Venceremos!

27 Ιον.

Όλοι στους δρόμους! Όλοι στον ταξικό απεργιακό αγώνα για τη ζωή που μας κλέβουν. Μέχρι τη τελική νίκη!

[αναρτήστε εδώ πληροφορίες, νέα, καλέσματα. Αν έχετε υλικό που θέλετε να το μοιραστείτε, όπως φωτογραφίες, ηχητικά, βίντεο, στείλτε mail στο mygranma{παπάκι}gmail{τελεία}com]

——————————————————————————————————–

φωτογραφίες του kraftwerk από το Πειραιά

περιμένουμε υλικό και από τους υπόλοιπους.

Advertisements

164 Σχόλια to “Venceremos!”

  1. a8lios Ιουνίου 27, 2011 στις 1:14 μμ #

    Πάμε μωρή αρρώστια Κομπάσε!
    Φωτό από του πιτσιρίκου για το ΠΑΜΕ στην Ακρόπολη:
    http://pitsirikos.net/2011/06/%cf%80%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%ce%b1%ce%ba%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b7/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+pitsirikos%2FuPfN+%28%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82%29

  2. Ανδρέας Ιουνίου 27, 2011 στις 1:19 μμ #

    Ας γίνει το αυριανό το εφαλτήριο για να σκοτώσουν πολλοί τον «ΠΑΣΟΚΟ», τον μικροαστό και τον ραγιά που κρύβουν μέσα τους. Θα βοηθήσει σίγουρα και το μεσοπρόθεσμα τα μάλα σε αυτό. Συνεχίστε πάντα έτσι δυναμικά παιδιά. Αύριο και μεθαύριο πουρνό πουρνό όλοι στα εργοστάσια και στην πορεία με το ΠΑΜΕ. Καλό ταξικό αγώνα σε όλους…

  3. λαθραναγνώστης Ιουνίου 27, 2011 στις 1:37 μμ #

  4. Red Label Ιουνίου 27, 2011 στις 2:13 μμ #

    ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΦΡΟΥΡΕΣ Κ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ!ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Κ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90%!ΝΑ ΣΕΙΣΤΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ Κ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Κ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ!

  5. Βαγγέλης Ιουνίου 27, 2011 στις 3:00 μμ #

    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς από έναν νέο γκρανμιστή! Τα περιθώρια στενέψαν αγαπητοί…Ούτε οι αστοί έχουν την δυνατότητα να ελιχθούν, ούτε η εργατική τάξη έχει κάτι άλλο να χάσει…Όλοι και όλες στο δρόμο!Όλοι και όλες στα γιαπιά, στα πολυκαταστήματα, στα λιμάνια, στα εργοστάσια, στα γραφεία, να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις στην περιφρούρηση, όλοι και όλες στην απεργία με το ΠΑΜΕ!

  6. Y Ιουνίου 27, 2011 στις 3:10 μμ #

    από το σημερινό δελτίο του βρυξελλιώτικου »The Parliament» για θέματα ΕΕ:

    »Europe ‘prepared for the worst’ on eurozone crisis

    Coverage of the eurozone debt crisis continues in today’s papers, with Deutsche Welle reporting the German finance minister as saying Europe is preparing for the worst-case scenario.

    Wolfgang Schäuble indicated that the EU should be ready if Greece is forced to default on its loans.

    «We are doing everything we can to prevent a perilous escalation for Europe but must at the same time be prepared for the worst,» the minister told the mass-market German Bild newspaper.

    He added that Germany and other eurozone countries are confident the Greek parliament will pass the upcoming vote on the tough austerity package, despite resistance from the public and from opposition politicians.

    Elsewhere, the Express cites a poll by German newspaper Frankfurter Allgemeine suggesting that almost three-quarters of Germans doubt that the euro has a future.

    According to the poll, 71 per cent had «doubt», «no trust» or thought there is «no future» for the euro, with only 19 per cent expressing «confidence» in the single currency.

    It also found that some 68 per cent of respondents did not think the emergency bail out of Greece would work.

    Writing in the Observer under the headline, «Greek debt crisis prompts fears of EU disintegration», a former Europe correspondent says much has changed since «the heyday» of 1990s Europe.

    Discussions at last week’s Brussels summit was no longer of «high ideals and ‘more Europe’, but of mere survival for the European project», says the paper.»

    To »ευρωπαϊκό όνειρο» μπορεί να θαφτεί αυτή τη βδομάδα στους δρόμους της Αθήνας.

    Και πάμε όλοι μαζί:
    »όλοι στην ΕΕ είναι ταύλα, πω πω καύλα πω πω καύλα»
    (εναλλακτικά »όλοι οι Ευρωκράτες»)

  7. Y Ιουνίου 27, 2011 στις 4:33 μμ #

    Δεν απαντάει κανείς.
    Είναι όλοι εξορμήσεις.
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ!!!!!

  8. λαθραναγνώστης Ιουνίου 27, 2011 στις 4:36 μμ #

    «πω πω Γκάβλα πω πω Γκάβλα» λένε ρε γκαβλιάρη!:D 😀 😀
    Βορειοελλαδίτικα, για να χει και συναίσθημα, όπως είχε πεί παλιότερα και ο Μπρέζνιεφ.

  9. sentic Ιουνίου 27, 2011 στις 4:41 μμ #

  10. Δημήτρης Ιουνίου 27, 2011 στις 4:45 μμ #

    ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ της πιο σημαντικής απεργίας μετά την μεταπολίτευση με τις 48ωρες απεργίες του ΗΣΑΠ και του ΜΕΤΡΟ. Δεν μπορώ καν να φανταστώ για πόσους ΔΕΚΑΔΕΣ χιλιάδες η 48ωρη σε ΗΣΠΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ (!) καθιστά την αυριανή τους συμμετοχή στην συγκέντρωση ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΔΥΝΑΤΗ. Ανάμεσα σε αυτούς είμαι σίγουρα ότι θα υπήρχαν και άτομα που θα κατέβαιναν για πρώτη φορά !

    Προσωπικά ενώ κατεβαίνω ΣΥΧΝΑ στις απεργίες αύριο δεν θα μπορέσω.

  11. λαθραναγνώστης Ιουνίου 27, 2011 στις 5:08 μμ #

    Δημήτρη,
    Νομίζω ότι τελικά ο ηλεκτρικός και το Μετρο θα κάνουν στάσεις εργασίας και θα λειτουργήσουν από 10.00 έως 16:00.

  12. Δημήτρης Ιουνίου 27, 2011 στις 6:06 μμ #

    Φίλε Λαθραναγνώστη τελικά ο ΗΣΑΠ έχει στάση εργασίας έως τις 10:00 !

  13. a8lios Ιουνίου 27, 2011 στις 7:25 μμ #

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231115322

  14. Δημήτρης Ιουνίου 27, 2011 στις 7:58 μμ #

    Τελικά μόνο το ΜΕΤΡΟ θα λειτουργήσει κανονικά την Τρίτη και την Τετάρτη.

  15. Red Ghost Ιουνίου 27, 2011 στις 8:21 μμ #

    Μόλις γύρισα από εξόρμηση. Εξαιρετικό το κλίμα που συνάντησα στις απογευματινές εξορμήσεις, χτες και σήμερα. Δεν έχω δει άλλη φορά τέτοια διαθεση για να κατεβεί κόσμος στο δρόμο.

    Όποιος έχει δυσκολία να κατεβεί στις αυριανές και μεθαυριανές συγκεντρώσεις να επικοινωνήσει με το ΠΑΜΕ της περιοχής του και σίγουρα θα βρεθεί μεταφορικό μέσο.

  16. Mis8wtos Ιουνίου 27, 2011 στις 8:44 μμ #

    Paidia sas ekliparw se oti exete iero(!) kapoios na anebasei oso pio grigora ginete to apospasma apo to shmerino deltio eidhsewn tou Skai pou leei o Portosalte pws prepei na diamartyri8oume. LEEI AKRIBWS –> PHGAINETE ME TOUS AGANAKTISMENOUS ALLA MIN AMPODIZETE TA PLOIA KAI TA AEROPLANA, MIN APERGHTE!!!!!!! Den leo psemata saaaas parakalw. Kai an ginete na to baloume sto site tou real-democracy.

    Elpizw na mporeite giati egw den 3erw. Geia sas!

  17. alchimistis Ιουνίου 27, 2011 στις 8:55 μμ #

    http://radiobubble.gr/el/blog/radiobubblenews/9087

  18. kraftwerk Ιουνίου 27, 2011 στις 9:09 μμ #

    Συντροφοι, συναγωνιστές και φίλοι ΑΥΡΙΟ ΓΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΕΙΣ, καλή επιτυχία για τις επόμενες 48 ώρες.

  19. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 27, 2011 στις 9:14 μμ #

    Δυσκολα στον ιδιωτικο τομεα, μαγκες. Δεν λεω κατι καινουργιο. Αλλα στην καλυτερη περιπτωση ακομα και κοσμος που παντα απεργεί προσανατολιζεται για την μια μερα. Ολα θα κριθουν στις συγκεντρωσεις.

  20. prop-agit Ιουνίου 27, 2011 στις 9:54 μμ #

    Απίστευτος χειμαρώδης Μπογιόπουλος δεν έχω λόγια ελπίζω κάποιος να τον ανεβάσει στο ίντερνετ αύριο!

  21. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 27, 2011 στις 10:11 μμ #

    Απο τα πιο σχολιασμενα το post για το πανό στην Ακρόπολη που κρέμασε το ΠΑΜΕ στην ιστοσελιδα των «Νεων»:

    http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4638005

    Ενδεικτικο των διαθεσεων αλλα και της απηχησης του ΠΑΜΕ. Αν διαβασει κανεις τα σχολια τοτε θα δει και τη γραμμη συγκρουσης . Ποιοι ειναι απο τη μια πλευρα, την ταξικη και ποιοι απο την αλλη. Στην «αλλη» χωρανε τελικα ολοι τους μαζι οι γνησιοι, οι χθεσινοι, οι τωρινοι και οι εκσυγχρονισμενοι αντι-ΚΚΕδες. Οι λυσσαλεοι πολεμιοι του ΠΑΜΕ και της οργανωμενης ανυποχωρητης ταξικης παλης.
    Δεν πειραζει αυριο αναμενεται να γινει της λαικης ταξικης κοσμοπλημμυρας. Σημερα στην περιοχη μου σε πικετοφορια που εγινε ο κοσμος εβγαινε στα μπαλκονια, χειροκροταγε, αλλοι βαραγανε τις κορνες τους αλλα ολοι μαζι στα προσωπα τους αναγνωριζαν οτι εχουν ενα μοναδικο γνησιο συμπαραστατη και εκφραστη και αυτο ειναι το ΠΑΜΕ.

    Το ξερουνε πια και οι πετρες, το ταξικο συνδικαλιστικο κινημα εχει ελπιδα να βρει και να δωσει τη διεξοδο μονο μεσα απο τις ταξικες δυναμεις του ΠΑΜΕ.

    Η σημερινη μερα μετα απο τοσες ωρες-μερες-χιλιομετρα-ανακοινωσεις-τοπικες πικετοφορειες-μοιρασμα υλικου σε ολες της γειτονιες του λεκανοπεδιου μας δινει δυναμη και κουραγιο για την επερχομενη μαχη.

    Μαζικα και πειθαρχημενα με ατσαλενια πεποιθηση θα πορευτουμε αυριο και οποιος μηχανισμος σταθει μπροστα στους εργατες προβοκατορικα και διαλλυτικα θα τον αφανισουμε.
    Αυριο μπροστα στις πυλες των εργοστασιων και μετα περιφρουρημενα στις συγκεντρωσεις.
    Θα ειναι δυσκολες οι ωρες που ερχονται και το ξερουμε ολοι μας. Ο καθεις λοιπον θα φερει το μεριδιο ευθυνης των πραξεων του.

    Αγαπητε Μιχε το ΠΑΜΕ ηταν τοσα χρονια μεσα στους χωρους του ιδιωτικου τομεα.
    Το θεμα ειναι οτι οπου ειχες τοσα χρονια παρεμβαση,οπου κοντρα στα συννεφακια που εσπερναν ολοι εσπαγες τις αυταπατες και ειχες πρωτοπορα δραση αυριο θα κλεισουν με μπροσταρηδες τους ιδιους τους εργατες.
    Οσοι ανακαλυψανε σημερα την Αμερικη τοτε στην καλυτερη να παραδεχτουν οτι ηστερησαν απο το ταξικο καθηκον τους απεναντι στην εργατικη ταξη και να μην ψαχνουν για αλλα επαναστατικα υποκειμενα

    ΚΑΛΗ ΜΑΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΠΕΡΝΑΜΕ ΑΥΡΙΟ ΘΕΡΙΖΟΥΜΕ…
    ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ…
    VENCEREMOS

  22. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 27, 2011 στις 10:19 μμ #

    Prop-Agit αυτο βρηκα μεχρι στιγμης:

    ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΓΚΑΛΟΥ

  23. Red Label Ιουνίου 27, 2011 στις 10:20 μμ #

    το βραδινό δελτίο του ΣΚΑΙ!

    http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=215900

  24. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 27, 2011 στις 10:38 μμ #

    Α ρε μελιτον παντα επαναστατικα αισιοδοξος. Μπραβο σου. Αλλα δυστηχως συντροφακο η κατασταση στους χωρους του ιδιωτικου τομεα ειναι πολυ δυσκολη. Μην βγαζεις τοσο ευκολα συμπερασματα μονο απο την δικη σου πειρα. Και μην βαζεις το χερι σου στην φωτια σε καποιες περιπτωσεις ακομα και εκει που υπαρχουν σωματεια με αναφορα το ΠΑΜΕ δεν απεργουν παντα. Δεν λεω το Δ.Σ αλλα ο κόσμος.

  25. Red Label Ιουνίου 27, 2011 στις 10:47 μμ #

    «Απεργιακή συγκέντρωση Τρίτη 28/6, στις 10.00 π.μ. στο Μουσείο και πορεία στη Βουλή.
    Απεργιακά μπλόκα την Τετάρτη 29/6 στο Σύνταγμα, στον Ευαγγελισμό, στο Καλλιμάρμαρο από νωρίς το πρωί και νέα απεργιακή συγκέντρωση.»

    καμιά ορά αναρωτιέμαι!είναι όλοι μικροαστοί κ προσκυνητές του αυθόρμητου όλοι στο ΝΑΡ?μα κανείς δεν έμεινα να αντιδράσει σε αυτό το δεξιό αίσχος?ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ρε παιδιά!να βγει να τους πει τι λένε οι συνάδελφοί του στον ιδιωτικό τομέα!!!τίποτα? μα είναι φοβερό αυτό το πράμα!

  26. prop-agit Ιουνίου 27, 2011 στις 10:52 μμ #

    εύστοχο μέλιτον! Αυτό δεν το είχα δει.
    Στη συνέχεια πραγματικά τους έκανε σκόνη..

  27. kagemusha Ιουνίου 27, 2011 στις 11:09 μμ #

    @16 Mis8wtos

    Στο 40 λεπτο η πρωτη επιθεση στο ΠΑΜΕ. Στο 40.26 η πρωτη πατατα, στο 42.18 η ολοκληρωση της παπαρας.

    @Ολους

    Δεν σας κανει αυτη η τρυφερη ψυχη να κανετε ακριβως το αντιθετο απο αυτο που λεει????

  28. kagemusha Ιουνίου 27, 2011 στις 11:10 μμ #

    http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=215900

  29. kagemusha Ιουνίου 27, 2011 στις 11:23 μμ #

    [κομμάτι αυτού του σχολίου διαγράφηκε γιατί θεωρήθηκε υβριστικό]
    Φαινεται οτι ο οπορουνισμος τριβει τα χερια του για να μην πετυχουν οι απεργιες. Εχουν αρχισει και περνάν ανοιχτα πλεον στην αλλη οχθη σιγα σιγα. Σε μια απο τις πιο κρισιμες απεργιες της μεταπο, λιτευσης ο «κομμουνιστης» Μιχος εκφραζει ταχα μου ταχα ρεαλισμο, ενω ο Μελιτον κατα τον Μιχο επαναστατικη αισιοδοξια. Ε αυτο ειναι ο κομμουνιστης και ας μην το εχεις μαθει παρα τα χρονια σου Μιχο: να παλευεις μεχρι ο ηλιος να βγαλει κερατα.

  30. kraftwerk Ιουνίου 27, 2011 στις 11:39 μμ #

    29@Kagemusha

    παίρνεις ναρκωτικά?

  31. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 12:01 πμ #

    Ναι, θες να σου στειλω?

  32. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 28, 2011 στις 8:01 πμ #

    [το σχόλιο διαγράφηκε γιατί θεωρήθηκε υβριστικό]

  33. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 8:55 πμ #

    τι έγινε τώρα ρε παιδιά?θα το γαμήσουμε κ αυτό το ΠΟΣΤ?πως την είδατε τη δουλειά?λοιπόν!από δω κ πέρα μόνο σχόλια για τη 48ωρη!

    αγανάκτησα μαζί σας!

  34. Σεχτάρ ο Τρομερός Ιουνίου 28, 2011 στις 12:26 μμ #

    Μόλις γύρισα από την συγκέντρωση στο Σύνταγμα (η Ομόνοια ήταν απλώς προσυγκέντρωση σήμερα). Κόσμος λίγος για τις απαιτήσεις του καιρού. Η κάτω πλατεία σχεδόν ανύπαρκτη. Η απάνω ~500 – 1000 (;) αγανακτισνένα άτομα, «εθνικών» προσανατολισμών. Στο ΠΑΜΕ είμασταν-δεν είμασταν 6-8000. Εχει και το απόγευμα άλλη συγκέντρωση, 7.00 μμ, και αύριο τρίτη. Γίνονται ταυτόχρονα και στον Πειραιά συγκεντρώσεις. Πολυδιάσπαση, χρονικά και τοπικά. Κάποιο ρόλο μπορεί να έπαιξε και η απεργία του ηλεκτρικού. Αλλά μη ψάχνουμε δικαιολογίες….
    Η απεργία πρέπει να πήγε καλά. Είδα πολλά μαγαζιά στο κέντρο κλειστά,η μόνο με τον ιδιοκτήτη, να φτλάει τα μπόσικα.
    Τα λάμε και το απόγευμα.

  35. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 12:39 μμ #

    οι πιο πολλοί εργαζόμενοι θα απεργήσουν μια μέρα!κ μάλλον αυτή θα είναι αύριο!

    για το ΠΑΜΕ εγώ έμαθα ότι η κεφαλή ήταν στο Ζάππειο κ η ουρά στη Βουκουρεστίου!κ γεμάτες ήταν κ η Ωθονος κ η Καραγ.Σερβίας!

    οπωσδήποτε παίρνει διόρθωση αυτή η εικόνα!κ το απόγευμα αλλά κ αύριο!δεν ήταν λίγος ο κόσμος!αλλά δεν ήταν αυτός που έπρεπε για την κρίσιμη φάση στην οποία βρισκόμαστε!

    γενικά σήμερα υπήρχε μια χαλαρότητα!
    να είναι η ηρεμία πριν την καταιγίδα?

    επίσης μεγάλη μάχη δίνεται κ στο Λιμάνι!

  36. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 12:44 μμ #

    Ολοκληρώθηκε η πορεία του ΠΑΜΕ, γύρω στις δύο χιλιάδες κόσμος, ενώ μετά την πορεία συνεχίζεται η περιφρούρηση του λιμανιού η οποία έχει ξεκινήσει απο τις πέντε το πρωί.

    Μικρή ένταση υπήρχε αφου στα «δελφίνια» τα εκδοτήρια λειτουργούσαν μετά απο διαταγές τον εφοπλιστών και κόβαν εισιτήρια ενώ γνωρίζουν ότι σήμερα και αύριο καράβια δεν φεύγουν.

    Η περιφρούρηση θα συνεχιστεί και τις σαράντα οχτώ ώρες

    Alexandra Kollontai

    Alexandra Kollontai

    απο τον Πειραιά για το Γκρανμα, Θόδωρος Ανδρεάδης Συγγελάκης….εεε…kraftwerk

  37. xa Ιουνίου 28, 2011 στις 12:57 μμ #

    χαχαχα Γεμάτες η Ωθονος κ Καραγ. Σερβίας !!!! για κανένα λόγο, πλάκα κάνεις . Αν πραγματικά σου μετέφερε κάποιος τέτοια εικόνα απλά μην τον ξανά ρωτήσεις καμιά επαφή με την πραγματικότητα. Αν πάλι τα είδες μόνος σου πρέπει να πας σε οφθαλμίατρο όσο για την βουκουρεστιου μόνο κανένας περαστικός για καφεδάκι έφτασε ως εκεί .

  38. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 1:07 μμ #

    εγώ είπα αυτό που έμαθα!α!το Ζούγκλα έδειχνε την Κ.Σερβίας κ την Ωθονος γεμάτες!κ μόλις έμαθα ότι έκανε 2 πορείες από το ΠΑΜΕ!μια στην Πανεπηστημίου κ μια στη Σταδίου.αυτά μαθαίνω εγώ!τώρα αν ξέρει κανείς καλύτερα ας πει!εγώ ότι μαθαίνω θα λέω!

  39. κοκκινοςδρόμος Ιουνίου 28, 2011 στις 1:12 μμ #

    η απεργία δεν τελείωσε, μόλις άρχισε μη βιάζεστε ορισμένοι

  40. Μιχάλης Ιουνίου 28, 2011 στις 1:35 μμ #

    Από πληροφορία αυτήκοου μάρτυρα:

    Οι αγανακτισμένοι της Κρήτης κάλεσαν από τα μεγάφωνα τον κόσμο να πάνε στα γραφεία των Μινωικών Γραμμών και να απαιτήσουν να μπει πλοίο για Πειραιά (σπάζοντας την απεργία) για να ανέβουν στο Σύνταγμα να διαδηλώσουν, πάντα στο πλευρό των απεργών…

    Αργότερα δε, είπαν πως θα μπει πλοίο από την συγκεκριμένη εταιρία στις 9:30 το βράδυ και καλούσαν τον κόσμο να είναι εκεί…

    Είναι να μην αγανακτείς;

  41. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 1:36 μμ #

    Το παρακράτος και οι προβοκάτορες, κάνανε για άλλη μια φορά την δουλειά τους,με την συνευθύνη τνων οπορτουνιστών του Συριζα και τις Ανταρσύα που, αφού όλες αυτές τις μέρες ενώ ξέραν ότι θα κάνουν επεισόδια διάφοροι συναγωνιστές τους, του «κινήματος» της πλατείας και της γενικής συνέλευσης, κάνανε και κάνουν ότι δεν τρέχει τίποτα και κάθονται στο πάνω μέρος της πλατείας ενώ το παρακράτος απο κάτω οργιάζει, αλλά είναι τέτοια η ιδεολογική σας στρέβλωση που σας απαγορεύει να πάρετε μέτρα και να περιφρουρήσετε και να υπερασπίσετε οποιαδήποτε μάζωξη, είναι το λοξοκοίταγμα σας προς την αυτονομία και η μη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εμπιστοσύνη στην εργατική τάξη που σας δίνει το ρόλο που παίζεται και αυτή την στιγμή στην πλατεία Συντάγματος.

  42. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 1:49 μμ #

    [κομμάτι αυτού του σχολίου διαγράφηκε από τους admin γιατί θεωρήθηκε υβριστικό]

    Η πορεια σημερα εκανε τρελη κινηση. Κινηθηκαμε απ οτι καταλαβα σαν τρεις ξεχωριστες και καταλαξαμε σαν μια στο συνταγμα. Η μια ηταν Ακαδημιας, η αλλη Πανεπιστιμιου και η τριτη Σταδιου. Επιδειξη δυναμης και τακτικης σιγουρα με μπολικο κοσμο. Παντως οι αγανακτισμενοι αφαντοι. Μαλλον θα δουλευαν. Η΄ ακουσαν την παρακληση του Πρωτοσαλτε «μην κλεισετε λιμανια κατεβειτε στις πλατειες για εκτονωση». Ομως κλεινω στο οτι δουλευαν, δεν τα καταφεραν οι περισσοτεροι….
    Απο πανω μας θα περασει συντροφοι, απο κανεναν αλλον. Ετσι φαινεται θα παει μεχρι το τελος. Δεν εχω εικονα απο τοπους δουλειας. Απο καποιες περιπτωσεις που εμαθα υπηρχε επιτυχια και αναμενεται και αυριο ακομα καλυτερα.
    Καλα τα λεει ο κοκκινοδρομος. Κρατηθειτε και αυριο υπαρχει συνεχεια.

  43. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 1:50 μμ #

    η ερώτηση κραφτ είναι τι θα κάνει το ΠΑΜΕ αύριο. Αν θα πάει σύνταγμα, θα το κρατήσει και θα το περιφρουρήσει. Η προβοκάτσια είναι παρπάνω απο εμφανής.

  44. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 1:54 μμ #

    @όλους: στο Γκράνμα θα μπουν κανόνες στο σχολιασμό. Μέχρι τότε συγκρατηθείτε γιατί τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Δε θα κάνεται το ποστ για την απεργία μπαχαλο. Υπάρχουν πιο σημαντικ΄απράγματα από το πολιτικό οπαδισμό, που διακυβεύονται αυτή τη στιγμή.

  45. RedPersonality Ιουνίου 28, 2011 στις 2:10 μμ #

    43 compassocap@Δλδ. τη προτείνεις να κάνει το ΠΑΜΕ εκτός απο το να φύγει?
    Δεν κάνω πλάκα, ειλικρινά ρωτάω.Πρακτικά δλδ. τη να κάνει?

  46. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 2:14 μμ #

    @compasso

    σήμερα το απόγευμα έχει συγκέντρωση κομπάσο, συμφωνώ ότί το ΠΑΜΕ τελικά πρέπει να πάει και να κρατήσει την πλατεία φαντάζομαι βέβαια΄(δεν το λέω καθόλου ειρωνικά) ότι θα πρέπει να πάμε όλοι να το σηρίξουμε (ότάν δεκάδες εξαγριωμένοι «αγανακτισμένοι» και κουκουλοφόροι που στην γενική συνέλευση δηλώναν καθαρά ότι θα κάνουν επεισόδια) θα την πέφτουν μαζικά στην συγκέντρωση μας, φωνάζοντας για ΚΝΑΤ και για κόκκινους φασίστες, όταν ακροδεξιοί και φασίστες θα είναι εκεί και θα προκαλούν, είναι μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα

    @γενικά

    έχουν πλάκα δύο σχόλια απο το περίφημο ιντιμίντια σήμερα αλλά που είναι χαρακτηριστικό για αυτό που λέω γιατί υπάρχει αυτη η λογική σε όλους αυτούς τους χώρους που τους ενώνει το αντιΚΚΕ σύνδρομο

    σχόλιο 1
    «Παρακολουθώντας τη συγκέντρωση του Κ.Κ μπροστά στη Βουλή,ας μην αποκλείσουμε το σχέδιο Β – προστασία της Βουλής να περιλαμβάνει περιφρούρηση από το ΠΑΜΕ.Αφού δεν τα κατάφεραν να πάρουν τον κόσμο με το μέρος των φασιστών στις 15,μόνο το ΠΑΜΕ μπορεί να παίξει αυτό το ρόλο χωρίς να εκτεθούν.Υπολογίζοντας και την απόλυτη περιθωριοποίηση στην οποία έχει περιέλθει και λόγο αγανακτισμένων,δεν θα το χαλούσε καθόλου να μπει έτσι πάλι στο προσκήνιο και να ολοκληρώσει το έργο που άρχισε το Δεκέμβρη και για το οποίο πήρε τα εύσημα από σύσσωμο το σύστημα.Κανένας φόβος»

    σχόλιο 2
    «το απαραδεκτο παμε Φευγει,τωρα χρειαζεται κοσμος στο συνταγμα»

    ότι και να κάνεις θα βρούν κάτι να πούν, συμφωνώ πάντως ότι το ΠΑΜΕ πρέπει να προσπαθήσει ώστε ο κόσμος να μπορέσει να διαδηλώσει ειρηνικά και ΜΑΖΙΚΑ κόντρα στην λαίλαπα των μέτρων αλλά και ενάντια στον ρόλο του παρακράτους και των προβοκατόρων(συνειδητών και ασυνείδητων) που αναδυκνείεται σε σοβαρό παράγοντα αστάθειας που με κάποιον τρόπο πρέπει να αντιμετωπιστεί. Η σάρωση των εργασιακών δικαιωμάτων και των λαικών κατακτήσεων που είναι η χειρότερη εδώ και τουλάχιστον σαράντα χρόνια, κινδυνεύει να γίνει χωρίς καν την δυνατότητα να διαδηλώσει ο κόσμος μαζικά.

    Για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ να παίξει το ρόλο του φύλακα για όσους επιλέγουν να μην συμπορευθούν με το ΠΑΜΕ (όποιος θέλει να πηγαίνει ως πρόβατο στην σφαγή, ιδού πεδίο δόξης λαμπρό), αλλά μιλάω για το ότι το ΠΑΜΕ πρέπει να διεκδηκήσει την παρουσία του στην πλατεία Συντάγματος μπροστά απο την Βουλή την ώρα που θα ψηφίζεται το νέο πακέτο των αντιλαικών μέτρων και να δώσει ένα μήνυμα στον ελληνικό λαό ότι μόνο η οργανωμένη πάλη μπορεί να δώσει απάντηση.

  47. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 2:14 μμ #

    red: θεωρώ ότι πρέπει να κάτσει. και να έρθει σε ανοιχτή σύγκρουση με όποιον πάει να προκαλέσει και να προβοκάρει. Είτε με το κράτος είτε με το παρακράτος. Έχει την απόλυτη νομιμοποιήση να το κάνει. Και οφείλει να το κάνει. Να διώξει τους μπάτσους και τους ασφαλίτες με τις κοκούλες και να βάλει το ταξικό κίνημα μπροστά. Πάντα με το σωστό τρόπο. Το έχει κάνει και παλαιότερα. Ξέρουμε το τρόπο.

  48. Αναυδος Ιουνίου 28, 2011 στις 2:15 μμ #

    Οι δικιές μου εντυπώσεις

    Το ΠΑΜΕ στα πλαίσια της Τετάρτης 15/6 (ίσως λίγο λιγότερος κόσμος λόγω λιμανιού που δεν χρειάστηκε στις 15/6 λόγο ΠΝΟ).
    Η πλατεία μισοάδεια (ούτε χίλιοι) που δείχνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αγανακτισμένων είτε δούλευε είτε απαξιούσε να κατέβει με τα συνδικάτα
    Συντονιστικό και γσεε λίγο λιγότεροι από τις 15/6.

    Τα ΜΑΤ (1-2 διμοιρίες) προκλητικά στην Οθωνος στις 14:00 και οι εκεί ανόητοι πάλι τσίμπισαν και άρχισαν τα μπουκάλια και τις πέτρες. 2-3 κρότου και 4-5 δακρυγόνα και σχεδόν άδειασε το κάτω μέρος της πλατείας!!!

  49. xa Ιουνίου 28, 2011 στις 2:16 μμ #

    Πάντως απ ότι φαίνεται και πολλοί του ΠΑΜΕ δούλευαν άλλο αν κάποιοι δεν θέλουν να το δουν !!! Εαν αυτός είναι πολύς κόσμος τι να πεις άντε και καλή επανάσταση .
    Τελευταίες πληροφορίες μιλάνε και για τέταρτη πορεία του ΠΑΜΕ από Ερμού.
    Τελικά το ΠΑΜΕ πρέπει να είχε κόσμο Σταδίου – ακαδημίας – πανεπιστημίου – έρμου – φιλελλήνων ??(δεν έχει ακουστεί άλλα σίγουρα θα παίξει ) και τέλος Στήλες – Συγγρού Φιξ.
    Επίσης μάλλον γεμάτες ήταν η βουλιαγμενης και Βασ Σοφιας πάρα την παρουσία της αστυνομίας γιατί ο κόσμος ξεχείλιζε πάνω από της κλούβες των ΜΑΤ.
    Σίγουρα υπάρχει και συνεχεία αν πάντως ισχύει ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός τότε μάλλον κακή αρχή κάναμε.

  50. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 2:20 μμ #

    @xa: αντλείς κάποια μυστικιστική ηδονή από το να τα βλέπεις κρεμαστάρια?

  51. RedPersonality Ιουνίου 28, 2011 στις 2:20 μμ #

    compassocap
    Μπορεί να έχεις και δίκιο.Βέβαια όπως λέει και ο kraftwerk θα αρχίσουν κάποιοι τα περι ΚΝΑΤ και βλακείες.Απο την άλλη είναι πολύ επικίνδυνο,αξίζει το κόπο?

  52. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 2:22 μμ #

    @red: η ταξική πάλη είναι επικίνδυνη, δε γίνεται με λουλούδια. Ποιοι θ ααρχίσουν τ απερί Κνατ? Οι 500 classic αρσιτερούληδες? ε και? Από πότε θα αποφασίζουν αυτοί για το ταξικό κίνημα?

  53. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 2:25 μμ #

    @Label κατά την δικιά μου γνώμη αξίζει τον κόπο αν και πάντα όταν το πράμα βράζει πρέπει να είσαι ψύχραιμος και να μην παρασύρεσαι απο την συναισθηματική φόρτιση.

  54. Αναυδος Ιουνίου 28, 2011 στις 2:27 μμ #

    Για άλλη μια φορά δικαιώνεται το ΠΑΜΕ που έφυγε από το Σύνταγμα στις 12:30. Ο μόνος τρόπος για να παραμείνουμε στο Συνταγμα θα είναι να συγκρουστούμε με τους προβοκάτορες. Το πρόβλημα είναι ότι θα τρέξουν να τους συμπαρασταθούν όλοι όσοι χθες (και πιθανά σήμερα) τους έλεγαν και αυτοί προβοκάτορες.

    Συνεπώς μακριά και αγαπημένοι Το πότε που και πως θα συγκρουστούμε θα το επιλέξουμε εμεις δεν θα μας το επιβάλουν ούτε οτο κράτος ούτε το παρακράτος και οι αφελείς συνοδοιπόροι του

  55. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 2:29 μμ #

    το απόγευμα έχει συγκέντρωση ξανά το ΠΑΜΕ!στους Στύλους αυτή τη φορά!

    ερώτηση:τα σημερινά επεισόδια είναι απλά χτύπημα στο λαϊκό κίνημα η πρόβα για αύριο?

    «Πάντως απ ότι φαίνεται και πολλοί του ΠΑΜΕ δούλευαν άλλο αν κάποιοι δεν θέλουν να το δουν»

    κατάλαβα!σε άρρωστο πέσαμε!

  56. κοκκινοςδρόμος Ιουνίου 28, 2011 στις 2:31 μμ #

    ναι βρε χα, οι του ΠΑΜΕ δουλεύουν. Να αυτήν την στιγμή που δεν με κοιτάει το αφεντικό μπήκα στο γκράμνα και σχολιάζω, μόλις μπει θα κάνω ότι ξεσκονίζω το λαπτοπ.

    Και τώρα που το λες καθώς δούλευα σήμερα είδα δυο τρεις τύπους με πανό και σημαίες του ΠΑΜΕ να προσποιούνται πως κάνουν πορεία. Το πόσο το ευχαριστήθηκα δεν λέγεται (γιατί και εγώ κατά βάθος σαν τα μούτρα σου είμαι).

  57. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 2:33 μμ #

    @ Άναυδε και τι θα κάνουμε το απόγευμα που έχει συγκέντρωση, θα πάμε ή εξαιτίας αυτής της κατάστασης θα πρέπει να το ακυρώσουμε και να κάνει έτσι το παρακράτος την δουλειά του, αυτή η κατάσταση κατά την γνώμη μου δεν έχει να κάνει άμεσα με «αγανακτισμένους» ή μη αλλά απο μια γενικότερη κατάσταση στην οποία καταστέλλεται η δυνατότητα του λαού να διαμαρτυρηθεί εξαιτίας της δράσης των παρακρατικών μηχανισμών. Δεν μιλάω για την αστυνομία αλλά για όλο αυτό τον εσμό κουκουλοφόρων ΄(ανόητων ή ασφαλιτών) που προσπαθούν να περάσουν στο λαό το μήνυμα ότι «μόνο στο σπίτι σου είσαι ασφαλής»

  58. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 2:33 μμ #

    α!κ κάτι για τη σύγκρουση ρε παιδιά!

    έλεος με την αντιληψάρα ότι η σύγκρουση κάνει καλό στο κίνημα!κάνει κακό κ μόνο κακό!

    το θέμα είναι να συγκρουστείς με όρους νίκης κ όχι να σύρεις το κίνημα στην ήττα!

  59. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 2:38 μμ #

    @Label

    εγώ δεν μιλάω σύγκρουση με αστυνομία, μιλάω για την μαζική μας ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ παρουσία, αν μάλιστα ισχύσει κάτι τέτοιο που ανέφερε κάποιος φίλος για τον Πειραιά και για το ότι υπάρχει περίπτωση να μπεί τέτοιο καράβι απο Κρήτη μιλάμε για σχέδιο πολύ καλά σχεδιασμένο για να σπάσει η απεργία και να απογοητευθεί ο κόσμος απο τα επεισόδια του Συντάγματος.

  60. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 2:40 μμ #

    @red: ρε φίλε άμα δε συγκρουστείς τώρα που είναι ο νυν υπερ πάντων πότε θα συγκρουστείς? Και δε λέω να το επιδιώξεις. Εσυ να διαδηλώσεις θα πας. Θα το επιδιώξουν όμως αυτοί. Και με όρους νίκης πρέπει να διεκδικήσεις τη παρουσία στο σύνταγμα. Τώρα αν πιστεύετε το ότι ο μικροαστισμός και η προβοκάτσια δίωχνουν το ΠΑΜΕ από το σύνταγμα είναι επιτυχία, ε δεν έχω λόγια.

    @αναυδε : με το συμπαθειο ρε φίλε αλλά προσφέρεις υπηρασίε στους αστούς με τέτοιες αντιλήψεις. Θα ήταν ακόμα καλύτερα άμα δε κατέβαινε καθόλου το ΠΑΜΕ αν το πας έτσι.

  61. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 28, 2011 στις 2:41 μμ #

    Παιδες μιλαμε αυτη τη στιγμη για εκτεταμενη προβοκατσια με σκοπο τη μαζικη τρομοκρατιση των λαικων στρωματων.

    Ολοι περιφρουρημενα πειθαρχημενα το απογευμα εναντια στους κρατικους και παρακρατικους μηχανισμους.

  62. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 28, 2011 στις 2:43 μμ #

    Τα ΜΑΤ αυτη τη στιγμη μολις εκκενωσαν την πλατεια…

  63. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 28, 2011 στις 2:44 μμ #

    Sorry τα ΜΑΤ αυτη τη στιγμη μολις εκκενωσαν την πανω πλατεια και εκμηδενισαν τη μαζικοτητα της κατω πλατειας

  64. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 2:44 μμ #

    …..έκλασε η νύφη σχόλασε ο γάμος

  65. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 2:46 μμ #

    @compassocap δεν εχω προβλημα με την λογοκρισια, αν ειναι δικαιη και συνεπης. Δεν καταλαβαινω γιατι το ξεκινας εδω και τωρα? Τωρα ξεχειλισε το ποτηρι? Στα πλαισια της ενοτητας φανταζεσαι οτι δεν θα υπαρχουν συγκρουσεις και τετοιου ειδους. Δηλαδη τι περιμενεις? Να αφησω στο απυροβλητο ο,τι παραρια ακουω και διαβαζω? Και στην τελικη συμπερασματα βγαζω, δεν ειναι υβριστικα σχολια. Για αλλη μια φορα δεχομαι να το βαλω στην ακρη αφου μονο και μονο επειδη ενοχλησε τους περισσοτερους και ειδικα τον kraftwerk.

  66. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 2:51 μμ #

    @kage: κοίτα γενικά είπαμε να βάλουμε κανόνες. Μέχρι να βγουν και ως κείμενο προτιμώ να προστατεύσουμε αυτό το ποστ και γενικά τα ποστ που αφορούν τις απργίες γιατί διακυβεύονται πολλά. Όσοι παραπονεθείτε για ασυνέπεια έχετε δίκιο αλλά δείξτε κατανόηση μιας και κάνουμε μια προσπάθεια να «μαζέψουμε» τα πράγματα.

  67. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 2:52 μμ #

    Και ζηταω και συγγνωμη απο το σωμα, δεν ειχα την διαθεση να το μπαχαλεψω.

    Φοβερο το ΜΕΓΚΑ, η δημοσιογραφος μιλαει για την πορεια της ΓΣΕΕ και δειχνει ΜΑΣ και Οικοδομους(με κεφαλαιο το «Ο», δεν ειναι τυχαιο!!!!)
    Η φοβερη δυναμη της εικονας και πως ξερουν να την χειριζονται οι επιστημονες της προπαγανδας….

  68. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 2:53 μμ #

    @60

    ακριβώς εκεί είναι που διαφωνώ μαζί σου Κομπασσε!γιατί πολύ απλά αυτή τη στιγμή τη σύγκρουση δεν την επιδιώκει ΚΑΝΕΙΣ!παρά μόνο ο αστικός μηχανισμός που λέγεται κράτος!αυτόν βολεύει άλλωστε!έτσι καταστέλλει πιο αποτελεσματικά!γιατί πολύ απλά το κράτος θέλει τη διάλυση οποιασδήποτε διαμαρτυρίας πόσο μάλλον όταν αυτή είναι γνήσια ριζοσπαστική!επιδιώκει την κοινωνική ειρήνη!αλλά όταν βλέπει ότι το κίνημα ανεβαίνει θα προσπαθήσει να το τσακίσει!από τα μέσα!με την προβοκάτσια!αυτό λοιπόν που συμβαίνει στο Σύνταγμα αυτές τις φορές δεν είναι σύγκρουση όπου το λαϊκό κίνημα πάει για τη νίκη!είναι μια καλά σχεδιασμένη προβοκάτσια η οποία βλάπτει το κίνημα όσο τίποτα!

  69. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 2:56 μμ #

    @compassocap
    οκ θα συμμετασχω με πειθαρχεια στην ενημερωση και μονο, μακρια απο εμπαθειες…

  70. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 2:57 μμ #

    red θα με τρελάνεις. Πότε δεν είχε προβοκάτσια το κίνημα ρε αγαπούλα? 🙂 Και όσο την αφήνεις τόσο θα γίνεται κυρίαρχη και θα είναι πιο δύσκολο να την αντιμετωπίσεις. Τσάκισμα του παρακράτους και μπλοκάρισμα του μεσοπρόθεσμου τώρα.

  71. compassocap Ιουνίου 28, 2011 στις 3:03 μμ #

    γράφτε τα καλέσματα για το απόγευμα

  72. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 3:05 μμ #

    @compasso check mail

  73. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 3:12 μμ #

    Αθήνα: 10 π.μ., Ομόνοια – 7 μ.μ., Στύλους του Ολυμπίου Διός

    Θεσσαλονίκη: 10.30 π.μ., Αγαλμα Βενιζέλου – 7 μ.μ., στο ίδιο μέρος

  74. klimt Ιουνίου 28, 2011 στις 3:13 μμ #

    Το ΠΑΜΕ, τα ταξικά συνδικάτα, οι κομμουνιστές, οφείλουμε να συγκρουστούμε , οφείλουμε όχι απλά να δείξουμε τη δύναμη μας αλλά να δείξουμε και να ανοίξουμε το δρόμο για την ανατροπή, οφείλουμε σαν ιστορική συνέχεια να ταράξουμε τα λιμνάζοντα νερά.
    Δεν έχει σημασία που θα μας κατηγορήσουν, είτε έτσι είτε αλλιώς θα μας κατηγορήσουν, είτε έτσι είτε αλλιώς και πάλι εμείς θα φταίμε.
    Είμαστε υποχρεωμένοι να συγκρουστούμε γιατί απλά σήμερα δεν υπάρχει άλλος τρόπος δεν υπάρχει άλλος δρόμος…αν και τώρα δεν το κάνουμε η ιστορία θα μας προσπεράσει και αυτό δεν μας αξίζει.

  75. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 3:16 μμ #

    ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Κ.Ε ΤΟΥ ΚΚΕ
    ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

    «Όλως περιέργως» οι διάφορες ομάδες κουκουλοφόρων εμφανίζονται μαζί με τα ΜΑΤ τις ημέρες των απεργιακών κινητοποιήσεων και διαδηλώσεων. Ο λαός και η νεολαία έχουν ένα επιπλέον στοιχείο για να συμπεράνουν ότι το κίνημα που πρώτα απ’ όλα φοβούνται το σύστημα, οι κατασταλτικοί μηχανισμοί και τα άλλα μέσα που το υπηρετούν, είναι το κίνημα στα εργοστάσια και στις επιχειρήσεις, το κίνημα της εργατικής τάξης, που δίνει στο λαό προοπτική. Το ταξικό εργατικό, το ριζοσπαστικό λαϊκό κίνημα ξέρει να παλεύει και να περιφρουρείται από τους προβοκάτορες. Οι αγώνες συνεχίζονται αμείωτοι.

    ΑΘΗΝΑ 28/6/2011
    ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ

  76. Μιχάλης Ιουνίου 28, 2011 στις 3:30 μμ #

    [περιεχόμενο αυτού του σχολίου αφαιρέθηκε από τους admins διότι θεωρήθηκε υβριστικό]
    Ξέρει κανένα κοπέλι τι παίζει με το καράβι από την Κρήτη;

    Άιντε ορέ σύντεκνοι , τόσοι ταξιδεύετε με το Γκράνμα κάθε μέρα. Γράφτε τίποτα.

    Άθλιε, καμιά πληροφορία;

    Πάντως μιλάμε για τρελό σχέδιο σήμερα. Μόνο τα τανκ του Πάγκαλου λείπουν.

    Όσο για τον χά του 49, είπε και ένα σωστό. Ήμασταν και στην Ερμού με προσυγκέντρωση στο Μοναστηράκι.

    Το απόγευμα ακόμα πιο μαζικά και περιφρουρημένα.

  77. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 3:51 μμ #

    «Το απόγευμα ακόμα πιο μαζικά και περιφρουρημένα.»
    Εχω την αισθηση πως με τα επεισοδεια που γινονται μεχρι και αυτην την ωρα, αλλα και που αναμεντονται να συνεχιστουν, αληθεια ποσοι απο μας θα μπορεσουν να προσεγγισουν το σημειο?????
    Εγω εχω σοβαρο προβλημα ας πουμε. Πρεπει να περασω σιγουρα απο εξαρχεια ή και συνταγμα, φυσικα πραγμα αδιανοητο. Εχω εγκλωβιστει με τα επεισοδια. Αν και με το μετρο να λειτουργει λυνονται λιγο τα πραγματα, παρ ολο που δεν εχω καθολου κοντα μου σταση….

  78. Αναυδος Ιουνίου 28, 2011 στις 4:00 μμ #

    Klimt

    Ο βασικός κανόνας για να επικρατήσεις σε μία σύγκρουση είναι να έχεις επιλέξει εσύ τη στιγμή. Οταν σου επιβάλλουν μία σύγκρουση αυτό γίνεται γιατί ξέρουν ότι αυτοί είναι ισχυροί και εσύ ακόμη αδύναμος. Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας σύγκρουσης είναι η ήττα. Αυτό θέλουν σήμερα το κεφάλαιο και οι εκπροσώποι του γι’ αυτό και έχουν αμολήσει τα σκυλιά τους.
    Ο αγώνας ούτε άρχισει ούτε τελειώνει σήμερα

  79. κομμαντο καλοκαιρινής εντροπιας Ιουνίου 28, 2011 στις 4:13 μμ #

    Γειά σου Άναυδε πρωτοπορία της εργατιάς!

    Χαλαρα ρε.. υπάρχει χρόνος!

  80. Y Ιουνίου 28, 2011 στις 4:44 μμ #

    »Το πότε που και πως θα συγκρουστούμε θα το επιλέξουμε εμεις»

    Εκτιμώ ταπεινά (και ίσως λανθασμένα) ότι αυτή η στιγμή έφτασε. Η στιγμή έχει κατά μεγάλο μέρος επιλεχθεί από το λαϊκό κίνημα και όλο το ευρωενωσιακό οικοδόμημα είναι με την πλάτη στον τοίχο.

    Το μεσοπρόθεσμο και το δεύτερο δάνειο κανονικά θα έπρεπε να έχουν ήδη κλείσει. Τους αναγκάσατε να τα αναβάλουν και αναγκάσατε και τη ΓΣΕΕ σε απεργία. Έχετε την πρωτοβουλία των κινήσεων.

    Όπως έγραψε και ο Μέλιτον μέχρι χθες σπέρνατε. Τώρα πρέπει να θερίσετε.

    Άμα ήμουν εκεί θα ήμουν μαζί σας.

    Τις επόμενες ώρες θα κριθούν όλες οι δυνάμεις. Συμφωνώ με μεγάλο μέρος της κριτικής του Κραφτ για την Ανταρσύα. Τι τους κοιτάτε τους μπάχαλους που σίγουρα περιλαμβάνουν ασφαλίτες?

    Μέλιτον δεν έχει εκκενωθεί η πλατεία αν και η αστυνομία φαίνεται να έχει τον έλεγχο.

    Ελπίζω σε λίγο που θα κατέβει το ΠΑΜΕ (και αναδιοργανωμένα τα Α’βάθμια?) να ξαναηρεμήσουν τα πράγματα. Αυτό θα δείξει πολλά. Πρόβα τζενεράλε.

    Αύριο τα σπουδαία. Ελπίζω το ΠΑΜΕ να μείνει εκεί μέχρι να ακυρωθεί η ψηφοφορία ή αρκετά μετά το πέρας της. Και μαζί με το λαό – τον πολύ λαό όχι τους λίγους που είναι τώρα κάτω – να αμυνθούν κάθε προβοκάτσιας

    Κρίνονται ακόμα περισσότερα από το μέλλον του ελληνικού λαού και το αν αυτός θα αφρικανοποιηθεί. Κρίνεται και το μέλλον του κομμουνιστικού κινήματος. Αν το ισχυρότερο ΚΚ στην Ευρώπη δε καταφέρει να σταματήσει αυτά τα μέτρα, δε κάνει ρήγμα στην κρίση με τροπή προς τα αριστερά, σε όλη την Ευρώπη τα πράγματα θα γίνουν δύσκολα.

    Αν τα καταφέρει, όλο το κίνημα στην Ευρώπη θα αρχίσει αν στρέφεται προς κομμουνιστικές, μαρξιστικές – λενινιστικές θέσεις.

  81. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 4:50 μμ #

    Τι παιζει με αυτο το site ξερει κανεις? http://www.defencenet.gr/defence/index.php

  82. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 4:52 μμ #

    Βρε Υ, καλα τα λες, αλλα μηπως να περιμεναμε και τους συσχετισμους?? Προβληματισμο εκφραζω…

  83. ένας στρατολάτης Ιουνίου 28, 2011 στις 5:08 μμ #

    Συμφωνώ με τον Υ, ως πότε θα αποχωρούμε συντεταγμένοι για να μην πιτσιλιστούμε από τις προβοκάτσιες; Ως πότε ο κρατικός κατασταλτικός μηχανισμός θα αλωνίζει ανενόχλητος ψεκάζοντας ασύστολα διαδηλωτές; Τι εργατική πρωτοπορία είμαστε αν δεν φτύσουμε κατάμουτρα τους προπαγανδιστικούς μηχανισμούς που κόβουν και ράβουν όπως τους αρέσει και δεν αναλάβουμε την πρωτοβουλία που απαιτεί ο ρόλος μας; Όχι πια άλλα φοβικά σύνδρομα με τους προβοκάτορες, δεν γίνεται ν’αποφασίζουν αυτοί -εμμέσως πλην σαφώς- πότε θα αποχωρούμε από εκεί που οφείλουμε να βρισκόμαστε. Ας τους τσακίσουμε κι ας πει όποιος γουστάρει πως κινούμαστε στα όρια της νομιμότητας. Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη.

  84. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 28, 2011 στις 6:29 μμ #

    Mπράβο καταρχήν στους διαχειριστές για την επιλογή να σβήνουν τα υβριστικά σχόλια. Αυτό είναι κάλο γιατί δεν θα υπάρχει χώρος για αυτούς που θέλουν να εκτονώνονται με γρυλίσματα και βρισιες διαλύοντας ουσιαστικά τον όποιο σοβαρό διάλογο και αντιπαράθεση πάει να αρχίσει.

    Τώρα η σημερινή εμφάνιση των διαδηλώσεων τόσο του ΠΑΜΕ όσο και του Συντονισμού ήταν απογοητευτικές. Από 4-με 5 χιλιάδες ο καθένας. Αυτό φαινόταν από το πρωί και για αυτό το ΠΑΜΕ μετέθεσε την συγκέντρωση του απευθείας στο σύνταγμα.

    Τέτοια χρήση χημικών εγώ που είμαι σε όλες της διαδηλώσεις από το 74 δεν είχα ματαδεί. Τέτοια μανία τέτοια απροκάλυπτη προβοκάτσια ΗΤΑΝ πρωτοφανής στα ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΑ χρονικά. ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ.. Από την άλλη ΗΤΑΝ τέτοια Η επίμονη του κόσμου να ανακαταλαμβάνει την πλατεία που πραγματικά θα πρΕπει να καταγράφει σαν μια από τις ηρωικές πράξεις της μεταπολίτευσης.

    Ο απλός Κοσμος έκραζε τα ΜΑΤ οσο και του προβοκάτορες με το συνθήμα «ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΞΩ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ». Τώρα πριν λίγο πήρα μια ενημερώσΗ που λέει ότι ο Κοσμος ξαναμαζεύεται. Σε λίγο θα έχει γεμίσει και πάλη η πλατεία.

    Κάποια συμπεράσματα για την απεργία.

    Εχτες έλεγα ότι ο μελιτον ηταν παραπάνω αισιόδοξος από αυτό που φαινόταν στους τόπους δουλειάς.. Και αέριο έτσι θα είναι ίσως και χειρότερα. . Όμως πάρα πολύς κόσμος που δεν απεργεί θα ηρθει στην πλατεία. Έχει περάσει σε πολύ κόσμο ότι με την απεργία δεν κάνουμε τίποτα απλά χαρίζουμε μεροκάματα στα αφεντικά αφού έτσι αλειως έχουν ελάχιστη δουλειά. . ΛΑθος βέβαια αλλά τείνει να γίνει αποδεκτό αυτό από μεγάλα στρώματα εργαζομένων.

    ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

  85. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 6:45 μμ #

    PAIDIA AYTO POU SIMVENEI EINAI APISTEYTO !!ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΟ ΒΑΝ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΑΝΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝΕ ΠΑΛΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ!!!!

  86. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 6:47 μμ #

    ΤΟ ΖΟΥΓΚΛΑ ΜΟΛΙΣ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

  87. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 7:23 μμ #

    «4-με 5 χιλιάδες ο καθένας»

    δεν ήταν μόνο τόσοι με το ΠΑΜΕ!όχι πως ήταν όσοι πρέπει!

  88. κομμαντο καλοκαιρινής εντροπιας Ιουνίου 28, 2011 στις 8:15 μμ #

    Kαλά ρε παιδιά είναι δυνατόν να τραγουδάει ο Βασίλης στο Σύνταγμα, και το ΚΚΕ ναναι στις στηλες του ολυμπιου διός???
    Που πάμε? ωρέ που πάμε?

    Ο άλλος ο Βασίλης -ο μπρέζνι- πρέπει αυτη τη στιγμή που μιλάμε νάχει πάθει κρίση ταυτότητας

  89. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 8:37 μμ #

    απρόκλητη επίθεση δέχτηκε το ΠΑΜΕ από διάφορους μεταξύ των οποίων κ οπορτουνιστές στην απογευματινή συγκέντρωση!συνθήματα βρισιές κ ροχάλες!κ επίθεση στο βανάκι!αυτοί είναι!όλοι ενωμένοι απέναντι στο ΠΑΜΕ!δε θα τους περάσει στους φασίστες!

  90. Philemon Ιουνίου 28, 2011 στις 8:45 μμ #

    88

    @κομμαντο καλοκαιρινής εντροπιας

    Πες μας κάτι που ξέρεις. Κάτι για τον εθνικοαπελευθερωτικό Ουτσεκά.

  91. κομμαντο καλοκαιρινής εντροπιας Ιουνίου 28, 2011 στις 8:55 μμ #

    Θα ανοίξω τα χαρτιά μου αν μας μιλήσεις για τον φίλο σου τον σέρβο αδερφό τον Μιλόσεβιτς.

  92. unicorn Ιουνίου 28, 2011 στις 9:18 μμ #

  93. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 9:39 μμ #

    «Νέα ένταση επικράτησε, προς στιγμήν, όταν η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ έφτασε στο Σύνταγμα. Οι Αγανακτισμένοι απέτρεψαν την είσοδο των διαδηλωτών στην πλατεία, ζητώντας τους να αφήσουν τις κομματικές σημαίες.

    Όταν τα μέλη του ΠΑΜΕ δεν το έκαναν, οι Αγανακτισμένοι επιτέθηκαν στο αυτοκίνητο που ηγείτο της πορείας του ΠΑΜΕ, με αποτέλεσμα να επικρατήσει ένταση, και τα μέλη του ΠΑΜΕ να αποχωρήσουν.»

    http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=130803

    οι ντροπή του κινήματος!είναι απέναντι από το κίνημα

  94. prop-agit Ιουνίου 28, 2011 στις 10:14 μμ #

    Συντρόφια από μένα θα ακούσετε από αύριο γιατί έχω/ουμε ένα γολγοθά και αύριο και δεν έχω δυνάμεις!

    Γερά! Δεν ξέρω αν ήταν αγανακτησμένοι αυτοί σήμερα ή αν ήταν οπορτουνιστές ή ανάρχες, φρικιά, ή μπάτσοι, ήταν προβοκατοράκια και έτσι τους αντιμετωπίζουμε!
    Οι προβοκάτορες και οι λούμπεν δε μας πτοούν, ούτε ετεροκαθορίζουν το σχεδιασμό μας ο οποίος παραμένει ακέραιος στο έπακρο γιατί και αύριο έχει φρουρές και απεργία!
    Φιδάκιαααααα!

  95. unicorn Ιουνίου 28, 2011 στις 10:18 μμ #

    Δηλαδή έχουν «καταλάβει» την πλατεία Συντάγματος (ελέω πορδοψάλτη και συναφών επαγγελματιών) αλλά δεν μπορούν να την περιφρουρήσουν στοιχειωδώς απέναντι στα γνωστά-άγνωστα μπάχαλα που τους διάλυσαν. Ασφαλώς και το παμε σε καμιά περίπτωση δε θα ασκούσε βία εναντίον των «αγανακτισμένων».

  96. Αναυδος Ιουνίου 28, 2011 στις 10:33 μμ #

    Στην πλατεία σήμερα ήταν λιγότερο από 6χιλ κόσμος. Πράγματι όταν το ΠΑΜΕ έφτασε μέχρι το ύψος του αγν. στρατιωτη διαφορα τσουτσεκια βαλτά ή μη άρχισαν να μας αποδοκιμάζουν και να μας βρίζουν. Για να μην εξελιχθεί η κατάσταση σε κλωτσοπατινάδα το ΠΑΜΕ αποφάσισε να υποχωρήσει 100-200 μέσα στις αποδοκιμασίες και τα σφυρίγματα των αγανακτισμένων.

    Με το που έφυγε το ΠΑΜΕ άρχισε το γνωστο παιχνίδι σου πετάω πέτρα κι εσυ ψέκασε με με τα ΜΑΤ που συνεχίστηκε μέχρι την ώρα που έφυγα

    Από ότι φαίνεται οι αγανακτισμένοι καιοι συνοδοιπόροι τους αφού έχασαν τις μάζες αποφάσισαν να χαθούν και αυτοί. Να πω ότι θα μας λείψουν θα είναι ψέμα

  97. Red Label Ιουνίου 28, 2011 στις 10:43 μμ #

    ‘Αναυδε εγώ έμαθα ότι ήταν εκπαιδευτικοί ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΣΥΡΙΖΑ κ όχι βαλτοί!επίσης έμαθα ότι κάνανε αλυσίδα μπροστά στο φορτηγάκι επειδή είχαμε σημαίες κ πανό κ να μην τα βάλουμε στην πλατεία που δεν έχει κόμματα κ τέτοια!κ live από το Ζούγκλα ακούστηκε το ΚΚΕ το Κόμμα σου Χαφιέ!

    τέλος έμαθα ότι πολύς κόσμος μας χειροκροτούσε κ μας ήθελε μαζί του!

    κ πάλι χημικά έτσι απρόκλητα έπεσαν μετά το τέλος της συναυλίας!

  98. κοκκινοςδρόμος Ιουνίου 28, 2011 στις 10:46 μμ #

    στην πόλη μας σήμερα παρά τις αστάθειες του καιρού, η απεργία και τα συλλαλητήρια ήταν επιτυχημένα. Το απόγευμα είχε σαφώς περισσότερο κόσμο που προσέγγιζε σε πλήθος τις μεγαλύτερες πορείες των τελευταίων δύο χρόνων. Κατά τα άλλα το αντι-κομιντερν σύμφωνο + αγανακτισμένοι δεν ξεπέρασαν τα 70 άτομα ενώ σημειώθηκαν και επεισόδια.

    Οι μέρες είναι κρίσιμες, ας μην βουλιάξουμε ότι έχουμε χτίσει με κόπο υποκινούμενοι από τον εσωτερικό μας αριστερισμό και την ανυπομονησία. Δεν παίζουμε κυνηγητό αλλά σκάκι

  99. tsechos Ιουνίου 28, 2011 στις 10:49 μμ #

    Στοιχεία απο τη συμμετοχή στην απεργία υπάρχουν;Απο Γιάννενα αρκετά μικρότερη σε σχέση με τις 15 του μήνα η συγκεντρωση του ΠΑΜΕ. Το πρωί στην περιφρούρηση στο εργοστάσιο του πτηνοτροφικού συνεταιρισμού ΠΙΝΔΟΣ είχαμε προσπάθεια μιρού λεωφορείου με εργαζόμενουν να πέσει πάνω στην απεργιακή φρουρά. Ο τραμπούκος οδηγός άρπαξε μερικές και έφυγε.

  100. Αναυδος Ιουνίου 28, 2011 στις 10:54 μμ #

    Με αυτούς που ήρθα σε επαφη (λεκτική και μονο) αποκόμισα την εντυπωση ότι ηταν δεξιοί αναρχικοι και συριζα ένα θανάσιμο κοκτειλ. Προσωπικά θα ευχόμουν να ήταν βαλτοί γιατί αν δεν ήταν τέτοιο μισος για το ΠΑΜΕ δημιουργεί πρόβλημα. Δείχνει τι καλλιεργείται μέρες τωρα στην πλατεία. Τους καλλιεργητές τους ξέρουμε

    Παρόλα αυτά σήμερα ήταν σαν ξεθυμασμένες κοκακόλες ελάχιστοι και ασύνταχτοι ευκολη λεία στα ΜΑΤ και στους μπαχαλακηδες. Που σπατάλησαν τις χιλιάδες που κατέβαιναν τις άλλες μέρες ?

    Σημερα το ΠΑΜΕ ήταν περισσότερο από όλη την πλατεία και είδαμε στην πράξη πως εννοουν την ενότητα

  101. mariori Ιουνίου 28, 2011 στις 11:30 μμ #

    Είναι προφανές ότι παίζεται ένα παιχνίδι και εντυπώσεων και προσπάθειας να απομονώσουν το ΠΑΜΕ ή και να το φοβίσουν. Βέβαια το να απομονώσεις αυτούς που είναι περισσότεροι από όλους τους άλλους μαζί δεν είναι ακριβώς λογικό σχήμα :). Φαίνεται ότι η θετική στάση του ΠΑΜΕ και στις 15/6 και γενικά και οι προσπάθειες προσέγγισης της πλατείας (με αδυναμίες αλλά οκ) παράλληλα με τη σχετική μαζικοποίηση εχει προβληματίσει κάποιους. Αυτό δεν πρέπει να αλλάξει σε τπτ το σχεδιασμό. Δε θα τους χαρίσουμε το σύνταγμα για να έχουν να λένε αλλά φυσικά με προσοχή γιατί δε θα είναι θετική η εικόνα του ξύλου μεταξύ ΠΑΜΕ και «διαδηλωτών». Νομίζω οτι σε ένα βαθμό αυτό συνέβη και σήμερα με τους ελιγμούς και τα βήματα μπρος-πισω (σαν ταγκο κάπως).
    Ένα γεγονός χτες που δεν έγινε γνωστό είναι ότι χτες κατά τη διάρκεια μοτοπορείας του ΜΑΣ, που πέρασε και από σύνταγμα, στα πλαίσια προπαγάνδισης της απεργίας υπήρχαν κάποιοι (κυρίως «αναρχικοί») που μαζεύτηκαν για να βρίσουν, να πετάξουν καφέδες κλπ. Αυτό θα πει γνήσια λαική αγανάκτηση. Και φυσικά σε συνδυασμό με τα σημερινά δείχνει νομίζω ένα σχεδιασμό.

  102. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 11:30 μμ #

  103. kraftwerk Ιουνίου 28, 2011 στις 11:37 μμ #

    Peiraias 1

  104. λαθραναγνώστης Ιουνίου 28, 2011 στις 11:43 μμ #

    Red @ 97,
    Το μόνο χειροκρότημα που εγώ τουλάχιστον εισέπραξα, ήταν ειρωνικό, του στυλ «καλώς τα τα παιδιά» και ταυτόχρονα και μια ανευ προηγουμένου λεκτική επίθεση, στα όρια του υβρεολογίου (ήμουνα μαζί με τον Άναυδο).
    Είναι πασιφανές σε αυτή τη συμπεριφορά, ότι ο από τόσα χρόνια στημένος κοινωνικός αυτοματισμός εναντίον του ΚΚΕ, καλείται να αποδώσει αποτελέσματα.
    Σκηνές απείρου κάλους!!

  105. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 11:52 μμ #

    Διαβαστε και αυτο. Τα σχολια εχουν ενδιαφερων

    http://kke4ever.blogspot.com/2011/06/blog-post_1112.html

  106. kagemusha Ιουνίου 28, 2011 στις 11:55 μμ #

    ενδιαφερον

  107. unicorn Ιουνίου 29, 2011 στις 12:36 πμ #

    @Red Label
    «η ντροπή του κινήματος», το καμάρι του συστήματος.

    @mariori
    «Και φυσικά σε συνδυασμό με τα σημερινά δείχνει ΝΟΜΙΖΩ ένα σχεδιασμό.» Να είσαι απόλυτα σίγουρη. Αυτός ήταν ο σχεδιασμός από την αρχή. Δεν κάνω τον έξυπνο. Κάνε μια αναδρομή στα γεγονότα.

    @Άναυδος
    «Τους καλλιεργητές τους ξέρουμε». Συνθηματικά 🙂 «Μάκης-Λάκης-Πορδοψάλτης», μεταξύ πολλών άλλων. Και ο ξαφνικός έρωτας του Κουίκ και του Παπαδόπουλου (του ΚΟΝΤΡΑ) με τον Τσίπρα το καλό παιδί και τ΄ άξιο παλικάρι, να ληφθεί υπόψη παρακαλώ από όσους χάνουν ίσως τις «λεπτομέρειες»…

  108. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 12:37 πμ #

    η μόνη απάντηση που αξίζουν αυτά τα υποκείμενα(όποια κ αν ήταν) είναι η μαζική πολιτική δουλειά κ η πύκνωση των συγκεντρώσεων του ΠΑΜΕ!το ποτάμι φουσκώνει!κ φουσκώνει συνειδητά!

  109. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 12:46 πμ #

    O ραδιοτηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ του εφοπλιστή Αλαφούζου από το πρωί και στη διάρκεια της απεργίας σκόπιμα και συνειδητά λέει ψέματα
    Αθήνα 28 Ιουνίου

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    O ραδιοτηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ του εφοπλιστή Αλαφούζου από το πρωί και στη διάρκεια της απεργίας σκόπιμα και συνειδητά λέει ψέματα και παραπλανά τους ακροατές του. Αποκρύπτει ότι τα σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΜΑΓΕΙΡΩΝ και ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ έχουν πάρει αποφάσεις για απεργία και τα πληρώματα ναυτεργάτες μέλη τους, συμμετέχουν σε αυτήν. Αποκρύπτοντας αυτήν την αλήθεια παρουσιάζει την απεργία σαν κατάληψη του ΠΑΜΕ στους καταπέλτες.

    Ο ρόλος του είναι γνωστός. Για άλλη μια φορά εκπληρώνει το ρόλο του προβοκάτορα. Εχθρεύεται τα δικαιώματα των ναυτεργατών. Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ εκφράζουν την αλληλεγγύη τους και συνεχίζουν μαζί με τους ναυτεργάτες την περιφρούρηση του αγώνα.

    Άλλωστε η εργατική αλληλεγγύη είναι μεγάλο όπλο κατά των εκμεταλλευτών της εργατικής τάξης. Είναι γεγονός ότι ο αγώνας θα προχωρά μπροστά, σε σκληρή σύγκρουση με όσους τον εχθρεύονται και μεταξύ αυτών ο προβοκάτορας Αλαφούζος στον οποίον ανήκει ο ΣΚΑΙ.

    Η Εκτελεστική Γραμματεία

  110. unicorn Ιουνίου 29, 2011 στις 12:49 πμ #

    @Red Label
    “αυτά τα υποκείμενα (όποια κ αν ήταν)” αλληλοτροφοδοτούνται με τα κανάλια σε καθημερινή και σταθερή βάση –με τους πάτρωνες και δημιουργούς τους…
    Έτσι ήταν στημένο απ’ την αρχή. Όσοι δεν θέλησαν να χαϊδέψουν αυτιά και να υποστείλουν σημαίες κάτι ήξεραν, όπως φαίνεται.

  111. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 12:49 πμ #

    Μόλις γύρισα από κάτω.

    Για τη γιούχα στο ΠΑΜΕ:
    λοιπόν δε περίμενα η αλήθεια είναι και άλλη ανάγνωση αλλά πραγματικά πολλές φορές αρνείστε να δείτε τη πραγματικότητα και λειτουργείτε ως πεισμωμένα 5χρονα. Μόλις γύρισα από σύνταγμα. Η γιούχα που έφαγε το ΠΑΜΕ ήταν από όλη τη πλατεία (που σε καμία περίπτωση δεν ήταν μικρότερη σε όγκο αλλά δε θα τις βγάλουμε τώρα να της μετρήσουμε). Και η γιούχα σε έν αμεγάλο κομμάτι που συζήτησα ήταν κτα την αποχώρηση! Και αυτό κάτι σημαίνει. Όποιος μπορεί να το διαβάσει ας το διαβάσει. Τώρα αν περίμενε κάποιος να κάνει σπριντ περνόντας από το Σύνταγμα να τον υποδεχτούν μετά βαίων και κλάδων, ε αυταπατάται. Και φυσικά αυτοί που βρίζαν εκ του σύνεγγυς (που ήταν λίγοι) ήταν οι γνωστοί μικροαστούληδες.
    Αντίθετα ο κόσμος περιμένει το ΠΑΜΕ στη πλατεία και το γιουχάρει για τη στάση του να απέχει. Τώρα όπως θέλετε κρίνετε το αυτό, αλλά έτσι είναι. Μάλιστα κάποιο από τους ανθρώπους που μίλησα έλεγαν γιατί δεν έρχετε το ΠΑΜΕ να τους «λιανίσει τους προβοκάτορες».

    Γενικά.
    Περίεργο σκηνικό. Οι μπάτσοι ανεκτικοί αλλά και προκλητικοί. Άφησαν τα σκηνικά να γίνονται επί ώρες και το μεσημέρι και το βράδυ. Μοιάζει σ εμένα νομιμοποίηση της σχεδιαζόμενης αυριανής προβοκάτσιας. Και η εκτίμηση μου είναι ότι αύριο η προβοκάτσια θ αείναι ευρύτατης κλίμακας και η κατασταλή άνευ προηγουμένου. Πιστεύω ότι θα επιχειρήσουν να αδειάσουν τη πλατεία. Γενικά η αίσθηση από το κόσμο συγκριτικά με τις πρώτες μέρες είναι ότι ο κόσμος έχει κάνει κάποια βήματα ως προς τη πολιτικοποιήση του. Υπάρχουν πανώ συνδικάτων, πιο πολιτικά μηνύματα και τα λοιπά. Η άλλη αίσθησ που αποκόμισα είναι ότι κανεις δεν εκτιμάει τη συνέλευση γιατι έχει καταντήσει ομαδική ψυχανάλυση.

    Αποψάρα:
    η αριστερά έχει δύο δρόμους αύριο. Να περιφρουρήσει με κάθε κόστος τη πλατεία (και με ταυτότητα) ή να τη παραδώσει στο αστικό κράτος και τη προβοκάτσια. Όσοι φοβούνται σπίτι με τα τηλεκοντρόλ. Οι άλλοι να δώσουμε τη μάχη στο δρόμο.

    υγ: περιμένουμε υλικό από κάτω από γκρανμιστή αυτοκτονίας καμεράτο. Άμα δε καταλήξει στη ΓΑΔΑ θα ανέβει.

  112. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 12:51 πμ #

    H Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ χαιρετίζει του εκατοντάδες χιλιάδες απεργούς
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟY

    H Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ χαιρετίζει του εκατοντάδες χιλιάδες απεργούς που με αποφασιστικότητα έδωσαν τη μάχη της σημερινής απεργίας στις πύλες των εργοστασίων, στους καταπέλτες των πλοίων, σε κάθε τόπο δουλειάς, τις δεκάδες χιλιάδες των διαδηλωτών που συμμετείχαν στις απεργιακές συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ σε όλες τις πόλεις της χώρας. Με περισσότερη μαζικότητα και μεγαλύτερη αποφασιστικότητα τους καλούμε να δώσουν τη μάχη για την επιτυχία και της αυριανής απεργίας.

    Η Εκτελεστική Γραμματεία καταγγέλλει το στημένο παιχνίδι μερικών δεκάδων κουκουλοφόρων με τις διμοιρίες των ΜΑΤ, που έχει ως στόχο την κατασυκοφάντηση των εργατικών αγώνων, την τρομοκράτηση του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας, την αποτροπή της συμμετοχής τους στις αυριανές απεργιακές συγκεντρώσεις και στο σημερινό απογευματινό συλλαλητήριο. Η σταθερή και επιλεκτική εμφάνιση αυτών των ομάδων στις απεργιακές συγκεντρώσεις υποδηλώνει τους στόχους και φανερώνει τους μηχανισμούς που τις ενεργοποιούν. Οι εργαζόμενοι όχι μόνο δεν πρέπει να φοβηθούν αλλά περιφρουρημένα και οργανωμένα να απαντήσουν στην προβοκατόρικη δράση αυτών των μηχανισμών με μαζική συμμετοχή στις κινητοποιήσεις.

    Όλοι στο σημερινό συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στις 7μμ στους Στύλους του Ολυμπίου Διός και στην αυριανή μεγάλη απεργιακή συγκέντρωση στις 10πμ στην Ομόνοια

    Η Εκτελεστική Γραμματεία

  113. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 12:56 πμ #

    ε δεν έγιναν κ ακριβώς έτσι αλλά τέλος πάντων!δεν με ενδιαφέρει για τη γιούχα!αλλά το ΠΑΜΕ δεν είχε σκοπό να φύγει αλλά να μείνει!χαρακτηριστικό είναι ότι έφτασε μέχρι τον Αγνωστο!τεσπα!!η μάχη δεν είναι η πλατεία!είναι η πολιτική πίεση για το μεσοπρόθεσμο!όποις κυνηγάει την πλατεία ρίχνει άσφαιρα πυρά!

  114. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 1:02 πμ #

    που διαφωνείς δε κατάλαβα

  115. unicorn Ιουνίου 29, 2011 στις 1:08 πμ #

    @compassocap

    Μακάρι να έχεις δίκιο εσύ. Αύριο (ίσως) θα δείξει.

  116. Mr. Know-it-all Ιουνίου 29, 2011 στις 1:11 πμ #

    «Η γιούχα που έφαγε το ΠΑΜΕ ήταν από όλη τη πλατεία (που σε καμία περίπτωση δεν ήταν μικρότερη σε όγκο αλλά δε θα τις βγάλουμε τώρα να της μετρήσουμε). Και η γιούχα σε έν αμεγάλο κομμάτι που συζήτησα ήταν κτα την αποχώρηση! Και αυτό κάτι σημαίνει. Όποιος μπορεί να το διαβάσει ας το διαβάσει. Τώρα αν περίμενε κάποιος να κάνει σπριντ περνόντας από το Σύνταγμα να τον υποδεχτούν μετά βαίων και κλάδων, ε αυταπατάται. Και φυσικά αυτοί που βρίζαν εκ του σύνεγγυς (που ήταν λίγοι) ήταν οι γνωστοί μικροαστούληδες.»

    H «όλη πλατεία» κατάλαβε γιατί έγινε η αποχώρηση;
    Αν η «όλη πλατεία» έβλεπε ξύλο ΠΑΜΕ-«ακομμάτιστων αγανακτισμένων» θα γούσταρε, δεν θα γιούχαρε;
    Με ζωντανή σύνδεση σε όλα τα δελτία της χώρας βεβαίως.

    Από αυτό, εσύ δηλαδή τι μπορείς να διαβάσεις;

  117. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 1:12 πμ #

    στο «πάθος» μα κρατηθεί η πλατεία.κ στο ότι πιστεύω ότι το ΠΑΜΕ κρατάει την πιο σωστή στάση!με ειλικρίνεια!

  118. mariori Ιουνίου 29, 2011 στις 1:13 πμ #

    Πάντως compasso το ΠΑΜΕ δεν ηθελε να περάσει από την πλατεία με σπριντ. Να μείνει ήθελε (όπως έκανε και κάποια ώρα το πρωί) και κάποιοι δεν το άντεξαν με κομματικές σημαίες κλπ… Γιατί αυτό ήταν το περιεχόμενο της αρχικής διαφωνίας.Γι αυτο άλλωστε έμεινε και μεχρι τις 9. Δεν αποχώρησε, οπισθοχώρησε και ξαναπροχώρησε. Και η γιουχα κατά την είσοδο δεν έγινε από απλούς αγανακτισμένους. Ο κόσμος στο ΠΑΜΕ ήταν περισσότερος αλλά δεν είναι αυτό το σημαντικό όντως. Το ΠΑΜΕ να τους λιανίσει τους προβοκάτορες, αλλά δεν πρεπει να εμπλακει σε εικόνες διαμάχης και πολύ περισσότερο ξύλου με διαδηλωτές κλπ. Στη γωνία το περιμένουν και έχει φανεί σε πολλές περιπτώσεις.
    Στις 15/6, στην πορεία στην κατάληψη του υπ.οικ. ή ακόμα και σήμερα το πρωί γιατί άραγε δε γιούχαρε κανείς; Γιατί έγινε χθες και σήμερα;

  119. Mr. Know-it-all Ιουνίου 29, 2011 στις 1:20 πμ #

    «Το ΠΑΜΕ να τους λιανίσει τους προβοκάτορες, αλλά δεν πρεπει να εμπλακει σε εικόνες διαμάχης και πολύ περισσότερο ξύλου με διαδηλωτές κλπ»

    O compasso όμως που τα χει διαβάσει αυτά, έχει άλλη γνώμη.

    Ε εντάξει τώρα.

  120. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 1:43 πμ #

    mariori γιατί τότε δεν είχε περάσει από τη πλατεία τρέχοντας αποχωρόντας στις 12μιση, όταν ο αλλός έτρωγε 5 ωρες χημικά το μεσημερι. Απλά τα πράγματα. Τότε είχε κάτσει κιολας.
    mr know it all: ξαναδιάβασε το ποστ μου και θα καταλάβεις ότι πολυ περιμενουν το ΠΑΜΕ να συγκρουστει με κάποιους «αγνακτισμένους». Τεσπα.

  121. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 1:50 πμ #

    όταν λες κομματικές σημαίες ? είχε το ΠΑΜΕ σημαίες του ΚΚΕ?

  122. t Ιουνίου 29, 2011 στις 1:58 πμ #

    ρε compasso ειχε και δεν είχε κομματικες σημαίες (δεν το ξέρω) δεν κατάλαβα δηλαδη απαγορεύεται;και να ρωτήσω η μεγάλη πλειοψηφία της πλατείας γιατί δεν απομόνωσε τους γελοίους που προβόκαραν το ΠΑΜΕ;

  123. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 2:06 πμ #

    @t:
    εγώ δε μπορώ να το απαγορεύσω. Απλά να θεωρήσω αυτούς που το αποφάσισαν ηλίθιους και επικίνδυνους. Αν είχε γιατί εγώ δεν είδα.
    Η πλατεία δε τους απομόνωσε γιατί είναι μπάχαλο και δεν έχει ξεκαθαρίσει τα βασικά, τι με ρωτάς τώρα?

  124. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 2:09 πμ #

    τέλοσπάντων ρε σεις. Είδωμεν αύριο. Όλοι θα κριθούν και μάλιστα πολύ αυστηρά από τα αυριανά πεπραγμένα. Ας μη προτρέχουμε. Η αυριανή μέρα είναι πολύ κρίσιμη.

  125. t Ιουνίου 29, 2011 στις 2:11 πμ #

    σε ευχαριστώ για την απάντηση.σε ρωτάω επιδή εγραψές αυτό:» τη γιούχα στο ΠΑΜΕ:
    λοιπόν δε περίμενα η αλήθεια είναι και άλλη ανάγνωση αλλά πραγματικά πολλές φορές αρνείστε να δείτε τη πραγματικότητα και λειτουργείτε ως πεισμωμένα 5χρονα.»
    anyway περασε και η ώρα καλό ξημέρωμα και καλά κουράγια για αύριο.

  126. Σεχτάρ ο Τρομερός Ιουνίου 29, 2011 στις 2:21 πμ #

    Τα γεγονότα σήμερα, ΞΕΒΡΑΚΩΤΙΚΑ.
    Το πρωϊ με το ΠΑΜΕ, κάτσαμε στην πλατεία, στο πάνω μέρος, καταμεσίς, περίπου δυό ώρες. Με τα πανώ, τις ντουντούκες και τα συνθήματά μας.
    Η «πλατεία», όπως είπα (34) σχεδόν ανύπαρκτη.
    Αυτό δεν άρεσε σε αυτούς, που έχουν σχεδιάσει, ξεκίνησαν, και θέλουν να ελέγχουν το «κίνημα της πλατείας».
    Ενοιωσαν πως χάνουν τον έλεγχο της «πλατείας», πως κινδυνεύει η «πλατεία» να τους γυρίσει μπούμεραγκ.
    Ο λόγος σαφέστατος: Η συντεταγμένη, και άρα μη ελεγχόμενη από αυτούς, παρουσία ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΚΚΕ.
    Το ίδιο θα έκαναν και αν είχε οποιοδήποτε άλλο όνομα. Το κριτήριο είναι η μή ελεγχόμενη από αυτούς οργανωμένη ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ παρουσία. Το φάντασμα, που πλανάται…. Τελεία και παύλα.
    Αλλά ως εδώ, όλα αυτά ήταν αναμενόμενα, χωρίς «είδηση».
    Το νέο (για άλλους, όχι για μένα…) ήταν η σημερινή «αντίδραση» της «πλατείας», όλου αυτού του όχλου ελληναράδων και ντροπιασμένων «αριστερών», ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑ. (Ετσι κι αλλιώς, όλοι οι εξ αυτών «αριστεροί», «αντιεξουσιαστές» και μή, φοράνε ιδεολογική κουκούλα, θεωρητικά θεμελιωμένη και με «επιχειρήματα» και σε τούτο το blog.)
    Σύντροφοι, το γιούχα ΗΤΑΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ.
    Και δεν είδα κανέναν να διαχωρίζει την θέση του.
    Γιατί….»Εκ στόματος κοράκων εξελεύσεται κρα».
    Δυνατά, και αύριο, και ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ, όπως πάντα.
    Το «μεσοπρόθεσμο» προφανώς θα περάσει, αλλά σημασία έχει να ξηλώνεται σιγά-σιγά το πουλόβερ της γενικευμένης καπιταλιστικής επέλασης και των μικροαστών αβανταδόρων της.

  127. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 7:47 πμ #

    πόσο ακίνδυνη κ ελεγχόμενη από την αστική τάξη είναι αυτή η πάλη για την πλατεία?το οπορτουνιστικό συνονθύλευμα το έχει ανάγει σε στρατηγική.μαζί με τις ντροπές που κάνει ενάντια στο ΠΑΜΕ θεωρεί κομβικής σημασίας ενάντια στο σύστημα την κατάληψη της πλατείας!επίσης καλεί μέσα από ανακοίνωση σε απεργιακά μπλόκα στο καλλιμάρμαρο κ κάπου αλλού!ότι πιο γελοίο έχει ακουστεί τα τελευταία χρόνια!όχι μπλόκο στην παραγωγή!αλλά να ξύνουμε τα ……………. μας στο καλλιμάρμαρο κ τον Ευγγαλισμό!έλεος ρε παιδιά!έχετε σκίσει την κοινή λογική!

    δεν αντέχεται άλλο το 50-50!

    κ τώρα δείτε πως «αριστεροί» θεωρούν κομβικής σημασίας ζητήματα τα ίδια που θεωρούν τα αστικά site όπως αυτό του Ευγγαλάτου!

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=84785&catid=3

  128. Αναυδος Ιουνίου 29, 2011 στις 7:48 πμ #

    Εγώ έχω και μία άλλη απορία
    Γιατί οι πέτρες και τα δακρυγόνα πέφτουν μόνο όταν γίνονται απεργίες. Σωνονται τα αποθεματικά ή απλως κάποιοι παιζουν πάντα το παιχνιδι της εξουσίας

    Για οσους καλοπροαιρετα πιστευουν ότι πρεπει το ΠΑΜΕ να κατσεινα υπερασπιστεί το χώρο του Συνταγνματτος και το δικαιωμα στην πορεια ας σκεφτουν οτι αν το πραξει αυτο το ΠΑΜΕ οι πρωτοι που θα του επιτεθουν ειναι αυτοί που το έκραζαν και το προκαλουσαν χθες

    Γισ την εκτιμηση του Κομπασο η πλατεία χθες το απογευμα ειχε δεν ειχε 6χιλ κόσμο. Αυτοι δεν ειναι λαος αλλά τα στρατιωτακια του συριζα, αναρχικων ανταρσυα τροτσκιστών. Δεν είναι οι μαζες αλλα μια καρικατουρα κινήματος που πάνταεξυπηρετοι (θέλοντας και μη) τα σχέδια του συστηματος για απομαζικοποίηση των κινητοποίησεων

    Αμφιβάλει κανείς ότι ο άσχετος κόσμος της προηγούμενης Τετάρτης λάκισε λόγω των τότε επεισοδίων ?

  129. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 9:29 πμ #

    Επιχείρησαν να στήσουν προβοκάτσια σε βάρος του ΠΑΜΕ

    «Προβοκάτσια σε βάρος του ΠΑΜΕ επιχείρησαν να στήσουν χτες το απόγευμα στο Σύνταγμα φασιστοειδή, τραμπούκοι των γηπέδων, «αντιεξουσιαστές» και μέλη αριστερίστικων οργανώσεων.
    Τη στιγμή που οι διαδηλωτές του ΠΑΜΕ, ανεβαίνοντας τη λεωφόρο Αμαλίας έφτασαν στο πάνω μέρος της πλατείας, δυο τρεις δεκάδες από δαύτους, κινήθηκαν προς το «βαν» με τα μεγάφωνα που βρίσκονταν στην κεφαλή της πορείας. Στάθηκαν μπροστά και απαιτούσαν να σταματήσει η πορεία, να σταματήσουν οι διαδηλωτές του ΠΑΜΕ να φωνάζουν συνθήματα και να μαζέψουν τα πανό και τις σημαίες. Κάποιοι από αυτούς κινήθηκαν ακόμη πιο απειλητικά και επιθετικά στην κεφαλή της πορείας, με βρισιές και προβοκατόρικα συνθήματα, όπως «ΚΚΕ το Κόμμα σου χαφιέ», «Ιδια είναι τα αφεντικά, δεξιά και αριστερά».

    Οι προσπάθειες όξυνσης της κατάστασης δε σταμάτησαν μόνο εκεί. Την ίδια ώρα, κάποιο άλλοι, λίγα μέτρα πιο κάτω, βρήκαν την ευκαιρία να προκαλέσουν επέμβαση των ΜΑΤ, πετώντας μπουκάλια και άλλα αντικείμενα, με αποτέλεσμα τα ΜΑΤ να απαντήσουν με τη ρίψη δύο δακρυγόνων.

    Τα στελέχη του ΠΑΜΕ αντιμετώπισαν αυτή την προβοκατόρικη επίθεση με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα. Η κατάσταση εκτονώθηκε χάρη στην οργανωμένη περιφρούρηση του συλλαλητηρίου, αλλά και τη συμβολή κόσμου που βρισκόταν στην πλατεία και αντέδρασαν ενάντια στους προβοκάτορες. Αφού οι διαδηλωτές παρέμειναν περίπου 45 λεπτά στο χώρο, αποχώρησαν συντεταγμένα προς τους Στύλους του Ολυμπίου Διός.»

  130. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 10:03 πμ #

    «ΩΡΑ 10.46 Επεισόδια στην Ερατοσθένους στο Παγκράτι – Ολόκληρη επιχείρηση για να μπούν οι βουλευτές στη Βουλή – Προπηλάκισαν τη Λιάνα Κανέλη

    ΩΡΑ 09.50 Πρώτο «θύμα» η βουλευτής του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλη, η οποία δέχθηκε επίθεση με καφέδες και γιουχαϊσματα την ώρα που περνούσε με το ΙΧ της. Εκείνη απάντησε κάνοντας το σήμα της νίκης.»

  131. RedPersonality Ιουνίου 29, 2011 στις 10:58 πμ #

    Υπάρχουν κομματικά πανό Ανταρσύας και Νεολαίας Συνασπισμού.

  132. Y Ιουνίου 29, 2011 στις 11:04 πμ #

    @127
    »Το “μεσοπρόθεσμο” προφανώς θα περάσει»
    Tίποτα λιγότερο από προδοτική λογική και σαμποτάζ του λαϊκού αγώνα.

    »η πλατεία χθες το απογευμα ειχε δεν ειχε 6χιλ κόσμο. Αυτοι δεν ειναι λαος»
    Η μάνα μου που έτρωγε δύο ώρες δακρυγόνα με δύο άλλες εξηντάρες φίλες της δεν είναι λαός. Είναι στρατιωτάκι του συστήματος. Αρρωστημένη λογική από αρρωστημένα μυαλά.

    Η πλατεία πρέπει να απομονώσει τους προβοκάτορες κάθε είδους.

    Το ταξικό κίνημα και το ΚΚΕ πρέπει να απομονώσει αυτούς τους γελοίους δογματικούς σεχταριστές (?) αριστεριστές (?) δε ξέρω πώς να τους χαρακτηρίσω.

    Αυτούς τους ηττοπαθείς μισάνθρωπους που βρίσκουν ηδονή στην καθαρότητα.

    Η ανακοίνωση ΠΑΜΕ λέει »αλλά και τη συμβολή κόσμου που βρισκόταν στην πλατεία και αντέδρασαν ενάντια στους προβοκάτορες» οπότε η κύριοι άναυδος και σεχτάρ σαμποτάρουν ανοιχτά τη γραμμή και τη τακτική του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ. Είναι οι ίδιοι προβοκάτορες.

  133. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 11:09 πμ #

    Ηταν λίγο πριν τις 10 το πρωί, όταν η βουλευτης Λιάνα Κανέλη με ένα μικρό smart επιχείρησε να πάει στη Βουλή μέσω της Β. Σοφίας.
    ‘Οταν έγινε αντιληπτή από τους διαδηλωτές ακούστηκαν γιουχαϊσματα και κάποιοι μπλόκαραν το αυτοκίνητό της.
    Βγήκε έξω να διαπραγματευθεί μαζί τους και τότε όπως δήλωσε και η ίδια στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 της πέταξαν γιαούρτι.
    ΩΡΑ 09.45 Η ΚΑ ΚΑΝΕΛΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ
    ΩΡΑ 09.50 Η ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ
    Οι διαδηλωτές της επέτρεψαν να συνεχίσει την πορεία της μόνο όταν η ίδια τους διαβεβαίωσε ότι δεν θα ψηφίσει το μεσοπρόθεσμο.

  134. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 11:19 πμ #

  135. Y Ιουνίου 29, 2011 στις 11:33 πμ #

    H αίσθηση της Παπαρήγας είναι ότι θα ψηφιστεί. Μακάρι η αίσθηση αυτή να αποτραπεί από τη στάση του ΠΑΜΕ σήμερα. http://www.youtube.com/watch?v=Pm6-Obd3Juc&feature=player_embedded#at=397

  136. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 11:36 πμ #

    λόγω ιατρικού προβλήματος σήμερα δε θα κατέβω. Red αυτό το video με τη Κανέλη αποδεικνύει ακριβώς αυτό που σου φωνάζω. Είδες ότι ο κοσμος ούτε τη προπηλάκισε ούτε τίποτα. Οι επρισσότεροι φώναζαν άστε τη να περάσει η Κανέλλη είναι και κάναν αλυσίδα να περάσει! Ενώ κάποιοι άλλοι φώναζαν το ΠΑΜΕ να μείνει στο σύνταγμα! Το ότι υπάρχουν και κάποιοι που προκαλούν είναι γιατί τους έχεις αφήσει.

  137. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 11:40 πμ #

    @αναύδε:
    δεν έχω τι να σου απαντήσω. είσαι (ευτυχώς) ενάντια στη γραμμή του κόμματος σου.

  138. RedPersonality Ιουνίου 29, 2011 στις 12:00 μμ #

    Το ΠΑΜΕ παραμένει εδώ και αρκετή ώρα στη Πανεπιστημίου.Δεν θα ανέβουν Σύνταγμα…?

  139. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 12:01 μμ #

    συγνωμη ρε y αλλα απο που αντλεις αυτη την αισιοδοξια? εγω σου λεω οτι το ΠΑΜΕ παει συνταγμα,παρατασεται και πρωτη μουρη και ελεγχει προβοκατσιες κτλ και ολα τα σχετικα. Πως θα γινει να μην ψηφιστει? προτεινεις να μπει το ΠΑΜΕ μεσα στη βουλη? εγω ως εξωτερικος παρατηρητης (λογω υγειας και εγω) ειχα μια ελπιδα για μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ περικυκλωση,σε σημεια κλειδια για να μην φτασουν καν οι βουλευτες αλλα αν ειχαν τετοιες προθεσεις θα ειχε φανει απο πολυ πρωι. με λιγα λογια αφου δεν μπορουν να εμποδιστουν οι βουλευτες (νομιζω οτι τετοια ωρα θα εχουν παει ολοι) δεν μπορει να γινει πλεον τιποτα απο τακτικης αποψης,εκτος και αν μιλαμε για εισβολες κτλ που νομιζω οτι απεχουμε ακομα αρκετα απο την εισβολη.

  140. alchimistis Ιουνίου 29, 2011 στις 12:16 μμ #

    http://www.real.gr//files/articles/audio/77272.mp3 Λέει η ίδια η Κανέλη τι συνέβη.

  141. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 1:02 μμ #

    bravo τους που φέρθηκαν έτσι!νταξει ένας προβοκάτορας πάντα θα υπάρχει!δε μας νοιάζει!!αυτή την ώρα το ΠΑΜΕ είναι οπισθοχωρημένο προς Ομόνια κ στα μεγάφωνα ακούγεται ότι δε φεύγει κανείς γιατί θα συνεχίσουν!ενώ στο πάνω Σύνταγμα διαύθηκε δυστυχώς εύκολα η συγκέντρωση κ απέτρεψε για μια ακόμα φορά να δημιουργηθεί λαϊκή πίεση στην κυβέρνηση κ τους άλλους πρόθυμους!για να δούμε!η προβοκάτσια είναι από το πρωί εν πλήρη εξελίξη!

  142. Y Ιουνίου 29, 2011 στις 1:20 μμ #

    Έχει σημασία το ΠΑΜΕ να ανέβει στο Σύνταγμα πριν την ψηφοφορία. Αυτό θα γίνει σε λίγο.

  143. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 1:23 μμ #

    συμφωνω,το ΠΑΜΕ παραμενει πανεπιστημιου και απο τηλ υπαρχει ενημερωση να μην φυγει κανεις,αλλα απο οτι βλεπω ομως ακριβως σε εκεινη τη γωνια παιζουν μπαλα αυτη τη στιγμη οι ασφαλιτες,δεν ξερω πως μπορει να ανεβει,μονο αν παρθει αποφαση να τους παει σερνοντας οποιους βρει αλλα πιστευω πολυ δυσκολα θα παρθει τετοια αποφαση.

  144. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 1:30 μμ #

    αυτή την απόφαση περιμένουμε ρε σεντ από χτες…

  145. Y Ιουνίου 29, 2011 στις 1:41 μμ #

    O κόσμος ξαναπαίρνει το Σύνταγμα. είναι χιλιάδε από Φιλελλήων και Ερμού. Άμα μπει το ΠΑΜΕ από την άλλη θα είναι θριαμβευτικό.
    Στη βουλή μιλάει ο Μπένι. Στην τελική ευθεία λοιπόν η διαδικασία. http://www.skai.gr/player/tvlive/
    Πρέπει να φύγω για λίγο. στην πιο κρίσιμη στιγμή.

  146. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 1:43 μμ #

    πολυ δυσκολο το βλεπω,βπεπεις στους αφαλιτες εχουν δωσει μασκες που κανουν 200 ευρω η μια για να μπορουν να παιζουν οση ωρα θελουν,και προσπαθεια να κανει ο κοσμος του παμε να ανεβει πως θα μεινουν εκει ετσι ακαλυπτοι? Θα δουμε.

  147. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 1:44 μμ #

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=84851&catid=9

    η Ελσα υπέρ κ ανεξάρτητη!

  148. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 1:45 μμ #

    μακαρι να ηταν ετσι Y, απο live απο ελικοπτερο ΤΩΡΑ, δεν υπαρχει ανθρωπος ουτε στην πλατεια ουτε στους γυρω δρομους εκτος απο σκορπιους λιγους. Ολοι εχουν οπισθωχωρισει πολυ πισω σε σταδιου ερμου και πανεπιστημιου.

  149. kraftwerkvs Ιουνίου 29, 2011 στις 1:55 μμ #

    μολις γύρισα απο Σύνταγμα έχει ψιλοαδιάσει η πλατεία αλλά αν μπει κανένας στα στενά του Συντάγματος θα πάθει πλάκα είναι όλα τίγκα και ο κόσμος περιμένει για να ξαναγυρίσει, σίγουρα πάντως φεύγει κόσμος, το ΠΑΜΕ μόλις τώρα επέστρεψε Ομόνοια με πορεία, υπάρχει οργανωμένο σχέδιο να διαλύσουνε τους συγκεντρωμένους στο Σύνταγμα, στο Ζάππειο που ήμουνα καθότανε άσχετος κόσμος (πιο άσχετος δεν γίνεται) ξαφνικά στην πλάτη του εμφανιστήκανε ΜΑΤ και κατευθείαν αρχίσανε να πετάνε χημικά μέσα στον κόσμο, ο μοναδικός τους στόχος είναι να διαλύσουνε τις συγκεντρώσεις.

  150. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 2:18 μμ #

    απο πλανα αν δεν κανω λαθος η μαχη ολοκληρη μεταξυ των μπατσων και των δικων τους εχει μεταφερθει στην πανεπιστημιου,αδυνατο να ανεβει ετσι κανεις απο εκει.

  151. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 2:31 μμ #

    το ΠΑΜΕ είναι Ομόνοια κ μένει εκεί τουλάχιστον μέχρι την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας!από τα μεγάφωνα έγινε καταγγελία για στημένα επεισόδια που στόχο έιχαν κ την εμπλοκή του ΠΑΜΕ καθώς η περιφρούρηση της κεφαλής έφαγε τα πρώτα δακρυγόνα όταν πλέον τα επεισόδια είχαν πάει στην Πανεπηστημίου στο ύψος του Αττικα

  152. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 2:34 μμ #

    πολύ αρνητική εξέλιξη αυτή. Όλες οι πολιτκές δυνάμεις φάνηκαν μιρκότερες των περιστάσεων

  153. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 2:40 μμ #

    compassocap και εγω πολυ αρνητικα το βλεπω,αλλα νομιζω οπως ειπα ποιο πανω απο την στιγμη που δεν υπηρχε απο τα ξημερωματα σχεδιο (το οποιος θα επρεπε να ειναι τεραστιο) για μη προσβαση των βουλευτων στη βουλη,δεν νομιζω να μπορουσε να γινει κατι ακομα και αν ηταν το παμε πρωτη μου στο συνταγμα. Τελος παντων τα ειπα παραπανω να μην λεω τα ιδια.

  154. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 2:48 μμ #

    αρνητική εξέλιξη είναι ότι ενώ γίνεται η ψηφοφορία στη βουλή το ΠΑΜΕ δε πήγε στο Σύνταγμα όπως και ότι οι λοιπές δυνάμεις αδυνατούν να περιφρουρήσουν πολτικά και πρακτικά τη συγκέντρωση. Αρνητική εξέλιξη είναι ότι απαγορεύτηκε στο κόσμο να διαδηλώσει την οργή του. Αρνητική εξέλιξη είναι ότι με τη τακτική που έχει επιλεγεί στο κίνημα από ΟΛΟΥΣ κάνουν κουμάντο τελικά οι 200 γνωστοί *&*&^%.

  155. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 2:52 μμ #

    «αρνητική εξέλιξη είναι ότι ενώ γίνεται η ψηφοφορία στη βουλή το ΠΑΜΕ δε πήγε στο Σύνταγμα »

    δεν το αφήγσαν να πάει θες να πεις

  156. regimientocinqo Ιουνίου 29, 2011 στις 2:52 μμ #

    ελα ρε συ Compassε τώρα.. να πάει δηλ. το ΠΑΜΕ να τους πατήσει όλους? Μόνο αυτό δεν έκανε -απ’ότι καταλαβαίνω που σας διαβάζω.

  157. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 2:53 μμ #

    εχω μια ερωτηση πανω σε αυτο που λες,ειναι γνωστο οτι επεισοδεια εγιναν μονο τις μερες των απεργιων και οχι ολες τις υπολοιπες οπου ηταν «ειρηνηκες».Στην προηγουμενη απεργια που γιναν τα ιδια τις επομενες μερες οι «ανανακτησμενοι» συνεχισαν να τα λενε χαλαρα και ανταλαζουν ανακοινωσεις με τους αναρχικους της πλατειας(καμια μομφη για ασφαλιτες)? απο τη μια λενε οτι τους χαλανε την εκδηλωση και απο την αλλη πανε χερι χερι καθε μερα? ειναι αυτο φυσιολογικη συμπεριφορα η μηπως δεν υπαρχει οντως χυμα κοσμος στην πλατεια και υπαρχουν μονο συριζο/αριστεριστες οπου εχουν συνηθισει αυτες τις πρακτικες?

  158. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 2:58 μμ #

    και μια ερωτηση μιας και απο οτι φενεται το παιχνιδακι με τους αγανακτισμενους εκανε την δουλεια του και τον κυκλο του,αν δεν υπηρχαν οι αγανακτησμενοι και υπηρχαν μονο οι πορεις του ΠΑΜΕ και των ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ και Α’βαθμιων, και το ΠΑΜΕ το πρωι εφτανε πρωτο στην πλατεια και την περικυκλωνε θα γινωνταν αυτα εστω και αν ξεπροβαλαν μεσα απο τους αλλους οι ασφαλιτες?
    Μην ξεχναμε οτι το πρωι χτες οταν το παμε πηγε πλατεια δεν υπηρχε ανθρωπος,σημερα το «σχεδιο» ηταν διαφορετικο και ειχαν προνοησει απο νωρις οσοι ηταν να κανουν τη δουλεια τους.

  159. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 3:07 μμ #

    ρέντζι τα δεδομένα είναι δεδομένα. Το ΠΑΜΕ δεν πήγε σύνταγμα. Όπως και να το διαβάσεις είναι ήττα. Τώρα στην ερώτηση πως να πάει ή πως να ήταν εκεί ας απαντήσει η ηγεσία όχι εγώ.

    Sent δεν έχεις καλή εικόνα. Υπάρχει πολύς χύμα κόσμος. Ενα γενικό μπαχαλο. Μάλιστα είναι αρκετοί που θα προτιμούσαν να είναι εκεί με το ΠΑΜΕ, μεταξύ αυτών και εγώ. Δε λέω ότι είναι κυρίαρχη τάση. Σε καμία περίπτωση. Αλλά υπάρχει χύμα κόσμος. Και φαίνεται κυρίως από τις ηλικίες που είναι μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες του χώρου. Στην ερώτηση γιατί δε τους απομονώνουν, η απάντηση είναι γιατί δε μπορούν. Νομίζω για αυτό καταλαβαίνουμε την ανάγκη του ΚΚ.

  160. kraftwerkvs Ιουνίου 29, 2011 στις 3:15 μμ #

    φίλε Υ κατά την γνώμη μου δεν γινόταν και δεν γίνεται τελικά να πάει το ΠΑΜΕ εκεί στην Βουλή σήμέρα ή χθές τουλάχιστον όσο παίζει αυτή η κατάσταση

    Χθές λοιπόν που πήγε το ΠΑΜΕ να περάσει και να διαδηλώσει στο Σύνταγμα διάφοροι, ένα τσούρμο απο»αγανακτισμένους»,Συριζαίους, Ανταρσίες και αντιεξουσιαστές και φασίστες με την πέσανε στο φορτηγό του ΠΑΜΕ είναι οι ίδιοι που λίγα λεπτά αργότερα λέγανε για τους προδότες του ΠΑΜΕ που δεν κάθησαν στο Σύνταγμα, σήμερα όταν το ΠΑΜΕ ήταν στην Σίνα υπήρχαν κάτι ΚΟΕτζήδες που μιλάγανε πάλι για διασπαστΙκές ενέργειες ε και συγκρουστήκαμε με εναν γιατί κάποια στιγμή αυτό πρέπει να λήξει, όταν δεν πάει είναι προδότες, όταν πάει το προκαλούνε για τσαμπουκά, δηλαδή τι θα συνέβαινε αν περνούσαν πάνω απο την ευκαιριακή συμμαχία όλων τους χθές το ΠΑΜΕ;
    θα μιλούσαμε πάλι για ΚΝΑΤ, για μπάτσους του ΚΚΕ αυτό είναι το πρώτο το δεύτερο είναι ότι , τελικά, θα προκαλούσε αυτό το οποίο θα ήθελε να αποφύγει, χάος δηλαδή, γιατί καταλαβαίνεις ότι ακόμα και αν το ισοπέδωνε αυτό θα προκαλούσε νέους πετροπόλεμους κλπ, κλπ

  161. sent Ιουνίου 29, 2011 στις 3:16 μμ #

    αμα παει τι θελει ο καθενας,και εγω θα ηθελα να μπει το ΠΑΜΕ σημερα στη βουλη και να τα κανει ολα λαμπογυαλο.
    οτι δεν μπορουν να τους απομονωσουν πρακτικα την ωρα που κανουν επεισοδεια το ξερω,εγω λεω τις επομενες μερες,αυτος ο χυμα κοσμος που λες, αν θες αυτος ο χυμα κοσμος που την επεσε σε μικρους συντροφους που μοιραζαν ανακοινωσεις του ΠΑΜΕ τις πρωτες μερες(ειχε μπει και εδω το βιντεακι),πως κανει το «κινημα» του καθε μερα με αυτους που αυριο θα τους «προδωσουν»?? δεν ξερω με την δικη μου λογικη η δεν ειναι χυμα και ειναι γνωστες των συγκεκριμενων πρακτικων,η αμα ειναι χυμα τι να πω,η πολιτικη σκεψη ενος 5χρονου πρεπει να ειναι το Pick τους.

  162. Red Label Ιουνίου 29, 2011 στις 3:22 μμ #

    «ρέντζι τα δεδομένα είναι δεδομένα. Το ΠΑΜΕ δεν πήγε σύνταγμα. Όπως και να το διαβάσεις είναι ήττα.»

    καλά!νταξει!τι να πω εγώ τώρα!είναι ήττα να αποφεύγεις μαεστρικά την προβοκάτσια!τεσπα!δεν το συζητάω άλλο!χτυπήθηκε η απεργία κ στις 15 κ στις 28-29.όλες τις άλλες μέρες αρνάκια οι ακομμάτιστοι!τεσπα!το πάθος της πλατείας κάποτε τελειώνει!η ταξική πάλη δεν τελειώνει ούτε στο Σοσιαλισμό!

  163. compassocap Ιουνίου 29, 2011 στις 3:22 μμ #

    συνεχίστε τα σχόλια στο νεό ποστ γιατί αυτό γέμισε. Κλείνουν τα σχόλια εδώ

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: