ΑΠΕΡΓΙΑ 18 ΟΚΤΩΒΡΗ

18 Οκτ.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!

ΦΙΛΟΙ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, ΤΑΞΙΚΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ «ΕΧΘΡΟΙ» ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΣΗΜΕΡΑ

ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΣΤΙΣ 10.30 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ

ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΙΣ 10.30 ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ(ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ) ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΣΕΕ ΣΤΙΣ 11 ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑΤΙ……

«ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ, ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ, ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΣΩΠΑΙΝΕΙ ΘΑ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΧΑΘΕΙ»

Μόνο ένα παγωμένο αγέρι
ξαγρυπνά στους δρόμους,
προσμένοντας καρτερικά τον ήλιο.
Ως και τα ελεγεία ξεχάσαμε
που τραγουδούσαν τα τσακάλια.
Μείνε σε παρακαλώ ξάγρυπνη
για λίγο ακόμα, με τον όμορφο
παλμό στα στήθια σου που μεταγγίζει
κουράγιο στο κορμί μου.

Πάω να φτιάξω άλλον έναν καφέ.
Μείνε λίγο ξάγρυπνη ακόμα
κρατώντας τούτη τη γραμμή ανοιχτή.
Τη γραμμή που χτίζει κάστρα
γύρω απ’ τα όνειρά μου.
Τη γραμμή που ρίχνει σωσίβια
κάθε που ναυαγώ στο φόβο.

Κράτα τη γραμμή ανοιχτή.
Βάρκα που ψάχνει έλεος
στα απάνεμα βράχια σου η ζωή μου.
Δάκρυα και δηλητήρια παραμορφώνουν
το πρόσωπό μου στο σκοτάδι.
άσπρα γλαρόπουλα στο γαλάζιο σου ορίζοντα.

Κράτα τη γραμμή ανοιχτή!
Το αίμα θα ξαναγίνει κρασί στη Κανά σου λέω!
Θ’ ακούσουμε ξανά παιδιάστικα γέλια σου λέω!
Θα πούμε ξανά τραγούδια στη θάλασσα σου λέω!
Θα πιούμε ξανά από ανοιξιάτικο ρυάκι σου λέω!
Θα κάνουμε ξανά έρωτα στα χωράφια!

Κράτα μόνο τη γραμμή ανοιχτή!
Κράτα τη γραμμή ανοιχτή!
Κράτα, κράτα, κράτα………

(καλά για άλλα πράγματα μιλούσε ο Μαρκόπουλος αλλά  το μηνύμα παραμένει το ίδιο …..ΚΡΑΤΑ!)

Advertisements

34 Σχόλια to “ΑΠΕΡΓΙΑ 18 ΟΚΤΩΒΡΗ”

  1. Y Οκτώβριος 18, 2012 στις 11:25 πμ #

    Με παλμό διαδηλώνει αυτή τη στιγμή το ΠΑΜΕ σύμφωνα με πληροφορίες στο twitter.

    Κοινή γενική απεργία στις 14 Νοέμβρη σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία? Μακάρι!
    http://www.ergatiki.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=6859:i1041&Itemid=62

  2. Y Οκτώβριος 18, 2012 στις 2:24 μμ #

    Φωνή λαού στην Ξάνθη: Η μεγαλύτερη πορεία όλων των εποχών. Νέκρωσε η πόλη http://www.xanthipress.gr/index.php/eidiseis/politiki/18186-i-megaliteri-poreia-olon-ton-epoxon-stin-xanthi

  3. Y Οκτώβριος 18, 2012 στις 2:36 μμ #

    Νεκρός ο 67χρονος που υπέστη ανακοπή κατά τη διάρκεια του συλλαλητηρίου http://theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=21861%3Anekros-o-67xronos-poy-ypesti-anakopi-kata-ti-diarkeia-toy-syllalitirioy&catid=3%3Asociety&Itemid=41

  4. kraftwerkvs Οκτώβριος 18, 2012 στις 2:47 μμ #

    Πάρα πολύς κόσμος.

    Δεν ήμουν στην συγκέντρωση του Σεπτεμβρη αλλά η σημερινή είχε πάρα πολύ κόσμο,κόσμο είχε παρα πολύ και το ΠΑΜΕ και οι υπόλοιποι.

    Καταρχήν αυτά

  5. Y Οκτώβριος 18, 2012 στις 3:06 μμ #

    Αριστεροί μηχανικοί: »Να τελείωνουμε με τους δολοφόνους το συντομότερο, ελπίζουμε το απόγευμα να ξαναπλημυρήσουν οι δρόμοι»

  6. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 18, 2012 στις 6:28 μμ #

    http://redflyplanet.blogspot.com/2012/10/18102012.html

  7. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 18, 2012 στις 7:16 μμ #

    εντυπωσιακες σε ογκο ηταν οι συγκντρωσεις του ΠΑΜΕ σε ολη την Ελλαδα.κυρια στην Αττικη αλλα κ την περιφερεια,ειδικα σε Πατρα κ Βολο που ξερω.πολλοι Συλογοι φοιτητων κ σπουδαστων με το ΜΑΣ μετα απο πολυ πολυ καιρο κ απο οσο ξερω με σχετικη αν οχι ικανοποιητικη μαζικοτητα εγιναν οι ΓΣ των φοιτητων.

    στην Αθηνα φανηκε για μια ακομα φορα οτι καρποφορησε εστ κ λιγο παραπανω δουλια των ταξικων συνδικαων αλλα κ δυναμεων γενικοτερα.ετσι ακομα περισσοτεροι εργαζομενοι απεργησαν αυτη τη φορα.δυσκολα τα πραγματα σε Δημοσιο κ εκπαιδευτικους που εει φαινεται οτι πρεπει να εντεινουμε αλυτερα κ παραπανω γτ δεν ειναι μονο το ζητημα οτι οποιος περγει παει κατα κανονα με τους εργοδοτικους αλλα ειναι κ οτι η συμμμετοχη ειναι χαμηλη σε σχεση με το κλιμα που συναντας στην κουβεντα για την προετοιμασια της απεργιας.οι ιδιοι ανθρωποι που σου λενε πρεπει κατι να γινει μπαινουνε για μαθημα η παν στη δουλιτσαα τους κανονικα.

    τη συμμετοχη στην αλλη συγκεντρωση δε θελω ακομα να τη χαρακτηρισω γτ θα φανω αγενης κ δεν κανει.στον πατο για ακομα μια φορα πλην ΠΟΕ ΟΤΑ κ ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ.ολοι οι αλλοι αχαρακτηριστα λιγοι.

  8. AntonXXXXX Οκτώβριος 18, 2012 στις 7:51 μμ #

    Εβλεπα απο το πρωι στη Ζουγκλα.
    Λαοθαλασα το Παμε και αν δεν αρχιζαν τα χειμικα τα ΜΑΤ θα φαινονταν η γυμνια ολων των αλλων που τους υπολογιζω στο ενα τριτι του ΠΑΜΕ.

  9. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 18, 2012 στις 11:09 μμ #

    http://redflyplanet.blogspot.com/2012/10/video_18.html

  10. Y Οκτώβριος 19, 2012 στις 1:42 πμ #

    Μόνο που η ΠΟΕ-ΟΤΑ και η ΓΕΝΟΠ έχουν από τα μεγαλύτερα ποσοστά συνδικαλισμένων. Αξιολύπητοι οι σεχταριστές που ακόμα και τώρα ψάχνουν να βρουν ποιος την έιχε πιο μεγάλη αντί να ψάχνουν πώς θ’ανατραπεί η κατάσταση.

    • λαθραναγνώστης Οκτώβριος 19, 2012 στις 7:59 πμ #

      Σε αυτούς τους οργανισμούς, αν δεν είσαι προσκολλημένος στη ΔΑΚΕ ή στη ΠΑΣΚΕ (μέχρι τώρα), δεν έχεις κανένα μέλλον.
      Η διαπλοκή είναι απίστευτη – ιλιγγυώδης!!
      Αν είσαι τεχνίτης, ούτε υπερωρίες δεν σου εγκρίνουν. Επί συνόλου 1000 ατόμων προσωπικού, το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚΕ, μπορεί να περιλαμβάνει και 300 άτομα. Αντίστοιχα της ΔΑΚΕ. Σεντόνια ολόκληρα!
      Οι δικαστικοί αντιπρόσωποι στις εκκλογές, αν είναι καινούργοι, παθαίνουν τη πλάκα τους.
      Απαραίτητη προϋπόθεση για να πάρεις θέση μικρομεσαίου στελέχους, είναι να έχεις βάλει υποψηφιότητα σε ψηφοδέλτιο ΠΑΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ.
      Οι συνδικαλισμένοι που αναφέρεις, στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι πελάτες ή wannabe πελατες!
      Οι «σεχταριστές», σίγουρα την έχουν πιό μεγάλη, αλλά είναι λίγοι

      • Y Οκτώβριος 19, 2012 στις 9:18 πμ #

        έτσι λοιπόν θα μείνουν να τη χαϊδεύουν. Αν δεν είναι τώρα ευκαρία ν’αλλάξουν οι συσχετισμοί στα σωματεία που συζητάμε εδώ, δεν θα έρθει ποτέ.

      • λαθραναγνώστης Οκτώβριος 19, 2012 στις 10:06 πμ #

        Αν μιλάμε για προσπάθεια αλλαγής των συσχετισμών, συμφωνώ απόλυτα. Αυτό που δεν μπορεί να γίνει με τίποτα, είναι συνεργασία ταξικών με ρεφορμιστικές/συμβιβασμένες δυνάμεις, με πρόσχημα την ανατροπή της κατάστασης έτσι γενικά κι αόριστα. Διότι εδώ μπαίνει θέμα πως εννοεί ο καθένας την ανατροπή της υπάρχουσας κατάστασης. Όταν μπαίνουν τα κριτήρια του τι εννούν οι μεν και τι οι δε ανατροπή, τότε αποδεικνύεται ότι η συνεργασία δεν είναι δυνατή.
        Αλλιώς εννοούν οι ταξικές δυνάμεις την ανατροπή της κατάστασης (και αναλογα ρυθμίζουν και την βραχυ/μεσοπρόθεσμη ταχτική τους, ώστε να οδηγεί σε ρήξη και όχι σε συμβιβασμό και ενσωμάτωση) κι αλλιώς οι συμβιβασμένες και ρεφορμιστικές (ώστε η ταχτική τους να εκτονώνει τη ρήξη και να οδηγεί σε συμβιβασμό και ενσωμάτωση)
        Τυπικό παράδειγμα, η ολόφρεσκη περίπτωση της Χαλυβουργίας και η στάση του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ από τη μιά και όλων των άλλων από την άλλη! Ποιός δικαιώθηκε τελικά?
        Όσο κι αν φαίνεται ακραίο σε όσους απο μας σκεφτόμαστε ακόμα με όρους και δεδομένα προ 5ετίας και η σκέψη μας δεν έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της παροξυσμικής κρίσης του καπιταλισμού, περιθώρια για βελτίωση των συνθηκών ζωής μέσα στο υπάρχον σύστημα δεν υπάρχουν.
        Ούτε καν ελπίδες για ανάσχεσης της εξαθλίωσης.
        Η ανάγκη αλλάγής οικονομικού συστήματος, είναι πλέον άμμεση και έίναι θέμα επίβίωσης της εργατικής τάξης.
        Ή αλλάζεις το σύστημα ή πεθαίνεις. Έτσι απλά!!

  11. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 19, 2012 στις 8:26 πμ #

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=19/10/2012&id=14255&pageNo=6&direction=1#!overlay/0/

  12. Y Οκτώβριος 19, 2012 στις 9:45 πμ #

    Φουσκώνει το λαϊκό ποτάμι της ανατροπής: αυτό είναι το μήνυμα της μαζικής συμμετοχής στην απεργία και τις διαδηλώσεις http://www.antarsya.gr/node/795

  13. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 19, 2012 στις 9:56 πμ #

    βρε Υ μη θυμωνεις με το παραμικρο.για να αλλαξουν οι συσχετισμοι πρεπει να δυναμωσει το ταξικο ρευμα μεσα στο κινημα .δεν μπορει το κινημα να καταργησει τη διαπαλη.απλα για να ρθουν ριζικες αλλαγες σε επιπεδο οικονομιας κ εξουσιας πρεπει οι εργαζομενοι να πολιτικοποιηθουν να συνδεσουν την οικονομικη παλη με την πολιτικη παλη-παλη για την εξουσια.τετοιο αγωνα δινουν μονο οιιταξικες δυναμεις του ΠΑΜΕ κ των αλλων ριζοσπαστικων μετωπων.δεν ειναι ζητημα ποιος την εχει μεγαλυτερη.ειναι στοιχειο της προοδου του κινηματος κατα ποσο τα συνθηματα δε μενουν στο ρηχο αντι-μνημονιακο περιεχομενο,στην αντιΜερκελικη ρητορικη κ πανε ενα επιπεδο παραπανω.επιπεδο το οποιο δε θα τους φτανει μια διαχειριστικη λυση εντος του καπιταλισμου.

  14. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 19, 2012 στις 10:18 πμ #

    «Το παιχνίδι του αποπροσανατολισμού συνέχισε το στέλεχος της «Αυτόνομης Παρέμβασης» Ζώης Πεπές, ο οποίος κάλεσε τους εργαζόμενους να παλέψουν για «ανάπτυξη και παραγωγική ανασυγκρότηση, ανακατανομή εισοδημάτων, κοινωνικοποίηση του τραπεζικού συστήματος προς όφελος του τόπου». Τη γνωστή γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ για ενίσχυση των μεγαλοεπιχειρηματιών, για τέτοια ανάπτυξη καλεί τους εργαζόμενους να παλέψουν.’

    σς θυμιζει τιποτα το παραπανω αποσπασμα?

  15. IA Οκτώβριος 19, 2012 στις 11:26 πμ #

    Θελει λιγο θρασος ενας ανταρσυος να φερνει το παραδειγμα της ΠΟΕ-ΟΤΑ και της αλλαγη των συσχετισμών

    Συνεδριο εγινε προσφατα με διεγραμμενο η απως το 1/3 των συνεδρων. Το εγκλημα τους ηταν η συμμετοχη στις εκλογες των εκτακτων. Ο θυτης η ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ και οι συνεργοι ο Συριζα και η ανταρσυα που
    – νομιμοποιησαν το συνεδριο
    – οπου ελεγχαν τα σωματεια ειτε δεν αφησαν τους εκτακτους να ψηφισουν οι εβγαλαν 2 αποτελεσματα με και χωρις εκτακτους

    Η καρεκλα για την ανανεωτικη η τη ριζοσπαστικη αριστερα πανω απο ολα

    Σεχταρισμός δεν ειναι η συμμετοχη των εκτκατων αλλα το αναποδο η συνεργεια και ανοχη σε ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ που τους εκπαραθυρωσαν

    Παχια λογια αλλα στην πραξη μεγαλες κοτες οι ανταρσυοι

  16. Y Οκτώβριος 19, 2012 στις 12:07 μμ #

    Με λάσπη και συκοφαντίες όπως αυτές του ΙΑ δε γίνεται μέτωπο.

    Με απαξίωσωση και ξεγράψιμο ολόκληρων κλάδων δε γίνεται μέτωπο.

    Και κυρίως με »εμείς εμείς οι μόνοι συνεπείς» δε γίνεται μέτωπο.

    Αλλά μάλλον έχετε παραιτηθεί από το μέτωπο. Κανονικά δεν πρέπει να το χρησιμοποιείτε καν σα λέξη.

    Με το »Ή αλλάζεις το σύστημα ή πεθαίνεις» συμφωνώ απόλυτα.

    Μόνο που δε γίνεται να πείσεις πρώτα την πλειοψηφία της εργατικής τάξης γι’αυτό και στη συνέχεια να το κάνεις. Γίνεται μόνο να πειστεί στην πορεία των πραγμάτων.

    Συνεργασία με πουλημένους στην εργοδοσία στο μέτωπο δεν μπορεί να υπάρχει. Συνεργασία όμως με ανθρώπους και δυνάμεις που δεν έχουν πειστεί για την επανάσταση αλλά πιστεύουν στη μεταρρύθμιση (με ρεφορμιστές δηλαδή) επιβάλεται.

    Αλλιώς βάζουμε στη ουσία πλάτη και δίνουμε χώρο για να κυριαρχηθούν τα συνδικάτα από ότι χειρότερο υπάρχει στην Αυτόνομη Παρέμβαση και την ΠΑΣΚΕ, αυτούς που είχαν συμφωνήσει με όλες τις οδηγίες της ΕΕ τα τελευταία 20 χρόνια.

    • Ένας Οκτώβριος 19, 2012 στις 12:14 μμ #

      Ποίες είναι οι λάσπες και οι συκοφαντίες?

      Το μέτωπο και το πρόγραμμά του, τελευταία φορά που κοίταξα τους κλασσικούς, δεν το θές για να πείσεις την πλειοψηφία της εργατικής τάξης. Το θες για να τραβήξεις μαζί σου τα υπόλοιπα λαϊκά στρώματα.

      Άμα κάνεις μέτωπο με τους ρεφορμιστές για να πείσεις την εργατική τάξη ζήτω που καήκαμε…

      Πρώτα πρέπει να πείσεις ένα μεγάλο μέρος της εργατικής τάξης να σπάσει τα δεσμά με το ρεφορμισμό και τη διαχειριστική λογική που αυτός προτείνει και μετά όλα τα άλλα…

      Ο Λενιν πάντως έλεγε, αν θυμάμαι καλά, ότι οφείλεις να πάρεις με το μέρος σου (με την επανάσταση) την πλειοψηφία της οργανωμένης εργατικής τάξης. Άρα μάλλον τα καθήκοντα είναι 1. να οργανωθεί αυτή η ρημάδα η τάξη 2. Να διαρήξει τις σχέσεις της με τον οπορτουνισμό/ρεφορμισμό και 3. Να οικοδομήσει μέτωπο με τα άλλα λαϊκά στρώματα.

      • kraftwerkvs Οκτώβριος 19, 2012 στις 2:55 μμ #

        «Άμα κάνεις μέτωπο με τους ρεφορμιστές για να πείσεις την εργατική τάξη ζήτω που καήκαμε…»

        καταρχήν τα μέτωπα δεν τα κάνεις για να «πείσεις» την εργατική τάξη, τα κάνεις όταν υπάρχουν αιτήματα πάλης που είναι κοινά και ξέρεις ότι η τυχον κατάκτηση τους μπορεί να δώσει νίκες στο εργατικό κίνημα και παράλληλα να ριζοσπαστικοποιήσει κομμάτια του λαού.

        Βρίσκεσαι μαζί και παλεύεις στο σωματείο και σε κάθε χώρο όπου υπάρχουν κοινά αιτήματα πάλης και άλλα πράματα προχωράς,

        Πας στο δημοτικό συμβούλιο ας πούμε στην πόλη σου και ο μπράβος της γειτονιάς έχει πάρει το δημοτικό αναψυκτηριο του χει βάλει την παράνομη πέργκολα και το χει κάνει κωλάδικο και εσύ και δημοτικός σύμβουλος της Ανταρσύας λέτε τις ίδιες μαλακίες, εκεί κάνεις συμμαχία , βγάζεις κοινό ψήφισμα και κάθονται οι δύο δημοτικές ομάδες και λένε να φτιάκουμε και μια πρωτοβουλια να καλέσουμε τον κόσμο να κάνουμε παρέμβαση;

        και αμα συμφωνάς εκεί την κάνεις αμα δεν συμφωνάς δεν την κάνεις και έτσι οικοδομείς την κοινωνική συμμαχία

        Επειτα οταν στους λιθογράφους απολύσουν μελος της ταξικής πορείας εσύ που είσαι στο σωματείο και είσαι στο ΠΑΜΕ στηρίζεις τον απολύμενο συνδικαλιστή γιατί ειναι συνάδελφος και εκεί καθώς τον στηρίζεις βρίσκεσαι και μαζί με συναγωνιστες της Ταξικής πορείας και ούτω καθεξής και έτσι οικοδομείς την κοινωνική συμμαχία

        Και όταν πλακώνουν στην γειτονιά σου κόσμο τα φασιστοειδή αφού εχεςι πρωτα αποκλείσει την περιπτωση να βάλεις ξυραφάκια στα νερατζια και να κουβαλάς το κέρατο και να κόβεις κοιλιές, λες τι να κάνω;
        Καλείς τότε την Λαική επιτροπή να κάνετε συνέλευση και βγάζει ψήφισμα αλληλεγγύης και αμα εχεις φτιάξει και ντουρα λαική επιτροπή κατεβάζεις και εκατό άτομα στον δρόμο που αυτούς οι μισοί είναι εξωκομματικοί και γουστάρουν πολύ, και καλείς και άλλες οργανώσεις και τους λες την πολιτική σου γραμμή και λες πάμε μαζί σε μια συγκέντρωση στην πλατεία με ένα, δύο τρια,τεσσερα σημεία;

        και αν απο αυτά τα τέσσερα τσιμπήσεις τα δύο προχωράς και τότε κάνεις κοινωνική συμμαχία

        Και έτσι προχωράς και σκοντάφτεις πολλές φορές γιατί πολλές φορές θα βγείς στην σέντρα και πολλές φορές ο άλλος θα τα γυρίσει και εσύ θα είσαι εκεί να καταγγείλεις την πολιτική διπροσωπια, τον τυχοδιωκτισμό και τα πλακακια με τον ταξικό εχθρο και ο κόσμος κάθε φορά που ακολουθει κάθε πρωτοβουλία θα κρίνει ποιος αυτά που λεει διακηρυκτικά δεν τα κάνει πράξη, ποιος είναι ειλικρινής και ποιος όχι.
        Και υστερα απο όλα αυτά μπορεί να οικοδομήσεις και πολιτική συμμαχία, αλλά για να οικοδομήσεις την πολιτική πρεπει να υπηρετείς την αποφαση σου να έχεις συνεργασία, συμμαχίες και ανταλλαγη συλλαβών να έχεις κοινωνική συμμαχία.

    • λαθραναγνώστης Οκτώβριος 19, 2012 στις 12:43 μμ #

      Κοίταξε, πρίν από καμιά 10αριά χρόνια, οι κομμουνιστές χάρη στη θεωρία του Μ/Λ, βλέπανε πέρα απ τον πολιτικοκοικονομικό ορίζοντα της εποχής ότι έρχεται η κρίση που αντιμετωπίζουμε σήμερα.
      Τότε ήξεραν επίσης, ότι υπάρχει ακόμα λίγος χρόνος για μετωπικά σχήματα με ρεφορμιστές, ώστε να εξυπηρετηθούν τα άμεσα συμφέροντα της εργατικής τάξης και να κάνουν και μια ήπια ζύμωση.
      Εξ άλλου και οι ρεφορμιστές, χωρίς να βρίσκονται κάτω από την πίεση μιας κρίσης, παρουσίαζαν ένα φαινομενικά πιό ριζοσπαστικό πρόσωπο που ευνοούσε το μέτωπο.

      Η τεράστια ποιοτική μεταβολή που έχει γίνει τα 4 τελευταία χρόνια και που ανατρέπει άρδην όλα τα μέχρι τώρα δεδομένα και σχεδιασμούς περί μετώπων, είναι η παροξυσμική κρίση του καπιταλισμού που βρίσκεται πια όχι πέρα από τον ορίζοντα, αλλά μπροστά μας.
      Δεν την διαβλέπουμε την κρίση, αλλά ζούμε και πεθαίνουμε μέσα της!
      Και στο βάθος, πόλεμος!

      Τι μέτωπω να κάνει λοιπόν κανείς με ρεφορμιστές. Εξ άλλου κι αυτοί, έχουν απροκάλυπτα πλέον ταχθεί με την αστική τάξη. Μόνο η φρασεολογία τους λίγο διαφέρει.
      Το ενδεχόμενο του μετώπου, σίγουρα πρέπει να παραμένει ανοιχτό, αλλά αν θες τη γνώμη μου, η ρεαλιστική αντιμετώπιση είναι να πορευτούμε (εντελώς?) ταξικά και η εργατική τάξη αργά ή γρήγορα θα πεισθεί!
      Κάθε εργαζόμενος έχει προσωπική ευθύνη για την ύπαρξή του, ανεξάρτητα αν υπάρχει κόμμα της εργατικής τάξης που πρέπει να την πείσει.
      Δεν μπορείς να σώσεις κάποιον που δεν θέλει να σωθεί!
      Ξεκαθαρίζω ότι διορθωτικές κινήσεις από την πλευρά των ταξικών δυνάμεων χρειάζονται.

      Μερικοί, το απευθύνουν σαν κατηγορία στο ΚΚΕ, ότι ταυτίζει την ταχτική με την στρατηγική. Πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά, αν οι αντικειμενικές συνθήκες δεν δίνουν χρονικά περιθώρια και επιβάλουν αυτή την
      ταύτιση.

      • kraftwerkvs Οκτώβριος 19, 2012 στις 2:57 μμ #

        Δεν μπορείς να σώσεις κάποιον που δεν θέλει να σωθεί!

        Ναι Jesus Christ εκεί;
        Μια μεγάλη πίτσα με διπλό πεπερόνι και μια μπύρα φίξ περικαλώ!

      • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 19, 2012 στις 4:05 μμ #

        πολυ απο τα πανω την κανεις η δουλια ρε Κραφτ.εμενα ετσι μου φαινεται.κ δε λεω για τη μορφη του κειμενου.
        πρεπει στα μυαλα μας να σφηνωθει καλα οτι για να γινει πολιτικη συμμαχια με μαρξιστικους λενινιστικους ορους θα γινει αναμεσα σε πολιτικες οργανωσεις που δεν εχουν ΑΝΤΙΠΑΛΗ στρατηγικη.να τονισουμε το αντιπαλη.κ αυτη η πολιτικη συμμαχια δε θα προκειψει παρα μονο μετα απο κοινωνικες διεργασιες σε χωρους εργασιας κ γειτονιαςκ μορφωσης(λεμε τωρα).γιαυτο ερχεται το ΚΚΕ κ λεει οτι τα αιτηματα σημερινων αναγων ειναι τα ταδε.κ οτι ο αγωνας πρεπει να ειναι αντιμνοπωλιακος αντιιμπεριαλιστικος κ οχι πανω σε ενα δυο μινιμουμ αιτηματα με τα οποια ενδεχομενως να συμφωνουν ολοι ανεξαρτητως αριστερας κ δεξιας.
        το ερωτημα ειναι ανεστραμενο κανονικα.γιατι δεν εχει βρεθει ενας ρημαδης πολιτικος σχημαισμος που να συμφωνει με το ΚΚΕ οτι η παλη πρεπει να ειναι Α-Α κ να στρεφεται απευθειας κ χωρις περιστροφες εναντια σε καθε αστικη διαχειριστικη λογικη.ο ΚΚΕ εχει δικαιωθει σε αυτο απο το 1918 εως κ σημερα.
        ολοι οσοι μασουλανε το απο τα πανω δε θελουν ενοτητα..κοιταξτε: η ιδια η ΑΝΤΑΣΥΑ εχει ομολογησει οτι δε συνεργαζεται ελογικα η πολιτικα με κανεναν που δεν υιοθετει το μετβατικο πολιτικο προγραμμα.απο τη μερια του καλα κανειι κ το ΚΚΕ κ αναδεικνυει τον οορτουνισμο κ μικροαστικο ριζοσπαστισμο των αλλων οργανωσεων.τη σοσιαλδημοκρτικη καραμελα που τελικα πιπιλανε.
        ετσι τελικα το ζητημα των πολιτικων συμμαχιων θα λυθει στα καυτα μετωπα της παλης,εκει οπου πρεπει να σφυρηλατηθει ατσαλινη ταξικη ενοτητα κ εργατικη αλληλεγγυη.κανεις μονος του στην κριση.ολοι στον αγωνα για αλλαγη ταξης στην εξουσια.
        οι λαϊκες επιτροπες σαφως πρεπει να δυναμωσουν κ να κανουν περισσοτερα πραγματα κ να μπελουτισουν τις συνελευσεις τους.αυτο ομως δε σημαινει οτι πρεπει να υοβαθμιστουν σε αντιφασιστικα μαζεμματα γειτονιας, ουτε σε εργαλειο ενοτητας δημοτικων ομαδων(αν ειπες αυτα κ αν καταλαβα σωστα.)
        ουτε χρειαζεται συγκεντρωση ανθρωπων με 2-3-4 σημεια που θ ειναι «κοινα αποδεκτα» γιατι ετσι δε διαπαιδαγωγης ταξικα το λαο που συσπειρωνεις αλλα του καλλιεργεις το συμβιβασμο κ την αποδοχη συσχετισμου.
        το μετωπο το φτιανεις για να συγκεντρωσεις δυναμεις για τον τελικο στοχο.κ τον τελικο στοχο οι κομμουνιστες πρεπει να τον δυλευουν αυτοτελως μεσα-εξω απο το εκαστοτε μετωπο.γιαυτο λεμε οτι η κοινωνικη συμμαχια πρεπει να υπηρετει την εργατικη ταξη κ την εξουσια της.αυτο εμεις πρεπει να το εχουμε καθαρο στρατηγικα.κ το μετωπο γιαυτο ειναι μετωπο.γιατι αυτοι που συσπειρωνονται εκει μεσα δε συμφωνουν στο 100% της στρατηγικης σου.κοσμς παει κ ερχεται απο το μετωπο,αλλα ενα κρατιεται σταθερο.ο τελικος στοος που ειναι η αλλαγη ταξης στην εξουσια.τα αλλα λαϊκα στρωματα εχουν συμφερον απο αυτο κ απο την κοινωνικη επανασταση γιατι θα ζησουν μια καλυτερη ζωη οπου η εργατικη ταξη θα εχει τη δικη της δικτατορια κ θα χτιζει τη δικη της κοινωνια κ οικονομια.

      • λαθραναγνώστης Οκτώβριος 19, 2012 στις 4:18 μμ #

        Μπύρες φιξ δεν έχουμε.
        Θα τολμούσα να προτείνω μία KRAFT weissbier?

      • kraftwerkvs Οκτώβριος 19, 2012 στις 7:19 μμ #

        @ΨΕΥΔΟ
        πολυ απο τα πανω την κανεις η δουλια ρε Κραφτ.εμενα ετσι μου φαινεται.κ δε λεω για τη μορφη του κειμενου.

        επεξήγηση παρακαλώ, δεν το καταλαβα

        @ΨΕΥΔΟ
        πρεπει στα μυαλα μας να σφηνωθει καλα οτι για να γινει πολιτικη συμμαχια με μαρξιστικους λενινιστικους ορους θα γινει αναμεσα σε πολιτικες οργανωσεις που δεν εχουν ΑΝΤΙΠΑΛΗ στρατηγικη.

        …όχι, γιατί τότε δεν έχουμε αντιιμπεριαλιστικό αντιμονοπωλιακό δημοκρατικό μέτωπο αλλά κάτι άλλο.
        Ταυτόχρονα όλα εξαρτώνται και απο το επίπεδο της κοινής δράσης δηλαδή όταν θα πάω να βάλω σαν αίτημα να μην πληρωθούν τα χαράτσια δεν θα βάλω σαν προαπαιτούμενο στους παρευρισκόμενους μιας λαικής επιτροπής για παράδειγμα να συμφωνήσουν και για την δικτατορία του προλεταριάτου, τον σοσιαλισμό. Αν το κάνεις αυτό αναιρείς τον χαρακτήρα που εσυ ο ίδιος θέλεις να δώσεις, μιας ευρύτερης συσπείρωσης που ακριβώς και μέσα εκεί θα εσύ θα δουλέψεις μεθοδικά (άλλες φορές θα το πετύχεις και άλλες όχι) και χωρίς καμία εκπτωση στις θέσεις σου για να πείσεις τον κόσμο ότι ο σοσιαλισμός αποτελει τον μόνο δρόμο για την νίκη της εργατικήςτάξης απέναντι στον ταξικό εχρθό, το μεγάλο κεφαλαιο.

        @ΨΕΥΔΟ
        να τονισουμε το αντιπαλη.κ αυτη η πολιτικη συμμαχια δε θα προκειψει παρα μονο μετα απο κοινωνικες διεργασιες σε χωρους εργασιας κ γειτονιαςκ μορφωσης(λεμε τωρα).

        νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο σε αυτά τα πρόχειρα που γράφω ότι μιλάω για κοινωνική συμμαχία αλλά λέω ότι ακριβώς εκεί είνια το κομβικό ζήτημα, το αν δηλαδή εργάζεσαι σε αυτή την κατεύθυνση ή αν ουσιαστικά στην πρακτική σου το αναιρείς. Εγώ λεω οτι το αναιρείς.

        @ΨΕΥΔΟ
        η ιδια η ΑΝΤΑΣΥΑ εχει ομολογησει οτι δε συνεργαζεται ελογικα η πολιτικα με κανεναν που δεν υιοθετει το μετβατικο πολιτικο προγραμμα.απο τη μερια του καλα κανειι κ το ΚΚΕ κ αναδεικνυει τον οορτουνισμο κ μικροαστικο ριζοσπαστισμο των αλλων οργανωσεων.τη σοσιαλδημοκρτικη καραμελα που τελικα πιπιλανε.

        Δεν πιστεύω ότι σήμερα μπορεί να υπάρξει εκλογικό μέτωπο, θεωρώ ότι ειμαστε μακριά απο κάτι τέτοιο, είμαστε κοντά όμως στο να υπάρχει κοινή δράση όπου είναι δυνατόν και αν βέβαια σε αυτό υπάρχουν χίλια δύο εμπόδια τα εμπόδια μπαίνουν και απο τα πάνω με την έννοια ότι ενω μιλάς για κοινωνική συμμαχία την ίδια στιγμή όταν βρίσκεσαι σε διάφορα μέτωπα χρησιμοποίεις την κεντρική σου πολιτική διαφωνία ή βάζεις το ζήτημα του στρατηγικού στόχου όπως κάνεις εσύ τώρα.
        Δηλαδή υπάρχει μια αντίφαση να λες ότι η υπόθεση του μετώπου ξεκινά απο την κοινωνική συμμαχία αλλά ταυτόχρονα βάζεις ως προαπαιτούμενο τον σοσιαλισμό.

        @ΨΕΥΔΟ
        οι λαϊκες επιτροπες σαφως πρεπει να δυναμωσουν κ να κανουν περισσοτερα πραγματα κ να μπελουτισουν τις συνελευσεις τους.
        αυτο ομως δε σημαινει οτι πρεπει να υοβαθμιστουν σε αντιφασιστικα μαζεμματα γειτονιας, ουτε σε εργαλειο ενοτητας δημοτικων ομαδων(αν ειπες αυτα κ αν καταλαβα σωστα.)

        νομίζω ότι δεν το κατάλαβες σωστά, αφενός γιατί έφερα απλά ένα πολύ πρακτικό παράδειγμα (στο οποίο αν μου επιτρέπεις να σου πω δεν μου λες αν συμφωνείς ή διαφωνείς) και αφετέρου γιατι δεν το θεωρώ υποβάθμιση
        Η δημιουργία παραδειγματός χάρη για την υπεράσπιση του Ελληνικού (πάλι ως παράδειγμα το φέρνω) απο τα δόντια των «επενδυτών» δεν είναι ένα πάρεργο αλλά μιας σημαντικής μάχης που πρέπει να δωθεί και όλα τα σφυριά να χτυπήσουν μαζί.

        @ΨΕΥΔΟ
        ουτε χρειαζεται συγκεντρωση ανθρωπων με 2-3-4 σημεια που θ ειναι “κοινα αποδεκτα” γιατι ετσι δε διαπαιδαγωγης ταξικα το λαο που συσπειρωνεις αλλα του καλλιεργεις το συμβιβασμο κ την αποδοχη συσχετισμου.

        και εδώ διαφωνούμε, η διαπαιδαγώγηση θα γίνει μέσα απο τον ίδιο τον αγωνα αν θα μιλούσαμε για τον ένοπλο αγώνα κατα την διάρκεια μιας επαναστατικής κατάστασης θα σου έλεγα ότι θα ήταν συμβιβασμός να βάζεις κάτι λιγότερο απο την ιδια την εξουσία, για τα συγκεκριμένα όμως νομίζω ότι η διαπαιδαγώγηση θα πρόερχεται απο την ίδια την νίκη στο συγκεκριμένο που θα έχεις συμφωνήσει και που ο δικός σου αγώνας θα αποτελεί παράδειγμα για αυτόν που δεν είναι πεισμένος αλλά και θα τον κάνεις συμμέτοχο στον αγώνα αυτό και θα του δειχνεις τον δρόμο και τρόπο για μια άλλη κοινωνία, την σοσιαλιστική κοινωνία.

        @ΨΕΥΔΟ
        το μετωπο το φτιανεις για να συγκεντρωσεις δυναμεις για τον τελικο στοχο.κ τον τελικο στοχο οι κομμουνιστες πρεπει να τον δουλευουν αυτοτελως μεσα-εξω απο το εκαστοτε μετωπο.γιαυτο λεμε οτι η κοινωνικη συμμαχια πρεπει να υπηρετει την εργατικη ταξη κ την εξουσια της.

        η κοινωνική συμμαχία δεν θα υπηρετεί μόνο την εργατική τάξη αλλά και τους αγρότες, τους μικρομεσαίους και άλλα σύμμαχα στρώματα

      • kraftwerkvs Οκτώβριος 19, 2012 στις 7:22 μμ #

        @λάθρα

        ναι λοιπόν ας είναι κράφτ…..επιθυμώ!
        και recorders kai tetoia

  17. IA Οκτώβριος 19, 2012 στις 12:38 μμ #

    Y

    Μιλησα συγκεκριμενα

    Ποιοι ειναι οι σεχταριστες
    – τιο ΠΑΜΕ που οργανωνει στα συνδικατα τους εκτακτους
    – η η ανταρσυα και ο συριζα που για μια καρεκλα τους πεταξαν εξω (μαζι με ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ)
    Αυτο το μετωπο ονειρευστε με τους ξεπουλημενοπυς της ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ ενατια στους εργαζομενους ?

    Απο οτι φαινεται για την ανταρσυα οι λεξεις εχουν χασει τη σημασια τους Μετωπο με τον εχθρο ειναι αυτοκτονια και προδοσια

  18. Y Οκτώβριος 19, 2012 στις 4:37 μμ #

    »η ρεαλιστική αντιμετώπιση είναι να πορευτούμε (εντελώς?) ταξικά και η εργατική τάξη αργά ή γρήγορα θα πεισθεί!»
    »Κάθε εργαζόμενος έχει προσωπική ευθύνη για την ύπαρξή του, ανεξάρτητα αν υπάρχει κόμμα της εργατικής τάξης που πρέπει να την πείσει.
    Δεν μπορείς να σώσεις κάποιον που δεν θέλει να σωθεί!»

    »Άργα ή γρήγορα» και »προσωπική ευθύνη». Απαβγάσματα επαναστατικής σκέψης! Όλο το θέμα εξάλλου είναι να έχουμε τη συνείδησή μας ήσυχη. Ότι δε συμμετείχαμε στη σφαγή του λαού (αλλά την αφήσαμε να γίνει).

    Βαριέμαι πραγματικά να ξανασυζητάω αυτό το θέμα ΙΑ. Συζητήθηκε επαρκώς όταν έγινε το συνέδριο των ΠΟΕ – ΟΤΑ.

    Ψευδέ,
    Αφού αυτοί που είναι μέσα δε συμφωνούν στο 100% της στρατηγικής σου αποκλείεται να είναι και ρεφορμιστές?

    Άμα έιναι διώχτε μια μεγάλη μάζα του κόσμου που κινητοποιείται με το ΠΑΜΕ αλλά ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ γιατί ελπίζουν ακόμα ότι η επανάσταση και ο εμφύλιος μπορούν να αποφευχθούν. Λες και δεν είναι ανθρώπινος ο φόβος αυτός και πρέπει όλοι να έχουν γεννηθεί μπολσεβίκοι κομμάντος.

    • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 19, 2012 στις 5:36 μμ #

      σαν ατομα οχι μονο ενδεχομενως αλλα επιβαλλεται να συνεργαστεις με εργαζομενους ρεφορμιστικων ανιληψεων.κ οπορτουνιστικων κ μικροαστικων γενικοτερα.αυτοι μονο με τον αγωνα θα τραβηχτουν στο επαναστατικο μετωπο.
      οχι ομως με συνδικαλιστες ατιμους,βρωμικους, κ επαγγελματιες ρεορμιστες.

  19. Y Οκτώβριος 19, 2012 στις 6:38 μμ #

    Kαι πώς ορίζεται η διαφορά μεταξύ »ατόμου» και »συνδικαλιστή». Κάποιος που έχει εκλεγεί σε μια διοίκηση σωματείου τι είναι? Κι αν δηλαδή δεν είναι άτομο και είναι συλλογικότητας? (κομματίδιο, γκρούπα, παρέα ότι ναι) γίνεται αυτόματα σκοτεινός εχθρός της πρωπορίας? Μήπως το ‘χετε χάσει λιγουλάκι Ψευδέ?

  20. ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 19, 2012 στις 7:11 μμ #

    καλα περα απο την επιθεση υπαρχει κ η συζητηση.θα συνεχισω την προσπαθεια μου λοιπον λεγοντας σου οτι αλλο ειναι ενα παραπλανημενο ατομο που θελει να αγωνιστει κ εχει του κοσμου τις μαλακιες μεσα στο κεφαλι του ομως ειναι αγνος κ αλλο ειναι ενα συλογικο πολιτικο υποκειμενο ειτε ειναι παραταξη,κομμα,κομματιδιο οργανωση,γκρουπα.ειναι λιγο σπανια η περιτωση να αλλαξει προσανατολισμο ενα τετοιο σχημα αλλα με την αντιπαραθεση που θα του κανεις μπορει να απεγκλωβισεις τα τιμια στοιχεια κ τελικα να αυτοδιαλυθει η κ να περασει ολο με το μερος της υποθεσης των εργατων.

  21. Y Οκτώβριος 20, 2012 στις 12:22 πμ #

    καλά πάνε βρες τα αγνά απολωλώτα πρόβατα να τα απεγκλωβίσεις από τα νύχια του σατανά. πέρνα και μία απο τον παπά της ενορίας σου να συζητήσετε για διαλεκτική.

    • ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Οκτώβριος 20, 2012 στις 8:28 πμ #

      α ναι σωστα.ξεχασα να συμφωνησω μαι σου.ιεροεξταστη….οτν γινεσαι ετσι με τρελαινεις,σχιζω τα ρουχα μου για παρτη σου.με κανεις να σε βλεπω σαν τον Γαλλιλεο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: