Με ελπίδες για μετάλλιο

30 Αυγ.

Οι Ολυμπιακοί αφού μας προσέφεραν αρκετές συγκινήσεις (ειδικά με το τρελό το Τζαμαϊκανό) τελείωσαν και τώρα είναι η ώρα για τους Παραολυμπιακούς. Ο Άλεξ λοιπόν, έφτασε προχτές από Κομοτηνή στην Αθήνα και χτες αναχώρησε για το Πεκίνο με την υπόλοιπη Παραολυμπιακή ομάδα. Θα αναρωτιέστε γιατί αυτή ειδική αναφορά στον Άλεξ. Μα φυσικά γιατί είναι φίλος μου (όπως γνωρίζετε οι μόνιμοι αναγνώστες του ιστολογίου) και στην Ελλάδα άμα έχεις γνωριμίες … 😉

Εγώ προσωπικά του ευχήθηκα να περάσει καλά, να το διασκεδάσει και αν έρθει και το μετάλλιο ακόμα καλύτερα. Το ίδιο εύχομαι και στο Σάκη το Κωστάρη, στον Χρήστο τον Ταμπαξή (που κολυμπάει στην ίδια κατηγορία με τον Άλεξ) και στο Νίκο τον ιστιοπλόο μας αλλά και σε όλα τα παιδιά της Παραολυμπιακής Ομάδας. Άλλωστε ο αθλητισμός δεν είναι μόνο τα μετάλλια και οι επιτυχίες. Και τα παιδιά είναι πάνω απ όλα αθλητές.

Η Παραολυμπιακή ομάδα στο αεροδρόμιο

Ο ΆΛεξ με τη Μαρία τη προπονήτρια του

στο αεροδρόμιο

ΥΓ1: Οι στολές της αποστολής δε τους κάνουν να φαίνονται σα κατάδικοι?

ΥΓ2: Αν πάρεις μετάλλιο στο Πεκίνο που θα βρεις μπουζούκια να το γιορτάσεις όπως είχαμ εκάνει στην Αθήνα δικέ μου?

ΥΓ3: Θα τρελάθω. Δε πήγα Πεκίνο γιατί έχω εξεταστική. Δε θα το δω ούτε από τη τηλεόραση? Κολυμπάει 15 του μηνός και εγώ 15 δίνω! Ακόμα δε ξέρουμε την ώρα αλλά αν δε συμπίπτει με τις γαμωεξετάσεις μου είστε όλοι καλεσμένοι σπίτι μου να κάνουμε κερκίδα στην αυλή. Γαμώ το Φυσικό μου μέσα…

EDIT: Πάρτε και το link του group της Παραολυμπιακής ομάδας στο facebook για να ενημερώνεστε.

17 Σχόλια to “Με ελπίδες για μετάλλιο”

  1. make love not work Αύγουστος 30, 2008 στις 3:09 μμ #

    Έχω και εγώ γνωστό που πετάει για Πεκίνο. Αγωνίζεται στη σφαιροβολία. Δυστυχώς η οικογένειά του δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να ταξιδέψει μέχρι εκεί. Ντροπή να μην μπορούν να πάρουν έστω ένα συγγενικό πρόσωπο μαζί τους για συμπαράσταση έστω, με τα έξοδα πληρωμένα. Αν και δεν νομίζω να το δείξουν στην τηλεόραση.

  2. compassocap Αύγουστος 30, 2008 στις 3:30 μμ #

    νομίζω ότι ο σύνοδος δε πληρώνει. Αλλά φαντάζομαι ότι το παιδί θα πήρε συνοδο το προπονητή του όπως έκανε και ο Άλεξ. Όντως είναι κρίμα να του ευχηθούμε να πάει καλά. Στη ηλεόραση θα το δείξουν μην ανησυχείς. Όπου αγωνίζονται Έλληνες θα το δείξουν δεν υπάρχει περίπτωση. 64 είναι όλοι κι όλοι, λες να μη χωράνε?

  3. rocean Αύγουστος 30, 2008 στις 3:38 μμ #

    Καλή επιτυχία να έχει, αν και αυτοί οι άνθρωποι και μόνο που ασχολούνται με τον αθλητισμό έχουν πετύχει ήδη. Ειδικά σε μία καπιταλιστική κοινωνία που δεν δίνει μία για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

  4. make love not work Αύγουστος 30, 2008 στις 3:54 μμ #

    Σωστός ο Rocean. Αναμένετε γιατί βρήκα ένα φρούτο της ΝΔ που θα του άνω εκτενή αναφορά στο βλογ αυτές τις μέρες και έχει σχέση με τους ανθρώπους με αναπηρία.

  5. compassocap Αύγουστος 30, 2008 στις 4:12 μμ #

    @ rocean:
    δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Ίσα ίσα που για τα άτομα με αναπηρία, ο αθλητισμός είναι και αποκατάσταση. Οι ίδιοι, τουλάχιστον με όσους έχω συζητήσει εγώ δε θεωρούν ότι κάνουν κάτί πιο σπουδαίο από έναν φυσιολογικό άνθρωπο που παλέυει με τις δυσκολίες που έχει η ζωή για να τα βγάλει πέρα. Αν θες, στα παιδιά δε τους πολυαρέσει ο χαρακτηριμόσς ήρωες, άνθρωποι με τεράστια δύναμη ψυχής κτλ κτλ. Κανονικοί αθλητές είναι.

  6. rocean Αύγουστος 30, 2008 στις 4:31 μμ #

    Αυτό ήθελα να πω compasso. Αν για εμάς ο αθλητισμός είναι αναγκαίος για την υγεία μας π.χ. 10 φορές γι’ αυτούς είναι 100. Οπότε αν έχουν την δυνατότητα να αθληθούν ξεπερνούν ένα μέρος της αναπηρίας. Αυτό λέω επιτυχία. Επιτυχία να έχουν ποιοτικότερη ζωή. Δεν μιλάω για ήρωες.

    Έχω προσωπική εμπειρία από το πατέρα μου που είναι ανάπηρος. Αν είχε την απαραίτητη βοήθεια από το κράτος σε υποδομές και οικονομικά, θα μπορούσε σίγουρα αν ασχολούνταν με τον αθλητισμό να είχε ποιοτικότερη ζωή από το να είναι κλεισμένος μέσα σ΄ένα διαμέρισμα.

  7. compassocap Αύγουστος 30, 2008 στις 4:40 μμ #

    @rocean:
    σωστός. Αυτό ακριβώς είναι επιτυχία. όσο για τη βοήθεια από το κράτος διάβασε το αρθράκι της Σοφίας για να το δεις και λίγο χιουμοριστικά το θέμα.

  8. giannis xania Αύγουστος 30, 2008 στις 5:05 μμ #

    Συγνώμη βρε σύντροφε αλλά συγκινήθηκα και πίστεψε με δε το έκανα εσκεμένα…
    Τους εύχομαι τα καλύτερα και επιτέλους κάποια στιγμή η πολιτεία ας σκύψει πάνω τους αν θέλει να λέει ότι ειναι δίκαιη, γιατί αυτοί είναι οι πραγματικοί αθλητές και οι πραγματικοί αγωνιστές της ζωης…

  9. giannis xania Αύγουστος 30, 2008 στις 5:14 μμ #

    Α ρε rocean σου έυχομαι απ’ τα βάθη της καρδιάς μου να είσαι δυνατός για να του δίνεις δύναμη, και εμένα ένα αγαπημένο μου άτομο απ’ την οικογένεια πρώτος μου Θείος, σα πατέρας μου ήταν, μετά απο εγκεφαλικό επεισόδιο μπήκε σε αυτό το χώρο, το χώρο των ατόμων με ειδικές ανάγκες και πίστεψε εως ώτου έφυγε απ’ τη ζωή έβλεπες πόσο
    αναγκαία είναι μια σοσιαλιστική πολιτική όχι φυσικά του τρίτου δρόμου, αλλά του υπαρκτού σοσιαλισμού.

  10. rocean Αύγουστος 30, 2008 στις 6:11 μμ #

    @Compassocap: Α, καλά… Η γραφειοκρατία είναι η χαρά του ανάπηρου. Επειδή δεν έχουν τι να κάνουν τους τρέχουν από επιτροπές σε επιτροπές. Αν το σκεφτείς καλά είναι κι αυτό ένα είδος αθλητισμού. Σ’ αυτό έχουν πάρει όλοι το χρυσό. Εδώ το κράτος περιμένει από τον πατέρα μου να περπατήσει. Τον κουφό δεν θα περιμένει να ακούσει? Η επιστήμη κάνει θαύματα σου λέει σήμερα. Κι αν κάνεις και την προσευχή σου συχνά, που ξέρεις? Όλο και κάτι μπορεί να γίνει. Και να γλιτώσει και το κράτος τα φοβερά χρήματα που δίνει.

  11. regimientocinqo Αύγουστος 30, 2008 στις 11:25 μμ #

    Αμ.. ο αδερφός μου δουλεύει στους παραολυμπιακούς στο Πεκίνο αυτή τη στιγμή. Αν ψάχνετε απαντήσεις για κάτι (ποιοι πληρώνουν κι έτσι), ίσως μπορεί να απαντήσει..

  12. erythros Αύγουστος 31, 2008 στις 9:10 πμ #

    Σε προσωπικό επίπεδο, δεν το συζητάμε, άξια τα παιδιά και τα καλύτερα εύχομαι. Αλλά αν το ψάξουμε λίγο βαθύτερα, θα δούμε ότι η άθληση για το ΑμΕΑ είναι δύσκολη: λίγοι οι σύλλογοι, δύσκολη η μετακίνηση, παίζουν και σπόνσορες και στον ειδικό αθλητισμό.

  13. compassocap Αύγουστος 31, 2008 στις 11:45 πμ #

    @ erythros:
    έχεις δίκιο αλλά και για τους αρτιμελείς δεν είναι εύκολη. Ανταπόκριση από τη κινητοποίηση δεν διάβασα στο Blog σου. Μου ξέφυγε?

  14. compassocap Αύγουστος 31, 2008 στις 11:51 πμ #

    @ r5:
    απαντήσεις δε ψάχνω. Μια βοήθεια θέλω αν γίνεται. Στην S1 κατηγορία 50m ύπτιο κολυμπάει ένας Πορτογάλος. Μήπως μπορει να γίνει κάτι ώστε να μπει σε λάθος λεωφορείο, να κλειδωθεί μες το δωμάτιο ρε παιδί μου στις 15 του μηνός???

  15. regimientocinqo Αύγουστος 31, 2008 στις 12:56 μμ #

    Μήπως θέλεις να «ελέγξουμε» τα ούρα του;

  16. compassocap Αύγουστος 31, 2008 στις 1:26 μμ #

    νομίζω πρέπει να συνεχίσουμε τη συζήτηση offline 😀

  17. erythros Αύγουστος 31, 2008 στις 4:39 μμ #

    compassocap, σου ξέφυγε. 🙂 Έχω.

Σχολιάστε

