουνιστές λες και αυτοί είναι ο κύριως αντίπαλως.

        Με πομπώδη λόγια μετρουσες την σκιά σου πάνω απο το μπόι σου όταν έσκιζες τα χαρτιά της επιστρατευσης στους ναυτεργάτες για να το μαζέψεις μετά απο μερικές ώρες λέγοντας ότι η απεργία αυτή είναι για τις επόμενες απεργίες των ναυτεργατών που έρχονται και οτι η απεργία αυτή αποτελεί τομή, τίποτα απο αυτά που ακολούθησαν δεν σε δικαίωσαν.

        Ένα κομμάτι της εργατικής τάξης απήργησε και περιφρούρησε με συνέπεια της απεργίες και κάθε φορά χωρίς καμία απεργία να συντελέσει σε άνοδο του κινήματος αντίθετα μέσα σε αυτή την πορεία υπήρξε φθορά και κούραση. Απο την οπορτουνιστική λογική του να συγκρουστούμαι για να φανούμε μέχρι την αναζήτηση τρόπων για να μετατράπουν οι απεργίες σε μήνυμα κάποιας ελπίδας για τους εργάτες υπάρχει τεράστια διαφορά.

        Επί χρόνια καλλιέργησες την άποψη ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε με τα μαχαιρώματα, τους ξυλοδαρμούς τις επιθέσεις ακόμα και εναντίων μελών του κόμματος γιατί «αυτό θέλει το σύστημα» επειδή είναι παρακρατικοί με την λογική του ΚΚΕ στο βαθμό που επηρρεάζεις την λαική ταξική συνείδηση άφησες χώρο με την αβελτηρία σου (και την μακάρια σιγουριά σου) να υπάρξει σε τμήματα της νεολαίας, ΜΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΦΑΓΕΙΣ των εαμιτών και των κομμουνιστών δεν έκανες, μάλιστα με ιδιαίτερη κομπορυμοσήνη ισχυριζόσουν «ότι τους έπιασε ο φόβος κάποιους».

        Πολλές φορές στον ριζοσπάστης δημοσίευσε άρθρα που δείχνουν εμπαθεια (περίπτωση Κορτζίδη) και έδειξες ακόμα και ένα ήθος που εγω δεν ταιριάζει για κομμουνιστές αυτό ισχύει ακόμα και για τρόπους αντιπαράθεσης σε σωματεία(λαική μαγκιά και τσαμπουκάς).

        Μιλάς για «κοινοβουλευτικές αυταπάτες», οι κοινοβουλευτικες αυταπάτες αφορούν μόνο τις αντιλήψεις που πιστεύουν ότι πέρνωντας την κυβέρνηση κατακτάς και την οικονομική εξουσία και οχι την ίδια την δυνατότητα να γίνεις πλειοψηφικός μέσα στην κοινωνία, εξάλλου αν θα μπορούσες να είσαι πλειοψηφικός μέσα στην κοινωνία τι άραγε θα σε εμποδίσει να κερδίσεις και την ψήφο τους. Οι αυταπάτες αφορούν την αμφισβήτηση της σίγουρης σύγκρουσης μεταξύ του κεφαλαίου για την εξουσία και όχι το αν μπορείς να πείσεις τον κόσμο για το όραμα σου, όταν τον πείσεις λοιπόν τον κερδίζεις και στο πεζοδρόμιο που είναι και το κομβικό και η πραγματική ένδειξη ριζοσπαστισμού και βεβαίως και πολύ ευκολότερα στην ψήφο.

        Αν χρειάζεται να κάνεις συμβιβασμούς ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ και θα κάνεις και οτιδήποτε εξυπηρετεί τον στρατηγικό σου στόχο που είναι ο σοσιαλισμός και κανένα όπλο δεν το καταθέτεις ούτε την ένοπλη υπεράσπιση της εργατικής εξουσίας, ούτε το κοινοβούλιο και την διεκδίκηση δημιουργίας κυβέρνησης με μοναδικό κριτήριο το ότι εξυπηρετεί το στρατηγικό σου στόχο, αλλά η εκ των προτέρων αντίληψη του «κοινοβουλευτιές αυταπάτες» που σημαίνει απόρριψη του κοινοβουλευτικού δρόμου αποτελεί αριστερό οπορτουνισμό ή αλλιώς αριστερισμό.

  12. Αναυδος Μαΐου 7, 2012 στις 10:56 πμ #

    Κραφτ

    ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ σε αυτους που ειτε ειναι μελη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ ειτε προσποιουνται τα μελη του που μεσα απο λαθροβια και ανωνυμα site (υποθετω από το φοβο της ΟΠΛΑ) διακινουν καθε απιθανο και συκοφαντικο σεναριο για το τι συμβαινει στο εσωτερικο του ΚΚΕ

    ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ σε ολους τους παραπανω που οταν ο λαος και το κομμα δινει μια μεγαλη αυτοι επιλεγουν να προβαλουν τον ΑλΧαλ, τους απολυμενους του 902 την επισκεψη της ΧΑ στη χαλυβουργια κλπ ριχνοντας νερο στο μυλο του Τσιπρα

    ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ σε ολους τους παραπανω που δε μας λενε τι ακριβως πρεσβευουν γιατι απλως θα αποκαλυφθούν οι καλύτεροι φιλοι του Τσιπρα και του Συριζα. Η ιστορία με το προγραμμα του ΚΚΕ που δηθεν το ΚΚΕ δεν εφαρμοζει πλεον απο τα λαθροβια site που μας παραθετεις ξεκινησε για να βρει τη θεση του στην κεντρικη συγκεντρωση του συριζα στην ομόνοια. Καποιοι δουλευουν σαν την 5η φαλαγγα για τον Συριζα χωρις να δειχνουν το προσωπακι τους και χωρις να λενε τις αυτοί προτεινουν, Απο βρισιες και αφορισμούς χορτασαμε οπως επισης χορτασαμε από ολους εκεινους που την κρισιμη ωρα λακιζουν

    • kraftwerkvs Μαΐου 7, 2012 στις 11:27 πμ #

      ναι μωρέ εντάξει σε μάθαμε ρε Άναυδε πολύ καλά ανακατεύεις τον εργατικό αγώνα με τους απολυμένους του 902, την επίσκεψη στην Χαλυβουργία και τον Τσίπρα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απευθυνθείς στο θυμικό των κομμουνιστών επιτιθέμενος στην 5η φάλαγγα (η οποια παρεπιπτόντως αναφέρεται σε φασίστες) του κινήματος.

      Τα περί ανωνυμίας είναι φαιδρά με την έννοια ότι δεν περιέχουν καμία πολιτική απάντηση παρα μόνο ότι είναι πράκτορες, είναι βέβαια προφανές ότι αν βγαίναν και κάναν οργανωμένα και δημόσια κριτική, θα επέλεγες κάποιο άλλο έργο της ποιητικής σου συλλογής που θα έλεγε «Η 5η φάλλαγγα του κινήματος στις πιό κρίσιμες στιγμές ρίχνει νερό στον μύλο της αντίδρασης καθώς με την κριτική που κάνει δίνει το δικαιωμα στους εχθρούς τις εργατικής τάξης να την χτυπήσουν».

      Επίσης άσε το ηρωικό ύφος και το ύφος του μάρτυρα γιατί ούτε έβρισα ούτε προσβαλά κανέναν και ασε τους λαικισμού περι βρισιών, το «ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ» δεν είναι βρισιά, σταμάτα να χρησιμοποιειες φτηνές μεθόδους για να δημιουργήσεις αντανακλαστικά.

    • kraftwerkvs Μαΐου 7, 2012 στις 11:51 πμ #

      ΤΑ λάθροβια site;;ποιό είναι το δεύτερο σάιτ που προωθώ inspector Άναυδε;
      αν προσπαθείς να μου χρεώσεις ανάρτηση για τον Αλέκο Χαλβατζή, είτε δεν προσέχεις, είτε το κάνεις επίτηδες.

      • Y Μαΐου 7, 2012 στις 7:55 μμ #

        Μιλάει ο Άναυδος για ανωνυμία!! Ο δε συμμετέχω πουθενά!!!
        Ιδού η χειρότερη νοοτροπία που οδηγεί το κομμουνιστικό κίνημα στη συρρίκνωση. Ιδού μια συμπεριφορά αντικειμενικά ασφαλίτικη.

  13. RedPersonality Μαΐου 7, 2012 στις 11:03 πμ #

    Υ

    «και στις υπάρχουσες συνθήκες διάλυσης του δικομματισμού αποτελεί ξεκάθαρη ήττα»
    Άρα και τα τόσα χρόνια δικομματισμού μπορεί να θεωρηθεί μια συνεχής ήττα?
    Και αν όχι γτ?

    • Y Μαΐου 7, 2012 στις 8:05 μμ #

      Ρεντ, αν ποτέ έπεφτε λίγο το ΚΚΕ λίγο στα χρόνια του ισχυρού δικομματισμού λέγαμε ότι ήταν λόγω της πίεσης του δικομματισμού. Αυτή τη φορά δεν υπήρχε αυτή η πίεση. Η μόνη πίεση που υπήρχε ήταν η μαλακία που δέρνει την ηγεσία του.
      Και μην ακούσω για τα μίντια που παίξαν παιχνίδι και που φτιάξαν εφεδρίες και στηρίξαν τον Τσίπρα και ξέρω γω τι. Γιατί γι’αυτό τη λέμε αστική τάξη. Γιατί αντιστέκεται στους κομμουνιστές, αλλιώς θα τη λέγαμε ‘νέους πρωτοπόρους’. Και οι κομμουνιστές λέγονται έτσι γιατί αντιπαραθέτουν τους δικούς τους ελιγμούς σε αυτούς της αστική τάξης. Άμα θέλουν να »ζούνε για ένα κούτελο» να μη λέγονται κομμουνιστές να λέγονται… οι εντιμότατοι φίλοι μου.

      • RedPersonality Μαΐου 7, 2012 στις 8:51 μμ #

        Ακριβώς γι’αυτό και λέμε οτι δεν τέλιωσε τπτ.
        Υπάρχουν αγώνες μπροστά!!
        Αισιοδοξία.

      • Y Μαΐου 7, 2012 στις 8:55 μμ #

        Αισιδοξία ότι δε θα επιμείνουμε στη μαλακία.

      • RedPersonality Μαΐου 7, 2012 στις 9:30 μμ #

        Μηδενίζεις τα πάντα και τους πάντες.
        Κάτω η κακή ηγεσία.
        Μπρος για μια φραξιά που θα συνεργαστεί με την Ανταρσυα αλλά και το Συριζα όπως είπε ο Βούρνου.

  14. Γρηγόρης Μαΐου 7, 2012 στις 11:09 πμ #

    H επικοινωνιακή αδυναμία του κόμματος είναι δεδομένη και δεν επέτρεψε μια πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση της επίθεσης φιλίας που εξαπέλυσε προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ,όπως σωστά επισημαίνει ο Υ στα πρώτα σχόλια.Το ότι η αδυναμία αυτή στοίχισε περισσότερο στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι κάτι που δε μπορώ να εξηγήσω.Ας μην υπερβάλουμε όμως.Ενας καλύτερος επικοινωνιακός σχεδιασμός θα μας εξασφάλιζε ένα οριακά ενεδεχομένως διψήφιο αποτέλεσμα αλλά δε θα άλλαζε πλήρως την εικόνα.Κοιταζα τους σταυρούς στη β’αθηνας για τον συριζα,προηγούνται-με διαφορά μάλιστα-Σακοράφα και Κουρουμπλής,πασόκοι δηλαδή με στάμπα.Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο μέρος του κόσμου που ψήφισε συριζα διακατέχεται από τις ίδιες αυταπάτες,απλώς σήμερα αυτές εκφράζονται καλύτερα από τον Τσίπρα.Αυτός ο κόσμος θα ήταν απίθανο να έρθει σε μας ακόμη και με τον Μπογιόπουλο,την Κανέλλη ή οποιονδήποτε άλλο γγ

  15. Speculoos Μαΐου 7, 2012 στις 11:09 πμ #

    Εμπρος συντροφοι για τη νεα σοσιαλδημοκρατια!

  16. Γιώργος Γ. Μαΐου 7, 2012 στις 11:25 πμ #

    Για πρώτη φορά θα γελάσει λιγάκι από ότι φαίνεται το χειλάκι των αριστερών( Η έννοια αριστερά στην Ελλάδα έχει ιδιαίτερη αξία με αγώνες βασανισμούς και εξορίες, δεν την πετάμε στα σκουπίδια με το ιδεολόγημα της κομμουνιστικής καθαρότητας). Η αποδόμηση του πολιτικού συστήματος των τελευταίων δεκαετιών ξεκίνησε. Ο στόχος του ΚΚΕ για ασταθή αδύναμη κυβέρνηση επιτεύχθηκε. Από αύριο περιμένει πολύ δουλειά. Το κτίσιμο του μετώπου της αριστεράς με άξονες 1 Αποχώρηση από την ΕΕ και το Ευρώ 2 μονομερής διαγραφή του χρέους 3 Κοινωνικός έλεγχος στα βασικά μέσα παραγωγής 4 Επείγοντα μέτρα ανακούφισης των λαϊκών στρωμάτων , είναι υπόθεση της βάσης της αριστεράς στα κόμματα ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΣΥΡΙΖΑ, ΕΕΚ, ΜΛΚΚΕμλ και λοιπές συλλογικότητες. Εκεί θα κριθεί ο καθένας μας . Τα βερμπαλιστικά λόγια η εμμονή στις σέχτες και τα μαγαζάκια , πρέπει να γίνουν παρελθόν . Η΄ θα επικρατήσει ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ στην συζήτηση που θα ανοίξει , με σκληρή κριτική αλλά και σεβασμό στην ιδιαιτερότητα του καθένα , ή θα παγιωθεί μια αριστερά αφυδατωμένη και μίζερη γεμάτη γεροντοκορισμό και μικρότητες , αναντίστοιχη με τις λαϊκές ανάγκες και τις ανάγκες του κινήματος .Το στοίχημα για το σοσιαλισμό του μέλλοντος είναι ο καθένας από μας.
    Γιώργος Γ. Ανένταχτος αριστερός . Ενταγμένος στη λογική του μετώπου.
    (Μεταφορά σχολίου μου από Βαθύ Κόκκινο)

  17. compasso Μαΐου 7, 2012 στις 12:01 μμ #

    το ΚΚΕ υπέστη κατά τη ταπεινή μου άποψη ήττα. Παρόλαυτα οι γενικότερες πολιτικές εξελίξεις που δημιουργούνται είναι πολύ ρευστές και δεν το καταδικάζουν. Θετικό κατά την άποψη μου είναι ότι αναγκαστικά θα μπει σε μια λογική αναθεώρησης της τακτικής του (και όχι του στρατηγικού του στόχου). Αυτό λοιπόν μπορεί και να είναι η αρχή για ανασύνταξη στο κίνημα των κομμουνιστικών δυνάμεων.
    Η Ανταρσύα επίσης βρίσκεται ηττημένη από τις ίδιες της, τις αδυναμίες. Η άνοδος της, δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση στις απαιτήσεις και είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να κάνει το επόμενο βήμα ως σχηματισμός. Αλλιώς θα καταδικαστεί στην εξαφάνιση.
    Σύντροφοι, το κεφάλι ψηλά! Οι εργαζόμενοι έχουν ανάγκη τους κομμουνιστές, σήμερα όσο ποτέ άλλοτε.
    Venceremos!

  18. Kώστας Μίχος Μαΐου 7, 2012 στις 1:02 μμ #

    Υπάρχουν πολλά που πρέπει να εξηγηθούν και να αναλυθούν. Ένα πρώτο είναι ότι στις λαϊκές γειτονιές το ΚΚΕ πέφτει σε ψήφους ενώ τα ποσοστά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν ήταν τα αναμενόμενα. Σάρωσε ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί ακριβώς έδωσε ελπίδα, έστω και ψευδεπίγραφη στον λαϊκό κόσμο που του έχουν γεμίσει την Ζωή. Πιστεύω ότι το θέμα του κακού κατά την γνώμη μου αποτελέσματος του ΚΚΕ δεν έχει να κάνει με λάθος επικοινωνιακές τακτικές, μια χαρά τα πήγαν οι περισσότεροι ομιλητές του ΚΚΕ στην ανάλυση της γραμμής του, αλλά με το γεγονός ότι η συνολικότερη γραμμή του δεν απάντα με επάρκεια στο θέμα της τακτικής και του άμεσου προγράμματος διεξόδου.

    Αυτό μαζί με το γεγονός της αλαζονείας αφού μέχρι πριν μια ώρα άκουγα τον ΠΑΦΙΛΗ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ «ΚΑΙ 40% να πάρουμε στις εκλογές εμείς θα αρνηθούμε τον σχηματισμό κυβέρνησης» δείχνει ότι η βασική αίτια της αποτυχίας σου σε μια περίοδο που εν δυνάμει είχες όλες της δυνατότητες να εκφράσεις πλατιά τμήματα της τάξης ότι η γραμμή σου τελικά ήταν λαθεμένη. Συνεπώς δεν έχει να κάνει με επικοινωνιακά λάθη. Δεν ήταν στραβός ο γιαλός αλλά μάλλον αρμένιζε το ΚΚΕ στραβά.

    Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ τριπλασίασε της ψήφους της πράγμα που την κάνει διακριτή αλλά δεν κατόρθωσε την δυναμική που διαμορφώθηκε προς αυτήν ειδικά την τελευταία εβδομάδα να την μετουσιώσει σε ψήφο γιατί και αυτή δεν πρόβαλε με συνέπεια το πρόγραμμα ρήξης και ανατροπής των έξι σημείων και δεν απαντούσε με πειστικότητα στο θέμα της αριστερής κυβέρνησης όχι από την σκοπιά φυσικά που το έθετε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά από την σκοπιά μιας συνολικότερης πρότασης ανασύνθεσης της αριστεράς που μια πτυχή της θα ήταν και η αριστερή κυβέρνηση. Δεν απάντησε πειστικά στο θέμα αυτό με αποτέλεσμα ο κόσμος που ειδικά την τελευταία εβδομάδα την πλησίασε βάζοντας ειλικρινώς κάποια ερωτήματα να προτιμήσει τελικά τον ΣΥΡΙΖΑ αφού δεν τον έπεισε η γεμάτοι αντιφάσεις εξηγήσεις που του έδιναν οι διάφορες συνιστώσες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ σε πολύ επιτυχημένες προεκλέγηκες συγκεντρώσεις όπου συμμετείχε.

    Νομίζω πως μπαίνουμε σε μια νέα εποχή όπου οι διεργασίες στην αριστερά θα επισπευτούν ραγδαία. Το ΚΚΕ έχοντας μεγάλο αίσθημα αυτοσυντήρησης ( δεν δίστασε λίγο μετά την διάσπαση του 68 να κατέβει το 74 με την ενωμένη αριστερά δηλαδή με αυτούς που λίγο πριν είχαν συγκρουστεί μέχρι θανάτου) είναι βέβαιο ότι η θα αναπροσαρμόσει την πολιτική του τακτική η θα διασπαστεί. Τα πράγματα θα πάνε πιστεύω σε μια κατεύθυνση ανασύνθεσης συνολικότερα στην αριστερά με μεγάλο κομμάτι του ΚΚΕ που κινείται περίπου στις απόψεις του kraftwerkvs που έχει κάποια αδύναμη βέβαια πρόσβαση στην ηγεσία, Ένα κομμάτι μεγάλο από ΣΥΡΙΖΑ που δεν θα αντέξει την σοσιαλδημοκρατικοποιηση του, και δεν εννοώ μονό το κομμάτι Λαφαζανη και θα φύγει, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ. Σημασία τέλος έχει ότι μπαίνουμε στην πιο ενδιαφέρουσα περίοδο για την αριστερά και την εργατική τάξη από την μεταπολίτευση.

  19. mariosthr Μαΐου 7, 2012 στις 2:12 μμ #

    Εμένα, όπως και χιλιάδων άλλων αριστερών, «το στομάχι μας πιάστηκε κόμπο» από την έκταση της νίκης των φασιστών της Χρυσής Αυγής. Φαίνεται όμως ότι για τους μανδαρίνους του Περισσού το πρόβλημα είναι η έκταση της νίκης του ΣΥΡΙΖΑ…Πίσω από την απαξίωση οποιουδήποτε άλλου σχήματος, πέραν του ΚΚΕ, σαν σοσιαλδημοκρατικού, νέου ΠΑΣΟΚ, πουλημένου στο κεφάλαιο κλπ. , δεν κρύβεται μια ειλικρινής επαναστατικότητα, αλλά ένας κομματικός πατριωτισμός , περιχαρακωμένος, που καθίσταται επικίνδυνος, αφού προβάλλει τα στενά συμφέροντα του κόμματος(του μηχανισμού καλύτερα), πάνω από την εξέλιξη της κοινωνίας και το προχώρημα της συνείδησης. Δυστυχώς, αυτή η νοοτροπία δηλητηρίασε και πολλούς υποστηριχτές του ΚΚΕ. Αυτή η ώρα θ άπρεπε να ήταν ώρα συσπείρωσης για την Αριστερά, αλλά και διαλόγου, χωρίς αποκλεισμούς και απαξίωσης όσων έχουν άλλη από τη δική μας άποψη.
    Εδώ στην Κύπρο, όταν το καλοκαίρι με αφορμή την έκρηξη στο Μαρί, σύσσωμη η Δεξιά(μετριοπαθείς, εθνικιστές, φασίστες), έκαναν επίθεση στον Χριστόφια και στην αριστερή κυβέρνηση, όλο το φάσμα της μαρξιστικής Αριστεράς, στηρίξαμε τον πρόεδρο, γιατί απλούστατα η επίθεση στοχοποιούσε την Αριστερά ως οντότητα και ιδεολογία αλλά και τα δίκαια των εργαζομένων. Αφήσαμε πίσω προσωρινά όποιες διαφορές είχαμε με τον Χριστόφια και το ΑΚΕΛ. Ο άμεσος εχθρός ήταν άλλος!

  20. Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ Μαΐου 7, 2012 στις 3:15 μμ #

    Στον Α.Παντελεημονα ολοι ξερουν πως μονο το ΚΚΕ δεν αντιταχθηκε σθεναρα και ξεκαθαρα στην Χ.Α.
    Για να μην παραθεσω link απο Ριζοσπαστη που »ερμηνευε» τις εκει συκρουσεις μεταξυ φασιστων και αντιφασιστων ως συγκρουσεις μεταξυ αντιμαχομενων παρακρατικων ομαδων.
    Και ξαφνικα εγερθειτω το φως και σας »θαμπωσε» ο κινδυνος της Χ.Α.(Αναφερομαι αποκλειστικα στην ηγεσια του ΚΚΕ).
    Ειναι πραγματικα γελοιο να περιμενεις να σε »ξυπνησουν» σε αυτο τα εκλογικα αποτελεσματα.
    Ο βουλευτης πλεον Κασιδιαρης δηλωσε οτι μεσα στη βουλη θα στοχευουν περισσοτερο εναντια στα αστικα κομματα.Αυτο υποδηλωνει τις προθεσεις τους και πως τις ιεραρχουν.
    Και πραγματικα δεν κατανοω πως γινεται ακομα να υπαρχουν ατομα που να ειρωνευονται οποια αριστερη οργανωση συμμετειχε στο κινημα των πλατειων ως υπευθυνες για την επωαση του αυγου του φιδιου.Μαλλον θα εβγαζε μεγαλυτερο ποσοστο η Χ.Α. εαν δεν συμμετειχαν.

  21. RedPersonality Μαΐου 7, 2012 στις 5:25 μμ #

    http://redflyplanet.blogspot.com/2012/05/blog-post_4477.html

  22. βουρνούκιος Μαΐου 7, 2012 στις 5:33 μμ #

    Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τη λογική του Υ.

    Δεν έχουμε καιρό για χάσιμο. Με το μεταβατικό πρόγραμμα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ το οποίο είναι πολύ συγγενικό με τα ντοκουμέντα του ΚΚΕ στο 16ο συνεδριο και με απευθυνση ΚΑΙ στο ΣΥΡΙΖΑ να συγκροτήσουμε μέτωπο πολιτκών δυνάμεων ΚΑΙ με στόχο την κυβέρνηση, ΚΑΙ συμβάλλοντας στη συγκρότηση των λα|ϊκών θεσμών/εμβρύων της αυριανής εργατολαϊκής εξουσίας.

    Τόσο απλά και καθαρά!

    • Εμμονη, ή....? Μαΐου 7, 2012 στις 6:49 μμ #

      ΡΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ????????

  23. Sentic Μαΐου 7, 2012 στις 6:00 μμ #

    Α και για να μην ξεχνίμαστε,απο εδω και πέρα οταν θα μπαίνω στο μπλογκ,θα σηκώνεστε ολοι όρθιοι σε ένδειξη σεβασμου. Αν δεν σας αρέσει να βγαίνετε απο αυτο.Αλλιως θα ξυρισω τον Κομπασσο να σας κάνει τον μπαμπούλα!! 🙂

  24. Sentic Μαΐου 7, 2012 στις 6:19 μμ #

    Compa.

    Mην ξαφνιαστείς αν αυτές τις μέρες δεις και κανα κομμα να ξεπετιεται απο τους Δασκαλοπουλους,διαβασα ενα αρθρο στο βήμα το βραδυ που καπως ετσι τα λέει.Δυστυχως δεν μπορω να το βρω αυτη την στιγμη!!

  25. εξαποδω Μαΐου 7, 2012 στις 6:26 μμ #

    @ Sentic

    :))

  26. Y Μαΐου 7, 2012 στις 7:10 μμ #

    Eυχαριστώ για τα σχόλια. Πριν τα διαβάσω (και μου φύγουν και οι ευγένιες χε χε) δείτε κι ένα πιο ουδέτερο κείμενο στα αγγλικά που ίσως μπορείτε να χρησιμοποιείσετε για ενημέρωση http://ypsilo.wordpress.com/2012/05/07/brief-analysis-of-greek-elections-result/

    Και μια επισήμανση που έκανε κάπου ο σ. Στάθης Κουβελάκης. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ τριπλασίασε τις ψήφους της από το 2009 αλλά έχασε το 1/4 αυτών που είχε πάρει στις περιφερειακές κατεβαίνοντας στα 2/3 μόνο των περιφερειών.

    • λαθραναγνώστης Μαΐου 7, 2012 στις 8:55 μμ #

      Δεν συμφωνώ καθόλου με τις προσθέσεις που κάνεις στο Υπσιλο.
      Προσθέτεις ΚΚΕ με ΣΥΡΙΖΑ θεωρώντας και τα δύο «radical left parties».
      Εντελώς ανόμοια πράγματα.
      Νομίζω ότι, μετά από κάτι τέτοιου είδους προσθέσεις, δικαιώνεται απόλυτα η επιμονή του ΚΚΕ να διαφοροποιείται ως κομμουνιστικό κόμμα έναντι του όρου «αριστερά».

      • Y Μαΐου 7, 2012 στις 9:09 μμ #

        Να σου πω την αλήθεια εντελώς στα παπάρια μου αν συμφωνείς ή όχι. Χρειάζεται να χρησιμοποιήσω ένα νούμερο για να δείξω μια τάση μέσα σε μια κοινωνία και για να αποκρούσω τα πρωτοσέλιδα διαφόρων διεθνών μίντια που μιλάν μόνο για την ΧΑ. Οι ανιστόρητες και ακοινώνητες εμμονές κάποιων ελάχιστα με απασχολούν. Ας τις ξεπεράσουν μπας και προχωρήσουμε.

      • λαθραναγνώστης Μαΐου 7, 2012 στις 9:24 μμ #

        Καλό είναι τα νούμερα που χρειάζεσαι να τα βγάζεις απ την πραγματικότητα και όχι απ τα παπάρια σου γιατί τότε τα συμπεράσματα που εξάγεις είναι για το μ….τσο!

  27. Kώστας Μίχος Μαΐου 7, 2012 στις 8:02 μμ #

    Σωστό είναι αυτό άλλα να πάρουμε υπόψη ότι αυτοί οι ψήφοι ήταν από ένα μέρους του αριστερού ρεύματος του ΣΥΝ που διαφωνούσε με την επιλογή Μητρόπουλου. Νομίζω το πιο ασφαλές συγκρίσιμο αποτέλεσμα είναι αυτό των εκλογών του 9.

    Πρέπει ΦΥΣΙΚΑ να πάρουμε υπόψη και αυτό αυτό το στοιχείο στην βάση της γενικότερης αναποτελεσματικής τελικά επίδρασης που είχε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ σε κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ όταν μας πλησίασε ψάχνοντας προς μια αντικαπιταλιστική ριζοσπαστικη απάντηση που να πατάει όμως και στην άμεση ανάγκη του κόσμου για ενότητα τελικά δεν καταφέραμε να κάτω από τις αντιφάσεις στην γραμμή μας να του την δώσουμε.

    Όμως το πράγμα τώρα ξεκινάει και είναι ανοικτά πολλά ζητήματα που θα διαμορφώσουν νέους συσχετισμούς στην αριστερά. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ η θα κάνει αυτό που πολύ απλά σε λίγες γραμμές έγραψε ο Βουρνουκιος η θα ξαναπάει στα ποσοστά τα γνωστά του 0,20 και ο,15

    • visinokipos Μαΐου 7, 2012 στις 9:32 μμ #

      Τελικά έχει κι η ανταρσυα δύο γραμμές. Η μία γραμμή ζητά συμμαχία με το κκε και η άλλη με τον σύριζα… ΝΑΡ versus ΣΕΚ οσμίζομαι.. Τέσπα για να μην νομίζετε ότι βάζω καινά δαιμόνια, να παραδεχτώ ότι το ΚΚΕ δεν είχε τη πρέπουσα αντιμετώπιση στο φαινόμενο της ανόδου της νεοναζιστικής συμμορίας. Να παραδεχτώ ότι και στο ζήτημα των συμμαχιών σε επιμέρους μέτωπα, σε εκλογές τοπικής διοίκησης κλπ, το ΚΚΕ έκανε πολύ μικρά-περιφρουρημένα ανοίγματα. Όποιος καεί στο χυλό φυσά και το γιαούρτι. Και ναι. Θα παραδεχτώ ότι επικοινωνιακά αστόχησε από τη «πατάτα» και εντεύθεν σε αρκετά ζητήματα που έδωσαν δυνατότητες δεξιών κι αριστερών ομοβροντιών… Επίμένω στο όρο επικοινωνιακά, γιατί πολιτικά είχε δίκιο. Αλλά ας μην κάνετε εσείς οι αναμάρτητοι επίκληση στον αριστερισμό του Λένιν, για να την πείτε στο ΚΚΕ για ελλειματικούς ελιγμούς. Γιατί ποτέ ο Λένιν δεν θα θυσίαζε το πολιτικό στόχο στους ελιγμούς, όπως κάνατε εσείς βάζοντας σαν πρόταγμα την έξοδο από το ευρώ κι όχι από την ΕΕ. Οι φίλοι μου που δεν ήταν και ΚΚΕ είχαν καταλάβει ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ήθελε τη χώρα στην ΕΕ όπως ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά εκτός ευρωζώνης για μεγαλύτερη ευελιξία της εθνικής μας (!!!) οικονομίας.
      Ας τα ξεπεράσουμε όμως όλα αυτά. Εγώ βγάζω ένα ξεκάθαρο ερώτημα στο οποίο απαντάω και πρώτος θετικά. Θα μπορούσατε να στηρίξετε μια εκλογική αντικαπιταλιστική συμμαχία που θα έβαζε στο επίκεντρο της επικαιρότητας τη συζήτηση επί του πραγματικού διλλήματος. Δηλαδή για το αν θα προχωρήσουμε στη χώρα μας με καπιταλισμό ή αν θα εκμεταλλευτούμε τη κρίση του για να τον ανατρέψουμε . Μια τέτοια συμμαχία από το ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ΜΛ, μλ,ΕΕΚ κλπ θα έσερνε δίπλα του ένα μεγάλο κομμάτι της εργατικής τάξης και κυρίως της νεολαίας. Στη νεολαία θα ήταν πλειοψηφικό ρεύμα. Στα σχολεία, στις σχολές και στις εργατογειτονιές. Η ηλικιακή και ταξική νιότη της Ελληνικής κοινωνίας θα συσπειρωνόταν πλάϊ μας. Τι λέτε;
      Εγώ λέω ότι θα άρχιζαν να τρέχουν πολλοί… Πάρα πολλοί…

  28. faros Μαΐου 7, 2012 στις 8:41 μμ #

    Κάποιοι, επιμένετε να κατηγορείτε το ΚΚΕ, γιατί δεν σας κάνει το χατήρι να γίνει … ΣΥΡΙΖΑ !!!

    Δεν πειράζει …
    Συνεχίστε !

    Θα δείτε όμως, πολύ πολύ σύντομα, ότι αδικείτε και το Κόμμα και εμάς που παλεύουμε για μια άλλη κοινωνία !

    Κάντε μου τη χάρη να αναρωτηθείτε.
    Το ποσοστό που πήρε το ΚΚΕ οφελεί ή βλάπτει το λαό ;
    Γενικά να συναρτάτε την δράση του Κόμματος με τα πραγματικά λαϊκά συμφέροντα.

    Το ΚΚΕ δεν είναι συστημικό Κόμμα, δεν ενδιαφέρονται τα μέλη του και οι ψηφοφόροι του για την δική τους βόλεψη όπως γίνεται στα άλλα ευρωενωσιακά κόμματα !

    • Y Μαΐου 7, 2012 στις 8:54 μμ #

      Εμείς δε παλέυουμε για άλλη κοινωνία δηλαδή ρε θείο? Μπρίκια κολλάμε εμείς? (κ πες εγώ κολλάω, ο Κραφτ κολλάει κι αυτός?)
      Το ποσοστό του ΚΚΕ θα οφελούσε το λαό να ήταν και μεγαλύτερο, αλλά η ηγεσία του ΚΚΕ δεν οφελεί το ποσοστό του ΚΚΕ.

  29. Y Μαΐου 7, 2012 στις 8:51 μμ #

    άσχετο. Οι φοιτητές του Κεμπέκ συνεχίζουν τον αγώνα τους

    Μίχο θα σχολιάσω αυτό που λες όταν διαβάσω και την ανακοίνωση της Ανταρσύα. Πρέπει να είμαστε στις επάλξεις για επαναπροσδιορισμούς άμεσα.

  30. faros Μαΐου 7, 2012 στις 9:02 μμ #

    Ποιοι εσείς ρε … ανηψιέ ;;;

    π.χ. ο ΣΥΡΙΖΑ δεν παλεύει …
    ΔΕΝ …

    Τώρα, αν κολλάτε … μπρίκια ή όχι, ΔΕΝ το ξέρω !
    Δεν ξέρω τι … επάγγελμα κάνετε !

    Μπορείς να έχεις κι εσύ ή και άλλοι πρόβλημα με την … ηγεσία του ΚΚΕ, αλλά κάντε μου τη χάρη να μην θεωρείται ως αλήθεια τις … φαντασιώσεις σας !

    Το ΚΚΕ ΔΕΝ έχει ηγεσία !
    Έχει Κεντρική Επιτροπή που αποφασίζει συλλογικά.
    Μπορεί αυτό να μην αρέσει, αλλά έτσι είναι.

    Φυσικά, θεμιτές οι διαφωνίες και οι κριτικές, αλλά να «ακουμπάν» στην αλήθεια και όχι ό,τι φαντάζεται ο καθένας !

    • Y Μαΐου 7, 2012 στις 9:14 μμ #

      Εμείς είμαστε που δεν είμαστε (πια) στο ΚΚΕ και συ μ’αυτή τη φράση θεωρείς ότι δεν αγωνιζόμαστε πια: »αδικείτε και το Κόμμα και εμάς που παλεύουμε για μια άλλη κοινωνία !»

  31. Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ Μαΐου 7, 2012 στις 9:05 μμ #

    Ναι!Βολευεται με ερμηνειες περι σοσιαλφασισμου(αλλο εαν δεν γινεται αυτο παραδεκτο ανοικτα).ΜΗΝ ΠΕΤΑΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ!

  32. faros Μαΐου 7, 2012 στις 9:17 μμ #

    Υ: Σας αδικώ εγώ που κάνω καλοπροαίρετη κριτική και δεν μας αδεικείτε εσείς με αυτά που λέτε ;

    Εγώ, αν σας αδικώ, είμαι πρόθυμος να ζητήσω συγνώμη, εσείς ;
    Που με αποκαλείτε και … θείο κοροϊδεύοντάς με ;;;

    • Y Μαΐου 7, 2012 στις 10:01 μμ #

      Και λίγα σας λέμε. Είναι άμεση ανάγκη ν’αλλάξετε τακτική.

  33. βουρνούκιος Μαΐου 8, 2012 στις 2:30 πμ #

    Εάν δεν αλλάξει τακτική το ΚΚΕ, στις εκλογές του Ιουνίου (μάλλον προς τα κει πάμε) θα πέσει στο 6%, εδώ είμαι και εδώ είσαστε!

    Εάν η ΑΝΤΑΡΣΥΑ μείνει στα ίδια, θα πάθει το ανάλογο. Εάν αντιθέτως η ΑΝΤΑΡΣΥΑ βγεί με κεντρική γραμμή «Αγωνιστικό Μέτωπο ρήξης και ανατροπής με καρδιά το μεταβατικό ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ πρόγραμμα των 5 κεντρικών στόχων (δεν τα αναπτύσσω είναι γνωστά) ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ αυτού του μετώπου» θα δει και την κοινωνική και την εκλογική της επιρροή να αυξάνεται ΠΟΛΥ!

    Γιατί;;

    Γιατί οι αυταπάτες τελειώνουν άμεσα: Δεν μπορεί ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ να μην απαντήσουν στο τελεσίγραφο της ΕΕ που είπε πως «η οποιαδήποτε ελληνική κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να τηρήσει τις δεσμέυσεις της» Ή θα απαντήσουν υποχωρώντας από το πρόγραμμά τους ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ η χώρα στην ΕΕ και το ΕΥΡΩ, ή θα τιμήσουν το πρόγραμμά τους και θα αρχίσουν να λένε πως ΕΕ και ανατροπή του μνημονίου ΔΕΝ συμβιβάζονται. Ο λαός επίσης ΔΕΝ είναι μαλάκας!! Οπως ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ γιατί αυτός είχε την άμεση ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ και όχι το ΚΚΕ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, έτσι, ο ίδιος ο λαός ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΑΧΥΤΑΤΑ από την ίδια του την εμπειρία πως ΕΕ και ανατροπή του μνημονίου δεν συμβιβάζονται.

    Και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ την αντιφαση αυτή ΠΡΕΠΕΙ να την οξύνει στο έπακρο: Για αυτό και επιμένω ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ να καλέσει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τον ΣΥΡΙΖΑ και φυσικά και το ΚΚΕ ΞΑΝΑ για τη συγκρότηση του ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ αγωνιστικού μετώπου ρήξης και ανατροπής με το μεταβατικό πρόγραμμα, και με κεντρικό θέμα το ζήτημα του ευρώ και της ΕΕ. Εάν αρνηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν έχει να χάσει τίποτα! Επιμένουμε πως μόνο ο λαός με τους θεσμούς του και το κυβερνητικό αγωνιστικό μέτωπο ρήξης και ανατροπής με ΑΥΤΟ το μεταβατικό πρόγραμμά μπορούν να ανατρέψουν τη βαρβαρότητα των μνημονίων και το ξεπούλημα!

    Εχουμε δίκιο και όχι μόνο αυτό, μπορούμε να αποκτήσουμε και ΑΜΕΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ, λέγοντας την αλήθεια στο λαό: ΤΙ θα κάνουμε εάν κυβερνήσουμε, ΓΙΑΤΙ θα το κάνουμε, ΠΟΙΕΣ δυσκολίες θα υπάρξουν! Και όλα αυτά στο φόντο πως η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΘΕΛΕΙ να κυβερνήσει!

    Είτε η ευρωλαγνεία, είτε ο σεχταρισμός είναι και τα 2 ό,τι χειρότερο.

    Συντάσσομαι με όσους συντρόφους μέλη ή φίλους του ΚΚΕ συμφωνούν με αυτή την αντίληψη, με όσους συντρόφους μέλη και φίλους του ΣΥΡΙΖΑ συμφωνούν με αυτή την αντίληψη και φυσικά με τους συντρόφους μέλη ή φίλους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που συμφωνούν με αυτη την αντίληψη!

    • brezniefikoapolithoma Μαΐου 8, 2012 στις 8:55 πμ #

      Ρε βουρνού, αυτά οι πέντε κεντρικοί στόχοι -και ευτυχώς που δεν τους επαναλαμβάνεις, γιατί έχουν γίνει βουρνούκιος generator- πού ακριβώς διαφέρουν από τα έξι σημεία που λέει πιο πάνω ο μίχος; ποιο άφησες απ’ έξω;
      Και ντάξει ρε συ, μη βάζεις συνέχεια με κεφαλαία το «κυβερνητικό». Το καταλάβαμε, θέλεις να κυβερνηθείς.

      • Y Μαΐου 8, 2012 στις 9:14 πμ #

        H μπλαζέ αυτή σεχταροσνομπ νοοτροπία »το καταλάβαμε θέλεις να κυβερνηθείς» πρέπει τώρα να χτυπηθεί αποφασιστικά.
        Με πέντε ή με έξι σημεία αυτός είναι ο δρόμος που λένε και ο Μίχος και ο Βουρνούκιος (και ελπίζω να συμφωνούν και ο Σέντικ και ο Κραφτ).

      • brezniefikoapolithoma Μαΐου 8, 2012 στις 7:21 μμ #

        Είναι απορία άξιο πώς κάποια άτομα που το 88-89 θεωρητικά αντέδρασαν στον κυβερνητισμό και την ενότητα με όρους χυλού, τώρα γοητεύονται με αυτά που έφτυναν. Καθώς επίσης και πόσο γρήγορα φάνηκε πίσω από την επιφάνεια της κοινής δράσης, η ουσία κι η τελική συνέπεια αυτής της λογικής.
        Και δύο παρατηρήσεις επί του προσωπικού.
        ι. αντικειμενικά κι ανεξάρτητα από τη θέλησή σου είσαι κρετίνος από πολιτική άποψη, βρίζοντας όποιον δε συμφωνεί μαζί σου, ακόμα και 60χρονους συνταξιούχους, όπως το φάρο. Με το συντροφοδιώκτη που έχεις, το μέτωπο θα το φτιάξτε εσύ με το τσουτσούνι σου, όπου μας έχεις γραμμένους όλους εμάς τους σεχταροσνομπ.
        και ιι. έλεος ρε, που δουλεύεις σε ΜΚΟ στις βρυξέλλες και γίνεσαι τιμητής των πάντων από μακριά.
        Το τελευταίο ήθελα να το πω πολύ καιρό. Το ‘φχαριστήθηκα.

      • Y Μαΐου 8, 2012 στις 8:06 μμ #

        Χαίρομαι που σου προσφέρω ευχαρίστηση Μπρεζ.
        Δε δουλεύω για όποια κι όποια ΜΚΟ στις Βρυξέλλες. Δουλεύω γι’αυτήν http://www.corporateeurope.org/ και είμαι περήφανος γι’αυτό.

  34. Αναυδος Μαΐου 8, 2012 στις 7:46 πμ #

    Η σοσιαλδημοκρατια αντεπιτιθεται μεσω του Συριζα που δεν ειναι πλεον Συριζα μιας και μολις 1 στους 2 ψηφοφορους του του 2009 τους ψηφισε. Εγινε η δεξαμενη των πασοκων και ετοιμαζει μια επαναληψη του 1964 και του 1981 δηλ ψηφιστε το μικροτερο κακο οχι πλεον για να φυγει η δεξια αλλα το μνημονιο. Ολοι μαζι εναντια στην επαρατο ολοι μαζι εναντια στο μνημονιο και τις πολιτικές του. Η εργατικη αριστοκρατία οι δημ υπαλληλοι και οι μικροαστοι αντεπιτιθονται

    Και πολλοι ειναι ετοιμοι να δαγκωσουν το δολωμα με ακριβως τις ιδιες δικαιολογιες που σερβιραν πριν 30 και 50 χρονια. Το πρωτο βημα, να ανακουφιστει ο λαος κλπ

    • Kώστας Μίχος Μαΐου 8, 2012 στις 10:52 πμ #

      Λέτε και την ξαναλέτε αυτή την παπαρα «δεξαμενή πασοκων, ξέπλυμα πασοκων, ψηφίσαν οι πασοκοι τον ΣΥΡΙΖΑ» Από πού δηλαδή περίμενες να πάρει ρε άναυδε ο ΣΥΡΙΖΑ η ακόμα και εσείς? Αυτοί δεν ήταν 42 % Υπήρχαν μήπως κάποιοι έτοιμοι κομουνιστές ψηφοφόροι που τους κατασκευάσατε στα υπόγεια του Περισσού και στην συνεχεία τους αμολήσατε στις κάλπες για να είναι καθαρόαιμη η ψήφος στο ΚΚΕ, που ψηφίζοντας τραγουδούσαν την διεθνή? Και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ακόμα ψηφίσαν πρώην ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ ελάχιστοι βέβαια αλλά την ψηφίσαν έχω προσωπική εμπειρία.

  35. tsechos Μαΐου 8, 2012 στις 8:40 πμ #

    Πρόταγμα για τις επόμενες εκλογές:στήριξη μιας κυβέρνησης με σαφείς δεσμεύσεις κατάργηση μνημονίου , κατάργηση όλων των νόμων που ψηφίστηκαν την προηγούμενη τριετία κατάργηση χαρατσιών κλπ. και κάλεσμα στους εργαζόμενους να πιέσουν σε ριζοσπαστική κατεύθυνση ρήξης με ενδυνάμωση του ταξικού ρεύματος στο εργατικό κίνημα . Γκρέμισμά της σε οποιαδήποτε υπαναχώρηση.

    • Y Μαΐου 8, 2012 στις 9:18 πμ #

      Μπράβο Τσέχο!
      Πάμε έτσι και γερά και παραμερίζουμε τώρα αποφασιστικά ηλίθιους που επαναλαμβάνουν ηττοπαθείς μακαριότητες όπως ο Άναυδος παραπάνω.
      Το ΚΚΕ πρέπει ήδη να απαντήσει έτσι στη συνάντηση σήμερα ή αύριο με τον Τσίπρα.

      • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 9:26 πμ #

        Ε αυτά λέει και ο ΣΥΡΙΖΑ….Καλά σας χτύπησε η σοσιαλδημοκρατία στο κεφάλι?Με τα μέσα παραγωγής τπτ?
        «Γκρέμισμά της σε οποιαδήποτε υπαναχώρηση.»
        χαχαχαχα και η περίπτωση μετά να πουν οτι η αριστερά δεν μπορεί να κυβερνήσει ή αν τη δυαλίσει απο τη μεριά του το ΚΚΕ νομίζεις δεν θα είναι χειρότερα τα πράγματα?

      • Y Μαΐου 8, 2012 στις 9:31 πμ #

        Γέλα εσύ. Γέλα.

  36. compasso Μαΐου 8, 2012 στις 8:52 πμ #

    αναλογιστείτε μόνο αυτό:

    ότι ο λαός έχαψε τις αυταπάτες του σύριζα είναι πολύ θετικότερο από το να πίστευε τη προεκλογική (το τονίζω) ρητορεία του ΚΚΕ. και εξηγούμαι. Αν ο λαός άκουγε τους ντετερμινισμούς του ΚΚΕ. Προεκλογικά είχα βριστεί εδώ μέσα γιατί η Παπαρήγα όπου εμφανιζόταν επέμενε στο ότι θα σχηματιστεί κυβέρνηση και ο λαός δε μπορούσε να ελπίζει σε κάτι παρά μόνο στην (μικρή) ενίσχυση του ΚΚΕ και θα έπρεπε να περιμένει ακόμα χειρότερα μέτρα που έρχονται. Τελικά όμως ο λαός δε την πίστεψε και έχει φέρει έστω και προσωρινά μικρά αδιέξοδα στην αστική δημοκρατία. Το πως θα επιλυθούν αυτά είναι (και) στο χέρι των κομμουνιστών. Αν σήμερα το ΚΚΕ δεν απαντήσει έξυπνα (ναι ρε φίλε, υπάρχει και αυτό που λέγεται τακτικός ελιγμός) στη πρόταση του Σύριζα για συνεργασία (κυβέρνηση που δεν γίνεται χωρίς κάποιον εκ των ΝΔ-Πασοκ-ΧΑ, που κατέχουν πάνω από 150 έδρες) και οδηγηθούμε στις επόμενες εκλογές όπου θα μειωθούν τα ποσοστά του ΚΚΕ σημαντικά, τότε εγώ προσωπικά δεν είμαι απογοητευμένος από την ηγεσία του ΚΚΕ. Από τη βάση του, που δε θα τους έχει πάρει με τις πέτρες θα είμαι. Αν δεν αλλάξετε τακτική θα εξαφανιστείτε και μαζί μ εσάς το εργατικό κίνημα θα γυρίσει σε μεσαιωνικές συνθήκες.

  37. RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 9:04 πμ #

    Ομαδική παράκρουση εδώ μέσα!!
    Δεν καταστρέφεται κάνενα κίνημα και κανένα ΚΚΕ ηρεμίστε!!!
    Συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ δεν θα υπάρξει εφόσον επιμένει για την Ε.Ε.
    Έλεος πια.Και σταματήστε να ασχολείστε με τα εσωτερικά του ΚΚΕ.

    • Y Μαΐου 8, 2012 στις 9:29 πμ #

      Αν το ΚΚΕ δεν αλλάξει τακτική θα σταματήσουν πολλοί να ασχολούνται νε το ΚΚΕ γενικότερα.
      Αν πάμε σε επανάληψη των εκλογών σημαίνει ότι Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΛΕΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΙΟΥΝΗ.
      όπως κατάφερε με τους αγώνες του να αναβάλει για μήνες ολόκληρούς το PSI και ανάγκασε την κυβέρνηση να κάψει πολλές εφεδρείες της.
      Έχει απόλυτιο δίκιο λοιπόν ο Κομπάσο σ’αυτό που λέει.

      Αυτοί που λένε ότι δε διακυβέυεται τίποτα και δεν καταστρέφεται το ΚΚΕ θα δούνε τι έχουν να πάθουν στις επόμενες εκλογές εάν το ΚΚΕ συνεχίσει να λέει απλά όχι χωρίς να βάζει στο τραπέζι προϋποθέσεις για συγκεκριμένη συζήτηση.

      Και ναι έχετε δίκιο αρκετά πια με την ηγεσία. Η βάση του ΚΚΕ πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της. Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ τα είπε πιο πάνω ο Βουρνούκιος.

      • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 9:35 πμ #

        Απο το άρθρο σου
        6 Μάη: Με πάθος και μανία ψηφίζουμε Ανταρσύα

        «Της δεύτερης φορέας είναι η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ που ονειρεύεται μέχρι και αντιμνημονιακές κυβερνήσεις που υποτίθεται θα αναχαιτίσουν την επίθεση.»

      • Y Μαΐου 8, 2012 στις 9:45 πμ #

        Δε θα γίνει τώρα τέτοια κυβέρνηση γιατί δεν βγαίνουν τα κουκιά. Πρέπει όμως η κάθε δύναμη της αριστεράς να βάλει καθαρά τις προϋποθέσεις της μπροστά στο λαό για να τον βοηθήσει να συνειδητοποιηθεί και να επιλέξει.
        Άμα πάμε και του λέμε μόνο »όχι, δε θέλουμε να κυβερνήσουμε» θα μας στείλει στο διάολο.
        Πρέπει να του πούμε ότι άμα ξεκαθαρίσουμε βασικά προγραμματικά σημεία μπορούμε να έχουμε μια λαϊκή κυβέρνηση ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!

      • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 10:02 πμ #

        Ολ τουγκεδερ.

        «Θα απευθυνθούμε πριν από όλα σε αυτούς που ζητήσαμε και πριν από τις εκλογές να συγκροτήσουμε μαζί μια νέα πλειοψηφία, δηλαδή ΚΚΕ, ΔΗΜΑΡ και άλλες δυνάμεις αριστερές, ακόμα και αν δεν είναι μέσα στη Βουλή. Θα μιλήσουμε και με τα κόμματα, συνεταίρους του Μνημονίου, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, με την πολιτική των οποίων διαφωνούμε», είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης, μιλώντας στην τηλεόραση της ΝΕΤ.

      • λαθραναγνώστης Μαΐου 8, 2012 στις 10:17 πμ #

        @Υ 9:45
        Ρε συ Υ , τι είναι αυτά που λες?
        Επειδή είναι δηλαδή δεδομένο ότι τελικά δεν μπορεί να βγεί κυβέρνηση, προτείνεις να κάνει το ΚΚΕ ταχτικούς ελιγμούς εκ του ασφαλούς ?
        Επιζητείς την κοροϊδία μου φαίνεται!
        Είτε πεις ευθέως «όχι δεν συνεργάζομαι» είτε το πεις περιφραστικά μέσω απραγματοποίητων προϋποθέσεων είναι το ίδιο πράγμα.
        Δεν αμφισβητώ ότι στην πολιτική χρειάζεται μια επικοινωνιακή διαχείρηση των θεμάτων, αλλά μερικά πράγματα πρέπει να λέγονται ευθέως. I don’t wanna mess with SYRIZA!
        Όποιοι είναι αυτοί που θα επιρεασθούν απο τον τρόπο που θα διατυπώσει την αρνησή του το ΚΚΕ, αργά ή γρήγορα θα το εγκαταλείψουν. Για προφάσεις ψάχνουν!

  38. RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 9:46 πμ #

    θα το πω όσο πιο απλά μπορώ.
    Θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα όπλα που έχουμε για να αποκρούσουμε την επίθεση της σοσιαλδημοκρατίας.Αλλά χίλιες φορές καλύτερα να χάσει το ΚΚΕ ψήφους παρά να κάνει κολωτούμπες και να μπεί σε μια «αριστερή» διαχειριστική κυβέρνηση που σε λίγο καιρό θα ξεφουσκώσει.Γι’αυτό καμία συμμετοχή σε καμιά κυβέρνηση γτ σε λίγο καιρό η θέση του ΚΚΕ θα επιβεβαιωθεί σε λίγο καιρό και τότε το κίνημα θα δυναμώσει και σε μια πολύ πιο ριζοσπαστική κατεύθυνση!
    Αν το ΚΚΕ συνεργαστεί με ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ τότε σίγουρα θα έχουμε εσωτερικές διεργασίες ή και καμιά διάσπσαση.
    Δεν ξέρετε τη λέτε!!!

  39. Αναυδος Μαΐου 8, 2012 στις 10:03 πμ #

    Ειναι τραγικό που οι ρεφορμιστες εδω μεσα εχουν επικεντρωθει στο σχηματισμο κυβερνησης ξεχνωντας πολυ βολικα τη μαχη στους τοπους δουλιας που κυριως ο συριζα (εκτος απο τις δεδομενες ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) σαμποταρει. Η σωτηριολογικη αντιληψη της πολιτικης παει να μεταφραστει και σαν επαναστατικη

    εννοειται και φταει το ΚΚΕ που δεν δίνει λέξεις παρηγόρια δίνει μαχαίρι σ’ ολουνούς

  40. Αναυδος Μαΐου 8, 2012 στις 10:16 πμ #

    Το αφεντικό μιλησε (Δασκαλοπουλος ΣΕΒ) και βλεπει οτι το προγραμμα του συριζα με καποιες τροποποιησεις μπορει να δωσει διεξοδο (!)

    Ωστόσο, η χθεσινή ανακοίνωσή σας έθετε το δίλημμα: κυβέρνηση εθνικής ενότητας με Τσίπρα ή πάλι εκλογές. Δεν είναι ανακόλουθο;

    Θεωρώ πράγματι ότι ο αντιμνημονιακός ΣΥΡΙΖΑ με 16%, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για μία κυβέρνηση πραγματικής εθνικής ενότητας, ικανής να διεκδικήσει άλλους όρους για την Ελλάδα από μία Ευρώπη που αλλάζει, στη βάση ενός εθνικού αναπτυξιακού προγράμματος για την έξοδο από την κρίση. Είναι μία πρόκληση που αφορά άμεσα τον ΣΥΡΙΖΑ – έχει τη δημοκρατική υποχρέωση να αποδείξει στον λαό ότι οι θέσεις του μπορούν να έχουν ρεαλιστική εφαρμογή. Σύντομα, άλλωστε, θα έχει και την πρωτοβουλία κινήσεων, παίρνοντας στα χέρια του τη διερευνητική εντολή.

    Δεν θεωρείτε ότι στις εκλογές καταγράφηκε ισχυρό αντιμνημονιακό ρεύμα;

    Υπήρξε ένα ισχυρό ρεύμα καταδίκης αυτών που εφάρμοσαν στρεβλά και αναποτελεσματικά το μνημόνιο, προσφεύγοντας διαρκώς σε μέτρα κοινωνικά άδικα και οικονομικά αδιέξοδα, και αποφεύγοντας τις δομικές μεταρρυθμίσεις για να μη θίξουν το κράτος τους. Απέτυχαν επιπλέον να ενσωματώσουν και να υπερκεράσουν το μνημόνιο σ’ ένα εθνικό σχέδιο αναδιάρθρωσης της οικονομίας. Πιστεύω ότι ο λαός έχει ξεπεράσει το τεχνικό δίλημμα «μνημόνιο – αντιμνημόνιο».

    Θεωρείτε δηλαδή ρεαλιστικό το στόχο παραμονής στο ευρώ χωρίς εκπλήρωση των στόχων του μνημονίου;

    Η ευρωπαϊκή μας πορεία και η ευημερία μας, προϋποθέτουν νοικοκυρεμένα οικονομικά, μικρότερο και αποτελεσματικό κράτος, ανταγωνιστική παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών. Αυτοί οι στόχοι είναι πρωτίστως εθνικοί και όχι μνημονιακοί. Και μπορούν να επιτευχθούν χωρίς άλλες περικοπές και χαράτσια, αλλά με ένα τολμηρό πρόγραμμα οικονομικής απελευθέρωσης. Η νέα Ευρώπη που διαμορφώνεται θα έτεινε ευήκοον ους σε κάθε συγκροτημένη προσπάθεια της χώρας μας προς αυτήν την κατεύθυνση.

    http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/347500/na-apodeixei-o-suriza-oti-oi-theseis-tou-boroun-na-efarmostoun-realistika/

  41. RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 10:25 πμ #

    Εδώ δείτε.
    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=138379&catid=9

  42. RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 10:37 πμ #

    Η Ανταρσυα θα δεχτεί προεκλογική συνεργασία με το Συριζα και ψήφο ανοχής απο ΝΔ και ΠΑΣΟΚ?

  43. Kώστας Μίχος Μαΐου 8, 2012 στις 11:03 πμ #

    επειδή ο Λένιν είναι πάντα επίκαιρος ένα απόσπασμα από τον αριστερισμό αφιερωμένο στους φίλους κκεδες και ειδικά στον άναυδο.

    ‎»Μπορείς να νικήσεις έναν πιο ισχυρό αντίπαλο μόνο εντείνοντας στο έπακρο τις δυνάμεις σου και χρησιμοποιώντας υποχρεωτικά, με την πιο μεγάλη επιμέλεια, φροντίδα, προσοχή και επιδεξιότητα, κάθε, έστω και την ελάχιστη, «ρωγμή» ανάμεσα στους εχθρούς, κάθε αντίθεση ανάμεσα στην αστική τάξη των διαφόρων χωρών, ανάμεσα στις διάφορες ομάδες ή κατηγορίες της αστικής τάξης στο εσωτερικό της κάθε χώρας, όπως και κάθε, έστω και την ελάχιστη, δυνατότητα να αποκτήσεις μαζικό σύμμαχο, έστω και προσωρινό, ταλαντευόμενο, ασταθή, αβέβαιο και συμβατικό. Όποιος δεν το κατάλαβε αυτό, δεν κατάλαβε ούτε κόκκο από τον μαρξισμό…»
    Β.Ι. Λένιν, «Ο αριστερισμός, παιδική αρρώστια του κομμουνισμού»

  44. Kώστας Μίχος Μαΐου 8, 2012 στις 11:11 πμ #

    Λοιπόν αν ο ΣΥΡΙΖΑ έβγαινε τώρα και κατέθετε την εξής πρόταση προς την αριστερά αλλά και γενικά προς τον λαό ποια πιστεύετε ότι θα ήταν η στάση του ΚΚΕ αλλά και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.?:

    – Ακύρωση του μνημονίου, καταγγελία της δανειακής σύμβασης και όλων των δεσμεύσεων που απορρέουν από αυτή.
    .
    – Κατάργηση όλων των αντιεργατικών και των αντιασφαλιστικών νόμων και επιστροφή του εργατικού δικαίου και του ύψους των μισθών στην προ μνημονίου κατάσταση

    – Αύξηση των εσόδων του κράτους μέσω βαριάς φορολογίας και κατάργησης όλων των φοροαπαλλαγών του κεφαλαίου και των πλούσιων εισοδημάτων.

    – αναστολή πληρωμών του χρέους μέχρι νεωτέρας.
    .
    -Άμεση κρατικοποίηση των τραπεζών χωρίς αποζημείωση.

    • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 11:22 πμ #

      Αν είσαι η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων μόνο τότε γίνονται αυτά χώρις έξοδο απο την Ε.Ε και σφοδρή αντίδραση απο τους καπιταλιστές μέσα και έξω απο την Ελλάδα.

    • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 11:54 πμ #

      http://www.antarsya.gr/node/239

      ΣΤΙΣ 6 ΜΑΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ – ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝΤΑΡΣΥΑ

      ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ:

      ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ!

      ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ

      ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ – ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΕ

      ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΡΗΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

      ΜΕ ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

      Αυτό ή αυτό που λες εσύ πιο πάνω??

    • λαθραναγνώστης Μαΐου 8, 2012 στις 12:07 μμ #

      Θα του ζητούσα να μας πει δυο λόγια για τον τρόπο που θα υλοποιούσε τα παραπάνω και πως θα αντιμετώπιζε τις αντιδράσεις.

  45. Αναυδος Μαΐου 8, 2012 στις 11:27 πμ #

    χμμ ωραιος ο μιχος αλλα γιατι δεν διαβαζε το αποσπασμα αυτο το 1989

  46. Kώστας Μίχος Μαΐου 8, 2012 στις 11:28 πμ #

    Φυσικά και θα υπάρξει σφοδρή αντίδραση από το κεφαλαίο ντόπιο και ξένο που θα οδηγούσε σε έξοδο από την Ε.Ε δεν θα είναι περίεργο αυτό. Όμως το ερώτημα ειναια αλλο θα συμφωνούσε το κκε και η ΑΝΑΤΑΡΣΥΑ

    • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 11:33 πμ #

      Ε ωραία και προτείνεις να το κρύψουμε αυτό απο τον Ελληνικό λαό?
      Και βρε Μίχο ο ΣΥΡΙΖΑ είναι φανατικά υπέρ για την παραμονή της Ελλάδας στην Ε.Ε. και προφανώς είναι αντίθετως στην κοινωνικοποίηση βασικών μέσων παραγωγής.
      Άρα γτ επιμένετε να μπλέκεται το ΣΥΡΙΖΑ?Δλδ. δεν την καταλαβαίνω τη λογική σας.

  47. compasso Μαΐου 8, 2012 στις 11:30 πμ #

    Αν δεν αλλάξετε χανόμαστε όλοι. πάρτε το χαμπάρι. Θυμηθείτε μόνο το προεκλογικό άρθρο για τη συγκέντρωση του Σύριζα για να καταλάβετε πόσο μαλάκες είναι ορισμένοι σύντροφοι σας. Άρθρο που πολλοί εδώ μέσα υπερασπιζόσασταν.
    Η κομμουνιστική ιδέα δε σας ανήκει για να τη καταδικάσετε. Αν δε μπορείτε να απαντήσετε στα τερτίπια του οπορτουνισμού, τότε κλειδώστε τη πόρτα πίσω σας και πετάξτε τα κλειδιά. Δε θα τα χρειαστεί κανείς για πολύ καιρό.

    • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 11:34 πμ #

      Τη λες?Ποια είναι η πρόταση σου δλδ?

  48. compasso Μαΐου 8, 2012 στις 11:56 πμ #

    βραχυπρόθεσμα; Στον σύριζα να απαντήσεις ναι αλλά με τρόπο που δε θα μπορεί να δεχτεί. Και αν δεχτεί τότε να έχεις πετύχει μια μεγάλη νίκη του εργατικού κινήματος. Κοινώς: Ναι, συνεργαζόμαστε, αν εδώ και τώρα επιστρέψουν οι κλαδικές συμβάσεις, παρθούν πίσω όλες οι μειώσεις, σε ιδιωτικό και δημόσιο και σε συντάξεις. Στη τελική αν πούνε ναι (που δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο) κάνε αυτό και μετά φύγε από τη κυβέρνηση. Μακροπρόθεσμα άλλαξε τακτική στο κίνημα γιατί αυτή και προφανώς δε βοήθησε να ριζοσπαστικοποιηθεί ο κόσμος ούτε αποκάλυψε το ρόλο του οπορτουνισμού.

    ΥΓ: φυσικά και δεν υπάρχιε περίπτωση να γίνουν αυτά μέσα στην ΕΕ-ΕΥΡΩ. Ή άμα γίνουν θα χειροτερέψει η καπιταλιστική κρίση. Αυτός όμως είναι και ο ρόλος της τάξης μας.

    • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 12:05 μμ #

      Βρε Compasso θες να μπλοφάρει το ΚΚΕ.
      Και όντως και εγώ το έχω σκεφτεί και εγώ αυτό και θα ήταν γαμάτο να το έκανε το ΚΚΕ αλλά μήπως εκτός απο μπλόφα είναι και κοροϊδία στο λαό?Εφόσον ξέρεις ότι δεν μπορούν να γίνουν αυτά.
      «κάνε αυτό και μετά φύγε από τη κυβέρνηση» αυτό σε παρακαλώ μη το λές ούτε και εσύ ούτε και κανείς άλλος γτ είμαι σίγουρος οτι μπορείς να καταλάβεις τη θα γίνει αν δημιουργήσεις ελπίδες στο λαό για μια αριστερή κυβέρνηση που θα τον σώσει απο τα άμεσα προβλήματα που έχει και μετά απλά φύγεις…

      • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 12:11 μμ #

        Βασικά αυτό που μπορεί να κάνει το ΚΚΕ είναι θέσει και αυτό προϋποθέσεις και όχι απλά να πει όχι στο Τσίπρα.

    • Y Μαΐου 8, 2012 στις 12:37 μμ #

      Red συμφώνησες ότι πρέπει να θέσει το ΚΚΕ όρους στο ΣΥΡΙΖΑ? ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!! Nα δούμε αν θα τις βάλει η Αλέκα στις 15:00.

      Θα υπαρξει συνάντηση και με Ανταρσύα κι είμαι σίγουρος ότι θα μπουν ξάστερα οι προϋποθέσεις στήριξης.

      • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 1:04 μμ #

        Εννοώ να ακούστε πιο καθαρά με κάποιο τρόπο για να μην νομίζει ο κόσμος οτι δεν έχει θέσεις το ΚΚΕ και οτι αρνείται απο πείσμα απο το ΚΚΕ ή κτ τέτοιο.
        Γτ προϋπόθεση είναι και η έξοδος απο Ε.Ε για παράδειγμα.

    • Kώστας Μίχος Μαΐου 8, 2012 στις 12:43 μμ #

      Δεν είναι θέμα μπλόφας ρε κομπασο. Και αν σου πει δηλαδή, που θα στο πει, όπως στο πόκερ «τα βλέπω» τι θα κανείς τότε. Αυτές λίγο πολύ τις προτάσεις που ανεφερα παραπάνω τις έχει και ο ΣΥΡΙΖΑ στο πρόγραμμα του, (εσκεμενα δεν ανέφερα την Ε.Ε) το θέμα είναι αν θα τις υλοποιήσει, και αν δεν το κάνει τώρα συνεχίζοντας να χαριεντίζεται με τους αστούς τότε θα ξαναπάει στο 3. Αλλά από ότι φαίνεται δεν είναι βλάκες μάλλον θα στριμώχτεί το ΚΚΕ σε κάτι τέτοιο και τότε είναι που θα πάει σε ποσοστά 92. Πάντως εξακολουθώ και πιστεύω ότι το ΚΚΕ έχει μεγάλο αίσθημα αυτοσυντήρησης, εκτός αν αυτό έχει χαθεί μετά 10 χρόνια βαθιού σεχταρισμού.

  49. compasso Μαΐου 8, 2012 στις 12:02 μμ #

    σωστοί οι συνασπισμένοι: http://ashtonhar.blogspot.com/2012/05/2.html photshop και πάει η σημαία της ΚΟΕ από το πλάνο. γεα

  50. Manuel Μαΐου 8, 2012 στις 12:43 μμ #

    ..νομίζω χρειάζεται ψυχραιμία, μέχρι την Κυριακή τρέχαμε για να πείσουμε κόσμο και απο Δευτέρα θα αναζητήσουμε όλα τα κακά, ψυχρά και ανάποδα??..οι εξελίξεις δεν περιμένουν βέβαια (και ειδικά το ΠΑΜΕ το κατανοεί καλύτερα από τον καθένα- ήδη τρέχουν νέες απεργίες πχ ΦΑΓΕ, κλαδικες κτλ). Ας μην αφήσουμε το αποτέλεσμα των εκλογών να μας οδηγήσει απερίσκεπτα σε παραίτηση απο την στρατηγική μας, κάνοντας την χάρη στην αστική τάξη (διακηρυγμένος στόχος και δια στόματος Αλέξη..)
    Στην τελική, διακήρυξε κανείς ως στόχο την εκλογική ενίσχυση του ΚΚΕ? Οι εκλογές είναι μια μάχη (που προφανώς δεν κερδίσαμε) αλλά κα μια καταγραφή της συνείδησης και της διάθεσης του λαού, αλλά πάντα στο γήπεδο του αντιπάλου. Με προσεκτική μελέτη των αποτελεσμάτων όμως και αυτοκριτική να δούμε την τακτική μας στην επικοινωνία, στο κίνημα, στην αντιπαράθεση με το αστικό πολιτικό σύστημα και τις διάφορες εκφάνσεις του καθώς και τους ελιγμούς του μεταξύ εθνικισμού και κοσμοπολιτισμού. Και βέβαια η κρίτικη δεν θα πρέπει να εστιάσει μόνο στις εκλογές αλλά κυρίως στο εργατικό κίνημα και στην οργάνωση των εργαζομένων, των αυταπασχολούμενων κτλ που γίνονται κάποια βήματα σημαντικά.
    Όσον αφορά την κριτική που γίνεται εδώ απο φίλους και μέλη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ την θεωρώ στρεβλή για τους εξής λόγους:
    1. Ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν προέκυψε απο παρθενογέννεση. Απαρτίζεται απο δυνάμεις με πολλά χρόνια στην πλάτη τους και αντίστοιχα χρόνια απίστευτου σεκταρισμού. Μην κάνουν τώρα τους τιμητες της ενότητας επειδή ένωσαν τα κομμάτια τους σε έναν μικρό ΣΥΡΙΖΑ
    2. Αυτό με το πρόγραμμα του 96 αποτελεί νέο φρούτο. Αυτό που ξέρω είναι από το 96 και από τα πάντα, το μονό που κάνουν είναι να διαστρεβλώνουν και να λοιδορούν ότι έχει σχέση με το ΚΚΕ. Αν τώρα το ΑΑΔΜ τους φαίνεται σωστό, ας ξεκινήσουν μια γενναία αυτοκριτική για την στάση τους τα προηγούμενα χρόνια και πόσο συνετέλεσαν στο ότιδήποτε έχει ταξική αναφορά να θεωρείται παρωχημένο. Και οκ, μικρό το μέγεθος, μικρές οι ευθύνες αλλά αυτό δεν είναι αλλοθι..
    3. Επίσης δεν έχω καταλάβει με ποια λογική, μετά απο χρόνια φλυαρίας για το διασπαστικό ΠΑΜΕ, πήγαν και έφτιαξαν τον συντόνισμο πρωτοβάθμιων..ως τρίτο πόλο? Σε μια εποχή ιδiαίτερα που κτυπιούνται οι κλαδικές συμβάσιες, τι σηματοδοτεί αυτή η κίνηση? Ενότητα ή πως να φτιάξουμε το μαγαζάκι μας?

    Για να βρώ και κάτι θετικό των εκλογών το ότι με την συζήτηση περι συνεργασιών αριστεράς κτλ άνοιξε έστω και δειλά η αντιπαράθεση για το ζήτημα της εξουσίας από ταξική σκοπιά. Δεν επιβλήθηκε ως ατζέντα καθότι εδώ και καιρό ολόκληρο το πολιτικο φάσμα (απο ΑΝΤΑΡΣΥΑ μέχρι αυγά) περιτριγύριζε την κουβέντα μεταξύ προδοτών, κακών κομμάτων, λαμόγιων, μούτζων, κρεμάλων κτλ προωθώντας έναν αταξικό ιδεαλιστικό λόγο που εν τέλει ευνόησε ΣΥΡΙΖΑ, καμμένο, χρ. αυγα. Υπο αυτές τις συνθήκες το 8,5% του ΚΚΕ είναι τελικά κυρίως θετική συνειδητοποίημενη ψήφος και έχει κάποια ιδιαίτερα ποιοτικά Χαρακιτηριστικά. Επίσης η δοκιμασία της φιλοευρωπαικής ανανεωτικής αριστεράς είναι μια εξέλιξη στα πολιτικά πράγματα και νομίζω είτε πετύχει είτε αποτύχει είναι κάτι θετικό. Θετικό ότι πλέον και οι εντιμοι αγωνιστές στον χώρο του ανταρσυα θα απαιτουν πλέον υπευθυνότητα από τον φορέα τους, γιατί σύντομα θα κληθούν να απαντήσουν στις αντιφάσεις τους απέναντι στο ΚΚΕ

  51. compasso Μαΐου 8, 2012 στις 1:17 μμ #

    φυσικά και είναι θέμα τακτικου ελιγμού. Αυτό κάνει ο Τσίπρας και πήρε 17%. Αν σου πει ναι, σου είπα. Κάνε κυβέρνηση και μετά αποχώρησε. Αλλά δε θα σου πει. ΔΕΝ μπορει το κεφάλαιο τώρα να κάνει τόσο μεγάλη υποχώρηση σε συνθήκες τόσο αξυμένης κρίσης. Απλό. Άμα κάνει η κρίση θα βαθύνει. Αν βαθύνει, να κατεβάσουμε τα καραούλια από τα πατάρια.

  52. βουρνούκιος Μαΐου 8, 2012 στις 1:45 μμ #

    Το ’89 και οι κυβερνήσεις Τζανετάκη και Ζολώτα, ήταν καθαρός κρυσταλλινος κυβερνητισμός του ΚΚΕ και του ΣΥΝ.

    Αστικές κυβερνήσεις, με σαφές αστικό περιεχόμενο που ξεφτέλισαν το αριστερο/κομμουνιστικό μας κίνημα.

    Η πρόταση για ένα ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ αγωνιστικό μέτωπο ρήξης και ανατροπής με καρδιά το μεταβατικό πρόγραμμα, ΔΕΝ είναι κυβερνητισμός!!

    Το ΚΚΕ ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρέπει να απαντήσουν θετικά σε αυτή την πρόταση!

    Ο μεν ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στην κορυφαία του αντίφαση: Δεν μπορείς να υλοποιήσεις το πρόγραμμα που λές συντροφε Τσίπρα, όντας ΕΝΤΟΣ ΕΕ και ευρώ! Ηδη η ΕΕ έβγαλε φιρμάνι που καλεί όποια κυβέρνηση βγει να σεβαστεί τις δεσμέυσεις της χώρας. Οποτε σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ ή θα αποδεχτείτε πως μόνο σε ρήξη/έξοδο από ΕΕ και ευρώ μπορούμε να έχουμε μια κυβερνητική πολιτική ανατροπής μνημονίων κα ιδανειακών συμβάσεων, ή θα υποχωρείτε διαρκώς μετατρεπόμενοι σε μια άχρηστη για το λαό σοσιαλδημοκρατία. Αλλος δ΄ρομος δεν υπάρχει!

    Το ΚΚΕ βρίσκεται και αυτό στη δική του κορυφαία αντίφαση: Δεν μπορεί να παραπέμπει άλλο τα πάντα στη δευτέρα παρουσία της λαϊκής εξουσίας. Ή θα αποδεχτεί την αναγκη συγκρότησης του μετώπου που λέμε με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόγραμμα που λένε πολλοί σύντροφοι κα ισυμφωνώ, ή θα επιμείνει στη σημερινή γραμμή του και στις επόμενες εκλογές θα συρρικνωθεί.

    Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχε ικαι αυτή τη δική της αντίφαση: Δεν μπορεί άλλο πια, να αφήνει θολή κα ιμετέωρη την τακτική της αντικαπιταλιστικής ανατροπής. Ή θα τη συγκεκριμενοποιήσει μιλώντας ανοιχτά για το μέτωπο που η ίδια παλεύει, πως αυτό το μέτωπο μπορεί και επιβάλλεται να αποκτήσει ΚΑΙ κυβερνηση σε συνδυασμό με την πάλη για λαϊκούς θεσμούς, ή θα χάσει την πανελλαδική εμβέλεια που με τόσο κόπο και επιμονή κατάφερε τελικά να αποκτήσει!

    Αλλος δρόμος δεν υπάρχει για κανέναν!

    ουτε ΕΕλαγνεία, ούτε σεχταρισμός, άλλο κυβέρνηση και άλλο κυβερνητισμός!!!!!!

  53. todeltio Μαΐου 8, 2012 στις 2:04 μμ #

    Όπως λέει η παροιμία ενός χαρίζαν γάιδαρο κι’ αυτός τον κοίταζε στα δόντια. Τέτοιες «συμβουλές» δίνονται στον ΣΥΡΙΖΑ και βέβαια παρόμοιες τάσεις επικρατούν στον ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τις σοσιαλδημοκρατικές φωνές που θέλουν άνευ όρων συγκυβέρνηση με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ με στήριξη Κουβέλη και Καμένου. Η σημερινή κατάσταση μπορεί να παρομοιασθεί με τη συμμετοχή των μπολσεβίκων του Λένιν στη συγκυβέρνηση Κερένσκυ. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να κυβερνήσει μόνος του (χωρίς την ανοχή των άλλων κομμάτων) αλλά ταυτόχρονα δεν μπορεί να γίνει πιστευτό πως «άλλαξαν» ξαφνικά απόψεις αυτά τα κόμμα (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Καμένος κ.λπ.). Τα αστικά κόμματα θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τον ΣΥΡΙΖΑ μπροστά στα δικά τους διλήμματα και να τον εκθέσουν στα μάτια των μαζών που τον ψήφισαν, να τελειώσουν μια για πάντα με την αριστερά και τις «εναλλακτικές» πολιτικές, με το μαζικό κίνημα και με τον τρόπο αυτό να παρουσιάσουν τη δική τους λεγόμενη μνημονιακή πολιτική και την ανάγκη «σταθερής κυβέρνησης» σαν τη μόνη εφικτή λύση. Χωρίς αμφιβολία αυτό θα οδηγήσει το εργατικό κίνημα χρόνια πίσω.

    ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ
    http://cms.todeltio.webnode.gr/

  54. mariori Μαΐου 8, 2012 στις 2:04 μμ #

    Ρε βουρνουκιε πραγματικά αν δε σε ήξερα θα έλεγα ότι ράβεις κουστούμι για υπουργείο. Γραμμή δελαστικ ολε! Κοινή δράση, προτάσεις κλπ. Έχετε δει τη σύνθεση της κοινοβουλευτικής ομάδας του συριζα; Ότι πασόκος εξελέγη. Στη β αθηνας κουρουμπλής, σακοράφα (την οποία σέβομαι), παπαδημούλης, δουρου,τατσόπουλος (πασοκ ολε). Μητρόπουλος και νασος αθανασίου, βαρεμένος στα χανιά σταθάκης που πριν 1 μηνα είχε βάλει υποψηφιότητα στα συμβούλια διοίκησης με βάση το νέο νόμο. Στην α αθηνας η κόρη του κωνσταντόπουλου που όποιος την έχει ακούσει, καταλαβαίνει το κατά μάνα κατά κύρη.Κλπ κλπ. Δηλ τι συσχετισμούς έχει η βαλαβάνη και ο λαφαζάνης; Γιατί άραγε επέλεξε αυτούς ο λαός; Και τι προϋποθέσεις δημιουργούν για συνεργασία;

  55. mariori Μαΐου 8, 2012 στις 2:07 μμ #

    Με τα παραπάνω δεν εννοώ ότι δεν πρέπει/έπρεπε να παίξουμε μπάλα στη λογική, αυτή είναι η πρόταση ποιος θέλει. ‘Εξοδος από εε, διαγραφή χρέους, κοινωνικοποίηση μονοπωλίων. Και κανείς δε θα ερχόταν και καβάλα στο άλογο θα μπορούσαμε να είμαστε.

  56. RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 2:33 μμ #

    Τώρα θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό:

    «Η ΚΕ καλεί τα μέλη του Κόμματος, της ΚΝΕ, τους φίλους και τους οπαδούς, τους συνεργαζόμενους που ως τώρα έδωσαν τη μάχη στους αγώνες και στην εκλογική δουλειά με το κεφάλι ψηλά, να είναι από αύριο κοντά και μέσα στους εργαζόμενους, συνεπείς υπερασπιστές των δικαιωμάτων και του δίκιου τους. Αυξάνεται ο ρόλος και η ευθύνη του ΚΚΕ. ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ, ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗΣ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ για την κατάκτηση της εργατικής λαϊκής εξουσίας, οικονομίας, για την αποδέσμευση από την ΕΕ και τη μονομερή διαγραφή του χρέους, την κοινωνικοποίηση των συγκεντρωμένων μέσων παραγωγής, τον παραγωγικό λαϊκό συνεταιρισμό, τον πανεθνικό σχεδιασμό για την πλήρη αξιοποίηση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων της χώρας, με εργατικό λαϊκό έλεγχο από τα κάτω προς τα επάνω.»

  57. Αναυδος Μαΐου 8, 2012 στις 2:34 μμ #

    ο στρατουλης θα βασισει την αναπτυξη λεει στις καταθεσεις, βεβαια αδυνατει να μας πει που βασιζονται σημερα τα δανεια των τραπεζων (στεγαστικά καταναλωτικα επιχειρηματικά) και αβ υπαρχει περισσευμα.
    Η βλακεια στην εξουσια

  58. Y Μαΐου 8, 2012 στις 3:25 μμ #

    ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ αγωνιστικό μέτωπο ρήξης και ανατροπής. Στις επόμενες εκλογές μπορεί να είναι πολύ πιο μορφοποιημένο.

    Στις πέντε προτάσεις του Τσίπρα η κομμουνιστική αριστερά πρέπει να απαντήσει σπρώχνοντας όλα προς τα αριστερά και θέτοντας το θέμα του Ευρώ και της απειθαρχείας στην ΕΕ (διατηρώντας τη θέση της για έξοδο). http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231194880

    Ελπίζω στη σημερινή συνάντησή της με τον Τσίπρα σήμερα, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να μην ακολουθήσει μια γραμμή όπως αυτή που εκφράζεται στην ανακοίνωση του ΝΑΡ http://www.narnet.gr/

    Και ο Λένιν Reloaded (αν κατάλαβα καλά) είναι υπέρ της αναθεώρησης της πολιτικής συμμαχιών – συνεργασιών του ΚΚΕ
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/05/blog-post_08.html

    • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 3:49 μμ #

      Εσύ Υ επειδή ακόμα δεν έχω καταλάβει.Εσύ θες να πει ΝΑΙ ή ΟΧΙ η Ανταρσυα.Πάντως να ξέρεις αν πει ναι σε μια μελλοντική κυβέρνηση ή σε μια κοινή εκλογική κάθοδο θα είναι μαζί με Κουβέλη,Οικολόγους,Κατσέλη και τους Πασόκους που έχει μαζέψει απο μόνος του ο ΣΥΡΙΖΑ.

  59. βουρνούκιος Μαΐου 8, 2012 στις 4:00 μμ #

    Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στη συνάντησή της με το ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να πει τα εξής:

    » Σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ, εμείς ως ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχουμε διαμορφώσει το μεταβατικό πρόγραμμα το οποίο ως λογική ριζώνει σιγα-σιγά στο λαό.

    Αυτό το πρόγραμμα θεωρούμε πως πρέπει να είναι το πρόγραμμα μιας σοβαρής λαϊκής κυβέρνησης του αγωνιστικού μετώπου ρήξης και ανατροπής! Σε αυτό το πρόγραμμα κατέχει δεσπόζουσα θέση το ζήτημα της ΕΕ, μια και ΔΕΝ μπορούμε να μιλάμε για ανατροπή μνημονίων και δανειακών συμβάεσων, ΕΝΤΟΣ της ΕΕ και του ευρώ.

    Υπό αυτό το περιεχόμενο συζητούμε για το αγωνιστικό μετωπο και την κυβέρνησή του!

    Ειδάλλως, εάν είμασταν στη Βουλή θα δίναμε ψήφο ανοχής στην κυβέρνησή σας, ΔΕΝ ΘΑ συμμετείχαμε σε αυτή, διατηρώντας το αναφαίρετο δικαιωμά μας, να στηρίζουμε όποια θετική απόφαση αυτή λάβει, και να καταπολεμούμε τις αρνητικές για το λαό αποφάσεις. Και όλο αυτό στην κατεύθυνση της αντικαπιταλιστικής ανατροπής και της εργατικής εξουσίας/δημοκρατίας.».

    ΑΥΤΑ πρέπει να πει σήμερα η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στον ΣΥΡΙΖΑ. Τι θα πει; δεν γνωρίζω, αλλά σύντομα θα μάθουμε!

    ΤΙ λέτε για όλα αυτά σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ;

  60. βουρνούκιος Μαΐου 8, 2012 στις 4:02 μμ #

    συμπληρωση: «…ειδάλλως ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΟΜΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΕΕ ΚΑΙ ΕΥΡΩ……»

  61. onoma Μαΐου 8, 2012 στις 6:34 μμ #

    Ξέρετε αν υπάρχει πουθενά ανάλυση της ψήφου ανά ηλικία και επάγγελμα;

  62. RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 6:36 μμ #

    Από οτι φαίνεται το Βαθύ Κόκκινο ανέβασε μια ψεύτικη ανακοίνωση του ΚΚΕ(φυσικά δεν το έκανε επίτηδες)
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2012/05/blog-post_6078.html

  63. λαθραναγνώστης Μαΐου 8, 2012 στις 6:36 μμ #

    Για τα αποτελέσματα των εκλογών της 6ης Μάη 2012

    http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6838199

  64. Kώστας Μίχος Μαΐου 8, 2012 στις 6:59 μμ #

    Aπαραδεκτη η ανακοίνωση του ΚΚΕ δείχνει αμηχανία και διαστρέφει την πρόταση του Τσιπρα γελοιωδώς. «αυτές οι προτάσεις αφήνουν ανοιχτό το δρόμο των ιδιωτικοποιήσεων και λυμένα τα χέρια των καπιταλιστών να επιβάλουν νέα αντεργατικά μέτρα (μισθούς των 400 ευρώ, ελαστικές σχέσεις εργασίας κ.α.). Αφήνουν στο απυρόβλητο τις αντιδραστικές αλλαγές στην παιδεία, υγεία, πρόνοια.»

    http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/anakoinosh_toy_grafeioy_typoy_gia_tis_dhloseis_toy_aleksh_tsipra_8/5/2012

    Απο που το συνάδει αυτό όταν οι 2 από τις 5 προτάσεις ειναι:

    Ακύρωση του Μνημονίου: Ακύρωση των επώδυνων μέτρων που στοχεύουν στις περαιτέρω περικοπές των μισθών και των συντάξεων,

    2)Κατάργηση – ακύρωση των νόμων που καταργούν βασικά εργασιακά δικαιώματα, όπως ο νόμος που ορίζει ότι λήγει η μετενέργεια στις 15 Μαΐου και καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις.

    Δεν λέω ότι αυτές οι προτάσεις είναι αυτές που οδηγήσουν τον λαό εκεί που θέλουμε ως αντικαπιταλιστικη αντικαπιταλιστική συμφωνώ με αυτά που γράφτηκαν από Υ και βουρνου αλλά ρε σύντροφοι του ΚΚΕ ειλικρινά πάτε προς τον γκρεμό αν συνεχίσετε την ίδια ανόητη τακτική απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ θα επιβεβαιωθεί δυστυχώς η πρόβλεψη του Lenin Reloaded που είναι είναι απολύτως ορθή:

    «Θα ήταν ανόητος ο Τσίπρας αν δεν επαναλάμβανε την πρόταση συγκυβέρνησης με το ΚΚΕ. Και ανόητος, όπως έχουμε πολλάκις πει, δεν είναι — αν και νομίζουμε πως μετά τα αποτελέσματα της 6ης Μάη και της επικοινωνιακής τους διαχείρισης, αυτό είναι πλέον αυταπόδεικτο. Μια τέτοια πρόταση θα έχει για τον ίδιο και το κόμμα του πολλαπλά πλεονεκτήματα:

    α) Εάν το ΚΚΕ την αρνηθεί, αποδέχεται και την απόλυτή του απομόνωση από το υπόλοιπο πολιτικό σκηνικό. Εάν η Χ.Α εξακολουθήσει να έχει κοινοβουλευτική εκπροσώπηση στην επόμενη Βουλή, θα της κάνει παρέα ως παρίας. Βούτυρο στο ψωμί όλων –και είναι πάρα πολλοί– που θα ήθελαν να το δουν να διαλύεται, και που θα χτίσουν προπαγανδιστικά πάνω στην αφύσικη και παράλογη σύνδεση των δύο, με ευρωπαϊκή μάλιστα βούλα έγκρισης (μιας και για την ΕΕ, το δόγμα κομμουνισμός=φασισμός αποτελεί θεμέλιο λίθο της αντεπαναστατικής εξουσίας του μεγάλου κεφαλαίου).»

    • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 7:11 μμ #

      Δλδ. μια τυχόν άρνηση της Ανταρσύα θα είναι διαφορετική απο μια του ΚΚΕ?

  65. Sentic Μαΐου 8, 2012 στις 7:07 μμ #

    Ενδιαφέρον άρθρο,ο Στρατουλης λέει θα χρησιμοποιήσουμε τις καταθέσεις των Ελληνων πολιτών για να κάνουμε ανάπτυξη!!

    http://www.capital.gr/News.asp?id=1492722

    • Y Μαΐου 8, 2012 στις 8:12 μμ #

      Sentic κοίτα λίγο ποιος το γράφει κι από ποια σκοπιά!
      Πολύ σωστό είναι αυτο που λέει ο Στρατούλης. Εγγυομαστε τις μικροκαταθέσεις λέει. Δε θα πάει η γιαγιά να πάρει τις οικονομίες της και δε θα μπορεί. Προσοχή γιατί ανάλογο μέιλ έλαβα κι από πασόκα ότι να τα απαράδεκτα του ΣΥΝ

      Ούτως ή αλλως το διαθέσιμο κεφάλαιο των τραπεζών χρησιμοποιείται πολλαπλάσιες φορές για δανεισμό, κερδοσκοπία σε παράγωγα κλπ.

      Ο Στρατούλης λέει εμείς το κεφάλαιο των εθνικοποιημένων τραπεζών θα το χρησιμοποιήσουμε για ανάπτυξη. Και πολύ σωστά λέει. Άμα κατασχέσει εντελώς και το κεφάλαιο των μεγαλοκαταθετών καπιταλιστών θα ήταν ακόμα καλύτερα.

      • Sentic Μαΐου 9, 2012 στις 2:43 πμ #

        Το ότι στο στειλε και μια Πασοκα δεν λέει τίποτα,ουτε το ποιος το δημοσιεύει.Αυτοι στο στειλαν για άλλο λόγο από αυτόν που εγω το πόσταρα που θα αναφερθώ παρακάτω.

        Μάλιστα . Έχει δίκιο ο Στρατούλης. Μου φαινεται ότι ο κυβερνητισμός σας έχει χτυπήσει κατακούτελα και σένα και τον Στρατούλη και λέτε ανοησίες και μάλιστα ανοησίες επικίνδυνες . Και εξηγούμαι .

        Πως ρε κουμπαρε θα εγγυηθεί τις μικροκαταθέσεις όταν λέει ότι θα τις χρησιμοποιήσει για επενδύσεις δημοσιες και ιδιωτικές; Και ποιος θα πειστει από αυτό.Θα τα εγγυηθουμε λέει ο Στρατουλης δεν θα τα δεσμεύσουμε.Για να δούμε.

        Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή .Καταρχήν αν καταγγείλει το μνημόνιο(να δουμε αν θα το κάνει) δεν θα ξαναπάρει φράγκο από τις δανειακες συμβάσεις που υπογράψαν οι άλλοι άρα αυτά τα 200 εκατομμυρια στα οποια πονταρει κατά πρωτον ο Στρατουλης δεν θα ρθουν ποτέ .Οποτε αυτά δεν υπολογίζονται . Πρέπει λοιπόν να βρεί χρήματα από μέσα.

        Δεύτερον και σημαντικότερον ο Συν δεν προκειται να αγγίξει τους επιχειρηματικούς ομιλους,τις μεγάλες επιχειρήσεις και τα εργοστάσια κοινωνικοποιώντας εστω ένα βασικό μερος τους για να μπορεσει να βρει χρήμα, να κινήσει την οικονομια και να καλύψει τις αναγκες που θα παρουσιαστούν άμεσα και γιατι δεν το θέλει αλλα και γιατι στα πλαίσια της ΕΕ που θέλει να είναι απαγορεύεται δια ροπάλου. Αρα ουτε από κει θα βρει χρήμα σε αντιθεση με το ΚΚΕ που λέει ότι αποκει ακριβώς θα το βρεί.
        Μένουν λοιπον οι τράπεζες και τα αποθεματικά τους. Ειναι βαθιά νυχτωμένοι οσοι νομίζουν ότι οι μεγαλοκεφαλαιουχοι το μεγαλο ποσοστο των καταθέσεων τους το έχουν στην Ελλάδα για να τους το κατασχέσει ο ΣΥΡΙΖΑ(ασε που δεν υπάρχει τέτοια περιπτωση) . Αυτό που έχουν στην Ελλάδα είναι το κεφάλαιο που εχουν επενδυμενο σε μορφη επιχειρήσεων,πλοίων ,εργοστασίων ,υποδομών ,τα οποια ο Συριζα δεν αγγίζει.
        Μας μένουν λοιπον ως καβάντζα τα 165 δις των καταθετών που βρίσκονται στις τράπεζες από τα οποια ένα ποσοστο οντως ανηκει σε καποιους κεφαλαιούχους και ένα άλλο σε μικροκαταθέτες. Με αυτό το χρήμα λοιπόν λέει ο Στρατούλης κι εσυ θα κανετε αναπτυξη. Καταρχήν για να ξεκαθαρίσουμε, αν και εφοσον γίνει αυτή,μιλάμε για μια κλασική καπιταλιστική ανάπτυξη μετα κρίσης με χρήμα από αυτά τα 165,που θα πέσει σε ιδιωτικές επενδ΄υσεις αρα παλι στις τσέπες των καπιταλιστών και σε καποιες υποτίθεται δημόσιες αλα Αργεντινή ένα πράμα που τώρα επινοικιάζονται σε ιδιώτες. Τωρα οι δημοσιες πως θα γίνουν εντος ΕΕ που απαγορεύει κρατικές παρεμβάσεις,να ρωτήσουμε κανα μάντη. Ολα αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ επενδύσεις, αύξηση των μισθων χρήματα για την παιδεια την υγεια την ενίσχυση των μικρομεσαίων και γενικα τις κοινωνικές αναγκες και γενικα ολον τον χαβαλέ που υπόσχεται θα τα κάνει λέει με τα 165 δις. Μια και δεν θα έχει από κάπου αλλού να λαμβάνει εκτος αν βάλει κι αλλους φορους στον κόσμο.
        Αν βάλει τις τράπεζες υπο δήμοσιο έλεγχο τις εθνικοποιήσει δηλαδή ,δεν θα πρέπει να αποζημιώσει τους μετόχους?Εγώ λέω θα το κάνει καραμπινάτα. Εδώ ο Εβο ότι Εθνικοποιεί αποζημιώνει και καμαρώνει κιολας ότι είμαστε σοβαρή χώρα όχι ο Τσίπρας. Αρα από τα 165 δις ένα κομμάτι θα πάει στις αποζημιώσεις. Αρα λιγότερα από 165.Ολο αυτό το διάστημα λοιπον εσυ και ο Στρατούλης φαντάζεστε ότι οι αστοι που θα χουν μεινει αλωβιτοι θα μεινουν με σταυρωμένα τα χέρια .Και μεχρι να ξεκινήσει η ανάπτυξη τι θα γίνει; Καταρχήν καποιοι θα πάρουν τα μπογαλάκια τους και θα φυγουν όταν άλλοι θα αρχίσουν διαφορα Σαμποταζ με μείωση της παραγωγής, τεχνητες ελλειψεις προιοντων στην αγορα,παύση οποιων επενδύσεων και φυσικα με προπαγανδα του στυλ ο ΣΥριζα θα σας δεσμεύσει τα λεφτα που έχετε στην τράπεζα.(όπως ακριβώς κάνει αυτό το άρθρο σήμερα που έρχεται απ το μέλλον) . Που θα βρει λοιπον τα χρήματα ο ΣΥΡΙΖΑ για την ανάπτυξη όταν ποντάρει στα χρήματα των καταθετων και αυτοι πανικοβλημενοι θα πάνε να τα σηκώσουν για να μην τα χάσουν υποτίθεται; Μήπως θα τους πείσει; Θα μπει στην διαδικασια να τα δεσμεύσει; ΑΝ μπει θα γινει πόλεμος,αν δεν μπει δεν θα χει κεφάλαιο για την ανάπτυξη που υπόσχεται μια και σε αυτά ποντάρει ο Στρατούλης. Ας φανταστούμε λοιπόν τι έχει να γίνει τότε και για τον λαο αλλα και για την αξιοπιστια της Αριστερας

      • Y Μαΐου 9, 2012 στις 8:47 πμ #

        1. Έχεις δίκιο ότι καταγγελία μνημονίου σημαίνει τέλος δανείων κι άρα οτί πρέπει να βρεθούν λεφτά από μέσα (+ να εκδοθεί και νόμισμα)
        2. ο ΣΥΝ λέει ότι θα αυξήσει ριζικά τη φορολογία του κεφαλαίου. Αν το κάνει κάποιες επιχειρήσεις θα πρέπει να καταλήξουν στην εθνικοποίηση γιατί κανείς επιχερηματίας δε θα θέλει να τις τρέξει
        3. Στην ΕΕ απαγορεύετει η »νόθευση του ανταγωνισμού» από την κρατική παρέμβαση. Μια τέτοια πολιτική δε μπορεί παρά να στηριχτεί στην απειθαρχεία στο νόμικό πλαίσιο της ΕΕ η οποία δε μπορεί παρά να κατλήξει στην έξοδο.
        4. Υπάρχουν ακόμα κεφάλαια στη χώρα αλλά άμα υπάρξει προοπτική δήμευσης μεγάλων κεφαλαίων θα φύγουν. Γι’αυτό χρειάζεται έλεγχος κεφαλαιακών ροών (που θα παραβιάσει καταφωρα μια από τις θεμελιώδεις αρχές της ΕΕ) από την πρώτη μέρα καταγγελίας του μνημονίου.
        5. Ξαναλέω ότι οι τράπεζες χρησιμοποιούν πολλαπλάσιες φορές το αποθεμαντικό τους. Από τη στιγμή που όλοι οι καταθέτες δε τραβάν ταυτόχρονα τα λεφτά τους μπορούν και επενδύσεις να γίνουν και να μη δεσμέυονται τα λεφτά κανενός. (οι τράπεζες στη σοσ. Γιουγκοσλαβία είναι ένα ενδιαφέρον παράδειγμα)

  66. Αναυδος Μαΐου 8, 2012 στις 7:44 μμ #

    κοιτα μιχο
    ο τσιπρας λεει κατα τα λεγομενα σου
    Ακύρωση των επώδυνων μέτρων που στοχεύουν στις περαιτέρω περικοπές των μισθών και των συντάξεων
    το περαιτερω ερμηνευεται οτι χασατε χασατε απλως δε θα χασετε αλλα

    Αρα ορθη η ανακοινωση του ΚΚΕ

  67. RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 8:05 μμ #

    Κάποιες απορίες/σκέψεις…

    Το ΚΚΕ επειδιώκει μια αυτοδυναμία στις εκλογές έτσι ώστε απο κυβερνητική θέση να βγάλει ας πούμε διατάγματα ξέρω εγώ κατάληψης και της πραγματικής εξουσίας(μέσα παραγωγής) αλλά και την δημιουργεία αυτών των «λαϊκών συνελεύσεων» όπου θα ασκούν τη Λαϊκή εξουσία?

    Αλλά απο την άλλη έχω ακούσει την Αλέκα πολλές φορές πιο παλιά την Αλέκα να λέει πως αν δει το σύστημα μια δυναμική,δυνατή άνοδο του ΚΚΕ είναι ικάνο(το σύστημα) να καταργήσει,αποτρέψει,απογορέψει τις εκλογές.

    και πάνω σε αυτά μετά
    πως απαντάει ένας κομμουνιστής εκπρόσωπος σε έναν δημοσιογράφο αστικού καναλιού «αν θα βγείτε πρώτοι τη θα κάνετε?»

    • λαθραναγνώστης Μαΐου 8, 2012 στις 8:43 μμ #

      Εάν το ΚΚΕ, με τις προϋποθέσεις που θέτει, παρουσιάσει άνοδο, τότε θα είναι ικανό να αντιμετωπίσει και τις αντιδράσεις του συστήματος. Αυτός είναι και ο λόγος που επιμένει να συναρτά την εκλογική του άνοδο, με την άνοδο και τη ριζοσπαστικοποίηση του λαϊκού κινήματος.

  68. Y Μαΐου 8, 2012 στις 8:16 μμ #

    γι’αυτό χρειάζεται μεταβατικό πρόγραμμα Ρεντ. Γιατί αλλιώς δε βγαίνει το πράγμα.

    ελπίζω μόνο να γίνει λάιβ συνάντηση με την Ανταρσύα. Δε κατάλαβα τι είδους »επαφή» έγινε με την Αλέκα.

    Και η ανακοίνωση της Ανταρσύας να είναι σοβαρή και όχι το απίστευτο άλλα’ντ’άλλων του ΚΚΕ (ΚΑΠ, ΕΕ2020 και άλλες ιστορίες για αγρίους)

    • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 8:26 μμ #

      Το εξηγείς καλύτερα(άμα δε βαριέσε)??:):)
      Δλδ. χρειάζεται για να μην έχουμε για παράδειγμα κάποια ένοπλη σύγκρουση?

      • RedPersonality Μαΐου 8, 2012 στις 8:30 μμ #

        Λάθος με το μεταβατικό πρόγραμμα δεν θα έχουμε ένοπλη σύγκρουση?

      • Y Μαΐου 9, 2012 στις 12:03 πμ #

        Θα έχουμε σίγουρα και ένοπλη σύγκρουση. Δε ξέρουμε όμως σε τι έκταση. Σε κάθε περίπτωση δεν είμαστε στο στάδιο του τι κάνουμε όταν κερδίσουμε το λαό και η αστική τάξη αποφασίσει να μας θερίσει και μεις πρέπει να της κόψουμε τα πόδια. Είμαστε στο στάδιο που η αστική τάξη χάνει τον κόσμο κι εμείς πρέπει να τον πάρουμε μαζί μας.

  69. compasso Μαΐου 8, 2012 στις 8:25 μμ #

    μαλάκες αυτό το είχατε δει? http://www.economicforumofthrace.eu/?cat=15

  70. Μικροαστός Μαΐου 8, 2012 στις 9:59 μμ #

    Τι να πω τόσες μα τόσες αυταπάτες;
    Ειναι δυνατον να εμπιστευτείς τον Συριζα για το οτιδήποτε; Και οχι γιατι ειναι ανεντιμοι σαν άνθρωποι αλλα εκφράζουν εντονα αντιφατικές και ρευστές κοινωνικές δυνάμεις πραγμα που εχει αντανακλαση και στην πολιτική και την πρακτική τους.
    Η θέση του κόμματος για αρνηση σε συμμετοχή σε κυβέρνηση αυτη τη στιγμή ειναι σωστή.
    Χρειαζεται ωστόσο μια ιδιαίτερη προσπάθεια να γινει καθαρο οτι ειναι διαφορετικο πράγμα η κυβέρνηση και διαφορετικο πραγμα η εξουσία και η αλήθεια ειναι οτι εγινε πολυ σπέκουλα πανω σε αυτο.
    Απευθυνομαι σε ολους τους καλόπιστους αλλα ανυπόμονους φιλους: τι θα μπορούσε να κάνει μια κυβερνηση της αριστεράς με τον λαό στους καναπέδες χωρις το ανάλογο κινημα, και σε πια κατασταση θα ημασταν μετα απο απανωτες ηττές και παλινωδίες της κυβερνησης αυτης λογω του γεγονότος οτι αναγκαστικά θα πατούσε σε δυο βάρκες;
    Ειναι ορατός ο κινδυνος στις επόμενες εκλογές να εχουμε και μειωση για αυτη τη στάση αλλά νομιζω οτι αυτη η επιλογη τελικά θα δικαιωθεί

    • Kώστας Μίχος Μαΐου 8, 2012 στις 10:35 μμ #

      το θέμα είναι από ποιους θα δικαιωθεί. Μου θυμίζει το γνωστό “ Η θεραπεία επέτυχε ο ασθενής απέθανε»

      Δεν συμφωνώ ότι ο λαός είναι στους καναπέδες. Ο λαός έκανε 22 γενικές απεργίες τουλάχιστον 5 φόρες μαζεύτηκαν πάνω από 200000 στο σύνταγμα μαζί με δεκάδες και εκατοντάδες άλλους μικρούς και μεγάλους αγώνες στους τόπους δουλείας κλπ. Βεβαία για εσάς οργανωμένος λαός είναι μόνο όσοι είναι με το ΠΑΜΕ. Όλοι οι άλλοι δεν υπάρχουν. Αυτό το τραγικό λάθος θα εξακολουθήσετε να ΤΟ κάνετε κατά πως φαίνεται και θα είναι και η επωδός της κατρακύλας. Απλά ο λαός φίλε μικροαστέ συνειδητοποίησε ότι για να ανατραπεί το μαύρο μέτωπο δεν φτάνουν μόνο οι αγώνες όσο ηρωικοί και να είναι άλλα η πολιτική ανατροπή του μαύρου μετώπου. Συνεπώς ο πρώτος στόχος επιτεύχθηκε για τον πλατύ κόσμο. Δικαιολογημένα τα ερωτήματα που βάζεις αλλά αυτά απαντιούνται μέσα στο γήπεδο και όχι φωνάζοντας συνθήματα από την εξέδρα.

      Τώρα το ερώτημα για το ΚΚΕ είναι αν θα κάνει επιτέλους πολιτική μαζών η θα το ριξει παλι στην κατήχηση περί λαϊκής εξουσίας και σοσιαλισμού. Αν θα γίνει αυτό, το μέλλον όπως και εσύ συμφωνείς, είναι προδιαγεγραμμένο. Και τέλος το αν δικαιώνεται κάποια πολιτική η όχι αυτό δεν κρίνεται στο απώτερο μέλλον αλλά στο πολύ άμεσο. Και ο ΑΡΗΣ δικαιώθηκε αλλά τι να το κάνεις όταν αυτό έγινε μετά από πενήντα χρόνια.

    • Y Μαΐου 9, 2012 στις 12:41 πμ #

      Αυτή η προσμονή ότι ναι στις επόμενες εκλογές θα πάρουμε το μπούλο με τις μαλακίες που λέμε αλλά σε λίγο καιρό που ο ΣΥΝ θα πέσει στην αγκαλιά της αστικής τάξης (αφού εμείς θα τον έχουμε ρίξει σ’αυτή ολόκληρο) ο κόσμος θα καταλάβει και θα μας θυμηθεί είναι εντελώς εξωπραγαμτική.

      Αν μετά από δύο χρόνια μέτρων τέτοιας αγριότητας και αγώνες τέτοιας έντασης οι κομμουνιστές συρρικνωθούν, τότε το πουλάκι θα πετάξει για τα καλά.

      Χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικό γιατί φαινόμενα »καθαρότητας» και »αντικυβερνητισμου» παρουσιάζονται και μέσα στην Ανταρσύα.

  71. tsechos Μαΐου 8, 2012 στις 10:13 μμ #

    Συνέχεια του προτάγματος για τις επόμενες εκλογές: Εφόσον το ΚΚΕ αφήσει κάποια πιθανότητα συνεργασίας με τους όρους που ανέφερα παραπάνω (κατάργηση νόμων, μνημονίων, χαρατσιών κλπ.) ζητάει απ το λαό την αποφασιστική του ενίσχυση έτσι ώστε απο καλύτερες θέσεις στο συσχετισμό δυνάμεων να προωθήσει τη δική του πολιτική για έξοδο απο την ΕΕ και ριζική ανατροπή των συσχετισμών. Αυτά όλα βέβαια ισχύουν εφόσον έχειι αποφασίσει να παίζει μπάλλα στο κοινοβουλευτικό γήπεδο των αστών. Παράλληλα τονίζουμε στο λαό οτι η ταξική πάλη πρέπει να ανεβεί κατακόρυφα γιατί το ουσιαστικό θέμα τις εξουσίας δεν πρόκειται να λυθεί με οποιαδήποτε κυβέρνηση παρά με την απόφαση του να πάρει τα μέσα παραγωγής στα χέρια του.

    • kraftwerkvs Μαΐου 9, 2012 στις 3:11 μμ #

      συμφωνώ «τσέχε»

  72. visinokipos Μαΐου 9, 2012 στις 12:04 πμ #

    Αθλιότητα συριζα σήμερα στον alpha. Πέσαν πολλές μάσκες με το Παπαδημούλη να δηλώνει ότι θέλει να διαπραγματευτεί ένα καινούριο μνημόνιο…Έβηξε κανείς;

  73. Red Star Μαΐου 9, 2012 στις 1:19 πμ #

    Επειδή μιλάμε για αυτό το μεταβατικό στάδιο και βλέπω ότι όλοι είναι σίγουροι ότι πάμε για νέες εκλογές ,οπότε το Κ.Κ.Ε θα πέσει λόγω πόλωσης και τακτικής κλπ κλπ.

    Δεν βρίσκω λογικό Ν.Δ και ΠΑ.ΣΟ.Κ να θέλουν νέες εκλογές.
    Είναι τεράστιο ρίσκο.
    Η Ν.Δ ακόμα και αν συνεργαστεί με τους φιλελεύθερους Ντόρα-Μάνο-Τζήμερο ,ακόμα και αν πάρει μαζί της τον Καρατζαφέρη δεν έχει πολλές ελπίδες να κερδίσει τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α.Είναι ένα κόμμα που έχασε την μισή του δύναμη σε αντίθεση με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α που έχει τον αέρα της μεγάλης ανόδου.

    Ιδίως το ΠΑ.ΣΟ.Κ θα πέσει σε μονοψήφια ποσοστά και θα εξαφανιστεί από τον πολιτικό χάρτη.

    Πιστεύω ότι ο Βενιζέλος θα στηρίξει μεταβατική κυβέρνηση με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α ,την ΔΗΜ.ΑΡΙΣΤΕΡΑ .Σε αυτή την περίπτωση λείπουν από τους 120 ψήφους που χρειάζεται για κυβέρνηση μειοψηφίας με ανοχή της Ν.Δ.8.Μαζεύουν και τα τρία κόμματα 112 έδρες.Η μόνη λύση είναι να βρεθούν από τους ΑΝ.ΕΛ. τα 8 κουκιά , από το Άρμα Πολιτών και μεμονωμένους.

    ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ !

    ΘΑ ΤΑ ΠΑΙΞΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ, θα συρρικνώσει το ΚΚΕ, θα εξαφανίσει την ΔΗΜ.ΑΡΙΣΤΕΡΑ ,θα αποτελειώσει το ΠΑ.ΣΟ.Κ.

    Αλλά και πάλι δεν θα μπορεί να πει όχι σε μια μεταβατική κυβέρνηση λίγων μηνών αν ο Βενιζέλος δεχτεί με προϋποθέσεις τις 5 προτάσεις Τσίπρα.

  74. RedPersonality Μαΐου 9, 2012 στις 9:32 πμ #

    Μπράβο έτσι είναι!!

    Το Κομμουνιστικό Εργατικό Κόμμα Ρωσίας σημειώνει: «Η προεκλογική πάλη ήταν εξαιρετικά σκληρή και επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά την ορθότητα του Βλαντιμίρ Ιλίτς Λένιν, που θεωρούσε ότι οι κομμουνιστές αντιπαρατίθενται με όλα τα αστικά κόμματα μαζί! Παράλληλα, οι εκλογές δείξανε για άλλη μια φορά ότι η κρίση και η χειροτέρευση της κατάστασης των εργαζομένων, από μόνες τους, δεν αποτελούν εγγύηση για την πολιτική τους αφύπνιση και το πέρασμα με το μέρος των κομμουνιστών. Σε περιόδους κρίσης η αστική τάξη ρίχνει στις μάζες, που υποφέρουν, διάφορες συνταγές απλών λύσεων των προβλημάτων με τη μορφή ακροδεξιών εθνικιστικών θεωριών, καθώς και οπορτουνιστικών, μικροαστικών και ριζοσπαστικών αριστερών εναλλακτικών. Οι κομμουνιστικές δυνάμεις δεν αυξάνονται όσο γρήγορα θα θέλαμε, αλλά συμπληρώνονται με συνειδητούς αγωνιστές, που εντάσσονται στην οργανωμένη ταξική πάλη. Η ανάπτυξη αυτής της πάλης είναι ο μοναδικός δρόμος που οδηγεί τις λαϊκές μάζες στη νίκη επί της εκμετάλλευσης και της καταπίεσης και οι κομμουνιστές δεν μπορούν να στρίψουν από αυτό το δρόμο, ανταλλάσσοντας τις δυσκολίες της πάλης με έναν επιπλέον αριθμό βουλευτικών εδρών ή με κάποιες θέσεις σε κεντροαριστερές αστικές κυβερνήσεις ή σε λεγόμενες λαϊκές κυβερνήσεις».

    Και ας κλαίγονται μερικοί εδώ μέσα απο το πρωί εως το βράδυ….

    • Y Μαΐου 9, 2012 στις 9:47 πμ #

      Εντάξει αφού το λέει το ΚΕΚΡ σκάω.

      • RedPersonality Μαΐου 9, 2012 στις 10:05 πμ #

        Δεν είναι ποιός το λέει αλλά τη λέει.
        Δλδ. εσείς εδώ μέσα δημιουργήσατε ένα κλίμα πως το ΚΚΕ απέτυχε παταγωδός και τέτοια.Ενώ η αλήθεια είναι οτι το ΚΚΕ έδωσε τη μάχη με όλους και άντεξε αλλά και αύξησε και λίγο τα ποσοστά του.Προφανώς θέλαμε παραπάνω αλλά δεν έχει έρθει καμιά καταστροφή.Και συγνώμη κιόλας αλλά και εσύ αλλά και άλλοι για το ΣΥΡΙΖΑ και την αριστερή κυβέρνηση άλλα λέγατε πριν τις εκλογές και άλλα λέτε τώρα.Πραγματικά ελπίζω τα στελέχη της Ανταρσύα να μην ξεκίνησαν να ράβουν κουστούμια γτ τότε πιστεύω οτι η Ανταρσυα θα είναι αυτή που θα έχει το πρόβλημα ίσως και καμιά διάσπαση.Θα δούμε σήμερα!

    • κομμαντο προλεταριακής εντροπίας Μαΐου 9, 2012 στις 10:53 πμ #

      http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1398212

      Στη χώρα του Λένιν τίποτα δεν τελείωσε – όλα συνεχίζονται.

      ΠΙΣΩ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ
      ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ

  75. Αναυδος Μαΐου 9, 2012 στις 2:50 μμ #

    απο ολους που σχολιαζουν μου κανει εντυπωση ο Μιχος Φαινεται οτι υπασρχει ρευμα στην ανταρσυα – ναρ που θα καλοβλεπε μια συμμετοχη σε κυβερνηση (αστικη) με τον Συριζα. Τα επιχειρηματα του θυμιζουν Συριζα ελπιζω να μην ψελνουν στο ναρ το
    ουκ εα με καθευδει το της ΚΟΕ τροπαιο (με τους 3 βουλευτες της η εξοκοινοβουλευτικη αριστερα επαψε να υπαρχει)

  76. Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ Μαΐου 9, 2012 στις 3:23 μμ #

    Οποιος μικροαστος »σοβαροκομμουνισταρας»τα ριχνει ολα στην μειοψηφικη εως ανυπαρκτη σημερα εργατικη αριστοκρατια στρεφεται εναντια σε οποια πιθανη προοδευτικη αλλαγη.Οποιος εχει μπολικο λιπος να καψει ακομα και οσους καταφερνει να πειθει με τετοιες ρητορειες ειναι λογικο να φερεται ετσι.Πρεπει να αποδοκιμαστει η συγκεκαλυμμενη γραμμη περι σοσιαφασισμου μεσα στο εργατικο κινημα και στις επαναληπτικες εκλογες.Οποιος τολμα ακομα να χαραχτηριζει τον λαο ανυπομονο μικροαστο ειναι εγκληματιας.

  77. kostas.nik Μαΐου 9, 2012 στις 3:41 μμ #

    Τι εχουν τα ερμα και ψοφανε (ή αλλιως, ειμαστε κομμουνιστες, αλλα πιστευουμε στη δευτερα παρουσια)

    Αποσπασμα απο την αποτιμηση του ΚΚΕ για το εκλογικο αποτελεσμα των εκλογων του 2007: »Οσο ένα μεγάλο μέρος της εργατικής τάξης και των άλλων λαϊκών στρωμάτων δυσκολεύεται άμεσα να δει ότι υπάρχει εναλλακτική λύση εξουσίας, θα βρίσκεται αντιμέτωπο με τον κίνδυνο ενσωμάτωσης. Θα επηρεάζεται από αναχώματα που καλλιεργούν την αντίληψη ότι χωρίς πολιτική ρήξης με τα συμφέροντα των μονοπωλίων, την ιμπεριαλιστική πολιτική, είναι δυνατόν να λυθούν τα οξυμένα λαϊκά προβλήματα.» (http://www.rizospastis.gr/story.do?id=4212932&publDate=18%2F9%2F2007)

    Αποσπασμα απο την αποτιμηση του ΚΚΕ για το αποτελεσμα της 6ης Μαιου 2012: »Μεγάλο κομμάτι των εργαζομένων αλλά και ένα τμήμα των ψηφοφόρων του Κόμματος, κάτω από την πίεση της όξυνσης των λαϊκών προβλημάτων, τα παραπλανητικά συνθήματα περί αναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου και άμεσης ανακούφισης των εργαζομένων, δεν μπόρεσε να κατανοήσει και να ενστερνισθεί τη διαφορά ανάμεσα στην κυβέρνηση και στην πραγματική εξουσία. » (http://www.rizospastis.gr/story.do?id=6838199)

  78. asofos Μαΐου 9, 2012 στις 3:44 μμ #

    Μια μικρή παρατήρηση απο έναν μικροαστό, μέλος της εργατικής δημσιουπαλληλικής αριστοκρατίας: κκε, μας τα έχεις πρήξει με τον εργατισμό σου. Ψήφο δεν θα πάρεις, αει παράτα μας. Εσείς δεν έχετε υπαλλήλους ? αντε βαρεθήκαμε τις παπαριές

  79. βουρνούκιος Μαΐου 9, 2012 στις 4:41 μμ #

    άναυδε, μη μας πρήζεις τα παπάρια!!!

    Αϊντε με τον εργατισμό σου μικροαστέ παπαράκο!

    ΝΑΙ, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έτσι και ήταν στη Βουλή θα έπρεπε να δώσει ψήφο ανοχής σε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

    Εσύ μικροαστέ αναυδε, κοιτα τις εξελίξεις από μακριά και αλάργα με την μικροαστική καθαρότητά σου…

    Αίσχος για το ΚΚΕ που δεν καταδέχθηκε ούτε καν να συναντηθεί με τον ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και για να του πει όχι!

    Και από την άλλη ΤΣΙΜΟΥΔΙΆ 20+ χρόνια μετά για τη συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ/ΝΔ έτσι άναυδε;;;;

    • λαθραναγνώστης Μαΐου 9, 2012 στις 5:46 μμ #

      Μπα Βουρνούκιε?!!
      Ψήφο ΑΝΟΧΗΣ στο ΣΥΡΙΖΑ?
      Και γιατί όχι ψήφο συμμετοχής?
      Μήπως για «να του κρατάει το πιστόλι στον κρόταφο» κατά παλαιότερη προσφιλή σας έκφραση (δεν ξέρω αν την χρησιμοποιείτε πια)?

  80. βουρνούκιος Μαΐου 9, 2012 στις 4:48 μμ #

    Και ΠΩΣ ζητά το ΚΚΕ να ξεκαθαρίσει ο λαός τη διαφορά που φυσικά και υπάρχει ανάμεσα στην κυβέρνηση και την πραγματική εξουσία;;

    Στις λαϊκές συνελεύσεις ΔΕΝ συμμετέιχε, ούτε συμμετέχει! Εκεί που ο λαός ΕΜΠΡΑΚΤΑ μπορεί να κατανοήσει τη διαφορά ανάμεσα στην κυβέρνηση και την πραγματική εξουσία!

    Την Κερατέα ΑΚΟΜΑ την καταγγέλει!! Εκεί που ο λαός ΚΑΤΑΝΟΗΣΕ τη διαφορά ανάμεσα στην κυβέρνηση και του «ποιός μπορεί να κάνει κουμάντο» και τσάκισε τα ΜΑΤ και την κυβερνητική πολιτκή!!!

    Τα κινηματα των αγροτοπαραγωγών που ΕΜΠΡΑΚΤΑ αμφισβητούν έστω και με θολούρα μεγάλη, την κυβερνητική πολιτική, και αυτά τα ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ως …..ανήθικα!!!1

    Αϊ παράτα μας άναυδε μικροαστέ….

    Εάν το ΚΚΕ θέλει όντως να καταλλάβει ο λαός τη διαφορά ανάμεσα στην κυβέρνηση και την εξουσία, δεν έχει παρά αφενος να συμμετάσχει ΙΣΟΤΙΜΑ με τους άλλους στις λαϊκές συνελέυσεις και στους νέους αγώνες τύπου Κερατέας και αφετέρου να συμμε΄τασχει σε ένα αγωνιστικό μέτωπο ρήξης και ανατροπής με στόχο ΚΑΙ την κυβερνητική εξουσία

    Ολα τα άλλλα, είναι παραμύθια της Χαλιμάς

  81. RedPersonality Μαΐου 9, 2012 στις 7:21 μμ #

    «Ανομολόγητος σκοπός και διακαής επιθυμία όλων των ελλήνων τής αριστεράς είναι η κατάρρευση τού ΚΚΕ με σκοπό τον μετασχηματισμό του σε νέες βάσεις, ούτως ώστε η ελληνική αριστερά να λάβει τη θέση που της αρμόζει στην ελληνική κοινωνία.»

    http://waltendegewalt.wordpress.com/2012/05/08/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%AD%CF%89%CE%BB%CE%B1/

    Ρε ότι και να κάνουν μερικοί ότι και να πουν το ΚΚΕ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ!!!!
    Έχει περάσει πάρα πολύ πιο δύσκολες στιγμές και έχει πείρα!!

    • Y Μαΐου 10, 2012 στις 9:00 πμ #

      Αυτό το άρθρο είναι απαράδεκτο.

  82. βουρνούκιος Μαΐου 10, 2012 στις 1:42 μμ #

    compasso, το κείμενο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ όσον αφορά το περιεχόμενο, είναι πολύ κοντά στο αντίστοιχο του ΚΚΕ με 2 κομβικές όμως διαφορές γενικότερα:

    – Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΔΕΝ απορρίπτει ΓΕΝΙΚΑ τη στήριξη σε μια κυβέρνηση τώρα, αλλά την εξαρτά απ΄οτο περιεχόμενο αυτής, και β. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πήγε στη συνάντηση με τον ΣΥΡΙΖΑ η οποία έγινε σε καλό κλίμα, σε αντίθεση με το ΚΚΕ το οποιο ούτε καν καταδέχτηκε να σηκώσει τα τηλεφωνα….

    Και κάλεσε πέρα απο το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ -που πάλι αρνείται- βάσει αυτού του πολύ κοντινού περιεχομένου, ΣΤΗ συγκρότηση του μετώπου.

  83. compasso Μαΐου 10, 2012 στις 1:51 μμ #

    1ον απαντάς σε λάθος άρθρο και 2ον αυτά είναι τακτικισμοί(τους οποίους δε κατηγορώ). Ξέρουμε καλά και οι δυο μας ότι οι αστοί δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουν αυτό το ενδεχόμενο και δε μπορεί ένα κόμμα όπως ο τσίριζα που μπαλαντζάρει τόσο να εφαρμόσει τέτοια μέτρα. Ειδικά σε περίοδο τόσο μεγάλης κρίσης.

Trackbacks/Pingbacks

  1. O Tσίπρας παραβιάζει τις δεσμεύσεις του « Γκράνμα - Μαΐου 15, 2012

    […] Και αμέσως μετά τις εκλογές γράφτηκε κι εδώ Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει σύντομα να διαλέξει προς … […]

  2. O Tσίπρας αθετεί τις δεσμεύσεις του « Γκράνμα - Μαΐου 15, 2012

    […] Και αμέσως μετά τις εκλογές γράφτηκε κι εδώ Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει σύντομα να διαλέξει προς … […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: