Σκόρπιες σκέψεις στη σοσιαλιστική πατρίδα…

7 Οκτ.

η υφυπουργός πολιτισμού Άντζελα Γκερέκου

Μετράμε τις μέρες από την σοσιαλιστική επανάσταση  της Κυριακής, όπως στην Ιταλία μετρούσαν τα έτη της φασιστικής εποχής. Η σύγκριση ατυχής φυσικά. Άλλωστε όλη ξέρουμε ότι η δημοκρατία στην Ελλάδα είναι κληροδότημα της οικογένειας Παπανδρέου – θα συμφωνούσε σίγουρα και κάποιος Νίκος Μπελογιάννης. Πολλά έχουμε ακούσει, θα το αντέξουμε και αυτό.

Συζητούσα λοιπόν με τη μητέρα μου, για κάποιο κοντινό μας πρόσωπο, που εξελέγη με το ΠΑΣΟΚ και αναμενόταν να πάρει και θέση στη κυβέρνηση. Γυρνάει λοιπόν η μητέρα μου και μου λέει ότι  τουλάχιστον είναι ένας ικανότατος και πολύ σημαντικός – πετυχημένος άνθρωπος, αναγνωρισμένος στην Ευρώπη.

Η δικιά μου σκέψη όμως ακριβώς αυτό φοβόταν. Τους ικανούς. Όσο πιο ικανοί οι εξουσιαστές, τόσο πιο άμοιροι οι εξουσιαζόμενοι.

Το ευέλικτο, μικρό κυβερνητικό σχήμα του ΓΑΠ, εάν και εφόσον αποδειχτεί πιο αποτελεσματικό, ακόμα χειρότερα.

ΥΓ:  πως αλλάζουν οι εποχές… Το Παπανδρεϊκό  » Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες» φωνάζεται πλέον από τα τάγματα της Χρυσής Αυγής, ενώ ο φανατικός αντι-Αμερικανός πατέρας Παπανδρέου, βλέπει το γιο του να εκλέγεται πρωθυπουργός ως εκλεκτός των Αμερικανών.

ΥΓ2: αγαπητοί σύντροφοι του ΚΚΕ. Φτάνει πια με αυτό «αντέξαμε» που παπαγαλίζετε από τις ευρωεκλογές. Δε ξέρω αν εσείς αντέχετε, εμείς πάντως δεν αντέχουμε!!

Από το κομμουνιστικό κόμμα περιμένουμε αισιοδοξία,  όραμα και όχι μοιρολατρία.

αυτά από τη τρίτη μέρα της σοσιαλιστικής επανάστασης, την οποία γιορτάζω ακούγοντας Ray Charles.   Ορίστε και ένα κομματάκι για να ακούσετε και μη το εκλάβετε ως υφέρπουσα πολιτκή προπαγάνδα κατά του ΓΑΠ.

Advertisements

27 Σχόλια to “Σκόρπιες σκέψεις στη σοσιαλιστική πατρίδα…”

  1. Μέλιτον Καντάρια Οκτώβριος 7, 2009 στις 1:39 πμ #

    Βρε Compasso η μητερα σου τελικα με την Αντζελα συμπορευτηκε;

  2. compassocap Οκτώβριος 7, 2009 στις 1:43 πμ #

    όχι, στη σύγκριση η Άντελα, έχασε από την Αλέκα.

  3. Μέλιτον Καντάρια Οκτώβριος 7, 2009 στις 1:57 πμ #

    Αρα το τελευταιο που μπορει να πει κανεις ειναι για μοιρολατρια και κατηφεια…

    Αλλωστε οι κομμουνιστες ειναι οι πιο αισιοδοξοι ανθρωποι και το εχουν αποδειξει.
    Οι πρωτες εκτιμησεις βγηκαν, αρκει να περιμενουμε να ολοκληρωθει και η εσωκομματικη διαδικασια σε ΚΚΕ και ΚΝΕ για την οριστικη εκτιμηση και αυτο ειναι βασανιστικο, οποιοι ηταν μεσα το γνωριζουν.

    Το μονο σιγουρο ειναι πως το κοντερ του ΠΑΣΟΚ δεν ξεκιναει απο το μηδεν αλλα απο τη μεση. Την επ΄αυριο θα εχουμε αναγκη απο πιο σκληρους αγωνες και δεν μιλαω για το «φαντεζι» μιας σπασμενης βιτρινας (μη με φατε, αλλου ειναι το ζητουμενο!) Μιλαμε για την σκληρη αναμετρηση με την εργοδοσια, τα κομματα και τα τσιρακια της σε ολα τα επιπεδα.
    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=6/10/2009&id=11404&pageNo=23&direction=1

  4. compassocap Οκτώβριος 7, 2009 στις 2:09 πμ #

    αυτό λέω και εγώ, ότι θα έπρεπε να είμαστε αισιόδοξοι και να μην αρκούμαστε να αναμασάμε τους δύσκολους συσχετισμούς και τη συγκυρία. Λες και περιμένεις η αστική τάξη να σου στρώσει χαλί να έρθεις εσύ να πάρεις την εξουσία. Και δε το λέω τόσο για το κόμμα (που ισχύει) όσο για τα μέλη του ΚΚΕ, τους συντρόφους που βλέπω να αρκούνται στη διατήρηση των ποσοστών.
    Το σίγουρο είναι αυτό που λες. Θα τους περιμένουμε στη γωνία! Και όταν το ΠΑΣΟΚ απογοητεύσει το κόσμο που το ψήφισε, τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα και για την αστική τάξη αλλά και για την ανώδυνη διέξοδο της .
    Venceremos!

  5. Daimon Οκτώβριος 7, 2009 στις 4:43 πμ #

    Μια αναγκαία διόρθωση. «Φανατικός αντιαμερικανός» ο Α. Π. δεν υπήρξε ποτέ. Ούτε καν αντιαμερικανός (πρέπει να είσαι πολύ νέος). Έπαιξε όμως με μεγάλη δεινότητα το χαρτί του αντιαμερικανισμού στην Ελλάδα, σε μια κρίσιμη στιγμή, αποπροσανατολίζοντας εκατομμύρια λαού. Πάντως —όπως και να το κάνουμε— είχε και δική του σκέψη και δικές του πρωτοβουλίες. Δεν ήταν «ενεργούμενο», ούτε μαριονέτα. Επίσης δεν ήταν ανελλήνιστος, όπως ο υιός με την αμερικανική μητρική γλώσσα και συνείδηση.

  6. faros Οκτώβριος 7, 2009 στις 8:27 πμ #

    Μια θερμή και (νεο)αγωνιστική Καλημέρα !

    Ήδη ετοιμάζεται η πρώτη διαδήλωση – πορεία !

    Από το ΚΚΕ, να περιμέ-νετε (-νουμε), όχι μόνο αισιοδοξία και όραμα, αλλά και διαρκή αγωνιστικότητα !

    Έχουμε δώσει διαχρονικές εξετάσεις και εν πάσει περιπτώσει οι 70.000 και πλέον που πήραμε παραπάνω από τις ευρωεκλογές μας ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ γι αυτό !

  7. a8lios Οκτώβριος 7, 2009 στις 10:12 πμ #

    Γιατί ρε compasse κοροϊδεύεις την Άντζελα;
    Κρίνοντας από τη φωτό φαίνεται πολύ …ανήσυχη φύση…

  8. Μαριος Οκτώβριος 7, 2009 στις 10:58 πμ #

    Πάντα αυτό το ΠΑΣΟΚ πρωτοστατούσε στον πολιτισμό, ποιός θα ξεχάσει το αμίμητο της Βαγγέλας για τα σκυλάδικα που τα αποκαλούσε πολιτιστικά κέντρα.
    Στον επόμενο ανασχηματισμό να βάλει τον Παρτσαλάκη με τον Ακάλυπτο για να ολοκληρώσει τον «πράσινο πολιτισμό».
    Πάντως στην κόντρα ανάμεσα σε ΛΑΟΣ και ΠΑΣΟΚ για το ποιός είναι χειρότερος το ΠΑΣΟΚ έχει ξεπεράσει πριν τη στροφή τους ΚΑΡΑΤΖΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ που λέει και ο Μπογιό, όταν ο ΘΕΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΦΑΡΑ ΕΠΙΝΑΝ ΑΠ’ ΤΟ ΓΟΒΑΚΙ ΤΗς ΡΙΤΑΣ ΣΑΚΕΛΑΡΙΟΥ. ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕ

  9. Кроткая Οκτώβριος 7, 2009 στις 11:36 πμ #

    Compasse, σωστά.
    Αλλά ο Δαίμων έχει δίκιο, ο Αντρέας ήταν κι αυτός παιδί των αμερικάνων, απλά ήξερε να το παίζει όπως απαιτούσαν οι κατά καιρούς συγκυρίες. Επίσης, τα ελληνικά του ήταν λίγο καλύτερα από του Γιώργου, αλλά μέχρι εκεί (θυμίζω πως είχε χαρακτηρίσει το ΕΣΥ ανθρωποειδές…).

    Κατά τα άλλα, γιατί είναι η Γκερέκου στην Κυβ. και δεν είναι η Καϊλή, ε??? εεε???

  10. παρτιζανα Οκτώβριος 7, 2009 στις 11:40 πμ #

    Μα πού την είδες τη μοιρολατρεία αδερφέ μου?! θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να αποδείξω πόσο γαμάτο ήταν το ποσοστό του ΚΚΕ..ο άλλος λέει ψήφισε ΠΑΣΟΚ γιατί ένας φίλος του θα του δώσει την αναλυτική της γυναίκας του (ειναι στα διαζύγια) και φοβόταν έπί ΝΔ, να κάνει αυτή την «υποκλοπή»!!Ο άλλος ψήφισε ΝΔ γιατί βρήκε στις κόρες του δουλειά, ταμίας στο σούπερ μάρκετ με 4ωρη απασχόληση η μία και η άλλη πωλήτρια στα Χόντος…Εχουμε τόσους πολλούς λόγους να πούμε, δεν αντέχω άλλο, σηκώνω τα χέρια ψηλά, άλλα όχι! εκεί, μπάστακες, στην πρώτη γραμμή!!
    Βλέπω την Αντζελα και ξαφνικά μου λείπει ο Λιάπης!!

  11. κατωταχεριααποτηναντζελααλληλεγγυη! Οκτώβριος 7, 2009 στις 11:52 πμ #

    (ο ελεοςφτανειπια ειμαι παλι)
    μη γινεστε σεξιστες!τι θελατε δηλαδη?τη μαρια δαμανακη?
    Θα συμφωνησω παντως για ευδοξια καιλη ή ακόμα καλύτερα μαιρη ακριβοπουλου (για οσους ξερουν, για οσους αλλά και όσες!! όχι να μια γέυση http://www.maximonline.gr/girls/actresses/c223,%CE%9C%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B7+%CE%91%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85.html )

    παντως για να σοβαρευτουμε συντροφοι και φιλοι και πρωην σ/φοι και φιλοι που οι δρομοι μας χωρισαν αλλα τα συμφεροντα μας οχι (αριστεροι ριζοσπαστες), ειναι γεγονος οτι οι επαναστασεις γινονται οκτωβριο! μετα την Μεγαλη Οκτωβριανη Επαναστασταση, ήρθε η Οκτωβριανη Επανασταση (Change we need) του γιου της http://2.bp.blogspot.com/_-gsS7nwCvuE/SVVbWxpX7hI/AAAAAAAAAbs/a7_-qkrPvIw/s400/MARGARET.jpg….

    Αισιοδοξειτε λοιπον, γιατι οπως ειπε καποτε ο Τσουκαλας στους βαζελους «θα φατε καλα», μέτρα από το ΠΑΣΟΚ προσθέτω εγώ.

    Και οπως λέει και το Κόμμα μας (και σας αριστεροί ριζοσπάστες)
    «Στο ΚΚΕ πέφτει το βάρος να αναλάβει ακόμα περισσότερες ευθύνες και πρωτοβουλίες μαζί με τις ριζοσπαστικές λαϊκές δυνάμεις που είναι σε επαφή και κοινή δράση, για να διευρυνθεί η συσπείρωση και να διαμορφωθούν όροι ετοιμότητας για αντίσταση και αντεπίθεση. Ανάλογη είναι και η ευθύνη της ΚΝΕ απέναντι στη νεολαία και το κίνημά της.

    Το ΚΚΕ και η ΚΝΕ θα διευρύνουν την επικοινωνία τους με τα εργατικά λαϊκά στρώματα, τους νέους και τις νέες που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ώστε να διαμορφωθεί ένα ενιαίο μέτωπο από τα κάτω, εργατών, αγροτών, αυτοαπασχολούμενων, γυναικών και νεολαίας, των οικονομικών μεταναστών και πολιτικών προσφύγων. Κοινό και δυναμικό μέτωπο πάλης σε κάθε χώρο δουλειάς, στον κλάδο, ανάμεσα στους κλάδους, στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, στην ύπαιθρο, στα χωριά, στη γειτονιά, στο σχολείο, στα ΤΕΙ, στα Πανεπιστήμια. Ενιαίο μέτωπο πάλης που θα συμβάλει στο συντονισμό και την κοινή δράση σε πανελλαδικό επίπεδο.

    Το ΚΚΕ θα πρωτοστατήσει για τη συσπείρωση δυνάμεων που παλεύουν για τον άλλο δρόμο ανάπτυξης σε ριζική εναντίωση με τη στρατηγική των μονοπωλίων. Η εξουσία των μονοπωλίων, το σύστημα που βασίζεται στην κερδοφορία και στη συγκέντρωση του κεφαλαίου, στην πιο στυγνή ταξική εκμετάλλευση δεν εξανθρωπίζεται.»

  12. sfyrodrepanistis Οκτώβριος 7, 2009 στις 12:19 μμ #

    Φιλική συμβουλή… Να βλέπετε και να ακούτε τι λέει το ΚΚΕ και όχι τι λένε οι άλλοι για το ΚΚΕ. Μετά τις εκλογές όλα τα κανάλια κι οι εφημερίδες μιλάνε για πανωλεθρία, σκεπτικισμό μοιρολατρία και όλα αυτά που μοιραίως επηρεάζουν ένα κόσμο και την εικόνα του για το κόμμα.
    Για ένα κόμμα όπως το ΚΚΕ οι εκλογές ήταν μια ένδειξη, μια πολιτική μάχη αλλά δεν καθόριζαν την πολιτική του κόμματος.Αυτά που μετράμε είναι:
    Εν μέσω κρίης και καλά κωλοκατάστασης οι εκατοντάδες απολύσεις που πάρθηκαν πίσω με παρέμβαση του ΠΑΜΕ σε πολλούς χώρους δουλειάς.
    Οι συλλογικές συμβάσεις που υπογράφτηκαν έπειτα από κινητοποιήσεις με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον κλάδο τροφίμων και ποτών.
    Το καθημερινό κλισέ ότι «δίκιο έχετε αλλά δεν γίνεται τίποτα» το οποίο ακούμε στο 90% των συζητήσεων που κάνουμε.
    Οπότε το θέμα δεν είναι να ψαχτούμε αν έχουμε δίκιο ή άδικο. Αυτό άλλωστε το ομολογούν και οι κατά καιρούς συνομιλητές μας.
    Το θέμα είναι να δείξουμε στον κόσμο ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν.
    Αυτό λοιπόν που κάνει το ΚΚΕ όλα αυτά τα χρόνια είναι συνεχής προσπάθεια να σπάσει η μοιρολατρία που έχουν καλλιεργήσει όλα τα αστικά κόμματα στον εργαζόμενο για το μέλλον του.
    Ε, δεν μπορείς να του προσάπτεις και «μοιρολατρία». Είναι τελείως άτοπο.
    Ο πρωταρχικός ρόλος του ΚΚΕ είναι ένας: Να διαμορφώνει ταξική αγωνιστική συνείδηση σε κάθε εργαζόμενο. Και πάνω σε αυτή τη βάση έχουμε καλά δείγματα και είμαστε αισιόδοξοι ανεξαρτήτως εκλογικού αποτελέσματος. Κάποια στιγμή θα προβληθεί αυτό ενδεχομένως σε κάποιες επερχόμενες εκλογές αλλά το πρωταρχικό είναι να φανεί στο συνδικαλιστικό κίνημα, στις απεργίες και τις κινητοποιήσεις.

  13. Y Οκτώβριος 7, 2009 στις 12:41 μμ #

    “δίκιο έχετε αλλά δεν γίνεται τίποτα” αν όταν το ακούς εσύ αυτό νομίζεις ότι κάνεις βηματα, τι να σου πω!

    Επειδή εμένα έχει μαλιάσει η γλώσσα μου, δείτε πώς τα λέει εδώ ο Αναρχοσταλίνας: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=81787152277490965&postID=3277427556568053642
    (που αν κατάλαβα καλά είναι ο ίδιος με τον μπογιόπουλε θεέ)

    Δε συμφωνώ σε όλα, αλλά νομίζω ο προβληματισμός του είναι σε πολύ σωστή κατεύθυνση.

    Αυτή τη χαζο-αισιοδοξία, ότι θα προσπαθήσουμε περισσότερο διατηρώντας όλες τις δομικές μας αδυναμίες και αγκυλώσεις πραγματικά δε την καταλαβαίνω.

  14. compassocap Οκτώβριος 7, 2009 στις 1:19 μμ #

    @daimon:
    δεν έχεις άδικο. Προεκλογικά ήταν όμως, ενώ τούτος εδώ κανόνιζε ταξιδάκια στην Αμερική προεκλογικά, χωρίς να μας λέει γατί πάει. Υπάρχει χαώδης διαφορά.
    @κροτ:
    νομίζω πως το ΠΑΣΟΚ είχε πάντα μια αδυναμία στα μπαλκόνια, είτε σε αυτά που μίλαγε ο παπούς και ο πατέρας, είτε στης Μιμής. Όπως και να το κάνουμε η Αντζελα έχει καλύτερα από τη Καιλή.
    @παρτιζάνα:
    στη προεκλογική καμπάνια, στην εκτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος και αλλού. Ο κόσμος έψαχνε κάπου να στηριχτεί, ένα όραμα να πιστέψει και εμείς του λέγαμε ότι έρχεται θύελλα, ψήφισε μας μπας και σώσουμε τίποτα. Επίσης τη βλέπω στα λόγια σου. Το να λες ότι το εκλογικό αποτέλεσμα αυτό είναι καλό, το θεωρώ μοιρολατρεία και ναι έχω επίγνωση των δυσκολιών. Αυτό που θα έλεγα εγώ είναι ότι αυτό το εκλογικό αποτέλεσμα είναι κακό, όπως και κάθε εκλογικό αποτέλεσμα που αφήνει το λαό στο περιθώριο και δε κινείται προς τη κατεύθυνση, να πάρει ο κόσμος τη κατάσταση στα χέρια του.
    @Κατωταχεριααποτηναντζελααλληλεγγυη!:
    χρησιμοποίησε ένα σταθερό ψευδώνυμο, βολεύει στην οικονομία της συζήτησης.
    είμαι σίγουρος ότι το ΚΚΕ θα είναι στο δρόμο από αύριο όπως και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Όλη μου η σκέψη συγκεντρώνεται στο πως μπορεί να γίνει αυτό πιο αποτελεσματικά.
    @sfyrodrepanistis:
    θεωρώ ότι μία εκτίμηση για το εκλογικό αποτέλεσμα αρνητική εκ μέρους του ΚΚΕ, θα ήταν αισιόδοξη στάση και μη μοιρολατρική. Το να λέμε από τις ευρωεκλογές ότι αντέχουμε, είναι απαισιόδοξο, έστω και εάν σε πρώτη ανάγνωση τα πράγματα φαίνονται ανάποδα. Και έχεις δίκιο. Το θέμα είναι να πείσεις το κόσμο οτι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν, αλλά αδελφέ μου το εκλογικό αποτέλεσμα είναι πολύ κρίσιμο στοιχείο που πρέπει να εξετάζουμε όταν χαράσσουμε πολιτική και ψάχνουμε το τρόπο να πείσουμε το κόσμο. Γιατί πολύ απλά ειναι ένα μέτρο κατά πόσο η πολιτική σου πείθει το κόσμο.

  15. compassocap Οκτώβριος 7, 2009 στις 1:23 μμ #

    @faros:
    μόνο αυτά περιμένουμε από το ΚΚΕ, είναι αλήθεια.
    @αθλιος:
    γιατί είμαι και εγώ άθλιος!
    @Μάριος:
    τώρα δεν έχει σκυλάδικα γενικά. Μόνο Τόλη! Και τα λουλούδια τα πετάμε μόνο στα πόδια του άρχοντα ποτέ πάνω του, να ξέρετε, μη μπερδευτείτε.

  16. Juan Almeida Bosque Οκτώβριος 7, 2009 στις 1:40 μμ #

    νταξ compasso θα χω αυτο το ονομα προς αναμνησιν του προσφατως αποθανοντως σ/φου.

    παντως δες καλυτερα την ανακοινωση της κ.ε.
    Εγω θα ελεγα να μη σταθεις μονο στο αντικειμενικο γεγονος οτι εν πολλοις -επανακτωντας μερικως απο ευρωεκλογες- κρατησε δυναμεις το ΚΚΕ σε συνθηκες «δυσκολες» για εκλογικη μαχη.

    Δες και αυτο το σημειο της ανακοινωσης που νομιζω καλυπτει αυτο που παραπανω ελεγες:
    «Το συγκεκριμένο εκλογικό αποτέλεσμα δυσκολεύει το λαό να αντιπαλέψει με επιτυχία τη θύελλα των μέτρων που έρχεται, να δοκιμάσει τη δύναμή του, να θέσει σε κίνηση τις αναξιοποίητες εφεδρείες του. Αν δε σημειωθεί άμεσα ανάκαμψη του κινήματος, θα ενισχυθεί το κλίμα της απογοήτευσης.»

    Επισης εγω αντιλαμβανομαι απο τα γραφομενα της ανακοινωσης οτι η αντοχη για την οποια γινεται λογος δεν εχει να κανει τοσο με ψηφους οσο με το οτι επεδειξε αντοχη στο να διατηρησει παρα τις πιεσεις σταθερη τη γραμμη της αντιπαραθεσης με τα μονοπωλια και τον ιμπεριαλισμο απο την πλευρα της παλης για την συγκροτηση του ΑΑΔΜ. Οτι δηλαδη δε χανει το κυριο μπροστα απο τα ματια του οταν φτανει σε προεκλογικη περιοδο.

    Το κυριο σ/φοι ειναι απεγκλωβισμος και οργανωση νεων δυναμεων, ενταξη τους στο κινημα, μικρες νικες σε χωρους δουλιας, συντονισμος και ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ξεσκεπασμα της πρωτης πανελλαδικα δυναμης στο εργατικο κινημα (ΠΑΣΚΕ).

  17. regimientocinqo Οκτώβριος 7, 2009 στις 2:00 μμ #

    το τραγουδάκι του Ray Charles το διασκεύασε κι ο Gillan (..τί αφου τό’ξερα να μην το πω?)

    στο μόνο που συμφωνώ είναι ότι κάθε αποτέλεσμα που «δείχνει» το λαό στην απόξω είναι κακό. αλλά τότε..γιατί κουβέντα με ποσοστά? Και μ’ένα 20% πάλι ο λαός στην απ’έξω θά’τανε..

  18. Juan Almeida Bosque Οκτώβριος 7, 2009 στις 2:09 μμ #

    ο λαος παντα στην απ εξω θα ναι μεχρι να αναλαβει της τυχες αυτης της ερμης πασοκικης χωρας…

    παντως γενικα ενα καλο εκλογικο (ανοδικο λαμβανοντας παντα υποψη τις συνθηκες χρονικες ή τοπικες) δίνει αντανακλαστικα νεες δυνατοτητες αλλα και νεες ευθυνες/δυσκολιες στο λαικο κινημα. Δειτε τι επακολουθησε μετα απο μεγαλες εκλογικες επιτυχιες κκ στον 20ο αιωνα.
    Καθε περιπτωση μπορει να μας διδαξει πολλα και για δυνατοτητες «ειρηνικου» περασματος
    και για την οξυνση των αντιθεσεων που ανατροφοδοτειται μετα από εκλογικες νικες
    Αυτο που εχει τελικα σημασια ειναι επιμονη σε γραμμη ρηξης και δουλια με βαση αυτη στο λαο ανεξαρτητως εκλογικου αποτελεσματος ωστε να μην καλλιεργουνται αυταπατες αφενος και απ την αλλη να εκφραζεται στην καλπη και η ενδυναμωση του ταξικου κινηματος.

    Αρκετα. Παω να αναμετρηθω με την καθηγητικη αυθεντια των νομικων σχολων…..
    wish me luck

  19. sfyrodrepanistis Οκτώβριος 7, 2009 στις 2:48 μμ #

    Φίλε Υ, δε νομίζω ότι έγραψα πουθενά ότι αυτή η φράση αποδεικνύει την πρόοδο του ταξικού κινήματος. Περισσότερο ήθελα να επικεντρωθώ στη διασπειρούμενη και γενικευμένη απογοήτευση που καλλιεργείται σε σχέση με την ανάγκη που υπάρχει να συντελεστεί το ακριβώς αντίθετο. Αυτά έχει ο γραπτός λόγος. καθείς με το τι αντιλαμβάνεται.
    Από εκεί και πέρα αν ήμασταν χαζο αισιόδοξοι, όταν το ΚΚΕ είχε πάρει εκείνο το 8,2 % θα βγαίναμε να διαλαλούσαμε ότι ανατρέπουμε το σκηνικό σε Ελλάδα και Ευρώπη.
    Αλλά από την άλλη δεν είναι κακό να γνωρίζεις ότι σε αρκετούς χώρους δουλειάς υπάρχουν άνθρωποι που συντάσσονται μαζί σου ανεξαρτήτως του τι ρίχνουν στην κάλπη, ότι γίνονται όλο και περισσότεροι και ότι θα τους έχεις μαζί σου σε κάθε κινητοποίηση. Η συνείδηση ενός ανθρώπου περνάει πρώτα από τα βιώματά του στην τελική.

    Φίλε compasso. Αν οι εκλογές είναι σημάδι ότι η πολιτική σου πείθει κόσμο τότε να αναγάγουμε το ρουσφέτι σε υπέρτατο πολιτικό επιχείρημα. Σαφώς ένα εκλογικό αποτέλεσμα είναι κρίσιμο στοιχείο αλλά αλίμονο αν χαράσσαμε την πολιτική μας και διαμορφώναμε το πρόγραμμά μας ανάλογα των εκλογικών αποτεελεσμάτων. Πόσο μάλλον όταν αυτά είναι αποκύημα ρουσφετιών, εκβιαστικών διλλημάτων , παραπολιτικής φιλολογίας και λάσπης – που σίγουρα δεν επηρεάζουν το σύνολο των ψηφοφόρων αλλά ένα σημαντικό καθοοριστικό ποσοστό από αυτούς.
    Σοβαρά, χαίρομαι όταν ανεβαίνουμε στις εκλογές, ψιλοστεναχωριέμαι όταν πέφτουμε αλλά ξέρω ότι δεν κρίνεται εκεί ο πόλεμος. Μπορεί για τα υπόλοιπα κόμματα οι εκλογές να είναι το Α και το Ω, όχι όμως και για το ΚΚΕ. Στο κάτω κάτω κι η βουλή είναι ένα μετερίζι, σου δίνει βήμα να αναδεικνύεις προβλήματα και να παλεύεις για αυτά και – κυρίως – σου δίνει τη δυνατότητα να παρεμβαίνεις σε χώρους που αλλιώς δεν θα μπορούσες.
    Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σώνει και ντε να τα βάψουμε μαύρα. Λες και δεν έχουμε να κάνουμε με έναν πανίσχυρο αντίπαλο που κατέχει όλες τις εξουσίες στα χέρια του, σε πολεμάει με νύχια και με δόντια και πάλι εσύ να στέκεις όρθιος. Και στην τελίκή έχουν υπάρξει εποχές στη πρόσφατη ιστορία του κόμματος που το κράτησαν όρθιο η ιδεολογία του, το πρόγραμμά του και η αισιοδοξία των λιγοστών τότε μελών του.
    Αυτά.. το κλείνω γιατί με τόση αισιοδοξολογία στο τέλος θα χαρακτηριστώ και ιδεαλιστής ΛεοΜπουσκαλιακός :p

  20. Μέλιτον Καντάρια Οκτώβριος 7, 2009 στις 3:39 μμ #

    Χασατε τρελη τελετη παραδοση-παραλαβη στο Υπ.Εξωτερικων…

    Τετοια χαρα απο την Ντορα που φευγει δεν περιγραφεται, ευχες απο το Γιωργακη για το μελλοντικο της… εργο!
    Λετε να ξερει κατι?

  21. Y Οκτώβριος 7, 2009 στις 5:29 μμ #

    Όχι δε χρειάζεται να τα βάψετε μαύρα.

    Χρειάζεται:
    1)Να εφαρμόσετε τον δημ. συγκεντρωτισμό όπως αρμόζει σήμερα καθιστώντας όλα τα όργανα ζωτικά όργανα που συνδιαμορφώνουν τη γραμμή και όχι νεκρά εκτελεστικά όργανα της Κ.Ε. και του Π.Γ. και του χαρακτηριστίκοτερου εν Ελλάδι εκπροσώπου του μηχανιστικού δογματικού μαρξισμού Δημήτρη Γόντικα.

    2) Να ξεπεράσετε το σεχταρισμό σας, δίνοντας στους ανένταχτους πραγματικο ρόλο στα κινήματα και συνεργαζόμενοι με ειλικρίνεια και όχι κουτοπονηριές και παληκαρισμούς με άλλες δυνάμεις όπου υπάρχει λόγος και δυνατότητα

    3) Να ανοίξετε μέτωπο στο μηχανισμό και το δογματισμό στο θεωρητικόι πεδίο

    4) Να δείτε ότι ο Στάλιν ήταν ένας εκπρόσωπος του και να του κάνετε κριτική ως τέτοιου

    5) Να εντάξετε την οικολογική παράμετρο και την πλατιά εργατική συμμετοχή ως δομικά στοιχεία του σοσιαλίστικού οράματος

    Και τότε τα ξαναλέμε, όλοι ενωμένοι μέχρι να τους γ… την παναγία.

  22. παρτιζανα Οκτώβριος 9, 2009 στις 1:18 μμ #

    Αγαπητέ κομπάσο, προσωπικά δεν έχω απολύτως καμία μοιρολατρία στο λόγο μου και την σκέψη μου! Αλλο ειναι να εκτιμάς ένα εκλογικό αποτέλεσμα σε μια συγκεκριμένη ιστορική και εκλογική συγκυρία και να λες » σε αυτά τα πλαίσια το αποτέλεσμα είναι νορμάλ». Δεν είπε κανείς ότι δεν μπορεί να πάει και πολύ παραπάνω, θα πάει και θα είναι και ντάλα μεσημέρι. Κατά τα άλλα, αυτό με τη θυελλα που λες και το σχόλιο που κάνεις, χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, το έκανε εχθές και η Αυγή!τι να του πω του κόσμου,αφού θα γίνει πάλι χαμός?Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, επειδή ο κόσμος έχει ρίξει τόσο τις απαιτήσεις του μπορούμε όλοι να κάνουμε ένα ρουσφέτι, όλοι ξέρουμε τον κόσμο στο σουπερ μάρκετ της γειτονίας μας για να πουμε μια καλή κουβέντα για κανάν πικραμένο!

  23. Δύτης των νιπτήρων Οκτώβριος 9, 2009 στις 2:07 μμ #

    Για την ιστορία πάντως, η Γκερέκου πέρα από φωτογραφήσεις και γάμους με τον εθνικό βάρδο έχει πρωταγωνιστήσει και σε μια από τις καλύτερες και πιο αγνοημένες ταινίες του Βούλγαρη, το «Ακροπόλ». Με τον Βογιατζή, τον Τζούμα, και τον Παράβα αν θυμάμαι καλά. Συγγνώμη για την παρέκβαση!

  24. το παιδί της πλατείας Οκτώβριος 12, 2009 στις 5:15 μμ #

    compassocap με έφτιαξες φίλε με την φωτογραφία της Γκερέκου, εδώ πάει αυτό που λέει το νιμου σέρνει καράβι.
    Για τον ΓΑΠ και την νέα κυβέρνηση του έχω κάνει μια ανάλυση στο κείμενο μου
    http://topaiditisplateias.blogspot.com/2009/10/0.html

    Αν θέλεις ρίξε μια ματιά…

    Να είσαι καλά και όσο για το ΚΚΕ πίστευω ότι για άλλη μια φορά δεν θα απογοητέυσει το κόσμο που το στηρίζει…

  25. compassocap Οκτώβριος 12, 2009 στις 8:16 μμ #

    @το παιδί της πλατείας:
    θα περάσω μια βόλτα από τα μέρη σου να δω, αλλά ελπίζω να μην είσαι ακόμα φτιαγμένος 😛

  26. brezniefikoapolithoma Μαΐου 18, 2010 στις 10:25 μμ #

    Κι ούτε κουβέντα για τον τουθου #%$&@ τον κομπάσο που την έφαγε μπαμπέσικα την άντζελα…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Redblogs.gr » Σκόρπιες σκέψεις στη σοσιαλιστική πατρίδα… - Οκτώβριος 7, 2009

    […] Συζητούσα λοιπόν με τη μητέρα μου, για κάποιο κοντινό μας πρόσωπο, που… [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (243 λέξεις)] […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: