Φοιτητικές εκλογές 13 Μάη

13 Μάι.

Εκλογές σημαντικές, εκλογές φοιτητικές, σε κλίμα ευρωεκλογών, σε συνθήκες οικονομικής κρίσης . Εκλογές που θα μετρήσουν συsχετισμούς, εκλογές που μπορούν να περάσουν ένα ηχηρό μήνυμα στη κοινωνία και στη κυβέρνηση. Μήνυμα αντίστασης στην ιδιωτικοποίηση και στο ξεπούλημα, μήνυμα ελπίδας για το μέλλον και τη κοινωνία.

Είμαστε εδώ, μη μας υποτιμάτε!

Είμαστε εδώ, αντιστεκόμαστε!

Είμαστε εδώ!

Η φωτογραφία είναι του χρήστη teacher dude από το flickr

Advertisements

29 Σχόλια to “Φοιτητικές εκλογές 13 Μάη”

  1. Juan Belmonte Μαΐου 13, 2009 στις 10:22 πμ #

    Μπορούν να περάσουν ένα ηχηρό μήνυμα στη κοινωνία και στη κυβέρνηση?
    Μακάρι…αλλά ξέρεις που τους έχει γραμμένους τους φοιτητές η κοινωνία και η κυβέρνηση.

  2. Redpersonality Μαΐου 13, 2009 στις 10:54 πμ #

    Μωρέ όσω γραμμένους και αν θέλει να τους έχει αν ξεσηκωθούν και αρχήσουν να πηγαίνουν προς τα αρίστερα θα τους δώσει σημασία θέλει δεν θέλει.

  3. compasso Μαΐου 13, 2009 στις 11:16 πμ #

    γραμμ΄ςνους τους έχει όσο αυτοί είναι αδρανής και στο περιθώριο. Θα συμφωνήσω ότι σήμερα έτσι έχει η κατάσταση με αρκετά αισιόδοξα μηνύματα όμως. Έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει στις πρώτες εκλογές μετά τις κινητοποιήσεις του Δεκέμβρη.

  4. faros Μαΐου 13, 2009 στις 12:33 μμ #

    Ο αγώνας ποτέ δεν πάει χαμένος …
    Ειδικά της Νεολαίας …

    Και σήμερα, είναι μια ευκαιρία, να φανεί ανυποχώρητος, δυναμικός, με προοπτική !

    Καλή ψήφο (κόκκινη) !

  5. Redpersonality Μαΐου 13, 2009 στις 3:40 μμ #

    Sorry για το τελείως άκυρο με το θέμα που θα πω.Έχει διαβάσει κανείς σας το «Σταχτοπούτα και η πτώση της αστκής τάξης»??Είναι μια παραλαγή του παραμυθιού της Σταχτοπούτας.Το βρήκα σε μια ιστοσελίδα.Αν θέλεις compassocap το κάνω εδώ copy paste αλλα καταλαβαίνω οτι είναι spam.

  6. Redpersonality Μαΐου 13, 2009 στις 3:50 μμ #

    Άκυρο,γτ δεν λέει τώρα blog είναι και άσχετο με το θέμα.

  7. compassocap Μαΐου 13, 2009 στις 5:54 μμ #

    οι εκλογές γίνονται σε αρκετά περίεργο κλίμα. Γενικά υπάρχει μια δίαχυτη αίσθηση ότι η μέρα δε θα τελειώσει εύκολα ομαλά…. Μέχρι το βράδυ βλέπουμε.

    @redpersonality:
    κανένα πρόβλημα να το έβαζες

  8. Redpersonality Μαΐου 13, 2009 στις 6:07 μμ #

    Ε καλά αφού επιμένεις..:)

    -Γιαγιά, πες μου ένα παραμύθι.
    -Σώπα τώρα, κοιμήσου.
    -Όχι, δε θα κοιμηθώ αν δε μου πεις ένα παραμύθι!
    -Μα σου έχω πει τόσα! Είμαι κουρασμένη, δεν μπορώ–
    -Θέλω παραμύθι! Γιατί δε μου λες; Έλα γιαγιά, πες μου ένα ακόμα, ένα παραμυθάκι τόσο δα, πες μου, πες μου, πες μου, θέλω κι άλλο παραμύθι!
    -Ωχ… άντε, καλά. Ποιο θέλεις; Να σου πω το Κομμουνιστικό Μανιφέστο; Την Καταγωγή της Οικογένειας; Να σου διαβάσω κάτι απ’ τα Grundrisse;
    -Όχι, θέλω αυτό με τη Σταχτοπούτα!
    -Τι; Μα αυτό δεν είναι για την ηλικία σου! Ένα μικρό παιδί σαν κι εσένα δεν μπορεί να–
    -Αυτό θέλω, αυτό με τη Σταχτοπούτα, πες μου, πες μου, πες μου, πες μου, πες μου, ΠΕΣ ΜΟΥ!
    -Καλά, ησύχασε, εσύ θα με πεθάνεις στο τέλος! Ωχ, μάνα μου…. Λοιπόν, ήταν μια φορά κι έναν καιρό:
    Ενός ανθρώπου που κατείχε σημαντικότατη πρωταρχική συσσώρευση κεφαλαίου, πέθανε η γυναίκα του κάποια φθινοπωρινή ημέρα και τον άφησε μονάχο με την κορούλα τους. Μέχρι όμως να φύγει ο χειμώνας και να έρθει η άνοιξη, ο άντρας είχε ξαναπαντρευτεί μία αστή γυναίκα, η οποία δεν έχασε τέτοια σπάνια ευκαιρία, στο κάτω-κάτω ο αστικός γάμος δεν είναι παρά μία χρηματική σχέση.
    Η γυναίκα κουβάλησε τις δύο αστές κόρες της στο καινούργιο σπιτικό. Αυτές ήταν όμορφες στο πρόσωπο και γεμάτες χάρη, όμως είχαν κακία στην καρδιά τους. Ιδιοποιήθηκαν de facto τα πιο όμορφα φορέματα, θεμελίωσαν ταξικές αντιθέσεις που στηρίζονταν στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, βάφτισαν την ετεροθαλή τους αδερφή στα παγωμένα νερά του συμφεροντολογικού υπολογισμού και τη μετέτρεψαν σε εργαλείο δουλειάς. «Όποιος θέλει ψωμί, πρέπει να το κερδίσει», είπαν και της φόρεσαν μια γκρίζα ρόμπα και ένα ζευγάρι ξυλοπάπουτσα. Η κοπέλα κοιμόταν τα βράδια δίπλα στο τζάκι μόνο με τα απολύτως απαραίτητα μέσα για να κρατηθεί στη ζωή, και καθότι έδειχνε πάντα βρώμικη και άπλυτη, οι δύο αντιδραστικές αδερφές την ονόμασαν «Σταχτοπούτα». Όλη την ημέρα στην κουζίνα από το πρωί ως το βράδυ, έπρεπε η φτωχή να ανταλλάσσει την εργατική της δύναμη για το μισθό της, όμως έκανε υπομονή γιατί θυμόταν τα τελευταία λόγια της μητέρας της στο νεκροκρέβατο και πίστευε στην εσχατολογική τους διάσταση: «Να έχεις καλοσύνη και να φοβάσαι το Θεό, αγαπημένο μου παιδί, κι αυτός θα σε κοιτάζει από τον ουρανό, κι εγώ θα είμαι πάντα κοντά σου, κι όταν γίνει η επανάσταση δε θα ‘χεις να χάσεις τίποτα άλλο εκτός από τα ξυλοπάπουτσά σου».
    Κάποια μέρα θα πήγαινε ο πατέρας ένα επαγγελματικό ταξίδι σε άλλη πόλη, και ρώτησε τα κορίτσια τι θα ήθελαν να τους φέρει. Οι δύο αντιδραστικές αδερφές ζήτησαν εμπορεύματα με υψηλή ανταλλακτική αξία, για να ικανοποιήσουν υλικές, κοινωνικές και ψυχολογικές τους ανάγκες:
    «Όμορφα φορέματα!», είπε η μία.
    «Στολίδια και μαργαριτάρια!», ζήτησε η άλλη.
    Η Σταχτοπούτα δε ζήτησε παρά μόνο μία αξία χρήσης που δεν είχε καθόλου επενδεδυμένη ανθρώπινη εργασία μέσα της και δε συνιστούσε εμπόρευμα:
    «Πατέρα, θέλω να κόψεις και να μου φέρεις το πρώτο κλαδάκι που θα χτυπήσει το καπέλο σου καθώς θα γυρνάς στο σπίτι», είπε.
    Ο πατέρας έφυγε ταξίδι και αγόρασε για όλες τις κόρες του τα πράγματα που του ζήτησαν. Καθώς γυρνούσε και περνούσε μέσα από ένα δάσος, κάποιο κλαδάκι χτύπησε το καπέλο του κι αυτός το έκοψε για τη Σταχτοπούτα. Όταν έφτασε σπίτι έδωσε σε όλα τα κορίτσια τα πράγματα που του ζήτησαν. Η Σταχτοπούτα πήρε το κλαδάκι, πήγε στον τάφο της μητέρας της και το φύτεψε εκεί επάνω. Τρεις φορές την ημέρα το επισκεπτόταν και το πότιζε με τα δάκρυά της, κι αυτό μεγάλωσε και έγινε ένα όμορφο δέντρο, πάνω στο οποίο καθόταν πάντα ένα κόκκινο κομμουνιστικό πουλάκι και την παρηγορούσε: «Ησύχασε, συντρόφισσα. Σ’ αυτή τη φάση ανάπτυξης του αγώνα, το εργατικό κίνημα δεν είναι οργανωμένο και το παρελθόν κυριαρχεί επάνω στο παρόν, όμως μόλις το προλεταριάτο διαμορφωθεί σε τάξη, η πτώση της μπουρζουαζίας θα είναι αναπόφευκτη».
    Κάποτε θέλησε ο βασιλιάς της χώρας να κάνει μία γιορτή που να κρατούσε τρεις μέρες, έτσι ώστε η παρουσίαση υλικού πλούτου να δημιουργήσει ισχυρή εντύπωση. Και επειδή ο γιος του θα έψαχνε για νύφη, προσκλήθηκαν όλα τα όμορφα κορίτσια της χώρας. Η Σταχτοπούτα έκλαιγε γιατί ήθελε κι αυτή να πάει στο χορό, και παρακάλεσε τη μητριά της να της δώσει άδεια. Αυτή απάντησε:
    «Όμως εσύ ανήκεις στο λούμπεν προλεταριάτο! Γεμάτη βρωμιά και αλλοτρίωση και χωρίς πολυτελή σύμβολα status, δε σου επιτρέπεται να μετάσχεις στην κουλτούρα της ανώτερης τάξης». Και πήρε μια γαβάθα φακές και τις έριξε στη στάχτη του τζακιού. «Όταν μαζέψεις τις φακές, τότε μπορείς να έρθεις. Όμως έχεις μόνο δύο ώρες γι’ αυτό, έτσι ώστε να παραγάγεις μεγάλη υπεραξία».
    Πήγε λοιπόν η Σταχτοπούτα στον τάφο της μητέρας της και φώναξε τα περιστέρια, κι αυτά ήρθαν να τη βοηθήσουν να μαζέψει τους σπόρους. Κατά τη συνδιάσκεψη που έκαναν, το κορίτσι διέταξε: «Τα καλά στο βαζάκι, τα κακά στο στομαχάκι», και δι’ αυτού του καταμερισμού εργασίας είχαν τελειώσει μέσα σε μία ώρα.
    Καινούργια δουλειά όμως έδωσε τότε η μητριά στην Σταχτοπούτα: έπρεπε μέσα σε μία ώρα να μαζέψει δύο γαβάθες φακές από τη στάχτη. Πήγε πάλι η Σταχτοπούτα στον τάφο της μητέρας της και φώναξε προς τον ουρανό και ήρθαν όλα τα περιστέρια, τα πουλιά και οι λοιπές παραγωγικές δυνάμεις, να συντονίσουν τη δράση τους σε διακλαδικό επίπεδο. Παρόλο όμως που δια της βελτιωμένης πτηνοτεχνολογίας είχαν μαζευτεί όλοι οι σπόροι μέσα σε μισή ώρα, η μητριά δεν πήρε το κορίτσι στη γιορτή.
    Τότε είδε και απόειδε η Σταχτοπούτα και έλαβε την ιστορικά γόνιμη απόφαση να διεκδικήσει τον κόπο της εργασίας των χεριών της. Πήγε πάλι στον τάφο της μητέρας και είπε στο δεντράκι: «Δεντράκι, ταράξου κι αναταράξου, ρίξε μου τη συσσωρευμένη μου υπεραξία!». Και η εργασία έπαψε να είναι μία δυνητικά μονοπωληθείσα δύναμη, και τα πουλιά τής έριξαν ένα χρυσό φόρεμα με χρυσά γοβάκια. Έτσι πήγε η Σταχτοπούτα στη γιορτή χωρίς κανείς να την αναγνωρίσει. Ο γιος του βασιλιά χόρευε συνέχεια μαζί της, μέχρι αργά τη νύχτα που το κορίτσι εξαφανίστηκε. Η Σταχτοπούτα έτρεξε γρήγορα στο σπίτι, έκρυψε τα όμορφα φορέματα στον τάφο και μεταμορφώθηκε a posteriori σε προλετάρια.
    Και τις επόμενες μέρες πήγε η Σταχτοπούτα στη γιορτή με ακόμα πιο όμορφα φορέματα και δεν είχε τίποτα να χάσει παρά μόνο το χρυσό της γοβάκι, όπου την τρίτη μέρα όντως το έχασε. Ο πρίγκιπας το σήκωσε και είπε: «Από φετιχισμό, θα παντρευτώ το κορίτσι στο οποίο ανήκει τούτο το γοβάκι», και έψαξε για την κάτοχο.
    Οι αντιδραστικές αδερφές χάρηκαν γιατί είχαν όμορφα και μικρά πόδια, και θέλησαν να δοκιμάσουν κι αυτές το γοβάκι. Η μεγάλη προσπάθησε να το φορέσει, όμως ήταν πολύ μικρό γι’ αυτήν, έτσι παρήγαγε η ίδια τους νεκροθάφτες της και έκοψε το μεγάλο της δάχτυλο. Τώρα το γοβάκι μπήκε και ο πρίγκιπας την πήρε στο άλογό του για να την πάει στο παλάτι. Καθώς όμως περνούσαν από τον τάφο της μητέρας της Σταχτοπούτας, κάθονταν εκεί δύο περιστεράκια και φώναξαν:
    Κοίτα και γύρνα,
    Κοίτα και γύρνα,
    Αίμα στο γοβάκι,
    Το γοβάκι είναι πολύ μικρό,
    Κάποιος έχει αλλάξει δια της δραστηριότητάς του τη μορφή του φυσικού υλικού σε μία χρησιμότερη γι’ αυτόν αξία χρήσης,
    Η σωστή νύφη είναι πίσω στο σπίτι.
    Είδε τότε ο πρίγκιπας το αίμα στο γοβάκι, έκανε την αυτοκριτική του και ξαναγύρισε. Η δεύτερη αδερφή δοκίμασε κι αυτή να το φορέσει, όμως και σ’ αυτήν ήταν πολύ μικρό. Γι’ αυτό έκοψε ένα κομμάτι από τη φτέρνα της και σφυρηλάτησε η ίδια τα όπλα τα οποία έφεραν την καταστροφή της. Ο γιος του βασιλιά δεν παρατήρησε τίποτα και την πήρε στο άλογό του, όμως πάλι είπαν τα πουλάκια τη φράση τους, πάλι έκανε την αυτοκριτική του ο πρίγκιπας και γύρισε στο σπίτι.
    «Δεν έχετε καμία άλλη κόρη;» ρώτησε.
    «Μόνο τη μικρή Σταχτοπούτα, η οποία το κόστος που μου στοιχίζει περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα μέσα συντήρησής της», απάντησε ο πατέρας, «δεν μπορεί να είναι αυτή η σωστή νύφη!».
    Όμως οι ιστορικές συνθήκες ήταν οι κατάλληλες για να έρθει η Σταχτοπούτα και να δοκιμάσει το γοβάκι –και πραγματικά: της ταίριαξε σαν γάντι! Τότε αναγνώρισε ο πρίγκιπας την όμορφη χορεύτρια και φώναξε: «Αυτή είναι η σωστή νύφη!». Την ανέβασε στο άλογό του, ξεκίνησε για το παλάτι, και καθώς περνούσαν από τον τάφο ήρθαν δύο περιστέρια και στάθηκαν στους ώμους της για να συσπειρώσουν το κίνημα σε αντιμονωπολιακή, αντιιμπεριαλιστική κατεύθυνση.
    Όταν ήταν να γίνει ο γάμος της Σταχτοπούτας με το πριγκιπόπουλο, οι δύο αντιδραστικές αδερφές κινήθηκαν ρεφορμιστικά και προσποιήθηκαν τις μετανοιωμένες για να αποπροσανατολίσουν το κίνημα. Στο δρόμο προς την εκκλησία, η μεγάλη στάθηκε αριστερά και η μικρή δεξιά της Σταχτοπούτας, όμως τα περιστέρια τους έβγαλαν από ένα μάτι τσιμπώντας τις. Στο γυρισμό από την εκκλησία άλλαξαν πολιτική τοποθέτηση• στάθηκε η μικρή από αριστερά και η μεγάλη από δεξιά, όμως τα περιστέρια τους έβγαλαν και το άλλο μάτι. Έτσι τιμωρήθηκαν για την κακία τους, έμειναν για πάντα τυφλές και κατέληξαν στον κοπροσωρό της Ιστορίας, ενώ η Σταχτοπούτα ενώθηκε ταξικά με το πριγκιπόπουλο και έγινε βασίλισσα.
    Και ζήσαν αυτοί επαναστατικά κι εμείς επαναστατικότερα.

    Απο την μια έχεις πλάκα αλλα είναι και σωστά αυτά που λέει.Λίγο μεγάλο αλλα διαβάζετε εύκολα.

  9. Redpersonality Μαΐου 13, 2009 στις 6:17 μμ #

    Το έχει και στο dokimio.com στην ενότητα παραμύθια.

  10. Y Μαΐου 13, 2009 στις 11:29 μμ #

    Έσπασε μετά από πέντε χρόνια η αυτοδυναμία της ΔΑΠ στο ΤΜΣ της Ρόδου. Στην υγειά μας

    • Talibremal Μαΐου 14, 2009 στις 12:28 μμ #

      hahahaha oleeeeeeeeeee!!!
      aaaaaaa re pousti!

  11. xamogelo Μαΐου 14, 2009 στις 12:22 πμ #

    Εγώ πάντως δεν πήγα να ψηφίσω… θα ανεβάσω ποστ με το εμαιλ που έστειλα στους συμφοιτητές μου αργότερα αν βρω χρόνο

  12. Juan Belmonte Μαΐου 14, 2009 στις 10:12 πμ #

    @Y
    Αφού διαλύσανε ολοκληρωτικά το Τ.Μ.Σ. έσπασε…τι θα έκανε…

  13. Y Μαΐου 14, 2009 στις 12:23 μμ #

    @juan
    ναι μάλλον σε λίγα χρονάκια δεν θα υπάρχει καν ΤΜΣ. Αλλά ρε φίλε πέντε χρόνια φαγούρα… άξιζε ένα ποτήρι κρασί το γεγονός. Εκεί να δείτε πάντως μάγκες μου φασισμό η ΔΑΠ!

    • Talibremal Μαΐου 14, 2009 στις 1:05 μμ #

      re trello agori ksereis ta pososta?
      rixta mia an einai!

  14. Y Μαΐου 14, 2009 στις 1:38 μμ #

    Εδώ σελίδα 80 http://www.dap.gr/ekloges/results.pdf ctrl+F και Ρόδος για τα υπόλοιπα του σμαραγδένιου νησιού.
    Α ρε Ρεμάλ να μη την πάρουμε αυτή τη χαρά παρεϊτσα πέρυσι…

    • Talibremal Μαΐου 14, 2009 στις 2:11 μμ #

      opos ta les einai bro opos ta les!

  15. kraftwerkvs Μαΐου 14, 2009 στις 6:15 μμ #

    κατά τα άλλα αναρχικοί τραμπούκοι για άλλη μια χρονιά σπάσανε, κάψανε και χτυπήσανε κόσμο

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1029752

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1029326

  16. kraftwerkvs Μαΐου 14, 2009 στις 6:22 μμ #

    και δείτε και αυτό να διαβάσετε την αγωνιστική συσπείρωση απέναντι στα «κομματόσκυλα»

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1029407

  17. Y Μαΐου 15, 2009 στις 1:34 πμ #

    @Kraftwerkvs
    Τι απαράδεκτοι τύποι είναι αυτοί ρε συ? Ρε φίλε όλοι μπιέλα έχουμε βαρέσει στο Ελλάντα?

  18. kraftwerkvs Μαΐου 15, 2009 στις 2:41 πμ #

    φίλε άσε μου έρχεται να κάνω εμετό, εδώ μιλάμε για εγκληματικά στοιχεία, πριν 1 μήνα πήγανε σε ένα καφέ στα εξάρχεια που έχει και επιτραπέζια και μπήκανε μεσα με κατσαβίδια και μαχαιρια και κλέψανε τον κόσμο, και πολλά άλλα τέτοια και το χειρότερο δεν είναι αυτοί που τα κάνουν που λες ε πόσοι είναι 30- 40? οοοοχι είναι και όλοι οι άλλοι που κάνουν φοβερες αναλύσεις για να τους υποστηρίξουν, με επιχειρήματα «ε αφού και οι άλλοι δεν μπορούν να αυτοπροστατευθούν καλά τις φάγανε απο τα αλάνια…..»

    • xamogelo Μαΐου 15, 2009 στις 9:45 πμ #

      @kraftwerkvs εντάξει μην τρελαθούμε! δεν μπορούμε να πούμε όποιον φοράει κουκούλα ότι είναι αναρχικός, επαναστάτης και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο… Ιδιαίτερα αυτό με τα κατσαβίδια για απλή ληστεία μου μοιάζει…

      • kraftwerkvs Μαΐου 15, 2009 στις 12:36 μμ #

        το θέμα δεν είναι τι δηλώνουν αυτοί το θέμα είναι ότι ο αναρχικός χώρος για διάφορους λόγους τους θέλει, όταν έκαναν την φασιστική επίθεση σε ενα bar που συχνάζουν ομοφυλοφιλοι φωνάζοντας διάφορα περι «πουσταράδων», και χτυπώντας κόσμο, πάλι κανένας δεν έκανε κάτι για να τους απομονώσει ,αντίθετα μόλις ακούσουν την λέξη «να καταδικάσετε» αρχίζουν διάφορες θεωρίες της δεκάρας.

        Καλως και σου φαίνεται σαν μια απλή ληστεία γιατί είναι μια απλή ληστεία , το ζήτημα είναι ποιοί την κάνουν και ποιές είναι οι αντιδράσεις του «περίφημου χώρου».

      • kraftwerkvs Μαΐου 15, 2009 στις 12:40 μμ #

        για όλα τα παραπάνω έχεις κανένα σχόλιο γιατί βλέπω μόνο αυτό βρήκες να σχολιάσεις

  19. compasso Μαΐου 15, 2009 στις 1:18 μμ #

    γενικά η κατάσταση έχει ξεφύγει. Κάποιοι πιστεύουν ότι έχουν ξεκινήσει ένοπλο επαναστατικό αγώνα και ότι έχουν πιάσει και το παπά από τα *@*)(). Ο τραμπουκισμός τους πλέον δε απευθύνεται μόνο στους συνήθεις ύποπτους, αλλά και στον ίδιο το χώρο των αναρχικών.
    Γενικά τα σπασίματα της παράστασης για τη Κούνεβα, του Bios, το ότι δε κάναν καμιά προσπάθεια να κατέβουν προς Εφετείο αλλά τις παίζαν με τα ΜΑΤ στα Εξάρχεια τη στιγμή που ακόμα και ο ΣΥΝ το προσπάθησε είναι στοιχεία λούμπεν χουλιγκανισμού.
    Η τελευταία πράξη είδικα, η επίθεση στο Πολυτεχνείο, οπούχτυπήθηκαν άνθρωποι άσχετοι, άνθρωποι που απλά είχαν πάει να ψηφίσουν, χτυήθηκαν ΕΑΑΚίτες, είναι πράξη τυφλής βίας και πρέπει ως τέτοιοι να αντιμετωπίζονται. Τέρμα πια οι δικαιολογίες.

  20. xamogelo Μαΐου 15, 2009 στις 11:28 μμ #

    @Kraftwerkvs
    αυτό το αναρχικός χώρος τους θέλει είναι πολύ σχετικό…. αναφέρεσαι λες και μιλάς για κάτι συμπαγές… π.χ. ένα κόμμα σαν το ΚΚΕ. Δεν είναι έτσι ο χώρος. Επίσης μεγάλο κομμάτι δυστηχώς έχουν μια τελείως ηλίθια άποψη για την ελευθερία κτλ.
    Πάντως για την επίθεση σε bar μόνο η λιφο ή κάποια αντίστοιχη εφημερίδα έγραψε ότι ήταν αναρχικοί (με αποδεικτικό στοιχείο την ύπαρξη κουκούλας). Οπότε δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί κάποιος να το χρεώσει σε αναρχικούς. Γενικότερα από όσο κόσμο βλέπω είναι πολύ ποιο ανεκτικοί προς gay κτλ. Πάντως συμφωνώ ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει και η παραπάνω πράξη είναι το λιγότερο βλακώδες…. δεν υπάρχει ίχνος λογικής.

  21. compassocap Μαΐου 16, 2009 στις 12:26 πμ #

    κάτι που και εμένα μου φαίνεται περίεργο είναι ότι αυτή τη θεωρία για το ρατσισμό απέναντι στους ομοφυλόφιλους από το συγκεκριμένο χώρο, την έχω ακούσει κι εγώ. Αν ισχύει, είναι δείγμα φασισμού.

    Κάτι ακόμα. Το ότι δεν είναι συμπαγές ποιανού πρόβλημα είναι? Δικό μου που τους «κρίνω» (για την ακρίβεια κρίνω τη δράση τους) ή δικό τους που χρεώνονται πράγματα που κάνουν κάποιοι απλά για να ξε…. ? Στη τελική αν μπορούν κάποιο έστω και αν δε συμφωνούν, να συμπορεύονται με ανθρώπους που κάνουν επιθέσεις σαν αυτή στις εκλογές στο Πολυτεχνείο, είναι ή επικίνδυνα αφελείς ή βολεμένοι. Σε καμία περίπτωση δεν είναι επαναστάτες όμως. Αυτή η ιστορία με την ανεκτικότητα και την ελευθερία δε μπορεί να αποτελεί άλλοθι. Δε μπορώ να ξεχωρίσω πια, σε μεγάλο βαθμό τη διαφορά της δράσης αυτού του χώρου από τις επιτροπές κατοίκων του Αγίου Παντελεήμωνα.

    Αυτά

  22. xamogelo Μαΐου 16, 2009 στις 10:46 πμ #

    @compassocap βρε κομπάσσο! όταν λες αναρχικόσ χώρος αναφέρεσαι σε όλους τους αναρχικούς! Αν θέλεις να το μεταφέρω σε άλλο χώρο είναι σαν να λες κομμουνιστές… που περιλαμβάνει το ΚΚΕ, ΚΚΕ-μλ , μλ-κκε, ναρ, και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Δηλαδή τσουβαλιάζεις τον κάθε μπάχαλο με την ΑΚ ή όσους δραστηριοποιούντε στην ΕΣΕ. Η κριτική λοιπόν που κάνεις είναι λάθος αν τους τσουβαλιάζεις όλους μαζί μιας και είναι λανθασμένη γενίκευση επειδή δεν αναφέρεται στην πραγματικότητα. Ιδιαίτερα στην ελλάδα που όποιον δουν με κουκούλα να κάνει κάτι τον λένε αναρχικό. Οι συγκεκριμένοι σίγουρα δεν είναι επανστάτες.

  23. compasso Μαΐου 16, 2009 στις 11:44 πμ #

    @χαμογελο:
    Δε τσουβαλιάζω κανένα. Σε καμία περίπτωση. Αναρωτιέμαι όμως αν συμπορεύονται και ποια είναι η ανοχή που δείχνουν στους μπάχαλους. Επειδή μου έρχονται σκηνικά στο μυαλό αρκετά γι’ αυτό ρωτώ. Επιμένω δεν τσουβαλιάζω κανένα. Ο μπαχαλος δεν είναι το ίδιο με αυτόν που τον ανέχεται έχοντας μια περίεργη άποψη για την ελευθερία όπως είπες κι εσύ. Όμως πολιτικά κι αυτός εγκληματεί απέναντι στον εαυτό του και την ιδεολογία του πρώτα απ όλα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: