Το τραγούδι της Παρασκευής: «Black Spartacus Heart Attack Machine»

13 Ιαν.

Κάθε Παρασκεύη προτείνουμε ένα τραγούδι προς ακρόαση, από τη διεθνή αλλά και την ελληνική μουσική σκηνή, με πολιτικοποιημένο ριζοσπαστικό στίχο. Αυτή τη βδομάδα τραγούδι από την Βόρεια Αμερική αυτή τη φορά και τον Τομ Μορέλλο.

Black Spartacus Heart Attack Machine

artist: Tom Morello: The Nightwatchman | track: Black Spartacus Heart Attack Machine | album: World Wide Rebel Songs (2011)

«The Nightwatchman» είναι το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της σόλο καριέρας, του πρώην κιθαρίστα των Rage Against The Machine και νυν των Audioslave, Tom Morello: «ο Nightwachman, είναι το φολκ πολιτικοποιημένο alter ego μου» λέει ο ίδιος. Στο τρίτο studio album του, το «World Wide Rebel Songs», από την  New West  Records, ο Μορέλλο συμπεριλαμβάνει ένα «κάρο» πολιτικοποιημένα τραγούδια, μεταξύ αυτών και το «Black Spartacus Heart Attack Machine» στο οποίο «προειδοποιεί» τους κυβερνώντες ότι ερχόμαστε και τους «διαφωτίζει» στο ποιος γράφει πραγματικά την ιστορία.

περισσότερα:

Tom Morello: The Nightwatchman website | video clip του Black Spartacus Heart Attack Machine στο Youtube

μετάφραση των στίχων:

Η ιστορία δεν γράφεται

από προέδρους ή πάπες,

από βασιλιάδες ή βασίλισσες ή στρατηγούς

ή από  τα στελέχη της CIA που διακινούν τη πρέζα

Η ιστορία δεν γράφεται από αυτούς.

Από τους δικαστές

ή τους  δισεκατομυριούχους.

Δεν γράφεται από αυτούς.

Μπορεί να σκορπίσουν μερικά λεφτά,

να δουν ποιους μπορούν να αγοράσουν.

Κάποιοι μπορεί να ανακαλύψουν ότι είναι αδύναμοι,

κάποιοι άλλοι να ανακαλύψουν ότι είναι πιο δυνατοί απ’όσο πίστευαν.

Θα δώσουμε τη μάχη μας και θα χάσουμε ή θα νικήσουμε εδώ,

στη πατρίδα μας, στο σπίτι μας.

Δεν είμαι πια μόνος.

Ρηχό κουτί,

μεταλλικές χορδές,

η ενότητα είναι πραγματικότητα,

ας ηχήσει η ελευθερία.

Εγώ και ο λαός μου είμαστε πεινασμένοι,

Εγώ και ο λαός μου αντέξαμε αρκετά

Εγώ και οι άνθρωποι μου είμαστε έτοιμοι

Εμένα και του λαού μου έρχεται η ώρα μας

Είμαι αεροπορική επιδρομή σε μια όμορφη νύχτα

 Αυτό είναι το τραγούδι μου και το τραγουδάω

Κάποιος ας ξεκινήσει καλύτερα να μετράει ανάποδα,

ερχόμαστε και θα υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας ως το τέλος

Τους αγγλικούς στίχους τους βρίσκετε εδώ.

|| Η στήλη «το τραγούδι της Παρασκευής» γίνεται με τη πολύτιμη συνδρομή του Μιχάλη Παπαμακάριου.

2 Σχόλια to “Το τραγούδι της Παρασκευής: «Black Spartacus Heart Attack Machine»”

  1. ΚΟΜΜΑΝΤΟ 'θα ξανάρθεις, μου λεν, πάλι Λάμπρο σε πέντε γενιές' Ιανουαρίου 13, 2012 στις 2:53 μμ #

    ..this machine here,
    well it kills fascists too!!

Trackbacks/Pingbacks

  1. το τραγούδι της Παρασκευής: (ραδιοφονικού τύπου) ανασκόπηση « Γκράνμα - Μαρτίου 9, 2012

    […] Ελευθερωτές | Μodena City Ramblers-Contessa | Kultur Shock-Don't Shoot Me | The Nightwatchman-Black Spasrtacus Heart Attack Machine | Asian Dub Foundation-This Land Is Not For sale | Coldcut&Hexstatic-Timber ] η […]

Σχολιάστε

