Για τον Μίσσιο

24 Νοέ.

«παλιέ σύντροφε Μίσσιο και όταν περάσαν τα χρόνια μπορει το δικό σου το αίμα να θεωρησες ότι χύθηκε τσάμπα, αλλά ακόμα και τώρα που έφυγες να ξέρεις ότι ούτε ο δικός σου ιδρώτας και αίμα πήγε χαμένο ούτε και των άλλων χιλιάδων αγωνιστών, γιατί ο αγώνας της αντίστασης του ΕΑΜ, του Δ.Σ, ο αγώνας  συνολικά του λαικού και εργατικού κινήματος όσα στραβά και αν είχε, όσα λάθη και αν εκανε, ποτέ δεν ξεστράτησε απο το μεγάλο! απο την πάλη και τον αγώνα για μια κοινωνία δίκαιη, αταξική για μια κοινωνία της προκοπής, της προοδου και του δίκαιου, ενός κόσμου πραγματικά ελεύθερου, μιας κοινωνίας δηλαδή ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ,  ας είναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει….»

γραμμένο απο έναν σύντροφο

 

Advertisements

59 Σχόλια to “Για τον Μίσσιο”

  1. ΨΕΥΔΟΑΙΣΤΕΡΟΣ Νοέμβριος 25, 2012 στις 1:02 μμ #

    συμφωνω με το κειμενο-αποχαιρετισμο στο Χ.Μ.ακριβως γιατι οσοι κ να παραιτηθουν απο την ταξικη παλη,με οσες περγαμηνες κ αν εχουν,ο μαρξισμος-λενινισμος κ τα ιδανικα της εργατικης ταξης θα νικησουν.ειναι το δικαιο.ειναι το φιλολαϊκο κ εχει δικαιωθει.γιαυτο κ θνικησει.
    ναι λοιπον εμπρος για μια κοινωνια ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ.

  2. laiko stroma Νοέμβριος 25, 2012 στις 1:07 μμ #

    Για τη νιοστή γελοία-σιχαμένη επίθεση του εργ. αγώνα απέναντι στο Κόμμα με αφορμή τον Μίσσιο, καμμιά απολογία; Α, μπα.

    Από μεταμοντέρνους αεροναρίτες και μπαχαλοαντιμπατσικούς αρασίτες έως συνασπισμένους αντισεξιστές (των λοιπών μικροαστών μη εξαιρουμένων), όλοι αναπαρήγαγαν τον πονόψυχο εξυπνακισμό και έπεσαν για 487η φορά από τα σύννεφα.

    Keep walking, ηλίες του 16ου (15ου)

    • kraftwerkvs Νοέμβριος 25, 2012 στις 2:10 μμ #

      Μια που το ανέφερες παραθέτω και το εξαιρετικό άρθρο του Εργατικού Αγώνα.

      Δεν είναι αυτό το ΚΚΕ! Δεν είναι αυτός ο Ριζοσπάστης!

      Οι άνθρωποι, τις διαφορές που έχουν σε ζητήματα ιδεολογίας και πολιτικής τις λύνουν εν ζωή. Και τις λύνουν πάντοτε με πολιτικούς και ιδεολογικούς όρους. Δεν τις προσωποποιούν. Δεν ξεπέφτουν ποτέ στην εκδήλωση προσωπικής αντιπάθειας, πόσο μάλλον εμπάθειας, για τέτοια ζητήματα ακόμη και στις περιπτώσεις -που για άλλους λόγους- τέτοια αντιπάθεια μπορεί να υπάρχει. Αυτός πρέπει να είναι ο κανόνας, τουλάχιστον για όσους δηλώνουν κομμουνιστές, για όσους θέλουν ν’ αλλάξουν τον κόσμο.

      Κατάκτηση των ανθρώπων, από αρχαιοτάτων χρόνων, είναι ο σεβασμός του νεκρού. Ποτέ κανείς δεν ασχημονεί βλέποντας να περνάει από μπροστά του μια κηδεία, ποτέ δεν συμπεριφέρεται με μικρότητα σε βάρος ενός νεκρού, ποτέ δεν εκμεταλλεύεται τον θάνατο, την αναγκαστική σιωπή εκείνου που φεύγει για να τον μειώσει τώρα που δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του, τις επιλογές του, την ιστορία του.

      Αιώνες, επί αιώνων, από γενιά σε γενιά έφτασε ως τις μέρες μας η συνήθεια -που υποδηλώνει έναν απόλυτα υψηλό λαϊκό πολιτισμό- να αποχαιρετάμε τους νεκρούς υπογραμμίζοντας αυτά για τα οποία θεωρούμε πως άξιζαν να ζουν, εκείνα τα οποία μας πρόσφεραν, όλα όσα έκαναν και τα θεωρούμε αξιομνημόνευτα. Εδώ, οι ζώντες εκφράζουμε τον υποκειμενισμό μας. Έναν, όμως, αξιοπρεπή, βαθιά ανθρώπινο και πολιτισμένο υποκειμενισμό χωρίς μικρότητες, κακίες και εμπάθειες. Γι’ αυτό και την ώρα του αποχαιρετισμού βάζουμε στην άκρη ό,τι δεν θεωρούμε σωστό, ό,τι είναι μικρό, ακόμη και αναξιοπρεπές, στην εν ζωή συμπεριφορά του νεκρού. Αυτό είναι όρος απαράβατος για κάθε σοβαρό άνθρωπο που σέβεται τον εαυτό του και τους άλλους. Πόσο μάλλον για έναν αγωνιστή υπέρ της αλλαγής της κοινωνίας που θέλει να δηλώνει πως οι ιδέες, οι αρχές και οι αγώνες του στοχεύουν και σ’ έναν ανώτερο, από τον σημερινό, πολιτισμό. Σε μια ανθρώπινη κοινωνία.

      Στις 20 Νοεμβρίου έφυγε από την ζωή ο συγγραφέας Χρόνης Μίσσιος. Ένας άνθρωπος που, με το λόγο και το έργο του ως συγγραφέας, είχε προκαλέσει αντικρουόμενες κρίσεις. Είναι αλήθεια πως, από ένα σημείο και μετά, η στάση του απέναντι στο ΚΚΕ δεν ήταν φιλική. Στους κομμουνιστές πολλές φορές οι απόψεις του προκαλούσαν οργή. Άνθρωπος αιρετικός κατά σύστημα, δεν χαριζόταν σε κανέναν, ανεξαρτήτως αν αυτό που ξεστόμιζε ή έγγραψε ήταν και το ορθό. Έτσι πίστευε, έτσι έπραττε. Είχε όμως αξιοθαύμαστη αγωνιστική ιστορία στην οποία κανείς δεν μπορεί να μην υποκλιθεί.

      Η είδηση για τον θάνατο του Χρ. Μίσσιου φιλοξενήθηκε στο Ριζοσπάστη μέσα σε 93 λέξεις με τον τίτλο «Πέθανε ο Χρόνης Μίσσιος». Διαβάζουμε: «Απεβίωσε χτες, σε ηλικία 82 χρόνων, ο συγγραφέας Χρόνης Μίσσιος. Γεννημένος στην Καβάλα, από γονείς καπνεργάτες, έζησε τα παιδικά του χρόνια σε μια γειτονιά γεμάτη πρόσφυγες. Στα Γιαννιτσά, όπου τον στέλνει ο Ερυθρός Σταυρός, μαζί με άλλα παιδιά για να γλιτώσουν από την πείνα της Κατοχής, περνάει στο ΕΑΜ, ενώ πέρασε για λίγο και από το Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας. Με το έργο του βεβαίως στην πορεία δε στάθηκε στο πλευρό των λαϊκών αγώνων και της δράσης των κομμουνιστών, αφού δεν πίστευε στη διέξοδο της ταξικής πάλης, ενώ βρήκε ‘‘στέγη’’ στη λεγόμενη ‘‘ανανεωτική’’ Αριστερά».

      Το σημαντικό δεν είναι οι λίγες λέξεις του Ριζοσπάστη για τον νεκρό. Το σημαντικό είναι αυτά που γράφονται με τόσο λίγες λέξεις. Και κυρίως αυτά που υπονοούνται. «Πέρασε για λίγο και από το Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας». Αν είναι δυνατόν!!! Καφενείο ήταν ο Δημοκρατικός Στρατός; Περίπατος ήταν ο εμφύλιος για να περάσει κανείς και να φύγει; Κι αφού πέρασε για λίγο, μετά που πήγε; Πήγε στον αντίπαλο; Έκανε διακοπές; Ιδιώτευσε;

      Ο Μίσσιος οργανώθηκε στον Δημοκρατικό Στρατό στην Θεσσαλονίκη με το ξεκίνημα του εμφυλίου πολέμου. Κι όσοι δεν ξέρουν τι θα πει ΔΣΕ στις πόλεις τους πληροφορούμε πως ήταν καθημερινό καρτέρι με τον θάνατο. Τον συνέλαβαν το 1947, τον βασάνισαν και τον καταδίκασαν σε θάνατο. Επί 9 μήνες περίμενε κάθε πρωί να έρθουν να τον πάρουν για εκτέλεση. Φυλακισμένος έμεινε σε όλη τη διάρκεια του εμφυλίου και ποτέ δεν έπαψε να θεωρείται από τους συντρόφους κι από τους διώκτες του μαχητής του ΔΣΕ. Αν ισχύει για τον Μίσιο ότι «πέρασε για λίγο από τον ΔΣΕ», επειδή συνελήφθη και φυλακίστηκε, τότε αυτό πρέπει να ισχύει για όλους τους αντάρτες που έπεσαν στα χέρια του εχθρού.

      Από το 1947 και μέχρι το 1962 ο Μίσσιος έζησε φυλακισμένος και εξορισμένος. Στο μικρό διάστημα 1962- 1967, που έζησε ελεύθερος, διετέλεσε στέλεχος της Νεολαίας ΕΔΑ και ηγετικό στέλεχος της Νεολαίας Λαμπράκη. Η Δικτατορία τον ξαναέστειλε στους γνώριμους τόπους των φυλακών και της εξορίας μέχρι το 1973. Τα πανεπιστήμια του Μίσιου ήταν οι τόποι εγκλεισμού του (Μακρονήσι, Άι- Στράτης, Αβέρωφ, Κέρκυρα, Κορυδαλλός, κ.ά.). Εκεί έμαθε γράμματα, ανάγνωση και γραφή, αφού ως παιδί είχε υποχρεωθεί να εγκαταλείψει το σχολείο στην Δευτέρα Δημοτικού.

      Μια τέτοια αγωνιστική ιστορία ποιος μπορεί να μην την σέβεται; Ποιος μπορεί να μην την έχει ως παράδειγμα; Ποιος μπορεί να την αποσιωπά αντί να την διδάσκει στις νεότερες γενιές; Μόνο κάποιος που δεν έχει ίχνος αγωνιστικού ήθους και αγωνιστικής διαπαιδαγώγησης. Μόνο εκείνος που δεν διδάχτηκε τίποτα από την ιστορία του ΚΚΕ και δεν θέλει να διδαχτεί.

      Το δημοσίευμα στον Ριζοσπάστη για τον θάνατο του Χρ. Μίσιου είναι προσβολή και για την εφημερίδα του κόμματος και για το ίδιο το κόμμα. Το ΚΚΕ των αγώνων και των θυσιών, με την ιστορία των 94 χρόνων ζωής και δράσης, με τους χιλιάδες νεκρούς και βασανισμένους αγωνιστές δεν μπορεί να είναι μίζερο και μνησίκακο, δεν μπορεί να συμπεριφέρεται προσβλητικά στη μνήμη των νεκρών, δεν έχει κανένα λόγο να τους μειώνει και να προσπαθεί να τους απαξιώσει, δεν μπορεί να έχει τέτοια ποταπά στοιχεία πολιτισμού. Το ίδιο ισχύει και για τον Ριζοσπάστη.

      Ποιος επομένως ωφελείται όταν το πρόσωπο του κόμματος και της εφημερίδας του εμφανίζονται τόσο αποκρουστικά; Χωράει συζήτηση; Μόνο ο ταξικός εχθρός και οι πολιτικοί του αντίπαλοι.

      Ποιος πλήττεται όταν οι κομμουνιστές εμφανίζονται μικροπρεπείς, μικρόψυχοι και μνησίκακοι; Μα φυσικά η υπόθεση της εργατικής τάξης, τα ιδανικά και οι αγώνες για μιαν άλλη κοινωνία με έναν ανώτερο πολιτισμό. Πλήττεται το ίδιο το όραμα του σοσιαλισμού.

      Όχι! Ούτε το ΚΚΕ, ούτε ο Ριζοσπάστης, ούτε οι κομμουνιστές μπορούν να έχουν μια τόσο απεχθή εικόνα. Αυτή η εικόνα ανήκει σ’ εκείνους που θέλουν να φέρουν το κόμμα, την εφημερίδα του και τα μέλη του στα δικά τους μέτρα.

      http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-04-19-31-33/561-2012-11-23-13-56-07

      • laiko stroma Νοέμβριος 25, 2012 στις 2:23 μμ #

        Εξαιρετικής αθλιότητας, πραγματικά.

      • kraftwerkvs Νοέμβριος 25, 2012 στις 2:34 μμ #

        πιστεύω βαθιά οτι ο κόσμος ξέρει να ξεχωρίζει που βρίσκεται η αθλιότητα στα συγκεκριμένα άρθρα, αυτό του Ριζοσπάστη και αυτό του Ε.Α.

      • laiko stroma Νοέμβριος 25, 2012 στις 4:41 μμ #

        Και εγώ πιστεύω βαθιά στην ποιοτική υπεροχή της Βανδή απέναντι στον Μπάχ, το δείχνουν τα charts.

        «Θεματοφύλακες» να σου πετύχουν…

      • kraftwerkvs Νοέμβριος 25, 2012 στις 4:50 μμ #

        αυτά που λες αγαπητό στρώμα χαρακτηρίζουν εσένα και όχι εμένα, αυτές είναι οι απόψεις μου και αυτές λέω, ποιός νομίζεις ότι πληγώνεται (όχι συναισθηματικά) απο τέτοιου είδους ύφος εγώ ή το Κόμμα το οποίο υποτίθεται οτι υπερασπίζεις;

        Δεν προσβάλλομαι απο τέτοια Λ.Σ. έτσι και αλλιώς το ίντερνετ έχει τα όρια του όσο αφορά το πόσο μπορεί να βοηθήσει σε ένα διάλογο, είναι προφανές ότι διαφωνούμε, αλλά έχει σημασία τι στάση κρατάμε στην διαφωνία.

        Αυτή η λογική θα σας γυρίσει μπούμερανγκ μια μέρα νατο ξέρεις.

      • laiko stroma Νοέμβριος 25, 2012 στις 5:40 μμ #

        Έγινε. Κάνε «καθρεφτάκι» για να με «νικήσεις» (στο μόνο που έχεις δίκιο είναι τα περί ιντερνετ).

        Η πολιτική αθλιότητα μηνών (αφορμή τα περί Μίσσιου) του εργ. αγώνα παραμένει.

        υ.γ. Και ‘γώ την προσωπική μου άποψη λέω, όχι του γείτονα. γεια.

  3. Υ Νοέμβριος 25, 2012 στις 1:32 μμ #

    • IA Νοέμβριος 25, 2012 στις 3:19 μμ #

      παντως στην Αθηνα ο ιδιαδηλωτες Συριζα-Ανταρσυα-αναρχικοι δεν ξεπερνουσαν τους 600

      • Υ Νοέμβριος 25, 2012 στις 6:35 μμ #

        600 αγωνιστές λοιπόν. Εσύ πώς πολέμησες τους φασίστες σήμερα?

  4. Υ Νοέμβριος 25, 2012 στις 1:32 μμ #

  5. IA Νοέμβριος 25, 2012 στις 3:16 μμ #

    η ξεφτιλα κραφτ βρισκεται στον μισιο στο κυρκο στο βαφειαδη στο φαρακο σε ολους αυτους που πεταξαν στα αστικα σκυλια τους αγωνες και το αιμα (και το δικο τους) που χυθηκε αλλα πιο σημαντικο που θα χυθει για μια αλλη κοινωνια . Ο ΕΑ συντασσεται με το Βημα και τις λοιπες αστοφυλλαδες που σημερα γραφουν υμνους σε εναν προσκυνημενο . Αν δεν το εχεις καταλαβει εχουμε πολεμο κι οποιος γλυφει τα αφεντικα ειναι πλεον εχθρος

  6. Κάρολος Νοέμβριος 25, 2012 στις 5:42 μμ #

    Η ιδεολογία του Μίσσιου, τα τελευταία, τουλάχιστον, χρόνια, όπως φαίνεται ξεκάθαρα στην τελευταία συνέντευξή του, ήταν μικροαστική-αναρχική. Όλες αυτές οι δηλώσεις του κατά του συγκεντρωτισμού, η επιμονή του να μη μνημονεύει καν τις κοινωνικές τάξεις, η απέχθειά του για την τεχνολογία και, κυρίως, το μίσος του για τις πόλεις και η εξύμνηση των μικρών κοινοτήτων του μεσαίωνα και η νοσταλγία για την κοινωνία του χωριού είναι ένας ολοκάθαρος προυντονισμός. Σ’ αυτά προστίθεται και η καθαρά αναρχική αποστροφή για κάθε μορφής εξουσία.
    Φυσικά, ο τελευταίος που θα είχε δικαίωμα να μιλάει κατά του Μίσσιου είναι ο Ριζοσπάστης και το ΚΚΕ, το οποίο έχει το ίδιο μίσος για την τεχνολογία, τις μεγάλες επιχειρήσεις και γενικά είναι τέτοιοι και τόσο «αντικαπιταλιστές» όσο ήταν και ο Μίσσιος, δηλαδή, αντικαπιταλιστές από τη μεριά της μικροαστικής τάξης και όχι της εργατικής. Γι’ αυτό, εξάλλου, το ΚΚΕ είναι και κατά της ΕΕ. Όπως ο Μίσσιος ήταν υπέρ του χωριού και κατά της πόλης, έτσι και το ΚΚΕ είναι υπέρ των χωριστών ευρωπαϊκών κρατών και κατά της ένωσής τους σε ένα ενιαίο κράτος.
    Και το ΚΚΕ είναι και ο Μίσσιος ήταν κατά της εξέλιξης του καπιταλισμού και όχι κατά του καπιταλισμού.

  7. Y Νοέμβριος 25, 2012 στις 10:59 μμ #

    Οι χρυσαυγίτες δηλώνουν ότι είναι περήφανοι που είναι χαρτοπαίκτες με φαλτσέτες και απειλούν ότι θα μας πυροβολήσουν με τα πιστόλια που τους δίνει το κράτος. Και ο ΙΑ από πάνω αντί να πει στο Κόμμα του να βγει να τους τσακίσει ειρωνεύεται τους συντρόφους που βγήκαν και τους στρίμωξαν και πάλι διαδηλώνοντας. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ http://www.youtube.com/watch?v=30MGH4d6csQ&feature=player_embedded

    • λαθραναγνώστης Νοέμβριος 26, 2012 στις 9:19 πμ #

      Ο φασισμός μαζεύει στις τάξεις του κυρίως ασυνειδητοποίητους εργάτες και μεσαία στρώματα που αναζητούν σωτηρία απο τον αφανισμό και τον ξεπεσμό τους στο προλεταριάτο. Δεν τσακίζεται με ξύλο (που κι αυτό χρειάζεται συμπληρωματικά), παρά με την ανάπυξη του λαϊκού κινήματος σε ταξική βάση.

  8. Y Νοέμβριος 26, 2012 στις 10:02 πμ #

    Οι συγκεντρώσεις που έκανε ο κρητικός λαός για να δείξει ότι είναι ιεροσυλία να κάνουν συνέδριο οι ναζιστές στο χώμα του είναι απολύτως νομιμοποιημένες και ταξικές. Είναι μεγάλο λάθος να μη συμμετέχει κανείς σε αυτές.

    • ΨΕΥΔΟΑΙΣΤΕΡΟΣ Νοέμβριος 26, 2012 στις 11:36 πμ #

      Υ το πως μπορεις να πολεμησεις το φασισμο το εχουμε πει πολλες φορες.αν θες κατι για συμπληρωμα φτιαξε ενα videogame κ κανε διαγωνισμο:ποσους φασιστες σκοτωσα σημερα.
      εχω ομως μια αισθηση τοι με ευθυνηση σου γαμησες να ποστακι του Κραφτ.

      • kraftwerkvs Νοέμβριος 27, 2012 στις 8:38 πμ #

        τίποτε δεν γάμησε ο Υ πάμε γερά

    • Y Νοέμβριος 27, 2012 στις 9:53 πμ #

      ε όχι και τίποτα ρε φίλος. Πώς μου τη βγαίνεις έτσι? Δεν είμαι και Τατσόπουλος άλλα ντάξει 😛 (βάλε μπιπ στο »Τατσόπουλος»)

      • λαθραναγνώστης Νοέμβριος 27, 2012 στις 1:56 μμ #

        «Δες, οι άλλοι εχουν αρχίσει
        Και την πλάση έχουν γαμήσει!!

        http://www.antinews.gr/2012/11/27/192014/#comments

      • kraftwerkvs Νοέμβριος 27, 2012 στις 5:54 μμ #

        «τίποτα»,.. εντάξει τώρα είμαι και γώ υπερβολικός, εξάλλου είναι γνωστό ότι είσαι ένας «διονυσιακός» χαρακτήρας ….. χοχοχο

        🙂

      • Γιώργος Τσουκνίδας Νοέμβριος 29, 2012 στις 2:18 μμ #

        Συγνώμη να κάνω μια ερώτηση;Ασχετα του θέματος για τον Χρόνη Μίσσιο.Για σας ο αντιφασιστικός αγώνας γίνεται ξυπνώντας και πηγαίνοντας να χτυπήσεις τους φασίστες;Μιλάτε για αντιφασιστικό αγώνα,κοκορέυεστε για το πως χτυπάτε τους φασίστες κάποιοι απο σας,αλλα ενα έχω να σας πω δεν έχετε καμία μα καμία σχέση με κανένα αντιφασιστικό αγώνα και αν θέλετε σας το αποδεικνύω,μάλιστα αυτό που κάνετε εσείς τώρα το έκαναν και κάποιοι άλλοι στην Γαλλία και στο τέλος κατέληξαν να γίνουν προστάτες μουσικών συγκροτημάτων.Πρώταπολα ο φασισμός είναι η ίδια η εργοδοσία,η φασιστική ιδεολογία είναι η ιδεολογία των αστών που θεωρούν τους κοινωνικά κατώτερους ανθρώπους ως υπάνθρωπους και τους αξίζει η εκμετάλευση γιατί γιαυτό γεννήθηκαν για να τους κοροϊδέυουν και να τους εκμεταλλέυονται οι κοινωνικά ανώτεροι,αν λαμβάνατε υπόψην αυτό θα έπρεπε όχι απο χθές αλλά απο τον προηγούμενο χρόνο να είστε στα εργοστάσια για να αφυπνίσετε τους εργάτες.Τώρα θυμηθήκατε τον αντιφασιστικό αγώνα και τις αντιφασιστικές κορώνες που ανέβηκε η Χρυση Αυγή,μην στεναχωριέστε,πάλι το ΚΚΕ θα το βγάλει το φίδι απο την τρύπα,όπως άλλωστε έτσι έκανε και το 40-41,τότε που κάτι αριστερούληδες σαν εσάς το κατηγορούσαν για εθνικιστικό.Οσο για τον Χρόνη Μίσσιο.Ο καθένας έχει το δικαίωμα να περάσει απο την άλλη πλευρά,αυτό έκανε και ο Χρόνης Μισσιος τι να κάνουμε,να μας συγχωρείτε που δεν είμαστε υποκριτές να χύνουμε κροκοδείλια δάκρυα

  9. IA Νοέμβριος 26, 2012 στις 10:45 πμ #

    Y η ΧΑ ειναι το κρατος κι αν νομιζεις οτι μπορεις να την τσακισεις με πορειες 500-600 ατομων 1-2 φορες το μηνα εισαι πολυ γελασμενος. Το ΚΚΕ αντιμετωπιζει τον φασισμο εκει που τον βρισκει (Λαγκαδας, Καλλιθεα, Γιανιτσα κλπ) και δεν κανει πορειες αναζητωντας φαντασματα.
    Η ΧΑ εχει με βαση τη τελευταια δημοσκοπιση 12%. Νομιζεις οτι μπορεις με το ξυλο να την γυρισεις στο 0,2% ? Αυτο που κανεις εσυ και ολοι οι οψιμοι αντιφασιστες ειναι να βαλετε στο παιχνιδι το ΠΑΣΟΚ τον Συριζα και τη ΔΗΜΑΡ και να μεταφερετε το βαρος του αγωνα από την ταξικη παλη στον νεφελωδη αντιφασισμό

    • Κάρολος Νοέμβριος 26, 2012 στις 1:43 μμ #

      Y η ΧΑ ειναι το κρατος κι αν νομιζεις οτι μπορεις να την τσακισεις με πορειες 500-600 ατομων 1-2 φορες το μηνα εισαι πολυ γελασμενος. Το ΚΚΕ αντιμετωπιζει τον φασισμο εκει που τον βρισκει (Λαγκαδας, Καλλιθεα, Γιανιτσα κλπ) και δεν κανει πορειες αναζητωντας φαντασματα.
      Η ΧΑ εχει με βαση τη τελευταια δημοσκοπιση 12%. Νομιζεις οτι μπορεις με το ξυλο να την γυρισεις στο 0,2% ? Αυτο που κανεις εσυ και ολοι οι οψιμοι αντιφασιστες ειναι να βαλετε στο παιχνιδι το ΠΑΣΟΚ τον Συριζα και τη ΔΗΜΑΡ και να μεταφερετε το βαρος του αγωνα από την ταξικη παλη στον νεφελωδη αντιφασισμό

      Όχι, φίλε Υ, η ΧΑ δεν είναι το κράτος. Αν ήταν έτσι, δε θα είχαμε την ελευθερία να τη βρίζουμε και να ζητάμε να τσακιστεί. Αντί να συζητάμε από τις στήλες την GRANMA, θα συζητάγαμε μέσα από τα κάγκελα, αντί να κάνουμε αντιφασιστικές πορείες, θα κάναμε προαυλισμό στη φυλακή.
      Οι πορείες δε γίνονται για να «αναζητήσεις φαντάσματα», αλλά, για να κινητοποιηθεί ο λαός να κυνηγήσει τα φαντάσματα, που έχουν φαλτσέτες, ρόπαλα και πυροβόλα όπλα.
      Φυσικά, όσο λάθος είναι να μην κατεβαίνει το ΚΚΕ σε πορείες αντιφασιστικές (τα Λαϊκά τα Μέτωπα πόσο γρήγορα τα ξέχασε!), άλλο τόσο λάθος είναι να οργανώνεται ο αντιφασιστικός αγώνας από κομματικές ηγεσίες, αντί να φτιαχτεί ένα πλατύ, αντιφασιστικό μέτωπο (με πρωτοβουλία της αριστεράς, ας μη γελιόμαστε), χωρίς κομματικές ταμπέλες και χωρίς αποκλεισμούς, που θα επιδιώκει το ταχύτερο τη σύσταση παλλαϊκής Πολιτοφυλακής που να αντικαταστήσει την αστυνομία.
      Τελείως λάθος είναι το επιχείρημα ότι εφόσον η ΧΑ έχει 12% δεν μπορεί να καταπολεμηθεί «με το ξύλο». Πρώτα-πρώτα, τους δολοφόνους ναζιστές τους καταπολεμάς με όλα τα μέσα. Εδώ ισχύει αυτό που έγραφε ο Σαρτρ στα «Βρόμικα χέρια» : «Tous les moyens sont bons quand ils sont efficaces» (όλα τα μέσα είναι καλά, όταν είναι αποτελεσματικά). Κι αν τρομάζει το ΚΚΕ από το 12%, ας μας πει όταν η ΧΑ ήταν στο 1,2%, θα ενέκρινε το «ξύλο»; Τα υπόλοιπα, είναι άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε. Δεύτερο, η ίδια η αστική νομοθεσία προβλέπει και τη νόμιμη άμυνα και τη χρησιμοποίηση βίας αν είναι να αποτρέψεις κακουργήματα.
      Μα, το ΚΚΕ πάει ακόμα παραπέρα. Δε θέλει να ενοχληθεί καθόλου η ΧΑ. Γι’ αυτό και δεν άφησε την Κανέλλη να υποβάλει μήνυση στον Κασιδιάρη. Γι’ αυτό και όταν έγινε συζήτηση στην Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής για να καταδικαστεί η συμπεριφορά βουλευτών της ΧΑ ως «μη συνάδουσα» σε βουλευτές. Ο Χαλβατζής έριξε λευκό και μάλιστα καταδίκασε την πρόταση που γίνεται για κήρυξη της ΧΑ εκτός νόμου. Το λευκό το δικαιολόγησε ότι χρειάζεται «νηφαλιότητα» (φαίνεται εκείνη τη στιγμή ήταν πολύ ταραγμένος που αναγκαζόταν να πάρει θέση κατά των συμπαραστατών του ΠΑΜΕ στον Ασπρόπυργο) και «προβληματισμός» (το ΚΚΕ προβληματίζεται αν οι χρυσαυγίτες βουλευτές φέρονται σωστά ή όχι – στο κάτω-κάτω είναι πιστοί στην ιδεολογία τους). Φυσικά, στο βάθος υπάρχει ο φόβος ότι αν αρχίσουν και αποδοκιμάζονται βουλευτές για παράβαση των ποινικών νόμων (αύριο μπορεί να διώκονται κιόλας), ίσως να πάρουν (μεθαύριο) κι άλλοι σειρά, που προτρέπουν τους πολίτες σε απείθεια («ανυπακοή» κατά Αλέκα) στους νόμους και πρωτοστατούν σε καταλήψεις δημόσιων κτιρίων, καλούν τους πανεπιστημιακούς να παρανομούν μην εφαρμόζοντας τους εκπαιδευτικούς νόμους και «θύμισαν» στη Βουλή, μέσω του (αντι)κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΚΚΕ κ. Παφίλη ότι αυτοί «δεν ψήφισαν το Σύνταγμα» (ε, τότε, δε δεσμεύονται οι άνθρωποι από τέτοια αστικά κατασκευάσματα!).
      Το ότι με τις αντιφασιστικές δράσεις «βάζει κανείς στο παιχνίδι το ΠΑΣΟΚ, τον ΣΥΡΙΖΑ και τη ΔΗΜΑΡ» είναι η πλήρης άρνηση ενός αντιφασιστικού μετώπου, γιατί αποκλείει όσους αντιφασίστες δεν είναι οπαδοί του ΚΚΕ. Αυτό μάλιστα που λέγεται από τον «ΙΑ» ότι έτσι «και να μεταφερετε το βαρος του αγωνα από την ταξικη παλη στον νεφελωδη (!) αντιφασισμό» είναι μια απαράδεκτη σκόπιμη σύγχυση του ταξικού αγώνα που πρέπει να διεξάγεται ανεξάρτητα από την απειλή ή όχι του φασισμού με τον αντιφασιστικό αγώνα, που πρέπει να συσπειρώνει άτομα όχι μόνο ανεξάρτητα από κομματική ένταξη, αλλά και από ταξική προέλευση.
      Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις (όταν το υπερταξικό μέτωπο γίνεται εξαιρετικά επίκαιρο), που η «ταξική πάλη» περνάει σε δεύτερο επίπεδο : παράδειγμα, το 1917 στη Ρωσία, όταν , μετά την εκδήλωση του κινήματος του Κορνίλοφ, οι μπολσεβίκοι απόσυραν προσωρινά το σύνθημα για ανατροπή της κυβέρνησης Κερένσκι. Το ίδιο έγινε και το 1940 με την επίθεση της Ιταλίας στην Ελλάδα και με το ΕΑΜ στην Κατοχή. Το ίδιο έγινε και επί χούντας με το Πατριωτικό Μέτωπο που έφτιαξε το ΚΚΕ. Όλα αυτά τα μέτωπα αναγκαστικά ήταν «νεφελώδη», γιατί αν έβαζαν σαν κύριο ζήτημα την «ταξική πάλη», αυτό θα ήταν καθαρή διάσπαση του αγώνα και ή θα σταύρωναν τα χέρια, ή, ακόμα χειρότερα, σα γνήσιοι τροτσκιστές ή αρχειομαρξιστές θα έλεγαν να «αγκαλιάσουμε τους γερμανούς φαντάρους» και να μην κάνουμε μέτωπο με τους ταξικούς εχθρούς, τους αγγλογάλλους ιμπεριαλιστές.
      Υ.Γ. Κορυφαίο παράδειγμα «νεφελώδους αντιφασισμού» ήταν η απόφαση της 3ης Διεθνούς για αυτοδιάλυσή της, για να διευκολυνθεί ο αντιφασιστικός αγώνας και να αποτραπεί η διάσπασή του.

    • Кроткая Νοέμβριος 26, 2012 στις 3:28 μμ #

      οπότε ας τους αφήσουμε να σφάξουν μερικές εκατοντάδες μετανάστες ακόμα, να την πέσουν σε μερικές δεκάδες ομοφυλόφιλους, αριστερούς κι αναρχικούς ακόμα κι ας κάτσουμε να τους κοιτάμε, γιατί αν αντιδράσουμε, βάζουμε στο παιχνίδι το πασοκ, το συριζα και τη δημαρ.

      κ γαμώ τις πολιτικές εκτιμήσεις της συγκυρίας, μπράβο.

  10. Y Νοέμβριος 26, 2012 στις 12:34 μμ #

    Δε μίλησε κανείς για ξύλο εκτός αν πρέπει να υπερασπιστεί κανείς τη ζωή ενός συνανθρώπου του που αυτά τα γουρούνια επιτίθονται (εκτός αν είναι κι αυτό »οπορτουνιστικό»). Μίλησα για το ορθόν της λαϊκής κινητοποίησης ενάντια στα αλωνίσματα και τις παγανιές των φασιστών. Και το απαράδεκτον της μη συμμετοχής του ΚΚ (αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ) σε τέτοιες κινητοποιήσεις. Τι περιμένετε? Να βγάλουν τα κρατικά κουμπούρια τους και να σας πυροβολάνε?

    Ο αντιφασισμός και η ταξική πάλη είναι συνυφασμένα. Όποιος δεν έχει καταλάβει αυτό δεν έχει καταλάβει τίποτα.

  11. IA Νοέμβριος 26, 2012 στις 3:57 μμ #

    Υ ο αντιφασισμός ειναι συνυφασμενος με την ταξικη παλη αλλα λαβε υποψη σου οτι και ο Τσωρτσιλ αντιφασιστας ήταν αλλά και σημερα οι ΗΠΑ (το πιο αυταρχικο κράτος στον κόσμο) εχει νομους που απαγορευουν τη σβαστικα. Να σου θυμισω οτι και η ΕΕ εχει κυρηξει παρανομη την αρνηση του ολοκαυτωματος και δημιουργησε σοβαρα εμποδια στη συμμετοχη Χαιντερ στην αυστριακη κυβερνηση.
    Με αλλα λογια ο φασισμός ειναι μια μορφη διαχειρησης που η αστικη ταξη επιλεγει η δεν επιλεγει να χρησιμοποιησει για να τσακισει το εργατικο κινημα. Οσο ο φασισμός δεν ειναι επιλογή της το να τον βαλεις σαν πρωτο θεμα στην ατζεντα σου αποπροσανατολιζεις
    Στην Ελλάδα η ΧΑ λειτουργει σαν λαγος της κυβερνησης
    Ξενιος διας – κυνηγι μεταναστων
    παρεμποριο – ξυλο στα πανηγυρια
    ανεργια – φταινε οι ξενοι
    διαφθορα – τα καθαρα χερια του μιχαλιολακου
    28η οκτωβριου – επιστροφη στον Μεταξα
    Πολυτεχνειο – δεν υπηρξαν νεκροι

  12. IA Νοέμβριος 26, 2012 στις 4:13 μμ #

    Kροτκαρ
    Δεν ξερω αν αναφερεσε σε αυτα που εγραψα παραπανω οταν γραφεις ‘οπότε ας τους αφήσουμε να σφάξουν μερικές εκατοντάδες μετανάστες ακόμα, να την πέσουν σε μερικές δεκάδες ομοφυλόφιλους, αριστερούς κι αναρχικούς ακόμα κι ας κάτσουμε να τους κοιτάμε, γιατί αν αντιδράσουμε, βάζουμε στο παιχνίδι το πασοκ, το συριζα και τη δημαρ’

    Καταρχην δεν ειπα να μην απαντας στην προκληση με τον προσφοροτερο τροπο κατα δευτερο οι επιθεσεις στους μεταναστες εχουν ξεκινησει απο τη δεκαετια του 1990 δεν ειναι σημερινο φαινομενο. Απλως τοτε δρουσαν περισσοτερο στα σκοτεινα και δεν διαφημιζαν τις πραξεις τους. Και στη διαρκεια των συγκεντρωσεων των αγανακτισμενων στι συνταγμα υπηρχαν λιντσαρισματα μεταναστων κλπ.

    Η ερωτηση ειναι απλη οι συγκεντρωσεις 1-2 φορες το μηνα σωζουν τους μεταναστες απο τον ξυλοδαρμό ? Οι αντισυγκεντρωσεις (οπως στην Κρητη λες και μονο εκει υπηρχαν θυματα του ναζισμού) νομιζεις οτι εχουν πρακτικο αποτελεσμα ?. Ολα αυτα οσο και να το αρνειται ο Υ περιοριζουν την αντιφασιστικη παλη σε κλωτσοπατιναδα (που και αυτη με τη συνδρομη των ΜΑΤ καταληγει σε βαρος των αλληλεγγυων).

    Η ΧΑ την ατζεντα της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ υπηρετει παρολα τα παχια λογια. Αρα αν θες στον αγωνα εναντια στη ΧΑ να βαλεις ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-ΝΔ απλως βαζεις τα χερια σου και βγαζεις τα ματια σου

    Αν πραγματικα θελεις αποτελεσματα χρειαζεται οργανωση των μεταναστών αλλά και των ντοπιων οχι σε μονοθεματικες αντιφασιστικες επιτροπες αλα σε λαικες επιτροπες που και το ρευμα δεν αφηνουν να κοπει και το σχολειο να μην συγχνευτει κι ο γειτονας τους να μην λυντσαριστεί επειδη ειναι λιγο πιο σκουρος

  13. Y Νοέμβριος 26, 2012 στις 5:40 μμ #

    Συμμετέχεις εσύ ΙΑ σε λαϊκή επιτροπή?

  14. κομμαντο πατριωτικής εντροπίας Νοέμβριος 26, 2012 στις 11:23 μμ #

    Λαθραναγνώστη

    Σε ποιά μεσαία στρώματα αναφέρεσαι? Στους μικροεπιχειρηματίες που ψήφισαν ΝΑΖΙ στο μεγαλύτερο ποσοστό τους? ξέρεις αυτοί οι μικροεπιχειρηματίες τι κουμάσια είναι? έχεις γνωρίσει ποτέ κάποιον? ξέρεις τη σχέση πολλών τέτοιων ‘μικρο’επιχειρηματιών με τα κυκλώματα της νύχτας? ξέρεις ότι πολλά απαυτά τα ‘μικρο’μάγαζα τυροπιτάδικα ταβέρνες σκατομπαρ κάθε είδους είναι στέκια μπάτσων και ασφαλιτών? γνωρίζεις σε τί συνθήκες σκλαβιάς δουλεύουν οι 3-4-5 υπάλληλοι αυτών των ‘μικρο’επιχειρηματιών?
    Για ΣΚΟΤΩΜΑ είναι οι κύριοι. Και ευτυχώς που φανέρωσαν ξεκάθαρα στις τελευταίες εκλογές το ΧΙΤΛΕΡΙΚΟ πρόσωπό τους.

    Οι ‘ασυνειδητοποίητοι’ εργάτες και γενικά όλο το θρασύδειλο σκυλολόι των 400000 που ψήφισαν τους απογόνους των ταγματασφαλιτών μόλις δουν ότι τα φιλαράκια τους τρώνε πολύ ξύλο και παλεύουν για τη ζωή τους κάθε φορά που πάνε να ακουμπήσουν προλετάριο έλληνα ή ξένο, θα λακίσουν. Μόνο έτσι τους αντιμετωπίζεις τους ψηφοφόρους των ΝΑΖΙ. Δεν τους κάνεις πολιτική προπαγάνδα. Είναι θρασύδειλα προσκυνημένα ανθρωπάκια. Υπάρχει ένα τμήμα της ελληνικής κοινωνίας που είναι τέτοιο. Όπως υπήρχε και τη δεκαετία του ’40. Να μην το πούμε? Να κρατήσουμε politically correct στάση και να τους καλέσουμε στο κίνημα σε ‘ταξική βάση’?

    Υπάρχουν κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας που έχουν παλιούς λογαριασμούς αίματος με άλλα κομμάτια. Δεν ξεχνάμε τους παππούδες μας. Ευρύ μέτωπο για να τους τσακίσουμε και άμα τους τσακίσουμε θα έχουμε κάνει ένα τεράστιο βήμα για την ταξική πάλη στη χώρα.

    • λαθραναγνώστης Νοέμβριος 27, 2012 στις 10:03 πμ #

      Δεν τίθεται θέμα αν η στάση που θα κρατήσουμε απέναντι στους ψηφοφόρους της Χ.Α είναι politically correct ή όχι, αλλά αν είναι αποτελεσματική και αν μπορεί να απεγκλωβίσει και να αποτρέψει την συσπείρωση μαζών σ αυτό το κόμμα.
      Συμφωνώ ότι υπάρχουν όλα αυτά τα είδη των λούμπεν, των ασυνειδητοποίητων εργατών, των μικροεπιχειρηματιών και των νοικοκυραίων που λες, οι οποίοι όχι μόνο το 40 αλλά και με τη χούντα συνεργάστηκαν μια χαρά. Αλλά όμως υπάρχουν και τα παιδιά τους, τα οποία ακόμα δεν έχουν αλλοτριωθεί. Μην ξεχνάμε ότι οι σημερινοί φοιτητές είναι κυρίως παιδιά μικροαστικών οικογενειών. Υπάρχουν ακόμα μικροεπιχειρηματίες νοικοκυραίοι και ασυνειδητοποίητοι εργάτες, που το σκέφτονται μεν αλλά δεν έχουν προσχωρήσει στη Χ.Α.
      Σε όλους αυτούς απευθυνόμαστε και ούτε μπορούμε, ούτε το θέλουμε να τους τρομοκρατήσουμε, αλλά να τους πάρουμε συνειδητά μαζί μας.

      • Y Νοέμβριος 27, 2012 στις 11:48 πμ #

        Λαθρά ο τύπος στο λέει στα μούτρα: είμαστε ο υπόκοσμος με τις φαλτσέτες και τώρα οπλοφορούμε και νομίμως. Πρέπει να μη βγαίνουν από τα σπίτια τους γιατί θα βρίσκουν παντού το λαϊκό κίνημα να τους κράζει.

      • λαθραναγνώστης Νοέμβριος 27, 2012 στις 12:44 μμ #

        Υ, Αυτούς που τα λένε αυτά, τους έχεις χαμένους έτσι κι αλλιώς και δεν πρέπει να σε παρασύρουν σε σεχταριστικές κινήσεις. Στους υπόλοιπους που σκέφτονται να κάνουν το βήμα πρέπει να στρέψεις την προσοχή σου. Κι αυτό θα γίνει με πολιτική-ιδεολογική δουλειά και όχι με πράξεις που θα ηρωποιούν τους χρυσαυγήτες, που θα τους δίνουν λαβές να αναπτύσσουν ρητορεία που αρέσει στους νοικοκυραίους. Δεν είμαι αντίθετος στον αντιφασιστικό ακτιβισμό, αλλά πρέπει να συνδυάζεται με ιδεολογικό πολιτική δουλειά πάνω στα ευρύτερα προβλήματα του συστήματος.

  15. Y Νοέμβριος 27, 2012 στις 1:41 πμ #

    O επιθεωρητής Vandersmissen το καμάρι της αστυνομίας των Βρυξελλών πίνει το γαλατάκι του. (από κάμπους και λαγκάδια κατεβαίνει η αγροτιά, μ’υψωμένα τα δρεπάνια χαιρετά την εργατιά) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=466548583391210&set=a.109408042438601.4552.100001082184349&type=1&theater

    • λαθραναγνώστης Νοέμβριος 27, 2012 στις 8:37 πμ #

      Batse au lait!!

  16. Y Νοέμβριος 27, 2012 στις 9:51 πμ #

    οι δρόμοι γύρω από την Ευρωβουλή είναι τίγκα με γύρω στα 800 τραχτέρια. Η πλάκα είναι ότι ένα μεγάλο μέρος είναι από τη Γερμανία.

    • Κάρολος Νοέμβριος 27, 2012 στις 12:10 μμ #

      «Ο μικρογεωργός στις συνθήκες του καπιταλισμού γίνεται -είτε το θέλει είτε όχι, είτε το παίρνει είδηση είτε όχι-εμπορευματοπαραγωγός. Και σ΄αυτή την αλλαγή βρίσκεται όλη η ουσία του ζητήματος. Και μόνη αυτή η αλλαγή, κι όταν ακόμα δεν εκμεταλλεύεται μισθωτούς εργάτες, τον κάνει έτσι ή αλλιώς ανταγωνιστή του προλεταριάτου, τον κάνει μικροαστό. Ο μικρογεωργός πουλάει το προϊόν του, ο προλετάριος πουλάει την εργατική του δύναμη. Οι μικροί γεωργοί, σαν τάξη, δεν μπορούν παρά να αποβλέπουν στην ύψωση των τιμών των γεωργικών προϊόντων, κι αυτό ισοδυναμεί με συμμετοχή τους, μαζί με τους μεγάλους γαιοχτήμονες, στο μοίρασμα της γαιοπροσόδου, ισοδυναμεί με αλληλεγγύη τους με τους τσιφλικάδες ενάντια στην υπόλοιπη κοινωνία. Στο βαθμό που αναπτύσσεται η εμπορευματική παραγωγή, ο μικρογεωργός, λόγω της ταξικής του θέσης, γίνεται αναπόφευχτα μικροτσιφλικάς».
      (Λένιν, Νέα στοιχεία για τους νόμους ανάπτυξης του καπιταλισμού στη γεωργία, 1914-1915)

  17. namsenoiazei Νοέμβριος 27, 2012 στις 7:53 μμ #

    πως φτάνετε από το ένα θέμα στο άλλο δε μπορώ να καταλάβω.
    Είναι υποκριτικό όταν πεθαίνει κάποιος άνθρωπος να αλλάζεις γνώμη μετά το θάνατό του. είναι σαν τα ρεπορτάζ στην τιβι, που όταν πεθαίνει-σκοτώνεται κάποιος, βγαίνουν τα σόγια-γείτονες-άσχετοι και λένε πόσο καλό παιδί ήταν. ενώ πριν μέρες τον κράζανε. Ο ρίζοσπάστης ήταν απλά ειλικρινής. Τί να κάνουμε τώρα; να ήταν πιο διακριτικός; θα τον φέρει πίσω;

    Όσον αφορά την ΧΑ είναι πολύ «εύκολο» το συμπέρασμα «πάμε να τους δείρουμε». Αυτοί έχουν φάει τόσο ξύλο απ την οικογένεια τους μικρά παιδιά που δε νομίζω να τους αλλάζεις έτσι ούτε τους φοβίζεις με τα δόντια τους σπασμένα. Δυστυχώς μόνο με την πολιτική σου επιρροή στον απλό κόσμο μπορείς να αναστρέψεις αυτό το φαινόμενο δείχνοντας την διέξοδο απ την κρίση.

  18. Redpersonality Νοέμβριος 27, 2012 στις 8:13 μμ #

    ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΓΛΥΦΑΔΑ: Έδιωξαν τα φασιστοειδή από τη γειτονιά
    http://tinyurl.com/fasistess

    • ΨΕΥΔΟΑΙΣΤΕΡΟΣ Νοέμβριος 27, 2012 στις 9:07 μμ #

      οποιος λεει οτι οτι οι 400 κ πλεον χιλιαδες ψηφοφοροι ειναι φασιστες κ απλα δεν ξερει τι του γινεται κ να παει να μιλησει με καναν εργατη να καταλαβει πως σκεφτεται κ να αφησει το μκροαστικο εξυπνακισμο του στην ακρη.ναι υπαρχει εκφασισμος κ δεν πρεπει να το κρυβουμε.κ αναρωτηθειτε κ καποιοι γιατι με τοση θερμη υποστηριζατε τις πλατειες καποτε.εκει να δεις φασισμος.θυμηθειτε επισης κ τις αποφασεις της ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ.
      ναι οι χρυσαυγιτες αντιμετωπιζονται με το ξυλο κ με τη συγκεντρωση δυναμεων σε κρισιμες στιγμες.αν τους δεις να χτυπανε χτυπα τους κ συ.δε μπορει να θεωρητικολογεις την ωρα που χτυπανε εργατες,ταξικα αδελφια σου με διαφορετικο χρωμα.
      το ζητημα ειναι τι κανουμε την πολιτικη επιρροη των ιδεων τους.κ εκει χρειαζεται επι ταπητος να πει το ζητημα της εξουσιας κ να συγκντρωθουν δυναμεις πανω εκει.με αιτηματα κρικους που αφορουν τα τακτικα κ στρατηγικα θεματα να συσπειρωθουν δυναμεις για την ανατροπη του καπιταλισμου.η ριζοσπαστικοποιηση κ πολιτικοποιηση του λαου κ του κινηματος μας εινια οροι για την καταπολεμηση καθε εκμεταλλευτικης θεωρειας κ για φιλολαϊκη διεξοδο απο την κριση.

      για το Μισιο θα ελεγα οτι ο ΕΑ βριθει υποκρισιας κ εχει παρει εαναν δρομο κατα τον οποιο υπερασπιζεται καθε «πρωην»..κ κατα την αποψη μου σκυλευουν πανω στο πτωμα του νεκρου.δεν προκειται εγω εδω να σχολιασω το τι ελεγε κ εκανε τα τλευταια χρονια.αλλα ο αντικκεδισμος
      ειναι συνηθεια των πρωην κομμουνιστων.

      • kraftwerkvs Νοέμβριος 27, 2012 στις 10:27 μμ #

        καλά έχετε υπερβεί τον εαυτό σας,
        «υποκρισία» λες………… ???
        «σκυλεύουν πάνω στο πτώμα του νεκρού» λες……………???
        μα διάολε τι είναι αυτά που λες γάμωτο μου δηλαδή θα αρχίσω να τραβάω τα μαλλιά μου(ε?)

        σκύλευμα είναι να λες ότι είσαι κομμουνιστής και να μην μπορείς να αναγνωρίσεις εικοσι πέντε χρόνια εξορίας φυλακής ενός αγραμμάτου εργάτη και άν έπεσε και δεν ξανασηκώθηκε στα τελευταία χρόνια της ζωής του εσύ σαν κομμουνιστής ανεξάρτητα απο την όποια κριτική σου πρέπει να τουλάχιστον ο΄ταν πεθαίνει και γράφεις ένα κωλοάρθρο να πεις ότι αυτός ο κερατάς αφού «περασε για λίγο απο τον ΔΣ» έφαγε και εικοσι πέντε χρόνια απο την ζωή του στα βασανιστήρια και στις φυλακές!!

        Δεν είπαμε να του κάνει άγαλμα του ΚΚΕ και να πηγαίνει στην επέτειο του θανάτου του να καταθετει στεφάνι η ΠΕΑΕΑ.

        Αν δεν έχεις το ηθικό ανάστημα να το κάνεις ούτε αυτό τότε τι σκατά καλύτερη κοινωνία θέλει να φτιάξεις (ο δεύτερος ενικός είναι σχήμα λόγου δεν αναφέρεται μονο σε σένα).

      • Κάρολος Νοέμβριος 27, 2012 στις 10:35 μμ #

        Πολύ σωστά : «αν τους δεις να χτυπάνε, χτύπα τους κι εσύ». Το «ταξικά αδέλφια» είναι λάθος, γιατί οι περισσότεροι από αυτούς που κυνηγάνε οι χρυσαυγίτες δεν είναι εργάτες. Εξάλλου, εδώ γίνεται ένα επιζήμιο μπέρδεμα του φυλετικού ζητήματος με το κοινωνικό. Δεν έχει σημασία αν αυτός που έχει «διαφορετικό χρώμα» ανήκει στην άλφα ή στη βήτα κοινωνική τάξη ή ομάδα. Εσύ θα υπερασπιστείς το δικαίωμά του να μη διώκεται για το χρώμα του. Μην ξεχνάς ότι η πιο γνήσιος ρατσισμός εκδηλώθηκε από το χιτλερικό καθεστώς απέναντι στους Εβραίους, που ήταν σε μεγάλη αναλογία εύποροι και μέχρι σήμερα βρίσκει απήχηση ο μύθος ότι η παγκόσμια οικονομία βρίσκεται στα χέρια των Εβραίων.
        Και στη δεύτερη παράγραφο του σχολίου σου είναι ανακατωμένος ο αντιρατσισμός με την «ανατροπή του καπιταλισμού» και τη «φιλολαϊκή έξοδο από την κρίση». Αυτά είναι τρία διαφορετικά πράγματα. Τα δύο τελευταία δεν πρέπει να προβάλλονται μαζί με τον αντιρατσισμό, γιατί έτσι διασπάται ο αντιρατσιστικός αγώνας. Άσε που η «φιλολαϊκή διέξοδος από την κρίση», προϋποθέτει τη διατήρηση του καπιταλισμού.
        Όσο για το να «μπει επί τάπητος το ζήτημα της εξουσίας», αν εννοείς το ζήτημα της κατάληψης της εξουσίας, θα έλεγα ότι αυτά είναι όνειρα καλοκαιρινής νύχτας, αν δεν είμαστε στο τέλος του Νοέμβρη. Φαίνεται παρασύρθηκες από την ηπιότητα του καιρού.

      • λαθραναγνώστης Νοέμβριος 27, 2012 στις 10:37 μμ #

        Τη δημοσιότητα που γνωρίζει ο Μίσσιος νεκρός, ως αντι-ΚΚΕ εργαλείο, ούτε που την ονειρεύτηκε όσο ζούσε.
        Αν αυτό δεν είναι σκύλευση νεκρού, τότε τι είναι?
        Πέρα απο τα παραπάνω. Οι αγωνιστικές περγαμηνές, όταν εξαργυρωθούν ή πεταχτούν, χάνονται.

      • kraftwerkvs Νοέμβριος 27, 2012 στις 11:09 μμ #

        ναι ακόμα και αυτά τα απίστευτα που γράφεις δεν συνιστούν σκύλευση νεκρού, θα μπορούσες να το ισχυριστείς αυτό αν ο νεκρός ήταν κομμουνιστής και χρησιμοποιούσαν το όνομα του εκ των υστέρων προσπαθώντας να δώσουν άλλη ερμηνεία στο έργο του και στις απόψεις του προκειμένου να την φέρουν στα μέτρα τους και να την αποσπάσουν απο την κοινή του πορεία με το κόμμα, κάτι τέτοιο με τον Μίσσιο δεν συμβαίνει.

        Ο χαρακτηρισμός είναι «άλλα ντάλα της παρασκευής το γάλα»

        Οι αγωνιστικές περγαμηνές λες χάνονται όταν κάποιος εξαργυρώσει ή τις πετάξει, καλά το ζήτημα είναι πότε χάνονται το ότι έπαψε να είναι κομμουνιστής αυτό δεν «καιει» την αγωνιστική του ιστορία, ξέρεις αγωνιστές υπάρχουν και εκτός των κομμουνιστών, είναι άλλο (για άλλη μια φορά) να θεωρείς κάποιον που έπαψε να είναι κομμουνιστής , μη κομμουνιστή ή ακόμα και πολιτικό αντίπαλο, και είναι άλλο αυτος που έγινε αναρχικός, ευρωκομμουνιστής, οικολόγος ή δεν ξέρω και γώ τι άλλο να λες ότι χάθηκαν, δηλαδή μπορεί να το λες αλλά αυτό θα σου στοιχίζει πολιτικά γιατί τέτοιες χοντράδες μπορεί να νομίζεται ότι είναι τσάμπα γιατί έχουν τον χαρακτήρα του «κάθομαι στο πληκτρολόγιο και γράφω ότι θέλω» αλλά τα βλέπει και κόσμος αυτά και σχηματίζει άποψη απο αυτά που λέγονται.

        Τέτοιες πολιτικες σβουνιές έχουν φτάσει το ΚΚΕ στο 4,5, συνεχίστε σε καλό δρόμο είσαστε.

      • λαθραναγνώστης Νοέμβριος 27, 2012 στις 11:31 μμ #

        Και για να γίνω και λίγο βλάσφημος, καρφί δεν μου καίγεται αν τον Μίσσιο τον σκυλεύουν τώρα, μετά θάνατον, αυτοί που τους εξυπηρέτησε όσο ζούσε.
        Το βιβλίο του «εσυ σκοτώθηκες νωρίς» είχε γίνει το αντικομουνιστικό ευαγγέλιο ο 85 όταν εκδόθηκε και δηλητηρίασε την ιδεολογία πολλών παιδιών που τους το πλασάρισε το σύστημα κι έγινε και το ιδεολογικό άλλοθι για τους πουλημένους στο ΠΑΣΟΚ αριστερούς, που κάνανε δηλώσεις μετανοίας και αποκήρυξης της αριστεράς για να πάρουν τζάμπα συντάξεις.
        Και ο άθλιος, παρόλο που έβλεπε πόσο κακό προκαλούσε, δεν βγήκε καν σε μια συνέντευξη να πεί κάτι τέλος πάντων…ότι δεν ήταν αυτός ο σκοπός του….ή κάτι παρόμοιο.
        Ας τον υμνήσουν λοιπόν αυτοί που τους υπηρέτησε και μην ζητάτε και τα ρέστα.
        Υπήρξαν χιλιάδες αγωνιστές, που υπέφεραν πολύ περισσότερα απ αυτόν και που απομακρύνθηκαν αθόρυβα και διακριτικά όταν κατάλαβαν ότι πλέον δεν συμφωνούσαν χωρίς να προσπαθήσουν να κάνουν κακό και να φτύσουν το αγωνιστικό τους παρελθόν!

      • kraftwerkvs Νοέμβριος 27, 2012 στις 11:47 μμ #

        δηλητηρίασε την ιδεολογία πολλών παιδιών και όχι μόνο το ήξερε αλλά δεν έκανε τίποτα κι όλας

        …………………………………………………………………………….

        καλά τώρα δεν ξέρω τι να πω σε αυτά που λες ή μάλλον ξέρω …….είσαι χλιμίτζουρας!

        .

      • λαθραναγνώστης Νοέμβριος 27, 2012 στις 11:53 μμ #

        Οι καλοί χριστιανοί, όταν πεθαίνει κάποιος, αναθέτουν στο Θεό την υποχρέωση να τον κρίνει και κατά συνέπεια να κρατήσουν αυτοί την ηθική τους άμεμπτη – δεν κρίνουμε τους νεκρούς.
        Οι άθεοι, δεν έχουν τέτοιες πολυτέλειες, να αναθέτουν τις μικρότητές τους σε Θεούς και κάνουν μόνοι τους τις βρομοδουλειές τους!

      • kraftwerkvs Νοέμβριος 28, 2012 στις 12:17 πμ #

        μπάα δεν είσαι πλήρως ενημερωμένος υπάρχουν και άλλοι εκτός απο τους δύο τους οποίους αναφέρεις και στους οποίους δεν ανήκεις έτσι και αλλιώς, στον μεσαίωνα ας πούμε την Ιερά Εξέταση που εκαιγε τους αιρετικούς, τους προδότες του Θεού, αυτούς που είχε μπεί ο Βελζεβούλης μέσα τους, αλλα και πιο παλιά ο Σωκράτης καταδικάστηκε να πιει το Μοχίτο του, γιατί διέφθειρε τους νέους, στο Σάλεμ καίγανε τις κοπέλες γιατί ήταν μάγισσες, μέχρι και ο Γαλιλαίος «πείσθηκε» απο τέτοιους ότι η Γη δεν γυρίζει, γιατί όπως λεει και ο Ζουγανέλης άμα γύριζε θα πέφταμε………….

        καληνύχτα απο εδώ

  19. Y Νοέμβριος 27, 2012 στις 9:06 μμ #

    Aυτά στη Γλυφάδα έγιναν με πρωτοβουλία του Δήμαρχου Κορτζίδη. Είναι απαράδεκτο που στην Κρήτη το ΚΚΕ δε συμμετείχε από ότι φαίνεται πουθενά.

    • ΨΕΥΔΟΑΙΣΤΕΡΟΣ Νοέμβριος 27, 2012 στις 9:19 μμ #

      ρε Υ ο ΚΚΕ δεν κανει ατισυγκεντρωσεις.κ σωστα κατ εμε.αυτο στο Ελληνκο κ Γλυφαδα ειναι ενα καλο δειγμα του τι πρεπει να κανουμε.γενικα ο αντιφασιστικος αγωνας ειναι λαθος.το ιδιο κ ακτιβισμος.το ζητημα ειναι η πληρης ιδεολογικοπολιτικη αντιπαρθεση κ η πρακτικη αντιμετωπιση σε πραξεις βιας παο μερους τους.τα αλλα ολα ειτε περιττευουν ειτε βλαπτουν.

  20. λαθραναγνώστης Νοέμβριος 27, 2012 στις 9:08 μμ #

    Διάγγελμα του Σαμαρά τώρα στη ΝΕΤ.
    Παίζουν τα ρέστα τους!!

  21. Υ Νοέμβριος 28, 2012 στις 12:13 πμ #

    κανά λινκάκι παίζει να κόψετε ρε άχρηστοι? μας έχετε τρελάνει στο σιδηρόδρομο?

    • ΨΕΥΔΟΑΙΣΤΕΡΟΣ Νοέμβριος 28, 2012 στις 1:37 πμ #

      δε σου γουσταρει το πορταλακι ε?οκ για να το ξερω να ποσταρω καθε μερα κ απο 100

  22. Υ Νοέμβριος 28, 2012 στις 1:08 πμ #

    Καλά σου λέει ο Κραφτ Λαθρά. Είσαι μεγάλος χλιμίτζουρας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: