Η δολοφονική φασιστική επίθεση στον αριστερό βουλευτή Δ. Στρατούλη και η κάλυψη της από τα μίντια

17 Δεκ.

Θαυμάστε εδώ ένα δημοσιογραφίσκο πώς καλύπτει την ανομία της εγκληματικής ναζιστικής γκρούπας λέγοντας »να πάρετε εσείς μέτρα».

49 Σχόλια to “Η δολοφονική φασιστική επίθεση στον αριστερό βουλευτή Δ. Στρατούλη και η κάλυψη της από τα μίντια”

  1. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 9:48 πμ #

    Την επίθεση που δέχθηκε ο Δ. Στρατούλης καταδικάζει το ΚΚΕ.

    Σε σχόλιό του το Γραφείο Τύπου σημειώνει:

    «Καταδικάζουμε τη φασιστική τραμπούκικη επίθεση που δέχθηκε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Στρατούλης. Ο λαός και η νεολαία πρέπει να απομονώσουν πιο αποφασιστικά τη δράση και την ιδεολογία των φασιστοειδών».

    902.gr

    • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 12:49 μμ #

      καταδικασταια η επιθεση αλλα οχι κ αριστερος ο Βουλευτης του ΣΥΡΙΖΑ.ας εχουμε κ ενα οριο.

      • Ένας 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 12:56 μμ #

        Εσύ τώρα που υπερθεματίζεις στην ανακοίνωση του κόμματος νομίζεις ότι του προσφέρεις τίποτα με το να δίνεις πάσες σε όποιον θέλει να πιαστεί από αυτά που γράφεις για να την πέσει στο ΚΚΕ?

        Άλλη δουλειά δεν έχεις από το να γράφεις στο granma και να χρίζεσαι αυτόκλητος υπερασπιστής του ΚΚΕ?

  2. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 1:52 μμ #

    σαν να εχις δικιο.βημα για αντικκεδιλα ψαχνουν αυτοι.δεν ξαναγραφω εδω

  3. Y 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 3:06 μμ #

    Τελικά υπάρχει Θεός.

    • one_and_only 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 7:21 μμ #

      Και καλα μασαμε οτι δεν θελεις να ξαναγραψει ο Ψευδο και ο καθε Ψευδο,δεν εχουμε καταλαβει οτι εισαι attention whore νομιζεις. Λες και υπαρχει αλλος λογος που κοτσαρες τη λεξη αριστερος πριν τον Στρατουλη εκτος απο την προσπαθεια να προβοκαρεις. Λες και εσυ πιστευεις οτι ειναι αριστερος…
      Μετα τις πολιτικες σου επιλογες αρχιζεις να ασπαζεσαι και τις τακτικες (πολιτικου) περιθωριου που ακολουθουν.(λογω δυναμικοτητας διευκρινιζω,οχι προσωπικα)

  4. Y 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 7:49 μμ #

    Θεωρώ πραγματικά ότι ο Στρατούλης είναι αριστερός και ότι πρέπει να γίνει μέτωπο ανάμεσα στην Αριστερή Πλατφόρμα του ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, το ΜΑΑ και άλλους.

    Δεν υπάρχει κανένας άλλος που να ακολουθεί περισσότερο τακτική αυτο-περιθωριοποιησης από την τωρινή ηγεσία του ΚΚΕ. Πολιτικά σε διαβεβαίω ότι δε νιώθω καθόλου περιθωριοποιημένος.

    Δεν έχω τίποτα να πω και τίποτα να λύσω με ανθρώπους όπως ο Ψευδοαριστερός.

    • λαθραναγνώστης 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 9:13 μμ #

      Και ποιός σου είπε ότι η αριστερή πλατφόρμα θέλει να να κάνει ΜΟΝΗ ΤΗΣ μέτωπο με το ΚΚΕ?
      Κατά πως φαίνεται, η «Αριστερή Πλατφόρμα», είναι το αριστερό άλλοθι του ΣΥΡΙΖΑ που στρέφεται, συνειδητά, όλο και δεξιότερα.
      Φαντάσου, αυτοονομάστηκαν «αριστερή πλατφόρμα», για να αντιδιαστείλουν τους εαυτούς τους έναντι των υπόλοιπων, που προφανώς είναι οι δεξιοί. Και οι υπόλοιποι το δέχτηκαν και δεν τρέχει και τίποτα!
      Κουλουβάχατα κοινώς.
      Και ζητάς από το ΚΚΕ να συνεργαστεί μαζί τους?
      Λες ότι αυτοπεριθωριοποιείται το ΚΚΕ. Δηλαδή?
      Δεν καταλαβαίνεις ότι κάποια στιγμή κάποιος πρέπει να κρατήσει σταθερές θέσεις, ότι το ΚΚΕ είναι ο πόλος ταξικής συσπείρωσης και αν πάψει κρατάει αυτή τη θέση, θα πάψει να επιτελεί αυτή τη λειτουργία?

  5. Υ 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 10:49 μμ #

    Πιστεύεις δηλαδή πραγματικά ότι το ΚΚΕ μπορεί να ανακάμψει χωρίς να αλλάξει τη γραμμή του?

    • λαθραναγνώστης 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 11:16 μμ #

      Εξαρτάται τι εννοείς «να ανακάμψει». Να ανεβάσει τα ποσοστά του?
      Όπως θα έχει δει και από τις θέσεις, δεν είναι αυτός ο στόχος του.
      Το ΚΚΕ έχει συνδέσει τη μοίρα του με τη μοίρα της εργατικής τάξης.
      Αν η εργατική τάξη ανακάμψει, θα ανακάμψει μέσα από το ΚΚΕ και τότε και το ΚΚΕ θα ανακάμψει. Αν η εργατική τάξη τελματωθεί ή/και βουλιάξει, το ίδιο θα πάθει και το ΚΚΕ.
      Σίγουρα, το ΚΚΕ θα μπορούσε να ρίξει το βάρος του στην αύξηση των ποσοστών του, διαχωρίζοντας τη μοίρα του, αλλά τότε θα έπαυε να επιτελεί το σκοπό του.

  6. γκεστ! 17 Δεκεμβρίου, 2012 στις 11:41 μμ #

    συμφωνώ με τον λαθραναγνώστη!το θέμα είναι οι εργαζόμενοι να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους!εγώ αυτό καταλαβαίνω ότι λέει το κκε ως κύριο στόχο.να ανακάμψουν τα σωματεία, να αποτελέσουν μέρος που να έχουν λόγο οι εργαζόμενοι, να έχουν μια στάση που να βοηθάει όλο και περισσότερους εργαζόμενους να καταλαβαίνουν ότι μπορούν χωρίς αφεντικά!και βλέπω οτι το κκε χύνει πραγματικά ιδρώτα γι αυτό!με αυτή την ηγεσία που έχει σήμερα!πού έχετε δει άλλους να τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ στους εργαζόμενους;εγω μόνο περιθωρειοποιημένους δεν θα τους έλεγα…ο κόσμος δεν είναι χαζός…α!πάντως μπορεί ο καθένας στο συριζα να αυτοαποκαλείται όπως του αρέσει!και μεις να τους αποκαλούμε όπως νομίζει ο καθένας…και γω, τους πασόκους που έχουν «μετακομίσει» ομαδικά στο σύριζα θα τους λέω πασόκους!ας τρίβονται για κυβερνητικές καρέκλες.σε αυτό το κκε θα δικαιωθεί πολύ γρήγορα, άλλωστε «αριστερές κυβερνήσεις» έχει δει φουλ η ιστορία…δεν είδα καμία να ήταν και πολύ φιλολαϊκή!

  7. Υ 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 1:29 πμ #

    Εσείς έχετε αποδεχτεί την ήττα των εργαζομένων και του λαού. Λέτε θα χάσουμε αλλά »δε θα λερώσουμε την »αλήθεια» μας». Γι’αυτό και μόνο δείκτη πολιτικής »επιτυχίας» ή αποτυχίας βάζετε την »αλήθεια» σας. Κι όσο πιο σκατά πάνε τα πράγματα τόσο πιο επιβεβαιωμένοι θα είστε. Όσο πιο πολύ μας ξεσκίσουν οι καπιταλιστές και οι ιμπεριαλιστές τόσο πιο »επιβεβαιωμένοι» θα νιώθεται. Τι μοίρα μας έλαχε ένα από τα ισχυρότερα ΚΚ της Ευρώπης να ξεπέσει σ’αυτόν τον αλλόκοτο αριστερισμό!!

    • λαθραναγνώστης 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 8:07 πμ #

      Μόνο στο μυαλό το δικό σου και των κύκλων σου έχουμε αποδεχτεί την ήττα των εργαζομένων και του λαού!
      Αλλά το θέμα δεν είναι τι έχουμε αποδεχτεί εμείς, αλλά τι έχει αποδεχτεί ο ίδιος ο λαός. Και με το λαό στο καναπέ να περιμένει τον μεσσία, σωτηρία δεν υπάρχει. Το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα που το λέει αυτό και ταυτόχρονα προσπαθεί να ξεσηκώσει τον κόσμο. Είναι το μόνο κόμμα που λέει ότι αν το ποσοστό του στις εκλογές δεν αντικατοπτρίζει αντίστοιχη λαϊκή δράση στους χώρους δουλειάς, αυτό το ποσοστό δεν έχει καμία αξία. Αυτοί είναι οι όροι οποιασδήποτε σωτηρίας.

  8. Υ 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 10:39 πμ #

    O λαός δίνει δεκάδες μάχες κάθε μέρα στις οποίες εσείς δεν καταδέχεστε να αναμειχθείτε. Κάθεστε από μακριά και του κουνάτε το δάχτυλο.
    Το ΚΚΕ ως κόμμα έχει απολεσεί ολοκληρωτικά το ρόλο της πρωτοπορίας. Κάποιοι αγωνιστές του δίνουν ακόμα τη μάχη.

    • Ένας 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 10:46 πμ #

      Είσαι σοβαρός? Δίνει ο λαός δεκάδες μάχες και το ΚΚΕ είναι απέξω? Για δώσε ένα παράδειγμα με την τόσο καλή αντίληψη που έχεις από το κέντρο της ελληνικής ταξικής πάλης τις…Βρυξέλλες!
      Ο ρόλος της πρωτοπορίας είναι κάτι το οποίο δεν τιτλοποιείται. Κερδίζεται κάθε μέρα στην ταξική πάλη. Και έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη θέση που πέρνεις κάθε φορά σε κάθε αναμέτρηση. Δεν μετριέται με εκλογικά ποσοστά. Αν ήταν έτσι, τότε ο ΣΥΡΙΖΑ τώρα και το ΠΑΣΟΚ παλαιότερα θα έπρεπε να ονομάζονται πολιτική πρωτοπορία της ε.τ.

    • λαθραναγνώστης 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 11:10 πμ #

      Ναι, από στιγμή σε στιγμή πέφτει η Βαστίλη και το ΚΚΕ κάθεται στον Περισσό και κουνάει το δάχτυλο!
      Τα θες και τα λες άραγε αυτά, ή σου ξεφεύγουν?

  9. Υ 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 12:01 μμ #

    Στον αγώνα του Αγαπητού κλπ. δεν είδα το ΚΚΕ να συμπαρατέκεται με σθένος.
    Προχθές στη Νίκαια που δέρναν τους συντρόφους για να κάνουν ήσυχοι οι ναζιστές τη συγκέντρωσή τους το ΚΚΕ που ήταν?
    Σε όσες τοπικές επιτροπές δεν έχει στήσει το ΚΚΕ είναι απών.

    • Ένας 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 12:22 μμ #

      Αν ψάξεις λίγο καλύτερα θα δεις ότι το ΚΚΕ στη δίωξη των εκπαιδευτικών έχει πάρει σαφή θέση και έκανε και ενέργειες που -τι να κάνουμε- δεν μπορείς να τις βρεις στο internet. Κατά τα άλλα η δική σου οπτική για την ταξική πάλη ξεκινάει και εξαντλείται στις «αντισυγκεντρώσεις» και το λεγόμενο αντιφασιστικό μέτωπο (που προσφάτως χωράει και ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) που στην τελική ακόμα και αυτό που λες «ο λαός δίνει δεκάδες μάχες» είναι νομίζω αστείο να το λες ειδικά για τη Νίκαια. Στη συγκέντρωση των φασιστών που σημειωτέον ήταν παναττική, μαζεύτηκαν καμιά 700ρια. Στην αντισυγκέντρωση (επίσης παναττικό κάλεσμα) μαζεύτηκαν καμιά 300ρια. Και όλα αυτά στην εργατούπολη που λέγεται Νίκαια με τους 150.000 πληθυσμό.
      Επομένως πρώτα κάνε κριτική στους δικούς σου που εμπράκτως ΔΕΝ στήριξαν την εκδήλωση και άσε το ΚΚΕ να πορευτεί όπως νομίζει αυτό στο θέμα αυτό.

    • Ένας 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 12:28 μμ #

      Α και κάτι άλλο. Το «έδερναν συντρόφους» είναι πραγματικό και να πάνε να γαμηθούνε μπάτσοι και κράτος. Αλλά το να πέφτεις στην προβοκάτσια κράτους-παρακράτους που έστειλε δυο-τρεις χρυσαυγίτες να τσιγκλίσουν το πλήθος και εννοείται ότι τα «παιδιά» τσίμπησαν, τους την έπεσαν και οι μπάτσοι πήραν την αφορμή τους να τσακίσουν την αντισυγκέντρωση σε ένα κατά άλλα εντελώς απεριφρούρητο μπλοκ (για όσους ήταν αυτοπτες αυτό ήταν πολύ προφανές).

    • λαθραναγνώστης 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 12:45 μμ #

      Πολύ καλά.
      Αφού το ΚΚΕ είναι το πρόβλημα και ταυτόχρονα «έχει απολεσεί ολοκληρωτικά το ρόλο της πρωτοπορίας», ας αναλάβουν οι υπόλοιποι.
      Κατεβάστε λαό στο δρόμο, με ταξικά/συγκρουσιακά συνθήματα κι ας μην είναι στις γραμμές του ΚΚΕ.
      Ας αρχίσουμε από την αυριανή τρίωρη στάση για το φορολογικό.

  10. Y 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 3:37 μμ #

    To θέμα δεν είναι να δρα ο καθένας μόνος του και ανταγωνιστικά και μετά να τις μετράμε. Το θέμα είναι να δράσουμε μαζί σε πέντε πράγματα που συμφωνούμε. Σταματήστε πια αυτή την τρέλα.

    • Ένας 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 4:06 μμ #

      Μπά ? Το θέμα δεν είναι να τις μετράμε?
      Και το σχόλιο «O λαός δίνει δεκάδες μάχες κάθε μέρα στις οποίες εσείς δεν καταδέχεστε να αναμειχθείτε. Κάθεστε από μακριά και του κουνάτε το δάχτυλο.» πού πήγαινε?
      Δεν υπονόησες ότι «εμείς προσπαθούμε να κάνουμε τα πάντα και εσείς κάθεστε στον καναπέ»?

      Κατά τα άλλα είσαι τεράστιος δημοκράτης όσον αφορά την αυτοκριτική.

      Το ότι υπονομεύσατε με όρους μαζικότητας το ίδιο σας το κάλεσμα? Γαργάρα.

      Το ότι είσασταν απεριφρούρητοι και επομένως έρμαιο στις ορέξεις του κάθε φασίστα και κράτους? Γαργάρα

      Το ότι το ΚΚΕ δεν ασχολήθηκε με τους εκπαιδευτικούς? Γαργάρα.

      Συνέχισε, ενωτικέ δημοκράτη!

  11. Υ 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 6:28 μμ #

    Επειδή και η σχιζοφρένεια έχει τα όρια της, η συζήτηση άρχισε επειδή έλεγα ότι το ΚΚΕ πρέπει να εγκαταλείψει τον απομωνοτισμό του και να συνεργαστεί με τον υπόλοιπο κόσμο που αγωνίζεται. Ο Λαθρά μου ανταπάντησε ως συνήθως ότι στην ουσία μόνο το ΚΚΕ αγωνίζεται γιατί όλοι οι άλλοι είναι τυριά και »ο κόσμος κοιμάται». Κι εγώ του υπενθύμισα ότι ο κόσμος δεν περιμένει το ΚΚΕ για να αγωνιστεί ούτε είναι διατεθιμένος να πασχίσει να ταιριάξει στις αλλοπρόσαλλες προδιαγραφές που του βάζετε. Έχει σοβαρότερα προβλήματα. Φυσικά και πρέπει να γίνει κριτική σ’εμάς τους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που δεν κινητοποιήθηκαμε αρκετά για τη Νίκαια ενώ είχαμε καλέσει. Αλλά για μίσο λεπτό το ΚΚΕ τι έκανε για να αντιτεθεί σε αυτή την άθλια φασιστοπορεία?

  12. λαθραναγνώστης 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 6:50 μμ #

    Η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, που δεν ασχολείται ιδιαίτερα με την πολιτική και οπωσδήποτε δεν ψειρίζει τη μαϊμού (όπως κάτι σκαγιασμένοι που γράφουν σε μπλόγκς και τρώγονται μεταξύ τους σαν τα σκυλιά), όταν ζητάει μέτωπο της αριστεράς, εννοεί κυρίως την συνεργασία ΚΚΕ – ΣΥΡΙΖΑ.
    Σαν αίτιο της κρίσης, την οποία θεωρεί προσωρινή, θεωρεί τη διαφθορά, δεν καταλαβαίνει καν και ούτε θέλει να καταλάβει, τι θα πει συστεμική κρίση (ακόμα περισσότερο κρίση υπερσυσσώρευσης) και επίσης πιστεύει ότι είναι δυνατόν οι μισθοί και οι παροχές να επανέλθουν στα επίπεδα πριν από την κρίση. Δεν θέλουν την έξοδο από την ΕΕ και τρομάζουν με το ενδεχόμενο επιστροφής στη δραχμή.
    Το μέτωπο της αριστεράς το ζητάνε για να ξεπεράσουν ανώδυνα την κρίση. Δεν το ζητάνε για αλλαγή ούτε του καθεστώτος, ούτε για την έξοδο από ΕΕ/ευρώ.
    Σε αυτή την πλειοψηφία του κόσμου και στις επιθυμίες του, το ΚΚΕ δεν μπορεί να απαντήσει καταφατικά, για τον απλούστατο λόγο ότι ξέρει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν. Ο καπιταλισμός πλέον, ούτε έχει λόγο να εφαρμόσει κάποια κεϋνσιανική οικονομική πολιτική – δεν υπάρχει αντίπαλο δέος, αλλά ούτε και μπορεί.
    Αντίθετα με τους οπορτουνιστές, οι οποίοι ποτέ δεν κουνάνε το δάχτυλο στον λαό αλλά πάντα τον κολακεύουν, το ΚΚΕ προσπαθεί να προκαλέσει την ριζοσπαστικοποίηση, να ανεβάσει το επίπεδο της συνειδητότητας, να κάνει τον κόσμο να καταλάβει ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα , πόσο δύσκολη είναι η λύση του και πόσο απαραίτητη είναι η συμμετοχή όλων.

  13. Κώστας Μίχος 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 9:30 μμ #

    Πως ρε λαθρα θα τα κάνει αυτά αν αυτοαπομονονεται τόσο στο κίνημα με το ψευδαίσθηση μετώπου που υποτίθεται έχει φτιάξει με σφραγίδες τύπου ΟΓΕ, αλλά και από την άμεσα προβλήματα του κόσμου αλλά και την πολίτικη διέξοδο που προτείνεις σε αυτόν όταν όλα τα παραπέμπεις στην δικτατορία του προλεταριάτου (λαϊκή εξουσία)?
    Πως αλλάζει η συνείδηση του εργαζομένου τελικά? Δεν αλλάζει μέσα από τις ταξικές συγκρούσεις από τις πιο μικρές εως τις πιο μεγάλες? Πως στο διάολο θα γίνουν αυτές αν δεν θέλετε κανέναν άλλο σύμμαχο στους αγώνες και την κοινή δράση πέρα από τον εαυτό σας, Με προσευχή και κατήχηση? Έλεος πια δεν βγάζεται κανένα συμπέρασμα τόσο από την εκλογική ήττα αλλά και από την οπισθοχώρηση των δυνάμεων σας στο κίνημα ?
    Πάντα ο γιαλός θα φταίει ρε λαθρα, δεν καταλαβαίνεται ότι αυτή η γραμμή ετσι όπως επικαιροποιηθηκε και με τις θέσεις σας οδηγεί στην χρεοκοπημένη λογική του τροτσκισμού τύπου ΕΕΚ. ?

    • λαθραναγνώστης 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 10:01 μμ #

      Και στα ναρκωτικά Μίχο, το ΚΚΕ υποστηρίζει τα «στεγνά»προγράμματα.
      Είναι θέμα αντίληψης.

  14. Κώστας Μίχος 18 Δεκεμβρίου, 2012 στις 10:54 μμ #

    ΟΛΑ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

    http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10384:kke-kai-idrogonanthrakes&catid=58:oikonomiki-politiki&Itemid=182

    • Libertad 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 1:55 πμ #

      Ναρίτης την πέφτει στο ΚΚΕ με επιχείρημα τα εκλογικά του ποσοστά (!!) και ποστάρει για να στηρίξει την άποψή του άρθρο από ιστοσελίδα των πρώην «ανανεωτών», εξαιτίας των οποίων υποτίθεται ότι έφυγαν από το κόμμα το 1989.

      Μωρέ μήπως τελικά έρχεται το τέλος του κόσμου μεθαύριο και δεν μας λέγανε μαλακίες;

      • κομμαντο καλοκαιρινής εντροπίας 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 6:30 πμ #

        Έχεις να δεις ακόμα χειρότερα στο κοντινό μέλλον..
        Σείονται οι τεκτονικές πλάκες του πολιτικού συστήματος δεν τόχεις καταλάβει ακόμα?!!

        Η με γεωμετρική πρόοδο προλεταριοποίηση της πλειοψηφίας των κοινωνικών στρωμάτων στην ελλάδα θα παρασύρει τις ιδεολογικές σκιαμαχίες της αριστεράς και θα τις σκορπίσει στον άνεμο.
        Η βία του βιοπορισμού δεν αποδέχεται ιδεολογίες παρά μόνο απτά αποτελέσματα.
        Χρειάζεται ενότητα της αριστεράς σε ένα ΜΙΝΙΜΟΥΜ (αλλά ατσάλινο και αδιαπραγμάτευτο) πρόγραμμα που θα βάλει φραγμό στην προλεταριοποίηση και την ανέχεια από τη μια και θα υπερασπιστεί τη δημόσια περιουσία και τη λαϊκή κυριαρχία απ’την άλλη.
        Ας εξασφαλίσουμε αυτά τα δύο και ο καθένας ας κρατήσει την στρατηγική του και ας τη θέτει συνεχώς στην κρίση των εργαζομένων.
        Με ανθρώπους να πεθαίνουν καθημερινά και τους υπόλοιπους να φυτοζωούν δε γίνεται παραγωγική ανασυγκρότηση ούτε άλμα στο σοσιαλισμό.

      • Y 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 5:51 μμ #

        Γεια σου σύντροφε Κομάντο. Ολόψυχα μαζί σου.

  15. Ευτυχείτε 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 10:26 πμ #

    Εδώ βουλευτής Στρατούλης.

    Έχω να δηλώσω πως με καρτέρεσαν 13 σταφιδοπαραγωγοί, 2 αεροναυτίλοι (ο ένας με πλατυποδία) , ο Στήβεν Σηγκάλ με την γυναίκα του (έχει πιο βαρύ χέρι) και ο ερμηνευτής Τέρης Χρυσός με μια εφημερίδα “Αυγή” στο χέρι, ΑΛΛΑ δόξα το Θεό την γλίτωσα χωρίς αμυχή!

    Σκοπεύω να εκμεταλλευτώ τις διακοπές του cool Αλέξη στην Βραζιλία και την αναταραχή από την συμπαράσταση της συντρόφου Γαϊτάνη στους Monkeydones, προωθώντας την πολλά υποσχόμενη καριέρα μου στο Hollywood.
    Νιώθω βαθύτατα κολακευμένος που μου ζήτησαν να πρωταγωνιστήσω στην ταινία “Άφθαρτος 2, η επιστροφή από την Φιλαδέλφεια’, ειδικά μετά από το μικρό δείγμα ταλέντου που ξεχειλίζει σε βίντεο όπως αυτό:

    Ευχηθείτε μου καλή τύχη
    Σας ευχαριστώ θερμά

    • λαθραναγνώστης 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 11:40 πμ #

      Καλά, οι ατάκες είναι φοβερές.

      «Είμαστε η Χ.Α και θα σε σκοτώσουμε τώρα!»
      «Στρατούλης, με σκοτώνει η Χ.Α»

    • Άπατρις 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 4:15 μμ #

      Η γελοιοποίηση του θύματος είναι από τις πάγιες τακτικές που συνηγορούν πάντα υπέρ του θύτη. Και είναι τραγικό αν προέρχεται από ανθρώπους που υποτίθεται ότι είναι κατά του φασισμού και μάχονται για μια καλύτερη κοινωνία. Δεν διαφέρουν σε τίποτα από αυτούς που προσπάθησαν να γελοιοποιήσουν και να αστειευτούν με την Λιάνα Κανέλλη για την επίθεση εναντίον της από τον Κασιδιάρη (βλέπε skai, star κτλ.). Αυτή ακριβώς η τακτική είναι ο ίδιος ο φασισμός. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να ανεχόμαστε τον αστεϊσμό για μια φασιστική επίθεση και την γελοιοποίηση της όποιας αντιμετώπισης του από το θύμα.

      • Y 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 5:53 μμ #

        Ελεεινός Λαθραναγνώστης.

  16. Κώστας Μίχος. 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 3:23 μμ #

    Βρε σαχλα σέ αυτή την ιστοσελίδα έχουν αναρτηθεί άπειρα κείμενα τού ριζοσπάστης και τού κκε ενώ σέ καθημερινή βάση υπάρχουν τά κείμενα τού μπογιοπουλου .Πόσο καγκουρας μπορεί νά είναι κάποιος πού αυτό πού βλέπει καί κρίνει είναι τό μέσο ενώ τό περιεχομενο δέν μπαίνει κάν στόν κόπο νά τό διαβάσει . Τό κακό καί γιά σένα καί τούς ομοίους σού είναι ότι τό είδος αυτό σύγχρονου κομματικού καγκουρα έρχεται από πολύ παλιά .Έχει όλα τά στοιχεία της κομματικής αγνωμοσύνη τού είδους «γιά νά τό λέει τό κόμμα δίκιο θαχει «Μέ τον σύγχρονο ψευτοφανατισμο τού ακαπνου κνιτη .
    Λαθρα
    διακρίνω έναν σαρκασμό καί μιά ειρωνία στό παραπάνω ; Είμαι περίεργος τί θά έλεγες άραγε εσύ άν στήν πεφτανε τρία γομαρια καί σέ κάνανε τού αλατιού .

  17. kraftwerkvs 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 3:55 μμ #

    καλώς τα φασιστοειδή της Χ.Α.

    Το μπλόγκ δέχεται κάθε άποψη και είναι ελεύθερο στο διάλογο, όχι όμως με τους φασίστες ούτε πρόκειται να γίνει βήμα προπαγάνδας φασιστικών επιχειρημάτων και αντιλήψεων, όποιoς λοιπόν κάνει χιούμορ με την περίπτωση του Στρατούλη να ξέρει ότι τα σχόλια του θα διαγράφονται.

    Σχόλια λοιπόν όπως του «Ευχυχείτε» που αναπαράγουν τα «επιχειρήματα» αλλά και την φιλοσοφία προπαγάνδας των ναζιστών δεν χωρανε εδώ. Το χιουμοράκι του στύλ πως τα είπε ο Στρατούλης, άμα τον βαρούσαν θα είχε σημάδια και τέτοιο ύφος, να πάτε να το πουλήσετε αλλού όχι εδώ!

    Και σε όλα χωράει λίγο χιουμοράκι, ο μαλάκας ο Στρατούλης που τις έφαγε (χαχαχα πως αντέδρασε έτσι), κλπ κλπ…………………….. βέβαια στην Κανέλλη τότε κάποιοι ΚΚΕεδες δεν είχαν διάθεσει για χιουμοράκι και είχαν φουρκιστεί (και δικαίος φουρκίστηκαν) αλλά τώρα που είναι ο Στρατούλης εεεεεε , εντάξει μωρέεεε τι να μας πει και ο Συριζαίος δεν τον βλέπεις πως μιλάει??? σαν μόγγολο είναι (και εκείνη την στιγμή εκτοξέυεται και η πρώτη τούρτα για να αρχίσει η μεγάλη πλάκα

    εξάλλου όπως λεει και η ΧΑ

    «Η ιστορία έχει ήδη γίνει ανέκδοτο στα στέκια της νεολαίας, όπου και σχολιάζονται ποικιλοτρόπως οι ’’καταγγελίες’’ Στρατούλη. Οι απίστευτες ατάκες του ’’Στρατούλη, είμαστε μέλη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, θα σε σκοτώσουμε τώρα εδώ’’ και ’’Στρατούλης, με σκοτώνει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ’’ θα μπορούσαν άνετα να αποτελούν διάλογο κωμωδίας από βιντεοταινία της δεκαετίας του ’80, προκαλώντας το ανάλογο γέλιο. Όμως, επειδή το περιστατικό έχει πολιτική διάσταση, αναγκαστικά δεν μπορούμε να το περιορίσουμε στην γελοία πλευρά του. Πέραν του ότι το όλο σκηνικό έχει γυρίσει ήδη μπούμερανγκ στον εμπνευστή του και στην ατυχή ιδέα να μπλέξει την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ σε ένα ομολογουμένως περίεργο συμβάν, κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρξαν και εσωκομματικές αντιδράσεις για την στάση του Στρατούλη.»

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ……………………χα

  18. IA 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 4:15 μμ #

    Μιχο για να εχουμε καλο ερωτημα
    Το ΚΚΕ με την κατ εσε σεχταριστικη πολιτικη του εχασε τον 1 στους 2 ψηφοφορους του σε ενα μηνα. Η ανταρσυα με την ενωτικη πολιτικη της γιατι εχασε το ίδιο διάστημα 4 στους 5 ψηφοφορους της ?

  19. IA 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 4:25 μμ #

    Κραφτ
    εννοειται οτι κανεις δεν υποστηριζει τους χρυσαυγιτες που εδειραν τον Στρατουλη ωστοσο ορισμένες φορές ισχυει το λαγος τη φτερη εσειε κακο της κεφαλής του. Οταν ξυλοκοπουν τον Χατζιδακη και αλλους πασοκοδεξιους βουλευτες με την ανοχη και συμμετοχη του Συριζα ήταν αναμενομενο οτι θα εσκαγε και στα δικα τους μουτρα μια τετοια τακτικη. Το αυτο θα συμβει και με τις διαφορες αντισυγκεντρωσεις εναντια στη ΧΑ. Καποια στιγμη εκει που δεν θα το περιμενεις θα σκασουν οι φασιστες σε μια μαζωξη ανυποψιαστων και θα τους κανουν τουλουμι στο ξυλο.
    Οταν αρχιζεις τετοιου ειδους ‘ακτιβισμούς’ πρεπει να εισαι κι ετοιμος να τους πας μεχρι το τερμα. Δε νομιζω οτι σημερα είναι η ώρα για κατι τέτοιο

    Τελος να σχολιασω την κοινη αντιφασιστικη παρουσια Καμινη-ΔΗΜΑΡ-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ το προηγουμενο Σαββατο . Το αντιφα μετωπο θα δρασει σα χλωρινη για τους υπηρετες του κεφαλαιου και θα τους παραδώσετε καθαρους για το μελλον

    • kraftwerkvs 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 4:34 μμ #

      μα και εννοειται οτι σαφώς αυτά που γράφει ο «Ευτυχείτε» δικαιώνει τις απόψεις τις χρυσής αυγής προφανώς εσύ για να μιλάς εξ ονοματος όλων των άλλων σχολιαστών που κάνανε σχόλιο σε αυτό το θέμα νιώθεις να είσαι στην ίδια βάρκα με τον άθλιο αυτό τύπο, θεωρείς δηλαδή ότι χωράει τέτοιου είδους σχολιασμός (εντελώς όμοιος με αυτόν της Χ.Α.);

      και αν δεν συμφωνείς γιατί δεν ψελλίζεις μια κουβέντα για το συγκεκριμένο αλλά μου απαντάς σε κάτι άλλο;

    • kraftwerkvs 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 4:47 μμ #

      μα είσαι ακριβώς το καλύτερο παράδειγμα,

      δικαιολογείς έστω και άθελα σου την χρυσή αυγή….
      τι λές;
      λες : ανοίξαν τους ασκούς του αιόλου χτυπώντας τον Χατζιδάκη (πχ) και τώρα εισπράττουν τα ίσα.

      Τοποθετείς δηλαδή σε μια ζυγαρία τα δύο αυτά σκηνικά και τα ζυγίζεις αυτό το κάνεις βέβαια εξαιτίας του φανατισμού σου ενάντια στον Σύριζα, αλλά δεν καταλαβαινεις ότι ταυτόχρονα βγάζεις λάδι την χρυσή αυγή η οποια εξάλλου λεει ότι η δικιά της βία είναι αμυνα στην βία της αριστεράς τόσες δεκαετίες (στα πανεπιστήμια κλπ κλπ)

      με αυτά που λες γίνεσαι απολογητής των αποψεων τους και δεν το παίρνεις και καν χαμπάρι.

      Να σε ρωτήσω όμως και κάτι άλλο…. η Κανέλλη που την έκανε «τουλούμι στο ξύλο» (κατα την δικιά σου έκφραση) το φασιστοειδές, χτυπήθηκε μάλλον εξίσου δίκαια αφού εκανε λεκτικους ακτιβισμούς παλαιότερα στην τηλεόραση;

      Δεν λεει τέτοια πράγματα το ΚΚΕ μόνο εσείς τα λέτε και προβοκάρετε το κόμμα με το οποίο διαφωνώ έτσι και αλλιώς αλλά είναι άλλο αυτό και αλλο ολα αυτά που γράφεται και που κάνουν κακό.

      Να σου πω δεν ξέρω και τι ρόλο βαράτε με αυτά που λετε στην τελική δηλαδή…….

  20. IA 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 5:04 μμ #

    kraft θα ελεγα οτι καλη η σπεκουλα αλλα ακομη καλυτερο θα ηταν να καταλαβαινεις που γραφει ο αλλος και να μην απαντας οτι σου κατεβαινει

    επαναλάμβανω οτι αν επιλεξεις να δειρεις τον χατζιδακι και να κανεις αντισυγκεντρωσεις στη ΧΑ πρεπει να εισαι ετοιμος και γι αυτα που θα ερθουν μετα. Δεν σου ειπα οτι ειναι γενικα κακο να δερνεις φασιστες και εκπροσωπους του κεφαλαιου ουτε κι ότι αυτοι δικαιουνται επειτα να δερνουν τον Στρατουλη αλλα να εισαι ετοιμος και για τις αντιδρασεις τους. Δυστυχως ουτε εσυ ουτε οι υπερηφανοι αντιφασιστες του συριζα ειναι ετοιμοι για κατι τετοιο.

    Η Κανελλη ειχε τη μαγκια οταν οι υπολοιποι ‘αντιφασιστες’ καθονταν παγωτο μετα το νερο στη δουρου (και η ιδια η δουρου) να απαντήσει στον Κασιδιαρη εμπρακτα και χωρις να φοβηθει Δε νομιζω οτι εχει καμια σχεση αυτο με τον ξυλοδαρμο του Στρατουλη

  21. λαθραναγνώστης 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 6:07 μμ #

    Μην βγαίνετε απ τα ρούχα σας αγαπητοί αντιφασίστες.
    Όταν ο Κασιδιάρης είχε ρίξει τις γροθιές στη Λιάνα, τουλάχιστον εγώ, τις πλακίτσες και τα σχόλια τις άκουσα από ΣΥΡΙΖΑίους. Και μάλιστα σχόλια αρκετά χυδαία και με υπονοούμενα που πραγματικά δεν γράφονται δημόσια.
    Το μόνο μη χυδαίο σχόλιο, είναι αυτό:
    «Τελικά ο Κασιδιάρης έκανε αυτό που ήθελα να κάνω εγώ και δεν μπορούσα!»

    • Y 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 6:59 μμ #

      και γιατί να σε πιστέψουμε?

      • λαθραναγνώστης 19 Δεκεμβρίου, 2012 στις 8:42 μμ #

        Ναι, αυτό όντως είναι θέμα.
        Μη με πιστεύετε.
        Κατ ιδίαν, θα σου πω και τα άλλα σχόλια.
        Πάντως, δεν είχα πρόθεση να απενοχοποιήσω τη Χ.Α.

    • kraftwerkvs 20 Δεκεμβρίου, 2012 στις 11:22 πμ #

      ούτε που ασχολούμαι με αυτά που λες αδελφέ, πόσο μάλλον να βγω απο τα ρούχα μου

      🙂

  22. laiko stroma 24 Δεκεμβρίου, 2012 στις 9:55 μμ #

    Δεν προλαβαίνει το παιδί ρε Λάθρα. Έχει να σχεδιάσει εμετικά φώτοσοπ με μπόλικο σιχαμένο ξερατό ενάντια στο ΚΚΕ. Η ξετσιπωσιά και …xxxxx σε όλο της το μεγαλείο.

    • Y 25 Δεκεμβρίου, 2012 στις 11:12 πμ #

      Μιλάς εσύ για ξετσιπωσιά? Επειδή τις μάχες που ‘χει δώσει ο Κραφτ εσύ δεν τις έχεις ονειρευτεί καν καλύτερα κλείσ’το.

  23. laiko stroma 25 Δεκεμβρίου, 2012 στις 2:53 μμ #

    Μέχρι πρότινος γώργο δεν σου έκανα καμια ιντερνετική επίθεση γιατί (παρά τις 380.000 διαφορές μας) σεβόμουν ότι έχουμε φάει ένα κεφτεδάκι μαζί και πιεί έναν (4-5) καφέ-δες στον οποίο διαφωνήσαμε αλλά δεν βριστήκαμε. Σεβόμουν επίσης (εν μέρει γιατί πουλάς ενίοτε και τρελίτσα στον συγκεκριμένο τομέα) ότι εδώ και καιρό είσαι σταθερός στο ότι «δεν είσαι κουκουέ» και ότι «το κκε είναι κακό» (χρησιμοποιώ ευφημησμούς γιατί έχεις πει πολύ χειρότερα) και δεν ισχυρίζεσαι ότι είσαι ο παλιός καλός θεματοφύλακας κουκουές (προσφάτως έγινες ανταρσύα, θεμιτό). Απέναντί μου δηλαδή ήσουν σωστός, αντρίκιος (σεξιστικό). Την αντίστοιχη στάση κράτησα και εγώ. Ο φιλαράκος σου κάνει ακριβώς το αντίθετο.

    Παρακάμπτω την «xxxxx» και ξετσίπωτη λογοκρισία του σχολίου μου για να τον προστατέψεις. Γελοιότητα και των δυο σας στην καλύτερη των περιπτώσεων. Όμως τα υφάκια «έσυ δεν έχεις δωσει τις μάχες του αλλουνού» και «κλείστο» και τα συναφή δείχνουν ότι μάλλον είσαι και συ για τα μπάζα (ευφημησμός), όταν δεν έχεις ιδέα τι έχω κάνει (δεν κάνω βρυξελιώτικα χαπενινγκοβιντεάκια και αντιΚΚΕ φωτομοντάζ στο ιντερνετ, τουλάχιστον).

    Οπότε στα τσακίδια και σύ και το γράνμα σας, αράξτε στην απαλεψιά σας και ανταλλάξτε μέηλ για να αλληλοσυγχαίρεστε σαν πεντάχρονα (στην καλύτερη) που συμπεριφέρεστε.

    • kraftwerkvs 25 Δεκεμβρίου, 2012 στις 3:31 μμ #

      να σου πω την αλήθεια και εγώ απεφευγα και αποφεύγω να κάνω οποιαδήποτε συζήτηση μαζί σου γιατί εξ ενστίκτου θεωρώ ότι τέτοιοι ιντερνετικοί καυγάδες μάλλον σε τρέφουν και εγώ δεν έχω καμία δάθεση να δώσω λόγω στην ύπαρξη σου μέσα απο κάτι τέτοιο, εξάλλου αν πραγματικά θελεις να δεί κανείς το ποιός είσαι αρκεί να δει τα γραφόμενα σου (Κωστοπούλιας Κλικ φιλοσοφίας).

      Νομίζω ότι βασικά για τέτοια είσαι, εξάλλου και ότι σχόλιο έχεις κάνει μέχρι τώρα εδώ είναι του ίδιου περίπου ύφους.

      Κάθε φορά που μπαίνεις μέσα με βρίζεις ωστόσο ποτέ δεν κάθομαι να ασχοληθώ μαζί σου γιατί απο την μία φορά που σε γνώρισα κατάλαβα ότι είσαι βαθιά συμπλεγματικό άτομο.

      Η λογοκρισία στην οποία αναφέρεσαι έγινε απο μένα και γίνεται σε κάθε περίπτωση όταν κρίνω ότι το σχόλιο γίνεται τρολλατζίδικο ή απλά υβριστικό, τα σχόλια σου γενικά έχουν μόνο τέτοιο. Λάβε υπόψη σου λοιπόν ότι τα σχόλια σου απο εδώ και πέρα θα διαγράφονται όσο θα κινούνται στο ίδιο στυλ, ούτε σε αυτό δεν λαμβάνεις ξεχωριστή μεταχείριση αυτό γίνεται με τον κάθε ένα που ξεπερνάει τα όρια που εμείς θέσαμε.

      Αυτό είναι και το τελευταίο σχόλιο που απευθύνεται σε σένα και αυτό είναι και το τέλος αυτής της συζητήσης.

      πλίζ μην ταίζεις άλλο το θλιβερό αυτό άτομο.

Αφήστε απάντηση στον/στην IA Ακύρωση απάντησης