Απεργία 15 Δεκέμβρη: Κάντε την σταθμό ή πάτε να γαμηθείτε!

14 Δεκ.

Ναι ναι, εδώ περιμένουμε να γράψετε σχόλια και εντυπώσεις για την μεθαυριανή απεργία, από τις αυριανές στάσεις και γενικά για τις κινητοποιήσεις αυτής της βδομάδας.

Όχι δηλαδή κάτι σαν αυτό:

Σήμερα, 17:15, πάω από τη δουλειά στο μετρό (Το μετρό είχε στάση εργασίας 11:00-17:00).

Ε καλά, ο πρώτος συρμός είναι τίγκα, δε μπαίνεις.

Ο δεύτερος που περνάει σε χωράει. Επόμενη στάση, ένας αγκώνας στα μάγουλά σου, δύο χέρια στο κώλο σου, εσύ να κρατιέσαι να μη πέσεις πάνω στο νεαρό πακιστανό που μόλις του ‘ρθε μήνυμα με ringtone το «salamalaikum» (πώς γράφεται άραγε;) και από τη πόρτα να συνεχίζουν να σπρώχνουν οι γνωστές θείτσες λέγοντας «ένα βήμα ρε παιδιά, ένα βήμα, να χωρέσουμε κι εμείς…».

Επόμενη στάση, Ευαγγελισμός!

Επί 3 λεπτά προσπαθούσε να μπει κόσμος στο συρμό! «Μα χωράμε, είδα εγώ, εκεί στη γωνία έχει 2,5 κυβικά χιλιοστά ελεύθερου χώρου, αλλά βέβαια…».

-Τα σπάει το «αλλά βέβαια…», μακράν το αγαπημένο μου-

Μάταια οι εργαζόμενοι του μετρό να καλούνε να απομακρυνθούν από τις πόρτες! Δε κουνιέται κανείς!

Μετά από άλλο 1-2 λεπτά, ανακοινώνεται «εκκενώστε το συρμό-λόγω τεχνικών προβλημάτων θα αποσυρθεί, ο επόμενος θα ρθει σε 2 λεπτά!»

Σιγά που θα βγει κανείς έξω ρε!

Εκεί! «Λένε ψέμματα για να αδειασει και μετά να φύγουνε!!! Τέτοιοι γελοίοι δημόσιοι είναι!»

Και έτσι για κανα δεκάλεπτο κάθομαι στην αποβάθρα και παρατηρώ τους συνανθρώπους μου… να μη βγαίνουν από το συρμό, πράγμα που σημαίνει πως έχουν ακινητοποιήσει και τους επόμενους,

οπότε όταν τελικά μετά από κανα εικοσάλεπτο κατάφεραν οι εργαζόμενοι του Μετρό να κάνουν και τον έλεγχο και να αποσύρουν το συρμό, οι επόμενοι 4-5 πέρασαν και δεν ακούμπησαν, τόσο στουμπωμένοι που ήτανε…

Καλά, ομηρικοί καβγάδες που έγιναν ανάμεσα σε «αγανακτισμένους, έντιμους πολίτες» και σε εργαζόμενους του Μετρό που εμφανίστηκαν στην αποβάθρα δε χρειάζεται να περιγραφούν…

Πού κολλάει αυτό με την απεργία;

Δε ξέρω.

Ξέρω ότι έτσι και ξανακούσω θειά και μπάρμπα, πόσο μάλλον νεότερο σε λεωφορείο, τρόλλεϋ,ταξί, κτελ, τρένο, προαστιακό, μετρό και τράμ να διαμαρτύρεται και να λέει «αλλά βέβαια…, κινητοποιούνται αυτοί, λες και έχουνε ανάγκη, ενώ εμείς…, αλλά τί να κάνεις, δε γίνεται τίποτα…» θα φάει τόσο βρίσιμο ο γαμημένος ο παλιοπουσταράς που εμένα μου κλέβουν όλη μου τη ζωή και αυτός κοιτάει αν παίρνουν άλλοι 5 ευρώ παραπάνω από τη μίζερη καμπούρα του,

που αν όσοι ακούν γύρω γύρω δε κατέβουν σε απεργία μεθαύριο, εμένα να μη με λένε Άθλιο.

Όλοι Κάτω Ρε, 11:00 η ώρα Ομόνοια,

μη τους αφήνετε να σας κάνουν ζούγκλα!


«Έντιμοι Άνθρωποι, Νέα Γενιά,

Θάψτε τους Έντιμους μεσ’ στα σπαρτά,

κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή,

σκουλίκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη!»


Και τώρα βάλτε τα ηχεία στο τέρμα και πάμε όλοι μαζί:

 

Υ.Γ. Μακάρι να αρχίσει απεργία διαρκείας σε όλα τα ΜΜΜ κουφάλες, να ‘χουμε κάθε μέρα PARTY σε μετρό και δρόμους!

Υ.Γ. Στ’ αλήθεια, γράψτε για τις κινητοποιήσεις 😀

149 Σχόλια to “Απεργία 15 Δεκέμβρη: Κάντε την σταθμό ή πάτε να γαμηθείτε!”

  1. alchimistis 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:44 πμ #


    «Τα 500 η 1000 ευρώ που αδίκως έχουν αποκτήσει..»

    Κατεβείτε όλοι ρε!!!Όλοι!!!!!

  2. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:55 πμ #

    Κάποια ανταπόκριση από την χτεσινή μέρα και την περιφρούρηση της.. αργίας;

  3. a8lios 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:55 πμ #

    ???
    Αφού είπαν τα δικαστήρια πως είναι παράνομο να ανοίξουνε ρε, ποιά περιφρούρηση?

  4. λαθραναγνώστης 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:34 πμ #

    Εμείς είμαστε σε απεργία από σήμερα, κανονικά με περιφρούρηση.
    Άγριεμένοι προλετάριοι φρουρούν την πύλη του εργοστασίου. Όχι προλετάριοι του ΠΑΜΕ ή του ΚΚΕ, αλλά ΠΑΣΟΚοι που δεν τους «κόψανε μερίδιο» στη μοιρασιά! Ας είναι!
    Σε λίγο κατεβαίνω Αθήνα.
    Καλή αρχή!

  5. a8lios 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:49 πμ #

    E πες τπτ παραπάνω ρε λαθρα, έστω το απόγευμα.
    Τί λένε αυτοί οι ΠΑΣΟΚοι; Κάνουν προσωρινά ναζάκια ή αρχίζουν να ξεκόβουν οριστικά;
    Άλλοι εργαζόμενοι εκεί;

    Νομίζω πρόκειται περί μοναδικής ευκαιρίας στις ΔΕΚΟ κτλ. για παρέμβαση πάντως. ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-Ντόρα θα ψηφίσουν μαζί για αυτές, απροκάλυπτα…

  6. gogos 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:00 πμ #

    Φορτωμενο σε βρισκω αθλιε 😀 😀 😀
    Παντως ειναι αληθεια οτι οσο περισσοτερο ζοριζονται τοσο πιο πολυ θα κατευθυνονται να ξεσπαν την οργη τους σε ευκολους στοχους.

    Στο χωρο μου ολοι οι υπολοιποι μαζι πασοκοι, συνασπισμικοι, νεοδημοκρατες παλευουν να μας πεισουν οτι ζουμε σε αλλη πραγματικοτητα και προτεινουν εκπαιδευτικα σεμιναρια για το ξεπερασμα της καταστασης…. αλλος κοσμος.
    Αν δεν αλλαξουν οι συσχετισμοι στα συνδικατα, αν δεν απομονωθουν οι συνδικαλιστικες ηγεσιες ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΓΣΕΒΕ δεν περιμενω σπουδαια πραγματα.

  7. propagitor 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:27 πμ #

    gogo μου δε θα αποτυπωθούν και μετά θα αλλάξουν οι συσχετισμοί, θα αλλάξουν και θα αποτυπωθούν.
    Πάμε καλά ρε.

  8. Y 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:32 πμ #

  9. kraftwerkvs 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:39 πμ #

    Όπως έγραψα και σε ένα άλλο πόστ μου νιώθω τυχερός που ζω σε μια περίοδο θα ζήσουμε καλά πράγματα, μια εποχή που αφήνει πίσω την αίσθηση τεράστιου κομματιού του ελληνικού λαού -που έστω και αν δεν το άκουσε ποτέ τον «μεγάλο» φιλόσοφο – έζησε με την πεποίθηση ότι ζει στην περίοδο του «τέλους της ιστορίας».

    Τίποτα δεν σταματάει τον φυσικό νόμο που λεει ότι όπου υπάρχει δράση υπάρχει και αντίδραση, στο ΚΚΕ πέφτουν οι ευθύνες εδώ στην Ελλάδα για να συσπειρώθουν πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις και να απαντήσουμε σαν μια γροθιά που θα πέσει στα κεφάλια της πλουτοκρατίας.

    ΌΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ!

  10. RedPersonality 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:42 πμ #

    Σαν οι εργάτες απεργήσουν
    Και στους δρόμους κατεβούν
    Κι αν ακόμα τους λυγίσουν
    Δύο πράγματα απαντούν

    Πρώτα πρώτα το συμφέρον
    Το κοινό της εργατιάς
    Που οι νόμοι το χτυπάνε και η βία
    Της σκληρής της αγοράς

    Δεύτερον να ξεσκεπάσουν
    Τους κυρίαρχους αστούς
    Που κρατάν την εξουσία σαν θηρία
    Και χτυπάν τους απεργούς

    Σαν οι εργάτες απεργήσουν
    Και στους δρόμους κατεβούν
    Κι αν ακόμα τους λυγίσουν
    Πάλι νικητές θα βγουν

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΔΕΡΦΙΑ!!

  11. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:45 πμ #

    Σόρι άθλιε, είχα χάσει επεισόδια…

  12. Juan Belmonte 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:15 μμ #

    A8lie τι τίτλος είναι αυτός..? Οι 7 πρώτες λέξεις είναι περιττές. Λίγα λόγια και καλά!

  13. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:49 μμ #

    Ο πρωτοπόρος άθλιος σπάει τον πάγο, χαράζει το δρόμο

    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6000394

  14. a8lios 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:56 μμ #

    Ανταπόκριση από τη Λαϊκή Συνέλευση Περιστερίου:

    Περίπου 300 άτομα.
    Δεν ήταν και καμιά απίστευτη προσέλευση δηλαδή, αλλά ούτε και πάτος. Καλά.
    Υπήρχε μεγάλο πρόβλημα στον ήχο.
    Ο χώρος που έγινε (εκθεσιακό κέντρο περιστερίου) είναι πολύ μεγάλος και τα ηχητικά που είχαν επιλεγεί δε κάναν καθόλου δουλειά…
    Η ντουντούκα που φαίνεται στη φωτό επιστρατέυτηκε αργότερα, αλλά βελτίωσε ελάχιστα τη κατάσταση.
    Κάποιοι που έκαναν τοποθετήσεις από κατω χωρίς μικροφωνική μάλλον ακούστηκαν καλύτερα.

    Εν πάσει περιπτώση, υπήρχε κλίμα καλό,
    δημιουργήθηκε επιτροπή,
    υπάρχει σαφής κατεύθυνση που εκφράστηκε και από τον Κατσώτη το επόμενο διάστημα να προχωρήσει η επιτροπή αυτή σε συνελεύσεις ανα συνοικία στο Περιστέρι,
    με άλλα λόγια έγινε μια αρχή…

  15. gogos 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:58 μμ #

    @prop (7)
    οπως το λες ειναι
    ετσι που το διατυπωσα δειχνει πεσιμισμο

  16. tsechos 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 4:03 μμ #

    Έ ρε Άθλιε συναίσθημα που βγάζεις! Ωραίος!Το παλεύουμε με νύχια και με δόντια κι εδώ στα Γιάννενα. Θα δούμε αύριο.

  17. sentic 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:14 μμ #

    Δε σας προλαβαινω ρε Τσεχο,δυστυχως φτανω μεθαυριο!!! ΠΑΜΕ γερα!!!!

  18. RED LEBEL 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:35 μμ #

    λαικες επιτροπες αγωνα παντου!σε καθε γειτονια κ συνοικεια!να βγαλουν Ριζες!με αυτο το πλαισιο!τη γραμμη παλης!γιατι ολοι μαζι ενωμενοι ταξικα μπορουμε να νικησουμε!να παρει την εξουσια η εργατικη ταξη!

    η Απεργια αυριο πρεπει να ειναι βημα για την κλιμακωση!δεν πρεπει να ειναι μια απο τα ιδια!να χασουν η ΓΣΕΕ κ η ΑΔΕΔΥ κοσμο που θα ερθει με το ΠΑΜΕ!δεν πρεπει ουτε ενας να βρεθει στο Μουσειο!50μετρα πιο περα απο τη ΓΣΕΕ για να κανει ναζια στο ΠΑΣΟΚ!
    ολοι στη σδυγκεντρωση του ΠΑΜΕ!με την ΠΑΣΥ την ΠΑΣΕΒΕ το ΜΑΣ κ την ΟΓΕ!να βαθυνουμε την κοινωνικη συμαχια!να παρει σαρκα κ οστα το Μετωπο!
    δεν ειναι αλλη μια απεργια!
    ΠΑΜΕ ολοι μας δυνατα!

  19. λαθραναγνώστης 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:19 μμ #

    Πρέπει να ήμασταν καμιά 200αριά άτομα από την εταιρία μου. Για τα δικά μας στάνταρ συμμετοχής, ήταν αξιοπρεπής αριθμός. Οι υπόλοιποι….σπίτια τους και αυτό είναι το κακό. Ο περισσότερος κόσμος βλέπει την απεργία σαν μια ευκαιρία για άραγμα.

    A8lios @ 5,
    Οι περισσότεροι»διαφωνούντες» ΠΑΣΟΚοι, συνεχίζουν να παραμένουν ουσιαστικά προσκολημένοι στο ΠΑΣΟΚ, υποστηρίζοντας και στους εαυτούς τους και στους άλλους ότι αυτοί είναι οπαδοί του «καλού» ΠΑΣΟΚ, αυτό του Αντρέα, το οποίο κάποια στιγμή θα ξαναπάρει την εξουσία μέσα στο κόμμα.
    Σιτεμένες καταστάσεις!
    Η ελπίδα υπάρχει, κατά κύριο λόγο, στα νέα παιδιά που μας έρχονται, αλλά κι αυτά με το σταγονόμετρο λόγω αναστολής των προσλήψεων.

  20. kraftwerk 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:01 μμ #

    ρε Sentic αμα έρθεις Ελλάδα να κανονίσουμε να σε γνωρίσουμε και όσο αφορά αυτό που λες ότι δεν προλαβαίνεις μπορεί να προφτάσεις καμιά καινούργια απεργία έτσι όπως τρεχουνε εδώ τα πράγματα

  21. sentic 14 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:08 μμ #

    kraftwerk

    θα μαι στην Ελλαδα μεχρι μεσα Φλεβαρη,εδω εχουμε πλεον καλοκαιρι και αρχιζουν οι διακοπες!!Θα χαρω πολυ συντροφε να γνωριστουμε και να τα πουμε και απο κοντα με σενα και με ολα τα παιδια!!Θα το κανονισουμε σίγουρα!!!

  22. Παύλος 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:45 πμ #

    Όλοι στον Αγώνα! Όλοι στις Απεργίες και στάσεις εργασίας, Τρίτη και Τετάρτη
    Συμμετοχή στην 3-ωρη στάση εργασίας, Τρίτη 14 Δεκέμβρη, μέρα ψήφισης του νομοσχέδιου-έκτρωμα για τα εργασιακά.
    Ο Συντονισμός πρωτοβάθμιων σωματείων καλεί τους εργαζόμενους να συμμετέχουν στην τρίωρη στάση εργασίας 12.00 έως 3.00, και καλεί σε προσυγκέντρωση στα προπύλαια στις 12.30.

    Πανεργατική Απεργία Τετάρτη 15 Δεκέμβρη
    Να κάνουμε την οργή μαζικό κίνημα ανατροπής! Στις 15 Δεκέμβρη απεργούμε όλοι!
    ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Συντονισμού Πρωτοβάθμιων Σωματείων, Μουσείο-Πολυτεχνείο 10.30 π.μ.

  23. propagitor 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 2:23 μμ #

    Μεγαλείο. Συνολικά ο κόσμος στην άλλη συγκέντρωση ξεκινούσε απο Αλεξάνδρας και ήδη η κεφαλή του ΠΑΜΕ διαλυόταν στη Συγγρού-Φιξ.

  24. λαθραναγνώστης 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 4:09 μμ #

    Πραγματικά μεγαλείο σύντροφε. Μια γερή δόση αισιοδοξίας!
    Πάντα έτσι κι ακόμη περισότεροι!

  25. RED LEBEL 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:39 μμ #

    ΞΕΡΟΥΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ?ΕΧΩ 4 ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ!2 ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ Κ 2 ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΩΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΠΑΝΤΑ!

    ΒΕΒΑΙΑ,ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΤΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΟΗΜΑ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΤΡΟΙΚΑ!Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ Ο ΛΑΟΣ!

  26. Y 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:57 μμ #

  27. propagitor 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 6:07 μμ #

    Πέραν του κλασσικού κλεφτοκοτάδικου κλεφτοπόλεμου. Στο τέλος του βίντεο βγαίνει η είδηση!
    Κι όσο κι αν σιχαίνομαι τον τύπο με χαλάνε οι επιθέσεις όχλου σε έναν. Αλλά όπως έστρωσαν..

  28. propagitor 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:41 μμ #

    επίσης άλλο ένα βιντεάκι που τη λεπτομέρεια του την πρόσεξε ένας τσάκαλος φίλος μου!
    Προσοχή στο 0.27 πως ο μπάτσος σηκώνει τον πεσμένο απο το black-block «διαδηλωτή» και πως αυτός τρεχει στην αγκαλιά ενος τυπου με κουκούλα που έχει τρεξει κι αυτός πίσω απο τους μπάτσους.
    Και μην ακούσω δημοσιογράφος είναι, μια χαρά τους ματσουκιάζουν και αυτούς!

  29. RedPersonality 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:44 μμ #

    ΠΑΜΕ

    απο το 3:00 και μετά

  30. ΚΟΜΜΑΝΤΟ 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:49 μμ #

    @propagitor

    Aυτός φίλε ΔΕΝ είναι ο «κλασσικός» κλεφτοκοτάδικος πόλεμος. Ή είσαι πολύ μικρός ηλικιακά ή δεν θελεις να δεις αυτό που γίνεται στον ελληνικό κοινωνικό σχηματισμό. Τέτοιας έκτασης συγκρούσεις με τόση οργή και τόσα μπουκάλια σε κάθεμία επετειακή απεργία που καλούν οι αλήτες της ΓΣΕΕ δεν έχουν ξαναγίνει.
    Το ότι η αναρχία έχει πάρει πλέον την ηγεμονία στις πρακτικές πάλης (ακολουθούμενη από ευρύτερα κομμάτια βλ. οβριόκαστρο) και ταυτόχρονα το ΚΚΕ κοτάει να περάσει η πορεία του έξω απ’τη βουλή κάτι -ζοφερό- δείχνει για το μέλλον.
    Αντί να κοιτάτε τα βιντεάκια αφυψηλού προβληματιστείτε και λίγο γιατί αμα μας πάρει μπάλα ο λαός, μετά τα πράματα θάναι πολύ δύσκολα.

  31. propagitor 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:07 μμ #

    Καλά τραγούδα.
    Ήμουν στο σύνταγμα την ώρα που άρχισε ο τζερτζελές. Η ηγεμονευουσα αναρχία που έκανε τα επεισόδια αριθμούσε τα 200 άτομα. Ενώ το μπλοκ των ηγεμόνων ήταν στις 3.000 με 200.000 λαού στο δρόμο.

  32. sfyrodrepanistis 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:21 μμ #

    Δεν θα αμφισβητήσω ότι ένα μέρος του κόσμου εκφράζει την οργή του μέσω αυτών των υπερεπαναστατικών «πρακτικών πάλης»…
    Αλλά…
    Σήμερα το πρωί όλα τα μέλη του «ΚΚΕ που κοτάει» και του ΠΑΜΕ ήταν έξω από τις πύλες εργοστασίων.
    Στη Μεταμόρφωση, έξω από την international service oil, μπράβοι της εργοδοσίας, επιτέθηκαν σε μέλη του ΠΑΜΕ με σπρέι πιπεριού και πτυσσόμενα γκλομπς. Αποτέλεσμα: 5 στο νοσοκομείο για πρώτες βοήθειες, μεταξύ των οποίων 2 κοπέλες, όλα μέλη του «ΚΚΕ που κοτάει». Και όλα αυτά χωρίς καμία απολύτως πρόκληση.
    Το παιχνίδι το πραγματικό παίζεται στους χώρους δουλειάς, εκεί βρίσκεται και συγκρούεται με την εργοδοσία το «ΚΚΕ που κοτάει». Δεν είδα κανέναν από την «ηγεμονία των πρακτικών πάλης» να περιφρουρεί καμιά απεργία. Εκεί δεν έχουμε και κανάλια βλέπεις και μας σνομπάρουν οι «αναρχικοί», άσε που είσαι μούρη με μούρη με τους μπράβους και δεν μπορείς να εκσφενδονίζεις πέτρες από 15 μέτρα μακριά και να την κοπανάς στα γρήγορα.

  33. RED LEBEL 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:32 μμ #

    νταξει!αμα εγινει το ΚΚΕ ξαφνικα »ΚΚΕ που κοταει» κ ηα αναρχια ηγεμονευουσα καλυτερα να μην κανουμε σοβαρη αναλυση!

    μπραβο στον κοσμο που αψηφισε τη βροχη κτην εργοδοτικη τρομοκρατια κ κατεβηκε στο δρομο!κ αυτος που για 1η φορα κατεβηκε με τη ΓΣΕΕ εχουμε χρεος να τον φερουμε στο ΠΑΜΕ!γιαυτο η δουλια απο τα κατω(να περνει ο ιδιος ο εργατης ευθυνες στην οργανωση της παλης)ειναι αναντικαταστατη!
    πολυ καλη η ομιλια του Περρου!εβαλε πολλα νεα στοιχεια!

  34. Βουρνούκιος 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:40 μμ #

    Απεργία 15 Δεκέμβρη: Η εργατική τάξη μίλησε ξανά.

    Ανακοίνωση ΝΑΡ

    Πιάνοντας το νήμα της 5 Μάη, δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι και νέοι συμμετείχαν σήμερα στην Πανεργατική Απεργία και στις διαδηλώσεις σε πολλές πόλεις σε όλη τη χώρα. Στην Αθήνα, παρά την αρχική βροχή, μια τεράστια συγκέντρωση συγκροτήθηκε από το Μουσείο μέχρι το ύψος της Κάννιγγος. Τα μεγάφωνα του Συντονισμού Πρωτοβάθμιων Σωματείων καλούσαν στη συγκέντρωση και διαδήλωση και εκφωνούσαν αιτήματα και ψηφίσματα σωματείων. Με πυκνά μπλοκ και παλμό ξεκίνησε η τεράστια διαδήλωση λίγο μετά τις 12.00. Φτάνοντας στο Σύνταγμα, έξω από τη Βουλή, το σχέδιο της αστυνομίας ήταν σαφές. Βροχή δακρυγόνων και χημικών προσπάθησαν να διαλύσουν την πορεία για να μη μήνει κανένας έξω από τη Βουλή. Με μαχητικό τρόπο, για ώρες ο κόσμος ανασυγκροτούνταν και συνέχιζε από διάφορες κατευθύνσεις. Όργιο καταστολής από την αστυνομία με ξύλο και χημικά σε όλα τα σημεία της διαδήλωσης. Μπλοκ εργατικών σωματείων μετά την Ομόνοια κατευθύνθηκε προς τα γραφεία της ΓΣΕΕ, για να απαιτήσει συνέχεια και κλιμάκωση, με νέα πανεργατική Απεργία, και να καταγγείλλει τη στάση της ηγεσίας της ΓΣΕΕ που ξεπουλάει πια ανοιχτά τους αγώνες. Έξω από τα γραφεία της ΓΣΕΕ πολλές ομάδες ΔΕΛΤΑ όρμηξαν στους διαδηλωτές και χτύπησαν, διαλύοντας την συγκέντρωση.

    Το ΝΑΡ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καταγγέλλουν το όργιο αστυνομοκρατίας και καταστολής. Σύσκεψη του Συντονισμού Πρωτοβάθμιων Σωματείων για τη συνέχιση του αγώνα και ανακοίνωση για την καταστολή και τον αυταρχισμό.

  35. kraftwerk 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:58 μμ #

    Στον Πειραιά κόντρα στην απόφαση της κυβέρνησης και των εφοπλιστών για πολιτική επιστράτευση, οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ αλληλέγγυες στον αγώνα των ναυτεργάτών και παρούσες στην περιφρούρηση της σημερινής πανελλαδικής απεργίας, κράτησαν το λιμάνι κλειστό. Απο τις 6 το πρωί η περιφρούρηση δεν επέτρεψε σε κανένα καράβι να λύσει τους κάβους. Οι πορεία είχε γύρω στις 2.000 – 2.500 ανθρώπους κόντρα στο απόλυτο κωλόκρυο συνεχίσαν μέχρι το βράδυ.

    Ζητούμενο η μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και μαχητικότητα στις πορείες μας. Κατά τα άλλα τα λέει πολύ καλά ο Sfirodrepanistis, άμα δεν έχει τζέρτζελο και κάμερα κανένας κερατάς δεν εμφανίζεται, το λεω γιατί πάλι μόνο του ήταν το ΠΑΜΕ, μετά απο την τελευταία έκτακτη εμφάνιση της ΑΝΤΑΡΣΥΑΣ, το τελευταίο βράδυ της 7ης μέρας της απεργίας των ναυτεργατών.

  36. Y 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:00 μμ #

    1) οι Παμίτες τονε δείρανε το Χατζηδάκη? Όποιος κι αν ήταν, ζήτω και γεια, μπράβο γερά! 🙂

    2) Πάνtως έτσι από τις εικόνες και μένα δε φαίνονται πολύ κλασσικές οι συγκρούσεις γιατί συχνά οι μπασκίνες φαίνεται να τα χάνουν.

    200,000 και πάλι? Δώστε πρόγραμμα στο λαό και θα τους σαρώσει.

    Ιταλία, Τσεχία παντού χαμός. Έχω και κάτι αστείες φωτό από Βρυξέλλες. Θα τις ανεβάσω αύριο.

    Φιλιά συντρόφοι και κυρίως σε αυτούς που έχουμε ‘γίνει μπίλιες’ το τελευταίο διάστημα. (Брежнев Я все еще люблю вас)

  37. RED LEBEL 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:10 μμ #

    ΧΑΧΑΧΑ! τοση καλοσνυη ρε Υ?καλο αυτο μπραβο!σημαινει οτι η αντιπαραθεση ειναι μονο πολιτικη!
    ναι ηταν μεγαλειωδης οι πορειες!
    κ του ΠΑΜΕ που ημουνα ειχε παλμο!κ κυριως στην αρχη δεν της φαινοτανε αλλα σιγα σιγα γεμιζε απο κοσμο η ΟΜΟΝΙΑ!
    ειναι ευθυνη ολων μας να κανουμε ιστορικες τις στιγμες που θα ρθουν!

    την κριση να πληρωσει η πλουτοκρατια!

  38. kraftwerk 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:19 μμ #

    @ Υ

    «Φιλιά συντρόφοι και κυρίως σε αυτούς που έχουμε ‘γίνει μπίλιες’ το τελευταίο διάστημα. (Брежнев Я все еще люблю вас)»

    παιδάκι μου είσαι εντελώς ανώμαλο??? 🙂 🙂 🙂

  39. leme twra 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:26 μμ #

    Η πορεία του ΠΑΜΕ περνούσε από σταθερό σημείο επί 1 ώρα με όχι και πολύ αργό ρυθμό. 200000 συνολικά δε νομίζω να είχε αλλά με τον κωλόκαιρο που είχε ήταν εντυπωσιακός ο κόσμος. Αφού μέχρι και ο συνεπής κόσμος του ΠΑΜΕ άργησε λόγω βροχής και στην αρχή τα πράγματα δε φαίνονταν καλά. 🙂

  40. Βουρνούκιος 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:33 μμ #

    Και εγώ προβληματίζομαι και κατά βάθος στεναχωρήθηκα που δεν περάσαμε μπροστά από την βουλή.(Ήμουν με την πορεία του ΠΑΜΕ αυτή την φορά) Από την άλλη σου δίνω ένα παράδειγμα,όταν π.χ. μαζί σου στην διαδήλωση έχεις πείσει να έρθουν τους γονείς σου στα 65 με προβλήματα υγείας στην καρδιά,θα το σκεφτόσουν πολύ να τους ρίξεις στο στο του λύκου,στους μπάτσους (που ούτως ή άλλως) θα κάνανε ντου και θα ρίχνανε δακρυγόνα και ξύλο.Από την μία πείθουμε κόσμο να κατέβει στις πορείες από την άλλη αισθανόμαστε και υπεύθυνοι για αυτούς.Το ερώτημα είναι βαθύτερο και πέρα από το ΠΑΜΕ.Υπάρχει διάθεση σύγκρουσης με την πράσινη χούντα ; Πιστεύω όχι .Και εξαιρώ τους αντιεξουσιαστές.Και το λέω γιατί ούτε οργάνωση υπάρχει (αμυντική προς τις δυνάμεις καταστολής),ούτε σχέδιο συγκεκριμένο (π.χ. πάμε να καταλάβουμε το υπουργείο οικονομικών,βάζουμε κάποιους μπροστάρηδες κλπ.).Και μην ξεχνάμε πάντα και το κίνδυνο προβοκάτσιας όταν ΔΕΝ υπάρχει οργάνωση και περιφρούρηση.Και μιλώ για χαφιέδες μέσα στην πορεία.
    Έχω κατέβει σε τόσες πορείες (…)….

    Διαβάστε περισσότερα: http://kke4ever.blogspot.com/2010/12/red-star_15.html#ixzz18D7Llrrn

  41. Βουρνούκιος 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:35 μμ #

    Συναγωνιστές από το ΚΚΕ, η πορεία σας πέρασε ή όχι μπροστά από τη βουλή;;;

    Τι είναι αυτό που ανάρτησα πριν λίγο;; Ισχύουν αυτά που λέγονται στο ρεντ σταρ;;

  42. RED LEBEL 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:41 μμ #

    ΓΣΕΕ:ειχαν παρα πολυ κοσμο τα μπλοκ των πρωην ΔΕΚΟ κ τα μπλοκ των αστικων συγκοινωνιων.κοσμος που κατεβηκε για ΠΡΩΤΗ φορα αν κ ειναι 50-60 χρονων!

    ΠΑΜΕ:πορεια 1ωρας κ 10-15 λεπτων.με το ρεκορ να το κατεχει η 5η ΜΑΗ με 1 ωρα κ 45 λεπτα

  43. λαθραναγνώστης 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:44 μμ #

    Και του μιλάει και στο πληθυντικό!

    Υ, Οι Ρώσσοιέχουν τη συνήθεια να φιλιούνται στο στόμα και οι άντρες μεταξύ τους. Στο ψυχρό πόλεμο οι πολιτισμένοι δυτικοί λέγανε, ότι ο εφιάλτης κάθε δυτικού διπλωμάτη, ήταν να τον φιλήσει στο στόμα ο Μπρέζνιεφ! Πρόσεχε!

  44. RED LEBEL 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:47 μμ #

    Συναγωνιστές από το ΚΚΕ, η πορεία σας πέρασε ή όχι μπροστά από τη βουλή;;;

    Τι είναι αυτό που ανάρτησα πριν λίγο;; Ισχύουν αυτά που λέγονται στο ρεντ σταρ;;

    περασε εξω κ δεν σταθηκε!εστριψε δεξια για Ακροπολη!αλλα δεν εμεινε καθολου στη Βουλη να κανει καραγκιοζιλικια του τυπου »κλεφτες», »βρωμιαριδες πολιτικοι» κ αλλα τετοια που παλι ακουστηκαν!ανεβηκε απο Συνταγμα κ εφυγε η πορεια!κ σωστα!
    γιατι η συγκρουση κρινεται στο πλαισιο παλης κ τον προσανατολισμο που δινεις στον αγωνα κ απο τη μαχη της περιφρουρησης στους τοπους δουλιας.δεν μπορει επειδη τα φρικια δεν μπορουν να κατακτησουν το κοινοβουλιο να θελουν να το καψουν!η μαγκια ειναι μια μερα ο λαος να γεννησει τους δικους του θεσμους κ οργανα που θα του ανηκουν!γιατι πραγματικα θα ειναι εργατικη ταξη στην εξουσια.κ ο υπολοιπος λαος θα τη βοηθαει γιατι θα εχει συμφερον ταξικο.

  45. propagitor 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:50 μμ #

    Χέσε μας ρε μαλάκα Μπουρνούκιε με τις μικροπολιτικές παπαριές σου (για να γίνω Υ στη θέση του καλοσυνάτου Υ).
    Θες και σοβαρή απάντηση καημένε.
    Μια χαρά πέρασε και διαλύθηκε προς Φιξ και όχι προς ομόνοια που για αλλη μια φορά σιχτίριζαν όλοι το σκορποχώρι και την απεριφρουρησιά της πορείας σας. Με πρώτη τη 55αρα μάνα μου που κατέβηκε με την ΟΛΜΕ και τη μάζεψα τρέχοντας στο Σύνταγμα να χει πνιγεί στο δακρυγόνο.

  46. RED LEBEL 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:54 μμ #

    ασε τα παιδια…..νιωθουν τη συγκρουση!ξερεις τι ειναι να εισαι με την κουλτουρα της επαναστασης κ να νομιζεις οτι εισαι επαναστατης?χωρις να εισαι ουσιαστικα!εκτονωνονται οι ανθρωποι….

  47. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:54 μμ #

    Jorge, tanto respeto, no lo puedo aguantar.
    He entendido, más o menos, lo que me has escrito, pero no puedo contestarte en ruso.
    Somos compañeros, entonces puedes tutearme, cuando hablamos.

  48. RedPersonality 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:56 μμ #

    Άντε τώρα να δούμε πότε θα ξανακυρήξουν απεργία οι πουλημένοι της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ!

  49. a8lios 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:57 μμ #

    ενδιαφέρουσα λεπτό προς λεπτό κάλυψη:
    http://www.thepressproject.gr/index.php

  50. leme twra 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:58 μμ #

    Μα τι επίπεδο γλωσσομάθειας υπάρχει σε αυτό το blog…

  51. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:45 μμ #

    http://aristerovima.gr/details.php?id=1469

    Ανάλυση του πι-πι για την απεργία και γενικώς..
    Ειδικά σε εκείνο το σημείο που λέει για αδυναμία του δυνατού και δύναμη του αδύναμου, δε μπορούσα να μη σκεφτώ ότι ήταν ο ίδιος άνθρωπος που τον ιούνη έλεγε ότι το κουκουέ φαντασιώνεται ότι ζει σε μέρες/συνθήκες δυαδικής εξουσίας.

  52. RED LEBEL 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:45 μμ #

    Π.Π.:Η νέα κατάσταση πραγμάτων στην οποία βρισκόμαστε από χθες, μεγεθύνει τις απαιτήσεις από όλες τις κοινωνικές και πολιτικές πρωτοπορίες. Το άμεσο ζητούμενο είναι να δοθεί συνέχεια, με συλλαλητήρια εναντίον της κρατικής καταστολής και με συντεταγμένες απεργιακές μάχες στις ΔΕΚΟ και σε άλλους χώρους, που μπορούν να δράσουν με παραδειγματικό τρόπο για το ευρύτερο λαϊκό κίνημα. Άμεσα πρέπει επίσης να συζητηθεί σοβαρά, στα επίπεδα και με τον τρόπο που αρμόζει, το θέμα της οργανωμένης αντιμετώπισης της αστυνομικής βίας, με πρακτικό, μαζικό, πολιτικό και κυρίως αποτελεσματικό τρόπο, ο οποίος δεν μπορεί να περιορίζεται στη φραστική καταδίκη.

    Εμενα αυτος ποτε δε μου αρεσε!αλλα τωρα ξεσπαθωσε!καλα τι νομιζει?σιγα μην παρτει κ τα οπλα σε λιγο…..!
    κλασικος οπορτουνιστης που αποσπα την καταστολη απο το χαρακτηρα του κρατους!εστω κ αν φρα;στικα παει να το πει ουσιαστικα σπρωχνει το κινημα σε μια διαμαρτυρια εναντια στην καταστολη κ οχι εναντια στην πολιτικη που γενναει την καταστολη!οπως το Δεκεμβρη του ’08!

    Π.Π.:Οι φυγόκεντρες δυνάμεις είναι ήδη ορατές στο συνδικαλιστικό επίπεδο (αμαξοστάσια, αποστοίχιση της ΕΑΒ και τμημάτων της ΠΑΣΚΕ από την κατάπτυστη ηγεσία του Παναγόπουλου), αλλά και στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

    Δηλαδη τους ελιγμους της ηγεσιας της ΠΑΣΚΕ που αντιτιθεται φραστικα σε ενα αλλο κομματι της ΠΑΣΚΕ η κ του ΠΑΣΟΚ το οβαφτιζει φυγοκεβτρες τασεις!κλασικη ΣΥΝασπισμενη τακτικη!κ καλα συνεργασια με τον κοσμο του ΠΑΣΟΚ αλλα παντα δημιουργουν αυταπατες για το ρολο του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ που τους ρουφαει παντα σα σφουγγαρι την κρισιμη ωρα!ουτε κριτικη στη στρατηγικη ουτε στο τι υπηρετει η ΠΑΣΚΕ αυτη τη στιγμη κ γενικα ουτε τιποτα!

    ΝΑ ΧΑΡΩ ΕΓΩ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!

  53. RED LEBEL 15 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:52 μμ #

    Π.Π.:Ο συνδυασμός αυτός προοιωνίζεται ένα εκρηκτικά ασταθές τοπίο, που μπορεί να τροφοδοτήσει δύο διαφορετικές λύσεις: Τη στροφή σε ένα είδος απολυταρχισμού- «Βοναπαρτισμού» (αυτή θα είναι η δεξιά, συστημική διέξοδος στην επωαζόμενη πολιτική κρίση) και ο μαζικός, λαϊκός εκβιασμός των κυρίαρχων τάξεων από ένα απειλητικά ανερχόμενο κίνημα, που θα ανατρέψει μνημόνιο, κυβέρνηση και τρόικα μέσα από μια παρατεταμένη περίοδο συγκρούσεων, χωρίς να είναι ακόμη σε θέση να βάλει στην ημερήσια διάταξη ζήτημα εξουσίας. Αυτή είναι η πρόκληση που τίθεται άμεσα ενώπιον των μαχόμενων δυνάμεων της κοινωνικής και πολιτικής Αριστεράς.

    αντικυβερνητικη,αντιμνημονιακη,αντι-τροικα παλη μεσα απο μακρα περιοδο συγκρουσεων που δεν εχει εμπυστοσυνη στο λαο που θα καταληξουν!ωραιος!
    ειτει του αρεσει ειτε οχι το ΚΚΕ εχει προγραμμα κ συμμαχιας κ εξουσιας!κ εχει εμπυστοσυνη στο λαο!δε του λεει παλεψε να φυγουν αυτοι κ να μην ερθει κανεις η να φυγουν αυτοι κ να ρθουν οι επομενοι!ουτε παλευε αιωνιως!τι ειναι αυτα τα οικονομιστικα?πρεπει ο εργατης να πρει την εξουσια κ θα την παρει!

  54. RED LEBEL 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:07 πμ #

    μπραβο απολιθωμα καλα εκανες κ το εβαλες!ειναι μια χαρακτηριστικη αναλυση για το τι παιζεται στον οπορτουνιστικο χωρο γενικοτερα!τι διεργασιες κ τι σκεψεις υπαρχουν!ολα αυτα συνδεονται με την αποψη τους για το χρεος κ την κριση γενικοτερα κ ανακνυουν την ελληψη στρατηγικης γιατην εργατικη εξουσια,τη λαικη οικονομια κ το οτι καταληγουν να ενσωματωνουν τον αγωνα εντος οριωνμε οικονομικα αιτηματα,αμεσοκινημτικους στοχους παληςκ υπερεπαναστατικη φρασεολογια!η κοινη δραση με τον ΣΥΡΙΖΑ πιστευω οτι θα τους ενιοιποιησει περισσοτερο.κ ιδιαιτερα με ομαδες οπως η ΚΟΕ κ θα ρθουν σε μεγαλη αντιπαραθεση με ομαδες οπως ο ΣΥΝ που ειναι κ κομμα με τασεις φυγοκεντρες κ κεντρομολες στο εσωτερικο του κ τη νεολαια του!θα γινει σφοδργ\η παλη το επομενο διαστημα αναμεσα σε ολες αυτες τις ομαδες για την πολιτικη ηγεμονια πλαισιων παλης κ γενικοτερα ποιανου η λογικη θα κυριαρχησει στη δραση κ το μαζικο κινημα!

  55. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:09 πμ #

    Εγώ νομίζω ότι για την καταστολή έχει δίκιο. Λόγω καλής περιφρούρησης δε μας αγγίζει άμεσα σε τέτοιες πορείες. Αλλά έχει παραγίνει το κακό να αντιμετωπίζουν τους διαδηλώτές σαν κατσαρίδες (άλλο αν κάποιοι απ’ τα μαύρα μπλοκ πηγαίνουν γι’ αυτό ακριβώς και το απολαμβάνουν). Με αυτά χτυπούν και τους κατοίκους στην κερατέα και στη λευκίμμη και τους αγρότες στο λιμάνι.. Ούτε να διεμβολίζουν οι δίες οργανωμένα μπλοκ και να περνάνε πάνω από διαδηλωτές. (http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/worldnews/8203673/Greece-general-strike-protesters-throw-petrol-bombs-at-police-in-Athens.html?image=12)
    Πρέπει να σηκώσουμε το θέμα, σε όποιο επίπεδο μπορούμε (η συσπείρωση για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες, το κόμμα στη βουλή και γενικώς).

    Στο άλλο με τους πασκίτες, ο πι-πι πιστεύει ότι δρα στο πνεύμα του ενιαίου μετώπου κι ότι αρχίζει να κερδίζει τη βάση της γσεε/πασκε, ακόμα και κομμάτια της κο του πασοκ. Αφενός υπάρχει ο κίνδυνος να πέσει στη λογική του συν με το μητρόπουλο και τη σύγκλιση με το σοσιαλιστικό χώρο. Αφετέρου υπάρχει μια πείρα στο εργατικό κίνημα από το 85 (πραξικόπημα του ανδρέα στη γσεε και διάσπαση της πασκε) που πρέπει να παρθεί υπόψιν για να βγουν διδάγματα, θετικά κι αρνητικά.

  56. RED LEBEL 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:15 πμ #

    δεν εχει δικιο γιατι ετσι οπως το βαζει ειναι αυτο που ειπα πιο πριν κ δεν το ξαναγραφω!
    γενικα οτι πρεπει να σηκωθει σαν θεμα η καταστολη πρεπει να σηκωθει αλλα με πολιτικο προσανατολισμο!
    ετσι το βλεπω εγω!απο τη λαικη επιτροπη αγωνα μεχρι το ευρωκοινοβουλιο!

  57. αλεξης 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:18 πμ #

    Για να δουμε τελικα ποιοι ειναι πισω απο τις κουκουλες και ποιοι ειναι ολοι αυτοι οι «επαναστατες».
    http://prezatv.blogspot.com/2010/12/blog-post_575.html

  58. tsechos 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:51 πμ #

    Απο Γιάννενα. Πολύ καλή η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ λίγο μικρότερη απο τις 5 του Μάη. Μικρότερη η συγκέντωση της ΓΣΕΕ (ενώ στις 5 του Μάη ήταν μεγαλύτερη απο του ΠΑΜΕ). Άθλιε νομίζω οτι είναι σταθμός. Το ζητούμενο είναι η κλιμάκωση.

  59. Μέλιτον Καντάρια 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:56 πμ #

    Μια μικρη αναφορα αρχικα για την απεργια, γιατι η κουραση 3 εβδομαδων προετοιμασιας αυτης της μεγαλοιωδους απεργιας ηταν και μεγαλη και εξαντλητικη.
    Σημερα το πρωι το «σχολειο» ταξικης παλης ηταν πεντα πηχες ψηλοτερο απο την προηγουμενη φορα.

    Σε εργοστασιο τροφιμων-ποτων ο εργοδοτης καλεσε απο τις 4 το πρωι τους εργαζομενους και αρκετοι οντως πηγαν.Ηταν ενα εργοστασιο οπως αρκετα αλλα που το βαραγαμε καιρο. Στις 6 λοιπον που πηγαμε καταφεραμε χωρις πολλα-πολλα να βγαλουμε τους εργαζομενους απο μεσα μιας και ειχαν αναγκη να βρουν εναν συμπαραστατη και ξεραν ποιοι ειναι αυτοι που στεκονται διπλα τους. Οι εργατες απο ολο το πολιτικο φασμα αλλα σιγουρα ξερουν οτι απο υπερεπαναστες δεν εχουν να περιμενουν τιποτα.
    Μας περιμεναν και τελικα απο την βραδια εμειναν μεσα μονο ο προισταμενος που σε μια αλλη απεργια εφυγε αεροπλανικα απο το φρακτη οταν πηγε να τον πηδησει και 2 ακομα χλιμιτζουρες. Τι να κανουμε υπαρχει και η προσωπικη ευθυνη στον καθενα.Αλλωστε οταν τελικα φευγει ολη η βαρδια και μενουν μονο τρεις γινονται και περιγελος,βεβαια οι απειλες πηγαιναν και ερχοντουσαν,τιποτα δεν ηταν ευκολο και τιποτα δεν θα ειναι πια απο εδω και περα ευκολο.
    Κοσμος φοβισμενος που μεσα σε ενα πρωινο υπο καταρρακτωδη βροχη και με την περιφρουριση να λιωνει απο την υγρασια να εχεις πραγματικες νικες εστω και μικρες στη ταξικη συνειδηση του κοσμου. Ηταν πραγματικα μεγαλειο να βλεπεις τος εργατες να βγαζουν τα σκουφια και να μπαινουν στην αλυσιδα μαζι σου και λιγο μετα πολυ πριν την πορεια για καφε και εργατο-κουβεντα που να ξεδιπλωνει ο καθενας τη ζωη του και της ανυσηχιες του για το αυριο.Εκει να δεις μολοτωφ και μεγαλεια, ομορφα πραγματα ,εργατικα και τσεκουρατα λογια που να κανουν εναν αποφοιτο ΑΕΙ να προσκυνα την ταξη του και ας ειναι και αγραμματη. Στο χερι μας ειναι να μας ανυψωσει και να σταθουμε διπλα της, πλαι της και μπρος της.

    Αλλο σκηνικο
    Σε εργοστασιο που κατασκευαζει μετασχηματιστες και πηνια.
    Εργοστασιο που ενω παλιοτερα μπαιναμε μεσα με το κλαδικο συνδικατο Μεταλλου, τωρα δινουμε μαχη και μας ζητιουνται ονοματα στην πυλη και κρατιουνται ταυτοτητες και αριθμοι κυκλοφοριας σημειωνονται, απο τους φυλακες στην εισοδο.Ο εργοδοτης τους απειλουσε και αρκετες φορες σε απεργιακες κινητοποιησεις τους κλειδωνε μεσα. Τωρα τελευταια μαλιστα εχει ριξει το σεναριο οτι θα πανε Βουλγαρια και εχει αρκετους μισθους που δεν τους εχει δωσει. Ξερετε δεδουλεμενα που γινονται δανεικα και αγυριστα… Ποις θα τον ψαξει και θα τον βρει μεσα στα Βαλκανια;Κοσμος επισης φοβισμενος με πολυ μικρη συμμετοχη σε απεργιες εως μηδενικη. Κι ομως μετα απο μια περιοδεια κα καποια τηλεφωνα, σημερα ολο χαρα μας κουναγαν την γροθια απο μεσα και τελικα βγηκανε και κατεβηκαν στην Ομονοια καμια 20αδα απο αυτους που απεμενειν μετα και τις τελευταιες απολυσεις. Απο το λογιστηριο μεχρι την παραγωγη δεν δουλεψε τιποτα. Πηραμε καινουργια τηλεφωνα και δωσαμε ραντεβου για επιτροπη αγωνα.

    Ετσι προχωραει η οργανωση της εργατικης ταξης και η διαπαιδαγωγηση της.Αυτο ειναι το ΚΚΕ, κυριοι, και οι συναδελφοι του ΠΑΜΕ και των επιτροπων αγωνα που απο το πρωι σημερα αλλα και τις τελευταιες 20 μερες δινουμε τη μαχη για την προετοιμασια και την επιτυχια της μαχης της απεργιας. Δεν ειναι χαβαλες στους χωρους δουλειας η απεργια και το σκηνικο στην Μεταμορφωση (σχολιο 32) το εμαθα και πραγματικα καποιους που αμολανε διαφορα κατα καιρους πρεπει να τους αφυπνισει ή να τους κανει να ριχνουν τη γλωσσα στο μυαλουδακι πρωτου μιλησουν. Ηταν χοντρο και μπραβιστικο πεσιμο και θα εχουμε και αλλα επικινδυνα τετοια περιστατικα οσο ανεβαινει η επιθεση απεναντι στο ΚΚΕ.Καλη αναρρωση στους συντροφους και τις συντροφισσες.

    Υ.Γ.Παυλο εισαι ο Βουρνουκιος ή ειναι εντυπωση μου;

  60. Μέλιτον Καντάρια 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:02 πμ #

    «που να κανουν εναν αποφοιτο ΑΕΙ να προσκυνα την ταξη του και ας ειναι και αγραμματη»
    Καλα οχι και αγραμματη απλα η πλειοψηφια δεν ειναι διπλωματουχοι και παπυροκρατουντες.

  61. λαθραναγνώστης 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:15 πμ #

    Σχετικά με το άρθρο του Π.Π και την «αποστοίχιση».
    Και οι γάτες γνωρίζουν ότι αυτή η αποστοίχιση είναι συνδικαλιστικός ελιγμός της ηγεσίας της ΠΑΣΚΕ για να αποφύγει να της χρεώνεται συνυπευθυνότητα για τις ενέργειες του Παναγόπουλου.
    Τακίμια είναι με τον Παναγόπουλο και το ΠΑΣΟΚ και οι στοιχημένοι και οι αποστοιχημένοι και προσπαθούν να συγκρατήσουν τον κόσμο!!

  62. RED LEBEL 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:25 πμ #

    ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΑΤΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ:

    Πάνω από 10.000 εργατοϋπάλληλοι, αυτοαπασχολούμενοι, φτωχοί αγρότες, σπουδαστές και μαθητές συγκρότησαν στη πλ. Γεωργίου τη μεγαλύτερη απεργιακή συγκέντρωση που έχει ζήσει η Πάτρα από την μεταπολίτευση και εδώ…

    Αντίστοιχα συγκλονιστική ήταν και η πορεία, η κεφαλή της οποίας (με μπροστάρηδες τους απεργούς μουσικούς της μπάντας) όταν πλησίαζε την Παπαφλέσσα&Μαιζώνος το πίσω μέρος της πορειάς ξεκινούσε από την πλ. Γεωργίου.

    Η παλαϊκή συγκέντρωση που διοργάνωσαν από κοινού το ΠΑΜΕ, η ΠΑΣΕΒΕ, η ΠΑΣΥ, το ΜΑΣ και η ΟΓΕ συγκροτεί ένα ορμητικό ποτάμι λαϊκής αντεπίθεσης που θα σαρώσει στο διάβα του τα βάρβαρα αντεργατικά μέτρα κυβέρνησης-ΝΔ-κεφαλαίου και τους εργατοπατέρες της ΓΣΕΕ και του «Εργατικού» Κέντρου Πάτρας που κάνουν πλάτες σε αυτή την πολιτική.

    Για μια ακόμα φορά στη συγκέντρωση που οργάνωσαν οι εργατοπατέρες και οι μαζορέτες τους (ΣΥΝ-ΚΟΕ-ΣΕΑΜ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ) έγιναν τα γνωστά θεατρικά έκτροπα προσπαθώντας να αμαυρώσουν τη μεγαλειώδη λαϊκή κινητοποίηση του ΠΑΜΕ. Και αυτή η προσπάθεια έπεσε στο κενό.

  63. Αναυδος 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:27 πμ #

    Κατά τη γνώμη μου το πιο επικίνδυνο κομμάτι στο άρθρο του ΠΠ είναι η ευκολία με την οποία η προβοκάτσια μεταφράζεται σε επανάσταση. Χθες οι έμμισθοι ή άμισθοι προβοκάτορες επιτέθηκαν με μολότωφ από αυτές που φυτρώνουν στα πεζοδρόμια στην αστυνομία και εκείνη μετά τσατάλιασε στο ξύλο και στα χημικά όλη σχεδον την πορεία της Αδεδυ-γσεε-αβάθμιων . Το φοβερό είναι ότι οι γνωστοί-άγνωστοι βρίσκονταν στη μέση σχεδόν της πορείας που σημαίνει ότι από κάποιους υπάρχει ανοχή ή και συνενοχή.

  64. a8lios 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:36 μμ #

    http://www.aksioprepeiakantoxh.com/thematikes/kratos-parakratos/arthra/335-diadiloste-me-tin-asfaleia.html

    Oi prwtes fwto einai apo to video poy sxoliasthke kai edw nomizw…

  65. RED LEBEL 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:56 μμ #

    απο νωρις μπατσοι κ ασφαλιτες τα λεγανε κοντα κ στις 2 πορειες!παντα εχουν ενα σχεδιακι αυτοι!δεν τους φοβαμαι!εδω ο αλλος ειχε μπει στα γραφεια του ΠΑΜΕ κ το παιζε οικοδομος παλια!θα ενταθει το ρουφιανιλικι οσο εντεινεται κ ο αγωνας του λαου.οχι μονο για τρομοκρατια….!αλλα κ για παρακολουθηση!

  66. Αντωνης 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:45 μμ #

    Ρε παιδια, τον Χατζηδακη δεν τον χτυπησε κανεις. Έπεσε πανω σε παρακειμενη ζαρντινιερα!

  67. a8lios 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:47 μμ #

    Φωτό από το in.gr ( http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231071270 ):
    Poly ey8ygrammish leme!

  68. kseeath 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 2:00 μμ #

    Σκέψεις για τη 15η Δεκέμβρη

    Αναμφίβολα η σημερινή απεργιακή διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας ήταν όχι μόνο μεγάλη αλλά κυρίως μια μαχητική απάντηση στον αντεπαναστατικό νόμο για τις εργασιακές σχέσεις. Όμως δεν ήταν ούτε η μεγαλύτερη εργατική κινητοποίηση της μεταπολίτευσης ούτε καν της 5ης Μάη. Και πάρα τη μαχητικότητα μερικών εκατοντάδων διαδηλωτών στην Πλ. Συντάγματος που επέλεξαν τη σύγκρουση με τις δυνάμεις καταστολής και των χιλιάδων ακόμα που αμύνθηκαν όσο αυτό ήταν δυνατόν μέσα στα νέφη του χημικού πολέμου που εξαπέλυσαν για ακόμη μια φορά οι ορδές των ένοπλων φρουρών του κράτους, σε καμία περίπτωση αυτό δεν αναλογεί στην επίθεση που δέχεται η εργατική τάξη και η πλειοψηφία της κοινωνίας τους τελευταίους μήνες. ανάγνωση του υπολοίπου »

  69. xamogelo 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 3:11 μμ #

    @a8lios
    αυτή είναι ευθυγράμιση!!!! εμείς στις πρόβες για την παρέλαση είμασταν χειρότεροι!!!!!!

  70. RED LEBEL 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 3:34 μμ #

    επαναστατικο χαρακτηριστικο η επριφρουρηση!τι ειπε παλι αυτος ο Παπουτσης στη Βουλη?τωρα εχουν αρχισει νεο βιολι οι ΠΑΣΟΚοι!οτι ευτυχως που υπαρχουν τα συνδικατα που βαζουν τον αγωνα σε πλαισια κτλ κτλ…..
    κ μπραβο στο ΠΑΜΕ που ειναι δυναμικο κ ολο κατι τετοιες βλακειες!αχ αυτο το Κινημα…….!ειναι μεγαλο πραμα!!!!ειναι κοινωνικο φαινομενο τελικα το ΠΑΣΟΚ!

  71. Y 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 4:21 μμ #

    @Μπρέζνιεφ (μου)
    Η κατάσταση τον Ιούλη ήταν διαφορετική.

    Εγώ συμφωνώ και με τον Πετράν και με το καταπληκτικό άρθρο του avant garde που προβληματίζεται στη σωστή κατεύθυνση.

  72. RedPersonality 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 4:28 μμ #

  73. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 4:34 μμ #

    Σε λίγο να δεις που θα αρχίσουμε τα κώστα μου, ανδρέα μου.
    Δεν είχα αυταπάτες ότι δε θα σου άρεσε ο πι-πι, αλλά θα επιμείνω σε αυτά που έβαλα παραπάνω.
    Για το μαραγκό, αν και βάση της αρθρογραφίας του τον θεωρώ έως και εμπαθή ως προς κάποια πράγματα, θα συμφωνήσω ότι προβληματίζεται στη σωστή κατεύθυνση. Δε γίνεται να φεύγει σπίτι του όλος αυτός ο κόσμος χωρίς να γίνεται κάτι ακόμα. Εμείς να διαλυόμαστε στη στάση του μετρό για να μη μας πάρουν τα σκάγια από τους άλλους μισούς που τους διαλύουν οι συμπληγάδες με τον κλεφτοπόλεμο που στήνουν τα παληκάρια με τα μαύρα εκατέρωθεν. Τον χατζηδάκη δεν τον βάρεσαν κουκουλοφόροι. Ο λαός οργίζεται οι διαθέσεις είναι ανεβασμένες, πρέπει να τους δώσουμε διέξοδο για να μην εκτονώνονται ανώδυνα.

  74. RedPersonality 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 4:46 μμ #

    http://inter.kke.gr/News/2010news/2010-12-16-strike

  75. Γιούρι Κακάριν 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:12 μμ #

    Μερικές εκτιμήσεις για τις χθεσινές κινητοποιήσεις (από όσα έχω διαβάσει γιατι δεν ήμουν εκεί).
    Η πορεία με βάση τις περισσότερες περιγραφές ήταν η μεγαλύτερη μετά την 5η Μάη, αλλά μικρότερη από αυτή. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός (όσον αφορά την κατανομή των συγκεντρωμένων στα διάφορα μπλοκ) ότι η συγκέντρωση της ΓΣΕΕ είχε πολύ λίγο κόσμο, ενώ πολλά σωματεία προτίμησαν τη συγκέντρωση των πρωτοβάθμιων (αντί για τη ΓΣΕΕ) και γι αυτό το λόγο ήταν και η μαζικότερη (τουλάχιστον με βάση αυτά που λέει ο Μεραγκός). Βέβαια όταν κατεβαίνει τόσος κόσμος στην ουσία όλες οι συγκεντρώσεις σε κάποιο βαθμό ενοποιούνται.

    Τα σημαντικότερα ζητήματα όμως που ανακύπτουν είναι άλλα. Καταρχήν είναι σαφές ότι όλοι όσοι κατέβηκαν (ΚΚΕ, πρωτοβάθμια, αναρχία και φυσικά ΓΣΕΕ) χθες δεν είχαν κανένα συγκεκριμένο σχεδιασμό για το πώς θα υλοποιηθούν οι στοχεύσεις της απεργίας. Προφανώς όλοι θεωρούν δεδομένο ότι δεν υπάρχει περίπτωση της παραμικρής νίκης άμεσα. Ακόμη και 10πλάσιος κόσμος να κατέβαινε χθες πάλι οι υποτιθέμενες πρωτοπορίες δε θα ήξεραν πώς να διαχειριστούν την κατάσταση. Ενδεχομένως μάλιστα όσο αυξάνεται η μαζικότητα να αυξάνεται και η αμηχανία τους καθώς τότε προκύπτει με ιδιαίτερη οξύτητα το ερώτημα «και τώρα τι;». Δεν υπάρχει η οποιαδήποτε στόχευση για διάρκεια, κλιμάκωση κτλ των κινητοποιήσεων. Γι’ αυτό και αναγκαστικά αυτές φαίνεται να παίρνουν το χαρακτήρα εθιμοτυπικών πορειών για την τιμή των όπλων, τη στιγμή που ο αντίπαλος είναι αποφασισμένος σε σύντομο χρονικό διάστημα να μας έχει οδηγήσει στο 19ο αιώνα. Αυτή η απουσία νικηφόρας προοπτικής είναι που αποτελεί την απαραίτητη προϋπόθεση για την κυριαρχία της ματαιότητας των μπάχαλων. Αφού δεν υπάρχει κανένα σχέδιο και προοπτική ανατροπής (ακόμη και ενός νομοσχεδίου, πόσο μάλλον της κυβέρνησης) όλη η οργή κατευθύνεται σε τυφλές εκδηλώσεις βίας (και η επίθεση στο Χατζηδάκη σε αυτή την κατηγορία εντάσσεται) που οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι δεν προσφέρουν τίποτα (το αντίθετο μάλιστα).

    Όσον αφορά τις αδυναμίες των διαφόρων δυνάμεων: Τα πρωτοβάθμια και γενικότερα το εξωκοινοβούλιο φαίνεται πως έχουν αρχίσει να κατανοούν την πολιτική σημασία της περιφρούρησης, γι’ αυτό και έχουν αρχίσει να οργανώνουν στοιχειωδώς τα μπλοκ τους (βέβαια απέχουν πολύ από το επίπεδο οργάνωσης και περιφρούρησης που χαρακτηρίζει το ΚΚΕ). Σίγουρα βέβαια η ανοχή ή και καλλιεργεια αναρχικών κατ’ουσίαν αντιλήψεων σε οργανώσεις του εξωκοινοβουλίου (ειδικά στη νεολαία) συνεχίζεται. Ωστόσο μετά την 5η Μάη και τη χθεσινή απεργία αρχίζει να τίθεται το ερώτημα (που μας αφορά όλους) αν μπορεί κάποιος ακόμη και με την καλύτερη περιφρούρηση να αποτρέψει μια προβοκάτσια που μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για τη διάλυση της συγκέντρωσης με ξύλο και χημικά. Ανεξάρτητα από την απάντηση στο ερώτημα αυτό, πάντως είναι αναγκαίο να υπάρχουν οργανωμένα κομμάτια περιφρούρησης που να μπορούν να συγκρουστούν συγκροτημένα με επιτιθέμενες δυνάμεις των ματ για να προστατέψουν τους υπόλοιπους διαδηλωτές (προς το παρόν μονο το ΚΚΕ και κάποιοι αναρχικοί, πχ ΑΚ, έχουν τέτοια τμήματα).

    Το ΚΚΕ από την άλλη αν και σε αυτά τα ζητήματα είναι πολύ πιο συγκροτημένο και έμπειρο φαίνεται ότι δεν μπορεί να διαχειριστεί τις καταστάσεις (ίσως να μη νιώθει έτοιμο). Μετά την 5η Μάη και τα όσα συνέβησαν μπροστά στη Βουλή (με τους χρυσαυγίτες, τις ντουντούκες που καλούσαν τον κόσμο να φύγει και την επιμονή της πλειοψηφίας να μείνει εκεί μπροστά) χθες αποφάσισε να μην περάσει καν μπροστά από τη Βουλή. Ανεξάρτητα από τη σημασία που μπορεί να αποδώσει ο καθένας στην κίνηση αυτή το γεγονός είναι το εξής: η κυβέρνηση φοβούμενη ανεξέλεγκτες καταστάσεις είχε δώσει ρητή εντολή να διαλυθεί ο κόσμος έξω από τη Βουλή με την πρώτη ευκαιρία, πράγμα που έγινε τελικά όταν έφτασαν εκεί τα πρωτοβάθμια. Δυστυχώς σε αυτό συνέβαλε και το ίδιο το ΚΚΕ, με τη στάση που τήρησε. Μάλλον ο πόλεμος που κύρηξε η Αλέκα αναβλήθηκε για αργότερα.

  76. Y 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:17 μμ #

    Βασικά νομίζω ότι οι τακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε από εδώ και πέρα στις διαδηλώσεις πρέπει να είναι κάπως έτσι:

  77. TALIBAN 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:49 μμ #

    @ Y 71

    Διάβασα το άρθρο του AVANT GARDE, που προφανώς εξέθετε την κατάσταση με σωστό τρόπο. Κουκούτσι μυαλό να έχει κανείς, χωρίς να χρειάζεται να κατέχει την γνώση που απ’ ότι φαίνεται κατέχει αυτός ο πρώην Τεταρτοδιεθνιστής, βλέπει την εξέλιξη.
    Είχα όμως και την υπομονή να διαβάσω και παραπέρα απο την σελίδα τους και ύστερα από ατελείωτα κατεβατά το δια ταύτα ήταν εισοδισμός στο ΣΥΡΙΖΑ.
    Πράγματα δηλαδή που τα κάνανε οι Παμπλικοί πρίν 50 χρόνια τώρα παρουσιάζονται ξεδιάντροπα σαν απόσταγμα επαναστατικής αντίληψης.

  78. RED LEBEL 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:28 μμ #

    »Μάλλον ο πόλεμος που κύρηξε η Αλέκα αναβλήθηκε για αργότερα.»

    τον πολεμο αδερφε θα τον κανουν οι εργαζομενοι αφ’ενος κ οχι το ΚΚΕ μονο του!κ αφ’εταιρου απο προκυπτει το γεγνος οτι δεν περασε το ΠΑΜΕ μπροστα απτη βουλη δε δινει πολιτικο μυνημα?σου αρεσε που η κυβερνηση παει να βγαλει λαβρακι κ απο τα χτεσινα επεισοδια κ το γνωστο κλεφτοπολεμο?οι αλλοι που περασαν εξω απο τη βουλη ειναι ντουροι κομμουνιταραδες?μηπως συμβαλλουν κ στη μαζικοποιηση του κοσμου?μηπως ενοχλησαν τα κεντρα ληψης αποφασεων?το σχεδιο της κυβερνησης ειναι ξεκαθαρο!γιαυτο περνει αφορμη απο τα επεισοδια κ τρομοκρατει!οταν εμεις λεγαμε για πολεμο κ απεργουσαμε ΜΟΝΟΙ μας ως ΠΑΜΕ κ θυσιαζαμε μεροκαματο συμβαλλαμε στον πολεμο που λεμε!αλλα δεν καταλαβαινω!το να περνας εξω απο τη βουλη σε τι συμβαλλει!α!εκτος αν κανεις εναν αγωνα για ξεκαυλωμα!εκει αλλαζει!ετσι ναι μαλιστα!ας πανε να την καψουμε κιολας!αλλα να πανε ολοι μαζι που λενε αυτο το συνθημα!κ οι ασφαλιτες κ τα φρικια κ τα Χρυσα Αυγα!ετσι για να δουμε μηπως επαναληφθει το Ραηχσταγκ με αλλα δεδομενα!

    Α!σημερα αναρωτιοταν ενας μαλακας στο ΜΕΓΚΑ:το ΚΚΕ εδειρε τον Χατζηδακη?λεει ο αλλος:οχι σε καμια περιπτωση!αλλα φτιαχνει ενα κλιμα με τα περι πολεμου!κ λεει ο αλλος αλλος:πολλα μπορει να πεις για το χωρο αυτο αλλα δε χρησιμοποιει τη ΒΙΑ!μονο ακουγα!δεν εβλεπα!

    και επισημα ο Παγκαλος απο την ΤV

    Για το αρθρο του Π.Π.:
    Ειναι μια χαρακτηριστικη αναλυση για το τι παιζεται στον οπορτουνιστικο χωρο γενικοτερα!τι διεργασιες κ τι σκεψεις υπαρχουν!ολα αυτα συνδεονται με την αποψη τους για το χρεος κ την κριση γενικοτερα κ ανακνυουν την ελληψη στρατηγικης γιατην εργατικη εξουσια,τη λαικη οικονομια κ το οτι καταληγουν να ενσωματωνουν τον αγωνα εντος οριωνμε οικονομικα αιτηματα,αμεσοκινημτικους στοχους παληςκ υπερεπαναστατικη φρασεολογια!η κοινη δραση με τον ΣΥΡΙΖΑ πιστευω οτι θα τους ενιοιποιησει περισσοτερο.κ ιδιαιτερα με ομαδες οπως η ΚΟΕ κ θα ρθουν σε μεγαλη αντιπαραθεση με ομαδες οπως ο ΣΥΝ που ειναι κ κομμα με τασεις φυγοκεντρες κ κεντρομολες στο εσωτερικο του κ τη νεολαια του!θα γινει σφοδργ\η παλη το επομενο διαστημα αναμεσα σε ολες αυτες τις ομαδες για την πολιτικη ηγεμονια πλαισιων παλης κ γενικοτερα ποιανου η λογικη θα κυριαρχησει στη δραση κ το μαζικο κινημα!

  79. a8lios 16 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:20 μμ #

    Εμένα πάλι εδώ και 10 απεργίες ήταν η πρώτη φορά που απήργησε άλλος ένας στη δουλειά από τους 22.
    Άλλη μία για την ακρίβεια, η οποία πηγε μουσείο, άγνωστο σε ποιο μπλοκ.

    Γενικώς είμαι αρκετά ευχαριστημένος, παίρνοντας υπ’ όψιν πως αυτή την απεργία προσωπικά τη θεωρούσα κάτι σαν «επανεκκίνηση», αντίστοιχη με ό,τι υπήρξε η 17Δεκέμβρη για την περσινή χρονιά.
    Σαν τέτοια ήταν σε πολύ καλό επίπεδο.
    Εμένα οι συγκεντρώσεις μου κάνανε μικρότερες από εκείνες της 5 Μάη, μεγαλύτερες όμως από οποιεσδήποτε άλλες. Έχω όμως την υποψία πως οι απεργοί πρέπει να ήταν περισσότεροι…

    Τα απόνερα σήμερα έδειξαν ενθουσιασμό, πρώτη φορά με ρώτησαν συνάδελφοι πως πήγε η πορεία κτλ.

    Για τον ξυλοδαρμό του Χατζηγάκη να έχουμε υπ’όψιν πως καμία σχέση και σύγκριση δε γίνεται (σε επίπεδο επίδρασης στη συνείδηση) με τη Marfin.
    Εμένα οι συνάδελφοι είτε χάρηκαν που τον δείρανε είτε σε θεωρητικό επίπεδο μπορεί να λέγανε πως είναι λάθος, αλλά δε θα σκάσουνε κιόλας.
    Να το καταδικάσεις έπρεπε βέβαια από την άποψη πως δε θέλεις να μάθει ο εργαζόμενος (και ΑΥΤΟ συμβαίνει μέσω της υπερπροβολής του θέματος από τα μίντια) να εκφράζει έτσι την οργή του.

    Η συζήτηση που βλέπω άλλη μια φορά να αναβιώνει σε πηγαδάκια συμμετεχόντων στις «άλλες» συγκεντρώσεις, περί της ανάγκης να περιφρουρούνται οι αγώνες τους, με κουράζει κάπως.

    Εαν δε θέλεις μπάχαλους στη πορεία σου, τότε δεν επιτρέπεις σε μπάχαλους να συμμετέχουν στις πορείες σου. Επειδή όμως κατά βάθος θέλεις, γιατί κατά βάθος ιδεολογικά συγγενεύεις,
    επειδή κατά βάθος ο φιλευθερισμός σου «τί είμαι, μπάτσος για να καθορίσω ποιος θα μπείνει στη πορεία μου και ποιος όχι;» ακόμα υπερισχύει της πραγματικότητας που βιώνεις, …ε, μη κοροϊδεύεις τον εαυτό σου,…

    Υπάρχει δυνατότητα να εκφραστεί η οργή, η ανάταση που νιώθει ο κόσμος όταν βλέπει μεγάλες συγκεντρώσεις, σε κάτι πιο «χειροπιαστό» όταν αυτές τελειώνουν;

    Εγώ θα πώ ανάλογα την περίπτωση.
    Εαν θέλετε τη προσωπική μου γνώμη, χτες ήταν μια καλή περίπτωση σε μικρότερες πόλεις (πέραν δηλ. Αθήνας, Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Λάρισας, ίσως και Ηρακλείου) στο τέλος των πορειών που είχαμε καλέσει να προχωρούσαμε επιτόπου σε λαϊκές συνελεύσεις, αφού ο όγκος των διαδηλωτών θα επέτρεπε κάτι τέτοιο.
    Έτσι θα δημιουργούσες και αμέσως τις πρώτης λαϊκές επιτροπές και θα το έκανες μέσα σε ένα εντελώς άλλο κλίμα απ’ ότι π.χ. στο Περιστέρι τη Κυριακή, με ενθουσιασμό πολλαπλάσιο κτλκτλ.
    Ομολογώ βέβαια πως και σε μένα μόλις τώρα που έγραφα αυτό το σχόλιο μου ‘ρθε το άνωθι σαν ιδέα…

    Αλλά στις μεγαλύτερες πόλεις δε μπορείς να πας σε τέτοια.
    Από την άλλη κινήσεις που είδα γραμμένες (π.χ. έλεγε ο στρατολάτης στο μπλογκ του να απέκλυε το ΠΑΜΕ τον υπουργείο οικονομικών επ’ αόριστον) δε μου φαίνεται να προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο.
    Η ανάγκη σήμερα υπάρχει για οργάνωση, για κάτι που θα το βιώσει ο καθένας που συμμετέχει στη διαδήλωση για πρώτη φορά σαν να το κάνει ο ίδιος.
    Κάθε ιδέα που μπορεί να συμβάλλει σε ΑΥΤΗ τη κατεύθυνση εγώ είμαι έτοιμος να την ακούσω.

    Οι συμβολικές ενέργειες όμως που μπορεί να ακολουθούν μια πορεία (π.χ. κατάληψη κάποιου κτηρίου κτλ.), στη περίπτωση τόσο μεγάλων πορειών δε νομίζω ότι θα εμπνεύσουν και κανέναν. Τις κάνουν στη καλύτερη μια 300αριά και η υπόλοιποι μέχρι να φτάσουν στο σημείο των γεγονότων, είναι σαν να βλέπουν κανα γιγαντοπανό…

    Άσε που νομίζω δε το χουνε κιόλας ανάγκη αυτές οι πορείες. Μιλανε από μόνες τους.
    Αν τυχαίνει να ξέρετε κάποιον που κατέβηκε για πρώτη φορά (ή τέλος πάντων πρώτη φορά σε ΜΑΖΙΚΗ πορεία), είμαι σίγουρος πως σήμερα νιώθει ενθουσιασμένος ,πλήρης από αυτό που έζησε και έτοιμος να συμβάλλει περισσότερο.
    Τί; Δε ξέρετε κάποιον τέτοιο; Ε τότε στις μάζες σύντροφοι και φίλοι, μην ανάγετε τις προσωπικές σας ανάγκες σε ανάγκες «του κόσμου»…

  80. Αναυδος 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:43 μμ #

    Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
    1. Μία πορεία σκοπό έχει με το μεγεθος της ν’ αποδείξει ότι οι διαφωνούντες ειναι πολλοί ή ότι τέλος πάντων το παραμύθι αμάσητο δεν το τρώνε όλοι. Αντε ίσως περνώντας από πολυσύχναστους δρόμους να μεταφέρει το μήνυμα της στους περαστικούς.
    2. Αυτοί όμως που περιμένουν περισσότερα από μία πορεία αμάχων είναι επικίνδυνοι. Πέρα από τους τραυματισμούς και τους θανάτους (Κουμής, Κανελλοπούλου) οδήγει και μια σειρά πιτσιρικαρία στα νύχια της ασφάλειας με τα γνωστά αποτελέσματα. Υπάρχει όμως και μια πιο συνολική αρντητική επίπτωση που έχει να κάνει με τον τρόπο που τα μέσα του κεφαλαίου ασχολούνται με την πορεία αλλά και την αποσυσπείρωση που τα εν πολλοίς στημένα επισόδεια δημιουργούν.
    3. Τελος το ΠΑΜΕ αλλά και το ΚΚΕ δε σκοπεύει να παρασυρθεί και να δώσει την μάχη άλλων. Οποιος κατεβαίνει στις πορείες θα καταλάβει ότι οι συσχετισμοί είναι καταθλιπτικοί και ελάχιστα περιθώρια αφήνουν. Αν η προσπάθεια σου είναι να αλλάξεις τους συσχετισμούς απαγορεύεται να ασχολήσαι με οδοδμαχίες (εκτός και αν δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς).

  81. Αναυδος 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:45 μμ #

    Τέλος για τον Χατζηδάκη αν τις έτρωγε σε καμμία λαική θα έλεγα ν’ αγιάσει το χέρι τους αλλά αυτοί που τον έδερναν (Πασόκοι από τις δεκο) το ίδιο ξύλο χρειάζονται και αυτοί.

  82. Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 2:55 μμ #

    Προφανώς το ζητούμενο δεν είναι οι οδομαχίες, αλλά να μην πάει χαμένος αυτό το μέγεθος. Όπως πέρσι πχ που στο καπάκι πολλοί σύντροφοι είχαν πάει στο λιμάνι για ενίσχυση και περιφρούρηση. Ίσως να μπορούσε να γίνει κάτι αντίστοιχο και με τις δεκο ή τα αμαξοστάσια που λέει ο μαραγκός. Ίσως μπορεί να γίνει κι αυτό που λέει ο άθλιος στις μικρότερες πόλεις. Κι αυτό δεν πάει αντιπαραθετικά με τη συνέχεια στη μάχη να αλλάξουν οι συσχετισμοί (ως προς αυτό ο μαραγκός παρουσιάζει μια καρικατούρα στο κείμενό του για το που στοχεύει η ‘αριστερά’).

    Επίσης. Κι αυτοί στις δεκο εργαζόμενοι είναι, λαϊκή αγανάκτηση εκφράζουν. (Και με πασόκο το ίδιο θα έκαναν, όπως πέρσι με τον κακλαμάνη που τη γλίτωσε στο τσακ). Και τα πλιάτσικα στα σούπερ μάρκετ στο αργεντινάνσο, επίσης.
    Άλλο πράγμα να πεις διαφωνώ, ή ξέρω ‘γω ότι καναλιζάρεται σε κάτι ακίνδυνο, άλλο να πεις ότι δεν εκφράζει κάτι γνήσιο.

  83. RED LEBEL 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:03 μμ #

    εχει προκυψει ενα σημαντικο ζητημα!ηθελα να το ποσταρω αλλα αλλαξα γνωμη!ας το πω κ ετσι!σημερα εμαθα οτι το πρωι σκασαν 40 ΕΑΑΚιτες στην Παντειο κ ξυλωσανε τηγν τιμητικη πλακετα της Σωτηριας Βασιλακοπουλου με τη δικιολογια οτι ηταν στην κολωνα τους.

    δηλαδη εγω τωρα που ειμαι κ εργαζομενος τι να πω?οτι αυτα τα γκρουπουσκουλα που τα θυμαμαι απο παλια οταν ειχαν συσχετισμους καλυτερους τι κανανε θελουνε γαμησι κ προστιμο?τουλαχιστον αυτο που εχω εγω να πω ειναι οτι ειναι τα παιδια του ΑΔΩΝΗ μεσα στις σχολες!δεν θελουν συνδεση του φοιτητικου κ εργατικου κινηματος!οτι ειναι απεναντι απο καθε πρροδευτικο κ αριστερο ανθρωπο!ειναι σημερινη ΕΚΟΦ!μακαρι να φανε καμια ξυλια να μαζευτουνε γιατι μετα τις εκλογες εχουνε σηκωσει ψηλα τον αμανε!

  84. Παύλος 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:51 μμ #

    Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Κάτω η κυβέρνηση της βίας και της εξαθλίωσης

    Βροντερή, μαζική και μαχητική απάντηση στην κυβέρνηση της βίας και της εξαθλίωσης του λαού έδωσαν εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι, άνεργοι και νέοι, στις τεράστιες απεργιακές διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα. Παρά το κλίμα κρατικής και εργοδοτικής τρομοκρατίας, πολλοί τομείς της οικονομίας νέκρωσαν ή υπολειτούργησαν, ενώ οι κεντρικοί δρόμοι της χώρας μετατράπηκαν σε οργισμένα ποτάμια ενάντια στο «σφαγείο» κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ. Η τεράστια μαζικότητα των διαδηλώσεων, τα πολιτικά συνθήματα και η απαίτηση να φύγουν η κυβέρνηση και η τρόικα, η εμφάνιση ενός μαζικού και οργανωμένου ανεξάρτητου αγωνιστικού ρεύματος με τα πρωτοβάθμια σωματεία, τους φοιτητικούς συλλόγους και τα συνδικάτα που αντιστέκονται και η πρωτοφανής μαχητικότητα και αποφασιστικότητα των σημερινών διαδηλώσεων, αποτελούν τα καινούργια στοιχεία της 15ης Δεκέμβρη και της νέας ανατρεπτικής δυναμικής που αναπτύσσεται.

    Λίγες ώρες αφότου ο κυβερνητικός κοινοβουλευτικός λόχος των 156 εναπομεινάντων προθύμων πρωτοκολλητών της τρόικα, του ΣΕΒ και των τραπεζών, ψήφισε το τερατούργημα του πολυνομοσχεδίου και μία ημέρα από τις συναντήσεις του πρωθυπουργού του αίσχους με τους πολιτικούς αρχηγούς αναζητώντας συναίνεση, οι εργαζόμενοι και το κίνημα γέμισαν τους δρόμους ξεκαθαρίζοντας ότι δεν αποδέχονται το πραξικόπημα του Mνημονίου και τους νόμους του, ότι απαιτούν την ανατροπή της κυβέρνησης της τρομοκρατίας και της πτώχευσης του λαού!

    Ολοένα και πιο απομονωμένη η κυβέρνηση καταφεύγει στο τελευταίο «επιχείρημα» της εξουσίας, την κρατική βία και καταστολή. Η μεθοδευμένη προσπάθεια διάλυσης της πορείας, η εκτεταμένη χρήση χημικών (ακόμα και μέσα στα μαζικά μπλοκ), οι δολοφονικές επελάσεις των ΜΑΤ και των «μπουραντάδων» της ΔΙΑΣ και της Δέλτα, η χρήση ακόμα και «φλογοβόλων»(!), οι αχαλίνωτες συμμορίες εκατοντάδων ασφαλιτών που προπηλακίζουν, προβοκάρουν, συλλαμβάνουν, δεν μπορούν πλέον να σταματήσουν τα εργατικά κύματα αγώνα. Απλά μεγαλώνουν την οργή και την ορμή τους. Η προσπάθεια να κτυπήσουν ειδικά το μαζικότατο μπλοκ του Συντονισμού των Πρωτοβάθμιων Σωματείων στην Αθήνα, τα μπλοκ των καθηγητών και των δασκάλων, των μεταναστών εργατών, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αλλά και τα μπλοκ των φοιτητικών συλλόγων στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, έπεσε στο κενό καθώς οι διαδηλωτές αντιστάθηκαν και υπεράσπισαν το δικαίωμά τους στη διαδήλωση.

    http://www.antarsya.org/index.php

  85. Παύλος 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:53 μμ #

    Ανκοίνωση του ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

    Χαιρετίζουμε τη μαζική συμμετοχή των εργαζομένων στη σημερινή πανεργατική απεργία, τη συγκλονιστική παρουσία στο πανεργατικό συλλαλητήριο και ιδιαίτερα στο κάλεσμα του Συντονισμού για συγκέντρωση στο Μουσείο – πολυτεχνείο, τη μαχητικότητα και το σθένος με το οποίο αντιστάθηκαν στις αλλεπάλληλες επιθέσεις των δυνάμεων καταστολής, τη μαζική παρουσία της νεολαίας στο πλευρό των εργαζομένων παρά τις συνεχείς επιθέσεις που δέχτηκαν για άλλη μια φορά τα φοιτητικά μπλοκ.

    Παρ’ όλες τις προσπάθειες της κυβέρνησης του Μνημονίου και της τρόικα ΕΕ – ΔΝΤ – ΕΚΤ να διαλυθεί η πορεία από τις δυνάμεις καταστολής, η πορεία έγινε, η Βουλή των κοινοβουλευτικών πραξικοπημάτων βρέθηκε περικυκλωμένη από την εργατική αγανάκτηση, η Αθήνα πλημμύρισε από τα ποτάμια της εργατικής και λαϊκής οργής.

    Η σημερινή μεγαλειώδης απεργία και διαδήλωση θέτει άμεσα το ζήτημα της κλιμάκωσης των απεργιακών αγώνων. Απέναντι στα κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα και την απόπειρα να αναιρεθεί το σύνολο των κατακτήσεων της εργατικής τάξης δεν χωρά άλλος δρόμος από τη πάλη για τη συνολική ανατροπή του Μνημονίου, των νόμων που έχουν ψηφιστεί , από το σφαγείο κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ. Απαιτεί να φύγει αυτή η κυβέρνηση κάτω από την αποφασιστική πάλη του λαού, τη μαζική κατακραυγή των εργαζομένων.
    (…)

    Γι’ αυτό το λόγο και πρέπει σε όλους τους κλάδους, σε όλες τις ομοσπονδίες και τα σωματεία να γίνει τώρα προσπάθεια για κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων. Η σημερινή απεργία έδειξε ότι έχουμε τη δύναμη να νικήσουμε. Καλούμε επίσης τις ομοσπονδίες και τις συνομοσπονδίες να πάρουν τώρα απόφαση για 24ωρη πανεργατική απεργία στις 22/12, ήμερα ψήφισης του προϋπολογισμού της ληστείας των μισθών, των συντάξεων. Σε κάθε περίπτωση παλεύουμε μέσα στα σωματεία για να είναι η 22/12 ημέρα πανεργατικού αγώνα.

    http://syntonismos.blogspot.com/

  86. Παύλος 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:03 μμ #

    Συνάδελφοι

    Σήμερα αντιπροσωπεία του συντονισμού πρωτοβαθμίων σωματείων από τους συναδέλφους N. Γουρλά, N. Αδαμόπουλο και Κ. Κεχαγιόγλου παραβρεθήκαν στην Γενική Συνέλευση των εργαζομένων της ΕΘΕΛ. Εκ μέρους του συντονισμού χαιρέτησε ο συνάδελφος Ν Αδαμόπουλος που καταχειροκροτήθηκε από τις πάνω από 2000 εργαζομένους που μετείχαν στην συνέλευση. Χαιρέτησε ακόμα και εκπρόσωπος των φοιτητικών καταλήψεων και συλλογών που το ψήφισμα που διάβασε έγινε δεκτό με έντονα χειροκροτήματα.

    Ενημερωτικά η συνέλευση πήρε απόφαση για περαιτέρω κλιμάκωση του αγώνα με καθημερινές στάσεις εργασίας και 24ωρες μέχρι τις 24 του Δεκέμβρη και μετά νέα γενική συνέλευση καθώς και απόφαση για κήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας την ημέρα ψήφισης του προϋπολογισμού. Υπήρχε μαχητικό κλίμα, μεγάλη οργή και αποφασιστικότητα.

  87. Παύλος 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:07 μμ #

    Βίντεο από το κανάλι you tube του ΝΑΡ, για την απεργία 15.12

    http://www.youtube.com/user/narvideos

  88. Μπούμπη 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:50 μμ #

    @ Γιούρι,

    Η πορεία του ΠΑΜΕ ΠΕΡΑΣΕ απο την Βουλή.Απλά δεν ΣΤΑΘΗΚΕ και έστριψε αμέσως δεξιά για να μην διαλυθεί αμέσως(ήμουν στην πορεία και μόλις φτάσαμε λίγο έξω απο τη Βουλή τα στελέχη του ΠΑΜΕ φώναζαν «συνεχίστε δεξιά»).

    Ορίστε και ο χάρτης της πορείας

    http://picasaweb.google.com/cpg.kke/15122010MassiveStrikeMobilization?feat=flashalbum#5551254366889092690

  89. Παύλος 17 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:23 μμ #

    Τραμπούκικη επίθεση

    Στο μεταξύ, στην αρχή της οδού Πανεπιστημίου, άγνωστοι προχώρησαν σε τραμπούκικη επίθεση σε βάρος του πρώην υπουργού της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη. Με γροθιές αλλά και με ομπρέλες τον τραυμάτισαν στο κεφάλι, ενώ χρειάστηκε η παρέμβαση αστυνομικών προκειμένου να φύγει από το σημείο αιμόφυρτος.

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=17/12/2010&id=12901&pageNo=9&direction=1

  90. Y 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:00 πμ #

    Red Lebel 84 prosexe ligo ti grafeis.

  91. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:49 πμ #

    για πες τι ακριβως να προσεχω?προσθετω κ την ανακοινωση για να ξερουμε κ τι λεμε!ο φασισμος της ΑΝΤΑΡΣ\ΥΑ δεν θα περασει!ΤΟ ΚΑΤΑΛΒΕΣ?

    ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΣΑΣ ΑΘΗΝΑΣ

    Για τη βεβήλωση του μνημείου της κομμουνίστριας φοιτήτριας

    του Παντείου Σωτηρίας Βασιλακοπούλου

    από τους σύγχρονους ΕΚΟΦίτες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΕΑΑΚ

    Την Παρασκευή 17/12/2010 στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, ομάδα 60 ατόμων από όλη την Αθήνα από τις γνωστές αντικομμουνιστικές ομάδες των ΕΑΑΚ, βεβήλωσαν και αφαίρεσαν την πλακέτα που είχε τοποθετηθεί από τις οργανώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στην μνήμη της Σωτηρίας Βασιλακοπούλου.

    Η Σωτηρία Βασιλακοπούλου είναι δολοφονημένο μέλος της ΚΝΕ, φοιτήτρια Παντείου που δολοφονήθηκε έξω από το εργοστάσιο της ΕΤΜΑ.

    Είναι γνωστοί σεσημασμένοι αντικομμουνιστές.

    Αυτό που έκαναν σήμερα οι σύγχρονοι ΕΚΟΦίτες της ΕΑΑΚ στο Πάντειο το έχουν κάνει μόνο οι Χρυσαυγίτες και άλλες φασιστικές ομάδες στα μνημεία του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας και οι απόγονοι των Ες-Ες στη Βαλτική.

    Καιρό τώρα είναι μαέστροι στις αντιΚΚΕ – τραμπούκικες επιθέσεις μέσα στα Πανεπιστήμια και τους χώρους δουλειάς, γι’ αυτό και αβαντάρονται από αστικά ΜΜΕ.

    Είμαστε βέβαιοι ότι με αυτή την σημερινή τους κίνηση θα γέμισαν χαρά και ικανοποίηση τους γνωστούς σεσημασμένους αντικομμουνιστές-μεγαλοκαθηγητές του Παντείου τύπου Μανδραβέλη.

    Επιβεβαιώνεται ότι παρά τα μεγάλα λόγια

    παλεύουν για να σωθεί το καπιταλιστικό σύστημα,

    όλη τους η αγωνία είναι να χτυπηθεί το ΚΚΕ και η ΚΝΕ.

    Τους ενοχλεί ότι η συντρόφισσα Σωτηρία δολοφονήθηκε σε εξόρμηση έξω από ένα εργοστάσιο. Τρέμουν και μόνο στην ιδέα ότι μπορούμε να διδαχθούμε από την πλούσια ιστορία της ταξικής πάλης στη χώρα μας από τους αγώνες και τις θυσίες χιλιάδων μελών και στελεχών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ. Τρέμουν στην ιδέα ότι οι φοιτητές από τα εργατικά λαϊκά στρώματα θα παλέψουν στο πλευρό της εργατικής τάξης για την ανατροπή του καπιταλισμού. Τρέμουν την συμπόρευση με το ΚΚΕ .

    Άξιος λοιπόν ο μισθός τους.

    Καλούμε κάθε φοιτητή, ειδικά τους ριζοσπάστες φοιτητές, να βγάλουν συμπεράσματα για το ρόλο αυτών των ομάδων μέσα και έξω από τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ, να τους γυρίσει την πλάτη.

    Η πλακέτα της Σωτηρίας Βασιλακοπούλου θα τοποθετηθεί ξανά στη θέση της όσο και αν ενοχλεί τα σύγχρονα φασιστοειδή.

  92. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:59 πμ #

    ειμαι κ γω ενας εργαζομενος κ με προσβαλλει βαναυσα αυτη η συμπεριφορα!ντροοπη τους!κατα τα αλλα εργατικοι αγωνες κ τ ρεστα!ας μη μιλησουν για φοιτητικο-εργατικο κινημα!ας μιλησουν για εναλλακτικο καλοκαιρινο τουρισμο!
    στο χωρο δουλιας μου εχω ορισμενους απο αυτους κ ηδη τους βριζει ολος ο κοσμος με αυτο!κ ιδιαιερα οι δικοι τους!κ ναι ειναι ενα απο τα κριτηρια με ποιον θα παει ο εργαζομενος!ποσο μαλλον ο φοιτητης!θα παει με το ΠΑΜΕ κ το ΜΑΣ κ οχι με τη ΓΣΕΕ!το πρωτο ειναι η πολτικη τους γραμμη κ το δευτερο ειναι ο αντικομμουνισμος!κ μαλιστα απο αστικη σκοπια!φασιστικη ξεκαθαρα!
    οαντικομμουνισμος δεν περασε απο την ΕΕ στη συνειδηση του λαου ποσο μαλλον δε θα περασει ουτε κ απο την γκρουπα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ!

  93. Y 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:15 μμ #

    Οι σύντροφοι της Ανταρσύας δίνουν κι αυτοί τη μάχη ενάντια στα μέτρα και μέσα σε σωματεία και στους δρόμους και χτυπιούνται άγρια από την αστυνομία. Θα έπρεπε λοιπόν να είμαστε πιο προσεκτικοί πριν τους χαρακτηρίσουμε ΕΚΟΦίτες και άλλα τέτοια ανθηρά. Τι είναι αυτό δηλαδή? Η αναβίωση της γραμμής του σοσιαλφασισμού?

    Καλό θα ήταν κάποιος σύντροφος από την Ανταρσία να μας δώσει τη δική τους εκδοχή των γεγονότων της Παντείου.

  94. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:17 μμ #

    »Καλό θα ήταν κάποιος σύντροφος από την Ανταρσία να μας δώσει τη δική τους εκδοχή των γεγονότων της Παντείου»

    ετσι!πανω απο ολα πλουραλισμος ια να μην καταδικασεις αυτο που υποστηριζεις!

  95. TALIBAN 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:48 μμ #

    @ RED LABEL

    Μου φαίνεται αδιανόητη ατιμία !
    Μπορείς να δώσεις παραπάνω στοιχεία, π.χ. φωτογραφίες ?
    Αν η ελεεινή αυτή ενέργεια έγινε από αριστερούς και όχι φασίστες πρέπει να δωθεί μεγάλη δημοσιότητα άμεσα !

  96. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 12:58 μμ #

    τις φωτο που να τις βρω εγω? εγω το εμαθα εχτες αργα κ περιμενα την γαματη ανακοινωση της ΚΝΕ!κ ηταν πολυ καλυτερη απο οτι την περιμενα!ειχα περασει απο Παντειο κ ειχα δει την Πλακετα!πολυ ωραια πλακετα!

    ισχυει προφανως!κ το ξαναλεω!ειναι ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ αυτο που εγινε!

  97. tsechos 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:07 μμ #

    Να ηρεμήσουμε λίγο!

  98. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 1:16 μμ #

    αυτο εχεις να πεις εσυ βρε Τσεχο?μια χαρα ηρεμοι ειμαστε αλλα εχουν ξεπεραστει καποια ορια!για ιστορικους,κιινωνικους κ πολιτικους λογους!δεν γινεται κ δεν πρεπει να τα ανεχεσαι ολα!

  99. Μέλιτον Καντάρια 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 4:36 μμ #

    Ναι ρε RED LABEL καλα σου λεει ο Τσεχος οτι χρειαζεται ηρεμια. Τετοια σκηνικα ειναι επικινδυνα απο τη φυση τους και κατε επεκταση αρκουντως προβοκατορικα γιατι χτυπανε ολοκληρωτικα στο αξιακο μας συστημα, στην ιστορια του Κομματος και της ΚΝΕ,χτυπανε συνολικα το ιδιο το εργατικο-λαικο κινημα της χωρας μας.
    Ολοι που ανηκουμε σε αυτους που εχουν περασει εστω και μια φορα απο την ΕΤΜΑ για να αφησουν ενα λουλουδι, εχουμε κυριολεκτικα θολωσει με αυτο που μαθαμε.
    ΑΛΛΑ
    Σε τετοιες κρισιμες στιγμες και για το κινημα και για το λαο μας αυτα τα περιστατικα πρεπει να μας πονηρευουν. Ειμαι ο τελευταιος που θα πει:» Ε, ενταξει δεν ξερανε τι κανανε, ασ΄τους να μην εχουμε προβληματα».
    Η περιφρουριση μνημειων του εργατικου κινηματος (οπως και των κατακτησεων του) ειναι υποθεση του ιδιου του οπως και του Κομματος της εργατικης ταξης. Απο εκει και περα εμεις χρειαζεται να δωσουμε απαντηση με την ενταση της παλης μας και της ισχυροποιησης των συνδικατων.
    Να γινονται δικια τους υποθεση τετοια περιστατικα, εχοντας στο πλαι τους τα πρωτοπορα κομματια της νεολαιας. Οπως εγινε με την περιφρουριση του μνημειου που εστησαν οι μεταλλεργατες μεσα στη Ναυπ/στικη Ζωνη του Περαματος και πηγαν να το αποκαθηλωσουν κυριολεκτιθκα νυχτα οι εφοπλιστες και τα τσιρακια τους. Θα μου πεις ο παραλληλισμος ειναι αμεσος και πεντακαθαρα ιδιος με το περιστατικο στην Παντειο. ΟΚ εχεις δικιο αλλα επειδη
    οι μερες ειναι περιεργες γιαυτο καλο ειναι να ειμαστε ψυχραιμοι και να μην χανουμε το στοχο μας και τον προσανατολισμο που ηδη εχουμε.

    Τωρα βεβαια αν ηταν ενα απλο νταβατζιλικι… τοτε διαλεξανε λαθος πολιτικο χωρο για να το κανουνε.

  100. Μέλιτον Καντάρια 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:19 μμ #

    Το ΠΑΜΕ καλεί τους εργαζόμενους, τα Συνδικάτα, να αξιοποιήσουν τη στάση εργασίας για την όσο γίνεται καλύτερη προετοιμασία κατά κλάδο, κατά σωματείο και επιχείρηση της μάχης για την κλιμάκωση του αγώνα, μέσα στο Γενάρη, για την προοπτική.

    http://www.pamehellas.gr/fullstory.php?lang=1&wid=1480

  101. TALIBAN 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:33 μμ #

    Δίαβασα την ανακοίνωση της ΚΝΕ
    Το γεγονός δεν πρέπει νομίζω να σταματίσει εκεί.
    Να μπούν για έγκριση ψηφίσματα καταγγελίας σε όλους τους ΜΑΖΙΚΟΥΣ χώρους.
    Ξεπερνάει τα όρια μιας αντιΚΚΕ επίθεσις και προσβάλει κάθε έντιμο δημοκράτη ασχέτως πολιτικών πεποιθήσεων.

  102. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:54 μμ #

    σου ορκιζομαι οτι ειμαι ψυχραιμοτατος γιαυτοαν ειδες πριν ειπα το εξης:μαζικη πολιτικη δουλια με τη γραμμη του ΚΚΕ κ χτυπημα του οπορτουνισμου πανω στη στρατηγικη του κ επειτα πελεκημα του αντικομμουνισμου!να καταλαβει ο διδιος ο εργαζομενος οτι το μονο που κανουν αυτες οι ομαδες ειναι να ενσωματωνουν κοσμο στην κυριαρχη λογικη κ πολιτικη ανεξαρτητως φρασεολογιας!κ οτι το μισος τους απεναντι στο ΚΚΕ δεν εχει οριο κ δεν θα τους πονεσει αλλο τι απο την απομονωση τους!

  103. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 5:57 μμ #

    1. Η πλακέτα τοποθετήθηκε από την ΚΝΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΑΑΚ, σε χώρο που παραδοσιακά ανήκει στην ΕΑΑΚ.

    2. Η ΚΝΕ ως μεγάλη δύναμη στην Πάντειο, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΕΤΑ ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΟ (που έχει πολλαπλάσιους και καλύτερους από την ΕΑΑΚ), παρά επέλεξε να την τοποθετήσει σε έναν από τους λίγους χώρους που έχει η ΕΑΑΚ;;; Η μόνη απάντηση που μπορεί να στέκει, είναι πως η ΚΝΕ προχώρησε σε αυτή την προκλητική κίνηση για να μπετονάρει τις δυνάμεις της και να ανακοψει τις όποιες αριστερόστροφες διεργασίες γίνονται στο εσωτερικό της….

    3. Προφανώς η ΚΝΕ έχει κάθε δικαίωμα να επανατοποθετήσει την πλακέτα σε όπον ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ!!! Όχι όμως σε χώρο της ΕΑΑΚ. Αυτό είναι σαφές συναγωνιστές…

    4. Τετιες μικροκομματικές κινήσεις εκ μέρους της ΚΝΕ σπέρνουν απογοήτευση πρώτα και κύρια στο δικό της δυναμικό…

    5. Και φυσικά, απαξιώ και να αναφερθώ στην ανακοίνωση της ΚΝΕ η οποία είναι γεμάτη παράνοια και μισσαλοδοξία…

  104. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 6:09 μμ #

    ε εχεις προβλημα πολιτικης αντιληψης!οκ!

  105. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 6:20 μμ #

    επισης τουλαχιστον δε θα λες ψεμματα για να δικιολογησεις τον αντικομμουνισμο!εσυ εγκρινεις αυτη την πραξη αρα εισαι κ συ αντικομμουνιστης το λιγοτερο!το κατλαβες?ειχανε ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ τα ΕΑΑΚ να μπει εκει η πλακετα!κ οποιος σου ειπε το αντιθετο ειπε ψεμματα!για να δικιολογησει τη βεβηλωση!απλα χεστηκαν πανω τους που το ΠΑΜΕ ειχε κοσμο απο την Ακροπολη μεχρι την Ομονια κ η ΓΣΕΕ ειχε πολλα εργατικα κεντρα απο επαρχια κ Πειραιωτες κ φυσικα τα πρωτοβαθμια κ δεν μπορει να υπερνικησει το ΠΑΜΕ σε μαζικοτητα!

  106. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 6:30 μμ #

    Ακου ρεντ λαμπελ: Την Πάντειο την γνωρίζω πολύ καλά!

    Η ΚΝΕ μπορούσε να τοποθετήσει ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΟ (και έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ). ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ….
    Και ξέρεις γιατί;;; Για να προκαλέσει εμφύλιο πόλεμο με την ΕΑΑΚ προκειμένου να μπετονάρει όσο μπορεί, τον κόσμο της…

    Η ΕΑΑΚ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΟ… ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΡΕΝΤ ΛΑΜΠΕΛ…. Η ΚΝΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΙΔΙΚΑ.

    Η ΚΝΕ το ξαναλέω, έχει κάθε δικαίωμα να βάλει την πλακέτα σε όποιον -από τους παρα πολλούς- χώρο δικό της επιθυμεί.

    Όχι όμως σε χώρο της ΕΑΑΚ. Αυτό δεν θα γίνει ρεντ λαμπελ…

    Και η ανακοίνωση της ΚΝΕ είναι γκεμπαιλίστικη και γεμάτη ψευτιές που σίγουρα δεν τιμούν τη Σωτηρία…

  107. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 6:43 μμ #

    εσυ εισαι αντικομμουνιστης κ δε θα μιλας για τους ηρωες του ΚΚΕ κ του φοιτητικου κινηματος!εισαι με τα φασιστακια μιας γκρουπας που επειδη πηρανε 100000 ψηφους νομιζουν οτι γαμν κ δερνουν!η ΚΝΕ εχει πολλους χωρους στην ΠΑΝΤΕΙΟ κ καλα κανει!οσου λιγοτερους χωρους εχουν τα αστικα κομματα κ οι οπορτουνιστες ειναι μια χαρα!γιατι ολοι αυτοι διαστρεβλωνουν κ αλλοιωνουν το ταξικο κριτηριο του κοσμου!εν παση περιπτωση!η πλακετα θα επανατοποθετηθει!οποτε ας μη μαλωσουμε αλλο απο δω!η ζωη εδειξε τι ειναι ο καθε ενας!

  108. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:06 μμ #

    Ωραία! Συμφωνήσαμε στο αυτονόητο! Να βάλει η ΚΝΕ την πλακέτα σε ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΟ!!

    ΌΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ!

    Όσο για τα υπόλοιπα που λές, σεβαστή η αποψή σου, έχω όμως ως κομμουνιστής που είμαι οργανωμένος σε μια άλλη κομμουνιστική οργάνωση το ΝΑΡ, μια ριζικά διαφορετική αντίληψη..

  109. klimt 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:18 μμ #

    @βουρνούκιος
    δλδ η συγκεκριμένη ταμπέλα, με την ονομασία της συγκεκριμένης αγωνίστριας, αφορά μόνο την ΚΝΕ και θα πρέπει να βρίσκεται μονο στο χώρο που ανήκει στη ΚΝΕ, και αφού δεν ήταν σε χώρο της ΚΝΕ θα πρέπει να βγει από το χώρο του ΕΑΑΚ γιατί το βεβηλώνει και για αυτό την ξήλωσαν; γιατί το έκαναν με τσαμπουκά οι ΚΝΙΤΕΣ και έχουν πολύ δικό τους χώρο που δεν εκμεταλλεύονται αλλά εποφθαλμιούν τις κολώνες του ΕΑΑΚ, και δε συμφώνησαν; στο να μπει πλακέτα της αγωνίστριας;
    Καταλαβαίνεις;

  110. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:19 μμ #

    μαλλον δεν καταλβες κατι!η πλακετα θα μπει εκει που τοποθετηθηκε απο την αρχη!εκει της αρμοζει!

    το ποσο κομμουνιστικο ειναι το ΝΑΡ δε θα το σχολιασω!εγω ανοργανωτος ειμαι αλλα παρακολουθω χρονια το τι λεει κ κανει το ΝΑΡ κ ποτε δε μου φανηκε κομμουνιστικο!

  111. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:30 μμ #

    Θα το ξαναπώ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΡΩΤΉΣΩ: Γιατί τόση πρεμούρα ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΣΕ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΑΑΚ;;; Με ΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Η ΚΝΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΣΕ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΑΑΚ;;;

    Αφού η ΚΝΕ έχει πολύ περισσότερους και καλύτερους χώρους!

    Γιατί σώνει και καλά σε ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΑΑΚ;;;

    Κλιμτ, καταλαβαίνω πολύ καλά: Η ΚΝΕ προσπαθεί να ανοίξει εμφύλιο για να μπετονάρει τα μέλη της…

    Αλλιώς δεν θα κανε τέτια κίνηση!

    Οι κομμουνιστές όμως ΔΕΝ πραγματοποιούν τραμπούκικες ενέργειες εις βάρος μάλιστα άλλων κομμουνιστικών δυνάμεων! Η ταμπέλα, μπορεί να μπει άνετα σε χωρο της ΚΝΕ. Αυτός είναι ο κομμουνιστικός πολιτισμός και όχι οι φοιτητικοτραμπουκισμοί…

  112. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:33 μμ #

    Ή εάν θέλει η ΚΝΕ πράγματι να τιμήσει την Σωτηρία, να προτείνει στην ΕΑΑΚ να τοποθετηθεί πλακέτα με συνυπογραφή ΠΚΣ/ΕΑΑΚ και ας μπεί σε οιοδήποτε χώρο, συμπεριλαμβανομένου και χώρου της ΕΑΑΚ!

  113. RED LABEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:37 μμ #

    κοιτα επειδη το ΝΑΡ δε εχει σχεση με τον κομμουνισμο καλυτερα να μην αναλωθω σε αυτο!!!εχει αναθεωρησει προ πολλου τον μαρξισμο-λενινισμο!κ μαλιστα με μια ψευτοαριστερη οπτικη!

    η ΚΝΕ δε θα δωσει λογαριασμο στα παιδια του ΑΔΩΝΗ πυ θα βαλουν την πλακετα!

  114. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:48 μμ #

    Μπράβο ΡΕΝΤ ΛΑΜΠΕΛ!!!

    Πες το ρε αδερφέ! Η ΚΝΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ! Θα βάζει πλακέτες σε ΟΠΟΙΟΝ ΧΩΡΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ είτε της ανήκει, είτε όχι, θα δέρνει όποιον γουσταρει, θα βρίζει όποιον γουσταρει, θα πετάει λάσπες και ψέμματα ενάντια σε αγωνιστές…

    Αυτή είναι η κοινωνία που ονειρεύεσαι ρεντ λαμπελ;;

    Αυτό είναι το κομμουνιστικό κίνημα για το οποιο αγωνίζεσαι;;

    Αντί να πείς, «οκ ρε παιδιά, να βάλουμε την ταμπέλα της Σωτηρίας σε δικό μας χώρο», ή ακόμα καλύτερα να προτείνεις να μπει ταμπέλα με από κοινού υπογραφές ΠΚΣ/ΕΑΑΚ, βρίζεις (παιδιά του Αδωνι οι ΕΑΑΚίτες;;;), «σύγχρονη ΕΚΟΦ η ΕΑΑΚ(!!!);;» ατελείωτα…

    Κοίτα, η ταμπέλα θα μπει σε χώρο της ΚΝΕ.

  115. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:48 μμ #

    Ή εάν θέλει η ΚΝΕ πράγματι να τιμήσει την Σωτηρία, να προτείνει στην ΕΑΑΚ να τοποθετηθεί πλακέτα με συνυπογραφή ΠΚΣ/ΕΑΑΚ και ας μπεί σε οιοδήποτε χώρο, συμπεριλαμβανομένου και χώρου της ΕΑΑΚ!

    τωρα η συνυπογραφη τι ανεκδοτο ειναι?εισα προκλητικος κ καπηλευεσαι!

  116. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:49 μμ #

    ΄΄Οποιος αγωνίζεται για τον κομμουνισμό, απορρίπτει πολιτικές συμπεριφορές όπως της ΚΝΕ, από όπου και άν προέρχονται…

  117. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:51 μμ #

    Κοίτα, η ταμπέλα θα μπει σε χώρο της ΚΝΕ.

    χαχαχα!!!κατι δεν καταλαβες απο την ανακοινωση το ΚΣ!τι να σ κανω?εγω φταιω?κ δεν ειπα οτι θακνει η ΚΝΕ οτι γουσταρει αυτα ειναι δικα σου γκαιμπελιστικα που δε με αφορουν!ετσι κ αλλιως ηρωωποιηση ψαχνεις!λοιπον!σε καλω να περασεις να δεις τις γιορτες που ακριβως θια ειναι η ΠΛΑΚΕΤΑ!

  118. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:52 μμ #

    ΄΄Οποιος αγωνίζεται για τον κομμουνισμό,

    μα το ΝΑΡ δεν εχει σχεση με τον κομμουνισμο

  119. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:54 μμ #

    η συμπεριφορα της ΚΝΕ ειναι η καλυτερη κ δυνατη κ η πιο ευγενικη που θα μπορουσε να ειναι!για τη φασιστικη πραξη της βεβηλωσης δεν λες κουβεντα!
    απο κει φενεται το τι κοινωνια θες εσυ!

  120. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:56 μμ #

    Ρεντ λαμπελ, είσαι φουκαράς και κακομοίρης αγοράκι μου…

    Καλές γιορτές και σε σένα, και κοίτα μη σε φέρουν στην Αθήνα για να βαρέσεις καμμιά σκοπιά για να… την περιφρουρείς πρωτοχρονιάτικα, εάν την ξαναβάλει η ΚΝΕ προβοκατόρικα σε χώρο της ΕΑΑΚ…

    αϊντε κοκοράκο…

  121. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:00 μμ #

    χαχαχαχα!οκ!χαρακτηρισε οσο θες!φασιστακο!εγω θα περασω μια χαρα τις γιορτες στην αδεια Αθηνα!προτεινω παντως να ληξει εδω ο σκυλοκαβγας μας γτ εχει ξεφυγει απο τα πολιτκα πλαισια κ τεινει προς τα προσωπικα κ αυτο δεν ειναι σωστο!τουλαχιστον απο μεριας μου σταματαω!

  122. Μπουλμές 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:06 μμ #

    @RED LABEL

    Φωναζει οτι εγινε στημενα το γεγονος απο μελη της ΚΝΕ σε χωρο της ΕΑΑΚ.Εαν οποιοσδηποτε εξωκοινοβουλευτικος εβαζε πλακετα για τον Τεμπονερα σε χωρο της ΚΝΕ τι θα σκεφτοσουνε?Οτι το κανουνε ετσι »αγνα»?Μην τσιριζεις αλλο…Τοση προσπαθεια που καταβαλεις τοση ωρα ειναι μονο για την πλακετα και οτι συμβολιζει?Αυτα να τα πεις σε παιδακια.Αθλιοι Κρετινοι στησατε 1 τοσο ισχυρο σε νοημα και συμβολισμους επεισοδιο για να κανετε ολο τον κοσμο να λεει τους εξωκοινοβουλευτικους φασιστες.Ειναι ξεκαθαρο πλεον αυτο και εννοειται οτι εαν δεν υπηρχε η αθλια λογικη περι »χωρων μας και χωρων σας» στα ελληνικα πανεπιστημια δεν θα γινοντανε λογος…Ομως εσεις εχετε πιο ισχυρα προπαγανδιστικα μεσα και να πως τα αξιοποιειτε.Εσεις δεν ειστε που εχετε την αντιληψη πως απο τα πρωτα πραγματα που θα κανετε σε επανασταση ειναι πρωτα απο ολα η εκκαθαριση ολων οσων θεωρειτε οππορτουνιστες?Πες,πες και κατι θα μεινει….

  123. klimt 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:07 μμ #

    Όχι δε καταλαβαίνεις.
    Όταν μιλάμε για αγωνιστές, ότι υπογραφή και να έχουν από κάτω δεν έχει σημασία, σε όποια κολώνα και σε όποιου το χώρο και να μπει η όποια πλακέτα δεν έχει σημασία γιατί απλά είναι τιμή για αγωνιστή-στρια.
    Τους αγωνιστές τους τιμούμε ακόμη και αν η υπογραφή της πλακέτας δεν είναι της δικής μας παράταξης, γιατί οι αγωνιστές δεν ανήκουν σε μία παράταξη(ακόμη και αν αυτή τους γέννησε) πόσο μάλλον αν συμφωνούμε με τη μορφή και το λόγο του αγώνα τους.

  124. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:11 μμ #

    Φασίστας ρεντ λαμπελ είναι αυτός που θέλει μια καπιταλιστική κοινωνία, με καταργημένες τις στοιχειώδεις αστικές ελευθερίες! Ψάξτο λίγο!

    Ή ακόμα, μπορεί να χαρακτηριστεί γκαιμπελίστικη και φασίζουσα μια πολιτική συμπεριφορά, η οποία λέει το εξης: ΈΡΧΟΜΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΙΔΙΚΑ στον δικό σου χώρο, βάζω τα δικά μου υλικά, και όταν έρθεις εσύ και τα ξηλώσεις, σε κατηγορώ και αποπάνω σαν… φασίστα και ΕΚΟΦίτη επειδή (άκουσον-άκουσον) υπερασπίστηκες τον χώρο σου…

    Ρεντ λαμπελ, ψάξτο λίγο…

  125. Βουρνούκιος 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:12 μμ #

    Τέρμα και απο μένα…

  126. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:22 μμ #

    αθλιοι κ κρετινοι?

    οκ!ο.τι πεις!ειναι φασιστες γιατι αυτο το πραμα εχει γινει αλλες 2 φορες!δεν ξερω τι δε σας γινεται κατανοητο απο αυτο που λεει το ΚΣ στην ανακοινωση!Τα ΕΣ-ΕΣ στη Λετονια,οι Χρυσαυγιτες στη Φλωρινα κ η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην Παντειο!ετσι ειναι!ας προσεχαν κ δε θα γινοταν τιποτα!
    αν το ζητημα ηταν ο χωρος ας καταλαμβαναν εναν αλλον της ΚΝΕ με τη βια κιολας!αλλα δεν ειναι το ζητημα ο χωρος!
    ειναι οτι η τα φασιστοειδη 2010 δεν αντεχουν να συγκατοικουν με μια ηρωιδα φοιτητρια που ηξερε πολυ καλα τι θα πει ενημερωση για την απεργια,πολιτικη παλη,παλη για τα ιδανικα που μαχονται αυτοι που απεργουν κ χωρις καλυψη απο το σωματειο τους!τα παιδια της ΚΝΕ!που οχι μονο ανασυγκροτηθηκε με καθοδηγητη το ΚΚΕ αλλα κυριαρχησε απεναντι κστις μικροαστικες οπορτουνιστικες λογικες των ΕΑΑΚ κ του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ κ το 1998 βγηκε 3η συνδικαλιστικη δυναμη στα ΑΕΙ-ΤΕΙ,το 2003 εβαλε σε ταξη τα πραματα στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ για να ειναι σωστο το μυνημα που βγαινει απο τον 3ημερο εορτασμο κ που μεσα σε συνθηκες καπιταλιστικης κρισης ζυμωνει στις μαζες την πολιτικη προταση του Σοσιαλισμου-Κομμουνισμου!γιατι πραγματικη απαντηση στην κριση υπερσυσσωρεσησς κ υπερπαραγωγης ειναι ο αλλος δρομος αναπτυξης!

  127. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:24 μμ #

    οκ Βουρνουκιε ληξις το επι προσωπικου!

  128. Μπουλμές 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:31 μμ #

    Παιδια,επειδη πιστευω οτι το γεγονος σηκωσε και την αναλογη φασαρια θελω και εγω να το κλεισω το θεμα.

    @klimt

    Συμμεριζομαι την λογικη βρε γαμωτο αλλα απο την στιγμη που στις σχολες ισχυει η λογικη του χωρου μου και του χωρου σου και απο παλιοτερα και καθημερινα σκηνικα βλεπεις οτι ο καθενας υπερασπιζεται τον χωρο και την οργανωση του δυστηχως με καθε μεσο,καταληγεις μακαβρια στο συμπερασμα πως το καλυτερο ειναι αφου εχουνε ετσι τα πραγματα τουλαχιστον να κρατηθουν οι οποιες αντιπαραθεσεις σε καθαρα πολιτικα πλαισια,στην προκειμενη ομως περιπτωση ολο αυτο στηθηκε απο την ΚΝΕ.Πιστευει κανεις οτι εαν δεν ειχε αποκομισει αυτα τα εκλογικα οφελη η ΑΝΤΑΡΣΥΑ,θα ασχολουντανε κατα αυτο το τροπο(»φασιστες»,»παιδια του αδωνη»,»εκοφ»και αλλα συναφη εμετικα)η ΚΝΕ?

  129. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:36 μμ #

    δηλαδη αν το ζητημα ειναι εκλογικο κ ζητημα ψηφων το ΚΚΕ που πηρε κοντα 600000 ψηφους τι πρεπει να κανει?αρα αυτο που λεω επιβεβαιωνεται πληρως!η ΑΝΤΑΡΣΥΑ με 100000 νομιζει οτι ανεβηκε πολιτικα!κ οτι μπορει να γαμαει κ να δερνει!ειπαμε 100 φορες γιατι ειναι φασιστικο αυτο που εγινε!το εξηγησαμε!δεν αλλαζει!

    τα ΕΑΑΚ σκοτωσανε ξανα τη ΣΩΤΗΡΙΑ η ΧΟΥΝΤΑ τελειωσε το ’73!

  130. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:41 μμ #

    επισης αν το σκηνικο ηταν στημενο θα περιμανε 20 ΚΝιτες στην Παντειο καθε μερα καυλωμενοι για ξυλο!ασε!τα περι σρημενου δεν πιανουνε!το ποιος θελει να μπετοναριστει φενεται καθε χρονο στο Πολυτεχνειο οταν μπαινει η ΚΝΕ!που οι ΕΑΑΚιτες εχουν καπηλευτει ολα τα συμθηματα του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΔΣΕ προκειμενου να ασχοληθει μαζι τους η ΚΝΕ να τουσς δειρει για να την καταγγελουν κ να συσπειρωθουν!

  131. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 8:47 μμ #

    Αν έχεις λείψει για ότι πρέπει

    θα ΄σαι πάντα μέσα σε όλα εκείνα

    που γι΄αυτά έχεις λείψει,

    θα΄σαι πάντα μέσα σε όλο τον κόσμο»

    (από το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου

    για την Σωτηρία Βασιλακοπούλου)

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Για την βεβήλωση του μνημείου της δολοφονημένης ΚΝίτισσας του Παντείου Σωτηρίας Βασιλακοπούλου από 60 μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΕΑΑΚ

    Καταγγέλλουμε τη φασιστική βεβήλωση του μνημείου της δολοφονημένης φοιτήτριας του Παντείου Πανεπιστημίου Σωτηρίας Βασιλακοπούλου από 60 μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΕΑΑΚ το πρωί της Παρασκευής 17/12/2010.

    Η Σωτηρία Βασιλακοπούλου ήταν μέλος της ΚΝΕ και δολοφονήθηκε εν ψυχρώ από την εργοδοσία και το κεφάλαιο στην προσπάθεια της να μοιράσει προκηρύξεις έξω από το εργοστάσιο της ΕΤΜΑ το 1980

    Αυτές οι πρακτικές, δηλαδή η βεβήλωση μνημείων δολοφονημένων κομμουνιστών, λαϊκών αγωνιστών είναι εχθρικές προς το εργατικό και το φοιτητικό κίνημα. Είναι ξένες και απεχθής προς το λαό μας και έχουν καταδικαστεί εδώ και χρόνια.

    Αυτό που έγινε την Παρασκευή στο Πάντειο είναι αυτό που στη χώρα μας έχουν τολμήσει να το κάνουν, και μάλιστα ανεπιτυχώς, μόνο οι εθνικιστικές-ρατσιστικές ομάδες της Χρυσής Αυγής. Τώρα βρέθηκε και η ομάδα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΕΑΑΚ.

    Καλούμε τα Διοικητικά Συμβούλια των Συλλόγων, κάθε φορέα, όλους τους φοιτητές-σπουδαστές, όλους τους εργαζόμενους να καταδικάσουν απερίφραστα αυτές τις ενέργειες. Να στηρίξουν στην πράξη την επανατοποθέτηση της πλάκας στη μνήμη της Σωτηρίας Βασιλακοπούλου που πρεσβεύει στην πράξη το επίκαιρο σύνθημα «φοιτητές-εργατιά, μια φωνή και μια γροθιά».

  132. Μπουλμές 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:06 μμ #

    Τυφλα να εχει ο Σταλιν στο στησιμο τετοιας προβοκατσιας…..
    Ζωαδια!!!!Το σκηνικο ειναι σικε!Και ο Red Label…του εχουνε δωσει την επικαρπια της »αντι-φασιστικης» προπαγανδας…Τι ζωντοβολο…

  133. Μπουλμές 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:09 μμ #

    Πωωωω…και τι τυχαιο,τι τυχαιο..ποσο τυχαια ειναι η περιοδος που επιλεγουνε για τετοια προπαγανδα…

  134. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:31 μμ #

    Τι ζωντοβολο…

    να προσεχεις τα λογια σου!εισαι με τους φασιστες?προβλημα σου!
    αλλα εδω μεσα θα μιλας οπως πρεπει!μην εκμεταλλευσαι το γεγονος οτι δεν θα αρχισω τα κοσμητικα επιθετα απο δω!θα διατηρησω το πολιτικο επιπεδο οτι κ αν πεις!νταξει εξυπνε?

  135. RED LEBEL 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:36 μμ #

    Δελτίο τύπου Καταγγελία

    Αθήνα, 18 Δεκεμβρίου 2010

    Η εκτελεστική γραμματεία του ΠΑΜΕ εκφράζει τον αποτροπιασμό της και καταγγέλλει την τραμπούκικη προκλητική ενέργεια των ομάδων ΕΑΑΚ, ΑΝΤΑΡΣΙΑ κτλ , να αφαιρέσουν και να καταστρέψουν την πλακέτα που είχε τοποθετηθεί στο Πάντειο Πανεπιστήμιο προς τιμή της νεαρής φοιτήτριας της Παντείου και στέλεχος της ΚΝΕ Σωτηρίας Βασιλακοπούλου.

    Η 21 χρονη Σωτηρία δολοφονήθηκε στις 28 Ιουλίου 1980 έξω από το εργασιακό γκέτο της κλωστοϋφαντουργίας ΕΤΜΑ από οδηγό μπράβο της εργοδοσίας που έπεσε με πούλμαν πάνω σε νεαρούς φοιτητές της Πανσπουδαστικής και της ΚΝΕ που μοίραζαν προκηρύξεις του ΚΚΕ και καλούσαν τους εργαζόμενους να πάρουν μέρος στην απεργία.

    Οι χυδαίοι τραμπούκοι (κατά τα άλλα αντισυστημικοί αγωνιστές όπως αυτοπροβάλλονται) δεν άντεξαν αυτή την τιμή στην ηρωϊδα – αγωνίστρια που έδωσε την ίδια της την ζωή για τα ιδανικά της εργατικής τάξης.

    Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι αυτές οι ομάδες σταθερά και συστηματικά με την πρακτική τους, όπου βρεθούν και όπου σταθούν, κατασυκοφαντούν και βρίζουν το ΠΑΜΕ, το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, κάνοντας χυδαίο αντικομουνισμό. Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι τα αστικά ΜΜΕ καθημερινά τους πλέκουν το εγκώμιο και προβάλλουν την «επαναστατική» δράση τους ως γιατρικό για το Καπιταλιστικό σύστημα.

    Η Ε.Γ. του ΠΑΜΕ καταγγέλλει την προκλητική και τραμπούκικη ενέργεια αυτών των ομάδων και καλεί τους φοιτητές τους εργαζόμενους και κάθε τίμιο αγωνιστή, να καταδικάσει την πρόκληση, τον τραμπουκισμό και να βγάλει συμπεράσματα από την στάση και την δράση αυτών των ομάδων και να τους απομονώσει.

    Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

  136. sfyrodrepanistis 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:04 μμ #

    Λοιπόν… έχουμε μια φοιτήτρια της Παντείου, μέλος της ΚΝΕ, η οποία δολοφονήθηκε το 80 επειδή μοίραζε προκηρύξεις στις πύλες ενός εργοστασίου.
    Πόσο κοντόφθαλμος, πωρωμένος και μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος όταν αρνείται ένα μνημείο μέσα στο χώρο που θα έπρεπε να βρίσκεται. Ένα τέτοιο μνημείο με έναν τόσο ισχυρό συμβολισμό θα έπρεπε να επιδιώκεται από οποιαδήποτε δύναμη θέλει να αποκαλείται αριστερή. …Και δεν μιλάμε για «υλικά» αφίσες κτλ που ξέρουμε ότι γίνεται ψιλομπάχαλο κάθε φορά με «τον χώρο σου» και «τον χώρο μου». Αλλά αυτοί και τους νεκρούς τους μετράνε με το τετραγωνικό μέτρο και το τι γράφουνε τα μηχανάκια της AGB.
    Για να τιμήσεις βέβαια μια νεκρή αγωνίστρια σαν τη Σωτηρία πρέπει πρώτα να διαθέτεις ο ίδιος τιμή, η οποία βρίσκεται σε αμελητέα ποσότητα στις συνειδήσεις αυτών των πολιτικών υβριδίων.
    Άλλωστε, όσο οξύνεται η ταξική πάλη τόσο θα αποκαλύπονται οι πραγματικές διαθέσεις των «ανεξάρτητων αριστερών» και θα ξεχωρίζει η ήρα από το σιτάρι.

  137. λαθραναγνώστης 18 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:40 μμ #

    Η αποκαθήλωση της πλακέτας προς τιμή μιας νεκρής αγωνίστριας, είναι πράξη ιερόσυλη, ανεξάρτητα αν η τοποθέτησή έγινε κατόπιν συμφωνίας ή όχι.
    Η ΕΑΑΚ, εφ όσον προφανώς ενοχλείται ιδεολογικά, θα μπορούσε να καταγγείλει το γεγονός και να ζητήσει να μεταφέρουν την πλακέτα εκείνοι που την τοποθέτησαν.

  138. κανένας 19 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:09 πμ #

    πάντως ένα προβληματάκι με το θέμα της ιδιοκτησίας το έχετε εσείς οι Αντάρτες…
    συγνώμη που καταπατώ τον χώρο του granma. ελπίζω να μην είναι χώρος ΣΑΣ.

    Αφήστε τις ηλίθιες κοκορομαχίες και πηγαίντε καμιά εξόρμηση (τουλάχιστον οι ΚΚΕδες που ασχολήστε. οι άλλοι ας πάνε να γαμηθούνε, δουλειά δική τους).
    Σας έπιασαν τα Χριστούγεννα. Κουβέρτα, Laptop και μαλακίες στο Ιντερνετ. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΕΞΩ ΡΕΕΕΕΕ.

    Όσο για το θέμα της ΒΕΒΗΛΩΣΗΣ αφήστε να ληθεί εκεί που πρέπει και από αυτούς που πρέπει…

  139. tsechos 19 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:06 μμ #

    Για τα αποτελέσματα της συνόδου κορυφής της Ε.Ε. θα σχολιάσουμε τίποτα;

  140. a8lios 19 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:50 μμ #

    Τσέχε, αν θες να γράψεις κάτι ολοκληρωμένο και να γίνει ξέχωρη ανάρτηση κάντο και στείλτο στο γνωστό μέιλ, αλλιώς απλά πες την άποψή σου και περίμενε να ρολάρει η κουβέντα…

  141. propagitor 19 Δεκεμβρίου, 2010 στις 11:53 μμ #

    και μετά να τρολάρει!

  142. RedPersonality 20 Δεκεμβρίου, 2010 στις 2:24 μμ #

  143. a8lios 20 Δεκεμβρίου, 2010 στις 2:55 μμ #

    Ωραία η μετάφραση Αλέκας στο τέλος.
    Καλά, το …γρανάζι είναι «cog» ???

  144. RedPersonality 20 Δεκεμβρίου, 2010 στις 3:01 μμ #

    http://translate.google.gr/?hl=el&tab=wT#

  145. λαθραναγνώστης 20 Δεκεμβρίου, 2010 στις 7:46 μμ #

    Το γρανάζι είναι gear. Cog είναι το δόντι του γραναζιού, όπως έχει και μερικές άλλες ερμηνείες.
    http://www.thefreedictionary.com/cog

  146. Y 21 Δεκεμβρίου, 2010 στις 9:51 πμ #

    Τώρα βέβαια αν εγώ πω ότι δεν είναι νορμάλ ένα κόμμα που θέλει να είναι η πρωτοπορία της κοινωνίας να μη μπορεί να βρεί έναν μαλάκα που να μπορεί να μεταφράσει σωστά αγγλικά θα με πείτε εμπαθή.

    Άμα ξύπνεστε πάντως το γυρνάμε το Γκράνμα σε αγγλοφώνο σάιτ ενημέρωσης για τους αγώνες στην Ελλάδα. Το κίνημα πάσχει πάρα πολύ σ’αυτόν τον τομέα.

  147. a8lios 21 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:07 πμ #

    Άμα ξύπνεσαι φτιάξε ένα άλλο μπλογκ που θα παίζει αυτό το ρόλο, λ.χ. «granmainternational.wordpress.com».
    Όσο μπορούμε θα βοηθήσουμε με τις έγκυρες, αντικειμενικές και ακομμάτιστες ανταποκρίσεις μας…

    Ξύπνεσαι = Ξύπνα + Ψήνεσαι

    Για σου γλωσσοπλάστη Υ, τύφλα να χει η «ευελφάλεια» της Διαμαντοπούλου!

  148. Y 21 Δεκεμβρίου, 2010 στις 10:13 πμ #

    😀 , 😀

    Granma International is the name.

    Δηλώστε συμμετοχές.

Αφήστε απάντηση στον/στην kraftwerk Ακύρωση απάντησης