Which side are you on boys???

3 Μαρ.

Αύριο θα ανακοινωθούν τα νέα μέτρα…

Καιρός να συνειδητοποιήσει ο καθένας μας που ανήκει… όσο για την αστική νομιμότητα ο κόσμος σύντομα θα αισθανθεί στο πετσί του τι σημαίνει…

Advertisements

32 Σχόλια to “Which side are you on boys???”

  1. Μέλιτον Καντάρια Μαρτίου 3, 2010 στις 2:51 πμ #

    Αντε να μπαινουμε στο κλιμα:
    Τερμα πια στις αυταπατες ή με το κεφαλαιο ή με τους εργατες.
    Όλοι την Πέμπτη 4 Μάρτη στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ.

    http://www.pamehellas.gr/fullstory.php?lang=1&wid=1063

  2. Μέλιτον Καντάρια Μαρτίου 3, 2010 στις 2:57 πμ #

    Βεβαια μην ξεχνιομαστε και οτι οι αγωνιστες – κομμουνιστες παλευουν απεναντι σε ενα αραγες αντι-ΠΑΜΕ μετωπο με εργοδοτικους και οπορτουνιστες, οπως αυτο εκφραστηκε μολις το Σαββατοκυριακο που μας περασε στο:

    27ο Συνεδριο Ομοσπονδιας Γαλακτος-Τροφιμων -Ποτων
    …Οι ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ – ΑΠ κατέβηκαν πάλι με κοινό ψηφοδέλτιο αλλά έχασαν δυνάμεις!!!

    http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=2/3/2010&id=11845&pageNo=15&direction=-1

  3. xamogelo Μαρτίου 3, 2010 στις 3:01 πμ #

    Αύριο μεθαύριο κτλ θα είμαι στο δρόμο το ότι το ΠΑΜΕ θα είναι στον δρόμο σημαίνει ότι απλά θα πάω σε αυτό. Δεν συμφωνώ σε αρκετά πράγματα αλλά όποιος αισθάνεται ότι παλεύει για να αλλάξει κάτι δεν γίνεται να μην βλέπει την ανάγκη να αντιδράσει αύριο.

  4. Μέλιτον Καντάρια Μαρτίου 3, 2010 στις 3:14 πμ #

    Το σιγουρο ειναι οτι το ΠΑΜΕ στις συγκεντρωσεις του δεν κραταει απουσιολογιο απο οσους ερχονται ή μη.

    Ακριβως ομως επειδη αποτελει Μετωπο Εργατικο επιδιωκει, ανεξαρτητως επι μερους ή μη διαφωνιων, την συσπειρωση και αντιδραση των εργατων τουλαχιστον…στο και πεντε.

    Αυτο παντως που ερχεται απο τους χωρους δουλειας ειναι πως αρκετος εργατο-κοσμος (Και οχι αυτους που ¨καταγραφουν» οι υποτιθεμενες δημοσκοπησεις) εχει «αναγκη» απο το να βγει στο δρομο και να βρει ενα αποκουμπι στην ειλικρινη σταση του ΠΑΜΕ.

    Μεχρι στιγμης οι μονες διαφωνιες που συναναντησα στις εξορμησεις ειναι απο την εργατικη αριστοκρατια των Πασοκων και τους φοβισμενους τυχαρπαστους κοψωχερηδες των εκλογων που παντα κρινιαζουν για το οτιδηποτε και απο ουσια-δραση μηδεν.

    Πρεπει οι συγκεντρωσεις της Πεμπτης να βουλιαξουν την χωρα απο εργατοκοσμο. Απο την αλλη να ξερουμε πως εχουμε ακομα πολυ μαλλι να ξανουμε για να βγει ο εργατης απο την τρυπα του. Στοιχημα ειναι για ολους, απο την αστικη ταξη μεχρι τους κομμουνιστες…

  5. sfyrodrepanistis Μαρτίου 3, 2010 στις 3:23 πμ #

    Άσχετο.. Η εισαγωγή δεν θυμίζει λίγο την εισαγωγή της φραγκοσυριανής;

  6. Μέλιτον Καντάρια Μαρτίου 3, 2010 στις 3:30 πμ #

    Και ενα βιντεακι με πολυ ωραια φωτογραφια

  7. sentic Μαρτίου 3, 2010 στις 8:50 πμ #

    Με αφορμη πραγματα που διαβασα και ακουσα απο μακρια αυτες τις μερες…

    Σε χαλεπους καιρους και σε εξαρσεις εργατικης τρομοκρατιας και εντασης το κινημα ειχε τρπο να απανταει και να ενθαρρυνει τους εργατες να μη κιοτευουν!! Ο Λενιν παντα μιλουσε για τον συνδυασμο της νομιμης με την παρανομη κομματικη δουλεια,αναλογα με την περισταση και τις καταστασεις,ποτε δινονταν βαση στην μια και ποτε στην αλλη!Ποτε ομως δεν μιλησε για παραγκωνισμο της μιας για την αλλη,99% η μια αλλα εστω και 1% και η αλλη!Αναλογα με ταδεδομενα που υπαρχουν καθε φορα!!
    Μιλαω για κομματικη δουλεια με τις 2 εκφανσεις της και οχι για παπαριες και αναρχοαυτονομες μαγκιες του κωλου για να μην παρανοησει καποιος και το παει αλλου!!ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ 2 ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ!!

    καλες οι μπουκες εντυπωσιασμου στα καναλια ,αλλα χωρις ουσια κατα τη γνωμη μου παντα!! οποιος καταλαβε καταλαβε,οποιος οχι δεν εχει καμια σημασια,λογια και σκεψεις του αερα απο καποιον που ειναι μακρια απο το χορό και πολλά τραγουδια λέει….!!

  8. faros Μαρτίου 3, 2010 στις 9:00 πμ #

    Καλημέρα σας !

    Χαμόγελο, θεωρώ φοβερή και την ανάρτησή σου, αλλά και τις … ασυμφωνίες που βάζεις !
    Δείχνει υγεία πολιτική, πολύ με ενδιαφέρουν οι σκεπτόμενοι νέοι άνθρωποι – από εσάς περιμένουμε να πετύχετε εκεί που αποτύχαμε εμείς !
    Και, θα μου επιτρέψεις, διατηρώντας τις επιφυλάξεις σου, η συστράτευση στους δρόμους του Αγώνα με τις Ταξικές Δυνάμεις, θα βοηθήσει αμφότερους !

    Καλή αντάμωση, καλούς αγώνες !
    Πράγματι, ήρθε η ώρα να διαλέξουμε, όλοι …

  9. sep Μαρτίου 3, 2010 στις 3:15 μμ #

    Ανακοινωνει τωρα τα νεα μετρα ο Πεταλωτης…
    Δεν βαλανε την μουρη του Γιωργακη μπροστα γιατι θα χαλαγε το prestige!!!

  10. sep Μαρτίου 3, 2010 στις 4:04 μμ #

    Τα νεα μετρα σε βιντεο:

    http://troktiko.blogspot.com/2010/03/video_03.html

  11. Μέλιτον Καντάρια Μαρτίου 3, 2010 στις 4:14 μμ #

    Οι συνταξιούχοι χτυπηθηκαν απο αστυνομικούς στο Μεγαρο Μαξιμου:

  12. Μέλιτον Καντάρια Μαρτίου 3, 2010 στις 4:15 μμ #

    Και αλλο με συνταξιουχους:

  13. leme twra Μαρτίου 3, 2010 στις 4:51 μμ #

    Σήμερα δεν τους έδειραν όσο ο Σημίτης… άλλο πράγμα η πράσινη ανάπτυξη, απλώς σπρώχνουν!

  14. Mnemon Μαρτίου 3, 2010 στις 5:16 μμ #

    «ARBEIT MACHT FREI» = Η ΕΡΓΑΣΙΑ (ΑΝΕΡΓΙΑ) …ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ …..

  15. kraftwerk Μαρτίου 3, 2010 στις 5:50 μμ #

    ΠΑΙΔΙΆ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ, τα μέτρα θα περάσουν και δεν κουνιέται τίποτα, και το τίποτα το εννοώ αναλογικά με το τι συμβαίνει, δηλαδή το ζήτημα είναι απλά που θέλουν να σταματήσουν γιατί και τα σώβρακα να μας πάρουνε μάλλον δεν θα ανοίξει μύτη, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα, αύριο το απόγευμα συλλαλητήρια (2), ένα στο Σύνταγμα και ένα στα Προπύλαια, να πάμε.

  16. kraftwerk Μαρτίου 3, 2010 στις 5:52 μμ #

    …παιδιά το ξαναλέω, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα!

  17. xamogelo Μαρτίου 3, 2010 στις 6:00 μμ #

    @ Kraftwerk α και εγώ πιστεύω ότι θα περάσουν τα μέτρα σε πρώτη φάση. Θα υπάρξει τεράστια επιδείνωση στην ζωή των ανθρώπων και αυτό θα οδηγήσει σιγά σιγά στην αλλαγή της σημερινής νοοτροπίας… και κατ επέκταση αντίδραση.

  18. kraftwerk Μαρτίου 3, 2010 στις 6:12 μμ #

    Meliton αν και συμφωνώ με πολλά απο όσα γράφεις θα σταθώ σε κάτι που θα σου κάνει εντύπωση, δεν είναι σε τρύπες οι εργαζόμενοι, σε τρύπες είναι τα ποντίκια και αν και μπορεί να φαίνεται λεπτολογία, εγώ νομίζω ότι δεν είναι και υπάρχει πολύ αυτή η αντίληψη σε πολλούς, ότι ο κόσμος είναι λίγο για τα μπάζα και δεν πέρνει μπροστά με τίποτε, εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι υπάρχει η περίπτωση και να μας τα πάρουν και όλα και να μην υπάρξει ουσιαστική αντίδραση απο την εργατική τάξη της χώρας, αν τα μέτρα περάσουν έτσι απο τον κόσμο θα σημαίνει και ότι τα πολιτικά υποκείμενα που εκφράζουν την αντίσταση δεν μπορούν να συσπειρώσουν κόσμο πάνω απο κάποια όρια. Άρα δεν είναι ο κόσμος , μόνο, που δεν τραβάει.

  19. kraftwerk Μαρτίου 3, 2010 στις 6:37 μμ #

    και να πω και κάτι άλλο, θα έπρεπε ήδη να είμασταν με ντουντούκες στα στενά να φωνάζουμε για το αυριανά συλλαλητήρια.

  20. leme twra Μαρτίου 3, 2010 στις 6:40 μμ #

    είναι ήδη με ντουντουκες σε πολλά κεντρικά σημεία συνοικιών, πόλεων και στην ομόνοια. ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ!Στην τελική θα το παλέψουμε…

  21. kraftwerk Μαρτίου 3, 2010 στις 6:50 μμ #

    @leme twra
    πράγματι όπως τα λες είναι,δικτυώθηκα και φεύγω και γώ πάω να βοηθήσω

  22. Γιούρι Κακάριν Μαρτίου 3, 2010 στις 6:54 μμ #

    Σύντροφοι οι όποιες εκτιμήσεις για τις πιθανότητες αυθόρμητης δραστηριοποίησης των εργαζομένων είναι αρκετά παρακινδυνευμένες. Να θυμίσω εδώ ότι το μαζικό ξέσπασμα του Δεκέμβρη (που έγινε δεκτό με ανοχή αν όχι με παθητική συναίνεση και από πολλούς από αυτούς που κάθονταν σπίτι τους) προέκυψε ξαφνικά και χωρίς να το περιμένει κανένας. Δεδομένο είναι σε αυτή τη φάση ότι τα μέτρα αυτά κρίνονται εξαιρετικά άδικα και λανθασμένα από τη συντριπτική πλειοψηφία. Ταυτόχρονα αναπτύσσεται μια αντίδραση σε συναισθηματικό επίπεδο, ένα αίσθημα αδικίας και σε κάποιο βαθμό οργής. Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι θα προβούν και σε ανάλογες πράξεις (όπως συμμετοχή σε απεργίες, κινητοποιήσεις κτλ.).
    Σε κάθε περίπτωση πάντως ο ρόλος της επαναστατικής αριστεράς δε μπορεί να ανάγεται στην εκτίμηση των συναισθημάτων και σκέψεων των εργαζομένων, ούτε στην αναμονή του αυθόρμητου ξεσπάσματος (αν και αυτά είναι απαραίτητα). Η αριστερά θα πρέπει σε πρώτο επίπεδο να προσπαθεί να οργανώνει και να ενοποιεί τους επιμέρους αγώνες και σε δεύτερο να μπορεί να προβάλει μια ρεαλιστική, στρατηγική εναλλακτική λύση. Επίσης θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα να διαμορφώνει την πολιτική της με βάση ενδεχόμενες αυθόρμητες εξελίξεις, να υπερασπίζεται τις αυθόρμητες αντιδράσεις και να τις αναπτύσσει και αυτό είναι πολύ σημαντικό σε περιόδους ανάπτυξης του κινήματος. Πρόκειται μάλιστα για ένα σημείο όπου η σημαντικότερη δύναμη της αριστεράς σήμερα, το ΚΚΕ, είχε εξαιρετικά προβληματική στάση σε προηγούμενες στιγμές του κινήματος (άρθρο 16, Δεκέμβρης). Θα πρέπει να είναι σαφές στην οποιαδήποτε πρωτοπορία ότι είναι αναγκάιο και θεμιτό να σχεδιαζει με συγκεκριμένο τρόπο την τακτική της και την πολιτική της παρέμβαση, αλλά η πραγματικότητα (ειδικά σε οξυμένες συνθήκες) πάντοτε θα αποκλίνει σε κάποιο βαθμό από τους σχεδιασμούς. Θα ήταν κυριολεκτικά ολέθριο (και για την πρωτοπορία και για το κίνημα) αν η υποτιθέμενη πρωτοπορία αρνούνταν ή διαχώριζε τη θέση της από τις πραγματικές κινηματικές διαδικασίες. Χρειάζεται ευελιξία και ικανότητα αναδιαμόρφωσης της τακτικής σε κάθε στιγμή. Οποιαδήποτε προσκόληση σε a priori σχήματα ενδεχομένως να αποβεί μοιραία.
    Για να μη φανεί ότι κατηγορώ το ΚΚΕ, να ξεκαθαρίσω ότι αυτή τη στιγμή είναι η πιο συγκροτημένη πολιτική δύναμη στο εργατικό κίνημα και ο βασικός πολιτικός χώρος που γύρω του μπορεί να συσπειρωθούν μαζικά εργαζόμενοι (στα πλαίσια της επαναστατικής αριστεράς). Δεν είναι τυχαίο ότι ο Μητσοτάκης χτες στο mega αναφέρθηκε συχνά στο ΚΚΕ (θυμίζοντας και παλιές, αμαρτωλές ιστορίες).
    Παρόλα αυτά σύντροφοι θεωρώ ότι η βασική ανεπάρκεια της αριστεράς συνολικά είναι ότι δεν είναι σε θέση να προβάλει μια πειστική ρεαλιστική εναλλακτική διέξοδο από την παρούσα κατάσταση (αν αντικειμενικά υπάρχει). Οι απαντήσεις που δίνονται είναι ανεπαρκείς και αυτό βιώνεται με άμεσο τρόπο και από τους εργαζόμενους, και είναι ίσως ο βασικότερος λόγος της παθητικότητας που επιδεικνύουν. Γιατί το να λες να πληρώσουν οι τράπεζες ενώ η χώρα είναι στην ΕΕ είναι ουτοπία. Το να λες ότι θα βγούμε από την ΕΕ και θα έχουμε μια βιώσιμη οικονομία, με βάση τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά της οικονομίας στην Ελλάδα, και με βάση το διεθνή καταμερισμό εργασίας είναι εξαιρετικά αμφισβητίσημο. Και αν βγούμε τι θα γίνει με το χρέος, τι θα γίνει με τους κερδοσκόπους; Πρόκειται για ζητήματα που νιώθω ότι δεν τα απαντά η Αριστερά (στο σύνολό της) σήμερα. Βέβαια σε κάποιο βαθμό ενδεχομένως όλα αυτά να μην μπορούν να απαντηθούν μόνο με βάση τα δεδομένα του κινηματος στην Ελλάδα. Ούτε φυσικά ισχυρίζομαι ότι αν δεν έχουμε στρατηγικές απαντήσεις δεν πρέπει και δε μπορούμε να αγωνιστούμε ενάντια στα μέτρα της κυβέρνησης. Απλά στο βαθμό που αγωνιζόμαστε με τέτοιους όρους ο αντίπαλος θα είναι αντικειμενικά σε πλεονεκτική θέση.
    Να ξεκαθαρίσω κλείνοντας ότι δεν τα λέω όλα αυτά ως μομφές στις σύγχρονες πολιτικές οργανώσεις αλλά ως έναν προβληματισμό που πρέπει να απασχολεί οποιονδήποτε αυτοπροσδιορίζεται ως κομμουνιστής ή επαναστάτης.

    Συντροφικά

  23. Μέλιτον Καντάρια Μαρτίου 3, 2010 στις 6:59 μμ #

    @kraftwerk

    Ολοι τελικα ΚΑΙ σε αυτο θα κριθουμε, απλα το εχω ξανα-αναφερει πως θελει πολυ δουλεια και απο το κκε ή το ΠΑΜΕ στην κατευθυνση οξυνσης του ταξικου κριτηριου της εργατικης ταξης.

    Παντως εμεις εχουμε βγει στην περιοχη απο εχθες και σημερα πιασαμε πολλα εργοστασια.

    Επιπλεον σημερα στην περιοχη των Μεσογειων στο Υπολοιπο Αττικης το ΠΑΜΕ καλει σε 5 πικετοφοριες με ντουντουκες σε ολα τα αρβανιτοχωρια της περιοχης για 7 μ.μ. σε Παλληνη,Ραφηνα,Γερακα,Λουτσα και Κορωπι.

    Το κλιμα ειναι ενθαρρυντικο και αναμενεται κοσμος και για το αυριανο συλλαλητηριο στο Συνταγμα στις 6 μ.μ.

    Φευγω τρεχοντας για το Κορωπι..

  24. oti na'nai Μαρτίου 3, 2010 στις 7:34 μμ #

    Ο Μπογιοπουλος χείμαρρος στο Χατζηνικολάου!

  25. compasso Μαρτίου 4, 2010 στις 1:02 πμ #

    στους δρόμους ρε!!!

  26. kraftwerk Μαρτίου 4, 2010 στις 2:59 πμ #

    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ?
    λέει ο Μπογιόπουλος, 300 δις κέρδη, οι τράπεζες, εδώ υπάρχει μια παρανόηση προφανώς (μάλλον δική μου αλλά εύκολα μπορεί να γίνει έτσι όπως το λέει), τα 300 δις για την πενταετία 2004-2009 προφανώς δεν μπορεί να είναι για τις ελληνικές τράπεζες, αφου αυτές βγάζουν ένα σύνολο περί τα 5 δις( και μάλιστα προ φόρων) για το 2008 ας πούμε, αρα επι πέντε βγαίνει πολλά πολλά γύρω στα 25 άντε πες 30 δις.

    ενώ στην συνέχεια μιλάει για τα 60 δις μέσα σε μια δεκαετία για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ χρηματιστήριο, αυτό προφανώς και ισχύει αλλα εδώ μιλάει για ελλάδα ενώ για τις τράπεζες προφανώς ή έχει κάνει χοντρό λάθος ή εγώ κάπου κάνω λάθος, μπορεί να βοηθήσει κάποιος σ αυτό?

  27. Αντώνης Μαρτίου 4, 2010 στις 2:44 μμ #

    @ κραφτ
    Ο Μπογιόπουλος μιλάει για το ενεργητικό των τραπεζών. Δηλαδή τα κέρδη και απαιτήσεις που έχουν κεφαλαιοποιήσει.
    Δηλαδή στα 7-8 δις που έχουν οι τράπεζες καθαρά κέρδη το χρόνο δεν περιλαμβάνονται οι αμοιβές που δίνουν στα στελέχη τους, οι συμμετοχές τους σε άλλες εταιρίες, οι ακινητοποιήσεις τους, η συμμετοχή τους σε hedge funds του εξωτερικού καθώς και οι οποιεσδήποτε συμμετοχές σε άλλες εταιρίες.

  28. kraftwerkvs Μαρτίου 4, 2010 στις 5:47 μμ #

    πάντα ενημερωμένος ρε μπαγάσα, θένκς.

  29. kraftwerkvs Μαρτίου 4, 2010 στις 5:55 μμ #

    καλά τις άγνωστες λέξεις θα τις ρωτήσω άλλη στιγμή… 🙂

  30. Toxic Nikos Μαρτίου 9, 2010 στις 3:40 μμ #

    Ποιούς δρόμους γαμώ το χριστό μου; Εμφύλιο κατευθείαν.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Redblogs.gr » Which side are you on boys??? - Μαρτίου 3, 2010

    […] Filed under: Uncategorized [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (32 λέξεις)] […]

  2. Which side are you on boys??? | No Style - Μαρτίου 3, 2010

    […] Filed under: Uncategorized [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (32 λέξεις)] […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: