ΚΟΠΗΚΑ ΧΗΜΕΙΑ ΜΕ 4

8 Απρ.

Κηδεία…

8 Σχόλια to “ΚΟΠΗΚΑ ΧΗΜΕΙΑ ΜΕ 4”

  1. erythros Απρίλιος 8, 2008 στις 9:22 μμ #

    Κατάλαβα…ακόμα τούτ’ η άνοιξη ραγιάδες ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι…

  2. faros Απρίλιος 8, 2008 στις 9:36 μμ #

    Εγώ δεν κατάλαβα … τίνος κηδεία είναι;;;;;;
    Τώρα το 4, έ, θα γίνει και 5, που θα πάει … υπομονή χρειάζεται!!!

  3. partizana Απρίλιος 8, 2008 στις 10:25 μμ #

    ναι, ρε μη μασάς!Θα γίνει πέντε!Μπορέι και παραπάνω!

  4. venceremos Απρίλιος 9, 2008 στις 1:57 πμ #

    ΚΟΠΗΚΕΣ; ME TEΣΣΕΡΑ;
    «ΡΙΧΝΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ!
    ΣΗΜΑΔΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ!»

  5. compasso Απρίλιος 9, 2008 στις 2:21 πμ #

    @erythros : θα ανταμώσουμε αδέλφια μια μέρα ξανά, σε μια νέα Ελλάδα σε πόλεις κ βουνά…
    @faros : Δικιά μου. Ξέρεις πως βγάζαν μετά από τα ντέρμπι , κηδειόχαρτα για να πικάρουν τους αντιπάλους? Ε , εγώ αυτοσαρκάζομαι…
    @Partizana: Οκ , αλλά εγώ αυτό το κολομάθημα δε μπορώ να το ξαναδιαβάσω. 5 μολότοφ στο γραφείο θα γίνει σίγουρα. (βγηκε ο αναρχικός από μέσα μου 🙂 )
    @venceremos : Η αισιοδοξία σου φαίνεται από το όνομα σου! 🙂 Αλλά εγώ αυτόν το καθηγητή θα τον εκτελέσω! Ο.Π.Λ.Α.

  6. Σοφία Κολοτούρου Απρίλιος 9, 2008 στις 12:22 μμ #

    έλα, μην κλαις, όλοι την έχουμε πατήσει έτσι. Κι εγώ ένα καλοκαίρι διάβαζα συνέχεια ανατομία, γιατί με είχε κόψει με 4…Δεν υπάρχει φοιτητής που να μην την έχει πατήσει!

    Κουράγιο.

  7. erythros Απρίλιος 10, 2008 στις 12:36 πμ #

    Άσε, και το δικό μου το τελευταίο με πήγε τρεις εξεταστικές πίσω για πτυχίο. Συνήθως δεν γουστάρουν να ξαναδούν τη φάτσα σου και σε περνάνε τελικά 😛

  8. compassocap Απρίλιος 10, 2008 στις 1:20 μμ #

    @ Σοφία: το κακό είναι ότι εγώ διάβαζα συνέχεια και μετά με έκοψε με 4? Γιατρίνα?
    @ Erythros : να ηγαίνω κάθε μέρα στο γραφείο τους δλδ. Ότι χρειαστεί. χαχα

Σχολιάστε

