ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 18.00 ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ

5 Μάι.

Η απάντηση του λαού ήταν σήμερα τελεσίδικη.  Τα μέτρα δεν έχουν λαϊκή νομιμοποίηση και αποδοχή.

Η κυβέρνηση δε μπορεί να εφαρμόσει τα μέτρα.

Αύριο μπορεί να δοθεί το τελειωτικό χτύπημα στα μέτρα αν κατέβουμε πάλι όλοι στους δρόμους και να ανοίξει μια φιλολαϊκή προοπτική.

Μόνο όπλο της εξουσίας είναι οι τρεις νεκροί.

Οργανωμένες προβοκάτσιες γίνονταν από το πρωί όταν χαφιέδες με σημαίες του ΠΑΜΕ θέλησαν να παρασύρουν το λαό σε επίθεση στη φρουρά της βουλής.  Ευτυχώς οι συγκροτημένες δυνάμεις του ΠΑΜΕ αποσώβησαν την προσπάθεια δημιουργίας ψευδών εντυπώσεων.

Δε ξέρουμε αν τη μολότοφ στη Marfin την έριξε χαφιές του κράτους ή κάποιος ασυνείδητος που το θεώρησε επαναστατική πράξη.

Αυτό που ξέρουμε είναι ότι μόνο με συγκροτημένα μπλοκ αύριο και το επόμενο διάστημα μπορούμε να στείλουμε το μήνυμα μας.  Κι ας είναι ακομμάτιστα τα μπλοκ του λαού μπορούν να είναι συγκροτημένα και να αποτρέπουν τα παρατράγουδα.

Τους έχουμε ήδη τρέψει σε φυγή.

Να μην αφήσουμε την τρομοκρατία να μας λυγίσει.

Τώρα είναι η πιο κρίσιμη στιγμή.

Advertisements

43 Σχόλια to “ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 18.00 ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ”

  1. κραφτγουερκ Μαΐου 5, 2010 στις 6:09 μμ #

    Υ προτείνω να βάλεις και ώρες συγκεντρωσεων

  2. Y Μαΐου 5, 2010 στις 6:13 μμ #

    δε τις ξέρω. ρίχτε τις

  3. leme twra Μαΐου 5, 2010 στις 6:15 μμ #

    ΠΑΜΕ 6 ΟΜΟΝΟΙΑ. Προσυγκεντρώσεις ίδιες με σήμερα στις 5…

  4. OYK Μαΐου 5, 2010 στις 6:23 μμ #

    KOMMOYNIA PERIMENOUME PWS KAI PWS NA ARXISETE THN EPANASTASH SAS.

    AUTH TH FORA DEN YPARXEI ALVANIA NA KRYFTHTE. THA TELEIWSOUME TH DOULEIA POU AFHSAME STH MESH TO 1949.

    THA SAS KREMASOUME OLOUS KAI THA TO APOLAUSOUME.

  5. a8lios Μαΐου 5, 2010 στις 6:27 μμ #

    Ούτε ένα βρισίδι στον ΟΥΚά.
    Ό,τι έπαθε σήμερα στο Σύνταγμα,
    ας το πάθει και στο Γκράνμα:
    ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ!

  6. agelos Μαΐου 5, 2010 στις 7:37 μμ #

    OYK…..
    de gamiese !

  7. kikos Μαΐου 5, 2010 στις 7:47 μμ #

    Εγώ καμιά 20αριά είδα που φώναζαν εναντίων των αλυσίδων που είχαμε φτιάξει ανάμεσα στην βουλή και στον κόσμο. Είχε μπόλικο κόσμο συνολικά από άσχετο κόσμο αλλά αυτοί φώναζαν «κλέφτες» κτλ. προς την βουλή.
    Όταν ενισχύθηκε η περιφρούρηση σημαντικά, το βούλωσαν σαν κότες. Αφού φύγαμε με το τελευταία μπλόκα μας προς Συγγρού τότε λίγη ώρα αργότερα ο κόσμος προχώρησε προς τα σκαλοπάτια, δεξιά του μνημείου.

  8. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Μαΐου 5, 2010 στις 7:59 μμ #

    Πάνω από 300.000 κόσμος στην μεγάλη διαδήλωσητης Αθήνας!

    Οργανωμένες πολύωρες συγκρούσεις από χιλιάδες εργαζόμενους των σωματείων που είναι στο Συντονισμό Πρωτοβάθμιων, μπροστά στη Βουλή!

    Η ίδια εικόνα, πανελλαδικά!

  9. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Μαΐου 5, 2010 στις 8:39 μμ #

    Αύριο 5.30 μμ ΟΛΟΙ στα Προπύλαια!!

  10. o,ti na'nai Μαΐου 6, 2010 στις 3:51 πμ #

    To sxolio tou Rizospasti milaei apo mono tou!!

    Ποιος στήνει προβοκάτσιες;
    Χτες τα ραδιοτηλεοπτικά Μέσα ενημέρωσης της ντροπής όπως ο «ΣΚΑΪ», ο Μπ. Παπαδημητρίου, η μέγιστη ντροπή της δημοσιογραφίας, αυτός ο βαμμένος αντικομμουνιστής, ως αγύρτης του σιναφιού, επαναλάμβανε ότι την ευθύνη για το θάνατο των τριών εργαζομένων την έχουν οι πολιτικές δυνάμεις που μιλούν για ανυπακοή, στοχοποιώντας το ΚΚΕ. Ξεπέρασε και τον Γκαίμπελς ο άθλιος και συγκάλυψε τους προβοκάτορες. Γιατί και το Ράιχσταγκ το έκαψε ο χιτλερικός Γκαίρινγκ, αλλά το απέδωσαν στους κομμουνιστές στέλνοντας σε δίκη τον Γραμματέα της Κομμουνιστικής Διεθνούς, Γκ. Δημητρώφ. Τη σκυτάλη πήρε το ηγετικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Χρ. Πρωτόπαππας, που είπε χτες στο «ΜΕΓΚΑ» ότι κάποιοι θέλουν αίμα, στοχοποιώντας το ΚΚΕ, λέγοντας ότι η πολιτική του σπρώχνει σε πράξεις σαν αυτές των προβοκατόρων που έστειλαν στο θάνατο τρεις εργαζόμενους. Τι και αν αυτή η αθλιότητα αποκαλύφθηκε περίτρανα και καταγγέλθηκε και μέσα στη Βουλή; Οτι, δηλαδή, υπήρχε οργανωμένο σχέδιο προβοκάτσιας ενάντια στο ΚΚΕ, αλλά αντιμετωπίστηκε με περιφρούρηση και της Βουλής στη διαδήλωση. Αυτός του ΠΑΣΟΚ προβοκάριζε το ΚΚΕ. Ποιον βολεύουν οι προβοκάτσιες; Το αστικό κράτος και την κυβέρνηση, τώρα είναι το ΠΑΣΟΚ. Ποιος, λοιπόν, τις στήνει και μετά προβοκάρει το ΚΚΕ, όπως ο Πρωτόπαππας στο «ΜΕΓΚΑ»;

  11. fragoulas Μαΐου 6, 2010 στις 7:11 πμ #

    @Επιμονή, Μυαλό Και Τόλμη

    Ρε συ δεν κρατιεμαι και θα ρωτησω. Με ποιους συγκρουστήκατε; Για ξυλο με μπατσους μιλάς;

    Νομίζω ότι αν θες να λέγεσαι επαναστάτης πρέπει να ξέρεις ποιες συγκούσεις έχουν νόημα και έχουν θετικό αποτέλεσμα και ποιες είναι ανούσιες και έχουν αρνητικό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, το ξύλο με τα ΜΑΤ είναι μία παντελώς ανούσια πράξη που αποπροσανατολίζει και δεν επιδιώκει στο χτύπημα του συστήματος αλλά στο επαναστατικό ξεσπάθωμα. Πειθαρχία μπορεί να υπάρξει ώστε να γίνει κλιμάκωση; Ή μήπως η κλιμάκωση συνάδει με το να παίζουμε ξύλο για μια μέρα και να ξαναβγαίνουμε στο δρόμο τον άλλο μήνα το ίδιο μαζικά.

    Συγνώμη αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς όταν λες συγκρούσεις και αν σε παρεξήγησα ζητώ συγνώμη.

    Είναι πολύ βέβαιο ότι αύριο η αθήνα θα έχει αποκλειστεί από τους μπάτσους το απόγευμα. Πρέπει να είμαστε πειθαρχημένοι. Πρέπει να κατεβάσουμε κόσμο και να τον προστατέψουμε και από μαλακίες άλλως αλλά και ‘χτύπα ξύλο’ από μπάτσους. Το βέβαιο είναι πάντως ότι θα κάνουμε πολιτικό συλλαλητήριο και όχι αντιμπατσικό όπως έχουν καταντήσει κάποια άλλα. Και ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ας το ψηφίσουν και μετά ας βγουν από την μπροστινή πόρτα. Σύντροφοι οι μέρες αυτές είναι πρωτόγνωρες για όλους. Δεν υπάρχει εγχειρίδιο χρήσης παρά μόνο η εμπειρία βγαλμένη από την ιστορία. ΠΑΜΕ και το απόγευμα στο δρόμο όλοι.

  12. Αναυδος Μαΐου 6, 2010 στις 7:40 πμ #

    Ελπίζω ότι πλέον γίνεται πιο καθαρός τόσο ο ρόλος των κάθε λογής «αντιεξουσιαστών» αλλά και η ευθύνη εκείνων που και τους καλύπτουν αλλά και καλούν ανεύθυνα τον κόσμο σε μία σύγκρουση με τέτοιους όρους που μόνο το κίνημα βγαίνει χαμένο και το κεφάλαιο κερδισμένο.

    Οσο για τον Καρατζαφέρη και το Λαος κόμμα του κεφαλαίου είναι και το ρόλο του τον παίζει άριστα. Εμεις πρέπει να αποφεύγουμαι τις προβοκάτσιες που μας στείνουν. Οταν η περιφρούρηση του ΠΑΜΕ λέει φεύγουμε φεύγουμε.

  13. Y Μαΐου 6, 2010 στις 9:46 πμ #

    Συγκινητική χθες και η επισκεψιμότητα του Γκράνμα με 2.437 επισκέψεις. Ευχαριστούμε όσους συμβάλουν.

  14. compassocap Μαΐου 6, 2010 στις 9:51 πμ #

    @επιμονή, μυαλό (???) και τόλμη

    αν δε βλέπεις το οργανωμένο σχέδιο προβοκάτσιας συνεργασία ασφαλιτών, χρυσαυγιτών και ΛΑΟΣ κάτι δε πάει καλά. Στο λέει ένας άνθρωπος που ήθελε και αυτός να τα σπάσει χτες όπως όλοι μας αλλά έχει τη δυνατότητα να υποτάξει το συναίσθημα στη λογική και τη στοχοθεσία. Η λογική σου είναι βούτυρο στο ψωμί του αστικού κράτους και είμαι σίγουρος όπως θα δεις και ΄σημερα ότι οι σύντροφοι σου διαφωνούν.

    Έχετε υπόψην σας ότι οι Χρυσαυγίτες έχουν ξαμοληθεί και είχαμε διαξιφισμούς σε διάφορες περιοχές.

  15. kraftwerkvs Μαΐου 6, 2010 στις 10:12 πμ #

    Κόντρα στην τρομοκρατία στην προβοκάτσια και στους καπιταλιστές σήμερα πρέπει να είμαστε όλοι εκεί ΟΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ.

    Θέλουν να μας σπρώξουν στην κάταθλιψη και σπίτι μας, να μην τους περάσει…

  16. Juan Belmonte Μαΐου 6, 2010 στις 10:14 πμ #

    Στo «σχέδιο» που αναφέρεις Compasse (κατά το Πέτρε…) ξέχασες τα ΜΜΕ που έχουν εξαπολύσει, εν μέσω πάντως πρωτοφανών κενών και αντιφάσεων- εκστρατεία φόβου στην κυριολεξία… Τώρα πρέπει ο πολύς κόσμος να κάνει την υπέρβαση (του).

  17. foniades aristeroi Μαΐου 6, 2010 στις 4:16 μμ #

    Otan oi anthrwpoi kaigontan oi arosteroi tous evrizan epeidh irthan sth douleia.. Sth gyaro re korposkyla ekei einai h thesh sas.

  18. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Μαΐου 6, 2010 στις 4:31 μμ #

    Οι μορφές πάλης δεν είναι θέσφατο…

    Ανάλογα με την περίπτωση και ενταγμένες σε ένα πολιτικό σχέδιο, επιλέγονται.

    Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση, να τσουβαλιάζονται οι ανεβασμένες μαχητικές διαθέσεις του κόσμου -που πρέπει να εκφράζονται- με το οργανωμένο κρατικό σχέδιο για προβοκάτσια…

    Ούτε πρέπει, στο όνομα της προβοκάτσιας, να καταστέλλεται η αυθόρμητη τάση του κόμου για συγκρούσεις…Άλλο η οργανωμένη σύγκρουση που συμβάλλει με τον τρόπο της στην παραγωγή πολιτικού αποτελέσματος και άλλο η κρατική προβοκάτσια που πρέπει να απομονώνεται και να καταγγέλεται!

    Οι χτεσινές πολύωρες μαζικές συγκρούσεις του Συντονισμού πρωτοβάθμιων σωματείων με την αστυνομία είναι και σωστές και επιβεβλημένες. Δεν έρχονται με κάνέναν τρόπο σε αντίθεση, με την σκληρή και επίμονη πολιτικοϊδεολογική δουλειά μεσα στην εργατική τάξη η οποία γίνεται! Αντίθετα, αυτές οι τακτικές συμπληρώνει η μία την άλλη.

  19. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Μαΐου 6, 2010 στις 4:35 μμ #

    Εσύ που υπογράφεις «φονιάδες αριστεροί», δεν ξέρεις απλά που παν τα τέσσερα…

    Κατ’ αρχήν λές ψέμματα! Ούτε αριστεροί, ούτε αναρχικοί είπαν έστω και το παραμικρό από τα ψεύδη που τους καταμαρτυρείς…

    Καταγγέλουμε τη δολοφονία των 3 συνανθρώπων μας, ως ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της κρατικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ και της τακτικής του Βγενόπουλου που τους ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ να φύγουν από τη δουλειά -ενώ οι υπαλληλοι το είχαν ζητήσει απο πολύ νωρίς- επί ποινή ΑΠΟΛΥΣΗΣ!

    Για αυτά θα μας πεις κάτι ή θα αναπαράγεις τα λόγια της ασφάλειας;

  20. foniades aristeroi Μαΐου 6, 2010 στις 4:37 μμ #

    Ti les mwre malaka o Vgenopoulos ftaei h ta perittwmata ppou eriksan th molotof enw htan anthrwpoi mesa? Ante sto diaolo malaka den sevese tipota.

  21. Y Μαΐου 6, 2010 στις 4:54 μμ #

    Τα περιτώματα που έριξαν την μολότοφ την έριξαν για να σκοτώσουν από ότι φαίνεται http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=159025

    Πλην όμως κανείς δε ξέρει ποιοι ήταν. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι χρυσαυγίτες, ασφαλίτες και άλλοι προβοκάτορες είχαν αναπτυχθεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της μεγαλιώδους λαϊκής διαδήλωσης με σκοπό να την αμαυρώσουν.

    Ελπίζω αυτή τη στιγμή οι δρόμοι να πλημυρίζουν και πάλι.

  22. compassocap Μαΐου 6, 2010 στις 5:04 μμ #

    συσπειρώνονται οι φασίστες. Καλώς τα τα κορίτσια και στο Γκράνμα.
    Το αστικό κράτος φοβάται και ξαμολάει τις εφεδρείες του

  23. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Μαΐου 6, 2010 στις 5:14 μμ #

    «Φονιάδες αριστεροί» είσαι αλλού για αλλού. Διάβασε αγόρι μου ΤΙ καταγγέλουν οι εργαζόμενοι στη Μαρφίν, οι οποίοι κατηγορούν ΕΥΘΕΩΣ τον έλληνα Μπερλουσκόνι, τον λήσταρχο Βγενόπουλο πως ΔΕΝ είχε λάβει ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ πυρασφάλειας ΕΝΩ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ και μετά μίλα..

    Διάβασε επίσης την ανακοίνωση των εργαζομένων της Μαρφίν, όπου καταγγέλουν πως είχαν ζητήσει από τις 12 το μεσημέρι να φύγουν και ο λήσταρχος Βγενόπουλος τους το ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΡΗΤΑ λέγοντάς τους πως όποιος φύγει θα απολυθεί ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ.

    Επίσης αγόρι μου ΚΑΝΕΝΑΣ αριστερός ή αναρχικός δεν υποτιμά την ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια. Παρεκτός και εάν ντύνεται της αναρχικής μοδός και πληρώνεται από το κράτος του Βγενόπουλου.

    οκ;

  24. foniades aristeroi Μαΐου 6, 2010 στις 5:16 μμ #

    Tous antrwpous pou kaigontousan tous vrizane oi akroaristeroi epeidh douleuan. Kai ta purosvestika den mporousan na pane giati ta espazan oi anarxikoi. Auto to lene oloi oi autoptes martures. Dolofonoi aristeroi

  25. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Μαΐου 6, 2010 στις 5:24 μμ #

    Κατ’ αρχήν εκείνη τη στιγμή, -πάντα σύμφωνα με το ΤΒΧΣ- ούτε οι ιδιοι οι υπάλληλοι δεν ήξεραν τι ακριβώς συμβαίνει,πόσο μάλλον οι διαδηλωτές. Η πορεία συνέχιζε να ανεβαίνει, και όσοι διαδηλωτές πήραν χαμπάρι ΤΙ συνέβαινε, έτρεξαν να βοηθήσουν.

    2. Όσο για τα βρισίδια, δε ενημερώνω, πως ακούστηκαν από ελάχιστους και αυτοί αμέσως απομονώθηκαν. οκ;

    3. Σε ρωτώ: Πές μου όταν η φτώχια χτυπήσει κόκκινο και η ανεργία πάει στα ύψη ΠΟΙΟΣ θα ευθύνεται για την κλιμάκωση της βίας;

    Αυτός που διαμαρτύρεται μεχητικά γιατί τον «πίνει» κοινώς, ή αυτός που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ με την πολιτική του τη φτώχια;

  26. compassocap Μαΐου 6, 2010 στις 5:24 μμ #

    καλα τα κροκοδύλεια δάκρυα σου για τους νεκρούς στη Μαρφιν. Αλλά φίλε κάτω από τα δάκρυα σου εγώ βλέπω ένα τεράστιο χαμόγελο. Εμείς λυπούμαστε πραγματικά για αυτούς τους ανθρώπους. Γιατί είναι εργαζόμενοι. Γιατί ανήκουν στη τάξη μας. Εσύ χαίρεσαι γιατί βρήκες ένα (ακόμα) ηλίθιο επιχείρημα. Για το κόσμο που οδηγούν στην εξαθλίωση τα μέτρα δε σε βλέπω να κόπτεσαι. Επιλέκτική η ευαισθησία σου.

  27. Y Μαΐου 6, 2010 στις 5:48 μμ #

    Ρε μαλάκες σταματήστε να τσακώνεστε με τον Τεό και κατεβείτε κάτω. Είστε στα καλά σας?

  28. compassocap Μαΐου 6, 2010 στις 5:53 μμ #

    σωστή η παραίνεση αλλά δουλεύω στις 8. Μέχρι τότε μπορώ ν τον βρίζω? Έλα σε παρακαλώ!

  29. μπρεζνιεφικό απολίθωμα Μαΐου 6, 2010 στις 8:25 μμ #

    Πάρα πολύς κόσμος στην πορεία του παμε. Θύμισε αρκετά την χτεσινή μέρα αν και υστερούσε σαφώς σε κόσμο. Αλλά υπήρχε το στοιχείο της συνέχειας.
    Δυστυχώς τίποτα τέτοιο σην άλλη πορεία στην αθήνα. Στο σύνταγμα υπήρχε ένα ξέπνοο σκορποχώρι που δεν ήταν καθόλου πυκνό και δεν είχε πολλούς εργαζόμενους.
    Αν κατάλαβα καλά η ψήφιση πήγε επίτηδες νωρίτερα κι όταν φτάσαμε όλα είχαν τελειώσει. Το παμε έλανε έναν ελιγμό από τη φιλελλήνων στην αμαλίας προσέγγισε τη βουλή, πάρκαρε λίγο δίπλα στους άλλους κι αφού έκρινε ότι δεν υπήρχε λόγος να μείνει κι άλλο έκανε μεταβολή, έφυγε και διαλύθηκε στο σταθμό του μετρό, ενώ πίσω κάποια άτομα φώναζαν σπαρακτικά: πού πάτε γυρίστε πίσω. Κορυφαία σουρεάλ στιγμή.

  30. make love not work Μαΐου 6, 2010 στις 9:45 μμ #

    Εννοείται ότι μας φώναζαν αφού χωρίς εμάς θα φαινόντουσαν λίγοι.
    Τέλος για τον βλάκα που βγαίνει και βρίζει δεν τον έχω δει να κόπτεται όταν πεθαίνει κόσμος στο γιαπί, στο μηχανουργείο (την Δευτέρα πέθανε παλικάρι 35 ετών με γυναίκα έγκυο σε μηχανουργείο της οδού Μαρκόνι), όταν κόσμος σακατεύεται από ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας ή από τις επαγγελματικές ασθένειες.
    Το ότι ήταν προβοκάτορες «ντυμένοι αναρχικοί» το είδε 300.000 κόσμος χτες εκείνος θα τους βγάλει όλους λάθος.

    Ίσως να ήταν αυτός που πέταξε τη μολότοφ.

  31. a8lios Μαΐου 6, 2010 στις 10:37 μμ #

    Πολύ μεγάλη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ.
    Σαφώς μικρότερη από χτες.
    Περίπου όση και στις 11/3, ίσως και μεγαλύτερη καθότι πιο πυκνή και περιφρουρημένη.
    Δώσαμε καίριο χτύπημα στη συμμαχία με το οικολογικό κίνημα, αφού κόπηκαν κάμποσα δέντρα σήμερα και γίνανε καδρόνια…
    Η συγκέντρωση ξεκίνησε με ενός λεπτού σιγή.
    Ένιωσα ένα ρίγος όταν περάσαμε μπροστά από τη μαρφίν.
    Μου φάνηκε (από μακριά βεβαίως) λίγος ο κόσμος ΓΣΕΕδοεξωκοινοβουλευτικοσυριζοαναρχικών.
    Εγώ κατάλαβα ότι κάναμε μεταβολή γιατί δε λέγανε να ξεκουνήσουν ώστε να περάσουμε μπροστά από τη Βουλή.
    Όπως είπα ακούστηκε στην ομιλία για απεργία την ερχόμενη βδομάδα. Πιθανό να περιμένουμε μπας και βάλει και η ΓΣΕΕ και δε λέμε ημερομηνία από μόνοι μας. (Υποθέτω αυθαίρετα…)

  32. Y Μαΐου 6, 2010 στις 11:53 μμ #

    Πολύ ενθαρυντικά τα μαντάτα.

    Θα τους τσακίσουμε.

  33. fragoulas Μαΐου 7, 2010 στις 5:59 πμ #

    Πάρα πολύς κόσμος εχτές με πολύ παλμό. Ούτε στιγμή δε σταματήσαμε να φωνάζουμε.
    Πνεύματα τεταμένα, μάτια γεράκια από όλους για τυχόν μαλακίες, πολύ γερή περιφρούρηση αλλά όπως ακριβώς προειπώθηκε, την ώρα που έφτανε η πορεία ήδη ακούγαμε για διαγραφές από το ράδιο.

    Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση, να τσουβαλιάζονται οι ανεβασμένες μαχητικές διαθέσεις του κόσμου -που πρέπει να εκφράζονται- με το οργανωμένο κρατικό σχέδιο για προβοκάτσια…

    Ούτε πρέπει, στο όνομα της προβοκάτσιας, να καταστέλλεται η αυθόρμητη τάση του κόμου για συγκρούσεις…Άλλο η οργανωμένη σύγκρουση που συμβάλλει με τον τρόπο της στην παραγωγή πολιτικού αποτελέσματος και άλλο η κρατική προβοκάτσια που πρέπει να απομονώνεται και να καταγγέλεται!

    Πόσο πολύ διαφωνούμε!? Πόσο αντιφατικά είναι αυτά που υπστηρίζεις!? Δεν έχω όρεξη να την κάνω τη ρημάδα πρωί πρωί αλλά δεν κρατιέμαι. Πως στο διάολο ξεχωρίζει στα μάτια του κόσμου (και στα ΜΜΕ) η οργανωμένη σύγκρουση από την προβοκάτσια; και ειλικρινά πες μου τι πολιτικό αποτέλεσμα παράγει γιατί κοντεύω να τρελαθώ (με την καλή έννοια :))

  34. kraftwerkvs Μαΐου 7, 2010 στις 8:53 πμ #

    Πολύ μεγάλη η συγκέντρωση και για πρώτη φορά με παλμό!!!!(yeah)

    Ξεχωριστή μάλιστα σημασία είχε το ότι η πορεία ήταν πολύ μεγάλη ΣΗΜΕΡΑ μετά απο μια τέτοια προβοκάτσια που βέβαια σε μεγάλο βαθμό επηρέασε την πορεία και συγκέντρωση της ΓΣΕΕ που ήταν μικρή.

    Απο την άλλη, βέβαια, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν την ημέρα της ψηφοφορίας να κάνεις μια γιγάντια πορεία με παλμό και να σηκώνεσαι να φεύγεις, δεν γίνεται να έχεις αλυσίδες και καδρόνια με κόκκινες σημαίες που φωνάζουν βροντερά «εμπρός λαέ μην σκύβεις το κεφάλι….» και να το φωνάζεις έχοντας πλάτη το Σύνταγμα και ενώ κατευθύνεσε προς Συγγρού, συγνώμη ρε συναγωνιστές αλλά είναι γελοίο.

    Ήμανε με 3 ανθρώπους μαζί φιλοκομματικούς και οι τρεις ρωτούσαν αυτό το πράγμα.

    Τα επιχειρήματα για την ευθύνη που έχεις απέναντι στον κόσμο σου (να τον προστατεύσεις κλπ), το επιχείρημα ότι δεν έχει κάποιο νόημα να κάτσεις εκεί και άλλα εγώ δεν τα καταλαβαίνω.

    Χθες ήταν η ψηφοφορία, υπήρχε (και υπάρχει)λοιπόν η ανάγκη να δείξεις ότι είσαι αποφασισμένος να μην περάσουν αυτά τα μετρα, ε πως θα γίνει αυτό, γιατί υπάρχει η μικροαστική ανυπομονησία, αλλά υπάρχει και η απογοήτευση.

    Αν ισχύει ότι είμαστε στο +5 όπως είμαι η Παπαρήγα αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να αντιδράμε έτσι?

    Και αναρωτιέμαι τελικά πως γίνεται η κλιμάκωση?

    Συμφωνώ ότι η δουλειά μέσα στα σωματεία είναι το κλειδί, να γραφτούν καινουργια μέλη στα σωματείά, να δραστηριοποιηθούν στους χώρους δουλειάς, να δημιουργηθούν όροι για ισχυρότερες απεργίες κλπ

    καλά όλα αυτά, αλλά αυτό δεν αλλάζει το ότι τα νέα μέτρα περνάνε και έχεις ΑΛΛΗ μια ήττα στην κεφάλα, γιατί επι της ουσίας αυτό συμβαίνει έχουν, περάσει τα μέτρα.

    Εγώ δεν καταλαβαίνω μια προοδευτική μεγααααααλη γραμμη κορύφωσης που όοοοοοταν θα φτάσει το εργατικό κίνημα στο κατάλληλο σημείο τότε θα έχουμε μια λογική σύγκρουσης, να σας πω μια τέτοια μονότονη και ΤΟΣΟ ελεγχόμενη καταντάει σκονισμένη.

    Δεν είναι η άποψη μου να απογειωθούμε όλοι μαζί και να αρχίσουμε να ονειροβατούμε και να ξεπέσουμε σε ρομαντικούς «επαναστατισμούς» αριστερίστικης λογικής, δεν λέω να βγάλουμε τα Μάουζερ απο το χώμα για να συντριψουμε τον αντιπαλο.

    Καταλαβαίνω ότι κάποιοι συναγωνιστές απο το ΚΚΕ θα πούν ότι ιδιαίτερα σήμερα που προσπαθούν να προβοκάρουν το κόμμα -και είναι αλήθεια ότι ΜΜΕ και όλοι τελος πάντων οι βραχίονες του συστήματος χτυπάνε συντονισμένα και δυνατά- πρέπει να είσαι πολύ προσεχτικός και να μην επιτρέπεις να δημιουργηθούν προυποθέσεις προβοκάτσιας.

    Που θα πάει όμως αυτή η λογική? αν την τραβήξεις τελικά δεν πρέπει να κάνεις τίποτα, το ΚΚΕ είναι επαναστατικό κόμμα και με αυτή την έννοια και το ίδιο μιλάει για ανατροπή του συστήματος, αυτή η ανατροπή είναι επίσης δεδομένο για το ΚΚΕ ότι δεν γίνεται χωρίς να υπάρχουν καταστάσης αναταραχής (νομίζω ότι γνωστά πράγματα λέω αυτή την στιγμή αλλά τέλως πάντων).

    Αν λοιπόν αναγνωρίζουμε τα παραπάνω θα συμφωνήσουμε ότι η πρακτική της αστικής εξουσίας πάντα και σε κάθε περίπτωση αυτά θα συμβαίνουν και μάλιστα πολύ πιο έντονα. Άρα δεν μπορεί αυτά να ειναι τα μόνα σου κριτήρια για την δράση σου.

    Επιστρέφω στο αρχικό και επαναλαμβάνω, δεν λέω να υψώσουμε το σφυροδρέπανο στην στέγη του κοινοβουλίου, λέω ότι δεν μπορείς να σηκώνεσαι και να φεύγεις, αυτό.

    Βάλε 10 γραμμές αλυσίδας μπροστά βάλε και το φορτηγό με τις ντουντούκες μπροστά και μίλα στον κόσμο, φώναζε συνθήματα και τέλος πάντων αν θέλεις να κάτσεις κάτι θα βρεις να κάνεις ουσιαστικό.

    Αλλά σας λέω δεν γίνεται να κατεβαίνεις την Αμαλίας με βροντώδει φωνή και η κατεύθυνση να είναι η Συγγρού.

    Υ.Γ. Πρός εξωκοινοβουλετικούς και λοιπές «επαναστατικές» δυνάμεις, καμία σχέση δεν έχουν αυτά που γράφω με τον οπορτουνισμό σας και τις τακτικές σας.

    Σημείωση διαχειριστή (Υ)> περαιτέρω σχόλια για το κόμεντ αυτό παρακαλώ εδώ> https://mygranma.wordpress.com/2010/05/05/imfisdead/#comment-7169

  35. ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΡΙΧΤΕΡ Μαΐου 7, 2010 στις 9:03 πμ #

    @αθλιος
    «Δώσαμε καίριο χτύπημα στη συμμαχία με το οικολογικό κίνημα, αφού κόπηκαν κάμποσα δέντρα σήμερα και γίνανε καδρόνια…»

    εισαι θεος!!!!
    @kraftwerkvs
    το οτι ειχαν ψηφιστει ηδη τα μετρα απο την μια δεν μας πτοει, απο την αλλη θελεις να προστατευσεις αυτον τον κοσμο που ηταν εκει. Οι αριστεροχαρουμενοι, ψηνοντουσαν για στραβες.. φαινοταν. Τα συνθηματα δεν τα φωναζουμε για πλακα, αλλα μην μου πεις οτι ο παναγοπουλος εμεινε εξω απο την βουλη για να τους πεισει!!!

    P.S εγω λεω τον LEON να τον κανουμε μασκοτ του γρανμα!

  36. compassocap Μαΐου 7, 2010 στις 10:27 πμ #

    Από φίλο που ήταν στη πρωτομαγιάτικη του ΠΑΜΕ μου είπε ότι οι ΓΣΕΕδες και τα πρωτοβάθμεια είχαν όσο εμείς τη πρωτομαγιά, ίσως λίγο παραπάνω. Πολύς ο κόσμος απ ότι μαθαίνω και στο ΠΑΜΕ. Απίθανης βλακείας σύλληψη η αποχώρηση του ΠΑΜΕ από το Σύνταγμα. Όποιος το σκέφτηκε είναι πολιτικός και όχι μόνο στόκος.
    Η περιγραφή από τον ίδιο φίλο που ερχόταν στη πορεία του ΠΑΜΕ από το μετρό εκείνη την ώρα, είναι ότι μόλις έφτασε η κεφαλή του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα, ο κόσμος ξέσπασε σε χειροκροτήματα σε ένα κλίμα ανακούφισης και αισιοδοξίας. Ο ίδιος κόσμος όταν το πάμε έκανε μεταβολή 15 λεπτά αργότερα γιούχαρε. Προσωπικά η διαχείρση της προβοκάτσιας στο Σύνταγμα απεκατέστησε την εμπιστοσύνη μου στο ΚΚΕ όσο αφορά τις πορείες και τη περιφρούρηση τους. Τέτοιες κινήσεις την πλήτουν ξανά.

  37. leme twra Μαΐου 7, 2010 στις 10:42 πμ #

    Μα και τα πρωτοβάθμια έφυγαν σχεδόν αμέσως μετά το ΠΑΜΕ με συγκροτημένη πορεία προς Ομόνοια. Και το ερώτημα είναι πόσος είναι ο χρόνος που αρκεί για να μείνεις στο Σύνταγμα όταν μάλιστα έχει ήδη τελειώσει η ψηφοφορία, έχουν γίνει οι διαγραφές κλπ? Ειδικά μετά το κλίμα της Τετάρτης ποια ακριβώς θα ήταν η κλιμάκωση, τι νόημα θα είχε ας πούμε μια σύγκρουση? Είχε πάρα πολύ κόσμο, περισσότερο απ’ ότι περίμεναν όλοι με τα δεδομένα,την άλλη βδομάδα θα έχει μάλλον απεργία. Εκεί είναι το στοίχημα.

  38. compassocap Μαΐου 7, 2010 στις 10:47 πμ #

    ποια σύγκρουση ρε . Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για περικύκλωση και απλά μας το χάλασε η ΓΣΕΕ. Κλιμάκωση θα ήταν να κάτσεις όλο το βράδυ εκεί.

  39. leme twra Μαΐου 7, 2010 στις 10:53 πμ #

    Α σε αυτό συμφωνώ…οντως μας το χάλασε η ΓΣΕΕ! 🙂

  40. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Μαΐου 7, 2010 στις 11:20 πμ #

    Πολύς κόσμος στο Συνταγμα (γύρω στις 5.000), πολύς κόσμος και στο ΠΑΜΕ (γύρω στις 7.000). Μαχητικά συνθήματα και πάθος στο Σύνταγμα όπου και ήμουν!

    Κατά τα άλλα, η σύγκρουση που δόθηκε προχτές από τον ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ με δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους (μεταξύ τους και πολλά μέλη του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ και μπράβο τους), αποδυκνύει πως οι ανεβασμένες μαχητικές διαθέσεις του εργατόκοσμου σε συνδυασμό με την επίμονη δουλειά της ταξικής πτέρυγας των πρωτοβάθμιων ΜΕΣΑ στους χώρους δουλειάς, μπορούν να φέρουν πιο κοντά τη μέρα της ανατροπής του προγράμματος σταθερότητας..

    Συνεχίζουμε μέχρι τη νίκη, που θα ναι δύσκολη μα θα ναι δική μας!!

  41. compassocap Μαΐου 7, 2010 στις 11:23 πμ #

    @επιμονή:
    τα νουμερα που λες είναι πολύ μικρά και για τους δύο.

  42. leme twra Μαΐου 7, 2010 στις 11:26 πμ #

    Πραγματικά τα νούμερα είναι πολύ μικρά. Δεν είναι δυνατόν να είναι ο κόσμος (για το ΠΑΜΕ) από το Σύνταγμα μέχρι την Ομόνοια και να είναι 7000 (ακόμα και η αστυνομία έδωσε 15000 άρα μιλάμε ίσως και 2-3πλάσιο). Μην υποβαθμίζουμε μόνοι τους εαυτούς μας! Για την άλλη πορεία δεν έχω εικόνα γιατί ήμουν σε ένα από τα τελευταία μπλοκ…

Trackbacks/Pingbacks

  1. ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ | No Style - Μαΐου 6, 2010

    […] Οργανωμένες προβοκάτσιες γίνονταν από το πρωί όταν 300 χαφιέδες με σημαίες του ΠΑΜΕ επιτέθηκαν στη φρουρά της βουλής. … [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (160 λέξεις)] […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: