Είμαστε όλοι Παλαιστίνιοι

31 Μάι

Η υφήλιος σείστηκε σήμερα από τις διαμαρτυρίες απέναντι στην επίδειξη ωμής δύναμης από το σιωνιστικό – φασιστικό κράτος του Ισραήλ.

Αυτό είναι ένα βίντεο από τη συγκέντρωση στις Βρυξέλλες:

To Ισραήλ κρατά τους συντρόφους αγωνιστές στην απομόνωνση και δεν έχουμε νέα τους.

ΥΓ: Aκόμα δεν έχω καταλάβει γιατί το ζήτημα δεν απασχόλησε σήμερα τους θαμώνες του Γκράνμα :-o

About these ads

121 Σχόλια to “Είμαστε όλοι Παλαιστίνιοι”

  1. Ξωτικο Μαΐου 31, 2010 στις 9:28 μμ #

    Το βιντεο απο Τουρκια ειναι? Φαινεται και μια ελληνικη σημαια στο βαθος…

  2. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Μαΐου 31, 2010 στις 9:53 μμ #

    Ακούστε ένα τραγούδι που γράψαμε σαν “Υπεραστικοί”

  3. λαθραναγνώστης Μαΐου 31, 2010 στις 10:25 μμ #

    “ΥΓ: Aκόμα δεν έχω καταλάβει γιατί το ζήτημα δεν απασχόλησε σήμερα τους θαμώνες του Γκράνμα”
    Καμιά φορά Υ, η “ιντελιγγέντσια”, ξεκόβουμε απο τα προβλήματα του απλού λαού και ζούμε στο κόσμο μας. Γι αυτό και τα κομμουνιστικά κόμματα παλαιάς κοπής, βασίζονται μόνο στους εργάτες.Τους “άλλους” τους έχουν διάφορο.

  4. visk Μαΐου 31, 2010 στις 10:34 μμ #

    ΕΜκΤ ωραίο το τραγουδάκι σας.

    Ξωτικό έχεις πρόβλημα ανάγνωσης; το βίντεο είναι από τη συγκέντρωση στις Βρυξέλλες.

    Η διπλωματική αντίδραση του ελληνικού και κυπριακού κράτους σε σύγκριση με αυτή της Τουρκίας είναι για κλάματα.

  5. Y Μαΐου 31, 2010 στις 10:35 μμ #

    Ξωτικό όπως λέει και το κείμενο ακριβώς πάνω από το βίντεο 8-) είναι από τις Βρυξέλλες.

    Η ελληνική σημαία είναι από το Προξενείο, το οποίο είναι ακριβώς απέναντι από το Βελγικό Υπουργείο Εξωτερικών. Η διαμαρτυρία έγινε εκεί γιατί η ισραηλινή πρεσβεία εδώ είναι κρυμμένη σε μια μπουρζουάδικη γετιονειά πάνω σ’ένα λόφο (Uccle).

    Κάτι ψυθιριζόταν ότι μετά θα πηγαίναν κι από κει αλλά δε μπορούσα να κάτσω παραπάνω.

    Οι διαδηλώσεις στις Βρυξέλλες είναι σχεδόν πάντα μια πολυπολιτισμική εμπειρεία :-)

    Οι παλαιστινιακές σημαίες δέσποζαν. Από κει και πέρα, δίπλα στις κόκκινες των διαφόρων αριστερών οργανώσεων (με την ηγεσία του PTB να έχει ξελαρυγγιαστεί σύσσωμη :-) ) οι πράσινες ισλαμιστικές και οι κίτρινες της Χεζμπολά.

    Nous sommes tous des Palestiniens ήταν το συνηθισμένο σύνθημα άλλα κάποια στιγμή ο χώρος σύστηκε ‘Χαμάς – Τζιχάντ – Χεζμπολά’. Απέναντι είχε απλωθεί το πάνω της ‘Ενωσης Προοδευτικών Εβραίων’ http://www.upjb.be/
    Η πανέμορφη, μακιγιαρισμένη και ξέσκεπη Αραβίδα που ήταν δίπλα μου φάνηκε να μην εγκρίνει το σύνθημα. Αλλά ούτε και να την εκπλήσει.

  6. Y Μαΐου 31, 2010 στις 10:38 μμ #

    Λαθρά δε σε πιάνω καθόλου. Για σπάστα και ξαναρίχτα.

    Βισκ, ειδικά οι σύντροφοι Κύπριοι χρωστάνε κάποιες εξηγήσεις.
    Ο Γιωργάκης ντάξει σταμάτησε τις ασκήσεις και χέστηκε η φοράδα στο αλώνι. Αφού συνειδητά εκλέξαμε (ως ελληνικός λα(γ)ός) πράκτορα των Αμερικάνων.

  7. λαθραναγνώστης Μαΐου 31, 2010 στις 10:56 μμ #

    Υ, επεσήμανες ότι οι θαμώνες του Γράνμα δεν καταπιαστήκαμε με το συγκεκριμένο ζήτημα. Σωστά το παρατήρησες.
    Την ώρα που χάνονταν ζωές, εμείς(η ιντελιγγέντσια) ασχολίόμασταν με υψηλή μαρξιστική και τι θα γίνει όταν η εργατική τάξη πάρει την εξουσία. Οι απλοί εργάτες, έχουν καλύτερο ένστικτο και θα ιεραρχούσαν πρώτο το θέμα της Γάζας.
    Αυτοσαρκασμό έκανα και αυτοκριτική.

  8. visk Μαΐου 31, 2010 στις 11:24 μμ #

    Αντιγράφω από εδώ http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=168204

    Σοβαρές καταγγελίες κατά της αποστολής των ακτιβιστών στη Γάζα εξέφρασε η Κύπρια ευρωβουλευτής του ΔΗΣΥ, Ελένη Θεοχάρους, που σε δηλώσεις της στο ΡΙΚ ανέφερε: «Ακόμη και μέλη της τουρκικής ΜΙΤ βρίσκονταν στα πλοία προς τη Γάζα». Η Κύπρια ευρωβουλευτής τόνισε ότι εξαρχής είχε εκφράσει την αντίθεσή της στην πραγματοποίηση αυτής της αποστολής και είχε αρνηθεί να λάβει μέρος, “γιατί υπήρχαν πληροφορίες ότι μέσα στις ανθρωπιστικές οργανώσεις είχαν παρεισφρύσει άτομα,που δεν είχαν καμιά σχέση με αυτές”. Η Ελένη Θεοχάρους συμμετείχε σε προηγούμενη αποστολή στη Γάζα.

    κι από το ποστ του Κατσαμάκη που είδα στο “γκράνμα μοιράζεται” ότι η υπουργός Συγκοινωνιών της Κύπρου Ερατώ Κοζάκου-Μαρκουλλή δήλωσε ότι σ’ αυτή τη χρονική συγκυρία, με τα πολλά προβλήματα και τις απειλές που αντιμετωπίζει η Κυπριακή Δημοκρατία, δεν θα έπρεπε να εμπλακεί η Κύπρος

    Η πρώτη είναι μια κλασική άποψη μιας δεξιάς πολιτικού. Με τη λογική της όσοι σήμερα κατέβηκαν σε πορείες δεν έπρεπε να πάνε επειδή μαζί τους θα ήταν και διάφοροι ισλαμιστές.

    Η άλλη άποψη που μας ενδιαφέρει περισ΄΄οτερο είναι η επίσημη άποψη της κυβέρνησης, που ελέγχεται από ένα κομμουνιστικό (;;;) κόμμα. Ποιές είναι οι απειλές που αντιμετωπίζει η Κύπρος ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ρε σεις; Της την έπεσε η τρόϊκα; ο Αττίλας 3; οι χουντέλληνες;

  9. λαθραναγνώστης Μαΐου 31, 2010 στις 11:38 μμ #

    Visk,
    “…..από ένα κομμουνιστικό (;;;) κόμμα.”
    Καλά το έγραψες.
    Κομμουνιστικό ακούω και και κομμουνιστικό δεν βλέπω!
    Magic!!

  10. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 1, 2010 στις 12:11 πμ #

    Αύριο 1 Ιούνη

    Συγκέντρωση στην Ομόνοια και Πορεία στην Πρεσβεία του Ισραήλ

    http://www.pamehellas.gr/fullstory.php?lang=1&wid=1172

  11. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 12:42 πμ #

    Ο ευρωβουλευτής του ΑΚΕΛ Τριανταφυλλίδης ήθελε να επιβιβαστεί στο στόλο και βρέθηκε αντιμέτωπος με την κυβέρνησή του που προτίμισε να στείλει το στόλο στα κατεχόμενα. Κατά πως λέει όχι λόγω απειλών του Ισραήλ. Λόγω τι λοιπόν τότε? Ακόμα χειρότερα.

    ‘Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την επίθεση από ισραηλινά πολεμικά πλοία και ελικόπτερα εναντίον της αποστολής ανθρωπιστικής βοήθειας στους Παλαιστινίους της Γάζας, θα πραγματοποιηθεί σήμερα και στην Κύπρο, με πρωτοβουλία του ΑΚΕΛ.’

    ????

    Περίεργο φρούτο η Θεοχάρους.

    Πράκτορες της ΜΙΤ ξεπράκτορες της ΜΙΤ. Με τα καδρόνια ενάντια στο IDF. Και να πέφτουν από σφαίρες.

    Τιμή και δόξα.

  12. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 7:25 πμ #

    Den einai tixaio pws ta ntravala eginan mono sto tourkiko ploio. To olo skiniko murize klimakwsh apo thn arxh me skopo na parei pontous o erdogan sta matia tou islamikou kosmou.

  13. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 8:25 πμ #

    Θες να μας πεις λίγο τι θαυμάζεις από τον Giora Epstein? http://en.wikipedia.org/wiki/Giora_Epstein

  14. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 9:03 πμ #

    Einai o pilotos me tis perissoteres katarripseis jet sthn istoria. Living legend within the fighter pilots community. Ola ta kills tou einai gia seminario.

    Xaralthristiko deigma ths poiothtas ths israhlinhs sxolhs aeroporwn.

  15. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 9:36 πμ #

    Τι λε ρε φίλε, καύλωσα.

    Οι βομβρδισμοί της Γάζας ήταν μήπως κι αυτοί για σεμινάριο? Ο αποκλεισμός? Η σφαγή των ακτιβιστών?

  16. xamogelo Ιουνίου 1, 2010 στις 9:39 πμ #

    “To olo skiniko murize klimakwsh apo thn arxh me skopo na parei pontous o erdogan sta matia tou islamikou kosmou.”
    προφανώς ο εργοντάν ελέγχει τις ειδικές δυνάμεις του Ισραήλ…
    Τώρα ειλικρινά… ή είσαι βλάκας ή προσπαθείς να μας εκνευρίσεις…

  17. Juan Belmonte Ιουνίου 1, 2010 στις 9:50 πμ #

    Καλά έκαναν ότι έκαναν ως κυβέρνηση στο ΑΚΕΛ και τώρα θα κάνουν πορεία διαμαρτυρίας? Τη στάση του κομμουχαχανιστικού κόμματος πάντως επέκριναν εδώ (Αθήνα) Κύπριοι σύντροφοι, ήδη από το Σάββατο το βράδυ τουλάχιστον.

    Κατατάλλα τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
    -Όπως και στον πόλεμο του Λιβάνου πριν από μερικά χρόνια θα ανεβαίνουμε στην πρεσβεία κάθε μέρα (στην Αθήνα στις Βρυξέλλες και αλλού) για να ξεχαστούν όλα μέσα σε ελάχιστες ημέρες.
    -Γιατί και τότε “διπλωματική αυτοκτονία” και “διεθνή απομόνωση” ακούγαμε για το Ισραήλ και όλα κύλησαν στη συνέχεια σαν να μην συνέβη τίποτα.
    -Και τότε επίσης ευρωπαϊκά και βορειοαμερικάνικα ΜΜΕ ξεσπάθωναν εναντίον των επιχειρήσεων των Ισραηλινών.
    -Και τότε η Ε.Ε. ήταν πολιτικός νάνος προς όφελος του επιτιθέμενου και οι ΗΠΑ συνιστούσαν ψυχραιμίες και αυτοσυγκρατήσεις. Και για το λόγο αυτό οι Ισραηλινοί, όπως και τότε έτσι και τώρα, παίζουν με την λογική ολόκληρου του πλανήτη.

  18. λαθραναγνώστης Ιουνίου 1, 2010 στις 9:56 πμ #

    Y,Xamogelo.
    Δεν νομίζω φίλοι μου ότι έχει νόημα η συζήτηση μ αυτούς τους τύπους. Αυτοί καυλώνουν με σφαγές αμάχων. Αυτή είναι η ανατροφή τους και αυτή θα είναι και η μοίρα τους. Άδοξοι μπάσταρδοι!

  19. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 11:56 πμ #

    ΨΗΦΙΣΜΑ
    Ο Όμιλος Μελέτης της Ιστορίας και της Κοινωνίας (Ο.Μ.Ι.Κ.) καταδικάζει με τον πιο απερίφραστο τρόπο την τρομοκρατική επίθεση του Ισραηλινού στρατού ενάντια στη νηοπομπή αλληλεγγύης προς το Παλαιστινιακό λαό. Οι εικόνες της ένοπλης επίθεσης στα πλοία που μετέφεραν ανθρωπιστική βοήθεια, η δολοφονία άγνωστου αριθμού
    ακτιβιστών και οι προκλητικές δηλώσεις των εκπροσώπων του κράτους του Ισραήλ προκαλούν αποτροπιασμό και οργή σε κάθε σκεπτόμενο και προοδευτικό άνθρωπο.

    Η καταδίκη της εγκληματικής πολιτικής του κράτους του Ισραήλ και η εκδήλωση συμπαράστασης προς τον Παλαιστινιακό λαό και το δίκαιο αίτημά του για Γη και Ελευθερία πρέπει να συνδεθεί με την πλήρη απομόνωση του Ισραήλ και των διπλωματικών του αντιπροσωπειών. Τα τελευταία χρόνια η πρεσβεία του Ισραήλ στην Ελλάδα έχει επιδείξει ιδιαίτερη κινητικότητα στην προώθηση εκπαιδευτικών, επιστημονικών και λογοτεχνικών δραστηριοτήτων (συναντήσεις, συνέδρια, υποτροφίες
    και χορηγίες), κάτω από το μανδύα της επιστημονικής και ακαδημαϊκής ουδετερότητας.

    Εμείς που υπογράφουμε το κείμενο αυτό δηλώνουμε τηνκατηγορηματική μας άρνηση να συνεργαστούμε με το κράτος του Ισραήλ και τους μηχανισμούς του. Καλούμε τους συναδέλφους μας ιστορικούς, αρχαιολόγους, εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς επιστήμονες να καταδικάσουν την πολιτική του κράτους του Ισραήλ μέσω ενός ενεργητικού μποϋκοτάζ των επιστημονικών και ακαδημαϊκών πρωτοβουλιών που τελούν υπό την άμεση ή έμμεση αιγίδα του.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΜΙΚ
    [Μπορείτε να συνυπογράψετε το κείμενο αυτό στέλνοντας τα στοιχεία σας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Ομίλου στο: omilosmeletis@yahoo.gr]

    http://www.omik.weebly.com

  20. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 12:09 μμ #

    Κατ’αρχάς για να σταματήσουν να λέγονται ηλιθιότητες περί ‘γιατί στοχεύσαν το τούρκικο πλοίο’:

    Το κύριο επιβατικό πλοίο με 600 επιβάτες ήταν το τούρκικο. Τα ελληνικά και τα άλλα ήταν cargo. Μετέφεραν τόνους τσιμέντου και τρακτέρ. Αυτά είναι τώρα στη διάθεση του Ισραήλ.

    Η οργάνωση Focus on Global South που συμμετείχε στο στόλο έλαβε ενημέρωση πριν κλείσουν τα δορυφορικά τηλέφωνα ότι υπήρχαν 15 νεκροί Τούρκοι, 2 Αλγερινοί και 1 Παλαιστίνιος με ισραηλινή υπηκοότητα.

    Ο Άρης Χατζηστεφάνου (InfoWar κλπ.) κρατείται και θα δικαστεί.
    http://tvxs.gr/node/59441

  21. Toni Rigatoni Ιουνίου 1, 2010 στις 12:13 μμ #

    Να διευκρινίσω ότι μέχρι τώρα έχουμε μαζέωει περίπου 60 υπογραφές- αν το κρίνετε σκόπιμο μπορούμε να τις κοινοποιήσουμε. Προφανώς, περιμένουμε και άλλες- μεταξύ αυτών και των αναγνωστών του mygranma.

  22. Μέλιτον Καντάρια Ιουνίου 1, 2010 στις 1:08 μμ #

    Πάνδημη καταδίκη

    Κόμμα του Λαού της Παλαιστίνης
    Κομμουνιστικό Κόμμα Τουρκίας
    Πορτογαλικό Κομμουνιστικό Κόμμα
    Παγκύπριο Συμβούλιο Ειρήνης

    ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ

    Να καταδικαστεί η δολοφονική επίθεση του Ισραήλ:

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=1/6/2010&id=12181&pageNo=8&direction=1

  23. RedPersonality Ιουνίου 1, 2010 στις 1:35 μμ #

    Ρε παιδιά ακούω απο κομμουνιστές,αριστερούς,αναρχικούς….Σιωνιστές και Σιωνιστές.Έλεος πήραμε τη συνωμοσιολογία της ακροδεξειάς???Ιμπεριαλιστές σαν τους αλλου είναι.
    Αμα είναι έτσι να βγούμε να φωνάζουμε και κάτω οι Μασόνοι….

  24. a8lios Ιουνίου 1, 2010 στις 2:16 μμ #

    Σιωνισμός κατά ελληνική wikipedia:

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

  25. Manolis K. Ιουνίου 1, 2010 στις 2:21 μμ #

  26. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 4:29 μμ #

    Y, vgale to kefali sou apo to kwlo sou Kai DES oti milame gia AERIAL VICTORIES to diasthma 1967-73.

    Paizete to paixnidaki tis MIT me tous dithen tourkous aktivistes.

  27. talibremal Ιουνίου 1, 2010 στις 4:42 μμ #

    Καλημέρα κι από εμένα και καλό μήνα.
    Φοβάμαι θα ξενέρωσω κόσμο αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την λογική του ψηφίσματος Ο.Μ.Ι.Κ.
    Εξηγούμαι: Όχι τόσο όσον αφορά τη δίκαιη και απερίφραστη καταδίκη των δολοφονιών και μιας νοοτροπίας κράτους -χασάπη κτλ προσθέστε ότι θέλετε.

    Αλλά κυρίως στη αναποδογυρισμένα στρεβλή λογική του να κάνεις εμπάργκο όχι σε στρατιωτική, πολιτική κ οικονομική συνεργασία αλλά στον τομέα, αποδεδειγμένα στο Ισραήλ, το πιο αντιπολεμικό και προοδευτικό, τον ακαδημαικό και πολιτιστικό.

    Το να μπουκοτάρεις δηλαδή ένα συνέδριο, πχ, για τη σύγχρονη ισραηλινή λογοτεχνία, που αλίμονο η μπάλα θα πάρει και τους πάμπολλους καταξιωμένους αραβοισραηλινούς λογοτέχνες, ως υπηκόους του Ισραήλ, σε τι εξυπηρετεί ειλικρινά;

    Το να μπουκοτάρεις ένα ιστορικό συνέδριο, πχ για τη επέτειο ίδρυσης του Ισραήλ-Νάκμπα για τους άραβες παλαιστινίους (καταστροφή στα αραβικά), τι μπορεί να αποφέρει; πως και πότε θα διεξαχθεί διάλογος; πως θα κάνεις αγκιτάτσια εσύ που τόσο κόπτεσαι για του παλαιστινίους;

    Συν τοις άλλοις είναι άκυρο από άποψη καθαρά διανοητική και πρακτική γιατί η πλειονότητα των ακαδημαικών ιστορικών και κοινωνικών επιστημών είναι λάβρα εναντίων της υφιστάμενης κατάστασης. Γνωρίζετε τον Ιλάν Παπέ; Διάβαζετε τις ισραηλινές εφημερίδες για να δείτε ότι η κριτική είναι εξαιρετικά πιο εμπειριστατωμένη και αλύπητη σε πολλά σημεία;

    Το να κάνεις εμπάργκο, μποικοτάζ σε πολιτιστικά προιόντα είναι ακατανόητο. Όχι μόνο εμποδίζει να προωθηθεί η συζήτηση στο κομμάτι εκείνο της διανόησης που μπορεί να βοηθήσει να κάνει τη προοδευτική διαφορά αλλά επίσης βοηθά στην εντύπωση στη κοινή γνώμη μιας λογικής δόγματος ‘κοινής ευθύνης’.
    Λες και κράτος και διανόηση και εργάτες και λαός είναι ένα. Λες και εκεί δεν υπάρχουν οι ταξικές αντιθέσεις που επικαλούμαστε για εμάς εδώ, και ίσως σ’έναν υψηλότερο βαθμό εκεί, αφού εμπλέκεται το δηλητήριο του εθνικισμού.

    Πχ το Βαλς με τον Μπασίρ πλέκει το εγκώμιο των ισραηλινών στρατιωτών η καταδεικνύει καθαρά τις ευθύνες της ισραηλινής στρατιωτικής ηγεσίας; και όμως ήταν χρηματοδοτημένη, εν μέρει, ταινία από το κρατικό ταμείο κινηματογράφου. Δεν μπορούμε να ισοπεδώσουμε τα πάντα σε επίπεδο κρατικής προπαγάνδας.
    Έχω την εντύπωση ότι αυτό που χρειαζόμαστε είναι περισσότερες και αυξανόμενες σε ένταση συναντήσεις ανάμεσα σε προοδευτικά κόμματα και ανθρώπους και όχι να κηρυσσούμε μποικοτάζ στις ακαδημαικές ανταλλαγές.

  28. talibremal Ιουνίου 1, 2010 στις 5:03 μμ #

    @epstein

    Εννοείς ότι το όλο σκηνικό είναι συνωμοσία των ισλμιστών του Ερντογάν εναντίων του κεμαλικού κατεστημένου (στρατός κτλ) ; είσαι προχωρημένος..
    ΥΓ: Θα σου έλεγα καλόσωρισες στο μπλογκ αλλά θα προτιμήσω να σου πω να κόψεις το βρισίδι.
    Μας βοηθά όλους να κρατάμε την νεύρα μας για να μην αρχίσουμε και εμείς τα τηλεμπινελίκια.
    Σε τελική ανάλυση το 67 η πλειονότητα των αεροσκαφών καταστράφηκαν ενόσω δεν είχαν ακόμη απογειωθεί.

  29. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 5:12 μμ #

    Voleuei ta tourkika sxedia gia na emfanistei o erdogan enisximenos sta matia twn mousoulmanwn. Opws h tromokratia twn talimpan voleuei tous polemous twn amerikanwn. Twra oi tourkoi tha steiloun kai to nautiko tous sth perioxh. Emeis den prepei na paiksoume to paixnidaki twn tourkwn. H kupria eurwvouleuths exei apoluto dikio kai h Kypros symperiferetai psuxraima me vash ta sumferionta ths. Etsi prepei na kanei kai h ellada.

    ta mpinelikia ta arxisa otan diavasa tis xazomares tou Y peri amaxwn.

  30. Toni Rigatoni Ιουνίου 1, 2010 στις 5:20 μμ #

    να διαβάζουμε προσεκτικά, πριν κάνουμε επίδειξη ευρυμάθειας.
    Το κείμενο αναφέρεται σε δραστηριότητες της πρεσβείας του κράτους του Ισραήλ και δεν καλεί σε μποϋκοτάζ “πολιτιστικών προϊόντων” γενικώς. Όποιος νιώθει άνετα να συζητάει για την αραβοϊσραηλινή προσέγγιση με χορηγό την πρεσβεία του κράτους του Ισραήλ, ας το κάνει, αλλά δεν χρειάζεται να την βγαίνει απο τα αριστερά.

  31. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 5:23 μμ #

    Dhladh re filarako h xesbolah einai pio proodeutikh apo to kratos tou israhl kai oi aristeroi kanete poreies me tis shmaies ths? mh trelathoume kiolas.

  32. tsechos Ιουνίου 1, 2010 στις 6:03 μμ #

    Ποιοί αριστεροί κάνουν πορείες με τις σημαίες της Χεζμπολάχ κύριε Επστειν; Οι αριστεροί κάνουν πορείες με κόκκινες σημαίες. Και επίσης οι κομμουνιστές έχουν ξεκάθαρο το οτι ο θρησκευτικός φανατισμός παίζει αρνητικό ρόλο στην ταξική-πολιτικη συνειδητοποίηση των λαών. Αυτό όμως δεν μας εμποδίζει να είμαστε αποφασιστικά δίπλα σ ένα λαό που βάρβαρα του παραβιάζονται όλα τα δικαιώματα του απο τον τοπικό αστυμόμο του ιμπεριαλισμού το κράτος του Ισραήλ.

  33. Ελεύθερος Ιουνίου 1, 2010 στις 6:09 μμ #

    Μάλλον στο κείμενο του Ομίλου εννοείται κάτι ανάλογο με αυτό που συνέβαινε με το ρατσιστικό-φασιστικό κράτος της Νότιας Αφρικής, το οποίο τελούσε για δεκαετίες σε πλήρη πνευματική και επιστημονική απομόνωση.
    Το κράτος του Ισραήλ μολονότι πράττει χειρότερα εγκλήματα από τη Νότια Αφρική χαίρει πλήρους αναγνώρισης, ως μια ελεύθερη και δημοκρατική χώρα, υπόδειγμα για τις υπόλοιπες της περιοχής. Αυτό επιτυγχάνεται χάριν σε ένα πολύπλευρο μηχανισμό χειραγώγησης της κοινής γνώμης, στον όποιο το χάιδεμα στην επιστημονική κοινότητα, οι υποτροφίες για όσους είναι πρόθυμοι να στηρίξουν μια φιλοσιωνιστική άποψη για τα πράγματα, αποτελούν μόνο μερικά από τα εργαλεία.

  34. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 6:24 μμ #

    H Γαλλία γελοιοδώς αρνείται το ότι υπάρχουν Γάλλοι κρατούμενοι, ενώ όλοι ξέρουν ότι είχαν επιβιβαστεί. Ορισμένοι Γάλλοι έχουν αρνηθεί να δώσουν διαβατήρια ή τα στοιχεία τους στις ισραηλινές ‘αρχές’.

  35. talibremal Ιουνίου 1, 2010 στις 6:29 μμ #

    Αυτό για τους αριστερούς που βγαίνουν με σημαίες Χεζμπολλάχ είναι άκυρο. Ίσα ίσα που η ήττα των αριστερών προοδευτικών δυνάμεων και η ενσωμάτωση των ελίτ του αραβικού εθνικισμού που έγιναν κάστα χειρότερη και από την ισραηλινή κατοχή, εξηγεί γιατί ο κόσμος στράφηκε προς το ριζοσπαστικό ισλάμ.

    @Τονυ

    Πολυ καλά διάβασα.
    Διαφωνείς ότι πέρι το 90 και τα εκατό των ανταλλαγών ακαδημαικών γίνεται σε κρατικό επίπεδο και ότι η συνήθης χρηματοδότηση καλλιτεχνών αντλείται από κρατικές δομές (σε οποιαδήποτε χώρα) ;

    Έγιναν άλλοτε πριν το 90 στην Ελλάδα ακαδημαικές- πολιτιστικές ανταλλαγές με το Ισραήλ;
    Δηλαδή κατηγορείς για φιλοσιωνιστή όποιον θα συμμετάσχει σε μια συνέδρια όπου υπάρχει πχ ένας ισραηλινός ακαδημαικός, έστω και αν ο τελευταίος στη χώρα του χτυπιέται από παντού ως αντισιωνιστής προδότης;
    Δηλαδή εάν ερχόταν ο Ζέεβ Στερνχελλ δεν θα πήγαινες να τον ακούσεις;

    Σε τελική ανάλυση ποιά είναι η άποψη- πολιτική πρόταση του Ομίλου για το Παλαιστινιακό΄; Δύο κράτη, διεθνικό κράτος; Αραβική πρωτοβουλία;
    Τα πέρι ευρυμάθειας άκυρα. όπως βλέπεις παραπάνω κάποιοι δεν ξέρουν τι είναι σιωνισμός οπότε δεν βλάπτει να εξηγείς τι εστί νάκμπα, αν εκεί αναφέρεσε.

  36. kraftwerkvs Ιουνίου 1, 2010 στις 6:33 μμ #

    λοιπόν η προπαπάγανδα των Σιωνιστών τώρα και στο Γράνμα

    εντέχνως τέθηκαν απο διάφορους (μεταξύ αυτών και του Ελληνοεβραίου Κοέν) διάφορα αποπροσανατολιστικά θέματα όπως το γιατί χτυπήθηκε το Τούρκικο και ο ανταγωνισμός που υπάρχει μεταξύ Ιραν και Τουρκίας για τον έλεγχο του μουσουλμανίκου κόσμου και διάφορα τέτοια κολπάκια.

    Η ουσία είναι μια και ο μπακλαβάς γωνία, ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ εκτέλεσαν τους ακτιβιστές που πηγαίναν προς την Γαζα, το κάνανε αυτό όταν κατά παράβαση κάθε διεθνούς κανονισμόυ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ στα καράβια αυτά σε χωρικά ύδατα. Οι επιτιθέμενοι πειρατές δέχτηκαν την αντίδραση των ΑΜΥΝΟΜΕΝΩΝ επιβατών των πλοίων, κίνηση που κάνει κάποιος όταν του επιτίθονται εισβολείς.

    Το ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ κράτος του Ισραήλ και η κυβέρνηση του είναι υπόλογη στην λαική κατακραυγή, στην νεα Νυρεμβέργη κάποια στιγμή θα κάτσουν να απολογηθούν

    Οι δολοφόνοι μικρών Παλαιστίνιων
    Οι δολοφόνοι που βομβάρδισαν για μήνες το Βελιγράδι
    Οι δολοφόνοι θα λογοδοτήσουν για τα εγκλήματα τους απέναντι στον λαό του Ιράκ και του Αφγανιστάν
    Θα κάτσουν κάποια στιγμή στο σκαμνί των λαικών δικαστηρίων αυτοί που σήμερα κάνουν σκοποβολή στους δρόμους του Ιρακ, δολοφονώντας ανυποψίαστους περαστικούς στους δρόμους της Βαγδάτης.
    Θα κάτσουν στο σκαμνί αυτοί που στις φυλακές του Αμπούγκ Ραίμπ και στο Γκουαντάναμο πήραν αιχμάλωτους χιλιάδες ανθρώπους μόνο και μόνο για το θρησκευτικά τους πιστεύω.

    Φασίστα Giora Epstein, “ΌΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ” που λέει και ο θυμόσοφος λαός μας

    Φονιάδες ιμπεριαλιστές θα έρθει η στιγμή της πληρωμής.

  37. TALIBAN Ιουνίου 1, 2010 στις 6:37 μμ #

    @ Giora Epstein
    και όποιον άλλο προοοδευτικό δημοκράτη σοσιαλιστή

    Στ’ αλήθεια στο κράτος του Ισραήλ υπάρχουν πολλές προοδευτικές κατακτήσεις.
    Μερικές εξ αυτών η απλή αναλογική στις εκλογές, η νόμιμη δράση των αριστερών-κομμουνιστικών οργανώσεων και οι εκδηλώσεις υπερηφάνειας των gay-lesbian οργανώσεων.
    Ομοίως θυμίζω πως για παράδειγμα η Γαλλική κοινωνία την δεκαετία του ’60 διέπονταν από πλήθος θεσμικών προοδευτικών κατακτήσεων.
    Αυτό δεν της απαγόρευε να διαπράτει φρικώδη εγκλήματα εις βάρος του Αλγερινού λαού που αγωνιζόταν για την αποτίναξη του ζυγού της Αποικιοκρατίας.
    Ανάλογα και η Βρεττανία, Ολλανδία, Βέλγιο.
    Η επίκλιση της από καθέδρας προοδευτικότητας και του διαφωτισμού των κατωτέρων βαρβάρων φυλών, χρησιμοποιήθηκε κατα κόρον στο πέρασμα των αιώνων από τις ολιγαρχικές ελίτ για να αυτο-αποενοχοποιηθούν από το βάρος των εγκλημάτων τους.
    Με ένα ποιό “ακραίο” τρόπο τα ίδια ισχυρίζονταν το Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα Γερμανίας (Nazi) με τις φυλετικές θεωρίες περί υπανθρώπων (βλέπε Σλαύοι, Εβραίοι, Τσιγγάνοι κ.ά.)
    Μια μόνον μικρή διαφορά υπήρχε από τους υπόλοιπους πολιτισμένους Ευρωπαίους αποικιοκράτες.
    Εκείνο δηλαδή που οι υπόλοιποι επέβαλλαν σε λαούς και έθνη ΕΚΤΟΣ Ευρώπης, οι Nazi το έφεραν στον Ευρωπαικό χώρο. Αυτό ήταν η κυριότερη αιτία της μαζικής αγανάκτησης κατά του Ναζισμού απο την πλειονότητα των πολιτισμένων λαών και όχι τα εγκλήματα και γενοκτονίες αυτές καθ’ εαυτές.
    Με πιό απλά λόγια ποσώς δεν μας αγανακτούσε η κτηνωδία, αρκεί να εφαρμόζονταν επάνω σε “αραπάδες”, “κιτρινιάριδες” (βλέπε πόλεμο οπίου στην Κίνα), Ερυθρόδερμους, Ζουλού και άλλους απολίτιστους υπάνθρωπους όπου Γής.
    Τώρα για το Ισραήλ σήμερα βλέπουμε να λειτουργούν οι ανάλογοι συνειρμοί. Είναι Λευκοί, ενταγμένοι στην Δυτική Δημοκρατική παράδοση εν ολίγοις προοδευτική κοινωνία. Ε, δεν δικαιούνται και αυτοί σαν τους άλλους πολιτισμένους να “φάνε”, στα πλαίσια της παιδευτικής δράσης τους, και μερικούς καθυστερημένους αραπάδες που όχι μόνο δεν ευγνωμονούν για την προσπάθεια που γίνεται να εκπολιτισθούν, παρά εξακολουθούν να είναι φανατικοί φονταμενταλιστές, να διώκουν τους ομοφυλόφιλους και εν τέλει να προτιμούν το Κοράνι από την Μαντόνα.
    Τηλεγραφικά αναφέρομαι στην σημαντική συνεισφορά των σύγχρονων αδογμάτιστων αριστερών κινημάτων (στα πλαίσια των πολιτισμένων λαών εννοείται) που αγωνίζονται για την διάλυση αυτής της παρανόησης κάποιων ελαχίστων παλαιοδογματικών που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αραχνιασμένους και αδόκιμους όρους όπως Ιμπεριαλισμός, Αποικιοκρατία, Γενοκτονία και άλλα τέτοια κουραστικά και ανούσια.
    Τελειώνοντας απορώ πως στην πατρίδα μας που γέννησε την Δημοκρατία, εξακολουθεί να βρίσκουν ακροατές (και δυστυχώς αρκετούς) οι παλαιολιθικές αυτές απόψεις.

    Υ.Γ.
    όπου πολιτισμός ή απολίτιστος και τα συναφή βάζε εισαγωγικά

  38. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 6:43 μμ #

    Kala re paidia afou eseis ta grafete oti kanete diadhlwseis plai-plai me shmaies ths xesbolah. Afou egrapse o Y pio panw:

    “Οι παλαιστινιακές σημαίες δέσποζαν. Από κει και πέρα, δίπλα στις κόκκινες των διαφόρων αριστερών οργανώσεων (με την ηγεσία του PTB να έχει ξελαρυγγιαστεί σύσσωμη ) οι πράσινες ισλαμιστικές και οι κίτρινες της Χεζμπολά.”

  39. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 6:49 μμ #

    @Tsechos

    h allhlegguh sou file einai epilektikh giati prepei na ksereis oti sto kosmo ginontai xeirotera pragmata apo oti sth palaistinh thes na sou pw gia tis genoktonies ths afrikhs, tous loimous sth V.Korea ta aisxh twn rwswn sth tetsenia to 95 alla esu tuflwmenos apo antiamerikanismo tou kommatos sou den vlepeis th muth sou.

  40. Toni Rigatoni Ιουνίου 1, 2010 στις 6:50 μμ #

    Η συμπαράσταση σε όποιον αγωνίζεται μέσα στο κράτος του Ισραήλ είναι δεδομένη. Το ερώτημα για το αν θα πήγαινα σε ένα συνέδριο που θα μιλούσε ο Στέρνχελ [που δεν κάνει κακό να διευκρινίζουμε ότι είναι ιστορικός, ο οποίος διώκεται στο Ισραήλ για τις θέσεις του] μου φαίνεται απλό να το απαντήσω. Προφανώς. Πουθενά στο κείμενο του Ομίλου δεν τίθεται θέμα γενικού μποϋκοτάζ, όπως το περιγράφεις. Να σε ρωτήσω εξίσου απλοϊκά για να καταλάβω αν υπάρχει κοινή βάση διαλόγου: Θα αποδεχούσαν ένα πληρωμένο ταξίδι στο μαγευτικό Πήλιο απο την πρεσβεία του Ισραήλ, ώστε να συμβάλλεις με τη διάνοιά σου στην ελληνο-ισραηλινή προσέγγιση;

  41. Toni Rigatoni Ιουνίου 1, 2010 στις 6:54 μμ #

    Δύο -τουλάχιστον- λάθη στο μήνυμα ν. 41:
    απαντά στο σχόλιο ν. 36.
    Το “αποδεχούσαν” είναι μια εξαιρετικά προχωρημένη εκδοχή του “δεχόσουν”.

  42. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 6:56 μμ #

    @kraftwerkvs

    siga re thymwmeno agori xesthkame apo to fovo mas kai tha spaseis thn othonh sou. Stis poreies dexeste th xesbolah pou petrovolei gunaikes gia moixeia kai thelete ma legeste proodeutikoi. Proodeutikoi ths poutsas dhladh h proodeutikoi my ass pou lene sthn katw magoula.

  43. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 7:11 μμ #

    @Taliban
    Αυτό που λες στις πρώτες 5 παραγράφους του κόμεντ σου περιγράφεται με απίστευτο τρόπο σ’αυτό το βιβλίο http://www.amazon.com/Exterminate-All-Brutes-Darkness-European/dp/1565843592

    Κατά τα άλλα ο Ιμπεριαλισμός είναι ο μόνος επιστημονικά δόκιμος όρος για να περιγράψει τη σημερινή παγκόσμια κατάσταση.

    Δε κατάλαβα γιατί πρέπει να το παρατήσουμε. Από μόδα? Όπως δε λέμε ‘Εργασία’ αλλά ‘απασχόληση’ ή ‘μη προνομιούχος’ αντί για ‘φτωχός’?

    Τώρα να απορείς γιατί συγκεκριμένες απόψεις έχουν απήχηση προσπάθησε να αναλύσεις την κοινωνία και την ιστορία ταξικά και θα καταλάβεις πολλά. Επίσης πριν χαρακτηρίσεις κάποια άποψη δογματική σκέψου πόσος δογματισμός μπορεί να κρύβεται στη δικιά σου.

    @Giora Epstein
    To 2006 οι Λιβανέζοι κομμουνιστές πολέμησαν στο πλευρό της Χεζμπολά και έτρεψαν το φασιστικό στρατό που υπερασπίζεσαι σε φυγή. Τους ομοϊδεάτες τους όπου γης η επιλογή τους αυτή μας γέμισε περηφάνεια και θάρρος.

  44. kraftwerkvs Ιουνίου 1, 2010 στις 7:13 μμ #

    H πατρίδα σου που γέννησε την δημοκρατία είναι αυτή που βασανίζει αφγανούς σε αστυνομικά τμήματα, προφυλακίζει για ενάμιση χρόνο ανθρώπους που κρίνονται στην συνέχεια αθώοι,

    η πατρίδα σου που γέννησε την δημοκρατία είναι αυτή που κόβει μισθούς και συντάξεις κατακλέβει με λίγα λόγια το εισόδημα του λαού, είναι το ίδιο κράτος που νόμιμα και παράνομα κατακλέβει τον ίδιο λαό για να κονομάει το καπιταλιστικό σύστημα και η αστική τάξη (είδες κάτι παλαιολιθικές λέξεις βρε μπαγάσα)

    η πατρίδα σου που γέννησε την δημοκρατία είναι η πατρίδα όπου δουλεύεις την Παρασκευή και είσαι απολυμένος την Δευτέρα, γιατί πρέπει να γίνουν περικόπες για το καλό της εταιρίας

    η πατρίδα σου είναι αυτή που κάτι χαμένα κορμιά της δημοκρατίας ΣΟΥ κονομάνε απο οφσορ εταιρίες σπίτια στην Αρεοπαγίτου και μίζες απο την Ζίμενς για να μιλάνε για τον Σοσιαλισμό

    η πατρίδα σου που γέννησε την δημοκρατία δίνει βασικό μισθό πλέον 550 ευρώ και σύνταξη 300

    η πατρίδα σου που γέννησε την δημοκρατία πουλάει σε ιδιωτικές εταιρίες τα εργοστάσια του λιγνίτη, τα ελληνικά πετρέλαια ,και την ΛΑΡΚΟ, όλες κερδοφόρες και πυλώνες της ελληνικής οικονομίας

    η δημοκρατική σου πατρίδα συνεργάζεται με τους ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ και τους ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΕΣ κατασφάξανε τους ντόπιους ΛΑΟΥΣ στο όνομα της δημοκρατίας που γέννησε η χώρα σου

    ……επίσης η πατρίδα σου που γέννησε την δημοκρατία, σε εκείνα τα χρόνια, είχε χιλιάδες δούλους στα κάτεργα του Λαυρίου όπου ξυπνάγανε και κοιμόντουσαν στα ορυχεία όπου και θα πεθαίνανε

    Για αυτό βρίσκουν ακροατές αυτές οι παλαιολιθικές (τστστσ…..και ντεμοντέ θα έλεγα εγώ εκφράσεις)
    η δικιά μου πατρίδα δεν θα έχει αφεντικά που θα μου κλέβουν αυτά που παράγω για να φτιάχνουν βίλες και να κυκλοφοράνε με Καγιέν

    δεν θα έχει τηλεπαρουσιαστες που θα πέρνουν 350.000 ευρώ τον χρόνο και γώ 6.000

    δεν θα έχει βίλες να ξεφυτρώνουν στα καμένα και ο ιδιοκτήτης να αφήνει το κωλάμαξο του στον Φιλλιπίνέζο υπηρέτη για να του το πλένει

    ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?? Γιατί αυτή η πατρίδα θα είναι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ, που θα εχει δώσει μάχη απέναντι στο ΝΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ για να ζήσει σε μια πραγματική ΛΑΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, δεν θα συμμετεχει σε ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ στρατιωτικούς συνασπισμούς. ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , με παραγωγικές σχέσεις που θα αλλάξουν τους ίδιους του ανθρώπους και θα τους απαλλάξουν απο όλα τα φαινόμενα, εγωπάθειας, αμάθειας, ελλειψης παιδείας και κουλτούρας – ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ- όλα αυτά που μεσα στον καπιταλισμό τον κρατάνε ΔΕΣΜΙΟ σε μια ζωή μικρή, ταπεινή, φοβισμένη και μισή

    πάγενε τώρα να πίεις κανένα ποτηρι “Άδολη Γη” του κτήματος Αντωνόπουλου και να διαβάσεις και κανέναν Μπόρις Βιάν, δίπλα στο πορτατίφ με τον χαμηλό φωτισμό του, “αδογμάτιστε πολιτισμένε”* ………..

    *μικροαστέ αναθεωρητή

  45. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 7:13 μμ #

    @TALIBAN

    file sumfwnw se arketa pou les fainetai na eisai o monos pou skeftetai kapws logika. Nai to Israhl kanei egglhmata alla den mporw na diadhlwnw me prasines mousoulmanikes shmaies pou einai kai pio skotadistikes. Gia na th vgoun oi aristeroi sthn amerikh tha summaxisoun kai me to diavolo.

    Esu re Y niwtheis aneta na perpatas se diadhlwsh katw apo tis shmaies ths xesbolah pou exei parei me praksikopima thn eksousia?

  46. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 7:23 μμ #

    οπως εγραψα και παραπανω η αλλυλεγγυη σας ειναι επιλεκτικη φιλοι μου και δεν πειθει κανεναν πια. Ο ερντογαν τον επιασε ο μεγαλος πονος για τους παλαιστινιους αλλα μια χαρα σφαζει τους κουρδους και καταπιεζει τα διακιωματα τους στη χωρα του. Οι παλαιστινιοι ειναι χαμενοι απο χερι οταν εχουν να αντιμετωπισουν το πανισχυρο ισραηλ και η μονη αλλυλεγγυη ειναι απο κατι κακομοιρηδες αριστερους που ειναι αντιαμερικανοι πρωτα και μετα φιλοπαλεστινιοι και τα διεφθαρμενα αραβικα καθεστωτα.

  47. kraftwerkvs Ιουνίου 1, 2010 στις 7:25 μμ #

    @Φασίστα Giora Epstein

    δεν απειλώ φασίστα, δεν είναι προσωπικό το ζήτημα μεταξύ εσού και εμού, αυτά στους φίλους σου και σους προσωπικούς σου τσαμπουκάδες όταν οδηγάς το τζέτ σου με το χέρι να κρατάει το τσιγάρο έξω απο το παράθυρο και να ακούς σκυλάδικα (Ισραηλινά ή Ελληνικά).

    Εγώ μιλάω για το λαικό κίνημα που μια μέρα θα σας ξετινάξει εσάς και όλο σας το επικοδόμημα σας.

    Όσο αφορά το βλακώδες σου επιχείρημα περί Χεζμπολάχ και προοδευτικών, ……..και που ξέρεις εσύ τι σημαίες σηκώνουμε αυτοί που γράφουν εδώ μέσα και σου απαντάνε ρε απίθανε στρατόκαυλε φασίστα??

  48. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 7:32 μμ #

    @kraftwerkvs

    οι κραυγες σου ειναι πολυ διασκεδαστικες η χεσμπολα ειναι ο φυσικος σου συμμαχος λογω αντιαμερικανισμου και σκοταδιστικης ιδεολογιας. Ξερω οταν νικησει το λαικο κινημα θα μας στειλει στα γκουλαγκ αλλα μεχρι τοτε πιες κανα φραπε γιατι οι πορειες κατω απο τον ηλιο ειναι κουραστικες

  49. TALIBAN Ιουνίου 1, 2010 στις 7:48 μμ #

    @ Y και πιθανώς άλλους

    Μη τρελαθούμε !
    Δεν καταλαβαίνεται πως τα θέτω ειρωνικά ?

  50. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Ιουνίου 1, 2010 στις 7:51 μμ #

    giora epstein: Το κράτος που του αρμόζει εν έτει 2010 να το αποκαλούν δίκαια χιτλερικό και ναζιστικό, είναι το ισραηλινό…

    Το ισραηλινό ιμπεριαλιστικό κράτος εν έτει 2010 ασκεί πολιτική γενοκτονίας και εθνοκάθαρσης εναντίον των Παλαιστίνιων. Με τις πλάτες των ΗΠΑ και της ΕΕ έχει ξεσαλώσει και συμπεριφέρετε σαν ο νταβατζής της πειοχής! Σαφώς και πρέπει όλη η προοδευτική ανθρωπότητα, να σταθεί ΕΝΑΝΤΙΑ στον ισραηλινό ιμπεριαλισμό. Αυτό δεν σημαίνει πως οι κομμουνιστές και ευρύτερα οι αριστεροί ταυτίζονται ή συμφωνούν με το πολιτικό περιεχόμενο της Χαμάς ή της Χεζμπολλά, όμως είναι δικαίωμα του Παλαιστινιακού λαού να έχει τις πολιτικές οργανώσεις και κυβερνήσεις που ο ίδιος επιθυμεί. Εφόσον εξέλεξε τη Χαμάς στη Γάζα να κυβερνά, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ να τους αμφισβητήσει την κυβέρνησή τους… Εάν τώρα η Χαμάς (ή η Χεζμπολλά) εξελιχθεί σε φονταμενταλιστική ισλαμιστική οργάνωση (γιατί μέχρι τώρα ΔΕΝ είναι), πάνω σε αυτή τη βάση οι κομμουνιστές θα κρίνουν.

    Απο κει και πέρα, η Τουρκία παίζει το δικό της παιχνίδι στις ιμπεριαλιστικές βλέψεις, μάλλον μπαίνουμε σε μια περίοδο σύγκρουσης των δύο ιμπεριαλισμών Ισραήλ και Τουρκίας, εμείς ΔΕΝ διαλέγουμε στρατόπεδο ιμπεριαλιστων. Άλλο όμως αυτό και άλλο η πάλη που ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ πρέπει να έχει ως ξεκάθαρο στόχο το σιωνιστικο-ιμπεριαλιστικό Ισραήλ!

  51. kraftwerkvs Ιουνίου 1, 2010 στις 7:52 μμ #

    @φασίστα Giora Epstein αεροπόρδε

    Είσαι πλήρως ημιμαθής οι κομμουνιστές δεν είναι προοδευτικοι (γενικά και αόριστα)
    Δεν είναι αντιαμερικάνοι όπως έμαθες διαβάζοντας τον Σεραφίνο και τον Τιραμόλα, είναι αντιιμπεριαλιστές (οχι δεν είναι ομάδα του χοκει επι πάγου) αυτό σημαίνει ότι αν οι Αμερικάνοι, οι Ρώσοι ή οι Γερμανοί είναι τέτοιοι, τέτοιους έχουμε απέναντι μας
    οι κομμουνιστές υπερασπίζονται το δικαίωμα των λαών για αυτοδιάθεση, χωρίς να ευννοούν μικρότερους εθνικισμούς ή αντιδραστικά κινήματα
    Οι κομμουνιστές ποτέ δεν έγιναν υμνητές ούτε της PLO ούτε της Χαμάς, είναι στο πλευρό του Παλαιστινιακού λαού με μόνιμο αίτημα την επιστροφή των συνόρων εκεί που ήτανε πρίν τον πόλεμο του 1967, όχι γιατί δεν παραδέχεται ότι έχετε κλέψει γη ,σαν τρομοκράτες των λαών της περιοχής αλλά γιατί σήμερα αυτή είναι η λύση που μπορεί να κάνει τους δύο λαούς να ζήσουν ειρηνικά μεταξύ τους.

    Όσο αφορά τα Γκούλαγκ

    ………ακόμα και για τα Γκούλαγκ πρέπει να έχεις στοιχειώδης δυνατότητες αντίληψεις όπως σήκωσε αυτό και πήγαινε το εκεί, πράγμα που όπως καταλαβαίνεις υπερβαίνει κατα πολύ τις πνευματικές σου δυνατότητες, οπότε άσε με να σκεφτώ λίγο τι θα μπορούσες να κάνεις στην κομμουνιστική κοινωνία όσο θα πίνω τον φραπέ μου

  52. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 8:01 μμ #

    ρε αντιιμπεριαλιστη kraftwerkvs δεν μας λες ποσες διαδηλωσεις εκαναν οι κακομοιροι αριστεροι και για αλλες περιπτωσεις κατοχης και εισβολων γιατι τα ματακια μου εχουν διαβασει για κατι γενοκτονιες των ρωσων στην τσετσενια. Αντε να σε δω ποσες διαδηλωσεις κανατε για αυτα τα εγκληματα γιατι μου φαινεται οτι μονο οπου ειναι μπλεγμενοι οι αμερικανοι ενδιαφερεστε. Αλλου τουμπεκι ψιλοκομμενο.

    τιποτα δεν εισαι μονο μια πορνη του κομματος σου, μια ετσι μια γιουβετσι.

  53. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 8:08 μμ #

    Επιμονή, μυαλό και τόλμη

    ωραιο νικ αλλα απο μυαλο δεν βλεπω να εχεις και πολυ γιατι θα ηξερες οτι το πιο φασιστικο κρατος το 2010 δεν ειναι το ισραηλ αυτο ερχετε δευτερο. Ειναι η κομμουνιστικη Β Κορεα.

  54. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 8:13 μμ #

    @Taliban
    Oops!! sorry σύντροφε!!
    Συμπάθα μας αλλά κοντεύουμε να μουρλαθούμε με τις πίπες που ακούμε και να φανταστεις ότι εγώ δουλεύω κιόλας ταυτόχρονα!

  55. kraftwerkvs Ιουνίου 1, 2010 στις 8:15 μμ #

    @ Φασίστα Σιωνιστή

    …..σε βαρίεμαι ούτε καν αξίζεις για να σου απαντήσω, αλλά θα σου κάνω μόνο ένα τελευταίο καλό, πριν σε αφήσω για πάντα μόνο στην μίζερια σου, θα σου μάθω την αναζήτηση, δηλαδή: http://www1.rizospastis.gr/search.do?publDate=1/6/2010

    εκεί μπορείς να βάλεις την λέξη Τσετσενία και Ρωσία και θα δεις πόσο χαζός φασίστας είσαι.

  56. μπουμπη Ιουνίου 1, 2010 στις 8:17 μμ #

    @ giora Erstein,

    Ναι ναι,οτι πεις εσυ για τις γενοκτονιες ρωσων στην τσετσενια…..μετα θα πεις για το Σταλιν που διεταξε το λοιμο στην Ουκρανια η για την εκτελεση των πολωνων αξιωματικων στον Κατυν……συνεχισε αγορι μου! Δυνατα,Υπευθυνα εναντια στους λαους!Δεν πιστευω να μην εχεις μελετησει τη μαυρη βιβλο του κομμουνισμου?…Θα σε μαλωσω…..

  57. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 8:20 μμ #

    Ενταξει ρε τρανε κομμουνιστη μας κανεις χαρη που μας απαντας κιολας ουτε ο πρωθυπουργος να ησουν δηλαδη. Εκανε δηλαδη το κομμα σου πορεια για την γενοκτονια των τσετσενων απο τους Ρωσους αν ειναι αληθεια τοτε να ζητησω συγνωμη αλλα δεν βρηκα κατι τετοιο.

  58. αποκαλυπτικάριος Ιουνίου 1, 2010 στις 8:20 μμ #

    Το άτομο πίσω από την περισόνα Giora Epstein είναι θυληκού γένους.
    Απλή διευκρίνιση…

  59. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 8:20 μμ #

    Παιδιά ο Τεό είναι.

    Δε κάνω πλάκα. Μετά από ένα σημείο και μετά τα ‘επιχειρήματα’ είναι τα ίδια.

    Πεσ’μου ρε αγαπούλα? Είμαστε οι μόνοι άνθρωποι στο πλανήτη που ασχολούμαστε μαζί σου? Είδες τι καλοί άνθρωποι που είμαστε οι κομμουνιστές?

    Εντωμεταξύ τoν Epstein τον έχει ξεθάψει σίγουρα σε videogame και λέει κάτσε να τους τον πετάξω να τους πικάρω
    :-D :-D :-D

  60. μπουμπη Ιουνίου 1, 2010 στις 8:28 μμ #

    @ Υ, σχολιαζε παλλαιοτερα καποιος χρηστης με το ονομα Tεο η με αγγλικους χαρακτηρες Theo??

  61. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 8:29 μμ #

    Υ, το μπλογκ το βρηκα το σαββατοκυριακο για πρωτη φορα. Μου κανει εντυπωση παντως ποσο κολλημενοι ειστε οι αριστεροι με το ισραηλ αλλα σε αλλες περιπτωσεις δεν μιλατε. Ακομα και τα παιδια του ΛΑΟΣ φαινονται πιο διαλλακτικοι εσεις ειστε εντελως στοκοι.

  62. μπουμπη Ιουνίου 1, 2010 στις 8:29 μμ #

    Το λεω επειδη τον ξερω τον τυπακο απο αλλο μπλογκ που σχολιαζα…..

  63. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 8:32 μμ #

    Για τον Epstein εχω μαθει στο μουσειο αεροποριας του Ισραηλ στο Τελ Αβιβ που πηγα προσφατα.

  64. Y Ιουνίου 1, 2010 στις 8:38 μμ #

    Nαι Μπούμπη αυτός είναι.

  65. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 8:41 μμ #

    Ο πατερας μου εχει πολεμησει στο πολεμο των 6 ημερων. Για οτι διευκρινησεις θελετε εδω ειμαστε.

  66. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Ιουνίου 1, 2010 στις 8:47 μμ #

    giora epstein: Διαμορφώνονται σιγά-σιγά τα νέα ιμπεριαλιστικά στρατόπεδα στο γεωπολιτικό σκηνικό της ταλαίπωρης περιοχής μας…

    Από τη μια ΗΠΑ με ένα μεγάλο κομμάτι της ΕΕ και από την άλλη Ρωσία, Κίνα με ένα άλλο κομμάτι της ΕΕ. Η ίδια η ΕΕ είναι σε διαδικασία εσωτερικής αποδιοργάνωσης με τις ενδοαστικές αντιθέσεις εντός της ΕΕ να διευρύνονται σιγα-σιγά (βλ. Σαρκοζί-Μερκελ μια διαμάχη που έχει υφέσεις και εξάρσεις). Σαφώς όμως είναι ακόμα πολύ νωρίςν για να δούμε ΠΩΣ θα αποκρυσταλλωθούν τελικά τα δύο καπιταλιστικά-ιμπεριαλιστικά μπλοκ…

    Σε αυτή την ιστορική διαδικασία εντάσσεται και η αναδυόμενη σύγκρουση Τουρκίας-Ισραήλ (με την Κύπρο και τον Χριστόφια του ΑΚΕΛ να διαλέγει Ισραήλ δηλ. ΗΠΑ).

    Εμείς σαν κομμουνιστές ΔΕΝ χάνουμε το στόχο μας… Είναι υπ’αριθ. 1 χρέος προς την έννοια του ΑΝΘΡΩΠΟΥ να καταδικαστεί και να απομονωθεί το Ισραήλ! Δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε το Ισραήλ να μακελεύει τον παλαιστινιακό λαό…

    Από κει και πέρα, οι εξελίξεις στα χρόνια που έρχονται, με τα υπό αναδυση καπιταλιστικά-ιμπεριαλιστικά μπλοκ, θα μας επανακαθορίσει πολλές φορές την τακτική μας σαν κομμουνιστές (και κομουνιστικές οργανώσεις). Το μόνο σταθερό -σαν πυξίδα- στην τακτική μας πρέπει να είναι η υπόθεση της εργατικής/κοινωνικης χειραφέτησης από τα καπιταλιστικά δεσμά, στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο…

    Τι συμμαχίες θα αναγκαστούμε να κάνουμε, δεν είναι από τώρα καθορισμένο… Το μόνο σίγουρο, είναι πως αυτές οι συμμαχίες πρέπει να προάγουν αυτόν ακριβώς τον στρατηγικό στόχο της εργατικής/κοινωνικής απελευθέρωσης από τον καπιταλισμό. Τον στόχο του σοσιαλισμού/κομμουνισμού δηλαδή.

    Συνεπώς, μην κολλάς στην Β. Κορέα (ουτε και εγώ την υπερασπίζομαι)!

  67. talibremal Ιουνίου 1, 2010 στις 9:43 μμ #

    @ Τονυ 41

    Όχι, για να διαφυλάξω την άκεραιοτητά μου δεν θα πήγαινα. Θα πήγαινα όμως σε συνέδρια που έχει ισραηλινούς ακαδημαικούς που πληρώνονται από το εβραικό κράτος, όπως η πλειονότητα των ακαδημαικών δηλαδή σε κάθε χώρα.
    Η κάθε περίπτωση πρέπει να εξετάζεται προσεκτικά. Εγώ από αυτά που διάβασα το εξέλαβα για γενικό πολιτιστικό εμπάργκο και γι’αυτό διαφώνησα. Ένα οικονομικό εμπάργκο το βρίσκω πιο λογικό και πετυχημένο μακροπρόθεσμα.

    @Επστάιν: Είσαι κουραστικός και τρολ και έχεις επιχειρήματα 15χρονου- το πολύ-. Σιγά μην είσαι και η Γκόλντα Μέιερ. Για γράψε μου στα εβραικά, για να μας αποδείξεις και τον βίο σου στα κιμπούτς την πρόταση: “Αν και είμαι τρολλ μπορώ να μιλάω εβραικά και ελληνικά αλλά με ορθογραφικά λάθη”.

    @ όλους : τον λιντσάρατε τον ταλιμπάν στο τζάμπα :) χαλάτε ενέργεια σε λάθος άτομα, συγκεντρωθείτε στον επστάιν!

  68. λαθραναγνώστης Ιουνίου 1, 2010 στις 10:02 μμ #

    Ρε παιδιά,τα επιχειρήματα του Giora είναι τόσο απλοϊκά που μοιάζουν να βγαίνουν απο κάποιο Israel generator(v1.0).
    Ακούω γνώμες.

  69. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 10:11 μμ #

    Δεν μιλαω ουτε γραφω εβραικα. Ποιο ευκολο ειναι να μιλησει καποιος ακομα και με τους ποιο σκληροπυρηνικους του ΛΑΟΣ παρα με τους διαφορους αριστερους. Το ισραηλ φιλοι μου ειναι μια δημοκρατια καλυτερη και απο αυτη της Ελλαδας με τα δικα της προβληματα βεβαια αφου μια μεριδα ισραηλινων εχουν και τα κολληματα τους. Αυτα που λεω εδω για το ποσο στοκοι ειναι οι αριστεροι ΜΟΝΟ με το ισραηλ ειναι και η απορια πολλων αλλων γνωστων μου.

    Το ισραηλ δεν προκειται να απομονωθει αυτο δεν εγινε ουτε σε πιο δυσκολες στιγμες. Μαλλον οι αριστεροι φαινεται να μπαινετε στο περιθωριο και να ειστε τρεις και ο κουκος χωρις καμμια σοβαρη επιρροη περα βεβαια απο τα στεκια σας.

  70. Giora Epstein - 17 aerial victories Ιουνίου 1, 2010 στις 10:15 μμ #

    Α μιας και ειπες φιλε για απλοικα επιχειρηματα δεν μου απαντησε ο αντιιμπεριαλιστης φιλος για τις διαδηλωσεις του κκε για αλλους λαους περα απο τους παλαιστινιους. την εκανε με γοργα πηδηματακια.

    δεν υπαρχει israeli generator την ιδεα την εκλεψες απο τον πασιγνωστο κκε generator

    http://ironprison.blogspot.com/2010/05/kke-generator-v10.html

  71. Ανανεωτικός Κομμουνιστής Ιουνίου 1, 2010 στις 10:31 μμ #

    Βρε παιδιά, δεν βλέπετε ότι ο “κύριος” Epstein προσπαθεί να μπαχαλέψει το θρεντ; Την ίδια προσπάθεια έχω δει και σε άλλα φόρα (με άλλα nicks) και καθόλου τυχαία δεν μού φαίνεται. Μάλλον με διατεταγμένη υπηρεσία μού μοιάζει. Εν συντομία λοιπόν: κόφτε τον τον φασίστα και μη φοβάστε δεν πρόκειται να σάς ψέξει κανένας αριστερός (εγώ είμαι μέλος του ΣΥΝ) για δογματισμό.

  72. λαθραναγνώστης Ιουνίου 1, 2010 στις 10:43 μμ #

    @72 Δίκιο έχεις, αλλά και λίγος χαβαλές χρειάζεται!

  73. tsalapeteinos Ιουνίου 1, 2010 στις 11:15 μμ #

    Here in Israel, we have still yet to learn the lesson: We are no longer defending Israel. We are now defending the siege. The siege itself is becoming Israel’s Vietnam.

    A Special Place in Hell / The Second Gaza War: Israel lost at sea (Haaretz)</a

  74. talibremal Ιουνίου 1, 2010 στις 11:50 μμ #

    Γίνεστε κακοί με τον Επστάιν..εγώ είχα μια καθηγήτρια με αυτό το όνομα..πολύ καλή
    Κρίμα που δεν μιλάς εβραικά, θα μπορούσαμε να κανούμε λίγο πρακτική..
    Eyn beaya xaveri, gam ha-trolim hem anashim :)

  75. xamogelo Ιουνίου 1, 2010 στις 11:51 μμ #

    @προς όλους τους παραπάνω….

    Οι απόψεις του epstein στην ελληνική κοινωνία μάλλον έχουν μικρότερη απήχηση ακόμα και από τους κυνηγούς. Δεν θεωρώ ότι αξίζει να πολυ ασχοληθούμε μαζί του. Ας τον αφήσουμε να λέει ότι μλκιες λέει… και ας αξιοποιήσουμε τον χρόνο μας σε ποιο χρήσιμα πράγματα… Αυτή είναι η πραγματική βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε στο εργατικό κίνημα αλλά και στους παλεστίνιους.

  76. Y Ιουνίου 2, 2010 στις 12:39 πμ #

    Συντρόφια, οι άνθρωποι αυτοί που οργάνωσαν αυτό το στόλο έχουν γράψει ιστορία. Διαβάστε τις διηγήσεις τους. Θα ρθουν κι άλλες
    http://tvxs.gr/node/59486

  77. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Ιουνίου 2, 2010 στις 1:16 πμ #

    Όλοι την Πέμπτη 3 Ιουνίου στις 7 μμ στα Προπύλαια, στην συγκέντρωση-πορεία που καλεί η ελληνική πρωτοβουλία “Ένα καράβι για τη Γάζα”. Να καταδικαστεί το κράτος δολοφόνος του Ισραήλ!

    Λευτεριά στην Παλαιστίνη!

    Συμμετέχουν/στηρίζουν η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η “Κόντρα”, το ΕΕΚ και άλλες αριστερές οργανώσεις.

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1178849

    http://www.antarsya.org/

    http://www.narnet.gr/

  78. ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΡΙΧΤΕΡ Ιουνίου 2, 2010 στις 9:52 πμ #

    εγω μια ερωτηση μονο στο γιορα! ελπιζω να εισαι αυθεντικος εβραιος και ετσι να μοιαζεις στον πασιγνωστο εβραιο (μωυση, μπενχουρ-κλπ) ΤΣΑΡΛΤΟΝ ΧΕΣΤΟΝ!!!!ετσι δεν ειστε ολοι???

  79. Toni Rigatoni Ιουνίου 2, 2010 στις 10:18 πμ #

    Απλή ενημέρωση: μέχρι τώρα έχουμε μαζέψει περίπου 90 υπογραφές. Προσθέσαμε μία διευκρινιστική παράγραφο στο τέλος, προκειμένου να μην χρειάζεται να εξηγούμε ότι δεν είμαστε (αντισημίτες) ελέφαντες.

    ΨΗΦΙΣΜΑ – ΚΑΛΕΣΜΑ
    Ομίλου Μελέτης για την Ιστορία και τη Κοινωνία

    Το ΔΣ προκειμένου να μην υπάρχει καμία παρανόηση ή υποβολιμιαία διαστρέβλωση του περιεχομένου της πρωτοβουλίας του ΟΜΙΚ, προσέθεσε στο κείμενο μία διευκρινιστική πρόταση, που είμαστε σίγουροι ότι βρίσκει όλους όσοι έχουμε υπογράψει έως τώρα, σύμφωνους.

    ΨΗΦΙΣΜΑ

    Ο Όμιλος Μελέτης της Ιστορίας και της Κοινωνίας (Ο.Μ.Ι.Κ.) καταδικάζει με τον πιο απερίφραστο τρόπο την τρομοκρατική επίθεση του Ισραηλινού στρατού ενάντια στη νηοπομπή αλληλεγγύης προς το Παλαιστινιακό λαό. Οι εικόνες της ένοπλης επίθεσης στα πλοία που μετέφεραν ανθρωπιστική βοήθεια, η δολοφονία άγνωστου αριθμού ακτιβιστών και οι προκλητικές δηλώσεις των εκπροσώπων του κράτους του Ισραήλ προκαλούν αποτροπιασμό και οργή σε κάθε σκεπτόμενο και προοδευτικό άνθρωπο.

    Η καταδίκη της εγκληματικής πολιτικής του κράτους του Ισραήλ και η εκδήλωση συμπαράστασης προς τον Παλαιστινιακό λαό και το δίκαιο αίτημά του για Γη και Ελευθερία πρέπει να συνδεθεί με την πλήρη απομόνωση του Ισραήλ και των διπλωματικών του αντιπροσωπειών. Τα τελευταία χρόνια η πρεσβεία του Ισραήλ στην Ελλάδα έχει επιδείξει ιδιαίτερη κινητικότητα στην προώθηση εκπαιδευτικών, επιστημονικών και λογοτεχνικών δραστηριοτήτων (συναντήσεις, συνέδρια, υποτροφίες και χορηγίες), κάτω από το μανδύα της επιστημονικής και ακαδημαϊκής ουδετερότητας.

    Εμείς που υπογράφουμε το κείμενο αυτό δηλώνουμε την κατηγορηματική μας άρνηση να συνεργαστούμε με το κράτος του Ισραήλ και τους μηχανισμούς του. Καλούμε τους συναδέλφους μας ιστορικούς, αρχαιολόγους, εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς επιστήμονες να καταδικάσουν την πολιτική του κράτους του Ισραήλ μέσω ενός ενεργητικού μποϋκοτάζ των επιστημονικών και ακαδημαϊκών πρωτοβουλιών που τελούν υπό την άμεση ή έμμεση αιγίδα του.

    Δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας σε όλους εκείνους -ανεξαρτήτως καταγωγής και θρησκεύματος- που μάχονται στο Ισραήλ για μία δίκαιη λύση συναδέλφωσης των λαών. Οι θαρραλέες φωνές στο εσωτερικό του Ισραήλ που καταδικάζουν την πολιτική του και επισημαίνουν τον εγκληματικό του ρόλο στην περιοχή, πρέπει να ενισχυθούν με κάθε μέσο. Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνουμε την αλληλεγγύη μας στους φοιτητές, στους ερευνητές και στους επιστήμονες που αψηφούν το “κηνύγι μαγισσών”, την τρομοκρατία και τη συκοφάντηση και αρνούνται να συναινέσουν στις φασιστικές πρακτικές του κράτους του Ισραήλ.

  80. talibremal Ιουνίου 2, 2010 στις 11:53 πμ #

    @Virginia Islands

    Βιργίνια! το …γάμησες… και ψόφησε.

    Τα σχόλια του τύπου έτσι είστε όλοι ρίξτα σε κάνα μπλογκ του Καρατζαφύρερ ή του Πλεύρη.
    Ξεκολλάτε! Εβραίος δεν ίσουται ισραηλινός και ισραηλινός δεν ίσουται έβραιος.
    Σε λίγο θα μας μιλήσεις για μεγάλες μύτες και τα ρέστα.

  81. Y Ιουνίου 2, 2010 στις 12:06 μμ #

    Ξεκόλλα ρα Ταλίμπ. Πλάκα έκανε. Πώ πω όλοι τα νεύρα μας έχουμε ρε αδερφάκι.

  82. talibremal Ιουνίου 2, 2010 στις 12:45 μμ #

    Χαχαχ σωστός ο moderator… ναι τελευταία κάτι παίζει
    βάιολενς ιζ ιν δι ερ

  83. ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΡΙΧΤΕΡ Ιουνίου 2, 2010 στις 2:28 μμ #

    θα παω απο αδερφικα πυρα!! τζαστ τζοκινγκ!!!καταρχην ο χεστον ειναι τυπικο αμερικανακι!! τυπικος εβραιος ειναι ο μπεν στιλερ που ειναι και γαμω τα ατομακια!!! αα ναι και ο ανταμ σαντλερ!! και μια χαρα ειναι οι μεγαλες μυτες!
    σιγα μην πεσουμε στο λουκι αυτο ρε ταλιμπ. αλλα με τετοια ατομα σαν τον γιουρι δεν μπορω να μιλησω σοβαρα. Αν ειναι εβραιος ειναι εβραιος ηλιθιος, αν ειναι ελληνας (το πιθανοτερο) ειναι ελληνας ηλιθιος!!

  84. Y Ιουνίου 2, 2010 στις 2:43 μμ #

    ΒΙΡΓΙΝΙΑ!!

    Αρκετες παρεξηγήσεις δεν έχουν γίνει ήση μέσα σε ένα ποστ?

    Κι έρχεσαι τώρα εσύ να μπερδέψεις το σύντροφο Γιούρι με τον Giora?

    Δηλαδή γαμώτο!! Σιλβουπλέ!

  85. ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΡΙΧΤΕΡ Ιουνίου 2, 2010 στις 3:18 μμ #

    axaxaxaxxaxaxaxaxxaxaxaxax

  86. talibremal Ιουνίου 2, 2010 στις 3:39 μμ #

    να και το τραγούδι της συμφιλίωσης,ολοκληρο, το κομμάτι τα σπάει
    αν και εικόνα στο κλιπ το αδικεί, για τους στίχους δείτε παραπάνω

  87. Giora Epstein Ιουνίου 2, 2010 στις 4:39 μμ #

    Οχι Βιργινια μου Ελληνας ειμαι με μακρινες εβραικες ριζες. Και η μυτη μου μεγαλη.

  88. talibremal Ιουνίου 2, 2010 στις 5:17 μμ #

    Όχι! Βασικά έχεις μέγαλη μύτη επειδή είσαι ψεύτης. Και κακός μάλιστα.
    Από την μια μας λες ότι πατέρας σου πολέμησε στον πόλεμο του 67 και τώρα μας λες ότι έχεις μακρινές εβραικές ρίζες. Αποφάσισε

  89. Giora Epstein Ιουνίου 2, 2010 στις 5:44 μμ #

    Απο που εβγαλες το συμπερασμα ρε αμοιβαδα οτι ειμαι ψευτης. Ο πατερας μου πολεμησε στη καταληψη του σινα το 67, η μητερα του ηταν εβραια.

    Δεν εχω μονο μεγαλη μυτη εχω και κατι αλλο που καλυτερα να μην το διαπιστωσεις. Αλλα ειπαμε πιασε τη φραπα και πηγαινε στη διαδηλωση μαζι με τους βρωμοποδαρους υπανθρωπους της χεσμπολα.

  90. Giora Epstein Ιουνίου 2, 2010 στις 5:57 μμ #

    Αποδειξη των λεγομενων μου για το ποσο σαλτιμπαγκοι και αμοιβαδες ειστε ειναι το σημερινο αρθρο στη καθημερινη.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_02/06/2010_403074

    Από την άλλη μεριά, οι διεθνείς ανθρωπιστές, τουλάχιστον οι Ελληνες που βρίσκονται μεταξύ τους, δεν είναι όσο αμερόληπτοι θα όφειλαν να είναι. Στους καθοδηγητές των ελληνικών ανθρωπιστικών αποστολών μετέχουν άτομα γνωστά για τις αριστερίστικες απόψεις τους. Μετέχουν ακόμη και μέλη της οργάνωσης με τον εύγλωττο τίτλο «ιντιφάντα»! Ενας τέτοιου είδους ανθρωπιστικός ακτιβισμός απέχει πολύ από την τήρηση της ρήτρας της αμεροληψίας. Είναι ιδεολογικός και γι’ αυτό επιλεκτικός. Αλλά και η ελληνική κοινωνία γενικότερα, καθώς είναι ανεξοικείωτη προς τις έννοιες του ανθρωπισμού και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δεν ενοχλείται από αυτή τη μεροληψία. Μεροληπτεί και η ίδια και μάλιστα με πάθος. Η Αθήνα είναι η μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα όπου, απ’ όσα πληροφορήθηκα, οργανώθηκε διαδήλωση έξω από την ισραηλινή πρεσβεία. Και δεν είναι η πρώτη φορά. Η δε πείρα μας έμαθε ότι σχεδόν όλες αυτές οι διαδηλώσεις κρύβουν αντισημιτισμό κάτω από τη μάσκα του αντισιωνισμού.

  91. compassocap Ιουνίου 2, 2010 στις 6:29 μμ #

    ερώτηση προς τους διαχειριστές του Γκράνμα από τα στρατευμένα νιάτα:
    στο όνομα ποια δημοκρατίας και ελευθερίας του λόγου αφήνεται η φασιστική προπαγάνδα υπό μορφή τρολ να καταστρέφει ποστ και συζητήσεις στο Γκράνμα?

  92. Y Ιουνίου 2, 2010 στις 6:45 μμ #

    sto onoma oti o neokopos giotas kapetanios de xerei pos ginetai ban kai oti osa ban kai na kanoume o fasistakos mpainei me allo onoma.

    One and only true captain sose mas me direct action i email.

    Ta misherna tis Kathimerinis arxisan pali ta psemata
    ‘Η Αθήνα είναι η μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα όπου, απ’ όσα πληροφορήθηκα, οργανώθηκε διαδήλωση έξω από την ισραηλινή πρεσβεία.’

    Parisi etsi endeiktika.
    http://www.demosphere.eu/node/19295

    Kai video http://videos.tf1.fr/jt-20h/flotille-manifestation-houleuse-devant-l-ambassade-israelienne-5866652.html

    Basika to dyskolo einai na vreis tis protevouse pou DEN egine!!

  93. λαθραναγνώστης Ιουνίου 2, 2010 στις 7:08 μμ #

    Giora, μας έκανες τη μούρη κρέας με το άρθρο στη καθημερηνή. Μας επέπληξε ο Γουσέτης.
    Πολύ μας προβλημάτισε, μεγάλη στεναχώρια βρε παιδί μου.
    Και, που’σε “μεγάλε”.
    Πρόσεχε μη στη πατήσει κανας βρωμοπόδαρος και πονέσεις

  94. talibremal Ιουνίου 2, 2010 στις 7:17 μμ #

    Μάλιστα, τότε τρολλ βάλτην εκεί που ξέρεις για να ησυχάσεις και πάνε κοιμήσου
    Κάτι μαλακισμένα σαν κι’εσένα δίνουν κακό όνομα στους εβραίους της Ελλάδας.
    όσο για την Χιζμπαλλάζχ τα είπαμε αλλά που να ακούσεις αφού αυνανίζεσαι.
    Και αφού είσαι τόσο ανδράκι πάνε στο Ισραήλ να εξασκήσεις το δικαίωμα ‘επιστροφής’ σου μετά από τρεις χιλιετίες και να κάνεις την θητεία σου…..μετά δεν είμαι και τόσο σίγουρος πως θα μιλάς για την Χεζμπολλάχ.
    Και δεν μας είπες ρε. Συμφωνείς με την σφαγή των δέκα ακτιβιστών; σου φάνηκε γαμάτη πράξη;
    παπάρα

  95. Giora Epstein Ιουνίου 2, 2010 στις 8:55 μμ #

    Ρε υπανθρωπε βρωμιαρη ξερεις ποσοι Ισραηλινοι ειναι κατοχοι νομπελ? Οι εβραιοι μπορουν να σας γαμησουν εν μια νυχτι αν το θελησουν.

  96. talibremal Ιουνίου 2, 2010 στις 9:10 μμ #

    μαλάκα αναλφάβητε Επστάιν, επειδή οι άλλοι έχουν Νόμπελ έσενα δεν σε κάνει έξυπνο, τρολλ ε τρολλ!. Και μην χρησιμποείς ναζιστικό λεξιλόγιο για βρισίδι – υπάνθρωπος κτλ, που κάποτε απευθυνόταν στον λαό σου μίζερο αρχίδι.
    Να δες και τα φιλαράκια σου να χαρείς.
    Αααα και κάτι άλλο: Το μουσείο πολεμικής αεροπορίας δεν είναι στο Τελ-Αβίβ αλλά στο Ειλάτ.

    Κομμένη η κουβέντα με την πάρτι σου. αν έχεις κάτι της προκοπής πέστο αλλιώς σώπασε

  97. λαθραναγνώστης Ιουνίου 2, 2010 στις 9:20 μμ #

    UFO Giora, το – 17 Aerial Victories γιατί το έκοψες?
    Προσγειώθηκες ή….καταρρίφτηκες?

  98. Νίκος Ιουνίου 2, 2010 στις 9:20 μμ #

    Ναι ρε Dana International όπως θέλησε ο Στάλιν και έβγαλε την γιαγιά σου από το Άουσβιτς και είσαι εδώ τώρα και μας το παίζεις άντρας ρε σίχαμα.

  99. kraftwerkvs Ιουνίου 2, 2010 στις 9:33 μμ #

    Το RACHEL CORRIE συνεχίζει την πορεία του απο την Μάλτα προς την Γάζα οι απειλές των φασιστοειδών σιωνιστών της Ισραηλίνης κυβέρνησης συνεχίζουν.

    Το Rachel Corrie με περίπου 15 Ιρλανδούς ακτιβιστές συνεχίζει την πορεία του προς την Γάζα, φορτωμένο με ανθρωπιστική βοήθεια, “Θα είμαστε έτοιμοι για το Rachel-Corrie”, ανάφέρει ο Ισραηλινός -Ιμπεριαλιστής – φασίστας αξιωματούχος.

    πηγή ( http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=29138&catid=7 )

    Οι σύντροφοι του Hadash μέσα στο αυγό του φιδιού και μέσα σε αντίξοες συνθήκες δίνουν την μάχη τους
    http://www.maki.org.il/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=79&Itemid=90

  100. parekklisi Ιουνίου 2, 2010 στις 9:39 μμ #

    @Giora Epstein:

    Ναι, αλλά ξέρεις πόσοι Άραβες είναι κάτοχοι κασάμ;

  101. ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΡΙΧΤΕΡ Ιουνίου 2, 2010 στις 9:47 μμ #

    καλα γιορα (ειδες Υ το ειπα σωστα) τωρα που το ξεκαθαρισες οτι εισαι ελληνας ανακουφιστηκα!! οχι ελληνας ελληναρας. Ο φασισμος δεν ερχετε απο το μελλον (ουτε απο το ισραηλ). Τελικα ειναι αληθεια αυτο που λενε για τις μεγαλες μυτες!προσεχε μονο μην το πολυ φωναζεις γιατι μπορει να σε ματιασουν.

    @ κομπασο ασε μας να παιξουμε και μεις σαν παιδια. εσυ εκει εχεις τανκς οπλα και παιζεις!!

  102. parekklisi Ιουνίου 2, 2010 στις 10:57 μμ #

    Y στείλε μου ένα μέιλ σε παρακαλώ να σου πω.

  103. pavlosk Ιουνίου 3, 2010 στις 12:23 πμ #

    Καλή η πλάκα, αλλά ήρθε η ώρα να φάει σουτ ο Giora.

    Ας κανονίσει κάποιος moderator να του σβήνει τα σχόλια. Η μ**κια έχει τα όρια της και ο Giora το μπαχάλεψε το ποστ. Ως εδώ.

    Τέλος η “δημοκρατία” φασιστάκι-πράκτορα.

  104. Y Ιουνίου 3, 2010 στις 2:05 πμ #

  105. λαθραναγνώστης Ιουνίου 3, 2010 στις 9:15 πμ #

    Αυτοί οι άνθρωποι που έχουν το θάρρος και διαδηλώνουν μέσα στο στόμα του λύκου, είναι πραγματικά, το “άλας της γης”, πραγματικά διαμάντια.
    Διαλέξτε όποια εκτέλεση σας αρέσει καλύτερα.
    Αφιερωμένα στους υπέροχους σύντροφους στο Ισραήλ.

    http://www.youtube.com/watch?v=TW-sJqO5qDM&feature=related

  106. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Ιουνίου 3, 2010 στις 12:59 μμ #

    Μια αργοπορημένη ενημέρωση…

    Στη συγκέντρωση της Δευτέρας έξω από την Ισραηλινή Πρεσβεία συμμετείχαν γύρω στις 3-4.000 διαδηλωτές…

    Θα γινόμαστα πολύ περισσότεροι, αλλά στις 7.40 μμ τα ΜΑΤ εντελώς απρόκλητα χτύπησαν με παρα πολλά χημικά…

    Λίγο μετά μαινόμενοι έπεσαν πάνω στα μπλοκ των διαδηλωτών και μας απώθησαν προς την Αμερικάνικη Πρεσβεία…

    Στην συγκέντρωση συμμετείχαν και στήριζαν η ελληνική Πρωτοβουλία “ένα καραβι για τη Γάζα”, ο σύλλογος αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη “Ιντιφάντα”, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ, η “Κόντρα”, το ΚΚΕ (Μ-Λ) κλπ…

    Το ΚΚΕ ήρθε, είδε και απήλθε χωρίς να έρθει σε επαφή με την συγκέντρωση.. (είχε δική του συγκέντρωση -η ΚΝΕ- στην Πανόρμου, και πολύ πριν ξεκινήσει η σύγκρουση (πριν τις 7 μμ) την είχε ήδη κάνει….

    Σήμερα, όλοι στις 7 μμ στα Προπύλαια! επειδή δεν υπάρχουν ΜΜΜ, η πρωτοβουλία “ένα καράβι για τη Γάζα” βάζει πούλμαν για τη μεταφορά των διαδηλωτών.

    ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της!

    http://www.shiptogaza.gr/index.php

    http://www.narnet.gr/

  107. λαθραναγνώστης Ιουνίου 3, 2010 στις 1:12 μμ #

    @Compassocap 92
    Διαταγή εξετελέσθη!
    Καπετάνιε, έχεις γίνει πολύ ψαρωτικός.

  108. sentic Ιουνίου 4, 2010 στις 12:58 πμ #

    Ενα ανεκδοτακι (κατα το κανα γλεντακι,ξερουν ορισμενοι εδω μεσα :-) ) για να ηρεμησουν λιγο τα πνευματα!!

  109. Y Ιουνίου 4, 2010 στις 10:08 πμ #

    Κιθαρίτσα – φωτίτσα – παραλία :-)

  110. Δύτης των νιπτήρων Ιουνίου 4, 2010 στις 11:07 πμ #

    Το φαινόμενο Επστάιν, παιδιά, το είδα να επαναλαμβάνεται πολύ συχνά αυτές τις μέρες σε διάφορα μπλογκ. Και σκέφτομαι αυτό.

  111. visk Ιουνίου 4, 2010 στις 1:30 μμ #

    Καλώς τον Δύτη. Ώστε έμμισθος πρακτορίσκος του “thought-police state” (!) ο Γκόρα.

    Η μακαρίτισσα Κατερίνα Γώγου κάτι ήξερε: Ξέρω πως ποτέ δε σημαδεύουνε στα πόδια. Στο μυαλό είναι ο Στόχος, το νου σου ε;

  112. Δύτης των νιπτήρων Ιουνίου 4, 2010 στις 2:11 μμ #

    Δεν το λέω και 100% για τον κύριο πιλότο, Visk, αλλά είδαν πολλά τα ματάκια μου αυτές τις μέρες…

  113. Giora_Epstein_not_dead Ιουνίου 4, 2010 στις 4:57 μμ #

    Φιλαρακι το Ισραηλ δεν ειναι Ελλαδα να κλεινετε δρομους και λιμανια και η αχρηστη κυβερνηση να κανει πως δεν βλεπει. Στο Ισραηλ η κυβερνηση εφαρμοζει τις αποφασεις της ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ.

    Περαστικα στα παιδια με τα δεμενα κεφαλια. χαχα.

  114. Δύτης των νιπτήρων Ιουνίου 4, 2010 στις 5:06 μμ #

    Να! τι έλεγα;
    ή, εκλεκτικές συγγένειες.

  115. Y Ιουνίου 5, 2010 στις 3:24 πμ #

  116. Παιδί με δεμένο κεφάλι Ιουνίου 5, 2010 στις 2:00 μμ #

    Γκόρα Επσταϊν είσαι μεγάλος αλήτης, άξιος συνεχιστής του δρ. Μένγκελε, του Αϊχμαν και όλου του ναζιστικού συρφετού. Σήμερα ο ναζιστικός συρφετός λέγεται σιωνιστικός ιμπεριαλισμός. Εύγε και σ’ανώτερα!

  117. Y Ιουνίου 5, 2010 στις 9:32 μμ #

    Πόσο πιο γαμημένοι γκαιμπελίσκοι μπορούν να γίνουν οι Ισραηλινοί?
    http://tvxs.gr/node/59698

    Σήμερα εισέβαλαν παράνομα και στο Rachel Corrie
    http://tvxs.gr/node/59682

Trackbacks/Pingbacks

  1. Είμαστε όλοι Παλαιστίνιοι | No Style - Ιουνίου 1, 2010

    [...] ΥΓ: Aκόμα δεν έχω καταλάβει γιατί το ζήτημα δεν απασχόλησε σήμερα τους θαμώνες του Γκράνμα [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (64 λέξεις)] [...]

  2. Το ισραηλινό Βιετνάμ; « ΚΕΛΑΗΔΙΣΜΑΤΑ - Ιουνίου 2, 2010

    [...] Δείτε ακόμα: Στους 9 οι νεκροί σύμφωνα με τον ισραηλινό στρατό (TVXS) Προπαγάνδα από το Ισραήλ για να διασκεδάσει την κατακραυγή (TVXS) Ένα Καράβι για τη Γάζα Israel attacks Gaza aid fleet (Al Jazeera) Condena mundial al ataque israelí contra ”Flotilla de la Libertad” (Telesur) A Special Place in Hell / The Second Gaza War: Israel lost at sea (Haaretz) Israeli Butchery at Sea (Gilan Atzmon) “Αυτοάμυνα” (Διαλείψεις και Παρεμβολές) Δυσανάλογη χρήση βίας (Elikas) Επίθεση στο Στόλο της Ελευθερίας (Τσαλαπετεινός) Είμαστε όλοι Παλαιστίνιοι (Γκράνμα) [...]

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

%d bloggers like this: