Ανταποκρίσεις από την Παναττική Απεργία

17 Ιαν.

ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ.

Eνώ η ελληνική αστική τάξη βαδίζει προς τη χρεοκοπία της, η ΕΕ πασχίζει να συμφωνήσει μια νέα αντιλαϊκή συνθήκη και η Μάργκαρετ Θάτσερ στριφογυρνάει στο θανατικό κρεβάτι της. Ενώ ο Παπαδήμος – Βενιζέλος »διαπραγματεύονται» τη μεγαλύτερη προδοσία από καταβολής ελληνικού κράτους με τη μεταφορά των ελληνικών ομολόγων στο βρετανικό δίκαιο.

Ο ΛΑΟΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

Advertisements

95 Σχόλια to “Ανταποκρίσεις από την Παναττική Απεργία”

  1. Y Ιανουαρίου 17, 2012 στις 1:45 πμ #

    »Το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Μετάλλου Ν. Μαγνησίας «Μήτσος Παπαρήγας», συνεχίζοντας τις προσπάθειες για την οργάνωση του αγώνα στον κλάδο Μετάλλου, ενάντια στην επίθεση που δέχεται, έχει προκηρύξει νέα 24ωρη απεργία για όλο τον κλάδο του μετάλλου στη Μαγνησία, για την ερχόμενη Τρίτη 17 Γενάρη.»

  2. λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 17, 2012 στις 8:23 πμ #

    Ο ρόλος της ΓΣΕΕ είναι απλώς απίστευτος.
    Εντελώς απροσχημάτιστη υποστήριξη της κυβέρνησης του μαύρου μετώπου.
    Η ευθύνη όμως, δεν είναι μόνο αυτή των ηγεσιών. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και ας μην προσπαθούμε να βρούμε αφορμές για τη μη συμμετοχή μας στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις.
    Ο κάθε εργαζόμενος ατομικά, φέρει ακέραια την ευθύνη για το μέλλον του.

  3. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 17, 2012 στις 10:05 πμ #

    Εργοδοτικός συνδικαλισμός, εργατικό κέντρο και εργαζόμενοι της Χαλυβουργίας Βόλου σε αγαστή συνεργασία με τα ΜΑΤ και μπράβους περιφρουρήσαν το κύρος του Μάνεση και του κεφαλαίου σήμερα. Ο συντονισμός όλων των μαχώμενων δυνάμεων, οι Γενικές Συνελεύσεις στους χώρους δουλειάς και η ρήξη με τον επίσημο συνδικαλισμό είναι όχι μόνο όρος νίκης και ανατροπής αλλά και προϋπόθεση επιβίωσης των εργαζομένων και της κοινωνίας. Kαι η η αριστερά να αναλάβει τις ευθύνες της για την κοινη δραση και το ενιαιο εργατικο μετωπο. Αν δεν το κανει αυτό η εργατικη ταξη και παλι θα την βαλει στο περιθωρειο.

  4. Y Ιανουαρίου 17, 2012 στις 12:39 μμ #

    νέα από τις συγκεντρώσεις κι εδώ
    http://news.radiobubble.gr/
    κάποιοι κάψαν το ‘άπαρτο κάστρο’
    http://news.radiobubble.gr/

  5. Y Ιανουαρίου 17, 2012 στις 1:30 μμ #

    συμβολική κατάληψη ταμείου ανεργίας στις Βρυξέλλες ενάντια στις περικοπές από τις comites action
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.131992860253602.24703.110424332410455&type=1

    Και το τρακτ της εκδήλωσης τους για τους χαλυβουργούς
    http://solidarity-greece.blogspot.com/2012/01/comites-action-europe-soiree-de.html?showComment=1326802520856#c8854083801797623663

  6. compasso Ιανουαρίου 17, 2012 στις 3:40 μμ #

    επίθεση σε αστυνομικό της αντιτρομοκρατικής (!!!) που «συμμετείχε» στη πορεία ένοπλος.

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 17, 2012 στις 6:09 μμ #

      Κίνδυνοι του επαγγέλματος.:D
      Να διεκδικήσουν βαρέα και ανθυγιεινά.

  7. compasso Ιανουαρίου 17, 2012 στις 4:06 μμ #

  8. Αναυδος Ιανουαρίου 17, 2012 στις 4:32 μμ #

    Μεγάλη η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στην Ομόνοια όπου μιλησε και ο Σιφωνιός. Πορεία στο υπ. Εργασίας όπου έγινε συνάντηση με Κουτρουμάνη (μάλλον άκαρπη)
    Ελαχιστος κοσμος στην συγκεντρωση του ΕΚΑ οπου οικοδομώντας την εργατικη ενοτητα βρεθηκαν αγκαζε ΠΑΣΚΕ , ΑΠ, Ανταρσυα και λοιποι. Ο συντονισμός αφαντος από τη σανταροζα (μονο ενα πανω της ΤΠ (ΚΚΕ μλ ή το αντίστροφο)

  9. AntonXXXXX Ιανουαρίου 17, 2012 στις 4:40 μμ #

    Πως ηταν η συμετοχη στην απεργια;
    Τι ακριβως εγινε στον Βολο;

  10. ένας στρατολάτης Ιανουαρίου 17, 2012 στις 4:56 μμ #

    Το ΠΑΜΕ είχε περί τις 10-12 χιλιάδες κόσμου. Ικανοποιητικά τηρουμένων των αναλογιών (24ωρη Μετρό).
    Στις 11:15 στην Κλαυθμώνος βρίσκονταν 150 άτομα και στη Σανταρόζα 50. Μετά το τέλος της συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ ανέβηκα στη Σταδίου όπου πλέον βρίσκονταν καμιά 200αριά άτομα (Σανταρόζα) μεταξύ των οποίων και ο Συντονισμός (είχε σχετικό πανώ) και καμιαδυό χιλιάδες (σκάρτες) μετά την Κλαυθμώνος. Όσο μπόρεσα να δω οι αναρχικοί ήταν η πλειοψηφούσα δύναμη.

  11. AntonXXXXX Ιανουαρίου 17, 2012 στις 5:01 μμ #

    ένας στρατολάτης

    Τιποτα ποιοτικα στοιχεια;
    Καινουργιες συμμετοχες κτλ;

  12. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 17, 2012 στις 6:12 μμ #

    Η απεργία σαν απεργία ήταν αποτυχημένη. Ακόμα και χώροι που παραδοσιακά απεργούσαν αυτή τη φορά είτε πήραν απόφαση για στάση εργασίας Είτε δεν πήραν καθόλου. Κατά συνέπεια και οι συγκεντρώσεις ήταν αμαζες και δεν θύμιζαν σε τίποτα ακόμα και την τελευταία πανεργατική που δεν ήταν από τις καλύτερες. Για αυτό υπάρχουν εξηγήσεις άλλα είναι άλλης ώρας συζήτηση. Τώρα οι συγκεντρώσεις κατά την εκτίμηση μου ήταν : ΠΑΜΕ 4000 με 5000, ΕΚΑ 2000, συντονισμός όταν ξεκίνησε η πορεία 1500,επισης καμιά 300 η αναρχία. Στην συγκέντρωση του ΕΚΑ μίλησαν εργαζόμενοι από εργατικούς χώρους που είναι σε απεργία επίσχεση κλπ μίλησαν καμιά δεκαριά από ότι έμαθα . Στην συγκέντρωση του ΠΑΜΕ μίλησε ο Σιφωνιος, δεν ξέρω αν τελικά επέτρεψαν να χαιρετήσουν άλλοι απεργοί εργαζόμενοι όπως ζητήθηκε από όσο γνωρίζω (ελευθεροτυπία Αλτερ κλπ.

    Άναυδε μάλλον δεν θα ήσουν στην συγκέντρωση γιατί προφανώς θα δούλευες. Δεν μπορείς να λες τέτοια χοντράδα και να πέρασες έστω και ένα χιλιόμετρο μακριά.

  13. Y Ιανουαρίου 17, 2012 στις 6:17 μμ #

    δυνατή η εικόνα από το Βόλο,

    Ο Ρεντ Περσονάλιτυ έδωσε αυτό το λινκ στο Νιουζγουάιρ.
    Εργάτες αγκαλιά με τα ΜΑΤ απέναντι σε εργάτες από το φάσμα των ταξικών δυνάμεων.
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1369781

  14. Αναυδος Ιανουαρίου 17, 2012 στις 6:23 μμ #

    Πινοκιο ποιο το ψεμα
    οτι εισασταν ομου με πασκε-απ στην κλαυθμωνος ?. Το πανω της ανταρσυας το εβαλαν εκει πασοκοι η συριζαιοι ?

    απο τα νουμερα σου πολλαπλασιασε τον κοσμο του ΠΑΜΕ χ 3 και διαρεσε την ενωμενη αριστερά δια 3 και εισαι μεσα

    Στις 11 που περασα εγω στη σανταροζα ηταν δεν ηταν 50 ατομα και στην κλαυθμωνος 100-150

  15. compasso Ιανουαρίου 17, 2012 στις 6:51 μμ #

    το ΕΚΑ ξεκίνησε στις 1 παρά σχεδόν. Ποιες 11 ρε Άναυδε;

  16. Αναυδος Ιανουαρίου 17, 2012 στις 7:06 μμ #

    η συγκεντρωση του ΕΚΑ (και του συντονισμού) ηταν στις 11:00 οταν μαλιστα περασα εγω φωναζαν τα μεγαφωνα να κατεβουν στο δρομο για να αρχισουν οι ομιλιες Τωρα ποσο καθησαν αν ηρθαν και αλλοι απο τα γυρω καφενεια δεν με απασχολεισε (αλλωστε επρεπε να παω στη συγκεντρωση του ΠΑΜΕ).

  17. Manuel Ιανουαρίου 17, 2012 στις 7:42 μμ #

    ..η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ξεκίναγε απο Αιόλου και Σταδίου, και αγκαλιάζοντας την πλατεία Ομόνοιας έφτανε μέχρι την αγ. Κωνσταντίνου,έχοντας κοσμο πάνω στην πλατεία ,καταλαμβάνοντας το κομμάτι απο τις κερκίδες και δώθε ενώ είχε κόσμο και προς Αθηνάς και προς Αιόλου (λιγο) έχοντας συνολικά μια μέτρια πυκνότητα. Πέρα απο την ελληνική χαλυβδουργία υπήρχαν εργαζόμενοι απο τις αλουμινοβιομηχανίες του Περιστερίου, απο έτοιμα σκυροδέματα κτλ ενώ χαιρέτησε και εκπρόσωπος του συντονιστικου των δημόσιων φορέων που καταργούνται(απο το ΙΓΜΕ). Αν ο κόσμος που καταλάμβανε αυτόν τον χώρο ήταν 4000,τότε πραγματικά οι πορείες των πρωτοβάθμιων δεν πρέπει να έχουν ξεπεράσει ποτέ τα..1000 άτομα. Όσο για τους εργαζόμενους του Άλτερ έχουν χαιρετήσει και παραβρεθεί σε άλλες πορείες του ΠΑΜΕ..άρα αυτά που γράφονται απο ορισμένους (και) εδώ έιναι για να αποκρύψουν ότι οι διασπαστες της εργατικής τάξης είναι το συνοθέλευμα (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ) που κρατάει τον λίγοστο έστω, αλλά αγωνιζόμενο κόσμο του μακρυά απο τις μαζικες συγκεντρώσεις του ταξικού κινήματος και μάλιστα με πλαίσιο σαφώς λιγότερο προοδευτικό,κι ας το στολίζουν με όσες φανφάρες θέλουν.. οι κυλιόμενες απεργίες που δήθεν ζητάνε (αλλά δεν τολμάνε να αναφέρουν στα σωματεία που ελέγχουν) είναι εδώ και τα σωματεία τους ήταν στην ομόνοια..η απεργία έγινε για αλληλεγγύη στους απεργους της χαλυβδουργία..αυτοί όμως φρόνισαν ο κόσμος τους να μείνει μακρυα απο τους απεργους..

  18. ένας στρατολάτης Ιανουαρίου 17, 2012 στις 7:54 μμ #

    Χωρίς καμία διάθεση στρογγυλοποίησης, να γίνω λίγο πιο αναλυτικός γιατί βλέπω διαφωνίες.
    Κατέβηκα με τα πόδια και πέρασα από την Κλαυθμώνος στις 11:15. Γύρω στα 150 άτομα, το πολύ 200 βρίσκονταν στο οδόστρωμα της Σταδίου. Στη Σανταρόζα όπου είχε προσυγκέντρωση ο σύλλογός μου δεν ήταν κανένας από τους δικούς μου παρά καμιά 50αριά σκόρπιοι. Ανάμεσα Σανταρόζα και Μπενάκη ξεκινούσε το ΜΑΣ και ο κόσμος πύκνωνε μετά την Αιόλου. Η Ομόνοια ήταν γεμάτη στο μισό μέρος προς Αθηνάς. Δεν είδα τι γινόταν προς Πειραιώς και Αγ.Κωνσταντίνου. Έφυγα μόλις το ΠΑΜΕ άρχισε να κατηφορίζει προς Πειραιώς. Γυρίζοντας προς Σταδίου είδα ότι είχε μαζευτεί κόσμος και γέμιζε πλέον την Αιόλου μέχρι Χαυτεία και μέχρι την αρχική θέση (ανάμεσα Σανταρόζα και Μπενάκη) αρκετά πυκνά.
    Στη Σανταρόζα ήταν το Συντονιστικό και κάποια πρωτοβάθμια με τα πανώ τους, καμιά 200αριά άτομα στο σύνολο. Πολύ πιο πάνω (θα ήταν κατά τις μία παρά δέκα) ήταν ένα μαζικό αναρχικό μπλοκ το οποίο προσπέρασα και βγήκα στο Σύνταγμα όπου ήταν διάφορα μπλοκ που ανέβαιναν προς Αμαλίας.

  19. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 17, 2012 στις 8:35 μμ #

    Manuel
    Αυτό που περιγραφείς δεν το αρνούμαι, όμως εκεί που φαίνονται τα πραγματικά νούμερα είναι όταν ξεκινά η πορεία. Εκτιμώ λοιπόν ότι όταν έφτασε η κεφαλη στο υπουργείο εργασίας οι τελευταίοι ήταν στην ομόνοια αυτοί δεν είναι δέκα χιλιάδες.

    Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης για τα έτσι και αλλιώς μικρά νούμερα να διευκρινίσω ότι ο κόσμος που πλαισίωσε το μπλοκ Συντονισμού βασικά ήρθε μετά τις 12 η πορεία ξεκίνησε την ώρα που λέει ο κομπασο, δεν πρέπει κανένας μας να είναι ευχαριστημένος ειδικά από την συμμετοχή στην απεργία. Ήταν μια απεργία χωρίς απεργούς, Αν εσύ είσαι ευχαριστημενος, μάλλον δεν θα έχεις σχέση με απεργούς.

    Μα είναι απάντηση αυτή που δίνεις «Όσο για τους εργαζόμενους του Άλτερ έχουν χαιρετήσει και παραβρεθεί σε άλλες πορείες του ΠΑΜΕ..» το ερώτημα είναι γιατί δεν επέτρεψαν σε εργαζόμενους από άλλους κλάδους να χαιρετήσουν, οι εργαζόμενοι σας το πρότειναν με ενωτική αγωνιστική διάθεση, είναι και αυτοί διασπαστές? τι φοβόταν μην τους μολύνουν? Τώρα για το ποιοι διασπούν και ποιοι όχι άστο καλύτερα.
    Για ποιες κυλιόμενες απεργίες λες? Σε ποιον χώρο έχει διατυπωθεί αυτή η πρόταση?
    Για δες εδώ το πλαίσιο του συντονισμού http://syntonismos.blogspot.com/ που έχεις διαφωνία?
    Γιατί το αποκαλείς «πλαίσιο σαφώς λιγότερο προοδευτικό, κι ας το στολίζουν με όσες φανφάρες θέλουν» Τι εννοείς «προοδευτικό»!!
    Ποια «σωματεία τους ήταν στην ομόνοια»?

    • Manuel Ιανουαρίου 17, 2012 στις 11:50 μμ #

      ..τα σωματεία των χαλυβδουργών και των εργατών απο τις αλουμινοβιομηχανίες που βρίσκονται σε μακροχρονες κινητοποιήσεις εννοούσα..και που ήταν στην ομόνοια..και αναφέρομαι στις κατηγορίες που κατα καιρούς εκτοξεύατε προς το ΠΑΜΕ ότι δεν συμβάλλει σε πολυήμερες κινητοποιησεις,αν και απο οταν έγινε ο συντονισμος των πρωτοβάθμιων το ΝΑΡ τουλάχιστον το ψιλοσταμάτησε (εν αντιθέσει με το ΣΕΚ που προφανώς δεν έχει πρόβλημα να πει..οτιδήποτε).
      Η συμμετοχή του κόσμου στην απεργία προφανώς και δεν ήταν καθόλου ικανοποιητική, και κατά την γνώμη μου απέχουμε ακόμα αρκετά απο το να αποκτήσουν οι απεργίες πραγματικά πανεργατικα χαρακτηριστικα (και ναι έχω σχέση με τους απεργους..είμαι και γω ένας και για αυτό καιγομαι να είναι κατα το δυνατον περισότεροι). Και το πρόβλημα αυτό υπάρχει ακόμα και σε απεργίες με πιο μαζικες πορείες απο την σημερινη.
      Αλλο αυτό όμως και άλλο να προσπαθούμε να μαγειρέψουμε νούμερα και συσχετισμούς για να δημιουργήσουμε εντυπώσεις και να περιχαρακώσουμε τον χώρο μας . Και αν και πιστεύω ότι το ΠΑΜΕ ήταν πάνω απο 10.000 (που οκ δεν είναι κανα τρελλό νουμερο) το να λες τώρα ότι δεν ήταν δα 10.000 ενώ μόλις πριν έγραψε 4000-5000 δεν μου φαίνεται και πολύ συνεπες.. Και προφανώς αυτά τα μαγειρέματα προσπαθούν να κρύψουν το ποιοι είναι οι διασπαστες (δεν μπορεί να είναι οι 10.000 απέναντι στους 1000, πως να το κάνουμε δεν θα τα γυρίσουμε όλα ανάποδα κατα το συμφέρον μας). Και δεν θα φοβηθουν οι 10.000 που φωνάζουν «χωρις εσένα γρανάζι δεν γυρνα» μηπως μολυνθούν, αλλά μάλλον η καμιά ντουζίνα «ηγεσίες» ανησυχούν για τους χίλιους που λεν για ελικόπτερα και αργεντινες (και τους δίνουν λόγο ύπαρξης) μην και δούνε την μαζικότητα και τα συνθήματα του ΠΑΜΕ απο κοντα και όχι μέσω ελευθεροτυπίας ..
      Στην απάντηση για το alter όπου χωρις να ξέρεις κάτι σίγουρα, το θέτεις ως ερώτημα, σου απαντώ ότι έχουν χαιρετίσει παλιότερα σε συγκέντρωση του ΠΑΜΕ, άρα δεν έχουμε κάτι μαζί τους.
      Τώρα όσον αφορά τα πρωτοβάθμια,τυγχάνει να έχω εικόνα απο πρώτο χέρι,και απο την αρχή της κρίσης έχουν υποστηρίξει πολλά και διάφορα μεσα σε σωματεία (και εκτός..κειμένου) εκτός απο το ότι η κρίση είναι καπιταλιστική και ο εχθρος είναι τα μονοπώλια που πρέπει να κοινωνικοποιηθούν. Σε καμιά περίπτωση δεν λέω ότι το πλαίσιο είναι δα και..ΠΑΣΟΚ.. αλλά όσο δεν ξεκαθαρίζει το τελευταίο ζήτημα, απλά δεν το εμπιστεύομαι. Και κυρίως δεν εμπιστεύομαι αυτούς που κρατάνε τν γνώση μυστική απο τους εργάτες (στο όνομα του να τους προσεγγίσουν και ας μένουν περιχαρακωμένοι στα πανεπιστήμια δεκαετίες τώρα), γιανα την αποκαλύψουν άραγε πότε?

  20. Manuel Ιανουαρίου 17, 2012 στις 11:52 μμ #

    http://erodotos.wordpress.com/2012/01/17/video-pame-apergia-17-1-2012/

  21. Y Ιανουαρίου 18, 2012 στις 12:33 πμ #

    Από Βόλο
    http://www.magnesianews.gr/News/?EntityID=737b8336-8338-47c1-a390-d73d197ced9c

    http://www.ert.gr/BOLOS/1346-Bolos-Chwris-%C2%ABparatragoyda%C2%BB-h-apergiakh-sygkentrwsh-exw-apo-th-Chalyboyrgia

    Πάντως η εικόνα που δίνεται είναι ότι ο Συντονισμός Πρωτοβάθμιων είναι σε γενική αποσάθρωση (σε αντίθεση με το ΠΑΜΕ). Έχει ο Μίχος ή κάποιος άλλος κάποια σοβαρή εξήγηση γι’αυτό?

  22. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 12:33 πμ #

    Σεβαστή η προσέγγιση σου άλλα δεν συμφωνώ με αυτή. Και οι 10000 και οι 1000 και οι 5000, δυστυχώς φίλε μου είναι απειροελάχιστα μεγέθη μπροστά στο κομμάτι της εργατικής τάξης που σήμερα δεν απείργησε. Φαντάζει γελοία η αντιπαράθεση για τα νούμερα την στιγμή που όλα γύρω βοούν ότι κάτι δεν κάνουμε καλά. Ας ψαχτούμε όλοι μας.

    Το σύνθημα «γρανάζι δεν γύρνα» δεν είναι δα και του ΠΑΜΕ, είναι παλιό σύνθημα που το φώναζαν ακόμα από την δεκαετία του 60, και μη σου φανεί περίεργο το επανέφερε αρχικά η αναρχία στις αρχές της δεκαετίας του 90 και μετά επανήλθε στις απεργίες για το ασφαλιστικό του Γιανιτση κατά κύριο λόγο από το σωματείο των βιβλιουπαλληλων

  23. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 12:42 πμ #

    Τα νουμερα ειναι αυτα που ειπα. Φυσικα δεν υπαρχει καμια συγκριση των 5000 με τους 1000 και τα δυο ομως ειναι αθλια ως προς την συμετοχη εργαζομενων. Δεν καταλαβαινω τι ενοεις «αποσαθρωση»

  24. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 12:47 πμ #

    Δες και αυτο
    http://www.narnet.gr/

  25. kolokotronis Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:01 πμ #

    Ρε Μίχο, πώς στο διάολο να συζητήσουμε σοβαρά μαζί σου γιά ουσιαστικά ζητήματα της σημερινής απεργίας, όταν με το καλημέρα, στο πρώτο σου σχόλιο, μας φλομώνεις στην μπαρούφα;

    Το Antinews γράφει:

    «Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αθήνας (ΕΚΑ) και τα έξι Εργατικά Κέντρα της Αττικής οργάνωσαν απεργιακή συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος η συμμετοχή στην οποία εκτιμάται γύρω τις 2.000.
    Την ίδια ώρα, συγκέντρωση πραγματοποίησε και το ΠΑΜΕ στην Ομόνοια, με πορεία προς το υπουργείο Εργασίας, στην οποία εκτιμάται ότι συμμετείχαν γύρω στις 10.000 απεργοί.»
    Και καλά, πες ότι το Antinews δεν το γουστάρεις.

    Το Indymedia γράφει:

    «Ο κόσμος μάλλον περίμενει επανάσταση από τον
    από Κρόνο 15:52, Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

    Η πορεία γενικά είχε λιγότερο από τον αναμενόμενο κόσμο.
    Καμμιά 10αριά χιλιάδες του ΠΑΜΕ και σια που είχαν μαζευτεί γύρω από την εξέδρα που είχε στηθει στην Πλ.Ομονοίας και αφου τελειωσαν τα θέατρα και οι ομιλίες ξεκίνησαν πορεία προς το Υπ. Εργασίας όπου παρέμειναν και παρέδωσαν κάποιο ψήφισμα.
    Στο Σύνταγμα η άλλη πορεία από τα Προπύλαια (Α/α, σωματεία βάσης, Ροσινάντε κτλ.) κατά τις 13:00 είχε λιγότερο κόσμο (γύρω στους 3-4 Χιλιάδες) γύρω από την πλατεία.»

    Τι λες; Παίζει, το Indymedia, που κατά καιρούς έχει γράψει απίστευτες μαλακίες για τους αριθμούς των συγκεντρώσεων του ΠΑΜΕ (ούτε τους μισούς από την πραγματικότητα), αυτή τη φορά να τού φουσκώνει τα νούμερα;
    Έλεος με την πάρτη σου, τελικά.
    Τόσο πολύ σε τυφλώνει η αντι-ΠΑΜΕ υστερία σου;

  26. AntonXXXXX Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:10 πμ #

    Η Ζουγκλα, που παντα ριχνει χοντρα το ΠΑΜΕ, μιλησε για 7 000.

  27. Y Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:12 πμ #

    H πιο αισιόδοξη ερμηνεία της σημερινής απεργίας που είδα – ίσως και υπερβολική (?)
    http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6246:maziki-symmetoxi-panattiki-apergia&catid=91:er-kinitopoiiseis&Itemid=274

    Οι χαλυβουργοί ισχύει ότι χαιρέτησαν και στην Κλαυθμώνος?

    αν ναι, εγω δεν έχω παρά να δηλώσω εντυπωσιασμένος με αυτούς τους αγωνιστές εργάτες που είναι παντού συζητάνε με όλους, αγριεύουν μόνο σ’αυτούς που το αξίζουν.

    »Στην απεργιακή συγκέντρωση των εργατικών κέντρων στην Πλ. Κλαυθμώνος τον αγωνιστικό τόνο έδωσαν οι εργαζόμενοι των χώρων που βρίσκονται σε καταλήψεις, απεργίες και επισχέσεις εργασίας, δηλαδή του ΑΛΤΕΡ, της Χαλυβουργίας, της Ελευθεροτυπίας, της Γερολυμάτος Cosmetics, της Άλεξ Πακ, της ALAPIS, της Νοtos Galleries, του ΙΓΜΕ, του Ωνασείου και του Ερρικος Ντυνάν. Εκπρόσωποι αυτών των σωματείων μίλησαν στην συγκέντρωση μεταφέροντας το αγωνιστικό και αλληλέγγυο μήνυμά τους.»

    Έχουν αλήθεια συναντηθεί αυτά τα σωματεία σε μια σύσκεψη? Κάποιοι στο Γκράνμα με έχουν κριτικάρει στο παρελθόν ότι στην ουσία ζητάω μέτωπο κορυφών. Κρίνεις κανείς ότι υπάρχει δυνανατότητα δημιουργίας συντονιστικού μακροπρόθεσμων απεργιών μαζί με άλλους φορείς που μπορεί να προστεθούν για σ΄σύταση μετώπου βάσης?

    Συνέντευξη Σιφωνιού και στην »Εποχή»
    http://aristerovima.gr/details.php?id=3078

  28. AntonXXXXX Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:17 πμ #

    Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω εγω (απο το εξωτερικο που βρισκομαι) ειναι η αντοχη της ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ στα σωματεια, συνδικατα, Εργατικα Κεντρα.
    Ενω το ΠΑΣΟΚ καταβαραθρωνεται εκλογικα, ζει και βασιλευει εκει που επρεπε να ειχε εξαφανιστει.

    Αυτος ο αγωνας δεν μπορει να εχει θετικα αποτελεσματα με τους εκπροσωπους των βιομηχανων στο τιμονι.

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:54 πμ #

      Αν μπορούσες να έχεις μια ιδέα για τα κριτήρια με τα οποία ψηφίζουν οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ και στο δημόσιο, τον εργατοπατερισμό και τα ρουσφέτια που κάνουν οι εργατοπατέρες σε συνεργασία με τις κομματικές διοικήσεις, για να εξασφαλίσσουν τις ψήφους των εργαζόμενων, θα καταλάβαινες απόλυτα.
      Για μια απλή αλαγή θέσης εργασίας, ο εργαζόμενος δίνει την ψήφο του. Οι μπλέ και κυρίως οι πράσινοι διευθυντές, προκειμένου να εγκρίνουν υπερωρίες, εργασία εκτός έδρας κλπ, εκβιάζουν τις ψήφους των εργαζόμενων.
      Για να γίνει κανείς προϊστάμενος, έστω χαμηλώτατης βαθμίδας, πρέπει να μπει υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚΕ ή της ΔΑΚΕ.
      Τώρα, με την απειλή της εφεδρίας ή της απόλυσης, μαντρώσανε κόσμο με το ότι θα τους προστατεύσουν.
      Και πάει λέγοντας….
      Με λίγα λόγια. Οι εργατοπατέρες της ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ, αντί να ασχολούνται τουλάχιστον με τα εργασιακά , δεν μιλάω από ταξικής σκοπιάς, όλο τους τον χρόνο τον αφιερώνουν στο πως θα εφεύρουν ρουσφέτια, στο πως θα εκμεταλευτούν τις καταστάσεις για να μαντρώσουν τους εργαζόμενους.

  29. fix Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:19 πμ #

    Όπως και την προηγούμενη φορά έτσι και τώρα το ψευτοΚΚΕ έβαλε πούλμαν και μετέφερε ανθρώπους του από την Αθήνα και από γειτονικούς νομούς της Θεσσαλίας. Το πολύ 10 εργαζόμενους κατάφερε να φέρει από τον Ασπρόπυργο και όλοι οι άλλοι, καμιά 200ρια τώρα, ήταν σε μεγάλο βαθμό φοιτητές και λίγοι καθηγητές. Πάλι συγκεντρώθηκαν στις 4 το πρωί έξω από το εργοστάσιο και πάλι ήθελαν να κλείσουν την πύλη του.
    Αλλά αυτή τη φορά οι εργάτες ήταν έτοιμοι. Το βράδυ ήταν εκεί η κανονική βάρδια της παραγωγής μαζί με τη διοίκηση του σωματείου και από πολύ νωρίς, πιο νωρίς από τους κνίτες ακόμα και από τις 9 το βράδυ, ήταν εκεί εργαζόμενοι από όλες τις βάρδιες.
    Ταυτόχρονα οι εργάτες είχαν συμπαραστάτη τους το σωματείο των φορτηγατζήδων του Βόλου. Είναι πολλές οι νταλίκες, που πάνε καθημερινά το μετάλλευμα στο εργοστάσιο και βγάζουν από αυτό τα έτοιμα σίδερα. Οι οδηγοί παρέταξαν τις νταλίκες τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορούν πια οι εισβολείς του ΠΑΜΕ να κλείσουν την πύλη του εργοστασίου με τα πούλμαν τους. Αυτό το ενιαίο μέτωπο νταλικιέρηδων- εργατών πρόκυψε από την κοινή τους εντελώς ζωτική ανάγκη να μην κλείσει το εργοστάσιο αλλά και στη συνέχεια από την κοινή δημοκρατική τους οργή ενάντια στους εισβολείς από την επίθεσή τους της 12 του Γενάρη. Ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι είχαν καλέσει τον τύπο και τα τοπικά κανάλια.

    Αλλά πως να σηκώσουν το ηθικό των επίδοξων εισβολέων τα ηλεκτρικά κύμβαλα όταν οι πραγματικοί βιομηχανικοί εργάτες είχαν σηκώσει απέναντί τους στο εργοστάσιο μια σειρά πανώ με συνθήματα όπως «ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΟΥΦΑΡΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ», «ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ» (που το υπέγραφε το σωματείο αυτοκινητιστών Μαγνησίας) ενώ δέσποζε ένα πελώριο πανώ 10 μέτρων που έγραφε: «ΚΑΤΩ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ»; Αυτό το πανώ δεν συμβολίζει μόνο τη μάχη που δίνουν οι χαλυβουργοί της Θεσσαλίας για τη δουλειά και για τη ζωή τους αλλά σηματοδοτεί αντικειμενικά και μια νέα ιστορική στιγμή για το εργατικό και γενικότερα το δημοκρατικό κίνημα στην Ελλάδα. Και τούτο γιατί δεν σηκώθηκε σαν μια έκφραση στιγμιαίας οργής ενάντια σε μια στιγμιαία άδικη και βίαιη πράξη. Σηκώθηκε σαν έκφραση συσσωρευμένης αρνητικής πείρας δεκαετιών, πείρας όχι μόνο των εργατών, αλλά όλου του λαού, όλης της κοινωνίας ενάντια στο πιο καταστροφικό των παραγωγικών δυνάμεων οπότε και της εργατικής τάξης, στο πιο αλαζονικό και στο πιο φασιστικό πολιτικό ρεύμα της χώρας. Και η καταγγελία δεν διατυπώθηκε μόνο συλλογικά από ένα πανώ. Εκφράζοντας όλο αυτό τον κόσμο τόσο ο πρόεδρος του ΔΣ του σωματείου των εργαζομένων του εργοστασίου όσο και ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών Μαγνησίας μίλησαν στο πιο μεγάλο τηλεοπτικό κανάλι της Θεσσαλίας, το TRT (η συνένετυξή τους προβλήθηκε στις 9μμ σήμερα) και κατήγγγειλαν ανοιχτά το ΠΑΜΕ σαν φασίστες. Ο πρώτος τους δήλωσε ότι μόνο οι ίδιοι οι εργαζόμενοι έχουν δικαίωμα να αποφασίζουν για τη δουλειά τους και το μέλλον τους και κανένας άλλος αντί γι αυτούς. Ο δεύτερος είπε ότι από το εργοστάσιο δεν ζουν μόνο οι εργαζόμενοι σε αυτό άλλά άλλες 400 οικογένειες και δεν θα αφήσουν το ΠΑΜΕ να τις καταστρέψει.

    http://oakke.blogspot.com/2012/01/blog-post_17.html?spref=fb

  30. AntonXXXXX Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:22 πμ #

    Υ
    Ο Σιφονιος εχει συναντησει τα παιδια του ΑΛΤΕΡ και της Ελευθερυτυπιας.

  31. compasso Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:41 πμ #

    αν υποψιαστώ ότι οακκίτης σχολιάζει στο blog που συμμετέχω θα νιώσω πολύ περήφανος, όχι μαλακίες.

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 9:22 πμ #

      Ουάου!!!
      Χρόνια είχα να διαβάσω τέτοια ρητορική.
      Τύφλα να χει ο Καρατζαφύρερ!!

  32. Y Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:56 πμ #

    Ουπς λάθος αδέρφια, η συνέντευξη Σιφωνιού είναι η προχθεσινή από »Πριν». Δε ξέρω πώς μου ήρθε η »Εποχή».

    ‘Ελα μωρή ΟΑΚΚΕ! Μόνο φασίστες? Ρωσόδουλοι φασίστες συνεργάτες της Χαμάς, και καλυπτόμενοι από Πεκίνο – Τεχεράνη. Κι ο Παπαδήμος ο νέος Λένιν.

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 9:37 πμ #

      Τέτοιες χαρές έκανε και ο Τρότσκυ με την προοπτική της νίκης των ναζί επί της Σοβ. Ένωσης και μετά παραπονιόταν που σηκωθήκαν τα σφυριά και τον βαράγανε.

  33. Κασπερ Ιανουαρίου 18, 2012 στις 2:20 πμ #

    Εεειιιι ψιτ! Μπυρα Φιξ? Κι απο τη Θεσσαλονικη ειχε φερει κοσμο το «ψευτοκουκουε», μη μας σνομπαρεις εμας τους ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ. Και τα εκπληκτικα εργοδοτικα πανω που λατρευεις, σπαραξικαρδια οχι αστεια. Ολοι γι αυτα μιλουσαμε. Και δεν κανω πλακα. Δεν θα ελεγα ποτε ψεματα σε εναν παπα.

    Δινω μερικες ιδεες για μελλοντικα αντιΚΚΕ-φιλοεργοδοτικα πανω: «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ», «ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ», «ΥΨΗΛΑ ΚΕΡΔΗ-ΥΨΗΛΟΙ ΜΙΣΘΟΙ», «ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ-ΚΛΕΙΣΤΟ ΨΕΥΤΟΚΚΕ», «ΕΞΩ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΚΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ», «ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΤΟ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΡΩΣΟΚΙΝΕΖΟΔΟΥΛΟ ΠΑΜΕ-ΚΚΕ» (αυτο παιζει και να υπαρχει). «ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΑΝΩ, ΕΝΝΟΟΥΣΑΜΕ ΨΕΥΤΟΚΚΕ». Αλλα εβαλα πολλα, μαλλον δεν φτανετε ολοι να τα κρατατε. Μπορειτε ομως να τα κανετε αυτοκολλητα. Σε αμερικανικη εταιρεια.

    ΥΓ: Αν απαντησει, λουστειτε τον. Εγω τρολλαρα και την κανω με απαραμιλλη γεναιοτητα.

  34. βουρνούκιος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 2:24 πμ #

    βρε παιδιά του ΚΚΕ πάλι χυνεται χολή για τις άλλες ταξικές δυνάμεις;

    Ημαρτον πια.. Ο καπιταλισμός και οι κυβερνήσεις του είναι ο αντίπαλος! Δεν κουραστήκατε να υπαγορεύεται σε τούτο εδώ το μπλογκ ως τον κυριο εχθρό σας την υπόλοιπη κομμουνιστική Αριστερά;

    Λοιπόν έχει δίκιο ο Μίχος: Γυρω στα 5.000 το ΠΑΜΕ, γύρω στα 2-3.000 το ΕΚΑ και 1.500-2.000 ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ.

    Η απεργία σαν ποσοστό συμμετοχής ήταν άθλια… Σε ελάχιστους κλάδους (όπως στα ΜΜΕ) είχε μαζική συμμετοχή. Αυτό είναι το κύριο…

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 9:09 πμ #

      Βουρνού, λυπάμαι που θα σας διαψεύσω, αλλά το ΠΑΜΕ είχε γύρω στις 10 – 12000.
      Για τους υπόλοιπους , δεν γνωρίζω.

  35. Jm Ιανουαρίου 18, 2012 στις 2:34 πμ #

    καλα οι εργατοπατερες του βολου ειτε ειναι απιστευτα ηλιθιοι (περα απο τσιρακια χαφιεδες της εργοδοσιας) ειτε ειναι κρυφο ΚΚΕ, δεν εξηγηται αλλιως. γιατι δε θελει κ πολυ μυαλο να φανταστει κανεις τι θα γινει οταν ερθει κ στο βολο η σειρα των απολυσεων ή οταν το στομαχι των εργατων καταλαβει τι σημαινει 600 ευρω το μηνα. δε θελει και πολυ μυαλο να καταλαβει κανεις οτι το πανω που εγραφε «κατω ο φασισμος του ΠΑΜΕ» οι εργατοπατερες θα το φανε κλωστη-κλωστη. οι ιδιοι οι εργατες θα τους το σερβιρουν. αν θελετε τη γνωμη μου αν ο ασπροπυργος διδασκει μια φορα , ο βολος διδασκει δεκα.

    ΥΓ εκλιπαρω για ενα λινκ με φωτο απο το αυτο το ιστορικο πανω.
    ΥΓ2 ΟΑΚΚαρα κ τα μυαλα στα καρβουνα (οχι καγκελα)

  36. fix Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:39 πμ #

  37. Αναυδος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:45 πμ #

    Μιχο και βουρνουκιε μαζι με τον κομμουνισμο μου φαινεται οτι το ναρ επαναθεμελιωσε και την αριθμητικη τον ενα τον βλεπει τρεις

  38. Αναυδος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:48 πμ #

    Για να μην το ξεχασω με φυραματα τυπου φιξ συνεργαστηκε (και συνεργαζονται) η ανταρσυα και ο συριζα στη ζωνη του περαματος (για την ενοτητα της αριστερας βεβαιως βεβαιως) Κι εκει για το φασισμο του ΠΑΜΕ φωναζαν μαζι (οι ταξικες δυναμεις βεβαιως βεβαιως)

  39. erodotos Ιανουαρίου 18, 2012 στις 9:16 πμ #

    Αν και δεν είμαι καλός στην εκτίμηση αριθμών, έχω τη γνώμη ότι ήταν μια “αξιοπρεπής” απεργία από την άποψη της συμμετοχής στις συγκεντρώσεις, αλλά για εποχές προ-2009. Σίγουρα, είμαστε (γενικά) πολύ πίσω από τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καιρών. Το γιατί, είναι μεγάλη ιστορία…

  40. RedPersonality Ιανουαρίου 18, 2012 στις 9:37 πμ #

  41. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 10:01 πμ #

    Τα σωματεια αυτα ειχαν συναντηθεί στη σύσκεψη που οργάνωσε το ΕΚΑ πριν την απεργία βασικα η απεργια δικη τους πρόταση ήταν. Γίνονται προσπαθειες για συντονισμό αλλά υπάρχουν δυσκολίες κυρια απο τις δυνάμεις του παμε. Εμείς ως συντονισμος το παλεύουμε να γινει πραξη εκεί απέβλεπε και η πρόταση για κοινή συγκεντρωση όλων αυτών των σωματείων. Ελπίζω σύντομα να κατανοηθει η αναγκη για ενιαίο αγωνιστικό ταξικό μέτωπο και από το παμε γιατί χωρίς αυτούς τους αγωνιστες θαε ειναι δυσκολο να να αντιπατατεθουμε στο μετωπο τ κεφαλαίου τέτοια κυβέρνησης

  42. compasso Ιανουαρίου 18, 2012 στις 11:16 πμ #

    monahus |twitter: Kατάληψη στο κτίριο της ΓΣΕΒΕ από μέλη του ΠΑΜΕ για να μην ξεκινήσει ο διάλογος εργοδοτών-εργαζομένων.

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 11:49 πμ #

      Καταστροφή!
      Και που θα συνβρεθούν τώρα να τα πούνε οι κοινωνικές εταίρες ?

      • Antonχχχ Ιανουαρίου 18, 2012 στις 11:57 πμ #

        Χα χα χα ωραιο!

    • RedPersonality Ιανουαρίου 18, 2012 στις 7:44 μμ #

      • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 9:21 μμ #

        Τσακωτές τις κάνανε τι εταίρες!

  43. Y Ιανουαρίου 18, 2012 στις 12:07 μμ #

    ξέρω ένα εργοστάσιο στο Βόλο που ίσως να μπορούσαν να συναντηθούν προστασία ΠΑΣΚιτών, φορτηγατζήδων και ΜΑΤ.

  44. Left G700 Ιανουαρίου 18, 2012 στις 12:10 μμ #

    Μέτρησε κανείς πόσα σχόλια αφιερώθηκαν στο ποιος «την είχε πιο μεγάλη»; Και πόσα αφιερώθηκαν στο γιατί η απεργία δεν είχε μαζικότητα; Εν προκειμένω, (και μόνο και μόνο επειδή το μπλογκ εδώ είναι προσανατολισμένο στο ΚΚΕ, γιατί κατά τα άλλα, και με τις σχετικές αντικαταστάσεις, η ατάκα που θα θυμίσουμε ισχύει για ό λ α τα κομμάτια τής Αριστεράς) έχουμε μια εξαιρετική επιβεβαίωση του «ρητού»: «δείχνανε σ’ έναν κντίτη το φεγγάρι κι εκείνος κοίταγε το δάχτυλο!».

    Πότε θα αρχίσετε να σκέφτεστε ότι χωρίς μετωπικό αριστερό πολιτικό σχέδιο ούτε ο «δρόμος», ούτε η πλατεία Συντάγματος (Ταχρίρ), ούτε οι απεργίες μπορούν από μόνα τους και σε συνδυασμό να δώσουν διέξοδο στην καπιταλιστική κρίση;

    Εννοούμε να το σκέφτεστε φωναχτά, γιατί από μέσα σας σιγά που δεν το σκέφτεστε…

    Τα λέμε (αλλά να κοιτάξουμε και λίγο πέρα απ’ το δάχτυλό μας…)

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 12:44 μμ #

      Άσε τιο φεγγάρι σύντροφε.
      Όταν κυκλοφορούν δάχτυλα, αυτά πρέπει να προσέχεις!!
      Ύπουλο πράγμα το δάχτυλο!

      • Left G700 Ιανουαρίου 18, 2012 στις 6:42 μμ #

        Φίλε λαθραναγνώστη,

        Όντως το δάχτυλο είναι ύπουλο πράγμα και θα το προσέχουμε, έχεις δίκιο. Θα μας κάνεις όμως κι εσύ μια χάρη; Να διαβάζεις προσεκτικότερα και να μην είσαι αγενής όταν δεν υπάρχει κανένας λόγος να είσαι;

        Τα λέμε

      • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:26 μμ #

        G700,
        Αν παρά τη θέλησή μου φάνηκα αγενής, ζητώ συγνώμη.

  45. Antonχχχ Ιανουαρίου 18, 2012 στις 1:38 μμ #

    Υ
    Ποιο;

  46. Αναυδος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 2:43 μμ #

    Φιλτατε G700
    Πρεπει να παραδεχτουμε ολοι οτι το γεγονος οτι οι απεργοι του Αλτερ και της Ελευθεροτυπιας προτιμησαν να χαιρετησουν στη συγκέντρωση του ΕΚΑ δείχνει οτι ακομη ειναι δεμενοι στα φουστανια της σοσιαλδημοκρατίας

    Οσο ηρωικός και αν είναι ο αγώνας τους (καμμία αμφιβολία γι’ αυτό) αν δεν απελευθερωθούν από τους πράκτορες της αστικής τάξης άσπρη μερα δεν προκειται ούτε αυτοί ουτε κανείς άλλος να δει

    Συνεοώς το σχέδιο είναι απλό ολοι με το ΠΑΜΕ

    • Left G700 Ιανουαρίου 18, 2012 στις 6:57 μμ #

      Φίλε Άναυδε,

      Είναι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να χαιρέτησαν εκεί κι όχι στο ΠΑΜΕ, μην είσαι τόσο απόλυτος. Κι έπειτα, μη ξεχνάς ότι μιλάς για μια απόφαση (σε ποιους θα χαιρετήσουν) η οποία πάρθηκε από ένα συντονιστικό. Και στην τελική: όλοι αυτοί που είναι δεμένοι στα φουστάνια τής σοσιαλδημοκρατίας (ποιας σοσιαλδημοκρατίας ρε παιδιά; η σοσιαλδημοκρατία, σε όποια μορφή, έχει πεθάνει!) είναι εχθροί;

      Κι αφού τα είπαμε που τα είπαμε, να τα πούμε και λίγο πιο χοντρά: έχεις την εντύπωση ότι το πρόγραμμα της Λαϊκής Εξουσίας είναι κάτι ριζικά διαφορετικό από το πρόγραμμα των σοσιαλδημοκρατικών κομμάτων του ’50;

      Τα λέμε

      ΥΓ Φίλε Άναυδε, με την πρακτορολογία δεν πάει πουθενά το πράγμα. Ο καθένας μπορεί να βγάζει τον άλλον πράκτορα στο πι και φι. Είναι κοινός παρονομαστής. Επομένως, ας το αφήσουμε στην πάντα. Ας μείνουμε στις πολιτικές συζητήσεις. Θες συγκρούσεις; Συγκρούσεις. Θες ξεκατίνιασμα; Κι αυτό μέσα. Αλλά πολιτικά όλα αυτά, όχι λάσπη.

  47. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 3:10 μμ #

    Σωστά τα λεει ο αναυδος 700,αφού δεν είναι όλοι οι εργαζόμενοι παμε,καλά να πάθουν. Σου ξέφυγε ακομα οτι τολμούν και ψηφιζουν αλλα κοματα πλην κκε. Δεν βγάζουν και συμπεράσματα,αστα να πανε. Αρχίζω και σε συμπαθώκαλε μου αναυδε

  48. βουρνούκιος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 4:37 μμ #

    λαθρά, μακάρι να χες δίκιο, αλλά δεν είναι έτσι με τους αριθμούς…

    Ας πάψει το ΚΚΕ να πρωταγωνιστεί και να σέρνει το χορό στο ποιός την έχει πιο μεγάλη…

  49. βουρνούκιος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 4:39 μμ #

    Το σχέδιο αναυδεμ είναι ακόμα πιο απλό απο αυτό που λές:

    Ενωτική ταξική δράση στο κίνημα, ή αλλιώς ανατρεπτική κοινή δράση ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ κλπ πάνω σε αρχές και αν κάποιος δεν θέλει αυτός θα το πληρώσει!

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 6:10 μμ #

      Τι να πληρώσει βρε Βουρνούκιε? Πλάκα μας κάνεις?
      Ζητάς απ το ΚΚΕ να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ του εργατικού κέντρου Βόλου και της ΓΣΕΕ κι από την άλλη λες ότι όποιος δεν θέλει θα το πληρώσει? Αυτό δεν προσπαθείτε συνεχώς να κάνετε και εσείς και ο ΣΥΡΙΖΑ? Να κάνετε το ΚΚΕ να πληρώσει?
      Και μετά μου λες ότι δεν έχει σημασία ποιός την έχει πιο μεγάλη.
      Πως νομίζεις ότι θα συμμετάσχει το κάθε κόμμα σε μια υποτιθέμενη συνεργασία, πως θα κατανεμηθεί η επιρροή που θα έχει το κάθε κόμμα σ αυτή την συνεργασία? Δηλαδή αν σ αυτή τη συνεργασία το ΚΚΕ ζητήσει το προφανές, να έχει επιρροή ανάλογη της δύναμής του, θα «το πληρώσει»?

  50. Antonχχχ Ιανουαρίου 18, 2012 στις 6:44 μμ #

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

    Το ΠΑΜΕ, Η ΠΑΣΕΒΕ, Η ΠΑΣΥ, Η ΟΓΕ και το ΜΑΣ καλούν σε σύσκεψη, συνδικαλιστικών οργανώσεων εργαζομένων, αυτοαπασχολουμένων, μικρομεσαίων, συνδικαλιστές, συλλόγους και ομάδες γυναικών, λαϊκές επιτροπές και επιτροπές αγώνα χώρων δουλειάς και φοιτητών και σπουδαστών, την Κυριακή 22 Ιανουαρίου και ώρα 9,00 π.μ. στο ξενοδοχείο IMPERIAL Πλ. Καραϊσκάκη για να συζητήσουμε τις εξελίξεις και τον συντονισμό των δυνάμεών μας μπροστά στην νέα λαίλαπα που ετοιμάζονται να εξαπολύσουν Κυβέρνηση, τρόικα και η πλουτοκρατία.
    ΠΑΜΕ-ΠΑΣΥ-ΠΑΣΕΒΕ-ΜΑΣ-ΟΓΕ

  51. Αναυδος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 7:09 μμ #

    G700
    Όταν επιλέγεις να πας να μιλησεις στη συγκεντρωση της ΠΑΣΚΕ αυτό δειχνει το χαμηλο βαθμο όχι μονο πολιτικης ωριμοτητας αλλα ακόμη και συνδικαλιστικής Για τα χαλια του Αλτερ και της ελευθεροτυπιας φταινε περα από τον κουρη και την τεγοπουλου και η κυβερνηση πασοκ και εσυ ο απεργος πας και χαιρετας στη συγκεντρωση με τα τσουτσεκια της πασκε

    Οσο για την πρακτορολογία που μου προσάπεις δεν νομιζω ότι κανεις διαφωνει ότι πασκε και δακε είναι τσιρακια της εργοδοσιας και της εκαστοτε κυβερνησης Είναι οι πρακτορες του κεφαλαιου μεσα στην εργατικη ταξη Γιατι να ενοχλει η αληθεια. Δηλ τα γιαουρτια είναι οκ το να τους πουμε πρακτορες δεν είναι ?

    Από εκει και περα ευθυνη εχουν καποιοι κολαουζοι τυπου συν-συριζα αλλα και συντονισμου που προσπαθουν να νεκραναστησουν το πτωμα του εργοδοτικου συνδικαλισμου στους δρομους. Αυτό χθες ηταν ξεκαθαρο στην Αθηνα και κατανοω ότι η ντροπη πρπειε να κρυφτει (πισω από την ενοτητα της αριστεράς βεβαιως βεβαιως)

    Αν καποιος αντι το ΠΑΜΕ προτιμά την ΠΑΣΚΕ τοτε ναι υπαρχει προβλημα

  52. Y Ιανουαρίου 18, 2012 στις 7:37 μμ #

    Τελικά οι Χαλυβουργοί μίλησαν και στη Κλαυθμώνος ή γράφει πίπες η Ίσκρα?

    Ξαναβάζω το απόσπασμα κι αν ξέρει κανείς ας με διαφωτίσει.

    ”Στην απεργιακή συγκέντρωση των εργατικών κέντρων στην Πλ. Κλαυθμώνος τον αγωνιστικό τόνο έδωσαν οι εργαζόμενοι των χώρων που βρίσκονται σε καταλήψεις, απεργίες και επισχέσεις εργασίας, δηλαδή του ΑΛΤΕΡ, της Χαλυβουργίας, της Ελευθεροτυπίας, της Γερολυμάτος Cosmetics, της Άλεξ Πακ, της ALAPIS, της Νοtos Galleries, του ΙΓΜΕ, του Ωνασείου και του Ερρικος Ντυνάν. Εκπρόσωποι αυτών των σωματείων μίλησαν στην συγκέντρωση μεταφέροντας το αγωνιστικό και αλληλέγγυο μήνυμά τους.”

  53. βουρνούκιος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 7:52 μμ #

    λαθρά, κατάλαβε αυτό που λέω:

    Με την φιλο ΕΕ ή φιλοεργοδοτική στάση ορισμένων συνδικαλιστικών τμημάτων του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ή με την υστερική σεχταριστική αντίληψη του ΚΚΕ δεν πάμε πουθενά…

    Χρησιμοποιεί το ΚΚΕ σαν άλλοθι την στάση αυτή των τμημάτων του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ για να δικαιολογήσει στον κόσμο του τη δική του υστερικά σεχταριστική αντίληψη.

    Ετσι όμως λαθρά, ΔΕΝ θα νικήσει κανένας αγώνας…

    Και μην λέμε μετά, και καλά πως»…χαμένος αγώνας είναι αυτός που δεν έγινε» διότι αν συνεχίσουμε να τρώμε γκολ συνέχεια απο τον αντίπαλο, -προσεξε εννοώ τις πολιτικές και αγωνιστικές ήττες που είναι οι χειρότερες- τότες δεν τη βλέπω καθολου καλά την Αριστερά κομμουνιστική, ή μη.

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:03 μμ #

      «Με την φιλο ΕΕ ή φιλοεργοδοτική στάση ορισμένων συνδικαλιστικών τμημάτων του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ……..»
      Ας χωρίσουν πρώτα οι καλοί μπάτσοι απ τους κακούς μπάτσους, ας αποφασίσουν να συμπεριφέρονται σαν ενιαίο κόμμα (διότι το στυλάκι «η προσωπική μου άποψη είναι……» δεν πιάνει) και μετά βλέπουμε κι εμείς οι οπαδοί του ΚΚΕ, αν θα προτείνουμε στο κόμμα μας κάποια συνεργασία.

  54. βουρνούκιος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 7:53 μμ #

    Ναι, στη συγκέντρωση του ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ήταν αρκετοί χαλυβουργοί ως άτομα.

  55. compasso Ιανουαρίου 18, 2012 στις 7:54 μμ #

    συνεργασία με το τσίριζα; πονάει το μυαλό μας λέμε! Θα γελάνε και οι πέτρες. Που γελάνε ήδη δλδ, που συνεργάζεστε.

    Από εκεί και πέρα. Τα έχουμε πει, τα έχουμε ματαξαναπεί. συνεργασία της κομμουντιστικής αριστεράς και της ευρυτερης ριζπσαστικής πάει καλά, σε σωστή πολιτική βάση όμως όχι αχταρμά.

    @ αναυδος:
    ένα βασικό πρόβλημα στην αριστερά, εκτός από το μικρομεγαλισμό είναι τα αντανακλαστικά. Το ότι οι πασκίτες και έν αμεγάλο κομμάτι του τσίριζα (ειδικα στο εργατικό κίνημα) είναι πουλημένοι το ξέρουμε. Αυτό δε σημαίνει ότι παραδίδουμε το κόσμο και του βάζουμε ταμπέλες. Σαν 1ο βήμα είναι θετικό. Από εκεί και πέρα κάνε ότι μπορείς γι ανα προσεγγίσεις αυτούς τους ανθρώπους και να τους πείσεις να έρθουν στη δικιά σου άποψη και άσε τις κρισάρες.

  56. Y Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:05 μμ #

    Βουρνούκιε, άλλο ρωτάω. Ρωτάω αν το σωματείο τους απεύθυνε χαιρετισμό στη συγκέντρωση της Κλαυθμώνος (η οποία ήταν της ΓΣΕΕ έτσι δεν είναι?). Ξέρεις να μου πεις?

  57. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:14 μμ #

    Οχι δεν μιλησε κανενας χαλυβουργός. Η συγκεντρωση Υ δεν ηταν της ΓΣΕΕ την καλουσαν τα Ε.Κ της Αττικης.

  58. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:29 μμ #

    κομπασο
    Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, δεν συνεργαζόμαστε με κανέναν Συριζα στο συντονισμό. Συμμετέχουν όμως κάποια λίγα σωματεία που έχουν αναφορά στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο συντονισμός έχει πολίτικο και συνδικαλιστικό πλαισιο που δεν νομίζω ότι είναι πλαίσιο ούτε της Α.Π ούτε του ΣΥΝ. Διάβασε με μεγαλύτερη προσοχή τIς ανακοινώσεις μας θα διαπιστώσεις ότι δεν ισχύουν κάποια πράγματα. Επίσης κανείς δεν μιλαει για ενότητα με τον συριζα αλλά για κοινή δράση πάνω σε συγκεκριμένα προβλήματα. οχι μονο με τον ΣΥΡΙΖΑ αλλα με ολες τις δυναμεις που εχουν ταξικη αναφορά.

    Σωστα απαντας στον αναυδο, αλλα πως θα τους προσεγγησεις αυτους αν δεν τους καλεις να συμετεχουν στους ταξικους αγώνες μαζι με εσενα

  59. λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 8:37 μμ #

    Ένα τεχνικό θέμα.
    Όταν θέλετε να απαντάτε σε κάποιο συγκεκριμένο σχόλιο, να κάνετε κλικ στην «ΑΠΆΝΤΗΣΗ» αυτού του συγκεκριμένου σχολίου.
    Τότε, ανοίγει καινούργιο πεδίο απάντησης μόνο για το συγκεκριμένο σχόλιο και η απάντησή σας στοιχίζεται λίγο πιο μέσα από το αρχικό σχόλιο, σαν υποπαράγραφός του.

  60. Y Ιανουαρίου 18, 2012 στις 9:30 μμ #

    Ναι ήθελα να γράψω ΕΚ κι έγραψα ΓΣΕΕ αλλά και στα δύο η ΠΑΣΚΕ δεν έχει πλειοψηφεία?

    Δε μίλησε άρα παπαριές έγραφε η Ίσκρα. Κρίμα (για την Ίσκρα)

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 18, 2012 στις 9:38 μμ #

      A….!

  61. Antonχχχ Ιανουαρίου 18, 2012 στις 10:14 μμ #

  62. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 19, 2012 στις 9:47 πμ #

    Σε κανενα εργατικο κεντρο της αττικής δεν εχει πλειοψηφία η πασκε. Νομίζω μαλιστα οτι στα περισσοτερα δενέχει πλειοψηφία ουτε μαζί με τη ΔΑΚΕ

  63. Αναυδος Ιανουαρίου 19, 2012 στις 11:37 πμ #

    Επιτέλους κάποιος λέει την αλήθεια σε αυτή τη χώρα:

    ‘’Η αλλεργία που καταφανώς προκαλεί στο ΚΚΕ ο κοινωνικός διάλογος -όπως και κάθε μορφή διαλόγου- αποκαλύπτει την εμμονή του σε σταλινικές μεθόδους και τακτικές’’
    Από τις δηλώσεις του ΣΕΒ
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231146239

    Προσθέστε εδώ τις καταγγελίες περί φασιστικού ΠΑΜΕ από τα τσιράκια της εργοδοσίας στο Βόλο

    ‘Ο Δημήτρης Τσομπάνος, γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων στη Χαλυβουργία Βόλου, εκ μέρους του προσωπικού της Χαλυβουργίας κατήγγειλε το ΠΑΜΕ και το Συνδικάτο Μετάλλου για φασίζουσα νοοτροπία ‘

  64. Αναυδος Ιανουαρίου 19, 2012 στις 11:47 πμ #

    Στο ΕΚΑ η πλειοψηφεία ειναι ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ ενώ στο ΕΚΠ αν και ΠΑΜΕ + ΑΠ έχουν την πλειοψηφεία η ΑΠ πάντα καταψηφίζει τις προτάσεις του ΠΑΜΕ

    Τέλος για να κλείσουμε το τι συναίβει στις 17/1 τα συνδικάτα Alapis, Ελυθεροτυπίας, Αλτερ,ΙΦΕΤ, Ντυναν, Αλεξ πακ, Γερολυματος συμμετειχαν αλλά και μίλησαν στη συγκέντρωη του ΕΚΑ στην οποία συμμετειχε εντελει και ο συντονισμός. Δηλ. στη συγκεντρωση που καλούσε η ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ (aka ΕΚΑ)

  65. Left G700 Ιανουαρίου 19, 2012 στις 12:31 μμ #

    Φίλε Λαθραναγνώστη,

    Έ, όχι και συγγνώμη! Τι είμαστε, παπάδες; 😉 Από συναγωνιστική κατανόηση όμως και χωρίς να το βαστήξουμε μανιάτικο που λένε, όση θέλεις! Εξ άλλου, δεν το πήραμε προσωπικά. Πολιτικό είναι το ζήτημα (το πώς μιλάμε μεταξύ μας επηρεάζει όχι μόνο τον όποιον διάλογο, αλλά μας διαφημίζει ή μας δυσφημεί και στους «απ’ έξω»).

    Να ζητήσουμε και μια άλλη χάρη; Μη μας γράφετε, ρε παιδιά, G 700, σκέτο! Γράφτε μας όπως αλλιώς θέλετε, ακόμα και Νταλάρα 😉 , αλλά όχι έτσι! Έχετε μπει ποτέ στο μπλογκ τους; Θέλετε να μας καταστρέψετε; 😉

    Τα λέμε

  66. Σταχάνοφ Ιανουαρίου 19, 2012 στις 4:00 μμ #

    ….καθε απεργία -με το ψυχικο και το οικονομικο κοστος που εχει για τους απεργούς του ιδιωτικού- πρέπει να γίνεται προωθητική κίνηση για το κίνημα ώστε στην επόμενη απεργία κάποιοι να έχουν δεί κάποιο αποτέλεσμα, χωρίς αυτό η απεργίες θα συναντάνε τον όλο και μεγαλύτερο φόβο των εργαζομένων και δεν θα μας βοηθάει όσο χρειάζεται για να υπάρξει έστω και μια ελάχιστη αντιστοιχιση υποκειμενικού και αντικειμενικού παράγοντα.

    • AntonXXXXX Ιανουαρίου 19, 2012 στις 4:36 μμ #

      Γι αυτο θελει ακομη εντονοτερα επεμβασεις για την μη διακοπη ρευματος, διακοπης πλειστηριασμων, προστασιας των ανεργων
      και επεμβασεις οπως η χθεσινη του ΠΑΜΕ.

      Και το πιο επειγον κατα τη γνωμη μου ειναι η ανατροπη των προδοτων απο τα εργατικα κεντρα, ομοσπονδιες, ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ.

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 19, 2012 στις 5:50 μμ #

      Για να γίνει αυτό που λες και όλοι μας φυσικά το θέλουμε, πρέπει οι απεργίες να είναι μακροχρόνιες και μαζικές. Μια 10ήμερη πανελλαδική που θα γονάτιζε τα πάντα, πιστεύω ότι θα τους συγκλόνιζε για τα καλά.
      Πέρυσι, χάσαμε σε απεργίες γύρω στις 17-20 μέρες. Φαντάσου τι θα πετυχαίναμε, αν αυτές ήταν συνεχόμενες.
      Για να γίνει αυτό, τη ΓΣΕΕ θα έπρεπε όπως λέει και ο AntonXXXXX, να την είχαν οι ταξικές δυνάμεις.

      • AntonXXXXX Ιανουαρίου 19, 2012 στις 6:05 μμ #

        Τοτε πρεπει το ταξικο κινημα να επεξεργαστει στρατηγικη για την ανατροπη τους.
        Στρατηγικη επιστημονικα επεξεργασμενη.

        να μην ειναι μονο ο αντιπαλος που χρησημοποιει την επιστημη σαν οπλο.

        Αλλο ενα σοβαρο προβλημα που χρειαζεται επεξεργασια και μεθοδικη αντιμετοπηση ειναι η ολοκληροτικη αποσιωπηση του ΚΚΕ – ΠΑΜΕ – ταξικου κινηματος απο τα ΜΜΕ.
        Χρειαζεται ανεβασμενη, επιθετικη αντιμετωπηση.

  67. Y Ιανουαρίου 19, 2012 στις 6:13 μμ #

    Η δεκαήμερη πανελλαδική είναι μια πολύ καλή ιδέα.

    Οι κυλιόμενες μια άλλη πολύ καλή.

    Το αίτημα ακύρωση όλων των αντεργατικών νόμων, δανειακών συμβάσεων, διακρατικών συμφωνιών κλπ. και εκλογές (έτσι για να πω δυο – τρεις μαλακίες από το στομάχι μου)

    Οι ταξικές δυνάμεις μπορούν να πάρουν τη ΓΣΕΕ, αλλά όχι το ΠΑΜΕ μόνο του. Γι’αυτό πρέπει οι αριστεροί συνασπισμένοι να ξεκαθαρίσουν τη στάση τους και να σπάσουν με τους άλλους. Και η Αντάρσυοι μπορούν να τους πιέσουν παρα πολύ σ’αυτό. Με το καλό δε γίνεται όμως. Θέλει λίγο με το άγριο. Έχει δίκιο να λέει ο Λαθρά ότι το μπαλάκι είναι σε αυτούς – ειδικά μετά το ότι έχει γίνει το τελευταίο διάστημα – αλλά το ΚΚΕ πρέπει να μην αποκλείει εκ των προτέρων εξελίξεις ή να τις θεωρεί εκ των προτέρων αδιάφορες

    Μπροστά οι εκπρόσωποι των απεργών σε όλες τις επιχειρήσεις σε αγώνες.

    Το μύνημα των Χαλυβουργων ή αλλιώς »μεταλό γκρεκ» ταξιδεύει στην Ευρώπη.
    http://igofrombxltolx.tumblr.com/post/16117422258/comites-action-europe-soiree-de-solidarite-aux

    • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 20, 2012 στις 11:28 πμ #

      Κοίταξε Υ,
      Για μένα τουλάχιστον, η εμπιστοσύνη και η δυναμική που δημιουργεί στο εργατικό κίνημα, η ενταξη στο ΠΑΜΕ 10-20 νέων μελών και ειδικά νεολαίας, δεν αντικαθίσταται από καμία με το στανιό συμφωνία κορυφής για συνεργασία μεταξύ ΚΚΕ- ΣΥΡΙΖΑ ή η αποχώρηση ή διαφοροποίηση Λαφαζάνη κ.ο.κ
      Προσπαθούμε να ξεκινήσουμε μια φάση αντεπίθεσης του εργατικού κινήματος, μετά από μια παρατεταμένη περίοδο νάρκης, ευδαιμονισμού και κομφορμισμού της εργατικής τάξης που δεν πήγε τελικά στον παράδεισο, αλλά την καταβαραθρώνουν στη κόλαση. Αυταπάτες περι μελλοντικής ανάκαμψης, αναστολές και ανούσιες εκτονώσεις που δεν παράγουν επαναστατικό έργο, πρέπει να αντιμετωπισθούν και να καταρριφθούν.
      Πρώτη πλέον προτεραιότητα, είναι το εσωτερικό μέτωπο να παραμείνει αραγές και να χτυπάει προς τα έξω και ότι να χτυπιέται μεταξύ του εσωτερικά.
      Λυπάμαι που το λέω, αλλά θεωρώ ότι μια συνεργασία όπως η παραπάνω, μόνο προβλήματα και εσωστρέφεια θα προκαλέσει.

      • λαθραναγνώστης Ιανουαρίου 20, 2012 στις 11:42 πμ #

        Διορθώνω προ-τελευταία παραγραφο:

        Πρώτη πλέον, θεωρώ, προτεραιότητα του ΠΑΜΕ, πρέπει να είναι το εσωτερικό του μέτωπο να παραμείνει αραγές και να χτυπάει προς τα έξω και όχι να χτυπιέται μεταξύ του εσωτερικά.

  68. Y Ιανουαρίου 20, 2012 στις 10:58 πμ #

    Kοιτάχτε ποστάκι μούρλια στο Antinews http://www.antinews.gr/2012/01/19/143594/#comment-888277
    Εμπρός λοιπόν! Επίθεση! Λυσάξτε τσαούσες! 🙂

  69. Σταχάνοφ Ιανουαρίου 20, 2012 στις 1:29 μμ #

    Δεδομένου ότι δεν είναι δυνατόν να γίνει αυτή την στιγμή δεκαήμερη απεργία ή έστω και διήμερη κατά την γνώμη μου παραμένει το ερώτημα πως μπορεί να αξιοποιήσει καλύτερα την μονοήμερη απεργία για να εμψυχώση τους εργαζόμενους και να δείξει ότι οι απεργοί μπορούν και να νικούν, οι χώροι με πολλούς εργαζόμενους κλείνουν απο απεργίακες φρουρές των ίδιων εργασιακών χώρων ή απο απο συναδέλφους του ΠΑΜΕ και αυτό είναι καλό, όμως το δεύτερο έχει όρια αφου η αλληλεγγύη και η βοηθεια που μπορεί να προσφέρουν οι συνάδελφοι δεν μπορεί να βρίσκεται παντού και αφετέρου αυτό δεν μπορεί να κινητοποιήσει τους δεκάδες χιλιάδες που είτε εργάζονται σε μαγαζιά των 2-3 εργαζομένων ή γραφείων ή σε χώρους με μεγαλύτερο αριθμό εργατών οι οποίοι όμως δεν έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν τον φόβο τους.

    Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί μια σύγκρουση που επειδή θα την αποφασίσεις να σου λύσει τα τακτικά προβλήματα και να γίνει ανατρέψει το καπιταλιστικό σύστημα, όμως απο την άλλη είναι φανερό ότι θα πρέπει πλέον οι επόμενες απεργίες να δώσουν ακόμα πιο αποφασιστικά τα μηνύμα ότι η απάντηση στο ερώτημα «εμείς ή αυτοί» είναι ΑΥΤΟΙ!!

    ο ελληνικός λαός δεν πρόκειται να υποκύψει και δεν πρόκειται να ζήσει την υπόλοιπη του ζωή με σκυμμένο το κεφάλι σαν σύγχρονος σκλάβος

  70. Manuel Ιανουαρίου 21, 2012 στις 11:15 πμ #

    ..πολυήμερη γενική απεργία θα είναι ενα τεράστιο βήμα και θα δείχνει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά. Θα έχουν πιο πριν πχ αποκτήσει οι 24ωρες ή 48ωρες απεργίες καθολική συμμετοχή στις μεγάλες βιομηχανίες και στις ΒΙΠΕ.Νομίζω πάντως ότι για να αποκτήσουν οι Γενικες Απεργίες ουσιαστικό χαρακτήρα (ως απεργίες δηλαδή και όχι μόνο ως συγκεντρωσεις) θα πρέπει να υπάρξει πρώτα μια ουσιαστική και καθολική οργάνωση των εργατών στις μεγάλες βιομηχανίες (όπως δηλαδή στη Χαλυβδουργία), πολυήμερες κινητοποιήσεις με τα σωματεία εκεί να πρωτοστατούν και να περιφρουρούν μόνα τους τον χώρο εργασίας τους,να διαδίδουν το μήνυμα της απεργίας και εν τέλει η προκύρηξη της γενικης απεργίας να έρχεται ως φυσική συνέχεια αυτού. Ας φανταστούμε μόνο την ιδέα οι χιλιάδες συγκεντρωμένοι εργάτες της ΦΑΓΕ,ΔΕΛΤΑ, ΕΒΓΑ, ΙΝΤΡΑΚΟΜ,ΑΚΤΩΡ,ΛΑΡΚΟ κτλ τι θα μπορούσαν να κάνουν και πόσο δύναμη να δώσουν στους υπόλοιπους εργαζόμενους που είναι διάσπαρτοι σε μικρες επιχειρήσεις..

  71. Κώστας Μίχος Ιανουαρίου 21, 2012 στις 1:22 μμ #

    Εκδήλωση – Συζήτηση
    Με θέμα: «Τα εργατικά δικαιώματα την εποχή της κρίσης και των μνημονίων.
    Η μάχη ενάντια στην κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων και το ἀρθρο 37»

    Θα μιλήσουν οι εργατολόγοι: Απ. Καψάλης και Π. Παλαιολόγος

    Θα ακολουθήσουν παρεμβάσεις από τα σωματεία

    Σάββατο 21 Γενάρη, 6.00 μ.μ., Γκίνη, Πολυτεχνείο

    Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών
    Σύλλογος Εργαζομένων στα φροντιστήρια Καθηγητών
    Σύλλογος υπαλλήλων Βιβλίου -Χάρτου Αττικής
    Συνδικάτο Εργαζομένων Εταιρειών Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών
    Σωματείο Εργαζομένων Ταχυδρομικών και Ταχυμεταφορικών Επιχειρήσεων Αττικής

  72. Y Ιανουαρίου 21, 2012 στις 7:20 μμ #

    Στο Βέλγιο πάντως – που πάει για γενική απεργία στις 30 αν και κάποιες συνδικαλιστικές γραφειοκρατίες προσπαθούν ακόμα να την αποτρέψουν – όταν λένε γενική απεργία συνήθως δεν εννοούν και διαδήλωση στο κέντρο των πόλεων.

    Όσοι θέλουν να »διαδηλώσουν» πάνε στις περιφρούρησεις – που από ότι έχω καταλάβει τις περισσότερες φορές είναι από τα σωματεία των αντίστοιχων εταιρειών – ή »μπαράζ φιλτρέ» δηλαδή διαδηλωτές μπλοκάρουν τα αυτοκίνητα στις εισόδους της πόλης από τις εθνικές το πρωί (πολλές δεκάδες χιλιάδες έρχονται να δουλέψουν) δίνουν φυλλάδια και τ’αφηνουν να περνάνε λίγα – λίγα.

    απλά δίνω εικόνα, περισσότερο για να στηρίξω τον προβληματισμό του Manuel.


    Xθες πήγα σε μια εκδήλωση οπού προβλήθηκε φιλμ για την απεργία τριών βδομάδων σε ένα διυληστήριο της Τοτάλ κοντά στο Παρίσι. Ακολούθησε συζήτηση με το σκηνοθέτη και τότε απεργούς.

    Το κίνημα τους είχε πολά κοινά με τη χαλυβουργία με κυριότερο την τρομερή αλληλεγγύη που τους έδειξε ο κόσμος.

    Διαφορές φυσικά η διάρκεια τους αλλά και το ότι όλος ο κλάδος τους απεργούσε και η Γαλλία εφοδιαζόταν τότε καύσιμα από άλλες χώρες.

    περισσότερα για το φιλμ εδώ μόνο στα γαλλικά δυστυχώς
    http://www.grandpuits-lefilm.fr/

    Άμα ψήνεστε μπορούμε να προσπαθήσουμε να το οργανώσουμε να γίνει μια προβολή στην Ελλάδα και να φέρουμε και απεργούς. Χθες τους μπέρδεψα λίγο γιατί δυσκολεύονταν λίγο να συλλαβουν ότι δε τους έλεγα για κάτι που γίνεται στο Βέλγιο αλλά στην Ελλάδα (http://solidarity-greece.blogspot.com/). Άμα έρθουν Ελλάδα όμως σίγουρα θα καταλάβουν και είναι χρήσιμο να οικοδομηθούν συγκεκριμένες γέφυρες ανάμεσα στα εργατικά κινήματα.

  73. Y Ιανουαρίου 22, 2012 στις 4:45 μμ #

    H γενική απεργία στο Βέλγιο για τις 30/1 αποφασίστηκε και αναμένεται να έχει μεγάλη συμμετοχή.
    Συζητιέται στα σουπερμάρκετ και στις λαϊκές.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: