Αφου βολεύει ο καιρός… Με φωτιές να καλωσορίσουμε τους άρπαγες

11 Μάι.

Δος μου έναν ήλιο συρμάτινο ακόμα
κι ένα σημάδι χαραγμένο στον ώμο,
ράψε μου για πάντα το βλάσφημο στόμα,
έχω μπροστά μου ένα απέραντο δρόμο.
Δος μου χώμα ξανά να μυρίσω
και το μαχαίρι μου βάλε στη θήκη,
εδώ που στέκομαι δε θα γυρίσω,
το φεγγάρι κι ας διώξουν οι λύκοι.

Λοιπόν, θα κατέβω στο ξέφωτο το βράδυ
ν’ ανταμώσω την αλήθεια, των θεών το ψεγάδι.
Μου ‘χε τάξει μακελειό κι εκδίκηση,
κι αφού βολεύει ο καιρός, δεν έχω αντίρρηση.

Τώρα βολεύει δε βολεύει, ουρλιάζουν οι λύκοι
στέλνοντας κάθε φόβο εκεί που ίσως ανήκει
και μες στη φρίκη την ομίχλη έχουν ασπίδα
και η σιωπή μάς περιμένει σαν άκεντρη παγίδα.
Κι όλα όσα είδα στιγμές τριχιά κρεμάλα,
κι όλα όσα άκουσα ράγες ντροπής τρεχάλα,
ακέφαλός ο βασιλιάς και στη φωτιά η κορώνα
και ‘μεις παρηγοριά του σκοταδιού απ’ την κρυψώνα.

Οι λύκοι κατεβαίνουν σα βολεύει ο καιρός
με οδηγό στην ομίχλη της σελήνης το φως…

Άρα το μόνο που μας έχει απομείνει
είναι να κλέψουμε το φως απ’ τη σελήνη
και στης σκοτιάς την αγκαλιά οι λύκοι να ψοφίσουν,
οι φήμες κι οι παραλογιές για πάντα να συγίσουν.
Κι αν οι καρδιές αφήσουν φόβους ζωντανούς,
κι οι μνήμες οι άφωνες αν αφήσουν τους καιρούς,
ίσως οι άρπαγες προς τα δω να ξεμυτίσουν,
φωτιές ατσάλινες θα τους καλωσορίσουν.

Δος μου έναν ήλιο συρμάτινο ακόμα
κι ένα σημάδι χαραγμένο στον ώμο,
ράψε μου για πάντα το βλάσφημο στόμα,
έχω μπροστά μου ένα απέραντο δρόμο.
Δος μου χώμα ξανά να μυρίσω
και το μαχαίρι μου βάλε στη θήκη,
εδώ που στέκομαι δε θα γυρίσω,
το φεγγάρι κι ας διώξουν οι λύκοι.

Βρήκα τα χνάρια τα παλιά μισοσβησμένα
και κάποια λόγια μου βαριά, παρεξηγημένα,
στην άκρη αφημένα απ’ τους αφόρητους
απ’ τους καταλάθος ζωντανούς και ασυγχώρητους.
Τι ήθελα και ξαναβγήκα απ’ την κρυψώνα μου,
αυτή η κλωστή δεν περνάει απ’ τη βελόνα μου.
πως να μπαλώσω τα φαγωμένα μνημονικά τους,
τα ουρλιαχτά των λύκων σβήνουν στα σωθικά τους.
Μακρύς χειμώνας κι ένα μαχαίρι φυλαχτό απ’ το οπλοστάσι,
ψάχνει όποιον θέλει απ’ τη ζωή να ξαποστάσει,
γυαλίζει η λάμα του μικρό σινιάλο στο δίχως φως,
δειλιάζουν οι άρπαγες βολεύει ο καιρός.
Λοιπόν, θα κατέβω στο ξέφωτο το βράδυ
ν’ ανταμώσω την αλήθεια, των θεών το ψεγάδι∙
μου ‘χε τάξει μακελειό κι εκδίκηση
κι αφού βολεύει ο καιρός, δεν έχω αντίρρηση.

110 Σχόλια to “Αφου βολεύει ο καιρός… Με φωτιές να καλωσορίσουμε τους άρπαγες”

  1. Y 11 Μαΐου, 2012 στις 10:19 πμ #

    Δε θέλουμε αναδιαπραγμάτευση του μνημονίου. Θέλουμε κατάργησή του. Η στήριξη στην Ανταρσύα είναι το δυνατότερο εργαλείο για την κατάργησή του.

    • salot sor 11 Μαΐου, 2012 στις 10:39 πμ #

      δηλαδη ρε Υ η στηριξη στο κκε ειναι λιγοτερο δυνατο εργαλειο? και εφοσον καταγεγραμμενα το κκε ειναι το μεγαλυτερο αντικαπιταλιστικο κομμα σκεφτονται στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ να στηριξουν το κκε στις προσεχεις εκλογες οπου ουτως η αλλως δεν κρινεται η μετεπειτα μορφη εξουσιας?
      Αρκει η καταργηση του μνημονιου αν δεν ειναι ο λαος ετοιμος για την «εφοδο στους ουρανους» ή απο την ασφαλεια των βρυξελλων-δεν ειναι μομφη- δεν αντιλαμβανεσαι την πεινα που θα πεσει στη χωρα?

      • compasso 11 Μαΐου, 2012 στις 11:00 πμ #

        νομίζω η Ανταρσύα έχει κάνει πρόταση κοινής δράσης στο ΚΚΕ. όχι;

      • Y 11 Μαΐου, 2012 στις 11:08 πμ #

        Mόνο ο λαός μπορεί να επιβάλει την κατάργηση του Μνημονίου κι αυτό είναι η καλύτερη προπόνηση για την έφοδο στον ουρανό.
        Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είπε ότι θα βάλει πλάτη για την κατάργηση του μνημονίου στη βουλή. Το ΚΚΕ μας λέει να διορθώσουμε τη ψήφο μας γιατί είμαστε μαλάκες και δε καταλαβαίνουμε αλλά δε μας λέει αν με αυτή θα βάλει πλάτη για να καταργηθεί το μνημόνιο ή αν θα συνεχίσει να λέει με το ΣΥΝ δε κάνουμε τίποτα.

      • dropdown 11 Μαΐου, 2012 στις 11:34 πμ #

        Δηλαδη εσυ απο ολες αυτες τις μερες (αν οχι ποιο πριν) καταλαβες οτι ο ΣΥΝ θελει (οταν λεμε θελει το εννοουμε,οχι επικοινωνιακες τουμπες) να καταργησει το μνημονιο? Και εγω που νομιζα οτι τουλαχιστον ηταν ξεκαθαρο οτι καταργηση ου μνημονια μεσα στην ΕΕ και το ευρω δεν γινεται… Αλλα καπως πρεπει να την πουμε και στο ΚΚΕ για να μας βγει ο ετεροκαθορισμος.

  2. salot sor 11 Μαΐου, 2012 στις 11:23 πμ #

    http://www.enikos.gr/ekloges-2012/42842,O_G_Dragasakhs_ston_N_Xatzhnikolaoy.html
    ο δραγασακης στο χατζηνικολαου, πληρες ξεβρακωμα για τις θεσεις της δηθεν καταγγελιας του μνημονιου. . .
    οι μασκες θα πεσουν παρα πολυ συντομα εκλογες οσο το δυνατο γρηγοροτερα και ξεβρακωμα του συριζα απο τ’ αριστερα και να κοπουν τα αριστερα αλλοθι των τσιπραιων απο την ανταρσυα

  3. salot sor 11 Μαΐου, 2012 στις 11:24 πμ #

    συμπληρωματικα το κκε λεει λαε κατηργησε τον καπιταλισμο(την αιτια) και οχι μονο το μνημονιο(αποτελεσμα)

    • Y 11 Μαΐου, 2012 στις 11:55 πμ #

      Ο λαός ψήφισε το ΣΥΡΙΖΑ για να καταργήσει το μνημόνιο. Πρέπει να στηρίξουμε αυτούς μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ που θέλουν να το καταργήσουν. Ο λαός βέβεια πρέπει να ψηφίσει ΑΝΤΑΡΣΥΑ που δεν έχει Παπαδημούληδες και Δραγασάκηδες και είναι αταλάντευτα υπέρ της κατάργησης των μνημονίων ξέροντας ότι αυτή είναι συνυφασμένη με την έξοδο από το Ευρώ.

      Στη μάχη θα πειστεί ο λαός ότι πρέπει να καταργήσει και τον καπιταλισμό και να φτιάξει τη δημοκρατία των εργαζομένων, το σοσιαλισμό.

      • compasso 11 Μαΐου, 2012 στις 12:10 μμ #

        ο λαός δε πρέπει να ψηφίσει Ανταρσύα σαν τη συνεπή δύναμη. Λίγες συνιστώσες έχει κ αυτή. Ο λαός πρέπει να βγει στους δρόμους τώρα. Μετά τις εκλογές, τις οποίες περίμεναν σε πολλούς χώρους δουλειάς ξεκίνησαν οι μειώσεις, η στάησ πληρωμών κτλ. και στο χώρο που δουλεύω επίσης, που οι εργαζόμενοι έχουν συνέλευση σήμερα. Με το λαό στους δρόμους θα επιβληθεί η κατάργηση του μνημονίου και ο δρόμος που πρέπει ν ακολουθηθεί. Αλλιώς 80% να πάρουμε δε πάμε πουθενά.

        ΥΓ: αυτή η θέση της αλέκας είναι θετικη http://mao.gr/2012/05/11/aleka-antarsya/

      • Y 11 Μαΐου, 2012 στις 12:26 μμ #

        Έχεις δίκιο αλλά πρέπει να καταργηθεί και το μνημόνιο.

      • salot sor 11 Μαΐου, 2012 στις 12:28 μμ #

        ο λαος ψηφισε συριζα γιατι νομιζει οτι υπαρχει λυση εντος καπιταλισμου και ΕΕ, εμεις πρεπει να τον κανουμε να γκρεμισει τις αυταπατες του γιατι τα χειροτερα-δυσκολα ερχονται ουτως η αλλως . . .

      • λαθραναγνώστης 11 Μαΐου, 2012 στις 12:30 μμ #

        «Πρέπει να στηρίξουμε αυτούς μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ που θέλουν να το καταργήσουν.»
        Ζεις ακόμα με την ψευδαίσθηση ότι υπάρχουν?

  4. Y 11 Μαΐου, 2012 στις 11:58 πμ #

    Κοιτάχτε στα σχόλια εδώ πόση οργή συναντά η πρωτοβουλία από τους εν βρυξέλλες πασοκονεοδημοκράτες http://solidarity-greece.blogspot.com/2012/05/blog-post.html?showComment=1336730106043#c2609605310502618120

  5. salot sor 11 Μαΐου, 2012 στις 12:37 μμ #

    Έτοιμος να κάνει τα πάντα για να κρατήσει την Ελλάδα στην Ευρωζώνη, παρά το γεγονός ότι θεωρεί άκυρο το μνημόνιο, δήλωσε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας σε συνέντευξή του στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC.

    Ο κ.Τσίπρας χαρακτηρίζει «καταστροφική» την έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη και δηλώνει διατεθειμένος να διαπραγματευτεί με την τρόικα ώστε να παραμείνει η χώρα στο ευρώ. http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=457150&h1=true

    Αντε και στην κυβερνηση Αλεξη με ΝΔ ΠΑΣΟΚ, αυτη τη φορα οι μασκες θα πεσουν με πολυ κροτο . . .

  6. Y 11 Μαΐου, 2012 στις 12:38 μμ #

    Συμφωνώ ότι πρέπει να πείσουμε το λαό ότι δεν υπάρχει λύση εντός ΕΕ και καπιταλισμού, αλλά πρέπει να ξέρουμε ότι αυτό θα γίνει μέσα στη μάχη για τις συλλογικές συμβάσεις και κατά του μνημονίου και όχι μονομιάς.

    Ενημέρωση: »Τα ίδια, επαναδιαπραγματευση του μνημονιου μεσα από το ευρώ και την ΕΕ, είπε χτες στην «πρωινή ενημέρωση» της ΝΕΤ ο Γιώργος Σταθάκης. Στα καπάκια, επόμενο πάνελ βουλευτών, είναι καλεσμένος ο Λαφαζάνης που μίλησε για κατάργηση και καταγγελία του μνημονίου από την πρώτη στιγμή. »

    Aυτά πρέπει να τα βλέπει ο λαός, να τα βλέπει ο Λαθρά που παριστάνει ότι ο Λαφαζάνης δεν υπάρχει, να τα βλέπει και ο Λαφαζάνης και να ξεκαθαρίσει τη θέση του, σπάζωντας με αυτούς που θέλουν πάση θυσία παραμονή στο Ευρώ.

    • λαθραναγνώστης 11 Μαΐου, 2012 στις 12:51 μμ #

      Υ,
      Τα λόγια είναι φτηνά. Μόνο όταν συνοδεύονται από πράξεις που έχουν κάποιο κόστος αποκτούν αξία.

    • salot sor 11 Μαΐου, 2012 στις 12:56 μμ #

      οσο μενει στο συριζα το λεγομενο ΑΡ του λαφαζανη παιζει βρωμικο παιχνιδι, αλλα «ειναι πολλα τα λεφτα Αρη». . .

    • salot sor 11 Μαΐου, 2012 στις 1:03 μμ #

      δηλαδη ρε Υ εσυ μας λες οτι η πλειοψηφια που καθοριζει πολιτικη στο συριζα ειναι το λεγομενο ΑΡ? αν ειναι ετσι υπαρχει και μια «αριστερη πρωτοβουλια» στο πασοκ να στηριχτει και αυτη? μαλλον δε τα διαβαζεις καλα τα «γραμματα»

      • Y 11 Μαΐου, 2012 στις 1:22 μμ #

        όχι ρε Σαλότ. Δε καθορίζει πολιτική. Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως θα παίρνει ψήφους μόνο όσο λέει ότι θα καταργήσει τα μνημόνια. Κι αυτή τη θέση μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ την υπηρετεί με συνέπεια μόνο το ΑΡ. Η’ θα πρέπει λοιπόν να πάρει κεφάλι μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ και να διώξει Δραγασακοπαπαδημούληδες ή θα πρέπει να φύγει από εκεί.

        Οι κομμουνιστές (ΚΚΕ, Ανταρσύα) πρέπει να έχουμε επιθετική τακτική και να λέμε: την κατάργηση των μνημονίων την ψηφίζουμε. την αναδιαπραγμάτευση όχι.

        Ελπίζω να παρακολουθούν όλοι με προσοχή τι γίνεται αυτές τις κρίσιμες μέρες.

    • Speculoos 11 Μαΐου, 2012 στις 9:22 μμ #

      Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως έχει έρθει και θα έρθει σε ακόμα μεγαλύτερη πίεση και ειδικά επικοινωνιακή από όλο το πολιτικό φάσμα και από τα ΜΜΕ που θα χρησιμοποιήσουν εναντίον του το οτιδήποτε. Μέσα από αυτή την διελκυστίνδα είναι επιτακτικό να βγουν νικητές οι όποιες ριζοσπαστικές δυνάμεις έχουν παραμείνει στον ΣΥΡΙΖΑ.

      Αυτό θα γίνει μονο με μια ξεκάθαρη θέση χωρίς τον φόβο του επίκαιρου πολιτικού κόστους. Αλλιώς θα γίνει μια ακόμα καραμέλα εύκολης κριτικής. Χαρακτηριστικά τα 4 τελευταία λεπτά (πηγαίντε κατευθείαν στο 30-31) της χτεσινής εκπομπής που αναφέρει ο Υ: http://www.ert.gr/webtv/index.php/component/k2/item/4115-K-Tasoylas-P-Lafazanhs-D-Lintzerhs-%CE%9D-Karathanasopoylos-10-05-2012.html

  7. Y 11 Μαΐου, 2012 στις 12:57 μμ #

    Μήπως κι αυτά τα λόγια είναι φτηνά?

    «Ύστερ’ απ’ την εξέγερση της 17 του Ιούνη,

    ο γραμματέας της Ένωσης Λογοτεχνών

    έβαλε και μοιράσανε στη λεωφόρο Στάλιν προκηρύξεις

    που λέγανε πως ο λαός

    έχασε την εμπιστοσύνη της κυβέρνησης,

    και δεν μπορεί να την ξανακερδίσει

    παρά μονάχα με διπλή προσπάθεια. Δε θα’ ταν τότε

    πιο απλό, η κυβέρνηση

    να διαλύσει το λαό

    και να εκλέξει έναν άλλον…;»

    Μπ.Μπρεχτ

    • salot sor 11 Μαΐου, 2012 στις 1:12 μμ #

      αν η παραβολη του ποιηματος ειναι «απαντηση» στην Παπαρηγα ειναι τουλαχιστον αστοχη. Το ΚΚΕ καλει τον κοσμο να δωσει δυναμη στη δυναμη του και να μη μεινει στου δρομου τα μισα
      http://www.youtube.com/watch?v=wHL21oviTCE για να χαλαρωσουμε κιολα

    • kakoproairetos 11 Μαΐου, 2012 στις 3:32 μμ #

      δε μου λες αυτά τα λόγια πώς σου φαίνονται?

      Λουί Αραγκόν, Πρελούδιο στους καιρούς των κερασιών

      Τραγουδώ την Γκεπεού που σχηματίζεται
      στη Γαλλία αυτή την ώρα
      Τραγουδώ την Γκεπεού ανάγκη της Γαλλίας
      Τραγουδώ τις Γκεπεού του πουθενά και του παντού
      Ζητώ μια Γκεπεού για να ετοιμάσουμε το τέλος ενός κόσμου
      Ζητήστε μια Γκεπεού για να ετοιμάσουμε το τέλος ενός κόσμου
      για να υπερασπιστούμε αυτούς που προδόθηκαν
      για να υπερασπιστούμε αυτούς που είναι πάντα προδομένοι
      Ζητήστε μια Γκεπεού εσείς που σας υποτάσσουν, εσείς που σας σκοτώνουν
      Ζητήστε μια Γκεπεού
      Σας χρειάζεται μια Γκεπεού
      Ζήτω η Γκεπεού μορφή διαλεκτική του ηρωισμού
      που μπορούμε να αντιτάξουμε στην ηλίθια εικόνα των αεροπόρων
      που οι ηλίθιοι τους νομίζουν ήρωες όταν σπάνε τα μούτρα τους στη γη
      Ζήτω η Γκεπεού αληθινή εικόνα της υλιστικής μεγαλοσύνης
      Ζήτω η Γκεπεού ενάντια στο θεό Σιάπ και τη «Μασσαλιώτιδα»
      Ζήτω η Γκεπεού ενάντια στον πάπα και τις ψείρες
      Ζήτω η Γκεπεού ενάντια στην κερδοσκοπία των τραπεζών
      Ζήτω η Γκεπεού ενάντια στις μανούβρες της Ανατολής
      Ζήτω η Γκεπεού ενάντια στην οικογένεια
      Ζήτω η Γκεπεού ενάντια στους αλητήριους νόμους
      Ζήτω η Γκεπεού ενάντια στο σοσιαλισμό των δολοφόνων τύπου Καμπαγιέρο, Μπονκούρ, ΜακΝτόναλντ, Ζεργκιμπέλ
      Ζήτω η Γκεπεού ενάντια σε όλους τους εχθρούς του Προλεταριάτου

      ΖΗΤΩ Η ΓΚΕΠΕΟΥ, 1931

      • Y 11 Μαΐου, 2012 στις 3:51 μμ #

        Διαφωνώ σε πολλές από τις ενέργεις της Γκεπεού που υπήρξε και κάποιες από αυτές έκλεισαν το δρόμο στον κομμουνισμό.
        Είναι η συμφωνία στην Γκεπεού προϋπόθεση για το μέτωπο?
        Ελπίζω να μη το θεωρεί κανείς έτσι αυτό.

      • κομμαντο προλεταριακής εντροπίας 11 Μαΐου, 2012 στις 6:14 μμ #

        O Αραγκόν ήτανε βέβαια υπερρεαλιστής (της ηρωϊκής πρώτης εποχής του κινήματος μάλιστα).
        Πάντοτε όμως ήτανε μέτριος..

        Η ποίηση της επανάστασης έρχεται από το μέλλον.

      • Puerto Salte 11 Μαΐου, 2012 στις 7:21 μμ #

        Μωρέ ΓκεΠεΟυ και πάλι ΓκεΠεΟύ.
        Εσείς καθίστε με τους Σάϊντεμαν – Νόσκε, Μπλουμ – Νταλαντιέ, Καμπαγιέρο Αθάνια

      • κομμαντο προλεταριακής εντροπίας 11 Μαΐου, 2012 στις 7:50 μμ #

        Ναι ρε, κι εγώ αν ήμουν προλετάριος του Παρισιού το 1931 θα ανέβαινε το ηθικό μου με το συγκεκριμμένο ποιήμα. Ο Αραγκόν προσπαθεί να προσδώσει μια πολιτισμική οικουμενικότητα στους υλικούς φορείς της δικτατορίας του προλεταριάτου. Θεμιτό.

        Η μετριότητα έγκειται στο ποιητικό αποτέλεσμα.

  8. Y 11 Μαΐου, 2012 στις 1:15 μμ #

    Θα σηκώσει η αριστερά το γάντι; http://aristerovima.gr/details.php?id=3403

    • λαθραναγνώστης 11 Μαΐου, 2012 στις 1:24 μμ #

      Δεν ξέρω.
      Ας το αποφασίσει η αριστερά τι θα κάνει.

      • Y 11 Μαΐου, 2012 στις 1:38 μμ #

        Σταματήστε κάποιοι από τη βαση να σαμποτάρετε κάθε διεργασία. Αν δε νιώθετε αριστεροί και νιώθετε μόνο κομμουνιστές πηγαίντε σε κανά ψυχίατρο αλλά μη σαμποτάρετε.

      • λαθραναγνώστης 11 Μαΐου, 2012 στις 5:01 μμ #

        Να μην σαμποτάρουμε ποιούς?
        Τους σαμποτέρ?

  9. Γρηγόρης 11 Μαΐου, 2012 στις 2:20 μμ #

    «Είτε το θέλουν είτε όχι οι δυνάμεις της αριστεράς, το πεδίο που θα γίνουν οι επόμενες αναμετρήσεις, εκλογικές και μη, είναι αυτό που ορίζει το δίλημμα “Ή Ευρωζώνη/Ε.Ε. με μνημόνια και χρέος ή διαγραφή του χρέους και έξοδος από την Ευρωζώνη”. Ένα δίλημμα που τίθεται εκ των πραγμάτων.»

    Εδώ βρίσκεται όλη η ουσία και ο ρόλος του συριζα είναι βρώμικος γιατί εξακολουθεί να καλλιεργεί αυταπάτες.Αντί να προετοιμάζει το λαό για την ρήξη τον παραμυθιάζει για εύκολες λύσεις.Eκλογές μ’αυτό το δίλημμα θα ήταν κέρδος για το λαό ανεξαρτήτως αποτελέσματος

  10. Y 11 Μαΐου, 2012 στις 2:29 μμ #

    Συμφωνώ ότι αυτό πρέπει να είναι το δίλλημα κι αυτό συμπυκνώνεται και στο δίλλημα »κατάργηση ή αναδιαπραγμάτευση» του μνημονίου.

    Κι ιδού ένα άρθρο που δίνει πολύ στέρεα επιχειρήματα γιατί η αναδιαπραγμέτευση δεν οδηγεί πουθενά.
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/05/blog-post_3620.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

  11. Y 11 Μαΐου, 2012 στις 2:36 μμ #

    Προς ενημέρωση. Η ανακοίνωση του »Ευρώ-ΠΑΣΟΚ» http://www.socialistsanddemocrats.eu/gpes/public/detail.htm?id=136977&section=NER&category=NEWS&startpos=0&topicid=-1&request_locale=EN

  12. Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ 11 Μαΐου, 2012 στις 5:21 μμ #

    Η πραγματικη ειδηση της ημερας ειναι η πιθανοτητα συνεργασιας ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΚΚΕ.
    Οι »αντικομμουνιστες»,»εκοφιτες»,»χιτλεροτροτσκιστοφασιστες» με τα σταλινια που φοβουνται μην χασουνε και αλλα κουκια.Η πλειοψηφια των μελων του ΚΚΕ που σημερα σκεφτονται αυτη την συνεργασια σιγουρα συναινουσαν στην αθλια και προμελετημενη συκοφαντιση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ οταν το κωμα τους επαιρνε το 12%.Η υποκρισια σε ολο της το μεγαλειο ΚΑΙ στην βαση του ΚΚΕ.Η Αλεκα ειπε ξεκαθαρα χτες οτι στοχος του ΣΥΡΙΖΑ ειναι να εξαφανισει οτι βρισκεται αριστεροτερα του.ΑΛΛΑ γιατι το κωμμα τα τελευταια χρονια ελεγε πως δεν υπαρχει αριστερα-κεντρο-δεξια.Τωρα θυμηθηκε οτι υπαρχει πολιτικη γεωγραφια.

  13. Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ 11 Μαΐου, 2012 στις 5:28 μμ #

    Το γραφειο τυπου σε αυτη τη συμμαχια θα το αναλαβει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ αφου συμφωνα με τα ΠΑΛΙΑ λεγομενα των συμμαχων τους ειναι μανουλες στην γκαιμπελιστικη προπαγανδα.Ο καθενας θα βοηθησει αναλαμβανοντας εκει που ειναι το φυσικο του στοιχειο.

    • Y 11 Μαΐου, 2012 στις 5:46 μμ #

      Μπράβο σας για το εποικοδομητικό πνεύμα Λαθρά και Ναύτη.

      Ναύτη εσύ πιστεύεις ότι πρέπει να το καταγγείλουμε ή να το αναδιαπραγματευτούμαι το μνημόνιο?

  14. Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ 11 Μαΐου, 2012 στις 6:04 μμ #

    Καταγγελια,και αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κανει οτι πρεπει τον καταγγελουμε και αυτον.Οποιο βημα ανοιγει τον δρομο για τα επομενα πιο ριζοσπαστικα βηματα πρεπει να υποστηριχθουν με το να τονιζεις οτι θελεις και πιο περα.Η φαση που ζουμε δινει δυνατοτητες για τετοια τακτικη

    • Y 11 Μαΐου, 2012 στις 6:13 μμ #

      Ναι δίνει. Αλλά μόνο αν υπάρχει δυνατή Ανταρσύα και δυνατό ΚΚΕ. Αλλιώς δε θα κάνεις καμία καταγγελία αλλά όπως είπε ο Δραγασάκης και δυστυχώς απέξω απέξω και ο Τσίπρας στο CNBC θα κάνεις μια αναδιαπραγματευσάρα όλο χάρη που θα αφήσει το λαό μέσα στα σκατά ή μάλλον θα τον σπρώξει στην ουσία σε χειρότερα.

      γι’αυτό λοιπόν σταμάτα να μας λες γκαιμπελικούς, ότι πάμε για κουκιά κι όλες τις άλλες αρλούμπες.

      Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ σου φαίνεται ξεκάθαρα ότι δε το πάει για κατάργηση των μνημονίων.

      Άρα λοιπόν όσοι θέλουν κατάργησή τους πρέπει να στηρίξουν την Ανταρσύα που λέει ξεκάθαρα ότι θα στηρίξει κάτι τέτοιο χωρίς μεν και αλλά.

  15. Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ 11 Μαΐου, 2012 στις 7:04 μμ #

    Συμφωνω μαζι σου,η ειρωνεια μου εχει να κανει με το οτι υπαρχει η πιθανοτητα να σκεφτονται ακομα και ανωτερα στελεχη του ΚΚΕ να πανε με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ,γιατι δεν μπορω να φανταστω αλλο σκοπο περα απο ιδιοτελεια να το θελουνε αυτο αυτοι που συντονισμενα χρονια συκοφαντουνε συντονισμενα και συνειδητα αλλους αριστερους χωρους.Και αυτες οι συκοφαντιες εντεινονται παντα προεκλογικα και μετεκλογικα απο βουλευτικες εκλογες,φοιτητικες εκλογες και εκλογες σε σωματεια και κινηματα στα οποια δεν εχουνε την ηγεμονια.Παρα πολυ τυχαιο

  16. Kώστας Μίχος 11 Μαΐου, 2012 στις 7:44 μμ #

    Ενδιαφέρουσα άποψη του Δ. Τσακνη.

    http://www.enikos.gr/ekloges-2012/42983,H_Aristera_kai_oi_krymmenes_alh8eies.html

  17. Αναυδος 12 Μαΐου, 2012 στις 8:10 πμ #

    Ένα σχολιο για την ΧΑ

    ‘’ Το στέλεχος της Χ.Α Γιώργος Πετράκης, κουμπάρος του βουλευτή της ΝΔ Πλακιωτάκη, και διορισμένος από τους ΠΑΣΟΚους ως διευθυντής του νυχτερινού ΕΠΑΛ, κατηγορείται (όχι πρώτη φορά) για ασέλγεια και βιασμό ανηλίκου. Συγκλονιστική ραδιοφωνική μαρτυρία σπάει το πέπλο σιωπής στην Ιεράπετρα. Οι ψίθυροι που όλοι γνωρίζανε, έγιναν κραυγή από μια γυναίκα που συγκλονίζει. ‘’

    Και κρατικος υπαλληλος (εκπαιδευτικος με τις προαγωγες του) και τσατσος του πασοκ-νδ και παιδοφιλος.

  18. Kώστας Μίχος 12 Μαΐου, 2012 στις 8:59 πμ #

    Αρωστια….

    Το 90% των πολιτικών άρθρων του σημερινού ριζοσπάστη όπως και του χτεσινού είναι βρισίδι για τον ΣΥΡΙΖΑ. Μα τι νομίζουν άραγε ότι κερδίζουν από αυτό?

    Ακόμα πιο αποκρουστικοί γίνονται στο κόσμο της αριστεράς. Ακόμα και αν κάποια άπο αυτά έχουν βάση, όταν με τέτοια εμμονή σκυλοβρίζεις μια πολιτική δύναμη της αριστεράς που ένα μεγάλο κοματι εργαζομένων άνεργων και νεολαίας έστω με αυταπάτες το ψήφισε ελπίζοντας σε αυτό και από την άλλη βγάζεις απο το κέντρο της κρητικής σου το ΠΑΣΟΚ και Τη Ν.Δ αφιερώνοντας πέντε γραμμές για την Χ.Α είναι βέβαιο ότι αυτή η γραμμή θα έχει σαν αποτέλεσμα την πιο ραγδαία συρρίκνωση του ΚΚΕ. Αφού 1) δεν προκειτε να πάρεις πίσω κανέναν από αυτούς 2) Μεγαλώνεις ακόμα περισσότερο το χάσμα με την εκλογική σου βάση που ήδη απο τα πρώτα γκάλοπ δείχνουν ότι συρρικνώνεται. Μα τι στο διάολο δεν το καταλαβαίνουν.

    • RedPersonality 12 Μαΐου, 2012 στις 9:51 πμ #

      «σκυλοβρίζεις μια πολιτική δύναμη της αριστεράς»
      Α δε παίρνεις χαμπάρι εσύ με τπτ…

    • λαθραναγνώστης 12 Μαΐου, 2012 στις 9:54 πμ #

      Απ ότι καταλαβαίνω, μετά τα πρώτα φλερτ με τον ΣΥΡΙΖΑ, πάμε ολοταχώς για αραβώνα!

      • Y 12 Μαΐου, 2012 στις 1:14 μμ #

        Λαθραναγνώστη είσαι χυδαίος. Δεν πρόκειται να δεις τον αραβώνα που ονειρεύεσαι για να δικαιολογήσεις τα χάλια της γραμμής. Θα δεις όμως (ελπίζω και μετά από αυτό το ΣΚ) στήριξη για την κατάργηση του μνημονίου, για εθνικοποιήσεις, για φιλεργατικούς νόμους.
        Η διεύθυνση του »Ρ» αποτελείται από ηλίθιους ανθρώπους. Πόσες ακόμα αποδείξεις θέλουμε γι’αυτό? Και είναι ντροπή που τα μέλη του ΚΚΕ τους αφήνουν εκεί που είναι.

      • λαθραναγνώστης 12 Μαΐου, 2012 στις 1:40 μμ #

        Γιατί είμαι χυδαίος?
        Το 90% ολόκληρης της αστικής δημοσιογραφίας ασχολείται με τον ΣΥΡΙΖΑ και το πρόβλημα είναι ο «Ρ»? Φυσικά και θα ασχολείται με τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί αυτός είναι το νέο πρόσωπο της σοσιαλδημοκρατίας, ο αντικαταστάτης του ΠΑΣΟΚ που κάηκε και όπως και το ΠΑΣΟΚ αποτελεί κίνδυνο για ακόμα μια οπισθοδρόμηση του εργατικού κινήματος.
        Αντί και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να καταγγείλει τον ΣΥΡΙΖΑ, να τον εκθέσει στα μάτια του λαού που την εμπιστεύεται και να διαχωρίσει τη θέση της, κάθεται και ψάχνει (δήθεν) για κομμουνιστικά ίχνη μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ προσδίδοντάς του κύρος.
        Το να ψάχνεις για κομμουνιστές μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ, είναι σαν να κάνεις καλλιγραφία στο κώλο της μαϊμούς.

    • Νίκος 12 Μαΐου, 2012 στις 6:46 μμ #

      Είναι κάποιοι που πιστεύουν στην αριστερή ρητορική που πουλάει ο συριζα; Αν ναι ας τον ψηφίσουν, είμαι σίγουρος όμως ότι ο Τσίπρας αποβλέπει μόνο στο να πάρει κόσμο από το κκε (και τη δημαρ), όπως είχε κάνει πριν από 30 χρόνια και ο πολιτικός του πρόγονος, ο Ανδρέας Παπανδρέου που φώναζε «εοκ και νατο, το ίδιο συνδικάτο¨ και «έξω οι βάσεις του θανάτου». Δεν ξέρω αν ο Ριζοσπάστης ακολουθεί την πιο σωστή τακτική για την αντιμετώπισή του, μπορώ όμως να καταλάβω πού στοχεύει. Κι αν κάποιοι φαντασιώνονται ότι ο κόσμος που πάει σήμερα στο συριζα θα ριζοσπαστικοποιηθεί αύριο, να μας πουν τι πίνουν να το ξέρουμε.

      • Y 13 Μαΐου, 2012 στις 1:57 πμ #

        και ποιος θα ριζοσπαστικοποιηθεί τελικά ρε κουμπάρο? Για πες μας?

      • Νίκος 15 Μαΐου, 2012 στις 7:06 πμ #

        Προς τον Υ

        Για τους (πρώην;) ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, η ψήφος στο ΣΥΡΙΖΑ ή στη ΔΗΜΑΡ λειτουργεί τιμωρητικά ως προς το ΠΑΣΟΚ και απενοχοποιητικά ως προς τους ίδιους, χωρίς να έχει στις περισσότερες περιπτώσεις βαθύτερο πολιτικό περιεχόμενο. Ως προς το ποιοι ριζοσπαστικοποιούνται και πώς, η κουβέντα είναι πολύ μεγάλη και θα μπορούσε να αποτελέσει θέμα ξεχωριστής ανάρτησης στο Granma που το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον.

      • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 9:08 πμ #

        O κόσμος ψήφισε το ΣΥΡΙΖΑ για να καταγγείλει το μνημόνιο. Η καλύτερη εγγύηση για να γίνει τώρα αυτό είναι να ψηφίσει ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

      • Νίκος 15 Μαΐου, 2012 στις 11:20 μμ #

        Δεν είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικό να απαντάμε σε μια ανάλυση χρησιμοποιώντας συνθήματα…

  19. RedPersonality 12 Μαΐου, 2012 στις 11:38 πμ #

    http://solidarite-internationale-pcf.over-blog.net/article-declaration-de-15-partis-communistes-europeens-appelant-a-une-opposition-maximale-aux-traites-europe-105020433.html

    Με google translate λέει αυτά στην αρχή:

    «Declaration of 15 European communist parties calling for a maximum opposition to the EU Treaties, including the European Stability Mechanism (SPM)

    Euro collapse Joint Statement of 15 Communist parties throughout the European Union calling for opposition to the Treaty on the maximum stability, coordination and governance in the economic and monetary union and the revised Treaty on European Stability Mechanism (MES ).»

    Το έχει υπογράψει και το ΚΚΕ.

    • λαθραναγνώστης 12 Μαΐου, 2012 στις 12:09 μμ #

      Αν δεν κάνω λάθος, είναι μια μαρξιστική – λενινιστική φράξια μέσα στο ΚΚΓ με την οποία το ΚΚΕ έχει καλές σχέσεις.

      (στον Υ, για περισσότερες λεπτομέρειες)

      • Y 12 Μαΐου, 2012 στις 1:25 μμ #

        Τη διακήρυξη δεν υπογράφει κανένα κόμμα από τη Γαλλία.
        την υπογράφει το ΚΚ Ιρλανδίας που κάνει φιλικές συναντήσεις με το Αριστερό Μέτωπο στη χώρα του http://www.communistpartyofireland.ie/sv2011-04/15-ula.html
        To Κόμμα Εργασία Βελγίου που στήριξε τον Μελανσόν στη Γαλλία
        Το ΚΚ Πορτογαλίας που διενεργεί συναντήσεις με το Μπλόκο Αριστεράς.
        Η κολλεκτίβα των Γάλλων κομμουνιστών που το διαφημίζει δεν είμαι σίγουρος ότι έχει αποχωρήσει από το PCF.
        Η ανακοίνωση λέει ότι χρειάζονται αγώνες για να μη περάσουν οι δύο ευρωπαϊκές συνθήκες, το Δημοσιονονικό Σύμφωνο και ο Μηχανισμός Σταθερότητας.

  20. RedPersonality 12 Μαΐου, 2012 στις 1:11 μμ #

  21. RedPersonality 12 Μαΐου, 2012 στις 2:45 μμ #

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=139312&catid=9

    no comments….

  22. Kώστας Μίχος 12 Μαΐου, 2012 στις 6:09 μμ #

    <>

    http://aristerovima.gr/details.php?id=3403

    • dropdown 12 Μαΐου, 2012 στις 6:16 μμ #

      Αμα το postαρετε αλλες 3 φορες θα σηκωθει απο μονο του το γαντι, υπομονη…

  23. Kώστας Μίχος 12 Μαΐου, 2012 στις 6:35 μμ #

    σορυ dropdown

    HomeSat, 05/12/2012 – 17:19 Εισήγηση της Κεντρικής Συντονιστικής Επιτροπής της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο Πανελλαδικό Συντονιστικό

    http://antarsya.gr/node/363

  24. Γιούρι Κακάριν 12 Μαΐου, 2012 στις 6:41 μμ #

    Συναγωνιστές παραθέτω link με κείμενό μου για τις εκλογές και την πολιτική συγκυρία γενικότερα

    ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

  25. kraftwerkvs 12 Μαΐου, 2012 στις 10:06 μμ #

    Δηλαδή, να βγούμε και μονομερώς να πούμε διαγράφουμε το χρέος, καταγγέλλουμε κ.λπ.

    Δεν είναι και λογικό να το πει κανείς αυτό.

    Αυτό που θα γίνει είναι μία επαναδιαπραγμάτευση, ένα πλαίσιο διαφορετικό μέσα στο οποίο θα θέσουμε τους δικούς μας στόχους.

    Από εκεί και πέρα (…) άλλο το τι θέλουμε να κάνουμε κι άλλο το πώς θα γίνει αυτό».

    *

    Ο κ. Δραγασάκης τα είπε όλα. Μα όλα!

    Γράφει:
    ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=12/5/2012&id=14047&pageNo=23&direction=1

  26. kraftwerkvs 12 Μαΐου, 2012 στις 10:07 μμ #

    Τι ακριβώς λέει ο ΣΥΡΙΖΑ;

    Τι ακριβώς εννοεί;

    Πόσα από αυτά που λέει τα εννοεί και τι εννοεί από όσα λέει;

    *

    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταγγείλει και θα ακυρώσει το μνημόνιο;

    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταγγείλει και θα ακυρώσει τη δανειακή σύμβαση;

    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταγγείλει τους τοκογλύφους και θα απαλλάξει το λαό από το χρέος;

    *

    Την απάντηση την έδωσε χτες, μιλώντας στον «Real Fm», ο κ. Γιάννης Δραγασάκης.

    Πρόκειται για τόσο αποκαλυπτική απάντηση που δε χρειάζεται κανενός είδους σχολιασμό.

    *

    Είπε ο κ. Δραγασάκης:

    «Η έννοια της καταγγελίας είναι ένας πολιτικός όρος. Τι θα πει καταγγέλλω;

    Υπάρχουν αρκετές συγχύσεις. Στη σκέψη τη δική μας δεν υπάρχει η έννοια της μονομερούς πράξης. Δηλαδή, να βγούμε και μονομερώς να πούμε διαγράφουμε το χρέος, καταγγέλλουμε κ.λπ.

    Δεν είναι και λογικό να το πει κανείς αυτό.

    Αυτό που θα γίνει είναι μία επαναδιαπραγμάτευση, ένα πλαίσιο διαφορετικό μέσα στο οποίο θα θέσουμε τους δικούς μας στόχους.

    Από εκεί και πέρα (…) άλλο το τι θέλουμε να κάνουμε κι άλλο το πώς θα γίνει αυτό».

    *

    Ο κ. Δραγασάκης τα είπε όλα. Μα όλα!

    Γράφει:
    ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

    μου φυγε στο κόπι παστέ το μισό την πρώτη φορά, άτιμα κομπιούτερς!

  27. λαθραναγνώστης 13 Μαΐου, 2012 στις 8:54 πμ #

    Όχι τίποτε άλλο, αλλά ο Τσίπρας δικαιώνει και τον Σαμαρά!
    Το ‘να χέρι νίβει τ ‘άλλο.
    http://www.antinews.gr/2012/05/13/160916/

  28. Y 13 Μαΐου, 2012 στις 10:09 πμ #

    Χρήσιμα άρθρα αν και αντιφατικά:
    Το Εκλογικό Αποτέλεσμα με τα Μάτια των Άλλων http://paranagnostis.blogspot.com/2012/05/blog-post_09.html

    ‘’ Η μόνη απάντηση που υπηρετεί το λαϊκό ρεύμα της 6ης Μάη είναι η διεκδίκηση μιας κυβέρνησης της αριστεράς’’ http://www.tometopo.gr/home/ideas/722———–6——–.html

  29. kraftwerkvs 13 Μαΐου, 2012 στις 12:00 μμ #

    http://www.capital.gr/News.asp?id=1498100

  30. Αναυδος 13 Μαΐου, 2012 στις 2:18 μμ #

    Κι άλλος ενας εκπροσωπος των μικροαστών σαλπιζει στηριξη στο Συριζα (και ας μη βαζει επι ταπητος θεμα αποχωρησης από την ευρωζωνη – του το συγχωρει).

    http://antapocrisis.gr/index.php/2012-04-24-19-38-44/item/156-cl

    Ολοι οι μικροαστοί ετοιμαζονται για την αναννεωση της συμμαχιας τους με το κεφαλαιο ζητωντας καποιες παραχωρησεις και αφηνοντας τα παχια ριζοσπαστικά προεκλογικά λογια για τους αφελεις που τους στηριξαν

    • Y 14 Μαΐου, 2012 στις 12:57 πμ #

      Ναι μωρή κοτάρα όταν σου είχα πει να βγεις να μιλήσεις στα ίσια μαζί του είχες κλάσει μέντες.
      Τώρα κρύβεσαι πίσω από το πληκτρολόγιο και τον λες μικροαστό.
      Εσύ ο μάντατζερ εταιρείας που μας πουλάς καθαρότητα.

  31. Αναυδος 13 Μαΐου, 2012 στις 2:38 μμ #

    Κουβεντα στο σημερινο Πριν περι Συριζα και της διαχειριστικης του προτασης της επιστολής υποταγης στην ΕΕ τα ηξεις αφιξεις περι χρεους τις μπουρδες γλεζου και στρατουλη περι δανειου και χρηση των καταθεσεων και όλα τα φαιδρα (και επικινδυνα). Μονο καποια αρθρα για την ΧΑ και τη νικη των αντιμνημονιακων δυναμεων

    Αρκει φαινεται στην ανταρσυα και στο ναρ η αναπαλαιωση του δικομματικου σκηνικου για να αρχισουν τους πανηγυρισμούς. Τι ντροπή

  32. βουρνούκιος 14 Μαΐου, 2012 στις 2:50 μμ #

    άναυδε, πνίξου στη χολή σου μικροαστάκο.

    Αν διάβαζες το ΠΡΙΝ -που δεν το διάβασες- θα έβλεπες πως υπάρχει ολόκληρο άρθρο για το ΣΥΡΙΖΑ από τον Γ. Λαουτάρη!!

    Είσαι ψεύτης και μικροαστός απατεώνας.

    Και επιμένω, πως η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΚΚΕ πρέπει να βάλουν πλάτη με την αυτοτέλειά του ο καθείς για κριτική στήριξη (ψήφο ανοχής λέγεται αυτό) σε ενδεχόμενη αριστερή κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

    • .@ψηρίς 14 Μαΐου, 2012 στις 3:34 μμ #

      τελικά η γραμμή ΣΕΚ
      για στήριξη Σημίτη «χωρίς αυταπάτες»
      πέρασε και στο ΝΑΡ;;;
      Ομολογώ πως περίμενα το αντίθετο.
      Η τελευταία αυταπάτη μου είναι να κρατήσει τα μπόσικα …η ΑΡΑΣ
      εκεί μέσα,
      γιατί αν αυτό που βλέπω από πάνω είναι η γραμμή ΝΑΡ μέσα στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ,
      τότε τα βλέπω σκούρα τα πράματα.
      Βαστάτε, γιατί η αναζήτηση των νέων ΕΚΚΕτζίδων καλά κρατεί.

    • Αναυδος 14 Μαΐου, 2012 στις 4:50 μμ #

      Βουρνουκιε

      Δεν πιστευω να περιμενες να ξοδεψω εστω κι ενα σεντς για να αγορασω το εντυπο Πριν, Αναφερθηκαν στο διαδικτυακο πριν και στα κειμενα της κυριακης που φαταζομαι ειναι αυτα που θελει να προβαλει περισσότερο υπηρξε σιγη.
      Αρα ημουν ανακριβής χωρις προθεση αλλα οχι δα και μικροαστός.
      \Μικροαστος ειναι αυτος που ονειρευεται αριστερη κυβερνηση στα πλαισια του καπιταλισμούς

      • Y 14 Μαΐου, 2012 στις 4:56 μμ #

        Πεσ’μας Άναυδε θα είσαι μάντατζερ μέχρι την τελευταία μέρα του καπιταλισμού?

  33. Y 14 Μαΐου, 2012 στις 4:38 μμ #

    Το ΚΚΕ λέει ότι θα κάνει πρόταση νόμου για την κατάργηση του μνημονίου (όταν υπάρξει βουλή). Νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι όλες οι δυνάμεις της κομμουνιστικής αριστεράς θα τη στηρίξουν αν έχουν βουλευτές.
    http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/dhloseis_ths_gg_ths_ke_toy_kke_al_paparhga_meta_th_synanthsh_me_ton_proedro_ths_dhmokratias_13/5/2012?morf=1

    • λαθραναγνώστης 15 Μαΐου, 2012 στις 9:36 πμ #

      Υ,
      Ναι, αλλά αυτοί που θα έχουν δώσει ψήφο ανοχής στο ΣΥΡΙΖΑ, τι θα κάνουν αν ο ΣΥΡΙΖΑ αρνηθεί να ψηφίσει το Σ.Ν. και ακόμα χειρότερα, αν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι στη κυβέρνηση

      • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 9:43 πμ #

        Πολύ απλό. Θα αποσύρουν τη ψήφο ανοχής. Θα κάνουν πρόταση μομφής. Η υποστήριξη στην όποια κυβέρνηση θα είναι υπό όρους και για να ψηφίσει συγκεκριμένα μέτρα. Η πίεση θα έρχεται και από το δρόμο και τους χώρους εργασίας (αλήθεια πώς πάει σήμερα η απεργία?) κι αν τα απαιτούμενα μέτρα δε ψηφίζονται η κυβέρνηση θα πέφτει ή θα αναγκάζεται να συμμαχήσει με αυτούς που είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων και κατά της εργασίας δηλαδή όλη τη Δεξιά και το ΠΑΣΟΚ (ή ότι έχει μείνεια από αυτό) και τη ΔΗΜΑΡ.

  34. Y 14 Μαΐου, 2012 στις 4:42 μμ #

    απεργία για τις συλλογικές συμβάσεις αύριο. http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=13/5/2012&id=14034&pageNo=8&direction=1

  35. Y 14 Μαΐου, 2012 στις 6:47 μμ #

    Όσοι διαβάζετε αγγλικά αξίζει νομίζω να το διαβάσετε προσεκτικά και να το διαδόσετε.
    http://www.irishleftreview.org/2012/05/14/charles-dallara-iif-negotiate-sides-table/

  36. RedPersonality 14 Μαΐου, 2012 στις 8:05 μμ #

    Πάει η ομιλία της Αλέκας την κάλυψαν οι δηλώσεις Σαμαρά,Βενιζέλου και Κουβέλη.
    Ούε επίτηδες να το έκαναν….

  37. RedPersonality 14 Μαΐου, 2012 στις 9:11 μμ #

    Να’τα πάει για το bonus ο Τσίπρας.Οι συιστώσες και τα ρεύματα πως θα «εκπροσωπούνται» να το πω έτσι…?
    http://www.tsantiri.gr/politiki/epanidrisi-tou-siriza-anakinose-o-a-tsipras.html

  38. RedPersonality 15 Μαΐου, 2012 στις 9:00 πμ #

    Ο κ. Δραγασάκης τα είπε (ξανά) όλα!

    1. (Στην ερώτηση αν ο ΣΥΡΙΖΑ θα «καταγγείλει» τη δανειακή σύμβαση):

    «Πρέπει να διευκρινίσω ότι δεν έχουν κατανοηθεί πλήρως οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Εμείς δεν μιλάμε για μονομερείς ενέργειες. Αντιθέτως, αναγνωρίζουμε ότι έχουμε μια δομική αλληλεξάρτηση στην ΕΕ και γι’ αυτό δεν μιλούμε για μονομερείς ενέργειες, αλλά για επαναδιαπραγμάτευση των πάντων, εκτός και αν υποχρεωθούμε σε μονομερείς ενέργειες».

    2. (Στην ερώτηση για το «κούρεμα» των οφειλών δανειοληπτών στις τράπεζες):

    «Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι επειδή είναι δημόσιες οι τράπεζες θα πρέπει να χαρίσουν δάνεια, αλλά θα πρέπει να βρεθούν κοινωνικά δίκαιες και οικονομικά βιώσιμες λύσεις».

    3. (Στην ερώτηση τι θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών – εδώ είναι και το καλύτερο):

    «Τα 50 δισ. ευρώ που προβλέπεται να καταβληθούν για την ανακεφαλαιοποίηση και διάσωση του τραπεζικού συστήματος, με το έναν ή τον άλλον τρόπο, θα επιβαρύνουν το δημόσιο χρέος και εξ αντικειμένου τίθεται θέμα για δημόσιο έλεγχο των τραπεζών. Πρέπει να συζητήσουμε τον τρόπο που θα γίνει ο δημόσιος έλεγχος, ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα του παρελθόντος. Εμείς προκρίνουμε κάτι κοντά στο σουηδικό μοντέλο, όταν η χώρα κρατικοποίησε τις τράπεζες, τις τροφοδότησε με κεφάλαια, τις εξυγίανε, τις κατέστησε κερδοφόρες και τις πούλησε σε ιδιώτες».
    ***

    Κατόπιν αυτών των τόσο αποκαλυπτικών, πραγματικά δεν υπάρχει λόγος για κανένα μα κανένα σχόλιο.

    Αξίζει μόνο να το επαναλάβουμε:

    Ο ΣΥΡΙΖΑ, διά του κ. Δραγασάκη, τα είπε όλα!

    Για την ακρίβεια:

    Τα ξαναείπε όλα. Μα όλα!

    • salot sor 15 Μαΐου, 2012 στις 11:11 πμ #

      Η Αλεκα στον Παπουλια, λογια καθαρα και ξαστερα:
      «Δεν θα καταργήσει τις συνέπειες που τα μνημόνια είχαν για το λαό κ.λπ.. Αυτές δεν θα τις καταργήσει και αυτές τις αυταπάτες παίρνει κυρίως ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν τις καταργεί. Το ότι θα αρχίζουμε –λέει- πάγωμα για ένα χρόνο και τέτοια, δηλαδή μια χαλάρωση ένα χρόνο μπροστά μας για να εφαρμοστούν κάποια μέτρα, δεν θα αλλάξει τη ζωή του λαού. Το πολύ-πολύ για τους πολύ εξαθλιωμένους, άντε το επίδομα ανεργίας να το αυξήσουν 30 ευρώ το μήνα. Δεν πρόκειται δηλαδή συνολικά να αποτρέψουν τα χειρότερα. Θα υπάρξουν τροποποιήσεις. Αυτό το βλέπουμε και εμείς. Αλλά να περιμένει ο λαός ότι η ζωή του θα γυρίσει στο 2008 ή στο 2007 ή στο 2004 ή στο 2009, όχι.
      Ξέρω ότι αυτό δεν αρέσει όταν το λέμε, γιατί ο λαός θέλει να έχει μια ελπίδα. Αλλά πώς να καλλιεργήσεις αυταπάτες; Αυτές τις μέρες δηλαδή έχω ακούσει σημεία και τέρατα. Δεν είναι ανάγκη να είσαι οικονομολόγος για να καταλάβεις ότι δεν γίνονται αυτά που λένε. Σημεία και τέρατα! «Θα πάρω λεφτά από εκεί θα τα δώσω εκεί.» Άλλος λέει «θα φορολογήσω –ξέρω εγώ- τις βίλες των εφοπλιστών». Μα και να τις φορολογήσεις, δεν μαζεύεις λεφτά να γυρίσουν οι μισθοί στο 2009.
      Να σας το πω καθαρά. Παίρνεις την πρωτιά, τη «δευτεριά», την «τριτιά» -ας το πω έτσι- και λες «διαφυλάσσω το ευρώ». Αφού το λες αυτό, δεν μπορείς και να διαφυλάττεις το ευρώ και να υπόσχεσαι στον κόσμο όλα αυτά. Τουλάχιστον εμείς λέμε «αποδέσμευση» και τελειώνουμε. Και όχι απλώς αποδέσμευση, εδώ θέλει ριζική αλλαγή. Αυτά που λέγονται είναι
      φοβερά και –μη νομίζετε- πιάνουν στον κόσμο, δυστυχώς. Ξέρετε τι θα γίνει όποιος μετά θα είναι κυβέρνηση; Ο καθένας θα ξεσηκώνεται και θα ζητά και θα έχει και δίκιο. Γι’ αυτό λέμε στον κόσμο ότι δεν μπορεί να αλλάξει η κατάσταση έτσι. Ναι, δεν αρέσει στον κόσμο αυτό, αλλά τι; Να πάμε και εμείς να μπούμε σε αυτό το…;
      Ξέρετε τι έχω ακούσει τώρα; Δεν είμαι οικονομολόγος, αλλά –εν πάση περιπτώσει- παρακολουθώ. Δεν είναι ανάγκη να είσαι οικονομολόγος. «Θα φορολογήσω –λέει- αυτούς που έχουν εισόδημα ένα εκατομμύριο ευρώ και πάνω.» Πενήντα ή τριάντα –δεν ξέρω- είναι στην Ελλάδα που έχουν δηλώσει αυτό το εισόδημα. Αυτό που λένε «θα πάρω τα λεφτά του εξωτερικού», πώς θα τα πάρουν; Θέλεις εκατό χρόνια για να πάρεις τα λεφτά που είναι στο εξωτερικό! Μα, επιτρέπεται να λέγονται τέτοια πράγματα και να πιάνουν στον κόσμο;
      Εμείς τουλάχιστον λέμε ότι θα κοινωνικοποιήσουμε ό,τι υπάρχει μέσα. Τι μπορώ να πω; Στην Ελβετία πώς θα τα πάρεις; Από τις επενδύσεις που γίνονται στο εξωτερικό, που κάνει ο Μυτιληναίος, ο Κόκκαλης, ο ένας, ο άλλος, δεν μπορείς να τα πάρεις, εκτός αν γίνει επανάσταση σε αυτές τις χώρες και σου πουν «πάρτα». Μα, λέγονται τέτοια πράγματα; Πού να μπούμε σε αυτή τη συζήτηση; Είναι αδύνατον, δεν γίνεται. Λένε τρελά πράγματα στον κόσμο. «Θα πάρουμε –λέει- τα λεφτά που είναι στην Ελβετία.» Άντε πάρτα. Οι μετοχές είναι ανώνυμες. Αφού δεν είναι ονομαστικοποιημένες, πού θα βρεις ποιος έχει μετοχές;
      Μετά βγαίνει και ο Γλέζος τώρα και λέει ότι για εισόδημα από 20.000 ευρώ και πάνω θα δίνει κάποιος 100 ευρώ το μήνα. Μα, είναι πράγματα αυτά; Όποιος έχει 20.000 ευρώ το χρόνο είναι πλούσιος; Υποχρεωτικό δάνειο θα κάνει ο λαός στο κράτος! Τι να σας πω τώρα;
      Αυτές τις μέρες το τι μαργαριτάρια έχω ακούσει, αφού γελάω μόνη μου! Ειλικρινά σας λέω, ευτυχώς που είμαι στο ΚΚΕ. Αν με έβαζε το Κόμμα να πω τέτοια πράγματα, θα αυτοκτονούσα. Τους λέω καμιά φορά ότι έτσι και αποφασίζαμε, τρελαινόμασταν –που ευτυχώς δεν έχουμε τρελαθεί- και λέγαμε τέτοια στον κόσμο, ότι θα έλθουμε εμείς, θα γίνουμε κυβέρνηση και θα του λύσουμε τα ζητήματα, θα προτιμούσα –λέω- να πάω σαν τον Χριστούλα, να πάω να αυτοκτονήσω στην Πλατεία Συντάγματος με ένα όπλο! Πώς να πεις αυτά τα πράγματα «θα γίνω κυβέρνηση και θα σου λύσω τα προβλήματα»;
      Ή θα γίνει ριζική αλλαγή ή αυτά δεν λύνονται. Ό,τι μπορεί ο λαός να συγκρατήσει, να το συγκρατήσει. Δεν το αμφισβητούμε. Άλλωστε, πολλές κατακτήσεις μέσα στον καπιταλισμό τις πήραμε. Όμως, είναι άλλη και η περίοδος. Δεν είναι η περίοδος της δεκαετίας του ’80 που το ΠΑΣΟΚ ήταν πρώτο κόμμα και πήρε ορισμένα μέτρα που βελτίωσαν την κατάσταση ούτε είναι η περίοδος του ’70 μετά τη δικτατορία. Άλλη περίοδος είναι τώρα. Και κάθονται και λένε τώρα ένα κάρο πράγματα προεκλογικά. Όποιος γίνει κυβέρνηση θα τα εισπράξει.
      Εμάς αυτό δεν μας αρέσει γιατί κοροϊδεύουν τον κόσμο. Από αυτό δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα και –να σας πω- ένα μεγάλο μέρος από τον κόσμο πιάνεται σαν τον πνιγμένο. Λένε ότι δεν θα διώξουν τους εκατόν πενήντα χιλιάδες δημοσίους, ότι θα διορίσουν και άλλους. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Αυτά, με το λαό στο σπίτι του να περιμένει να τα φτιάξεις, δεν γίνονται. Τι να υποσχεθούμε εμείς;
      Γι’ αυτό, λοιπόν, εμείς στην αντιπολίτευση. Τι να κάνουμε; Δεν έχει προετοιμαστεί ο λαός για –το λέμε δημόσια- μία τέτοια σύγκρουση. Αφού δεν έχει προετοιμαστεί, το ΚΚΕ στην αντιπολίτευση. Δεν μπορούμε να επιβάλλουμε στο λαό τη δική μας θέση. Διά της βίας δεν γίνεται.»

      • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 11:49 πμ #

        Μια παραιτημένη κυριούλα επικεφαλής της υποτιθέμενης πρωτοπορίας της εργατικής τάξης σε καιρούς κρίσης. Μέχρι τώρα ήταν απλά αναποτελεσματικό. Τώρα γίνεται επικίνδυνο.

        ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΡΑΚΥΛΑ!

  39. salot sor 15 Μαΐου, 2012 στις 12:25 μμ #

    μαλλον αλλοι κατρακυλαν στις αυταπατες τους . . .και παρασερνουν και απελπισμενο κοσμο μαζι τους

    • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 12:37 μμ #

      Ποιες αυταπάτες ρε συ? Ο λαός σημαντικό μέρος του λαού θέλει να καταργήσει τα μνημόνια και να κάνει ανδιανομή. Να τον στηρίξουμε να γίνει περισσότερος και να τον πείσουμε ότι η μόνη πραγματική εναλλακτική για να γίνουν αυτά είναι η οργάνωσή του και ο σοσιαλισμός.

      Παρά να λέμε δε γίνεται το ένα δε γίνεται το άλλο.

      Άντε πάμε λίγο.

      • salot sor 15 Μαΐου, 2012 στις 12:48 μμ #

        Δυστυχως ο κοσμος ακομα το μονο που θελει ειναι να γυρισει η «ζωουλα» του στα προ κρισης επιπεδα και δε πα να γκρεμιζεται ο διπλανος του. Οταν επενδυεις σε αυτο και το κανεις με αριστερο μανδυα δεν εχεις καμμια προοπτικη οργανωσης και σοσιαλισμου τον οποιο δεν τολμας καν να αναφερεις στις θεσεις και στα προγραμματα σου, απλα θρεφεις τα μικροαστισμο τους

      • λαθραναγνώστης 15 Μαΐου, 2012 στις 12:49 μμ #

        Η Αλέκα δεν λέει «δεν γίνεται το ένα δεν γίνεται το άλλο».
        Λέει ότι αυτά που τάζουν οι λαοκόλακες στο λαό, είναι αντιφατικά και μη πραγματοποιήσημα.
        Η πλειοψηφία θέλει την κατάργηση του μνημονίου, αλλά δεν είναι ριζοσπαστικοποιημένοι αρκετά, για να καταλάβουν ότι αυτή η κατάργηση μπορεί να γίνει με ασφάλεια και να έχει προοπτικές, μόνο μέσα σε καθεστώς λαϊκής οικονομίας. Αυτό προσπαθεί να ζυμώσει το ΚΚΕ στις συνειδήσεις των εργαζομένων

      • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 1:00 μμ #

        Έτσι θα το ζυμώσει με εσάς του δύο να του λέτε ο ένας ότι δεν έχει ριζοσπαστικοποιηθεί αρκετά και ο άλλος ότι θέλει πίσω τη »ζωούλα» του?
        Λες και δε κατέβαινε ο κόσμος κατά εκατοντάδες χιλιάδες και ρούφαγε τα χημικά με το καντάρι, όταν τις περισσότερες φορές με τα πρώτα το ΠΑΜΕ έφευγε (εκτός απο μία που θρήνησε νεκρό). Λες και αυτός απέργησε μόνο με το ΠΑΜΕ.

        Αράχτε λίγο από την αλλαζονεία σας. Δεν είστε τελικά και οι σουπέρ ντούπερ εσείς οι δύο προσωπικά (και ούτε εγώ ούτε κανένας) που να μπορείτε να μιλάτε έτσι στον κόσμο.
        Και να το βαφτίζετε και επαναστατική πολιτική αυτό.
        Όχι άλλο κάρβουνο.
        Ώρα να σταματήσουμε αυτή την ανωμαλία.

        Δώστε πρόγραμμα στο λαό συγκεκριμένο. Πείστε τον γι’αυτό. Πείτε του τι πρέπει να κάνει για να εφαρμοστεί.

        Σταματήστε να βρίζετε τον κόσμο ότι είναι μικροαστός και βολεμένος.

    • λαθραναγνώστης 15 Μαΐου, 2012 στις 1:06 μμ #

      Το το να κολακεύεις το λαό για να του αποσπάσεις την ψήφο, την οποία σκέφτεσαι να την χρησιμοποιήσεις όπως συμφέρει εσένα, είναι απάτη.

  40. Αναυδος 15 Μαΐου, 2012 στις 1:04 μμ #

    O Y και οι αποψεις του ειναι ο ορισμός του προσκυνημενου. Με λιγα ψιχουλα από το κεφαλαιο ειναι έτοιμοι να σκυψουν το κεφαλι για αλλη μια φορά. Το πιο θλιβερο ειναι οτι βριζει πατοκορφα αυτούς που παλευουν για την ανατροπή ενώ για τους γελωτοποιούς και χατζηαβατες του συριζα και της ανταρσυα δεν βγαζει λεξη.

    • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 1:09 μμ #

      ΌΛΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ!
      ΚΑΝΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΣΑ ΤΟΝ ΑΝΑΥΔΟ.

  41. RedPersonality 15 Μαΐου, 2012 στις 1:21 μμ #

    Η επαφή του Υ με το «μέσο» έλληνα εργαζόμενο λόγο αποστάσεως φαντάζομαι είναι περιορισμένη και αυτό ίσως να δημιουργεί ένα πρόβλημα στις αναλύσεις του.

  42. .@ψηρίς 15 Μαΐου, 2012 στις 1:32 μμ #

    την ώρα που οι «φίλοι του λαού»
    προβάρουν κοστουμάκια,
    μετά από αγώνα,
    υπογράφτηκε η πρώτη κλαδική σύμβαση χωρίς μειώσεις,
    ενώ η εργατική τάξη μέσω των ηρώων της,
    στέκεται ακόμα όρθια,
    παρά τις σωματικές επιθέσεις
    και τις μηνύσεις που εξαπολύονται από
    τον λαγό των βιομηχάνων…
    αχ αυτή η «παραιτημένη αναποτελεσματική κυριούλα»
    και το κόμμα της με
    πόσο «πασέ» και «ντεμοντέ» πράγματα ασχολούνται
    …θέματα 2ας παρουσίας…

  43. Νικη των ταξικων σωματειων 15 Μαΐου, 2012 στις 2:00 μμ #

    πες τα ρε @ψηρις. Ευτυχως που σε διαβασα γιατι θα ποσταρα το ιδιο.
    Ρε Υ, ενταξει ο ενας μαλακας, ο αλλος μαλακας, ολοι εμεις μαλακες και συ εισαι καβλα. Ενταξει το πιασαμε το υπονουμενο.
    Η κριτικη οταν γινεται δεν γινεται αφ’υψηλου. Και εχουμε δικαιωμα και τα λαθη του λαου να επισημαινουμε και ολα. Το θεμα ειναι οτι δεν φταει ο λαος ή μονο ο λαος. Αλλο αυτο.

    Παρτε και το λινκ για τις κλαδικες συμβασεις
    http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6848890

  44. Ο ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΝΑΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ 15 Μαΐου, 2012 στις 2:14 μμ #

    1ον-Συγχαρητηρια σε οποιον οργανωσε αυτες τις νικες.

    2ον-Παρακολουθωντας το τι ειπε η Παπαρηγα χτες,τι μπουρδες με λυσσα ελεγε ο Μεντρεκας πριν λιγο στην ΝΕΤ καταλαβα στον μεγιστο βαθμο την αντιδραστικη φυση
    του αριστερισμου.Με τον καιρο που θα περνα οι μονες δυναμεις που θα κρατησετε στο εργατικο κινημα θα ειναι οι πιο φανατικοι ενω σιγουρα θα χασετε αρκετες επιρροες με τετοια γραμμη που ακολουθειτε.

    • Sentic 15 Μαΐου, 2012 στις 3:19 μμ #

      Ποιού Αριστερισμού ρε γελοίε,που θα μιλήσετε και για Αριστερισμο.Λιγο ποιο πάνω στο σχόλιο του κομπασο με δηλώσεις
      της Αλέκας,στα σχολιά σου και στην ιδεα οτι θα μπορουσε να αλλάξει λιγο πολιτικη το ΚΚε και να συνεργαστει με τις γκρουπες έβγαλες φλύκτενες και ειδες αμέσως ιδιοτέλεια και κατα τα άλλα θέλετε και Μετωπο ταξικο τενεκέδες και μαλιστα και απο τα κάτω.Με ποιους να το κάνει το ΚΚε με κατι τύπους σας εσένα; Θα πρεπε να το κάνει όμως ,ετσι για πλάκα να σας κανει προταση συνεργασίας να σας το κλείσει το γκρουπομάζεμα σας, να βλεπες πως θα τα βάζατε μεταξύ σας και θα φυλλοροούσατε κατεθείαν από την αντικκε γκαβλα που σας δέρνει τους περισσοτερους (όχι ολους ) εκει μέσα. Αυτό που δεν κάνει το ΚΚε όμως το κάνει ο Τσιπριζα και τσιμπήσατε αμέσως και αν το ΚΚε χάσει ένα δυο τις εκατο εσεις ήδη οι μισοι ειστε με το να ποδι στην νέα μεγαλη δημοκρατική παράταξη για να δώσετε και ανοχη στους κωλοτουμπες και αριστερο κώλο αμα λάχει!!

  45. ΕΛΕ οε οε οε 15 Μαΐου, 2012 στις 2:18 μμ #

    Και μια απορια. Μετα απο ΣΥΡΙΖΑ, Καμμενο, Μιχαλολιακο, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ζητα ακομα Επιτροπη Λογιστικου Ελεγχου?
    Επειδη δεν το βλεπω πουθενα.

    Σχιζοφρενη μην κανεις τους ποθους σου, εκτιμησεις.

    • .@ψηρίς 15 Μαΐου, 2012 στις 2:38 μμ #

      φανατικοί,
      σαν αυτούς τους ξεροκέφαλους τους Χαλυβουργούς,
      που δε λένε να βάλουν μυαλό
      και να ενισχύσουν την κοινωνική συνοχή και ειρήνη
      για μια πετυχημένη διαπραγμάτευση.

      ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΞΕΦΤΙΛΑ

      • Y 15 Μαΐου, 2012 στις 3:49 μμ #

        το ξέρεις φαντάζομαι ότι ένα από αυτούς τους ξεροκέφαλους ήταν υποψήφιος της Ανταρσύας. (άλλο αγωνιστικότητα άλλο τυφλός φανατισμός)

  46. θλιψη για τους οπορτουνιστες 15 Μαΐου, 2012 στις 2:55 μμ #

    «φανατικοι» φιλε, @ψηρις. Ο ταξικος αγωνας για καποιους ειναι γηπεδικος αγωνας. Αλλα μην εχεις αγχος γιατι ακομα απλωνουν το χερι της «ενοτητας»

    • ΘΛΙΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΛΙΝΙΑ 15 Μαΐου, 2012 στις 3:24 μμ #

      Ποτε ξανα δεν ξαναδα τοσο τσιτωμενο και σε αγωνια τον Μεντρεκα απο σημερα στην ΝΕΤ.Αυτο ειδα.Α!Ξεχασα αυτη η αγωνια θυμιζει λιγο Δεκ.2008. Αυτη τη φορα η ιστορια ειναι σε κρισιμη καμπη.
      Ξερω αρκετους που ειναι επιρροες του ΚΚΕ που ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ στη περιοχη που μενω.Φερεστε πολυ αυτιστικα,δεν φτανει που τωρα θυμηθηκατε την Χρυση Αυγη ο μονος σας εχθρος ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
      Σας μενει αυτη τη φορα ειτε να συνεχισετε στην ιδια ροτα με τις κλασικες συκοφαντιες ειτε να παρετε σοβαρη θεση με σοβαρη κριτικη,ακομα και απορριπτικη.
      Πολυς κοσμος σας εχει παρει πρεφα και δεν ειστε σε θεση να εξοντωσετε με φυσικο τροπο την υπολοιπη αριστερα.

      • πισω στις τρυπες σας 15 Μαΐου, 2012 στις 4:19 μμ #

        Αυτα δε τα, «Ξερω αρκετους που ειναι επιρροες του ΚΚΕ που ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ»… μιλαμε οτι ειστε ειδικοι στην χρηση της γριζας προπαγανδας…

    • Ψ. 15 Μαΐου, 2012 στις 4:38 μμ #

      Υ,
      Προφανώς και το ξέρω,
      και ασχέτως διαφωνιών,
      σήμερα δίπλα δίπλα είμασταν
      και αύριο πάλι το ίδιο.
      Φίλε μου,
      αλλού να βλέπεις για «φανατικούς».
      Ο μόνος φανατισμός που έχουμε εμείς
      είναι ενάντια στους ΑΣΤΟΥΣ
      και σε όσους θέλουν να μας συμβιβάσουν μαζί τους.

      Ταξική ενότητα σε γραμμή ρήξης

  47. θλιψη για τους οπορτουνιστες 15 Μαΐου, 2012 στις 3:32 μμ #

    Κριμα ρε «ΘΛΙΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΛΙΝΙΑ». Και σε ειχα συμπαθησει. Αντε πισω στην τρυπα σου τωρα…

  48. θλιψη για τους λαγους 15 Μαΐου, 2012 στις 3:38 μμ #

    Και δεν ειμαι σταλινικος, λυπαμαι που στο λεω. Σε λυπαμαι ετσι κι αλλιως.

  49. luckystrike 15 Μαΐου, 2012 στις 3:43 μμ #

    Tα νικνειμ παντως εχουν αναβαθμιστει θεαματικα το τελευταιο διαστημα…

    Α,και αυριο στις φοιτητικες ολοι ΕΑΑΚ…

    • Sentic 15 Μαΐου, 2012 στις 3:51 μμ #

      εννοειτε,τι αλλο θα μπορουσαμε άλλωστε!!!

      • luckystrike 15 Μαΐου, 2012 στις 3:53 μμ #

        Nαι,αυτο λεω κι εγω…

  50. Sentic 15 Μαΐου, 2012 στις 4:18 μμ #

    μα ολοι αυτο λέμε,μην το επαναλαμβάνουμε!!

  51. Κάποιος 16 Μαΐου, 2012 στις 10:03 πμ #

    Lucky, έχω έναν φίλο που σπουδάζει στο Αγρίνιο. Τι να του πω να ψηφίσει, ΕΑΑΚ ή ΑΡΕΝ;

Αφήστε απάντηση στον/στην RedPersonality Ακύρωση απάντησης