Τι θα κάνουμε αύριο σύντροφοι;

30 Απρ.

Είχα κάνει παλιότερα μια πρώτη προσπάθεια ανάλυσης της στάσης του Π.Α.ΜΕ. εδώ. Αργότερα με βάση τα γεγονότα της πρωτομαγιάς είχα κάνει μια αναθεώρηση.  Δεν έχω γράψει τις απόψεις μου πρόσφατα αν και τις έχω αναθεωρήσει. Όχι τόσο ως προς την ορθότητα της αναθεωρημένης άποψης μου αλλά ως προς την βαρύτητα της στάσης της αριστεράς στο συνδικαλιστικό κίνημα. Δεν μπορούμε να είμαστε σοβαροί όταν θέτουμε τέτοια ζητήματα σαν κομβικά σημεία. Οπότε τήθεται το ερώτημα αύριο που πάω; Παλιότερα θα έλεγα σχεδόν αμέσως στην συγκέντρωση της ΓΣΕΕ. Δεν έχω όμως ποια τις ίδιες απόψεις. Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι θα είχε νόημα η συμμετοχή στην συγκέντρωση της ΓΣΕΕ στα πλαίσια πάντα και μιας παρέμβασης με τον κόσμο και όχι μιας απλής συμμετοχής στην πορεία. Όμως αυτό αύριο δεν θα γίνει. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω αντιληφθεί ούτε γνωρίζω κάτι στο οποίο θα μπορούσα να συμμετάσχω. Γιαυτό λοιπόν μάλλον αύριο θα πάρω την φωτογραφική μηχανή μου και θα κάνω μια βόλτα και από τις 2 πορείες… αν δω μόνο γραβαντωμένους στην πορεία της ΓΣΕΕ θα το σκεφτώ σοβαρά να περάσω έστω μια βόλτα από την πορεία του Π.Α.ΜΕ.

Θα τα πούμε αύριο στον δρόμο…

υγ.Η φωτογραφία είναι από πρωτομαγιάτικη διαδήλωση στο Παρίσι του χρήστηlooking4poetry στο flickr κάτω από Some rights reserved

11 Σχόλια προς “Τι θα κάνουμε αύριο σύντροφοι;”

  1. faros 1 Μαΐου, 2009 στις 9:57 πμ #

    Πολλά θα μπορούσε να αναφέρει κανείς …
    Σήμερα όμως, αρκεί κανείς να αναρωτηθεί (ακόμα και μεγαλόφωνα) :

    Με ποιους είναι το ΠΑΜΕ ;;; Απ΄ντηση : Με τους εργάτες και τους απολυμένους των «Τζάμπο» !

    Με ποιους είναι η ΓΣΕΕ ;;; Απάντηση: Με τους ιδιοχτήτες των «Τζάμπό» !

    Ανάλογα λοιπόν που ανήκεις, πας …
    Αν είσαι εργάτης (απολυμένος, συμβασιούχος, … κανονικός) πας με το ΠΑΜΕ !
    Αν είσαι εργοδότης πας με τη ΓΣΕΕ !

    Είναι τόσο απλό …

    Καλημέρα και Καλή Κόκκινη Πρωτομαγιά !

    • Talibremal 1 Μαΐου, 2009 στις 12:46 μμ #

      Kai ti tha kanoume dld? Na katargisoume tin GSEE epeidi i igesia tis einai poulimeni? Einai logiki afti?
      Isos tha prepei na ksexorisoume tin igesia apo tous ergates tous opoious ypotithetai oti antiprosopevei.
      Kai me tous ergates pou katevainoun me tin gsee poios tha asxolithei? na tous paratisoume k aftous logo tis igesias?
      K se teliki analysi se ti xrisimevei i gsee?
      Exo mia erotisi.
      opoios kserei as mou apantisi..apo pote xronologeitai i taktiki tou pame na kanei ksexoristes sygkentroseis kai pos tin dikaologei theoritika?
      Prin fygo apo ellada ematha oti i gsee eixe anakoinosi oti den tha kanei prosygkentrosi ja tin protomaja.
      isxyse telika?
      Kali protomaja se olous!

      • Redpersonality 1 Μαΐου, 2009 στις 4:30 μμ #

        Μα λέμε να μην κατέβουν με την ΓΣΕΕ και να κατέβουν με το ΠΑΜΕ που δεν είναι πουλημένο, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις??Το ΠΑΜΕ κάνει ξεχωριστές συγκεντώσεις απο την ΓΣΕΕ για να ξεχωρίσει την θέση του δλδ. οτι δεν πάει μαζί με αυτούς που υπόγραψαν για 0,77λεπτά αύξηση την ημέρα για τους εργαζόμενους.Αυτό δεν σου φτάνει??Και πριν δημιουργηθεί το ΠΑΜΕ σε μια πορεία της ΓΣΕΕ οπου ήταν και οικοδόμοι και αλλοι εργαζόμενοι ΚΚΕδες έφυγαν απο την πορεία της ΓΣΕΕ κάθησαν σε μια πλατεία και μίλησε ο πρόεδρος του συνδικάτου των οικοδόμων και μετά αποχώρησαν.Έπειτα τον ίδιο χρόνο ή μετά απο ένα χρόνο δημιούργησαν το ΠΑΜΕ και τώρα κάνουμε δικές μας ξεχωριστές πορείες.Σε κάλυψα??

  2. xamogelo 1 Μαΐου, 2009 στις 10:03 πμ #

    @faros αν διαβάσεις τις απόψεις μου για την στάση του Π.Α.ΜΕ. θα δεις ότι δεν συμφωνώ με τέτοιες λογικές. Το που θα συμμετάσχεις εξαρτάτε από τι θα σε πάει μπροστά.

  3. Y 1 Μαΐου, 2009 στις 1:54 μμ #

    Η κατάσταση στις Βρυξέλλες:
    Μία πορεία από μετανάστες χωρίς χαρτιά όπου πάνε και οι τροτσκιστές (5-6).
    Μία από σταλινο-μαοϊκούς πρώην… τρομοκράτες

    Κατάληξη στη… συναυλία των συνδικάτων όπου φέτος συμμετέχει και το PTB που συνήθως έκανε κλειστή γιορτή σε ένα Πανεπιστήμιο με 12 ευρώ είσοδο.

  4. compasso 1 Μαΐου, 2009 στις 4:52 μμ #

    @RP:
    δε παίρνω θέση στο θέμα αλλά αυτό που λεές δεν ισχύει. Και όσο υπάρχει το ΠΑΜΕκάναμε κοινές συγκεντρώσεις. Μετά το 2002 (νομίζω ίσως και πιο μετά ) δε ξανακάναμε κοινή. Τώρα για το αν θα πρέπει να κάνουμε κοινές ή όχι είναι σχετικό. Όσο ξεπουλημένη και αν ήταν η ΓΣΕΕ αν όλος ο κόσμος πήγαινε με τη ΓΣΕΕ εσύ δε θα έκανες μόνος σου με 50 άτομα. Από την άλλη talib αν ο κόσμος είναι ιο ριζοσπαστικοποιημένος από την ηγεσία της ΓΣΕΕ και μπορεί να εκφραστεί μέσω του ΠΑΜΕ ή όποιου ΠΑΜΕ και η ΓΣΕΕ είναι απλά ένας γραφειοκρατικός μηχανισμός δε βρίσκω το λόγ να τους νομιμοποιήσεις. Είναι θέμα εκτίμησης καθαρά.
    Υπάρχει και η εναλλακτική πάντως να κάνεις κοινή συγκέντρωση αλλά ξεκάθαρα απέναντι από την ηγεσία της ΓΣΕΕ. Με πανό, με συνθήματα, με κανά γιαούρτι. Μη θεωρούμε δεδομένο ότι έτσι μόνο διαχωρίζεις τη θέση σου.

  5. xamogelo 1 Μαΐου, 2009 στις 5:00 μμ #

    @Talibremal και Redpersonality
    Δεν συμφωνώ με κανέναν σας. Αν θέλετε δείτε τα παλιότερα άρθρα μου

  6. Talibremal 1 Μαΐου, 2009 στις 5:36 μμ #

    @RP
    Ta «se kalypsa» k «afto den sou ftanei» einai toulaxiston eironika..k oxi den me kalypses!
    to oti den prepei kaneis na symbaratassetai me tis apofaseis tis igesias tis gsee einai aftonoito k den xoraei sizitisi.
    To erotima pou me apasxolei den einai poso poulimeni einai i gsee alla to pos theoritika kai praktika to pame-kke eksigei ti stasi tou ja ksexoristes poreies.
    Ekane to kke prin dimiourgithei to pame to 99 ksexoristes poreies se protomaja, genikes apergies ktl?
    k an oxi jati?
    To kke outos i allos panta eixe tis organomenes domes tou sto syndikalistiko kinima, foititiko ktl.
    poio itan loipon to katalytiko gegonos pou to ekane na strafei s’afti tin taktiki?
    Apodidei os taktiki i dixazei?
    k oson afora tis poreies, xrisimevei eniote k os dynamometro tis dynamikis tou pame-kke, sosta?
    Os foititis, synagonistis ja arketa xronia me tin pks, eixa-exo provlima na xonepso tin taktiki ton ksexoriston poreion pou diafores fores eixan lavei meros. i eironeia einai pos para k tin dikia mou amfitalantevomeni stasi (sto zitima) eprepe fores na kathariso sta ds, logo elleipsis epixeiramaton-embeirias pksarion-kniton.
    den katharizeis tin ypothesi me to na les apla gsee poulimeni, ekanan tin avksisi ja ti geloia koroideftiki symvasi ktl ktl.
    Yparxei telos panton thema terastio k paizei na krataei apo tin epoxi pou xronologitai organomeno to ergatiko kinima.
    Telos, theoro oti afto pou leei o Compasso einai arketa sosto:
    «Υπάρχει και η εναλλακτική πάντως να κάνεις κοινή συγκέντρωση αλλά ξεκάθαρα απέναντι από την ηγεσία της ΓΣΕΕ. Με πανό, με συνθήματα, με κανά γιαούρτι. Μη θεωρούμε δεδομένο ότι έτσι μόνο διαχωρίζεις τη θέση σου.»

  7. Talibremal 1 Μαΐου, 2009 στις 5:47 μμ #

    @Xamogelo
    Se poia arthra anaferesai?

  8. compassocap 1 Μαΐου, 2009 στις 6:01 μμ #

    @talib :
    ο χαμόγελος δίνει link για τα άρθρα που ανφέρεται στο πόστ, στη πρώτη σειρά.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Redblogs.gr » Blog Archive » Τι θα κάνουμε αύριο σύντροφοι; - 2 Μαΐου, 2009

    […] Είχα κάνει παλιότερα μια πρώτη προσπάθεια ανάλυσης της στάσης του Π.Α.ΜΕ. εδώ. Αργότερα με βάση τα γεγονότα της πρωτομαγιάς είχα κάνει μια αναθεώρηση.  Δεν έχω γράψει τις απόψεις μου πρόσφατα αν και τις έχω αναθεωρήσει. Όχι τόσο ως προς την ορθότητα της αναθεωρημένης άποψης μου αλλά ως προς την βαρύτητα της στάσης της αριστεράς στο συνδικαλιστικό κίνημα. Δεν μπορούμε να είμαστε σοβαροί όταν θέτουμε τέτοια ζητήματα σαν κομβικά σημεία. Οπότε τήθεται το ερώτημα αύριο που… [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του] […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: