Ενημέρωση από τη 48ώρη

21 Απρ.

κάνω νέο πόστ για να πάει στα feed και να μη χαθεί καθώς είναι αρκετά τα «νέα».

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ

Κλειστές:

ΦΑΓΕ, ΕΒΓΑ, ΤΑΣΤΙ,  ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ

Μεγάλη συμμετοχή :

ΒΙΒΑΡΤΙΑ, ΠΕΠΣΙ, ΥΦΑΝΤΗΣ

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ:

με προσωπικό ασφαλείας :

ΧΟΛΙΝΤΕΙ ΙΝ,  ΚΙΝΓΚ ΤΖΟΡΤΖ, ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ, ΤΙΤΑΝΙΑ

γενικά πολύ μεγάλη συμμετοχή στο κλάδο.

Κλειστές οι μεταλλουργίες στην Ανατολική Αττική, αφού αποκρούστηκαν οι απεργοσπαστικές προσπάθειες.

Κλειστή η ΕΛΛΑΣ ΟΝ ΛΑΙΝ, καλή συμμετοχή στη βονταφον.

ΦΑΡΜΑΚΟ:

από τις καλύτερες συμμετοχές, σχεδόν όλη η αττική υπολειτουργούσε.

ΛΙΜΑΝΙ:

δεν έφυγε σχεδόν κανένα πλοίο

Μικρή συμμετοχή στους εμπορουπαλλήλους, ελάχιστη στο  δημόσιο.

ΟΛΟΝΥΚΤΙΕΣ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

Υγ: Το «πρωτοπόρο» σωματείο της Wind δεν κύρηξε καν 24ωρη απεργία.

Advertisements

55 Σχόλια to “Ενημέρωση από τη 48ώρη”

  1. leme twra Απρίλιος 21, 2010 στις 11:49 μμ #

    Να προσθέσω μόνο ότι και το ΝΟΤΟS στην Αθήνα έμεινε κλειστό. Και αύριο τα καλύτερα θέλω να ελπίζω!

  2. Αντώνης Απρίλιος 22, 2010 στις 10:41 πμ #

    Επίσης κλειστά παρέμειναν όλα τα θέατρα της Αθήνας χτες και θα παραμείνουν και σήμερα.
    Πολύ καλή συμμετοχή είχαν και οι οικοδόμοι.

  3. Y Απρίλιος 22, 2010 στις 11:01 πμ #

    Eνημέρωση από πατρίδα:

    Η προσυγκέντρωση στην Ομόνοια είναι πολύ μεγάλη, παρ’ότι όχι απλά λείπουν οι δυνάμεις του Πειραιά αλλά και πολλές δυνάμεις από την Αθήνα βοηθάνε στο λιμάνι.

    Σε πολλές επιχειρήσεις σήμερα όπως και χθες προϊστάμενοι που έκαναν τους καμπόσους πετάχτηκαν κλωτσηδόν έξω.

  4. kraftwerkvs Απρίλιος 22, 2010 στις 11:52 πμ #

    Η συγκέντρωση στον Πειραιά με 3.000 περίπου ανθρώπους, ενώ έχει παραμείνει και περιφρούρηση στο λιμάνι,

  5. απεργός Απρίλιος 22, 2010 στις 2:17 μμ #

    Στην απεργιακή πορεία, πέρα από την ΑΔΕΔΥ (περίπου 2.000 διαδηλωτές) και το ΠΑΜΕ (περίπου 6-7.000 διαδηλωτές), υπήρχαν τα μπλοκ του «ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ» (με 2-3.000 διαδηλωτές περίπου) που ξεκίνησαν από τα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ. Το σύνολο των απεργιακών μπλοκ (που ενώθηκαν στο Σύνταγμα σε κοινή πορεία) έφτασε περίπου τις 12.000 διαδηλωτές.

  6. compassocap Απρίλιος 22, 2010 στις 5:08 μμ #

    καμιά σημερινή πληροφορηση από την απεργία ακόμα?

  7. compassocap Απρίλιος 22, 2010 στις 5:11 μμ #

    πτολεμαίδα από το rocean:

  8. pavlosk Απρίλιος 22, 2010 στις 7:15 μμ #

    Υπάρχει καμιά επιπλέον ενημέρωση για την απεργία και τις συγκεντρώσεις;

    Απο αυτά που είδα και συλλέγω προς το παρόν είναι ότι παρ’όλη την αγωνιστική διάθεση, προετοιμασία και μάχη που δώθηκε (βλ.λιμάνι, κ.α.) η συμμετοχή δεν ήταν αντίστοιχη…

    Υπάρχει ένα κρίσιμο δυναμικό που συγκεντρώνεται γύρω από τα πρωτοβάθμια και το ΠΑΜΕ, αλλά δεν βλέπω να ακολουθούν οι εργαζόμενοι…

  9. talibremal Απρίλιος 22, 2010 στις 9:18 μμ #

    Ρε Κομπάσσο, γιατί τραμπουκίζεσαι;
    Προς τι η ειρωνεία για το σωματείο της Γουίντ;
    Αντί να τα τιμάς τα παλικάρια, που ήταν οι πρώτοι να ανοίξουν σωματείο στην καρδιά του κτήνους στο πολύ σημαντικό αυτό το τομέα κάθεσαι και πετάς συνδικαλίστικες μαλακίες.Θα έπρεπε να ξέρεις καλύτερα

  10. compassocap Απρίλιος 22, 2010 στις 9:24 μμ #

    Ταλιμπ οι πρωτοποριες μακρια απο εμένα. Η οντως υπάρχουσα ειρωνία αποτελεί μάλλον ερώτηση ή πιο καλά απαίτηση για αξήγηση. Τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Γιατί όταν ο άλλος παίζειι τη τριμηνιαία συμβαση του στο μπλόκο της περιφρούρησης της απεργίας τα «παληκάρια» δουλεύαν κανονικά το μεροκάματο. Και ναι, όλοι είμαστε υπόλογοι αυτό που κάνουμε. Ξαναλέω. Δε κριτικάρω (ακόμα) αλλά πραγματικά θελω μια εξήγηση ή διάψευση. Και ρε φίλε δεν είναι συνδικαλιστικές μαλακίες το αν συμμετείχε στην απεργία ένα σωματίο, η ταξική πάλη είναι η ουσία πως να το κάνουμε…

  11. a8lios Απρίλιος 22, 2010 στις 9:39 μμ #

    Θα θελα να γράψω αλλά είμαι υπερβολικά κομμάτια. όταν (και αυτό μπορεί να πάει ακόμα και …Δευτέρα) προλάβω θα δώσω το «ρεπορτάζ» από τη διήμερη περιφρούρηση στη mevaco & την προσυγκέντρωση του ΠΑΜΕ που έπεσε πάνω στη συγκέντρωση ΑΔΕΔΥ και «πρωτοβάθμιων σωματείων» πηγαίνοντας για Σύνταγμα. Αυτά μαζί και με αντιλενινιστικά συμπεράσματα.

  12. Frost Απρίλιος 22, 2010 στις 10:50 μμ #

    Οι βατραχάνθρωποι καλώς δεν εμφανίστηκαν στο λιμάνι του Πειραιά. Κακώς όμως κυκλοφόρησαν οι εφημερίδες που τυπώνονται στην ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ, κομματική επιχείρηση του ΚΚΕ. Η Ομοσπονδία Τύπου και Χαρτιού που ελέγχεται από το ΠΑΜΕ, προσχώρησε στην 48ωρη απεργία. Κανονικά θα έπρεπε να μην κυκλοφορήσει το διήμερο αυτό καμία εφημερίδα, ή τουλάχιστον αυτές που τυπώνει η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ. Όμως κυκλοφόρησαν όλες κανονικά. Γιατί; Εκεί δεν περιφρουρήθηκε ή απεργία; Το λιμάνι του Πειραιά το «μπλόκαραν» οι απεργοί του ΠΑΜΕ. Στη ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ γιατί δεν πήγε κάποιο κλιμάκιο να περιφρουρήσει την απεργία; Μήπως επειδή η επιχείρηση είναι του κόμματος αποφασίστηκε (από ποιους;) να εξαιρεθεί της απεργίας;

    http://www.portnet.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5742:poia-taxika-simferonta-yphretei-simera-to-pame

  13. o,ti na'nai Απρίλιος 23, 2010 στις 5:28 πμ #

    Για όσους δεν έκαναν τον κόπο να τσεκάρουν τον εμετό που «ξέρασε» ο ΦΡΟΣΤ για λίνκ παραθέτω μια πρόταση που τα δείχνει όλα.
    «Εκτός κι αν αυτή τη φορά οι βατραχάνθρωποι φοβήθηκαν τον Μανουσογιαννάκη και δεν τόλμησαν να εμφανιστούν…»

    ΥΓ Επειδή διαβάζω το μπλογκ καιρό νομίζω πως οι κομπασο και Υ μπορούν να σου ξηγήσουν δυό φωνήεντα για το Μανουσογιαννάκη και το τους βατραχανθρώπους του πάλε ποτέ.

  14. erodotos Απρίλιος 23, 2010 στις 8:27 πμ #

    Πάλι καλά που υπάρχουν και τα παιδιά του Ριζοσπάστη και του 902 και καλύπτουν τις απεργίες, γιατί άμα περίμενε κανείς από τα φασιστοκάναλα τύπου ΣΚΑΙ θα έμεναν με την εικόνα ότι 200 παράνμοι μπολσεβίκοι, οπαδοί του Στάλιν, εμποδίζουν με το έτσι θέλω 100000000000 πολίτες που θέλουν να ταξιδέψουν. Τα παιδια ήταν μαζί μας στις περιφρουρήσεις και τις πορείες όλο το 48ωρο και ΜΠΡΑΒΟ τους

    http://www.erodotos.wordpress.com

  15. Y Απρίλιος 23, 2010 στις 8:56 πμ #

    Τα ‘χουμε ξαναπει για τότε (2002 νομίζω) στα σχόλια 19, 21 και 22 εδώ.

    Τώρα το σάιτ που παραθέτει ο frost φαίνεται ότι είναι της ΠΑΣΟκικής τοπικής αυτοδιοίκησης του Πειραιά και να χρημοτοδοτείται από διάφορες επιχειρήσεις . Δε ξέρω ποιος είναι ο Γιάννης Κωστάκης αλλά το να ανησυχεί κανείς για την ταξική ενότητα των ναυτεργατών από ένα τέτοιο σάιτ (που δε φαίνεται να έχει και πολλά άλλα ‘άρθρα γνώμης’) είναι λίγο περίεργο.

    Οι δημοσιογράφοι του Ρ πολύ καλά κάνουν και δουλεύουν τη μέρα της απεργίας και θεωρώ ότι η ολική απεργία των υπόλοιπων δημοσιογράφων στις προηγούμενες τουλάχιστον απεργίες ήταν το λιγότερο ύποπτη. Ακόμα και απεργόντας οι δημοσιογράφοι θα έπρεπε να καλύπτουν την απεργία (ειδικές αναρτήσεις σε σάιτ συνδικάτων ή κάτι τέτοιο)

    Τώρα αν τα υπόλοιπα έντυπα που εκδίδονται στην Τυπεκδοτική βγήκαν κανονικά αυτό είναι όντως πολύ προβληματικό και όντως προκύπτει θέμα περιφρούρησης της απεργίας της Ομοσπόνδίας τύπου.

    Αντιφατικές είναι οι πληροφορίες για τη συμμετοχή στην απεργία και την πορεία: ο Ρ γράφει ‘οι απεργοί ακόμη περισσότεροι από κάθε άλλη φορά πυκνώνουν τις γραμμές του ταξικού κινήματος’ ενώ ο Απεργός μας μίλησε για μόλις 12.000 διαδηλωτές κάτι που θα ήταν πολλαπλάσια μείωση από την προηγούμενη φορά.

    Η άλλη ερώτηση που έχω είναι αν ενώθηκαν όντως οι τρεις πορείες και αν ναι σε τι φάση?

  16. Παύλος Απρίλιος 23, 2010 στις 9:38 πμ #

    παιδιά ψυχραιμία….

    Οι χτεσινές πορείες ήταν το 1/4 του όγκου των συγκεντρωμένων στις 11 Μάρτη…
    Αυτό μόνο κλιμάκωση δεν συνιστά και αυτή είναι η μοναδική αλήθεια για όποιον θέλει να τη δει…

    Οι 2.000 της ΑΔΕΔΥ, οι 7-8.000 του ΠΑΜΕ και οι 2-3.000 των πρωτοβάθμιων είναι για τις ανάγκες της περιόδου, για τα κλάμματα… Αυτό για όποιον νόμιζε μέχρι χτες, πως ΜΟΝΟ η προδοτική ΓΣΕΕ εμποδίζει τους εργάτες από το να απεργήσουν και να κατεβούν ΜΑΖΙΚΑ στο δρόμο…

    Οι πορείες ενώθηκαν με απόφαση του «Συντονισμού Πρωτοβάθμιων Σωματείων» που κινήθηκε προς το Σύνταγμα έγκαιρα πριν τελειώσουν οι ομιλίες του ΚΚΕ/ΠΑΜΕ (θυμίζω πως εμείς έιχαμε βάλει Προπύλαια στις 10 πμ και το ΠΑΜΕ Σύνταγμα στις 12 το μεσημέρι)… Εκεί συναντήσαμε το γνωστό διπλό «κορδόνι» από την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ (παιδιά από την ΚΝΕ) που περιφρουρούσε την συγκέντρωση από ποιόν άραγε;;; Τέσπα το ΚΚΕ δεν θα το μάθουμε τώρα, το ξέρουμε χρόνια… επειτα από αναμονή περιπου μισής ώρας από τη στιγμή που έφτασαν στο Σύνταγμα τα μπλοκ του «Συντονισμού», ξεκίνησε η όλη πορεία…

    Όσον αφορά την Τυποεκδοτική, η αλήθεια -και πάλι για όποιον θέλει να δει- είναι πως ο καθείς κατανοεί πως ένα κόμμα δικαιούται να βγάλει την ημέρα της απεργίας ενημερωτικό 4σέλιδο μόνο για την απεργία… Η Τυποεκδοτική όμως φιλάρες, δεν έκανε αυτό… Τυπώθηκαν ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΛΕΣ οι αστικές εφημερίδες….Τέλος, Ο Γιάννης Κωστάκης (αυτό ελέγχεται όμως, κάποιος που ξέρει ας γράψει) μήπως είναι ο παλαίμαχος δημοσιογράφος που διαγράφτηκε πρόσφατα από το ΚΚΕ επειδή διαφώνησε;;

  17. Αντώνης Απρίλιος 23, 2010 στις 10:26 πμ #

    Νάτος πάλι ο … δεν έχει διάθεση ο κόσμος…

    Ήταν τελικά πετυχημένη η 48ωρη; για πες;
    Τα νουμεράκια που βάζεις είναι ωραία! Καταλαβαίνω την τακτική κάθε οργάνωσης να φουσκώνει τα δικά της νούμερα και να κατεβάζει των άλλων, αλλά έτσι όπως μας τα λες η πορεία ΑΔΕΔΥ-Πρωτοβουλία ά/βαθμιων ήταν η μιση του ΠΑΜΕ… για οποιον κατέβηκε κατω και δεν έχει 14 βαθμούς μειωπία τα πράγματα δεν ήταν έτσι…
    Αλλά για την οικονομία της κουβέντας, το ΠΑΜΕ έκανε συγκέντρωση και στον Πειραιά με καλή συμμετοχή, κάποιος κόσμος έμεινε στις περιφρουρήσεις και ναι η συγκέντρωση όταν απεργία καλούσε και η ΓΣΕΕ προφανώς ήταν μεγαλύτερη για ευνόητους λόγους…Για αυτούς ακριβώς τους ευμόητους λόγους είναι που λέμε ότι η ΓΣΕΕ είναι απεργοσπαστικός μηχανισμός…
    Οι πορείες όντως έφτασαν η μια κοντά στην άλλη (απόσταση 50 μέτρα). Η περιφρούρηση βρισκόταν μόνο στη μια πλευρά του Συντάγματος, τακτική που ακολουθεί το ΠΑΜΕ πάντα για να μην κοπεί η δική του πορεία στη μέση. Στην Όθωνος ΔΕΝ είχε περιφρούρηση και ακριβώς γι΄αυτό δεν σας ενόχλησε κανείς να πλησιάσετε και να φαίνεται η πορεία σαν μία.
    Όσον αφορά την Τυποεκδοτική, αλλού να αναζητήσετε τις ευθύνες. Όταν ΕΣΗΕΑ, ΕΤΕΡ, ΕΣΠΗΤ, ΕΤΗΠΤΑ και λοιπές (όλες σχεδόν) οι ομοσπονδίες του κλάδου του τύπου που ανήκουν στο διασωματειακό του τύπου ΔΕΝ είχαν κυρήξει απεργία, τότε τί περιμένετε; Η τυποεκδοτική λειτούργησε με το προσωπικό ασφαλείας που τύπωσε πολύ περιορισμένα έντυπα (καθότι η τυποεκδοτική δεν έχει πολλες εφημερίδες) και τα μέλη του ΚΚΕ που είναι υπάλληλοι του «Ρ» τύπωσαν εθελοντικά την εφημερίδα.
    Ωραία αναπαραγωγή του…Μπάμπη Παπαδημητρίου ρε συ!

  18. Αντώνης Απρίλιος 23, 2010 στις 10:37 πμ #

    Για να μην παραξηγηθώ…
    Συμφωνώ με τον Παύλο ότι για τις ανάγκες ο κόσμος ήταν λίγος. Αλλά κάτι φαίνεται πλεον να οριμάζει στη συνείδηση του κόσμου…

  19. Y Απρίλιος 23, 2010 στις 10:59 πμ #

    @Αντώνη
    Τι ακριβώς φαίνεται να ωριμάζει στη συνείδηση του κόσμου?

    Κατανοώ ότι η πορεία είναι δύσκολο να έχει ίδιο κόσμο με απεργία που έχει κυρήξει επίσημα η ΓΣΕΕ, αλλά αυτό σημαίνει ότι ένας από τους στόχους ήταν και να πιεστεί η ΓΣΕΕ να κηρύξει. Κατα πόσο επιτεύχθηκε αυτός ο στόχος?

    Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η συμμετοχή ήταν πολύ μικρή και ότι ακόμα και με το μέτρο της μη συμμετοχής της ΓΣΕΕ δε συνιστά κλιμάκωση. Θα επιβεβαίωνες κάτι τέτοιο?

    Και τέλος, ποια είναι ήταν η εικόνα από τις εξορμήσεις? Πείθεται ο κόσμος απο τη λαϊκή εξουσία νέτη σκέτη? Συζητήθηκε καθόλου η στάση πληρωμών και οι κρατικοποιήσεις?

  20. Μέλιτον Καντάρια Απρίλιος 23, 2010 στις 11:11 πμ #

    Πειτε στο νεκροθαφτη εκ του ΝΑΡ ερχομενου πιο πανω, οτι καποιοι εμειναν 48 ωρες ολορθοι μπροστα στις πυλες των εργοστασιων και στα λιμανια υπο την απειλη εισαγγελεων, αυτοφωρων διαδικασιων με συγκρουσεις και απειρο κυριολεκτικα ξυλο απεναντι σε προισταμενους, μπραβους και τσιρακια της εργοδοσιας.

    Επιδη ομως ειμαι απο το πρωι της Τεταρτης με μονο 5 ωρες υπνο και μπολικο τρεχαλητο, ειλικρινα θεωρω αυτη τη στιγμη, πιο ντομπρους για να αντιπαρατεθω τα φασιστομουτρα του ΛΑΟΣ και τον Μπαμπη Παπαδημητριου του ΣΚΑΙ που εξισου με φασιζουσα λογικη δηλωσε απροκλυτα:
    «…«Αν και νομίζω ότι είναι η τελευταία φορά ή από τις πολύ τελευταίες, δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ – ειλικρινώς δηλαδή – διότι δεν νομίζω ότι πρέπει να δίνουμε το λόγο σε ανθρώπους οι οποίοι δεν πιστεύουν στη διαδικασία της δημοκρατίας και στις ελευθερίες που κατοχυρώνει η δημοκρατική οργάνωση ενός τόπου, αλλά να την επικαλούνται μόνον ως το σχοινί με το οποίο θα μας κρεμάσουν. Παραταύτα, η κυρία Παπαρήγα για μια τελευταία φορά (στο σημείο αυτό παραθέτει δήλωση της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ για τις εργατικές κινητοποιήσεις).

    Αυτά λοιπόν από τη ΓΓ του ΚΚΕ, η οποία και καθοδηγεί και οργανώνει και συντονίζει τους νέους, τους φοιτητές και όσα άλλα μέλη έχει το Κόμμα, ελεύθερα, δημοκρατικά, διότι έτσι συμβαίνει εδώ σε αυτά τα καθεστώτα και όχι σε εκείνα που θέλουν ή ονειρεύονται εν πάση περιπτώσει να ζήσουν οι άνθρωποι, να εμποδίσουν τους εργαζομένους να πάνε στη δουλειά τους, να κάνουν τη δουλειά τους οι επιχειρήσεις, αυτά γιατί έτσι γουστάρω, γιατί έτσι μ’ αρέσει εμένα, γιατί έτσι πιστεύω εγώ ότι εξυπηρετώ αυτό που θεωρώ ότι είναι ιδεολογία. Τίποτα. Περί μάρκετινγκ πρόκειται παιδιά, μεταξύ μας τώρα, για να μην κοροϊδευόμαστε»…»

    Τωρα με τους υπολοιπους που σουρμενοι απο τα μουτρα ηρθαν στην απεργιακη συγκεντρωση, μιας και δεν μπορουσαν να κανουν αλλιως (φανταζεστε θα ειχε πολυ γελιο) θα ακολουθησω την δηλωση του αθλιου.

    ΥΓ. Αντωνη πως αντεχεις; Τα αλλα παιδια απο τα ΕΑΑΚ και το ΝΑΡ που μιλησαμε ηταν μια χαρα και καταλαβανε πεντε πραγματα, χωρις εμπαθειες και ετεροκαθορισμους.
    Ο Παυλος ορεξη εχει μονο για να πεταει χολη και βατραχια.

  21. Μέλιτον Καντάρια Απρίλιος 23, 2010 στις 11:12 πμ #

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=23/4/2010&id=12062&pageNo=19&direction=-1

  22. Αντώνης Απρίλιος 23, 2010 στις 11:15 πμ #

    @ Παύλος
    Για του λόγου το αληθές, κρατάς τα νούμερα της αστυνομίας για τους άλλους και…προσθέτεις 2.500 στους δικούς σου βάσει των…έγκυρων εκτιμήσεων της αστυνομίας!
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1128854&lngDtrID=244

    @ Υ
    Ένα ζήτημα ήταν η απεργία και ένα δεύτερο η συγκέντρωση…
    Η απεργία για τις ομοσπονδίες που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ ήταν πολύ επιτυχημένη. Η πορεία δεν ήταν, τουλάχιστον στο δικό μου μάτι, όση θα περίμενα. Ήταν όμως αρκετά μεγάλη , θα έλεγα ανάλογη των υπολοίπων που προκυρήσσει το ΠΑΜΕ. Δεν συμφωνώ ότι το μέτρο της μη κύρηξης της ΓΣΕΕ είναι αμελητέο. Σκέψου ποιά ποιότητα κόσμου κατέβαινε στο παρελθόν (και δεν εννοώ ποιότητα την πολιτική τοποθέτηση, αλλά την ταξική προέλευση) και ποιά τώρα. Για μένα αυτή η 48ωρη είναι καρφί στο μάτι της αστικής τάξης (και φαίνεται αυτό από την οργισμένη αντίδραση των καναλαρχών). Και αυτό από μόνο του είναι κλιμάκωση…
    Να κουβεντιάσουμε για τις εξορμήσεις-συζητήσεις-συσπειρώσεις σε κανα δυο μέρες που θα κάνουμε επαφές και με τον κόσμο που απήργησε; νομίζω ότι είναι πιό ασφαλές για να βγάλεις πολιτικά συμπεράσματα.
    Αυτό που έγραψα παραπάνω για συνείδηση πήγαινε στο ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου που συνάντησα εγώ (ανεξάρτητα αν το σύνθημα ήταν στάση πληρωμών ή κοινωνικοποίηση) αντιλαμβανότανε το καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΟ περιεχόμενο αυτής της απεργίας. Κανείς (σχεδόν μη γινόμαστε και απόλυτοι!) δεν την έβλεπε ως κάποιο μέτρο πίεσης που θα ζητήσει κάτι για να πάει χορτάτος σπίτι του, κανείς δεν «έβλεπε» συντεχνιακά το ζήτημα, κανείς δεν αμφισβητούσε την πολιτική αντιπαράθεση με τα κόμματα εξουσίας. Ήταν ξεκάθαρος ο ρόλος της ΓΣΕΕ ειδικά σε ανθρώπους που δεν απήργησαν γιατί δεν καλύπτονταν. Αυτά για αρχή, αλλά ας τα πούμε ολοκληρωμένα σε κανα δυο μέρες…

  23. Μέλιτον Καντάρια Απρίλιος 23, 2010 στις 11:27 πμ #

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_23/04/2010_398547

  24. Αντώνης Απρίλιος 23, 2010 στις 11:32 πμ #

    Καλώς τα μας!
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=327569&dt=23/04/2010

    Άντε βρε! Και καλοφάγωτο! Και τα @@ μέσα!
    Η Ε.Ε. – ΔΝΤ είναι πλέον εδώ!

  25. erodotos Απρίλιος 23, 2010 στις 11:47 πμ #

    Δεν ξέρω αν τα μπλοκ των διαδηλωτών ήταν μικρότερα ή μεγαλύτερα από την προηγούμενη φορά (ήμουν μέσα και όχι απ’ έξω για να τα δω συνολικά), αν και μου φάνηκαν ιδιαίτερα μαζικά. Νομίζω όμως ότι πρέπει να λάβουμε υπόψη και τις αρκετές χιλιάδες που βρίσκονταν στα εργοστάσια και τους χώρους δουλιάς, στις απεργιακές επιτροπές περιφρούρησης, που ήταν πιο ενισχυμένες από κάθε άλλη φορά -για ευνόητους ίσως λόγους…

    σίγουρα ο κόσμος που απήργησε δεν ήταν αυτός που θα θέλαμε. Θα θέλαμε στο δρόμο να μη βρίσκονται δεκάδες, αλλά εκατοντάδες χιλιάδες. Όμως θα πρέπει να λάβουμε υπόψη την τρομοκρατία των ΜΜΕ, την πλύση εγκεφάλου, την ανοιχτή τρομοκρατία στους χώρους δουλιας και το εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα της κήρηξης 48ωρης απεργίας και μάλιστα δίχως τη «κάλυψη», «υποστήριξη» της ΓΣΕΕ…Δεδομένων λοιπόν των συνθηκών και δίχως να πετάμε στον αέρα, νομίζω ότι αν μη τι άλλο η απεργία αυτή ήταν σημαντικό βήμα στην κλιμάκωση των αγώνων…

    http://www.erodotos.wordpress.com

  26. Παύλος Απρίλιος 23, 2010 στις 12:16 μμ #

    Παιδιά, όποιος θέλει να δει βλέπει…Όποιος δεν θέλει, κατασκευάζει μια πραγματικοτητα, κλείνεται μέσα και νομίζει τους γύρω του για πραγματικότητα…

    Αρνήθηκα εγώ ποτέ, την ποροσπάθεια του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ με τις περιφρουρήσεις;;;
    Αυτό που λέω, και λέω το ίδιο εδώ και καιρό, είναι πως δεν αρκεί ο κομματικός βολονταρισμός (και μάλιστα εν τη απουσία οποιοδήποτε μεταβατικού πολιτικού προγράμματος), για να πετύχει μια απεργία, ειδικά 48ωρη…

    Πόσες Γενικές Συνελεύσεις σωματείων έγιναν με στόχο να εμπλακούν περισσοτεροι εργάτες στην απόφαση για απεργία, στους στόχους αυτής και στην πάλη για να πετύχει;;;;

    Και εκεί που έγιναν ΠΟΣΟΙ εργάτες ή εργαζόμενοι συμμετείχαν;;;

    Μας ενδιαφέρουν αυτά τα ζητήματα, ή αρκούμαστε στην κομματική απόφαση για «κλιμάκωση με 48ωρη», μακριά από τους εργαζόμενους, με αποφάσεις που -στην συντριπτική τους πλειοψηφία- παρθηκαν είτε από Δ.Σ. είτε -πολύ λιγότερο- από άμαζες Γ.Σ.;;;

    Για την ιστορία, οι αριθμοί που παρέθεσα, ήταν ακριβείς, και μάλιστα μη σας πω στο πιο αισιόδοξο για όλους… Αλλά και αν όπως λέτε κάποιοι υποτίμησα σε μαζικότητα το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ (που δεν το υποτίμησα καθόλου ίσα-ίσα), το γεγονός ότι στις 11 μάρτη διαδήλωσαν στην Αθήνα 80-100.000 απεργοί (μισοί-μισοί) και τώρα βία 12.000 αυτό σας φαίνεται για κλιμάκωση;;;

    Μας ενδιαφέρει να ανοίξουμε τη συζήτηση για την ανάγκη ενός μεταβατικού πολιτικού προγράμματος που θα συνδέει το σήμερα με το αύριο;;

    Όποιος θέλει ας διαβάσει το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Πέτρου Παπακωνσταντίνου από το τελευταίο ΠΡΙΝ!

    http://www.prin.gr/drupal/node/107

  27. make love not work Απρίλιος 23, 2010 στις 12:19 μμ #

    http://www.euronews.net/nocomment/2010/04/23/greeces-strike-again-/

    Τα πλάνα είναι από πολύ νωρίς, πριν φτάσουν τα μπλοκ της βιομηχανίας και των οικοδόμων.

    Το αν μια απεργία έχει ή δεν έχει επιτυχία φαίνεται από το πόσο πονάει το σύστημα και τους μηχανισμούς του. Η επίθεση ενάντια στο ΠΑΜΕ ήταν πρωτοφανής. Όχι ότι δεν έχουν ξαναρίξει χολή στο παρελθόν αλλά αυτή τη φορά οι δηλώσεις που έγιναν από δημοσιογράφους-πολιτικούς ήταν σκέτος εμετός.

    Αυτά για τα φανερά. Στα μη φανερά τώρα. Οι προσπάθειες απεργοσπασίας ήταν εντονότερες αυτή τη φορά από πρόθυμους εργαζόμενους, «αγανακτισμένους καταναλωτές», αλλά και συνδικαλιστές-εργαζομένους προσκείμενους στο ΠΑΣΟΚ ή τη ΝΔ.

    Από αυτή την απεργία κρατάω μια πολύ καλή κουβέντα που έκανα με ένα ζευγάρι Άγγλων έξω από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία οι οποίοι μου είπαν ότι μακάρι να υπήρχε κάτι ανάλογο και μαζικό στην Αγγλία και στις άλλες χώρες της Ευρώπης. Επίσης αυτό που κρατάω είναι ότι στη δουλειά μου δεν δούλεψε τίποτα για δύο μέρες.

  28. Αντώνης Απρίλιος 23, 2010 στις 12:23 μμ #

    Ρε Παύλε εδώ ήρθε το ΔΝΤ και μας λες παπαριές;
    Για την Τυποεκδοτική τα μάζεψες;
    Ας ήσουνα στην πάλη για 48ωρη και θα έβλέπες πόσες Γ. Σ. έγιναν.
    Είδα και τις δικές σας δυνάμεις. Βιβλίου-Χάρτου Δ.Σ. . ΣΕΤΤΕΑ Δ.Σ. (και μάλιστα 4ωρη στάση!), σωματείο αεροδρομίου Δ.Σ. και άλλα μην τα πούμε… Δηλαδή οι «δικές σας» αποφάσεις που πάρθηκαν από Δ.Σ. είναι , όπως λες, μακριά από τους εργαζόμενους και απόφαση του «δικού σας» κομματικού μηχανισμού; αυτό λες;
    Το πρόβλημα εσύ το εντοπίζεις στην ύπαρξη «μεταβατικού πολιτικού προγράμματος»;
    Εδώ λέμε ήρθε το ΔΝΤ! Και ξεκινάει ο χορός! Το χρέος ,σου λένε αυτοί, το λύσαμε! Πήραμε λεφτά από το ΔΝΤ! Να και οι αγορές ανταποκρίνονται! Τί θα τους πεις τώρα;

  29. Παύλος Απρίλιος 23, 2010 στις 12:31 μμ #

    Αντώνη δε θες να καταλάβεις… Σου είπα εγώ πως οι ΓΣ των σωματείων του «Συντονισμού» ήταν μαζικές;;;

    Ίσα-ίσα αυτό δε λέω τόσες μέρες, πως παρόλη την προσπάθεια οι εργαζόμενοι δεν εμπλέκονται μαζικά;; Και πως με αυτούς τους όρους εάν πάς για 48ωρη θα σου βγει πατάτα;;; Και πως εάν δεν καταφερεις να εμπλέξεις ένα μαζικό κομμάτι εργαζομένων στις διαδικασίες του σωματείου τότε η κλιμάκωση είναι στον αέρα και μόνο εκεί;;

    Εγώ όμως προσπαθώ τουλάχιστον για την πραγματοποίηση με όσο γίνεται καλύτερους όρου των ΓΣ σαν τις μόνες αρμόδιες να αποφασίσουν απεργία…

    Για την Τυποεκδοτική δεν το αναίρεσα, απλά δεν έχει νόημα να το ξαναθίξω…

  30. Παύλος Απρίλιος 23, 2010 στις 12:34 μμ #

    Και για το ΔΝΤ: Κοίτα Αντώνη εάν νομίζεις πως μόνο με την επίκληση της ανεργίας και της φτώχιας θα καταφέρεις σαν κόμμα να ξεσηκώσεις τον κόσμο, είσαι γελασμένος και το χτεσινό το απέδειξε καθαρά…

    Χρειάζεται μεταβατικό πολιτικό πρόγραμμα που να συνδέει το τώρα με το αύριο, και πολιτικές συμμαχίες βάσει αυτού του προγράμματος…Διάβασε λίγο το άρθρο του Πέτρου Παπακωνσταντίνου στο ΠΡΙΝ και ξανακουβεντιάζουμε…

  31. Αντώνης Απρίλιος 23, 2010 στις 12:56 μμ #

    Ρε Παύλο ήταν ή δεν ήταν πετιχυμένη η απεργία; Μπήκαμε ή δε μπήκαμε στο μάτι της αστικής τάξης ή όχι; Δεν συνιστά αυτό κλιμάκωση σε σχέση με τη νηνεμία που έχουν επιβάλλει λυτοί και δεμένοι; Τί νομίζεις δηλαδή ότι μπορεί να πετύχει μόνο του το ΠΑΜΕ; Την οργάνωση Γενικής Απεργίας;
    Δεν αμφισβητώ τις ιστορικές ευθύνες όλου του κινήματος και πρωταρχικά του ΚΚΕ ως του μεγαλύτερου και πιο αταλάντευτου κομματιού του. Αλλά εδώ που είμαστε τώρα οι απαντήσεις μας πρέπει να είναι ξεκάθαρες και δυναμικές. Όχι γιατί αυτό αποτελεί βολονταρισμό (έτσι το βλέπουμε και έτσι θα γίνει) αλλά γιατί οι μέρες που έρχονται θα είναι άγριες και θα μας προλάβει ο κόσμος. Για αυτή τη στιγμή δουλεύει το σύστημα τόοοοοσα χρόνια. Για να είναι ο κόσμος κοιμισμένος στην κρίσιμη στιγμή! Τα άμεσα καθήκοντα μας είναι να οργανώσουμε την εργατική τάξη στα σωματεία της, τις επιτροπές της και ότι άλλο…
    Τα αιτήματα , αν το θες, τα όποια μεταβατικά αιτήματα θα προβληθούν ως τέτοια και όχι ως κύρια αιτήμτα. Ο αντίπαλος θα σε φλομώσει στην ανταγωνιστικότητα και θα σου δημιουργήσει εκατομμύρια αδιέξοδα. Η αντεπίθεση περνάει από την οργάνωση της βάσης πρωταρχικά. Αλλά όπως είπα και στον Υ, ας περιμένουμε λίγο (κανα δυο μέρες) να βρούμε τον κόσμο που απήργησε (αλλά και αυτόν που τελικά δεν έκανε το βήμα) και να οργανωθούμε . Για την αντεπίθεση!

  32. Παύλος Απρίλιος 23, 2010 στις 2:43 μμ #

    Αντώνη, κρίνε μόνος σου…

    Οι μέρες θα είναι άγριες και εφιαλτικές. Δεν υποτιμώ την αγωνιστικότητα κανενός ούτε και του ΚΚΕ φυσικά). Όμως εάν δεν μας απασχολήσει το γεγονός πως το κύτταρο του συνδικαλιστικού κινήματος (τα πρωτοβάθμια και οι ΓΣ αυτών) είναι στην εντατική, τότε, όση αγωνιστικότητα και αν επιδείξει ένα κόμμα, η αποτυχία είναι προδιαγεγραμμένη…

    Γιατί, οι εργαζόμενοι τα σωματεία και τις επιτροπές αγώνα έχουν για να εκφραστούν μαζικά και συλλογικά…Όταν αυτά έχουν πέσει σε κρίση χρόνια τώρα, και ακόμα δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος της αντεπίθεσης, τότε πρέπει να προβληματιστούμε σοβαρά…

    Δεν αρκεί μόνο ο κομματικός βολονταρισμός… Η κλιμάκωση ή θα έρθει με πραγματικούς όρους, ή θα είναι καρικατούρα…

    Το μεταβατικό πρόγραμμα πάλης, στόχων και αιτημάτων, είναι κρίσιμος παράγοντας για την διαμόρφωση αυτού του εργατικού ρεύματος αντίστασης, ρήξης και ανατροπής…

    Συνδέει τις κοιμισμένες, φοβισμένες, παραιτημένες συνειδήσεις με το αναγκαίο αύριο της αντικαπιταλιστικής ρήξης και της εργατικής εξουσίας. Δίνει στόχο και πολιτικοποιεί τον οικονομικό αγώνα για την επιβίωση. Δίνει την δυνατότητα να ξεπεραστούν π ρ α γ μ α τ ι κ ά οι αυταπάτες των εργαζομένων σε σχέση με τον ελληνικό καπιταλισμό και την Ε.Ε. Διαμορφώνει εκείνες τις αναγκαίες πολιτικές συμμαχίεςοι οποίες θα δώσουν πρακτική ώθηση και δυναμική στην διαμόρφωση αυτού του εργατικού ταξικού ρεύματος…

  33. gortynios Απρίλιος 23, 2010 στις 3:11 μμ #

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΤΟΧΗ
    ΚΑΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ

    Η προσφυγή της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, που οδηγείσαι η κυβέρνηση την χώρα σε συμφωνία με την ΕΕ τους τραπεζίτες, είναι η ταφόπλακα που μπαίνει στο ασφαλιστικό, στις εργασιακές σχέσεις, ενώ νέοι γύροι λιτότητας και ιδιωτικοποιήσεων, που σε συνδυασμό με τις δεκάδες χιλιάδες απολύσεις σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα θα είναι τα μέτρα που θα επιδιωχθεί να παρθούν το επόμενο διάστημα, για να «υπηρετήσουν» τον «εθνικό» στόχο της «εξόδου» από την κρίση. Σε αυτή την μαύρη προοπτική για τους εργαζόμενους δεν υπάρχει άλλος δρόμος από τον γενικό ξεσηκωμό.

    ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ, ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ.

    ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΤΑΞΙΚΟΣ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΝΤ, ΕΕ.

    ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΣΤΙΣ 6:30 ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε

    ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

  34. visk Απρίλιος 23, 2010 στις 4:43 μμ #

  35. Μάριος Απρίλιος 23, 2010 στις 6:00 μμ #

    Για όοσυς δε ξέρουν ο Κωστάκης είναι ο απολυμένος δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη.

  36. Frost Απρίλιος 23, 2010 στις 6:51 μμ #

    Ελα ρε απολύει ο Ριζοσπάστης?

  37. Frost Απρίλιος 23, 2010 στις 6:52 μμ #

    Αποκλεισμό στο Ριζοσπάστη ΤΩΡΑ για την επαναπρόσληψη του εργαζόμενου.

  38. leme twra Απρίλιος 23, 2010 στις 7:14 μμ #

    Ηταν η πρώτη 48ωρη μετά από 20 χρόνια και μόνο και μόνο από τις αντιδράσεις των καναλαρχών, των κομμάτων κλπ ήταν επιτυχημένη! 🙂
    Τώρα για τη συγκέντρωση:είχε πολύ κόσμο (αυτά τα περί 6-10000 είναι εντελώς άκυρα), περισσότερο από το Φλεβάρη και τις 5 Μάρτη νομίζω και λιγότερο από τις 11 Μάρτη. Αυτό είναι σχετικά λογικό γιατί στις 11/3 η ανακοίνωση των μέτρων ηταν πρόσφατη και υπήρχε και γενική απεργία. Αυτές τις μέρες κυριαρχεί η προπαγάνδα ότι το ΔΝΤ είναι και καλό (α καλοφάγωτος ο μηχανισμός) και δεν υπάρχει τπτ άλλο! Τώρα η συνέχεια είναι μπροστά μας και θα είναι δύσκολη σίγουρα αλλά μπορούμε!

  39. Y Απρίλιος 23, 2010 στις 7:14 μμ #

    @Pavlo
    Ntaxei de xreiazetai na to postaroume ena ekotomyrio fores to arthro. Παρακολούθα και λίγο τι ποστάρουν οι υπόλοιποι.

    Με τη 48ωρη η στάση σας δεν ήταν σωστή αφού πρώτα καλέσατε σε τέτοια και μετά ανακαλέσατε. Αφού καλούσε κι άλλη μεγαλύτερη δύναμη κάτι που εσείς πρώτοι είχατε προτείνει έπρεπε να τη δώσετε τη μάχη.

    @Ταλιμπ
    Τελικά τα σωματείς της WIND απήργησαν ή όχι? Αν όχι γιατί? Κι αν όχι τότε σίγουρα δεν αποτελούν πρωτοπορεία.

    @Antoni
    ‘Ο αντίπαλος θα σε φλομώσει στην ανταγωνιστικότητα και θα σου δημιουργήσει εκατομμύρια αδιέξοδα.’

    Στο ξαναείπα και προχθες παραπροχθες. Αυτό που λες είναι άρνηση να κάνεις πολιτική. Εσύ μπορείς να του δημιουργήσεις ένα κάρο αδιέξοδα με αιτήματα όπως της εθνικοποίησης των τραπεζώ και την έξοδο από το Ευρώ. Μπορείς να διαλύσεις την επικοινωνιακή του στρατηγική.

    Δε υπάρχει μεγαλύτερη βοήθεια στον αντίπαλο από εμφανίσεις σα την τελευταία της Παπαρήγας. Και Μπρέζνιεφ τι να κάνουμε δηλαδή, χρειαζόμαστε έναν κομμουνιστή ηγέτη που να μπορεί να κάνει σκόνη την Τρέμη και τον Πρετεντέρη. Αλλιώς βράστα Χαράλαμπε.

    Το να δέχεσαι από τα πριν ότι ο αντίπαλος ενω είνια σε τετοια κρίση μπορεί να σου δημουργήσει ένα εκατομύριο αδιέξοδα είναι τουλάχιστον ηττοπάθεια και μη εμπιστοσύνη στη δυνατότητα σου να απαντάς και να παράγεις πολιτική.

    ‘Η αντεπίθεση περνάει από την οργάνωση της βάσης πρωταρχικά’ Αυτό είναι πολύ σωστό. Πρωταρχικά όμως όχι απόλυτα. Χρειάζεσαι επίσης τακτική απέναντι σε όλο το πολίτικό εποικοδόμημα. Πως θα το κάνεις όλο άνω κάτω. Και τέτοια σήμερα δεν εχεις.

    Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ την έχει σε μεγαλύτερο βαθμό αλλά της λείπει η συνέπεια και φυσικά και η δύναμη.

    @Παιδιά των πρωτοβάθμιων
    Καλά κάνατε και πλησιάσατε το ΠΑΜΕ. Την άλλη φορά ακόμα πιο κοντά. Φαντάζομαι θα υπήρξε μια συνενόηση από τα πριν, την άλλη φορά μπορεί να είναι ακόμα καλύτερη. Απομωνόστε όμως τους ΠΑΣΟΚους. Πιο κοντά στο ΠΑΜΕ πιο μακριά απο ηγεσίες ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.

    @Παιδιά του ΠΑΜΕ
    Αφήτε τα παιδιά να έλθουν εις εσάς. Μη τους αντιμετωπίζετε ως πράκτορες.

    @Μάριος
    Και τι είναι αυτό το σάιτ που γράφει?

    @Γορτύνιος
    Την ημέρα της γιορτής μας ο ΓΑΠ το γεμάτο πιστόλι που το θελε για το συρτάρι το αδειάζει πάνω στις λαϊκές κατακτήσεις. Οποία έπληξις!

    ΠΙΣΩ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ! ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!

  40. Μάριος Απρίλιος 23, 2010 στις 8:20 μμ #

    http://katalipsiesiea.blogspot.com/2009/01/blog-post_22.html

  41. fuente ovejuna Απρίλιος 23, 2010 στις 8:25 μμ #

    @μαριε περσυνα ξυνα σταφυλια..
    κατι αξιολογο εχεις να πεις ή θα συνεχιστει πολυ το σιγονταρισμα του παπαδημτριου και του μανδραβελη;

  42. visk Απρίλιος 23, 2010 στις 8:36 μμ #

    Υ χρόνια πολλά ρε φίλε. Και γρήγορα πίσω στην Ελλάδα, είναι υπέροχα λέμε!

  43. Y Απρίλιος 24, 2010 στις 3:40 πμ #

    φχαριστώ βίσκα μου. θα δουμε.

  44. a8lios Απρίλιος 24, 2010 στις 8:56 πμ #

    Ωχ ναι ρε, Υ, όπως λέμε Γιωργά-kiss-kiss!
    Xρόνια πολλά από το [Γράνμα(εσ.)(α-μ-λ)]

  45. xamogelo Απρίλιος 24, 2010 στις 11:10 πμ #

    ντροπή μας!!! που δεν τους σακατέψαμε http://o-a-blog.blogspot.com/2010/04/blog-post_24.html

  46. Y Απρίλιος 24, 2010 στις 1:44 μμ #

    Ευχαριστώ Αθλιε. Τι είναι το α-μ-λ? 🙂

  47. a8lios Απρίλιος 24, 2010 στις 2:14 μμ #

    αντιμαρξιστές-αντιλενινιστές.
    ή αν θες και
    άμυαλοι. 🙂

  48. Y Απρίλιος 24, 2010 στις 3:18 μμ #

    Καλό! 🙂 Αυτοί όμως είναι φράξια μέσα στο Γκράνμα (εσ.). Δε το εκφράζουν ολόκληρο 😉

  49. Stranger Απρίλιος 24, 2010 στις 3:59 μμ #

    Βαρεμένοι σοσιαλιστές, θείτσες, εμετικοί ακροδεξιοί και λοιποί πραγματευτάδες που πλούτισαν στις πλάτες μας, τώρα μας κατηγορούν. Λένε πως εμείς φταίμε για την κατάντια μας λόγω της σπατάλης μας. Ποιοι μιλάνε; Αυτοί που έκαναν την βίζιτα επάγγελμα. Αυτοί που γονάτισαν την χώρα μας, κάνοντας την χυδαιότητα και την απάτη, επιστήμες. Από την άλλη τα ζώα της παγκοσμιοποίησης μας περνάνε για τόσο μ@λ@κες που πιστεύουν πως θα περπατάμε γονυπετείς και θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε (όχι να ζούμε) καταναλώνοντας. Το ξαναέγραψα: Από την στιγμή που όλοι έχουμε κάνει την διάγνωση του προβλήματος, δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην δράσουμε. Αφού δεν αντιδρούμε σημαίνει πως είμαστε δειλοί, οπότε ή θα τους ανεχτούμε μιζεριάζοντας ή θα μας κάνουν ότι θέλουν κι εμείς θα σιωπούμε.

    Υπάρχει λύση: Να ανακτήσουμε την ατομική και συλλογική ευθύνη. Πως; Να οργανωθούμε! Όλοι! Ανεξαρτήτως τι πιστεύουμε και που ανήκουμε. Να μην τους αφήσουμε να μας επιβάλουν μια νέα χούντα!

    Καλώ όλους τους bloggers να αναδημοσιεύσουν το παρόν κείμενο και να οργανωθούμε όλοι σαν ελεύθεροι και απλοί πολίτες, έχοντας το πλεονέκτημα της επικοινωνίας μεταξύ μας που μας δίνει το ίντερνετ και να σαμποτάρουμε και να διώξουμε τους απατεώνες από την χώρα μας. Ας μην φοβόμαστε, δεν θα μας κάνουν τίποτα, ποντάρουν στην ανοχή μας και στο ότι δεν αντιδράμε. Να ανταλλάξουμε σχέδια και ιδέες αντίστασης. Χωρίς καπελώματα και σημαίες.

    Μην αφήσουμε ο ένας τον άλλον μόνο του.

  50. Y Απρίλιος 24, 2010 στις 8:10 μμ #

    @stranger
    Ας οργανωθούμε στα σωματεία μας για αρχή.

    Αν θες να ανταλάξουμε ιδέες κάποιοι θα κράταμε και σημαίες όπως πχ. την κόκκινη. Τώρα αν δε θες να ανταλλάξεις ιδέες με όποιον κρατάει σημαίες τότε μάλλον εσύ είσαι ο περιοριστικός.

    Μην αφήσουμε ο ένας τον άλλον μόνο του κι ας κρατάει και σημαία 🙂

  51. reddove Απρίλιος 25, 2010 στις 4:11 πμ #

    compassocap, στα σωματεια (οταν αυτα ειναι πραγματικα,ζωντανα σωματεια και οχι σφραγιδες) υπαρχουν συσχετισμοι, και οι οποιοι αλλες φορες ειναι θετικοι και αλλες αρνητικοι και γενικα αλλαζουν. Θεωρω λαθος να κανεις σε ενα σωματειο κριτικη ιδια με αυτη που θα κανεις σε μια πολιτικη οργανωση. Στα σωματεια υπαρχουν πολλες τασεις και τα περι πρωτοποριων μακρυα απο ολους μας.

  52. visk Απρίλιος 25, 2010 στις 1:03 μμ #

    Έχει μια έρευνα για το εργατικό κίνημα από την Ελευθεροτυπία σήμερα

    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=154728

  53. fragoulas Απρίλιος 27, 2010 στις 6:49 πμ #

    Πολυ ενδιαφεροντα άρθρα. Κρατάω το εξής από την περίοδο 1985:

    «Αλλάζουν οι συσχετισμοί δύναμης στο εσωτερικό της ΓΣΕΕ, στην οποία η πλειοψηφία περνά στην Αριστερά. Υστερα από δικαστική απόφαση, ανατρέπεται η εκλεγμένη διοίκηση της ΓΣΕΕ και διορίζεται νέα μονοπαραταξιακή από στελέχη της ΠΑΣΚΕ»

    και ότι σε ένα σύνολο λέξεων κοντά στις 8.500 που μιλάει για συνδικαλισμό στην ελλάδα, η λέξη ΚΚΕ αναφέρεται μία φορά. Δύσκολες εποχές παιδιά. Θα τα πούμε στο δρόμο το σάββατο. Υ, στο εξωτερικό τι θα κάνετε την πρωτομαγιά;

  54. Y Απρίλιος 27, 2010 στις 8:08 πμ #

    Ή θα πάμε εδώ στις Βρυξέλλες ή θα πεταχτούμε στη Λιέγη να δούμε το ιστορικό γεγονός της κοινής πορείας PTB – PC (ΚΚ Βελγίου πλέον γλωσσικά διαιρεμένο και μικροσκοπικό)
    http://www.ptb.be/hebdomadaire/article/1er-mai-faites-la-fete-a-travers-la-belgique.html

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ενημέρωση από τη 48ώρη | No Style - Απρίλιος 22, 2010

    […] Κλειστές οι μεταλλουργίες στην Ανατολική Αττική, αφού αποκρούστηκαν οι απεργοσπαστικές προσπάθειες…. [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (107 λέξεις)] […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: