Μπορεί να εφαρμοστεί ένα αριστερό κυβερνητικό πρόγραμμα μέσα στην ΕΕ;

27 Μάι.

Αναδημοσίευση από το Πριν

Η Ελλάδα είναι ενταγμένη εδώ και τριάντα χρόνια στο θεσμικό οικοδόμημα της ΕΟΚ (1981) και μετέπειτα ΕΕ, είκοσι χρόνια στην ενιαία αγορά (1992) και δέκα χρόνια στον ενιαίο νόμισμα (2001).  Για κανένα από αυτά τα στάδια ‘ευρωπαϊκής ενσωματώσης’ δεν έγινε, όχι απλά δημοψήφισμα, αλλά ούτε καν ένας αξιοπρεπής δημόσιος διάλογος σχετικά με τις πολύ πρακτικές συνέπειες τους.
 Μια καθυστερημένη συζήτηση με το πιστόλι στον κρόταφο
Η σχέση της Ελλάδας με την Ευρωπαϊκή Ένωση και ιδιαίτερα το πιο πρακτικό και συμβολικό ‘επίτευγμά’ της, το ενιαίο νόμισμα, μπαίνει στο επίκεντρο της πολιτικής συζήτησης μόλις σήμερα, αφού η χώρα βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα της έκφρασης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στη δεύτερη ισχυρότερη νομισματική ζώνη του πλανήτη, και αφού με τις εντολές της Ευρωπαϊκής Ένωσης συντελέστηκε μέσα σε δύο χρόνια η σημαντικότερη κοινωνικοικονομική οπισθοδρόμηση στη χώρα μας από το Β’ΠΠ, και από τις βιαιότερες στην Ευρώπη. Με λίγα λόγια δηλαδή, χρειάστηκε να μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι, για να ενδιαφερθούμε λίγο για το τι πραγματικά είναι αυτός ο οργανισμός.
Αν και η σημαντικότητα του ζητήματος έχει συνειδητοποιηθεί πολύ περισσότερο από τα προηγούμενα χρόνια, η συζήτηση κυριαρχείται και πάλι από απειλές, αφορισμούς και ιδεοληψίες, και με ελάχιστη πρόνοια για ουσιαστική ενημέρωση και κατανόηση της λειτουργίας και της φύσης της ΕΕ, αλλά και των τωρινών διεργασιών εντός της.
Συνέχεια στο σάιτ του Πριν

133 Σχόλια to “Μπορεί να εφαρμοστεί ένα αριστερό κυβερνητικό πρόγραμμα μέσα στην ΕΕ;”

  1. AntonXXXXX 27 Μαΐου, 2012 στις 5:23 μμ #

    Η θεση του ΚΚΕ για το ερωτημα που βαζει το αρθρο.

    Συνέντευξη του μέλους της κεντρικής επιτροπής του ΚΚΕ Μάκη Παπαδόπουλου στον Ν.Νικολόπουλο.

    • tsechos 28 Μαΐου, 2012 στις 12:33 πμ #

      Πολύ καλός ρε γαμώτο. Μ άρεσε το τελευταίο με τον καλό, τον κακό καί τον άσχημο. Δεν μου άρεσε το σημερινό τεράστιο οπισθόφυλλο του ριζοσπάστη.

    • λαθραναγνώστης 28 Μαΐου, 2012 στις 7:57 πμ #

      Πολύ καλή συνέντευξη. Ίσως η πιο επεξηγηματική που έχω ακούσει για τις θέσεις του ΚΚΕ.
      Το πρόβλημα (πάντα θα υπάρχει ένα πρόβλημα) είναι ότι είναι μεγάλη.
      Από τα βασικά που αποδεικνύει σε αυτή τη συνέντευξη ο Μάκης,
      είναι ότι αφ ενός μεν δεν μπορεί να γίνει φιλολαϊκή ανάπτυξη της χώρας μέσα στα πλαίσια της ΕΕ και του ευρώ, αφ ετέρου δε, ότι δεν αρκεί η απλή αποδέσμευση απο ΕΕ και ευρώ, αλλά απαιτείται και καθεστώς λαϊκής οικονομίας.

  2. AntonXXXXX 27 Μαΐου, 2012 στις 7:15 μμ #

    Υ κατα τη γνωμη μου το αρθρο σου θα επρεπε να εχει τιτλο

    » Η εξατατηση του αιωνα απο την ευρωταλιμπανικη σοσιαλδημοκρατια»

    Ακριβως το Συμφωνο σταθεροτητας (το Συνταγματικα καθιερομενο) στις χωρες του ευρω,
    δειχνει οτι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ειναι τιποτε αλλο απο πολιτικους αλητες και απατεωνες σε διατεταγμενη υπηρεσια, εναντια στα λαικα στρωματα.

  3. Κώστας 28 Μαΐου, 2012 στις 2:26 πμ #

    «…Με λίγα λόγια δηλαδή, χρειάστηκε να μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι, για να ενδιαφερθούμε λίγο για το τι πραγματικά είναι αυτός ο οργανισμός…»

    Ποτέ δεν είναι αργά για να ενδιαφερθείτε και να μάθετε, παιδιά!
    Και για να μην κουράζεστε, ανατρέξτε στις αναλύσεις γι΄αυτόν τον οργανισμό, τις οποίες εδώ και κάτι χρόνια καταθέτει δημόσια και επίμονα το «αρτηριοσκληρωτικό» ΚΚΕ.
    ΄Ισως συνειδητοποιήσετε, έστω και τώρα, πόση ζημιά έχετε κάνει και στο λαϊκό κίνημα και στον εργαζόμενο λαό, με τις αυταπάτες που του καλλιεργήσατε με τις εμμονές σας και την τυφλή σας πίστη στο μονόδρομο της ευρωπαϊκής μητριάς!…

    • Y 28 Μαΐου, 2012 στις 12:11 μμ #

      Σε ποιον απευθύνεσαι?
      Για δώσε κανά πρόσφατο παράδειγμα ανάλυσης γι’αυτό τον οργανισμό αυτό από το ΚΚΕ.

      • compasso 28 Μαΐου, 2012 στις 12:59 μμ #

        περιμένεις να σου απαντήσει; μπήκε είπε τη βλακεία του και έφυγε. πρόκειται περί ηλιθίου που δεν μπορεί καν να κατανοήσει το άρθρο. Καταγγελία γι’α υτόν είναι η δογματική δαιμονοποίηση ακριβώς δλδ όπως αντιμετωπίζει και την ιδεολογία που θεωρεί ότι πιστεύει. Έχουμε γεμίσει ξερόλες στόκους

      • syphonen 28 Μαΐου, 2012 στις 12:59 μμ #

        http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=27/5/2012&id=14058&pageNo=1&direction=-1

        Μόλις χθες

      • Y 28 Μαΐου, 2012 στις 9:29 μμ #

        Ενδιαφέρον! Υπάρχει ηλεκτρονικά?

      • Κώστας 3 Ιουνίου, 2012 στις 9:10 μμ #

        Υ,
        Απευθύνομαι σε αυτόν που έγραψε αυτή την φράση, να μην την επαναλάβω…
        Όσο για πρόσφατο παράδειγμα τοποθέτησης του ΚΚΕ πάνω στον οργανισμό της ΕΕ δεν έχω. Έχω όμως ένα παλιότερο, αυτό
        http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=5081948&publDate=17/5/2009
        δεν ξέρω αν σε καλύπτει…

        compasso,
        συγγνώμη που έγραψα το σχόλιο και λάκισα αλλά να, έχω κι άλλες δουλειές να κάνω ξέρεις!
        Δεν σου κρύβω πως όταν πριν μερικούς μήνες (το φθινόπωρο) γνώρισα το granma είχα χαρεί γιατί με κάλυπτε τόσο η ιδεολογικοπολιτική σου τοποθέτηση όσο και η πολιτισμένη και ήπια συμπεριφορά σου στις πολιτικές αντιπαραθέσεις.
        Τώρα τελευταία όμως διαπίστωνα ότι ξέφευγες, αποκαλύπτοντας ένα άλλο πρόσωπο (τυχαίο τελικά?), αλλά δεν περίμενα ποτέ ότι η διαφορετική μου γνώμη – ακόμα και υπερβολική και λαθεμένη να ήταν – θα συνιστούσε ικανό λόγο για να ξεράσεις πάνω μου! Θα μπορούσα κι εγώ ξέρεις να σε ξεχέσω, απ΄τη στιγμή μάλιστα που μου έδωσες κάθε δικαίωμα, αλλά το πολιτικό μου ήθος δεν μου το επιτρέπει!
        Παρ΄ όλο το σοκ λοιπόν παρέμεινα και διάβασα όλους τους διαλόγους.
        Το συμπέρασμά μου για τον πολιτικό τυχοδιωκτισμό του ΣΥΡΙΖΑ συνοψίζεται στην παροιμία «χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει».
        Και όποιοι ευελπιστούν πως θα δουν ουσιαστικές φιλολαϊκές λύσεις από μέρους του εθελοτυφλούν, τουλάχιστον!
        Όπως «εθελοτυφλούσαν» και το 1981… Και ως γνωστόν, το δις εξαμαρτείν…
        Η επιμονή να του δείξουν ορισμένοι σώνει και καλά ανοχή (για μένα αριστερά άλλοθι, όπως έδιναν τόσο καιρό στην αμαρτωλή ΓΣΕΕ, συμπορευόμενοι μαζί της) και ταυτόχρονα να μάχονται το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ δεν θα φέρει ζημιά μόνο γι΄ αυτούς αλλά ευρύτερη…

        Ο ξερόλας στόκος, που ωχριά μπροστά σ΄ εσένα!

  4. Αναυδος 28 Μαΐου, 2012 στις 9:43 πμ #

    Το βαθυ ΠΑΣΟΚ παει Συριζα
    (και καποιοι ελαχιστοι ανταρσυα)

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_27/05/2012_483698

    Η κρατικη γραφειοκρατια αλλαζει αφεντικά και μετα το τραβηγμα του χαλιου από το ΠΑΣΟΚ ψαχνει να επιβιωσει μεσω του Συριζα. Οι πρωην εργοδοτικοι και κυβερνητικοι συνδικαλιστες τωρα θα κερδισουν το φωτοστεφανο του αριστερού σα να προερχονται απο παρθενογεννεση και να μη στηριξαν με νυχια και με δοντια τη πολιτικη του κεφαλαιου δεκαετιες τωρα

  5. RedPersonality 28 Μαΐου, 2012 στις 6:02 μμ #

    Αθερίδης

    «ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι καθόλου σοβαρός. Δυο είναι οι τάσεις. Το ΚΚΕ και οι άλλοι. Το ΚΚΕ έχει καθαρή θέση και όλοι οι άλλοι απλώς σκοτώνονται για τις καρέκλες».
    http://www.sigmalive.com/lifestyle/subjects/493474

    • λαθραναγνώστης 28 Μαΐου, 2012 στις 7:35 μμ #

      Ναι αλλά θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ!
      Γιατί?
      Για να τους πνίξει στα σκατά τους?
      Ομοιοπαθητική στην πολιτική?
      Καμιά φορά κι εγώ κάνω κάτι τέτοιες σκέψεις

  6. RedPersonality 28 Μαΐου, 2012 στις 9:36 μμ #

    Υ@Στο λινκ που σου έβαλε ο syphonen είναι η ηλεκτρονική έκδοση στην γωνία δεξία αλλάζεις τις σελίδες.Δεν διαβάζεις καθόλου ριζό έτσι;; 🙂

    • Y 28 Μαΐου, 2012 στις 10:25 μμ #

      Τι να διαβάζω ρε φίλε με δουλεύεις? Διαβάζεται αυτό το πράγμα έτσι που το χετε κάνει?

      • λαθραναγνώστης 28 Μαΐου, 2012 στις 10:32 μμ #

        Λάθος!
        Δεν λέμε «έτσι που το χετε κάνει» αλλά «έτσι που το χει κάνει η ηγετική σας ομάδα»

  7. Y 28 Μαΐου, 2012 στις 10:28 μμ #

    Αυτό είναι το όλον ή έχει κι άλλο ?
    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=27/5/2012&id=14058&pageNo=24&direction=1

    • RedPersonality 29 Μαΐου, 2012 στις 8:49 πμ #

      αυτό είναι ολόκληρο.Απο πάνω μέχρι κάτω.

      • Y 29 Μαΐου, 2012 στις 1:29 μμ #

        OK θα το μελετήσω απόψε με πολύ ταξικό μίσος (για την ΕΕ) 🙂

  8. RedPersonality 29 Μαΐου, 2012 στις 8:58 πμ #

    Η «Λευκή Βίβλος» και τα τωρινά αντεργατικά μέτρα
    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6870535

  9. @ψηρίς 29 Μαΐου, 2012 στις 11:06 πμ #

    σόρυ παιδιά,
    δίνουμε καιρό τον αγώνα να βάλουμε και ζώδια στον Ρίζο,
    κοσμικές στήλες κλπ.
    Μια άλλη σκέψη σοβαρότερη είναι να την κάνουμε πιο πλουραλιστική την εφημερίδα.
    Να μπορεί να γίνεται ένας υγιής διάλογος.
    Να γράφει και κανά άρθρο ο Π.Π., ο Δελαστίκ ρε παιδί μου, γιατί όχι και ο Ψαριανός, ο Κοροβέσης, ο Μπανιάς ή άλλα -όπως τα ονομάζουν τα μμε- «ιστορικά στελέχη της αριστεράς».

    Το καλό με αυτήν την Κρίση και την πόλωση του πολιτικού συστήματος
    είναι ότι ξεκαθαρίζει η ήρα από το στάρι.
    Οι αντικομμουνιστές αποκαλύπτονται, ξεχυλίζουν από ταξικό μίσος.
    Οι μικροαστοί ταλαντεύονται, οι περισσότεροι χλωμιάζουν και προσφεύγουν σε κάλπικες διαχειριστικές λύσεις, κάτω από τη φτερούγα του συστήματος,
    άλλοι κάνουν βήματα-άλματα μπροστά, συνειδητοποιούν το μέλλον τους και τους πραγματικούς συμμάχους τους.
    Ολο το ξεμπρόστιασμα βέβαια γίνεται στη λεγόμενη διανόηση.
    Βρε τι Λένιν θυμηθήκαν (καλά για Μαρξ δεν το συζητώ), τι Ρόζα, τι Κάστρο, τι ΕΑΜ, Ελάς, Εδα, τι Προγράμματα του ΚΚΕ
    και τις δεν επιστράτευσαν και επιστρατεύουν οι καλοταισμένοι διανοούμενοι για να συνδράμουν στο ξεμπέρδεμα με την κομμουνιστική προοπτική της χώρας.
    Από κοντά και αρκετοί νεόκοποι βαστάζοι της αντικαπιταλιστικής διανόησης.

    Ταξικό μίσος αυτοί.
    Καιρός και για τους εργαζομένους να βάλουν μπροστά το δικό μας ταξικό μίσος.
    Είναι καιρός.

    • κομμαντο καλοκαιρινής εντροπίας 29 Μαΐου, 2012 στις 11:38 πμ #

      έχεις τυφλωθεί μάλλον απτο πολύ το ταξικό το μίσος.
      ΗΡΕΜΗΣΕ.
      πιές μια βαλεριάνα, κάνε ένα ζεστό μπάνιο και περίμενε κανα εικοσάλεπτο.
      έπειτα, ρίξε μια ματιά προς τους συμμάχους σου τους εβε.
      ύστερα από ένα ακόμα εικοσάλεπτο κοίτα προς τα δεκάδες επαγγελματικά στελέχη του κόμματός σου εντός και εκτός Κ.Ε, οι οποίοι δεν έχουν καμμία -απτή, υλική- σχέση με τη μισθωτή σκλαβιά.

      άφησε να περάσει ένα 24ωρο και έλα να ξαναμιλήσουμε μετά για το ποιός πρέπει να φάει σφαλιάρες και κλωτσιές.

      • @ψηρίς 29 Μαΐου, 2012 στις 3:02 μμ #

        σόρυ έχεις δίκιο.
        ξέχασα και τους λούμπεν αριστερούς εσέρους…

        κλωτσιές λοιπόν στην εργατική αντιπολίτευση
        λουλούδια στους επαναστάτες που υπουργοποιήθηκαν…

      • Y 29 Μαΐου, 2012 στις 3:06 μμ #

        Τι πίνεις και δε μας δίνεις!

    • luckystrike 29 Μαΐου, 2012 στις 3:28 μμ #

      Αν καταφερετε να βαλετε και αρθρο του μπανια που εχει πεθανει εδω και δυο μηνες θα σας παραδεχτω…

      Αμα διαβαζες ριζοσπαστη θα το ειχες δει,αλλα μαλλον αντι να τον διαβαζετε απλα τον διαδιδετε…
      http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6775468&publDate=

      • Αναυδος 29 Μαΐου, 2012 στις 3:46 μμ #

        Εδω εσεις πιστευετε οτι ο Συριζα ειναι αριστερα γιατι λοιπον να μην μπορει ο Μπανιας να γραφει αρθρα απο τον ταφο ?

      • Y 29 Μαΐου, 2012 στις 4:08 μμ #

        Από το »μη ψηφίσετε αριστερά, ψηφίστε κομμουνιστές» στο »μόνο εμείς είμαστε αριστερά».

        33ο φεστιβάλ σεχταριστικής κωλοτούμπας.

        Στο ρόλο της Νάντια Κομανέτσι ο Άναυδος.

      • λαθραναγνώστης 29 Μαΐου, 2012 στις 4:46 μμ #

        Με τη ΠΑΣΟΚική σαβούρα που μάζεψε ο ΣΥΡΙΖΑ και που απ ότι φαίνεται έχει αρχίσει και λύνει και δένει εκεί μέσα και προσφέρει στο νέο μόρφωμα τεχνογνωσία λαλιώτικου επιπέδου, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πλέον κεντροαριστερά το πολύ. Όταν θα κυβερνήσει, θα δείτε δεξιόστροφες τάσεις που θα τρίβετε τα μάτια σας.

  10. @ψηρίς 29 Μαΐου, 2012 στις 4:28 μμ #

    ας ξεκαθαρίσουν πρώτα οι πάλαι ποτέ αριστεριστές
    αν είναι με τους εργάτες ή με το κεφάλαιο,
    αν είναι με την εργατική αντιπολίτευση
    ή με την κυβερνώσα αριστερά του κεφαλαίου
    και μετά θα δούμε αν θα δημοσιεύσει ο Ρίζος παλιά άρθρα του Μπανιά
    ή νέα άρθρα του Π.Π και του Μπιτσάκη…

    Το ότι έχουμε φθάσει στο σημείο να αντιπαρατιθέμεθα
    ΚΚέδες με «Αριστεριστές» για τον Σύριζα,
    το ότι ο Σύριζα βρίσκει μόνιμους υπερασπιστές στο χώρο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ
    είναι θλιβερό για την πάλαι ποτέ εξωκοινοβουλευτική αριστερά.

    αν φθάσαμε και στο Γκράνμα να μην μπορούμε να την πούμε στους Ρεφορμιστές
    θέλουμε να τα βάλουμε και με τη ΝΕΤ…τρομάρα μας.

    όπως λοιπόν όλες οι αντιθέσεις οξύνονται,
    έτσι ξεχωρίζει και αυτός που κάνει άλματα μπροστά
    από αυτόν που πισωγυρίζει, οπισθοχωρεί και συμβιβάζεται.
    ας το προσέξουν αυτό το τελευταίο όσα τίμια στοιχεία
    επιμένουν να κινούνται στο χώρο του λεγόμενου αριστερού εξωκοινοβουλίου
    γιατί το αμέσως ερχόμενο χρονικό διάστημα η ταξική σύγκρουση
    θα κορυφωθεί σφοδρά.

    υ.γ. όσοι παρακολούθησαν και παρακολουθούν από κοντά τον αγώνα των Χαλυβουργών που από σήμερα είναι και στα όρια της νομιμότητας, καταλαβαίνουν την αερολογία της γραμμής περί «κυβερνώσας αριστεράς», «ψήφων ανοχής», «αστικής κυβέρνησης που θα αναγκάζεται να παίρνει φιλεργατικά μέτρα» κι άλλων φληναφημάτων…

    • luckystrike 29 Μαΐου, 2012 στις 4:36 μμ #

      «το ότι ο Σύριζα βρίσκει μόνιμους υπερασπιστές στο χώρο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ»

      Νταξει,καλη η καραμελα,μας τα κανατε νταουλια,αντε να γινουν οι κωλοεκλογες μπας και δουμε εκει απο που θα βρει πιο πολλους υπερασπιστες ο συριζα…

  11. @ψηρίς 29 Μαΐου, 2012 στις 4:39 μμ #

    μακάρι να κάνω λάθος.
    μακάρι να επιβεβαιωθείς.
    αλλά εξάλλου δεν αναφέρομαι σε διαρροές ψηφοφόρων
    αλλά σε υπερασπιστές της γραμμής για «ψήφο ανοχής» στο Σύριζα.
    υπερασπιστές που ξεκάθαρα το δηλώνουν και αποτελούν μέλη και στελέχη της Ανταρσύα.

  12. RedPersonality 29 Μαΐου, 2012 στις 5:27 μμ #

    ΣΥΡΙΖΑ: μάστορας στη διγλωσσία
    Ο λαός να τσακίσει τις αυταπάτες και την κοροϊδία

    http://www.odigitis.gr/?issue_id=86&category_id=436&article_id=526

  13. λαθραναγνώστης 29 Μαΐου, 2012 στις 5:27 μμ #

    Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει το ΚΚΕ για πλαστούς λογαρισμούς facebook – twitter

    http://www.antinews.gr/2012/05/29/163629/

  14. Sentic 29 Μαΐου, 2012 στις 6:25 μμ #

    127 μεσαια στελέχη του Πασοκ,συνιστούν ΣΥΡΙΖΑ… αυτοί ξέρουν που έλεγε και η διαφήμιση

    http://xronika05.blogspot.com/2012/05/127.html

    • salot sor 29 Μαΐου, 2012 στις 10:24 μμ #

      και η διαψευση Λαλιωτη σημερα εμοιζε περισσοτερο με εκκληση συστρατευσης . . .

  15. Sentic 29 Μαΐου, 2012 στις 7:43 μμ #

    Ειλικρινα χωρίς σχόλια …….θα δουμε πολλά ακόμα!!!

    • λαθραναγνώστης 29 Μαΐου, 2012 στις 8:11 μμ #

      Απλώς αηδιαστικό.

      • salot sor 29 Μαΐου, 2012 στις 10:29 μμ #

        «υπερβολες», απλως επιβεβαιωνει ολους οσους υποστηριζουν πως ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ δεν θα μοιαζει καθολου με το ΠΑΣΟΚ του 81 αλλα του 96. Ο νοων νοειτο . . .

  16. Αναυδος 30 Μαΐου, 2012 στις 5:04 μμ #

    Αυξανεται η οικογενεια της αριστεράς
    Συριζα-κατσελη-ανταρσυα-κουρουπλης-κοτσακας-μπιτσακης-γλεζος-ρουσης-κοτζιας κλπ κλπ

    http://www.zougla.gr/politiki/article/epetefx8i-i-simfonia-gia-tis-ekloges

    • Κάποιος 30 Μαΐου, 2012 στις 5:28 μμ #

      Πλυντήριο…

  17. Αναυδος 30 Μαΐου, 2012 στις 5:16 μμ #

    μηπως καποιος ναριτης να μας ενημερωσει για το τι ακριβως ειπε ο πολυδιαφησμενος τροτσκιστης Τ. Αλι στις αναιρεσεις εψες

    Μηπως λεω μηπως επλεξε το εγκωμιο του Συριζα και ζητησε την υπερψηφιση του (αλλα και τον καταποντισμού του ΚΚΕ) ?

    • Y 30 Μαΐου, 2012 στις 5:31 μμ #

      H ΑΝΤΑΡΣΥΑ – ω ελλεεινέ προβοκάτορα που δρας υπέρ της αστικής τάξης – κατέρχεται στις εκλογές με διαφορετικό πρόγραμμα και θέσεις τόσο από το ΣΥΡΙΖΑ όσο και το ΚΚΕ και καλεί στην αποφασιστική ενίσχυσή της καθώς αυτός είναι ο πιο σημαντικός εκλογικός παράγοντας για την αναγκαία ρήξη με τις αστικές πολιτικές.

      Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ωστόσο είναι υπέρ της συνεργασίας όλων των παραπάνω δυνάμεων για τη μονομερή καταγγελία των μνημονίων.

      Ο Ταρίκ Αλί δεν είναι μέλος της Ανταρσύας και έχει τη δική του γνώμη, και οι ομιλητές στις Αναιρέσεις δεν απαγορεύεται να έχουν άλλη γνώμη από την Ανταρσύα.

      • Αναυδος 30 Μαΐου, 2012 στις 5:41 μμ #

        καλωντας 2 εβδομαδες πριν την καλπη στο δικο σας φεστιβαλ σε υπερψηφιση αλλου εκλογικου συνδυασμου !+, Πολυ large ειστε ή πολυ ανικανοι

      • namisenoiazei 3 Ιουνίου, 2012 στις 12:16 μμ #

        e tote ti kanei o tipos aytos stin antarsya?as paei ston syriza

    • luckystrike 30 Μαΐου, 2012 στις 8:23 μμ #

      Ο ταρικ αλι απο την τοπικη επιτροπη ανταρσυα της νεας ιωνιας-φιλαδελφειας,θα κληθει παραυτα να επιστρεψει την καρτα μελους του και να υπογραψει τη διαγραφη του,καθως και μια δηλωση που θα λεει πως η αποψη του δεν εκφραζει την ανταρσυα.

      Η τελευταια θα μοιραστει στο συνολο του ηλεκτρονικου και γραπτου τυπου,για να βουλωσουμε τα στοματα καποιων γραφικων στο ιντερνετ,που εχουν βαλει σκοπο της ζωης τους να ασχολουνται με το 1% καποιων οπορτουνιστων που δεν εχει ερεισμα στην εργατικη ταξη και στρωνει το χαλι στη σοσιαλδημοκρατια…

      υγ.Εδω και καιρο προσπαθω να καταλαβω αν εισαι γραφικος και σπας πλακα η απλα εισαι βλαξ και σπας αρχιδια…μαλλον στο δευτερο καταληγω…

      • Molotov 30 Μαΐου, 2012 στις 8:52 μμ #

        Έχετε μούτρα και μιλάτε ρε καραγκιόζηδες?
        Κάθε μέρα που περνάει γελοιοποιείστε ακόμα περισσότερο! Αντί να έχετε κρυφτεί στα λαγούμια σας που έχετε γίνει ανοιχτά τσόντα του σοσιαλδημοκρατικού ΣΥΡΙΖΑ έχετε και το θράσος να βρίζετε και από πάνω.

      • luckystrike 31 Μαΐου, 2012 στις 2:44 πμ #

        Που εβρισα ρε αρχηγε?επειδη ειπα οτι μαλλον ειναι βλακας που σπαει αρχιδια?τι να κανουμε,αυτο εχω καταλαβει απο τις μπουρδες που γραφει συνηθως (καμια φορα γραφει και νορμαλ,αλλα πολυ σπανια πλεον).Η φαση ξεκινησε επειδη εγκαλει τους ναριτες (χααχαχα) για κατι που ειπε ο ταρικ αλι (αν το ειπε κιολας) σε μια ανοιχτη συζητηση.Δηλαδη τι περιμενες,να του πω «μπραβο αναυδε,εχεις δικιο,πολυ κωλοπαιδο ο ταρικ αλι»?

        Και ναι για να σου λυσω την περιεργεια,και μουτρα εχω,και μιλαω,και αμα γουσταρω θα την λεω και στον αναυδο και σε οποιον μου καπνιοει οταν κρινω οτι γραφει μαλακιες,κομπτρεντε?αμα για σενα γελοιοποιουμαι,σορυ αλλα στα παπαρια μου κιολας…

        Αντε με τα ψυχολογικα του καθενος βραδιατικα…

    • λαθραναγνώστηςl 31 Μαΐου, 2012 στις 8:05 πμ #

      Ρε Άναυδε,
      Χρειάζονταν να φέρουν στοχαστή από την άπω ανατολη για να τους πει να στηρίξουν τον ΣΥΡΙΖΑ? Το ξέρουν και μόνοι τους.
      Ο Αλί, περάστικός ήταν, είδε φως και μπήκε.
      Ε…..είπε κι έναν καλό λόγο.

  18. RedPersonality 30 Μαΐου, 2012 στις 5:40 μμ #

    Μάκης Παπαδόπουλος στην ΝΕΤ
    http://redflyplanet.blogspot.com/2012/05/30052012.html

    Πολύ καλός.

  19. λαθραναγνώστηςl 31 Μαΐου, 2012 στις 8:53 πμ #

    «Τώρα επι τέλους θα πάω στη πύλη»
    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6875351

  20. RedPersonality 31 Μαΐου, 2012 στις 10:02 πμ #

    Ετσι ψήφο εμπιστοσύνης στο ΣΥΡΙΖΑ για να καταργήσει τις σκληρές θέσεις του μνημονίου τις μαλακές βλέπουμε…

  21. RedPersonality 31 Μαΐου, 2012 στις 10:08 πμ #

    Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι συμμαχοί του.
    Ψήφο εμπιστοσύνης που λέγανε και μερικοί εδώ μέσα…

  22. Αναυδος 31 Μαΐου, 2012 στις 10:52 πμ #

    1. Τι ακριβως ειπε ο Τ. Αλι στις αναιρεσεις

    http://enosy.blogspot.com/2012/05/blog-post_30.html

    2. Τι λεει ο Μπιτσακης

    (…) Και στην 17η Ιουνίου; Ούτε αποχή, ούτε λευκό. Κριτική, αγωνιστική ψήφο στην Αριστερά (…) – ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ το Σάββατο 26/5

    τσουβαλιαζοντας επαναστατες και ρεφορμιστες εκπορνευοντας το Λενιν για να σαλπιζει την ταξικη συνεργασία. Δε διαβασε ποτε του για Κουτσκυ και Μπερσταιν, για ευροκομμουνισμός κλπ

    3. Γραφει ο Μηνακακης

    (…) Επομένως, οι κομμουνιστές ….. δεν κλείνουν τα μάτια απέναντι στην ύπαρξη κι άλλων ριζοσπαστικών αριστερών ρευμάτων ούτε θεωρούν ότι οι μη «χημικώς καθαρές» κομμουνιστικές τάσεις, τα μη επαναστατικά «όχι στο μνημόνιο» είναι συλλήβδην αναχώματα και οπορτουνιστές (όχι ότι δεν υπάρχουν αναχώματα και οπορτουνιστές).(…)

    τσουβαλιαζοντας και αυτός επαναστατες και ρεφορμιστες ξεχνώντας πολυ βολικά οτι καταρχήν ο Συριζα ειναι ενα ρεφορμιστικίο μορφωμα που αρνειται την ανατροπλη του καπιταλσμού και συνεπώς συντασσεται με το κεφαλαιο εναντια στην εργατική ταξη.

    Ολα αυτά δειχνουν οτι οι ψηφοφοροι θα προστατεψουν την ανταρυσα για πολοστη φορά και δεν θα τη βαλουν στη Βουλή για να δωσει ψηφο ανοχης ή εμπιστοσυνης σε μια αριστερή κυβερνηση της ΕΕ του Νατο και των μονοπωλίων

    • salot sor 31 Μαΐου, 2012 στις 2:46 μμ #

      Για το σοσιαλισμο αγωνιζομαστε ολοι

  23. βουρνούκιος 31 Μαΐου, 2012 στις 3:12 μμ #

    Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ παλεύει για τη γείωση του μεταβατικού προγράμματος στο λαό:

    Δεν μπορεί να εφαρμοστεί φιλολαϊκή πολιτική εντός ευρώ και ΕΕ.

    Αυτό είναι το κεντρικό διακύβευμα. Οσον αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι ένα αριστερό σοσιλαδημοκρατικό μέτωπο του οποίου η κυβέρνηση (εάν κα ιεφόσον αυτή σχηματιστεί) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ.

    Η ταξική πάλη θα καθορίσει το ΕΆΝ η αριστερή κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα πουλήσει το λαό ή όχι!

    Τι σημαίνει αυτό;

    – Το λαϊκό κίνημα θα πρέπει ΕΝΩΤΙΚΑ και ταξικά να πιέσει για άσκηση φιλολαϊκής πολιτικής. Κατανοώντας την αναγκη δημιουργίας λαϊκών ΠΟΛΥΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ θεσμών, και την πάλη του, με βάση τους στόχους του μεταβατικού προγράμματος.

    – Η κομμουνιστική αριστερά ΔΕΝ θα πρέπει να θεωρεί τον ΣΥΡΙΖΑ χαμένο από χέρι. είναι βαθιά λαθεμένη και καταστροφική για το λαό αυτή η αντίληψη του ΚΚΕ.

    – Ταυτοχρονα η κομμουνιστική Αριστερά ΔΕΝ θα πρέπει να υποταχθεί στις παλινωδίες μιας τέτιας κυβέρνησης.

    • Molotov 31 Μαΐου, 2012 στις 3:26 μμ #

      Πες τα ρε Βουρνούκιε!
      Τι σημασία έχει που ο πολιτικός χώρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει να επιδείξει μια 40χρονη ιστορία προδοσιών του εργατικού και κομμουνιστικού κινήματος?
      Τι σημασία έχει που ακόμα και σήμερα ξεπουλάνε καθημερινά τους εργάτες στα σωματεία, όπου και ψηφίζουν στην ουσία εφαρμογή του μνημονίου (μειώσεις μισθών, απολύσεις κλπ…)?
      Τι σημασία έχει που σε ένα μήνα έχουν κατορθώσει να αλλάξουν θέση 100 φορές στα πιο σημαντικά ζητήματα?

      Για σας δεν έχει καμία σημασία. Και αυτό γιατί είστε σαν τα μούτρα τους. Σαρξ εκ σαρκός.
      Για θυμήσου Βουρνούκιε πόσο μας είχες πρήξει το κεφάλι για μια δήλωση της Αλέκας για την έξοδο για το Ευρώ (και ενώ το ΚΚΕ έχει σαφή θέση τα τελευταία μόλις 50 χρόνια για αποδέσμευση από την ΕΕ).
      Σύγκρινε τώρα τη στάση σας στις ασύλληπτες παλινωδίες ενός ανοιχτά ευρωλαγνικού μορφώματος.

      Εδώ θα μου πεις κάνατε το πρωτοφανές: να φέρετε κεντρικό ομιλητή σε προεκλογική σας εκδήλωση να προπαγανδίζει την υπερψήφιση άλλου κόμματος (όλως τυχαίως του ΣΥΡΙΖΑ)!!!!

      Γι αυτό λοιπόν άσε τις αναλύσεις και τα παραμύθια. Η πράξη κριτήριο των πάντων και οι δικές σας πράξεις βοούν για το τι πραγματικά πρεσβεύετε.

      • Molotov 31 Μαΐου, 2012 στις 3:29 μμ #

        Και πράγματι καταστροφική η «εμμονή» του ΚΚΕ να κάνει κριτική σε πολιτικό του ΑΝΤΙΠΑΛΟ….
        Πόσο αυτά που λες θυμίζουν τον συμφιλιωτισμό και κεντρισμό των ΣΡων πριν την Ρωσική επανάσταση. Αλλά θα μου πεις, τι τα θέλω και τα θυμάμαι τώρα αυτά…
        Αυτά είναι για… την δευτέρα παρουσία (έτσι δεν λέει ο «συντροφος» Ρούσης?).

    • λαθραναγνώστης 31 Μαΐου, 2012 στις 4:01 μμ #

      Βουρνούκιε,
      Το πρόβλημα με την στάση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ, είναι ότι βασίζεται πάνω σε εντελώς θεωρητική βάση όπου όλα είναι πιθανά. Δεν δέχεται να λαβαίνει καθόλου υπ όψη της τα πραγματικά δεδομένα τα οποία είναι ανελέητα.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πλέον ένα καθαρόαιμο σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, στην καλύτερη περίπτωση κεντροαριστερό, που κατά την προσωπική μου εκτίμηση, ταχύτατα θα στραφεί ακόμα δεξιότερα. Δεδομένου του ότι ο πολιτικός χρόνος είναι πλέον απίστευτα συμπυκνωμένος, η αποκάλυψη του πραγματικού χαρακτήρα, που για το ΠΑΣΟΚ εξελίχθηκε μέσα σε 10-15 χρόνια, στην προκειμένη περίπτωση του ΣΥΡΙΖΑ, θα γίνει μέσα σε λίγους μήνες.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μέλος του ΚΕΑ και συνεπώς μέρος ενός μεγαλύτερου ευρωπαϊκού πρότζεκτ για την χειραγώγηση της εργατικής τάξης πανευρωπαϊκά. Σε αυτό το πρότζεκτ, δεν μπορεί παρά να εμπλέκονται εθνικά και ΕΕ επιτελεία που στόχος τους είναι η διατήρηση, πάσι θυσία, του αστικού καθεστώτος. Οι συνεπείς ταξικές δυνάμεις , όποιες κι αν είναι αυτές σε κάθε χώρα, αποτελούν εχθρό τους.
      Οι όποιες αριστερές (αρνούμαι επιτακτικά να τις ονομάσω κομμουνιστικές) τάσεις στο εσωτερικό του θα αφομοιωθούν. Εάν δεν γίνουν τώρα, σημαντικές αποχωρήσεις τέτοιων δυνάμεων δεν πρόκειται να δούμε, διότι όσο προχωράει ο χρόνος και ο ΣΥΡΙΖΑ πλησιάζει την εξουσία, αυτές οι δυνάμεις δεσμεύονται στο εσωτερικό όλο και περισσότερο με σχέσεις υλικού συμφέροντος

  24. βουρνούκιος 31 Μαΐου, 2012 στις 4:50 μμ #

    molotov: Εχεις κάθε δικαίωμα να συνομιλείς μόνο με τον εαυτό σου. Εχουμε κάθε δικαίωμα και μεις να φέρνουμε ομιλητές (ακόμα και σε προεκλογική περίοδο) οι οποίοι είναι σοβαροί μαρξιστές αγωνιστές, και η συζήτηση μαζί τους βοηθά τους συμμετέχοντες σε αυτήν να εμπλουτίσουν την αντίληψη τους για το κίνημα σε παγκόσμιο επίπεδο. Και αυτό ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τις διαφορές μας στο τρέχον πολιτικό επίπεδο.

    Ο καθένας κρίνεται.

    Για το ΚΚΕ δεν έχω κάνει κάποια κολοτούμπα: Ισα-ίσα θεωρώ πως για να ασκηθεί μια ουσιαστικά φιλολαϊκή πολιτική χρειάζεται να βγούμε από το ευρώ και την ΕΕ. Κα ιεδώ θα κριθεί και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ εάν και εφόσον αυτή μπορέσει να συγκροτηθεί.

    2. Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ είναι αυτή τη στιγμή εχθρός του κινήματος. Και φυσικά ανήκει στην Αριστερά, όπως και το ΚΚΕ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Το προς τα που θα πάει η κυβέρνηση του, ΔΕΝ είναι δεδομένο. Θα εξαρτηθει από την ταξική πάλη. Για αυτόν τον λόγο το μεταβατικό πρόγραμμα που έχει καταθέσει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ (είδες λοιπόν πως οι στόχοι του μεταβατικού προγράμματος χρειάζεται απ΄οσήμερα να μπαίνουν ως στόχοι πάλης του κινήματος;;; και όχι όπως έλεγε το ΚΚΕ «στο υπερπέραν με λαϊκή εξουσία κάπου κάπως, κάποτε;;), χρειάζεται να γίνει ΚΤΗΜΑ του λαϊκού κινήματος κα ιΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ πρόγραμμα μιας εργατολαϊκής κυβέρνησης. ΣΗΜΕΡΑ όχι αύριο.

    ΣΗΜΕΡΑ επίσης χρειάζεται να συμβάλλουμε στην οικοδόμηση λαϊκών θεσμών πολυκομματικού χαρακτήρα, για να μετατραπεί η ερχόμενη εξέγερση σε επανάσταση.

    3. Για τους εσέρους είναι εκτός τόπου και χρόνου η σύγκριση.

    • λαθραναγνώστης 31 Μαΐου, 2012 στις 5:38 μμ #

      «Το προς τα που θα πάει η κυβέρνηση του, ΔΕΝ είναι δεδομένο. Θα εξαρτηθει από την ταξική πάλη.»
      Δηλαδή οπορτουνισμός του κερατά, δηλωμένος και ξετσίπωτος!
      Αν η πλάστιγγα της ταξικής πάλης γείρει προς τις ταξικές δυνάμεις, θα έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ και θα πει «Παιδιά, συντρόφια, μαζί σας είμαι. Να, το γράφει και το πρόγραμμά μου!»
      Τι άλλο θ ακούσουμε?

  25. βουρνούκιος 31 Μαΐου, 2012 στις 4:52 μμ #

    Και φυσικά ασκούμε κριτική στον φιλο-ΕΕ χαρακτήρα του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλο αυτό όμως και άλλο το να τον αναγορεύσουμε εχθρό της εργατικής τάξης γιατί ΔΕΝ είναι.

    Το ΑΝ θα γίνει είναι όπως σου είπα αποτέλεσμα ταξικής πάλης .

  26. @ψηρίς 31 Μαΐου, 2012 στις 4:53 μμ #

    θα διατηρήσω μια μικρή ελπίδα, οι παραπάνω θέσεις (βουρνούκιος)
    να μην είναι ακριβώς οι θέσεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή τουλάχιστον να έχουν μείνει κάποιοι, – μεμονωμένοι ή φορείς- που να τις πολεμάνε.
    Σε αντίθετη περίπτωση, μιλάμε ξεκάθαρα για μια ολοκλήρωση της ρεφορμιστικής στροφής στην Ανταρσύα.
    «Η ταξική πάλη θα καθορίσει αν η κυβέρνηση Σύριζα θα είναι φιλολαική»…
    εδώ πάει περίπατο ο Μαρξ, ο Ενγκελς, ο Λένιν οι πάντες όλοι
    και έχουμε καθιέρωση του σοφίσματος ότι θα χουμε αστική κυβέρνηση (και εξουσία των μονοπωλίων) που υπό εκβιασμό θα κυβερνάει φιλολαικά. Αυτή η θέση πράγματι φιγουράρει κανά χρόνο τώρα στις αναλύσεις την Ανταρσύα, αλλά μάλλον αποκρυσταλλώνεται. Διανθίζεται δε με το μπούμπούκι πως «Η σοσιαλδημοκρατία του Σύριζα (σε λίγο ολάκερη η σοσιαλδημοκρατία) δεν είναι εκ προοιμίου αντιλαική»… δηλαδή πότε είναι, πότε δεν είναι. Είναι δλδ τα κόμματα και ειδικά η Σοσιαλδημοκρατία «Tabula Rasa» στην οπία γράφει πάνω όπως θέλει και ότι θέλει το λαικό κίνημα. Αρες μάρες κουκουνάρες. Τελικά επικράτησε το ΣΕΚ…. Χωρίς αυταπάτες.

    «Η κομμουνιστική αριστερά ΔΕΝ θα πρέπει να θεωρεί τον ΣΥΡΙΖΑ χαμένο από χέρι. είναι βαθιά λαθεμένη και καταστροφική για το λαό αυτή η αντίληψη του ΚΚΕ.»
    ο Σύριζα άρα δεν είναι χαμένος από χέρι. Δλδ τα κόμματα στον καπιταλισμό είναι έωλα μορφώματα που ανάλογα με τις λαικές θέσεις, ανάγκες και πιέσεις γίνονται φιλολαικά, αντιλαικά κλπ. Εδώ δεν θα πω για Λένιν, Μαρξ κλπ. …. Ακόμα και ο τελευταίος μαρξιστής του κώλου, καταλαβαίνει την ΥΠΕΡΜΠΟΥΡΔΑ αυτής της θέσης.
    Τα κόμματα είναι ή αστικά, ή κομμουστικά/εργατικά ή οπορτουνιστικά. Δεν έχουν τα κόμματα λίγο από όλα μέσα. Σε μια ταξική κοινωνία, που την διαπερνάει η αντίθεση κεφαλαίου/εργασίας, οριζόντια, κάθετα και διαγώνια, τα κόμματα στέκουν από τη μία ή την άλλη πλευρά. Δεν είμαστε εξάλλου στο 1850, που ο Μαρξισμός δεν είχε έρθει πλήρως σε επαφή με το εργατικό κίνημα. Ούτε ο Σύριζα προέκυψε χτες, ουρανοκατέβατος στη χώρα για να τον εξετάσουμε και αναλύσουμε.
    Οποιος θέλει να παλέψει για μια καλύτερη ή για μια αριστερότερη Σοσιαλδημοκρατία, όχι απλά η πόρτα είναι ανοικτή και τα σκυλιά δεμένα, αλλά έχει και φαγάκι σε στρωμένο τραπεζάκι. Ας ακολουθήσει και τη σημερινή συμβουλή Μπαλάφα προς το ΚΚΕ : «Ελάτε για να μας τραβάτε αριστερότερα».
    Οτι ρόλο είχε το ΕΚΚΕ, οι τρότσκες κλπ. στο Πασόκ του ’81, το ΣΕΚ στο Πασόκ του ’90
    ο Λαφαζάνης στον Σύριζα… επιλέγουν και στην Ανταρσύα το 2012 για τον εαυτό τους.

    Η μεγάλη προσφορά του ΚΚΕ στην παρούσα χρονική περίοδο, είναι μεταξύ άλλων, ότι εξασφαλίζει μειωμένες αυταπάτες και μπανανόφλουδες, για να μετριάσει την τεράστια απογοήτευση και τον συμβιβασμό, τα οποία ετοιμάζει ο Σύριζα να σερβίρει στον λαό μας. Κρατάει ψηλά τη σημαία της αμφισβήτησης, της επαγρύπνησης και της εγρήγορσης ακόμα και στις συνειδήσεις κόσμου που θα πάει πρόσκαιρα με το ρεύμα, αλλά θα χει τα αυτιά και τα μάτια του ανοικτά, έτοιμος να πλησιάσει το ταξικό κίνημα.
    Η σιγή νεκροταφείου που επέβαλλαν ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ στον χώρο των συνδικαλιστών της ΔΕΗ είναι το πρώτο -καλύτερο από όλα- δείγμα για τις ικανότητες και τους στόχους της «νέας σοσιαλδημοκρατίας».

    Υ.γ. Ακολουθούν αντι-ΚΚΕ post για τον σεχταρισμό του Κόμματος και την σούπερ-ντούπερ, ολόφρεσκη ανάλυση του λενινισμού της Ανταρσύα σε 3,2,1 …

  27. Y 31 Μαΐου, 2012 στις 5:04 μμ #

    Τα ψηφοδέλτια της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τις εκλογές της 17ης Ιούνη 2012 http://antarsya.gr/node/477

  28. Αναυδος 31 Μαΐου, 2012 στις 5:32 μμ #

    Αν ο Συριζα δεν ειναι εχθρος του κινηματιος τοτε ουτε ο Σαιντεμαν ουτε ο Νοσκε ηταν ειναι εχθροι του κινηματος

    • Molotov 31 Μαΐου, 2012 στις 6:00 μμ #

      Γιατι ο Κερενσκι ήταν? Σε παρακαλώ Αναυδε (που εισαι και …μάνατζερ και οι ανταρσυοι σου έχουν αφαιρέσει και το δικαίωμα λόγου αν δεν κανεις μετανοιες). Αυτα είναι κόλληματα του σεχταριστικου μυαλού σου.

      Ο Βουρνουκιος εχει ανακαλύψει μετα απο προσπάθειες δυο αιώνων την συνταγή να μετατρέψει τους οπορτουνιστες σε αντικαπιταλιστες.

      Πάντως Βουρνουκιε με την ορολογία που μιλάς κάποιος θα μπορούσε να σε μπερδέψει με …μαρξιστη, αλλα σου ξεφεύγει αυτο με την Δευτέρα παρουσία του σοσιαλισμού (όλως τυχαίως ακριβώς το ίδιο λένε και όλοι οι αστοι εναντίον του ΚΚΕ) και τα χαλάει όλα ρε παιδί μου.

      Και κει που ήμουνα έτοιμος να συνομιλησουμε συντροφικα μου καταστρεφεις τις αυταπάτες. Άλλη φορά να εισαι πιο προσεκτικός όταν κανεις τον κομμουνιστή. Μην καρφωνεσαι έτσι….

  29. NATaaaaaa 31 Μαΐου, 2012 στις 9:42 μμ #

    Ο συντροφος σας πριν απο λιγο στον enikos.gr δηλωσε οτι δεν ειναι προθεση του ΣΥΡΙΖΑ να φυγει απο το ΝΑΤΟ…
    «Δωσ του αλλη μια ευκαιρεια, δωσ του αλλη μια ευκαιρεια», το νεο συνθημα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ…

  30. NATaaaaaa 31 Μαΐου, 2012 στις 9:45 μμ #

    Το “Δωσ του αλλη μια ευκαιρεια, δωσ του αλλη μια ευκαιρεια”, ειναι απο ενα παλιο ανεκδοτο με ξανθιες. Οπου «ξανθιες» βαλτε ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
    Οποιος δεν ξερει το ανεκδοτο θα του το πω αλλη φορα…

  31. Σε συνάντησα στο ΜΑΧ 31 Μαΐου, 2012 στις 11:13 μμ #

    Μετά το ανέκδοτο και ένα μοιρολόι:

    Ταρίκ Αλί και τρις Αλί
    Πήγα στο ΝΑΡ γι’ ανατροπή
    Μα στου Αλέξη την αυλή
    Θα γίνω τσόντα στη βουλή

    (Αγνώστου λαϊκού δημιουργού)

  32. Y 1 Ιουνίου, 2012 στις 12:32 πμ #

    Ενωτική διαδήλωση όλων σχεδόν των οργανώσεων της βελγικής αριστεράς υπέρ της κατάργησης του μνημονίου στην Ελλάδα. Συμμετέχει και η νεολαία του Κόμματος Εργασίας Βελγίου. http://www.facebook.com/#!/events/417172608317316/

    Κείμενο της Πρωτοβουλίας Βρυξελλών για τις εκλογές http://solidarity-greece.blogspot.gr/2012/05/17.html

  33. Kώστας Μίχος 1 Ιουνίου, 2012 στις 11:12 πμ #

    http://aristerovima.gr/details.php?id=3439

    «Αλλά το κρίσιμο ζήτημα, κάτω από αυτή την εκδοχή, είναι τι θα γίνει ΜΕΤΑ. Αν δεν υπάρξει κάποιος άλλος αριστερός πόλος που να επιδιώξει να ενσωματώσει τη λαϊκή αγανάκτηση (πράγμα που το ΚΚΕ αποδείχνεται ανίκανο να κάνει έτσι κι αλλιώς), ο οποίος θα αναδείξει τα αιτήματα της συγκυρίας και θα ασκήσει μαζική πολιτική επικοινωνώντας με την αγωνία και τους πόθους του κόσμου, τότε το επακόλουθο θα είναι η απογοήτευση, η διάλυση των ελπίδων και ο μαρασμός. Η άρχουσα τάξη θα βρει ανοιχτό το πεδίο για να ξεφορτωθεί τον ενοχλητικό ΣΥΡΙΖΑ (διότι περιθώριο για σοσιαλδημοκρατικά πειράματα δεν υπάρχει ούτε στην Ελλάδα ούτε στην Ευρώπη, κι ας λένε για το κλίμα που αλλάζει εκεί χάρις στους ατίθασους Έλληνες).»

  34. Kώστας Μίχος 1 Ιουνίου, 2012 στις 11:49 πμ #

    Απόσπασμα από την ομιλία του Χαρίλαου Φλωράκη στο 16ο Συνέδριο του ΚΚΕ

    «Σύντροφοι και συντρόφισσες,

    Οι Θέσεις, και σωστά, δε θέτουν σαν όρο για τη συμμαχία τη συμφωνία για το σοσιαλισμό.

    Αυτό σημαίνει ότι δε ζητάμε από τους συμμάχους να δεσμευτούν στα πλαίσια του Μετώπου με τις γνωστές προγραμματικές θέσεις του Κόμματός μας για την εξουσία της εργατικής τάξης και το πέρασμα στο σοσιαλισμό.

    Στη βάση αυτής της αντίληψης, θα ασκείται και η κυβερνητική εξουσία του Μετώπου, που θα παλεύει για την εφαρμογή του προγράμματός του, την κατάργηση των αντιδραστικών θεσμών κλπ.

    Το θέμα δεν είναι τι αντίληψη θα έχει η κάθε συνιστώσα του Μετώπου για τη λαϊκή εξουσία ή το πώς θα τη θέλει. Το θέμα είναι ποια θα είναι η εξουσία του Μετώπου, όταν αυτό αναδειχτεί – εννοώ κοινοβουλευτικά – σε κυβέρνηση.

    Νομίζω πως το Συνέδριο θα αποσαφηνίσει πλήρως τη σχέση του Μετώπου με την εξουσία.»

    http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-04-20-01-31/247-2012-05-21-21-28-19

  35. Kώστας Μίχος 1 Ιουνίου, 2012 στις 12:59 μμ #

    Ότι η ηγετική καθοδηγητική ομάδα του ΚΚΕ έχει γράψει στα παλιά της τα παπούτσια το πρόγραμμα του ΚΚΕ και επέβαλε μια άλλη γραμμή χωρίς να δώσει κανέναν λογαριασμό στα μέλη και τους οπαδούς του ΚΚΕ.Η συγκεκριμένη επιλογή της ηγεσίας του στον αριστερίστικο σεχταρισμό θα είναι και η βασική αίτια περιθωριοποίησης του ΚΚΕ. Ελπίζω να αντιληφθούν εγκαι ρα τα μέλη και τα στελέχη του και να το αποτρέψουν

    • RedPersonality 1 Ιουνίου, 2012 στις 1:07 μμ #

      Δεν νομίζω να μιλάς για το ΣΥΡΙΖΑ έτσι?
      Δλδ. για τη κυβέρνηση της αριστεράς και τέτοια?

      • Kώστας Μίχος 1 Ιουνίου, 2012 στις 1:26 μμ #

        Δεν μιλάω φυσικά για αυτή. Αν το ΚΚΕ υλοποιούσε αυτή την γραμμή πιστεύω ότι στις σημερινές συνθήκες θα ηγεμονευε αυτό και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ. Η άποψη μου είναι σχεδόν παρόμοια με αυτή με του σύνδεσμο που ανάρτησα πριν την ομιλία του Χαρίλαου.

        Πρέπει άμεσα οι δυνάμεις της κομουνιστικής αριστεράς να ανασυνταχθούν να δώσουν άμεσες πιστικές απαντήσεις για το σήμερα για το πως θα σωθεί ο λαός. Να μην αφήσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ μόνο του στο γήπεδο να σκοράρει χωρίς τερματοφύλακα.

        Για να γίνει αυτό χρειάζεται η συγκρότηση ενός μαζικού νέου αριστερού, αντικαπιταλιστικού πόλου των δυνάμεων της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, με το πιο αριστερό τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ και του ΜΑΑ και τμήματα του ΚΚΕ που θα διαχωριστούν από την ηγεσία του, και θα αναζητήσουν μια σύγχρονη επαναστατική και κομμουνιστική προοπτική.

    • syphonen 1 Ιουνίου, 2012 στις 1:33 μμ #

      Πως ακριβώς γίνεται αυτό, και ποιους εννοείς ως συμμάχους που θα έπρεπε να έχει το ΚΚΕ σύμφωνα με το πρόγραμμα που η τρισκατάρατη ηγεσία δεν τηρεί.

      Δηλαδή οι μάζες έχουν πάψει να έχουν αυταπάτες, οργανώνονται στα σωματεία και σε λαϊκές συνελεύσεις, και έχουν αποβάλει το σεχταριστικό ΚΚΕ ;

      • syphonen 1 Ιουνίου, 2012 στις 1:37 μμ #

        ΄’και τμήματα του ΚΚΕ που θα διαχωριστούν από την ηγεσία του, και θα αναζητήσουν μια σύγχρονη επαναστατική και κομμουνιστική προοπτική.’

        Πες τον πόνο σου αγορίνα επιτέλους

  36. RedPersonality 1 Ιουνίου, 2012 στις 1:09 μμ #

    όποιος κομμουνιστής ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ είναι άξιος της μοίρας του…(sorry κιολας αλλά ήμαρτον)

    • λαθραναγνώστης 1 Ιουνίου, 2012 στις 5:21 μμ #

      Δεν μας λέει ποιοί εφοπλιστές ήταν ευεργέτες?
      Αυτοί με τα «Λύμπερτις» που τα βουλιάζανε για να εισπράξουν τις ασφάλειες και πνίγανε τους ναυτικούς?
      Όχι άλλο κάρβουνο ρε Τσίπρα!!

  37. Αναυδος 1 Ιουνίου, 2012 στις 1:50 μμ #

    Μιχο

    Ειναι κακο στην αμμο να χτιζεις παλατια η να κανεις πολιτικη με βαση τις ευχες σου. Εδω ο Λαφαζανης και η ΚΟΕ αποκηρυξαν μετε βδελυγμιας τις αντι ΕΕ θεσεις τους μολις ο συριζα βρεθηκε κοντα στην εξουσια και εσυ ψαχνεις να βρεις τον αριστερο Συριζα. Πιο ευκολα θα βρεις παρθενα σε μπουρδελο. Το να βαφτιζεις τον ρεφορμιστικο συριζα σε αντιμονοπωλιακο ψαρι δειχνει πολιτκή τυφλοτητα και το να εγκαλεις το ΚΚΕ που δεν ενδιδει στην ταξικη συνεργασια δειχνει συνεργια και συνενοχη

    Συνεχιστε να κανετε πλατες στο ροζ πασοκ και θα περασουμε ολοι καλα

  38. Taliban 1 Ιουνίου, 2012 στις 3:13 μμ #

    μια γενική παρατήρηση.
    Γιατί πολλοί εξακολουθήτε να χαρακτηρίζετε το ΣΥΡΙΖΑ ρεφορμιστικό, οπορτουνιστικό κ.α.
    ενώ είναι τυπικά καπιταλιστικό κόμμα ?
    Δεν απευθύνομαι βέβαια σε αριστερές τσόντες του ΣΥΡΙΖΑ.
    Ένα ακόμη.
    Πως είναι ανεκτό από τον ΑΝΑΥΔΟ αλλά και άλλους κατά καιρούς, να ανέχεται συνεχείς χυδαίες επιθέσεις σε αναφορά με την πιθανολογούμενη (χαφιέδικα) εργασία του και μάλιστα από παχυλά αμειβόμενο στέλεχος εταιρείας των Βρυξελλών με πόρους (της εταιρείας) που ανάγονται σε κληροδοτήματα πάμπλουτων αλλά και σε Λιβανέζικη μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία ?

    • κομμαντο καλοκαιρινής εντροπίας 1 Ιουνίου, 2012 στις 3:27 μμ #

      τυπικά καπιταλιστικό κόμμα που θα διαλύσει ματ και ειδικές μονάδες?
      http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=27215

      τα μισά απόσα είπαν σήμερα να προσπαθήσουν να κάνουν θα μας τη πέσει νατο και ευρωστρατός στο λεπτό.

      αναρωτιέμαι ορισμένοι τρολάρετε συνειδητά ή ζείτε σε καμμιά δονούσα και δεν έχετε πάρει χαμπάρι τί γίνεται

      • syphonen 1 Ιουνίου, 2012 στις 3:40 μμ #

        Κάτσε να την διαλύσει πρώτα και μετά πανηγύριζε, γιατί μπορεί να απαγκιστρωθεί σταδιακά από τα ΜΑΤ

      • Taliban 1 Ιουνίου, 2012 στις 3:50 μμ #

        Μπράβο Κομμάντο !
        Δεν ήξερα πως το ΣΥΡΙΖΑ απέκτησε και Μπακουνική συνιστώσα !

      • Molotov 1 Ιουνίου, 2012 στις 7:31 μμ #

        Πόσο αφελής μπορεί να είσαι? Πραγματικά.
        Ούτε οι ιθαγενείς της Αμερικής δεν δείχναν τέτοια ευπιστία.

      • TRASH 4 Ιουνίου, 2012 στις 11:45 πμ #

        Η κατάργηση των ΜΑΤ, ήταν από τα πρώτα πράγματα που «θα» έκανε το ΠΑΣΟΚ το 1981. Αλλά εκτός από αυτό θα έφευγε και από ΕΟΚ και ΝΑΤΟ, και άλλα.
        Μοβόρος μπολσεβίκος ο Αντρέας δηλαδή μπροστά στον Τσίπρα.
        Σε ποιόν ακριβώς χωροχρόνο ζείτε ρε παιδιά;

    • Y 3 Ιουνίου, 2012 στις 1:12 μμ #

      Απαντάω »για την ιστορία» κι όχι επειδή πιστεύω ότι υπάρχει τίποτα αξιόλογο σ’αυτή τη κουβέντα.

      Δεν κατηγόρησα τον Άναυδο για χαφιέδικη εργασία, είπα τη γνώμη ότι αντικειμενικά με τη στάση του βλάπτει το κίνημα.

      Δεν είμαι στέλεχος εταρείας αλλά μισθωτός – χωρίς υφιστάμενους και σε πλαίσια που καθορίζει συντονιστική ομάδα (δηλ. με προϊσταμένους) – σε ερευνητική ομάδα με τη μορφή ΜΚΟ. http://www.corporateeurope.org/about-ceo

      Ο καθαρός μηνιαίος μισθός μου είναι 1.500 ευρώ κι εντάσσεται στη χειρότερη συλλογική σύμβαση στο Βέλγιο (μη συλλογική σύμβαση στην ουσία) που δεσμεύεται μόνο από τον ελάχιστο μισθό που συμφωνείται στην εθνική συλλογική σύμβαση (γύρω στα 1.300 ευρώ καθαρά)

      Στο παραπάνω λινκ μπορείτε να δείτε τους χρηματοδότες της ΜΚΟ και τα έσοδα – έξοδα. Οι χρηματοδοτήσεις δίνονται στη βάση κατάθεσης σχεδίου εργασίας που καθορίζει τό ίδιο το CEO.

      Το ποιος ανέχεται τι αναφέρεται συνήθως στους συντονιστές ιστολογιών.

  39. βουρνούκιος 1 Ιουνίου, 2012 στις 3:27 μμ #

    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι «από δεξιά τρισκατάρατη σοσιαλδημοκρατία, έως καπιταλιστικό κόμμα».

    Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι «ρεφορμιστική δύναμη και αυτή, τσόντα του ΣΥΡΙΖΑ»…

    Αλλα ντ’ άλλων από το ΚΚΕ.

    Αντίς να βγει το ΚΚΕ και να ζυμώσει ΔΗΜΟΣΙΑ τους όρους και το περιεχόμενο που αυτό εκτιμά ως μια σοβαρή προγραμματικά βάση για μια επίσης σοβαρή σριστερή κυβέρνηση, καθεται στη γωνιά του και ανασύρει έτσι, χωρίς καμμία επιστημονική μαρξιστική προσσέγγιση, τους κερένσκι, τους νόσκε κλπ…

    Το γεγονός πως ήδη βαδίζουμε στον 3ο χρόνο της εξαθλίωσης των λαϊκών στρωμάτων και το ΚΚΕ πέφτει (στους χώρους δουλειάς για την ώρα) ΔΕΝ απασχολεί ούτε ηγεσία , ούτε βάση….

    το γεγονός πως στον παλμό του λαού (και των εργατών) τον έπιασε ο ΣΥΡΙΖΑ (ένα αριστερό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα) και όχι το ΚΚΕ ή με άλλον τρόπο κα ιη ΑΝΤΑΡΣΥΑ ούτε αυτό απασχολεί το ΚΚΕ…

    Αλλωστε, η καραμέλα για το ΚΚΕ είναι έτοιμη: Τα αναχώματα για μιαν ακόμα φορά μας πήραν τη μπουκιά από το στόμα.

    Παντα για το ΚΚΕ φταίνε οι άλλοι που δεν μπορεί να εμπνέυσει τα λαϊκά στρώματα και μέσα σε αυτά και την εργατική τάξη…

    Και έτσι περνούν οι δεκαετίες και το ΚΚΕ αυτοϊκανοποιείται με το να συντηρεί τον εαυτό του…

    Η πρότασή μου είναι σαφής:

    Με συγκεκριμένους όρους το ΚΚΕ -και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο κίνημα- πρέπει να δώσει ψήφο ανοχής σε ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε υποταγή
    στις παλινωδίες μιας ενδεχόμενης τέτιας κυβέρνησης και ενσωμάτωση, ούτε και άναρθρες κραυγές και μια γραμμή «αυτοεκπληρούμενης προφητείας» που ακολουθεί το ΚΚΕ.

    • λαθραναγνώστης 1 Ιουνίου, 2012 στις 4:14 μμ #

      «Με συγκεκριμένους όρους το ΚΚΕ -και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο κίνημα- πρέπει να δώσει ψήφο ανοχής σε ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.»

      Το τι πρέπει και το τι δεν πρέπει να κάνει το ΚΚΕ, θα το αποφασίσει το ίδιο το ΚΚΕ φίλε, και όχι το κόμμα των πικραμένων του 91.

      • Molotov 1 Ιουνίου, 2012 στις 7:35 μμ #

        «Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι “από δεξιά τρισκατάρατη σοσιαλδημοκρατία, έως καπιταλιστικό κόμμα”.

        Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι “ρεφορμιστική δύναμη και αυτή, τσόντα του ΣΥΡΙΖΑ”…

        Αλλα ντ’ άλλων από το ΚΚΕ.»

        Που τα είδες τα αλλα ντ’ αλλων ρε λεβέντη?
        Δεν τεκμηριώνουμε με συγκεκριμένα στοιχεία (κάτι που σας προκαλεί αλλεργία οπορτούνες) τις πολιτικές μας επιθέσεις?

        «Με συγκεκριμένους όρους το ΚΚΕ -και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο κίνημα- πρέπει να δώσει ψήφο ανοχής σε ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.»

        Τι άλλο πρέπει να γράψετε για να σας πούμε τσόντα του ΣΥΡΙΖΑ….

  40. @ψηρίς 1 Ιουνίου, 2012 στις 4:02 μμ #

    αυτή είναι η θέση του ΝΑΡ;
    ψήφο ανοχής στο Σύριζα;

    Μάλιστα.
    Τελειώσαμε με τις αυταπάτες και για αυτούς.

    Ειλικρινά ελπίζω, τα νέα παιδιά,
    και αγωνιστές που δώσανε αγώνες από ίδιο ή και διαφορετικό μετερίζι
    τα τελευταία χρόνια, και κάνανε βήματα μπροστά
    παρά τις παλινωδίες του χώρου αυτού
    να κάνουν κι άλλα βήματα μπροστά, να απαγκιστρωθούν
    από τη νέα συνιστώσα σύριζα που διαμορφώνει το σύστημα
    και να έρθουν προς το ΚΚΕ χωρίς προκαταλήψεις.
    η ήρα χωρίζει από το στάρι έτσι κι αλλιώς 2 χρόνια τώρα.
    καιρός να κάνουν το βήμα τους και να φανερωθούν όσες τίμιες κομμουνιστικές ταξικές δυνάμεις είναι εγκλωβισμένες στο ΝΑΡ και κατ’επέκταση στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ

  41. Αναυδος 1 Ιουνίου, 2012 στις 4:12 μμ #

    με κατσελη κουρουπλη σακοραφα και αλλα λαμογια αλλα χωρις ΜΑΤ που θια ενσωματωθουν στα αστυνομικά τμήματα, (μη και μεινουν ανεργοι οι χρυσαυγιτες) !!!

    και ο κομμαντο πανηγυριζει νομιζει οτι τα ΘΑ ειναι προνομιο του πασοκ και τη νδ και οχι και των καθε ειδους μικροαστων

  42. βουρνούκιος 1 Ιουνίου, 2012 στις 4:13 μμ #

    ΨΗΡΙΣ: Ασε τα βουκολοειδή περί ήρας και σταριού και πάτα στην πραγματικότητα:

    εάν εκτιμάς πως το να δώσει ψήφο ανοχής η ΑΝΤΑΡΣΥΑ σε μια ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ που έχω γράψει κατ΄επανάληψη εδώ μέσα, συνιστά «13η συνιστώσα» ε, τότες δεν γνωρίζεις τι λές!

    ψήφο ανοχής σημαίνει ό,τι λέει η φράση: Εάν εσύ ακροβατείς και φτιάχνεις εγκεφαλικά σενάρια τόσο το χειρότερο για σενα. Ψήφος ανοχής σημαίνει ούτε υποταγή και ενσωμάτωση, ούτε περιθωριοποίηση και σκατοψυχιά σε στυλ «αυτοεκπληρούμενης προφητείας.

    Οι τίμιες κομμουνιστικές δυνάμεις δεν αρκεί να είναι μόνο τίμιες, χρειάζεται να είναι και ικανές στο να αντιλαμβάνονται τον παλμό του λαού, και να ηγεμονευουν με εργατική δημοκρατία και κουλτούρα. Και το ΚΚΕ σε αυτά έχει πάρει μηδέν για την ώρα.

    Αντιθέτως υπάρχουν ΚΑΙ τίμιες ΚΑΙ οξυδερκείς δυνάμεις μέσα στο ΚΚΕ και την ΚΝΕ που καιρός είναι να βγουν δημόσια και να τοποθετηθούν.

    • λαθραναγνώστης 1 Ιουνίου, 2012 στις 4:23 μμ #

      «Αντιθέτως υπάρχουν ΚΑΙ τίμιες ΚΑΙ οξυδερκείς δυνάμεις μέσα στο ΚΚΕ και την ΚΝΕ που καιρός είναι να βγουν δημόσια και να τοποθετηθούν.»
      Ενώ οι υπόλοιποι που δεν τοποθετούμαστε δημόσια, είμαστε άτιμοι και ηλίθιοι, ε?
      Και μετά ζητάτε και συνεργασία!
      Ντροπή σας!

      ας κοιτάξει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να δώσει στον εαυτό της κανα ψήφο ανοχής κι ας αφήσει την ψήφο ανοχής στο ΣΥΡΙΖΑ

  43. Kώστας Μίχος 1 Ιουνίου, 2012 στις 5:18 μμ #

    syphonen

    Οι μάζες πάντα θα έχουν αυταπάτες, αυτό δεν αναιρεί ότι πρέπει να έχεις πολιτική συμμαχιών τέτοια που να συγκεντρώνει δυνάμεις για το μεγάλο άλμα της ανατροπής.
    Δεν οργανώνονται οι μάζες με την κατήχηση σύντροφε άλλα μέσα από την ίδια τους την εμπειρία. Κανέναν εργάτη δεν έπεισα στα τριάντα πέντε χρόνια συνδικαλιστικής δράσης μου να γραφτεί στο σωματείο μόνο με το πόσο κακός είναι ο εργοδότης και πόσο καλοί είμαστε εμείς οι εργάτες. Αν δεν αλλάξει γραμμή στο εργατικό κίνημα το ΚΚΕ θα διώχνει αντί να φέρνει εργάτες στα σωματεία . Ο κόσμος θέλει ελπίδα και ενότητα στους τόπους δουλειάς για να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες.
    Συμμάχους λοιπόν εννοώ πρώτα από όλους τους εργάτες που τους διαχωρίζει το ΚΚΕ με βάση το τι ψηφίζουν.
    Συμμάχους εννοώ όλες εκείνες τις πολιτικές δυνάμεις που περιέγραψα παραπάνω όπου η ηγετική ομάδα τους ΚΚΕ αποκλείει ακόμα και τον οποίο διάλογο και στεκεται φοβικα απέναντι του.
    Μακάρι να γινόταν συνέδριο και το ΚΚΕ να άλλαζε γραμμή , άλλα αυτό δυστυχώς δεν θα γίνει. Όμως μετά τις εκλογές τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά, το νέο σκηνικό δεν είναι δυνατόν να μην επηρεάσει και το ΚΚΕ , θα δρομολογηθούν συνεπώς εξελίξεις που θα οξύνουν παραπέρα την εσωκομματική πάλη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, όπως έχει δείξει η κομματική ιστορία αλλά και όπως το έχω βιώσει προσωπικά, λύνεται είτε με διάσπαση είτε με αλλαγή ηγεσίας. Εγώ προτιμώ φυσικά την δεύτερη λύση.

    Ψηρις

    Η πάλη για μεταρρυθμίσεις δεν είναι πάντα οπορτουνισμός. Το ίδιο το ΚΚΕ έχει κάνει δεκάδες προτάσεις μεταρρύθμισης από τα κατά καιρούς προγράμματα του. Ετσι και το σύνθημα για αριστερή κυβέρνηση (ή εργατική κυβέρνηση ή κυβέρνηση λαϊκής ενότητας) δεν είναι εξ ορισμού κυβερνητισμός. Άλλο είναι να εκλιπαρείς το ΠΑΣΟΚ να σε βάλλει ως εταίρο στην κυβέρνησή του το 1981, όταν το αντιιμπεριαλιστικό ρεύμα του Πολυτεχνείου έχει ήδη υποχωρήσει, άλλο είναι να κάνεις το μαϊντανό στην κυβέρνηση Τζαννετάκη όταν το ρεύμα ΕΙΧΕ πάει δεξιά και ο “υπαρκτός σοσιαλισμός” καταρρέε κι άλλο είναι να αντιμετωπίζεις το ενδεχόμενο για μια αυθεντική αριστερή λαϊκή κυβέρνηση που μπορεί να προκύψει ακόμη και στο όχι πολύ μακρινό μέλλον, μέσα από διαδοχικές παλίρροιες μεγάλων λαϊκών αγώνων, σε μια συγκυρία ιστορικής κρίσης του διεθνούς καπιταλισμού.

    • Molotov 1 Ιουνίου, 2012 στις 7:37 μμ #

      Άσε ρε ανύπαρκτε που θα μας πεις και για το 81. Αντε στον Αλέξη να σου δώσει κανα υπουργείο. Που έχεις κ μούτρα να μιλάς για το ΚΚΕ.

      • Kώστας Μίχος 1 Ιουνίου, 2012 στις 8:48 μμ #

        Κυτα κοπρίτη μίλα καλά γιατί και εγώ μιλάω την ιδία γλωσσα.

        Προφανώς δεν θα ήσουν γεννημένος το 81 γιαυτό άντε να μάθεις πρώτα. Η πιο καλά, διάβασε τα απομνημονεύματα του Χαρίλαου

      • Molotov 1 Ιουνίου, 2012 στις 10:39 μμ #

        Είσαι και κουραδόμαγκας και ανορθόγραφος.
        Τον Χαρίλαο πριν το πιάνεις στο στόμα σου να το πλένεις πρωτα τσουτσέκι!

  44. βουρνούκιος 1 Ιουνίου, 2012 στις 5:38 μμ #

    λαθρά, χρησιμοποίησα ΕΠΙΤΗΔΕΣ τον χαρακτηρισμό «τίμιες δυνάμεις από το ΚΚΕ».

    Γιατί;;

    διότι λαθρά, ενώ σωστά λές σε μένα «γιατί εμείς είμαστε άτιμοι;;» διοτι φυσικά οι αγωνιστές που παλεύουν για έναν καλύτερο κόσμο ΕΙΝΑΙ τίμιοι σε ΟΠΟΙΟ αριστερό κόμμα και να είναι, ΔΕΝ βλέπω να εξεγείρεσαι ΕΝΑΝΤΙΑ στα μέλη του ΚΚΕ όταν εκτοξεύουν τέτια λασπη απέναντι σε αγωνιστές του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

    γιατί το ίδιο ακριβώς ερώτημα θέτω και εγώ με τη σειρά μου στα μέλη του ΚΚΕ εδώ μέσα που μιλούν για «τίμιες κομμουνιστικές δυνάμεις εντός ΝΑΡ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ».

    ΓΙΑΤΊ εγώ που είμαι κομμουνιστής αλλά πιστεύω πως πρέπει ΚΚΕ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ να δώσουν ψήφο ανοχής εντός και εκτός Βουλής σε μια ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είμαι άτιμος;;;;

    Οχι βέβαια!

    Μήπως «ράβω κουστουμάκι για υπουργική καρέκλα» (δλδ πάλι άτιμος και ψεύτης κιόλας);; Οπως ηλιθίως λένε πάλι μέλη του ΚΚΕ εδώ μέσα;;

    Πάλι όχι.

    • λαθραναγνώστης 1 Ιουνίου, 2012 στις 6:50 μμ #

      «ΓΙΑΤΊ εγώ που είμαι κομμουνιστής αλλά πιστεύω πως πρέπει ΚΚΕ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ να δώσουν ψήφο ανοχής εντός και εκτός Βουλής σε μια ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είμαι άτιμος;;;;»
      Το είπα και παραπάνω.
      Το τι πρέπει και το τι δεν πρέπει να κάνει το ΚΚΕ, θα το αποφασίσει το ίδιο το ΚΚΕ.
      Δεν είσαι προσωπικά άτιμος, αλλά παίρνεις μέρος σε μια άτιμη απόπειρα όπου πλέκεται το κομμουνιστικό εγκώμιο ενός καθαρά οπορτουνιστικού κόμματος.
      Όπως εσύ κατα κόρον καλείς τα μέλη του ΚΚΕ να διαχωρίσουν τη θέση τους από τη γραμμή του κόμματος και να έρθουν σε σύγκρουση με την ηγεσία του, το ίδιο κάνουν και αυτοί που μιλάνε για τίμιες κομμουνιστικές δυνάμεις εντός ΝΑΡ.
      Με τον ίδιο τρόπο που απευθύνεσαι εσύ στο εσωτερικό του ΚΚΕ, με τον ίδιο τρόπο θα απευθυνθούν και τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ στο εσωτερικό του ΝΑΡ.

  45. RedPersonality 1 Ιουνίου, 2012 στις 7:04 μμ #

    «Αντιθέτως υπάρχουν ΚΑΙ τίμιες ΚΑΙ οξυδερκείς δυνάμεις μέσα στο ΚΚΕ και την ΚΝΕ που καιρός είναι να βγουν δημόσια και να τοποθετηθούν.»

    Άντε βρε παπάρα που τολμάς και λες πως στο ΚΚΕ υπάρχουν ΚΑΙ άτιμοι!!
    Δεν θα βρεις ούτε για δείγμα μέλος της ΚΝΕ και του ΚΚΕ που να συμφωνεί στο να βάλουμε πλάτη στο ΣΥΡΙΖΑ!!Οπότε συμφωνούν με την ηγεσία του κόμματος την οποία και εξέλεξε.

  46. Αναυδος 1 Ιουνίου, 2012 στις 7:40 μμ #

    λασπη σε αγωνιστες του συριζα ειναι να τους κατηγορεις οτι προσκυνουν ΕΕ κα ΝΑΤΟ ?
    λασπη σε αγωνιστες του Συριζα ειναι οταν τους κατηγορεις για βασταζους του ΠΑΣΟΚ σε ΤΑ και συνδικατα ?
    λασπη σε αγωνιστες του Συριζα ειναι οταν τους κατηγορεις οταν υπογραφουν μειωσεις μισθων και ξεπουλουν τους εργαζομενους (Ιδ. υπαλληλο, ΔΕΗ, ΣΤΑΣΥ ΚΕΘΕΑ κλπ)
    λάσπη ειναι η κατηγορια στη λαθροχειρία της ανταρσυα που εμφανιζει το συριζα σαν αριστερα σπερνοντας αυταπατες στα μελη της ?

    λασπη ειναι η πραγματικοτητα η η σιγη νεκροταφιου που και οι ανταρσιοι θελουν να επιβαλουν στους κομμουνιστες

  47. Γρηγόρης 1 Ιουνίου, 2012 στις 9:51 μμ #

    Η θέση που πήρε σήμερα ο Χάγιος μιλώντας στις αναιρέσεις στη θεσνικη είναι διαφορετική από αυτή που εκφράζει ο Βουρνούκιος,τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα εγώ.Κάνοντας την υπόθεση ότι δε θα συμμετέχει μόνος του στην κυβέρνηση ο συριζα ,αλλά μαζί με δημαρ,κομμάτι του πασοκ ή και με την ανοχή του Καμμένου,είπε ότι δε μπορούμε να μιλάμε για αριστερή κυβέρνηση αλλά για κυβέρνηση που θα συμμετέχουν και δυνάμεις της αριστεράς.Μια τέτοια κυβέρνηση,συνέχισε, δε μπορεί να ακολουθήσει αριστερή πολιτική αλλά θα αρκεστεί σε μια διαχείρηση η οποία,στην καλύτερη περίπτωση,θα είναι λίγο πιο προωθημένη από αυτή που προτείνει ο Ολάντ.Στη συζήτηση που ακολούθησε υπήρχαν μέλη της Ανταρσύα που εκφράστηκαν με ξεκάθαρα αρνητικό τρόπο απέναντι στην πολιτική του συριζα
    Ωραίος και ο Υ στην τοποθέτηση του για το χαρακτήρα της ΕΕ

    • λαθραναγνώστης 1 Ιουνίου, 2012 στις 10:10 μμ #

      Η γνώμη μου είναι ότι ο Χάγιος είναι διαφορετικός από τους υπόλοιπους.

  48. RedPersonality 1 Ιουνίου, 2012 στις 10:30 μμ #

    Μη ντρέπεσε να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ….

  49. βουρνούκιος 2 Ιουνίου, 2012 στις 10:58 πμ #

    Η κρίση είναι δομική, συνεπώς τα περιθώρια παραχωρήσεων εκ μέρους της άρχουσας τάξης είναι μικρά και οι όποιες παραχωρήσεις που θα βελτιώνουν σαφώς την θέση της εργατικής τάξης θα παρθούν με το πιστόλι στον κρόταφο της άρχουσας τάξης.

    Συνεπώς, όσοι νομίζουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα γίνει το νέο ΠΑΣΟΚ αυταπατώνται!!!

    Δεν ΜΠΟΡΕΙ να γίνει το νέο ΠΑΣΟΚ ακόμα και αν το ήθελε, διότι πολύ απλά, ΔΕΝ μπορεί να συνάψει ανάλογο κοινωνικό συμβόλαιο με τα λαϊκά στρώματα, με αυτό του ΠΑΣΟΚ του ’80.

    Συνεπώς, ΔΕΝ μπορεί να ενσωματώσει την Αριστερά εντός ενός νέου ηγεμονικού σχεδίου της άρχουσας τάξης, ακόμα και αν το ήθελε ο ΣΥΡΙΖΑ.

    Οι αντιφάσεις είναι τέτιες που μια ενδεχόμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα βρισκόταν άμεσα μπροστά σε τεράστιες προκλήσεις και του ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ θα πάει, έχει να κάνει με την ταξική πάλη.

    Δεν της χρεώνω απο τώρα ούτε ξεπουλήματα ούτε τπ[τ.

    Αυτό που λέω παντού είναι πως χωρίς έξοδο από ευρώ και ΕΕ δεν μπορεί να ασκηθεί φιλολαϊκή πολιτική. Οχι στο μακρινό μέλλον μιας εργατολαϊ΄κης εξουσίας. ΤΩΡΑ!

    Αυτό λέω και αυτό λέει ο Χαγιος.

    Αυτό που ΔΕΝ λέω είναι «να κάτσω στη γωνιά μου και να περιμένω πότε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα δείξει το πραγματικό της αντιλαϊκό πρόσωπο για να πω «τα λεγα εγώ» όπως κάνει το ΚΚΕ

  50. βουρνούκιος 2 Ιουνίου, 2012 στις 11:02 πμ #

    Με τη γραμμή του το ΚΚΕ περιθωριοποιείται, συνεπώς ας κάνει ό,τι νομίζει αυτό. Ούτως ή άλλως αυτό θα λουστεί τα αποτελέσματα της πολιτικής του, στο βαθμό που όλους τους υπόλοιπους τους θεωρεί μιασματα.

    Η περιθωριοποίηση είναι το κατοπτρικό είδωλο της ενσωμάτωσης για έναν κομμουνιστή: Ανικάνος και στη μια, και στην άλλη περίπτωση να εμπνεύσει την εργατική τάξη της οποίας υποτίθεται πως είναι η πρωτοπορία της.

    Τα ίδια ισχύουν και για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

    Για τον ΣΥΡΙΖΑ τα είπα: Εάν εφαρμόσει φιλολαϊκή πολιτική (αναγκαστικά σε ρήξη με την ΕΕ) θα τον στηρίξω σε αυτές του τις αποφάσεις.

    Καθαρά πραγματα.

    Εάν όχι θα είμαι απέναντι.

    Πάλι καθαρά πράγματα.

    • RedPersonality 2 Ιουνίου, 2012 στις 11:24 πμ #

      Μπράβο είσαι πρωτοπορία στις αυταπάτες τότε….
      «Για τον ΣΥΡΙΖΑ τα είπα: Εάν εφαρμόσει φιλολαϊκή πολιτική (αναγκαστικά σε ρήξη με την ΕΕ) θα τον στηρίξω σε αυτές του τις αποφάσεις.

      Καθαρά πραγματα.

      Εάν όχι θα είμαι απέναντι.

      Πάλι καθαρά πράγματα.»

      Αυτό το πράγμα δεν υπάρχει.Δεν με νοιάζουν τα «αν».
      Με νοιάζει να μπορείς να προβλέψεις επιστημονικά τη περιμένει την εργατιά και να παίρνεις ξεκάθαρη θέση.
      Δουλειά σου είναι να πηγαίνεις κόντρα στο ρεύμα και στις αυταπάτες.
      Αλλά ναι αυτά είναι τα αποτελέσματα της ζύμωσης στις πλατείες…

  51. βουρνούκιος 2 Ιουνίου, 2012 στις 11:29 πμ #

    Ρεντ, η αυταπάτη είναι να νομίζεις πως εντός ΕΕ και ευρώ θα ασκήσεις φιλολαϊκή πολιτική. Αυτό πιστεύει ο ΣΥΡΙΖΑ και είναι μια κομβικής σημασίας θέση αυτή η οποία είναι λαθεμένη.

    Το να παλεύεις για έξοδο από το ευρώ και την ΕΕ σήμερα, και όχι στο απροσδιόριστο μέλλον της εργατολαϊκής εξουσίας (αυτή είναι η θέση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ) είναι η επιστημονική θέση που λές και συ.

    Το να ΠΡΟΔΙΚΑΖΕΙΣ όμως χωρίς να παίρνεις υπόψη σου την δομικότητα της κρίσης (άρα και την ουσιαστική ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ του ΣΥΡΙΖΑ να γίνει το νέο ΠΑΣΟΚ), πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ θα έιναι αντιλαϊ΄κη, ε, ΔΕΝ είναι δείγμα ΚΑΜΜΙΑΣ επιστημονικής σκέψης.

    Αντιθέτως, ουσιαστική μαρξιστική θέση είναι πως μια ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα είναι αντιφατική, και το ΠΟΙΑ πορεία θα πάρει είναι το αποτελεσμα της ταξι΄κης πάλης.

    • RedPersonality 2 Ιουνίου, 2012 στις 11:59 πμ #

      Ρε Βουρνουκιε δεν σε καταλαβαίνω.
      Ποιον προσπαθείς να δικαιλογήσεις τον ευατό σου ή τον ΣΥΡΙΖΑ?
      Η κριτική μας δεν μπορεί να βασίζεται στο τη μπορεί να γίνει τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά στο τη είναι τώρα.Μέσα απο τις θέσεις του(παραμονή πάση θυσία στο ευρώ) και τη δράση του(σύμπραξη με τους εργοδοτικούς στα σωματεία,σε δήμους και πάει λέγοντας) καταλαβαίνουμε τη θα κάνει.
      Αυτό που λες εσύ είναι εντελώς ανεύθυνο.
      «πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ θα έιναι αντιλαϊ΄κη, ε, ΔΕΝ είναι δείγμα ΚΑΜΜΙΑΣ επιστημονικής σκέψης.»

      Δεν έχω καταλάβει ακόμα γτ τρέφεις φρούδες ελπίδες για το αντίθετο εφόσον…

      «η αυταπάτη είναι να νομίζεις πως εντός ΕΕ και ευρώ θα ασκήσεις φιλολαϊκή πολιτική. Αυτό πιστεύει ο ΣΥΡΙΖΑ και είναι μια κομβικής σημασίας θέση αυτή η οποία είναι λαθεμένη.»

      «Αντιθέτως, ουσιαστική μαρξιστική θέση είναι πως μια ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα είναι αντιφατική, και το ΠΟΙΑ πορεία θα πάρει είναι το αποτελεσμα της ταξι΄κης πάλης.»

      Θα σου πώ εγώ ποια πορεία θα πάρει.
      Θα πέσει με τον αγώνα του λαού όπως έπεσε και η προηγούμενη.
      Το θέμα είναι αν αγώνας του λαού θα πάει παραπέρα.

      Και ο Λαφαζάνης που δήθεν τρέφεται ελπίδες άσχετα με τις προσωπικές του θέσεις ακολουθεί τη γραμμή του κομματός του.Δημοσίως στα κανάλια πότε δεν βγήκε να πει πως θέλει να φύγουμε απο Ε.Ε αλλά το αντίθετο.
      Ε συγνώμη αλλά δεν θα εναποθέσω τις ελπίδες μου σε κάποιον που άλλα πιστεύει και άλλα λέει…

  52. RedPersonality 2 Ιουνίου, 2012 στις 12:33 μμ #

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΡΙΖΑ
    «Ανθρακες» για το λαό, γενναιοδωρία για τους επιχειρηματίες
    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=2/6/2012&id=14073&pageNo=7&direction=1

    «Εθνική Προγραμματική Συμφωνία, με τον κλάδο της ναυτιλίας και τον εφοπλιστικό κόσμο, που θα αυξήσει τα φορολογικά έσοδα»!

  53. λαθραναγνώστης 2 Ιουνίου, 2012 στις 12:47 μμ #

    Και ο «αριστερός» Λαφαζάνης, ευθυγραμμίζεται πλέον με τον υπόλοιπο ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα στο θέμα της αντι ΚΚΕ λάσπης.
    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6880555

  54. chris 2 Ιουνίου, 2012 στις 2:56 μμ #

    μάλιστα…
    τώρα θυμηθήκαμε την Κρίση και τη δυσκολία να γίνουν παραχωρήσεις από το κεφάλαιο
    και μια μόλις μέρα πριν μας έγραφε ο «Ναρίτης» πως το αν η Κυβέρνηση της Αριστερής Σοσιαλδημοκρατίας (δικά του λόγια) θα είναι φιλολαική ή αντιλαική κρίνεται από την ταξική πάλη.
    Αυτή η μεγάλη, τεράστια μπούρδα σήμερα (μετά την παρέμβαση Χάγιου;) αλλάζει και μαζεύεται. Κατι είναι και αυτό.

    Χτες μιλώντας με δύο μέλη της Ανταρσύα,
    δειλά προσπάθησαν να στηρίξουν τη θέση περί ανοχής στο Σύριζα
    γιατί θα είναι πιο ευάλωτος στο κίνημα…αλλά νομίζω μετά από μια 2ωρη κουβέντα
    κάτι βγήκε στο να συμφωνήσουμε τι ρόλο θα πρέπει να χουν οι κομμουνιστές και ποιά στάση σε τέτοιες περιπτώσεις.

    Ακολουθεί ποστ του Βουρνούκιου για σεχταριστικό ΚΚΕ και με προσπαθεια να συμβιβάσει τις αντιφάσεις και τις αλληλο-αντικρουόμενες δήθεν αριστερές θέσεις που γράφει από μέρα σε μέρα
    σε 3,2,1 …

  55. βουρνούκιος 2 Ιουνίου, 2012 στις 3:59 μμ #

    chris: Εάν διάβαζες αυτά που γράφω τόοοοοσο καιρό, θα εβλεπες πως τα ίδια λέω για την κρίση, τον δομικό χαρακτήτρα της, κλπ.

    Εάν διάβαζες τα ντοκουμέντα του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ επίσης θα έβλεπες πως για την κρίση, τον δομικό της χαρακτήρα, την αναγκαιότητα μεταβατικού προγράμματος τα λέμε 2+ χρόνια τώρα.

    2. Και φυσικά το αν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα είναι φιλολαϊκή ή όχι, θα κριθεί από την ταξική πάλη. Από το αν το λαϊκό κίνημα θα αγκαλιάσει την μεταβατική λογική και το αντίστοιχο πρόγραμμα, θα συγκροτήσει τους δικούς του πολυκομματικούς θεσμούς, στην κατεύθυνση της αντικαπιταλιστικής ανατροπής και της πολυκομματικής εργατικής εξουσίας/δημοκρατίας!

    3. Και φυσικά η σωστή πολιτικά θέση για τους κομμουνιστές είναι, η ψήφος ΑΝΟΧΗΣ σε ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε υποταγή/ενσωμάτωση, ούτε περιθωριοποίηση την οποία πρεσβεύει το ΚΚΕ.

    • Molotov 2 Ιουνίου, 2012 στις 5:10 μμ #

      Γιατι δεν εντάσσεσαι στον ΣΥΡΙΖΑ αφού έχεις τόσο μεγάλες προσδοκίες? Πήγαινε να κανεις παρέα και στους άλλους ‘επαναστατες’ της ΚΟΕ. Και αυτοί τα ίδια λένε, έχουν όμως την ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ να αναλαμβάνουν τις ευθύνες των πράξεων τους εντασσομενοι ανοιχτά στον ΣΥΡΙΖΑ και φυσικά θα τους αποδοθούν και οι ανάλογες ευθύνες όταν έρθει η ώρα.

  56. Kώστας Μίχος 2 Ιουνίου, 2012 στις 4:21 μμ #

    Πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση

    «Μελετώντας τη δράση του ΠΑΜΕ στα κύρια αστικά κέντρα αλλά και τις οργανωτικές πρωτοβουλίες του ΚΚΕ σε επίπεδο γειτονιάς, αντιπαραβάλλοντας την πτώση της επιρροής του ΚΚΕ ακριβώς σε αυτα τα νευραλγικά πεδία, δεν μπορεί παρά να αμφιβάλλει κανείς για την προδήλως λανθασμένη τακτική που ακολουθεί το ΚΚΕ από το 18ο Συνέδριο και την Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του 2010 κι έπειτα. Έχοντας κατα νου ότι τα καθήκοντα που ορίζονται από το ισχύον Πρόγραμμα του ΚΚΕ έχουν ως αποτέλεσμα μια γραμμή συσπείρωσης σε όλα τα πεδία, προκαλεί τουλάχιστον υποψίες η μη εφαρμογή τους, η αλλοίωση του νοήματός τους (ότι το ΠΑΜΕ, ΜΑΣ, ΠΑΣΕΒΕ, ΠΑΣΥ είναι τμήματα του ΑΑΔΜ). Έχει υποχρέωση το ΚΚΕ, για τον επαναστατικό ρόλο που καλείται να επιτελέσει στην ελληνική κοινωνία να εφαρμόσει, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις για τις σημερινές συνθήκες, το πρόγραμμά του.¨»

    http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/2012-02-29-13-06-34/263-2012-05-31-15-48-30

    • λαθραναγνώστης 2 Ιουνίου, 2012 στις 4:45 μμ #

      Τι θέλει να πεί,κατά τη γνώμη σου, ο ποιητής?

      • Kώστας Μίχος 2 Ιουνίου, 2012 στις 6:25 μμ #

        Λαθρα καταλαβαίνεις πολύ καλά τι θέλει να πει ο ποιητής. Την ανάγκη για ένα αγωνιστικό ταξικό μέτωπο της εργατικής τάξης που είχαν ανάγκη οι εργαζόμενοι ενάντια στην γραφειοκρατία και τους εργοδότες το ΚΚΕ την μετέτρεψε σε μια καρικατούρα κομματικού μετώπου εξαπατώντας τα μέλη του ότι μαζί με το ΜΑΣ την ΠΑΣΥ και την ΟΓΕ είναι το αντιιμπεριαλιστικό αντιμονοπωλιακό μέτωπο. Επειδή έχω την γνώμη ότι παρά τα όσα λες κατά καιρούς, μπορείς να διακρίνεις ότι το συγκεκριμένο άρθρο έχει όχι άπλα πολλές αλήθειες αλλά αντανακλά και τον προβληματισμό που υπάρχει σε πολύ κόσμο της εργατικής βάσης του ΚΚΕ

      • λαθραναγνώστης 3 Ιουνίου, 2012 στις 8:38 πμ #

        Φυσικά και το κατάλαβα εξ αρχής τι ήθελε να πει ο ποιητής. Η εμπάθεια είναι διάχυτη μέσα στο κείμενο. Αλλά απλά ήθελα να βεβαιωθώ ότι δεν τον παρεξήγησα.
        Το ΠΑΜΕ λοιπόν είναι μια «καρικατούρα κομματικού μετώπου».
        Κι ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι η ωραία κομμουνιστική κοιμωμένη, που περιμένει το φιλί του πρίγκηπα ΝΑΡ για να την ξυπνήσει!

  57. RedPersonality 2 Ιουνίου, 2012 στις 6:52 μμ #

    Ενα τραγουδι για την μεγαλη απεργία των εργατων της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑΣ

    Mαγνήσαλης-Τηλιγάδης – Εκεί που λιώνει το ατσάλι

  58. RedPersonality 2 Ιουνίου, 2012 στις 8:29 μμ #

    Μπράβο στο Κόμμα φτάσαμε τους 1.000 subscribers στο channel στο youtube.
    http://www.youtube.com/user/kkemedia
    Περισσότερους απο κάθε άλλο ελληνικό κόμμα και αυτό κάτι σημαίνει.

  59. RedPersonality 3 Ιουνίου, 2012 στις 10:23 πμ #

    Νομίζω αυτό πρέπει να το διαβάσετε.

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=3/6/2012&id=14061&pageNo=14&direction=1

  60. Γρηγόρης 3 Ιουνίου, 2012 στις 11:55 πμ #

    Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο που δίνει απαντήσεις σε διάφορα ζητήματα.Δεν καταλαβαίνω το εξής όμως:

    «Στην απόφαση του 17ου Συνεδρίου, («Ριζοσπάστης» 20/2/2005), αναφέρεται: «Το Μέτωπο συγκροτείται από κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις ανομοιογενείς, από άποψη κοινωνικής θέσης και ιδεολογικοπολιτικής στάσης, που όμως συμφωνούν στην ανάγκη να διεκδικηθεί ένας άλλος δρόμος εξέλιξης της ελληνικής κοινωνίας, σε αντίθεση με τα συμφέροντα των μονοπωλίων και των ιμπεριαλιστικών ενώσεων».

    Αληθεια υπάρχουν σήμερα πολιτικές δυνάμεις που να συμφωνούν στη διεκδίκηση ενός άλλου δρόμου εξέλιξης της ελληνικής κοινωνίας, σε αντίθεση με τα συμφέροντα των μονοπωλίων και των ιμπεριαλιστικών ενώσεων; Δεν υπάρχουν.»

    Kαι η Ανταρσύα;Ασχέτως με τις διαφωνίες που μπορεί να έχει κάποιος μαζί της σε μια σειρά ζητημάτων,δεν είναι υπερβολικό να μην της αναγνωρίζεται ούτε ένας αντιιμπεριαλιστικος προσανατολισμός;

    • RedPersonality 3 Ιουνίου, 2012 στις 12:33 μμ #

      Μια σημαντική διαφωνία σίγουρα βρίσκεται εδώ.
      . «Το ζήτημα της κυβέρνησης των αντιιμπεριαλιστικών, αντιμονοπωλιακών δημοκρατικών δυνάμεων μπαίνει ως ενδεχόμενο, ότι μπορεί και να προκύψει και όχι ως διεκδίκηση του ΑΑΔ Μετώπου, πολύ περισσότερο του ΚΚΕ. Αλλωστε, αν το Πρόγραμμα του ΚΚΕ το τοποθετούσε όπως το βάζουν οι «όψιμοι υπερασπιστές του Προγράμματος», πολέμιοι του ΚΚΕ, είναι σαν το ΚΚΕ να αποδεχόταν ότι ανάμεσα στον καπιταλισμό και το σοσιαλισμό υπάρχει ενδιάμεσο κοινωνικοοικονομικό σύστημα, αλλά τέτοιο δεν υπάρχει. Είναι σαν να έπρεπε στη στρατηγική του ΚΚΕ, να υπάρχει ενδιάμεσο στάδιο και στόχος, η κυβέρνηση του ΑΑΔ Μετώπου, ανάμεσα στην εξουσία του κεφαλαίου και στην εργατική λαϊκή εξουσία.»

  61. Kώστας Μίχος 3 Ιουνίου, 2012 στις 12:46 μμ #

    “Μπορεί να προκύψει??? Δηλαδή θα υπάρξει κυβέρνηση αντιιμπεριαλιστικών αντιμονοπωλιακών δυνάμεων χωρίς την ενεργή συμβολή της επαναστατικής πρωτοπορίας?

  62. βουρνούκιος 3 Ιουνίου, 2012 στις 1:10 μμ #

    ΔΕΝ υπάρχει κανένα ενδιάμεσο ΣΤΑΔΙΟ ανάμεσα στον καπιταλισμό και τον σοσιαλισμό.

    Μην μπερδεύεται παιδιά από το ΚΚΕ αυτά τα πράγματα. Δεν υπάρχει κανένα ενδιάμεσο στάδιο που να απαιτεί ξεχωριστό στρατηγικό στόχο (πχ αστικοδημοκρατικό, εθνικοαπελευθερωτικό κλπ).

    ΟΜΩΣ υπάρχει μια μεταβατική κατάσταση περίοδος. ΑΥΤΟ ΔΕΝ καταλαβαίνει, το ΚΚΕ (προς ώρας τουλάχιστον). Μια περίοδος που ΑΠΑΙΤΕΙ μεταβατικό πρόγραμμα, στόχους και τακτική ανάλογη.

    ΑΥΤΟ λέει το ΝΑΡ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Μια χρονική περίοδος στην οποία καλείται η συνείδηση του λαού και της εργατικής τάξης να κάνει άλματα προκειμένου να αντιστοιχηθεί με τις απιτήσεις αυτής ακριβώς της περιόδου η οποια κυοφορεί ως πολιτική/κοινωνική ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ (και όχι ως νομοτέλεια) την εργατική εξουσία/δημοκρατία και τον σοσιαλισμό. Προσεξτε οχι ως ΙΣΤΟΡΙΚΗ δυνατότα, αυτή υπάρχει εγγεγραμμένη στα γονίδια αυτής της κοινωνίας, αλλά ως ΠΟΛΙΤΙΚΗ δυνατότητα (έμπρακτα και σχετικά άμεσα δλδ).

    ΑΥΤΗ είναι η μεταβατική περίοδος, και απαιτεί μεταβατικης μεθοδολογίας πρόγραμμα.

    2. Για τον ΣΥΡΙΖΑ, απαξιώ και να σχολιάσω πλεον τα σχόλια περί ΚΟΕ κλπ. Η ψήφος ανοχής βάσει περιεχομένου είναι η μονη σωστή τακτική των κομμουνιστών σε μια ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

    Φοβάστε μήπως μια αποτυχία αυτης της κυβέρνησης την χρεωθεί όλη η Αριστερά;

    Εξαρτάται. Και εξαρτάται, από την κομμουνιστική Αριστερά να προβάλλει τέτιους κατανοητούς στόχους που ΚΑΙ ενωτικοί θα είναι, ΚΑΙ ριζοσπαστικοί. Μεγάλο κομμάτι των μικροαστιών στρωμάτων θα στραφεί κατά της Αριστεράς ενδεχομένως τότε, και κάτω από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.

    Ενα μεγάλο κομμάτι όμως της εργατικης τάξης και των λαϊκών στρωμάτων θα πολωθεί ακομα περισσότερο προς τα αριστερά.

  63. βουρνούκιος 3 Ιουνίου, 2012 στις 1:12 μμ #

    Ηεργατολαϊκή κυβέρνηση του αντικαπιταλιστικού/αντιμπεριαλιστικού μετώπου είναι η σωστή απάντηση των κομμουνιστών στο θέμα της κυβέρνησης. Συνυφασμενη με την οικοδόμηση των πλατιών, πολυκομματικών λαϊκών θεσμών

  64. RedPersonality 3 Ιουνίου, 2012 στις 2:45 μμ #

    • Y 3 Ιουνίου, 2012 στις 4:08 μμ #

      Haaaaaaaaard Rooooooooooooock!

    • AntonXXXXX 3 Ιουνίου, 2012 στις 6:28 μμ #

      Δυνατο, ετσι μπραβο, ξεβρακωμα στους πολιτικους εκπροσωπους της ευρωΜαφιας!

  65. RedPersonality 3 Ιουνίου, 2012 στις 5:12 μμ #

    Σορρυ που το βάζω εδώ αλλά το newswire θέλει καθάρισμα.

    Για την απεργία των εργαζομένων στην Phonemarketing

  66. Kώστας Μίχος 4 Ιουνίου, 2012 στις 11:00 μμ #

    Κομπασο μάλλον εσένα αφορά το εσωκομματικο σημείωμα.

    «Εδώ και καιρό έχει διαρρεύσει και δημοσιευτεί στον αστικό Τύπο -και δεν έχει διαψευστεί- πως η ηγεσία του κόμματος, με εσωκομματικά σημειώματα, ενημέρωνε τα μέλη του ΚΚΕ ότι στο κόμμα υπάρχει οργανωμένη αντιπολίτευση και ότι συντελείται ηλεκτρονικός φραξιονισμός μέσω του Internet. Η «Νέα Σπορά» έδωσε πλήρη και ολοκληρωτική επιβεβαίωση σ’ αυτούς τους ισχυρισμούς της ηγεσίας, προσθέτοντας ένα ακόμη στοιχείο υπέρ της ηγετικής ομάδας του Περισσού: την καπηλεία συμβόλων και προσώπων.»

    http://ergatikosagwnas.gr/EA/index.php/component/content/article/50-2012-03-10-21-20-52/271-l-r

  67. kseeath 6 Ιουνίου, 2012 στις 3:27 μμ #

    Γιατι τρεμουν την κυβερνηση της αριστερας

    Τι σημαίνει πολιτική μάχη;
    Στην αριστερά υπάρχει μια τρομερή αδυναμία διάκρισης της προπαγάνδας από την πολιτική μάχη. Πολλοί νομίζουν ότι το να αραδιάζουν ένα τσούρμο από πολιτικές θέσεις ή συνθήματα, τους κάνει πιο αριστερούς ή πιο επαναστάτες από κάποιους άλλους. Βεβαίως έχει την αξία του να έχει κανείς πολιτικές θέσεις και ιδεολογικές αρχές. Όλα αυτά είναι αναγκαία για να αποκτήσει μια ταυτότητα. Να τοποθετηθεί στην πολιτική κλίμακα, από την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά. Αυτό είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο και ειδικά όταν ζει κανείς σε μια -έστω και κουτσουρεμένη- αστική δημοκρατία. Από κει και πέρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα. Τι αξία έχουν αυτές οι θέσεις, όταν δεν μπορούν να βρουν ένα δρόμο για να πραγματοποιηθούν; Όταν παραμένουν στο επίπεδο ενός διακηρυκτικού λόγου; Όταν αδυνατούν να επηρεάσουν την πραγματική ζωή; Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σκεφτεί όποιος ασχολείται με τα κοινά και δεν το κάνει μόνο για να σώσει την ψυχή του στη μεταθάνατο ζωή… Συνεχεια εδώ

Αφήστε απάντηση στον/στην AntonXXXXX Ακύρωση απάντησης