Όσα συνέβησαν χτες 25/10 στο ΓΣ της ΑΔΕΔΥ μας αφορούν όλους και όλες!

28 Οκτ.
Αναδημοσίευση από το http://babushkagr.blogspot.be/

  • Τι πρότειναν οι Παρεμβάσεις στο Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ
  • Πώς πάρθηκε η απόφαση για 24ωρη απεργία 
Σε μια συγκυρία με ανοιχτή κυβερνητική αστάθεια, η οποία –παρά τους θεατρινισμούς– στην πραγματικότητα αποδεικνύει και το φόβο που υπάρχει στο κυβερνητικό στρατόπεδο για τη λαϊκή οργή και την αντίσταση των εργαζόμενων, θα περίμενε κανείς το συνδικαλιστικό κίνημα να βγει μπροστά, ακριβώς αυτή τη στιγμή, και να καλέσει όλες τις κοινωνικές δυνάμεις για να τη μετατρέψει σε πραγματική πολιτική κρίση. Τώρα είναι η ώρα για να δώσουμε αγώνες όχι απλώς αποφασιστικούς αλλά νικηφόρους, για να απαλλαγούμε από αυτή την κυβέρνηση, την Τρόικα, την ΕΕ και το ΔΝΤ και την πολιτική τους.
Αντ’ αυτού, η εισήγηση της ΕΕ της ΑΔΕΔΥ ήταν «μία από τα ίδια», με μια γενική 24ωρη απεργία στις 9 Νοέμβρη, πολύμορφες δράσεις, συναυλία και άλλη μία απεργία την ημέρα πανευρωπαίκής δράσης στις 14 Νοέμβρη (δηλαδή μετά την ψήφιση των μέτρων). Για άλλη μια φορά πρότειναν κινητοποιήσεις που δεν εντάσσονται σε κανένα σχέδιο ανατροπής των μέτρων και όχι απλώς πολιτικής διαμαρτυρίας.
Είναι προφανές πόσο μακριά από τις αγωνίες, τις ανάγκες και τις διαθέσεις της κοινωνικής πλειοψηφίας βρίσκονται οι προτάσεις της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ. Αλλά και η ηγεσία της Αυτόνομης Παρέμβασης, που πρότεινε απογευματινή αντιφασιστική συναυλία στις 28 Οκτώβρη (όταν υπάρχουν ήδη καλέσματα συλλόγων και συλλογικοτήτων για παρέμβαση στις παρελάσεις), 48ωρη απεργία στις 8-9/11 και παρέθεσε αποσπασματικές κινηματικές δράσεις διαφόρων χώρων για να στηριχτούν από την ΑΔΕΔΥ, δεν φαίνεται να αφίσταται από τη λογική ότι τα μέτρα θα περάσουν ούτως ή άλλως.
Στην πορεία της συζήτησης, όμως, έγινε σαφές ότι η άνευρη πρόταση της Εκτελεστικής Επιτροπής δεν εξέφραζε ούτε καν κάποια από τα στελέχη των ίδιων των παρατάξεων που την παρουσίασαν! Η πίεση των εργαζόμενων για κινητοποιήσεις που θα έχουν πραγματικό περιεχόμενο ανατροπής, αποφάσεις σωματείων και Ομοσπονδιών που έχουν ήδη παρθεί, αλλά και η πρόταση των Παρεμβάσεων για γενική πολιτική απεργία διαρκείας (βλ. συνημμένο), η οποία για πρώτη φορά πήρε 10 ψήφους (ενώ οι εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων είναι μόνο 4), τροποποίησαν τα πράγματα. Τελικά και η ΔΑΚΕ (αποδεκατισμένη, καθώς περισσότερα από τα μισά στελέχη της είχαν αποχωρήσει ήδη για να μην κληθούν να ψηφίσουν τίποτα…) διαφοροποιήθηκε από το πλαίσιο της ΕΕ καιπρότεινε να αποφασιστεί απεργία για όλες τις μέρες που τα νέα μέτρα θα συζητιούνται στη Βουλή, καθώς και καταλήψεις στους χώρους δουλειάς με κάλυψη από την ΑΔΕΔΥ. Η ΠΑΣΚΕ σε πανικό υπαναχώρησε στην πρόταση να μην ψηφιστεί τίποτα πέρα από εξουσιοδότηση στην ΕΕ για να αποφασίσει, ενώ ο Γραμματέας της (ως άλλος κυβερνητικός εκπρόσωπος) απείλησε όσους συμμετέχουν σε κινηματικές διαδικασίες στις παρελάσεις.
Οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Συσπειρώσεις-Κινήσεις και η Αυτόνομη Παρέμβαση αποφάσισαν τελικά να στηρίξουν και την πρόταση της ΔΑΚΕ, προκειμένου να ψηφιστεί μια κινητοποίηση που θα δίνει στίγμα απεργιακού αγώνα που όντως βάζει στο στόχαστρο την ψήφιση των μέτρων. Εκείνη τη στιγμή, ανέλπιστος σύμμαχος στην ΠΑΣΚΕ εμφανίστηκε το ΠΑΜΕ!
Με μεγάλα (και κούφια, όπως αποδείχτηκε) λόγια για το πολιτικό πλαίσιο και μια απίστευτης έντασης ρητορική απέναντι στις άλλες δυνάμεις της Αριστεράς, και δη των Παρεμβάσεων επειδή είχαν πρόταση για απεργία διαρκείας, αλλά και σε αντίθεση με τα όσα έλεγαν εδώ και δύο χρόνια για αποφασιστικούς αγώνες, μάς πληροφόρησαν ότι τα μέτρα θα περάσουν ούτως ή άλλως (!), και ζήτησαν να μην ψηφιστεί καμία άλλη απεργία εκτός από την 24ωρη στις 9/11, αλλά να ξεκινήσουν κλαδικοί αγώνες που θα μπλοκάρουν τα μέτρα στην πράξη μετά από την ψήφισή τους! Ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ έφτασε στο σημείο να επικαλείται την ετυμηγορία της ΓΣΕΕ (αν δεν συμφωνήσει και η ΓΣΕΕ να μην βάλουμε απεργία στις 14-11), να υπερηφανεύεται ότι η απεργία στις 18 Οκτώβρη ήταν πρόταση του ΠΑΜΕ που υπερψηφίστηκε από ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, να μας ενημερώνει ότι δεν έχει σημασία η μορφή του αγώνα, αλλά ποιος τον καθοδηγεί. Τέλος, έφτασε να υπερασπιστεί τις μεμονωμένες 24ωρες απεργίες, τις οποίες η πλειονότητα των εργαζόμενων θεωρεί ντουφεκιές στον αέρα, λέγοντας ότι «και οι 26 μέρες απεργίας που έχουμε κάνει τα δύο τελευταία χρόνια είναι απεργία διαρκείας».
Ο κατήφορος αυτός δεν τελείωσε παρά με την υπερψήφιση, μαζί με την ΠΑΣΚΕ, του πλαισίου της ΕΕ, που πήρε 24 ψήφους, ενώ η πρόταση για απεργία όσες μέρες θα είναι το νομοσχέδιο με τα μέτρα στη Βουλή, που υπερψήφισαν όλοι οι άλλοι, πήρε 19 ψήφους. Είναι προφανές ότι οι 7 παρόντες ψήφοι του ΠΑΜΕ έκριναν τελικά το να μην πάρει η ΑΔΕΔΥ απόφαση για οτιδήποτε άλλο πέρα από μια 24ωρη απεργία!
Το χειρότερο είναι ότι το ΠΑΜΕ, μαζί με την ΠΑΣΚΕ, πρωταγωνίστησαν στη λογική πως «ότι και να κάνουμε τα μέτρα θα περάσουν». Οπότε τι; Να κρατήσουμε δυνάμεις για μετά; Για πότε; Για όταν θα έχει καταστεί πλήρης η φτωχοποίηση όλων μας και η ανεργία θα έχει ξεπεράσει το 1/3 του ενεργού πληθυσμού; Είναι πραγματικά κρίμα οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, που έχουν βοηθήσει σε μεγάλους κλαδικούς αγώνες, που εκπροσωπούν εργαζομένους που πραγματικά έχουν παλέψει στους χώρους τους, να στρέφονται σε μια λογική φόβου προς τη δυνατότητα του μαζικού κινήματος πραγματικά να αποτρέψει τα μέτρα, την κυβέρνηση και την Τρόικα.
Η συνέχεια θα γραφτεί στις συνελεύσεις και στους δρόμους. Έχουμε μεγάλη ευθύνη όλοι και όλες μας, μέσα στους χώρους δουλειάς, στις γειτονιές, στους χώρους ανεργίας, να ξεκινήσει ένας μαζικός και αποφασιστικός αγώνας ΠΡΙΝ την ψήφιση των μέτρων, για να μην κατατεθούν και να μην ψηφιστούν και για να απαλλαγούμε από αυτή την καταστροφική πολιτική.

Οι εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων-Συσπειρώσεων-Κινήσεων στο ΓΣ της ΑΔΕΔΥ:
Δέσποινα Κουτσούμπα, Θανάσης Τσιριγώτης, Ηλίας Σμήλιος, Γιάννης Λαθήρας

Διαβάστε την πρόταση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων-Συσπειρώσεων-Κινήσεων στο ΓΣ της ΑΔΕΔΥ:

ΠΡΟΤΑΣΗ
των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ προς το Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ (25/10/2012)
ΛΑΪΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ
Για να μην περάσουν τα νέα μέτρα κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ. και να καταργηθούν μνημόνια-δανειακή σύμβαση-εφαρμοστικοί νόμοι!
Για τη Διαγραφή του Χρέους!
Για το μισθό, τη δουλειά, τα εργασιακά, κοινωνικά και πολιτικά μας δικαιώματα!
Για να ξαναπάρουμε πίσω αυτά που μας κλέψανε!
ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, με τη μορφή 48ωρων επαναλαμβανόμενων από την Τετάρτη 31/10, αφού τα μέτρα ήδη εξαγγέλθηκαν και δεν πρέπει να επιτρέψουμε να κατατεθούν στη Βουλή και να ψηφιστούν
-ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ υπουργείων, δήμων και κεντρικών υπηρεσιών
ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ σε όλες τις μεγάλες πόλεις
-ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΛΑΪΚΗ-ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, με μορφή, στόχους και περιεχόμενο που αποτυπώνονται στο σύνθημα: «Δε φεύγουμε, αν δε φύγουν αυτοί με τα μνημόνια και το χρέος τους!».
Στην πορεία για τη Γενική Πολιτική Απεργία Διαρκείας
α) καλούμε συνελεύσεις των πρωτοβάθμιων σωματείων για να αποφασίσουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι την οργάνωση του αγώνα τους
β) απευθύνουμε την πρόταση στη ΓΣΕΕ, τις Ομοσπονδίες και τα σωματεία του ιδιωτικού τομέα, τις επαγγελματικές και συνταξιουχικές οργανώσεις, τους φοιτητικούς συλλόγους και τις τοπικές-κοινωνικές συλλογικότητες
γ) καλούμε όλο το λαό σε εργατικές-λαϊκές-αντιφασιστικές διαδηλώσεις στις παρελάσεις 27ης και 28ης Οκτωβρίου
δ) οργανώνουμε σε όλες τις μεγάλες πόλεις καταλήψεις δημόσιων κτιρίων-υπηρεσιών, αποκλεισμούς και απογευματινά συλλαλητήρια με βάση το διακλαδικό συντονισμό και αποφάσεις Γεν. Συνελεύσεων πρωτοβάθμιων Σωματείων και Ομοσπονδιών.
Babushka
27-10-2012
Advertisements

32 Σχόλια to “Όσα συνέβησαν χτες 25/10 στο ΓΣ της ΑΔΕΔΥ μας αφορούν όλους και όλες!”

  1. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 28, 2012 στις 9:27 πμ #

    α ρε Υ.μια ζωη τα ιδια.οι ιδιες βρωμιες απεναντι στο ΠΑΜΕ. λοιπον δες τωρα ποσο συριζαιοι εστε εκει στν ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ μαλιστα το θεωρειτε κ σωστο.το ΠΑΜΕ καταρχας δεν ειναι κατα της απεργιας διαρκειας εξ ορισμου.αλλα κ γω πιστευω οτι η προταση σας ειναι μα πολυ ωραια κ μεγαλη εμφανισιμη μικροαστικη φουσκα κ αυτο γιατι πολυ πλα αιρο πριν δεν εχεις ζυμωσει στις μαζικες διαδικασιες μια απεργια πολλων ημερων,να εκτιμησεις τις διαθεσεις κ να δεις που ειναι διατεθειμενος ο κοσμος να το φτασει αλλα κπου ΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αντεχει κ ειναι ετοιος να το φτασει,δεν μπορεις μεσα σε ενα ΓΣ μιας Συνομοσονδια να αποδφασιζει ερμην τους μια απεργια διαρκειας γιατι τοτε πολυ απλα θα σε φτυσουν κ πολυ καλα θα κανουν.παρε παραδειγμα λιγο απο το 2007 που κυρηξε η ΟΛΜΕ κ η ΔΟΕ διαρκειας στην οποια ειχε διαφωνησει το ΠΑΜΕ.τι εγινε τοτε?κατεληξαν να απεργουν μονο οι κομμουνιστες κ οι ΠΑΜιτες κ τελικα αφου δεν εφερε αποτελεσμα ο αγωνας κ αφου δεν εβγαιναν απαρτιες σε καμια ΓΣ σχεδον περασαν τοτε αυτα ποπυ ηθελε η ΝΔ να επιβληθουν.κ λαβε υποψη σου οτι τοτε υπηρχαν κ 2 ευρω παραπανω στην τσεπη των δασκαλων κ των καθηγητων.οι εκπαιδευτικοι για ακομα μα φορα γυρισαν σπιτι απογοητευμενοι γιατι γνωριζαν πως η «απεργια διαρκειας»(υπερψηφισαν πασκ- κ εσεις)
    εξυπηρετηησε ουσιαστικα το στοχο να φθαρει η ΝΣΔ για να ερθει το ΠΑΣΟΚ.
    τα ιδια ζουμε κ σημερα μονο που η κατασταση ειναι πολυ πιο δυσκολη για να παιζουν οι συνδικαλισταραδες με τη ζωη των εργαζομενων.
    ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ε?γιατι τοτε στην τελευταια απεργια σημαντικοι χωροι του Δημοσιου ειχαν 10 κ 20% συμμετοχη?τι εγινε με την 24ωρη;κ μαλιστα στο δημοσιο που δεν κυνδινευεις ακομα να απολυθεις.φτασαμε τελικα να απεργει ο ιδιωτιος τομεας κ να μην απεργουν οι δημοσιοι υπαλληλοι.κ επειδη οπως ειναι ακρως φυσικο ασχοληθηες μονο με το τι εκανε το ΠΑΜΕ καο θα ηταν να εξηγουσες λιγο κ την προταση του κ το γιατι διαφωνεις με αυτη.παρα μας κοτσαρισες εκει περα τις Παρεμβασεις κ με μεγαλη δημοκρατικοτητα που σε διακρινει δεν εξηγσες ουτε καν τη λογικη της στασης του ΠΑΜΕ.
    αγωνας λοιπον;οκ.παμε σε ΓΣ κ γενικα μαζικες διαδικασις κ τοτε αν η πλατυα πλειοψηφια των συναδελφων πουνε ναι στη διαρκειας κ μετα στην πραξη δουμε οτι την κανουνε κιολας τοτε μαλιστα.αλλα επειδη κουβεντα για τη μορφη παλης γινεται γα να δουμε με τι πλαισιο πρεπει να γινει μια απεργια κ μαλιστα πολιτικη οπως θες να τη λες εσυ κ οι συντροφοι σου.
    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΕΕ-ΔΝΤ

    ΓΙΑ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

    ΜΕ ΑΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ

    ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ.ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

    γιατι Υ καλες ειναι κ οι μεγαλοστομιες αλλα αν ο καθε αγωνας δεν ειναι επενδεδυμενος με το καταλληλο ιδεολογικο κ πολιτικο πλαισιο ειναι καταδικασμενος σε ενσωματωση.
    η ΑΝΤΑΡΥΑ στην ΑΔΕΔΥ ουσιαστικα ριχνει βαρος στο να πεσει η κυβερνηση κ προμοταρει το Συριζα ως λυση καθως μερς του προγραμματος της ειναι κ θεσεις του ΣΥΡΙΖΑ κ γιατι πολυ απλα κ αυττοι ειναι σοσιαλδηοκρατες κ παρα τα λογια δεν πιστευυν στην ανατροπη κ φανηκε απο αυττη ακριβως τη συνεδριαση της ΑΔΕΔΥ..αγωνιστης δεν ειναι αυτος που προτεινει περισσοτερες μερες για απεργια αλλα αυτος που οργανωνει αγωνες κ τους εντασσει ενα συνοικο πολιτικο σχεδιο προκειμενου αυτοι να αναβαθμιζονται προοδευτικα κ να μην καταληγουν σε φουσκα.
    τελος οχι τυχαια ο ΣΥΡΙΖΑ που παλευει να πεσει η κυβερνηση ψηφισε τα ιδια με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην ΑΔΕΔΥ.κοινος ο στρατηγικος στοχος της στιγμης
    .να κυβερνησει ο ΣΥΡΙΖΑ.νταξει ρε πιδια θα κυβερνησει κ αυτος χαλαρωστε λιγο.
    για ακομα μια φορα παραδιδεις μαθηματα ταξικης παλης απο τις Βρυξελλες με μια ανακοινωση που εμενα προσωπικα δε μου λεει τιποτα γιατι πολυ απλα ειναι ενας λιβελος κατα του ΠΑΜΕ κ προσφερει πολυ καλη υπηρεσια στο συστημα αυτη τη στιγμη.

  2. Y Οκτώβριος 28, 2012 στις 11:34 πμ #

    Σύμφωνα με ποια ακριβώς θεωρία στις Βρυξέλλες ή σε οποιαδήποτε άλλη πόλη δε γίνεται ταξική πάλη?

    • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 28, 2012 στις 12:26 μμ #

      στις Βρυξελλες γινεται μια χαρα παλη ταξικη βρε Υ.μη με διαστρεβλωνεις.εγω λεω οτι δεν μπορεις χωρις να μπορεσεις να εκτιμησεις τις εδω συνθηκες κ εξελιξεις να μας κανεις μαθηματα ταξικης παλης.ελα δω ζησε εκτιμησε τη σταση της εκαστοτε πολιτικης δυναμης κ μετα μιλας.κ επισης εχεις σκεφτει οτι μιλας πολυ δασκαλιστικα;τελος παντων τα εχω πει 100 φορες κ με εχεις απογοητευσει κ τις 100. ισως αυτο που εγινε στην εκδηλωση του Κομματος να σε κανει να δεις με αλλο ματι τον τροπο εκφρασης σου.γιατι πολιτικα διαφωνουμε κ αυτο ειναι οτι πιο ωραιο αλλα απο κει κ περα αρχιζει το προβλημα μαζι σου.

      στο θεμα μας τωρα για να μη σου γαμησω κ το ποστ με τις ανησυχιες μου.
      η ΑΝΤΑΡΣΥΑ εχει δικιο μονο σε ενα σημειο,αν θελουμε κ μεις να εμεις να ειμαστε δικαιοι με την πραγματικοτητα.ειναι γεγονος οτι η εργατικη ταξη κ τα αλλα λαϊκα στρωματα πρεπει να ξεφυγουν απο το τρυπακι της 24ωρης απο την οποια μετα γυριζουν σπιτι κ δεν τους μενει τιποτα.απογοητευονται.
      γιατι ολοι οι ανθρωποι αυτοι δεν ειναι σαν τους κομμουνιστες που εχουν ενα σκοπο κ ξερουν τι παλευουν αρα δε χωραει η απογοητευση.το ζητημα ομως ειναι πως θα ανεβει η οργανωση κ η πολιτικοποιηση του κινηματος.κ προς το παρον η απεργια της μιας μερας προσφερει στο να γινεται συδικαλιστικη κ πολιτικη δουλεια κ να φαινονται καποια χαρακτηριστικα του κινηματος τα οποια ειναι εκ των ων ουκ ανευ να αλλαξουν.οπως η πολυ χαμηλη συμμετοχη στις μαζικες διαδικασιες κ πολυ χαμηλη οργανωση γενικοτερα κ τελος η αναθεση.για να σπασουν ομως αυτα πρεπει να γινει επιμονη κ υπομονετικη πολιτικη δουλεια απο τα κατω με μαζικες διαδικασιες οι οποιες θα βγαζουν εστω κ λαθος αποφασιεις.αλλα το ζητημα ειναι οτι θα εχουν τη λαϊκη σφραγιδα.η απεργια διαρκειας ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ δε θα προσφερει τιποτα αλλο παρα μονο απογοητευση κ πισωγυρισμα.το ζητημα εινια να γινουν τα παραπανω πρωτα κ οχι απεργιες απο τα πανω.η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ουσιαστικα προτεινει μια λυση Φωτοπουλου,η οποια ειναι η απεργια των ειδικων.κυρηγμενη απο αυτους για την εξυπηρετηση των πολιτικων σκοπιμοτητων.δηλαδη να κυβερνησει ο ΣΥΡΙΖΑ. το προβλημα ειναι οτι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ εστω κ αν δεν το θελει βαζει πλατη στο τσακισμα του κινηματος κ βασικα αναδεικνυει τον οπορτουνισμο της.

  3. koxili Οκτώβριος 28, 2012 στις 11:42 πμ #

    αφου η (χωροταξικα και οχι πολιτικα πλεον) «εξω»κοινοβουλευτικη αριστερα θεωρει οτι η γσεε και το παμε ειναι ρεφορμιστικες δυνάμεις που επιδρουν αρνητικα στο κινημα, δεν κατανοω γιατι εχει απαιτησεις απο τις συγκεκριμενες δυναμεις και ιδιως δεν κατανοω γιατι επιμενει σε συμμαχια μαζι τους καθως αυτο θα υποδηλωνε συμβιβασμο και υποχωρηση. προφανως λοιπον αυτη η διαθεση ειναι υποκριτικη επενδυομενη με κουφια λογια. επισης αφου η ανταρσυα αυτοαναγορευεται ως τριτος πολος γιατι δεν σηκωνει απο μονη της την γενικη απεργια διαρκειας? καθως θεωρει οτι η προταση της δεν ειναι μια επικοινωνιακη φουσκα για εσωτερικη καταναλωση αλλα μια μορφη παλης που ανταποκρινεται στις αντικειμενικες και υποκειμενικες συνθηκες και θεωρει οτι υπαρχει η δυνατητα να την υποστηριξει ο λαος γιατι δεν αυτονομειται οπως για παραδειγμα γινεται στην ισπανια ή στην γαλλια με αναλογα συνδικατα? γιατι δεν καλει σε γενικη συνελευση και να το θεσει στους ιδιους τους εργαζομενους αλλα μυξοκλαιγεται γιατι οι εργατοπατερες της γσεε δεν της κανουν το χατηρι?
    παντως μου κανει εντυπωση πως τα σωματεια που ελεγχει η πρωτοβουλια πρωτοβαθμιων την ιδια στιγμη που δεν ειναι ικανα καν να στηριξουν μαζικα και ουσιαστικα μια 1ημερη απεργια μιλανε την ιδια στιγμη για απεργια διαρκειας, ή ακομα χειροτερα σωματεια του δημοσιου τομεα που ελεγχουν οπισθοχωρουν οσον αφορα τις μορφες παλης. πχ το σωματειο ειδικευομενων ιατρων του ευαγγελισμου «μαζεψε» την επισχεση (ουτε κουβεντα φυσικα για απεργια) χωρις να εχουν πληρωθει οι χρωστουμενες εφημεριες παρα ενα μερος τους ως κινηση «καλης θελησεως » απεναντι στον διοικητη του νοσοκομειου.
    ας σοβαρευτουμε λιγο…

  4. Y Οκτώβριος 28, 2012 στις 12:02 μμ #

    O λαός είναι στο δρόμο και πάλι σήμερα και αγωνίζεται.

    Οπλισμένοι στρατιώτες φυλάνε τις παρελάσεις από τους διαδηλωτές.

    Ο Κώστας Βαξεβάνης συνελήφθη προ λίγης ώρας για την δημοσιοποίηση της λίστας Λαγκάρντ… της λίστας που οι δύο υπουργοί έκρυβαν για δύο χρόνια. Μαζί του συνέλαβαν για υπόθαλψη εγκληματία και αυτούς που τον φιλοξενούσαν. Οδηγείται στην ΓΑΔΑ.

  5. λαθραναγνώστης Οκτώβριος 28, 2012 στις 1:58 μμ #

    «ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, με τη μορφή 48ωρων επαναλαμβανόμενων από την Τετάρτη 31/10, ….»
    «ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ υπουργείων, δήμων και κεντρικών υπηρεσιών»
    .
    .
    Και επειδή θα έπαιρνε μια τέτοια απόφαση η ΑΔΕΔΥ, νομίζεις ότι ο κόσμος θα ακολουθούσε? Για να μπορέσεις να κινητοποιήσεις τον κόσμο, πρέπει να συντονιστείς μαζί του. Δεν μπορεί να ζητάς απεργίες διαρκείας, τη στιγμή που ο κόσμος δυσκολεύεται να συμμετάσχει ακόμα και σε 24ωρες.
    Ανεξάρτητα αν οι απεργιακοί αγώνες πρέπει να ενταθούν.
    Αν δεν πείσεις τους εργαζόμενους και αν αυτές οι αποφάσεις δεν είναι προϊόντα αποφάσεων των ίδιων στους χώρους δουλειάς, οι αποφάσεις των κεντρικών οργάνων δεν έχουν κανένα απολύτως κύρος, γελοιοποιούν αυτούς που τις παίρνουν και το τελικό αποτέλεσμα, η απειθαρχία δηλαδή σε αυτές των εργαζόμενων, εξυπηρετεί το σύστημα κατα τον καλύτερο τρόπο.
    Πρέπει κανείς να είναι πολύ τυχοδιώκτης για να συμπαραταχθεί με την ΔΑΚΕ η οποία είναι ικανή να κηρύξει (στα λόγια) και αντάρτικο προκειμένου να κρατηθεί στο προσκήνιο.

    Η όλη υπόθεση τελικά, μου θυμίζει τα περυσινά, όπου το ΠΑΜΕ προστάτευε τη Βουλή από τον επαναστατημένο λαό και τελικά κατέληξαν στο θάνατο του Δ.Κοτζαρίδη.
    Η ιστορία τελικά, όντως επαναλαμβάνεται. Την πρώτη φορά σαν τραγωδία και τη δεύτερη σαν φάρσα.

  6. λαθραναγνώστης Οκτώβριος 30, 2012 στις 10:30 πμ #

    «Ισχυρίζονται στην εν λόγω ανακοίνωσή τους ότι οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ «…ζήτησαν να μην ψηφιστεί καμία άλλη πρόταση εκτός από την 24ωρη στις 9 Νοέμβρη και να ξεκινήσουν κλαδικοί αγώνες…».
    Αλλο ένα τεράστιο ψέμα. Οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ δε ζήτησαν κλαδικούς αγώνες, ζήτησαν ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ δημόσιου – ιδιωτικού τομέα, συμμαχία και κοινό αγώνα με τους φτωχούς αγρότες, τους μικροεπαγγελματίες, τους νέους, τις γυναίκες. Πρότειναν και ψήφισαν 24ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ και το απόγευμα της ίδιας μέρας να συνεδριάσουν τα όργανα του κινήματος, να εκτιμήσουν την κατάσταση, να βγάλουν τα συμπεράσματά τους και να προχωρήσουν σε νέα κλιμάκωση του απεργιακού αγώνα»

    http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7114124

    • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 30, 2012 στις 12:23 μμ #

      ΑΝΤΑΡΣΥΑ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
      Τα «μαξιλαράκια» της νέας σοσιαλδημοκρατίας στο κίνημα σε ρόλο συκοφάντη
      Οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο Δημόσιο και οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ εξέδωσαν ενημερωτική ανακοίνωση για τη συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ στις 25 Οκτώβρη.
      Πρόκειται για μια ανακοίνωση άκρως συκοφαντική απέναντι στο ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, που δε διστάζει να χρησιμοποιήσει τα πιο απύθμενα, τα πιο ανείπωτα ψέματα.
      Είναι μια ανακοίνωση που, εν ολίγοις, χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο χώρο.
      Οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ισχυρίζονται πως οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ στο Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ «υπερψήφισαν μαζί με την ΠΑΣΚΕ το πλαίσιο της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ».
      Πρόκειται για τεράστιο ψέμα. Ποτέ, μα ποτέ, οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ δεν έχουν ψηφίσει το διεκδικητικό πλαίσιο ή το πολιτικό σκεπτικό της ΑΔΕΔΥ όπως και της ΓΣΕΕ. Πλαίσιο στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ έχει ψηφιστεί. Είναι όμως αυτό που ψηφίστηκε από όλες τις άλλες δυνάμεις μετά από πρόταση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ, όταν αναγνώρισαν την καπιταλιστική κρίση ως κρίση χρέους και συναποφάσισαν να συγκροτηθεί η Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου (ΕΛΕ) για το πόσο από το χρέος (της πλουτοκρατίας) είναι νόμιμο και πόσο παράνομο, και πόσο από αυτό θα πληρώσουν οι εργαζόμενοι!!!
      Τέτοιο πλαίσιο ΝΑΙ βγήκε, αλλά με πρωτεργάτες την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, τη στήριξη των άλλων δυνάμεων και την κατηγορηματική αντίθεση των δυνάμεων του ΠΑΜΕ.
      Ισχυρίζονται στην εν λόγω ανακοίνωσή τους ότι οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ «…ζήτησαν να μην ψηφιστεί καμία άλλη πρόταση εκτός από την 24ωρη στις 9 Νοέμβρη και να ξεκινήσουν κλαδικοί αγώνες…».
      Αλλο ένα τεράστιο ψέμα. Οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ δε ζήτησαν κλαδικούς αγώνες, ζήτησαν ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ δημόσιου – ιδιωτικού τομέα, συμμαχία και κοινό αγώνα με τους φτωχούς αγρότες, τους μικροεπαγγελματίες, τους νέους, τις γυναίκες. Πρότειναν και ψήφισαν 24ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ και το απόγευμα της ίδιας μέρας να συνεδριάσουν τα όργανα του κινήματος, να εκτιμήσουν την κατάσταση, να βγάλουν τα συμπεράσματά τους και να προχωρήσουν σε νέα κλιμάκωση του απεργιακού αγώνα.
      Τόνισαν δε πως θα πρωτοστατήσουν και είναι ανοιχτοί σε κάθε μορφή πάλης αρκεί αυτή να κινεί τις μάζες, να συσπειρώνει τους εργαζομένους, να δημιουργεί προϋποθέσεις γενικευμένης μαζικής λαϊκής αντεπίθεσης, σύγκρουσης με εργοδοσία, κράτος, κυβέρνηση, ΕΕ, προϋποθέσεις αποτελεσματικότητας και τελικής νίκης.
      Για την προτεινόμενη πανευρωπαϊκή απεργία στις 14 Νοέμβρη ισχυρίζονται: «Εφτασαν στο σημείο (σ.σ. οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ) να επικαλούνται την ετυμηγορία της ΓΣΕΕ, αν δεν συμφωνήσει η ΓΣΕΕ να μην βάλουμε την πανευρωπαϊκή απεργία στις 14 Νοέμβρη».
      Η τοποθέτηση των δυνάμεων του ΠΑΜΕ και η αλήθεια είναι η εξής: «Δεν είμαστε αντίθετοι στο ενδεχόμενο μιας πανευρωπαϊκής απεργίας, ούτε αντίθετοι στον αγωνιστικό συντονισμό των Συνδικάτων στην Ευρώπη. Το θέμα όμως αυτό δεν αφορά μόνο το δημόσιο τομέα, είναι αντικείμενο συνεννόησης και με τη ΓΣΕΕ».
      Το γεγονός ότι οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ εξέφρασαν την κατηγορηματική τους αντίθεση στο απεργιακό περιεχόμενο που προωθεί η προδοτική Συνομοσπονδία Ευρωπαϊκών Συνδικάτων (ΣΕΣ), για τις δυνάμεις των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι «ψιλά γράμματα». Νοιάζονται περισσότερο να χτυπήσουν το ΠΑΜΕ, τον ταξικό πόλο στο συνδικαλιστικό κίνημα παρά τη ΣΕΣ που καλεί τους εργαζομένους να απεργήσουν για «να σωθεί η ΕΕ και το ευρώ από την κρίση», «να διασφαλιστεί η κοινωνική συνοχή», να κάνουν θυσίες «για να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων της ΕΕ».
      Τέλος, οι εν λόγω γραφίδες ισχυρίζονται τα εξής: «…Σύμμαχος της ΠΑΣΚΕ εμφανίστηκε το ΠΑΜΕ… το οποίο είπε πως… τα μέτρα θα περάσουν ούτως ή άλλως και άρα αυτό που χρειάζεται είναι να τα μπλοκάρουμε μετά την ψήφισή τους…».
      Η αλήθεια για την τοποθέτηση των δυνάμεων του ΠΑΜΕ είναι η εξής: «Απαιτείται πανστρατιά, συναγερμός για να μην περάσουν τα μέτρα. Κι εδώ το κύριο είναι μέσα από την οργάνωση, την ενίσχυση του ταξικού προσανατολισμού των αγώνων, τη σύγκρουση με κυβέρνηση, πλουτοκρατία, ΕΕ, να δημιουργούμε καθημερινά τις προϋποθέσεις για να μην περάσουν τα μέτρα. Στο βαθμό όμως που τα μέτρα ψηφιστούν στη Βουλή απαιτείται λαϊκό μπλόκο παντού, ώστε να μην περάσουν, να μην υλοποιηθούν στην πράξη».
      Και μια χρήσιμη πληροφορία: Το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ συνεδριάζει με πρακτικά μαγνητοφωνημένα κι αυτά είναι στη διάθεση κάθε εργαζομένου. Οχι πως έχουμε ανάγκη να αποδείξουμε κάτι παραπάνω επικαλούμενοι τα πρακτικά, αλλά είναι κι αυτός ένας τρόπος για να ξεσκεπάζονται οι αριστεροί συκοφάντες.
      ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ πρότειναν γενική πολιτική απεργία διαρκείας. Θα το ξαναπούμε. Καμιά μορφή πάλης δεν αποκλείουμε. Υπό όρους και προϋποθέσεις μπορούν όλες να αξιοποιηθούν από το λαϊκό κίνημα.
      Ομως, οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ, αντί να προβαίνουν σε μεγαλοστομίες και αγωνιστικές πλειοδοσίες, φρονιμότερο θα ήταν να πουν και δυο κουβέντες στους εργαζόμενους και με μια έννοια να απολογηθούν σε αυτούς για την απεργοσπασία που οργανώνουν οι συνδικαλιστές τους στους τόπους δουλειάς.
      Στο σωματείο των ΟΤΑ στην Καλλιθέα, όπου η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ έχουν απόλυτη πλειοψηφία, πήραν απόφαση στο ΔΣ του σωματείου να προτείνουν τη μέρα της Γενικής Απεργίας στις 18 Οκτώβρη… στάση εργασίας!
      Στη Β’ ΕΛΜΕ Αθηνών, όπου ο πρόεδρος είναι των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ και ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ, δε δήλωσαν απεργία επειδή το σχολείο τους ήταν σε… κατάληψη!
      Στο σωματείο των ΟΤΑ και πάλι στην Καλλιθέα ζήτησαν από τη δημοτική αρχή εξηγήσεις γιατί έγιναν περικοπές στα μεροκάματα όταν οι εργαζόμενοι έκαναν κατάληψη. Δηλαδή, τι ζήτησαν; Και κατάληψη, και απεργία, και το μεροκάματο να πέφτει!! Οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συμμετέχουν σε ακραία εκφυλιστικά φαινόμενα στο κίνημα, σαν τα παραπάνω που εκθέσαμε.
      Γενική πολιτική απεργία διαρκείας πρότεινε με ενυπόγραφη επιστολή του και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργαζομένων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας – ΟΕΝΓΕ (ΣΥΡΙΖΑ), αλλά την ίδια στιγμή σε κάθε απεργία, είτε 24ωρη είτε 48ωρη, η απεργοσπασία από τις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ πάει σύννεφο. Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.
      Σε πάνω από 60 ΕΛΜΕ και Συλλόγους Δασκάλων, στις αρχαιρεσίες για τα Τοπικά Υπηρεσιακά Συμβούλια που θα γίνουν τώρα στις 7 Νοέμβρη οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ κατεβαίνουν σε κοινό ψηφοδέλτιο με αυτές του ΣΥΡΙΖΑ για την εκλογή «αριστερών αιρετών» αλλά, την ίδια στιγμή, κατεβαίνουν ξεχωριστά στις ίδιες εκλογές για τα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια. Και μόνο αυτό το γεγονός δείχνει περίτρανα τον καιροσκοπισμό τους, το διαβρωτικό τους ρόλο στο κίνημα.
      Δείχνει περίτρανα πως είναι πλέον το μαξιλαράκι της νέας σοσιαλδημοκρατίας στο κίνημα. Συμμετέχουν και πρωτοστατούν για τη διαμόρφωση και την επανίδρυση ενός νέου κινήματος κάτω από την ομπρέλα του ΣΥΡΙΖΑ. Συμμετέχουν και πρωτοστατούν για να πάρει κεφάλι ο αυριανός κυβερνητικός συνδικαλισμός της κυβερνώσας αριστεράς. Από αυτή την άποψη αντιπαρατίθενται, χτυπούν την ταξική γραμμή στο εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, πολεμάνε το ΠΑΜΕ με ύπουλο και βρώμικο τρόπο, με συκοφαντίες και ψέματα, ενώ την ίδια στιγμή πουλάνε… ενότητα!
      Εφτασαν στο σημείο να συκοφαντήσουν και το Σωματείο των Ξενοδοχοϋπαλλήλων στο NOVOTEL (εκεί γινόταν η συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ) ότι έχει αποκοπεί από την πραγματικότητα και συμπορευόμενο με τα άλλα σωματεία των Ξενοδοχοϋπαλλήλων στην Αττική και το ΠΑΜΕ μεταθέτει τάχα τη λύση των άμεσων προβλημάτων των εργαζομένων στη Δευτέρα Παρουσία της… λαϊκής εξουσίας!
      Η ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ είναι χρήσιμη. Βοηθάει κάθε τίμιο αγωνιστή, κάθε καλοπροαίρετο εργαζόμενο να βγάζει τα συμπεράσματά του. Βοηθάει τους εργαζόμενους να αποφασίσουν «με ποιον θα πάνε και ποιον θα αφήσουν».

      Αλέκος ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ
      Εκπρόσωπος των δυνάμεων του ΠΑΜΕ στο Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ

  7. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 30, 2012 στις 12:47 μμ #

    Υ εισαι ενας τεραστιος ψευτης κ συκοφαντης κ συ κ οι γκρουπες που κατεβαινεις υποψηφιος.αντε τραβα μεχρι την Καλλιθεα να μας πεις πως γινεται ο αγωνας στους ΟΤΑ.αντε τραβα να δεις τι γινεται τα τοπικα συμβουλια που ειστε αγκαλιτσα με τους εργοδοτικους του ΣΥΝ.
    νταξει.μετα απο αυτα καταληγω οτι τελικα στην εκδηλωση κακως σε διωξανε απλα.πρεπε να σε δωσουν κ καμια μπατσα για τις χαζομαριτσες που μας τσαμπουνας καθε μερα δω μεσα.
    οταν θα μαθεις να λες αληθειες θα τα πουμε.κ οταν σου λεω εγω οτι δε μπορεις απο τις Βρυξελλες να μας αθεις πως να διεξαγουμε ταξικη παλη κατι τετοια εννοω.βρεθηκες ακρως εκτεθημενος κ νομιζω οτι πρεπει να ζητησεις συγνωμη κ να αποσυρεις το ποστ αυτο.δεν ειναι κακο οταν κανουμε ενα πολιτικο λαθος να το πραδεχομαστε.
    τελικα εκει στο ΠΑΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ειναι μεγαλοι θεοι.αγωνιστες με κακαλα που λενε κ στην πολη μου

  8. Y Οκτώβριος 30, 2012 στις 4:33 μμ #

    Ας βγάλουν τα μαγνητοφωνημένα πρακτικά να ακούσουμε όλοι με τα αυτιά μας τι έγινε.
    Εσάς η τακτική σας είναι άμα σας πούνε μια κουβέντα απαντάμε δέκα κι έτσι »αποδεκνύουμε» το δίκιο μας. Με κανέναν τρόπο η συμπεριφορά σας δε βοηθά στο ενθαρυνθεί ο κόσμος να δραστηριοποίηθεί μαζικά και ουσιαστικά στο συνδικαλιστικό κίνημα.

    • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 30, 2012 στις 4:58 μμ #

      μου αρεσει πολυ οταν ο διαειριστης ενος ιστοτοπου αυτογελοιοποιειται.ο Αρβανιτιδης εγραψε οτι ειναι στη διαθεση σου.ελα στην Ελλαδα κ ζητα τα η στειλε τον Κραφτ κ τον Κομπασσο να μας τα βαλει να τα ακουσουμε ολοι να ξεφτυλιστεις.δεν εχες τι να πεις κ απλα απαντας «εχετε αδικο».μα καλα εισαι εγγονος του Μαρτοφ η του Μπερνταϊν.αν ειναι ετσι πες μας να το ξερουμε.

      ΔΕ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΒΡΩΜΙΕΣ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΛΗ.
      κ για ακομη μια φορα αποδεικνυεις το λογο υπαρξης σου στο Γκρανμα.τον αντι ΚΚΕδισμο κ την ΚΚΕδολογια.
      εμφανισες ενα κειμενο κ δεν περιμενες να απαντησει το ΠΑΜΕ κ να σχολιασεις μετα,να πεις τη θεση σου.ηταν βεβαιαο οτι το παμε θα απεκρουε τη λασπη των οπορτουνιστων συντροφων σου.
      θα σου στειλω ενα ποστ μια φορα οπου θα γραφω οτι μου κατεβει.χωρις να σε αφησω να απαντησεις,θα αναπαραξω κ φημες αλλων κ δε θα σε αφησω να απαντησεις.μεχρι οτι εισαι ντβατζης θα πω.θα σου αρεσει τοτε;οχι.αλλα εσυ προκειμενου να υποστηριξεις την γκρουπα σου γραφεις οτι να ναι κ μαλιστα χωρις την απαντηση του αρμοδιου.η μονη σου εγνοια ειναι η αλλαγη στρατηγικης του ΚΚΕ κ η επικρατηση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ για το σκοπο αυτο επιστρατευεις το ψεμα,τη συκοφαντια κ τη λασπη εναντια στο ταξικο συνδικαλιστικο κινημα.κλασικος οπορτουνιστης.εγω δεν περιμενω οτι θα αλλαξεις γιατι εχεις περασει στην οχθη των αντικομματικων ανθρωπων κ φροντιζεις να το επιδεικνυεις κ ειναι ενα απο τα εισητηρια σου στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
      σκεφτομαι για αυτους τους λογους να σου κανω τη χαρη κ να αποχωρησω.να μην ξαναγραψω,αλλα το μονο που με κραταει εδω ειναι ο Λαθραναγνωστης που επιδεικνυει τεραστια αντοχη.

    • λαθραναγνώστης Οκτώβριος 30, 2012 στις 5:05 μμ #

      Τι εννοείς απαντάμε δεκα? Δέκα άτομα ή δέκα κουβέντες?
      Πριν φύγω απ τη δουλειά μου, έκανα μια έρευνα με το google για το θέμα του ΓΣ της ΑΔΕΔΥ. Πήγα πίσω 4-5 σελίδες και παντού μόνο η καταγγελία των παρεμβάσεων υπήρχε.
      Τα μαγνητοφωνημένα πρακτικά όποιος θέλει πάει και τ ακούει. Που να τα «βγάλουν»?
      Ένα από τα διδάγματα που πήρε το εργατικό κίνημα από τον αγώνα των χαλυβουργών, είναι το πόσο ανθεκτικοί είναι οι εργατικοί αγώνες όταν αυτοί αποφασίζονται συνειδητά από τη βάση μέσα από μαζικές διαδικασίες.
      Πιστεύεις ότι ο αγώνας τους θα άντεχε τόσο πολύ, αν οι αποφάσεις για την κήρυξη και τις παρατάσεις της απεργίας τους παίρνονταν από κάποιο ΔΣ, χωρίς τη συμμετοχή των εργαζομένων?
      Αν δεν κάνω λάθος, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, υποστήριζε τις αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες και τις ομόφωνες αποφάσεις γενικών συνελεύσεων. Τώρα τις ξέχασε?

  9. luckystrike Οκτώβριος 30, 2012 στις 7:12 μμ #

    «Στο σωματείο των ΟΤΑ και πάλι στην Καλλιθέα ζήτησαν από τη δημοτική αρχή εξηγήσεις γιατί έγιναν περικοπές στα μεροκάματα όταν οι εργαζόμενοι έκαναν κατάληψη. Δηλαδή, τι ζήτησαν; Και κατάληψη, και απεργία, και το μεροκάματο να πέφτει!!»

    Kαποιος να το μεταφρασει?

    • Y Οκτώβριος 31, 2012 στις 3:26 μμ #

      Από παλιά όταν οι εργάτες έκαναν απεργία και νικούσαν ένα από τα πρώτα πράγματα που απαιτούσαν ήταν και να τους πληρωθούν οι μέρες της απεργίας.
      Δε μπορώ να καταλάβω λοιπόν τη χριστιανική λογική του ΠΑΜΕ ότι για να αποδείξεις ότι είσαι αγωνιστής πρέπει ντε και καλά να μην πληρωθείς.
      Ο αγώνας θέλει θυσίες. Αλλά οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να χαρίζουν τίποτα.

      • Ένας Οκτώβριος 31, 2012 στις 3:44 μμ #

        Όταν νικούσαν Υ.
        Όχι κουτσαβίστικα «ναι καλά» «ντεμέκ» «οκ» «εμείς δεν απεργήσαμε, κατάληψη κάναμε» (!!!) και μάλιστα στο δημόσιο όταν είναι γνωστό ότι στον ιδιωτικό η απεργία γίνεται με τη χατζάρα του εργοδότη από πάνω σου…

      • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 31, 2012 στις 4:44 μμ #

        να δικολγηθεις δεν μπορεις με τιποτα.αλλα τελος παντων.η υπερεπναστατικη φρασεολογια δεν ειναι κ απαρατητα προς το λαϊκο συμφερον.
        εχεις εκτεθει κ πρεπει να αποσυρεις το ποστ της συκοφαντιας κ της λασπηςκ να ητησεις συγνωμη που αναπαρηγαγες τα ψεμματα των συντρωφων σου.

        αν κ ξερω οτι δε θα το κανεις παρα το αταντραχτο των επιχειρηματων του ΠΑΜΕ…………..

        ναι Υ ο εργατης πρεπει να διαπαιδαγωγηθει με το να καταθετει τα μεροκαμα τα του στον αγωνα,στην ταξικη παλη μεχρι την τελικη νικη.κ αν νικησει ενας τοπικος κλαδικοος η ευρυτερος αγωνας μπορεις να δεις χειρισμους κατα τους οποιους να οφελειθουν συναδελφοι απο επιστροφη χρηματτων,αλλα κ παλι επιλεγμενα με κοινωνικα κριτηρια κ αποφαση ΓΣ κ οχι ετσι απο τα πανω να θελει ενα ΔΣ να εμφανιζεται αγωνιστικο κ να πεφτει το μεροκαματακι.δηλαδη ειναι σα να λεει μαλακα αυτον που Δευτερα Τριτη θα χασει 2 ολοκληρα μεροκαματα .κ επισης αν γινει αυτο το ντεμεκ που λεει κ ο αλλος δεν το λες αγωνα διαρκειας.το λες ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.αλλο το ενα αλλο το αλλο.απλα ειναι πολυ ασχημο να χτιζεις το αγωνιστικο σου προφιλ με ψευτοαγωνιστικη ρητορια κ ψευττοταξικη αντιληψη.πιο ειλικρινες ειναι να βγεις να ανακοινωσεις οτι εισαι με τη λευκη απεργια.

      • luckystrike Νοέμβριος 1, 2012 στις 12:42 μμ #

        Kαλα,γραψε λαθος (εγω καταλαβαινα το μεροκαματο να πεφτει=μειωσεις στους μισθους).Διχως να ξερω τι και πως παντως,πολυ καλα κανανε και ζητησανε τα μεροκαματα,αυτο ελειπε να χαριζονται αβιαστα μισθοδοσιες στον καθε ρεμουλαδορο…

        Σπανιο παντως να περνανε 4-5 μερες μεχρι να απαντησει το κκε (και μαλιστα με αρθρο στελεχους του),συνηθως σε αυτα ειχε πιο σβελτα αντανακλαστικα

  10. Redpersonality Οκτώβριος 30, 2012 στις 8:05 μμ #

    Πάει ο ένας.
    Θα μείνει μόνο του το σαπιοκάραβο…

    Διαφοροποίηση Θ. Τσιριγώτη από τους υπογράφοντες την καταγγελία της Αγωνιστικής Παρέμβασης
    http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/10/blog-post_6301.html

    • λαθραναγνώστης Οκτώβριος 30, 2012 στις 8:19 μμ #

      «Όποιος σκάβει το λάκκο του αλλουνού πέφτει ο ίδιος μέσα»
      (παραδοσιακό λαϊκό γνωμικό)

  11. Kώστας Μίχος Οκτώβριος 30, 2012 στις 9:17 μμ #

    Για την αποκατάσταση της αλήθειας από τα βρωμερά ψέματα του Αρβανιτιδη.

    Βαφτίζοντας το κρέας ψάρι…
    των Ηλία Ν. Σμήλιου και Γιάννη Λαθήρα
    εκπαιδευτικών, μελών του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ)

    Οι καλόγεροι του μεσαίωνα βαφτίζοντας το κρέας ψάρι ξεπερνούσαν τις δυσκολίες των ατέλειωτων νηστειών.
    Οι “καλόγεροι” του σύγχρονου εργασιακού μεσαίωνα, αναχωρητές από τα επίδικα της περιόδου και προσδοκώντες (αντί της δευτέρας παρουσίας) τη λαϊκή εξουσία για να ζήσουν οι εργαζόμενοι, βαφτίζουν την εκτόνωση αγώνα κι αλλάζουν τους ρόλους και τη στάση των παρατάξεων μέσα στα συνδικαλιστικά όργανα για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες της απομόνωσης στο κομματικό κελί…
    Στο σχετικό με την τελευταία συνεδρίαση (25/10) του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ, ρεπορτάζ του «Ριζοσπάστη» αναφερόμαστε, το οποίο ξεκινά με τη μεγάλη είδηση: «Να κηρύξει νέα πανελλαδική απεργία στις 9 Νοέμβρη αποφάσισε χτες το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ». Η είδηση, καθόλου τυχαία, δε συνοδεύεται από τίποτα σχετικό με τη διαδικασία λήψης της συγκεκριμένης απόφασης, ποιοι την ψήφισαν, ποιες άλλες προτάσεις κατατέθηκαν, με ποια αιτήματα κλπ. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να δικαιολογηθεί το γεγονός της ταύτισης της συνδικαλιστικής ηγεσίας του ΠΑΜΕ στο Δημόσιο τομέα, στην πιο κρίσιμη στιγμή για το εργατικό-λαϊκό κίνημα, με τον υποταγμένο συνδικαλισμό, ή μάλλον με ένα μόνο τμήμα του αφού και η ΔΑΚΕ (έστω την τελευταία στιγμή, έστω προσχηματικά, έστω με ελάχιστους συμβούλους της παρόντες) διαχωρίστηκε προτείνοντας απεργία όλες τις μέρες που συζητιούνται τα μέτρα στη βουλή και η ηγεσία της Αυτόνομης Παρέμβασης διαχωρίστηκε προτείνοντας 48ωρη απεργία ενώ στη συνέχεια ψήφισε την πρόταση της ΔΑΚΕ. Κι έμειναν οι “επτά μούσες της αγωνιστικότητας” (αλήθεια, πού ήταν οι υπόλοιποι σύμβουλοι του ΠΑΜΕ;) να σώσουν την τιμή του υποταγμένου συνδικαλισμού, να προσθέσουν τις 7 ψήφους τους στις 17 εναπομείνασες της ΠΑΣΚ για να προκύψει άλλη μια 24ωρη απεργία…
    Αντί λοιπόν των αρκετά σημαντικών αυτών πληροφοριών, το “ρεπορτάζ” του «Ριζοσπάστη» αναλώνεται σε μια “παρουσίαση” των θέσεων και της στάσης του ΠΑΜΕ και των άλλων παρατάξεων.
    Σ ό,τι αφορά το ΠΑΜΕ αναφέρεται ότι ο εκπρόσωπος του «υπογράμμισε πως το πιο σημαντικό είναι να δημιουργηθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις ώστε να μπλοκαριστούν τα μέτρα, να μην περάσουν. Για να συμβεί αυτό πρέπει να δυναμώσει η οργάνωση στους τόπους δουλειάς, η μαζική συστράτευση γύρω από τη γραμμή της σύγκρουσης και ρήξης με την ΕΕ, το κεφάλαιο και τις κυβερνήσεις του. Παράλληλα, αυτός ο αγώνας πρέπει να έχει προοπτική την αλλαγή της εξουσίας σε επίπεδο τάξεων και όχι απλώς να αλλάξει η κυβερνητική διαχείριση του καπιταλισμού. Την προοπτική αυτή, σημείωσε, δεν μπορεί να υπηρετήσει η σημερινή ηγεσία στο συνδικαλιστικό κίνημα η οποία είναι μέρος του προβλήματος. Έχει συμβιβαστεί, αποδέχεται τον ευρωμονόδρομο».
    Δε θα είχαμε κανένα πρόβλημα να συνυπογράψουμε το σύνολο αυτών των θέσεων, αν βέβαια είχαν εκφραστεί και αν το ΠΑΜΕ έπραττε αυτά που υποστηρίζει ότι υποστήριξε. Γιατί στην πραγματικότητα (και υπάρχουν και πρακτικά…) ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ υποστήριξε ότι το ζητούμενο των αγώνων σήμερα είναι το «μπλόκο στα μέτρα», χωρίς όμως να θέτει ταυτόχρονα το αίτημα της ανατροπής κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ. και της αντεργατικής-αντιλαϊκής πολιτικής τους, συμπληρώνοντας δε (…για να συμβάλλει στη «μαζική συστράτευση» των εργαζόμενων) ότι είναι σίγουρο πως τα μέτρα θα περάσουν και το μόνο που μπορούν να κάνουν οι εργαζόμενοι είναι να μην επιτρέψουν την εφαρμογή τους στην πράξη (χωρίς βέβαια να εξηγήσει με ποιον τρόπο θα πάρει ο εργαζόμενος το επίδομα π.χ. που δεν του έχει καταθέσει ο εργοδότης στο λογαριασμό του)! Να συμφωνήσουμε ακόμη και για το ρόλο της ηγεσίας του συνδικαλιστικού κινήματος αλλά και να ρωτήσουμε ταυτόχρονα με ποιο τρόπο υπονομεύει ή αποκαλύπτει το ρόλο της «συμβιβασμένης με τον ευρωμονόδρομο» συνδικαλιστικής ηγεσίας, η υπερψήφιση των προτάσεών της; Και συμφωνώντας και πάλι για την προτεραιότητα του περιεχομένου έναντι της μορφής των αγώνων, να ρωτήσουμε σε ποιο σημείο της πρότασης της ΠΑΣΚ (που χάρη στις ψήφους του ΠΑΜΕ έγινε απόφαση) αναφέρεται η «σύγκρουση και ρήξη με την Ε.Ε., το κεφάλαιο και τις κυβερνήσεις του» ή έστω το μπλοκάρισμα των μέτρων;
    Σε ό, τι αφορά τις άλλες παρατάξεις το “ρεπορτάζ” κάνει την τιμή στις “ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ” να τους αφιερώνει μια ολόκληρη παράγραφο, έναντι άλλης μιας για όλες τις άλλες παρατάξεις μαζί, καταδεικνύοντας μ’ αυτό τον τρόπο και το ποιος είναι “ο εχθρός του λαού” για το ΠΑΜΕ. «Οι “Παρεμβάσεις”, αναφέρεται, υπερπρόβαλλαν την πρόταση για απεργία διαρκείας (πρόταση που έκανε, μεταξύ άλλων, και η “Αυτόνομη Παρέμβαση”) αλλά ως προς το περιεχόμενο έμειναν να εκφράζουν την αντίθεσή τους σε ορισμένους οργανισμούς των κεφαλαιοκρατών αλλά όχι στον έλεγχο της οικονομίας από αυτούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι αντέγραψαν πλήρως τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ για παραγωγική ανασυγκρότηση και αναδιανομή των εισοδημάτων τάχα προς όφελος των εργαζομένων μέσα στον καπιταλισμό».
    Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς σ’ αυτό το “δείγμα δημοσιογραφικής και πολιτικής δεοντολογίας”; Την απόκρυψη-παραχάραξη, μέσω του γενικού και αόριστου «απεργία διαρκείας», της πρότασης των “ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ” για «ΛΑΪΚΟ ΞΕΣΗΚΩΜΟ» και «ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ με τη μορφή 48ωρων επαναλαμβανόμενων» και στόχο να μη φτάσουν καν στη βουλή και να μην περάσουν τα νέα μέτρα κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ., να καταργηθούν μνημόνια-δανειακή σύμβαση-εφαρμοστικοί νόμοι, να διαγραφεί το χρέος κ.ά.; Τη “σώνει και καλά” ταύτισή μας με την “Αυτόνομη Παρέμβαση”, η οποία πρότεινε απλά μια 48ωρη; Την “πλήρη νοήματος” άποψη ότι η αντίθεσή μας σε «ορισμένους οργανισμούς των κεφαλαιοκρατών» δε σημαίνει και άρνηση ελέγχου της οικονομίας από αυτούς; Ή το γεγονός ότι η πρόταση των “ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ” συγκέντρωσε 10 ψήφους, συσπειρώνοντας συμβούλους προερχόμενους από ομοσπονδίες με αποφάσεις σε αγωνιστική κατεύθυνση, όπως η ΠΟΕ-ΟΤΑ και απεγκλωβίζοντας συμβούλους της “Αυτόνομης Παρέμβασης” από τους συμβιβασμούς της ηγεσίας της παράταξής τους;
    Καλύτερα μάλλον να θαυμάσουμε την (ενδεικτική για το πώς καταλαβαίνει η ηγεσία του ΠΑΜΕ το δυναμικό αποφασιστικό αγώνα) άποψη που διατύπωσε ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ, αναφερόμενος στις απεργίες των 3 τελευταίων χρόνων: «Για μας είναι αγώνας διαρκείας το να έχουμε κάνει 26 ημέρες απεργία»! Και να κλείσουμε με άλλη μια προσπάθεια ταύτισής μας με θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, απλά παραθέτοντας όσα είπε ο εκπρόσωπος των “ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ” (κι ας ανατρέξουμε και πάλι στα πρακτικά) για το αναγκαίο πολιτικό πρόγραμμα που πρέπει να τεθεί και από τα συνδικάτα στη σημερινή συγκυρία:
    Για να μπει φραγμός στις περικοπές των μισθών μας, στις απολύσεις κι όλα τα αντιλαϊκά μέτρα, το εργατικό κίνημα θα πρέπει να συζητήσει και να υιοθετήσει ένα πλαίσιο αιτημάτων που θα ξεκινά από τη μονομερή διαγραφή του χρέους, τη ρήξη με καπιταλιστικούς θεσμούς, όπως η Ε.Ε., και τα εργαλεία τους, όπως το Ευρώ και την κρατικοποίηση των τραπεζών και των επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας με εργατικό έλεγχο. Να θέτει δε ως ξεκάθαρους στόχους για το σήμερα την αναδιανομή του τεράστιου κοινωνικού πλούτου που παράγεται από τους εργαζόμενους προς όφελος της εργαζόμενης πλειοψηφίας και την παραγωγική ανάπτυξη της χώρας με βάση τις ανάγκες των εργαζόμενων και του λαού.
    Αυτά είπαμε εμείς, αυτά σε γενικές γραμμές νομίζουμε ότι λέτε κι εσείς, μακάρι να τα πει κι ο ΣΥΡΙΖΑ, να τα διεκδικήσουμε, ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
    Σύντροφοι, τέρμα πια οι αυταπάτες! Ή με τους εργάτες ή με τους γραφειοκράτες!

    • λαθραναγνώστης Οκτώβριος 30, 2012 στις 9:28 μμ #

      Φούσκες κρότου – λάμψης!

    • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 31, 2012 στις 1:11 πμ #

      ειναι πολυ γαματο οταν οι της ΑΝΤΑΡΣΥΑς χρησιμοποιουν συνασπιστικα κλεισε της 10ετιας ’90.φυσικα ειναι γελιοτητες ατα.κ υπαρχουν τα πρακτικα οποιος γουσταρει ας μας τα φερει
      θα ακουσω με μεγαλη χαρα τη συμμαχια των οπορτουνιστων με ενα νεοαστικο μορφωμα της σοσιαλδημοκρατιας

    • RedPersonality Οκτώβριος 31, 2012 στις 6:39 μμ #

      Η Δέσποινα Κουτσούμπα που πήγε?
      Μείνανε δυο?
      Να δούμε το σαπιοκάραβο πως θα συνεχίσει…

  12. Nikos Οκτώβριος 30, 2012 στις 9:25 μμ #

    Διαφοροποίηση Θ. Τσιριγώτη από τους υπογράφοντες την καταγγελία της Αγωνιστικής Παρέμβασης
    Στο διαδίκτυο αναρτήθηκε «πρόταση των παρεμβάσεων» στο Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ 25/10/12.

    Σ αυτήν αναφέρεται εκτός των άλλων ότι οι παρεμβάσεις στην ΑΔΕΔΥ προτείνουν γενική πολιτική απεργία διαρκείας.

    Είναι αλήθεια ότι αυτό ήταν το πνεύμα και το γράμμα των εκπρόσωπων των παρεμβάσεων Κουτσούμπα, Λαθήρα και Σμήλιου , το οποίο εξέφρασαν με τις ομιλίες τους (Γενικό Συμβούλιο ΑΔΕΔΥ 25/10), διόλου τυχαίο διότι και οι τρεις βρίσκονται στον ίδιο πολιτικομετωπικό χώρο (ΑΝΤΑΡΣΥΑ).

    Είναι όμως άλλο τόσο αλήθεια ότι ο υπογράφων τόσο με τις ομιλίες του όσο και με την αρθρογραφία του καθόλου δεν συμφωνεί με το σύνθημα της γενικής πολίτικης απεργίας.

    Αντ αυτού νομίζει ότι χρειάζεται παλλαϊκός αγώνας λαϊκός ξεσηκωμός και οργάνωση των εργαζομένων.

    Ως εκ τούτου κάθε πρόταση που έχει ως σύνθημα τη γενική πολιτική απεργία δεν έχει την υπογραφή μου.

    Αθήνα 28/10/2012
    Θανάσης Τσιριγώτης
    Εκπαιδευτικός
    Μέλος του Γενικού Συμβούλιου της ΑΔΕΔΥ

  13. Kώστας Μίχος Οκτώβριος 31, 2012 στις 7:18 μμ #

    Άντε πάλι σας έφεξε. Θα «θριαμβεύσουν» οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ με ποσοστά Τσαουσέσκου στη Ζώνη. Δεν συμφωνώ με την επιλογή τους να μην κατεβούν στις εκλογές. Όμως καμιά φορά πρέπει να βλέπεις ότι το κύριο όταν υπάρχει 85% ανεργία- τώρα και σωστά το εντοπίζουν- οι συνάδελφοί, δεν ήταν οι εκλογές για τους εργαζομένους στην ζώνη όπου το 60% τρώνε από τα συσσίτια της εκκλησίας αλλά το τι θα κάνεις για να σταματήσεις την εξαθλίωση. Διαβάστε το έχει ενδιαφέρον.

    http://antistasigr.blogspot.gr/2012/10/blog-post_7708.html

    • enas alla leon Οκτώβριος 31, 2012 στις 8:15 μμ #

      Οταν η μετατροπη του ασπρου-μαυρου γινεται επιστημη…

      τοτε και μονο τοτε στα σωματεια οπου ο κλαδος εχει 85% ανεργια, η νεα επαναστατικη τακτικη ειναι η αποχη απο τις διαδικασιες.

      τοτε και μονο τοτε το σταματημα της εξαθλιωσης ερχεται ξεκομενα απο τον συνδικαλισμο(!!!!!!) και μαλιστα παρουσιαζεται ως πρωτοποριακο και ντυνεται με αριστερα λογακια.

      τοτε και μονο τοτε η παραδοχη οτι κοσμος που επηρεαζουμε(?),λογω απογοητευσης δεν ηρθε καν στην ε/α συνελευση μπορει να φορτωθει ως ευθυνη στην αντιπαλη(?) παραταξη.

      Μετα απο ολα αυτα κοιμασαι ησυχος γιατι στην ανακοινωση σου εχεις καταγγειλει αρκετα το παμε,στο βαθμο που η κατηγορεια οτι το παμε σκοτωνει οποιον δεν τον ψηφιζει θα μπορουσε να μπει,αλλα λογω μεγαλοψυχιας εμεινε απ’εξω περιμενοντας την επομενη ανακοινωση.

  14. Kώστας Μίχος Οκτώβριος 31, 2012 στις 9:26 μμ #

    Όπως είπα διαφωνώ με την απόφαση τους αυτή. Είναι μια προσέγγιση όμως που πρέπει να προβληματίσει ακόμα και εσένα. Γιατί φιλαράκο δεν ξέρω αν αυτό που λες απαντά σε όλα τα ερωτήματα που θέτουν . Δεν λέω για τα διαδικαστικά που είναι και αυτα μια σοβαρή πλευρά, όταν για παράδειγμα το μητρώο μελών δεν δίνεται στην παράταξη που πήρε το 42% στις προηγούμενες εκλογές, δίνοντας περιθώρια για την όποια νοθεία. Αυτό όμως δεν είναι το κύριο.

    Το κύριο κατά τη γνώμη μου είναι ότι ο μέχρι τώρα συνδικαλισμός που ασκούσε το ΠΑΜΕ απέτυχε να εμποδίσει οτιδήποτε. Φιγούρα και μεγαλοστομία.. Ακατάσχετος βερμπαλισμός. Δήθεν υπογραφή τοπικών συμβάσεων που οι εργοδότες στα παπάρια τους υπόγραφαν ότι σύμβαση τους φέρναμε, αφού όταν πρόκυπτε κανένα μεροκάματο έβγαζαν την δουλειά σε «δημοπρασία» για το ποιος εργάτης θα πληρωθεί λιγότερο φτάνοντας να δουλεύουν για 30 και 40 ευρώ παρακαλώντας και από πάνω. Από την άλλη το ΠΑΜΕ κορδωνόταν από τον ριζοσπάστη ότι πετυχε σύμβαση 120 ευρω. Και τα συσσίτια στην Αγ τριάδα να μην φτάνουν για να καλύψουν όλους τους πεινασμένους μεταλεργατες. Και το ρεύμα να είναι κομενο μήνες και τα παιδιά να λιποθυμάνε στο σχολειο απο την πείνα. Ναι ρε μεγάλε τέτοιον συνδικαλισμς δεν τον χρειάζεται κανένας. Τα ξέρω από πρώτο χει γιατί δούλευα παλιά εκεί ξέρω παρά πολύ κόσμο αλλά και ο κολλητός μου 2 χρόνια άνεργος στα 55 του, μου τα περιγράφει καθημερινά.

    Ναι φιλαράκο το σταμάτημα της εξαθλίωσης δεν γίνεται χωρίς ταξικό συνδικαλισμό όμως πρέπει να το παραδεχτείς οτι ο κοματικός συνδικαλισμός του ΠΑΜΕ έκανε μια τρύπα στο νερό. Το ΠΑΜΕ δεν ¨»σκοτώνει» όποιον δεν το ψηφίζει αλλά φροντίζει όταν γνωρίζει ότι δεν το ψηφίζεις να κάνει ότι μπορεί για να σε αποκλείσει. Νοθείες ξέρεις δεν κάνει μόνο ο αστικοποιημένος συνδικαλισμός. Αν ποτέ έχεις παρακολουθήσει συνέδρια είτε ΓΣΕΕ είτε μεγάλων εργατιών κέντρων τίμιος θα κάνεις εμετό με την συναλλαγή και τα κομπρεμι που γίνονται. Όλοι καταγγέλλουν όλους για νοθεία και στο τέλος όλοι συμφωνούν και νομιμοποιούν τους νόθους. Τέτοιος συνδικαλισμός να μας λείπει κουμπάρε, ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΑΙ.

    • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 31, 2012 στις 11:22 μμ #

      ΜΙΧΟ Η ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΖΕΙ Κ ΣΕΡΝΕΙ ΕΦΙΑΛΤΕ.για τα μουτρα σου να μιλας κ οχι για το ΠΑΜΕ.το ποιος αποτρεπει συνδελφους να ψηφισουν να πας να τα πεις στην ΠΟΕ ΟΤΑ.φυσικα για το Περαμα δεν θα πω κατι γιατι πολυ απλα μυρικαζεις αντικκεδισμο κ μονο.αλλαξε πλευρο που θαλυπνησεις κ τα λεμε!καληνυχτα παω για δουλεια!

    • Εμπρος για την νικη (αλλα οχι παντα) Νοέμβριος 1, 2012 στις 3:20 πμ #

      μιλαμε το εχετε στο αιμα σας ε; με την πρωτη δυσκολια δεν το βαζετε κατω; εχω εντυπωσιαστει…

  15. Y Νοέμβριος 1, 2012 στις 3:37 μμ #

    Η παράταξη στην Καλιθέα όπου στηρίζεται ολόκληρη η βαρύγδουπη ανακοίνωση του ΠΑΜΕ ούτε πρόσκειται στην Ανταρσύα, ούτε έχει ένα μέλος ΔΣ που να είναι Ανταρσύα, (πρόκειται για αποχωρήσαντες από το ΚΚΕ) ούτε πήρε την απόφαση να μην απεργήσει στις 18/9.

    Πρόκειται για ψέμματα πάνω στα οποία στηρίζει η ηγεσία του ΚΚΕ την πολιτική της. Το σωματείο αυτό πήρε κανονικά απόφαση για απεργία τότε.

  16. IA Νοέμβριος 1, 2012 στις 3:47 μμ #

    Στη ζωνη η ανταρσυα (μαζι με ΠΑΣΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΟΑΚΚΕ- εργοδοτικους αποχωρει στην ΠΟΕ-ΟΤΑ και στο νοθο συνεδριο πρωτη για την καρεκλα
    Ευγε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: