Η θλιβερή αριστερά…

25 Απρ.

Έχω πολύ καιρό να γράψω κάποιο άρθρο. Πολλές φορές ξεκινάω να γράφω αλλά λόγο του ότι οι σκέψεις μου είναι ένας αχταρμάς σταματάω επειδή η όλη διαδικασία ταξινόμησης τους αποδεικνύεται υπερβολικά χρονοβόρα.

Όπως και να έχει παραθέτω τις παρακάτω εκτιμήσεις/σκέψεις:

  1. ΚΚΕ. Ας μου εξηγήσει κάποιος καραγκιόζης που είναι στο ΚΚΕ γιατί είναι λάθος να πας σε πορεία που οργανώνει η εξωκοινοβουλευτική αριστερά κτλ και λέει έξω από το ΔΝΤ!!!
  2. Ας μου εξηγήσει κάποιος πόσες μέρες χρειάζεται το ΚΚΕ για να κηρύξει πορεία;;; Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά/και ο αναρχικός χώρος(οι οπορτουνιστές όπως λέτε εσείς) τουλάχιστον έχουν αποδείξει ότι μπορεί μέσα σε λίγες ώρες… Το ΚΚΕ πόσες μέρες;;; (Εκτίμηση μου είναι ότι θέλει 2 3 μέρες να καταλάβει τι του γίνεται)
  3. Το ΚΚΕ κάνει πολύ καλή δουλειά στους εργασιακούς χώρους.
  4. Το ΚΚΕ δεν πρόκειται ποτέ να θέσει ανοιχτά προβληματισμούς για την «δημοκρατία» που ζούμε. Εγώ δεν βλέπω νύξεις για το πολιτικό σύστημα που να χτυπάνε πραγματικά την σημερινή «δημοκρατία» μας
  5. Αυτό που έχει στο μυαλό του το ΚΚΕ δεν νομίζω ότι οδηγεί πουθενά… σόρρυ σας ψηφίζω(ορισμένες φορές) κατεβαίνω σε πορείες τόσα χρόνια αλλά δεν με έχετε πείσει στο ελάχιστο. Αν εσείς δεν μπορείτε να πείσετε εμένα πως στο διάολο θα πείσετε τον υπόλοιπο κόσμο;
  6. Ο αναρχικός χώρος βλέπει πολύ θετικά το ΠΑΜΕ (τουλάχιστον όσοι έχουν κάποια σοβαρότητα) Σοβαρολογώ!!!
  7. Κάποιοι από τον αναρχικό χώρο σκέφτονται πως θα μπορούσαν να δράσουν μέσα στο ΠΑΜΕ!!! (Εντάξει κάποιοι άλλοι πέρα από αυτό σκέφτονται ότι το ΚΚΕ υποστηρίζει την ΝΔ) Άβυσσος η ψυχή των ανθρώπων.
  8. Οι καθυστερημένοι ΚΚΕδες τους θεωρούν οπορτουνιστές, μικροαστούς προσπαθώντας να αυτό επιβεβαιωθούν για την επαναστατικότητα τους. Φαντάσου τώρα να προσπαθήσουν να έρθουν στο ΠΑΜΕ…
  9. Κάποιο αναρχικοί/εξωκοινοβουλευτικοί μου μίλησαν για ένα σωματείο που είχαν φτιάξει, υπήρχε λέει και ένα που είχε το ΠΑΜΕ. Τους κάλεσαν να έρθουν και αυτοό δεν ήρθαν. Άσχετα αν είναι αλήθεια ή όχι μιας και δεν τα πάω καλά με το ένας και ένα επειδή δεν εμπιστεύομαι και πολύ τι μου λένε τρίτοι το θέμα είναι ότι σας έχω ικανούς…
  10. Ο αναρχικός χώρος έχω την εντύπωση ότι καταστέλλεται όχι μόνο λόγο ευκολίας αλλά λόγο δυνατότητας να ξεκινήσει καταστάσεις αδυνατούν βέβαια να του δώσουν συνέχεια…
  11. Το ΚΚΕ προωθεί ένα μοντέλο που δεν ταιριάζει με τπτ στην σημερινή εργατική τάξη. Έστω το μέρος της που έχει περάσει από κάποιο πανεπιστήμιο. Από την άλλη αναρωτιέμαι αν η επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης φέρει αυτή την μερίδα του πληθυσμού ποιο κοντά στην νοοτροπία που εκφράζει το ΚΚΕ. (Την θεωρώ βέβαια προβληματική και επίσης αδιέξοδη.)
  12. Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά κολλημένη και δέσμια της αντιΚΚΕ φρασεολογία της (που είναι πολλές φορές και λόγος ύπαρξης της) και στις βλακείες της περί ενότητας της αριστεράς αδυνατεί να ξεκολλήσει από την ΓΣΕΕ. Πραγματικά πρώτα θα φύγουν οι ΠΑΣΟΚοι και μετά αυτοί!
  13. Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά αδυνατεί να καταλάβει ότι αν κάποτε έκανες κριτική στο ΚΚΕ για διασπαστικές κινήσεις όπως ξεχωριστές πορείες αν αυτές οι διασπαστικές πορείες αποκτήσουν κόσμο και αναγνώριση τότε πρέπει να αναθεωρήσεις την άποψη σου για το αν η κριτική σου είναι σωστή ή έστω αν δεν σου αρέσει πολύ η αυτοκριτική να αναθεωρήσεις που έχεις νόημα να πηγαίνεις.
  14. Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά φωνάζει συνθήματα φοιτητές εργατιά μια φωνή και μια γροθιά… καλεί τον κόσμο της(φοιτητές) σε πορείες της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ που δεν έχουν εργάτες την στιγμή που κάμποσα χιλιόμετρα ποιο πέρα γίνονται διαδηλώσεις με εργάτες. Παρεμπιπτόντως η ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ μονίμως έχουν λιγότερο κόσμο από το ΠΑΜΕ.
  15. Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά και ανένταχτοι αριστεροί βλέπουν τον κόσμο(εργάτες κυρίως) που κατεβάζει το ΠΑΜΕ βλέπει τον κόσμο που κατεβάζουν αυτοί και δικαιολογεί την ανυπαρξία της και την έλλειψη κριτικής με λογικές «το ΚΚΕ κατεβάζει μόνο το κόσμο του», «κατεβάζει τα κομματικά στελέχη του» ή «το ΚΚΕ κατεβάζει πάντα μεταξύ (400-600) άτομα.»
  16. Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά όταν ρωτάς πόσο κόσμο είχε η πορεία σου λένε γέμισε όλος ο τάδε δρόμος που για να ισχύει πρέπει να έχουν κατέβει 1500+ άτομα και εσύ πριν έχεις μετρήσει 300max.
  17. Αν ρωτήσεις για την πορεία του ΠΑΜΕ τότε ο συντελεστής  είναι πολύ μικρότερος της μονάδας.
  18. Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά μιλάει για την εργατική τάξη την οποία θεωρεί το επαναστατικό υποκείμενο αλλά και για επαναστάσεις την στιγμή που όταν απολύεται κάποιος από το ΠΑΜΕ ή έστω όταν απολύεται κάποιος εργαζόμενος και τρέχει το ΠΑΜΕ αυτοί μάλλον μαθαίνουν τι γίνεται από τις ειδήσεις
  19. Το ίδιο μου φαίνεται γίνεται και από το ΠΑΜΕ για τις αντίστοιχες περιπτώσεις.
  20. Το ίδιο και από τον αναρχικό χώρο.
  21. Από 17,18,19 μάλλον βγαίνει το συμπέρασμα ότι έχει αναλάβει ο καθένας εργολαβία την κάθε ομάδα εργαζομένων.
  22. Θέλω να δείρω ΠΑΣΟΚους. Δεν μπορώ να μιλάω ποια μαζί τους… μόνο αν είναι να τους βρίζω.
  23. Οι ΠΑΜΙτες βλέπουν το μαγαζάκι τους να αυξάνεται και χαίρονται… ενώ τα μέτρα περνάνε…
  24. Τις τελευταίες φορές κατεβαίνω σχεδόν μόνιμα στην πορεία του ΠΑΜΕ και καλά κάνω. Τουλάχιστον εκεί είναι κάποιοι εργαζόμενοι.
  25. Φυσικά κατεβαίνω και σε πορείες όπως για το ΔΝΤ και δεν έχω κανένα πρόβλημα να κατέβω σε πορείες για τον Ζέρβα.
  26. Πέρα από τους μπάτσους μάλλον και το ΚΚΕ δεν φαίνεται να συμπαθεί ιδιαίτερα άτομα με τζίβες.
  27. Ντροπή σας να ψάχνεις «Μάριος Ζέρβας» στον ριζοσπάστη και να παίρνεις αυτό σαν αποτέλεσμα.
  28. Φόβος μου να γίνει της Αργεντινής… ξεσηκωμός, εξέγερση χωρίς επαναστατική πρωτοπορία.
  29. Αυτό ελπίζουν οι αστοί και φοβούνται οι μικροαστοί.
  30. Το ΚΚΕ περνιέται για πρωτοπορία… τρομάρα του… μέχρι να πάρει χαμπάρι τι έχει γίνει… θα έχει λήξει… άδοξα… Και αντί να καταλάβουν την ανεπάρκεια τους θα ξανα παίξουν την κασέτα που έπαιξαν στο άρθρο 16, στην απεργία των δασκάλων και τον Δεκέμβρη. Ότι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρι…

Και τώρα τι κάνουμε;

Να παλέψουμε να μην περάσουν τα μέτρα σίγουρα. Αυτό κάνει πάντα η αριστερά. Το θέμα είναι πως;;; Με όσο το δυνατόν περισσότερη δραστηριοποίηση του κόσμου.  Ο κόσμος να πάρει την κατάσταση στα χέρια του… όχι μόνο πρωτοβουλίες για δράσεις αλλά και πρωτοβουλίες σε πολιτικό επίπεδο και θέσεις. Ο απλός κόσμος πρέπει να κινητοποιηθεί να δράσει να τρέξει και να ιδρώσει… να ταυτισθεί και να αισθανθεί τον αγώνα δικό του…  Προτάσεις όπως έξοδος από την ΕΕ, μονομερής παύση πληρωμών, έχουν μέλλον όταν παρουσιάζεις στον κόσμο γιατί δεν βγήκαν κερδισμένοι…από αυτές τις πολιτικές. Όταν τους δείχνεις ότι δεν υπάρχει ευρωπαϊκή οικογένεια και παρόμοιες ΠΑΣΟΚικες βλακείες αλλά ιμπεριαλισμός και πως ακόμα και τώρα σε γδέρνουν…. όσο δεν πάει. Όταν δείχνεις τον ρόλο που έπαιξαν στην σημερινή και στην μελλοντική εξαθλίωση και ότι επωφελήθηκαν αυτοί από την ΕΕ κτλ και όχι όταν απαντάς με γενικόλογα περι κεφαλαίου ή λαϊκή εξουσία.

Πρέπει να χτυπήσουμε ΜΜΕ, Πολιτικό σύστημα και την νομιμότητα από εκεί περνάει η ριζοσπαστικοποίηση και η αντίσταση στα μέτρα.

Πως γίνεται να μην απαντάμε στην προπαγάνδα των ΜΜΕ; Χρειαζόμαστε καινούργια κανάλια ενημέρωσης. Που θα είναι και ανοιχτά στον κόσμο και ας βγαίνουν και εκτός κομματικής γραμμής. Εκπομπές στην γειτονιά ακόμα και από απλό κόσμο. Ξυπνάτε!!!! Καταλήψεις σε δελτία ειδήσεων αναγκάζεσαι να κάνεις επειδή κανένας άνθρωπος δεν κοιτά τον 902 όχι επειδή κάνουν προπαγάνδα…
Επίσης πως στο καλό γίνεται να ψηφίζεται κάποιος που υπόσχεται να δώσει… σου παίρνει μέχρι και τα σώβρακα και εσύ λες ότι έχεις δημοκρατία;;; Γιατί δεν χτυπιέται η δομή αλλά περιοριζόμαστε σε κυβερνήσεις που  εξυπηρετούν το κεφάλαιο κτλ;; Η πολιτική καταπίεση πάει χέρι χέρι με την οικονομική. Αυτό πρέπει να είναι ένα από τα κυρίαρχα ζητήματα.

Αυτά τα λίγα… πάω να βάλλω κανένα θερμόμετρο.

υγ.Θα το επαναλάβω!! ντροπή μας που δεν τους σαπίσαμε στο ξύλο! Καλύτερη συμβολική πράξη δεν νομίζω ότι θα υπήρχε!

υγ2. Η φωτογραφία είναι του χρήστη  __ankor κάτω από creative commons


Advertisements

77 Σχόλια to “Η θλιβερή αριστερά…”

  1. Αναυδος Απρίλιος 25, 2010 στις 2:25 μμ #

    Θα προσπαθήσω ν’ απαντήσω (με δόσεις) όσο πιο σύντομα μπορώ στην εμβριθή ανάλυση σου
    1. Σ’ εμπόδισε κάποιος κακός κκες να πας στην πορεία ?
    2. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει
    3. Ευχαριστούμε
    4. Δυστυχώς το ΚΚΕ έχει σα σημαία του την ανατροπή της σημερινής δημοκρατίας δεν ενδιαφέρεται για μερεμέτια
    5. Υποτιμάς τον εαυτό σου συγκρίνοντας τον με τον υπόλοιπο κόσμο
    6. Στο Μαζιώτη αναφέρεσαι ?
    7. Πάντα η ασφάλεια ήθελε να διεισδύσει στο ΚΚΕ με αρκετές επιτυχίες στο παρελθόν (μακρινό και πρόσφατο)
    8&9. Το Π στο ΠΑΜΕ σημαίνει πανεργατικό τι δουλιά έχουν όλοι αυτοί με τους εργάτες. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα
    10. Λες ;
    11. Εχεις δίκιο ζωή χωρίς αφεντικά δεν είναι ζωή
    12-22 προσυπογραφω
    23. Ενώ αν το μαγαζάκιέμενε στα ίδια τα μέτρα δε θα πέρναγαν
    25-26-27 Υποθέτω ότι δεν αναφέρεσαι στον Ναπολέοντα Ζέρβα;
    28-29-30 αν περάσεις από την Ευβοια το Λαύριο τη Νάουσα τη Ζωνη τους μετανάστες κλπ θα δεις ότι τα μέτρα έχουν περάσει προ πολλού. Απλώς τώρα αγγίζουν και την εργατική αριστοκρατία τους μικροαστούς κλπ. Δεν τους αρέσει (ορθό) και θέλουν επιστροφή στην προηγούμενη κατάσταση (λάθος). Το ΚΚΕ θέλει ανατροπή

  2. visk Απρίλιος 25, 2010 στις 2:29 μμ #

    Να καταθέσω και ‘γω κάποιες σκόρπιες σκέψεις με βάση τους προβληματισμούς του θερμοκέφαλου Χαμόγελου.

    Α. Ξεκινώ από το πρώτο σου υστερόγραφο με το οποίο διαφωνώ. Ευτυχώς που δεν τους χτύπησε κανένας. Προτιμώ να χτυπήσουμε (με την πολιτική έννοια) αυτούς που τους κάλεσαν. Αυτοί ευθύνονται γιατί αυτοί τους κάλεσαν. Ποιοί είναι αυτοί; Οι κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων οι οποίες καταχρέωσαν την χώρα (δηλ. τους ανθρώπους της) ΔΙΧΩΣ να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για οικονομική ανάπτυξη ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να ξεπληρώσουμε τα δανεικά που πήραμε (που πήραν δηλαδή). Πού πήγαν αυτά τα λεφτά; Το μεγαλύτερο μέρος σε μίζες, χρηματισμούς, αγορά άχρηστων συστημάτων ασφαλείας, προβληματικών εξοπλιστικών προγραμμάτων, δημιουργία άχρηστων θέσεων εργασίας για γαλαζοπράσινους και κάθε λογής αυλοκόλακες κτλ. κτλ. – ο κατάλογος είναι μακρύς…

    Β. Το ζήτημα δεν είναι μόνο να ζητάμε να μην περάσουν τα μέτρα γενικά και αόριστα. Κατά τη γνώμη μου κάποια από αυτά είναι και σωστά. Να γίνω πιο σαφής σε αυτό. Δεν μπορεί, για παράδειγμα, κάποιος να παίρνει επίδομα έγκαιρης προσέλευσης στην εργασία του. Είναι αδιανόητο και προσβλητικό ακόμα και για τον χειραφετημένο εργαζόμενο. Το ζήτημα (εφόσον βέβαια δεχτούμε ότι όντως υπάρχει ζήτημα χρεωκοπίας και δεν είναι μια αστική προπαγάνδα) είναι να οργανωθεί η οικονομία από την αρχή. Να δούμε τί μπορούμε να παράγουμε και τι εργατικό δυναμικό υπάρχει για να σχεδιάσουμε μια νέα οικονομία που να βασίζει την παραγωγή της στις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. Να προσπαθήσουμε για τη δημιουργία ενός σοσιαλιστικού προτύπου που θα μπορέσει να κινητοποιήσει και να παρασύρει μαζί με εμάς και άλλες χώρες, άλλες κοινωνίες. Για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται πρώτα πρώτα όπως λέει και το κείμενο μια δυναμική κινητοποίηση. Εκείνο που, ουσιαστικά, λέω είναι να μην περιοριστούμε σε μια στείρα άρνηση των μέτρων αλλά να προβάλλουμε και ορισμένες κατευθύνσεις για το πως μπορεί να δημιουργηθεί ένα πργματικό σοσιαλιστικό πρότυπο υπό τις δεδομένες συνθήκες. Και το πρώτο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι το δημόσιο χρέος το οποίο υπαγορεύει και τα μέτρα. Πού επενδύθηκαν αυτά τα χρήματα; σε ποιές τσέπες μπήκαν; Κατά πόσο είναι νόμιμο και ηθικό να χρεωθούν κάποιοι το χρέος που σπαταλήθηκε με τον τρόπο που περιέγραψα παραπάνω. Ας απαντήσουμε αρχικά σε αυτό. Για μένα το μεγαλύτερο ποσοστό του χρέους είναι παράνομο, αλλά δικαστής δεν είμαι εγώ αλλά οι κοινωνίες.

    Γ. Για το ΚΚΕ είμαι αναρμόδιος να μιλήσω. Πιθανότατα θα το κάνουν αυτό οι υπόλοιποι θαμώνες του γκράνμα. Η δική μου πρόταση προς το κόμμα για το οποίο σε μεγάλο βαθμό συμμερίζομαι την σημερινή κριτική του χαμόγελου, την διαχρονική κριτική του Υ και άλλων εδώ μέσα είναι να σηκωθεί και να φύγει από τη βουλή. Να απονομιμοποιήσει με την απουσία του την παράδοση της χώρας στις νεοφιλελεύθερες καπιταλιστικές επιταγές του ΔΝΤ και της ΕΕ. Κι αυτό απαντά και στην πρόταση του χαμόγελου για «χτύπημα της νομιμότητας». Εκτιμώ ότι είναι δύσκολο στην μικροαστική μας κοινωνία να χτυπήσεις την αστική νομιμότητα. Καλύτερα να αρχίζεις να την απονομιμοποιείς. Άλλωστε η παρακμή της νομιμότητας έχει ήδη αρχίσει από τους αστούς διαχειριστές της. Τόσο ανίκανοι είναι.

  3. παρτιζανα Απρίλιος 25, 2010 στις 2:38 μμ #

    ναι χαμόγελε, έχεις δίκιο! δεν έφτανε η 48ωρη, έπρεπε να τα πούμε και το απόγευμα, γιατί οι δυο μέρες απεργίας δεν έφταναν!Άσε που η απεργία δεν έλεγε τίποτα για ΔΝΤ και μηχανισμούς στήριξης!Αίσχος στο ΚΚΕ!πραγματικά θέλει το ΚΚΕ κανά χρόνο για καλέσει σε πορεία, τώρα τελευταία ασχολείται με κατι απεργίες- και σπάει τα αρχίδια του για να πείσει τον εργάτη να απεργήσει. Ξανά αίσχος!πραγματικά το ΚΚΕ δεν κάνει καμία απολύτως νύξη για το πολιτικό σύστημα, μάλλον του αρέσει. (ήμαρτον χαμόγελε!)Επίσης το ΚΚΕ προωθεί ένα μοντέλο που δεν ταιριάζει στην εργατική τάξη κυρίως αύτή που έχει περάσει απο το πανεπιστήμιο. Τι εννοείς?Διάβασε την απόφαση για τη δουλειά στο εργατικό κίνημα και τα ξαναλέμε, διότι δεν κατάλαβα τι εννοείς.Πραγματικά χαίρομαι που ήρθαν στην πορεία του ΠΑΜΕ 10 από τους 90 συναδέλφους μου, γιατί έτσι μεγάλωσε το μαγαζάκι μου και χέστηκα για τα μέτρα που παιρνάνε, έτσι κι αλλιώς το ΠΑΜΕ με κάθε έξτρα συνάδελφο που φέρνεις σου δίνει μια φριτέζα δώρο. Αυτά δεν αντέχω να τα σχολιάσω όλα, θα μου έρθει νταμπλάς!
    καραγκιόζης του ΚΚΕ, που έτυχε στην γαμο-ιστορική συγκυρία να ασχολείται με τους παροξυσμούς του χαμόγελου!θε μου δώς μου δύναμη!Επιτέλους!Σταμάτα να πετάς ό,τι σου έχεται με τη μια!!!!!!!με έχεις κουράσει!
    ΥΓ. ηρθες και τηλέφωνο δεν πήρες!!!!ΑΙΣΧΟΣ!

  4. xamogelo Απρίλιος 25, 2010 στις 2:44 μμ #

    @Άναυδος
    1.Δεν με εμπόδισε κανένας… αλλά ρε γμτ βλέπω πολύ προβληματικό σε όσα άτομα από την ΚΝΕ μίλησα να σνομπάρουν την πορεία… ή ορθότερα να μου λένε ότι δεν πρέπει να παω!!!! Μιας και αυτό το μπλογκ διαβάζεται από πολλά άτομα που είναι κοντά στο ΚΚΕ ή ανήκουν θέλω να καταλάβω γιατί;;;
    2.Την δυσκαμψία την ανάγεις σε καλό ε;;;
    4.Δεν μιλάω για μερεμέτια ανατροπή θέλω…
    6. Είπα ότι υπάρχουν άτομα στον αναρχικό χώρο που βλέπουν θετικά το ΠΑΜΕ τι δεν καταλαβαίνεις;;;
    7.Εντάξει αν ήσουν μπροστά μου θα σου έφερνα το πορτατιφ στο κεφάλι.
    8&9 Αν σηκωνόσουν θα σου έφερνα και την καρέκλα στο κεφάλι…
    10 Ο αναρχικός χώρος με όλες τις παθογένειες είναι εντύπωση μου ότι σε καταστάσεις όπως Δεκέμβρης έδρασε σαν σπινθίρας στα άχυρα… Δεν μπορεί να δώσει διέξοδο στον κόσμο που κατέβηκε αλλά έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να κατέβει ένας όλος αυτός ο κόσμος.
    11 Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ. Το μοντέλο, η δομή και ο τρόπος προσέγγισης του κόσμου από το ΚΚΕ δεν είναι καθόλου ελκυστικά από μεγάλο μέρος των φοιτητών. Το ΚΚΕ δεν μπορεί να εκφράσει αυτό τον κόσμο. Γιαυτό και βλέπεις και αυτή την διαφορά στα εκλογικά ποσοστά του ΚΚΕ στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ
    12-22 την κριτική στους άλλους μια χαρά βλέπω να την ασπάζεσαι 😀
    23 Για εμένα αλλά και για τις συνθήκες δεν είναι αρκετό.
    25-26-27 σαΐνι είσαι!!!
    28-29-30 πωπω έγινε ο κακομοίρης ο έλληνας εργατική αριστοκρατία και δεν το πήρε χαμπάρι…

  5. ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΡΙΧΤΕΡ Απρίλιος 25, 2010 στις 2:51 μμ #

    εμενα τωρα σε ολα αυτα ενα πραγμα μου ερχεται….
    τι να μας πεις και συ απ την ζωη σου, μια νυχτα απ΄τη δικη μου, ολοκληρη δικη σου… (και χαμογελε μην τα παρεις και αρχιζεις να με κραζεις εμενα τον καραγκιοζη ΚΚε, δεν το λεω για σενα προσωπικα)

  6. xamogelo Απρίλιος 25, 2010 στις 2:51 μμ #

    @Visk
    Α.Δεν είπα ότι θέλω να μείνουν όλοι αυτοί που λες στο απυρόβλητο.

    Β. «Δεν μπορεί, για παράδειγμα, κάποιος να παίρνει επίδομα έγκαιρης προσέλευσης στην εργασία του.»
    Συμφωνώ γενικά με την συγκεκριμένη παράγραφο αλλά να θυμίσω ότι πολλά επιδόματα είναι αποτέλεσμα αγώνων που αντί να καταφέρουν μια αύξηση στον βασικό μισθό έδιναν επιδόματα. Αίτημα μας θα πρέπει να έιναι να ενσωματωθούν στον μισθό.

    Γ.»σε μεγάλο βαθμό συμμερίζομαι την σημερινή κριτική του χαμόγελου, την διαχρονική κριτική του Υ και άλλων εδώ μέσα είναι να σηκωθεί και να φύγει από τη βουλή.»
    Αν μου το έλεγες πριν μερικούς μήνες θα σου έλεγα ναι. Δεν έχει αλλάξει ως προς το πως το βλέπω αλλά είμαι ποιο επιφυλακτικός. Θα προτιμούσα πάντως να διώξουν το ΚΚΕ από την βουλή και όχι να φύγει. Όπως και να έχει την κίνηση αυτή μάλλον θα την έβλεπα θετικά. Ίσως στο μέλλον οι συνθήκες να είναι ακόμα ωριμότερες.

  7. pavlosk Απρίλιος 25, 2010 στις 3:01 μμ #

    Χαμόγελο,

    βάζεις κάποια ζητήματα που όντως είναι άξια προβληματισμού και συζήτησης. Αλλά δε μπορώ να σταθώ σε αυτά. Έχεις γράψει 30 σημεία-προτάσεις/σκέψεις που είναι αντιφατικά μεταξύ τους και ξεκινάνε βρίζοντας το κκε, μετά το επικροτούν, μετά τα χώνεις στους εξωκοινοβουλευτικούς, μετα τους αναγνωρίζεις ότι έχουν «γρήγορα» αντανακλαστικα κλπ, κλπ. Απο το μαύρο στο άσπρο, απο το κρύο στο ζεστό, κριτική για όλους και για τίποτα. Τελικά τι θες να πεις; Που καταλήγει αυτό το παραλήρημα; Γιατι με τέτοια δομή και περιεχόμενο το κείμενο μπορεί να ερμηνευθεί όπως να’ναι και η ανταλλαγή απόψεων να είναι χαοτική. Ή στην τελική αυτός είναι ο σκοπός σου; Μια αφυψηλού κριτική σε όλους χωρίς να καταλήγεις σε συγκεκριμένες προτάσεις;

    Προσωπικά, δεν μπαίνω στον κόπο να σχολιάσω παραπέρα καθώς αδικείται με αυτό τον τρόπο η κουβέντα. Εκτός και εάν εδώ γράφουμε με το «κιλό» ποστάροντας για το κκε ή σύριζα ή το ανταρσύα, χωρίς συγκεκριμένο επίδικο κάθε φορα έτσι για να γεμίζουν οι σελίδες. Να τοποθετηθώ σε κάτι συγκεκριμένο, ναι. Εδώ όμως βλέπω ότι έγραψες σαν να σκεφτόσουν φωναχτά. Δε γίνεται έτσι…

    Υ.Γ. Το θερμόμετρο τι έγραψε;

  8. senti Απρίλιος 25, 2010 στις 3:06 μμ #

    θα προσπαθησω να πω 2 λογια αν και το υφος σου ειναι αθλιο και ισως δεν χρειαζεται καν η προσπαθεια. για τις πορεις κτλ τα ειπε και η παρτιζανα,δεν χρειαζεται να λεμε τα ιδια. Τωρα που το σκεφτομαι μια διαπιστωση μονο. τα χρονια περνανε και εσυ (οπως σε ξερουμε μεσα απο τα αρθρα σου) παραμεμενεις ο ιδιος. Μια ζωη και καλα αγανακτηση,με ευκολη (για να μην πω κατι αλλο) κριτικη, και επιθετικοτητα. αυτοι στους οποιους επιτιθεσαι τουλαχιστον κανουν καποια βηματα,λιγα πολλα το κρινει ο καθενας. βγηκες να μας πεις μετα απο 48ωρη που ειχε 20 χρονια να γινει και χωρις την καλυψη της ΓΣΕΕ για το αν κανουμε ποριεα για το ΔΝΤ. Για να μην λεω πολλα,ετσι κι αλλιως τα ερωτηματα σου ειναι ευκολο να απαντηθουν,ενα αρθρο σου μονο ειχε δειξει οτι κανεις και εσυ ως συνειδηση βηματα μπροστα (πριν κανα χρονο η παραπανω που ελεγες οτι «ειναι ντοπη να γινονται ολα αυτα γυρω μας και να μην εισαι οργανωμενος») αλλα καθως φενεται ηταν μια εκρηξη σου οπως η σημερηνη και οπως πολλες αλλες. Και ολα αυτα την ιδια ωρα που αυτοι που κατηγορεις απεργουνε χωρις καν να τους καλυπτει καποιο ταξικο σωματειο με κινδυνο της δουλειας τους,ενω εσυ το μονο που κινδυνευεις ειναι να μην πνιγεις απο την πολυ αγανακτηση. Λαθη κανει αυτος που προσπαθει να κανει κατι,αυτος που στηνεται 24ωρα εξω απο εργοστασια και βαζει τη δουλεια του σε κινδυνο,αυτος που κατεβαινει σε οσες περισσοτερες πορειες μπορει και το μονο που σκευτεται ειναι να κραξει,εκτος απο αθλιος ειναι εν δυναμει και επικυνδυνος. Δεν το παιζω κριτης των παντων και υπερπεπαναστατης αλλα ειδικα με σενα δεν μπορω να κρατηθω.

  9. παρτιζανα Απρίλιος 25, 2010 στις 3:07 μμ #

    800 βαθμούς έγραψε το θερμόμετρο, τι να γράψει?!Χαμόγελος= ο αιώνιος 12χρονος!

  10. xamogelo Απρίλιος 25, 2010 στις 3:18 μμ #

    @Παρτιζάνα
    Βασικά νομίζω ότι είσαι πολύ προκατειλημμένη απέναντι μου!!!
    Βρε παρτιζάνα δεν κατάλαβες τι είπα.
    Υπήρχαν άτομα που μου έλεγαν ότι δεν έπρεπε να κατέβω στις πορείες που έγιναν την παρασκευή και Σάββατο…. Εγώ δεν μπορώ να δω κάποια λογική σε αυτό το πράγμα!!!! ας μου απαντήσει κάποιος!!!!
    «πραγματικά το ΚΚΕ δεν κάνει καμία απολύτως νύξη για το πολιτικό σύστημα, μάλλον του αρέσει.»
    Ναι παρτιζάνα αυτό είπα!!!
    παραθέτω αποσπάσματα
    «Το ΚΚΕ δεν πρόκειται ποτέ να θέσει ανοιχτά προβληματισμούς για την “δημοκρατία” που ζούμε. Εγώ δεν βλέπω νύξεις για το πολιτικό σύστημα που να χτυπάνε πραγματικά την σημερινή “δημοκρατία” μας»
    «Επίσης πως στο καλό γίνεται να ψηφίζεται κάποιος που υπόσχεται να δώσει… σου παίρνει μέχρι και τα σώβρακα και εσύ λες ότι έχεις δημοκρατία;;; Γιατί δεν χτυπιέται η δομή αλλά περιοριζόμαστε σε κυβερνήσεις που εξυπηρετούν το κεφάλαιο κτλ;;»
    Αυτό που λέω είναι ότι θα έπρεπε να θέτει ποιο ανοιχτα το παραπάνω θέμα. Δεν λέω ότι δεν το θέτει. Αλλά θα ήθελα προσωπική μου άποψη ποιο ευθεία προσέγγιση. Επίσης να πατήσεις περισσότερο από την στιγμή που κάποιος φαντάζεται δημοκρατία το πολίτευμα που υπάρχει σήμερα στις αντιφάσεις του. Τώρα το να με ειρωνεύεσαι ότι είπα ότι του ΚΚΕ του αρέσει το πολιτικό σύστημα δεν μπορώ να θεωρήσω ότι είναι σοβαρή απάντηση.

    «Επίσης το ΚΚΕ προωθεί ένα μοντέλο που δεν ταιριάζει στην εργατική τάξη κυρίως αύτή που έχει περάσει απο το πανεπιστήμιο»δες την απάντηση που έδωσα στον άναυδο στο 11. Το κομμάτι αυτό τώρα που το ξαναδιαβάζω όντως βγάζει ότι μιλάω για σοσιαλισμό ενώ εγώ εννοώ τον τρόπο προσέγγισης κτλ

    «Πραγματικά χαίρομαι που ήρθαν στην πορεία του ΠΑΜΕ 10 από τους 90 συναδέλφους μου, γιατί έτσι μεγάλωσε το μαγαζάκι μου και χέστηκα για τα μέτρα που παιρνάνε, έτσι κι αλλιώς το ΠΑΜΕ με κάθε έξτρα συνάδελφο που φέρνεις σου δίνει μια φριτέζα δώρο.»
    Εγώ πάλι χαίρομαι που το ΠΑΜΕ αυξάνεται σε κόσμο… γιαυτό και όπως λέω κατεβαίνω και στις πορείες του αλλά ρε γμτ δεν μου είναι αρκετά 600 άτομα στο ηράκλειο… σε σύγκριση με την επίθεση που δεχόμαστε. Αν θέλεις να στο πω αλλιώς. Το ότι αυξάνεται ένας χώρος δεν σημαίνει ότι θα αυξηθεί αρκετά ώστε να αλλάξει καταστάσεις.

    Δεν είπα εσένα προσωπικά καραγκιόζη οπότε μην αρπάζεσαι…

    «ΥΓ. ηρθες και τηλέφωνο δεν πήρες!!!!ΑΙΣΧΟΣ!»
    Που να σε πάρω τηλ βρε κοπελιά;;;; Με το τηλ σου που δεν έχω; Το είπα στον άθλιο να σου δώσει το τηλ μου ε περίμενα δεν πήρες! τι να κάνω;;; (χαλασμένο τηλ το κόβω να παίχτηκε!!!)

  11. xamogelo Απρίλιος 25, 2010 στις 3:20 μμ #

    @Pavlosk
    «βάζεις κάποια ζητήματα που όντως είναι άξια προβληματισμού και συζήτησης. Αλλά δε μπορώ να σταθώ σε αυτά. Έχεις γράψει 30 σημεία-προτάσεις/σκέψεις που είναι αντιφατικά μεταξύ τους και ξεκινάνε βρίζοντας το κκε, μετά το επικροτούν, μετά τα χώνεις στους εξωκοινοβουλευτικούς, μετα τους αναγνωρίζεις ότι έχουν “γρήγορα” αντανακλαστικα κλπ, κλπ. Απο το μαύρο στο άσπρο, απο το κρύο στο ζεστό, κριτική για όλους και για τίποτα. Τελικά τι θες να πεις; Που καταλήγει αυτό το παραλήρημα; Γιατι με τέτοια δομή και περιεχόμενο το κείμενο μπορεί να ερμηνευθεί όπως να’ναι και η ανταλλαγή απόψεων να είναι χαοτική. Ή στην τελική αυτός είναι ο σκοπός σου; Μια αφυψηλού κριτική σε όλους χωρίς να καταλήγεις σε συγκεκριμένες προτάσεις;»
    Δεν βλέπω καμιά αντίφαση. Κατεβαίνω με το ΚΚΕ επειδή αυτή την στιγμή το βλέπω σαν την καλύτερη δυνατή λύση αλλά δεν θεωρώ ή έστω δεν έχω πειστεί ότι μπορεί να δώσει διέξοδο. Μακάρι να κάνω λάθος.

    πυρετό γμτ :-s

  12. xamogelo Απρίλιος 25, 2010 στις 3:23 μμ #

    @Senti
    Άντε πι άσου από όπου σε βολεύει. Καμιά διαφορά από τον άναυδο που όταν του μιλάω ότι υπάρχουν άτομα που αυτοπροσδιορίζονται αναρχικοί και σκέφτονται αν θα μπορούσαν να συμμετάσχουν στο ΠΑΜΕ κτλ μιλάνε για ασφαλίτες…

  13. παρτιζανα Απρίλιος 25, 2010 στις 3:30 μμ #

    Χαμόγελε δεν αρπάζομαι εγώ!Εσύ τρώς φούγκες και γράφεις ό,τι σου κατέβει χωρίς να σκεφτείς πρώτα!Και επειδή εγώ ξέρω πώς λειτουργείς το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σε ειρωνευτώ!!Αφού σου είχα δώσει το τηλεφώνό μου!τεσπα, την άλη φορά σίγουρα από κοντά!
    είπε κανείς ότι φτάνουν οι 600 στο ηράκλειο?!προφανώς δε φτάνουν ούτε οι 10.000 στην Αθήνα. Αλλά για δες πώς το έγραψες εσύ τώρα που κάπως ηρέμησες, να δεις τι καταλαβαίνει κανείς!
    Πάνε ρε συ χαμόγελε σε όποια πορεία θέλεις, αλλά δε σημαίνει ότι κάθε πορεία είναι και σε σωστή κατεύθυνση.δε μιλάω γι ααυτές που πήγες εσύ- δεν ξέρω και για τι πράγμα μιλάς- γενικά το θέτω το ζήτημα.Μικρό το κακό- προς το παρόν.
    μα στα πανεπιστήμια παίρνουμε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από τις εθνικές εκλογές!τι εννοείς τρόπος προσέγγισης όμως?γινε συγκεκριμένος. Αναφέρεσαι στην πολιτική πρόταση, στο ότι δεν βγάζουν μόνο εμένα να μαγεύω τις μάζες τι ακριβώς?

  14. Βησαρίωνας Απρίλιος 25, 2010 στις 3:31 μμ #

    Πέντε πραγματάκια, φίλε χαμόγελε αλλά πριν τα παραθέσω να κάνω μια μικρή εισαγωγή.
    Υπήρξα μέλος του ΚΚΕ μέχρι το 1988 και απ’ ότι καταλαβαίνεις έχω μια ηλικία και ως συνταξιούχος πολιτικός μηχανικός έχω να σου πω φιλικά κάποια πράγματα. Δε με έδιωξε κανείς και ποτέ από το ΚΚΕ, εγώ έφυγα γιατί τότε είχα τις δικές μου αντιλήψεις.
    Μέχρι το 1991 συνέχιζα και είχα τις διαφορές μου και ακόμα σε κάποια πράγματα μπορεί να διαφωνώ, όμως καλέ μου φίλε το τιμητικό κοσμητικό επίθετο «Καραγκιόζης»(το αντίθετο δηλαδή με το γλύφτη Χατζιαβάτη), το εννοείς εντελώς υποτιμητικά και φίλε μου είναι πολύ βαριά κουβέντα. Δεν θα έδινα και τόσο μεγάλη σημασία αν πριν λίγα χρόνια δεν είχα χάσει τον πατέρα μου από μια σπάνια ασθένεια, ασθένεια που του είχε προξενήσει το εμφυλιοπολεμικό κράτος από το ξύλο που είχε φάει στους τόπους εξορίας γιατί δεν υπόγραψε και φυσικά την ψυχολογική βια που του ασκούσαν οι Πασόκοι από το οικογενειακό περιβάλλον αργότερα και δε θα σου έγραφα.
    Φίλε μου αν είσαι τόσο σκληρός με τη ζωή και τους ανθρώπους που σε περιβάλουν δικαίωμα σου, όμως η ζωή πάντα πληρώνει και ο λαός λέει, «μη κάνεις μη σου κάνουνε, μην πεις να μη σου πούνε τη ξένη πόρτα μη χτυπάς για τη δική σου σπούνε». Δεν ξέρω καλέ μου φίλε τι κατάλαβες απλά σου παραθέτω πέντε πραγματάκια και βγάλε ότι συμπέρασμα βγάλεις.
    1)Κάποτε πίστευα και εγώ ότι το ΚΚΕ υστερεί στην επαναστατική τακτική μέχρι που διάβασα μερικές αράδες από Λένιν το οποίο είχα αντικαταστήσει με τον Γκυ Ντε Μπορ. Διαβάζοντας ανακάλυψα πως δεν είμαι αυτός που ανακάλυψε την Αμερική πρώτος και πως η κριτική μου εμπερείχε πολά μικροαστικά χαρακτηριστικά.
    Είναι μεγάλος εγωϊσμός φίλε μου να θες το ΚΚΕ να αποκτήσει τις θέσεις σου. Ως κόμμα νέου τύπου
    στο ΚΚΕ οι αποφάσεις λειτουργούν αμφίδρομα συλλογικά, απ΄τα κάτω προς τα πάνω και απ’ τα πάνω προς τα κάτω μέσω συνεδρίων.
    2)Δεν καθοδηγείς το ΚΚΕ και αν δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει δημοκρατικός συγκεντρωτισμός δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να καταλάβεις το πως λειτουργεί αυτό το κόμμα.
    3)Έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις κριτική στο ΚΚΕ και όπου τέλος πάντων εσύ κρίνεις οχι σε οργανωτικό επίπεδο(δεν είσαι μέλος και δεν έχεις το δικαίωμα), αλλά σε πολιτικό επίπεδο.
    4)Το ΠΑΜΕ δεν είναι ΚΚΕ, είναι μέτωπο που συμμετέχει και καθογηγεί το ΚΚΕ, αλλά δεν είναι ΚΚΕ, ούτε συνδικαλιστικό όργανο του ΚΚΕ, είναι Πανεργατικό Μέτωπο.
    5)Το ΚΚΕ είναι κομμουνιστικό κόμμα με όλα τα χαρακτηριστικά κόμματος Νέου Τύπου(αν θες δίαβασε Λένιν και θα καταλάβεις). Το ΚΚΕ δεν είναι ένα μικροαστικό κόμμα της Αριστεράς,δεν είναι καν ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ούτε αποτελείται μόνο από ξερόλες και ολοκληρωμένους κομμουνιστές τύπου ΟΑΚΚΕ, και μλ με ουρά και προβοσκίδα, πολύ περισσότερο δεν μπορεί να συνδιαλέγεται πολιτικά με κάτι γκρούπες τύπου ΝΑΡ(του οποίου στην περιοχή μου υπήρξα και ιδρυτικό στέλεχος το 1988), που μπορεί να έχει μέλη του και κομμουνιστές, ωστόσο μόνο κομμουνιστική για οργάνωση δεν μπορεί να χαρακτηρτιστεί. Δεν μπορεί να έχει καμία σχέση και απαγορεύεται από τα ίδια του τη φυσιογνωμία και τα μέλη να έχει σχέση με το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Το ΚΚΕ φίλε μου δεν είναι ούτε φιλελεύθερο, ούτε σοσιαλφιλελεύθερο, ούτε ένα αριστερό κόμμα, με το ΚΚΕ μπορείς να έχεις 1000000 διαφορές, ωστόσο ξέρεις πολύ καλά ποιές είναι και καλά κάνεις και τις έχεις, με τους άλλους βρες τι συμβαίνει και αν τελικά θες να είσαι μαζί τους κανείς δε στο απαγορεύει, ωστόσο δε γίνεται να είσαι και με το ΚΚΕ και με τους αριστερούς φιλοαντιπάλους του.
    Για καθαρά λόγους δεοντολογίας δεν θα απαντήσω στα υπόλοιπα μιας και αποτελούν σκέψεις σου, ωστόσο 3 μέρες μετά την 48ωρη και μετά τους λίβελους του συγκροτήματος Αλαφούζου βρήκες βρε φίλε να γράφεις με τέτοια χολή για το κόμμα; Πραγματικά και με προβληματίζεις πολύ.
    Σε ευχαριστώ που με ανέχθηκες καλό σου απόγευμα.
    ΒΗΣΑΡΙΩΝΑΣ.

  15. senti Απρίλιος 25, 2010 στις 3:54 μμ #

    Δεν ξερω αν το καταλαβες αλλα δεν πιαστικα απο κανενα απο αυτα που ειπες,σχολιασα κατι γενικοτερο για σενα και για ατομα σαν εσενα. Ενα μονο για τους αναρχικους που λες και ξαναλες οτι μεγαλο μερος τους συμπαθουν και θα μπορουσαν να πορευτουν με το ΠΑΜΕ. Δεν ξερω αν το καταλαβαινεις αλλα επειδη το λες εσυ αυτο δεν σημαινει οτι ισχυει ουτε το αντιθετο. Ενδειξεις για το αντιθετο εχω πολλες. Μια προχτεσινη ειναι η 48ωρη στο λιμανι. απο την τριτη το μεσημερη βγηκε παρανομη και την ιδια ωρα το ΠΑΜΕ εκανε γνωστο οτι θα την περιφρουρηση ακομα ποιο αποφασιστικα. Ε λοποιον ΔΕΝ γινεται αυτο που λες να ισχυει στο ελαχιστο απο τη στιγμη που δεν ηρθε κανεις αναμεσα στους συνρτοφους και συναδελφους που κλεισανε 16ωρα και 24ωρα ορθιοι,πηγανε για 4 ωρες υπνο και μετα αλλο τοσο πισω στο λιμανι και να μην εμφανιστικε ουτε ενας αναρχικος απο τους πολλους που λες οτι θα ηθελαν να δρουν μαζι με το ΠΑΜΕ να πουν ρε παιδια εχουμε 3 ωρες διαθεσιμες,ποιο πλοιο φευγει τωρα αμεσα να καντσουμε μαζι σας λιγο. Και μιλαω για καταστασεις ποιο ευκολες απο πορεις,που μπορει να υπηρχαν διαφωνιες για το που θα παμε,αν θα κανουμε αλυσιδες,αν θα πεταξουμε πετρες στους μπατσους κτλ. Οποιος και αν ερχοταν να βοηθησεις (εκτος αν φοραγε μπλουζακι χρυση αυγη,τι να πω) θα ηταν καλοδεχουμενος. Καποια στιγμη πρεπει να καταλαβεις αυτα που αντιλαμβανεσαι εσυ ως αληθεια δεν σημαινει οτι εκφραζουν την πραγματικοτητα της κοινωνιας,εδω ολοκληρο κομμα και κανει προσπαθεια να αντιλαβμανεται παντα τη ροη της κοινωνιας,και μερικες φορες παραδεχεται οτι κανει και λαθος. Εσυ απο την αλλη παντα αλανθαστος,με υφος ξερολα,και αυτοκριτηκη μηδεν. Τελος παντων,δεν εχω να προσθεσω κατι για καποιον που τον κατηγορω οτι με τη σταση του δεν προσφερει κατι σε ολα αυτα που ζουμε και ισως να κανει και το αντιθετο και μου απανταει οτι για συζητησεις με αναρχικους και ασφαλιτες,εγω στη θεση σου θα με εβριζα. καλο υπολοιπο.

  16. xamogelo Απρίλιος 25, 2010 στις 4:25 μμ #

    @Παρτιζάνα
    Θέλω να πω ότι π.χ. στους φοιτητές ο τρόπος οργάνωσης ή έστω ο τρόπος που είναι δομημένη η ΚΝΕ αυτή την στιγμή δεν μου φαίνεται ότι θα μπορούσε να είναι αρκετά ελκυστική για πολύ κόσμο.
    Πέρα από το ζήτημα κατα πόσο τρέχεις και υποστηρίζεις κάτι το οποίο μπορεί να μην συμφωνείς στα πανεπιστήμια η δράση σας πολλές φορές δεν αγγίζει θέματα όπως θέματα ελευθερίας έκφρασης, ρατσισμού, περιβαντολλογικά κτλ που προφανώς ο ρόλος σας θα πρέπει να είναι να τα συνδέσετε με το γενικότερο πλαίσιο. Σε όλα αυτά τα θέματα και πολλά άλλα πιστεύω ότι η ΚΝΕ στους φοιτητικούς χώρους ξεκάθαρα υστερεί. Η σύγκριση φοιτητικές εκλογές βουλευτικές είναι τελείως άστοχη.

  17. xamogelo Απρίλιος 25, 2010 στις 4:50 μμ #

    @Βησαρίωνας
    Δεκτό οτι ίσως είναι βαρύς χαρακτηρισμός… όμως είναι να απηυδείς με την στάση ορισμένων απέναντι στους άλλους. Αυτό πάει για πολλούς στο ΚΚΕ και σε άλλο χώρο που το παίζουν ξερόλες. Και στην ΚΝΕ όπως και σε πολλούς άλλους χώρους υπάρχουν πολλοί. Ο χαρακτηρισμός καραγκιόζηδες δεν πήγαινε σε καμιά περίπτωση προς όλα τα μέλη. Πήγαινε σε όλους αυτούς που μονίμους σνομπάρουν όλους τους άλλους. Αυτό δεν αλλάζει ότι όντως είναι βαρύς ίσως και άστοχος.
    Τέσπα για τα ερωτήματα σου.
    1.Κριτική ασκώ!!!
    3.Κριτική στο ΚΚΕ δεν βλέπω γιατί δεν μπορώ να ασκήσω σε οποιοδήποτε επίπεδο; Εξάλλου στο παραπάνω άρθρο ένα μέρος της κριτικής μου είναι ότι το ΚΚΕ είναι δύσκαμπτο. π.χ. 2 και 30. Το θέμα είναι αν ισχύει και αν ναι τότε θα πρέπει να προβληματιστούμε πως θα αλλάξει.
    4.Δεκτό αλλά με τους παρόν συσχετισμούς πόσο άστοχη είναι η ταύτιση;;;
    5.»πολύ περισσότερο δεν μπορεί να συνδιαλέγεται πολιτικά με κάτι γκρούπες τύπου ΝΑΡ(του οποίου στην περιοχή μου υπήρξα και ιδρυτικό στέλεχος το 1988), που μπορεί να έχει μέλη του και κομμουνιστές, ωστόσο μόνο κομμουνιστική για οργάνωση δεν μπορεί να χαρακτηρτιστεί. Δεν μπορεί να έχει καμία σχέση και απαγορεύεται από τα ίδια του τη φυσιογνωμία και τα μέλη να έχει σχέση με το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. »
    Δεν πρέπει να έχουμε ταμπού. Αν αυτό σε πάει μπροστά και δίνει λύσει στα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα τότε δεν βλέπω που είναι το κακό.

    «Για καθαρά λόγους δεοντολογίας δεν θα απαντήσω στα υπόλοιπα μιας και αποτελούν σκέψεις σου, ωστόσο 3 μέρες μετά την 48ωρη και μετά τους λίβελους του συγκροτήματος Αλαφούζου βρήκες βρε φίλε να γράφεις με τέτοια χολή για το κόμμα; »
    Δέχομαι ότι το παραπάνω ποστ είναι αρκετά επιθετικό όμως δεν θεωρώ ότι βγάζω «χολή για το κόμμα» ενδεικτικά αναφέρω κάποια σημεία.
    Αν γράφω για κάτι πολύ επιθετικά ίσως είναι περισσότερο κάποιες νοοτροπίες όπως 1,8 26, και 27. Επίσης δεν θεωρώ ότι συνολικά το ποστ δεν είναι αρνητικό ως προς το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ π.χ. στα θετικά θεωρώ ότι είναι τα 2,6,13,14,15,18, και 24 όπου αναγνωρίζω ότι κάνει δουλειά, προσπαθεί και μαζεύει εργαζόμενους και αναγνωρίζεται από την εργατική τάξη. Επίσης σε κάποια σημεία όπως 4,5,11, και 30 θεωρώ ότι αναφέρομαι σε προβληματική τακτική, αδυναμίες αν θέλετε του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ.

  18. xamogelo Απρίλιος 25, 2010 στις 4:52 μμ #

    @ Senti
    διαχώρισα πιστεύω όπου αναφέρομαι στον αναρχικό χώρο ότι δεν είναι όλος ο αναρχικός χώρος αλλά αυτοί που έστω εγώ θεωρώ σοβαρούς. Οπότε δεν βρίσκω νόημα στο σχόλιο σου.

  19. παρτιζανα Απρίλιος 25, 2010 στις 5:22 μμ #

    καλά ρε, εσύ στον άναυδο έίπες για τα εκλογικά αποτελέσματα στα πανεπίστημια!Τωρα κατάλαβα τι θες να πεις με την προσέγγιση. Αλλά ξαναλέω!πρέπει όταν γράφεις να είσαι ήρεμος γιατί αλλιώς σου φεύγουν χοντράδες για να μην πω μαλακίες. Ξαναγράψε το πόστ!!

  20. Eπiμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 25, 2010 στις 8:32 μμ #

    χαμογελε, σε πολλά έχεις δίκιο, σε άλλα εχεις άδικο…

    Τα μέτρα Ε.Ε.-ΔΝΤ θα μας στείλουν ως εργατική τάξη 100 χρόνια πίσω, και οι αντιστάσεις είναι πολύ υποτονικές. Η εργατική τάξη πληρώνει δεκαετίες παρακμής και υποχώρησης (ιδεολογικής, πολιτικής, αξιακής κλπ) της Αριστεράς σε ΟΛΕΣ τις εκδοχές της… Επίσης η ε.τ. πληρώνει και κοντά δυο δεκαετίες ενσωμάτωσης μεγάλου μέρους της (ίσως του μεγαλύτερου), στις ιδεολογικές, αξιακές, πολιτικές συντεταγμένες του καπιταλισμού στη χώρα μας…

    Τώρα, η αναντοιστιχία ανάμεσα στην επίθεση που δεχόμαστε και στις αντιδράσεις, δεν θα ξεπεραστεί καθόλου εύκολα και δεν θα είναι ευθυγραμμη, ούτε «ομαλή». Τι εννοώ;; Το πιο πιθανό είναι, όσο δυναμώνει η κρίση και η φτώχια να έχουμε ξεσπάσματα «τύπου Δεκέμβρη», όμως ποιο μαζικά, εργατικά και βίαια, μαζί με εργατικούς αγώνες πιο στοχευμένους και άγριους. Και αυτό γιατί, η κρίση του σ.κ. δεν θα ξεπεραστεί γρήγορα…Όποια δύναμη της Αριστεράς σνομπάρει όλες αυτές τις εκρήξεις, τις ονομάσει «πορτοκαλί επαναστάσεις» και άλλες τέτιες βλακείες (απόφαση του ΚΚΕ για το εργατικό) και δεν μπει ενεργά μέσα σε αυτές, τότε θα αποδειχτεί όχι απλά στην κοσμάρα της, αλλά επί της ουσίας ανύπαρκτη…

    Από την άλλη χρειάζεται μεταβατικό πολιτικό πρόγραμμα, πολιτικές συμμαχίες βασει αυτού όλων των αριστερών δυνάμεων που θα συμφωνήσουν, το οποίο πρόγραμμα θα συνδέει το σήμερα με το άυριο..

    3 ΥΓ. άνευ παρεξηγήσεως..
    1. Χαμόγελο: Το ΝΑΡ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχουν πολύ περισσότερους εργάτες απ’ότι νομίζεις και επηρεάζει πολιτικά ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό συνδικάτων.

    2. Για την 48ωρη, δεν αρκεί ο κομματικός βολονταρισμός για να πετύχει όταν στην συντριπτική πλειοψηφία των σωματείων που συμμετείχαν σε αυτή, δεν έγινε καν Γενική Συνέλευση, ή όπου έγινε ήταν θλιβερά άμαζη… Οι απεργίες δεν γίνονται με κομματικά διατάγματα, όπως και ούτε ο σοσιαλισμός οικοδομείται με τέτοια (άλλη κουβέντα!). Γιαυτο και απέτυχε…

    3. Βησσαρίωνα: Βρε μπαγάσα, πως ήσουν ιδρυτικό μέλος του ΝΑΡ το 1988, όταν αυτό ιδρύθηκε στις 20 Γενάρη 1990;;;

  21. JChrist Απρίλιος 25, 2010 στις 8:57 μμ #

    @χαμόγελο
    Τα 1 και 2 αναφέρονται στην κινητοποίηση που βρεθήκαμε; Που είχαν κάθε 5 άτομα και μια ντουντούκα; Που πραγματοποιήθηκε στις 22:00 (μια ώρα που είναι δεδομένο ότι θα παρευρεθεί σύσσωμη η εργατική τάξη;

    Και από αυτήν την κινητοποίηση εσύ έβγαλες κάποιο θετικό συμπέρασμα; Και μάλιστα, τόσο θετικό και ανώτερο από αυτήν της 48ωρης απεργίας, ώστε το ΚΚΕ κοιμάται, βλέπει τα μέτρα να περνάνε και δεν κάνει τίποτα;;;

    Ρε χαμόγελε, πες την αλήθεια. Σε ποιον πλανήτη ζεις;

  22. Y Απρίλιος 26, 2010 στις 1:27 πμ #

    Χαμόγελε συμφωνώ με την ουσία αυτών που βάζεις. Σόρρυ που σε ‘καπέλωσα’ με το γρήγορο ποστ από πάνω, αλλά διαβάζοντας τα σχόλια ένιωσα αυτή την εικόνα των πλουσίων που ετοιμάζονται να μας λιανίσουν και με χαρά μας βλέπουν να τσακωνόμαστε μεταξύ μας για επουσιώση πράγματα.

    Το σχόλιο του Άναυδου είναι ενδεικτικό της υπεροψίας και του κομπασμού που κυριαρχεί σε κάποιους που νομίζουν ότι επειδή είναι οργανωμένοι έχουν καλύψει αιώνια το επαναστατικό τους καθήκον.

    Όσο για τους περισσότερους από τους υπόλοιπους μπράβο σας κάνατε το επαναστατικό σας καθήκον ‘ξεσκίζοντας το μικροαστό οπορτουνιστή Χαμόγελο’.

    Καθίστε και αναλογιστείτε τώρα πώς θα αποκτήσει το κίνημα πραγματική πρόταση πάλης για το σήμερα.

  23. xamogelo Απρίλιος 26, 2010 στις 2:18 πμ #

    @Eπiμονή, Μυαλό Και Τόλμη
    1.»Το ΝΑΡ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχουν πολύ περισσότερους εργάτες απ’ότι νομίζεις και επηρεάζει πολιτικά ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό συνδικάτων.» εγώ δεν το βλέπω ακόμα.
    2 Ήταν σημαντική η 48ωρη. Ναι θα ήταν 1000 φορές καλύτερα αν γινόταν με ΓΣ κτλ. Όμως παλεύεις όπως μπορείς με όσες δυνάμεις έχεις. Το θέμα είναι να είναι στόχος η συνέλευση και να μην επαναπάυεσαι στο ότι μπορείς μέσω π.χ. ΔΣ. (Είναι ένα θέμα αν θέλεις να βάλεις συμμετοχή μόνο μέσω ΓΣ. κτλ)

    @JChrist
    Αν κάποια ώρα μπορούσαν οι εργαζόμενοι αν ήθελαν να κατέβουν στην πορεία είναι 10 το βράδυ… με δεδομένο ότι δεν είχε απεργία.
    Τα σχόλια σου δεν βρίσκω το νόημα να τα απαντήσω. Ώρες ώρες πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αν δεν καταλαβαίνεις τι λέω ή δεν θέλεις να απαντήσεις.

    @Υ Σιγά το «καπέλωμα» τέσπα. Με τέτοιες νοοτροπίες το 28 μου φαίνεται σαν το ποιο πιθανό ενδεχόμενο και αυτό είναι που με στενοχωρεί.

  24. regimientocinqo Απρίλιος 26, 2010 στις 10:16 πμ #

    Ρε συ Χαμόγελε δε συμφωνώ μαζί σου.
    Ολοι κι όλα μαζί κι αχταρμάς, η «αριστερά» και το ΝΑΡ Ανταρσύα, από δίπλα και το ΚΚΕ κλπ.
    Φίλε μου, η Παρτιζάνα σού’κανε μια νύξη για την πραγματικότητα: από τους 90 συναδέλφους της κατέβηκαν οι 10. Πήγε σε 90 άτομα και ανταποκρίθηκαν οι 10. Κανένας ναρ -μαρ δεν πήγε να τους κάνει 11. Καμιά ΑΔΕΔΥ. Καμιά ΓΣΕΕ.
    «Πώς θα γίνει ελκυστική η πρόταση του ΚΚΕ»..λες σε γενικές γραμμές.
    Δεν με βρίσκει σύμφωνο το «ελκυστικός». Οι διαφημίσεις είναι ελκυστικές. Ποτέ οι επαναστάσεις δεν έγιναν – και πέτυχαν – επειδή κάποιος έλεγε ωραία λογάκια. Έγιναν ακριβώς γιατί οι μπουχτισμένοι από ωραία λογάκια είπαν ν’αλλάξουν τη ζωή τους μια κι έξω. Αυτό προτείνει το ΚΚΕ και πείθει τους 10 στους 90. Σήμερα. Χτες έπειθε λιγότερους.
    Μπορώ να γράψω προσωπικές εμπειρίες με ΣΕΚίτες απεργοσπάστες -ακόμα και σε αποχή του Δικηγορικού Συλλόγου. Μικρή σημασία έχει ούτως ή άλλως: περισσότερο νόημα να δεχτούμε ότι η «αριστερά» που πρεσβεύουν είναι λάϊφστάιλ. Κραυγές για «εργάτες» και «πρωτοπορίες» όταν δεν έχουν εργαζόμενους και κουβαλάν τα πανώ της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ. Θεωρούν το ίδιο πράγμα ΠΑΜΕ -ΓΣΕΕ και «παραπονιούνται» που δεν ανταποκρίνεται το ΠΑΜΕ στα καλέσματά τους. Κράζουν το ΚΚΕ για το ’89 και κάνουν εκδηλώσεις με Λαφαζάνη κλπ. -αυτούς που τους διέγραψαν.
    Θλιβερή «αριστερά» πράγματι…

  25. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 26, 2010 στις 2:26 μμ #

    REGIMIENTOCINQO, δεν απαντάς σε τίποτα, παρά μόνο, με κραυγές…..

    Πολιτικό συμππέρασμα από το αν πέτυχε η 48ωρη ή όχι, κανένα… Παρά μόνο, τι έκανε ο τάδε γνωστός μου, τι άκουσα για τον δείνα οργανωμένο, μου είπε ο τάδε κάτι, κάπου, κάποτε….

    Α, Απεργησαν και 10 από τους 90 της παρτιζάνα…

    Τα σοβαρά ερωτήματα, στην απέξω…
    1. ΠΟΣΕΣ ΓΣ σωματείων με θέμα την κλιμάκωση έγιναν;;;;
    2. ΤΙ Μαζικότητα είχαν αυτές οι όποιες ΓΣ;;;;;
    2. ΠΟΣΑ σωματεία πήραν απόφαση απλά και μόνο, με την πλειοψηφία του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ στα ΔΣ χωρίς να κληθεί καν, ο εργατόκοσμος να πάρει επάνω του την απεργία και την περιφρούρησή της;;;;

    Αυτά είναι τα ερωτήματα και όσο δεν απαντώνται, δεν κάνουμε όχι κλιμάκωση, ούτε καν συντήρηση….

    Απο κει και πέρα, πολύ μικρότερη σημασία έχει τώρα πια, το ποιός διέγραψε ποιόν το ’89 ή/και το ’91…. Αντίθετα, πολύ μεγαλύτερη σημασία έχει, ΤΙ έλεγε ο καθείς το ’89 ή/και το ’91, εάν έκανε αυτοκριτική για αυτά που έλεγε (στο βαθμό που λέει άλλα σήμερα) και κυρίως το ΤΙ λέει και ΤΙ κάνει σήμερα…

    Ε, λοιπόν καλά κάνουν οι κομμουνιστές και μιλάνε μεταξύ τους και συζητάνε… Επίσης καλά θα κάνουν να φτιάξουν και μέτωπο αγώνα όλες οι αριστερές και κομμουνιστικές οργανώσεις…

    ΥΓ.: Επιφυλλάσσομαι να ανεβάσω την εισήγηση με την οποία άνοιξε χτες το πρωϊ, η πανελλαδική συνέλευση των τοπικών συντονιστικών Πρωτοβάθμιων Σωματείων.

  26. Συντροφος Φαντασμα Απρίλιος 26, 2010 στις 2:30 μμ #

    Μπορω να απαντησω στα 30 σημεια που θετει το Χαμογελο? ΜΠορω? Ευχαριστω. Λοιπον:

    1. Σα Καραγκιοζης του ΚΚΕ σου λεω να πας οπου σου κανει κεφι. Εσυ ο ιδιος βεβαια στα επομενα σημεια σου λες οτι προτιμας να πηγαινεις στις πορειες του ΠΑΜΕ γιατι τουλαχιστον εκει μαζευεται εργατοκοσμος. Μπορει ομως να παρει κανεις στα σοβαρα την απαντηση ενος Καραγκιοζη?
    2. Για να κηρυξεις πορεια αρκουν και μερικα δευτερολεπτα. Ξερεις τι ωραιοτατες πορειες και απεργιες μπορω να σου κηρυξω εγω στο τσακ? Κι οχι σε δυο τρεις ωρες οπως κανουν αυτοι οι απαρχαιωμενοι αναρχικοι και εξωκοινοβουλευτικοι. Με τη μια, απο το MSN. Τωρα βεβαια, αν θες η πορεια και η κινητοποιηση σου να εχει οργανωση και οχι να μαζευονται 40 ατομα δυο ωρες μετα την εισβολη του ΔΝΤ για να το παιξουν πιο γαματοι απο τους αλλους που «αργησαν», εκει ναι, χρειαζεται και λιγος χρονος.
    3. Καλη σε σχεση με τους υπολοιπους. Οχι καλη καλη.
    4. Επειδη το θετεις πολυ γενικολογα και απολυτα, η απαντηση ειναι οτι θετει.
    5. Ποιο ειναι αυτο που εχει στο μυαλο του το ΚΚΕ και δεν οδηγει πουθενα? Και ενταξει, το επικοινωνιακο ειναι πονεμενη ιστορια, αλλα με τετοιες αντιεπικοινωνιακες αποριες αντε να βγαλουμε κι εμεις ακρη.
    6. Ο αναρχικος χωρος βλεπει το ΠΑΜΕ πιο αρνητικα κι απο τη ΓΣΕΕ. Σοβαρολογω και δεν απολογουμαι για το ΠΑΜΕ σε αναρχοχαρουμενοασφαλιτες. Σοβαρους.
    7. Αβυσσος η ψυχη τους και αφρος τα μυαλα τους.
    8. Οι καθυστερημενοι ΚΚΕδες τους θεωρουν οπορτουνιστες και μικροαστους γιατι ειναι. Οχι οτι δεν πασχει και το ΚΚΕ απο μικροαστισμο, αλλα τουλαχιστον ενας κομμουνιστης εχει ξακαθαρισει σε μεγαλο βαθμο μεσα του τι ειναι η παλη των ταξεων και δεν τη συγχεει με πολεμο συμμοριων-χουλιγκανων-βλαμμενων.
    9. Καποιοι αναρχικοι-αντεξουσιαστες (καμια 25αρια) ειχαν ερθει στη σχολη μου στο ΑΠΘ τις ημερες της καταληψης της Πρυτανειας. Αφου δεν βρηκαν πασοκους στο τραπεζακι της ΠΑΣΠ, εγραψαν ενα αλφαδι στον τοιχο και απο κατω «ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ». Μετα μοιρασαν υλικο στους εαακιτες, τους αρενιτες ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΑΠΙΤΕΣ, ενω εμας μας προσπερασαν παρ’ ολο που δεν τους στραβοκοιταξα ουτε εγω ουτε η κοπελα που καθοταν εκεινη την ωρα στο τραπεζακι μαζι μου. Ενταξει, χασμουρηθηκα μια φορα, αλλα δεν το εκανα προσβλητικα. Τοτε ενας απ αυτους που με γνωριζει, με χαιρετησε απο μακρια κι εγω πηγα κοντα του, μιλησαμε, μου εδωσε υλικο και οι δικοι του τον κοιταζανε λες και μιλουσε με εξωγηινο.
    10. Ο αναρχικος χωρος «καταστελλεται» επειδη ειναι ξεφραγο αμπελι σε καθε λογης χαζοχαρουμενες ιδεες και πρακτοριλικι. Οι «καταστασεις» που ξεκινα εχουν μονιμως την ιδια αντιμετωπιση απο την αστικη «δημοκρατια». Πρωτα δαιμονοποιουνται και μετα παρουσιαζονται σαν η μονη διεξοδος που μπορει να εχει ενας νεος που αγανακτει με αυτα που συμβαινουν γυρω του. Μια χαρα τον παιζει το ρολο του αναχωματος δηλαδη.
    11. Ποιο μοντελο? Σε παραπεμπω στην απαντηση 5.
    12. Η εξωκοινοβουλευτικη αριστερα τον τελευταιο καιρο μου δινει την εντυπωση οτι εχει αρχισει να ξεφευγει απο αυτο τον ετεροκαθορισμο. Για τη ΓΣΕΕ παλι, τι να πω….. Ντροπη….
    13. Οχι οτι πρεπει τα πραγματα να τα κρινουμε μονο βασει αποτελεσματος, αλλα ναι, συμφωνω σε γενικες γραμμες.
    14. ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    15-16-17. Ε, ενταξει αυτα γινονται. Τι να κανουμε τωρα, παντα θα υπαρχουν. Δεν ειναι και κανα εγκλημα.
    18-19-20. Πολυ σωστο.
    21. Ναι, αλλα μονο το ΠΑΜΕ κατηγορειται οτι καπελωνει.
    22. Κι εγω θελω να δειρω τους παικτες του ΑΡΗ που χασανε το κυπελλο, τι να κανουμε τωρα… Το θεμα ειναι να κανεις την οργη σου δημιουργια.
    23. Τωρα κανονικα θα επρεπε να πω κατι για να δουμε διαλεκτικα την αυξηση του μαγαζακιου σε σχεση με τον αγωνα μας εναντιον των νεων μετρων, αλλα και μονο που θα πω το ΠΑΜΕ μαγαζακι… Αν μικραινε το ΠΑΜΕ πιστευεις οτι θα ηταν ισχυροτερο στον αγωνα του? Και κατι αλλο: Μαγαζακια φιλε μου ειναι τα «κινηματα» των εξωκοινοβουλευτικων, οπου ο καθε κακομοιρης μπορει να καταγραφει κομματικα.
    24. Σου απαντησα στο 1. για αυτο.
    25. Ουτε κι εγω. Απλα, επειδη δεν μπορουμε να τα κανουμε ολα σε αυτη τη ζωη, θετουμε τις προτεραιοτητες μας.
    26. Πωπωωωωω…… Δε με νοιαζει. Παλιο το ανεκδοτο παντως.
    27. Το ΚΚΕ δεν εχει προσωποποιησει ποτε αγωνες. Με οτι καλο και κακο συνεπαγεται απο αυτο. Γιατι να το κανει για το Μαριο Ζ.?
    28. Δεν ειναι πρωτοποροι οι αναρχικοι?
    29. Σωστο, αλλα υπαρχει και η μικροαστικη ανυπομονησια. Κι αυτο μικροαστισμος ειναι.
    30. Αν απο ολη αυτη τη σκεψη εβγαλες αυτο το συμπερασμα στο τελος, η απαντηση μου ειναι μια: Ενταξει….

    ΥΓ: Σωστος για τους ελεγκτες του ΔΝΤ. Αν και δε νομιζω να καταλαβε κανεις ποιοι ηταν, το ηθελαν το βρωμοξυλο τους μονο και μονο που ηθελαν να κανουν ριαλιτυ την επισκεψη τους στη χωρα. Ετσι εχουν μαθει.

  27. destraktor Απρίλιος 26, 2010 στις 2:41 μμ #

    Ωραίοι οι προβληματισμοί που θέτεις αλλά ειδικά για το 3 ρε ψηλέ, δείχνεις να μην έχεις διαβάσει και να μην έχεις ακούσει ανακοίνωνση του ΚΚΕ, ειδικά τώρα το θέμα της αλλαγής της εξουσίας, θέτεται ακόμα πιο έντονα.

  28. Νίκος Απρίλιος 26, 2010 στις 2:44 μμ #

    Μια ερώτηση μόνο για να απαντήσετε εύκολα και γρήγορα!
    Η θλιβερή Αριστερά, απαξάπαντες, που ήταν 20 και πλέον έτη που ενώ έβλεπαν οτι ήμασταν μέχρι το κεφάλι βουτηγμένοι στα χρέη το μόνο που κάνανε ήταν να ζητούν αυξήσεις αυξήσεις αυξήσεις στους μισθούς χαϊδεύοντας τα αυτιά των εργαζομένων!; Καλές οι αυξήσεις αλλά με δανεικά;
    Η θλιβερή Αριστερά που αν γνώριζε τα χρέη μας θα έπρεπε, τώρα, πρώτη να πάει να πέσει στο λιμάνι κι αν δε γνώριζε τα χρέη μας τότε τι κάνει; Ποια η δουλειά της;
    Η θλιβερή αριστερά! Δεν τη χρειαζόμαστε

  29. Συντροφος Φαντασμα Απρίλιος 26, 2010 στις 2:50 μμ #

    Οι χρησιμοι ηλιθιοι….. Δεν τους χρειαζομαστε.

  30. destraktor Απρίλιος 26, 2010 στις 2:50 μμ #

    @ Νίκος!
    1. ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ 1000 ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΗ ΜΑΣ
    2. Δεν έλεγα μόνο αυξήσεις ζητούσε και ζητάει πολύ περισσότερα πράγματα ενώ παράλληλα έλεγε και απο ποιούς έπρεπε να παρθούν τα λεφτά!

  31. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 26, 2010 στις 2:54 μμ #

    ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

    ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ-ΙΣΣΕΣ

    1. Η σημερινή πανελλαδική σύσκεψη των σωματείων πραγματοποιείται στην πιο κρίσιμη στιγμή της μεταπολιτευτικής ζωής της χώρας. Την Παρασκευή, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αποφάσισε την παράδοση της χώρας και των εργαζόμενων στα νύχια του ΔΝΤ. Βρισκόμαστε, χωρίς υπερβολή, ένα μόλις βήμα πριν από μια ιστορική αντιδραστική τομή, με πρωτοφανείς αρνητικές επιπτώσεις, σε όλους τους όρους εργασίας, αναπαραγωγής, δημοκρατίας και πολιτισμού των εργαζομένων.

    Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, σύσσωμο το υπουργικό συμβούλιο και ο ανεκδιήγητος αλλά άκρως επικίνδυνος πρωθυπουργός του, επωμίζονται τη μεγαλύτερη ιστορική ευθύνη για την επιλογή αυτή. Μοιράζονται την ευθύνη με τον σύμμαχο του ΠΑΣΟΚ, το ΛΑΟΣ, αλλά και με την ουσιαστική συνενοχή της ΝΔ, που δεν μπορεί να μας κοροϊδεύει με τις δήθεν διαφοροποιήσεις της. Όλοι έπραξαν κατ’ απαίτηση των τραπεζιτών, του ΣΕΒ, αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το αποκρουστικό, αντεργατικό και οπισθοδρομικό πρόσωπο της ΕΕ αποκαλύπτεται με τραγικό τρόπο μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων εργαζόμενων.

    Όλοι αυτοί οι νεοφιλελεύθεροι μάγοι, με την πολιτική τους, απελευθέρωσαν το τζίνι της χρεοκοπίας του ελληνικού κράτους. Τώρα, εκλιπαρούν για τη στήριξη του αμερικανικού, του ευρωπαϊκού και του διεθνούς χρηματιστικού κεφαλαίου για να σωθούν οι τράπεζες, οι επιχειρήσεις και το ευρώ τους, οδηγώντας στη χρεοκοπία τον προϋπολογισμό της εργατικής και λαϊκής οικογένειας για μια δεκαετία τουλάχιστον.

    Από όπου πέρασε το ΔΝΤ και εφαρμόστηκε το πρόγραμμά του άφησε πίσω του καμένη γη. Επικράτησε ο πιο άγριος ανταγωνισμός, ο εκφασισμός της δημοκρατίας, η εκπόρνευση της πολιτικής και ο αγριανθρωπικός πολιτισμός, όχι μόνο μεταξύ των αστών, αλλά και μεταξύ των εργατών.

    Ως πρωτοπόροι εργαζόμενοι πρέπει να έχουμε πλήρη συνείδηση των ιστορικών κινδύνων, μπροστά στους οποίους βρισκόμαστε. Αλλά, και πλήρη συνείδηση των ευθυνών, που ξεπερνούν τη χώρα μας. Η Χιλή του Πινοσέτ επιλέχθηκε, μετά τη δομική κρίση του 1972-73, ως διεθνές πειραματόζωο για το πρόγραμμα των Σικάγο Μπόιζ. Η Ελλάδα του Παπανδρέου επιλέγεται, μετά την «κρίση του αιώνα», ως διεθνές πειραματόζωο για το πρόγραμμα των Γκόλντεν Μπόιζ. Οι εργάτες και ο λαός της Χιλής ηττήθηκαν. Χρέος δικό μας είναι να συμβάλουμε, με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε να μην ηττηθούν οι εργάτες και ο λαός της Ελλάδας!

    Από αυτή τη μάχη της δεκαετίας δεν θα κριθεί μόνο το μεροκάματο, η σύνταξη και η δουλειά της συντριπτικής πλειοψηφίας των εργαζομένων. Θα κριθεί και η συνολική κατάσταση της κοινωνίας, η ίδια η πορεία της χώρας για μια ολόκληρη ιστορική εποχή.

    Πάντα οι τύχες της εργατικής τάξης καθόριζαν και τις τύχες ολόκληρου του ελληνικού λαού. Όλα εξαρτώνται από το μαζικό κίνημα της εργατικής τάξης. Γιατί το μαζικό εργατικό κίνημα είναι ο καθοριστικός πολιτικός παράγοντας που μπορεί να παίξει τον ιστορικό ρόλο της νικηφόρας αντίστασης και ανατροπής αυτής της επίθεσης, συσπειρώνοντας όλα τα ενδιάμεσα, εκμεταλλευόμενα στρώματα και τη νεολαία. Και πιστεύουμε, ότι ΕΝΑ ΤΑΞΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ!

    Σήμερα κιόλας, πρέπει να πάρουμε τις εξής αποφάσεις:

    – Διοργάνωση απογευματινών πανελλαδικών συλλαλητηρίων του Συντονισμού σε όσες πόλεις της Ελλάδας είναι δυνατόν, την ίδια ημέρα, με ταξικό πλαίσιο αιτημάτων κατά της απόφασης της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ για προσφυγή στο μηχανισμό των ΔΝΤ-ΕΚΤ-Κομισιόν. Να είναι η πρώτη πράξη αυτοτελούς δράσης του Πανελλαδικού Συντονισμού.

    – Πρόταση προς ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ για κήρυξη ξεχωριστής 24ωρης πολιτικής πανελλαδικής απεργίας ενάντια στην προσφυγή.

    – Πρόταση για συγκρότηση πλατιών μαζικών επιτροπών κατά της προσφυγής σε κάθε πόλη και κλάδο, απευθυνόμενοι σε Ομοσπονδίες, Εργατικά Κέντρα, σωματεία και μαζικούς φορείς.

    – ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΓΩΝΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΕ ΚΛΑΔΟΥΣ Π.Χ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΥΓΕΙΑ ΚΛΠ

    – ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΑΝΕΡΓΟΥΣ, ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΚΛΠ

    2. Στην πρώτη φάση αυτής της υπερδεκαετούς επίθεσης, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη τώρα και για τους επόμενους μήνες, είναι φυσιολογικό να επικρατούν πολλαπλές συμπεριφορές στις αντιδράσεις και διαφορετικές αντανακλάσεις στη συνείδηση των εργαζομένων.

    Ωστόσο, οι συνεχείς απεργίες, στις οποίες σύρθηκε αρχικά η ΑΔΕΔΥ και μετά η ΓΣΕΕ, οι μαζικές διαδηλώσεις, τα 20ήμερα αγροτικά μπλόκα, η δημιουργία του ανεξάρτητου Συντονιστικού Σωματείων κ.α., δείχνουν ότι δεν κάμφθηκε μια σχετικά μαζική και πολύτιμη ζώνη αντίστασης.

    Οι πρώτες αντιδράσεις στα μέτρα δείχνουν τη δυνατότητα επικοινωνίας και επίδρασης αυτής της ζώνης με πολύ πλατύτερα τμήματα της εργατικής και λαϊκής δυσαρέσκειας και οργής, που θα εκτιναχθεί στο προσεχές μέλλον.

    Περισσότεροι από ποτέ εργαζόμενοι οδηγούνται ή τείνουν να οδηγηθούν, από τις νέες συνθήκες, στην κατανόηση ότι αυτή η επίθεση, με την οξύτητα, το βάθος και τους πρωτοφανείς κινδύνους της, δεν αντιμετωπίζεται με μια απλή συνέχεια τής έως τώρα πορείας του εργατικού-λαϊκού κινήματος, η οποία, παρά τις αντιστάσεις, ήταν μια πορεία υποχωρήσεων και ήττας.

    Κατανοούν ότι οι συνδικαλιστικές γραφειοκρατίες της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, αλλά και πολλών ομοσπονδιών και συνδικάτων, όχι μόνο δεν επαρκούν, αλλά και δεν θέλουν να οργανώσουν μια μαχητική και νικηφόρα αντίσταση. Με το περιεχόμενο και τις μορφές πάλης τους αποκλιμακώνουν τον αγώνα, σκορπίζουν την απογοήτευση, τη μοιρολατρία και το συμβιβασμό.

    Από την άλλη, το ΠΑΜΕ, παρά τη διαφοροποίηση και την αγωνιστική δράση του, ακόμη και την αγωνιστική πλειοδοσία, δεν μπορεί να δώσει δύναμη, ενότητα και προοπτική. Περιχαρακώνεται σε μια στενή, κομματική λογική, που αναπαράγει την καταδικασμένη παραταξιακή πρακτική της κυρίαρχης γραφειοκρατίας.

    Περισσότεροι από ποτέ εργαζόμενοι, σήμερα, κατανοούν ότι χρειάζεται ριζική αναπροσαρμογή, βαθύς επανεξοπλισμός, υπέρβαση της σημερινής αποκαρδιωτικής κατάστασης και ταξική ανασυγκρότηση του εργατικού κινήματος για να επιβιώσει η λαϊκή οικογένεια από τη λαίλαπα, για να αντιμετωπιστεί νικηφόρα και πολύ περισσότερο, για να ανατραπεί η επίθεση.

    Αυτή την τάση καλούμαστε να εκφράσουμε. Για αυτό είναι αναγκαίος, σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ο Πανελλαδικός Συντονισμός.

    3. Ο Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων στην Αθήνα, αλλά και σε άλλες πόλεις, που πήραν σάρκα και οστά μέσα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης και της μεγάλης αντεργατικής επίθεσης, φαίνεται πως αποτελούν μια μεγάλη ελπίδα και δυνατότητα για την ταξική ανασυγκρότηση και τη δημιουργία προϋποθέσεων για νικηφόρους αγώνες.

    Η συμμετοχή απεργών στα μπλοκ του συντονισμού, ξεπέρασε κατά πολύ τις όποιες προσδοκίες ενώ εκφράζονται δυνατότητες περαιτέρω ΔΙΕΥΡΥΝΣΗΣ, καθώς νέα σωματεία από όλη την Ελλάδα θέλουν να μπουν στον συντονισμό. Είναι κάτι νέο που φέρνει η ταξική πάλη στην Ελλάδα, μετά από είκοσι χρόνια γενικής σύγχυσης. Κάτι που έχει μέσα του και την πολύτιμη μεταπολεμική πείρα του εργατικού κινήματος από τα «115», τις ΣΑΔΕΟ και το «Συντονιστικό» του ’85.

    Το γεγονός αυτό επωμίζει όλους μας με ακόμα μεγαλύτερες ευθύνες για τη σταθεροποίηση και ανάπτυξη αυτού του υπαρκτού ταξικού ρεύματος που με αυθεντικό τρόπο ζητάει εδώ και τώρα, μέσα στους αγώνες, να αναπτύξει και αυτοτελή δράση, μακριά από την αστική επιρροή και τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία, να συμβάλλει στην ανάπτυξη μαζικών, ενωτικών, ταξικών αγώνων.

    Σήμερα, καλούμαστε να κάνουμε ένα νέο βήμα. Να ενώσουμε όλους τους συντονισμούς και δεκάδες σωματεία από όλη την Ελλάδα, σε έναν πανελλαδικό, ανεξάρτητο συντονισμό του ταξικού ενωτικού αγώνα για την απόκρουση και την ανατροπή της επίθεσης.

    Οι νέες συνθήκες απαιτούν από εμάς:

    – Να μαζικοποιήσουμε τους συντονισμούς, να συσπειρώσουμε και άλλα σωματεία.

    – Να τα ενώσουμε πανελλαδικά σε έναν συντονισμό.

    – Να οργανώσουμε μια δημοκρατική και αποτελεσματική λειτουργία και δομή.

    – Nα αναδείξουμε περισσότερο το έλλειμμα δημοκρατίας στη λειτουργία των συνδικάτων (συνελεύσεις κλπ) με ευθύνη κυρίως της γραφειοκρατίας που έχει κοινοβουλευτικοποιήσει-παραταξιοποιήσει τον συνδικαλισμό αλλά και του ΠΑΜΕ όπου έχει αντικαταστήσει τις μαζικές διαδικασίες με τις αποφάσεις του πολιτικού γραφείου αλλά και οι δικές μας για τις καθυστερήσεις και τις ανεπάρκειες μας.

    4. Δεν πρέπει κανείς να παραγνωρίζει τις δυσκολίες που εμφανίζονται μπροστά στο Συντονισμό από τις απαιτήσεις της ταξικής πάλης, την αντιφατικότητα, την πολυμορφία και τα διαφορετικά κεκτημένα των σωματείων.

    Αλλά σε αυτή την συγκυρία, χρειάζεται ΟΛΟΙ οι αγωνιστές και ΟΛΑ τα Σωματεία να δείξουμε τη μέγιστη θέληση για ΕΝΟΤΗΤΑ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ του ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ.

    Με αφορμή λοιπόν τις νέες προκλήσεις, τη μέχρι σήμερα πορεία του Συντονισμού μας και τα προβλήματα που πρόσφατα προέκυψαν, θα ήθελα να θέσω στη σημερινή συζήτησή μας ορισμένα ζητήματα τα οποία πρέπει να διευκρινισθούν από κοινού και να οριοθετηθούν με όσο μεγαλύτερη σαφήνεια, αν θέλουμε να προχωρήσει και να δυναμώσει ο πανελλαδικός συντονισμός μας:

    ► Όσον αφορά το περιεχόμενο του Συντονισμού

    Ο στόχος για την απόκρουση των πρόσφατων μέτρων και η ανατροπή της πολιτικής του συμφώνου σταθερότητας και ανάπτυξης, Κυβέρνησης, ΝΔ ΛΑΟΣ, ΣΕΒ, ΔΝΤ και ΕΕ, αποτελεί κοινό κεκτημένο. Αλλά και του προγράμματος σφαγείο του ΔΝΤ και της Ε.Ε., συνολικά της πολιτικής ΠΑΣΟΚ, ΝΔ ΛΑΟΣ, και των κυβερνήσεων που την υλοποιούν.

    Θεωρoύμε όμως πως πρέπει, μέσα από τη συζήτηση στα σωματεία μας, να καταλήξουμε ως Συντονισμός στην προβολή ενός εργατικού προγράμματος διεκδικήσεων κατά αυτής της πολιτικής για την υπεράσπιση των εργαζομένων από την απειλή οικονομικής εξαθλίωσης, από την υποθήκευση του μέλλοντός τους.

    Αλλά και για κατακτήσεις που θα βελτιώσουν ριζικά την οικονομική και κοινωνική θέση των εργαζόμενων σε βάρος των κερδών, της αστικής πολιτικής και των υπερεθνικών οργανισμών του κεφαλαίου. Χρειαζόμαστε ένα ταξικό και ενωτικό πλαίσιο, ένα πρόγραμμα πάλης για μακρόχρονο αγώνα. Ένα σχέδιο άμυνας και αντεπίθεσης. Χρειαζόμαστε μια ταξική εργατική απάντηση στην κρίση.

    Για να εμπνεύσουμε μαζικά εργαζόμενους και νέους. Γιατί η νικηφόρα αγωνιστική αντίσταση δεν πρόκειται να γίνει υπόθεση των μαζών με κάποιες κοντοπρόθεσμες συνδικαλιστικές επινοήσεις, με «έξυπνες κινήσεις», με επικοινωνιακούς ακτιβισμούς, με «δυναμικές ενέργειες» ή με την προπαγάνδα της ιδεολογικής καθαρότητας.

    Για αυτό το λόγο, προτείνεται να οριστεί μια ολιγομελής ομάδα που θα εκπονήσει ένα σχέδιο προγράμματος πάλης, θα το θέσει υπό συζήτηση στα σωματεία και θα εγκριθεί σε νέα πανελλαδική συνάντηση. (ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΟΥΣ, ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΜΙΣΘΟΙ, ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΛΠ).

    ► Για την τακτική του αγώνα

    Στη σημερινή φάση και με τις σημερινές προϋποθέσεις, ο Συντονισμός πρωτοβάθμιων σωματείων, συμβάλει μέσα από την δράση του, στην κλιμάκωση του ενωμένου απεργιακού αγώνα. Αποβλέπει στην πιο πλατιά συνεργασία των εργαζομένων, σε ένα πανεργατικό μέτωπο αγώνα.

    Θεμέλιο της τακτικής του Συντονισμού είναι η ταξική πάλη που διεξάγεται κόντρα στην τακτική της ταξικής συνεργασίας και αποκλιμάκωσης που επιδιώκει η συνδικαλιστική γραφειοκρατία. Ο Συντονισμός των σωματείων πρέπει να λειτουργεί με αυτοτέλεια, ώστε να μην επηρεάζεται από τους τακτικισμούς των ηγεσιών ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ ή του ΠΑΜΕ και να μην εξαρτά τη δράση του από την τακτική τους.

    Κριτήριο για όλα είναι το ταξικό περιεχόμενο των αγώνων και η κλιμάκωσή τους.

    Αυτό δεν σημαίνει ότι παραιτούμαστε από την πίεση στις ηγεσίες των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, αλλά και ομοσπονδιών για αγωνιστική κλιμάκωση του αγώνα. Πολύ περισσότερο, που στη σημερινή φάση, οι περισσότεροι εργαζόμενοι ακόμη χρειάζονται την κάλυψη των τριτοβάθμιων ή δευτεροβάθμιων οργάνων για να απεργήσουν μαζικά. Και μέσα στις κοινές απεργίες, στις συγκεντρώσεις και στις όποιες δράσεις των συνδικάτων, ο Συντονισμός πρέπει να εκφράζεται με αυτοτελή και διακριτό τρόπο, επιδιώκοντας την κοινή δράση και πορεία όλων των απεργών.

    Επίσης, η προσπάθειά μας δεν μπορεί να δημιουργεί συγχύσεις ότι στοχεύει στη δημιουργία ενός «μικρού ΠΑΜΕ», συμβάλλοντας στον κομματικό διαχωρισμό και την περιχαράκωση των εργαζομένων, γεγονός που αποκλιμακώνει το περιεχόμενο, την ενότητα και τους αγώνες τους.

    Με τη λογική αυτή απευθυνόμαστε σε όλα τα Σωματεία των ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ, και ιδιαίτερα σε αυτά του ΠΑΜΕ, που τα καλούμε σε ισότιμη κοινή δράση για την απόκρουση και ανατροπή της επίθεσης, με σεβασμό στην αυτοτέλεια του καθενός.

    ► Όσον αφορά τη δημοκρατική λειτουργία του Συντονισμού

    Ο Συντονισμός πρέπει να αποτελεί προσπάθεια αυθεντικής έκφρασης των ίδιων των Σωματείων και των αποφάσεών τους, με επιμονή στις συνελεύσεις και, όταν αυτό δεν είναι δυνατό, από τα εκλεγμένα όργανά τους.

    Στη σημερινή αρχική φάση, τον αποφασιστικό ρόλο πρέπει να τον έχουν σωματεία που με πλειοψηφίες έχουν εγκρίνει τη συμμετοχή τους. Κάθε σωματείο που μετέχει στο Συντονισμό με απόφαση της Γ.Σ. ή, όταν αυτό δεν είναι δυνατό, με απόφαση του Δ.Σ., ορίζει και συγκεκριμένο εκπρόσωπο στο Συντονισμό, συγκροτώντας από κοινού με τους υπόλοιπους ένα «εκτελεστικό όργανο» του ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ. Οι αποφάσεις του συντονισμού παίρνονται με ομοφωνία και πρέπει να γίνονται σεβαστές από όλους τους συμμετέχοντες.

    Επίσης, η μέγιστη δυνατή ενότητα δεν αποκλείει, αλλά έχει ανάγκη και την αυτοτέλεια έκφρασης και συσπείρωσης διαφορετικών ρευμάτων, στα πλαίσια του Συντονισμού. Έχει ανάγκη την πολυμορφία και τα διαφορετικά κεκτημένα.

    Έτσι, είναι ευνόητο, πως ένα Σωματείο ή Σωματεία, μπορούν να προχωρούν σε δικές τους αποφάσεις πέραν αυτών που από κοινού συμφωνούνται, οι οποίες δεν αντιστρατεύονται τη συμφωνημένη κεντρική λογική του Συντονισμού και τις οποίες υλοποιούν στο όνομα του Σωματείου ή των Σωματείων και όχι του Συντονισμού.

    ► Για τη συμμετοχή των μειοψηφιών

    Ωστόσο, τι γίνεται με τις μειοψηφίες των Σωματείων που υποστηρίζουν το Συντονισμό και τις θέσεις του; Όταν λέμε «μειοψηφίες» εννοούμε τμήματα του μαζικού κινήματος, των σωματείων και των κλάδων τους, που στο σύνολό τους εκπροσωπούν χιλιάδες εργαζόμενους και όχι κάποιους εκπροσώπους παρατάξεων. Πιστεύουμε ότι αυτές δεν πρέπει να αποκλειστούν από το Συντονισμό. Ότι πρέπει να έχουν το δημοκρατικό δικαίωμα έκφρασης στο Συντονισμό και να τον εκπροσωπούν στους εργαζόμενους του χώρου τους, στο βαθμό που συμφωνούν με τις αποφάσεις του.

    Εκείνο που πρέπει να αποκλειστεί είναι τρία πράγματα:

    – Το πρώτο είναι η υποταγή τους στη γραμμή της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας ή του ΠΑΜΕ στο όνομα ενός ανύπαρκτου «δημοκρατικού συγκεντρωτισμού».

    – Το δεύτερο είναι η διάσπαση του πρωτοβάθμιου σωματείου τους, όπως κάνει πολλές φορές το ΠΑΜΕ.

    – Το τρίτο είναι η μεταμφίεση κομματικών ή μη παρατάξεων σε μειοψηφίες – τμήματα του μαζικού αγώνα και η λογική του μέσου όρου των πολιτικών τους θέσεων στο Συντονισμό.

    Προτείνουμε τη συγκρότηση αυτών των μειοψηφιών σε μαζικές επιτροπές ταξικού ενωτικού αγώνα στα πλαίσια των σωματείων τους ή του κλάδου τους, που θα υπερβαίνουν τις υπάρχουσες ταξικές παρατάξεις και σχήματα και θα διεκδικούν να γίνουν και πλειοψηφίες. Μόνο τέτοιες αυθεντικές μαζικές επιτροπές μπορούν και πρέπει να έχουν αποφασιστικό λόγο και να συμμετέχουν με ορισμένο εκπρόσωπο στο εκτελεστικό όργανο. Και αυτό είναι ζητούμενο και όχι πραγματικότητα.

    Τελικά, ο Συντονισμός πρέπει να είναι συντονισμός των Σωματείων και, στο βαθμό που δημιουργούνται, μαζικών επιτροπών, του ανεξάρτητου, ταξικού, ενωτικού αγώνα για την απόκρουση και ανατροπή της επίθεσης κυβέρνησης, ΔΝΤ και ΕΕ και όχι συντονισμός κομμάτων, οργανώσεων, παρατάξεων ή συνδικαλιστών.

    ► Ανεξαρτησία- Αυτοτέλεια του Συντονισμού

    Εγγυητής της ανεξαρτησίας και αυτοτέλειας του Συντονισμού είναι τα ίδια τα Σωματεία και κανείς άλλος.

    Πιστεύουμε ότι η αυτοτέλεια των πολιτικών δυνάμεων πρέπει να υπηρετεί την ενότητα και όχι η ενότητα τα μικροκομματικά συμφέροντα των επιμέρους πολιτικών ρευμάτων, κοινοβουλευτικών η εξωκοινοβουλευτικών.

    Φυσικά, είναι αποδεκτή και απαραίτητη οποιαδήποτε ενέργεια αλληλεγγύης και υποστήριξης του Συντονισμού από πολιτικά κόμματα, οργανώσεις, παρατάξεις και μεμονωμένους συνδικαλιστές, αλλά μέχρις εκεί. Να μην καπελώνεται από κόμματα και πολιτικά μέτωπα, όπως συμβαίνει συχνά μέχρι τώρα, κάτι που πρέπει να αντιμετωπιστεί από όλους.

    Τα Σωματεία δεν πρέπει να αναγνωρίζουν κανένα άλλο πολιτικό κέντρο αγώνα, εκτός από τον Συντονιστικό όργανο στο οποίο εθελοντικά και μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες συμμετέχουν.

    Συνάδελφοι, – ισσες

    Από προχθές ξεκίνησε μια νέα ιστορική περίοδος για την ταξική πάλη στη χώρα μας. Που δεν έχει σχέση με όσα γνωρίσαμε τα τελευταία 35 χρόνια. Το κεφάλαιο επιδιώκει να έχει για τους εργαζόμενους τα καταστροφικά αποτελέσματα ενός πολέμου χωρίς πόλεμο. Πρόκειται για μια κατοχή χωρίς στρατό. Αλλά, όπως γνωρίζουμε, σε τέτοιες συνθήκες οι συνειδήσεις αλλάζουν με άλματα. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε.

    Ειναι μεγάλο κείμενο, αλλά πρώτο μέλημα των κομμουνιστών, πρέπει να είναι η ανοιχτή δημόσια συζήτηση και όχι η λάσπη, οι συκοφαντίες, τα «σου΄πα μου πες», «άκουσα να λένε» κλπ κλπ

  32. regimientocinqo Απρίλιος 26, 2010 στις 2:55 μμ #

    @ Επιμονή, μυαλό και τόλμη

    Πού τις είδες τις κραυγές? φυσιολογικά για το χώρο σου επιλέγεις μόνος σου να φτιάξεις το κλίμα για να δικαιολογήσεις μια κλαψιάρα απάντηση.
    Δεν έχω εικόνα μεγάλε πόσες ΓΣ έγιναν κλπ. Ξέρω ότι στη Θεσσαλονίκη το ΠΑΜΕ -μόνο του στον ιδιωτικό τομέα – είχε κάμποσες χιλιάδες ανθρώπους. Περισσότερους απ’όσους είχε όταν απ’το Δεκέμβρη μόνο αυτό το είχε ξανακάνει.
    Γιατί δεν ήταν περισσότεροι? Γιατί δεν ήταν όλοι? Έπαιξε προδοτικό ρόλο η απεργοσπασία της ΓΣΕΕ: αλλά ο χώρος σου «καλύπτει» τη ΓΣΕΕ, κρατάει το ίσο ανάμεσα σε ΓΣΕΕ και ΠΑΜΕ παίζοντας ρόλο για να μπερδεύει κόσμο.
    Λοιπόν, οι κομμουνιστές, όταν μιλάνε μιλάνε την αλήθεια. Υπάρχει η γραμμή της υποταγής και η γραμμή της ρήξης. Όποιος θολώνει τα νερά είναι στη γραμμή της ρήξης.
    Περιμένω την επόμενη «έτοιμη» απάντησή σου..

  33. regimientocinqo Απρίλιος 26, 2010 στις 3:00 μμ #

    όποιος θολώνει τα νερά είναι στη γραμμή της υποταγής , προφανώς!

  34. Βησαρίωνας Απρίλιος 26, 2010 στις 3:43 μμ #

    @Eπiμονή, μυαλό και τόλμη
    Δε γνωρίζω τι εικόνα έχεις για του τι προηγήθηκε της δημιουργίας του χώρου στον οποίο ανήκεις. Εγώ αποχώρησα από αυτόν πριν τον ολοκληρωτικό καπιταλισμό του πρώην συντόφου Κ. Τζιατζή και πολύ πριν τη μαχώμενη αριστερα.
    Όταν λέω 1988 μιλάω για την Άνοιξη προς το Καλοκαίρι που η διαγραφές στο τότε ΚΣ της ΚΝΕ και οι πρώτες αποχωρήσεις στο κόμμα με αφορμή αυτές είχαν αρχίσει και ζυμόνονταν μια κατάσταση την οποία κρυφά(σαν άλλη φράξια) πρωτοστατούσε ο μετέπειτα ΙΣΤΑΜΕ Ν.Κοτζιάς.
    Για να μη μακρυγορώ οι ζυμώσεις έγιναν τυπικά πολιτικός φορέας το Σεπτέμβρη του 1989 με τις υπόλοιπες αποχωρήσεις των 6 μελών της ΚΕ(μαζί με αυτούς και ο Κ.Κάπος.Σχεδόν όλοι τους γύρισαν στο κόμμα μετά το 1996) και παράταξη το 1990.

  35. Βησαρίωνας Απρίλιος 26, 2010 στις 3:44 μμ #

    @Eπiμονή, μυαλό και τόλμη
    Δε γνωρίζω τι εικόνα έχεις για του τι προηγήθηκε της δημιουργίας του χώρου στον οποίο ανήκεις. Εγώ αποχώρησα από αυτόν πριν τον ολοκληρωτικό καπιταλισμό του πρώην συντόφου Κ. Τζιατζή και πολύ πριν τη μαχώμενη αριστερα.
    Όταν λέω 1988 μιλάω για την Άνοιξη προς το Καλοκαίρι που η διαγραφές στο τότε ΚΣ της ΚΝΕ και οι πρώτες αποχωρήσεις στο κόμμα με αφορμή αυτές είχαν αρχίσει και ζυμόνονταν μια κατάσταση την οποία κρυφά(σαν άλλη φράξια) πρωτοστατούσε ο μετέπειτα ΙΣΤΑΜΕ Ν.Κοτζιάς.
    Για να μη μακρυγορώ οι ζυμώσεις έγιναν τυπικά πολιτικός φορέας το Σεπτέμβρη του 1989 με τις υπόλοιπες αποχωρήσεις των 6 μελών της ΚΕ(μαζί με αυτούς και ο Κ.Κάπος.Σχεδόν όλοι τους γύρισαν στο κόμμα μετά το 1996) και παράταξη το 1990.

    *ΥΓ ΤΟ ΜΠΑΓΑΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ

  36. Νίκος Απρίλιος 26, 2010 στις 3:50 μμ #

    Η θλιβερή αριστερά 30 χρόνια τώρα γνωρίζει οτι ζούμε με δανεικά!!!
    Η θλιβερή αριστερά 30 χρόνια τώρα γνωρίζει οτι το βαμβάκι ήταν πολύ βαρύ γιατί είχε πέτρες!
    Η θλιβερή αριστερά 30 χρόνια τώρα γνωρίζει οτι στα κουφονήσια μπορεί να έχουν οργανική 20 φιλόλογοι..
    Η θλιβερή αριστερά 30 χρόνια τώρα γνωρίζει ότι παρα πολλοί ‘αγρότες-κτηνοτρόφοι’ είναι αγρότες-κτηνοτρόφοι φαντάσματα (σαν τον σύντροφό σας καλή ώρα) που επιδοτούνται κανονικότατα κι ας μην έχουν δει γίδι στη ζωή τους κι ας μην έχουν ιδέα για το τι είναι ο δάκος π.χ.
    Η θλιβερή αριστερά 30 χρόνια τώρα γνωρίζει ότι είμαστε μπάχαλο αλλά δε λέει να συνεννοηθεί με τους άλλους ώστε να μπει μια σειρά. Να συμμαζευτούν οι άρπαγες!
    Παίρνει το κοκαλάκι που της πετούν (μικροαυξήσεις μισθών και συντάξεων) και κάθετε στη γωνία της..
    Η θλιβερή αριστερά 30 χρόνια τώρα κοιμάται και έχει χρεωθεί μεγάλο ποσοστό του χρέους! Το δημόσιο χρέος είναι και χρέος της Αριστεράς!! Αφού δα το σταμάτησε είναι σα να το χρεώθηκε η ίδια!

  37. Συντροφος Φαντασμα Απρίλιος 26, 2010 στις 4:07 μμ #

    Ενταξει….. Σημερα καταλαβα μεχρι κι εγω τι ειναι το τρολλαρισμα…

  38. destraktor Απρίλιος 26, 2010 στις 4:45 μμ #

    Βασικά στο πρώτο post εννοούσα την 4η θέση.

  39. Νίκος Απρίλιος 26, 2010 στις 5:07 μμ #

    Και η ‘κουτσή μαρία’ έχει καταλάβει οτι από τη στιγμή που ελευθερώθηκε η αγορά στις τηλεπικοινωνίες χόρτασαν να μιλούν στο τηλέφωνο κι οι…. πέτρες, με ελάχιστο κόστος !
    Η Αριστερά σίγουρα έχει τις αντιρρήσεις της γι’αυτό!

    Και η ‘κουτσή Μαρία’ όταν πήγε να γεννήσει ή όταν αρρώστησε είπε: ‘Πάλι καλά είχα την Χ ιδιωτική ασφάλιση’. Ποτέ κανείς δεν είπε, τι καλά που είμαι στο ΙΚΑ! Με πολύ λιγότερα ασφάλιστρα μπορείς και έχεις πολύ καλύτερη περίθαλψη και φυσικά όχι τα τόσα δις ευρώ διαρροές προς το σύστημα υγείας!
    Η Αριστερά σίγουρα έχει τις αντιρρήσεις της γι’αυτό!

    Και η ‘κουτσή Μαρία’ κατάλαβε ότι στην Ολυμπιακή και στην κάθε Ολυμπιακή μπαίνουν οι ημέτεροι και συνεπώς το καλύτερο είναι να απαλλαχθεί το δημόσιο από αυτές! Εξάλλου με τις άλλες έχει πετάξει κι ο κάθε πικραμένος φτωχούλης και στην τελική πολλές κρατικές εταιρείες είναι παντελώς αχρείαστες!
    Η Αριστερά σίγουρα θα έχει τις αντιρρήσεις της γι’αυτό!

    Και η ‘κουτσή Μαρία’ ξέρει ότι αν η Αριστερά, ΤΩΡΑ, που είναι θα έλεγα μια καλή στιγμή, έρθει σε συνεννόηση με τον ΓΑΠ θα μπορέσει να δώσει καίριο πλήγμα στους άρπαγες και να τους θέσει εκτός μάχης! 20% μείωση στους μισθούς άνω των 2000ευρώ λέει ο ΓΑΠ;; 40% μείωση να προτείνει η Αριστερά!! Αλλά τι κάνει η Αριστερά; Προτείνει να αυξηθούν οι μισθοί των 1000 και να γίνουν κι αυτοί 2000!! ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ!!!
    ΕΛΕΟΣ!!!

    Καλύτερα ‘troll’ παρά φάντασμα!

  40. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 26, 2010 στις 5:31 μμ #

    Παιδιά, η χώρα δεν ζει ούε έζησε ποτέ με δανεικά!

    Οι επιδοτήσεις ήταν η άλλη όψη της ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ πληθώρας αγροτικών προϊόντων (χωματερές) και της συνειδητής αποδιάρθρωσης του αγροτικού ιστού της χώρας. Και τη ευθύνη την έχουν πολιτικά, όλοι αυτοί οι μπλε-πράσινοι που κυβέρνησαν…

    Βησσαρίωνα, καταρχήν, διαγραφές έγιναν τον Σεπτέμβρη ’89 και όχι νωρίτερα… Και με αφορμή την κυβέρνηση τζανετάκα, και την δεξιά πολιτική του ενιαίου ΣΥΝ…Επίσης δεν έφυγαν 6 αλλά 15 μέλη της ΚΕ του ΚΚΕ. Από όλους αυτούς στο ΚΚΕ μόνο ο σύντροφος Κ. Κάππος (και αυτός κριτικά) ξαναγύρισε στο ΚΚΕ. ΑΠό τους υπόλοιπους, οι μισοί παραμένουν και σήμερα στο ΝΑΡ και οι υπόλοιποι έχουν αδρανήσει (ο Δ. Τσακνιάς είναι στον ΣΥΡΙΖΑ)..Για την ιστορία έτσι έχουν τα πράγματα.

  41. Νίκος Απρίλιος 26, 2010 στις 5:53 μμ #

    #Επιμονή, μυαλό και τόλμη

    φυσικά κάνοντας χιούμορ έγραψες την πρώτη αράδα!
    φυσικά κάνοντας χιούμορ έγραψες και τη 2η παράγραφο! Εκτός κι αν θεωρείς οτι 30 χρόνια τώρα απουσιάζει από το πολιτικό σκηνικό η Αριστερά (αλλά κι από τήν αγορά, από τα χωράφια, κατά τη διάρκεια της εκτίμησης των ζημιών και στη συνέχεια των αποζημιώσεων π.χ. του ΕΛΓΑ!!) και γι’αυτό το λόγο δεν έχει πολιτικές ευθύνες!
    Εν ολίγοις θα συμφωνείς στο ότι αφού γενικώς είναι απούσα ε, τότε είναι και αχρείαστη!

  42. daimon Απρίλιος 26, 2010 στις 5:53 μμ #

    @χαμόγελε

    Και μόνο με την αναφορά σου στο άρθρο 16 (σημείο 30), δείχνεις ότι δεν έχεις ιδέα (ακόμα και σήμερα) για τα εκπαιδευτικά θέματα, για το τι παίχτηκε τότε με άλλοθι του άρ. 16, για τον εξωραϊσμό του «ευαίσθητου» ΓΑΠ που επιχειρήθηκε, για την κουτοπονηρία (μιας και μιλάς για αλεπούδες) που έφερε τα κολλέγια. (Αυτά έχουν συζητηθεί άπειρες φορές στα κόκκινα ιστολόγια και ειλικρινά βαριέμαι να σου τα εξηγώ όλα από την αρχή).

    Φαίνεται ότι δεν έχεις καταλάβει απολύτως τίποτα για τίποτα.

    Και δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχεις ψηφίσει έστω και μια φορά ΚΚΕ.

  43. Y Απρίλιος 26, 2010 στις 6:53 μμ #

    @Daimon
    σίγουρα πάντως μπορείς να τον πείσεις να μην ξαναψηφίσει.

  44. daimon Απρίλιος 26, 2010 στις 7:03 μμ #

    Καλό είναι να ψηφίζει κανείς με συνείδηση του τι κάνει και γιατί. Ιδίως όταν γράφει «πολιτικά κείμενα». Κυρίως πάντως θα ήθελε να τον πείσω να μην ξαναγράψει ΠΡΙΝ καταλάβει τι θέλει να πει.

  45. daimon Απρίλιος 26, 2010 στις 7:05 μμ #

    θα ήθελε  θα ήθελα

  46. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 26, 2010 στις 10:38 μμ #

    Η αριστερά την τελευταία 30ετία σε μεγάλο βαθμό ενσωματώθηκε και αλλοτριώθηκε….

    Σε αυτό έχεις δίκιο! Αλλά σκοπός είναι να κάνουμε κριτική έτσι ώστε να οικοδομήσουμε μια σύγχρονη επαναστατική αριστερά και όχι μια σύγχρονη σοσιαλδημοκρατική αριστερά. Συνεπώς ναι στην κριτική αλλά σημασία έχει ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΣΚΟΠΙΑ!!

    Π.χ Αγροτιά: Το λάθος της αριστεράς (ΚΚΕ κατά κύριο λογο) δεν ήταν ότι δεν αγωνίζονταν για το ψωμί της αγροτιάς, το λάθος ήταν πως υποτάχθηκε ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ επί της ουσίας, προκειμένου να πέσουν οι επιδοτήσεις! ΤΙ θέλω να πω;;

    1. Η αριστερά ΔΕΝ αντιλήφθηκε επί της ουσίας παρά μόνο πολύ αργά, τον ρόλο που θα μπορούσαν να παίξουν οι συνεταιρισμοί.. Την ώρα που το ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ έδεναν χειροπόδαρα τους συναιτερισμούς με τα δάνεια της ΑΤΕ, την ώρα που στην ύπαιθρο οικοδομούνταν η αστική τάξη του χωριού μέσω των επιδοτήσεων -αυτό συνέβη σε όλη τη δεκαετία του ’80, η αριστερά ΔΕΝ προβαλλε με πειστικότητα (γιατί δεν το είχε καλά-καλά) ένα πολιτικό σχέδιο αντιμετώπισης της αναδιάρθρωσης και έγινε μέρος του προβλήματος αντί να γίνει μέρος της λύσης. Δεν είδε πως η αγροτιά χωρίζεται σε μεγαλοαγρότες (αστική τάξη χωριού) που ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ από τις αναδιαρθρώσεις, τις επιδοτήσεις κλπ και την φτωχομεσαία αγροτιά η οποία έφαγε το πακέτο όλα αυτά τα χρόνια…

    Αποκόρύφωμα αυτής της κατάστασης, ήταν τα μπλόκα το ’96 με τα ξεφουσκωμένα λάστιχα-κοροϊδία των ΜΑΤ, όπου ούτε καν έμπαινε τότε από αυτή την υπαρκτή αριστερά, το αίτημα της κατάργησης-μη εφαρμογής του μητρώου αγροτών… Χρειάστηκαν να περάσουν 14 χρόνια, για να μπει φέτος από το ΚΚΕ σαν αίτημα της ΠΑΣΥ (δεν βλογάω τα γένια μου, αλλά γαμώτο όταν το έλεγαν οι ελάχιστοι αγροτοσυνδικαλιστές του ΝΑΡ αυτό το ’96,ο μπούτας και ο Πατάκης ήταν αλλού για αλλού)…

    Τέσπα, νομίζω πως άμεσα αυτή τη στιγμή, προέχει η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ στα μυαλά των ανθρώπων του κυρίαρχου αστικού λόγου:

    1. Δεν φταίμε όλοι… Μπορεί ευρυτερα κομματια της κοινωνίας να συμμετείχαν στο μεγάλο φαγοπότι ’80 και ’90, μπορεί ευρύτερα κομμάτις της κοινωνίας να αλλοτριώθηκαν και να ενσωματώθηκαν, αλλά για την κρίση δεν φταίμε όλοι. Αλλοι κυβέρνησαν (πράσινοι και μπλε), αυτοί χάραξαν γραμμές, αυτοί εκβίασαν κόσμο και κοσμάκη για να τον έχουν στο χέρι, αυτοί πραγματοποίησαν συμμαχίες πολιτικές που οδηγησαν στο γκρεμό, αυτοί φάγαν και φάγαν και φάγαν…..

    2. Δεν είναι η Ε.Ε. και το ΔΝΤ μονόδρομος! Το βιοτικό επίπεδο όλων μας με Ε.Ε.-ΔΝΤ θα μειωθεί! εάν υπάρχει μια ελπίδα να κρατηθεί σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο, πρέπει να έρθουμε σε ρήξη με την Ε.Ε. και το ΔΝΤ.

  47. Νίκος Απρίλιος 27, 2010 στις 6:57 πμ #

    #Επιμονή, μυαλό και τόλμη

    Επειδή δε σ’απασχολεί τίποτε άλλο εκτός του αγροτικού δε θα σου πω τι άλλο γνωρίζει η ‘κουτσή Μαρία’ και δε το γνωρίζει η ‘κουτσή Αριστερά’. Τζάμπα κόπο θα κάνω!
    Χαίρομαι που γνωρίζεις ότι η θλιβερή αριστερά, 30 χρόνια, ήταν αλλού γι’αλλού αλλά λυπάμαι που δε δίνεις περισσότερες πιθανότητες στο να είναι και τώρα αλλού γι’αλλού, όλη η Αριστερά, απαξάπαντες, και σύντομα θα τους πάρει σβάρνα η …’ιστορία’.
    Σε όλους τους τομείς είναι ξεπερασμένοι και ενσωματωμένοι και αλλοτριωμένοι !! Δε πρέπει να βλέπουμε μόνο το αγροτικό, εδώ που τα λέμε στο αγροτικό κι αν δεν τα έχουν κάνει μαντάρα!!!

  48. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 27, 2010 στις 11:07 πμ #

    Νίκο, η αριστερά δεν είναι τελειωμένη και αυτό θα το δεις!

    Απο κει και πέρα, εσύ τι προτείνεις;;;

    γιατί καλή η κριτική αλλλά εάν μένεις μόνο εκεί, και εσύ τελειωμένος είσαι…

  49. Νίκος Απρίλιος 27, 2010 στις 3:11 μμ #

    Bre τολμηρέ ούτε την ‘κουτσή Μαρία’ δε μπορούν-δε θέλουν να κατανοήσουν οι Αριστεροί! Ας κάνουν αυτά που ακόμη κι ‘η κουτσή Μαρία’ θεωρεί αυτονόητα!
    Bre τολμηρέ, σε ποιο χωριό της Επικράτειας δεν υπάρχει αντάμα στον Μπλε-Πράσινο κι ενας Κόκκινος-Ροζ; Κι αν υπάρχει δεν έβλεπε τόσα χρόνια το μπάχαλο των αγροτοκτηνοτροφοφαντασμάτων;
    Bre τολμηρέ, σε ποιο ΠΥΣΔΕ δεν υπάρχει αντάμα στον Μπλε-Πράσινο κι ενας Κόκκινος-Ροζ; Κι αν υπάρχει δεν έβλεπε τόσα χρόνια το μπάχαλο των 20 οργανικών θέσεων δασκάλων σε μονοθέσιο δημοτικό κτλκτλ;

    Τι να σου προτείνω; Η πρότασή μου είναι να ονομάζονται Αριστεροί μόνο αυτοί που έχουν το τσαγανό! Στην πράξη! Στα λόγια κι η ‘κουτσή Μαρία’ το παίζει Μπελούτσι!

  50. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 27, 2010 στις 3:21 μμ #

    Νίκο σε πολλά έχεις δίκιο… Και για τους αγρότες, και για την εκπαίδευση κλπ

    Εχουμε τρεις επιλογές: Ή ο καθένας μας θα εξακολουθήσει να κάνει σα να μην τρέχει τίποτα, και θα προσπαθεί με κραυγές χαζοσυναισθηματικού τύπου να καλυφθεί πίσω από την «επάρκεια» του κόμματος ή της οργάνωσής του

    2. Ή θα τα παρατήσουμε

    3. Ή θα επιμείνουμε στον δρόμο της οργανωμένης πάλης, αλλά θα πάρει ο διάολος όλους τους «βολεμένους» στην σκέψη και στην πράξη «συντρόφους» μας, οι οποίοι νομίζουν πως αν υπερασπίζονται χ φορές την ημέρα το κόμμα τους έναντι όλων των άλλων «μιασμάτων», ή πως αν ψηφίζουν στις εκλογές, βγάζουν από πάνω τους το «καθήκον» του κομμουνιστή ή αριστερού….

    Φτάνει πια με τους συντρόφους μας που αισθάνονται «επαρκείς» και ικανοποιημένοι από τα θεωρητικά, αξιακά, πολιτικά χάλια ΟΛΗΣ της Αριστεράς…

  51. Νίκος Απρίλιος 27, 2010 στις 4:32 μμ #

    Α, τολμηρέ, πρόσεχε τι λες..
    Θα σε πουν ηλίθιο τρολλάκι οι ‘σύντροφοι φαντάσματα’..

  52. Y Απρίλιος 27, 2010 στις 4:44 μμ #

    Mia xara ta leei.

  53. Μέλιτον Καντάρια Απρίλιος 27, 2010 στις 4:51 μμ #

    Αρκετοι γαιδαροι εμαλωνανε σε ξενο αχυρωνα…
    Να σας ακουσει κανενας εργατης απο αυτους που εδωσαν τη μαχη των απεργιακων μαχων και ουτε το σιαλο του δε θα μπει στον κοπο να χαραμησει…
    Ειλικρινα ειναι να λυπαται κανεις για το πως και ποσες μαχες «δινονται» στο ονομα της εργατικης ταξης…χωρις αυτην.
    Οι μαχητες των απεργιων σας χαιρετουν απο πολυ μακρυα και ξερουν οτι μονο με τον ενωτικο τους αγωνα κατω απο το πλαισιο του ΠΑΜΕ και των σωματειων τους θα εχουν νικηφορα εξελιξη.

    Διαφορετικα μια χρυσοπλουμιστη ενσωματωση τους περιμενει, ετσι για να τους θυμιζει τα παρασημα του παρελθοντος.
    Απο βδομαδα οπως φαινεται παμε σε μια ακομα πανελλαδικη απεργια, ο καθενας κρινεται απο τη σταση που θα κρατησει απεναντι στα αφεντικα του και φερει και την προσωπικη του ευθυνη ακεραια για οτι κανει, τα υπολοιπα ειναι απο φαιδρα μεχρι αχρηστα.Με το συμπαθειο.

    Αλλα ξερετε η ταξικη παλη και η τριβη με την εργατικη ταξη ειναι μεγαλο σχολειο. Μακαρι οσοι απο εσας φωνασκητε αλλαλαζοντας να εισασταν εξω απο ενα εργοστασιο να δειτε τι συμβαινει…
    Εχουμε σκληρη δουλεια συναγωνιστες και ανησυχουντες, ακομα μπροστα μας αλλα θα νικησουμε
    Venceremos. Οι μαχες δινονται στους δρομους, τωρα οχι αυριο.

    ΥΓ.Οι τρολλοδυτες ας μπουν στις τρυπες τους. Αρκετη χολη εκτοξευσαν και ολιγον μας πρασινο-μαυρισαν.

  54. Μέλιτον Καντάρια Απρίλιος 27, 2010 στις 5:03 μμ #

    Μπογιόπουλος στο Αλτερ1

  55. visk Απρίλιος 27, 2010 στις 5:46 μμ #

    Άντε πάλι ο Μέλιτον με τον «ξένο αχυρώνα». Τί δε σ’ αρέσει δηλαδή από όσα λένε τα παλικάρια από πάνω;

  56. ΚΑΝΕΝΑΣ Απρίλιος 28, 2010 στις 12:49 πμ #

    Μελίτον αγόρι μου, TI ΠINEIΣ; Που τον είδες τον ξένο αχυρώνα;
    Εσύ είσαι ο άσχετος σε αυτή τη συζήτηση.
    Ο Επίμονος, Μυαλωμένος και Τολμηρός, αφού διαφώνησε με τον Νίκο (σχόλιο 41) στο ότι η Χ Ω Ρ Α ζει με δανεικά (όλη η Χ Ω Ρ Α, χωρίς ταξικούς διαχωρισμούς και μαλακίες) και αποκάλυψε την άγνωστη μέχρι σήμερα σε όλους μας διαστρωμάτωση των αγροτών (ποιός Αντύπας; Κιλελέρ; Γουατ ντου γιου μιν μπάι δατ;) κατέληξε στο ότι ο Νίκος έχει σε πολλά δίκιο (σχόλιο 51).
    Μπορεί να συμφωνούν στο ότι (σχόλιο 29) η Αριστερά είναι αχρείαστη
    Μπορεί να συμφωνούν στο ότι (σχόλιο 40) πολλές κρατικές εταιρείες είναι παντελώς αχρείαστες και ευτυχώς υπάρχει η ιδιωτική πρωτοβουλία
    Μπορεί να συμφωνούν στο ότι (σχόλιο 40) η Αριστερά πρέπει να προτείνει 40% μείωση μισθών
    Μπορεί να συμφωνούν στο ότι (σχόλιο 48) όλη η Αριστερά, απαξάπαντες, σε όλους τους τομείς είναι ξεπερασμένοι και ενσωματωμένοι και αλλοτριωμένοι.
    Τα παιδιά συζητάνε ήσυχα και ωραία και έρχεσαι να χαλάσεις την ατμόσφαιρα. Τράβα σε καμιά απεργία, σε καμιά περιφρούρηση εργοστασίου, σε κανένα λιμάνι να παίξεις ξύλο με τους γλαρόμπατσους, σε κανένα πειθαρχικό απεργών εκπαιδευτικών, μαθητών και όπου αλλού νομίζεις ότι μπορεί να τραβήξεις κόσμο για το μαγαζάκι σου και άσε τους να οργανώσουν την έξοδο της Χ Ω Ρ Α Σ μας από την κρίση…

    Ρε, τι σου είναι αυτοί οι Επίμονοι, ρε. Μην δούνε πρασινοφασίστα αμέσως να πέσουν πάνω να τον κερδίσουν… Μετά πώς να μην θέλουν να στείλουν τον Γ.Α.Π. να επαναδιαπραγματευθεί το χρέος;

    Αλήθεια ρε Μελίτον, μετά από συλλαλητήριο, 48ωρη, με την πρωτομαγιά να έρχεται, την απεργία στις 5/5 και το συλλαλητήριο στις 15/5 μπροστά, που την βρίσκεις τη δύναμη να ασχολείσαι;
    Πες μας TI ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΠΙΝΕΙΣ;

  57. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 28, 2010 στις 1:21 πμ #

    Μπα κανένα σε καλό σου…

    Μην ανησυχείς και εγώ τρέχω στις απεργίες, στις πορείες, στα σωματεία ως εργαζόμενος χρόοοονια τώρα…

    Κανένα μου, δεν είναι η αγωνιστικότητα που λείπει από τους αγωνιστές της Αριστεράς! Το πολιτικό σχέδιο λείπει αγόρι μου….

    Αλλά που να το καταλάβεις… Νομίζεις πως εάν προσπαθείς να διαχωριστείς στο πεδίο της αγωνιστικότητας θα καταφέρεις κάτι;;;

    Και οι άλλοι είναι πρωτοπόροι αγωνιστές και κομμουνιστές, κανένα…

    Αλλά όσο τρεχαντήρης και νασαι (που είναι απόλυτα αναγκαίο), εάν δεν έχεις αποτελεσματικό πολιτικό σχέδιο, βράστα…

  58. Μέλιτον Καντάρια Απρίλιος 28, 2010 στις 9:23 πμ #

    Οντως τελικα βραστα γιατι οσο παιζουν μπαλα αυτοι που εχουν κανει την αποψαρα τους μαρξιστικο (ή μη) θεμελιωμα της πολιτικης τους αναλυσης τοτε την πατησαμε.
    Εχω, δεν εχω δυναμεις, ειναι ατελεσφορο να απαντας σε γηπεδικες εξαρσεις καποιων που ανακαλυψαν την Αμερικη στις τρεις παρα τεταρτο το μεσημερακι και μετα πηγαν για τσιπουρα υπερευτυχεις που εριξαν και το σχετικο μπινελικι τους…

  59. ΚΑΝΕΝΑΣ Απρίλιος 28, 2010 στις 10:09 πμ #

    Λοιπόν, διαβάζω το granma 2 χρόνια τώρα, δεν το έχω με τα pc και γι αυτό δεν γράφω τόσο καιρό και δεν θα ξαναγράψω. Φαντάσου τι κατάφερες Επίμονε… Ήρωας…
    Πολιτικό σχέδιο συμφωνώντας με τον Πασοκοφασίστα που, χοντρά-ψιλά, χρέωσε την κρίση στην ε.τ. (άντε και στην Θλιβερή Αριστερά);
    Να ακούτε (διαβάζετε) πότε πότε και τι σας λένε (γράφουν) οι άλλοι πριν συμφωνήσετε ή διαφωνήσετε.

    Ο Μέλιτον πάντως φαίνεται να κατάλαβε.
    Ρε Μέλ, με εκείνα τα χάπια τι θα γίνει;

    Είπε και δεν ξαναέγραψε…

  60. Μέλιτον Καντάρια Απρίλιος 28, 2010 στις 10:19 πμ #

    @Κανενας
    Αμα τα πινεις ολα μονο σου τι να πρωτοπαρουν οι υπολοιποι;
    Μονοφαγα ε μονοφαγα.

  61. ΚΑΝΕΝΑΣ Απρίλιος 28, 2010 στις 10:26 πμ #

    Επειδή κάτι χάθηκε στη μετάφραση:
    Ο Μέλιτον πάντως φαίνεται να κατάλαβε πως δεν υπάρχει λόγος να ξοδεύει ενέργεια ασχολούμενος μαζί σας.
    Ρε Μέλ, με εκείνα τα χάπια (ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ) τι θα γίνει;

    Ξανάείπε και δεν ξανάγραψε;

  62. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 28, 2010 στις 10:53 πμ #

    ΚΑΝΕΝΑ απλά είσαι χαβαλές όπως και το 90% των ΚΚΕδων που σερφάρουν εδώ μεσα…

    ανίκανοι για στοιχειώδη διαλεκτική σκέψη, ταμπουρωμένοι πίσω από μια ψεύτικη αισιοδοξία, χωρίς να θέτετε τα στοιχειώδη ερωτήματα για κάθε κομμουνιστη….

    Παραθέτω απόσπασμα από την πρωτομαγιάτικη προκύρηξη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ με την οποία καλούμε στο Μουσείο 11 πμ, και θέτουμε το πολιτικό πλαίσιο των ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ.

    «…Η συνδικαλιστική γραφειοκρατία των ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ υποτάσσεται στη λογική ότι χρειάζεται συναίνεση και σύνεση στις διεκδικήσεις για να βγούμε τάχα από τη κρίση. Η οργή της βάσης τους έχει αναγκάσει να καλούν Πανεργατικές απεργίες που δείχνουν ότι ο κόσμος απαιτεί αποφασιστική ρήξη με ταξική απάντηση και όχι υποταγμένο συνδικαλισμό πιστό στα κελεύσματα των αγορών. Η πρωτομαγιάτικη συναυλία αντί για απεργιακή πορεία είναι ένα λάθος μήνυμα.

    Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία για την διοργάνωση απεργιακής συγκέντρωσης και πορείας στο Μουσείο στις 11πμ από πρωτοβάθμια σωματεία, φοιτητικούς συλλόγους και την Ένωση Μεταναστών Εργατών.

    Το σύστημα τους βουλιάζει στη κρίση, γι αυτό είναι ώρα οι εργαζόμενη πλειοψηφία να πάρει την κοινωνία στα χέρια της πριν αφήσουν πίσω τους την απόλυτη βαρβαρότητα! Βάζουν την ανάγκη για μια αντικαπιταλιστική εναλλακτική λύση απέναντι στην αδιέξοδη πολιτική της κυβέρνησης που στηρίζεται στο μαύρο μέτωπο με ΝΔ και ΛΑΟΣ. Ένα μέτωπο που βάζει στο στόχαστρο τις δημοκρατικές ελευθερίες και τα δικαιώματα όλων μας και επιδιώκει την συνέχιση της πολιτικής του ρατσισμού που στοχοποιεί τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, την συνέχιση της συμμετοχής στις ιμπεριαλιστικές εκστρατείες από το Αφγανιστάν και την Μ.Ανατολή μέχρι την Σομαλία , τα Βαλκάνια και τον Καύκασο.

    Στην Εργατική Πρωτομαγιά στέλνουμε το μήνυμα της αντικαπιταλιστικής ρήξης για την ανατροπή του προγράμματος σταθερότητας και του μηχανισμού ΕΕ-ΔΝΤ

    Η απάντηση θα δοθεί από ένα ισχυρό κίνημα που θα επιβάλει:

    -Ανυπακοή σε ΕΕ και ΔΝΤ. Απέναντι στην ΕΕ του κεφαλαίου τη ρήξη και την αντικαπιταλιστική αποδέσμευση

    -Παύση πληρωμών ,κατάργηση του χρέους . Εθνικοποίηση και εργατικό έλεγχο στις Τράπεζες.

    -Να φορολογηθεί το κεφάλαιο, να κοπούν τώρα οι εξοπλισμοί.

    -Απαγόρευση των απολύσεων, μονιμοποίηση των συμβασιούχων, επίδομα ανεργίας, μείωση ωρών εργασίας-δουλειά για όλους.

    -Αυξήσεις στους μισθούς, κατοχύρωση των συλλογικών συμβάσεων, μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους

    -Νομιμοποίηση των μεταναστών, άσυλο και στέγη στους πρόσφυγες.

    -Δημόσια Κοινωνική ασφάλιση, παιδεία, υγεία για όλους.

    Στέλνουμε ταυτόχρονα μήνυμα αλληλεγγύης και κάλεσμα για κοινό αγώνα στους εργαζομένους όλης της Ευρώπης, όλου του κόσμου:

    Εργάτες όλου του κόσμου, να ενωθούμε, να ανατρέψουμε τον καπιταλισμό, να τελειώνουμε με το σύστημα που γεννάει την φτώχεια, το πόλεμο, το ρατσισμό, την καταστροφή του περιβάλλοντος ! Να παλέψουμε ενωμένοι ενάντια στον ιμπεριαλισμό τον εθνικισμό και τον πόλεμο. Να απαντήσουμε στη βαρβαρότητα του ιμπεριαλισμού με τον εργατικό διεθνισμό.

    Οι σκυλοκαυγάδες της Μέρκελ και του Σαρκοζύ για να σώσουν την ΕΕ του κεφαλαίου και του ιμπεριαλισμού χρειάζονται την ενωμένη απάντηση όλων των εργατών για την αντικαπιταλιστική διάλυση της, για την εξουσία των εργαζόμενων στην Ευρώπη και τον κόσμο ολόκληρο, για την σοσιαλιστική και κομμουνιστική προοπτική.

    Δεν μας τρομάζουν, μας εξοργίζουν! Έχουμε την δύναμη να τους σταματήσουμε!

    Όλοι και όλες στην Εργατική Πρωτομαγιά, στο Μουσείο στις 11 πμ.»

  63. Νίκος Απρίλιος 28, 2010 στις 2:44 μμ #

    #Κανένας,

    ΧΑ! Τράβα στο λιμάνι να υπερασπιστείς το Καμποτάζ!!!! Η απόλυτη σχιζοφρένεια! Εγώ λέω να πάτε να κάνετε ‘Καμποτάζ’ και στα χωράφια και στην οικοδομή κτλ κτλ όπου αλωνίζουν τα ξένα πληρώματα! Ντροπής πράματα! Ντροπής πράματα!
    ΧΑ! Πειθαρχικό απεργών καθηγητών!!! Έχεις ακούσει ποτέ για πειθαρχικό εκπαιδευτικών που βγάζουν 3πλό μισθό από ιδιαίτερα; Που να ακούσεις; Όλοι σφυρίζουν αδιάφορα…
    ΧΑ! Άσχημα θα σου έρθει ένα πλαφόν ανώτατου μισθού στα 2-3 χιλιάρικα!;; Ή παίρνεις παραπάνω και δε σ’αρέσει;
    ΧΑ! Καλά, εσύ μίλα ακόμη με τον ΟΤΕ!
    Απαξάπαντες, κάνετε κάπου τα στραβά μάτια! Ο ένας εδώ, ο άλλος εκεί κτλ κτλ.
    Αποτέλεσμα αυτού, να σας πάρει σβάρνα η ιστορία όσο κι αν προσπαθείτε να κρατήσετε τους ψηφοφόρους σας με νύχια και με δόντια, κάνοντας πως δε βλέπετε το ΜΠΑΧΑΛΟ! Έχετε μερίδιο ευθύνης (πολύ μεγάλο) για το ΜΠΑΧΑΛΟ!

  64. Αντώνης Απρίλιος 28, 2010 στις 2:50 μμ #

    Άσε μας και συ ρε καραγκιόζη(το δανείζομαι από τον Υ!)

    Που με τις απελευθερώσεις στη ναυτιλία έχουνε μείνει άνεργοι όλοι οι Έλληνες ναυτεργάτες. Είδες τί ζήταγε η απεργία; Ποσόστωση Ελλήνων ανέργων στα πλοία και κλαδικές συμβάσεις για ΟΛΟΥΣ τους ναυτεργάτες ανεξαρτήτως ειδικότητας. Ότι ζητάει δηλαδή και στην οικοδομή και στα χωράφια (και στα αλιευτικά θα προσθέσω εγώ για να μη ξεχνιόμαστε).
    Χα! για πες μας εσύ τί δουλειά κάνεις; (εκτός του να τρολάρεις στα μπλογκ);

  65. Αντώνης Απρίλιος 28, 2010 στις 2:50 μμ #

    όπου ειδικότητας βάλε εθνικότητας

  66. Νίκος Απρίλιος 28, 2010 στις 3:06 μμ #

    ΧΑ! Ζήτησε ποτέ ποσόστωση ελλήνων ανέργων, βρε καημενούλη, στην οικοδομή και στα χωράφια η αριστερά σας!; Ή παίζουν 100% ξένα ‘πληρώματα’ και στην οικοδομή και στα χωράφια!; Και φυσικά τέτοιοι που είστε θα βγείτε και θα πείτε οτι οι Έλληνες δε πάνε στην οικοδομή και στα χωράφια γιατί τους πονάνε τα χέρια! Ντροπής πράματα! θα έπρεπε να ντρέπεστε! Η απόλυτη σχιζοφρένεια!

  67. Νίκος Απρίλιος 28, 2010 στις 3:20 μμ #

    Αλλά αυτά σας μπερδεύουν και σας κάνουν να ‘αφρίζετε’.
    Καλή η απελευθέρωση παντού γύρω μας αλλά όχι στην κεφαλή μας!
    Απελευθέρωση στα εργοστάσια, χωράφια, οικοδομές; …πλήρης απελευθέρωση και στα καράβια! Αλλιώς είστε ‘τζάμπα μάγκες’!
    Η θλιβερή Αριστερά δε βλέπει πέρα από τη μύτη της! Προξενείτε μόνο …θλίψη!

  68. kraftwerkvs Απρίλιος 28, 2010 στις 3:32 μμ #

    @Νίκο

    άρα εσένα η κριτική σου είναι ότι πρέπει να το κάνει και στην οικοδομή ?
    το ζήτημα δεν είναι το καμποτάζ το ζήτημα είναι η υπεράσπιση δικαιωμάτων και καλύτερου μεροκάματου για τον εργαζόμενο, δηλαδή η είσοδος ξένων πληρωμάτων σήμαινε πτώση των μισθών και για αυτό στα ποντοπόρα πλοία που δεν έμεινε ρουθούνι απο έλληνα ναύτη η φιλλιπινέζοι στην απελπισία τους δουλεύανε και δουλεύονε με πολύ μικρότερο μισθό, έτσι λοιπόν η μάχη είναι για να μην μένουν οι έλληνες ναυτικοί άνεργοι και για να μην διαλύοντια οι κατακτήσεις των ναυτεργατών όσο αφορά τις κατακτήσεις τους, σχετικά με τις οικοδομές συνέβαινε το ίδιο οι οργανωμένοι στα σωματεία οικοδόμοι προστάτευαν τα κεκτημένα όταν έβλεπαν στις οικοδομές να δουλεύουν Κυριακές, ανασφάλιστοι και με μισά μεροκάματα πράγμα που συνέβαινε στις αρχές του 90 όταν ήρθαν οι άνθρωποι απο την Αλβανία, σήμερα (ξέρω ήδη ετοιμάζεσαι να γράψεις για τον εθνικισμό των κομμουνιστών) το σωματείο των οικοδόμων αποτελείται και απο ξένους εργάτες που πέρνουν τα ίδια λεφτά και ΔΕΝ δουλεύουν Κυριακές.

  69. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 28, 2010 στις 3:43 μμ #

    Νίκο, για να έχεις ‘αμεση πολιτικήπρόταση με προοπτική, πρέπει να έχεις αρχές…

    ε, λοιπόν σου λέω πως όσο και να βουτηξαν το χεράκι τους στο «μέλι» πολλοί εργαζόμενοι παλιότερα, την ευθύνη για τα σημερινά την έχουναυτοί που κυβέρνησαν και μόνο αυτοί.. από δω ξεκινάμε..

  70. Y Απρίλιος 28, 2010 στις 3:45 μμ #

    Ρε μαλάκα Νίκο, εσύ τι προτείνεις για την έξοδο από την κρίση?
    Και τι ψήφισες στις τελευταίες εκλογές?

  71. Νίκος Απρίλιος 28, 2010 στις 4:16 μμ #

    #kraftwerkvs
    Βρες ποια ήταν η αιτία της απομάκρυνσης των ελλήνων εργατών από την οικοδομή-χωράφια-εργοστάσια, δες τι έκανε και τι κάνει γι’αυτό (όχι λόγια! Πράξεις!) η αριστερά και μετά έλα να τα πούμε! Και μη μου πεις για κλαδικές συμβάσεις για όλους τους εργάτες ανεξαρτήτως εθνικότητας κι άλλες τέτοιες ιστορίες…..

    #Τολμηρέ
    Με μέλια στα χέρια δε παλεύουν με τους κυβερνώντες! Απλώς αλλήλογλείφονται! Κι αν αλληλογλείφεσαι είσαι και συνυπεύθυνος!

  72. Y Απρίλιος 28, 2010 στις 4:53 μμ #

    @Niko
    Λέγε ρε γελοίε τι ψήφισες!
    Και τι προτείνεις για να βγούμε από την κρίση?

  73. Νίκος Απρίλιος 28, 2010 στις 5:08 μμ #

    A, #Τολμηρέ, θα συμφωνήσω απολύτως σ’αυτό που είπες:
    «για να έχεις αμεση πολιτική πρόταση με προοπτική, πρέπει να έχεις αρχές’

    Όπως βλέπεις εδώ, πολλοί σχολιαστές που έχουν άμεσες πολιτικές προτάσεις έχουν και αρχές! Με το κιλό!
    Έχουν και αντίλογο! Με το κιλό κι αυτόν! Τι με το κιλό!!! Με τον τόνο!

    Τολμηρέ, σε χαιρετώ! Μη κολάς σ’αυτά που σου λένε τα ‘φαντάσματα’ ανώνυμα κι επώνυμα! Κάνε τον καλό σου αγώνα εσύ αλλά προσπάθησε να βελτιωθείς! Νομίζω θα συμφωνήσεις κι εσύ οτι δε τα λες και τέλεια!

  74. Y Απρίλιος 28, 2010 στις 5:32 μμ #

    Teo αντε σπάσε ρε, που φταίει η Αριστερά για τα χάλια μας και όχι οι καπιταλιστές και οι τραπεζίτες.

    Που βρίσκεις δικαιολογία στα ελατώματα της Αριστεράς για να υπηρετήσεις τα σκυλιά που πίνουν το αίμα του κόσμου.

    Και θες να σου μιλάμε και ευγενικά…

    Ρουφιάνε, ουστ ρουφιάνε.

  75. ΚΑΝΕΝΑΣ Απρίλιος 28, 2010 στις 11:01 μμ #

    Εγώ; Χαβαλές εγώ; Εγώ ρε παιδιά Ακαρνάνας είμαι!!!

    Κατάλαβες τώρα Επίμονε, που μου απαντάς με ανακοινώσεις της Ανταρσίας, τι σου λέω τόση ώρα; Για να την πεις στο ΚΚΕ έφτασες να συμφωνείς με τον ΠΑΣΟΚοφασίστα. Πάλι καλά που τον πήραν χαμπάρι και οι άλλοι και τον πρόγκιξαν.
    Άντε μπας και η πολλή Επιμονή και Τόλμη στη μαλακία καταλήξει στο να βάλουμε και λίγο Μυαλό.

  76. Επιμονή, μυαλό και τόλμη Απρίλιος 28, 2010 στις 11:16 μμ #

    Κανένα, δεν τη λέω στο ΚΚΕ κατάλαβέ το…

    Αλλη κουβέντα για το πόσο αλλοτριώθηκε η ε.τ. και η Αριστερά τις προηγούμενες δεκαετίες και άλλη -μα εντελώς άλλη- το ΠΟΙΟΣ δημιούργησε την κρίση και άρα ποιος πρέπει να πληρώσει την κρίση!

    Όποιος λέει -με μανδύα την υπαρκτή αλλοτρίωση του εργατόκοσμου- πως πρέπει όλοι μας να πληρώσουμε και ΔΕΝ καταλαβαίνει πως η αστική εξουσία συνειδητά διαφθείρει για να μπορεί να οικοδομεί συμμαχίες συνεπώς αυτή ευθύνεται αποκλειστικά για την κατάντια της κοινωνίας, ε, τότε, αντικειμενικά παίζει το παιχνίδι της εκάστοτε κυβέρνησης!

    Συνεπώς, η κρίση έχει αποστολέα και παραλήπτη! Και παραλήπτης είναι ο καπιταλισμός τελεία και παύλα…

    Όταν η συζήτηση παέι όμως στο υποκείμενο, τότε ξεκινά άλλη κουβέντα! εκεί λοιπόν κολλάει η όλη συζήτηση για τις ευθύνες της Αριστεράς και των κομμουνιστών ειδικότερα! Σε αυτή την συζήτηση αντικειμενικά ξανατίθενται όλο το περιεχόμενο (πολιτικό, θεωρητικό, αξιακό) και το φορτίο που πρέπει να έχει η σύγχρονη κομμουνιστική αριστερά! Και εδώ μπαίνει το ζήτημα του απολογισμού και της αυτοκριτικής, για να μπορέσει η συγχρονη κομμουνιστική αριστερά να ξαναδώσει ένα ελκτικό επαναστατικό όραμα και υλικό στόχο, που θα εμπνεύσει πάλι τον εργατόκοσμο…

Trackbacks/Pingbacks

  1. ΚΚΕ: ένα θερινό παραμύθι « Herr K. - Απρίλιος 26, 2010

    […] Η θλιβερή αριστερά […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: