ΠΑΜΕ πόλεμο!

3 Ιον.

»Θα το θεωρούσα πολύ θετικό αν οι Έλληνες φίλοι μας ίδρυαν μια αρχή ιδιωτικοποιήσεων ανεξάρτητη από την κυβέρνηση σύμφωνα με το μοντέλο της γερμανικής Treuhandanstalt» είπε ο Γιούνκερ σε συνέντευξη του στο Spiegel την προηγούμενη εβδομάδα. »Απο εκεί και πέρα η Ευρωπαϊκή Ένωση θα συνοδεύσει (escort) τόσο στενά το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων της Ελλάδας όπου θα είναι σα να το κάνουμε εμείς» συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με δημοσίευμα »η κυβέρνηση έχει αποδεχθεί να λειτουργήσει ως αρχή ανεξάρτητη (και ανεξέλεγκτη…) το νέο Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας, που θα αναλάβει μια αποστολή πρωτοφανή τουλάχιστον στη μεταπολεμική ιστορία της Ευρώπης: να μεταβιβάσει σε ιδιώτες ένα μεγάλο μέρος της δημόσιας περιουσίας ερήμην της βούλησης των πολιτών του κράτους και των εκπροσώπων τους.

»Στο νέο Ταμείο, στο οποίο το Ελληνικό Δημόσιο θα εισφέρει το σύνολο της κινητής και ακίνητης περιουσίας του με εμπορική αξία, οι επίσημοι πιστωτές της χώρας, εκπροσωπούμενοι από το μηχανισμό της τρόικας, θα έχουν κάτι περισσότερο από ένα απλό ρόλο τεχνικού συμβούλου, ή έστω επιτηρητή των διαδικασιών ιδιωτικοποίησης. Θα «οπλισθούν», σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, με δικαιώματα βέτο σε κάθε απόφαση για τις μελλοντικές ιδιωτικοποιήσεις, αναλαμβάνοντας ουσιαστικά το ρόλο του εκκαθαριστή χρεοκοπημένης επιχείρησης, που εκπροσωπεί τους πιστωτές και έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο σε κάθε απόφαση για την περιουσία της.»

H εθελοντική συμμετοχή των ιδιωτικών τραπεζών στο δεύτερο δάνειο θεωρείται όρος από τον Γιούνκερ.

Εν τω μεταξύ όλοι κρέμονται από τα χείλη των οίκων αξιολόγησης να δουν τι θα θεωρήσουν και τι δε θα θεωρήσουν χρεοκοπία.

Το ανακοινωθέν της Τρόικας που δημοσιεύτηκε πριν καμιά ωρα λέει:

»Πρόσφατα (…) υπήρξαν ενθαρρυντικές ενδείξεις, με σημαντικότερη την αξιοσημείωτη πρόοδο των εξαγωγών. Το κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος αναμένεται να μειωθεί περαιτέρω στηρίζοντας έτσι την ισχυρή εξαγωγική δυναμική».

Ένα το κρατούμενo: o κύριος πραγματικός στόχος που είναι η μείωση του εργατικού κόστους σημειώνει εξαιρετική πρόοδο.

»Η ελληνική κυβέρνηση έχει δεσμευτεί να επιταχύνει αισθητά το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας. Προς το σκοπό αυτό θα συστήσει φορέα ιδιωτικοποίησης με επαγγελματική και ανεξάρτητη διαχείριση. Η κυβέρνηση έχει ήδη συντάξει εκτεταμένο κατάλογο περιουσιακών στοιχείων προς αποκρατικοποίηση με στόχο έσοδα 50 δις ευρώ μέχρι τα τέλη του 2015. Η κυβέρνηση θα αξιολογεί την πρόοδο που έχει σημειωθεί βάσει ενδιάμεσων στόχων, τριμηνιαίων και ετησίων. »

Δύο τα κρατούμενα: το Treuhandanstalt είναι εδώ.

Το ΠΑΜΕ ανηφορίζει αυτή τη στιγμή στο Σύνταγμα.

Αφού το σάιτ δεν τήρησε την υπόσχεση του για ζωντανή μετάδοση, πήρα τηλεφωνικά λίγο θάρρος ακούγοντας τις πυκνές ιαχές.

Καλή αντάμωση με το Σύνταγμα.

Όλοι μαζί θα τους νικήσουμε.

Advertisements

91 Σχόλια to “ΠΑΜΕ πόλεμο!”

  1. laografos Ιουνίου 3, 2011 στις 7:17 μμ #

    ΠΑΜΕ ζωντανά

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=85&type=&mid=110

  2. Y Ιουνίου 3, 2011 στις 7:27 μμ #

    Είναι λάιβ αυτό? http://www.ustream.tv/channel/p-a-me-live
    από το τηλεφώνημα κατάλαβα ότι περπατούσαν ήδη προς τα πάνω αλλά μάλλον κατάλαβα λάθος.

  3. laografos Ιουνίου 3, 2011 στις 7:43 μμ #

    το λινκ που έβαλα,φίλε, έχει την πορεία

  4. Y Ιουνίου 3, 2011 στις 7:46 μμ #

    κι άλλο λάιβ (?) στρημ http://news247.gr/ellada/eidiseis/aganaktismemoi-ellada/aganaktismenoi_polites_syntagma.1095337.html

  5. Theodore Ιουνίου 3, 2011 στις 8:42 μμ #

    Η ιστοσελίδα του ΠΑΜΕ κάλυψε με μια κάμερα την πορεία.Υπήρχε κάτω δεξιά στο site ένας μικρός player.
    Βέβαια έπρεπε τουλάχιστον να έχει τον player σε κεντρικό σημείο και σε πιο μεγάλο μέγεθος.Την επόμενη φορά ελπίζω να το φτιάξουν…
    Δεν ξέρω σε ποιο δρόμο ήταν στημένη η κάμερα αλλά φάνηκε ο μεγάλος όγκος του κόσμου.Δεν κάλυψαν βέβαια το συλλαλητήριο και τις ομιλίες.Με το ζόρι υπήρξε μερική και αναγκαστική κάλυψη από την zougla.gr και το star.gr.Και λέω αναγκαστική αφού κάθε μέρα αναμεταδίδουν τους αγανακτισμένους από το Σύνταγμα από όπου πέρασε και το ΠΑΜΕ.

  6. kraftwerk Ιουνίου 3, 2011 στις 8:57 μμ #

    ΠΑΜΕ – ΠΑΜΕ – ΠΑΜΕ!

  7. Theodore Ιουνίου 3, 2011 στις 9:00 μμ #

    Υπήρξε κάλυψη από την ιστοσελίδα του ΠΑΜΕ, αλλά μόνο της πορείας και όχι των ομιλιών.Επίσης ο player ήταν χωμένος στην κάτω δεξιά γωνία της σελίδας.

  8. Y Ιουνίου 3, 2011 στις 9:04 μμ #

    o Lecteur Clandestin δε μ’ακούει.
    (και φωνάζω Κούη Κούη και κανείς δε με ακούει)

    Για πες τίποτα ρε Κραφτ γιατί με τα λάιβστρίμια του διαβόλου δε βγάζουμε άκρη.

  9. kraftwerk Ιουνίου 3, 2011 στις 9:13 μμ #

    Δεν ήμουνα εκεί (πρόβλημα υγείας) δυστυχώς και γώ απο τα ιντερνέτια το παρακολούθησα, περιμένουμε τους αυτόπτες μάρτυρες.

  10. RedPersonality Ιουνίου 3, 2011 στις 9:50 μμ #

  11. kagemusha Ιουνίου 3, 2011 στις 10:48 μμ #

    παλμο,μαχητικοτητα,μαζικοτητα και καινουρια συνθηματα τα χαρακτηριστικα της σημερινης πορειας. Δεσποζε το πανο του ΠΑΜΕ που εγραφε «γενικη απεργια» το οποιο κατα γενικη ομολογια πολυς κοσμος το χαρηκε…

  12. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 3, 2011 στις 11:40 μμ #

    Κυριοι το μεγαλιωδες, πεισμωμενο και ελπιδοφορο συλλαλητηριο του ΠΑΜΕ, τα ΜΜΕ κυριολεκτικαν το εθαψαν…

  13. Anton Ιουνίου 3, 2011 στις 11:57 μμ #

    Γιατι ρε παιδια δεν υπαρχει βιντεο;
    Γιατι δεν υπαρχει καμερα πχ πανω ζπο το υπουργειο οικονομικων να δειξει τον κοσμο;
    Ετσι κι αλλιως εκει ηταν οι Παμιτες με το πανο!

    Πιες ηταν οι αντιδρασεις της πλατειας;

  14. compasso Ιουνίου 4, 2011 στις 12:08 πμ #

    το έθαψαν συμπεριλμβανομένου και του tvxs. well done κούλογλου

  15. kolokotronis Ιουνίου 4, 2011 στις 12:23 πμ #

    Πάτρα, απόψε, μία εξαιρετική διαδήλωση:
    Το ΠΑΜΕ έκανε συγκέντρωση στην Πλ. Ελευθερίας των Προσφυγικών,
    μία εργατογειτονιά της Πάτρας, και ακολούθησε πορεία 2.000 ατόμων.
    Το εντυπωσιακό δεν ήταν τόσο ο αριθμός των διαδηλωτών,
    όσο κάποια άλλα πράγματα:
    -η διαδήλωση διέσχισε μία τεράστια απόσταση (όπως την μέτρησα
    στο google earth) 3,5 χιλιομέτρων ! ,μέσα σε πυκνοκατοικημένες
    εργατοσυνοικίες, όπου δεν είχε περάσει ποτέ διαδήλωση.(Συνολικά
    διαδηλώναμε μιάμιση ώρα!)
    -η μαχητικότητα ήταν πολύ καλύτερη από άλλες φορές, παρόλη την
    κούρασή μας και αυτό οφειλότανε στην
    -εξαιρετική ανταπόκριση του κόσμου από όπου κι αν περνάγαμε.
    Ολόκληρα καφενεία είχαν βγεί έξω στα πεζοδρόμια, πάρα πολύς κόσμος
    στα μπαλκόνια, αρκετοί χειροκροτούσαν, οι χιλιάδες προκηρύξεις
    που μοιράστηκαν γίνονταν ανάρπαστες, κάποιοι μας έσφιγγαν τα χέρια
    και μας ενθάρυναν. Το έβλεπες στα πρόσωπά τους, πολλοί παρακολουθούσαν
    κυριολεκτικά με ανοιχτό το στόμα , την ήθελαν πολύ αυτή την παρέμβαση
    στη γειτονιά τους. Φτωχοί άνθρωποι έπαιρναν λίγο κουράγιο, εκεί που
    πραγματικά πιάνει τόπο το: «λαέ μην σκύβεις το κεφάλι».
    Προσωπικά, πιστεύω πως ήταν μιά εξαιρετική διαδήλωση, ίσως η καλύτερη
    των τελευταίων μηνών, κι αυτό χωρίς να είναι πολύ μεγάλη ( το ΠΑΜΕ έχει
    κάνει πορεία και με 8.000 άτομα στην Πάτρα, πέρσι στις 5 Μάη), αλλά η επίδρασή της στις συνειδήσεις του εργατόκοσμου, που την παρακολούθησε σήμερα, μπορεί να είναι καταλυτική.
    Υ.Γ. Πρίν ξεκινήσει η πορεία, άκουσα μερικές συζητήσεις συντρόφων
    και φίλων του ΠΑΜΕ, εν είδει γκρίνιας, γιατί δεν πάει η πορεία προς
    το κέντρο της Πάτρας, στην Πλ. Γεωργίου, όπου ήταν συγκεντρωμένοι
    οι «αγανακτισμένοι» Πατρινοί. Με το τέλος της πορείας, είμαι σίγουρος
    πως κατάλαβαν! (σημειωτέον, ότι την ίδια ώρα, στην κεντρική Πλ. Γεωργίου
    ήσαν μαζεμένοι περίπου 300 «αγανακτισμένοι», 100 εκ των οποίων καβάλησαν
    τα ποδήλατά τους και έκαναν ποδηλατάδα στο κέντρο της Πάτρας,
    με το ultra επαναστατικό και ταξικό σύνθημα: «ψωμί, ελιά και
    ορθοπεταλιά»!!!-ακριβώς όπως σας το γράφω.)

  16. kagemusha Ιουνίου 4, 2011 στις 12:23 πμ #

    Α ΠΙ ΣΤΕ ΥΤΟΣ διαλογος
    http://www.tsantiri.gr/politiki/a-loverdos-to-pame-mou-epitethike-sto-iraklio-petontas-portokalades.html

  17. λαθραναγνώστης Ιουνίου 4, 2011 στις 12:33 πμ #

    Αριθμητικά η συγκέντρωση δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, γύρω στις 7000 άτομα. Αυτό που ξεχώριζε ήταν ο παλμός και η ζωντάνια.
    Η πορεία, από την Ομόνια, κατέληξε στο Σύνταγμα, όπου έγινε και η κύρια ομιλία με φόντο το πανώ στο υπ.οικονομικών.
    Οι «αγανακτισμένοι» της πλατείας, ήταν κι αυτοί λίγοι. Αρκετοί όμως, πλησίασαν, άλλοι σε δήθεν αδιάφορο κουλ στύλ και άλλοι, πιο αυθόρμητοι, πιάσανε και κουβέντα.
    Αποδοκιμασία, δεν άκουσα καμία.
    Η απροσχημάτιστη αποσιώπιση απο τα ΜΜΕ, είναι νομίζω ένα απο τα κύρια θέματα του σημερινού γεγονότος της συγκέντρωσης. Και οι πιό δυσπιστοι πρέπει πλέον να προβληματιστούν.

  18. kagemusha Ιουνίου 4, 2011 στις 12:35 πμ #

    πολυυυυυ ενδιαφερον και επειγον, αφορα ολους τους γκρανμιστες…
    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=20475&Itemid=139

  19. prop-agit Ιουνίου 4, 2011 στις 1:11 πμ #

    Είμαι περήφανος που ήμουν απο την αρχή μέρος της σημερινής κατάληψης στο Υπ. Οικονομικών (να δείτε πως κλαίγαν τα μπατσάκια όταν κάναμε την κατάληψη κάτω από τη μύτη τους).
    Είμαι περήφανος που σημμετείχα σε αυτή την ελπιδοφόρα συνάντηση.
    Είμαι περήφανος που είμαι ΚΚΕ. Πολύ καλή κίνηση η σημερινή και ο αιφνιδιασμός. Όλα πήγαν ρολοϊ και τα μπουρδελοκάναλα το έθαψαν γιατί απλά ήλπιζαν να δουν «αγανακτισμένους μενόμενους κατά του ΠΑΜΕ.
    Και μία είδηση. Το ΠΑΜΕ όπως ανακοινώθηκε κάνει web TV για να προβάλει τις ειδήσεις που αφορούν τους εργάτες και να γράφουμε στα παπάρια μας την κάλυψή τους και τα θαψίματά τους.
    «Ταξικά τα μέτρα, Ταξική κι η Πάλη. ΠΑΜΕ για ανατροπή και κοινωνία άλλη!»
    Πιο αναλυτικά αύριο γιατί είμαι κομμάτια από αυτή την υπέροχη κούραση που χαίρεσαι να πονάν τα κόκκαλά σου.

  20. kokkinos-dromos Ιουνίου 4, 2011 στις 1:25 πμ #

    κανονική για τα δεδομένα μας η πορεία στην πόλη, κάτι περισσότερο από εκατό άνθρωποι. Το ενδιαφέρον και σε εμάς ήταν η κατεύθυνση της πορείας που πέρασε από όλο το κέντρο της πόλης, μέσα από όλους τους κεντρικούς δρόμους (δεν έχουμε και πολλούς). Κουραστήκαμε λίγο αλλά ήταν ωραία

  21. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 4, 2011 στις 7:56 πμ #

    Ειναι θετικό γεγονός οτι μπαινει με σαφηνεια το θέμα της «ανατροπης» που μεχρι τωρα οσοι το υποστηριζαν ηταν «οπορτουνιστες» Ειχα παει και εγω με τους κουκουναριτες φιλους μου. Ηταν οντως μαχητικη, αλλα απο αποψη κοσμου στα ιδια επιπεδα των τελευταιων χρόνων 4000 με 5000.

  22. a8lios Ιουνίου 4, 2011 στις 9:35 πμ #

    Κάτι για τα νούμερα.
    Ντάξει, η αλήθεια είναι πως οι αριθμητική κατααγραφή με δυσκολεύει. Με διευκολύνει η σύγκριση με παλιοτερες συγκεντρώσεις στους ίδιους χώρους.
    Η συγκέντρωση, όταν στάθμευσε πλέον στο Σύνταγμα, ήταν μεγαλύτερη από τις κομματικές συγκεντρώσεις του ΚΚΕ, τη φετινή πριν 2 μήνες και αυτήν μετά τις τοπικές εκλογές.
    Επίσης, π.χ. εγώ που πέρασα το βράδυ της Κυριακής από το Σύνταγμα, τη μέρα με τον περισσότερο κόσμο, θεώρησα πως ο κόσμος που παρακολουθούσε την λαϊκή συνέλευση ήταν περί τους 3000. ΟΚ, μπορεί στον αριθμό να πεφτω έξω (να ήταν και αυτοί 2000 ας πούμε)), πάντως δεν πέφτω έξω στο ότι όσοι ήταν χτες στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ήταν σίγουρα 4 (μη πω παραπάνω) φορές περισσότεροι από όσους παρακολουθούσαν την «λαική συνέλευση συντάγματος» την Κυριακή. Μιλάμε για αρκετά πυκνό κόσμο από την, ουσιαστικά από την «είσοδο» της Σταδίου στο Σύνταγμα μέχρι το Hard Rock Cafe στη φιλελλήνων. Ε όχι και 4000 ή 3000 (!) που λέγαν διάφορα σάιτ, έλεος δηλ, μη τραλαθούμε…

    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ το πώς μας εξαφάνισαν ΟΛΑ τα μέσα.
    Κατάφεραν να συνδέονται λάιβ στο Σύνταγμα και να κάνουν ρεπορτάζ σε στυλ «wow, για 10η μέρα εδώ τα μιλιούνια αγανακτησμένων, α, κάτι ακούσαμε πως πέρασαν από σύνταγμα και κάποιοι του ΠΑΜΕ».
    Ακόμα και σάιτ σαν το ζούγκλα που είναι 24h εκεί κατάφεραν να το θάψουν.
    Το μεγαλύτερος παλμός εδώ και πολύ πολύ καιρό, ειδικά η «είσοδος» στο Σύνταγμα ήταν εξαιρετική.
    Θετική και η έλλειψη αλυσιδών προς την πλατεία Συντάγματος. Είχαμε αυτοπεποίθηση και φάνηκε. Καμιά 10αρια τύποι με σημαίες «δεν πληρώνω» ήρθαν στην κάτω άκρη της πλατείας και παρκολούθησαν τη συγκέντρωση.
    Κάποια στιγμή άρχισε να ακούγεται και η μικροφωνική της «κάτω πλατείας», αλλά για 2 λεπτά, δεν το συνέχισε.

  23. black bedlam Ιουνίου 4, 2011 στις 10:05 πμ #

    Καλή σας μέρα.Θα συμφωνήσω στις περιγραφές των προηγούμενων, που μιλούν για τον όγκο και την συμμετοχή στην πορεία του ΠΑΜΕ. Στα γνωστά πλαίσια κινήθηκε ήταν όμως χαρακτηριστική και ξεχωριστή από άλλες φορές,ο δυναμισμός της, η ένταση και τα συνθήματα.
    Τόσο που κάποιες φορές, έλεγα ότι κάτι συνάντησαν ή ήρθαν αντιμέτωποι οι προπορευόμενοι με κάποιους και έκαναν ποιο έντονα τα συνθήματα.
    Χαρακτηριστικό περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη φορά η ανυπαρξία αστυνομίας.
    Ούτε Δελτάς ούτε Ζητάς(ούτε παίρνεις) και για Ματάδες ούτε λέξη.
    Η περιφρούρηση σε ετοιμότητα, αλλά διακριτική ιδικά στην πλατεία. Δεν υπήρξαν αλυσίδες, ούτε μέτωπο προς τους επάνω κάθε άλλο μάλιστα θα έλεγα.
    Στην πλατεία ο κόσμος χαλαρά, θα έλεγα και με μια σχετική αδιαφορία.Όσο γινόταν οι ομιλία του ΠΑΜΕ, οι συγκεντρωμένοι αντιμετωπίστηκαν σαν αόρατοι.
    Συνέχιζαν να κάνουν τις μικρές συνελεύσεις και να παίρνουν αποφάσεις για την συνέλευση των 9 και ο κόσμος στην πλατεία πλήθαινε και πλήθαινε.
    Τέλος τα συνθήματα που κυριάρχησαν στην πορεία τα γνωστά.
    Εδώ όμως υπήρξε και το καινούργιο σύνθημα (εγώ τουλάχιστον δεν το έχω ξανακούσει και το χαιρετίζω) και ακούστηκε με μεγάλη ένταση μπρος στην πλατεία.

    «Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ»
    Τώρα τι εννοεί ακριβώς ο ποιητής…θα δείξει.

    ΥΓ:Για τον πολύ καλό μου Α8Ιος. Τώρα μπορείς να μου πεις γιατί κάνεις τις συγκρίσεις με τους συγκεντρωμένους της πλατείας;
    Γιατί ντε και ναι πρέπει να έρθουμε σε αντιπαράθεση και εν τέλει,είναι ζητούμενο ποιοι ήταν ποιο πολλοί και ποιοι λιγότεροι ή το να γίνουμε όλοι μαζί ακόμα περισσότεροι;

  24. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 4, 2011 στις 10:11 πμ #

    Πολυ καλη η χθεσινη πορεια με αποφασιστικοτητα και παλμο.
    Αρκετοι ΠΑΜΕιτες-μη ΚΚΕεδες ηταν πολυ πιο ενθουσιωδεις και αφηνιασμενοι ταυτοχρονα, με την επιβλητηκοτητα των γερων μπλοκ και των ευγενικα τσαμπουκαλιδικων προσωπων.

    Δεν θα αφησουμε σε κανενα μηχανισμο να κανει «παρτυ» με την αγανακτηση του κοσμου και των εργατων.

    Αυτο που εβαλε ο a8lios για την μη υπαρξη «κραυγαλεας» περιφρουρησης ισχυει απο την αλλη ομως λειτουργησαν απολυτα τα «αορατα» μετρα περιφρουρησης και ενδοσυννενοησης μεσα στα μπλοκ και μεταξυ των μπλοκ.
    Ολο αυτο το σκηνικο προφανως υποβαλει τον οποιο μηχανισμο ή ομαδουλα μπορει να ηθελε να δημιουργησει την οποια κατασταση και δεν αφησε περιθωρια προβοκατορικης δρασης απο τους μηχανισμους.

    Οταν μπηκαμε στο Συνταγμα υπηρχε ενας ενθουσιασμος και ταυτοχρονα μια πειθαρχεια που μου θυμιζε εποχες Κλιντον ΄98.

    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΜΑΖΙ
    ΤΑΞΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
    ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.

    http://www.pamehellas.gr/docs/362011_15191.pdf

  25. ένας στρατολάτης Ιουνίου 4, 2011 στις 10:27 πμ #

    Το τελευταίας τεχνολογίας διαδηλωσόμετρό μου τους εκτιμά σε 6 με 6μιση χιλιάδες.
    Η πλάκα ήταν πως ούτε τα live streams που παρακολουθούσα μέχρι να φύγω για Σύνταγμα δεν έδειχναν τίποτα. Τουλάχιστον όσο παρακολουθούσα. Ένα μάλιστα (ζούγκλα ή κάτι τέτοιο) έδειξε ΠΑΜΕ για δεκαπέντε δευτερόλεπτα κι έτρεξε βιαστικά στους 200-300 -εκείνη την ώρα- της Αμαλίας, όπου παρέμεινε με μακάρια σταθερότητα.

  26. compasso Ιουνίου 4, 2011 στις 10:37 πμ #

  27. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 4, 2011 στις 11:40 πμ #

    black bedlam
    Υπαρχει μια διαφοροποιηση στην γραμμη του κκε. Γινεται πιο μετωπική. Αυτο υποδηλωνει και το “Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ”
    Οπου σε συνδιασμό με την «ανατροπή» μαλλον αναζητουν διεξοδο απο την μεχρι τωρα αδιεξοδη γραμμη το πας μη ΠΑΜΕ , και πας μη αποδεκτης της λαικης εξουσιας οικονομιας ειναι οπορτουνιστης ανθρωπος του κεφαλαιου κλπ. Ειδομεν.

  28. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 4, 2011 στις 11:45 πμ #

    πΙΟ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΆ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

    Ψηφίσματα Λαϊκής Συνέλευσης Πλατείας Συντάγματος 2/6/2011
    1. Τώρα μιλάμε εμείς! Κάλεσμα για πανευρωπαϊκό ξεσηκωμό στις 5 Ιουνίου

    Από τις 25 Μαϊου, χιλιάδες πολίτες έχουμε κατακλύσει τις πλατείες όλης της χώρας διεκδικώντας να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας. Έχουμε διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες, αλλά μάς ενώνουν η αγανάκτηση για όσα συμβαίνουν καθώς και ο πόθος μας για δικαιοσύνη, ισότητα και αξιοπρέπεια. Είμαστε διαφορετικοί, αλλά είμαστε και θα μείνουμε όλοι μαζί ενωμένοι!
    Ταυτόχρονα, ανάλογες κινήσεις γίνονται παντού στην Ευρώπη. Την Κυριακή 5 Ιουνίου συντονίζουμε πανευρωπαϊκά το βηματισμό μας και δίνουμε ραντεβού στις 6:00 στο Σύνταγμα , σε όλες τις πλατείες της χώρας, και παντού στην Ευρώπη . Πρέπει να ακουστεί παντού δυνατά η φωνή μας:

    -γιατί δεν μπορεί να θυσιάζονται ολόκληροι λαοί για να μη ζημιωθούν οι δανειστές- το χρέος δεν είναι δικό μας και δεν θα το πληρώσουμε,
    -γιατί αυτό το πολιτικό σύστημα που κάνει τους φτωχούς φτωχότερους και τους πλούσιους πλουσιότερους, δεν μπορεί πια να αποφασίζει για μας χωρίς εμάς και πρέπει να ανατραπεί,
    -γιατί θέλουμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από την εργασία μας, χωρίς τη διαρκή τρομοκρατία της ανεργίας.
    -γιατί πρέπει να τιμωρηθούν όσοι λεηλάτησαν το δημόσιο πλούτο.
    -γιατί η δημόσια και δωρεάν υγεία και παιδεία είναι αναφαίρετα δικαιώματα όλων,
    -γιατί το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα δεν πρέπει να περάσει.

    Η οργανωμένη παραπληροφόρηση δεν μας φοβίζει. Θα μείνουμε στις πλατείες μέχρι να φύγουν και να μην επιστρέψουν με άλλο προσωπείο όλοι όσοι δημιούργησαν το σημερινό αδιέξοδο: ΔΝΤ, Μνημόνια, τρόικα, κυβερνήσεις, τράπεζες και όσοι μάς εκμεταλλεύονται. Θα συνεχίσουμε να διαδηλώνουμε ενωτικά και συλλογικά μέχρι “Ταραχή να πέσει στον Άδη, και το σανίδωμα να υποχωρήσει από την πίεση τη μεγάλη του ήλιου”

    Άμεση δημοκρατία τώρα!

    Η λαϊκή συνέλευση της πλατείας Συντάγματος-2 Ιούνη 2011

    ΥΠΕΡ

    2. Οι επόμενες Λ.Σ. της πλατείας Συντάγματος μέχρι την Κυριακή 5 Ιουνίου να ασχοληθούν με το παρακάτω θέμα: Πώς θα οργανωθούν από τα ξημερώματα της 15ης Ιουνίου 2011 συγκεντρώσεις σε όλες τις πλατείες της πόλης με αφίσες που να εξηγούν τους όρους του μεσοπρόθεσμου μνημονίου. Στη συνέχεια, να πραγματοποιηθούν πορείες, που θα παρακινούν τους συμπολίτες μας να συμμετάσχουν, με κατάληξη την πλατεία Συντάγματος με σκοπό την κατάληψη της πλατείας και τον αποκλεισμό του κοινοβουλίου.

  29. Y Ιουνίου 4, 2011 στις 11:47 πμ #

    Να πω και γω τη μαλακία μου…

    Μπράβο για την κατάληψη
    Μπράβο για την έλλειψη αλυσίδων και τη διακριτική περιφρούρηση
    Μπράβο για το μοντελάκι διαδήλωσης της Πάτρας που πρέπει να φορεθεί όσο γίνεται περισσότερο.
    Θα μπορούσε βέβαια και να έχει πάει και στο κέντρο. Έτσι για να τους πει ‘είστε μαλάκες, ξεκουνάτε’.

    Χθες μπερδεύτηκα με τα λάιβστρημ γιατί δεν είχα καταλάβει ότι η ομιλία θα γινόταν στο Σύνταγμα, νόμιζα ότι θα γινόταν στην Ομόνοια. 🙂

    Όλα για τις 15 Ιούνη τώρα?

    Οι Ευρωτέτοιοι προσπαθούν να τα συμφωνήσουν όλα μέχρι τις 23. Χτυπάτε τους!!

  30. erodotos Ιουνίου 4, 2011 στις 11:55 πμ #

    Όσο πιο σύντομα συνειδητοποιήσουν οι πολλοί ότι έχουμε ΠΟΛΕΜΟ και τον χαρακτήρα αυτού του πολέμου, τόσο το συντομότερο θα δυναμώσει και το μέτωπο της εργατιάς. Αυτοί (αστική τάξη, αστικά κόμματα, αστικά ΜΜΕ, κλπ) μας κάνουν πόλεμο συντονισμένα, ενιαία (έχουν βέβαια και αυτοί τις εσωτερικές τους αντιθέσεις). Το ίδιο πρέπει και εμείς, ταξικά, μαχητικά. Οι χθεσινές κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ ήταν πραγματικά ελπιδοφόρες. Έπεται συνέχεια

    http://www.erodotos.wordpress.com

  31. mariori Ιουνίου 4, 2011 στις 12:20 μμ #

    Για τα της πορείας. Ο κόσμος ήταν νομίζω περισσότερος απο 7000 χιλιάδες αλλα οκ. Συμφωνώ με τον άθλιο δηλαδή. Επίσης η σύγκριση δεν μπορεί να γίνει με τις απεργιακές πορείες ας πούμε αλλά με αντίστοιχες απογευματινές σε εργάσιμη μέρα. Και με αυτές δεν υπάρχει σχέση ούτε σε κόσμο και πολύ περισσότερο σε παλμό.
    Η εξαφάνιση της πορείας είναι εντυπωσιακή. Το ζούγκλα μπορεί να μετονομαστεί σε ραδιο αγανάκτηση ακόμα και χωρίς αγανακτισμένους. Πριν λίγο είχε δελτίο στο αλτερ όπου έδειξε αγανακτισμενους και στο καπάκι γυμνή ποδηλατοπορεία. Να μια καλή ιδέα για να μας παίξουν τα κανάλια. 🙂 Σήμερα θα παίξει το gay parade κλπ. Και φυσικά παντού το ραντεβού για αύριο. Που φυσικά θα έχει απίστευτο κόσμο και δεν το λεω για κακό. Ετοιμάζονται και ταξίδια λέει.
    Ελπίζω να μην ξεφουσκώσει μόνο γιατί ο μεγάλος στόχος πρέπει να είναι η απεργία και εκεί να σταλεί το μήνυμα.

  32. λαθραναγνώστης Ιουνίου 4, 2011 στις 12:26 μμ #

    Ανω πλατεία v.s κάτω πλατεία και τοιούτου είδους καθαρμάτων.
    Τα σχόλια,αποκαλυπτικά!
    http://www.antinews.gr/2011/06/04/104561/

  33. Prop- Agit Ιουνίου 4, 2011 στις 12:39 μμ #

    Λίγα να προσθέσω.
    Όλα ήταν εξαιρετικά σχεδιασμένα. Από τη στιγμή που κατελήφθει το Υπ. Οικονομικών ήμασταν σίγουροι ότι η πορεία θα περνούσε από Σύνταγμα.
    Αρχίσαμε να ψυλιαζόμαστε ότι πέρα από πορεία, και η συγκέντρωση θα γίνει στο Σύνταγμα γύρω στη 1 το μεσημέρι όταν βλέπαμε να στήνονται ηχητικές. Υπήρχε απόφαση για αλλαγή χώρου εξαρχής αλλά το ξέραν μόνο ελάχιστοι για λόγους περιφρούρησης και αποφυγή. Η περιφρούρηση όπως ειπώθηκε δρακόντεια και με επαναστατικό τακτ.
    Στην κατάληψη απέναντι είχαμε και κάποιους αδιόριστους ΑΣΕΠ που έπιασαν κουβέντα με στελέχη του ΠΑΜΕ κι έγινε καλή δουλειά.
    Λίγοι ήταν οι γραφικοί εργαζόμενοι στο Υπ. Οικονομικών που θέλαν να μπουν για δουλειά και πήραν την απάντησή τους. Απο την άλλη με τα αυτιά μου άκουσα σε πηγαδάκι τέτοιων εργαζομένων «Λοιπόν παιδιά όλοι την Κυριακή στη συγκέντρωση (σ.σ. των αγανακτισμένων)» και την απάντηση κάποιων εκεί «ναι κύριε προϊστάμενε».
    Ελπιδοφόρο επίσης ήταν το ότι είδα «αγανακτισμένα» ψιλο-απολιτίκ φιλαράκια να περνάνε τυχαία από την κατάληψη και να κάνουμε τέλεια κουβέντα πάνω στο τι και πως πρέπει να γίνει και ποιός ο ρόλος του ταξικού οργανωμένου κινήματος.

    Κατα τις 4 ήμασταν σίγουροι ότι η συγκέντρωση θα γινόταν εκεί. Με το που έσκασε μύτη ο Κόσμος φωνάζαμε με όλη μας τη δύναμη. Στο βήμα ανέβηκε ο Πασουλας πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων. Μεγάλος συμβολισμός κατ’εμέ γιατί αντιπροσωπεύει το πιο παραδοσιακό και ταξικό κομμάτι της εργατιάς της χώρας μας.
    Δεν ξέρω αν του δώσαν σημασία εκείνη την ώρα οι αγανακτισμένοι και όσοι κάθονταν στην πλατεία. Κι ούτε με νοιάζει. Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα και καμιά τρελή ανταπόκριση. Το σημαντικό για μένα είναι το συμβολικό της όλης κίνησης και αυτό θα μείνει όσο και να το θάβουν τα πουσταριά.
    Χέστηκα επίσης κι αν δε μας παίξαν και δεν διέδωσαν την είδηση: «Θα φροντίσουμε εμείς γι’αυτό –> ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ»

    ΥΓ Να επιβεβαιώσω αυτό που λέει ο Μέλιτον για μη ΚΚΕδες που χάρηκαν για τη εκεί παρουσία μας. Οργανωμένοι στο ΣΥΝ του περιβάλλοντος μου ήρθαν στη Συγκέντρωση και ζητωκραύγαζαν λέγοντας μου μπράβο. Σαφώς με μια βολτίτσα μετά την πορεία καθώς πήγαινα να πάρω μετρό άκουσα και κάποιους κόμπλες να λένε για το ΚΚΕ που πάντα φεύγει κοινώς μας κατηγορούσαν που οι πορείες μας κάποια στιγμή τελειώνουν και διαλύονται.

  34. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 4, 2011 στις 12:54 μμ #

    Πριν απο το 15 υπαρχει το αυριανό που θα καθορησει πολλα πραγματα. Απο οτι φαινεται θα εχει περισοτερο κοσμο απο την περασμενη κυριακη. Θα ειναι σημαντικό να ξεπεραστει η προβλεψη μου και να βουλιαξει το συνταγμα. Σημερα γινονται δεκαδες συνελευσεις στις γειτονίες. Νομιζω οτι σε αυτες πρπει να συμετεχουμε ολοι. Φαινεται οτι φτανουμε στο οι «κατω να μη θελουν» τωρα οι «πανω να μην μπορουν» θα εξαρτηθεί μεχρι τις 15

  35. mariori Ιουνίου 4, 2011 στις 1:04 μμ #

    Το αυριανό είναι σίγουρο ότι θα έχει πάρα πολύ κόσμο. Θα βουλιάξει το σύνταγμα κλπ. Και πέρα από την αγανάκτηση τα κανάλια και λοιπά μμε εξακολουθούν να καλούν οπότε για μενα το αυριανό είναι δεδομένο. Είναι χαρακτηριστικός και ο διάλογος που μεταφέρει ο prop. Το θέμα είναι να μη λειτουργήσει σα βαλβίδα εκτόνωσης για ενα κομμάτι κόσμου.

  36. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 4, 2011 στις 1:27 μμ #

    Το πρωί ο Σκανδαλίδης «κολακευε» το ΚΚΕ για το ποσο καλές και ακινδυνες ειναι οι πορειες του ΚΚΕ. Το αντιπαραθετε μαλιστα με τις λογικες της πλατειας των αποδοκημασιων απο ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ. Εχουν παρει χαμπαρι τι παει να παιχτεί και το φοβουντε οπως ο διαλος το λιβάνι. Με τίποτα δεν θελουν την κινηματικη και μετωπικη οσμωση του ΚΚΕ με τις αλλες δυναμεις του κινηματος αλλα και τον κοσμο που κατεβαινει στο συνταγμα. Η δυναμικη που θα δειμιουργηθεί θα τους σαρώσει σε λιγότερο απο ενα μηνα.

  37. mariori Ιουνίου 4, 2011 στις 1:35 μμ #

    Ε καλά το παιχνίδι καλός μπάτσος, κακός μπάτσος είναι γνωστό. Ο λοβέρδος και ο πεταλωτής μόλις προχθές έλεγαν για το ποσο κακό κάνουν οι διαμαρτυρίες του ΠΑΜΕ κλπ. Και βασικά ο σκανδαλίδης δεν έλεγε για την πλατεία αλλά για τις αποδοκιμασίες. Είναι δείγμα πόσο θα χρησιμοποιήσουν αυτα τα φαινόμενα για να βγουν κι απο πάνω. Για την πλατεία μάλλον θετικά μιλούσε.
    Πάντως άλλο ένα θέμα είναι ότι χτες είχε αντιπαράθεση πασοκ-συριζα για τα γεγονότα στην αργυρούπολη κλπ ενώ προχθές που υπήρχε κόντρα πασοκ-κκε δεν είχε εκπρόσωπο του κκε αλλά μόνο ο μεντρέκας βγήκε σε τηλεφωνική επικοινωνία επειδή το ζήτησε. Είναι κι αυτό εντυπωσιακό!

  38. a8lios Ιουνίου 4, 2011 στις 2:33 μμ #

    Ρε black bedlam, δεν είχα κάποιο σκοπό να μπω σε αντιπαράθεση αριθμών, ποιος του έχει περισσότερους κτλ.
    Απλά είναι κοινώς αποδεκτό μέσες άκρες το πόσοι παρακολουθούν τις συνελεύσεις στο Σύνταγμα (Α), οπότε είναι πολύ πιο εύκολο, προκειμένου να βρεις το μέγεθος της δικής σου συγκέντρωσης (Β), να πολλαπλασιάσεις επί το μέγεθος Α, δηλ. Β = n * A.
    Καθαρά μαθηματικά δηλαδή, τίποτα άλλο.

  39. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 4, 2011 στις 3:10 μμ #

    Παντως Μιχε για να την πουμε ολη τη συνεντευξη (Ομολογω οτι παρακολουθω MEGA) του μεγιστου ΠΑΣΟΚου Σκανδαλιδη στο ντουρο ΠΑΣΟΚοκαναλο ξεχασες να πεις για το τρελο γλυψιμο στο ακοματιστο και ακηδεμονευτο που εριχνε ο πρωτος εχοντας απεναντι του τον κατα τ΄αλλα συμπαθεστατο μουσικο Τουλιατο.

    Για να σου θυμισω σχεδον παρακαλουσε μιλωντας στον Τουλιατο να μην χασει η συγκεντρωση στην πλατεια Συνταγματος τον χαρακτηρα που εχει μεχρι στιγμης με ολα προφανως τα αναρχο-χαρουμενα-ΚΟΕτζιδικα-αριστεριστικα στοιχεια και να μην μπει καποιο «κομμα» και τους καπελωσει. Καταλαβαινετε ολοι ποιον φωτογραφιζε ή οχι;

    Μα εδω τα περι αμεσης δημοκρατιας και τα τοιαυτα ειναι στοιχεια που παραπεμπουν στην παλια Α/συνεχεια με μπολικη γαρνιτουρα απο Αλαβαναιους και λοιπους συγγενεις του αριστερου φασματος.

    Η ιδια η αποφαση της Λ.Σ. της πλατειας ΔΕΝ μιλαει για απεργια ΑΜΕΣΩΣ μετα την καταθεση των νεων μετρων παρα μονο την ημερομηνια που υπεδειξε η ΠΑΣΟΚ-θρεμενη πλειοψηφια της ΓΣΕΕ ΑΦΟΤΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΥΤΑ.
    Πως προετοιμαζουν λοιπον ολοι οι ευαγγελιζοντες της εργατικης ταξης την ιδια την εργατικη ταξη και το μελλον της, βαζοντας της την ταφοπλακα της ΓΣΕΕ αντι να προτρεξουν σε πιο αμεσα μετρα προετοιμασιας-οργανωσης και συσπειρωσης του εργατοκοσμου μακρυα απο οπαδικους αφορισμους σε αντι-ΠΑΜΕ κατευθυνση;

    Μαλιστα η αποφαση δεν αναφερει πουθενα για μαχη μεσα στους χωρους δουλειας και την εργοδοτικη τρομοκρατια ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τρομοκρατια εντος των εργοστασιακων νταχαου.
    Ελεος
    Τα πεδια των μαχων βρισκονται εκει που καποιος περναει τη πυλη του εργοστασιου ή του εμπορομαγαζου και το οχι το ultra ασφαλες-ψευτοεπαναστατικο πεδιο μιας οποιαδηποτε πλατειας που χωραει απο την εργατικη αριστοκρατια μεχρι τους Μπουμπουκους.

    Τωρα αυτα τα σχολια απο ΠΑΣΟΚους του τυπου «τις καλυτερες πορειες τις κανει το ΠΑΜΕ» και τα λοιπα αστα, ειναι απο αλλο επεισοδιο παρμενα και το γνωριζεις.

  40. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 4, 2011 στις 3:15 μμ #

    @Μιχε
    Για να μην παρεξηγηθω οι οπαδικοι αφορισμοι προς το ΠΑΜΕ δεν αφορουν εναν κοσμο που βλεπει με θετικο ματι την χθεσινη παρεμβσση με τη συγκεντρερωση στο Συνταγμα και που εμενα διολου μου εμοιαζε για στροφη αλλα για αναμενομενη κινηση των κομμουνιστων απεναντι σε γεγονοτα που ακροβατικα ισορροπουν πανω σε τεντωμενο σκοινι πολλοι και διαφοροι κρισιμες στιγμες οπως αυτες που διανυουμε.

  41. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 4, 2011 στις 3:43 μμ #

    Μέλιτον
    Το θέμα μας τώρα δεν είναι οι ημερομηνίες. Ούτε το ποιος πηρέ την απόφαση για απεργία. Άστα αυτά για άλλες εποχές . Aν τα πεις σε ανθρώπους που δεν είναι οπαδοί η μέλη του ΚΚΕ όχι μόνο δεν θα σε καταλάβουν αλλά θα σε διαολοστειλουν.Ο Κόσμος που θα κατέβει για την απεργία δεν θα κατέβει για την ΓΣΕΕ ούτε για το ΠΑΜΕ ούτε για τον συντονισμό. Θα κατέβει γιατί συνειδητοποιεί ότι πρέπει να εξεγερθεί. Μην σου φανεί περίεργο να μην έχουν ψηφιστεί τα μέτρα ακόμα και μέχρι τις 15.Θα το σκεφτούν πολύ αν αύριο έχει 100000 κόσμο. Θα φοβηθούν το ντου στις 15. Οπότε η θα κάνουν προβοκάτσια πριν η θα το αφήσουν να τραβήξει και άλλο.
    Μην τσιμπάς στα κολπάκια και τα παινέματα του σκανδαλιδη. Παίνευε το ΚΚΕ αλλά και την πλατεία από την απολιτική οπτική. Λέγοντας με ένα τρόπο ότι και το ΚΚΕ είναι ένα καθεστωτικό κόμμα άρα ίδιο με εμάς, και την πλατεία εξυμνώντας το απολιτικό για ακροατήρια σαν και του χώρου σας για να λες τις παπαρες περί» αναρχο-χαρουμενα-ΚΟΕτζιδικα-αριστεριστικα» Ο στόχος είναι αυτός που είπα παραπάνω να μην συναντηθούν ποτέ αυτές οι δυο πλευρές. Και για την γραμμή άτι δεν άλλαξε έχεις λάθος αλλά και πάλι δεν έχει σημασία. Ας υπηρετήσει το κκε σύνθημα “Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ και την λογική της «ανατροπής» και δεν πειράζει ας κρατήσει ψιλά τα «εικονίσματα»

  42. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 4, 2011 στις 3:55 μμ #

    Για τις μερες που ερχονται . Και παλι στους γνωστους δρομους του αγώνα.

  43. kagemusha Ιουνίου 4, 2011 στις 5:03 μμ #

    ακομα και τα πιθηκια αν οργανωθουν κανουν επαντασταση….ποσο δυσκολο ειναι πια???

  44. kraftwerk Ιουνίου 4, 2011 στις 5:31 μμ #

    Επειδή οι ανακοινώσεις της Περιεκτικής Δημοκρατίας και ο Φωτόπουλος έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για μένα, ρίχνω αυτό το λίνκ με την ανακοίνωση της Π.Δ.

    Η Περιεκτική Δημοκρατία, όπως και πολλοί άλλοι καλοπροαίρετοι στον ελευθεριακό και γενικότερα ριζοσπαστικό χώρο της Αριστεράς, υποδεχτήκαμε με θετικά σχόλια και ελπίδα τις “συνελεύσεις των Πλατειών” σαν ένα βήμα για μια πραγματική ειρηνική εξέγερση “από τα κάτω”, παρά την ύποπτη μαζική στήριξη που απολάμβαναν από την αρχή οι συνελεύσεις αυτές από τα ΜΜΕ. Τώρα όμως αποδείχνεται περίτρανα ότι εξαπατηθήκαμε από μια απόλυτα μεθοδευμένη ψευτο-δημοκρατία που εξευτελίζει και την ίδια την έννοια της άμεσης δημοκρατίας, η οποία, αν δεν καταγγελθεί ΑΜΕΣΑ από τους καλοπροαίρετους μέσα στη συνέλευση, θα οδηγήσει όχι μόνο στην οριστική υποταγή των λαϊκών στρωμάτων στην κατοχή των ντόπιων και ξένων ελίτ αλλά και στον ευτελισμό της Άμεσης Δημοκρατίας πριν ακόμη έχουν την ευκαιρία να δοκιμαστούν στη πράξη. Να πώς έγινε η μεθόδευση:

    Ολη η ανακοίνωση εδώ:

    http://www.inclusivedemocracy.org/brochures/28_05_2011_ekklisi_laiki_sinelefsi_sintagma.html

  45. Αναυδος Ιουνίου 4, 2011 στις 7:07 μμ #

    Να αναφέρω και μία άλλη διάσταση του Συντάγματος. Τρίτη Τετάρτη δεν θυμάμαι ακριβώς τη μέρα πήρε το λόγο στην περίφημη συνελευση ένας καλοντυμένος άντρας. Ζήτησε ντροπαλά συγγνώμη γιατί ήταν κουστουμαρισμένος αλλά ερχόταν κατευθείαν από το γραφείο του δικηγόρος ων. Είπε ότι θα πρέπει να είναι προσεκτικοί μην προκαλέσουν την επέμβαση της αστυνομίας. Αρχισε το κράξιμο άλλα εκείνος συνέχισε. Τους παρακάλεσε τουλάχιστον να μην καπνίζουν τόσο πολύ μαύρο γιατί η μυρωδιά ήταν αδύνατον να κρυφτεί !!!

  46. kagemusha Ιουνίου 4, 2011 στις 7:35 μμ #

    πραγματικα ενδιαφερον. Προσεχτε τα likes και τα dislikes

  47. KKE Skandinavien Ιουνίου 4, 2011 στις 9:23 μμ #

    Και εδώ οι γραφειοκράτες της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ με τις διάφορες γκρούπες και τα γκρουπάκια και με τον ΣΥΝ, βεβαίως, βεβαίως. Μπορείτε να υπολογίστε μόνοι σας τι θα έκανε η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ χωρίς αυτούς.

  48. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 5, 2011 στις 7:57 πμ #

    Να και η γραμμη της «ανατροπης» που λεγαμε.

    «Στις πλατείες συμμετέχουν και λαϊκοί άνθρωποι, νέοι, που εκφράζουν αγανάκτηση, δυσφορία, θυμό στην κυβέρνηση, στην ΕΕ, στην τρόικα και δεν κατανοούν ή δεν δέχονται τη γραμμή της ανατροπής. Αυτοί οι άνθρωποι του μόχθου δεν πρέπει να εγκλωβιστούν στο δίχτυ που στήνει το σύστημα με το λεγόμενο «ακομμάτιστο», αυθόρμητο. Η σύγκρουση με τα μονοπώλια δεν είναι άχρωμη. Χρειάζεται σχέδιο, στρατηγική, ιδανικά, προσφορά και θυσίες.» Απο τον σημερινό «Ρ»

  49. upokeimeno Ιουνίου 5, 2011 στις 9:43 πμ #

    Για κάντο λίγο πιο λιανά ρε μίχο για τους χαζούς τι εννοείς με αυτό το

    Ειναι θετικό γεγονός οτι μπαινει με σαφηνεια το θέμα της “ανατροπης” που μεχρι τωρα οσοι το υποστηριζαν ηταν “οπορτουνιστες”
  50. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 5, 2011 στις 10:22 πμ #

    @Μιχε48
    Αυτα που λεει ο Ριζοσπαστης τα λεγαμε και πριν τις 25/5 και πριν τις 5/5/2010 και δεν καταλαβαινω γιατι τα παραθετεις μιας και τα μελη του ΚΚΕ και ολο το κομμα με αυτην την γραμμη πορευτηκε τοσο καιρο.
    Μηπως επειδη τελικα εσυ αρχιζεις να προσεγγιζεις το ΚΚΕ..;
    Ξερεις δεν ειναι κακο αυτο να συμβαινει, μην το ενοχοποιεις και τα «ριχνεις» στους απεναντι σου.
    Για καλο στα λεω 🙂

  51. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 5, 2011 στις 10:43 πμ #

    Το λεω απο την εμπειρια στο εργατικό κινημα. Οταν βαζαμε πχ ανατροπη των μετρων του μνημονιου κλπ. Οι δυνεμεις του ΠΑΜΕ ειχαν αλλη αντιληψη. Δεν συμφωνουσαν σε αυτό λεγοντας οτι αυτα ειναι στα πλαισια της διαχειρησηςτου συστηματος Αλλα και απο το Ρ καταδικαζοταν η λογικη της ‘ανατροπής» οτι την προβαλουν οι δυναμεις του οπορτουνισμού.Αρα μελιτον δεν ηταν αυτη η γραμμη. Δεν ειναι κακο παιδια και εγω για καλο το λεω. Το κακο θα ηταν να συνεχηζατε με την αδιεξοδη γραμμη που ειχατε μεχρι τώρα.

    Εγω μελιτον παντα ΚΚΕ ειμουν και παραμενω. ΒρισκομαΙ εδω που ειμαι γιατι καποια στιγμη το ΚΚΕ δεν ηταν ΚΚΕ.

  52. λαθραναγνώστης Ιουνίου 5, 2011 στις 11:47 πμ #

    Κ.Μ @ 51,
    Η ανατροπή που εννοεί ο «Ρ» είναι η ανατροπή ολόκληρου του συστήματος που δημιουργεί μνημόνια και όχι η ανατροπή των μέτρων του μνημονίου. Νομίζω έχει τεράστια διαφορά η μία ανατροπή από την άλλη.
    Όταν έχεις πνευμονία, πρέπει να πάρεις αντιβοιωτικά για να γίνεις καλά. Αν παραμείνεις μόνο στα αντιπυρετικά θα πεθάνεις.

  53. erodotos Ιουνίου 5, 2011 στις 12:08 μμ #

    Μια πολύ εύστοχη -κατά τη γνώμη μου- εκτίμηση των χθεσινών κινητοποιήσεων από το μπλογκ «Πολιτική και Αριστερά»:

    http://erodotos.wordpress.com/2011/06/05/pame-aganaktismenoi-syntagma/

  54. a8lios Ιουνίου 5, 2011 στις 1:18 μμ #


    To πλήθος που φαίνεται στο 0:14 είναι το 1/3 των συγκεντρωμένων της Παρασκευής. Από κι και πέρα εκτιμά ο καθείς νούμερο.

  55. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 5, 2011 στις 3:45 μμ #

    Λαθρα εισαι τελειως εκτος. Δεν ενοει αυτη την ανατροπη. Διαβασε λιγο καλυτερα.

  56. Αναυδος Ιουνίου 5, 2011 στις 4:03 μμ #

    @KKE Skandinavien

    Στη συγκεντρωση της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ έδωσε το παρόν και η μία από τις 2 μεγάλες συνιστώσες της Ανταρσυας το ΣΕΚ. Από ότι βλέπω η τακτική της ανταρσυας είναι και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα. Αυτή είναι ευέλικτη τακτική όχι το άκαμπτο ΚΚΕ

  57. λαθραναγνώστης Ιουνίου 5, 2011 στις 4:13 μμ #

    Κ.Μ. @ 55,
    Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω (το άρθρο του «Ρ» http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=5/6/2011&id=13559&pageNo=2&direction=1)και πάλι καταλήγω ότι μιλάει για ανατροπή ολοκληρου του συστήματος και όχι μόνο για τα μέτρα του μνημονίου.
    «Είναι αυταπάτη να πιστεύει ο εργαζόμενος ότι το αστικό πολιτικό σύστημα μπορεί να λειτουργήσει υπέρ του λαού. Το αστικό πολιτικό σύστημα δε διορθώνεται, μόνο ανατρέπεται.
    Είναι αυταπάτη να προβάλλει ο εργαζόμενος το αίτημα απαλλαγής από το μνημόνιο, δίχως να το συνοδεύει με το αίτημα για αποδέσμευση από την ΕΕ και ανατροπή του κράτους των μονοπωλίων στην Ελλάδα.»

  58. KKE Skandinavien Ιουνίου 5, 2011 στις 5:36 μμ #

    Άναυδε: Αυτό ακριβώς ήθελα να πω. Και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα.

  59. Y Ιουνίου 5, 2011 στις 6:12 μμ #

    30.000 – 40.000 κόσμος αυτή τη στιγμή κάτω μαθαίνω.

    ΟΙ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και τα Α’βάθμια πήγαν χθες στο Σύνταγμα?

  60. kraftwerk Ιουνίου 5, 2011 στις 6:35 μμ #

    η ΓΣΕΕ όπως το είδα πρέπει να είχε καμιά 700αριά άτομα (τόπ)

    έχει πολύ κόσμο στο Σύνταγμα(λαμόγιαααα, κλέεεεεεφτεεες, στο Γουδιιιιιι, ααααουρρργκκκκ, 🙂 )αλλά το ότι έχει πολύ κόσμο καλό είναι

    να ρωτήσω κάτι τα ποσοστά για την διαφημίση που κάνουμε στη Ζούγκλα θα μας τα δώσει σε ρευστό ή σε σουβλάκια, πρέπει να το διαπραγματευτούμε αυτό λίγο 🙂

  61. λαθραναγνώστης Ιουνίου 5, 2011 στις 6:36 μμ #

    Υ @ 59,
    Απ ότι ξέρω, οι ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, την ομιλία τους την κάνανε στην Κλαυθμώνος.
    Η προβολή που γίνεται, είναι ανευ προηγουμένου. Είναι κάτι σαν happening με ελαφριά δόση πατριωτισμού. Το ΚΚΕ τουλάχιστον, είναι αδύνατον να τους ανταγωνισθεί με αυτούς τους όρους.

  62. λαθραναγνώστης Ιουνίου 5, 2011 στις 6:38 μμ #

    ….η προβολή που γίνεται στους «ακυδεμόνευτους»….

  63. kraftwerk Ιουνίου 5, 2011 στις 6:39 μμ #

    @62

    κάνανε στην ομιλία στην Κλαυθμώνος και μετά πήγαν Σύνταγμα όπου το θέαμα ήταν λυπητερό και αστείο συνάμα

  64. βουρνούκιος Ιουνίου 6, 2011 στις 1:25 πμ #

    Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ έχει συγκροτήσει μια πλατιά επιτροπή κατά του μνημονίου με τον τίτλο «Δεν χρωστάμε, δεν πουλάμε, δεν πληρώνουμε». Σε αυτή συμμετέχουν η ΠΟΕ-ΟΤΑ και η ΟΕΝΓΕ μαζί με πολλές επιτροπές αγώνα σωματείων, κινήματα γειτονιάς κλπ.

    Η επιτροπή αυτή μαζί με τον ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ έχει μόνιμα τραπεζάκια και πανώ στο πάνω μέρος της πλατείας Συντάγματος απο όπου ξεκινούν καθε μέρα εξορμήσεις μέσα στον κόσμο.

  65. Ναντέζντα Ιουνίου 6, 2011 στις 1:09 μμ #

    δεν εχω παρεμβει ποτε ως σχολιαστρια παρολο που παρακολουθω συστηματικα το συγκεκριμενο μπλογκ. αναγκαζομαι ομως να ανοιξω μια συζητηση σχετικα με τη σταση του κομματος απεναντι στο «κινημα» της πλατειας. κατεβηκα μαζι με το κκε την παρασκευη. θα κατεβω μαζι με την νεολαια την τριτη. τη κυριακη ηταν απων ομως. παρολο που βρεθηκαν καποιοι συναγωνιστες του ΠΑΜΕ και μοιραζαν προκυρηξεις στην ερμου με προβληματισε η απουσια μας. σιγουρα υπηρχαν πολλοι σ/φοι και φιλοι που κατεβηκαν ως ατομα – οπως εγω. δεν ειχα ομως σημειο αναφορας να καλεσω τον κοσμο που επηρεαζω. οι συριζαιοι κατα τα λεγομενα τους εχουν παρεμβαση στη λαικη συνελευση, οι αριστεριστες φτιαξανε αυτη την επιτροπη – συνθημα (σε σωστη κατευθυνση κατα τη γνωμη μου). οι φασιστες εχουν τους 300 ελληνες. εμεις τι καναμε? δεν πρεπει να ειμαστε πιο «ευλιγιστοι» χωρίς να υποκυπτουμε στο αυθορμητο? γιατι δεν ειχαμε ενα τραπεζακι ως πχ επιτροπες αγωνα για λαϊκη εξουσια και να μοιραζουμε την προκυρηξουλα μας με αναλογο περιεχομενο? γιατι δεν τρεχουμε τις συνελευσεις στις γειτονιες πριν τις καπελωσουν οι γκρουπες? νιωθω οτι θα μεινουμε πισω.

  66. Prop- Agit Ιουνίου 6, 2011 στις 1:19 μμ #

    @Ναντέζντα

    Χωρίς να λέω ότι δεν είναι δόκιμος ο προβληματισμός σου, να σε πληροφορήσω ότι δεν ήμασταν μόνο στην Ερμού, οι τοπικές οργανώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ ήταν σε πολλές στάσεις του Μετρό σε όλη την Αθήνα.
    (Και να γράφεις συχνότερα).

  67. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 6, 2011 στις 1:49 μμ #

    @Ναντέζντα
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
    Αυτο ειναι η αναμετρηση με το αφεντικο και η αναγκαιοτητα οργανωσης αυτης της μεγαλης μαζας στα σωματεια παλευοντας για τον ταξικο προσανατολισμο τους. Αυτο δηλαδη που ακριβως αντιπαλευεται απο διαφορους πλατειακους δορυφορους εντος εκτος και επι τα αυτα του Συνταγματος.Η απαξιωση της ογανωμενης παλης και των τυφλων εκτονοσιαρικων ξεσπασματων ειναι βουτηρο στο ψωμι της αστικης ταξης.

    Απο εκει και περα η «εγκατασταση» σου στον χωρο και οχι η μεχρι στιγμης διακριτικη πολιτικη παρεμβαση θα «νομιμοποιουσε» μια αχταρματζικη κινηματικη κατασταση που οντας μη εχοντας ουδεμια σχεση με την παραγωγικη μοναδα (χωρους δουλειας) ή ΑΕΙ-σχολεια ή ο,τι αλλο θα προκαλουσε αρκετες παραπανω αυταπατες σε ευρυτερο κοσμο οτι μεσα απο μια απλη μαζωξη σε μια πλατεια μπορει να αλλαξει η κατασταση.

    Φυσικα αλλαγη της καταστασης δεν ισουται με αλλαγη κομματος ή συνασπισμπου κομματων στην εξουσια αλλα αλλαγη ταξης σε αυτην. Αρα αμεσα και επιταπητος μπαινει αν θελουμε να το παμε και παραπερα ζητημα εξουσιας και σε αυτο δεν φτανει μονο μια Κυριακατικη βολτα σε πλατειες αλλα μια ανοδος της συγκρουσης μεσα στο χωρο δουλειας. Διαφορετικα τι ειναι ο καβουρας τι ειναι το ζουμι του.

    Αλλωστε φαινεται οτι μαλλον δεν σε πολυθελουν ακομα και με αυτες τις διακριτικες ομαδες που εχει στειλει το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ. Ταξικο και πολιτικο κριτηριο εχουν και αυτο ειναι κοντρα στην υπαρξη και δραση του ΚΚΕ.

    Δεν ειναι τυχαιο οτι οταν στηναμε την εξεδρα την Παρασκευη οι προκλησεις απο 50ρηδες και εναν τυπο με ραστα ηταν τετοιες που υπο αλλες συνθηκες θα ειχαν φυγει αερωθουμενοι αλλα ενεκα των ημερων οι συντροφιο υποστηκανε την μαλακια του καθενος χωρις (και καλως επραξαν) να απαντησουν.

  68. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 6, 2011 στις 1:52 μμ #

    Sorry για την ασυνταξια μου,διορθωση

    Αντι του:
    «Η απαξιωση της ογανωμενης παλης και των τυφλων εκτονοσιαρικων ξεσπασματων ειναι βουτηρο στο ψωμι της αστικης ταξης.»
    Διαβαζουμε:
    «Η απαξιωση της ογανωμενης παλης και η αποθεωση των τυφλων εκτονοσιαρικων ξεσπασματων που ειναι βουτηρο στο ψωμι της αστικης ταξης.»

  69. βουρνούκιος Ιουνίου 6, 2011 στις 2:03 μμ #

    ναντέζντα μου, καλά κάνεις και ρωτας…

    Εμείς είμαστε και στο σύνταγμα με μόνιμό τραπεζι και πανώ του ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ και της ευρύτερης κίνησης «δεν πληρώνουμε, δεν πουλάμε, δεν χρωστάμε», με κομματικές προκυρήξεις ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ το πλαίσιο αποφάσεων της λαϊκής συνέλευσης. Προσπαθούμε να συμβάλλουμε στον εργατικό προσανατολισμό αυτής της λαικής συνέλευσης κα ιθαρρώ πως σαν κομμουνιστές έχουμε ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΠΟ το προτογνωρο συτό ΄κινημα. Επίσης προσπαθούμε να συμβάλλουμε στο να εξαπλωθεί ΚΑΙ στις γειτονιές με λαϊκές συνελεύσεις. Εχουν ξεπηδήσει λαικές συνελεύσεις σε πολλές γειτονιές της αθήνας. Εχτές μάλιστα πολλές κατέβηκαν με πορεία συγκροτημένα στο σύνταγμα (πχ από βύρωνα κατέβηκαν με πανώ 250 άτομα).

    Είμαστε επίσης ΚΑΙ στον καθημερινό αγώνα των σωματείων ενάντια στην αντιλαϊκή επίθεση κεφαλαίου/ΕΕ/ΔΝΤ.

  70. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 6, 2011 στις 2:17 μμ #

    Χθες το απογευμα μας ελεγε ενας συντροφος μηχανικος στα καραβια (ΠΕΜΕΝ) για ενα περιστατικο με εναν ανηψιο του, εργαζομενο στις τραπεζες που ολο χαρα κατεβηκε στο Συνταγμα.
    Οταν ο νεος αυτος ανθρωπος ρωτηθηκε γιατι δεν απεργει μαζι με τους υπολοιπους εργαζομενους αστο υποκαταστημα για να πονεσει ακομα πιο πολυ και ουσιαστικοτερα το συστημα τοτε εκεινος και μονο στην ιδεα απαντησε τρομοκρατημενος πως αυτο ισοδυναμει με απολυση… και σωστα το αντιλαμβανεται.
    Αρα αγωνας που θα πονεσει το συστημα, να τρεμει και θα το κανει να νιωθει ανισχυρο ειναι οταν η μαχη της πλατειας μεταφερθει μεσα στους χωρους δουλειας και οχι σε ουδετεροα ταξικο εδαφος.
    Ποιος εχει τα κοτσια να το κανει αντι το πηγαινει εκδρομη στις παιδικες χαρες νομιζοντας οτι κανει εργατικο κινημα.
    Εδω σε θελω καστορα…

  71. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 6, 2011 στις 2:19 μμ #

    Sorry
    Εβαλα αλλο email.

  72. Ναντέζντα Ιουνίου 6, 2011 στις 2:49 μμ #

    Καταρχας δεν βαζω σε αντιπαραθεση την οργανωμενη παλη με τις συναθροισεις σε πλατειες. Προφανως η διακοπη της παραγωγικης διαδικασιας ποναει πιο πολυ απο τις κυριακατικες μουντζες και το αιτημα «αλλαγη εξουσιας» φοβιζει πιο πολυ από την διεκδικηση αμεσης (αστικης) δημοκρατιας (κατα τα προτυπα της αρχαιας ελλαδας οπως ελεγε και ενας απο τους 300 ελληναραδες). Το κομμα εχει μεγαλη εμπειρια απο την ιστορια του με αναλογες μαζικες κινητοποιησεις και δεν με ανησυχει η ψυχραιμη σταση του απεναντι στις αυθορμητες (?) μαζωξεις του πληθους των προδομενων ψηφοφορων του πασοκ και της νδ. Αυτο που με προβληματιζει ειναι η τακτικη του και οχι οι θεσεις του.
    Δευτερον δεν νομιζω η παρουσια σου να νομιμοποιει μια κατασταση εφοσον εχεις ξεκαθαρη σχεση και θεση. Και με τον φοιτητικο μαη – ιουνη διαφωνουσαμε αλλα κατεβαιναμε και στις γενικες συνελευσεις και στις πορειες. Το ιδιο με τις βουλευτικες αστικες εκλογες, το ιδιο και με τις ευρωεκλογες. Το ιδιο και τον δεκεμβρη με σαφη διαχωρισμο αλλα καθημερινη παρουσια με πορειες και με παρεμβασεις στις γειτονιες.
    Εφοσον λοιπον κατεβαινει ασχετος κοσμος στο συνταγμα (μιλωντας παντα για τις κυριακες) μπορεις να παρεμβεις με τα επιχειρηματα σου -γραπτως και προφορικως- καταδικαζοντας το πανηγυρι που εχει στηθει και καλωντας τον κοσμο να συσπειρωθει σε πρωτοβουλιες με ταξικη κατευθυνση. τις καθημερινες που ειναι τρεις και ο κουκος μην παρεμβεις. Ουτε υποστηριζω να συμμετεχεις στη «λαικη» συνελευση που ειναι μια καρικατουρα αμεσοδημοκρατιας που ο καθενας εχει 5 λεπτα δημοσιοτητας και τα αιτηματα ειναι γενικολογα, αοριστα και το χειροτερο δεν αντιπροσωπευουν το μεγαλο συντηρητικοτατο πληθος που κατεβαινει τις κυριακες. Ουτε να το παιξουμε αποκριατικο παρτυ μασκε και να ντυθουμε «ανεξαρτητοι» σεβομενοι υποκριτικα το πλαισιο της συνελευσης με απωτερο σκοπο να την καπελωσουμε «αγωνιστικα». Μιλαω να παρεμβουμε μαζικα με τις θεσεις μας προπαγανδιζοντας τις δρασεις μας. Ποσοι γνωριζουν για τα κλεισιματα των ταμειων των νοσοκομειων που τα κανουμε σε εβδομαδιαια βαση? Ποσοι γνωριζουν για τις κινητοποιησεις-απεργιες μας σε χωρους δουλειας πχ πρακτικερ? Ποσοι εμαθαν για τα 2 τελευταια συλλαλητηρια μας? Μπορουμε να κατεβουμε ως ΟΓΕ, ως ΕΔΥΕ, ως επιτροπες αγωνα φοιτητων, ακομα και ως ΠΑΜΕ.
    Καλως το ΠΑΜΕ προκυρησει γενικη απεργια την ιδια ημερα που καλει σε περικυκλωση της βουλης η λαικη συνελευση των αγανακτισμενων την ημερα ψηφισης του μεσοπροθεσμου.
    Οι συνελευσεις στις γειτονιες επισης ειναι μια καλη φυτρα για κουβεντα, αντιπαραθεση και παρεμβαση αρκει να μην συσπειρωνουν μόνο τις γνωστες γραφικες φατσες (τις δικες μας και του εξωκοινοβουλιου).
    Παντως χθες με επιασε θλιψη με τον κοσμο που ειδα να κατεβαινει. Ειναι αγανακτισμενος και το στοιχημα ειναι να μην πεσει σε απογνωση ή σε ολοκληρωτικες εκτονωσεις αλλα σε οργανωμενη συνειδητη διεκδικηση του δικιου του. Εχει το κομμα χρεος να τον φερει σε επαφη με την αλλη αντιληψη. Μην τον αφηνουμε εκτεθιμενο σε δεξιες και αριστερες περεκλισεις….

  73. a8lios Ιουνίου 6, 2011 στις 7:36 μμ #

    Από σχόλιό μου προς τον Βουρνούκιο στου Μπρέζνιεφ:

    @Βουρνού
    Από εκεί κι έπειτα, εγώ απ’ τη στιγμή που είδα τις αποφάσεις της λαϊκής συνέλευσης συντάγματος (ΛΣΣ) για τις 15 του μήνα, ένα πράγμα σκέφτηκα.

    Διορθωσέ με αν κάνω λάθος σε κάτι.
    Στις 15 μπήκε απεργία. Πανελλαδική, πανεργατική.
    Η ΛΣΣ λέει για πρωινές λαϊκές συγκεντρώσεις σε πλατείες και πορείες αυτών προς το Σύνταγμα.
    (συγκεκριμένα: «Η απόφαση προτρέπει για συγκεντρώσεις σε όλες τις πλατείες της Αθήνας, με αφίσες που να εξηγούν τους όρους του μεσοπρόθεσμου μνημονίου. Στη συνέχεια, να πραγματοποιηθούν πορείες, που θα παρακινούν τους πολίτες να συμμετάσχουν, με κατάληξη την πλατεία Συντάγματος και απώτερο σκοπό την κατάληψη της πλατείας και τον αποκλεισμό του κοινοβουλίου.»)

    Γενιέται το ερώτημα: Σε μέρα απεργίας, πού είναι το εργατικό στοιχείο σε όλα αυτά;

    Και το αμέσως επόμενο: Είναι γνωστό πως στη ΛΣΣ κάθε άλλο παρά βρίσκονται και ψηφίζουν μόνο «απολίτικοι» και «ακομμάτιστοι». Δεν ξέρω αν κάποια συγκεκριμένη οργάνωση λείπει, αλλά το γενικό σύνολο της εξωκοινοβουλευτικής είναι εκεί. Φυσικά και ο ΣΥΡΙΖΑ. Για να μην πω πως οι περισσότεροι της συνέλευσης, ειδικά τις καθημερινές, είναι αυτών των χώρων.

    Τίθεται το ερώτημα: Τί στάση κράτησαν όλοι αυτοί; Για ποιο λόγο;
    Έβαλαν λ.χ. θέμα, έστω χωρίς να βάζουν για συγκεκριμένη συγκέντρωση «όλοι στις συγκεντώσεις των σωματείων, ζητώντας αυτές να κατευθυνθούν και να παραμείνουν σύνταγμα; (έστω)»?

    Αν είχαν βάλει, κάτι θα είχε ακουστεί, οπότε λογικά φαντάζομαι δε βάλανε αλλά συμφώνησαν σε αυτό το όμορφο «ο «λαός» στις πλατείες και μετά στο σύνταγμα», στη μέρα ίσως της πιο κρίσιμης απεργίας.

    Και τίθεται το επόμενο ερώτημα: Δεν είναι αυτό πλήρης υποταγή στο «απολίτικο» στοιχείο των αγανακτισμένων;
    Δεν είναι βουρνού, αν όχι απόδειξη, έστω σοβαρή ένδειξη, πως όλα αυτά τα όμορφα που λες «να φέρουμε σε επαφή αυτό το κίνημα με το εργατικό», «να το κάνουμε ατικαπιταλιστικό» κ.ά. στη πράξη πάνε περίπατο;

    Δε τα γράφω για να καλλιεργήσω εντυπώσεις. Αν έχει γίνει αντιπαράθεση εν όψει απεργίας στην ΛΣΣ μετέφερέ την μας σε παρακαλώ.

  74. Y Ιουνίου 6, 2011 στις 9:12 μμ #

    je dirais même plus, για να το παίξω λίγο Dupont&Dupont:
    Τι απόφαση έχει πάρει η Λαϊκή Συνέλευση του Συντάγματος σχετικά με τη Γενική Απεργία?

  75. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 6, 2011 στις 9:18 μμ #

    Προφανώς η παρέμβαση όλων των ρευμάτων της αριστεράς στην συνέλευση πλην ΚΚΕ συμβάλει σε ένα βαθμό και στο τι αποφάσεις παίρνονται. Δεν είναι πάντα οι καλύτερες γιατί κάποιες φορές κυριαρχεί το «ακομμάτιστο» σε μεγάλο βαθμό.
    Αυτό που δεν μπορούν να κατανοήσουν οι σύντροφοι από το ΚΚΕ είναι το πώς μπορεί κανείς να παρέμβει σε ένα τέτοιο ετερόκλητο πλήθος όταν από τη μια το αποκαλούσες στην αρχή ούτε λίγο ούτε πολύ κατασκεύασμα του πρετεντερη και του Αλαφούζου στην καλύτερη περίπτωση και στην χειρότερη κάτι σαν κατασκεύασμα μυστικών υπηρεσιών, είναι απολαυστικό το κείμενο του Ηλία ΣΤΟ Newswire στην λογική αύτη. Το έχω ξαναπεί ο Ηλίας είναι όλα τα λεφτά εδώ μέσα., γιατί ακριβώς λέει αυτά που δεν μπορούν να πουν πολλοί ακόμα και από την ηγεσία του ΚΚΕ.
    Οι κάποιες προσπάθειες από τις στήλες του ριζοσπάστη να πουν κάποια πράγματα να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με αυτό τον κόσμο ανέκρουσαν πρίμα όταν η Αλέκα εχτες τις 200000 κόσμο τον έβγαλε απογοητευμένους πασοκους και νεοδημοκράτες που θα ξαναψηφίσουν ΠΑΣΟΚ.
    Έβγαλε βέβαια και τον καημό της εκφράζοντας τους μύχιους πάθους της ότι που θα πάει σε μια εβδομάδα σε δυο άντε σε κανένα μήνα δεν θα υπάρχει τίποτα, παρά μόνο οι γνωστές αποστηρομενες συγκεντρώσεις του παμε που θα κάνουν κάθε δέκα δεκαπέντε μέρες την γνωστή πορεία με τον γνωστό κόσμο και τα γνωστά συνθήματα, που θα διαμαρτύρεται γιατί δεν την έπαιξαν τα κανελιά κλπ κλπ.
    Από την άλλη το κεφάλαιο θα ξεκαθαρίζει και τους τελευταίους λογαριασμούς με το κίνημα σαρώνοντας ότι πάει να κινηθεί στους τόπους δουλειάς διαλύοντας συμβάσεις εργασιακός σχέσεις , φτιάνοντας κίτρινα σωματεία.
    «Παντως χθες με επιασε θλιψη με τον κοσμο που ειδα να κατεβαινει. Ειναι αγανακτισμενος και το στοιχημα ειναι να μην πεσει σε απογνωση ή σε ολοκληρωτικες εκτονωσεις αλλα σε οργανωμενη συνειδητη διεκδικηση του δικιου του. Εχει το κομμα χρεος να τον φερει σε επαφη με την αλλη αντιληψη. Μην τον αφηνουμε εκτεθιμενο σε δεξιες και αριστερες περεκλισεις»
    Γιατί σε έπιασε θλίψη συντροφακο μου. Το να κατεβαίνουν οι εργαζόμενοι οι άνεργοι να φωνάζουν κατά του μνημονίου να λένε να φύγει η κυβέρνηση και η ΕΕ και εσένα να σε πιάνει θλίψη ? Δεν λέω μακάρι κα κατέβαινε με τα κόκκινα λάβαρα τραγουδιστής την διεθνή αλλά δυστυχώς έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας για αυτό. Μέχρι τότε? Θα καθόμαστε στην γωνιά και θα τον περιπαίζουμε ότι δεν έχει καταλάβει γρι για την λαϊκή εξουσία ?
    Να σε πιάνει θλίψη για την ανεπάρκεια του ΚΚΕ αλλά και όλων μας να επικοινωνήσουμε με αυτό τον κόσμο συμμερίζομαι την ανησυχίες σου και συμφωνώ μαζί σου αλλά με λογικές σαν την παραπάνω (73) που διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο σε διαβεβαιω ότι δεν θα πάμε πουθενά γιατί ενώ η συνέλευση έχει πάρει απόφαση για συμμετοχή και στήριξη στην απεργία προτείνοντας μια συγκεκριμένη μορφή αυτή της περικύκλωσης, αναδεικνύεται από τον γράφοντα μια εντελώς ασήμαντη που δεν προσθέτει τίποτα σε αυτό που ισχυρίζεται ότι θέλει την πολιτικοποίηση δηλαδή.

  76. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Ιουνίου 6, 2011 στις 9:43 μμ #

    1ο Ψήφισμα

    Κάλεσμα για αποκλεισμό της Βουλής από την παραμονή της ημέρας κατάθεσης του Μεσοπρόθεσμου (14/06), να φτιαχτεί ομάδα που θα την οργανώσει, να κλείσουν Σχολεία, Σχολές Εργοστάσια, Καταστήματα, Υπηρεσίες. Γενική Απεργία.

    ΥΠΕΡ

    2ο Ψήφισμα

    Κάλεσμα στις άλλες πόλεις για πανελλαδικό συντονισμό στις 12/06 στο Σύνταγμα. Για ένα συλλαλητήριο του 1.000.000.

    ΥΠΕΡ

    3ο Ψήφισμα

    Να δημιουργηθεί ανοιχτή ομάδα για να συντονίσει τις λαϊκές συνελεύσεις γειτονιάς.

    ΥΠΕΡ

    4ο Ψήφισμα

    Να δρομολογήσει η νομική ομάδα δράσεις. Να μοιράσει για το τι λέει η δανειακή σύμβαση

    ΥΠΕΡ

    5ο Ψήφισμα

    Να ζητήσουμε δημοψήφισμα σχετικά με το Μεσοπρόθεσμο και Συλλογή υπογραφών γι αυτό

    ΚΑΤΑ

    6ο Ψήφισμα

    Να σταλεί αίτηση στο ΜΕΤΡΟ, ώστε να λειτουργήσει όλη τη νύχτα της 14ης Ιούνη.

    ΥΠΕΡ

  77. Y Ιουνίου 6, 2011 στις 10:38 μμ #

    Μίχο καλύφθηκα.
    Ζήτω η ένωση της Λαϊκής Συνέλευσης Συντάγματος με τη Γενική Απεργία για την ακύρωση της απόπειρας δεύτερου μνημονίου!

  78. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα Ιουνίου 6, 2011 στις 10:50 μμ #

    Ρε Άθλιε,

    Εδώ υπάρχει ένα κίνημα μεγάλο κι εσύ κολλάς σε κάτι πράγματα μικρά. Καρδιά μου, όλα επιτρέπονται στο σύνταγμα, κι οι συγκεντρώσεις είναι λόγια περιττά

  79. κομμαντο καλοκαιρινής εντροπιας Ιουνίου 6, 2011 στις 11:11 μμ #

    Φερστ, γουι τέικ μανχάτταν

    δεν γουι τέικ Βουλή!

  80. βουρνούκιος Ιουνίου 7, 2011 στις 12:38 πμ #

    άθλιε τις καλησπέρες μου!

    Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα -χωρίς να λέω υπερβολές- είναι πως μέχρι τώρα, μια συστηματική προσπάθεια να σπάσει το κλίμα της αρχικής «συνδικαλιστοφοβίας» έχει σπάσει.

    Εχει παίξει ρόλο και η συστηματική παρέμβαση της πλατιάς επιτροπής «δεν πληρώνουμε, δεν πουλάμε, δεν χρωστάμε» που έχει φτιαχτεί με πυρήνα τα σωματεία του ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ.

    Εκτιμώ, πως όσο θα πηγαίνουμε προς την απεργία τόσο θα ρίχνονται περισσότερες δυνάμεις από τη ΛΣΣ προς την υλοποίηση της απόφασής της.

    Οψόμεθα…

  81. βουρνούκιος Ιουνίου 7, 2011 στις 12:38 πμ #

    «Εχει αποδώσει» ήθελα να πω!!

  82. kagemsusha Ιουνίου 7, 2011 στις 1:42 πμ #

    «γιατί ακριβώς λέει αυτά που δεν μπορούν να πουν πολλοί ακόμα και από την ηγεσία του ΚΚΕ.»
    Πουυ το ξερεις???????????????

    «η Αλέκα εχτες τις 200000 κόσμο τον έβγαλε απογοητευμένους πασοκους και νεοδημοκράτες που θα ξαναψηφίσουν ΠΑΣΟΚ.»
    Για αρχη ετσι ειναι. Πασοκοι και νεοδημοκρατες ειναι δεν καταλαβαινω την διαφωνια σου. Εχεις εσυ καταγραψει τα βιογραφικα και των διακοσιων χιλιαδων???? Σιγουρα βασει στατιστικης οι περισοτεροι τετοιοι ηταν. Για το αν θα ξαναψηφισουν ΠΑΣΟΚ ειναι στην βαση του αν θα παρει ταξικα χαρακτηριστικα ή οχι αυτο το κινημα (εκτος ή εντος εισαγωγικων). Αν δε παρει ταξικα χαρακτηριστικα θα ξαναψηφισουν ΠΑΣΟΚ και στην χειροτερη θα απεχουν πραγμα που βολευει το πολιτικο συστημα. Και οι δυο περiπτωσεις για την ακριβεια, απλως το πρωτο εννοειτε.

    «Έβγαλε βέβαια και τον καημό της εκφράζοντας τους μύχιους πάθους της ότι που θα πάει σε μια εβδομάδα σε δυο άντε σε κανένα μήνα δεν θα υπάρχει τίποτα». Το ιδιο. Αν δεν παρει ταξικα χαρακτηριστικα…

    «Να δρομολογήσει η νομική ομάδα δράσεις. Να μοιράσει για το τι λέει η δανειακή σύμβαση». Εξακουλουθειτε να το κανετε ζητημα χρεους και δανειων. Ο μαρξισμος στο μεγαλειο του.

  83. Y Ιουνίου 7, 2011 στις 1:56 πμ #

  84. kagemsusha Ιουνίου 7, 2011 στις 1:59 πμ #

    http://kke4ever.blogspot.com/2011/06/blog-post_6642.html

  85. Y Ιουνίου 7, 2011 στις 2:06 πμ #

  86. sentic Ιουνίου 7, 2011 στις 4:50 πμ #

    «Κάλεσμα για αποκλεισμό της Βουλής από την παραμονή της ημέρας κατάθεσης του Μεσοπρόθεσμου (14/06), να φτιαχτεί ομάδα που θα την οργανώσει, να κλείσουν Σχολεία, Σχολές Εργοστάσια, Καταστήματα, Υπηρεσίες. Γενική Απεργία.»

    Μίχε
    για καθάρισε λιγο τα τζάμια,τι εννοεις οταν λές παρθηκε απόφαση για γενική Απεργια???
    Φτιαχτηκε ομαδα δηλαδη που θα οργώσει στο επομενο διαστημα τα σχολεία τα πανεπιστήμια και τους χωρους δουλειας και θα καλέσει σε γενική απεργια και περιφρούρησή της συνάμα οταν κατατεθεί το Μεσοπρόθεσμο???Με βάση τι πλαισιο θα τα κανει ολα αυτά?Εχει διαμορφωθεί κάποιο?Και αν ναι τι ακριβως λέει?? Παράλληλα με τον αποκλεισμό της βουλής θα αποκλειστουν και οι χωροι δουλειάς για να περιφρουρηθεί ή γενική απεργια στην οποια καλεί οπως λες η συνέλευση ή στο μιλητο ειναι ολα αυτά????Συζητηθηκε μηπως αφου οπως λες υπάρχει αποφαση για γενική απεργια ποια θα ειναι η στάση της συνέλευσης απεναντι σε δυνάμεις και συνδικατα που επισης καλουν σε κατι τέτοιο.Και αν ναι,πως θα διασώσει η συνελευση το ακκοματιστο που προβάλει?Θελει να το διασώσει ή πολιτικοποιήθηκαν οι αποφασεις??(που θα ταν θετικο).Οι οποιες αποφάσεις εκπροσωπουν ολη την πλατεια?θα συμμετάσχουν ολοι στην ευόδωση αυτων των αποφάσεων??Γιατι απο οτι διαβαζω εδω έχει 2 πλατείες.
    Ερωτήσεις απο το υπερπέραν!!!

  87. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα Ιουνίου 7, 2011 στις 12:25 μμ #

    Φερστ γουί τέικ κομάντο
    δεν γουί τέικ το πριν

  88. Taliban Ιουνίου 8, 2011 στις 1:07 πμ #

    http://avantgarde2009.wordpress.com/2011/06/06/συμμετέχουμε-σαν-άτομα-προβληματιζό/

    Πολύ σημαντική τοποθέτηση από Τροτσκιστική Κομμουνιστική ομάδα.
    Κρίνω πως πρέπει να μελετηθεί και να βγούν ΑΜΕΣΑ συμπεράσματα για το τί κάνουμε.
    Επίσης ανακοίνωση του ΚΚΕ(μ-λ) για επίθεση κατά μελών του που προσπάθησαν να μοιράσουν προκυρήξεις.
    Οι εξελίξεις τρέχουν !

    http://radicaldesire.blogspot.com/2011/06/blog-post_6924.html

  89. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 8, 2011 στις 11:39 πμ #

    ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
    Η ΔΑΣ αρνήθηκε τις υπόγειες συναλλαγές

    «…Η ΔΑΣ στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΣΝΙΕ, που έγινε στις 23.5.2011, πρότεινε αντιπροσωπευτικό – λειτουργικό προεδρείο, με τη ΔΑΣ να έχει πρόεδρο, αναπληρωτή γραμματέα και ταμία, την «Ενωτική Κίνηση» να έχει γενικό γραμματέα και Β’ αντιπρόεδρο και την ΑΣΚΥ τον Α’ αντιπρόεδρο. Η πρόταση αυτή δεν έγινε αποδεκτή, κυρίως απ’ την ΑΣΚΥ η οποία αντιπρότεινε προγραμματικό προεδρείο απευθυνόμενη στην ΔΑΣ και την «Ενωτική Κίνηση». Μετά την άρνηση της ΑΣΚΥ, το προεδρείο συγκροτήθηκε στις 23.5.2011 από τους συνδυασμούς ΔΑΣ και «Ενωτική Κίνηση». Η δράση της ΟΣΝΙΕ, πριν και μετά και κυρίως η συμπόρευση με το ΠΑΜΕ ενοχλούσε και τους εργοδότες και τους παραταξιακούς μηχανισμούς. Οι παρατάξεις «Ενωτική Κίνηση» και ΑΣΚΥ, σε συνεννόηση μεταξύ τους, επανήλθαν για ανασύνθεση του προεδρείου, μια πρόταση που θα «μπλόκαρε» κάθε θετική εξέλιξη της ΟΣΝΙΕ….»

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=8/6/2011&id=13575&pageNo=15&direction=1

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: