Τα δύο πρόσωπα της ενότητας

6 Ιολ.

αναδημοσίευση απο το http://syllogosgk.blogspot.gr/

Στα πλαίσια της εκδήλωσης της Πρωτοβουλίας των 1000 στο προαύλιο της ΕΡΤ με θέμα : «ΕΡΤ, κρίση, αγώνες, Αριστερά», ο Σύλλογος «Γ.Κορδάτος» πραγματοποιήσε παρέμβαση με ομιλητή τον Βασίλη Σουλιώτη μέλος του Δ.Σ. του συλλόγου την οποία και παρουσιάζουμε

O σύλλογος διάδοσης της μαρξιστικής σκέψης «Γιάννης Κορδάτος» χαιρετίζει τους εργαζόμενους της ΕΡΤ και τον αγώνα τους δηλώνοντας την ταξική του αλληλεγγύη. Ο αγώνας των εργαζομένων στην ΕΡΤ διεξάγεται σε μία χρονική συγκυρία κατά την οποία ο ελληνικός λαός δέχεται την μεγαλύτερη αντιλαϊκή επίθεση των τελευταίων δεκαετιών ενώ ταυτόχρονα αυτός αποτελεί έναν κρίκο στην αλυσίδα των αγώνων που ξεκίνησαν από το 2010 και συνεχίζονται μέχρι σήμερα μετρώντας δεκάδες πανελλαδικές -και όχι μόνο- απεργίες, συλλαλητήρια, αλλά και άλλες δράσεις στους εργασιακούς χώρους και στις γειτονιές. Σε καμία περίπτωση όλες αυτές οι κινητοποιήσεις των χιλιάδων αυτών ανθρώπων δεν μπόρεσαν να αναχαιτίσουν την πρωτοφανή αυτή επίθεση. Ποια είναι λοιπόν τα συμπεράσματα που πρέπει να βγάλει το οργανωμένο κίνημα από τις πολιτικές επιλογές του αυτής την τριετία;

Αν κανείς δεν προστρέξει στην ασφάλεια του επιχειρήματος του «κόσμου που δεν τραβάει» θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με την προβληματική, του, κατά πόσο οι πολιτικές δυνάμεις της αριστεράς μπόρεσαν να διατυπώσουν μια πολιτική πρόταση που θα πείσει τα λαϊκά στρώματα και θα τα εντάξει στον αγώνα για την ανατροπή των αντιλαϊκών πολιτικών και των εκφραστών τους ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΜΑΡ κλπ και συνδικαλιστικά των ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ.

Ποιά λοιπόν μπορεί και πρέπει να είναι μια τέτοια πρόταση ; Κατά την γνώμη μας αυτή πρέπει να εμπεριέχει την πολιτική βούληση για την συγκρότηση ενός λαϊκού μετώπου που θα αντιμάχεται τα διεθνή και ξένα μονοπώλια, τους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς των ΗΠΑ και της ΕΕ, θα υπερασπίζεται τις εργατικές κατακτήσεις και τα δημοκρατικά δικαιώματα μαχόμενο την εργοδοτική τρομοκρατία, τον κρατικό αυταρχισμό, τις παρακρατικές -φασιστικές οργανώσεις.

Ταυτόχρονα πρέπει να πούμε ότι, όσο η άρνηση για οποιαδήποτε συγκρότηση πολιτικής συμμαχίας αποτελεί μια βαθιά λανθασμένη πολιτικά αντίληψη, άλλο τόσο και η επίκληση από πολιτικές δυνάμεις γενικά για «μέτωπα»,για «ενότητα» ή για «κυβερνήσεις της αριστεράς» θα πρέπει να μας βρει απέναντι όταν αυτή αποτελεί άλλοθι για την εξαπάτηση του λαού , εξαπάτηση η όποια έγκειται στην συνειδητή καλλιέργεια αυταπατών ότι όλοι θα βολευτούμε, και η αστική τάξη και η εργατική, και η Ε.Ε. και οι λαοί, και ο καταπιεστής και ο καταπιεζόμενος.

Θεωρούμε ότι δυνάμεις, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι εγκλωβισμένες στη λογική του ευρώ και της ΕΕ, υποταγμένες στη λογική των ανοιγμάτων στην κεντροαριστερά και στο κέντρο. Ολισθαίνουν διαρκώς σε διατυπώσεις που αποδυναμώνουν τα λαϊκά αιτήματα: έτσι, από τη διαγραφή του χρέους μετατοπίστηκαν στην επαναδιαπραγμάτευση, από την εθνικοποίηση των τραπεζών στη γενικόλογη φόρμουλα του δημόσιου ελέγχου, από την κατάργηση των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων στην επαναδιαπραγμάτευση και, πρόσφατα, στο εθνικό σύμφωνο ανάπτυξης με τον ΣΕΒ. Αδυνατούν κατά συνέπεια να διατυπώσουν μια στοιχειωδώς ριζοσπαστική, φιλολαϊκή πρόταση διεξόδου.

Αντίθετα το λαϊκό μέτωπο πρέπει να οικοδομηθεί μέσα από την οργανωμένη δράση του λαού. Ένα τέτοιο μέτωπο μπορεί να επιβάλλει την θέληση του μόνο αν στηρίζεται στον λαό που οργανωμένος σε σωματεία, εργατικές και λαϊκές επιτροπές και συνελεύσεις θα περιφρουρήσει τις κατακτήσεις του. Ταυτόχρονα όμως όχι μόνο δεν θα απορρίπτει το ενδεχόμενο δημιουργίας κυβέρνησης μέσα στα πλαίσια του αστικού κοινοβουλίου αλλά θα εργαστεί και για μια τέτοια προοπτική.

Μέσα σε αυτό το μέτωπο οι κομμουνιστές και άλλες πολιτικές δυνάμεις θα μιλάνε για την άμεση ανάγκη για τον σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας και κάποιοι άλλοι πιθανά όχι, και με αυτό εννοώ ότι δεν μπορεί να είναι προαπαιτούμενη η συμφωνία του στρατηγικού στόχου για την δημιουργία ενός τέτοιου μετώπου, θα είναι όμως προαπαιτούμενοι μια σειρά από όρους με βασικότερους τους εξής:

• Ακύρωση δανειακής σύμβασης, μνημονίων και άρνηση της πληρωμής του χρέους.
• Αντίθεση στα μέτρα και στις κατευθύνσεις της ΕΕ, έξοδο από την ευρωζώνη και τελικά από την ΕΕ και το ΝΑΤΟ
• Εθνικοποίηση όλων των τραπεζών, των ΔΕΚΟ, μεγάλων επιχειρήσεων στρατηγικών τομέων και εγκαθίδρυση εργατικού και λαϊκού ελέγχου.
• Ριζοσπαστικός εκδημοκρατισμός του πολιτικού συστήματος, του εκλογικού συστήματος, της Δικαιοσύνης, των ενόπλων δυνάμεων, των σωμάτων ασφαλείας.

Για να γίνουν όμως όλα αυτά θα πρέπει πρώτα το λαϊκό μέτωπο να έχει συγκροτηθεί ΧΘΕΣ στην Χαλυβουργία, στις περιφρουρήσεις των λιμανιών και στις απεργίες των καθηγητών, θα έπρεπε να χτίζεται εδώ στο προαύλιο της ΕΡΤ από τους εργαζόμενους της, δίπλα δίπλα με τους εργαζόμενους του Γενικού Νοσοκομείου Πατησίων και της Πολυκλινικής Αθηνών, των Ταχυδρομείων, της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας και συνολικά κάθε επιχείρησης της οποίας η εργαζόμενη απειλούνται με απόλυση.

Εξάλλου αγαπητοί φίλοι και φίλες ποτέ η ανθρώπινη ιστορία δεν είχε κενά στην εξέλιξη των κοινωνιών, ανεξάρτητα με το αν αυτές οι εξελίξεις ήταν κάποιες φορές προς τα πίσω και βαθιά συντηρητικές. Αν η αριστερά δεν μπορέσει να απαντήσει τότε ακόμα πιο σκοτεινές μέρες περιμένουν την ελληνική εργατική τάξη, τους νέους, τους ανθρώπους που παράγουν τον πλούτο σε αυτόν εδώ τον τόπο.

55 Σχόλια προς “Τα δύο πρόσωπα της ενότητας”

  1. Y 7 Ιουλίου, 2013 στις 1:23 μμ #

    Mπράβο σύντροφοι! Πολύ ουσιαστική παρέμβαση! Και η απάντηση του Σχεδίου Β’ στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ τονίζει τη σημασία του να ξεκαθαριστεί το ζήτημα ότι το Μέτωπο πρέπει να στοχεύει και στην κατάκτηση της κυβέρνησης. http://tometopo.gr/home/2012-12-14-08-51-46/1561-2013-07-06-22-18-26.html Ο διάλογος συνεχίζεται και μας βοηθά όλους να κάνουμε βήματα. Πρέπει όμως να βιαστούμε. Η ΕΡΤ μπορεί να γίνει το κέντρο συντονισμού όλων και να δώσει σάρκα και οστά στα προτάγματα για ένα κοινωνικο-πολιτικό μέτωπο.

  2. IA 7 Ιουλίου, 2013 στις 5:14 μμ #

    Συγγνωμη αλλα μου φαινεται οτι το μετωπο που προτεινεται πρεπει να απυεθυνεται σε σχιζοφρενεις

    Ποια ειναι εκεινα τα κοινωνικα στρωματα και οι πολιτικες δυναμεις που ενω δεν θελουν τον σοσιαλιστικο μετασχηματισμο θελουν την εξοδο απο την ΕΕ την αποδεσμευση απο το ΝΑΤΟ την εθνικοποιηση των στρατηγικων τομεων της οικονομίας ?

    Από την αλλη ποιος ειναι αυτος που επιθυμει τον σοσιαλιστικο μετασχηματισμός και πιστευει οτι χωρις την ενοπλη ανατροπη του κεφαλαιου η εξοδος απο την ΕΕ, η αποδεσμευση απο το ΝΑΤΟ η κοινωνικοποιηση των στρατηγικων τομεων κλπ ειναι εφικτη

    Με αλλα λογια ολοι οι οροι που βαζεται εχουν μια εκ των ουκ ανευ προυποθεση τη Λαικη Εξουσία ειτε αυτο αρεσει σε υποψηφιους για συμμετοχη στο οποιο μετωπο ειτε οχι. Ειναι αντικειμενικη προυποθεση και δεν εχει να κανει με το επιπεδο πολιτκης συνειδησης συσχετισμο δυναμεων κλπ.

    • kraftwerkvs 7 Ιουλίου, 2013 στις 6:17 μμ #

      εκατοντάδες χιλιάδες μισθωτοί, άνεργοι, μικρομεσαίοι, αγρότες, αμφισβητούν σήμερα ότι είναι μονόδρομος τα μνημόνια, οι δανειακές συμβάσεις, η τρόικα, το ΔΝΤ αλλά δεν είναι πεισμένοι για την σοσιαλιστική κοινωνία νομίζω ότι είναι αρκετά φανερό αυτό, εγώ το βλέπω στον εργασιακό μου χώρο εσύ όχι; μου κάνει εντύπωση που αναρωτιέσαι για τις κοινωνικές δυνάμεις.

      Ενα τεράστιο ποσοστό των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ (ένα κομμάτι εκ των οποίων ήταν και ψηφοφόροι του ΚΚΕ) αμφιταλαντεύεται.

      αυτό όσο αφορά τις κοινωνικές δυνάμεις, όσο αφορά τις πολιτικές, θα σου πω ότι διακηρυκτικά μέχρι χθές αυτά έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή περι κατάργησης των μνημονίων κλπ άρα να σου πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω την απορία σου.

      Αν και θα ήθελα να σε ρωτήσω ως απάντηση μου πως ακριβώς φαντάζεσαι μια ένοπλη ανατροπή του καπιταλιστικού κράτους στην Ελλάδα σήμερα δεν θα το κάνω αλλά θα σου απαντήσω όπως πρέπει και εσύ αν θέλεις μου λες την άποψη σου.

      ΙΑ, μια πιθανή πλειοψηφία του λαικου μετώπου στο κοινοβούλιο θα έχει κάθε δυνατότητα να ψηφίσει όποιον νόμο θέλει και να αποφασίσει την την παραμονή της στην ευρωζώνη , στο καθεστώς της τρόικας, της ΕΕ, του ΝΑΤΟ, αυτό που νομίζω ότι είναι διαφορετικό είναι αν θα έχει την ΔΥΝΑΜΗ να το κάνει.

      Ενα λαικό μέτωπο όπως εμείς περιγράφουμε θα στηρίξει κάθε απόφαση στο αστικό κοινοβούλιο με την λαική θέληση και νομιμοποιηση που θα έχει απο τον λαό, που θα την έχει εκλέξει σύμφωνα με αυτά που θα έχει διακηρύξει, η επιβολή της θέλησης της όταν η οικονομική ολιγαρχία θα αντιδράσει μαζί με τους κρατικους μηχανισμούς που θα ελέγχει θα εξαρτάται απο το οργανωμένο λαό που θα είναι ευθύνη του μετώπου να έχει φτιάξει, μια κυβέρνηση ενός λαικού μετώπου δεν μπορεί να υπάρξει ώς απλή κυβερνητική συνύπαρξη αλλά απο πριν να έχει κατευθυνθεί στην οργάνωση στα συνδικάτα, στις λαικές και εργατικές συνελεύσεις, αυτές θα υπερασπιστούν μια τέτοια κυβέρνηση και θα έχουν κάθε δικαίωμα (αλλά και δυνατότητα) να υπερασπιστούν την λαική βούληση ακόμα και ένοπλα.

      Η έξοδος απο την ΕΕ δεν πρόκειται να είναι μια μονόπρακτη φάση, αντίθετα η αποδεσμευση απο τηΝ ΕΕ μπορεί να πραγματοποιηθεί, με την ανυπακοή καταρχήν στις διάφορες επιταγές της ΕΕ, δουβλίνο δύο, ευρωζώνη κλπ

      Αυτή η ανυπακοή θα πρέπει να στηριχθεί με αναζήτηση συμμάχων και παράλληλα όπως είπαμε την εθνικοποίηση σε στρατηγικούς τομείς για παράδειγμα (μονο σαν παράδειγμα και το λέω για συγκεκριμένο λόγο) στα τρόφιμα, εθνικοποίηση λοιπόν σε στρατηγικούς τομείς ώστε να μπορέσεις να καλύπτεις τις βασικές λαικές ανάγκες.

      Η ταξική σύγκρουση με την ΕΕ και τους ιμπεριαλιστές είναι αναπόφευκτη δεν ξεκινά με τον ένοπλο αγώνα ή ίδια η κυβέρνηση του λαικού μετώπου αποτελεί μέρος της όξυνσης της λαικής πάλης και ύπο όρους τους οποίους αναφέρω (οργάνωση και προετοιμασία του λαού) μέρος μιας προεπαναστατικής διαδικασίας.

  3. λαθραναγνώστης 7 Ιουλίου, 2013 στις 6:45 μμ #

    Το άρθρο, αποφεύγει να θίξει ένα βασικό – κυρίαρχο δεδομένο.
    Ότι δηλαδή, η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, όταν ζητάει μέτωπο της αριστεράς, εννοεί κυρίως μέτωπο του ΚΚΕ με τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Είναι εφικτό αυτό το μέτωπο?
    Κυρίαρχο είναι επίσης το δεδομένο, ότι η πλειοψηφία του κόσμου, ζητάει από μια κυβέρνηση της αριστεράς, να αντιμετωπίσει το μνημόνιο και την δανειακή σύμβαση και να επαναφέρει τις παροχές στην κατάσταση του 2008, μέσα στα πλαίσια της ΕΕ και της ΟΝΕ.
    Πως είναι δυνατόν ένα συνεπές Μέτωπο της αριστεράς να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας, με τους ψηφοφόρους του να έχουν τέτοιες αυταπάτες?
    Πέρα από τα παραπάνω, η προσωπική μου άποψη, είναι ότι τον τελευταίο καιρό, ο λαός έχει μπει σε μια διαδικασία συνειδησιακής ωρίμανσης, εγκαταλείποντας με αργό ρυθμό την απάθεια.

    • kraftwerkvs 7 Ιουλίου, 2013 στις 7:01 μμ #

      «Το άρθρο, αποφεύγει να θίξει ένα βασικό – κυρίαρχο δεδομένο.
      Ότι δηλαδή, η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, όταν ζητάει μέτωπο της αριστεράς, εννοεί κυρίως μέτωπο του ΚΚΕ με τον ΣΥΡΙΖΑ.
      Είναι εφικτό αυτό το μέτωπο?»

      απο το ερώτημα σου να καταλάβω ότι συμφωνείς στο ότι αν υπήρχαν οι πολιτικές δυναμείς θα ήσουν υπερ της συμμαχίας μαζί τους, ότι πιστεύεις ότι μπορεί αυτό το μέτωπο ενδεχόμενα να εκφραστεί και με μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία απλά θέτεις το ερώτημα με ποιούς.

      Σε αυτή την περίπτωση θα συμφωνήσω μαζί σου όσο αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ, και θα ταυτόχρονα θα σου πω ότι όλα αυτά είναι δικολαβίες γιατί αν πραγμτικά τα πίστευες θα ήσουν υπερ της συμμαχίας με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ

      • λαθραναγνώστης 7 Ιουλίου, 2013 στις 10:01 μμ #

        Η ερώτησή μου ήταν απλή.
        Είναι εφικτό ένα Μέτωπο που να ανταποκρίνεται στα δύο κυρίαρχα θέματα που ανέφερα?
        Δήλαδή: Μέτωπο ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ που θα ακυρώσει το μνημόνιο και την δανειακή σύμβαση, θα κρατήσει την Ελλάδα μέσα στην ΕΕ/ΟΝΕ και θα επαναφέρει τις αποδοχές των εργαζομένων στα επίπεδα του 2008.

      • kraftwerkvs 7 Ιουλίου, 2013 στις 10:29 μμ #

        «Μέτωπο ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ που θα ακυρώσει το μνημόνιο και την δανειακή σύμβαση, θα κρατήσει την Ελλάδα μέσα στην ΕΕ/ΟΝΕ και θα επαναφέρει τις αποδοχές των εργαζομένων στα επίπεδα του 2008.»

        Σήμερα θα κάνεις καταρχήν μέτωπο με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και αυτή την συμφωνία θα την κάνεις πρόταση και στον ΣΥΡΙΖΑ, μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν δυνάμεις τις οποίες θα τραβήξεις μέσα απο μια τέτοια πρόταση και θα ασκήσεις πίεση τόσο σε πολιτικό επίπεδο όσο και σε κοινωνικό.

        Το ΚΚΕ όμως δεν διαφωνεί ή συμφωνεί με αυτή την πρόταση που κάνω παραπέρα όυτε με όλα τα υπόλοιπα. Δεν θέτει ζήτημα σήμερα ή χθές ή μεθαύριο για τις πολτικές συμμαχίες, λέει ότι εγώ δεν κάνω συνεργασια με ότι προέρχεται απο την μήτρα μου.

      • λαθραναγνώστης 7 Ιουλίου, 2013 στις 10:46 μμ #

        Θα κάνεις πρόταση στους οπορτουνιστές και θα πιστέψεις αυτά που θα σου απαντήσουν?!!
        Παραδίνομαι!!

      • kraftwerkvs 8 Ιουλίου, 2013 στις 7:33 πμ #

        «Θα κάνεις πρόταση στους οπορτουνιστές και θα πιστέψεις αυτά που θα σου απαντήσουν?!!
        Παραδίνομαι!!»

        χεχε … κατάλαβες τώρα γιατί σου λέω ότι όλα τα άλλα είναι προφάσεις? διότι το καταληκτικό σου επιχείρημα είναι ότι με τους οπορτουνιστές δεν κάνουμε συμμαχία, άρα η ερώτησεις αν υπάρχουν οι πολιτικοί όροι για να κάνεις συμμαχία είναι υποκριτικοί.

      • λαθραναγνώστης 8 Ιουλίου, 2013 στις 7:54 πμ #

        Μα, το ποιόν και η αξιοπιστία του συμμάχου, δεν ΕΙΝΑΙ πολιτικός όρος?

  4. IA 7 Ιουλίου, 2013 στις 7:15 μμ #

    Kraft

    Η προυποθεση της λαικης εξουσιας ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ δηλαδη ειναι ανεξαρτητη απο το τι πιστευει μια πλειοψηφεια που μεχρι χθες ψηφιζε Αδωνη Βοριδη ΓΑΠ Σαμαρα Μπακογιαννη Βενιζελο κλπ και σημερα ψηφιζει Συριζα ΑΝΕΛ ΧΑ κλπ. Το ιδιο λαθος που εκαναν τοτε ψηφιζοντας υπερ των αφεντικων και εναντια στα συμφεροντα τους το ιδιο λαθος κανουν σημερα αν δεν δεχονται οτι η λαικη εξουσια ειναι η λυση Συνεπως δε βαζεις νερο στο κρασι σου αλλα προσπαθεις να τους πεισεις

    Κατα δευτερο η διαχειρηση που προτεινεις γιατι το σταδιακη αποδεσμευση και ολα οσα λες και γραφεις αυτο περιγραφουν ανεξαρτητα απο τα καλολογικα επιθετα που χρησιμοποιεις δεν μπορει παρα να ειναι φιλοκαπιταλιστικη αν δεν τους ανατρεψεις

    Ο Μορσι ειναι διπλα και θα επρεπε να διδασκει οτι η δυναμη ειναι στα οπλα

    • kraftwerkvs 8 Ιουλίου, 2013 στις 10:23 πμ #

      Καταρχήν αν είσαι λενινιστής , βάζεις νερό στο κρασί σου

      Νομίζεις ότι αυτά που λες είναι επαναστατικά και λενινιστικά, όταν λες κανείς συμβιβασμός. Νόμίζεις ότι συνεπής επαναστατική γραμμή είναι να λές «δεν βάζω νερό στο κρασί μου»,»δεν συμβιβάζομαι», «μόνο ο ένοπλος αγώνας».

      αντίθετα οι κομμουνιστές θα κάνουν όσους συμβιβασμούς χρειάζεται για να πάει μπροστα το πράμα και μάλιστα ο λενιν λέει ότι οι κομμουνιστές μπορούν να κάνουν τους ίδιους συμβιβασμούς με τους οπορτουνιστές αλλά όταν θα τους κάνουν οι κομμουνιστές δεν θα είναι ρεφορμισμός αλλά συνεπής επαναστατική τακτική

      • IA 8 Ιουλίου, 2013 στις 10:34 πμ #

        συγνωμη αλλα τωρα παραλογιζεσαι
        αν ο μοναδικος σου συμμαχος ειναι το ΚΚΕ τι συμβιβασμους να κανεις και για πιο λογο λαικη εξουσια προτεινει αντικαπιταλιστες ειστε κι εσεις?
        Αν ο συμμαχος με τον οποιο επιδιωκεις να κανεις μετωπο ειναι ο Συριζα τοτε ναι χρειαζεσαι να συμβιβαστεις αλλα αυτος ο συμβιβασμος ισοδυναμει με αποδοχη του καπιταλισμου γιατι ο Συριζα μετατρεπεται γοργα σε κομμα που θα εξυπηρετει αστικα συμφεροντα.
        Αν ουτε το ΚΚΕ ουτε ο Συριζα είναι οι υποψηφιοι πολιτικοι σας συμμαχοι θα κανετε συμβιβασμο για να συμμαχησετε με το ανεκδοτο που λεγεται αλαβανος ?

        Υγ Ο Β. Σουλιωτης που αναφερεται στο κειμενο είναι πραγματικο ονομα ή απλως άλλο ένα ψευδωνυμο με γεωγραφικο προσιορισμο όπως συνηθίζει ο εργατικος αγωνας

  5. IA 7 Ιουλίου, 2013 στις 7:46 μμ #

    Επισης η κοροιδια της Ανταρσυας εγκειται στο εξης
    Λενε οτι ειναι αντικαπιλιστες και επιδιωκουν μετωπο με ΚΚΕ & Συριζα (δε νομιζω οτι το Πλανο Β ειναι κατι περισσοτερο απο ανεκδοτο).
    Ομως ο Συριζα ειναι ταγμενος στη διαχειρηση και οι θεσεις του ειναι φιλομονοπωλιακες (υπερ της ΕΕ) συνεπως μενει το ΚΚΕ. Μα το ΚΚΕ εχει θεση για λαικη εξουσια
    Ειναι δυνατον ο μονος πιθανος συμμαχος να μιλα για λαικη εξουσια και οι ‘αντικαπιταλιστες’ για διαχειρηση ?

    Αρα δυο ειναι οι εναλλακτικες οσο αφορα τις προθεσεις της Ανταρσυας
    1. η θελει παση θυσια να συνεργαστει με τον Συριζα συνεπως δεν θετει αντικαπιταλιστικους στοχους
    2. η δεν ειναι αντικαπιταλιστες αφου στο μονο πιθανι συμμαχο (ΚΚΕ) με διακυρηγμενη της θεση του για λαικη εξουσια απαντανε με διαχειρηση

    Η πραξη και η συνεργασια με τον Συριζα σε μια σειρα συνδικατα (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, Συντ α’βαθμιων κλπ) δειχνουν οτι ο αντικαπιταλισμος ειναι για τα λογια και η διαχειρηση για την πραξη

  6. Y 8 Ιουλίου, 2013 στις 12:07 μμ #

    Συνεχίστε τις βυζαντινολογίες για να καλύψετε την πολιτική σας ένδοια στην οποία σας έχει φέρει η άρνηση του λενινισμού στην πράξη.

    Συμφωνώ μέχρι κεραίας σε όλα όσα έχει πει ο Κραφτ.

    • λαθραναγνώστης 8 Ιουλίου, 2013 στις 12:16 μμ #

      «Συμφωνώ μέχρι κεραίας σε όλα όσα έχει πει ο Κραφτ.»

      Έτσι στήνονται τα Μέτωπα!!
      (τα κλάματα έρχονται μετά, όταν ξεστήνονται)

      Αφιέρωση:

      • kraftwerkvs 8 Ιουλίου, 2013 στις 6:21 μμ #

        ρε μαλάκα τι μουσικές του σατανά είναι αυτές που βάζεις;;

        κατά τα άλλα και γω σου αφιερώνω αυτό,σου θυμίζεις τίποτα;

        λαθρα

  7. Y 8 Ιουλίου, 2013 στις 12:48 μμ #

    «Τα χειρότερα έρχονται.» Μέχρι αφανισμού. Κάτω η γκρίνια και η περιχαράκωση. Ενότητα τώρα. Όλοι με τους φοιτητές στη ΓΑΔΑ, όλοι με τους διαδηλωτές της δημοτικής αστυνομίας http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=219931&catid=3

  8. Nikos 8 Ιουλίου, 2013 στις 8:23 μμ #

    Μεταφερω την αποψη ενος συναγωνιστη στο κινημα και ιστορικο μελος του ναρ,τα στοιχεια του ειναι γνωστα σε οσους διαβασουν το κειμενο εννοω οτι θα καταλαβουν τη γραφη του,οποτε καλο θα ηταν αν αναπτυχθει κουβεντα να εχει σοβαροτητα,ειναι το ζουμι μιας κουβεντας που εγινε στο προαυλιο της ερτ .
    «Το ερώτημα ειναι απλό και η απάντηση το ίδιο.Μέτωπο ειναι για τους συναγωνιστές της ανταρσυα ότι διακηρικτικα προσεγγίζει κόσμο με κομμουνιστική αναφορά και στο πρακτικό ετεροκαθοριζεται από το ΚΚΕ για να διατηρεί την ύπαρξη της. 20 χρόνια στο ναρ παρατηρούσα το άγχος της καθοδήγησης να προσπαθεί ετεροκαθοριζομενη σε σχέση με το ΚΚΕ να αποδείξει ότι η ομαδα της τοτε ΚΕ είχεδίκιο που έφυγε, ότι το ΚΚΕ ειναι χαμένη υπόθεση,την ίδια ώρα το ΚΚΕ προχωρούσε με θεωρητικές αναλύσεις και επεξεργασιες να ακυρώνει είτε να απαντά στη βάση τους τα στοιχεία της κριτικής που διατυπωσε το ναρ από το ’86 και μετά…και τώρα που το ΚΚΕ με το 19ο βάζει ιστορικό τέρμα στο τζανετακισμο σαν αντίληψη εμείς συζητάμε με τα δεξιά ρεταλια που μας διαγραψανε…οταν διατυπωνει το κκε αποψη περι αλληλεξαρτησης στη καπιταλιστικη αλυσιδα αποψη που διατυπωνε ο σφος γραψας και ξεβρακωνε τους ανδρουλακηδες εμεις συζηταμε με το πλαν μπι αντίο λοιπόν Σφοι τα είπα βέβαια και εκεί που λογοδοτω αλλά πλέον μπορώ να τα
    εκφράσω και δημόσια…»

    • kraftwerkvs 9 Ιουλίου, 2013 στις 9:09 πμ #

      δεν νομίζω ότι λέει κάτι σημαντικό το σχόλιο που παραθέτεις για να το σχολιασει κανεις

      • λαθραναγνώστης 9 Ιουλίου, 2013 στις 10:24 πμ #

        Εκτός από το ότι διατυπώνει το προφανές:
        «…..20 χρόνια στο ναρ παρατηρούσα το άγχος της καθοδήγησης να προσπαθεί ετεροκαθοριζομενη σε σχέση με το ΚΚΕ να αποδείξει ότι η ομαδα της τοτε ΚΕ είχεδίκιο που έφυγε,…….» και κάτι άλλα «ψιλά», όντως δεν λέει τίποτα το σημαντικό!!!.
        Φυσικά, το προφανές που ανέφερα παραπάνω, δεν ισχύει μόνο για την καθοδήγηση του ΝΑΡ, αλλά και για τις καθοδηγήσεις όλων των σχηματισμών που αποκόπηκαν από το ΚΚΕ. Κι αυτός αν θέλεις είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος για τον οποίο το ΚΚΕ ξεκαθαρίζει ότι δεν συνεργάζεται με σχηματισμούς οι οποίοι προέρχονται από απόσχιση απ αυτό.

  9. Y 9 Ιουλίου, 2013 στις 11:03 πμ #

    Η μη συνεργασία με σχηματισμούς που προέρχονται από εσένα ως θέση αρχής μπορεί να είναι μόνο προϊόν σοβαρής ψυχικής διαταραχής κι εγκεφαλικής πάθησης. Ούτε θρησκευτικές σέχτες δε συμπεριφέρονται έτσι.

    Το «ιστορικό μέλος του ΝΑΡ» είναι ελέυθερο να πάει να μπει στο ΚΚΕ αφού ενθουσιάστηκε τόσο πολύ από το 19ο και να παλέψει για την αγνή κι ανόθευτη δικτατορία του Κουτσούμπα.

    • λαθραναγνώστης 9 Ιουλίου, 2013 στις 12:14 μμ #

      Και η πείρα και η λογική συνηγορούν υπέρ της θέσης του ΚΚΕ για το θέμα των συνεργασιών.
      Η συνεργασία του με το ΚΚΕ(εσωτ), όσο κι αν, τότε που έγινε, ικανοποίησε τον ρομαντισμό αρκετών – και τον δικό μου- περί ενότητας της αριστεράς, παραλίγο να αποβεί καταστροφική. Για το ΚΚΕ – όχι για τους οπορτουνιστές!!

    • Nikos 9 Ιουλίου, 2013 στις 3:33 μμ #

      Η αδυναμία σου να κανείς μια ήρεμη κουβέντα όσον αφορά κριτικη στο χωρο σου και τη σχεση του με το ΚΚΕ και ο απαξιωτικος τρόπος με τον όποιον σαν εκπρόσωπος μιας προμεταπολιτευτικου τύπου μεταναστευουσας ιντελιτζενσιας αναφέρεστε σε όλους εμάς που παλεύουμε μισό άνεργοι και κακοπληρωμενοι στην Ελλάδα δείχνει και τη σχέση του καθενός με την πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας…κάτσε και βρίσε μας από έδρας Υ,να δούμε τι θα βγει….Αλλα σε άλλες περιπτώσεις σιωπας εκκοφαντικα όταν π.χ κάνανε προβοκατσια οι χ.α στη χαλυβουργια λαλαγες όταν κάνουν περιοδεία στις σκουριες κανείς σαν το πουλάκι τσίου και ποσταρεις τραγούδια…

      • Y 9 Ιουλίου, 2013 στις 5:05 μμ #

        Τις συκοφαντίες σου, πάνε να τις πεις αλλού. Αναφέρομαι με απαξιωτικό τροπο στους οπαδούς του δόγματος του απόλυτου σεχταρισμού και όχι σε όσους παλεύουν.

        Αν θες στείλε κανένα λινκ για το τι ακριβώς έκανε η ΧΑ στις Σκουριές γιατί δεν άκουσα τίποτα.

        Μάλλον, κατ’εσέ, όσοι ζουν εκτός συνόρων δεν έχουν δικαίωμα να κριτικάρουν το σεχταρισμό. Όσο ζει, μαθαίνει κανείς.

  10. Y 9 Ιουλίου, 2013 στις 12:45 μμ #

    Ωραία. Συνεχίστε λοιπόν μόνοι σας. Μέχρι το αφανισμό.

    • λαθραναγνώστης 9 Ιουλίου, 2013 στις 1:03 μμ #

      Τι εννοείς «μόνοι σας»
      Επειδή το ΚΚΕ δεν δέχεται να κάνει συνεργασία με κάποιες περσόνες, πρώην μέλη του που έφυγαν ρίχνοντας πίσω τους ανάθεμα, και τους πολιτικούς σχηματισμούς που καθοδηγούν, σημαίνει ότι βαδίζει μόνο του?
      Οι μόνοι που έχουν να ωφεληθούν, με τα σημερινά δεδομένα, από αυτές τις συνεργασίες είναι αυτές οι περσόνες που κατα τα άλλα, έχουν ήδη ενσωματωθεί στο σύστημα και ψάχνουν για αριστερό άλλοθι.

  11. Y 9 Ιουλίου, 2013 στις 1:05 μμ #

    πρώην μέλος = περσόνα. Πάνε να σε δει κανάς γιατρός ρε συ.

    Ελληνική Κοινότητα Βρυξελλών 1943: Δεν τιμάμε τους δουλέμπορους και τους βασιλόφρονες http://solidarity-greece.blogspot.be/2013/07/1943.html

    • λαθραναγνώστης 9 Ιουλίου, 2013 στις 1:14 μμ #

      Ή κάνεις επίτηδες ότι δεν καταλαβαίνεις, ή τον γιατρό τον χρειάζεσαι εσύ!
      Δεν είπα ότι κάθε πρώην μέλος είναι και περσόνα.
      Είπα: «κάποιες περσόνες, (κόμμα) πρώην μέλη του»

  12. Y 9 Ιουλίου, 2013 στις 2:39 μμ #

    Πρώην μέλος που οργανώθηκε πολιτικά σε μη ελεγχόμενη από το ΚΚΕ συλλογικότητα = περσόνα. Αφού κάθομαι κι ασχολούμαι με τις ανοησίες σου μάλλον θέλω κι εγώ γιατρό ναι.

    (στον κόσμο των σεχταριστών, είμαστε όλοι περσόνες)

    • λαθραναγνώστης 9 Ιουλίου, 2013 στις 6:17 μμ #

      Όχι φίλε μου, δεν είπα αυτό το πράγμα!
      Αλλά…..ασ ‘το,……δεν βαριέσαι……..

      • IA 9 Ιουλίου, 2013 στις 7:46 μμ #

        ικανη αλλα οχι αναγκαι συνθηκη
        καποια πρωην μελη=περσονες
        περσονες ολα τα πρωην μελη

        δυστυχως τα μαθηματικα και η λογικη δεν ειναι το δυνατο σημειο του αριστερισμου

  13. IA 9 Ιουλίου, 2013 στις 7:44 μμ #

    Y
    Επειδη φαινεται λειπεις συχνα

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63843138

    Θα μου πεις που να το μαθεις δεν το εγραψαν τα αντικαπιταλιστικα μπλογκς αλλα εχει δικιο ο Νικος σε παρομοια περιπτωση στη Χαλυβουργια τους ειχες βρισει σκαια . Θα μου πεις τοτε ο στοχος σου ηταν το ΠΑΜΕ τωρα τι θαειναι ο Συριζα και η ανταρσυα δεν λεει Μετωπο θελεις οποτε σαν τη γατουλα θαβεις τα κακακια τους

  14. Y 9 Ιουλίου, 2013 στις 8:46 μμ #

    Για βρες μου πότε είχα βρίσει για τη Χαλυβουργία, μεγάλε! Κι ο άλλος ότι «λάλαγα». Ορίστε τι είχα ποστάρει τότε https://mygranma.wordpress.com/2012/02/21/xalyvourgoivschrysiavgi/ Το ψέμα είναι το μόνο όπλο σας, τσοπανόσκυλα του τίποτα.

    Ωραία πηγή η εφημερίδα του Μπόμπολα! Και το αρθράκι μνημίο ψύχραιμης δημοσιογραφικής ματιάς! Αν ο Τελίδης και ο κάθε ρουφιάνος του Μπόμπολα και της αστικής τάξης – των οποίων εσείς εδώ παίζετε το παιχνίδι – ψάχνει για χρυσαυγίτες στην περιοχή αυτή ας πάει να βρει το συνάδελφο του, πρόεδρο του εργοδοτικού σωματείου της Ελλάς gold που είναι κολλητός τους.

    Από ότι φαίνεται θεωρείται ότι ο αγώνας στις Σκουριές είναι του Σύριζα και της Ανταρσύα. Πόσο πιο πολύ για λύπηση μπορεί να γίνει το τρόπος που σκέφτεστε? Αντί να δείτε πώς θα στηρίξετε τον αγώνα μετέχετε στη συκοφάντηση του.

    Αν τώρα θέλετε να βρείτε περσόνες που έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα, ψάχτε πρώτα στην κλίκα που ελέγχει το ΚΚΕ, αναρωτηθείτε κατά πόσο οι άνθρωποι αυτοί είναι πραγματικά επαναστάτες και μετά μιλήστε για τους άλλους. Αλλά μόνο εκτοξεύοντας χυδιαότητες για τους άλλους μπορείτε να δικαιλογογήσετε την παράλογη πολιτική σας.

  15. Y 9 Ιουλίου, 2013 στις 8:55 μμ #

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Στη Χαλκιδική, λόγω της άμεσης απειλής των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων, γεννήθηκε και εξελίσσεται ένα πολύμορφο κοινωνικό κίνημα.
    Είμαστε πολίτες με διαφορετικές ιδεολογικές θέσεις, πολιτικές τοποθετήσεις και φιλοσοφίες ζωής. Αγωνιζόμαστε για το αυτονόητο δικαίωμα στην ύπαρξη. Αγωνιζόμαστε ενάντια στο βιασμό της φύσης, της δικαιοσύνης, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αγωνιζόμαστε για το δικαίωμα συμμετοχής στον ορισμό μιας πραγματικά βιώσιμης ανάπτυξης στον τόπο μας. Αγωνιζόμαστε να κρατήσουμε ζωντανό έναν δημιουργικό διάλογο πολλών διαφορετικών φωνών. Έναν διάλογο καρποφόρο για την εξέλιξη της κοινωνίας μας.
    Τα ΜΜΕ της διαπλοκής έχουν παίξει σημαντικό και βρώμικο ρόλο στην κρατική διαχείριση του θέματος της εξόρυξης χρυσού στη Χαλκιδική και του κινήματος αντίστασης. Από το Βήμα της “θεωρίας των άκρων” μέχρι το Έθνος του “Περιπάτου της Χρυσής Αυγής στη Ιερισσό”, η “δημοσιογραφία” σε εντεταλμένη υπηρεσία εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων. Έχουμε πλέον την εμπειρία να αναγνωρίζουμε ότι τόσο η σημειολογία και φρασεολογία όσο και η επιλογή του χρόνου δημοσίευσης δεν είναι τυχαία γεγονότα.
    Μέσα από τις συλλογικές διεργασίες ωριμάζουμε ως πολιτικά όντα, και είμαστε σε θέση να διακρίνουμε τα πολιτικά παιχνίδια που κάποιοι προσπαθούν να παίξουν στις πλάτες μας. Δεν είμαστε τόσο αφελείς ώστε να αποδεχόμαστε θέσεις και απόψεις που αλλάζουν ανάλογα με τις συγκυρίες και το ακροατήριο. Δεν πιστεύουμε ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και δε θα αποποιηθούμε τις βασικές αρχές αυτού του αγώνα, προκειμένου να έχουμε τη στήριξη ομάδων που δεν ενστερνίζονται τις αρχές αυτές. Πιστεύουμε ότι η βία δεν είναι ηθική αξία και έχουμε επανειλημένα καταθέσει τις δικές μας ηθικές αξίες.
    Το κίνημά μας δε θα μπορούσε παρά να βρίσκεται απέναντι σε κάθε κοινωνικό και πολιτικό μόρφωμα που στηρίζει τις πρακτικές του σε αυταρχικές και ρατσιστικές συμπεριφορές. Είμαστε αντίθετοι στο διαχωρισμό και τη διάκριση των ανθρώπων με βάση την καταγωγή, το φύλλο, το χρώμα του δέρματος, τις θρησκευτικές πεποιθήσεις, τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή την πολιτική ιδεολογία. Οι πρακτικές που στηρίζονται σε αυταρχικές και ρατσιστικές συμπεριφορές – ειδικά σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς που βιώνουν οι κοινωνίες μας – οδηγούν στη διατήρηση ενός φαύλου κύκλου βίας. Ενός κύκλου βίας που εμείς αγωνιζόμαστε να σπάσουμε.
    Δίνουμε έναν αγώνα για τη γη και την ελευθερία, με όπλα την αλληλεγγύη, την αλληλοκατανόηση, τη αποδοχή της διαφορετικότητας, το σεβασμό της ιδιαιτερότητας και τη συνεργασία. Έναν αγώνα που τελικά θα κερδίσουμε γιατί θα διαφυλάξουμε με κάθε κόστος τα “όπλα” αυτά.

    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

    • λαθραναγνώστης 9 Ιουλίου, 2013 στις 10:23 μμ #

      Δηλαδή για να καταλάβω, αρνούνται την επίσκεψη της Χ.Α κατά την οποία δεν σημειώθηκε καμία κίνηση διαμαρτυρίας εναντίον της?
      Τι περίμεναν να κάνει η «εντεταλμένη δημοσιογραφία» όταν είχε ένα τέτοιο λαβράκι στα χέρια της?

  16. Y 10 Ιουλίου, 2013 στις 1:20 πμ #

    Κούνα τους κι άλλο το δάχτυλο. Να δούμε τι θα κάνετε κι εσείς στο χώρο σου. Αλλά ξέρω αν δεν κάνετε θα φταίει ο κόσμος που’ναι μαλάκας.
    Την εντεταλμένη δημοσιογραφία γιατί τη βάζεις σε εισαγωγικά?

    Άσχετο ένα βίντεο από τα βελγικά συνδικάτα

    • λαθραναγνώστης 10 Ιουλίου, 2013 στις 7:55 πμ #

      Την έβαλα σε εισαγωγικά, ωςφράση κλισέ.
      Ότι κι αν λες, οποιαδήποτε δράση, για να έχει αποτέλεσμα, πρέπει να συμμετέχει και ο κόσμος.
      Ο λαός έχει ευθύνη για τη μοίρα του. Είναι λαοκολακίστικο να λες ότι «ο κόσμος δεν φταίει»!
      Η αριστερά, δεν θα έπρεπε να έχει καμία σχέση με λαοκολακεία και μεσσιανισμούς.
      Η ιστορία είναι κίνηση των μαζών και όχι κάποιων πεφωτισμένων ηγεσιών και η ιστορία όντως κινήθηκε, μόνο όταν οι μάζες πήραν συνειδητά την τύχη τους στα χέρια τους.
      Ο ρόλος της ηγεσίας έγκειται στην καλλιέργεια της συνείδησης και στην καθοδήγηση. Αν όμως ο λαός δεν θέλει να σωθεί, κανείς δεν μπορεί να τον σώσει.

      • Y 10 Ιουλίου, 2013 στις 9:41 πμ #

        Σωστά όλα αυτά. Αλλα η συνείδηση σίγουρα δεν καλλιεργείται όταν χρησιμοποιούμε αστικά συκοφαντικά δημοσιεύματα για να την πούμε στους υποτιθέμενους αντιπάλους μέσα στο κίνημα που λανθασμένα θεωρούμε ότι ελέγχουν μια κίνηση. Τα κινήματα οι επαναστάτες τα βοηθάνε. Δεν τα χαρίζουν σε άλλους και δεν τα περιμένουν στη γωνία για να τους πετάξουν πέτρες όπως κάνει παραπάνω ο ΙΑ.

      • λαθραναγνώστης 10 Ιουλίου, 2013 στις 10:01 πμ #

        Κι εσύ, σωστά αυτά που λες, αλλά θυμίσου τότε με την επίσκεψη της Χ.Α στη Χαλυβουργία τι του σύρατε του Σιφωνιού, του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ (τελικός αποδέχτης όλης της μανίας).
        Αυτό είπαν ο Νίκος και ο/η ΙΑ.
        Τώρα, για το αν συμμετείχες κι εσύ προσωπικά, αυτό δεν δεν το ψάχνω – δεν θέλω να το ψάξω γιατί δεν έχει νόημα. Εφ όσον συμμετέχει κανείς σε μια συλλογικότητα, έχει μέρος των ευθυνών.
        Ακόμα κι αν η συλλογικότητα δεν λειτουργεί με δημ. συγκεντρωτισμό!

  17. Y 10 Ιουλίου, 2013 στις 1:05 μμ #

    Ούτε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ συμμετείχε, άλλο αν ο «Ρ» πέταγε λάσπη. Σε κάθε περίπτωση, είναι νομίζω λογικό να περιμένει κανείς καλύτερα αντανακλαστικά από έναν αγώνα κατεξοχήν εργατικό στον οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει μια κομμουνιστική δύναμη απ’ότι σ’έναν αγώνα σε πιο ευρύ κοινωνικό μέτωπο και με αντικειμενικά λιγότερο σαφή πολιτικά χαρακτηριστικά. Όλα τα κινήματα πρέπει να μάθουν να πετάνε αυτομάτως έξω τους ναζήδες, γιατί αυτοί δε θέλουν παρά να τα καταστρέψουν. Ας προσπαθήσουμε να γίνει αυτό κοινό κτήμα παρά να εγκαλούμε ο ένας τον άλλον.

    • λαθραναγνώστης 10 Ιουλίου, 2013 στις 1:34 μμ #

      Ο «Ρ» πέταγε από πάνω του τη λάσπη που του πέταγαν.
      Εν τάξει και για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Δέχομαι το λόγο σου και θεωρώ ότι αν κάποια συνιστώσα της συμμετείχε στη λασπολογία, αυτό το καταδικάζεις.

  18. Υ 10 Ιουλίου, 2013 στις 10:22 μμ #

    Ανακοίνωση ΑΝΤΑΡΣΥΑ Χαλκιδικής για τα γεγονότα στις Σκουριές http://www.antarsya.gr/node/1525

  19. Y 10 Ιουλίου, 2013 στις 10:23 μμ #

  20. Y 10 Ιουλίου, 2013 στις 10:29 μμ #

    Εν τω μεταξύ, καποιοι ηλίθιοι νομίζουν ότι μπορούν να πείσουν την Τρόικα με «τεχνική επάρκεια και σοβαρή κοστολόγηση» http://aristeristrouthokamilos.blogspot.be/2013/07/by-syriza.html

    • λαθραναγνώστης 23 Ιουλίου, 2013 στις 10:39 πμ #

      «Πρώτον, παρότι δεν υπάρχουν εγγυήσεις για τη στάση της τρόικας, μια τέτοια κίνηση μπορεί να τη βραχυκυκλώσει στερώντας τη δικαιολογία για άμεση αποχώρηση και διακοπή της χρηματοδότησης. Ειδικά αν το εναλλακτικό πρόγραμμα διαθέτει τεχνική επάρκεια και σοβαρή κοστολόγηση, θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην ληφθεί υπόψη από τον διεθνή παράγοντα.»
      Να βραχυκυκλώσουμε την τρόικα!!!!!!!
      Και όσο πιο πολύ πλησιάζουν προς την εξουσία, τόσο πιο πολλές ρεφορμαλακίες αυτού του είδους θα δημοσιεύονται!

      «Αν η κυβέρνηση της Αριστεράς καταφέρει να κερδίσει τη στήριξη των φτωχότερων τμημάτων του πληθυσμού και εξασφαλίσει τουλάχιστον προσωρινά την ουδετερότητα της τρόικας, τότε έχει σοβαρές πιθανότητες να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τους βασικούς εχθρούς της, που δεν είναι άλλοι από την εγχώρια οικονομική μαφία.»
      Οι εχθροί της κυβέρνησης της……αριστεράς (sic) που είναι η εγχώρια οικονομική μαφία και η υγιής επιχειρηματικότητα που είναι οι φίλοι της!!

      Το άρθρο γενικώς, είναι περβόλι!!

    • λαθραναγνώστης 23 Ιουλίου, 2013 στις 10:44 πμ #

      Sole – source!!!
      http://www.902.gr/eidisi/oikonomia/22913/olympic-air-diakopi-ptiseon-apo-athina-gia-thessaloniki-irakleio-rodo

      Αλήθεια, εδώ τι περίπτωση αντιμετωπίζουμε, κατα τον δόκτορα Κουτεντάκη?
      «Εγχώρια οικονομική μαφία» ή φυσιολογική λειτουργία του καπιταλισμού?

  21. λαθραναγνώστης 23 Ιουλίου, 2013 στις 12:54 μμ #

    ΠΑΜΕ: Παραίτηση της ΔΑΣ από το ΔΣ του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ

    «η εξέλιξη του ΙΝΕ δείχνει πως αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά διαφθορεία. Διαχειρίζεται εκατομμύρια ευρώ από κοινοτικά προγράμματα, είναι ντίλερ μαύρης εργασίας με τους χειρότερους όρους, προγράμματα που θερίζουν συλλογικές συμβάσεις και εργασιακές σχέσεις, που νομιμοποιούν την υποταγή και το συμβιβασμό. Ταυτόχρονα έχει εξελιχθεί σε βασικό κέντρο αποπροσανατολισμού για τις αιτίες της καπιταλιστικής κρίσης και την έξοδο από αυτήν αναμασώντας και αναπαράγοντας όλες τις αστικές αντιλήψεις και προτάσεις».

    http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/22929/pame-paraitisi-tis-das-apo-ds-toy-institoytoy-ergasias-tis-gsee

  22. Y 24 Ιουλίου, 2013 στις 10:06 πμ #

    ΚΚ Τουρκίας: Δεν μπορεί να δώσει ταξικό προσανατολισμό στο κίνημα όποιος αποκόπτεται από αυτό! http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-04-21-41-08/1021-2013-07-23-21-26-45

    • λαθραναγνώστης 24 Ιουλίου, 2013 στις 10:21 πμ #

      Πολύ σωστά!
      Αλλά, σε ποιό ακριβώς σημείο των δυο ντοκουμέντων του ΚΚΤ υπάρχει αυτή η φράση?

  23. Y 24 Ιουλίου, 2013 στις 12:04 μμ #

    άντε ρε χλέτζουρα! Δες και το ποστ «Κομμουνιστικό Κόμμα Τουρκία» και θα δεις την αντίληψη αυτή να διαπερνά τα κείμενα και τη δράση του TKP.

    • λαθραναγνώστης 24 Ιουλίου, 2013 στις 12:22 μμ #

      Για να καταλάβεις την αντίληψη που διαπερνά τα κείμενα του ΚΚΤ, πρέπει να τα διαβάζεις αντικειμενικά και όχι μέσα από παραμορφωτικούς φακούς αντι ΚΚΕ εμπάθειας και απόπειρες λαθροχειρίας, όπως κάνει ο Ε.Α.

    • λαθραναγνώστης 24 Ιουλίου, 2013 στις 12:23 μμ #

      …..ο οποίος, Ε.Α, εσχάτως, άρχισε να κάνει και κηδείες με ξένα κόλυβα!!!

      Εδώ η ανακόνωση της Κ.Ε του ΚΚΕ για τον θάνατο του Δ.Γεωργάτου:
      http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7543568

    • λαθραναγνώστης 24 Ιουλίου, 2013 στις 12:26 μμ #

      και εδώ η αντίστοιχη ανακοίνωση του Ε.Α:
      http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/component/content/article/67-2013-07-23-14-30-43/1018-2013-07-23-14-36-24

      Μα βρε παιδάκι μου, να αντιγράφουν τους λαθρεπιβάτες στην ηγεσία του κόμματος!!??

      • Y 24 Ιουλίου, 2013 στις 2:34 μμ #

        O μόνο εμπαθής που βλέπω εδώ γύρω είσαι εσύ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: