Ο αγώνας συνεχίζεται, ενάντια στη κρατική καταστολή και τις προβοκάτσιες

30 Ιον.

Συνεπέστατη δράση ασφαλιτών, ΚΥΠατζήδων και λοιπών ως προβοκατόρων. Ανεπανάληπτη κατστολή με παραπάνω από 300 τραυματίες. Σκηνοθετημένοι «αγανακτισμένοι» που γιουχάραν το ΠΑΜΕ κατά την είσοδο του στο Σύνταγμα την ίδια στιγμή που ο περισσότερος κόσμος ζητούσε το ΠΑΜΕ να έρθει στο Σύνταγμα. Η προβοκάτσια σε όλο της το μεγαλείο. Το αστικό κράτος όταν νιώθει ότι απειλείται, χρησιμοποιεί όλα τα μέσα και θα χρησιμοποιήσει ακόμα περισσότερα.

Οι αστυνομικές δυνάμεις χρησιμοποιήσαν κάθε μέσο για να διαλύσουν το κόσμο, να τον φοβήσουν και να τον στείλουν σπίτι του.

Στο video που τράβηξε ο Αλέξης για το Γκράνμα, φάινονται τα όργανα της τάξης, να πετάνε πέτρες εναντίων διαδηλωτών. Το ανεβάζουμε για να δείτε και εσείς τους τρόπους που επιλέγει η αστυνομία να αντιμετωπίσει τους διαδηλωτές, όχι φυσικά ότι πέφτει κανεις από τα σύννεφα.

Όσοι έχουν υλικό από τις διαδηλώσεις να μας το στέλνουν για να το ανεβάζουμε. Ο αγώνας δε σταματάει εδώ, σς το πάρουν χαμπάρι!

ΥΓ: η φώτο δεν είναι δικιά μας αλλά δυστυχώς δε γνωρίζω τη πηγή. Η δεύτεη είναι από την Ελευθεροτυπία.

ΥΓ2: προσθέτω εδώ το link για το post του Γιώργου Μαργαρίτη με υλικό από την αστυνομική βία στις 28 και στις 29.

Advertisements

64 Σχόλια to “Ο αγώνας συνεχίζεται, ενάντια στη κρατική καταστολή και τις προβοκάτσιες”

  1. ένας στρατολάτης Ιουνίου 30, 2011 στις 4:53 μμ #

    Αχ, και τι να απαντήσεις στον κόσμο που ζητούσε από το ΠΑΜΕ να έρθει στο Σύνταγμα;
    Χάνουμε τις ευκαιρίες τη μία μετά την άλλη, απόντες, έστω και με πλήθος δικαιολογιών.
    Λες και ο ουδέτερος κόσμος αντί να μας χρεώσει την απουσία θα κατανοήσει δι’επιφοιτήσεως ότι η ουσία της ταξικής πάλης βρίσκεται στο εργοτάξιο κι όχι στην πλατεία.
    Όμως ο κόσμος ήταν στην πλατεία. Κι εκεί τελικά έπρεπε να είμασταν κι εμείς.

  2. visk Ιουνίου 30, 2011 στις 6:12 μμ #

    Υλικό συγκεντρώνεται κι εδώ: http://www.google.com/reader/view/#stream/user%2F17447253241350441869%2Fstate%2Fcom.google%2Freading-list

  3. Σοφία Ιουνίου 30, 2011 στις 6:20 μμ #

    Συμφωνώ. Αν δεν κουβεντιάσουμε τώρα εμείς μ’ αυτόν τον κόσμο που σίγουρα περιμένει πολλά από εμάς, να μην περιμένουμε να συνειδητοποιηθεί από μόνος του χωρίς να τον πλησιάσουμε εμείς. Και μη ξεχνάμε, εντάξει η ταξική πάλη διεξάγεται στο εργοστάσιο αλλά έχουμε και 1.000.000 ανέργους που την πόρτα του εργοστασίου την βλέπουν μόνο απ΄έξω. Απεργία μπορεί να μην έχουν την ευκαιρία να κάνουν ποτέ στη ζωή τους. Ούτε αυτούς πρέπει να τους αφήσουμε στην μοίρα τους. Η θέση μας είναι μέσα στον κόσμο. Όχι απ’ έξω ούτε από δίπλα.

  4. compassocap Ιουνίου 30, 2011 στις 7:47 μμ #

    visk δε μ αφήνει να το δω. Μου λέει ότι δεν έχω άδεια να δω αυτό το feed

  5. visk Ιουνίου 30, 2011 στις 8:47 μμ #

    Compassocap σου έστειλα το λινκ με μαίηλ. Ελπίζω να λειτουργεί. Αν όχι πες μου

  6. prop-agit Ιουνίου 30, 2011 στις 9:01 μμ #

    Στρατολάτη και Σοφία νομίζω ότι χάνετε το δάσος βλέποντας το δέντρο. Έγιναν ειλικρινείς προσπάθειες προσέγγισης αυτού του κόσμου και στην πλατεία και παντού.
    Βλέπουμε τα καθήκοντά μας συνδυασμένα και δεν τα απομονώνουμε θεωρούμε θετικές διεργασίες την ανάδειξη νέων τρόπων αντίδρασης του λαού. Για περισσότερα διαβάστε εδώ ειδικά το κομμάτι που αναφέρεται στους αγανακτησμένους:
    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=30/6/2011&id=13599&pageNo=7&direction=-1

    Hasta luego. Μη βγούμε πάλι off topic και εδώ..

  7. Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου Ιουνίου 30, 2011 στις 9:33 μμ #

    «…και λοιπών….»
    Όπως;

  8. visk Ιουνίου 30, 2011 στις 10:19 μμ #

    Ελπίζω να μην σταματήσουν οι όποιες προσπάθειες προσέγγισης και συνεννόησης. Ο διάλογος και οι προγραμματικές συμφωνίες είναι το κλειδί για τις νικηφόρες μάχες στο άμεσο μέλλον. Στην αρχή ήμαστε.

    «I am certain that Syntagma is the locus of the first advanced-democracy revolution we have ever seen. It is amorphous, apolitical, ill-guided at times and unguided mostly. It is painful and destructive, as all revolutions have been, and it’s only just beginning».

    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/jun/30/greece-revolution-athenian#

  9. Talibremal Ιουνίου 30, 2011 στις 10:45 μμ #

    Γιώργος Αυγερόπουλος

    Έχω καλύψει συγκρούσεις διαδηλωτών με την αστυνομία σε διάφορα μέρη του κόσμου εκτός της Ελλάδας, όπως στην Αργεντινή, την Ιταλία, τη Βολιβία και το Μεξικό. Ειδικά στο Μεξικό, οι αστυνομικοί όπως γνωρίζουν πολλοί, θεωρούνται άγριοι, ανεκπαίδευτοι και διεφθαρμένοι. Όμως αυτό που έζησα και κατέγραψα τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου χθες Τετάρτη 29/6 στο Σύνταγμα, ξεπερνάει σε αγριότητα κάθε όριο. Η Ελληνική αστυνομία παίρνει δίκαια και με διαφορά το βραβείο βαρβαρότητας. Μιας βαρβαρότητας που καμία σχέση δεν είχε με καταστολή αλλά ήταν ένα συνεχές φλερτ με τον θάνατο.

    http://www.exandasdocumentaries.com/gr/news/interesting-articles/241-flertarontas-me-ton-thanato

  10. manuel Ιουνίου 30, 2011 στις 11:00 μμ #

    προς Στρατολάτη (ειλικρινά,χωρις διάθεση κανιβαλισμού):
    ..έχει γίνει τεράστια κουβέντα γιατί το ΠΑΜΕ δεν πήγε Σύνταγμα πλην της Τρίτης το πρωι..όλοι μας είμαστε απογοητευμένοι απο αυτό αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν και αλλα θέματα:
    1. Μην χάνουμε το νόημα των λέξεων, αυτες οι δύο μέρες είχαν ΑΠΕΡΓΙΑ την οποία την επέβαλλε το ΠΑΜΕ και εν τέλει πραγματοποίησε μόνο του, δουλευοντας σκληρά σε πολλούς εργασιακούς χώρους. Όλοι αυτοί οι εργαζόμενοι δεν είδαν το ΠΑΜΕ δίπλα τους?
    2. Αναφέρεσαι γενικά στον «κοσμο». Ποιος είναι αυτός άραγε? Και τις δύο ημέρες τα μπλοκ του ΠΑΜΕ ήταν μαζικότατα, μάλλον μεγαλύτερα απο όλους τους υπόλοιπους μαζι.Όσοι κατέβηκαν με το ΠΑΜΕ παύουν να να είναι «κοσμος», κι ας μην είναι οργανωμένοι κι ας κατεβαίνουν πρώτη φορά? Εννοώ πως αν είναι να προβληματιστούμε για την σχέση του ΠΑΜΕ με τις μαζες, (αγωνιζόμενες και μη) πρέπει να εξετάσουμε το θέμα πολύπλευρα
    3. Πως γίνεται το ΠΑΜΕ με μαζικά μπλοκ και απεργίες σε όλη την χώρα να παρουσιάζεται περιχαρακωμένο και αντιθέτως οι ολιγομελέστατες ομάδες των ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΣΥΡΙΖΑ κτλ να υιοθετούν την «πλατεία» την στιγμή που αφενός η πλατεία περιλαμβάνει και ακροδεξίους και ότι ναναι κτλ και την στιγμή που το προοδευτικό της (υποτίθεται) μέρος έχεις βγάλει δύο ψηφίσματα «να καταργηθούν τα κόμματα»?
    4.Ως συνοδοιπόρος του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ που τα τελευταία δύο χρόνια έχω χάσει πάνω απο δώδεκα μεροκάματα σε απεργίες είμαι υπερ του να γίνεται σκληρή κριτική στις κινήσεις του και στην τακτική του, για να γίνεται διαρκώς καλύτερο. Ωστόσο χρειάζεται και ψυχραιμία και υπομονή στις εκτιμήσεις μας. Θα θυμίσω σε όλους αυτούς που εγκαλούν το ΠΑΜΕ για ότι κατα την γνώμη τους δεν έκανε σωστά και πόσο τοθελεο κόσμος κτλ κτλ, δείχνοντας όμως με αυτ’ον τον τρόπο τους ότι παραδέχονται το ειδικό βάρος που έχει πλέον στο εργατικό κίνημα, ότι όταν ξεκίνησε πριν 10 χρόνια το κατέκριναν απερίφραστα σαν τακτική στο εργατικό κίνημα..ο καιρός θα δείξει λοιπόν ποιος παρεμβαίνει σωστά μες στις μάζες και ποιος χάνεται στην συγκυρία.
    5.Καμιά φορά αναρωτιέμαι μήπως η σύγκριση των κινήσεων του ΚΚΕ μς τους υπόλοιπους είναι αδόκιμη: οι ΚΚεδες σε μικρότεροή μεγαλύτερο βαθμό είναι πεπεισμένοι για την δυνατότητα κατάκτησης της εξουσίας απο την εργατικήτάξη. Πολλοι ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΣΥΡΙΖΑ κτλ ενδιαφέρονται περισσότερο για την άμεση αποτροπή μέτρων και άμεση εκτόνωση της οργής που γεννά η καταπίεση του συστήματος.. Για να βάλω και λίγο επιστημονική φαντασία, ένα μείγμα των δυο ίσως να ήταν πραγματικά εκρηκτικό..
    Μάνουελ

  11. manuel Ιουνίου 30, 2011 στις 11:09 μμ #

    ..και όσο αφορά το»2″ εννοώ να σκεφτούμε και την μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου που είτε φοβήθηκε (να απεργήσει ή/και να διαδηλώσει) είτε αδιαφόρησε

  12. visk Ιουνίου 30, 2011 στις 11:17 μμ #

    Άμυνα
    http://sraosha2.blogspot.com/2011/06/blog-post_30.html

  13. compassocap Ιουνίου 30, 2011 στις 11:41 μμ #

    visk ρε φίλε είσαι θησαυρός. Τώρα του Αυγερόπουλου πήγαινα να ποστάρω. Τρομερό άρθρο.

  14. βουρνούκιος Ιουλίου 1, 2011 στις 12:31 πμ #

    Μια πιο συνολική/διαλεκτική ματιά στην ¨πλατεία» θα αναδειξει τον φυσιολογικά αντιφατικό χαρακτήρα της. Πρόκειται για ένα αυθόρμητο κίνημα λαϊκών μαζών, με αριστερόστροφο πρόσημο, πράγμα πολύ σημαντικό.

    Που το βασίζω αυτό;;

    1. Εδώ και παρα πολλές μέρες, έχει σπάσει για τα καλά η αρχική ισοπέδωση/τσουβάλιασμα των ταξι΄κων δυνάμεων με τους εργοδοτικούς συνδικαλιστές.

    2. Τις τελευταίες μέρες κάνουν την εμφάνισή τους ΚΑΙ κομματικά πανώ. Οι ζυμώσεις για το παραπέρα γίνονται.

    Εχει σημασία να δούμε πως η «πλατεία» αποτέλεσε χώρο συναθροισης ζύμωσης εργαζομένων/ΑΝΕΡΓΩΝ/ΕΒΕδων και γενικότερα μικροαστών που προλεταριοποιούνται. Εχει επίσης σημασία να δούμε πως αυτή η αρχικά αυθόρμητη κίνηση μαζών ΔΕΝ καθοδηγήθηκε από τον ΑΛΑΦΟΥΖΟ ούτε επίσης από λομπίστες της ΕΕ. Θυμαστε την αρχική καταγγελία του ΚΚΕ για Αλαφουζεϊκο και λομπίστες από την ΕΕ που καθοδηγούν αυτό το κίνημα;; Ε, εκτιμώ πως έχει καταρρευσει ήδη αυτό το κατηγορητήριο….

    ΠΟΥ μπορεί να πάει αυτό το κίνημα; Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει!

    Εκτιμώ όμως πως η εργατικη δουλειά που κάνουμε όλοι μας (και το ΚΚΕ και το ΝΑΡ και όλοι τελοσπάντων, ΔΕΝ πρέπει να έρχεται σε αντίθεση με τις νέες μορφές οργάνωσης που γεννά η κρίση, η ταξική πάλη, οι νέες συνθήκες.

  15. EWRAWERAWE Ιουλίου 1, 2011 στις 2:10 πμ #

    Παιδιά δεν χρειάζεται να είσαι τρισμέγιστος μαρξιστής για να καταλάβεις πόσο τραγικό είναι το να πετάς μπουκάλια και ροχάλες,να βρίζεις και να διώχνεις τελικά τα μέλη του Παμε απο το Συνταγμα.Στην προκειμένη περίπτωση όλο το δίκιο είναι με το μέρος του ΠΑΜΕ.
    Απο τα γεγονότα αυτά αναδυκνείεται και το επίπεδο που υπάρχει στη πλατεία.Αλήθεια ρε Ανταρσύες τι σκ@τα ζυμώνετε τόσο καιρό εκεί;Μήπως ήρθε η ώρα να αναλογιστείτε τι ρόλο βαράτε τελικά;Τι ρόλο βαράνε οι ηγεσίες σας;
    Το γεγονός οτι το Μεσοπρόθεσμο ψηφίστηκε αποτελεί αντικειμενικά ήττα για το εργατικό κίνημα.Αν και ο στόχος του να μην ψηφιστεί ήταν και αυτός αντικειμενικά μαξιμαλιστικός με τις υπάρχουσες συνθήκες,προκύπτεί το ερώτημα ποιο ήταν το αποκρυστάλλωμα των κινητοποιήσεων;Κάποιοι συναγωνιστές ανέφεραν τις νέες δυνάμεις που μπήκαν στη μάχη με το Παμε,κόσμος που έκανε βήματα κ.τ.λ κ.τ.λ.ΣΥΜΦΩΝΩ.Το ζήτημα όμως είναι ότι πρέπει αυτά τα βήματα να συνεχιστούν,να δωσει το Παμε αγωνιστική ελπίδα στο λαο.Πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή κυριαρχεί απογοήτευση και μοιρολατρεία στο λαό.Αυτή πρέπει με κάθε κόστος να σπάσει.Και να μην ξεχνάμε ότι η εφαρμογη του νεκροπρόθεσμού θα επιφέρει τρομερό πλήγμα στο βιοτικό επίπεδο του λαού,γεγονός που δεν θα συμβάλλει απαραίτητα στον αγωνιστικό προσανατολισμό του αλλά αντίθετα μπορεί να δυσκολέψει πάρα πολύ τη χειραφέτησή του.
    Όπως λεέι και το ποστ συνεχίζουμε,με νέες δυνάμεις και περισσότερες εμπειρίες,με το Παμε και κάθε τίμια αγωνιστική δύναμη που μπορεί να προκύψει.
    π.σ
    ρε παιδιά με τα φοιτητικά τι παίζει;η διαμαντωπούλου έχει έτοιμο το νόμο έκτρωμα.

  16. agandaman Ιουλίου 1, 2011 στις 3:16 πμ #

    Ξεκαθαρίζω πως δεν είμαι ούτε αναρχικός, ούτε μπάχαλος, ούτε γνωστός άγνωστος. Είμαι απόμαχος βιομηχανικός εργάτης (τιμή μου), αριστερός και κομμουνιστής. Δυστυχώς εδώ και λίγο καιρό ανένταχτος ανεξάρτητος αριστερός, το είδος του «αριστερού» που θεωρούσα πως έτρωγε τα σωθικά της όποιας προσπάθειας για τη ανασυγκρότηση της επαναστατικής αριστεράς.
    Το κρίσιμο ζήτημα είναι πως μια αριστερά που προβοκάρει συστηματικά τους αγώνες του λαού και των εργαζομένων χρεώνοντας τη βία σε κάποιους «γνωστούς άγνωστους», «κουκουλοφόρους» και «προβοκάτορες» που προκαλούν τα ΜΑΤ ή καταδικάζοντας ανιστόρητα τη «βία απ’ όπου και να προέρχεται», είναι φυσικό να εκπλήσσεται από το όργιο της 48ωρης κρατικής βίας.
    Δυστυχώς όμως μια αυτιστική, ανίκανη αριστερά που δεν αντιδρά στην κατάλυση και των ελάχιστων υπολειμμάτων αστικής δημοκρατίας, αρκούμενη σε διαμαρτυρίες της πλάκας δεν έχει να προσφέρει τίποτα στους αγωνιζόμενους εργάτες και στα κοινωνικά στρώματα που σφαγιάζονται από τις μνημονιακές πολιτικές.
    Είναι δυνατόν να υπάρχουν αριστεροί που να πιστεύουν πραγματικά πως αν δεν υπήρχαν οι «μπάχαλοι αναρχικοί», οι «κουκουλοφόροι» ή «παρακρατικοί» δεν θα εκδηλώνονταν αυτό το 48ωρο της οργιαστική βίας και καταστολής;
    Είναι δυνατόν τα οργανωμένα μέλη και οι φίλοι της αριστεράς να «αθωώνουν» την άγρια κατασταλτική βία του κράτους, υποστηρίζοντας πως τα ΜΑΤ χτύπησαν και επιτέθηκαν γιατί προκλήθηκαν από τους διαδηλωτές είτε αυτοί βαφτίζονται «γνωστοί άγνωστοι», είτε «κουκουλοφόροι», είτε «παρακρατικοί» που έπαιξαν το παιχνίδι των ΜΑΤ.
    Είναι δυνατόν ένας αριστερός να πιστεύει πραγματικά πως θα είχαν πρόβλημα το κράτος, η κυβέρνηση, και οι κατασταλτικοί μηχανισμοί να «φυτέψουν» όσους «θερμόαιμους» ή «παρακρατικούς» χρειάζονταν ή που θα χρειαστούν στο μέλλον και να δημιουργήσουν μόνοι τους το «άλλοθι»;
    Είναι δυνατόν κάποιος αριστερός να πιστεύει πραγματικά πως το κράτος και οι κατασταλτικοί μηχανισμοί δεν είναι ικανοί να οργανώσουν την πιο απίθανη προβοκάτσια για να υπηρετήσουν τα συμφέροντά του κεφαλαίου;
    Αν είναι δυνατόν η αριστερά να αθωώνει την κρατική βία έμμεσα πλην σαφώς, λέγοντας πως τα ΜΑΤ χτύπησαν γιατί τους προκάλεσαν κάποιοι «γνωστοί άγνωστοι», κάποιοι «κουκουλοφόροι» ή «παρακρατικοί» και όχι γιατί εκτέλεσαν τις εντολές της κυβέρνησης.
    Τέλος αναρωτιέμαι αν η αριστερά επιδιώκει την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών, γιατί με όλα τα προηγούμενα, ουσιαστικά αυτό που προκύπτει είναι η υποταγή στην αστική νομιμότητα, συνεπώς και η υποταγή της εργατικής τάξης στο κεφάλαιο. Για καλύτερα αποτελέσματα θα έλεγα να μας προτείνουν και ευχέλαια στις εκκλησίες.
    Τέλος αναρωτιέμαι αν η αριστερά:
    Στηρίζει εθελοντικά το σημερινό καθεστώς;
    Είναι ανεύθυνη;
    Είναι ανιστόρητη;
    Είναι συνειδητά προβοκάτορας των αγώνων της Εργατικής Τάξης;

  17. Αφελής Ιουλίου 1, 2011 στις 4:02 πμ #

    «Σκηνοθετημένοι “αγανακτισμένοι” που γιουχάραν το ΠΑΜΕ κατά την είσοδο του στο Σύνταγμα…».

    Τώρα αυτό είναι πολιτική ερμηνεία («σκηνοθετημένοι») ή αυτοεκπληρούμενη επιθυμία ;

    Γιατί και στην έξοδό του προς τους Στύλους γιουχαϊστηκε από μπλοκ Λαϊκής Συνέλευσης (που συναπαντήθηκε με το ΠΑΜΕ) και σε διαβεβαιώ ότι δεν ήταν ούτε σκηνοθετημένο, ούτε σκηνοθετημένοι !

  18. Z Ιουλίου 1, 2011 στις 5:02 πμ #

    βουρνούκιε έλεος

    απο το φθινώπορο ετοιμάζεται ιδεολογικά το κίνημα των αγανακτισμένων πανευρωπαικά και τα μμε το προμόταραν, μερικά δε σαν τη ζουγκλα έγιναν και ένα ειδος καθοδηγητή

    στο σύνταγμα, εκτός απο τις κυριακές που ήταν μαζικές και κανα ξέπαρκο τις άλλες, είναι οι φασίστες στη μια μπάντα και οι διάφοροι αριστεροί σε ραντεβού στα τυφλά στην άλλη

    νομιμοποιείται την καταστολή του εργατικού κινήματος αφενός με την συμμετοχή σας στην απαξίωση των ταξικών δυνάμεων (που δε θα σας περάσει) και αφετέρου με την παντελή αδιαφορία για κάθε μέτρο περιφρούρησης.

    και νιώσατε την ανάσα του κράτους στο σβέρκο σας θέλετε το ΠΑΜΕ να έρθει να σας σώσει και διαμαρτύρεστε που δεν συγκρούστηκε με εσάς, με τους γύρω από εσάς, με τους φασίστες που συναγελάζεστε τόσο καιρό, με το παρακράτος και με όλο το μηχανισμό του κράτους

    το μόνο καλό είναι αυτό το τελευταίο : ότι δηλαδή αναγνωρίζετε ότι το ΠΑΜΕ είναι η μόνη σοβαρή και ικανή δύναμη να κάνει κάτι τετοιο

    μετά από αυτό όμως μάλλον χρειάζεται ψυχανάλυση η πολιτική σας στάση

  19. a8lios Ιουλίου 1, 2011 στις 7:41 πμ #

    @Αγκανταμαν
    Δε ξέρω σε ποιά αριστερά αναφέρεσε.
    Εγώ δεν είδα καμία απολύτως οργάνωση που να μην μίλησε για καλά οργανωμένο κρατικό-κυβερνητικό σχέδιο διάλυσης της συγκέντρωσης.
    Αλλά αυτό από μόνο του δε λέει και τίποτα.
    Το θέμα είναι πώς εκδηλώθηκε. Και έχει σημασία όχι για να «τα λέμε». Έχει σημασία για να τα αποτρέπουμε.
    Για όσους ενδιαφέρονται να τα αποτρέπουνε φυσικά.

  20. Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου Ιουλίου 1, 2011 στις 7:42 πμ #

    «απο το φθινώπορο ετοιμάζεται ιδεολογικά το κίνημα των αγανακτισμένων πανευρωπαικά και τα μμε το προμόταραν, ΜΕΡΙΚΑ ΔΕ ΣΑΝ ΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗ».
    ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ !!!!!!
    Ψυχανάλυση δεν ξέρω αν χρειάζεται, περιφρόνηση πάντως σίγουρα.

  21. gogos Ιουλίου 1, 2011 στις 8:47 πμ #

    @compassocap

    Ο αγωνας συνεχιζεται εναντια στις αντιλαϊκες πολιτικες, ειτε λεγονται μνημονια ειτε οπως αλλιως, ως την ανατροπη και τη λαϊκη εξουσια.
    Οργανωμενα και περιφρουριμενα ωστε να σπαει η κρατικη καταστολη και οι προβοκατσιες.
    Ετσι οπως το βαζεις κανεις τη μαχη κατα της καταστολης αυτοσκοπο (που για ορισμενους μαλλον ειναι κιολας…)

    Την καλημερα μου.

  22. Red Ghost Ιουλίου 1, 2011 στις 9:12 πμ #

    Σωστά το έγραψε ο gogos στο 21.
    Η καταστολή και οι προβοκάτσιες υπάρχουν για να φοβίζουν τον μη οργανωμένο κόσμο, να απομαζικοποιούν τις κινητοποιήσεις και να δυσφημίζουν το κίνημα.

    Εμείς όμως πρέπει να δούμε συνολικά την επόμενη μέρα.
    Η κυβέρνηση έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ικανή στο να χρησιμοποιεί την τακτική του σοκ για να περνάει τα αντιλαϊκά μέτρα. Ενδεικτικά να αναφέρω το σχέδιο του νέου νόμου – πλαισίου για την Ανώτατη Εκπαίδευση.
    http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6329754

    Υπάρχει ο κίνδυνος να περάσει στα γρήγορα, μέσα στην παραζάλη από το μεσοπρόθεσμο, τη στιγμή που είναι πολύ αντιδραστικότερο από τον αντίστοιχο νόμο που προσπαθούσε να περάσει η Γιαννάκου.

    Επίσης μέσα στη χρονιά θα αντιμετωπίσουμε ραγδαία αύξηση των ελαστικών μορφών εργασίας, πολυδιάσπαση, απολύσεις και αντιδραστικότερη στροφή στους χώρους εργασίας.

    Πώς θα μπορέσουμε αύτους τους εργαζόμενους να τους στηρίξουμε, ώστε να οργανωθούν στα σωματεία τους και να παλέψουν μέσα από αυτά; Αυτό είναι η κύρια πρόκληση της επόμενης μέρας.

  23. Savvas Ιουλίου 1, 2011 στις 9:48 πμ #

  24. ένας στρατολάτης Ιουλίου 1, 2011 στις 11:18 πμ #

    Prop-agit και Manuel, με μικρή καθυστέρηση διευκρινίζω το εξής. Η άποψή μου για την τακτική του ΠΑΜΕ δεν συμπυκνώνεται στο σχόλιό μου στο συγκεκριμένο post. Στο κάτω κάτω υπάρχει ρητά διατυπωμένη σε σχετικό μου χτεσινό post. Επειδή όμως εδώ, το granma, είναι τόπος συνάντησης συγγενών απόψεων, έστω και εξ’αγχιστείας καμιά φορά, θεωρώ χρήσιμο να συζητηθεί το αν και κατά πόσο τελικά η στάση γενικότερης αναμονής αλλά και ανοχής προς τραμπούκους και προβοκάτορες τελικά λειτουργεί επικοινωνιακά (το τονίζω) υπέρ των τελευταίων. Γιατί ήταν πολλοί αυτοί που μου μετέφεραν μια γενικότερη πικρία από τη στάση αυτή και θεωρώ άκρως απαραίτητο να εισακούεται κάθε καλοπροαίρετη κριτική.

  25. compassocap Ιουλίου 1, 2011 στις 11:18 πμ #

    @αφελής:

    δεν είναι ερμηνεία, είναι εκτίμηση και κατ’ επέκταση άποψη. Για τη ΛΣ Κουκακίου που αναφέρεσαι, έχεις άδικο δε γιουχάρισαν, όχι τόσο έντονα τουλάχιστον (σύνθημα φώναζαν οι άνθρωποι), υπάρχει και αυτό σε video και το έχουμε στη διάθεση μας. Ήμουν παρόν σε απεργίες στο λιμάνι όπου ασφαλίτες παρίσταναν τους αγανακτισμένους επιβάτες. Φυσικά και γιουχαίστηκε και από μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ίσως και άσχετους που παρασύρθηκαν. Η πολιτική εκτίμηση όμως βασίζεται στο γεγονός. Και το γεγονός είναι πως ένα μεγαλό κομμάτι του εργατικού κινήματος, είτε γιουχαίστηκε, είτε δε του επιτράπηκε να είναι στο Σύνταγμα, σε μία απεργία, που είχε ουσιαστικά καλέσει το ΠΑΜΕ και σίγουρα είχε δουλέψει μόνο αυτό στους χώρους δουλειάς. Ε λοιπόν αυτό φυσικά η ασφάλεια φρόντισε να το βοηθήσει.
    Και σαν άνθρωπος προτιμώ να μην εστιάσω στο γιατί δε μπήκε ή γιατί γιουχαίστηκε, ή γιατί έφυγε. Προτιμώ να εστιάσω στη δράση των κατασταλτικών μηχανισμών ενάντια στο λαικό κίνημα και η προβοκάτσια είναι τεράστιο κομμάτι αυτής της δράσης.

  26. compassocap Ιουλίου 1, 2011 στις 11:23 πμ #

    @gogos:
    καλημέρα επίσης. Μπήκε κόμα για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.

  27. κομμαντο ταξικής μνήμης Ιουλίου 1, 2011 στις 2:15 μμ #

    διαβάστε το:

    http://radicaldesire.blogspot.com/2011/07/smirnoff.html

    Πολύ σωστός ο Smirnoff εισηγητικά. Ειδικά για το ΚΚΕ. Kαι θα συμφωνήσω και με αυτά που λέει ο «σεχταριστής»(sic) στα σχόλια.

  28. Nas Ιουλίου 1, 2011 στις 2:18 μμ #

    Αυτό το διήμερο υπήρξε τερατώδης αστυνομική βία (καθόλου ασύνηθες φαινόμενο) και μειοψηφική αντίσταση. Η νεολαία του Δεκέμβρη (ένα κομμάτι της) κατάφερε ν’ αντισταθεί και οι διαδηλωτές που παρέμειναν στο Σύνταγμα και δεν έφευγαν, παρά τις απανωτές επιθέσεις που δέχονταν, αναγνώρισαν αυτή την αντίσταση, όσο κι αν οι ίδιοι ήταν εντελώς απροετοίμαστοι να κάνουν το ίδιο. Τσίπρας και λοιποί μικρομαγαζάτορες της πολιτικής θρηνούν γιατί θα χάσουν την πολιτική πελατεία. Οι υπόλοιποι πρέπει να βγάλουμε συμπεράσματα και απ’ αυτόν τον κύκλο που ολοκληρώνεται.

    Το σιδερόφραχτο κράτος δεν μπορείς να το αντιμετωπίσεις παρά μόνο με την οργανωμένη λαϊκή αντιβία. Με τα ειρηνόφιλα κλαψουρίσματα και τον αυτοπεριορισμό στο ρόλο του καρπαζοεισπράχτορα καταντάς ρουφιάνος του συστήματος, που προσπαθείς να ευνουχίσεις το λαϊκό κίνημα. Από την άλλη, και τα γεγονότα του τελευταίου διμήνου, που έκλεισαν με την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου, «φωνάζουν» ότι δεν μπορεί άλλο οι εργατικές δυνάμεις να άγονται και να φέρονται από την αστική πολιτική. Είναι επιτακτική ανάγκη η ανεξάρτητη, ταξική πολιτική οργάνωση. Η πολιτική οργάνωση της εργατικής τάξης.

    http://www.eksegersi.gr/article.php?article_id=11806&pos=4&cat_id=48

  29. κοκκινοςδρόμος Ιουλίου 1, 2011 στις 3:12 μμ #

    @31
    καλά, καλά

  30. Red Label Ιουλίου 1, 2011 στις 3:20 μμ #

    «οργανωμένη λαϊκή αντιβία.»

    που θα γίνεται από κάποιους πεφωτισμένους σε βάρος όλων μας!κ φυσικά ο καπιταλισμός θα είναι κ πάλι εκεί!κ φυσικά το κίνημα θα ηττάται όσο εγκολπώνει τέτοιες αριστερίστικες κ ελιτίστικες λογικές;!λογικές ενσωμάτωσης με επαναστατικό μανδύα!

    αν κάπου πρέπει να ασκηθεί κάποιου είδους βίας από το ίδιο κίνημα είναι οι τόποι δουλειάς!η οποίοι γίνονται γκέτο κάθε μέρα!εκεί μάλιστα!ταξική πολιτική βία!που θα φτάνει ως τη συνειδητότητα του να πάρει ο εργάτης την εξουσία συμμαχώντας με το λαό ενάντια στα μονοπώλια!

    τα υπόλοιπα είναι κλεφτοπόλεμος για να καλύπτουν οι υπερεπαναστάτες την ανεπάρκειά τους!

  31. compassocap Ιουλίου 1, 2011 στις 4:05 μμ #
  32. Y Ιουλίου 1, 2011 στις 5:17 μμ #

    H EE είναι ακόμα σέξυ λέει ο Βαν Ρόμπας. Κρατηθείτε μη πιτσιλίσετε τις οθόνες σας – http://www.theparliament.com/latest-news/article/newsarticle/van-rompuy-insists-the-eu-is-sexy/
    😀 😀

  33. βουρνούκιος Ιουλίου 1, 2011 στις 5:24 μμ #

    Μπορεί να ανατραπεί η κυβέρνηση μαζί με το μεσοπρόθεσ​μό της;

    Η ιστορική στιγμή δεν απαιτεί μόνο συνθήματα προπαγάνδας και δυναμικές διαδηλώσεις. Υπάρχει η ανάγκη της σαφούς πολιτικής εκτίμησης της διάταξης των κοινωνικών και πολιτικών συσχετισμών και δυνάμεων, και της κατεύθυνσης που αυτοί εξελίσσονται.

    Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή υπάρχουν όλα τα στοιχεία μιας πολιτικής κρίσης που θέτουν το ερώτημα της ανατροπής της χούντας κυβέρνηση-ΕΕ-ΔΝΤ σε άμεσο καθήκον και με ρεαλιστικούς όρους.

    Αυτό δεν προκύπτει μόνο από την εκπληκτική μαζικότητα, την επιμονή και την αποφασιστικότητα των δεκάδων χιλιάδων που μαζεύονται στο Σύνταγμα μέρες τώρα και στις άλλες πλατείες.

    Ο ‘’αχταρμάς’’ για τον οποίο πολλοί μιλούν ότι υπάρχει εκεί, υποδηλώνει κάτι πάρα πολύ σημαντικό: Άνθρωποι από μια ευρύτατη κοινωνική διαστρωμάτωση, αλλά και με πολυποίκιλες πολιτικές και ιδεολογικές αντιλήψεις, αποδοκιμάζουν αποφασιστικά το κοστούμι που φορά στην κοινωνία και στις επόμενες γενιές η ΕΕ δια της κυβέρνησης Παπανδρέου στην επιχείρηση σωτηρίας του ευρώ και των δανειστών.

    Μπορεί να είναι η εργατική τάξη που θα κληθεί να δώσει τον βαρύτερο φόρο αίματος στην αντεργατική επίθεση, αλλά συντρίβονται (μετά τους αγρότες) και πλήθος μικροαστικών και μεσοαστικών στρωμάτων της πόλης. Οι εικόνες των κλειστών μαγαζιών λένε πολλά…Οι παλιές κοινωνικές ισορροπίες και βολές εξαφανίζονται. Δύσκολα η κυβέρνηση μπορεί να αναδιαρθρώσει και να συγκροτήσει νέες κοινωνικές συμμαχίες υποστήριξης.(…)

    περισσότερα:

    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/07/blog-post_01.html

  34. Y Ιουλίου 1, 2011 στις 5:57 μμ #

    to valame afto? An de to valame as to valoume

  35. Y Ιουλίου 1, 2011 στις 6:25 μμ #

    epistimoniki fantasia xa xa xa xa. Kai sto telos irthe o Batman me to Robin kai petaxame me to Batmobile 😀 😀
    Γεια σου Κοκαλάκη με τα φασιστάκια σου!

  36. agandaman Ιουλίου 1, 2011 στις 6:54 μμ #

    a8lios (19)
    Δεν με ενδιαφέρει μια αντιπαράθεση απόψεων με έξυπνες ατάκες, ωστόσο δεν αποφεύγω τον πειρασμό να απαντήσω. Θα υπενθυμίσω κατ’ αρχήν το αυτονόητο: Οι ταξικές οργανωμένες δυνάμεις στο εργατικό κίνημα ήταν, είναι και θα είναι μικρότερες από το ίδιο το κίνημα και εδώ ομιλώ για το πολιτικό (ΚΚΕ, ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ.) και για το συνδικαλιστικό (ΠΑΜΕ, Αυτόνομη Παρέμβαση, το τουρλουμπούκι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, κλπ). Η ευφυέστατη πολιτική επιλογή για την ίδρυση του ΠΑΜΕ, με στόχο να διαχωριστεί από τον εσωτερικό εχθρό των γραφειοκρατικών ηγεσιών του δικομματισμού και των προθύμων, και παράλληλα να δημιουργήσει δομές και προϋποθέσεις για τις ταξικές δυνάμεις να κινητοποιούνται παρά και ενάντια στις γραφειοκρατικές ηγεσίες, κατέληξε σ’ ένα γραφειοκρατικό μηχανισμό και στο σημερινό αδιέξοδο. Τα γνωρίζεις καλά πιστεύω γι’ αυτό δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες. Θα προσθέσω πως τίποτα δεν υπάρχει σαν απόλυτα θετικό ή αρνητικό, συνεπώς αυτό ισχύει και για το ΠΑΜΕ. Έτσι κάθε καλόπιστος μπορεί εύκολα να διαπιστώσει πως ο διαχωρισμός από τις γραφειοκρατικές ηγεσίες του δικομματισμού και των προθύμων, κατέληξε και σε διαχωρισμό και με τη βάση και με ότι δεν είναι στην επιρροή του ΠΑΜΕ. Τέλος για όσα ισχυρίζομαι για την αριστερά στο σχόλιό μου, μπορείς να αναζητήσεις τα δελτία τύπου και τα επίσημα σχόλια στις ιστοσελίδες του ΚΚΕ και του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ. Η συνέντευξη της Αλεξάνδρας στο Mega. Επίσης στις εφημερίδες (29,30/6) «Ριζοσπάστης» και «Αυγή» κλπ. Με μια απλή ανάγνωση τα συμπεράσματα προκύπτουν αβίαστα για το αν ισχύει πως όλοι μίλησαν «για καλά οργανωμένο κρατικό-κυβερνητικό σχέδιο διάλυσης της συγκέντρωσης» ή αν ισχύει πως «η αριστερά αθωώνει την κρατική βία έμμεσα πλην σαφώς, λέγοντας πως τα ΜΑΤ χτύπησαν γιατί τους προκάλεσαν κάποιοι «γνωστοί άγνωστοι», κάποιοι «κουκουλοφόροι» ή «παρακρατικοί» και όχι γιατί εκτέλεσαν τις εντολές της κυβέρνησης».

  37. Y Ιουλίου 1, 2011 στις 6:54 μμ #

    »Z είπε
    Ιουλίου 1, 2011 στο 5:02 πμ e

    βουρνούκιε έλεος

    απο το φθινώπορο ετοιμάζεται ιδεολογικά το κίνημα των αγανακτισμένων πανευρωπαικά και τα μμε το προμόταραν»

    Ρε φίλε μοιάζεις πραγματικά με το φασίστα ασφαλίτη του προυηγούμενου βίντεο στην επιχειρηματολογία.

    Έγω σου λέω είχαν κάτσει μαζί ο Βαν Ρόμπας, ο Κοκαλλάκης και ο Βουρνούκιος και πριν από έξι μήνες και το ‘χαν κανονίσει το πανευρωπαϊκό αντιΚΚΕ κίνημα. Θα δεις που θα βγούν όλα στη φόρα στο επόμενο ντοκυμαντέρ του canal+

  38. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουλίου 1, 2011 στις 7:03 μμ #

    Ενδιαφέρουσα η προσέγγιση του Αντώνη ιδιαίτερα στο σημείο που κλεινη το άρθρο του. Όπως συμφωνώ και με τα περισσότερα του σμυρνοφ.

    Όμως πέρα από επιφανειακές αναλύσεις και ανούσιες λεπτομέρειες πχ. (ποιοι πήγαν και μίλησαν με τα στελέχη του ΠΑΜΕ που είναι τα λουλουδαδικα και αλλά τέτοια ωραία.) Το πρόβλημα στην στάση του ΚΚΕ απέναντι σε αυτό που γίνεται εδώ και ένα μήνα στην πλατεία ηταν εξ αρχής καθαρή. Ήταν εχθρική και καχύποπτη. Αυτό κυριάρχησε, με ελιγμούς βέβαια και ηξεις αφήξεις αλλά αυτή ήταν.. Συνεπώς δεν πρέπει να μας δημιουργούνται ερωτηματικά. Ακόμα και με την δήλωση της Αλέκας ότι έγινε η προβοκάτσια για να μην βρεθεί ο κόσμος της πλατείας με τον κόσμο του ΚΚΕ. Μακάρι να ήταν έτσι αλλά φευ τα γεγονότα που τα έζησα τις τελευταίες μέρες λεπτό προς λεπτό άλλα μου λένε . Παρά τις ελπίδες που έτρεφα και εγώ αρχικά τίποτα το με Τίποτα η ηγεσια του ΚΚΕ δεν ήθελε καμιά όσμωση με τον κόσμο της πλατείας. Συνεπώς η δήλωση αυτή βρίθει υποκρισίας.

    Ας τα πάρουμε λίγο με την σειρά. Το ερώτημα που έθεσε αρχικά ο «Ρ» μεταξύ άλλων ήταν «Ποιοι είναι οι καθοδηγητές» «ποιοι κρύβονται από πίσω» ενώ ουκ ολίγες φορές αφήΝΕ υπονοούμενα για υποκινούμενους. Αρνιόταν με λίγα λόγια τον χαρακτήρα που είχε το κινημα της παλτειας, δηλαδή το αυθόρμητο, που το εξοβέλιζε και το έθαβε. Όμως επειδή είναι κόμμα που ξέρει να επιβιώνει, όταν δυσκόλευε η συζήτηση, τότε το γυρνούσε το βιολί και εκανε τοποθετήσεις υπέρ του αυθόρμητου, υπέρ της ανάγκης και της αναγκαιότητας να κινητοποιούνται οι «μάζες»κλπ

    Το ερωτήματα που μπαίνουν για αυτή την στάση του ΚΚΕ είναι πολλά. Για παράδειγμα ένα πρώτο ερώτημα είναι πως Μπορεί ένα τέτοιο κόμμα κατά τεκμήριο μαρξιστικό και λενινιστικό να επιδεικνύει τέτοια απέχθεια στο αυθόρμητο κίνημα; Να εκφράζει τόση καχυποψία απέναντί του;

    Η δική μου απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ότι Η στάση του ΚΚΕ και σε αυτή την περίπτωση υπηρέτησε απόλυτα την κυρίαρχη λογική του στο απανταχού μαζικό κίνημα: Προτιμάει να οικοδομεί τα δικά του, ελεγχόμενα πλήρως «μαζικά» σχήματα (ΠΑΜΕ, ΠΑΣΥ, ΠΑΣΕΒΕ, ΜΑΣ), παρά να παρεμβαίνει στο μαζικό –χωρίς εισαγωγικά– κίνημα. Και, βέβαια, επιμένει να κρατάει σε απόσταση ασφαλείας απ’ όλα αυτά τα σχήματα κάθε δύναμη, συλλογικότητα ή άτομο που μπορεί να ενοχλήσει την αυθεντία της καθοδηγητικής μοναδικότητας. Κάνει, δηλαδή, ακριβώς αυτό που καταγγέλλει τους άλλους, τους υπεύθυνους της πλατείας, ότι σχεδιάζουν εις βάρος του.

    Στις πλατείΑ, ωστόσο, η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική (και το διαπιστώνουν μέλη και οπαδοί του ΚΚΕ που τΗΝ επισκέπτονται όλο και πιο συχνά…)Συνυπάρχουν, συζητούν, αντιλέγουν, μερικές φορές και συγκρούονται πολλές «σημαίες». Ο καθένας κατ’ αρχήν σαν ίσος προς ίσο έναντι όλων των άλλων. Αυτό πιθανότατα δυσκολεύει το ΚΚΕ. Οι δε παρεμβάσεις δήθεν στον κόσμο της πλατείας με το να βάζει στις παρυφές των συγκεντρώσεων μελη του σαν τους Σεκιτες και τα διάφορα μλ, τους αγωνιστές του να μοιράζουν τις «καθαρές» προκηρύξεις, με ρητή εντολή να μην αναμιγνύονται με το πλήθος προσωπικά μόνο θλίψη μου δημιουργεί.

    Είναι, λοιπόν, όλα τόσο υπέροχα στην πλατεία και η μόνη ασχήμια που τις σημαδεύει είναι η στάση του ΚΚΕ ; Φυσικά όχι. Γιατί ο ισοπεδωτισμός της μούντζας καιροφυλακτεί, και η ευκολία του μονολεκτικού «κλέφτες» και «γουδι» υποθάλπουν εν δύναμη φασιστικές λογικές και πρακτικες που περιθωριοποιούνται βεβαια όσο περναει ο καιρός άλλα εξακολουθούν να αποτελούν κίνδυνο. Και τέλος μας είναι κάτι παραπάνω από καθαρό ότι καμία πλατεία δεν μπορεί από μόνη της να επεξεργαστεί, να αποφασίσει και να επιβάλει πολιτικό πρόγραμμα.

    Ωστόσο, υπάρχει τίποτε πιο συναρπαστικό, πιο ελπιδοφόρο και αισιόδοξο για έναν αριστερό, έναν μαρξιστή, έναν κομμουνιστή από αυτή την αφύπνιση των πολλών, την αποδέσμευσή τους από τον κυρίαρχο μύθο των αναγκαίων θυσιών, την αγωνιώδη και τη μη προσχεδιασμένη και γι’ αυτό απρόβλεπτη αναζήτηση εναλλακτικής λύσης σ’ αυτό το ασφυκτικό αδιέξοδο που μας οδηγεί όλους ο καπιταλισμός. Δεν υπάρχει. Μέχρι τα τώρα δεν είχαμε μια τέτοια εμπειρία που να να δημιουργεί ζυμώσεις άλλα και αναζητήσεις και προβληματισμούς στο σύνολο της αριστεράς. Να φέρνει στο προσκήνιο την ανάγκη μιας άλλης αριστεράς που θα μπορεί να ανατρέψει την σημερινή κοινωνική σαπιλα.

    Θα συμφωνησω με τον Αντωνη ότι «Το πρόβλημα όμως είναι πως στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος και με δεδομένη την παραδειγματική ανικανότητα της εκτός ΚΚΕ αριστεράς, η γραμμή του τελευταίου φαντάζει ως η λιγότερο λάθος για τη συγκυρία» Άλλα καλέ μου σύντροφε δεν έχει άλλα περιθώρια αυτή η αριστερά σε αυτές της συνθήκες να εξακολουθεί να είναι τυφλή ακόμα περισσότερο μονόφθαλμη γιατί ο μονόφθαλμος βλέπει έστω και λειψά Για αυτό δεν συγχωρείτε….

  39. Αναυδος Ιουλίου 1, 2011 στις 7:20 μμ #

    Η ουσία κατ’ εμέ είναι η εξης : Η εργατική τάξη της χώρας μας υποφέρει κάτω από τη μπότα του κεφαλαίου δεκαετίες τώρα. Η ανεργία και η υποαπασχοληση, οι χαμηλοί μισθοί η τρομοκρατία στο χώρο δουλειάς δεν ήρθαν με το μνημόνιο και ούτε θα φύγουν αν ποτέ το μνημόνιο καταργηθεί. Δεν ήρθαν με το χρέος και δεν θα φύγουν αν το χρέος απαλειφθεί.

    Αλλα στρώματα εργαζομένων βρίσκονται σε μία καλύτερη κατάσταση από την εργατική τάξη της χώρας. Ο λόγος είναι ότι σαν υπηρέτες του καπιταλιστικού κράτους εργάζονται για την αναπαραγωγή του συστήματος γενικά (π.χ. εκπαίδευση) και από την πίτα της αποσπούμενης υπεραξίας κάτι τσιμπολογούν.

    Ερχεται όμως η κρίση και το κεφάλαιο τους παίρνει τα ψίχουλα γιατί δεν του περισσεύουν. Εννοείται ότι χάνουν τη γη κάτω από τα πόδια τους. Οργίζονται και ξεσπούν. Εχουν τη ιδέα ότι όλα είναι προσωρινά και το κακό θα σταματήσει αν το χρέος κουρευτεί αν βγούμε από το ευρώ αν δεν ψηφιστεί το μεσοπρόθεσμο. Αδυνατούν να καταλάβουν ότι το πρόβλημα δεν είναι μία πολιτική αλλά ένα σύστημα. Μια πολιτική αλλάζει σχετικά εύκολα ένα σύστημα όχι.

    Αρα όσο πιο δυναμικός ο τρόπος της αντίδρασης τους τόσο πιο μεγάλο το αποτέλεσμα φαντάζονται. Είτε από άγνοια είτε από αφέλεια δεν καταλαβαίνουν ότι αυτό ακριβώς θέλει και το κράτος να ξεσπάσουν χωρίς να καταφέρουν όμως τίποτα. Τους παρασέρνει σε μία σύγκρουση με τους δικούς του όρους. Το κράτος επιτίθεται με αγριότητα και αντις να περιφρουρήσουν τον κόσμο υποχωρώντας κάθονται και μάχονται χωρίς σχέδιο και μέσα. Δεν τους περνά από το μυαλό ότι εξίσου μεγάλη θα είναι και η απογοήτευση για τον απλούστατο λόγο ότι αυτό που αντιστρατεύονται είναι ένα σύστημα που δεν πέφτει με λίγα μάρμαρα και μααλοξ.

    Με την ίδια λογική που περίμεναν να πέσει η κυβέρνηση βρήκαν ότι τώρα φταίει το ΠΑΜΕ που ή δεν τους προστάτεψε ή δεν έδωσε και αυτό τη μάχη όπως και αυτοί στην πλατεία. Δεν τους περνά καν από το μυαλό ότι το ΠΑΜΕ δεν θεωρεί μια πλατεία σαν κομβικό σημείο πάλης.

    Το μεσοπρόθεσμο ψηφίστηκε στη βουλή η επόμενη μέρα όμως φέρνει ατομικές συμβάσεις εργασίας, μείωση ωραρίου με ανάλογη μείωση μισθού. Οι μάχες αυτές που είναι και οι πιο δύσκολες από όλες τις μάχες γιατί βάζουν τον εργαζόμενο ενάντια στο αφεντικό του θα δοθούν στους τόπους δουλειάς και ελάχιστα στις πλατείες. Θα χρειαστούν συνδικάτα που θα υπερασπίζουν τον μεμονωμένο εργαζόμενο θα χρειαστούν μια τακτική που δεν θα εξαντλείται στο κυνηγητό πέριξ μιάς πλατείας.

  40. Μέλιτον Καντάρια Ιουλίου 1, 2011 στις 7:29 μμ #

    Να τελικα τι συμβαινει οταν καποιοι στελνουν τον κοσμο σαν προβατα στη σφαγη της κρατικης καταστολης – τρομοκρατιας και τους υπολοιπους με μια απογοητευσαρα οσο ο πυργος της Βαβυλωνιας:

    http://totallycoolpix.com/2011/06/riots-in-greece-part-2/

  41. Y Ιουλίου 1, 2011 στις 7:34 μμ #

    Ρε Μίχε είσαι διχασμένη προσωπικότητα? Αυτό το φαινόμενο του ΚΚΕ που είναι τόσο ριζωμένο στην Ελλάδα που έχει και άλτερ έγκο είναι φοβερό και καμιά φορά καταντάει και εκνευριστικό!

    (τι μας λες τώρα ρε Υ θα πουν οι κουκουέδες συντρόφοι μου)

    αλλά ρε συ δε κάνεις ούτε μισή λέξη αυτοκριτικής για το χώρο σου. Μόνο στο ΚΚΕ και τους χύμα. Και μετά μας λες ότι ναι το ΚΚΕ έχει την πιο σωστή γραμμή??? Ε ή μπες στο ΚΚΕ να τη διορθώσεις κι άλλο ή διόρθωσε τη δικιά σου.

    Μια παρέμβαση πολύ πιο αυθεντική από ένα φίλο μου από την Ανταρσύα:

    »file otan ebaine to pame to xeirokrotagame den eimai toso ilithios na pisteuo oti exoume elpida nikis xoris to kke, perase mprosta mou i kefali xeirokrotise kosmos kai ego mazi eksalou eimai sigouros oti entos kommatos iparxei dialogos gia tin stasi apenanti stin plateia kai den einai dinaton na evgaza ta matia mou monos mou dinontas ilithies aformes pou tha ekanan kako se olous. Ego me ta paidia [σσ. άλλους παλιόφιλους] imouna othonos kai amalias to pame sinexise na perna kai ksafnika stamatise den ksero ti egine st prota bloka giati den evlepa alla to sinolo tou kosmou tous xeirokrotise tora an tous provokaran kapoioi pisteuo oti to pame tha eixe mazi tous to sinolo tou kosmou xoris kan na xreiastei na paiksei ksilo apla tha tous petousame ekso. Otan to pame ekane metavoli i alitheia einai oti xeirokrotaga me ton [….] eironika alla mou erxotan na valo ta klamata, den eimaste oi tipoi pou o red label kai o kathe red label nomizei! edo tous evrize mexri kai o […..] pou eixe erthei me to PAME fainetai kai apo ta video poso komblarismena apoxoroun oi pamites telika kati ilithioi petaksan petres sto autokinito emeis tous tin pesame na tous stamatisoume paraligo na plakothoume metaksi mas oi pamites axtifaristikan kai me to dikio tous pleon kai o kathe vlakas evgale to simberasma oti to komma kala kanei kai mas theorei exthrous! Lathoi exoun ginei ekaterothen se auto to kinima to provlimatiko pou entopizo einai oti stekomaste kirios sta lathi ton alon kai den vlepoume ta dika mas giati diaforetika tha eprepe na sinergastoume kati pou mallon tromazei pollous»

    Μια άλλη άποψη ενός φίλου ανένταχτου: (λογοκρυμμένα κάποια μπινελίκια)

    »Όχι ρε μαλάκα, ο κόσμος δεν θα «έδερνε» τους Παμίτες…
    […]

    Ανεξάρτητα της γιούχας για την αστεία μεταβολή και αποχώρηση στην πρώτη κρότου-λάμψης την Τρίτη το βράδυ, οι ψυχραιμότεροι ήταν πολύ περισσότεροι από αυτούς (προβοκάτορες ή απλά αντι-κκε) που κινήθηκαν εναντίον. Πολύς κόσμος άλλωστε κινήθηκε για να χωρίσει τα αρχίδια που πήγαν και χτύπαγαν το φορτηγάκι. Και εγώ θα πήγαινα με […] και άλλους μα δεν χρειάστηκε.
    Το ζήτημα δεν πήρε τόση έκταση όση (υποθέτω ότι) έχετε αρχίσει να συζητάτε (και δίνει το κόμμα έκταση προφανώς για να δικαιολογήσει στα ίδια τα μέλη του την αστεία παρουσία του σε όλο το διήμερο).

    […]
    Πολύς κόσμος στην πλατεία απορρίπτει το ΚΚ αλλά μετά σου λέει θέλω το ΠΑΜΕ στην πλατεία (για λόγους ασφαλειας και μόνο όμως-για καβάτζα).
    Δεν είναι λογική αυτό.

    Και το ΚΚ θέλουμε (μιλάω για μένα και το παρεάκι που κατεβαίνω) και το ΠΑΜΕ μαχητικό να κάθεται στην πλατεία. Τώρα αν βλέπουν [….] απίστευτα δυνατούς Συριζαίους και Ανταρσύες καληνύχτα σε όλους μας.»

    Η Αριστερά όλων των τάσεων νομίζει (δυστυχώς) ότι είχε τεράστια παρουσία στην πλατεία, πράγμα που (δυστυχώς 2) δεν συνέβη…
    Και ξέρεις κάτι?
    Μοιάζει πια με τον μαλάκα που βλέπει τις γκόμενες να περνάνε και φοβάται να τους μιλήσει»

  42. Y Ιουλίου 1, 2011 στις 7:37 μμ #

    Σοβαρά ρε μαλάκα άναυδε? Κι εκείνοι οι ηλίθιοι του Δεκέμβρη του 44 που νόμιζαν ότι με διαδηλώσει θα υποχωρήσουν οι Άγγλοι. Που κάθονταν στην ίδια πλατεία ενώ τους πυροβολούσαν… Πόσο μαλάκες ήταν?

    Ζώον.

  43. Y Ιουλίου 1, 2011 στις 7:39 μμ #

    Μελιτον δε μου είπες όμως. Θερίσατε τελικά?

  44. Αναυδος Ιουλίου 1, 2011 στις 8:04 μμ #

    @Y
    Δηλαδή τον Δεκέμβρη του 1944 έφυγαν οι Αγγλοι και δεν το ξέρω?
    Ξαναγράφεις την ιστορία ή μου φαίνεται ?

  45. Κώστας Μίχος Ιουλίου 1, 2011 στις 8:04 μμ #

    Οτι ειναι αντιφατικές οι συμπεριφορες του κοσμου απεναντι στο κκε αυτο ειναι αληθεια. Οπως αντιφατικη ειναι και η γραμμη του ΚΚΕ. Μπορει και να ειμαι ρε Υ Διχασμενη πρωσοπικοτητα ξερεις κανεναν που να μην βλεπει και απεναντι.Ειτε απο τους απο εδω ειτε τους απο εκει. Εκτος αν ειναι στοκος. Υπαρχουν και τετοιοι δεν λεω.

    Δεν ειπα οτι το κκε εχει την πιο σωστη γραμμη επανελαβα την αποψη του ΑΝΤΩΝΗ ακριβως για να αντιστρεψω τις ευθηνες. προσεξε το καλυτερα.

    Οι ευθηνες δεν ειναι ισοβαρεις Υ. Την μεγαλυτερη και την πρωτη ευθηνη για το κινημα και την προοπτικη του δεν την εχει το ΚΚΕ? ποιος την εχει το ΝΑΡ με το 0,15? Ειμαι ακριβως εκτος ΚΚΕ γιατι πιστευω οτι αν ειμουν μεσα εγω και πολοια αλλοι θα ηταν τωρα πολυ χειροτερο.

    Αναυδε ολα αυτα ειναι σωστα αλλα και υπεκφυγές. Εγω ξερω απο οσα εχω διαβασει οτι οι κομμουνιστες ειναι εκει που ο κοσμος συγκρουεται που αγωνιζεται που διεκδικεί. Ειναι φυσιακ και στους χωρους δουλειας αλλα τωρα στους «στους δρομους θα κριθει το δικιο» Που ειναι λοιπον το ΚΚΕ? σε αυτους τους δρομους του ΑΓΏΝΑ. πΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΛΑΟς ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ.

  46. λαθραναγνώστης Ιουλίου 1, 2011 στις 8:06 μμ #

    Κ.Μ @ 41,
    «………..Τίποτα η ηγεσια του ΚΚΕ δεν ήθελε καμιά όσμωση με τον κόσμο της πλατείας.»
    Πάντως, κατα το φαινόμενο της όσμωσης, η μετακίνηση των μορίων γίνεται προς μία μόνο κατεύθυνση.
    Υπό αυτή την έννοια, καλά κάνει η ηγεσία του ΚΚΕ και δεν θέλει οσμώσεις και λοιπά μονόδρομα φαινόμενα μεταφοράς.

  47. λαθραναγνώστης Ιουλίου 1, 2011 στις 8:20 μμ #

    Y @ 45
    Ξεφεύγουμε απο το θέμα του ποστ, αλλά ποιός σου είπε ότι το ΕΑΜ νόμιζε ότι με τη διαδήλωση στο Σύνταγμα τον Δεκέμβρη του 44, θα έφευγαν οι Άγγλοι?

  48. λαθραναγνώστης Ιουλίου 1, 2011 στις 8:41 μμ #

    K.M @ 49,
    «Οι ευθηνες δεν ειναι ισοβαρεις Υ. Την μεγαλυτερη και την πρωτη ευθηνη για το κινημα και την προοπτικη του δεν την εχει το ΚΚΕ? ποιος την εχει το ΝΑΡ με το 0,15?»
    Όου!!!
    Είναι αυτό μια έμεση παραδοχή ότι θα πρέπει να έχει και την ηγεσία?

  49. Αναυδος Ιουλίου 1, 2011 στις 8:47 μμ #

    Υ

    επίσης ξεχασα να αναφερω οτι το 1944 υπηρχε και ο ΕΛΑΣ σήμερα υπάρχει μονο η ΕΛ.ΑΣ.
    Ελπιζω να μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά

  50. Red Label Ιουλίου 1, 2011 στις 9:12 μμ #

    έτσι παιδιά μου!βγάλτε τις κ άλλο έξω!τελικά ποιανού είναι μεγαλύτερη?του ΚΚΕ η του ΝΑΡ?

    τέλος,η συζήτηση για την πλατεία,το κίνημα κ το ΚΚΕ(το ΚΚΕ,το ΚΚΕ,το ΚΚΕ,το ΚΚΕ……) είναι από βαρετή κ κουραστική έως προβοκατόρικη!

    ΥΓ: η συζήτηση είναι προβοκατόρικη όχι αυτοί που τη διεξάγουν!μην αρχίσει κανείς κ βρίζει τσάμπα!

  51. Αναυδος Ιουλίου 1, 2011 στις 9:22 μμ #

    @Μιχο

    Το ΠΑΜΕ έχει βρεθεί πολλές φορές αντιμέτωπο με την κρατική καταστολή στα λιμάνια, στα υπουργία στους δρόμους. Ενδεικτικά
    28/1/2009 Αθηνα ξύλο με οικοδόμους
    29/3/2007 επίθεση ΜΑΤ στην ΚΟΑ
    2/2/2009 ΜΑΤ ενάντια στο ΠΑΜΕ στο Τζαμπο Ιωαννίνων
    26/7/2007 ΜΑΤ κατά ΠΑΜΕ στην περιφρούρηση του Χοντος
    22/1/2004 επίθεση 4 ένστολων στον Περρο
    5/2008 επίθεση τραμπουκων στο ΠΑΜΕ στην Μανωλαδα
    14/7/2009 επεισοδιο με ΜΑΤ εξω από την Καρυπιδης
    4/4/2011 ΜΑΤ εναντιων ΠΑΜΕ στην κατάληψη του δημαρχειου Ιωαννινων
    29/5/2009 Συλληψεις στα σφαγεια Αγρινιου
    Κλπ κλπ κλπ κλπ

    Στο δρόμο ναι αλλά με σχέδιο και γνωρίζοντας που πάμε και με ποιους. Οχι έρμαια του καθε προβοκατορα

  52. Αναυδος Ιουλίου 1, 2011 στις 9:58 μμ #

    Την Τρίτη 28/6 μέρος της ΓΕΝΟΠ ανέβαινε τη Σταδίου με το Συντονιστικό. Ένα άλλο μέρος με την ΓΣΕΕ. Καθημερινά η ΓΕΝΟΠ είχε παρουσία στην πλατεία και υποθέτω ότι πολλοί από αυτούς πήραν μέρος στις οδομαχίες την Τριτη και την Τεταρτη
    Την Πέμπτη ΠΑΣΚΕ ΔΑΚΕ και ΣΥΝ έβαλαν τέλος στην απεργία

    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6329366

  53. κομμαντο καλοκαιρινής εντροπιας Ιουλίου 1, 2011 στις 10:19 μμ #

    [το σχόλιο αυτό υπεστη επεξεργασία γιατί περιείχε ύβρεις]
    @άναυδος 42:
    Οι εκπαιδευτικοί είναι υπηρέτες του καπιταλιστικού κράτους? Έπεσε η Δεξιά το ’74 ρε το ξέχασες?
    Πολλοί από τη γενιά μου οφείλουν την πρώιμη πολιτική τους αφύπνιση σε κάποιους φωτισμένους δασκάλους. Άμα δε μυρίζει γράσσο είναι υπηρέτης του συστήματος δηλαδή ο άλλος? Και ο ωρομίσθιος? Και ο αδιόριστος? Και ο έσπας?
    Και ο Γληνός ο διαννοουμενιάρης κι αυτός φλούφλης ε?

    Εγώ είμαι αδιόριστος εκπαιδευτικός και τη βγάζω κάτω απτα όρια της φτώχειας με κανα ιδιαίτερο και δουλειές άσχετες μαυτο που σπούδασα (εργατίστικα χαμαλίκια)

    Εσύ Άναυδε που είσαι τόσο μάγκας εργατιστής για πες μας που δουλεύεις. Και αφού μας πεις πού δουλεύεις? Είσαι μισθωτός? Επίσης, τί θέση έχει εκεί που δουλεύεις? Είσαι ψηλά ή χαμηλά στην ιεραρχία?

    Να δούμε ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ μιλάει ο καθένας. Γιατί από τότε που αυτή η ερώτηση έφυγε ως κριτήριο από τις συζητήσεις των αριστερών ένα πέπλο επικύνδυνης μπαρούφας σκεπάζει τα πάντα.

    Για πε

  54. Red Label Ιουλίου 1, 2011 στις 10:45 μμ #

    Kommando!

    δεν νομίζω ο Αναυδος να είπε αυτό!οι εκπαιδευτικοί είναι μισθωτή διανόηση-πολύ ισχυρό πολυπληθές τμήμα των λαϊκών στρωμάτων με έντονες αντιφάσεις στην κοινωνική τους ύπαρξη-που δρουν στη φωλιά του λύκου!σε έναν αντιδραστικό μηχανισμό που λέγεται εκπαίδευση κ έχει στόχο πως να πλάθει τις νεανικές συνειδήσεις να είναι φτηνό κρέας στα χέρια του κεφαλαίου!κ ακόμα χειρότερα!διαπαιδαγωγεί τους νέους με τις καπιταλιστικές αξίες!

    γιαυτό κ όπως ΟΛΟΣΩΣΤΑ τονίζεις οι εκπαιδευτικοί-πρότυπα αγωνιστές είναι ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ!δεν είναι παράλογο!

    όσο για τους ωρομίσθιους η κατάσταση είναι πραγματικά απελπιστική η κατάσταση!

  55. Μέλιτον Καντάρια Ιουλίου 2, 2011 στις 9:38 πμ #

    Για δειτε και κατι περιεργα πραγματα !?!
    Εντολες δια αγανακτισμενους…
    Τοποθετηση πολιτικου πλαισιου και ορισμος του εχθρου μεσα απο ….οδηγιες χρησεως διαδυκτιακης επαναστατικοτητας:

    http://www.antinews.gr/2011/07/01/110164/

  56. Red Label Ιουλίου 2, 2011 στις 11:14 πμ #

    Διεθνής απήχηση και αλληλεγγύη
    Μεγάλη ήταν η απήχηση της 48ωρης απεργίας ταξικών δυνάμεων στο παγκόσμιο συνδικαλιστικό κίνημα. Συνδικαλιστικές οργανώσεις από όλο τον κόσμο, απέστειλαν μηνύματα αλληλεγγύης και συμπαράστασης στην ελληνική εργατική τάξη, στο ΠΑΜΕ και στα συνδικάτα που συσπειρώνονται σε αυτό.
    Η Παγκόσμια Συνδικαλιστική Ομοσπονδία (ΠΣΟ), με μήνυμα του προέδρου της Μοχάμεντ Σαμπάν Αζούζ, σημειώνει: «Στο όνομα της ΠΣΟ, που αντιπροσωπεύει 80 εκατομμύρια εργάτες σε 120 χώρες σε όλο τον κόσμο, εκφράζουμε τη διεθνιστική μας αλληλεγγύη στο ΠΑΜΕ και στην εργατική τάξη της Ελλάδας που παλεύει ενάντια στις σκληρές αντιλαϊκές πολιτικές». Αντίστοιχα, η Παγκόσμια Δημοκρατική Ομοσπονδία Γυναικών: «Οι γυναίκες της ΠΔΟΓ, σ’ όλες τις ηπείρους, στέκονται στο πλευρό των αγωνιζόμενων Ελληνίδων της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων και είμαστε βέβαιες ότι οι αγώνες τους θα βάλουν φρένο στα μέτρα που χειροτερεύουν τη ζωή του ελληνικού λαού».
    Μήνυμα, προς το ΚΣ της ΚΝΕ, απέστειλε το ΚΣ της ΕΔΟΝ: «Στις συνθήκες της Ελλάδας, ο μόνος δρόμος για τον ελληνικό λαό είναι η συμπόρευση με το ΠΑΜΕ, για την υπεράσπιση και διεύρυνση των δικαιωμάτων των εργαζομένων, για πρόοδο και για κοινωνική δικαιοσύνη και για να καταστεί ο ελληνικός λαός αφέντης στη χώρα του». Από την πλευρά της, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Δημοκρατικών Νεολαιών (ΠΟΔΝ), επισημαίνει: «Η γενική απεργία στην οποία συμμετείχαν εκατομμύρια εργάτες και οι αμέτρητες δραστηριότητες σε όλη την Ελλάδα, είναι απόδειξη δύναμης και πίστης των λαών και δε θα πραγματοποιούνταν χωρίς την πολύτιμη συμβολή των ταξικών συνδικάτων που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, τη συμβολή του ΚΚΕ και της ΚΝΕ».
    Μηνύματα αλληλεγγύης έφτασαν στην Ομοσπονδία Οικοδόμων Ελλάδας. Η Διεθνής Συνδικαλιστική Οργάνωση των Εργατών στις Κατασκευές, στο Ξύλο και στις Βιομηχανίες Οικοδομικών Υλικών (UITBB), με ανακοίνωσή της, σημειώνει: «Σε αυτόν τον αποφασιστικό αγώνα είναι σημαντικό ότι οι εργάτες οργανώνονται και ενώνονται για να υπερασπιστούν τα ταξικά τους συμφέροντα και με αυτό τον τρόπο το συμφέρον όλων των εργατών».
    Αντίστοιχα, η Συντεχνία Οικοδόμων, Ξυλουργών, Μεταλλορύχων και Γενικών Εργατών Κύπρου ΠΕΟ εκφράζει την αλληλεγγύη της, όπως και η Ενωση Εργατών στις Κατασκευές Δανίας. Η Ομοσπονδία Εργατών στις Κατασκευές της Ινδίας, τονίζει πως «εμείς, τα εκατομμύρια των Ινδών εργατών στις κατασκευές είμαστε μαζί σας στους δίκαιους αγώνες σας». Η Λατινοαμερικάνικη Συνομοσπονδία Οικοδόμων Ξύλου και Κατασκευαστικών Υλικών (FLEMACON), εκφράζει «την αμέριστη υποστήριξή της στους εργαζόμενους και εργαζόμενες της Ελλάδας που βρίσκονται στην πάλη για μια κοινωνία δίκαιη και κυρίαρχη».
    Επίσης μηνύματα αλληλεγγύης απέστειλαν: Η Πακιστανική Εργατική Ομοσπονδία, η Εθνική Συνδικαλιστική Οργάνωση στις Κατασκευές, το Ξύλο και την Οδοποιία (ΣΥΝΜΠΑΡΟΥΤΕ) Νίγηρα, η Εθνική Συνδικαλιστική Οργάνωση Κατασκευών Ξύλου, Εξόρυξης και Ενέργειας Αυστραλίας, η Ενωση Υδραυλικών και Ατμομονταδόρων Καναδά και το Κριτικό Συνδικαλιστικό Δίκτυο Φιλανδίας.
    Αντίστοιχα μηνύματα, έστειλαν: Η Τουρκοκυπριακή Συνδικαλιστική Οργάνωση (DEV-IS), η Ενωση Συνδικάτων Βοημίας, Μοραβίας και Σιλεσίας (OSCMS), η Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία, η Εθνική Ενωση Σιδηροδρομικών, Λιμενεργατών και εργαζομένων στις Μεταφορές της Αγγλίας (RMT), η Πανινδική Ομοσπονδία Δημοσίων Υπαλλήλων, η Συνδικαλιστική Συνομοσπονδία Καταλονίας, οι Επιτροπές Βάσης της Ισπανίας και η Γενική Ενωση Παλαιστινίων Εργαζομένων.
    Mηνύματα αλληλεγγύης στο ΚΚΕ και στο ΠΑΜΕ έστειλαν: το ΚΚ Ιρλανδίας, το κόμμα ΤΟΥΝΤΕΧ του Ιράν, η Ενωση Κομμουνιστών Ουκρανίας, το Κόμμα Εργατών Βελγίου, το ΚΚ Αυστραλίας και το ΚΚ Μεξικού.

  57. Red Label Ιουλίου 2, 2011 στις 11:22 πμ #

    @61 Μέλιτον είναι η ουσία της καθοδήγησης από το Ίντερνετ!ούτε χώροι δουλειάς ούτε ταξική πάλη ούτε συμμαχία ούτε ανατρεπτική πολιτική κ δράση!

    η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ ο ΣΥΡΙΖΑ θεμελιώνουν τη «νέα μεταπολίτευση» στις πλατείες νομίζοντας ότι κάνουν πολιτική δουλειά κ μη δείχνοντας το πραγματικό τους πρόσωπο!
    έτσι κάνω κ γω ένα κίνημα!ευκολάκι!

  58. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουλίου 2, 2011 στις 11:30 πμ #

    Αποφαση της συνελευσης της πλατειας.

    ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
    Η ψήφιση του μεσοπρόθεσμου και του εφαρμοστικού νόμου έγινε σε αντίθεση με τη λαϊκή θέληση. Βάφτηκε με το αίμα δεκάδων τραυματιών και σημαδεύτηκε από την κρατική βία και καταστολή με τόνους χημικών ενάντια στους χιλιάδες διαδηλωτές που πλημμύρισαν τους δρόμους της Αθήνας.
    Οι μόνοι που χαιρέτισαν την ψήφισή του ήταν οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ και της ΕΕ. Αυτοί που θα ωφεληθούν είναι οι τραπεζίτες, οι χρηματιστές και όσοι ποντάρουν στη φτώχεια και την εξαθλίωση του λαού μας και των άλλων λαών. Τα κανάλια που τους στηρίζουν για ακόμα μια φορά έπαιξαν το γνωστό αποπροσανατολιστικό, συκοφαντικό τους ρόλο, παρουσιάζοντας εικόνες που τους βόλευαν.
    Το κίνημα έσπασε στην πράξη τη λογική της κρατικής βίας, απαντώντας στις διαδοχικές δολοφονικές επιθέσεις των πραιτωριανών της κυβέρνησης με ανεπανάληπτη αποφασιστικότητα, αλληλεγγύη, συντροφικότητα. Ήρθαμε για να μείνουμε. Δυναμώνουμε καθημερινά, βαθαίνουμε τις ρίζες του κινήματός μας. Δε θα φύγουμε, αν δεν φύγουν μνημόνια, μεσοπρόθεσμο και κάθε κυβέρνηση με οποιαδήποτε μεταμφίεση τα υπηρετεί, ξεπουλώντας το μέλλον του λαού. Θα ανατρέψουμε το μεσοπρόθεσμο και όλα τα σχέδιά τους στην πράξη.
    Το πνεύμα της πλατείας δεν ηττήθηκε ποτέ. Υπάρχει παντού στην Ελλάδα και στο τέλος θα νικήσει, ανεξάρτητα από το όνομα της πλατείας. Θα μείνουμε στις πλατείες. Δε θα φύγουμε, αν δεν φύγουν όσοι μας οδήγησαν εδώ και όσοι μας εκμεταλλεύονται. Έχουμε το δίκιο με το μέρος μας. Είναι μερικές δεκάδες, είμαστε εκατομμύρια.
    Μετά το μεσοπρόθεσμο και την όλη τακτική της κυβέρνησης έχουμε μπροστά μας μια οικονομική χούντα και έτσι πρέπει να δρομολογήσουμε την πολιτική μας και τη δράση μας.
    Την Κυριακή καλούμε ξανά σε πανευρωπαϊκό κάλεσμα και μέρα δράσης. Όλοι και όλες στο Σύνταγμα στις 18:00.
    Απαιτούμε την κατάργηση των ειδικών δυνάμεων της αστυνομίας (ΜΑΤ, ΔΙΑΣ, ΔΕΛΤΑ) που έδρασαν τις προηγούμενες μέρες σαν στρατό κατοχής στο κέντρο της Αθήνας.
    Απαιτούμε την απαγόρευση της χρήσης χημικών από την αστυνομία. Η συγκεκριμένη τακτική των δυνάμεων καταστολής συνιστά πράξη πολέμου ενάντια στους κατοίκους της Αθήνας.
    Ζητάμε τη σύλληψη του υπουργού Προ.Πο Χ.Παπουτσή ως ηθικού αυτουργού για την εγκληματική δράση της αστυνομίας.
    Ζητάμε την απελευθέρωση όλων των συλληφθέντων…
    Για κάθε μέτρο εφαρμογής του μνημονίου-μεσοπρόθεσμου θα παίρνουμε και θα υλοποιούμε αποφάσεις συγκεκριμένων δράσεων-πράξεων αντίστασης (π.χ. Αποκλεισμός της Βουλής) για να μην περνάνε τα επιμέρους μέτρα (π.χ. Νομοσχέδιο για την παιδεία).
    Όσον αφορά στον έκπτωτο πλέον θίασο που χειροκρότησε την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου και όσους τόσα χρόνια βάλανε τις τράπεζες και τις μπίζνες τους πάνω από τις ζωές μας να μην τρέφουν αυταπάτες ότι θα τους αφήσουμε να το εφαρμόσουν. Έχει ήδη καταψηφιστεί από τις εκατοντάδες χιλιάδες λαού που εναντιώθηκαν κατά τη 48ωρη απεργία και θα καταργηθεί στην πράξη. Οι μέρες της αφθονίας τους είναι μετρημένες.
    ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΙΣΟΤΗΤΑ- ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

  59. λαθραναγνώστης Ιουλίου 2, 2011 στις 9:48 μμ #

    Μαρτυρία Ταξίαρχου Διαδηλωτή: Τα ΜΑΤ εφάρμοσαν στρατιωτικό σχέδιο εναντίον του «εσωτερικού εχθρού»
    «Μόνο που τέτοιος σχεδιασμός αφορά την αντιμετώπιση του ένοπλου εχθρού στο Πεδίο της Τιμής. Και όχι άμαχους συμπατριώτες μπροστά από το Εθνικό τους Μνημείο, τον Άγνωστο Στρατιώτη»

    http://www.antinews.gr/2011/07/02/110268/

  60. βουρνούκιος Ιουλίου 3, 2011 στις 1:23 πμ #

    Παιδιά, τα πράγματα είναι απλά!

    Εάν δεν υπήρχαν οι 11 πανεργατικές απεργίες και ο σημαντικός ρόλος των ταξικών δυνάμεων -είτε είναι στο ΠΑΜΕ, είτε στον ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ, είτε σκόρπιες- δεν θαείχε αυτά τα χαρακτηριστικά η πλατεία.

    Εάν από την άλλη δεν υπήρχε η πλατεία δεν θα μπορούσε ο λαός -με αυτές τις αντιλήψεις που έχει τώρα- να εκφράσει την οργή του.

    Το εργατικό και η πλατεία συμπληρώνει το ένα το άλλο. Ετσι το βλέπω εγώ.

    Η ηγεμονία είναι στοίχημα ανοιχτό για όλους. Και για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, το ΚΚΕ, το ΣΥΡΙΖΑ. Και οι ευθύνες πέφτουν στις πλάτες όλων. Η Πρωτοκαθεδρία κάποιας άποψης μπορεί να κατακτηθεί μόνο μέσα στο κίνημα και συμβάλλοντας στην παραπέρα ωρίμανσή του.

    ΟΛΟΙ την Κυριακή στο Συνταγμα.

    Ανακοίνωση του ΝΑΡ, για τις εξελίξεις της 29 Ιουνίου

    Όπως ο Γ. Παπανδρέου, στα Δεκεμβριανά του 1944, χρειάστηκε τα όπλα των Άγγλων για να αντιμετωπίσει την Εθνική Αντίσταση κι ο δικτάτορας Γ. Παπαδόπουλος χρειάστηκε τα τανκς για να αντιμετωπίσει την εξέγερση του Πολυτεχνείου το 1973, έτσι και η χούντα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, της ΕΕ, του ΔΝΤ και του ΣΕΒ χρειάστηκαν δύο μέρες τώρα ένα όργιο καταστολής απέναντι στον «εχθρό λαό» για να πετύχουν την υπερψήφιση του Μεσοπρόθεσμου και του εφαρμοστικού νόμου.

    Ας μην αυταπατώνται! Ό,τι πέτυχε η κοινοβουλευτική τους δικτατορία, ότι επικύρωσαν στο σάπιο πολιτικό τους σύστημα δεν θα περάσει στους εργαζόμενους και τη νεολαία. Το δίλημμα «χρεοκοπία και τανκς ή Μεσοπρόθεσμο» σημαίνει στην ουσία και μεσοπρόθεσμο και χρεοκοπία και «τανκς».

    Ας μην αισθάνονται «ανακούφιση», αυτοί, οι αγορές, ο Τρισέ και οι πολυεθνικές, μετά την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου. Το μαχητικό πνεύμα των απεργιών, η επιμονή των πλατειών, οι νέες μορφές συλλογικότητας και πολιτικοποίησης, το πνεύμα της ρήξης με την ΕΕ και το αστικό πολιτικό σύστημα, το «μικρόβιο» της απειθαρχίας και της ανυπακοής απέναντι στις αγορές και τους νόμους του κέρδους θα στοιχειώνει το επόμενο διάστημα σε κάθε χώρο δουλειάς, σε κάθε μέτωπο, σε κάθε μέτρο που θα επιχειρούν να περάσουν, σε κάθε γειτονιά και σχολή, σε κάθε πλατεία. Εκεί θα ψηφίζει ο μαχόμενος λαός κάθε μέρα.

    Εκεί θα καταλάβουν πως το ρήγμα που άνοιξε δεν κλείνει εύκολα. Η κανιβαλική τους πολιτική θα περπατά σε κοινωνικό ναρκοπέδιο. Ο αγωνιζόμενος λαός δεν είναι διατεθειμένος να αφήσει στη μέση τον αγώνα που ξεκίνησε μήνες τώρα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής. Ο γύψος που θέλει να βάλει στα λαϊκά δικαιώματα και τις ελευθερίες η χούντα κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ,ΣΕΒ θα σαρωθεί από το κίνημα της αντικαπιταλιστικής ανατροπής και της κοινωνικής χειραφέτησης.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: