Φοιτητο-εκλογές

17 Μάι.

Άκουσα ότι έχει φοιτητικές εκλογές σήμερα αύριο. Λυσάξτε από σήμερα! 🙂

Advertisements

106 Σχόλια to “Φοιτητο-εκλογές”

  1. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα Μαΐου 17, 2011 στις 10:17 πμ #

    Αύριο είναι, ρε τσαούσα.
    Θυμάσαι πολλές φοιτητικές εκλογές να γίνονται τρίτη;

  2. Y Μαΐου 17, 2011 στις 10:55 πμ #

    Δε θυμάμαι τίποτα, δε χαμπαριάζω τίποτα. Είμαι σταλινο-τρότσκο-ρεφορμό-οπορτουνιστής.

  3. RedPersonality Μαΐου 17, 2011 στις 11:31 πμ #

    Τραγούδι για ΔΑΠ-ΠΑΣΠ.

    Αύριο ΟΛΟΙ ΠΚΣ!!

  4. a8lios Μαΐου 17, 2011 στις 11:42 πμ #

    Ίσως να κάναμε ένα ανθολόγιο συνθημάτων σε φοιτητικές εκλογές.
    Έτσι θα είχε και περισσότερο ενδιαφέρον η… λύσσα…

    Ξεκινώ εγώ:

    Φοιτητικές Εκλογές 2007, μετά το κίνημα του Μαούνη και του Φλεβάρτη, η ΔΑΠ βγαίνει πρώτη στο Ηράκλειο και το γιορτάζει:

    ωωω ρε ΔΑΠάρα έχω τρέλα μες στο μυαλό
    γαλάζιο θα το βάψω όλο το Ηράκλειο,
    και ύστερα θα πάμε για ποτό στη Μύκονο

    ωωω ρε ΔΑΠάρα έχω τρέλα μες στο μυαλό
    κατάληψη μου θέλατε μέσα στο μάρτιο,
    γράφτε τώρα σα μαλάκες τον ιούλιο…

    (εδώ πρέπει να διευκρινιστεί πως η εξεταστική του εαρινού εξαμήνου εκείνη τη χρονιά τελείωσε 28 ιούλη νομίζω, με εκείνη του «Σεπτεμβρίου» να ξεκινάει ~28 Αυγούστου. Καταλαβαίνουμε τί σημαίνει να γράφεις τέλη Ιούλη εξεταστική στη Κρήτη, σε κτίρια που δε λειτουργεί το air-condition…)

    Και άλλο ένα, προς όλους του «άλλους»:

    Τώρα που τις χάσατε τις εκλογές,
    άντε να μαζέψετε υπογραφές!

    (ήταν πολύ συχνό φαινόμενο, σε σημείο που κατάντησε αστείο (ειδικά το Φλεβάρτη 2007), όταν μια Γενική Συνέλευση Φοιτητικού Συλλόγου έπαιρνε απόφαση για λήξη της κατάληψης ή/και των κινητοποιήσεων (συνήθως με υπερψήφιση της πρότασης της ΔΑΠ), να μαζεύονται υπογραφές και άμεσα να ξαναπραγματοποιείται Γενική Συνέλευση ώστε να ακυρωθεί η απόφαση της προηγούμενης…)

  5. κομμαντο καλοκαιρινής εντροπίας Μαΐου 17, 2011 στις 11:58 πμ #

    -εγώ θυμάμαι εκείνο το ωραίο οπαδικό της ΠΚΣ που τώρα έπεσε λογοκρισία κ δε το λενε

    οε οε οεεεεεεεεεε
    στη κυβέρνηση και στην ΟΝΕΕΕΕΕ
    τα παιδιά του λαού
    σας γαμάνε παντού
    συσπειρώνονται στη ΠΚΣΟΥΟΥΟΥΟΥ

    -επίσης πολύ ωραίες ήταν εκείνες οι αντιπαραθέσεις ΕΑΑΚ-ΠΚΣ που κρατούσαν πολλή ώρα με ανταπαντήσεις συνεχείς

    Ο Άρης ήταν κομμουνισταράς γι’άυτό και δε παρέδωσε τα όπλα του ΕΛΑΣ

    Ο Άρης ήταν κομμουνιστής κι όχι ένα αρχίδι αριστεριστής

    Ο Λένιν ζει και σπέρνει εφιάλτες
    σε ρεφορμιστές και γραφειοκράτες

    Ο Στάλιν ζει και σπέρνει εφιάλτες
    σε αριστεριστές και αντεπαναστάτες

    ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΟΠΛΑ ΔΣΕ
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΚΕ

    ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΜΗ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝΕ ΣΤΗ ΒΑΡΚΙΖΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

    και πάει λέγοντας..

  6. Μέλιτον Καντάρια Μαΐου 17, 2011 στις 11:59 πμ #

    Ξερει κανεις τιποτα για το παρακατω σκηνικο ή ειναι «βρωμια» των ημερων λογω της αυριανης εκλογικης μερας;

    «Μέλη φοιτητικών παρατάξεων, και πιο συγκεκριμένα της ΔΑΠ και ΠΑΣΠ, που μίλησαν πριν λίγο σε ραδιοφωνικό σταθμό, χρεώνουν τη σημερινή ένταση στην ΚΝΕ»

    http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/170969/edasi-apo-to-proi-sta-panepistimia/

  7. a8lios Μαΐου 17, 2011 στις 12:05 μμ #

    Και ένα δικό μας, από εποχές που ακόμα δεν νιώθαμε την ανάγκη να είμαστε ιδιαίτερα σοβαροί…

    ΠΚΣ στο Φυσικό Αθήνας, την πρώτη φορά που βγήκε πρώτη (2002?):

    Περνάγαμε ωραία, στο Φυσικό παρέα
    εμείς η ΠΑΣΠ και η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ
    και τώρα στο Χημείο γαμήσι και στους δύο
    σας δείξαμε ποια είναι η ΠΚΣ

    Γαμήσια γαμήσια και μπουκώματα
    γαργάρα θα τα κάνετε μέχρι τα ξημερώματα (δις)

    (νομίζω υπάρχουν κι άλλοι στίχοι σε αυτό, όπως και άλλα από εκείνη τη βραδιά. Ίσως ο γερο-Compasso θέλει να μας πει κανα εκλογικό παραμύθι…)

  8. a8lios Μαΐου 17, 2011 στις 12:23 μμ #

    ΣΕΥΠ Κρήτης, Ηράκλειο, η ΔΑΠ παίρνει πρωτιά για πρώτη φορά και οι ΔΑΠίτισσες νοσηλεύτριες αποθεώνουν τον έναν και μοναδικό ΔΑΠίτη της σχολής:

    Είναι μεγάλη, μεγάλη,
    η πούτσα του Μιχάλη!
    (ακούγεται συνεχόμενα)
    Καρ καρ καρ καρ μετά τα γελάκια, αχ, τί ντροπή, …

  9. Μιχάλης Μαΐου 17, 2011 στις 12:58 μμ #

    Άθλιε
    Το πρώτο, άκρως πολιτικό σύνθημα, που φώναξε ο «νεολαίος» compasso ως Α΄ετής φοιτητής στα Γιάννενα, ήταν το:
    Οε, οε, οε, οε, οι ΔΑΠίτες απ τον κανάπε
    Τη σφραγίδα ξανά για να βάλουν μυαλό
    Που μας ήθελαν το φυσίκο…
    Οι οποίοι ΔΑΠίτες βέβαια απαντούσαν:
    Αλλά πήραμε το Χημικό,
    το Βιολογικό,
    το Ιστορικό… μέχρι που βαριόμασταν να τους ακούμε.
    Και το άλλο:
    Φυσικό ε, να!!! μαζί με την κατάλληλη χειρονομία που έδειχνε την κατεύθυνση της βαρυτικής δύναμης…
    Την επόμενη χρονιά βέβαια ήρθε η συνέχεια με το πολιτικότατο επίσης:
    Πούτσα πάλι, πούτσα πάλι, οε, οε (με το οποίο το απίστευτο ήταν πως δεν το φώναζαν οι ΚΝίτες αλλά όλοι οι υπόλοιποι συμπαθούντες την ΠΚΣ)
    Και το κορυφαίο άκυρο σύνθημα (με καταμετρημένο το 1/3 των ψηφοδελτίων και περίπου 45% εκείνη την στιγμή την ΠΚΣ να φωνάζουν κάποιοι ΠΚΣάριοι:
    Δεν θα πάρεις έδρα στο Δ.Σ., Π.Κ.Σ., Π.Κ.Σ!!!

    Μακράν όμως το πιο ηλίθιο σύνθημα είναι το ΠΑΣΠ ιδέα, ΠΑΣΠ ιδέα…

    Θυμάται κανείς συνθήματα του ΣΕΚ, (ΕΣΟΦ κάποτε); Κλάναμε στα γέλια αλλά δεν μου έρχονται τώρα.

    Υ.Γ. οποιαδήποτε ομοιότητα με τον προαναφερθέντα Μιχάλη είναι (δυστυχώς) τυχαία.

  10. TALIBAN Μαΐου 17, 2011 στις 4:54 μμ #

    και μιας και αρχίσατε την μαλακοδιάρια με τα συνθήματα πάρτε και δύο δικού μου copyright, γενικής εφαρμογής (δηλ. όχι εκλογικά)

    ΕΞΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ !
    ΕΜΠΡΟΣ ΕΒΙΒΑ ΚΑΙ ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ !

    και
    ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΗ !
    ΑΡΝΑΚΙ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΠΑΧΥ !

  11. Nas Μαΐου 17, 2011 στις 5:41 μμ #

    CULT

    ΧΟΥΝΤΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΑΠ ΝΔΦΚ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΤΤΑΚΟΥ

    ΠΟΛ ΠΟΤ ΠΟΛ ΠΟΤ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΜΟΥ ΧΑΝΩ

    Ποστάρουμε και σοβαρά?

  12. Nas Μαΐου 17, 2011 στις 5:53 μμ #

    Αρθρο απο τη Κόντρα

    Μάχη για τα κουκιά την ώρα που σαπίζει το φοιτητικό κίνημα
    http://www.eksegersi.gr/article.php?article_id=10483&cat_id=24

  13. κομμαντο καλοκαιρινής εντροπίας Μαΐου 17, 2011 στις 7:19 μμ #

    και βέβαια το αξέχαστο -στο ρυθμό της συννεφούλας-..

    ΠΚΣ ΠΚΣ ΠΚΣ ΟΛΕ ΟΛΕ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΣΑΣ ΧΟΡΕΥΕΙ Η ΨΩΛΗ ΤΟΥ ΚΚΕ

  14. visk Μαΐου 17, 2011 στις 8:12 μμ #

    Πονάνε τα μυαλά μας ρε!

  15. alchimistis Μαΐου 17, 2011 στις 8:14 μμ #

    Tι εννοεί ο ποιητής του βίντεο;;

  16. λαθραναγνώστης Μαΐου 17, 2011 στις 8:34 μμ #

    Από μειοδοτικό διαγωνισμό προέκυψε το σποτάκι?

  17. Αναυδος Μαΐου 17, 2011 στις 9:10 μμ #

    και κάποια της δικής μου εποχής

    Δεν είναι οι Ρηγητισες ανοργασμικές
    Ειναι οι Ρηγαδες ανάξιοι εραστές

    Πασοκια δαπιτες ακουστε το καλά
    του Σταλιν η μάνα είναι εγκυος ξανα

    Καθε δαπιτικο κεφαλι το σπαμε
    δεν εχουμε οσιο ουτε ιερο
    εχουμε μονο μια μεγαλη αγαπη
    τον κομμουνισμο

    Στα πανσπουδαστικάν συνεδρια παγιο έτοιμα μας ηταν να αναγνωριστούν σαν συνεδροι εκπρόσωποι φοιτητικών συλλόγων από τις τότε σοσιαλιστικές χωρες. Ολοι οι άλλοι αρνιοντουσαν (δαπ, πασπ, δα, συσπειρωσεις) αν και οι σύλλογοι από Αγγλί Γαλία κλπ συμμετείχαν κανονικά. Το σύνθημα τοτε αλλά και πάντα

    Ζητω η χωρα των Σοβιετ

  18. Red Label Μαΐου 17, 2011 στις 10:23 μμ #

    επίσης!

    στο ρυθμό του τραγουδιού του Αρη Θεσσαλονίκης: ΔΑΠ ολε ολε ολεο σ΄αγαπώ κ θα στο λέω θα τρελλλλλλλλλλλαθώ όταν θα δω το ποσοτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!

    πούτσα φέτος πουυτσα περσυ ρε πασοκοι το γαμησι σας αρεσει!(η ρε κομμουνια το γαμησι σας αρεσει)

    εμπρος κ παλι δεξια μεγαλη

    δαπ ολε δαπ ολε το μουνι σας ειναι μπλε γιατι η πουτσα μας ξεβαφει κ δεν πλενεστε ποτε

    δαπ ολε δαπ ολε να χαμε εναν αργιλε κ να ανοιγανε οι καλπες να τα βλεπαμε ολα μπλε

    πασπ ιδεα πουτανα νεολαια

    ζει ζει ο Τεμπονερας ΖΕΙ μαζι με τα σκουλικια κατω απο τη γη

    στο Βιτσι κ στο Γραμμο σας θαψαμε στην αμμο

    η γη να τρεμει ο Ηλιος ανατελλει

    ζητω ο λενιν ζητω ο σταλιν ζητω ο κοκκινος στρατος ζητω κ ο Ζαχαριαδης του λαου μας αρχηγος!

    δηλώσεις μετανοιας το ΚΚΕ δεν κανει δοξα κ τιμη στο Νικο Μπελογιαννη

    ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ ενας ειναι ο δρομος λαε για να νικας

    το κινημα μας ειναι ριζοσπαστικο κ δε χωρα σε διαλογο κ πανσπουδαστικο

    ζει ζει ο Τεμπονερας ζει με Πετρουλα Λαμπρακη μας οδηγει

    Πασοκοι πιειτε ακομα ενα μπαφο να δειτε τον ΑΝΤΡΑ να βγαινει απο τον ταφο

  19. Red Label Μαΐου 17, 2011 στις 10:26 μμ #

    στο δρομο του αγωνα στο πλαι του λαου με τη Νεολαια του Συνασπισμου

    με την αριστερα της ανατροπης για τις επαναστασεις της νεας εποχης!
    αυτο εχει κ απαντηση!

    με την αριστερα της εναλλαγης για τα κομπρεμι της νεας εποχης

    του χρονου εκλογες θα κανω στη Συγγρου γιατι θα κανει πιατσα η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ

  20. visk Μαΐου 18, 2011 στις 12:18 πμ #

    ΔΑΠ Νόρις

  21. Αντώνης Μαΐου 18, 2011 στις 8:32 πμ #

    Και άλλο γνωστό που φωνάζαμε στα νησιά

    «Ο Μελιγαλάς ήταν η αρχή, έχουμε πηγάδι ακόμα πιο βαθύ»

  22. kontoxontros Μαΐου 18, 2011 στις 8:47 πμ #

    σεξιστικό αλλα με πολιτικό νόημα..

    Δεν φταίνε οι Δαπίτισες που πάνε με τους κνίτες, φταίνε οι δαπίτες που παν με τους Πασπίτες…

  23. prop-agit Μαΐου 18, 2011 στις 10:19 πμ #

    Διορθώναμε το σεξισμό όμως με αυτό:
    «Δε φταίνε οι Δαπίτισες που ‘ναι ανοργασμικές, φταίνε οι Δαπίτες που χουν κοντές ψωλές.»
    Ο οργασμός είναι δικαίωμα.

    Κατα το «είμαστε αλάνια»:
    «Φοορτσα ΠουΚουΣάρα
    γάμησε την πράσινη πουτάνα
    πούουουτσα στη Δαπάρα
    και στων οπορτουνιστών τη Φάρα.
    ΠουΚουΣου μαζική είμαστε αριστεροί
    Πουκουσού σ’αγαπώ δεν αλλάζουμε μυαλό»

    Έρχονται τα τραίνα απ’το Βλαδιβοστόκ, η ΠουΚουΣου γαμάει Δαπίτες και ΠΑΣΟΚ.

    Και τα ολιγόλογα και περιεκτικά και κουλτουριάρικα.

    Λα λα λα λαλά, Που Κου Σου, Που Κου Σου. Σε μουσική Μπλέ Δούναβη του Γιόχαν Στραόυς

    Και το Αλτέρνατιβ.
    Pou Kou Souououououou.
    Κατα το Bohemian Like You των Dandy Warhols..

  24. Y Μαΐου 18, 2011 στις 11:34 πμ #

    Δε θα ξεχάσω ποτέ μια συντρόφισσα στην ΠΚΣ που συχνά έφευγε από τα ΔΣ λέγοντας ‘πάω να πλύνω τα κονσερβοκούτια μου’.

    Eπισης τον θαμώνα των μπουζουκλερί Σέντικ όπου προεκλογικά λάνσαρε το τσιφτετέλι ‘Έλα ΠουΚουΣου, έλα ΠουΚουΣου’ κατά το ‘Έλα στον παππού’. (είχα δεν είχα σ’έδωσα πάλι)

    Θρυλικό ήταν επίσης το ρεφορμιστικό και απόλυτα εγκλωβισμένο στο σύστημα (λογικό αφού καθοδηγούσα εγώ) σύνθημα που φωνάζαμε στις ενωτικές (ουστ μπου κρα προδοσία ρεφορμισμός) πορείες των συλλόγων φοιτητών Ρόδου: ‘δώστε κανα φράγκο εστία να χτιστεί αλλιώς θα πα να μείνουμε όλοι στου Χαριστή’ (υπάλληλος υπεύθυνος για τη φοιτιτική μέριμνα τότε που συμμετείχε καμιά φορά στις πορείες).

  25. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 18, 2011 στις 11:58 πμ #

    Εγώ δεν ήμουν φοιτητής αλλά πάντα τέτοια μέρα πηγαίναμε περιφρούρηση στις σχόλές. Τότε αρχές δεκαετίας 80 φώναζαν το παρακάτω. « ο τρίτος γύρος θαναι ο τελικός μοβόρος νικηφόρος και κομμουνιστικός»

  26. Αντώνης Μαΐου 18, 2011 στις 2:32 μμ #

    Επίσης ένα καλό από νησιά και πάλι (σύλληψη σ/φου)

    ΔΑΠ ολέ ΔΑΠ ολέ να ΄χατε έναν αργιλέ, να σ΄τον βάζαμε στον κώλο να φωνάζατ΄όλοι ΚΝΕ!!!!!!!!!!!!!

  27. erodotos Μαΐου 18, 2011 στις 2:32 μμ #

    Άλλη φάση δεκαετία 80 στις σχολές τελείως! Πως ήρθαν τούμπα τα πράγμα μετά ε;

    Τα αποτελέσματα του 2009, 2010 και σύντομα του 2011:

    http://erodotos.wordpress.com/2011/05/18/foititikes-ekloges-2011/

    Αν και μάλλον ψυχοπλάκωμα βλέπω να μας πιάνει, τέσπα

  28. prop-agit Μαΐου 18, 2011 στις 3:12 μμ #

    @Μίχο

    Εμείς απαντούσαμε σ’αυτό το υπερκομμουνιστικό, με το αντισύνθημα:

    «Ο τρίτος ο γύρος θα είναι με τζατζίκι, και θα σου κάνω «χου» και θα σε πιάνει φρίκη»

  29. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 18, 2011 στις 3:27 μμ #

    Τι λεμε τωρα. 32% επαιρνε η ΠΣΚ. Ποια ΔΑΠ επρεπε να ειχες αρχιδια για να πεις οτι εισουν ΔΑΠ τότε. Κρυβόταν. Τετοια συνηθως μας πεταγε η Β Πανελλαδικη και ο Ρήγας βεβαια.

  30. Αλεξης Μαΐου 18, 2011 στις 6:21 μμ #

    Οσα θυμαμαι απο Ιατρικη Ιωαννινων 1985.Δυστυχως εβγαινε η ΔΑΠ πρωτη δυναμη και μας αρκουσε η χαρα ολων των αλλων (9)σχολων για να παρουμε το αιμα μας πισω.Απαντηση στο συνθημα ΔΑΠ ΔΑΠ δυνατη ,πρωτοπορα μαζικη …Εισαστε πολλοι,με κοντο πουλι ,ειμαστε καμποσοι με μια ψ…ρα τοση.Ή ΔΑΠ ΔΑΠ πρωτοπορια ,στη ντισκο (!!) ,στη μοδα ,στη μ….ια.Και αργα το βραδυ σε διπλανη αιθουσα στο Ιστορικο Αρχαιολογικο το παλαι ποτε τσιτσανειο… Τι τα θες ,τι τα θες παντα ετσι ειν η ζωη ,παντα πρωτη δυναμη η πανσπουδαστικη.

  31. Redfly Μαΐου 18, 2011 στις 7:26 μμ #

    Τα πρώτα αποτελέσματα σε ΑΕΙ
    http://ekloges.spoudastes.gr/sygkentrwtikaAEI.html

    και σε ΤΕΙ
    http://ekloges.spoudastes.gr/sygkentrwtikaTEI.html

    Αυξημένη η συμμετοχή φέτος …

  32. Redfly Μαΐου 18, 2011 στις 7:41 μμ #

    Διαγράψτε το αυτό για την συμμετοχή. Παραπλανήθηκα απο τα καταμετρημένα αποτελέσματα των 4 πρώτων τμημάτων …

  33. Redfly Μαΐου 18, 2011 στις 7:48 μμ #

    Βλέπω περιμένει ακόμα έγκριση το πρώτο μου σχόλιο.

    Οπότε τα πρώτα αποτελέσματα σε αριθμούς απο την σελίδα του ΜΑΣ

    ΑΕΙ … Σε: 9 από 200 συλλόγους
    2011 2010 Διαφορά
    ΨΗΦΙΣΑΝ 772 – 741 – 31 –
    ΕΓΚΥΡΑ 719 – 700 – 19 –
    ΑΚΥΡΑ 53 – 41 – 12 –
    ΛΕΥΚΑ 24 3.33% 14 2.0% 10 1.33%
    ΠΚΣ 161 22.39% 142 20.28% 19 2.1%
    ΔΑΠ 70 9.73% 148 21.14% -78 -11.4%
    ΠΑΣΠ 217 30.18% 169 24.14% 48 6.03%
    ΕΑΑΚ 18 2.5% 31 4.42% -13 -1.92%
    ΑΡ.ΕΝ. 11 1.52% 21 3.0% -10 -1.47%
    ΛΟΙΠΑ 218 30.31% 175 25.0% 43 5.31%

  34. a8lios Μαΐου 18, 2011 στις 8:08 μμ #

    Ρε τί σύλλογοι είναι αυτοί οι πρώτοι που μπαίνουν στα ΤΕΙ;

    Σφύρου και δρεπάνου Ικαρίας; 😀

  35. pavlosk Μαΐου 18, 2011 στις 8:10 μμ #

    Καλά τι θυμηθήκατε όλοι…δεν βαστιέμαι απο τα γέλια…

    Ντουμανιασμένα αμφιθέατρα και περασμένες δώδεκα να παίζει καταμέτρηση και βραχνιασμένοι συνδικαλιστές παρατάξεων να συνθητολογούν και να τραγουδούν(και ενιοτε να πέφτει και καμια φάπα). Ωραίες εποχές…

    Να συνεισφέρω τα εξής:

    ΕΑΑΚ, Σαντάμ,
    Καμπότζη, Βιετναμ.

    Και με ρυθμό-μελωδια απο το «περα στους περα κάμπους» το ακόλουθο (ή κάπως έτσι):

    Περα απο το Μαϊάμι(x3) και τον Ατλαντικο,
    ειναι και κει πατρίδα(x3) με σοσιαλισμό,
    γεια σου Κάστρο πατέρα μας εσύ
    γεια σου Κούβα με τη σωστη γραμμή

    Περα απο την Κασπια(x3) και το Βλαδιβοστοκ,
    ειναι και κει πατρίδα(x3) με σοσιαλισμό,
    γεια σου Λένιν πατέρα μας εσύ
    γεια σου Μόσχα με τη σωστη γραμμή

    Δεν θα ξεχάσω ποτέ την απορία στη φάτσα των δαπιτόσκυλων με τα διάφορα περίεργα ονόματα και τοποθεσιες που ακουγόνταν στα συνθήματα. Πρέπει να τους φαίνονταν πολύ περίεργα…

  36. Αλεξης Μαΐου 18, 2011 στις 8:27 μμ #

    Παρακολουθω τα αποτελεσματα απο τη σελιδα του ΜΑΣ.Βλεπω καλα εχει ανοδικες τασεις η ΠΑΣΠ.Τι φοιτητες ειναι αυτοι?Τι μυαλα κουβαλανε?Μεσα σε τετοιο κακο χαμο κι αυτοι σε καλπη φοιτητικων συλλογων ριχνουν ΠΑΣΠ?Τους αξιζει μια θεση στην ανεργια….. γιατι αν περιμενουν απο τους δικους τους να τους βολεψουν ψωνισαν απο σβερκο…

  37. Κώστας Μίχος Μαΐου 18, 2011 στις 9:12 μμ #

    Αυτα δινει η νκα

    Ψήφισαν Εγκυρα Ακυρα Λευκά
    3130 3006 124 58
    96.04% 3.96% 1.93%
    Παράταξη 2011 2011 % 2010 2010 % Μεταβολή Μεταβολή %
    ΔΑΠ 891 29.64% 26781 34.78% -25890 -5.14%
    ΠΑΣΠ 846 28.14% 23818 30.94% -22972 -2.8%
    ΠΚΣ 518 17.23% 11030 14.33% -10512 2.9%
    Ε.Α.Α.Κ. 362 12.04% 7461 9.69% -7099 2.35%
    Αριστερή Ενότητα 284 9.45% 4070 5.29% -3786 4.16%
    ΔΙΑΦΟΡΟΙ 36 1.2% 657 0.85% -621 0.35%
    ΑΛΛΑ ΔΕΞΙΑ 11 0.37% 843 1.09% -832 -0.72%
    ΑΛΛΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ – – 680 0.88% – –
    Αγ. Κινήσεις – – 339 0.44% –

  38. Μέλιτον Καντάρια Μαΐου 18, 2011 στις 10:10 μμ #

    Σε: 81 από 200 συλλόγους
    2011 2010 Διαφορά
    ΨΗΦΙΣΑΝ 15544 – 15728 – -184 –
    ΕΓΚΥΡΑ 14799 – 15097 – -298 –
    ΑΚΥΡΑ 745 – 631 – 114 –
    ΛΕΥΚΑ 319 2.15% 276 1.82% 43 0.32%
    ΠΚΣ 2544 17.19% 2543 16.84% 1 0.34%
    ΔΑΠ 4658 31.47% 4266 28.25% 392 3.21%
    ΠΑΣΠ 4302 29.06% 4687 31.04% -385 -1.97%
    ΕΑΑΚ 1143 7.72% 1254 8.3% -111 -0.58%
    ΑΡ.ΕΝ. 848 5.73% 1006 6.66% -158 -0.93%
    ΛΟΙΠΑ 985 6.65% 1065 7.05% -80 -0.39%

  39. γιάννης Μαΐου 19, 2011 στις 8:18 πμ #

    πάλι το μπούλο η ΠΚΣ.

  40. Επιρροή Μαΐου 19, 2011 στις 10:44 πμ #

    Με μια πρώτη ανάγνωση όλοι έπεσαν και ανέβηκε η ΔΑΠ…. Τι σημαίνει αυτό; ¨Οτι κάποιοι πέρυσι ψήφισαν ΠΚΣ ή ΕΑΑΚ και φέτος ψήφισαν ΔΑΠ; ¨Η κάποιοι που ψήφισαν πέρυσι ΠΚΣ φέτος ψήφισαν ΠΑΣΠ αλλά περισσότεροι που πέρυσι ψήφισαν ΠΑΣΠ φέτος ψήφισαν ΔΑΠ;

    Τι κοινό έχουν τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών με τη Eurovision; Μεταδίδονται με τέτοιο τρόπο από τις χώρες/σχολές ώστε να μας κρατούν σε αγωνία και να δημιουργούνται εντυπώσεις μέχρι το τέλος. Χαλάλι τους. Και η ΠΚΣ δίνει 10 πόντους στην ΕΑΑΚ, 15 στην ΠΚΣ κτλ…

  41. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 19, 2011 στις 11:06 πμ #

    Σε συνθήκες όπως αυτές που ζούμε να αναβαίνει η δεξιά και οι αριστερές δυνάμεις να μένουν καθηλωμένες, πέρα από πλάκες αυτό αποτυπώνει και το τι γίνεται συνολικότερα στην κοινωνία αλλά και στις συνειδήσεις του κόσμου. Όσο θεωρούμε σαν κύριο αντίπαλο τον διπλανό μας αριστερό ο κόσμος θα μας τιμωρεί.

  42. Red Label Μαΐου 19, 2011 στις 11:39 πμ #

    ρε Μιχο μ αρεσει που λες οτι εισαι κ συνδικαλιστης!!!!

    δε βλεπεις οτι γινεται απεργια κ το φκ απουσιαζει παντελως?πως να ανεβουν οι δυναμεις που λες χωρις αγωνες?αφου απο κει τρεφομαστε.κ το εργατικο κινημα ειναι πισω αλλα οχι κ ετσι!!!!ασε!φοβαμαι πως οι φοιτητες οσο δυστυχουνε κανουν ο,τι κανανε οι γονεις τους!δενονται στο ρουσφετι!

  43. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 19, 2011 στις 12:04 μμ #

    Συμφωνουμε λειμπελ, δεν λεμε κατι διαφορετικό. Ομως η εξηγηση που δινεις ειναι λαθος.Αλλοι ειναι οι λογοι που τωρα δεν εχω χρόνο να αναφερθώ.

  44. Y Μαΐου 19, 2011 στις 12:28 μμ #

    Παίρνω σκυτάλη από Pavlovsk

    Πέρα απο το Αιγαίο (x3) πιο πέρα κι απ’την Κω
    Είναι κι εκεί πατρίδα (x3) με σοσιαλισμό
    Τσαμπικιστάν με τη σωστή γραμμή
    Γεια σου Σέντικ πατέρα μας εσύ

  45. Red Label Μαΐου 19, 2011 στις 12:36 μμ #

    δυστυχως Μιχο ο,τι λεω το χω δει με τα ματια μου κ το χω ακουσει με τα αυτια μου απο φοιτητες!
    κ απο μεγταλη μεριδα!απο αντιπροσωπευτικο δειγμα δηλαδη!θα μου πεις εδω κ 2-3 δεν εισαι σε ΑΕΙ-ΤΕΙ να ξερεις τι γινεται!οκ!αλλα εχω μια εικονα απο καθε εκλογικη μαχη!κ αυτο που εγινε φετος με τη ΔΑΠ οχι απλα εξηγειται πολιτικα κοινωνικα αλλα ειναι κφυσιολογικο μπορω να σ πω!!!!

  46. luckystrike Μαΐου 19, 2011 στις 4:32 μμ #

    Φοβερες αναλυσεις βλεπω…πεσανε ολοι εκτος απο τη δαπ,ε?αμα δεν μετραμε τα σχηματα εαακ στα εαακ αλλα στα λοιπα προφανως και θα πεσουν…

    Τριτη σερι χρονια με πτωση η πκσ και φταινε οι φοιτητες που ακολουθουν τη ρουσφετολογικη γραμμη των πατεραδων τους!!!!!!!!!!!ενταξει φιλε,ξεπερνας καθε οριο γραφικοτητας,ψαξου!

    Το ενδεχομενο να μην ειναι στραβος ο γιαλος αλλα στραβα να αρμενιζουν,σε μερικους θα παρει πολλα χρονια να το εξετασουν σοβαρα…με τις υγειες σας.

  47. prop-agit Μαΐου 19, 2011 στις 5:17 μμ #

    ανάφερέ μου ρε Λακιστραϊκ σε αυτή εδώ τη σελίδα:

    http://ekloges.spoudastes.gr/

    που δεν μετριέται σχήμα ΕΑΑΚ στα ΕΑΑΚ?? Σε ποιά σχολή??

  48. maskirovka Μαΐου 19, 2011 στις 5:19 μμ #

    Και ενα συνθημα που λεγαμε στην στεφ σε ρυθμο θεοδωρακη «ο πατερας εξορια».

    ο παππους μου ηταν χιτης,ο μπαμπας μου χουντικος και εγω εγινα δαπιτης ενας βλακας και μισοοοοος!

  49. Red Label Μαΐου 19, 2011 στις 5:26 μμ #

    ΛΑΚΗ αφού ξαναδιαβάσεις τι έγραψα κ ξεφύγεις από το δόγμα πας κομμουνιστής εχθρός μου θα συμφωνήσεις μαζί μου!

    είπα λοιπόν ΛΑΚΗ πως αφού οι συλλογικές διαδικασίες δεν ανπτύσσονται,κ αφού φ.κ. στην ουσία δεν υπάρχει άρα πέφτουνε κ οι δυνάμεις που τρέφονται από τις διαδικασίες αυτές!όσο οι φοιτητές είναι ενταγμένοι σε τόσο μεγάλο βαθμό στον ατομικό δρόμο κ νομίζουν πως με τα σεμινάρια από καθηγητές-ΔΑΠ-ΠΑΣΠ θα εξασφαλίσουν το κωλαράκι τους κ όλοι οι άλλοι ας καούνε τόσο θα χειροτερεύει κ για αυτούς η κατάσταση!γιατί είναι κ αυτοί μέρος των λαϊκών στρωμάτων στην πλειοψηφία τους!

    ούτε τους υποτιμώ ούτε τίποτα!αλλά πρέπει να βγούν από τον γυάλινο κόσμο του ΑΕΙ-ΤΕΙ κ να κοιτάξουν τις οικογένειές τους πως ούτε αυτές σώθηκαν με τον ατομικό δρόμο!δεν είναι τυχαίο πως περισσότεροι φοιτητές που δουλεύουν ψηφίζουν ΠΚΣ πχ παρά αυτοί που είναι αποκλειστικά φοιτητές!αν κ δεν είναι απόλυτο αυτό που λέω!κατάλαβες ΛΑΚΗ?

  50. βουρνούκιος Μαΐου 19, 2011 στις 5:43 μμ #

    Τα αποτελεσματα έχουν ως εξής:

    1. Καλή Ανοδος της συμμετοχής σε σχεση με περισυ σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.

    2. Ο δικομματισμός διατηρεί τις δυνάμεις του με άνοδο περαιτέρω της ΔΑΠ σε ΑΕΙ/ΤΕΙ και μικρή πτώση της ΠΑΣΠ.

    3. η ΠΚΣ/ΚΝΕ έχει μεγάλη πτώση (1% στα ΑΕΙ και 1,5% στα ΤΕΙ). Ετσι πάει στο 14% στα ΑΕΙ και στο 12% στα ΤΕΙ.

    4. Η ΕΑΑΚ έχει στασιμότητα (10% περίπου στα ΑΕΙ και 1,5% στα ΤΕΙ όσο καΙ πέρισυ).

    5. Η ΑΡΕΝ έχει μικρή πτώση σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.

    Οι εύκολες αναλύσεις (βύσμα, χρηματισμός κλπ), όπως και πας άλλος κομμουνιστής εχθρός κα ιαναχωμα οπορτουνιστικό, δείχνουν την ανεπάρκειά τους. Διότι είναι συμπτωματα κα ιόχι η αιτία. Η ανικανότητα της κομμουνιστικής αριστεράς να διεμβολίσει τον δικομματισμό είναι το ουσιώδες και αυτό πρέπει να σκεφτεί ο καθείς.

    Μπορεί κανείς να δει τα αποτελέσματα που δίνουν η ΚΝΕ και η ΝΚΑ με λινκς, στην ιστοσελίδα του ΠΡΙΝ!

    http://www.prin.gr/

  51. prop-agit Μαΐου 19, 2011 στις 5:51 μμ #

    Γενική παρατήρηση πάντως για τα ΑΕΙ και την ΠΚΣ,χωρίς να θέλω να χρυσώσω το χάπι.

    Παρά τη γενική πτώση που αποτυπώνεται κυρίως σε σχολές «κλειδιά» της Αθήνας και συμπαρασύρει αποφασιστικά και το γενικό ποσοστό (πχ πτώση σε Φιλοσοφική, ΓΠΑ, Πάντειο), παρατηρώ ότι φέτος πήραμε περισσότερες πρωτιές σε σχολές απ’ ότι πέρσι πράγμα που αν το καλοσκεφτεί κανείς δεν είναι κακό. (Πχ Φυσικό Ιωαννίνων παλιό κάστρο που επέστρεψε στο κόκκινο μετά απο χρόνια).

    2η Παρατήρηση είναι ότι στην Πάτρα το ΜΑΣ κάνει ε-ξαι-ρε-τι-κή δουλειά.

    3η Παρατήρηση, πολύ θετική για μένα, όσο κι αν έψαξα δε βρήκα σχολή να μην καταγράφεται έστω και 1 ψήφος στην ΠΚΣ. (ακόμα και στην Ποιμαντική ΑΠΘ…)

    4η Παρατήρηση στους «καλλιτέχναι» πάμε καλά! Βλ. Σχολές θεατρικών, μουσικών σπουδών σε όλη την Ελλάδα, ομοίως σε ΑΣΚΤ και αρχιτεκτονικές.

    5η Παρατήρηση πιο ανησυχητική για μένα είναι η πτώση 1,5 μονάδα στα ΤΕΙ.

  52. Red Label Μαΐου 19, 2011 στις 5:59 μμ #

    έτσι γιατί στα ΤΕΙ είναι κ παιδιά από ακόμα πιο φτωχές οικογένειες!

  53. luckystrike Μαΐου 19, 2011 στις 5:59 μμ #

    @προπ

    Χ-Μ ΕΜΠ φιλαρακι,δεν το ειπα στην τυχη ουτε το εβγαλα απο το μυαλο μου(και δεν εκατσα να τα κοιταξω και ολα,απλα ετυχε να το δω)

    @κοκκινη ετικετα

    βγαζεις και στατιστικα απο το κεφαλι σου τωρα?περισσοτεροι που δουλευουν ψηφιζουν πκσ ενω οι αλλοι οι τεμπεληδες οχι?ευτυχως δεν εισαι και απολυτος…σε αυτο που λες για τον ατομικο δρομο δεν διαφωνω,ισα-ισα υπερθεματιζω στην αποσαφηνιση σου (και οσο να’ναι το συγκεκριμενο ιδεολογημα το πολεμαμε εξαπανεκαθεν).Δεν το εγραψες και αρκετα ξεκαθαρα πριν…

    Και επειδη πας κομμουνιστης εχθρος μου,στο παντειο τι εγινε?ανεβηκατε εμαθα…βγαλατε και την πλακετα μηπως?

    Τελικα μηπως φταιει η γραμμη?

  54. prop-agit Μαΐου 19, 2011 στις 6:15 μμ #

    Κάνε μας όμως μια ξήγα γιατί εγώ βλέπω να καταγράφεται σχήμα ΕΑΑΚ με 7,69% και άλλο ένα στα «λοιπά»
    κατεβάσατε 2 ψηφοδέλτια??

  55. fuente ovejuna Μαΐου 19, 2011 στις 6:17 μμ #

    luckystrike αντε αγορι μου τραβα σε κανα σχημα να βγαλεις το αχτι σου.ειναι και αλλοι απο τον χωρο σου εδω που ειναι λιγο πιο σοβαροι.

    προς ολους
    στα ΤΕΙ δεν καταμετρουνται τα αποτελεσματα του ΤΕΙ θεσσαλονικης αλλα και του ΤΕΙ λαμιας.η ΠΚΣ δεν αναγνωρισε νεκρους συλλογους με αποδεδειγμενη νοθεια τρομοκρατια και τα γνωστα της ΔΑΠ.

  56. luckystrike Μαΐου 19, 2011 στις 6:27 μμ #

    @ προπ

    ναι,κατεβηκανε ξεχωριστα 2 σχηματα,και (εντελως τυχαια) μετρανε στα εαακ μονο το δευτερο που πηρε πολυ λιγοτερο…τελος παντων,μικρη σημασια εχει…

    @fuente

    εσυ παλι,γιατι σφιγγεσαι?σου θιξαμε καμια ιερη αγελαδα?η νομιζεις οτι θα καθομαστε συνεχεια να ακουμε και να διαβαζουμε οτι σας κατεβαινει στο κεφαλι και δε θα απανταμε?σε ρωταω κι εσενα λοιπον (τωρα που εχω και ορεξη),υπαρχει πιθανοτητα για την τριτη σερι πτωση της πκσ να φταιει η γραμμη που ακολουθει,ναι η οχι?και αν οχι,τι φταιει?

  57. Y Μαΐου 19, 2011 στις 6:36 μμ #

    Red Label με σχόλια όπως το 50 τι ακριβώς επιδιώκεις?
    γιατί ούτες μας ενημερώνεις για κάτι που δε ξέραμε
    ούτε ρίχνεις το κύρος του ‘αντιπάλου’ σου
    ούτε ‘συσπειρώνεις’ τους συντρόφους ή τις επιρροές σου.

    οπότε μάλλον απλά ξεκαυλώνεις σε βάρος των υπολοίπων μας.

  58. Red Label Μαΐου 19, 2011 στις 7:01 μμ #

    βασικά κ χεσμένους σας έχω αν το θέτεις έτσι!
    δεν είχα τέτοια πρόθεση,ούτε ανάλυση!έκανα μια διαπίστωση!εσύ που είσαι πιο μάγκας πες τα πιο επιστημονικά!μάλλον είσαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα κ σου αρέσει η στάση του φοιτηταριατου σε μια κομβική στιγμή της χρονιάς οπότε το χεις ρίξει στην πλακίτσα!ασ ξέχασα για σένα υπάρχει φταίχτης για το αποτέλεσμα:είναι το ΚΚΕ που ίδρυσε το ΜΑΣ κ στένεψε τη λογική του κ δεν κάνει ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ,ΑΥΤΟΚΕΝΤΡΟ,ΑΥΤΟΚΛΗΤΟ,ΑΥΤΟΑΝΑΦΟΡΙΚΟ,ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ Κ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΕΣ ΚΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΗΤΤΑΝ Κ ΤΗΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΥ,που έλεγε κ ένας ΕΑΑΚίτης στα συντονιστικα των111111111110000000000000000000000 ωρών!

  59. Μιχάλης Μαΐου 19, 2011 στις 7:05 μμ #

    prop-agit 52
    (Πχ Φυσικό Ιωαννίνων παλιό κάστρο που επέστρεψε στο κόκκινο μετά απο χρόνια)
    …και χωρίς τον καπετάνιο του granma, compasso:)

  60. Y Μαΐου 19, 2011 στις 7:32 μμ #

    Ναι ναι πνέω σε πελάγη ευτυχίας με το αποτέλεσμα που θα επιτρέψει σε εμάς τους μικροαστούς σε συμμαχία με τους αστούς να ξεσκίσουμε το λαϊκό κίνημα και να ρίξουμε το εργατικό κόστος.

    Τραγούδα λέιμπελ.

    Το μόνο που κάνεις εδώ μέσα ή να βρίζεις τους ανταρσαίους και να ευλογάς τα γένια σου.

    Απο τέτοια έχουμε χορτάσει. Σκέτη μόλυνση έχουν γίνει όλα αυτά.

    Λάκη Strike, άλλο το ‘δε μετράται σχήματα των ΕΑΑΚ’ άλλο το ‘σε μια σχολή μετρήσατε το μικρότερο’. Κι αυτά έχουν καταντήσει μόλυνση.

  61. Red Label Μαΐου 19, 2011 στις 7:34 μμ #

    Λάκη διάβασες τι είπες?δηλαδή αν εμείς που πέσαμε 3 χρονιές σερί έναν κοινωνικό χώρο με αρνητικότατους συσχετισμούς πρέπει να αλλάξουμε γραμμή εσείς που από το 1999 κ μετά κατέχετε την 4η θέση μονίμως κ με την ΚΝΕ να είναι πολύ πιο αδυνατισμένη τότε τι έπρεπε να έχετε κάνει?αναθεώρηση της κοσμοαντίληψής σας?χαχαχαχα!αστείος είσαι ρε φίλε!!!!να μπαίνεις συχνά να γελάω!

  62. Αναυδος Μαΐου 19, 2011 στις 7:36 μμ #

    Ορισμένες σκέψεις για τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών (πτώση ΠΚΣ, ΠΑΣΠ, ΑΡΕΝ, άνοδος ΔΑΠ στάσιμα τα ΕΑΑΚ)

    α. Ο εκλογικός πληθυσμός δεν είναι σταθερός με την έννοια ότι ανανεώνεται κατά περίπου 20% κάθε χρόνο. Θα είχε ενδιαφέρον να είχαμε αποτελέσματα ανά έτος. Πιθανολογώ όμως ότι με τη ‘μεταρρύθμιση’ Κουτσίκου οι ταξικοί φραγμοί στη πρόσβαση σε ΑΕΙ αλλά και ΤΕΙ έχουν αυξηθεί με αποτέλεσμα στα πιο μικρά έτη η ΠΣΚ να υποφέρει.

    β. Χρήσιμα είναι και τα αποτελέσματα ανά πόλη όπου και πάλι πιθανολογώ ότι λόγω τις κρίσης αρκετοί φοιτητές μη-κάτοικοι από τα φτωχά στρώματα δεν πάνε καν να σπουδάσουν πόσο μάλλον να ψηφίσουν

    γ. Επίσης οι τεράστιες διαφορές σε ποσοστά από σχολή σε σχολή για την ΠΚΣ οδηγούν σε ορισμένα συμπεράσματα. Πχ στα πιο πολλά τμήματα Φυσικού έχει πολύ ψηλά ποσοστά, (σχεδόν παντού πάνω από 20%) ενώ στα Νομικά ανά την χώρα παντού μονοψήφιο.

    δ. Πιο οφθαλμοφανή όμως είναι τα συμπεράσματα αναφορικά με τα ποσοστά των ΕΑΑΚ ανά σχολή. Σκοράρει ψηλότερα από τον πανελλαδικό του μ.ο σε σχολές όπου το επάγγελμα του γονιού οδηγεί συνήθως το τέκνο (π.χ. ιατρική, οδοντιατρική, πολυτεχνεία). Μαζί με το ανύπαρκτο ποσοστό στα ΤΕΙ είναι μία ισχυρότατη ένδειξη για τον μικροαστικό χαρακτήρα του σχήματος αλλά και του πολιτικού του φορέα.

    Επίσης δεν αποκλείω η ΠΚΣ/ΜΑΣ να πλήρωσε σε κάποιο βαθμό:
    – το καινούργιο της όνομα
    – την συκοφαντική επίθεση ότι δήθεν διασπά του συλλόγους που εκτοξεύτηκε τόσο εντός των ΑΕΙ όσο και από τις στήλες έγκριτων (?) εφημερίδων και καθηγητών.

    Εν κατακλείδι όμως την ώρα της μεγαλύτερης επίθεσης του κεφαλαίου μετά τον εμφύλιο πόλεμο τέτοια αποτελέσματα δεν δείχνουν παρά το γεγονός ότι οι φοιτητές ανήκουν κατά πλειοψηφία στα ανώτερα στρώματα αυτής της κοινωνίας. Αν το πρόβλημα ήταν η μη ενωμένη αριστερά στη χειρότερη θα απείχαν δεν θα αύξαναν τις ψήφους της ΔΑΠ.
    Μιας και όλοι φιλολογούμε για επιστροφή στον 19ο αιώνα και οι φοιτητές γυρίζουν στην εποχή των Ευαγγελικών.

    Οργάνωση και αγώνας η μονη λύση

  63. luckystrike Μαΐου 19, 2011 στις 8:18 μμ #

    Δηλαδη ρε Υ (!!!!) οταν το ενα σχημα (που παιρνει και πιο πολλες ψηφους) καταμετραται στα λοιπα και οχι στα εαακ,τι επρεπε να πω?

    Ετικετα,πολυ θα ηθελα να μπαινω πιο συχνα αλλα εχω και δουλειες,δεν καθομαι 22 ωρες τη μερα στο pc να τσακωνομαι στην πρωτη ευκαιρια με οπορτουνιστες και αντεπαναστατες και μετα να το παιζω εργατια και λαουτζικος.Παρ’ολ’αυτα,εχεις δικιο,προφανως και οταν μεσα σε δεκα χρονια εχουμε φτιαξει ποσα νεα σχηματα,εχουμε ανεβει ποσοστιαια σχεδον παντου (πλεον σταθερα 10% πανελλαδικα), εχουμε αυξηθει οργανωτικα,παιρνουμε σταθερα πολλαπλασιες συνελευσεις σε συλλογους (που πιο παλια ηταν μαυροι ακομα ακομα) μαλλον κανουμε μαλακια που δεν αναθεωρουμε κοσμοαντιληψη…μαλακια μας.

    Ισως φταιει η γραμμη παρ’ολ’αυτα…

  64. statistika Μαΐου 19, 2011 στις 8:21 μμ #

    Κάποια νούμερα μιλανε από μόνα τους.

    Το 2008 είναι η χρόνια ταβάνι για την ΠΚΣ. Ακόμα και αν κάποιος θεώρει ότι δεν γινόταν να συνεχιστεί η ανοδική πορεία αυτό που ακλούθησε δεν μπορεί να εξηγηθεί με όρους ρουσφετιού , ατομικής ψυχολογίας και ταξικής σύνθεσης κάποιων σχολών. Το θέμα είναι αν υπάρχει η δυνατότητα να αντιστραφεί αυτή η πορεία πρώτου η ΚΝΕ περιοριστεί σε έναν δευτερεύοντα ρόλο στο φοιτητικό κίνημα αδυνατοντας να κερδίσει φοιτητές και σπουδαστές με την πολιτική της . Είδη αποτυπώνεται ότι η φωνή της φτάνει σε κατά πολύ μικρότερη μάζα και συγκινεί όλο και λιγότερους.

    Εχουμε και λεμε:

    ψ.φ ΠΚΣ 2008 ψφ ΠΚΣ 2011 διαφ εγκυρα2008 εγκυρα2011 διαφ

    ΦΛΣ 1023 588 435 3263 2916 347
    ΠΑΝΤ 850 441 409 4676 4570 106
    ΠΑΠΕΙ 828 405 423 4742 4172 570
    ΓΕΩΠ 371 208 163 1469 1469 0

    ΣΥΝΟΛΑ 3072 1642 1430 14150 13127 1023

    Αντιστοιχη ειναι η εικονα σε παννελαδικο επιπεδο καθως και στα ΤΕΙ. Στα 3 χρονια εχουν χαθει χιλιαδες φοιτητες και σπουδαστες .

    ΥΓ Η κνε πρεπει να εκτιμησει με πολυ προσοχη τα αποτελεσματα και να βγαλει σωστα συμπερασματα κατι που δεν εγινε τις προηγουμενες 2 χρονιες.
    Δυστηχως ο σημερινος ριζοσπαστης δεν δειχνει τετοια διαθεση αντιθετα μας <> για την ανοδικη ταση της ΠΚΣ

  65. statistika Μαΐου 19, 2011 στις 8:30 μμ #

    τα ξανα στελνω με – γιατι τα κενα δεν τα κρατησε ?
    για να δουμε τωρα
    ——–ψ/φ—ψ/φ——————————-
    ——-2008—2011—-διαφ—εγκ08-εγκ11—-διαφ
    _______________________________________________
    ΦΛΣ—-1023—-588—-435—-3263—2916—-347
    ΠΑΝΤ— 850—-441—-409—-4676—4570—-106
    ΠΑΠΕΙ—828—-405—-423—-4742—4172—-570
    ΓΕΩΠ —371—-208—-163—-1469—1469——0
    _______________________________________________
    ΣΥΝΟΛΑ-3072—1642—1430—14150–13127—1023

  66. Αναυδος Μαΐου 19, 2011 στις 8:38 μμ #

    @Στατιστικα

    Είναι και δεν είναι έτσι όπως τα λες
    2008 με 2011 είναι 4 χρόνια συνεπώς το εκλογικό σώμα έχει αλλάξει κατά +70%. Δεν μιλάμε για τους ίδιους 3075 το 2008 και το 2011. Η συντριπτική τους πλειοψηφία έχει αποφοιτήσει.

    Η ερώτηση είναι οι ‘αντικαταστάτες’ τους είναι από τη Νίκαια ή από το Χολαργό (σχηματικά το λέω)

  67. Αναυδος Μαΐου 19, 2011 στις 8:50 μμ #

    Θα βάλω και μία άλλη παράμετρο στη συζήτηση. Ειδικά στους φοιτητές η εκτίμηση του ΚΚΕ για το σοσιαλισμό του 20ου αιώνα αλλά και για το Στάλιν έρχεται αντιμέτωπη με έναν εδραιωμένο αντικομμουνισμό και αντισοβιετισμό που δεν έχει καμία σχέση με αυτόν του ’70, ’80 και ’90. Αυτά που γράφονται σήμερα για την ΕΣΣΔ και το Στάλιν τις προηγούμενες δεκαετίες έβρισκαν στέγη μόνο σε λαθρόβια έντυπα του ακροδεξιού τύπου. Αρα η ιδεολογική αντιπαράθεση του ΜΑΣ στις σχολές γίνεται κάτω από πιο δύσκολες συνθήκες με μέτωπο και στην ιστορία απέναντι σε όλους (και ΕΑΑΚ, ΑΡΕΝ)

  68. Σεχτάρ ο Τρομερός Μαΐου 19, 2011 στις 9:35 μμ #

    Αναυδε (68)
    Μου το πήρες από το στόμα. Πράγματι το αποτέλεσμα κρίνεται σε σχέση και με τον στόχο που έχει θέσει κανείς. Δεν είναι εύκολο να γυρίσεις μέσα σε τρία χρόνια νοοτροπίες και πλάνες 50 χρόνων. Αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς. Καλύτερα τώρα οι δυσκολίες, παρά το ναυάγιο μετά από πέντε χρόνια. Η εποχή βοηθάει. Αν πριν από 25 χρόνια τόλμαγε το ΚΚΕ να πεί αυτά, που λέει τώρα (υποθέσεις επί χάρτου, λέμε τώρα), θα ψαχνότανε στο 2%….
    Η υπόλοιπη αριστερά, όπως συνήθως, διαλέγει τον δρόμο της προσαρμογής. Υστερα από ένα μπαράζ ψευτουπερεπαναστατικής λογοκοπίας και κινηματικού τυχοδιωκτισμού, ανακαλύπτουμε τις «μεταβατικές» φάσεις και την «ΕΛΕ»…. Φτηνοί στο αλεύρι και ακριβοί στα πίτουρα. Η, μετά από 15 χρόνια λιβανίσματος του εκσυγχρονισμού και της ΕΕ, το γυρνάμε στο τσάμικο του «κι εσύ δίκιο έχεις, κι ο άλλος δίκηο έχει…». Και, ω του θαύματος, ψήνεται η «αριστερή εναλλακτική λύση» για την ταχύτερη και ασφαλή ενσωμάτωση της κοινωνικής και πολιτικής αμφισβήτησης σε ανώδυνες ατραπούς. Εν όψει και μιας ενδεχόμενης οικουμενικής, να είναι έτοιμη και η «αμφισβήτησή της»…
    Προσωπική μου εμπειρία: Μεγάλο έλλειμμα προπαγάνδας αλλά και ιδεολογική «παθητικότητα» στον χώρο της κομμουνιστικής αριστεράς. Δεν αρκεί να «συμφωνούν» τα μέλη και οι οπαδοί. Πόσο μπορούν να υπερασπίσουν και να μεταδόσουν μαχητικά αυτά στα οποία συμφωνούν; Χρειάζεται περισσότερη ζωντάνια και πρωτοβουλία. Το ιδεολογικό οπλοστάσιο παραμένει ουσιαστικά αχρησιμοποίητο.
    Δεν έχω υπερβολικές αξιώσεις από το φοιτητικό κίνημα – εφεδρεία και όχι πρωτοπορία είναι.
    Δεν θα ήθελα να είναι εκλογικός «νικητής» κανένα αριστερό σχήμα ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, όπως εμφανίζεται σήμερα: Πράγματι η ΔΑΠ-ΠΑΣΠ το εκφράζει.
    Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι όλα πάνε καλά.

  69. statistika Μαΐου 19, 2011 στις 9:36 μμ #

    Είναι 3 ακαδημαϊκές χρονιές (2008-2009, 2009-2010, 2010-2011). Δες και τα ΤΕΙ:
    Στα ΤΕΙ λεκανοπέδιου το 2008 η ΠΚΣ είχε 3229 ψ/φ φέτος χάνει σχεδόν 400 με μια σχολή να απομένει (ΣΤΕΤΡΟΔ)
    Συνολικά φέτος έχει 1533ψ/φ που δείχνει ότι θα φτάσει μάξιμουμ 1600 άρα από το 2008 χάνει πάνω από 50% των ψ/φ.
    Η διακύμανση που λες δεν είναι τόσο μεγάλη αφενός γιατί έχουμε μειώση εισακτέων και αφετέρου γιατί είναι μειοψηφία αυτοί που τελειώνουν σε 4 χρόνια την σχολή τους.
    Αντικειμενικά το 2008 αφού είναι η καλύτερη χρόνια θα είχε άνοδο και στα πρώτα έτη τα όποια δεν έχουν αποφοιτήσει ακόμα. Δεν νομίζω πάντως ότι η ανανέωση είναι 70% ειδικά στους μεγάλους συλλόγους.
    Για τον τόπο διαμονής δεν ξέρω. Πάντως στους +110.000 νέους που ψ/φ πιστεύω ότι δεν χρειάζεσαι μεγεθυντικό φακό για να βρεις παιδιά της εργατικής τάξης.
    πχ ποσά παιδία μέσο αστικών στρωμάτων θα επέλεγαν σχόλες όπως είναι η ΣΤΕΦ , ΣΕΥΠ , ΣΤΕΓ, ΑΣΠΑΙΤΕ ? Οι οποιες έχουν τεραστία ανεργία , μη καθορισμένα δικαιώματα και χειρότερη θέση στην αγορά εργασίας .
    Αντίστοιχα νεκρά τμήματα υπάρχουν και σε πολλά ΑΕΙ .
    Εγώ πάντως η εικόνα που έχω είναι ότι παιδιά ανώτερων στρωμάτων που δεν πέρασαν σε κάποιο καλό ΑΕΙ πήραν εύκολα το δρόμο για τα ιδιωτικά κολλεγιά.

  70. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 19, 2011 στις 9:55 μμ #

    Αν θα δούμε τα αποτελέσματα ξεκομμένα από την συνολικότερη ταξική πάλη αλλά και την κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα και το δούμε σαν κάποια εσωτερική υπόθεση των φοιτητών «άλλαξε η σύνθεση», από πού «προέρχονται» η ότι φταίει ο «αντισταλινικός λόγος των άλλων παρατάξεων» και άλλες τέτοιες πίπες τότε είναι βέβαιο ότι τα συμπεράσματα που θα βγάλουμε θα είναι σαν αυτά του ριζοσπάστη που χεστηκε για το όποιο πολιτικό μήνυμα είχαν οι εκλογές.

    Η νεολαία και οι φοιτητές είναι ο ποιο ευαίσθητος παλμογράφος της ταξικής πάλης και αυτό που κατέγραψαν τα αποτέλεσμα είναι η αθλιότητα που διεξάγεται αυτή από το σύνολο της αριστεράς κοινοβουλευτικής και μη. Αν δηλαδή γινόταν εκλογές τι θα γινόταν? Άντε να έπαιρνε κανένα 1 % παραπάνω το ΚΚΕ που θα θριαμβολογούσε ότι δικαιώνεται η σεχταριστική του γραμμή Ο σύριζα στα ιδία που θα πανηγύριζε ότι μπήκε στην βουλή και το ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα πανηγύριζε που από το 0,22 Πήγε στο 0.50 ότι διπλασίασε της ψήφους του.
    Δυστυχώς το γεγονός ότι έχουν γΑμίσει την εργατική τάξη, ότι πέρασαν όλα τα μέτρα του μνημονίου ότι άμε για την επιβολή της σιδερένιας φτέρνας ΠΑΣΟΚ ΛΑΟΣ πρετεντερη ΝΔ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ με τον δική της ρολά φυσικά , ότι επαγγέλλονται απολύσεις στο δημόσιο και καμιά εργατική συλλογικότητα δεν έχεα εξάγγειλε ακόμα είναι τα τελευταίο πραγμα που απασχολεί την αριστερά όλων των εκφάνσεως της. « Καλύτερα πρώτος στο χωρίο παρά δεύτερος στην πόλη» Δεν έχουμε καταλάβει ότι ο Κοσμάς έχει αρχίσει και φοβάσαι πραγματικά και ο Φοίβος φερνή συντηρητισμέ και φασισμό και απάχη.

    Συνεπώς Όσο το ΚΚΕ κρατά αυτή την στάση δεν θα καρπώνεται τίποτα από την οργή και την αγανάκτηση , αντίθετα θα χάνει το ιδία ίσχυε και για τους άλλοις. Πχ Σύριζα έσο κρατά αυτή την γραμμή γλίτσα για το θύμα τηςΕ Ε. και του σοσιαλισμοί με ελευθερία και δημοκρατία καλύτερο καπιταλισμό δηλαδή τα ίδια σκατΑ είναι και αυτός, και όσο το ΑΝΤΑΡΣΥΑ Φαντασιώνεται αντικαπιταλιστικές επαναστάσεις και δεν παίρνει τολμηρές πρωτοβουλίες για την κοινή δράση ΒΆΖΟΝΤΑΣ καμιά εικοσαριά προαπαιτούμενα τότε θα χάσει ότι κέρδισε στις περιφερειακές.

    Το ιδία λέει και ο Μαυρουδεας
    Βασικός υπαίτιος γι’ αυτό είναι η ελληνική Αριστερά και φυσικά όχι το υποταγμένο και καθεστωτικό τμήμα της (από αυτό δεν μπορεί να περιμένει κανείς τίποτα) αλλά το τμήμα της εκείνο που επιμένει ακόμη στην κόκκινη προοπτική. Η στρατηγική και τακτική αφασία του τελευταίου, η ανυπαρξία μίας σύγχρονης λενινιστικής στρατηγικής και η υποκατάσταση της από θρησκευτικές αντιπαραθέσεις «μεσαιωνικών καλογήρων» οδηγεί στην παραίτηση και στην ήττα το εργατικό και το λαϊκό κίνημα. Εάν η κατάσταση αυτή δεν ανατραπεί τότε το μέλλον προδιαγράφεται ακόμη πιο μαύρο για τον λαό μας.

    Η ΤΟΥ ΠΠ
    Το συμπέρασμα βγαίνει, νομίζουμε, αβίαστα: Η ηγεσία του ΚΚΕ είτε αποκλείει κάθε πολιτική συμμαχία, βαυκαλιζόμενη ότι μόνο το ΚΚΕ μπορεί να εκφράσει την πλατιά «κοινωνική συμμαχία» που υποτίθεται ότι επιδιώκει, είτε, στην πιο ελαστική εκδοχή της, θα μπορούσε να έρθει σε πολιτική συμμαχία με ρεφορμιστές που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ ή άλλους αστικούς χώρους, επ’ ουδενί όμως με άλλους αριστερούς, οι οποίοι κατατάσσονται συλλήβδην στον «οπορτουνισμό». Ο χειρότερος εχθρός είναι ο πιο κοντινός μας αριστερός γιατί είναι αυτός που μιλάει τη γλώσσα του κόσμου μας και αμφισβητεί το φέουδό μας. Τώρα, τι σχέση έχει αυτή η γραφειοκρατική, ιδιοκτησιακή λογική με τη θεωρία και την πρακτική του λενινισμού (η ιστορία του οποίου ήταν μια διαρκής πορεία συμμαχιών και ρήξεων με τους οπορτουνιστές και όχι διοικητικής εξαφάνισής τους) είναι κάτι που τα μέλη και οι οπαδοί του ΚΚΕ μπορούν να κρίνουν.

    ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ

    Σήμερα, βάζει και πάλι το άλογο πίσω από το κάρο, αλλά υπό το πρίσμα ενός αριστεροδέξιου σεχταρισμού: Πρώτα επιλέγω ότι θα πάω με τον.. εαυτό μου (συγγνώμη, και με το ΠΑΜΕ, το ΜΑΣ, την ΕΕΔΥΕ κλπ) και ύστερα καθορίζω μια γραμμή μέγιστου κοινού διαιρέτη για να βγάλω έξω με το ζόρι όλους τους «οπορτουνιστές», αδιάφορα από τις αγωνίες των εργαζόμενων στρωμάτων και τις πραγματικές ανάγκες της ταξικής πάλης. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ηγεσία του ΚΚΕ έχει εγκαταλείψει σιωπηρά τη θέση της για έξοδο από την ευρωζώνη και την ίδια την Ε.Ε. – τη στιγμή μάλιστα που αυτή η θέση, λόγω της κρίσης και των ραγδαίων εξελίξεων, αρχίζει να κερδίζει μαζικά έδαφος στη συνείδηση των μαζών, έστω κι αν απέχει από το να είναι πλειοψηφική- για να μην υπάρχουν «συγχύσεις» με δυνάμεις όπως το ΝΑΡ ή ένα μειοψηφικό τμήμα του ΣΥΝ, το οποίο τελευταία αναπτύσσει αντι-ΕΕ λόγο. Αντί, δηλαδή, να θεωρεί δικαιωμένη την πάγια αντι-ΕΕ γραμμή της και να διεκδικεί με αυτοπεποίθηση την ηγεμονία σε ένα ευρύτερο, λαϊκό μέτωπο, η ηγεσία του ΚΚΕ κλείνεται στον εαυτό της σαν στρείδι, φοβούμενη ότι ο κόσμος της θα «κολλήσει» καμιά επικίνδυνη αρρώστια αν συγχρωτισθεί με άλλα ριζοσπαστικά, αντι-Ε.Ε. ρεύματA

    νομιζω οτι τα παραπανω ας τα διαβασουμε με ενα αλλο ματι. Αν μη τι αλλο αυτο που χρειαζεται σημερα το κινημα ειναι οταν θα γινει η εκρηξη που θα γινει μην εχετε καμια αυταπατη θα παει προς τα αριστερά η θα εκφυλιστει σε ενα ελλαδικό λοτζ ατζελες.

  71. a8lios Μαΐου 19, 2011 στις 10:36 μμ #

    εν έτει 2008
    http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=13/4/2008&id=9581&pageNo=17&direction=-1

  72. Αναυδος Μαΐου 19, 2011 στις 10:49 μμ #

    Μίχο

    ελεος με τον παπαρολογο και στρεψία ΠΠ .. το ΚΚΕ εχει σιωπηρα εγκαταλειψει τη θεση του για εξοδο απο την Ευρωζωνη κλπ ψευτιες και διαστρεβλωσεις. Ανοιξε λίγο τα μάτια σου και άσε τα σιροπιαστά περι ελληνικής αριστεράς και άλλες ρεφορμιστικές αηδίες και αυταπάτες.

    http://www.rizospastis.gr/story.do?id=6094057&textCriteriaClause=%2B%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%94%CE%95%CE%A3%CE%9C%CE%95%CE%A5%CE%A3%CE%97+%2B%CE%91%CE%A0%CE%9F+%2B%CE%A4%CE%97%CE%9D+%2B%CE%95%CE%95

  73. λαθραναγνώστης Μαΐου 19, 2011 στις 10:59 μμ #

    Άναυδος @ 73,
    Ρε Άναυδε, όσο κι αν προσπαθείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, μερικοί, ελέφαντα θα σε βλέπουν.

  74. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 19, 2011 στις 11:33 μμ #

    Σιωπηρα λεει οπερ σημαινει οτι μπορει να υπαρχει στα κομματικα ντοκουμεντα αλλα δεν προβαλεται. Ριξε μια ματια στις τελευταιες ανακοινωσεις του ΠΑΜΕ και θα καταλαβεις. Ο ΠΠ δεν λεει μαλακιες και ανακριβειες για να δινει περιθωρια στον καθε ανεγκεφαλο να του τη πει. Για ριξε μια ματια λαθρα που βιαστηκες να συμφωνησεις, απο τον γεναρη και δωθε

    χαιρετισματα μαγκες. «Ραντεβου στα γουναραδικα» να δουμε ποιος θα σοροπιαζει τοτε.

  75. Y Μαΐου 19, 2011 στις 11:55 μμ #

    Αναυδε 63
    Μάλιστα. Ο Ρούσης έριξε το ποσοστό της ΠΚΣ. Μπράβο ρε φίλε. Είσαι μεγάλος αναλυτής τελικά.

    »τέτοια αποτελέσματα δεν δείχνουν παρά το γεγονός ότι οι φοιτητές ανήκουν κατά πλειοψηφία στα ανώτερα στρώματα αυτής της κοινωνίας»
    Ναι μόνο αυτό δείχνουν. Δεν είναι οι ΠΚΣίτες ανάξιοι εραστές, είναι οι ΠΚΣίτισες ανοργασμικές.

    Αυτό που μάλλον βγάζεις εμπειρικά και μπακαλίστικα θα χρειαζόταν προσεκτική έρευνα πριν το πεις. Μεγάλο μέρος των φοιτητών έρχεται ακόμα από την εργατική τάξη. Σε κάθε περίπτωση είναι τρελο στρίψιμο δια του αρραβώνος το να τα χρεώνεις όλα εκεί.

    Ο Στατιστικάς σου δίνει κάποια συγκεκριμένα κριτήρια, εσύ κάνεις απολογητική. Ότι να ‘ναι στο πόδι για να μας πεις ότι η πτώση δεν έχει πολιτικούς λόγους. Τα ίδια και ο Ηλίας. »Πέφτουμε επειδή είμαστε γαμάτοι. Τα λέμε τόσο σωστά που κανένας δε τα πιάνει. yeah.» »Οι ΕΑΑΚίτες δε κατάφεραν να ανέβουν παρ’όλη την ΕΛΕ. Συντετριμένος ο Λαπαβίτσας από την πτώση των ΕΑΑΚ.»

    O Mίχος είναι σιροπιαστός. Όλοι οι αριστεροδεξιοί οι οπορτουνιστές είναι και λίγο φλώροι. Ενώ εμείς είμαστε σκληροί άντρακλες κομμουνισταράδες, άσοι στην απολογητική. Όποιος βάζει προβληματισμούς μάλλον είναι πολύ softy.

    Αντώνη αν τυχαίνει και διαβάσεις αυτές τις γραμμές θυμήσου πόσα χρόνια πριν σου μιλούσα για την οροφή που περιγράφει ο στατιστικάκιας. Και μάλιστα ότι τότε εγώ σου έλεγα ότι θα φτάσει και μέχρι 20% η ΠΚΣ και μετά θα αρχίσει η πτώση.

  76. mariori Μαΐου 20, 2011 στις 12:03 πμ #

    Στους χμ ας αποφασίσουν τι θέλουν οι σύμμαχοι μεταξύ τους. Με ποιους μετρούν και με ποιους όχι.Οι ίδιοι τα έλεγαν χθες. Και στους μηχανολογους πάτρας βάζει το σχήμα με τις πολλές ψήφους. Τι θέλει να πετύχει άραγε εκεί?
    Κατά τ άλλα θα συμφωνήσω με τον prop στα συμπεράσματα γενικά. Στην αθήνα η πτώση ήταν αναμενόμενη για τους παροικούντες την ιερουσαλήμ. Στα υπόλοιπα τα αποτελέσματα δεν είναι άσχημα εώς και θετικά (πχ πάτρα και αρκετές σχολές θεσ/νικη). Άρα δεν είναι θέμα ότι γενικά η κνε δεν μπορεί να παρέμβει σε φοιτητές.
    Στα τει είναι ανησυχητική η πτώση αλλά εκεί λόγω πολύ υψηλότερου ποσοστού δικομματισμού και λόγω του ότι πάρα πολλοί φοιτητές εργάζονται (ακόμα και σε σχέση με πριν 3 χρόνια) είναι πιο δύσκολο να αλλάξεις συσχετισμούς. Ας πούμε στη στεφ πειραιά έγιναν κινητοποιήσεις και συνελεύσεις με μπροστάρη το ΜΑΣ αλλά αυτό δε φάνηκε.
    Τα εαακ είναι στάσιμα εξαιτίας κυρίως νέων σχημάτων που έχουν. Αυτό φυσικά είναι πολύ θετικό για αυτούς αλλά από την άλλη επίσης πέφτουν σε μια σειρά μεγάλες σχολές (που έχουν και παραδοσιακά σχήματα φλσ,γπα, πάτρα κλπ).
    Αλλά τι να συζητάμε όταν σαρώνει παντού η δαπ… Ακόμα και στα σωματεία ,με τα ελάχιστα βήματα που έχουν γίνει, πέφτουν και οι δύο, δεν υπάρχει αυτή η ανταλλαγή.

  77. mariori Μαΐου 20, 2011 στις 12:23 πμ #

    Και να μην ξεχάσω το πολύ καλό αποτέλεσμα στο πολυτεχνείο κρήτης για το μασ με ρεκόρ. Το δεύτερο μαγαζάκι μου 🙂

  78. Red Label Μαΐου 20, 2011 στις 12:37 πμ #

    αυτό θα έλεγα κ γω ρε Μαριορή!αυτό που παρατήρησα από φέτος είναι πως σταθερά η ΔΑΠ έχει μεγάλη δύναμη από τη διάσπαση κ μετά που πέρσυ με την άνοδο της ΠΑΣΠ κλονίστηκε αλλά οι φοιτητές είναι ακόμα σε ένα προγενέστερο συνδικαλιστικά στάδιο από τους εργαζόμενους!θα αλλάξουν τα πράματα!αρκεί να είναι όσο πιο νωρίς γίνεται!κ στην αρχή αυτό που είπα είναι ότι το ανησυχητικό είναι πως οι φοιτητές ΔΕΝ βρίσκουν τη διέξοδο στη μαζικοποίηση των συλλογικών διαδικασιών!έστω κ αν αυτές είναι εκφυλισμένες κ η δομή του φοιτητικού κινήματος ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ κ έχουν δίκιο ως προς αυτό!

    Μίχο άσε τα ψόφια περί σεχταρισμού του ΚΚΕ!πιο μεγάλη σέχτα επαναστατών από ΝΑΡ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν υπάρχει!αν τα ΕΑΑΚ δεν είχαν νέα σχήματα(που κ αυτά αμφίβολο είναι αν θα παραμείνουν σταθερά)δεν θα είχαν αυτή τη στασιμότητα!όσο λοιπόν λάθος γραμμή έχει το ΚΚΕ που δεν ανεβαίνει έχουν κ τα ΕΑΑΚ που είναι όλη μέρα στα παζάρια με την ΑΡΕΝ κ δεν ξέρεις ποιος ανήκει από δω κ ποιος από κει κ δεν ανεβαίνουν ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑΣΙΜΑ!

  79. βουρνούκιος Μαΐου 20, 2011 στις 1:13 πμ #

    Κρίμα….

    Καμμία σοβαρή ανάλυση για τα αποτελεσματα…

    Ειδικά ο σεχτάρ ο τρομερός είναι εκτός τόπου και χρόνου το ίδιο και ο αναυδος και ο ρεντ. Εντελώς!

    1. Οταν μετά από 1 χρόνο μνημόνιο, με ραγδαία πτώση του βιοτικού επιπεδου, με κατάρρευση των ιδεολογημάτων της καλής ΕΕ, της αιώνιας αναπτυξης και των παχιών αγελάδων η ΠΚΣ έχει πτώση 1% σε ΑΕΙ και 1,5% στα -πολύ πιο εργατικά- ΤΕΙ υπάρχει θέμα!

    2. Όταν η πτώση της ΠΚΣ επί 3 συναπτά έτη φτάνει στο 2-2,5% στα ΑΕΙ και 2,5-3% στα ΤΕΙ και η απαντηση είναι πως «είναι δύσκολοι οι καιροί», ή το πιο γραφικό και επικίνδυνο «κάλλιο τώρα η πτώση παρά μετά από 5 χρόνια» (και που ξέρεις σεχτάρ πως μετά από 5 χρόνια δεν θαχεις εκλογικό ναυαγιο;;) τότε η πολιτική ανικανότητα εξξήγησης και ανάλυσης χτυπά κόκκινο!

    Αρνούμαι ως μέλος του ΝΑΡ να υιοθετήσω για τα ποσοστά της ΕΑΑΚ σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, το ίδιο μοντέλο άχρηστης και επικίνδυνης «αναλυσης» που υιοθετούν συναγωνιστές του ΚΚΕ για τα του οικου τους! Η εθελοτυφλία τους είναι ανάλογη -δυστυχώς- με την αγωνιστική στάση πολλών εξ αυτών στο κίνημα!!! Τόσο μεγάλη -μα και τόσο ολέθρια….

    Εχουμε και λέμε λοιπόν:

    1. Η στασιμότητα της ΕΑΑΚ σε ΑΕΙ (10%) και ΤΕΙ (συν το 1,8% που έχει στα ΤΕΙ και που είναι μικρό ποσοστό ούτως ή άλλως) δείχνει από τη μια το θετικό πως κατορθώθηκε -και κατοχυρώθηκε μια σοβαρή παρουσία- λόγω της εμφάνισης της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ως αναγνωρίσιμου και σχετικά μαζικού μετώπου της αντικαπιταλιστικής Αριστεράς συνολικά στην ελληνική κοινωνία, όπως και λόγω της πιο ολοκληρωμένης γραμμής και αντίληψης (σε σχέση με την ΠΚΣ και την ΑΡΕΝ) που έχει για την περίοδο που δυανύουμε!!

    2. Η στασιμότητα όμως της ΕΑΑΚ σε ΑΕΙ/ΤΕΙ έχει και την σοβαρή αρνητική πλευρά της! Δεν μπόρεσε να διεμβολίσει τον φοιτητόκοσμο ΠΑΣΠ/ΔΑΠ που είδικά στα ΤΕΙ ΔΕΝ έχει καμμία σχεση με ταξικά βολεμένους φοιτητές!!! Αυτό δείχνει αναγλυφα και τα όρια που έχει η ΕΑΑΚ τόσο στα ΑΕΙ όσο και τα ΤΕΙ! Συνεπώς: Ο πολιτικός λόγος και η πράξη της ΕΑΑΚ χρειάζεται να αποκτήσουν βαθύτερη γείωση με τα καθημερινά προβλήματα των φοιτητών και των σπουδαστών στην κατεύθυνση του μετώπου παιδείας/εργασίας/δημοκρατίας και -ταυτόχρονα- να αποκτήσουν βαθύτερο αξιακό/οραματικό περιεχόμενο!

    Η ΕΑΑΚ πρέπει να εντείνει την προσπάθεια κοινής δράσης με την ΠΚΣ και την ΑΡΕΝ πάνω στη γραμμή του μετώπου Παιδείας-Εργασίας-Δημοκρατίας για την απόκρουση της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και του μνημονίου στις σχολές. Βασισμένη πάνω στην αντίληψη του οργανωτικά ΕΝΙΑΙΟΥ ΙΣΤΟΥ του φοιτητικού κινήματος! Πράγμα που σημαίνει 1 σχολή, 1 φοιτητικός σύλλογος.

    Σε αυτή την κατεύθυνση πιστεύω πρέπει να κινηθεί η ΝΚΑ και η ΕΑΑΚ.

  80. prop-agit Μαΐου 20, 2011 στις 2:06 πμ #

    Παύλο και Υ: την άποψη του ΚΚΕ να τη δεις στο Ρίζο και όχι στο γκράνμα σε παρακαλώ.
    Η ταξική διάρθρωση των ΑΕΙ έχει αλλάξει προς το χειρότερο, αλλά όχι όσο ριζικά παρουσιάζουν κάποιοι συναγωνιστές εδώ.
    Η ρίζα του κακού είναι πολυπαραγοντική. Εκτός κι αν μηδενίζουμε παράγοντες όπως το ρουσφέτι, ο αντικομμουνισμός, το περιεχόμενο σπουδών του αστικού παν/μιου, η αύξηση των εργαζόμενων φοιτητών με ότι αυτό συνεπάγεται, η αισθητή πτώση του μαθητικού κινήματος.

    Θα πιάσω μόνο μπακαλίστικα τα 2 τελευταία.
    Έχω φίλη μου οπαδό μας που σπουδάζει στο Παντειο. Κάνει την πρακτική της και παρόλο που ήθελε δεν μπορούσε να αφήσει τη δουλειά για να ψηφίσει. Εδώ δεν γράφονται στα συνδικάτα τους που είναι βιοτικό το ζήτημα της οικονομικής πάλης, θα ψηφίσουν στο σύλλογό τους..

    Για το μαθητικό κίνημα εσύ ειδικά Υ θα με καταλάβεις πολύ καλά γιατί είσαι κι εσυ σαν κι εμένα της «κερδισμένης γενιάς» του Αρσένη. Το φοιτητικό κίνημα για χρόνια «εκταμίευε» από αυτή τη γενιά και ιδιαίτερα η ΚΝΕ! Το 2008 ακόμα και οι τελευταίοι αυτής της γενιάς (πχ εγώ που το 98 ήμουν 3η Γυμνασίου) είχαν πάρει πτυχίο ή ήταν στο 6ο-7ο έτος.. Άλλο να σου έρχεται το Σεπτέμβρη ένας πανικός από μαθητές συντρόφους πρωτοετείς, κι άλλο να τους ψάχνεις σαν ψύλλους στα άχυρα. Και πίστεψέ με έχω ζήσει και τις 2 φάσεις..
    Σήμερα φοιτητές είναι η γενιά του Δεκέμβρη, τον οποίο εκθειάζεις συχνά, ο οποίος όμως ιδεολογικά ήταν τελείως ρευστός και πλαδαρός κατ’εμέ ως προς την παρέμβαση της so called «αριστεράς» σε σχέση με το κίνημα του Αρσένη που είχε δομές Συντονιστικά και διαπάλη (Θυμάμαι φιλοσυνασπισμένος ων τότε πχ να πλακώνονται μεγαλύτεροι απο μένα Κνίτες τότε με α/συνεχιστές, εντός του συντονιστικού σχολείων αθηνών). Όπως πλαδαρές ήταν και οι φετινές εκλογές.. Έκανα μια βόλτα απο 2 σχολές και παιδιά ειλικρινά δεν έχω δει κάτι πιο άνευρο σαν κλίμα σε φοιτητικό χώρο. Κάμια σχέση ακόμα και με την τόσο κοντινή γενιά μου..

    Καλά εσύ κυρ Μίχο στο 71 παραληρείς.
    Ένας λόγος που εκτιμάω τους ΚΚΕδες της ηλικίας σου και δε το βλέπω διόλου σε σένα, είναι ο επαναστατικός οπτιμισμός τους. Φτάνει πια αυτή η κλάψα και η ηττοπάθεια, φοιτητο-εκλογές είχαμε, όχι κάτι σοβαρότερο, όχι κάτι φαιδρότερο.

  81. kollaps Μαΐου 20, 2011 στις 3:07 πμ #

    Για να επιστρέψω στο πρότερο χαλαρό κλίμα, σκηνικό απ’την χθεσινή καταμέτρηση:

    «Νάτα νάτα, τα Μπόινγκ στο Μανχάταν/11 Σεπτέμβρη κάθε μέρα νάταν»

    Και γουρούνα να σκάει τραυματίζοντας ΔΑΠίτη. Μεγάλες συγκινήσεις =)

  82. Αναυδος Μαΐου 20, 2011 στις 7:39 πμ #

    @Y
    Αφήνω την επιφανειακή κριτική σου κατά μέρος και απλά επαναλαμβάνω κάτι που περισσότερο έχει να κάνει με τα μαθηματικά και λιγότερο με τις υποκειμενικές επιστήμες. Ο εκλογικός πληθυσμός του 2008 διαφέρει κατά περίπου 70% από τον εκλογικό πληθυσμό του 2011. Αυτό δεν αλλάζει που να χτυπιέσε κάτω.

    Η επίθεση στο ΜΑΣ εντός και εκτός πανεπιστημίων για δήθεν διάσπαση συλλόγων κλπ σίγουρα έχει κάποια επίδραση αλλιώς ο φίλος σου δεν θα έγραφε στην Ε αλλά στον Φίλαθλο. Θες να το προσπεράσεις δικαίωμα σου

    @Βουρνούκιε
    Οι εισακτέοι στα ΤΕΙ σίγουρα τείνουν να ανήκουν σε πιο φτωχά στρώματα αλλά οι πραγματικά φοιτούντες ειδικά στα ΤΕΙ επαρχίας λογικά έχουν κάποιο οικ. εισόδημα που τους επιτρέπει την ‘πολυτέλεια’ της εσωτερικής ξενιτιάς. Το ίδιο πιθανολογώ και για τα επαρχιακά ΑΕΙ.

    Επίσης παρόλες τις κλάψες όλων των ναρο-εαακιτών
    Δεν πάνε ούτε 6 μήνες που στις περιφερειακές εκλογές το ΚΚΕ (αλλά και η Ανταρσύα) κατέγραψε σημαντική άνοδο σε ποσοστά και ψήφους. Ούτε και τότε ήταν ‘ενωμένοι’ αλλά δεν τιμωρήθηκαν από τον λαό. Η αντανάκλαση αυτού του αποτελέσματος δεν φάνηκε στις φετινές φοιτητικές εκλογές. Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα (μαζί με τα υψηλά ποσοστά ΔΑΠ-ΠΑΣΠ) ότι τα πιο εύπορα στρώματα της κοινωνίας εκπροσωπούνται με μεγαλύτερο ποσοστό στον φοιτητικό πληθυσμό. Τόσο απλά.

    Για τις παπαριές περί σιωπηρών κλπ του Μίχου και του ΠΠ απλώς είναι κατάντια η αδυναμία αντιπαράθεσης με το ΚΚΕ να καταλήγει σε διαστρέβλωση των θέσεων του. Το ίδιο έκαναν και με το ΜΑΣ κλπ.

  83. Red Label Μαΐου 20, 2011 στις 8:45 πμ #

    παιδιά επειδή εγώ φοιτητής δεν είμαι πλέον έχω να πω πως όταν βρεθεί από την ΚΝΕ η κατάλληλη συνταγή να καταξιωθεί το ΜΑΣ ως φορέας αγωνιστικών διαδικασιών μέσα στις σχολές τότε θα ρθουν κ τα; εκλογικά αποτελέσματα.δεν είναι ζήτημα γραμμής η εδώ κ 3 χρόνια πτώση της ΠΚΣ.γιατί κ πριν 3 χρόνια το ΚΚΕ δεν είχε άλλη γραμμή κ τότε δεν υπήρχε κ το ΜΑΣ που είναι πολύ πιο συγκροτημένος πόλος αγώνα από τα ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΑ ΑΕΙ-ΤΕΙ κ έχουν λήξει κάποια ζητήματατου προσανατολισμού κ του αγώνα γενικότερα!

  84. ασοεε Μαΐου 20, 2011 στις 9:37 πμ #

    Μήπως ξέρει κάποιος αποτέλεσμα από ΑΣΟΕΕ ?

  85. βουρνούκιος Μαΐου 20, 2011 στις 11:32 πμ #

    Οποιος δεν μπορεί να αναλύσει τα αίτια της τριχρονης -και παραπάνω- πτώσης του σε ΑΕΙ/ΤΕΙ και τα αναγει όλα στον βρωμερο αντίπαλο (που δουλειά του είναι να σε αντιμάχεται αλλιώς δεν θαταν αντίπαλος) και δεν βλέπει πως στραβα αρμενίζει και πως σαν κόμμα είναι θεωρητικά. αξιακά και πολιτικά ανεπαρκής, ε, τότες θα τού ρθουν χειρότερα.

    Να ναι βέβαιος για αυτό…

    Σαν μελος του ΝΑΡ, ακριβώς για να μην ακολουθησω τον στρουθοκαμηλισμό πολλών ΚΚΕδων εδώ μέσα, είπα μερικά πραγματα ως κριτική του τι πρέπει να αλλάξει, να βαθύνει, για την ΕΑΑΚ σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.

  86. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 20, 2011 στις 11:34 πμ #

    prop-agit
    Οι λόγοι που επικαλείσαι και που σίγουρα διαμορφώνουν συνειδήσεις δεν υπήρχαν και στο παρελθόν.? Δεν υπήρχε αντικομουνισμός, δεν υπήρχε ρουσφέτι? Αυτά πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Όμως εξετάζοντας το αποτέλεσμα σε συνδυασμό με την συνολικότερη κατάσταση αλλά και την απουσία του Φ.Κ από τους αγώνες και το κίνημα αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν κάποια πράγματα που όσο και να προσπαθείς να τα υποβαθμίσεις, το καταλαβαίνεις και εσύ και όλοι μας ότι η περίοδος αυτή δεν είναι ίδια με την περίοδο πριν δυο χρόνια που τότε δικαιολογημένα θα έλεγες «έλα μωρέ φοιτητικές εκλογές είναι»

    Και φυσικά άλλος ο επαναστατικός οπτιμισμός της γενιάς μου που όσοι από εμάς, 35 χρόνια τώρα συνεχίζουμε όπως σαν και την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε, και άλλο το «τρία πουλάκια κάθονται»
    Για δες λίγο γύρω σου. Κάθε οικογένεια έχει και έναν άνεργο κάποιες και δύο, εξαγγέλλονται απολύσεις στο δημόσιο και το κίνημα δεν αντιδρά. Και τόσα άλλα που τα γνωρίζεις σίγουρα. Πως αντιδρούμε σε όλα αυτά? Για δες πως είναι η κατάσταση στην αριστερά στο εργατικό κίνημα? Σε απασχολεί για παράδειγμα ότι κανένας αγώνας δεν νίκησε? Σε απασχολεί ότι θα υποθηκευτεί το μέλλον των παιδιών σου αν έχεις η όταν θα αποκτήσεις, αφού για τουλάχιστον είκοσι χρόνια οη εργατική τάξη θα ζει μέσα στην ανέχεια και την φτώχεια, ότι θαχουμε αργεντινοποιηση? Τι λες για την εκτίμηση του Μαυρουδέα «η ανυπαρξία μίας σύγχρονης λενινιστικής στρατηγικής και η υποκατάσταση της από θρησκευτικές αντιπαραθέσεις «μεσαιωνικών καλογήρων» οδηγεί στην παραίτηση και στην ήττα το εργατικό και το λαϊκό κίνημα» Του λείπει και αυτού ο επαναστατικός οπτιμισμός? Εσένα αυτή η κατάσταση σε κάνει αισιόδοξο ? Μπορεί και να σε κάνει δεν λέω, πιστεύοντας ότι δια της χειροτερεύσεως θα επισπευτούν οι διαδικασίες ταξικής συνειδητοποίησης, αν το πιστεύεις πράγματι πλανάσαι πλανών οικτρά.
    Για φαντάσου να είχαν κοινή δράση στο εργατικό κίνημα όλες οι δυνάμεις που θέλουν να αντισταθούν και να ανατρέψουν αυτή την κατάσταση. Θαχε κέρδος η εργατική τάξη άλλα και το ίδιο του ΚΚΕ? Θα άνοιγε ο δρόμος ακόμα και για τις στρατηγικές του επιδιώξεις?

    Άναυδε
    Είναι σίγουρο ότι εχτες το βράδυ όταν σου είπα για βρες μου ένα κείμενο του ΠΑΜΕ που να βάζει το ζήτημα την εξόδου από την ΕΕ, είναι σίγουρο ότι θα ξενύχτισες για να βρώση. Προφανώς δεν βρήκες και επειδή είσαι γνωστός στρεψόδικος κάνεις αφορισμούς. Επειδή μάλλον δεν πρέπει να έχεις σχέση με το συνδικαλιστικό κίνημα οι σύντροφοι σου γνωρίζουν ότι ένα πεδίο αντιπαράθεσης για παράδειγμα στην εκπαίδευση με τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ είναι αν στα αιτήματα πρέπει να μπαίνει «ανατροπή του μνημονίου» έξω το ΔΝΤ η ΕΕ κλπ. Εσείς λέτε ότι αυτά είναι αυταπάτες και ότι σημασία έχει να ανατραπεί ο καπιταλισμός. Μην ζορίζεσαι τόσο λοιπόν, μπορεί στα κομματικά ντοκουμέντα να αναφέρεται άλλα δεν το βάζετε στο κίνημα. Εμείς για παραδείγματα στο μπλοκ του συντονισμού φωνάζουμε «εμπρός λαέ εξω από την ΕΕ». Το ΠΑΜΕ έχει τέτοιο σύνθημα?

  87. Αναυδος Μαΐου 20, 2011 στις 1:11 μμ #

    @Μιχο

    Με απογοητεύεις, μία επίσκεψη στη σελίδα του ΠΑΜΕ θα σου έδινε την ευκαιρία να ενημερωθεις για τις απορίες σου αλλά και να πειστείς για τις ψευτιές του ΠΠ. συνεχίζεις γεροντικό πείσμα ή άννοια εσύ επιλέγεις

    να σε βγάλω από τον κόπο

    http://www.pamehellas.gr/fullstory.php?lang=1&wid=1325

  88. kolokotronis Μαΐου 20, 2011 στις 3:16 μμ #

    Πάντως, σε καθαρά εκλογικό επίπεδο,
    που βεβαίως δεν είναι το σημαντικότερο,
    από τη σύγκριση δύο εποχών:

    -Βουλευτικές 1981: ΚΚΕ 10,9%
    -Φοιτητικές 1981: Πσκ 33%

    -Περιφερειακές 2011: ΚΚΕ 10,9%
    -Φοιτητικές 2011: Πκσ 14%

    προσωπικά, προτιμώ το δεύτερο,
    δείχνει σαφώς καλύτερη ταξική σύνθεση του ΚΚΕ
    (και συγγνώμη κιόλας από τους φοιτητές της παρέας!)

  89. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 20, 2011 στις 3:44 μμ #

    Εισαι και πονηρουλης. Απο τον Σεπτεβρη του 10 μεχρι σημερα εχει κυλισει πολυ νερο στο αυλακι. δες την ανακοινωσεις σε μεγαλες εκδηλωσεις απεργιες πρωτομαγια κλπ εγω αρχικα σου ειπα απο τον γεναρη και δωθε.

  90. Αναυδος Μαΐου 20, 2011 στις 3:58 μμ #

    Μπορει και να εχεις δίκιο γιατί τη Δευτέρα από τις 10πμ ως τις 18:15μμ ουτε ο 902 είχε αναφορά για έξοδο από την ΕΕ.

  91. λαθραναγνώστης Μαΐου 20, 2011 στις 6:07 μμ #

    Κυριακή κοντή γιορτή!
    Με αγωνία περιμένω το άρθρο του Ρούση στην «Ε».

  92. Red Label Μαΐου 21, 2011 στις 10:23 πμ #

    Λάκη!τι σου χω?κ φέτος τα ΕΑΑΚ δε μείναν στάσιμα!τσίμπισαν κάτι τι σε κουκιά αλλά είναι πάλι κάτω από 10%!
    μήπως φταίει η γραμμή?με τόσο αντικομμουνισμό να μην παίρνετε κόσμο από το ΚΚΕ σε έναν χώρο που σας ευνοούν τα πάντα?μήπως φταίει η γραμμή?

  93. statistika Μαΐου 21, 2011 στις 3:33 μμ #

    Στο παρακάτω link υπάρχουν κάποια συγκριτικά αποτελέσματα των φοιτητικών-σπουδαστίκωνεκλογών 2008-2011 το link περιέχει :

    1)ΑΕΙ συγκεντρωτικό Ελλάδας και μεγάλων πόλεων ΑΕΙ 2008-2011

    2)ΑΕΙ μεγάλες σχολές Αθήνας 2008-2011

    3)ΤΕΙ συγκριτικά 2008-2011

    https://rapidshare.com/files/3206745590/2008-2011.rar

    Το βρήκα εδώ.
    http://www.blogger.com/comment.g?blogID=81787152277490965&postID=410920752150774542

  94. βουρνούκιος Μαΐου 21, 2011 στις 9:13 μμ #

    ρεντ: Εκτίθεσαι!

    Με τον νηπιακό τρόπο σκέψης που έχεις, εκθέτεις όμως και τον κομμουνισμό, αφού επιμένεις ακόμα να αυτοονομάζεσαι «κομμουνιστής»…

    Ο τρόπος σκέψης σου είναι χουλιγκάνικος, οπαδίστικος και γενικά απαλευτος…

    Φιλικά στο λέω, ντροπιάζεις τον κομμουνισμό με τα καμώματά σου…

  95. Red Label Μαΐου 21, 2011 στις 9:20 μμ #

    μιλάω έτσι γενικά μόνο σε όποιον έτσι αντιλαμβάνεται τα πράγματα κ δε θέλει να υποβάλλει τη σκέψη του στη βάσανο του διαλόγου κ της διαπάλης κ αρχίζει την καφρίλα!τώρα για το τι είμαι κ το τι ΔΕΝ είμαι άσε να το κρίνει ο λαός την κρίσιμη ώρα!γενικά δεν είμαι της κορώνας επί προσωπικού όπως έχεις δει!

  96. βουρνούκιος Μαΐου 21, 2011 στις 9:38 μμ #

    δυστυχώς ρεντ, εσύ σέρνεις τις μισές φορές πρώτος το χορό της καφρίλας…

    Στο λέω γιατί έτσι είναι. Δεν είσαι τις άλλες μισές η αιτία της καφρίλας, οκ!!

    Ομως έχεις μεγάλο μερίδιο ευθύνης και συ για αυτό.

    Ευθύνη έχει κατά καιρούς και ο αναυδος (άλλος εντρυφών στην καφρίλα), ο σεχταρ ηλίας, ο μίχος (και ας συμφωνώ πολιτικοϊδεολογικά μαζί του) και άλλοι.

    Εάν βλέπεις να προχωρά ο συνομιλητης σου σε καφρίλες χωρίς εσυ να τον έχεις προκαλέσει, ή απαντάς με πολιτικούς όρους σοβαρά και -αν έχεις δίκιο- το καταλαβαίνει ο πάσα είς, ή εάν βαριέσαι να απαντήσεις στην καφρίλα, τον γειώνεις και τον αφήνεις να τρομπάρει μόνος του και να νομίζει πως δικαιώνεται -που δεν παίζει με την καμμία- στα μάτια όσων τον διαβάζουν!

  97. Red Label Μαΐου 21, 2011 στις 10:20 μμ #

    τι να πω!όπως το δει κανείς!γενικά δε μου αρέσει ούτε να νουθετώ συμπεριφορές ούτε τίποτα!ίσως κ να έχεις δίκιο!
    πάντως το θέμα είναι άλλο!κ αν θες δώσε μια απάντηση κ συ στο ερώτημα!επειδή η ΠΚΣ έχει 3 χρονιές που πέφτει σημαίνει πως έχει λάθος γραμμή?

  98. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 21, 2011 στις 10:26 μμ #

    στους καφρους πρεπει να απαντας με τον τροπο που καταλαβαινουν αλειως αποθραθυνονται.

  99. Αναυδος Μαΐου 21, 2011 στις 10:27 μμ #

    σου πεσε η μασελα

  100. ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΟΣ Μαΐου 21, 2011 στις 10:57 μμ #

    Ο παραπάνω νεαρούλης (πρέπει να είναι συνομήλικος μου μπορεί και μεγαλύτερος αλλά πρέπει να έχει πρόβλημα με την ηλικία του) αν δεν του κατέβαζε ο Υ τα βρωμερά του σχόλια θα συνέχιζε τον χουλιγκανισμό. Τώρα βλέπεις ψιλοσυμμορφώθηκε.

  101. Red Label Μαΐου 21, 2011 στις 11:07 μμ #

    είχα με τον Βουρνου μια κουβέντα κ τη γαμήσατε!μπράβο ρε!ωραίοι είστε!

  102. βουρνούκιος Μαΐου 22, 2011 στις 12:55 πμ #

    ρεντ: Το σίγουρο είναι πως η μεν ΠΚΣ πέφτει, η δε ΕΑΑΚ είναι στασιμη. Και η κοινωνία βράζει, οι ταξικές αντιθέσεις οξύνονται.

    Αυτά είναι τα δεδομένα που έχουμε (έτσι πρέπει να αναλύουμε). Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, κάτι δεν πάει καλά. Δεν θέλω τώρα να μπω πιο βαθιά, πάντως κάτι δεν πάει καλά με τη γραμμή και την αντίληψη. Δεν λέω «ολα δεν πάνε καλά», λέω πάντως πως υποάρχει θέμα.

    Από την άλλη σαφώς και είναι λάθος να περιμένουμε όλα τώρα να γίνουν. Όμως μια οργάνωση όταν πέφτει -στην καλύτερη περίπτωση της ΕΑΑΚ μένει στάσιμη- χρειάζεται σίγουρα να δει πέρα α. από την κλασσικά λάθος αντίληψη «δεν έτρεξαν τα μέλη» και β. από την επίσης λάθος αντίληψη του «φταίει το σύστημα και τα ρουσφέτια του, κλπ».

    Ας ανοίξει μια γόνιμη συζήτηση για όλους..

  103. a8lios Μαΐου 22, 2011 στις 1:32 μμ #

    Για …βαθιές αναλύσεις:
    http://www.cosmo.gr/News/Hellas/324159.html

  104. Μέλιτον Καντάρια Μαΐου 25, 2011 στις 1:07 μμ #

    ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
    ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
    ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2011

    http://www.spoudastes.gr/2011/05/%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84/

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: