Εξυγίανση ΟΣΕ και άλλαι ιστορίαι…

22 Μάι.

Το παρακάτω κείμενο είναι ενός άγνωστου φίλου που δουλεύει στον ΟΣΕ και που αν και δε τον έχουμε γνωρίσει ποτέ, είμαστε σίγουροι ότι είμαστε φίλοι του. Αν τύχον και μέσω των δικτύων που εντόπισα εγώ το κείμενο του μας εντοπίσει κι αυτός ας μας αφήσεις ένα μήνυμα.

ose-apergiaΟι μπούρδες που λέγονται «σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ» επινοήσεως Σταθόπουλου-Χατζηδάκη και ενστερνίστηκε και ο επαρχιώτης-κοτζαμπάσης που παριστάνει τον Υπουργό Μεταφορών (και παλιότερα τον Υπουργό Παιδείας), που ευαγγελίζονται υποχρεωτική εφεδρεία για εμας, λουκέτο για μεγάλα περιφερειακά τμήματα του σιδηροδρόμου κλπ την ίδια ώρα που παρατείνουν το αποκλειστικό δικαίωμα συγκοινωνίας για τα ΚΤΕΛ ως το 2019 και επιδοτούν και παλι την αγορά νέων λεωφορείων, μας εξώθησαν σε απεργία-πορεία σήμερα και αυτό είναι μόνο η αρχή..

ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ ΕΞΠΡΕΣ

Την ίδια ώρα που φλομώνουν στη μπούρδα τον κόσμο περί ελειμμάτων, περικοπών δρομολογίων, αυξήσεις εισιτηρίων και άλλα καινοφανή, μας υποχρεώνουν ως τις αρχές Ιουνίου και πάντως πριν τις Ευρωεκλογές, να βάλουμε 8 τραίνα Αλεξανδρούπολης-Κομοτηνής-Ξάνθης (Προαστιακός Θράκης) και 10-14 τραίνα Ρίου-Πάτρας-Κάτω Αχαϊας (Προαστιακός Αχαϊας). Κατα σύμπτωση ο Υπουργός Μεταφορών ψηφίζεται στη Ροδόπη και ο Υφυπουργός στην Αχαϊα. Επίσης μέχρι τις Ευρωεκλογές θέλουν να επαναλειτουργήσει η γραμμή Τριπόλεως με 8 τραίνα Κορίνθου-Άργους-Ναυπλίου και 6 τραίνα Κορίνθου-Άργους-Τρίπολης. Η γραμμή ήταν έτοιμη από πέρισυ, αλλά τότε δεν ήθελαν να λειτουργήσει. Πέραν τούτων προσπαθούν να δώσουν στην κυκλοφορία το τμήμα Οινόης-Χαλκίδας και το νέο Οδοντωτό. Όλα ως την 1η Ιουνίου, άντε ως τις 5. Για να κόψουν κορδέλλες και να πάρουν κάνα ψήφο παραπάνω. Κούνια που τους κούναγε. Τους υποσχεθήκαμε ότι όπου πάνε για κορδέλλες, θα είμαστε εκεί.

Θέλουμε περισσότερες υπηρεσίες Μηχανοδηγών γιά όλα αυτά και έχουμε αρκετά λιγότερους από πέρισι λόγω συνταξιοδοτήσεως και μη αναπληρώσεως. Οπότε περισσότερες υπηρεσίες=περισσότερες υπερωρίες και λιγότερες μέρες ανάπαυσης=περισσότερα λεφτά (ποιότητα ζωής=βράστα). Μετα θα λένε οι δακρυρροούσες παρθένες που παριστάνουν τους Υπουργούς, οτι οι Μηχανοδηγοί παίρνουν 3000-5000 ΕΥΡΩ για να οδηγούν άδεια ζημιογόνα τραίνα, που οι ίδιοι απαιτούν να μπούν.

Δεν εγκρίνουν αύξηση τιμών των εισιτηρίων για κοινωνικούς λόγους και καλά κάνουν, αλλά δεν μας επιδοτούν και μας εξαναγκάζουν σε δανεισμό. Οπότε τόκοι, τοκοχρεωλύσια, προμήθειες και άλλα ανθηρά… Και μετά θα κλαίνε για τα ελείμματα.

Διόρισαν τα κολλητάρια τους από τας Βρυξέλλας και άλλους μαθητευόμενους μάγους, με μισθό 5500-7500 ΕΥΡΩ ως Διευθυντές σε Προαστιακούς κλπ και επειδή αυτοί είναι άσχετοι και επικίνδυνοι, τη δουλειά την βγάζουμε πάλι εμείς με 1500 ΕΥΡΩ κι αυτά με το ζόρι.

Είχαμε ένα Διοικητικό Συμβούλιο και μία Διοίκηση στον ΟΣΕ και τωρα στον Ομιλο έχουμε 4-5 Διοικητικά Συμβούλια και 4-5 Διοικήσεις και ένα στρατό διορισμένων Διευθυντών, Γενικών Διευθυντών και Συμβούλων των Διευθυνόντων Συμβούλων και το λουρί της μάνας τους. 

Ο παλιός ΟΣΕ όταν είχε 15000 υπαλλήλους είχε 14 Διευθύνσεις με στελέχη που προέρχονταν από τον Οργανισμό, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 1800 υπαλλήλους έχει 18 και κάποιοι προέρχονται από την ελεύθερη αγορά με τους μισθούς που προαναφέρονται. Προχτές διορίστηκε άλλος ένας συνταξιούχος από την ελεύθερη αγορά ως Διευθυντής Εμπορευμάτων, ενώ υπάρχει και Γενικός Διευθυντής Εμπορευμάτων. Κι ύστερα για τον εξαπλασιασμό των ελειμμάτων φταίμε εμείς, ο κόσμος και ο σιδηρόδρομος και πρέπει να συρικνωθεί. Βρε ούστ αληταράδες…

3 Σχόλια προς “Εξυγίανση ΟΣΕ και άλλαι ιστορίαι…”

  1. Σιδηροδρομικός 30 Μαΐου, 2009 στις 11:03 πμ #

    Ευχαριστώ για την ανάρτηση του κειμένου. Η σιγή ασυρμάτου που εχει επιβληθεί από τα Γραφεία Τύπου του Στυλιανίδη, αλλά κυρίως του Χατζηδάκη, εμφανίζει τους σιδηροδρομικούς να αντιδρούν στην «εξυνίανση» του ΟΣΕ και όχι στο ελεεινό παπαρολόγημα που λέγεται «σχέδιο εξυγίανσης» και αναφέρει μέσα ένα κάρρο ψέμματα. Απάντηση έδωσε και ο Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου και το δίκτυο «ΕΠΙΒΑΤΗΣ», με στοιχεία της Eurostat και της UIC, αλλά τα έθαψαν όλα. Χθές έγινε κατάληψη του μεγάρου ΟΣΕ στην Καρόλου και η ΝΕΤ δεν έδειξε τίποτα. Ούτε το ΜΕΓΑ δείχνει από τότε που παραχώρησαν με ΣΔΙΤ το Θριάσιο εμποερυματικό κέντρο στον Μπόμπολα.
    Το χειρότερο είναι πως με την «υποχρεωτική μισθωτή εφεδρεία», προσπαθούν να επιβάλουν μια μορφή απόλυσης που δεν είχε εφαρμοστεί μέχρι τώρα σε ΔΕΚΟ. Πιό παλιά κάτι παρόμοιο εφάρμοσε το ΠΑΣΟΚ στα Ναυπηγεία και σε άλλες κρατικές εταιρείες, αλλά όχι σε ΔΕΚΟ. Μετά τον ΟΣΕ, αν πετύχει, θα γίνει συνήθης πρακτική. Και η ΕΘΕΛ και τα ΗΛΠΑΠ, και ο ΗΣΑΠ, και το μετρό, και το Τραμ, δημιουργούν ελείμματα και αντί να επιδοτούνται, εξωθούνται στο δανεισμό. Κάποιοι από αυτούς θα ακολουθήσουν.
    Απαιτούνται νέες εργασιακές σχέσεις και με πρόσχημα την κρίση και την πίεση της ΕΕ, οι γιάπιδες θα τα σαρώσουν όλα. Οι εκσυγχρονιστές και οι νεοφιλελεύθεροι, αφού έκαναν τη μπάζα τους αφήνοντας πίσω μπάζα, θα επιμείνουν στην κατεδάφιση κάθε εργατικής κατάκτησης των τελευταίων 100 χρόνων.

  2. compassocap 30 Μαΐου, 2009 στις 11:12 πμ #

    εδώ είμαστε και για ότι άλλο πιστεύεις ότι αξίζει να δημοσιευτεί το στέλνεις στο mail του Γκράνμα: mygranma[at]gmail[dot]com

Trackbacks/Pingbacks

  1. Redblogs.gr » Εξυγίανση ΟΣΕ και άλλαι ιστορίαι… - 23 Μαΐου, 2009

    […] Οι μπούρδες που λέγονται “σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ” επινοήσεως Σταθόπουλου-Χατζηδάκη και ενστερνίστηκε και ο επαρχιώτης-κοτζαμπάσης που παριστάνει τον Υπουργό Μεταφορών (και παλιότερα τον Υπουργό Παιδείας), που… [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (528 λέξεις)] […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: