Άιντε μια, κι άλλη μια – ΑΠΕΡΓΙΑ 20/05/10

20 Μάι.

48 Σχόλια to “Άιντε μια, κι άλλη μια – ΑΠΕΡΓΙΑ 20/05/10”

  1. tsalapeteinos 20 Μαΐου, 2010 στις 2:15 πμ #

  2. Y 20 Μαΐου, 2010 στις 7:24 πμ #

    Κατάληψη από το ΠΑΜΕ στο Υπουργείο Εργασίας από τις 6 με σύνθημα ‘Όρια ηλικίας και συντάξεις, με βάση τις ανάγκες της δικής μας τάξης’.

    http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82

  3. Y 20 Μαΐου, 2010 στις 10:22 πμ #

    Δελτία τύπου της διαδήλωσης στις Βρυξέλλες:
    στα αγγλικά και στα γαλλικά

  4. Y 20 Μαΐου, 2010 στις 4:29 μμ #

    Νέα για την απεργία http://tvxs.gr/node/58755

    Άλλα για Βρυξέλλες:
    Ναυτεμπορική
    Καθημερινή
    Express
    Αδέσμευτος
    Ελευθεροτυπία

    To γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων (AFP) από το οποίο πήραν την πληροφορία οι παραπάνω πηγές έχει κάνει ένα μικρό λάθος: το πανώ μας δεν έλεγε ‘για ένα κοινωνικό κράτος της Ευρώπης’.

    Έλεγε ‘Lutter pour une Europe sociale passe par la solidarité avel le peuple grec’

    ‘Ο αγώνας για μια κοινωνική Ευρώπη περνά μέσα από την αλληλεγγύη με τον ελληνικό λαό’

    Το ‘κοινωνική’ είναι πολύ γενικό είναι η αλήθεια. Στα γαλλικά το ‘la sociale’ έχει την έννοια του κοινωνικά δίκαιου, της δόμησης της κοινωνίας ώστε να υπάρχει οικονομική ισότητα.

    ‘Vive la sociale’ ήταν ένα από τα συνθήματα της Παρισινής Κομμούνας.

    Βάλαμε ‘lutter pour une Europe Sociale’ και όχι ‘defendre l’Europe sociale’ με τη λογική ότι αυτή δεν υπάρχει τώρα, αλλά θέλουμε να την φτιάξουμε.

    φωτό εδώ: http://www.4shared.com/dir/wdrRyBK1/solidarity_demo_brussels.html

    Επίσης δεν είμασταν 100 αλλά πάνω από 200.

    Κανά νέο από την απεργία στην Ελλάδα κανείς??

  5. xamogelo 20 Μαΐου, 2010 στις 6:21 μμ #

    Στο ηράκλειο μικρές συγκριτικά πορείες. Και της ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και του ΠΑΜΕ.

  6. λαθραναγνώστης 20 Μαΐου, 2010 στις 7:23 μμ #

    Στο εργοστάσιο που δουλεύω (ΔΕΚΟ)είχε, μικρότερη συμμετοχή. Αυτή τη φορά όμως, είχαν έρθει περισσότεροι συνάδελφοι στη πορεία του ΠΑΜΕ. Στην πορεία του ΠΑΜΕ, δεν μπόρεσα να καταλάβω, κάπου μία η άλλη.
    Έχω την αίσθηση ότι το πράγμα έχει αρχίσει γενικά και κάνει κοιλιά. Αν επαναληφθεί…..problem!
    Πάντως πρέπει ν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε κι άλλες μορφές αντίδρασης, εκτός απο τις 24ωρες απεργείες. Φοβάμαι ότι όταν τα πράγματα σφίξουν οικονομικά,ο κόσμος δεν θα ακολουθεί.

  7. Επιμονή, μυαλό και τόλμη 20 Μαΐου, 2010 στις 8:03 μμ #

    Συνολικά οι σημερινές πορείες είχαν περίπου 100.000 διαδηλωτές. Περίπου 30-40.000 στο ΠΑΜΕ και περίπου 50-60.000 στη διαδήλωση των σωματείων ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ.

    Το ΠΑΜΕ δεν διαδήλωσε προς τη Βουλή, αλλά, προτίμησε να πάει προς το υπουργείο Εργασίας….

    Μαχητικά μπλοκ και στις δύο πορείες, με παλμό και πολλά συνθήματα. Δεν υπήρξαν επεισόδια.

    Υπάρχει και το θέμα των φοιτητικών εκλογών. Πτώση ΔΑΠ σε ΑΕΙ – ΤΕΙ, άνοδος ΠΑΣΠ σε ΑΕΙ – ΤΕΙ, πτώση ΠΚΣ σε ΑΕΙ – ΤΕΙ, άνοδος ΕΑΑΚ σε ΑΕΙ -ΤΕΙ, και τέλος, ανοδος στα ΑΕΙ της ΑΡΕΝ και πτώση της στα ΤΕΙ.

    Νεώτερα αποτελέσματα από την ιστοσελίδα της ΠΚΣ:

    Σε παρόμοια αποτελέσματα συγκλίνει και η ΕΑΑΚ σύμφωνα με την ιστοσελίδα της ΝΚΑ: http://www.nka.gr/

    Σε: 191 από 200 συλλόγους – ΑΕΙ
    2010 2009 Διαφορά
    ΨΗΦΙΣΑΝ 78163 – 81998 – -3835 –
    ΕΓΚΥΡΑ 75295 – 79053 – -3758 –
    ΑΚΥΡΑ 2868 – 2945 – -77 –
    ΛΕΥΚΑ 1364 1.81% 1206 1.52% 158 0.28%

    ΔΑΠ 26818 35.61% 29679 37.54% -2861 -1.92%

    ΠΑΣΠ 22343 29.67% 21844 27.63% 499 2.04%

    ΠΚΣ 10962 14.55% 11936 15.09% -974 -0.53%

    ΕΑΑΚ 6884 9.14% 6889 8.71% -5 0.42%

    ΑΡ.ΕΝ. 3985 5.29% 4002 5.06% -17 0.23%

    ΛΟΙΠΑ 2939 3.9% 3457 4.37% -518 -0.46%

    Σε: 57 από 71 συλλόγους – ΤΕΙ
    2010 2009 Διαφορά
    ΨΗΦΙΣΑΝ 33336 – 37608 – -4272 –
    ΕΓΚΥΡΑ 32388 – 36512 – -4124 –
    ΑΚΥΡΑ 948 – 1096 – -148 –
    ΛΕΥΚΑ 354 1.09% 320 0.87% 34 0.21%

    ΔΑΠ 13616 42.04% 15836 43.37% -2220 -1.33%

    ΠΑΣΠ 11499 35.5% 12310 33.71% -811 1.78%

    ΠΚΣ 4536 14.0% 5287 14.48% -751 -0.47%

    ΕΑΑΚ 550 1.69% 549 1.5% 1 0.19%

    ΑΡ.ΕΝ. 620 1.91% 902 2.47% -282 -0.55%

    ΛΟΙΠΑ 1213 3.74% 1308 3.58% -95 0.16%

    Η ΔΑΠ πέφτει οριακά, η ΠΑΣΠ ενισχύεται και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ (κάτι που συνιστά ΑΡΝΗΤΙΚΗ εξέλιξη και πρέπει να προβληματίσει το φοιτητικό κίνημα), η ΚΝΕ/ΠΚΣ πέφτει εμφανώς και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ (πληρώνει τον λυσσαλέο κομματικοκεντρισμό της και τον σεχταρισμό της), η ΕΑΑΚ ενισχύεται περισσότερο στα ΑΕΙ και λιγότερο και στα ΤΕΙ (θετική εξέλιξη), το ίδιο και η ΑΡΕΝ (όμως στα ΤΕΙ πέφτει)..

    Συνολικά, τα αποτελέσματα όμως ΔΕΝ είναι θετικά, μια και σε μια τέτια περίοδο οι καθεστωτικές δυνάμεις (ΔΑΠ-ΠΑΣΠ) σε ΑΕΙ-ΤΕΙ κρατάν τις δυνάμεις τους…

  8. kraftwerkvs 20 Μαΐου, 2010 στις 8:39 μμ #

    @Eπίμονε και προς όλους όσους το κάνουν
    ……. σταματήστε πια να ανεβάζετε τα νούμερα, πολύ εύκολες τις έχετε τις κατοστάρες…….

  9. o,ti na'nai 20 Μαΐου, 2010 στις 9:53 μμ #

    πειτε ρε καμια ανταπόκριση και για μας στα ξένα!!

  10. RedPersonality 20 Μαΐου, 2010 στις 10:00 μμ #

    Επιμονή, μυαλό και τόλμη@ «η ΚΝΕ/ΠΚΣ πέφτει εμφανώς και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ» στα όνειρά σου μπορεί…στην πραγματικότητα όμως δυστυχώς για σένα,οχι..

  11. RedPersonality 20 Μαΐου, 2010 στις 10:10 μμ #

    Επιμονή, μυαλό και τόλμη@ ρε φίλε είσαι καλα?
    -0.49% σε ΑΕΙ και -0,53% σε ΤΕΙ είναι εμφανώς?Μιλάμε το έχετε κάψει εκεί πέρα…
    Δείτε εδώ τη λέει «Η ΔΑΠ πέφτει οριακά,» ενώ σε ΤΕΙ έχει μείωση -1.33% και σε ΑΕΙ -2.72% αλλα αυτό είναι οριακά δλδ. ενώ της ΠΚΣ είναι εμφανώς….ΣΥΝΕΛΘΕ!!!

  12. senti 20 Μαΐου, 2010 στις 10:18 μμ #

    καλα ολα τα αλλα τα δεχομαι,βρικαμε σεχταρισμο και στην πκς, αλλα το οτι ανεβαινει η εαακ στα τει και ειδικη σημειωση οτι
    ειναι και θετικη εξελιξη ΠΟΥ το ειδε ο ανθρωπος?? Επειδη και οι ιδιοι γνωριζουν οτι δεν υπαρχουν στα τει (με οτι αυτο συνεπαγεται,ειναι γνωστο οτι
    τα τει συγκεντρωνουν στο μεγαλυτερο βαθμο,και πολυ περισσοτερο απο τα αει,παιδια φτωχων εργατων,τελος παντων αλλη κουβεντα αλλα σηματικη) δεν βγαζουν καν αποτελεσματα (και να θελανε δεν μπορουνε γιατι δεν ειναι μεσα στις σχολες). στο site της πκς τους δεινει ανοδο 1 ψηφο στα 58 απο τα 71(550 εναντι 549 με ποσοστο 1,6 περιπου σε συνολο ψηφισαντων περιπου 34000. αυτο να εννοει ΘΕΤΙΚΗ εξελιξη? αβυσσος το μυαλο του ανθρωπου,ειδικα αν συνδυαζεται με επιμονη και τολμη.

  13. Επιμονή, μυαλό και τόλμη 20 Μαΐου, 2010 στις 11:56 μμ #

    Παιδιά, κρατήστε την ουσία σε αυτά που έγραψα…

    Και η ουσία είναι πως οι καθεστωτικές παρατάξεις ΔΑΠ-ΠΑΣΠ, κρατάνε τις δυνάμεις τους συνολικά, και την πτώση της ΔΑΠ την καρπώνεται η ΠΑΣΠ, με την Αριστερά, να μην μπορεί να εκφράσει εκλογικά την μαζική νεολαιϊστικη δυσαρέσκεια…

    επίσης, οι όποιοες διαφοροποιήσεις συντελέστηκαν στην Αριστερά, οδήγησαν την μεν ΠΚΣ στο να καταγράψει πτώση σε ΑΕΙ-ΤΕΙ της μισής μονάδας, την ΕΑΑΚ να ανεβαίνει περίπου μισή μονάδα αντίστοιχα, και την ΑΡΕΝ να ανεβαίνει στα ΑΕΙ και να πέφτει στα ΤΕΙ.

    Αυτή είναι η πραγματικότητα!

    Επίσης πριν λίγες μέρες, είχαμε και αρχαιρεσίες στο ΕΚΑ:

    ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΕΚΑ
    2007 2010 ΕΔΡΕΣ

    ΠΑΣΚΕ 35,59 % 38,87% (11) 12

    ΔΑΣ/ΠΑΜΕ 28,7% 28,14% (9) 9

    ΔΑΚΕ 25,17 % 19,55% (8) 6

    ΑΥΤ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 7,62% 8,77% (3) 3

    ΑΓ. ΤΑΞΙΚΗ
    ΕΝΟΤΗΤΑ (ΑΤΕ) 2,86% 4,27% (0) 1
    (Αντικαπ. Αριστερά)

    Εδώ, λοιπόν έχουμε πολλά να συζητήσουμε…

  14. Y 21 Μαΐου, 2010 στις 12:29 πμ #

    more photos from Brussels – Αφιερώμενες στο Μέλιτον και το Λαθρά 😉
    http://www.dewereldmorgen.be/foto/2010/05/20/we-zijn-allemaal-grieken-imf-go-home

  15. λαθραναγνώστης 21 Μαΐου, 2010 στις 1:26 πμ #

    Y, ευχαριστώ για την αφιέρωση.
    ΚΚ Βελγίου?
    Διαβίβασε στους Βέλγους φίλους μας και συντρόφους, τις απο καρδιάς ευχαριστίες μας.
    Για σας τους συμπατριώτες, που άνετα θα μπορούσατε να μας έχετε «γράψει» και να κάνετε τα κονέ και την καριέρα σας εκ του ασφαλούς, επίσης ένα θερμό ευχαριστώ.
    Τελικά, μπορεί να υπάρχουν ενστάσεις για το αν θα πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση του χρέους της χώρας. Αλλα τα μεταξύ μας χρέη, τα άλλα, όχι τα οικονομικά, σίγουρα πρέπει να τα δια πραγματευτούμε.
    Γιατί όχι και πλέρια σεισάχθεια!

  16. Y 21 Μαΐου, 2010 στις 9:29 πμ #

    Prensa Latina!! http://www.plenglish.com/index.php?option=com_content&task=view&id=190159&Itemid=1

    hoder! 🙂

  17. Y 21 Μαΐου, 2010 στις 9:36 πμ #

    Λαθρά,
    το ΚΚ Βαλονίας Βρυξελλών ήταν εκεί ως μέρος του νεοσύστατου Front de Gauches αλλά και του Κόμματος Ευρωπαϊκής Αριστεράς.

    Ωστόσο το μεγσαλύτερο κομμουνιστικό κόμμα της χώρας και αυτό που έχει τις καλύτερες σχέσεις με το ΚΚΕ, δηλ. το Parti de Travail de Belgique (PTB) ήταν εκεί με μεγάλο πανώ και σημαίες.

    Ο καραφλός κύριος με το μουσάκι που μιλά στις φωτό παραπάνω είναι ο υπεύθυνος διεθνών σχέσεων του Baudouin Deckers.

  18. Μέλιτον Καντάρια 21 Μαΐου, 2010 στις 1:09 μμ #


    Μπραβο ρε παιδες, καλη η προσπαθεια και εγινε γνωστη και σε πολλους εδω στην Αθηνα (τηρουμενων των αναλογιων,δεδομενου οτι ειμασταν συνεχεια στα εργοστασια).

    Υ.Γ. Υ,βρηκα τον Αρη και τα λεγαμε για τις «βελγικες» κουβεντες που ριχνατε οταν ηταν και αυτος στην αλλοδαπην.

    @Επιμονε
    Επειδη εισαι και πολυ βλαχοΠΑΣΟΚος με αριστερη παρτιτουρα, για συγχωροχαρτι για δες και αυτο:

    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/page.do?id=12124&publDate=12%2F5%2F2010&direction=&pageNo=17

    (Αν και μου φαινεται πως και καποιος αλλος γκρανμιστας το ειχε ξαναβαλει το ιδιο link.)

    Και επειδη εισαι ωρες-ωρες πιο Πρετεντερης απο οτι φανταζεσαι… για αυτο βαζω το σοκαριστικο κομματι και καποια στοιχεια αναλυτικα:

    «…
    * Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού ΔΕΗ. Ψήφισαν 1.123, οι 844 ψήφισαν με αλληλογραφία. Με βάση την απόφαση του συνεδρίου πρέπει να πάρουν μέρος στις διαδικασίες του τέσσερις αντιπρόσωποι αντί των 15 που αναδείχθηκαν στις εκλογές του σωματείου.
    * Σωματείο Καταμετρητών ΔΕΗ. Ψήφισαν 868, οι 744 με αλληλογραφία. Πρέπει να πάρουν μέρος δύο αντιπρόσωποι αντί των 12.
    * Σύλλογος Επιστημονικού Προσωπικού ΕΤΕ. Ψήφισαν 602, οι 365 με αλληλογραφία. Πρέπει να πάρουν μέρος τρεις αντιπρόσωποι αντί των οκτώ.
    * Πανελλήνιος Σύλλογος Προσωπικού Ασφαλείας ΔΕΗ. Ψήφισαν 205, μόνο οι 100 ψήφισαν αυτοπροσώπως. Πρέπει να πάρει μέρος ένας αντιπρόσωπος αντί των τριών.
    * Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων Ταμείων ΔΕΗ. Ψήφισαν 242, οι 192 με αλληλογραφία. Δεν πρέπει να συμμετέχουν αντιπρόσωποί του στις διαδικασίες του συνεδρίου.
    * Σωματείο Εργατοτεχνιτών ΔΕΗ. Ψήφισαν 242, οι 217 με αλληλογραφία. Δεν πρέπει να συμμετέχουν αντιπρόσωποί του στις διαδικασίες του συνεδρίου.
    …»

  19. Επιμονή, μυαλό και τόλμη 21 Μαΐου, 2010 στις 2:12 μμ #

    Βρε χαζούλη μέλιτον, όπου μπορείτε, κάνετε τα ίδια και σεις…

    Και το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ κάνει νοθείες (σαν τις ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ αλλά λιγότερο), όπου το παίρνει…

    Πχ: – Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων… Το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ κατηγορήθηκε -και δεν το αρνήθηκε- για 18 αντιπροσπώπους-μαϊμού…

    – Σωματείο ιδιωτικών υπαλλήλων. Κατηγορίες για τραίνο κνιτών φοιτητών, που γράφονται ως…ιδιωτικοί υπάλλληλοι ενώ ΔΕΝ είναι…

    -Οικοδόμοι, 1 ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ 15 ΜΕΡΕΣ εκλογές…..
    για να μη μιλήσω για συνδικαλιστές του ΚΚΕ/ΠΑΜΕ σε ΔΕΚΟ, ΤΙ νταραβέρια με την εργοδοσία κάνουνε…

    Το εργατικό κίνημα και ο συνδικαλισμός, είναι πολύ πιο σάπια από ο,τι νομίζεις και αυτή είναι μια εκ των βασικών αιτιών της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ κρίσης και ανυποληψίας τους…

    Συνεπώς, μη ρίχνεις πάντα στους άλλους (πάγια τακτική του ΚΚΕ αυτή) το φταίξιμο για τη δική σου ανικανότητα…

    Οι άλλοι (ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ) τη δουλειά τους κάνουνε και είναι αντίπαλοι… Εσύ;;;

  20. Μέλιτον Καντάρια 21 Μαΐου, 2010 στις 2:45 μμ #

    Γιαυτο σκατοβλακα Επιμονε ΠΑΣΟΚε ο Πρετεντερης ωχρια μπροστα σας…

    Καμια σχεση δεν υπαρχει με τετοιες πρακτικες απο τις δυναμεις του ΠΑΜΕ το μονο σιγουρο ειναι πως ξερεις να αναμασας και να γινεσαι κοινωνος των ιδιων ΠΑΣΟΚικων επιχειρηματων και κανεις την δουλεια της συκοφαντησης κυριως απο τις δυναμεις της ΠΑΣΚΕ που εχει λυσσαξει λογω και της συνεχους ανοδου του κυρους του ΠΑΜΕ, καλυτερα απο τον καθε ΠΑΣΟΚο…
    Να μην σου πω πως σας χειροκραταει η προεδρος της Ομοσπονδιας Ιδιωτικων Υπαλληλων Στεκουλεα μαζι με τον Γεν.Γραμ. Βασιλοπουλο καθε που ανοιγεται στο στοματακι σας εναντια στο ΠΑΜΕ..

    Εντωμεταξυ αν παρατηρησει κανεις, κανενα σχολιο δεν γινεται για τα Συνεδρια παρωδιας και νοθειας σε Αθηνα και Πειραια (Μην συζητησουμε το τι γινεται στην επαρχια) απο τις δυναμεις του κυβερνητικου-εργοδοτικου συνδικαλισμου και αυτο που εχει μονο να ψελλισει ο Επιμονος ειναι για δηθεν βρωμιες του ΠΑΜΕ…!!!

    Τωρα επειδη ειμαι γνωστης για το σωματειο Ιδιωτικων Υπαλληλων να ξερεις οτι αρκετοι πια φοιτητες ειναι ΚΑΙ εργαζομενοι (Αλλα εσυ που να τα ξερεις αυτα ψιλα γραμματα) οποτε οσα μελη της ΚΝΕ εργαζονται ειναι ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ τους ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, να ειναι γραμμενοι στα σωματεια του κλαδου τους…
    Τωρα αν ξερετε ή οχι ειναι δικο σας προβλημα!!!

    Αλλα θα μου πεις κατσε να πω την ΠΑΣΟΚΟΜΑΛΑΚΙΑ μου ολο και καποιος θα τσιμπησει και μετα που να απολογουμε, ρε αδερφε. Η ρετσινια θα εχει μεινει.

    Πηγαινε παιδακι μου στο MEGA να πιασεις δουλεια, κατι ξερουν στην Καθημερινη και στα ΝΕΑ…

    Υ.Γ. Σταματα να γραφεις πια «ΠΑΜΕ/ΚΚΕ», ενω ξερεις πως δεν ειναι ετσι.Σπεκουλαδορε της κακιας ωρας.

    Πασοκε,ε Πασοκε!!!

  21. Επιμονή, μυαλό και τόλμη 21 Μαΐου, 2010 στις 2:55 μμ #

    Ρε μελιτον, πόσο βλαξ είσαι;

    Σου είπα ποτέ πως η ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ δεν είναι η μανούλα στις νοθείες, στον εργοδοτικό -κυβερνητικό συνδικαλισμό;;;

    Σου είπα ποτέ πως η ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ δεν είναι η πέμπτη φάλαγγα του αστισμού μέσα στο εργατικό κίνημα;;

    Γιατί λές ψέμματα και ρίχνεις λάσπη;

    Απλά, μέλιτον, βγάζουμε και τα δικά σας άπλυτα στη φόρα, και αυτό είναι που σε πονάει αγόρι μου…

    Αλλά εάν δεν καταλάβεις πως και το ΚΚΕ/ΠΑΜΕ κάνει βρωμιές στα συνδικάτα, δεν πρόκειται να κάνεις ρούπι βελτίωσης και ανατροπής των συσχετισμών.. Γιατί ΔΕΝ θα πείσεις τους εργαζόμενους..Γιατί όσο αλλοτριωμένοι και ναναι οι εργαζόμενοι, έχουν ματια και βλέπουν.., Και τις νοθίες-βρωμιές των ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ και τις δικές σου…

  22. Μέλιτον Καντάρια 21 Μαΐου, 2010 στις 3:08 μμ #

    Αντε μεγαλε χαραμιζεσαι εκει που εισαι.

    Καντην γοργα προς την Ιπποκρατους γιατι πρεπει να αξιοποιηθεις απο το ΠΑΣΟΚ, πιο οργανωμενα.

    Κατα τ΄αλλα δεν απαντας πουθενα, επιβεβαιωνοντας οτι εισαι αψογος σπεκουλαδορος με αριστερη ρομφαια.

    Ωραιος μεγαλε.

  23. μπουμπη 21 Μαΐου, 2010 στις 3:56 μμ #

    Επιμονη,Μυαλο και Τολμη……

    «Συνολικά οι σημερινές πορείες είχαν περίπου 100.000 διαδηλωτές. Περίπου 30-40.000 στο ΠΑΜΕ και περίπου 50-60.000 στη διαδήλωση των σωματείων ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ.»

    Καλα,εισαι σοβαρος τωρα?Οι πορειες της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ μαζευουν περιπου απο τους μισους μεχρι και το ενα τεταρτο των διαδηλωτων του ΠΑΜΕ!Μια βολτα απο τις πορειες του ΠΑΜΕ και συγκρινοντας μετα με τη ΓΣΕΕ -ΑΔΕΔΥ θα σε πεισει…..οσο για το συντονιστικο των πρωτοβαθμιων..ασε…..35 πρωτοβαθμια συσπειρωνετε και ολα στην Αθηνα…δηλαδη ακομα και αν κανατε μαζικες πορειες αντε μεταβιας να ξεπερνατε τη ΓΣΕΕ…….Οταν το ΠΑΜΕ εχει υπο την επιρροη ολοκληρες ομοσπονδιες και εργατικα κεντρα,και οργανωνει πορειες σε 60 πολεις της Ελλαδας!

    «Αλλά εάν δεν καταλάβεις πως και το ΚΚΕ/ΠΑΜΕ κάνει βρωμιές στα συνδικάτα,»

    Η καλπονοθεια δεν ειναι στην τακτικη του ΚΚΕ.Βεβαια αν τωρα εσεις οι ναριτες δεχεστε αμασητα οσα λεγονται απο τις υπολοιπες παραταξεις(ιδιαιτερα οταν εχετε και την πλειοψηφια οπως στο ΣΜΤ) ειναι δικο σας προβλημα.

    Και για εχουμε και ενα καλο ερωτημα.Αφου το ΠΑΜΕ πεφτει συνεχως στα συνδικατα με τη «σεχταριστικη» του πολιτκη τοτε γιατι μας προτεινετε κοινη δραση?…..εξαλλου αν ακολουθουμε μια σεχταριστικη πολιτικη τοτε πολυ συντομα θα μεινουμε χωρις κανενα στηριγμα(παντως μεχρι τωρα μονο το ΑΝΤΙΘΕΤΟ συμβαινει και το αποδεικνυει περιτρανα η συμμετοχη των εργαζομενων στις κινητοποιησεις του)..α και μια που αθροιζεις και τα ποσοστα των πρωτοβαθμιων με της ΓΣΕΕ στην τελευταια πορεια…αντε και καλα «ενωμενες» και «μαζικες» πορειες……

  24. RedPersonality 21 Μαΐου, 2010 στις 6:08 μμ #

    Μπουμπη@ Πες τα ρε ανθρωπέ!Μια κοινή δράση, και μια μας βρίζουν και συκοφαντούν.ΠΟΤΕ!ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ!Τα έχουμε κάνει τα λάθη αυτά…δν θα τα ξανακάνουμε!

  25. Αναυδος 21 Μαΐου, 2010 στις 6:13 μμ #

    @EMKT

  26. Αναυδος 21 Μαΐου, 2010 στις 6:20 μμ #

    @EMKT
    Εσύ δηλαδή δε γνωρίζεις τίποτα για τις νοθείες του ΝΑΡ/ΕΑΑΚ στα ΑΕΙ με διπλοψηφίες, πλαστά πάσα, και επιπλέον ψηφοδέλτια.
    Δε σου έχει μιλήσει κανείς για του διπλο-τριπλο εγγεγραμένους στα περίφημα πρωτοβάθμια σωματεία ?

    Να συμφωνήσω όμως ότι η σταθερότητα ΠΑΣΠ/δαπ δεν προμηνυεί τίποτε καλό

    Για το ΕΚΑ έβγαλε η μύγα κ… και ε…. τον κόσμο όλο

  27. Μέλιτον Καντάρια 21 Μαΐου, 2010 στις 8:49 μμ #

    Θαυμαστε πως το εργατικο κινημα στην Ισπανια (Σε επιπεδο της αντιστοιχης ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ με εδω,αλλα οχι και σε πληρη ταυτιση με την δικια μας κατασταση σε 3βαθμιο επιπεδο) απαντα στην αντεργατικη λαιλαπα. Το επιπλεον, αξιοθαυμαστο ειναι, πως αρκετοι απο αυτους που σχολιαζουν απο το Ελλαντα την παραπανω εξελιξη, ανακαλυψαν αλλο ενα «μετωπο αγωνα» οπως ειναι η αστικη δικαστικη εξουσια με την ελπιδα πως θα ερθει σε… συγκρουση με τις επιλογες της εγχωριας (και μη) αστικης ταξης.

    Δικαστικά πρόκειται να κινηθούν τα ισπανικά συνδικάτα κατά των μέτρων λιτότητας που ανακοίνωσε η σοσιαλιστική κυβέρνηση:

    http://tvxs.gr/news/%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CE%BC%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%BB%CE%B9%CF%84%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B1-%CE%B9%CF%83%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC%CF%84%CE%B1

  28. μπουμπη 21 Μαΐου, 2010 στις 9:07 μμ #

    @ μελιτον κανταρια,

    Το λινκ για το εργατικο κινημα στην ισπανια.Παλι καλα που υπαρχει κα ενα ΠΑΜΕ στην Ελλαδα να σωζει την κατασταση….

    Ειδα και ποιο το λινκ απο το Ριζοσπαστη,

    «Ενισχυμένο βγήκε το Συνδικάτο Φαρμάκου/ Καλλυντικού Αττικής – Πειραιά από τις αρχαιρεσίες του που ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή. Η συμμετοχή των εργαζομένων σημείωσε αύξηση με τους ψηφίσαντες να φτάνουν τους 1.516 (από 1.341 το 2008). Η παράταξη που στηρίζουν οι ταξικές δυνάμεις (η μόνη που συμμετείχε) πήρε 1.512 ψήφους και καταλαμβάνουν όλες τις θέσεις της νέας διοίκησης. Βρέθηκαν ακόμα και 4 λευκά ψηφοδέλτια. Για το ΕΚΑ και την Ομοσπονδία ψήφισαν 1.336 (από 1.186) και η παράταξη των ταξικών δυνάμεων πήρε 1.334 ψήφους. Βρέθηκαν 2 λευκά. Ετσι, το Συνδικάτο εκλέγει 33 αντιπροσώπους για την Ομοσπονδία (από 30 που είχε) και 18 αντιπροσώπους για το Εργατικό Κέντρο Αθήνας (από 16).»

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ!Αυξηση της συμμετοχης-δυναμωμα του σωματειου!!!!Οχι για να ακουνε μερικοι μερικοι εδω μεσα…Α και κατι ακομα…μονο του το ΚΚΕ πηγε για εκλογες??Και καλα οι ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ…η Αυτονομη Παρεμβαση?? η οι ναριτες,τι ΑΠΕΓΙΝΑΝ??????????????…Τους εφαγε η μαρμαγκα?????????????

  29. Επιμονή, μυαλό και τόλμη 21 Μαΐου, 2010 στις 9:33 μμ #

    Μάγκες, για τα φοιτητικά συμφωνώ πως όλες οι παρατάξεις της Αριστεράς, χρεώνονται καφρίλες! Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρύψει το σκατό σαν τη γάτα κάτω από το χαλί.. τέρμα με τη λογική «το κόμμα μου είναι το σωστό και όλοι οι άλλοι λαπάδες».

    Για τα πρωτοβάθμια βέβαια, δεν ισχύει αυτό, γιατί, αν είχαμε διπλο και τριπλο εγγραφές μάγκα μου, θα χαμε πιο πολλούς αντιπροσώπους εδώ και χρόνια…

    Όποιος όμως δεν βλέπει πως με την κρίση, αντί να δυναμώνει η Αριστερά μένει στάσιμη (γιατί και η άνοδος της ΕΑΑΚ αλλά και η άνοδος στο ΕΚΑ της Αγωνιστικής Ταξικής Ενότητας είναι μικρή για να κάνει τη διαφορά), ή πέφτει (γιατί όσο και να φωνάζετε και να καταγγέλετε του πάντες, η ΠΚΣ και η ΔΑΣ έπεσαν πρώτα και κύρια λόγω της γραμμής σας), τότε διαπράττει ένα ασυγχώρητο σφάλμα για κομμουνιστή πολιτικό και αγωνιστή…

  30. μπουμπη 23 Μαΐου, 2010 στις 3:17 μμ #

    @ επιμονη,μυαλο και τολμη,

    Εσεις οι ακροαριστεροι εχετε ενα κολημα με τα νουμερα των εκλογικων ποσοστων και μαλιστα σε χωρους που ειναι γνωστο οτι γινεται ΟΡΓΙΟ νοθειας απο τις δυναμεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ!Το να λες οτι το ΚΚΕ πεφτει «εμφανως»(εμφανως με πτωση της ταξεως του 0,0κατι? Τελος παντων)στα συνδικατα η στα ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ,δεν μου λεει και πολλα,αφου οποτε καταβαζει κοσμο με το ΠΑΜΕ,το οποιο συσπειρωνει ταξικα σωματεια, υπαρχει μαζικοτατη συμμετοχη και μαλιστα με τασεις αυξησης……..για αυτο αλλωστεε με την πρωτη ευκαιρια δεχεται «μπιχτες» απο τα αστικα ΜΜΕ η του οργανωνονται προβακατσιες εναντιων του(βλ. απεργια 5/5).

  31. Αντώνης 23 Μαΐου, 2010 στις 9:48 μμ #

    Ρε επιμονε η ΠΑΣΚΕ νομιμοποιησε 33 αντιπροσωπους με επιστολικη ψήφο. Τοση ειναι και η αυξηση της σε ψηφους/ Η ΔΑΣ/ΠΑΜΕ έπεσε οσο αναλογικα επεσε και η συμμετοχη στις αρχεραισιες. Ξερεις ποια ειναι η συνθεση του συνεδριου; ποια πρωτοβαθμια συμμετεχουν; ποσα ειναι απο αυτα εργοδοτικα; Τεσπα. Ειναι μεγαλη κουβεντα για τα αποτελεσματα στο ΕΚΑ. Αν ειναι οπως τα λες, τοτε γιατι στο ΕΚΠ με εκτεταμενη νοθεια απο την ΠΑΣΚΕ , η ΔΑΣ/ΠΑΜΕ βγηκε πρωτη και μαλιστα ενισχυμενη; εχει αλλη «γραμμη» το ΠΑΜΕ στον Πειραια;

  32. Y 24 Μαΐου, 2010 στις 12:10 πμ #

    Mπούμπη,
    ο κομματικός σωβινισμός και η χαζοπερηφάνεια σας αγγίζει ώρες ώρες τα όνειρα του γελοίου, για να μη πω του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ γιατί έτσι όπως μας τα λέτε κανένας άλλος λόγος δεν υπάρχει που ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΓΑΜΑΤΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΡΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΣΑΣ. Είστε πάντα έτοιμοι να χλευάσετε συνδικάτα στο εξωτερικό χωρίς να ξέρετε καν τις συνθήκες και τους συσχετισμούς. Έτσι με ευκολία και ελαφρότητα. Λες και μόνο στην Ελλάδα γίνεται ταξική πάλη και αλλού κολλάνε μπρίκια.

    Πολύ καλά κάνουν τα ισπανικά συνδικάτα και το πάνε και δικαστικά. Δε κατάλαβα δηλαδή? Κατάκτηση των εργατών είναι να μπορούν να το κάνουν και αυτό. Δε θα το πετάξουν στα σκουπίδια επειδή δεν είναι το γούστου σας.

    Η ΠΚΣ φυσικά και πέφτει λόγω της γραμμής της και της γελοιότητας του ΜΑΣ. Σταματήστε ποια να κρύβεστε πίσω από το δάχτυλο σας. Αρκετές αηδίες ακούσαμε πέρυσι, μη τις ακούσουμε πάλι και φέτος.

  33. λαθραναγνώστης 24 Μαΐου, 2010 στις 6:56 πμ #

    Υ,
    Το να προσπαθήσει κανείς να μεταφέρει την ταξική πάλη στις αίθουσες των δικαστηρίων είναι το καλλίτερο δώρο που μπορείς να κάνεις σε μιά αστική αντιδραστική κυβέρνηση και στην αστική τάξη γενικότερα.
    Παίζεις καθαρά με δικούς τους κανόνες (τους οποίους αλλάζουν και στη μέση του παιχνιδιού), σε δικό τους γήπεδο και με δικό τους διαιτητή.
    Το βασικότερο απ όλα είναι ότι τα δικαστήρια είναι υποχρεωμένα να δικάζουν με βάση τους ισχύοντες νόμους.
    Ταυτόχρονα κοροϊδεύεις τους εργαζόμενους, κάνοντάς τους να πίστεύουν ότι μπορεί να βρεθεί ευνοϊκή γι αυτούς λύση μέσα στα όρια του συστήματος, τους αποσπάς απο μορφές διεκδίκησης και πάλης οι οποίες έχουν κάποια ελπίδα να αποδώσουν και παράλληλα δημιουργούν ιδεολογική παρακαταθήκη για το μέλλον, οξύνοντας την ταξική τους συνείδηση.
    Εδώ στη Ελλάδα, απ ότι ξέρω, ο ΣΤΕΒ (Σύλογος Τεχνικών Ελληνικής Βιομηχανίας)είχε μια τέτοια ιδέα, αλλά οι δικηγόροι στους οποίους απευθύνθηκε, κατ ευθείαν, είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Σε μια πιθανή δίκη, θα υπερισχύσει το κριτήριο του συμφέροντος της χώρας και τέρμα.
    Αν θες τη γνώμη μου, θα συμφωνήσω με τον/την Μπουμπη, ότι ένα απο τα ελάχιστα καλά πράγματα που έχουν απομείνει στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, είναι το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ. Με όλα τους τα προβλήματα, τις αδυναμίες γιατί τουλάχιστον, δεν έχουν παρατήσει το εργατικό κίνημα έρμαιο της τύχης του.

  34. λαθραναγνώστης 24 Μαΐου, 2010 στις 7:01 πμ #

    Στην τελευταία πρόταση διάβαζε:
    «Με όλα τους τα προβλήματα, τις αδυναμίες και τους σεχταρισμούς. Γιατί τουλάχιστον, δεν έχουν παρατήσει το εργατικό κίνημα έρμαιο της τύχης του και των εργατοπατέρων της ΓΣΕΕ.»

  35. Y 24 Μαΐου, 2010 στις 7:33 πμ #

    Ντάξει Λαθρά, ΠΑΜΕ ολέ ολέ και ξερό ψωμί.

    Όλοι οι άλλοι στην Ευρώπη σκατο-οπορτούνια.

    Όταν απελευθερωθείτε φτιάχτε μια κόκκινη στρατιά να ρθετε να απελευθερώσετε κι εμάς. Είστε η μόνη μας ελπίδα.

  36. λαθραναγνώστης 24 Μαΐου, 2010 στις 9:27 πμ #

    Y
    Μην το γελιοποιείς το πράγμα.
    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μ αυτά και μ αυτά, με τους ευρωκομμουνισμούς τους ρεφορμισμούς και με τις μαλακίες, η ευρωπαϊκή εργατική τάξη αυτή τη στιγμή βρίσκεται απροστάτευτη και αθωράκιστη απέναντι στη μεγαλύτερη επίθεση που έχει δεχτεί μέχρι τώρα. Μου είναι αδιανόητο, πως, χώρες σαν τη Γαλλία, την Ιταλία την Ισπανία που τα ΚΚ τους γαμούσαν κι έδερναν, μείνανε ξαφνικά με τα βρακιά κατεβασμένα και κοιτάνε τις εργατικές κατακτήσεις τους ενός αιώνα και παραπάνω να χάνονται μέσα σε μια νύχτα. Και τι τους προτείνουν οι συνδικαλιστικές τους ηγεσίες? Κάντε μήνυση στην αστική τάξη!! ΧΑ!!
    Ας την κάνουν λοιπόν τη μήνυση να δούν και μόνοι τους τη γλύκα.
    Το έχουμε καταλάβει ότι o ευρωπαϊκός ρεφορμισμός με πρόσχημα τη κριτική στα λάθη του «ορθόδοξου» κομ. κινήματος, απεδόμησε τελείως κάθε μορφή ταξικής πάλης και δημιούργησε γενιές ταξικά ασυνείδητων προλεταρίων που νομίζουν ότι είναι μεσαία τάξη και τα ταξικά τους συμφέροντα θα τα υπερασπίζονται τα δικαστήρια?

  37. xamogelo 24 Μαΐου, 2010 στις 10:43 πμ #


    «Η ΠΚΣ φυσικά και πέφτει λόγω της γραμμής της και της γελοιότητας του ΜΑΣ»
    Δεν ξέρω για το ΜΑΣ. Στο πρώην τμήμα μου πάντως έχει συσπειρώσει αρκετό κόσμο αν και δεν ξέρω αν οφείλεται ως ένα βαθμό στα άτομα κτλ. Τέσπα

    Νομίζω ότι η ορθότερη πρόταση είναι ότι η ΠΚΣ όσο θυμάμαι (ας με διορθώσει αν κάνω λάθος) σε κινηματικές περιόδους πέφτει… στα ΑΕΙ τουλάχιστον.
    http://el.wikipedia.org/wiki/Πανσπουδαστική_Κίνηση_Συνεργασίας#.CE.A6.CE.BF.CE.B9.CF.84.CE.B7.CF.84.CE.B9.CE.BA.CE.AD.CF.82_.CE.B5.CE.BA.CE.BB.CE.BF.CE.B3.CE.AD.CF.82

    ΑΕΙ
    2006=>15.58% (νέκρα πριν τις εκλογές έστω)
    2007=>14.93% (άρθρο 16)
    2008=>16.03% (νέκρα στα πανεπ αν και έχουν κατέβει στην αρχή της χρονιάς οι δάσκαλοι στον δρόμο)
    2009=>14.64% (δεκέμβρης)
    2010=>14.14% (αδύναμες οι κινητοποιήσεις στα πανεπ αν και υπάρχει κινητικότητα στους εργαζόμενους)

    ΤΕΙ
    2006=>11.92% (νέκρα πριν τις εκλογές)
    2007=>15.28% (άρθρο 16 -αν και τα ΤΕΙ τουλάχιστον στο ηράκλειο δεν βρισκόταν στην πρώτη γραμμή)
    2008=>15.65% (νέκρα υποθέτω)
    2009=>14.47% (δεκἐμβρης αν και δεν έχω εικόνα τι γινόταν στα ΤΕΙ.)
    2010=>13.95% (αδύναμες οι κινητοποιήσεις στα πανεπ Δεν ξέρω τι παίζει με τα ΤΕΙ)

    Γενικότερα από τα αποτελέσματα της ίδιας της ΠΚΣ φαίνεται ότι σε κινηματικές περιόδους φαίνεται να μην μπορεί να συσπειρώσει κόσμο γύρω από αυτήν. Η για να το θέσουμε αλλιώς σε κινηματικές περιόδους δεν φαίνεται το κάλεσμα στις κάλπες να πείθει. Αντίθετα σε περιόδους όπου δεν κατεβαίνει πολύς κόσμος στον δρόμο φαίνεται ότι έχει αύξηση των ποσοστών της.
    Για το 2010 τα συγκεκριμένα μάλιστα ζητήματα που τίθενται αυτό τον καιρό θα έπρεπε να βοηθάνε την ΠΚΣ στα ΑΕΙ πόσο μάλλον στα ΤΕΙ μιας και είναι από τις λίγες αν όχι η μοναδική αντισυστημική δύναμη με παρουσία στους εργασιακούς και φοιτητικούς χώρους (ταυτόχρονα) Αυτό δεν φαίνεται να ισχύει.
    Προφανώς υπάρχει αρκετή διαφορά μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ.

    Η ΠΚΣ μονίμως μιλάει για μηνύματα που πρέπει να στείλει ο λαός με τις εκλογές στην αστική τάξη… αλλά μου φαίνεται ότι δεν θέλει να δει τα μηνύματα που στέλνουν σε αυτή

  38. Y 24 Μαΐου, 2010 στις 12:40 μμ #

    @Λαθραναγνώστη
    Ναι το έχουμε καταλάβει, το έχουμε εμπεδώσει, ότι ο Ευρωκομμουνισμός έπαιξε καταστροφικό ρόλο. Τίποτα καινούριο έχουμε να πούμε?

    Όταν βέβαια ερευνούμε τα συστατικά της καταστροφής πρέπει να επικεντρώνουμε στο ποια συγκεκριμένα ήταν (πχ. συνθήματα τύπου ‘λιγότερος Λένιν περισσότερη δημοκρατία’, αυταπάτες για τη δυνατότητα ολικής αποφυγής της βίας και πολλά άλλα). Όχι με τυφλή μανία να κατακεραυνώνουμε ότιδήποτε μπορεί να είχε την παραμικρή σχέση με το ρεύμα και να κάνουνμε γαργάρα υπαρκτά ζητήματα στα οποία πάτησε όπως πχ. τις θανατηφόρες αντιφάσεις του υπαρκτού.

    Αλλά η κριτική που κάνετε πολλοί ΚΚΕέδες καταντά να μην είναι πια κριτική αλλά χαιρέκακη εκδικικότητα. ‘Κοίτε ρε τους μαλάκες του γαλλους, ιταλούς, ισπανούς, ενώ εμείς είμαστε άντρακλες και ψωλαράδες.’

    Βρε ουρτ!

    Ντάξει το καταλάβαμε που οδήγησε η φάση εκεί. Στην Ελλάδα η προσκόληση στο σεχταροσταλινισμό τι καλό έχει φέρει πρακτικά? Στην Ελλάδα δηλ. δεν έχουν βαλθεί να γκρεμίσουν όλες τις κατακτήσεις σε τρεις μήνες?

    Εσείς που ξέρετε ότι θα τα καταφέρετε (- καταφέρουμε) να τους σταματήσετε? Άμα δε τα καταφέρετε (- καταφέρουμε) τι θα έχετε να αντιπαρατάξετε στα χάλια των ιταλο-ισπανών?

    Για να τα καταφέρετε (-ουμε) δεν αρκούν ούτε οι 50αρες χιλιάδες στο ΠΑΜΕ ούτε οι 100σταρες στο ΚΚΕ. Χρειάζεται μεταβατικό πρόγραμμα. Μόνο αυτό μπορεί να κινητοποιήσει και να συσπειρώσει το λαό σε βαθμό που να ανατρέψει την κατάσταση προς όφελος

    Ανάμεσα στον ευρωκομμουνιμσό και το σεχταροσταλινιμσό υπάρχει κι άλλος δρόμος.

    Ο λενινιστικός.

  39. λαθραναγνώστης 24 Μαΐου, 2010 στις 2:49 μμ #

    @Υ,
    «Ναι το έχουμε καταλάβει, το έχουμε εμπεδώσει, ότι ο Ευρωκομμουνισμός έπαιξε καταστροφικό ρόλο.”
    Γεια στο στόμα σου ρε Υ, αλλά θα ήθελα να το ακούσω αυτό που είπες κι απο το στόμα κάποιου επώνυμου ανανεωτή να το λέει δημόσια και με την ιδια συχνότητα που εγκαλούν το ΚΚΕ για μύρια όσα. Αυτό όντως θα ήταν μια καλή αρχή για συνεργασία.

    “Όταν βέβαια ερευνούμε τα συστατικά της καταστροφής πρέπει να επικεντρώνουμε στο ποια συγκεκριμένα ήταν (πχ. συνθήματα τύπου ‘λιγότερος Λένιν περισσότερη δημοκρατία’, αυταπάτες για τη δυνατότητα ολικής αποφυγής της βίας και πολλά άλλα).“
    Δεν ήταν τα συνθήματα, αλλά όλη η αντικομμουνιστική τους μεθόδευση.
    Ήταν ότι χρησιμοποιώντας αριστερή – μαρξιστική φρασεολογία, έμπασαν μεθοδικά τον αντικομμουνισμό σε κοινωνικές ομάδες στις οποίες η αστική προπαγάνδα, ούτε στ όνειρό της δεν θα μπορούσε να απευθυνθεί και να εισακουσθεί. Ήταν η μανία τους να καταστρέψουν ένα φιλεργατικό σύστημα ,εστω προβληματικό-πολύ προβληματικό, χωρίς να μπορούν να το αντικαταστήσουν με κάτι αντίστοιχο.
    Και τώρα σφυρίζουν αδιάφορα.
    “Κατέρευσε ο υπαρκτός” Τρίτο προσωπο, μέση φωνή. Από μόνος του. Εγγενές πρόβλημα. Εμείς δεν συμμετείχαμε καθόλου. Ούτε οι φίλες δυτικές κυβερνήσεις που συνεργαστήκαμε μαζί τους.
    Δεν συμμετείχαμε στην πολιορκία, στον αποκλεισμό, στην προπαγάνδα που έκανε τη τρίχα τριχειά και απαξίωνε καθε επίτευγμα και δεν πολλαπλασιάζαμε την αντικομμουνιστική δράση.

    “Αλλά η κριτική που κάνετε πολλοί ΚΚΕέδες καταντά να μην είναι πια κριτική αλλά χαιρέκακη εκδικικότητα. ‘Κοίτε ρε τους μαλάκες του γαλλους, ιταλούς, ισπανούς, ενώ εμείς είμαστε άντρακλες και ψωλαράδες.’ “
    Συ είπας. Εγώ δεν έκανα κριτική στούς λαούς (ούτε στις ψωλές τους), αλλά στις πουλημένες συνδικαλιστικές ηγεσίες που χειραγωγούν και πουλάνε τους λαούς που τους εμπιστεύονται.

    “Εσείς που ξέρετε ότι θα τα καταφέρετε (- καταφέρουμε) να τους σταματήσετε? Άμα δε τα καταφέρετε (- καταφέρουμε) τι θα έχετε να αντιπαρατάξετε στα χάλια των ιταλο-ισπανών?”
    Δεν πάει έτσι το πράμα. Όποιος καταφέρει να τους σταματήσει, θα πεί και στον άλλο τον τρόπο.
    Όχι όμως μόνο για κανα – δυό χρόνια, όχι ζαβολιές.

    “Για να τα καταφέρετε (-ουμε) δεν αρκούν ούτε οι 50αρες χιλιάδες στο ΠΑΜΕ ούτε οι 100σταρες στο ΚΚΕ. Χρειάζεται μεταβατικό πρόγραμμα. Μόνο αυτό μπορεί να κινητοποιήσει και να συσπειρώσει το λαό σε βαθμό που να ανατρέψει την κατάσταση προς όφελος”
    Πιστεψέ με, η πρόταση περι μεταβατικού προγράμματος, είναι η δεύτερη ή η τρίτη παραλλαγή του στάνταρ ρεφορμιστικού θεωρήματος για ήπιο και δημοκρατικό τρόπο ανατροπής της κατάστασης (όποια κι αν είναι αυτή).
    Αλλά έστω, για τις ανάγκες των καιρών, ας προτείνει τέλος πάντων κάποιος, κάποιο ολοκληρωμένο μεταβατικό πρόγραμμα, αλλά μαζί με το καθεστώς που θα το εφαρμόσει και τότε το συζητάμε.

  40. Y 24 Μαΐου, 2010 στις 3:17 μμ #

    @Λαθρά
    1) Μεγάλα κομμάτια σου ΣΥΝ κάνουν κριτική πχ. στον πρότερο ‘ευρωπαϊσμό’ τους. Μη κλείνετε τ’αυτιά σας.

    2) ‘Δεν συμμετείχαμε στην πολιορκία, στον αποκλεισμό, στην προπαγάνδα που έκανε τη τρίχα τριχειά και απαξίωνε καθε επίτευγμα και δεν πολλαπλασιάζαμε την αντικομμουνιστική δράση’ – Δεν ήταν όλοι οι προερχόμενοι από το ΚΚΕ Εσ. το ίδιο. Και εν γένει νομίζω ότι υπερβάλεις. Από την άλλη κι εσύ που είχες θεοποιήσει το ΚΚΣΕ και υιοθετούσες άκριτα ότι κι αν έλεγε αυτό (μέχρι και την Περεστρόικα) δεν ήσουν καλύτερος. Μισή ντροπή δικιά σου, μισή ντροπή δικια τους. Θέλει δύο τρίτα δικιά τους – ένα τρίτο δικιά σου? Μέσα.

    3) Όχι φίλε μου. Σχεδόν πανηγυρίζετε σε κάθε ήττα των λαών αυτών για την αυτο-επιβεβαίωση σας. Αρκετά. Και ο δικός μας ο λαός από ήττα σε ήττα βαδίζει. Η ώρα τώρα είναι να βρεθούν δίοδοι συνεργασίας. Με επιμονή, όχι με ενστικτώδεις αποκλεισμούς. Γιατί πχ. να μη συνεργαστείς συνδικαλιστικά με τροτσκιστές στη Γαλλία??? (και δε μιλάω μόνο για το NPA)

    4) ‘Δεν πάει έτσι το πράμα… όχι ζαβολιές’ – Δε κατάλαβα καθόλου τι θες να πεις εδώ 😦

    5) Πες μου ΕΝΑ λόγο για να σε πιστέψω. Φυσικά και δε σε πιστεύω γιατί ΌΠΩΣ κι ΕΣΥ και το Μπρεζνιεφικό και κάθε σοβαρός άνθρωπος αναγνωρίζει μεταβατικό πρόγραμμα χρειάζεται. Πρέπει να είναι κανείς πολιτικός στούρνος για να λέει ότι δε χρειάζεται.

    Τι θα πει να το προτείνει μαζί ‘με το καθεστώς που θα το εφαρμόσει’?? Πόσο λεπτομερειακή περιγραφή θες δηλαδή?

    Το πρόγραμμα είναι μεταβατικό γιατί είναι αυτό που σηματοδοτεί τη μετάβαση από το ένα καθεστώς στο άλλο. Οπότε κανείς πρέπει να θέσει κυρίως το σε ποιο καθεστώς θέλει να φτάσει με αυτό.

    Αυτή τη στιγμή μεταβατικό πρόγραμμα με σοβαρότητα μπορεί να προτείνει μόνο το ΚΚΕ. Αν δε το κάνει θα πάρουμε το μπούλο όλοι μαζί.

  41. μπουμπη 24 Μαΐου, 2010 στις 6:25 μμ #

    @ Y,

    Ειπα εγω ποτε οτι το ΠΑΜΕ τα κανει ολα τελεια??..Απο που εβγαλες αυθαιρετα αυτο το συμπερασμα???….Ειπε κανεις οτι δεν υπαρχουν ταξικα σωματεια στο εξωτερικο?..Για ριξε μια ματια στην ΠΣΟ(Παγκοσμια Συνδικαλιστικη Ομοσπονδια).Ομως οταν η ακραν αριστερα παρεα με τους ευρωκομμουνιστες και τους εργατοπατερες εντος και εκτος Ελλαδος τσιριζαν για την»ενοτητα» στο εργατικο κινημα,οταν καποιοι τολμησαν να φτιαξουν ενα ευρυ μετωπο απο ταξικα σωματεια υπεστησαν και απο δεξια(εργατικη αριστοκρατια-εργατοπατερες) και απο αριστερα(τροτσιστες,ναριτες κλπ κλπ)χιλιαδες επιθεσεις για διασπαση, σεχταρισμο και φυσικα μπολικα κροκοδειλια δακρυα για την επαρατη «ενοτητα» στο κινημα.Αντιθετα,οι φιλοι σου(εντος και εκτος Ελλαδος)που επελεξαν την «ενοτητα» καταφεραν(οπου μπορουσαν)να διωξουν με την πολιτικη τους την συντριπτικη πλειοψηφια των εργαζομενων απο τα συνδικατα και να ριξουν πολλα χορονια πισω το κινημα….στο εξωτερικο δυστυχως τα καταφεραν περιφημα(και στις ευθυνες δεν βγαζω απο εξω ουτε τους πραγματικους συντροφους εκει)ευτυχως στην Ελλαδα υπηρχε ενα συνεπες κομμουνιστικο κομμα που στηριξε την πρωτοβουλια συγκροτησης ενος ταξικου μετωπου.Ετσι,ενω στην Ελλαδα προχωραει σταθερα η ανασυνταξη του κινηματος που στο μεγαλυτερος μερος του μαλιστα υπαρχει και ενας εντονος ταξικος προσονατολισμος,στην Ευρωπη(οπως πετυχημενα το ειπε και ο λαθραναγνωστης) μεινανε με τα βρακια κατεβασμενα και να βλεπουν να χανουν τα παντα μεσα σε μια νυχτα.

    Τωρα για το αν θα περασουν τα νεα μετρα μετρα,σε πληροφορω οτι αλλο ΠΑΙΡΝΑΩ μετρα και αλλο ΕΦΑΡΜΟΖΩ μετρα.Και η εξοφλαμη ολιγωρια της κυβερνησης(ηταν να τα παρει απο το νοεμβρη-δεκεμβρη του 2009 και κοντευει να τελειωσει και ο Μαιης και ακομα κοιταει πως να χρυσωσεικαι αλλο το χαπι)αποδεικνυουν οτι η πραξη απο την θεωρια απεχουν πολυ.Για να μην πω οτι αρχιζει να μυριζει αρωμα εκλογων(τυχαιο ειναι οτι αποφασισε να αρχισουν τοσο νωρις οι εξετασεις στα σχολεια??)με σκοπο για συγκυβερνηση.Τεσπα,ας εφαρμοσουν οι ηγεσιες των συνδικατων την τακτικη τους,ας εφαρμοσει και το»σεχταριστικο» ΠΑΜΕ την δικια και να δουμε ποιους απο τους δυο θα βγει νικητης……

  42. λαθραναγνώστης 24 Μαΐου, 2010 στις 8:33 μμ #

    Υ,
    1)Χμμ! Χρειάζεται κι άλλο και σε άλλα θέματα.
    2)Για την Περεστρόικα έχεις δίκιο. Τι άλλο να πώ?
    Εδώ ταιριάζει το απόσπασμα απο το Άξιον Εστί:
    «Ήρθαν ντυμένοι φίλοι
    Αμέτρητες φορές οι εχθροί μου»
    Προσωπική αυτοκριτική: Εγω τους πίστεψα και νόμισα ότι επι τέλους ήρθε η πολυπόθητη δημοκρατία. Να στα μούτρα μου ο μαλάκας!!

    3)Επιμένω, ότι τουλάχιστον απ ότι γνωρίζω, κανείς μας δεν πανηγυρίζει με τις ήττες των άλλων λαών. Φυσικά υπάρχουν και οι ατομικές κακεντρέχειες που δεν ελέγχονται. Ούτε με δημ.συγκεντρωτισμό!

    4)Μάλλον άστοχη η απάντηση μου.Ήθελα να πώ ότι όποιος βρεί έναν τρόπο να σταματήσει οριστικά αυτά τα μέτρα, θα δώσει την εμπειρία του και στούς άλλους.

    5)Θεωρητικά, κάθε διεργασία στη φύση που έχει μεταβολές, έχει και μεταβατικά στάδια. Έστω και απειροστά μικρά.
    Κι εδώ, να κάνω μιά “κουφή” υπόθεση. Αν καταρεύσει ο καπιταλισμός, πάλι θα πρέπει να ψάχνουμε για μεταβατικό πρόγραμμα?
    Πάντως αυτή η κρίση δεν θα είναι όμοια με καμία ως τώρα και η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα.

  43. Y 25 Μαΐου, 2010 στις 1:31 πμ #

    Μόνο στα έντυπα του ΚΚΕ τη βρίσκει κανείς την ΠΣΟ. Ποτέ κανείς άλλος δεν την είδε στο παγκόσμιο χάρτη.

    Μπούμπη
    ‘και στις ευθυνες δεν βγαζω απο εξω ουτε τους πραγματικους συντροφους εκει’
    …τι να πω ρε συ. Τελικά είναι όλοι ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ από τους ΚΚέδες ναι ή όχι? Είστε ο νέος παγκόσμιος φάρος του προλεταριάτου ναι ή όχι?

    @Λαθρά
    Οι ατομικές κακεντρέχειες όταν γίνονται μαζικός παροξυσμός όπως με τους ΚΚέδες που πανηγυρίζουν κάθε φορά που ο Μπερλουσκόνι γαμάει τους Ιταλούς είναι σα τη γαμημένη τη 50άρα θείτσα που καμαρώνει που ο γιόκας της έχει καλύτερο αμάξι από του γείτονα.

    Είναι μικροψυχισμός, εγκεφαλική νοθρότητα και δειλεία.

    5) όταν τα βρίσκουμε σκούρα, αρχίζουμε τις φιλοσοφίες. Τί είναι ο άνθρωπος κλπ.

    Ο λαός χρειάζεται μεταβατικό μαχητικό πρόγραμμα τώρα. Παντού ο κόσμος λέει ότι η Αριστερά δεν έχει ρεαλιστική πρόταση. Δώστην του γαμώτο. Θα τη ρουξήξει μονορούφι.

  44. μπουμπη 25 Μαΐου, 2010 στις 10:14 πμ #

    «τι να πω ρε συ. Τελικά είναι όλοι ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ από τους ΚΚέδες ναι ή όχι? Είστε ο νέος παγκόσμιος φάρος του προλεταριάτου ναι ή όχι?»

    Μωρε δεν μπας να επισκεφτεις κανα ψυχιατρο…..ΠΕΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ?????????????????????????????……η κρτικη προς τους συντροφους εκει(και οταν εννοω συντροφους αναφερομαι στα κομματα μαρξστικα-λενιστικα,νεου τυπου)ηταν πρωτα απο ολα για το ποσο συνεπεις ηταν και ειναι(βλ.Γερμ.ΚΚ οπου προς το παρον επιλεγει σε μια οριακη συμπορευσει με το «ρευμα» της Ντιν λικε η το Βρετ.ΚΚ που και αν κατεβηκε αυτονομα σε εξι περιοχες ηταν υπερ μιας μετεκλογικης συνεργασιας τον εργατικων και των φιλευθερων μαζι με αλλα κομματα ως ενα ευρυ «αντιδεξιο» μετωπο εναντια στους συντυριτικους)και φυσικα χωρις συνεπης πολιτικη ειναι και δυσκολο η συγκροτηση ταξικων μετωπων.

    «Μόνο στα έντυπα του ΚΚΕ τη βρίσκει κανείς την ΠΣΟ. Ποτέ κανείς άλλος δεν την είδε στο παγκόσμιο χάρτη»

    Εχεις δικιο αφου δεν αναφερεται στις εφημεριδες του Λαμπρακη μαλλον δεν υπαρχει…..

    «Ο λαός χρειάζεται μεταβατικό μαχητικό πρόγραμμα τώρα. Παντού ο κόσμος λέει ότι η Αριστερά δεν έχει ρεαλιστική πρόταση. Δώστην του γαμώτο. Θα τη ρουξήξει μονορούφι.»

    Τα διεκδηκιτικα πλαισια του ΠΑΜΕ εχουν εντονο χαρακτηρα μεταβασης ασχετα που δεν φαινεται.Τα πχ 1400 ευρω δεν ειναι απλα ενας μισθος για να ικανοποιησει τις λαικες αναγκες του συγχρονου εργαζομενου μαζι με τα αλλα αιτηματα που αν εφαρμοστουν θα βελτιωσουν τη ζωη και με την καταλληλη ιδεολογικη και πολιτικη δουλεια θα τον βοηθησουν να συνειδητοποιησει ορισμενα πραγματα.

  45. λαθραναγνώστης 25 Μαΐου, 2010 στις 2:21 μμ #

    Y,
    Εντάξει, δέχομαι, χωρίς φιλοσοφίες, τη θέση για ανάγκη μεταβατικού προγράμματος. Ας αναλάβει λοιπόν κάποιος, απ αυτούς που το προτείνουν επίμονα, την πρωτοβουλία να το συντάξει και όποιος θέλει το υιοθετεί.
    Οι «Λακεδαιμόνιοι» μπορεί να μείνουν απ έξω! Αλλά δεν θα είναι η πρώτη φορά! Ο πολύς Λεωνίδας εξ άλλου, στη μεγαλειώδη(sic) συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη -Macedonia is only Greek- τους είχε κατακεραυνώσει, εκθέτοντας τους ανεπανόρθωτα.
    Αλλά έτσι είναι οι Λακεδαιμόνιοι!

  46. λαθραναγνώστης 25 Μαΐου, 2010 στις 2:35 μμ #

    Όσο γι αυτό που λες ότι ο κόσμος λέει ότι η αριστερά δεν έχει ρεαλιστική πρόταση, καλά θα κάνει ο κόσμος που το λέει, να ξεκουνηθεί από τον καναπέ και να κατέβει σε καμιά διαδήλωση και καλά θα κάνουν να σταματήσουν ολόκληρες οικογένειες να ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ για να πάρουν το βλαμμένο τους ΕΠΟΠ.
    Εδώ ταιριάζει αυτό που είχες πει σε άλλο πόστ.
    Της κοντής ψωλής της φταίνε οι τρίχες

Trackbacks/Pingbacks

  1. Άιντε μια, κι άλλη μια – ΑΠΕΡΓΙΑ 20/05/10 | No Style - 20 Μαΐου, 2010

    […] [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (0 λέξεις)] […]

Σχολιάστε