Άκου εκεί να επέμβει η αστυνομία…

26 Οκτ.

Για σχόλιο το πήγαινα αλλά ο κίνδυνος της λογοκρισίας και η τσαντίλα που το έκανε μεγάλο, το έκαναν post. Το προοδευτικό post που με έκανε να ξενυχτώ βραδιάτικα είναι εδώ.

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι οι διάφοροι νενέκοι της εξουσίας, ανησυχούν για τις χαμένες ώρες, όταν γίνονται καταλήψεις ή μάλλον όταν γίνονται καταλήψεις με πολιτικά αιτήματα. Όταν οι καταλήψεις γίνονται για να επιτευχθεί το πολυπόθητο στρογγύλεμα της τυρόπιτας, κουβέντα δε βγάζετε.Βέβαια, ξέρω, όλοι εσείς και τότε τα λέτε αλλά εγώ δεν ήμουν εκεί να ακούσω.

Λοιπόν, άκου να δεις. Δεν υπάρχει πιο πολύτιμη γνώση για ένα μαθητή από το να διαπαιδαγωγηθεί να αγωνίζεται, να διεκδικεί, να έχει αιτήματα και οράματα, να μη κάθεται στο καναπέ. Άπειρες ώρες διδασκαλίας από αποτυχημένους σα την αφεντιά μου, δασκάλους δε θα του δώσουν ούτε τα μισά από αυτά που μαθαίνεις όταν αγωνίζεσαι.

Η ευαισθησία σου στα ζητήματα της παιδείας, απαιτεί από την αστυνομία να επέμβει. Αναρωτιέμαι η δημοκρατία σου δεν έχει άλλο τρόπο να πείσει τους μικρούς ταραξίες- καταληψίες της δημόσιας περιουσίας του λαού μας (λες και τα παιδιά δεν είναι λαός )? Αυτά τα ανατρεπτικά στοιχεία που σαμποτάρουν ως πράκτορες ξένης δύναμης το τόσο καλό και λειτουργικό σχολειό, που τόσα χρόνια η εξουσία και οι σφουγγοκολάριοι της, όπως του λόγου σου, φροντίζουν να λειτουργεί με απίστευτες δημόσιες δαπάνες συστηματική καταπολέμηση της παραπαιδείας.

Αυτά τα ίδια που λέγατε το 98. Ανησυχούσατε γιατί τα παιδιά που πάνε φροντιστήριο ή σε ιδιωτικό προχωρούν ενώ τα παιδιά του δημοσίου μένουν πίσω. Και? Να που ήρθαμε στο σήμερα και φροντίσατε όλοι εσείς τα παιδιά να μη πηγαίνουν καν στο σχολείο, είτε έχει κατάληψη είτε όχι. Ναι αγαπητό μου ανδρείκελο, αν δε το έχεις καταλάβει, οι μαθητές κρατάν τις απουσίες τους για το τέλος ώστε να μην αναγκάζονται να πηγαίνουν και χάνουν χρόνο από το διάβασμα. Και έρχονται τώρα και κλείνουν αυτό το υπέροχο σχολείο με καταλήψεις και πολιτικά αιτήματα? Ντροπή!! Να επέμβει η αστυνομία!Καλά τα λες. Άξιος ο μισθός σου.

Δε τα λες μόνο εσύ θα μου πεις. Εδω τα γράφει η Ελευθεροτυπία και η Καθημερινή. Πλάκα κάνεις?Κι εγώ ο χαζός τολμώ να αντιμιλήσω στους αιμοδότες της ανάπτυξης και της κοινωνικής ευημερίας της χώρας μας? Στο Τεγόπουλο και στον Αλαφούζο? Μα ποιος νομίζω ότι είμαι? Σε λίγο θα αρχίσω να μιλάω και για δημόσια δωρεάν παιδεία. Αυτή ρε μεγάλε, της γνώσης με τίτλους franchise. Αν έχετε το θεό σας! Πτυχία franchise!

Να επέμβει η αστυνομία. Η χώρα διατρέχειν κίνδυνον να υποπέσει στα χέριαν των κομμουνιστών. Η δημόσια περιούσια που καταλαμβάνουν φίλε ( μη το πάρεις και τις μετροιτίς το χαρακτηρισμό) είναι δικιά τους. Όπως είναι και δικιά μου, όπως και δικιά σου. Με γενικές συνελεύσεις αποφάσισαν τη κατάληψη. Γενικές συνελεύσεις. Διαδικασίες που σε κάνουν να ανατριχιάσεις. Να, άμα ήσουν εδώ θα με έβλεπες κατακόκκινο από τη ντροπή που προκαλεί η λέξη και μόνο. Άκου εκεί να θέλουν να έχουν και άποψη πάνω από μια φορά στα 4 χρόνια, στις προκάτ εκλογές-μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, που τους ετοιμάσαμε για να διαλέξουν ή εμάς ή εμάς.

Να ξέρεις κάτι. Για το δικαίωμα στη δημόσια και δωρεάν παιδεία, που τόσο βάναυσα καταστρατηγείται, όχι κατάληψη σε σχολείο και Πανεπιστήμιο θα κάνω. Το σπίτι σου θα έρθω να κλείσω να μη σ’ αφήνω να βγείς έξω. Μη σου πω ότι θα σου κόψω και το internet…

Advertisements

5 Σχόλια to “Άκου εκεί να επέμβει η αστυνομία…”

  1. erythros Οκτώβριος 26, 2007 στις 4:23 πμ #

    Και μία εκπομπή στον ΑΝΥ1 πριν λίγο, εκεί που ξεσκίζονταν για το αν θα γίνουν παρελάσεις ή όχι, όταν μπήκε το ζήτημα από τον Πρωτούλη ότι το θέμα είναι τί παιδεία προσφέρεται στα παιδιά και μπήκαν στην κουβέντα οι καταλήψεις, ξεκίνησαν τα όργανα οι άλλοι. Τα γνωστά με τις κινητοποιήσεις…

  2. erythros Οκτώβριος 26, 2007 στις 4:24 πμ #

    ΑΝΤ1 το ΑΝΥ1

  3. Θεμης Λαζαριδης Οκτώβριος 26, 2007 στις 4:49 πμ #

    Χαίρομαι που τσατίστηκες. Ο θυμός είναι καθαρτικός. Ηρέμησε τώρα και άκου.

    α) αν διαβάσεις άλλα κείμενα που έχω γράψει (π.χ. http://greekuniversityreform.wordpress.com/2007/01/14/, http://axiologisibouleytwn.wordpress.com/2006/12/06/hello-world/) θα δεις ότι κάθε άλλο παρά «νενέκος» είμαι.

    β) Είπα εγώ να μην έχει ο μαθητής αιτήματα και οράματα; Είμαι εγώ ευχαριστημένος με τις διπλοβάρδιες και τα σχολεία-ερείπια; Ξέρεις πόσο ταλαιπωρήθηκα ως μαθητής στο 4ο Θεσσαλονίκης; Μας τρέχανε από δω κι από κει γιατί το κτίριο ήταν μικρό. Αλλά πρέπει οι μαθητές, αν πράγματι είναι καλοπροαίρετοι και όχι χαβαλετζήδες, να επιλέγουν και αποτελεσματικό τρόπο προώθησης των αιτημάτων τους. Δηλαδή αν οι μαθητές μαζεύονταν σε μιά πλατεία και έκαναν χαρακίρι εμείς θα το χειροκροτούσαμε;

    γ) Λες, ας πείσουμε τα παιδιά. Φυσικά η πειθώς είναι προτιμότερη. Αλλά δεν είναι πάντα αποτελεσματική. Ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται.
    δ) Φαίνεται να πιστεύεις ότι το δημόσιο σχολείο είναι υποβαθμισμένο. Εδώ συμφωνούμε. Η σπουδαία ερώτηση είναι: γιατί είναι υποβαθμισμένο το σχολείο; Εγώ πιστεύω ότι ένας σημαντικός λόγος είναι η απουσία αξιολόγησης των καθηγητών. Συμφωνείς; Γιατί όμως οι μαθητές δεν προτάσσουν αυτό ως αίτημα;

    ε) Μιά βασική παρανόηση: η δημόσια περιουσία δεν είναι ούτε δικιά τους, ούτε δικιά σου, ούτε δική μου. Ανήκει σε όλους, για αυτό και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να την καταλαμβάνει. Για αυτό το λόγο, είναι παντελώς αδιάφορο αν οι αποφάσεις λαμβάνονται με πλειοψηφία των μαθητών ή όχι. Γιατί το σχολείο δεν τους ανήκει. Το σχολείο ανήκει στο κοινωνικό σύνολο.

    στ) Η τελευταία σου παράγραφος είναι άκρως αντιδημοκρατική.

  4. compassocap Οκτώβριος 26, 2007 στις 1:07 μμ #

    α) το πρώτο κείμενο δε μου το ανοίγει, το δεύτερο δε μου λέει και πολλά. Αλλά και ο χρακτηρισμός δεν είναι σε επίπεδο προσωπικό, άλλωστε δε σε γνωρίζω, αλλά σε επίπεδο θέσεων και του χρονικού σημείου που εκφράζονται οι θέσεις αυτές.
    β)και ποιος είναι αυτός ο τρόπος, αφού εν γένει ασχολούμαστε με το θέμα μόνο όταν γίνονται καταλήψεις. Υπάρχει βέβαια μια προβληματική που αναπτύσσεται στη λογική των μαθητών και των φοιτητών αν θες. Πρώτα κατάληψη και μετά αγώνας. Απλά εγώ λέω ότι η κατάληψη πρέπει να είναι το τελευταίο όπλο που θα χρησιμοποιήσεις. Και δεν είναι καλό να χάνονται μαθήματα, έχεις δίκιο αλλά όλα η υποβάθμιση είναι απείρως μεγαλύτερο και βαθύτερο πρόβλημα.
    γ)όχι δε λέω να πείσουμε τα παιδιά γιατί εγώ χαίρομαι που αγωνίζονται και διεκδικούν. Η συντεταγμένη πολιτεία πρέπει να επανεξετάσει τους τρόπους επιβολής της άποψης της (άμα είχαμε τόσο εξπολισμένη πυροσβεστική όσο και τα ΜΑΤ το καλοκαίρι δε θα παθαίναμε αυτή τη καταστροφή).
    δ)Η αξιολόγηση είναι ένα πάρα πολύ καλό και απαραίτητο εργαλείο. Το θέμα είναι από ποιον, για ποιον και με τι κριτήρια. Αν είναι αξιολόγηση με σκοπό να αναπτυχθεί κι άλλο ο δημόσιος ρόλος της εκπαίδευσης συμφωνώ απόλυτα, Η εμπειρία (όχι μόνο η ελληνική) όμως άλλα δείχνει.
    ε)απλά διαφωνώ. Η πρώτη και σημαντικότερη δημόσια περιουσία που έχει “καταληφθεί” είναι η ίδια η παιδεία με τα λογής ιδιωτικά σχολεία και Πανεπιστήμια. Επίσης η λογική του κοινωνικού συνόλου και της κοινωνικής συναίνεσης είναι μια μεγάλη απάτη. Η κοινωνία έχει συγκεκριμένη διάρθρωση. Και ένα κομμάτι της δεν έχει να κερδίσει τίποτα από τους αγώνες των μαθητών και ένα άλλο έχει να κερδίσει πολλά. Τώρα ποιο είναι ποιο…
    στ) στη τελευταία παράγραφο αστειεύομαι. Αλλά παρόλαυτα οι θυσίες που πρέπει να γίνουν ώστε να διασωθούν κάποια πράγματα είναι πολλές
    Η κριτική μου στο άρθρο ξαναλέω δεν είναι προσωπική. Αλλά και η θέση σου πάνω στο ζήτημα δεν είναι πρωτότυπη. Εντάσσεται ή αν θες ταυτίζεται με μια ομοβροντία τέτοιων θέσεων κάθε φορά που ένα κομμάτι του λαού, διεκδικεί και αγωνίζεται. Οι μαθητές χαβαλετζήδες, οι φοιτητές ρεμπεσκέδες και “αιώνιοι”, οι δάσκαλοι υπερβολικοί και δημόσιοι υπάλληλοι, οι αγρότες πλούσιοι και τέλοσπάντων όλες αυτές οι απόψεις του κοινωνικού αυτοματισμού.

  5. fuckingblogger Οκτώβριος 26, 2007 στις 10:42 μμ #

    Αχ βαχ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: